WE is wel lekker als jij in iceblock zit, of voor escaping (frost nova van WE). Let wel op dat het echt wennen is, maar als jij hem goed kan bespelen kan het zeker voordelen bieden. Daarnaast zijn de punten die je overhoud als je geen WE neemt erg weinig (1) en kan het geen kwaad uiteraard. Er zit wel een cooldown op van 3min en hij is er maar 45 sec. uiteraard heb je coldsnap maar die kan nog wel is beter van pas komen icm iceblok/icebarrier, frostnova, CoC.Kazu schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 08:44:
Bedankt voor de reacties, met name Hydra heeft me weer laten twijfelen om inderdaad clearcasting te laten zitten voor frost channeling. Na ruwweg 6 spells heb ik dus in principe 1 clearcasting proc eruit, waar dit bij full clearcasting theoretisch na 10 spells is. (Nu weet ik ook dat dit niet zo is, maar even heel droog geseteld). De 8 punten die ik bij arcane weg haal kan ik dan beter spenderen aan met name CoC.
Aan alle reacties om de water elemental weg te laten, dat doe ik liever niet. Ik heb gelezen dat de WE met name in PvP een grote hulp is, en aangezien deze build met name PvP gericht is, kan ik hem er beter in houden.
En wat Kapoen zegt, procced frostbite inderdaad zo weinig?
Ik denk dat je hem er naderhand toch maar bij moet nemen en kijken hoe het bevalt. Oefen eerst in pvp of in duel een paar x goed
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation