Het Grote World of Warcraft topic - Deel 104 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.697 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:16
Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/forum/got/wow/header01.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/forum/got/wow/header02.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/forum/got/wow/p_welkom.jpg

Welkom bij deel 104,

Zoals je ziet heeft de startpost een flinke update gehad dankzij de inzet van Silk_dude en Rakkerzero. d:)b Zij zijn een goeie week bezig geweest om alles te updaten.

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/forum/got/wow/image_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/forum/got/wow/p_wow.jpg

World of Warcraft is de meest succesvolle MMORPG ooit. Het spel is in Europa uitgebracht op 11 februari 2005, enkele maanden na de launch in Noord-Amerika. Het spel, alsmede de Warcraft verhaallijn, is ontwikkeld en wordt onderhouden door Blizzard Entertainment, bekend van onder meer de Diablo, Warcraft en Starcraft spellen.

Het principe van het spel is dat jij een character bespeelt welke begint als jonge strijder. Door quests uit te voeren help je jouw faction (Horde of Alliance) waar mogelijk en verzamel je experience waardoor jouw character beter wordt. Tevens ontvang je als beloning voor deze quests verschillende items, zoals wapens en armor-stukken.

Op dit moment telt World of Warcraft 8 miljoen speler wereldwijd, waaronder:
• 2 miljoen in Noord-Amerika en Australië
• 1,5 miljoen in Europa
• 3 miljoen in China
• 1,5 miljoen in Taiwan en Korea

Meer info: WoW Europa | WoW algemeen | Blizzard Entertainment

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/forum/got/wow/p_tbc.jpg

World of Warcraft: The Burning Crusade is de (eerste) uitbreiding op WoW. Deze uitbreiding moet apart aangeschaft worden en biedt toegang tot nieuwe mogelijkheden in het spel. Deze uitbreiding zul je voornamelijk willen als:

• Je vanaf het begin een Blood Elf of een Dreanei wil spelen
• Je character level 60 geworden is en je verder wil levelen richting level 70
• Je als profession Jewelcrafting wil

Uiteindelijk zal het erop neer komen dat als je het spel leuk vind en het regelmatig speelt, je niet echt om de uitbreiding heen kan/wil.

Meer info: The Burning Crusade website

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/forum/got/wow/p_betaling.jpg

Prijzen
Het basis spel (WoW) kost op dit moment ongeveer € 20,-. De uitbreiding (TBC) kost € 35,-.

Zoals bij meerdere MMORPG's het geval is, is Blizzard continu bezig het spel verder te ontwikkelen en te verbeteren. Dit is de reden dat je als speler een zgn. monthly fee betaald. De kosten hiervoor zijn:
• € 13,- (betaling per maand)
• € 12,- (betaling per 2 maanden)
• € 11,- (betaling per 6 maanden)

Er zijn 3 betalingsmethoden:
• Credit card
• Prepaid cards (verkrijgbaar bij de meeste game-winkels)
• Direct debt (automatische incasso)

Aanmelden
Bij aanschaf van WoW ontvang je een authentication key. Deze heb je nodig om je account aan te maken (wat je op de Account Creation pagina kunt doen). Let op! Bij het aanmaken van je account moet je meteen een betalingsmethode kiezen. Het feit dat je een "free month of play" ontvangt bij de aanschaf verandert daar dus niets aan! Denk er dus aan om, als je met prepaid cards wil gaan werken, dat je bij aanschaf van het spel meteen een prepaid card moet invoeren.

Tip: er is een truckje om je "free month of play" te verlengen met 10 dagen. Als je je account aanmaakt op deze pagina, heb je een 10 dagen trial-account (soort demo versie). Als je dan meteen na het aanmaken van je trial-account je gekochte key gebruikt om je trial-account te upgraden naar een volledig account, dan kun je 40 dagen gratis spelen.

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/forum/got/wow/image_08.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/forum/got/wow/p_rassen.jpg

< Er wordt verder nog aan de topicstart gewerkt >

Vorige & gerelateerde Topics:

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/forum/got/wow/bottom_bgrd.jpg

Topicstart skin door: Rakkerzero - Content door: Silk_dude

[ Voor 69% gewijzigd door Zeror op 09-02-2007 23:39 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-04 16:15
De rassen hierboven moeten worden aangepast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arto
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:06
En ik had me zo verheugd op een nieuwe start post, volgende keer beter

edit: BTW, welke mod gebruiken jullie als dmg meter?
eentje die ook bijhoudt met andere gebruikers, want anders zijn de raids natuurlijk niet geldig erin

[ Voor 53% gewijzigd door Arto op 08-02-2007 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Nieuwe startpost komt eraan. Alle informatie is geupdate naar TBC. Alle informatie zal ook nuttiger zijn dan de de informatie in de huidige startpost.

Edit: Alvast een voorproefje van het nieuwe topic geplaatst. Wordt komend weekend verder afgemaakt :)

[ Voor 25% gewijzigd door Zeror op 08-02-2007 23:52 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-05 17:14
Arto schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 23:02:

eentje die ook bijhoudt met andere gebruikers, want anders zijn de raids natuurlijk niet geldig erin
SWstats

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114186

misschien handig om wat duidelijker te maken dat je bij het origineel (van 20 euro) dus *wel* een maand speeltegoed erbij krijgt en bij TBC *niet* (dat maakt veel uit, vooral bij mensen die een tijdje gestopt zijn met WoW en nu weer willen beginnen, die moeten dus zo'n kleine 50 euro neerleggen om weer 1 maandje te kunnen spelen, wat dus eigenlijk vrij veel is als je het alleen 'weer even wilt checken').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Kan die animated header uit, danwel random (dmv php ofzo)? Dan kan je meteen wat betere plaatjes gebruiken, want die zijn nogal korrelig to be honest. ;) Ander vraagje: hebben jullie nog de images van de TS van het oude topic nodig? Anders gooi ik ze van m'n crewspace af. ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:28

Whuzz

Dodgeball!

Gisteren nog maar even wat mara-runs gedaan. Tussen lvl 40 en 50 zijn mages nog steeds zo sterk als vroeger. na 3 runs had ik 100k damage meer dan de nummer twee, een pally van 5 lvls hoger.
Maar als ik dan de berichten op het WoW-forum lees over de scaling richting lvl 70... :'(

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123304

Weet iemand hier de link voor spells + talents points vanaf level 60 voor een Hunter?
Ik had het vroeger gevonden op de wow website maar ik ken het nergens terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12-2024
Anoniem: 123304 schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 08:48:
Weet iemand hier de link voor spells + talents points vanaf level 60 voor een Hunter?
Ik had het vroeger gevonden op de wow website maar ik ken het nergens terug vinden.
heb je dan talents nodig voor hunters :+

http://www.wow-europe.com...lents/hunter/talents.html
http://www.thotbott.com/?c=Hunter

ff simpel google de voldende x gebruiken

[ Voor 8% gewijzigd door thewizard2006 op 09-02-2007 08:52 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123304

Ja alleen ik kreeg iets heel anders op mijn google.
lol en ja hunters hebben ook talents ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:14

RaseriaN

So much choices..

Gisteren dan eindelijk met mijn Rogue weer een LvLtje hoger geworden.
Hij is nu 66! :Y) Zit nu in een guild die totaal geen raiding toekomst heeft of uberhaupt aansporing geeft om ook maar een beetje moeite te doen om naar LvL 70 te komen.

Wat opzich wel jammer is omdat er een hoop mensen inzitten waar ik vroeger meegeraid heb en ook erg ver mee ben gekomen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-05 10:55
Na van de week met succes ST solo te hebben afgwerkt wat enthausiast begonnen aan Scholo.... das niet echt mogelijk met mobs die je silencen, of mobs die wegrennen en andere mobs pullen :(

Naja het is jammer, ik had het leuk gevonden als het mogelijk was :) Misschien iets voor de volgende uitbreiding, of wanneer ik in de toekomst misschien in tier 4/5 rond loop :P

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Arto schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 23:02:

SWstats om de party/raid te kunnen monitorren en Combatstats Continued voor mijn eigen dps en abilities.

@Rassarian: Rogues gaan tegenwoordig ook mee om te sappen en te stunnen. Pure dps is een overblijfsel uit het BWL/Twin tijdperk. Crowdcontrol lijkt nu belangrijker, in elk geval in de level 70 instances. Wat er in de raidinstances gaat gebeuren zal voor mij nog moeten blijken. Voor pure dps kan je prima een enhancement shaman meenemen :+

[ Voor 4% gewijzigd door mdmeijer op 09-02-2007 09:53 ]

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Zoals in het vorige topic was aangegeven heeft de druid een goede buff gegeven, in die mate dat een feral druid een betere tank is dan de warrior met meerdere targets.

In shattered halls, moest ik met warriors na elke pull wel wat mana bijtanken, omdat de tank en bijbehorende DPS zeer veel damage kregen. Met de druid hadden we een pull, halverwege het gevecht kwam er een andere groep bij. Normaal zou dat een whipe zijn geweest, maar nu een double pack neer en had nog steeds zo rond de 70% mana over. Was ook snelste run voor mij, shattered halls in 50min.

Is de toekomst voor de 5-man instances voor de druids, komt het omdat de meeste warriors DPS-specced zijn en daardoor geen crowd-control hebben of hebben ze helemaal geen crowd-control.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

mdmeijer schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 09:52:
SWstats om de party/raid te kunnen monitorren en Combatstats Continued voor mijn eigen dps en abilities.
Er was ook zon mod die bijhield hoeveel damage je ability's deed en hoeveel % dat was.
Ik kan totaal niet meer op de naam komen, maar het enige nadeel van die mod was , was dat die niet kon syncen met de rest. SWStats is een leuke mod, maar wordt pas echt goed in Party's en Raids en als mensen gesynced zijn ;)
@Rassarian: Rogues gaan tegenwoordig ook mee om te sappen en te stunnen. Pure dps is een overblijfsel uit het BWL/Twin tijdperk. Crowdcontrol lijkt nu belangrijker, in elk geval in de level 70 instances. Wat er in de raidinstances gaat gebeuren zal voor mij nog moeten blijken. Voor pure dps kan je prima een enhancement shaman meenemen :+
Grrr :Y) Nouja als het zo gaat worden dan denk ik dat ik mijn Rogue toch maar opzij schuif ;)
Ik heb mijn Rogue destijds gerolled omdat het sowieso een stoere class was (Class description @ WoW site en ingame waren :9~ ) En omdat hij kneiterhard kon damagen.
Als ik nu als een veredelde CC'er ga worden ingezet dan LvL ik liever mn Warrior verder :)

Ps. Pure DPS was ook wel een issue in Naxx hoor ;)
Patchwerk, 4HM waren toch echt fights die je snel wilde beeindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

pasta schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 03:19:
Kan die animated header uit, danwel random (dmv php ofzo)? Dan kan je meteen wat betere plaatjes gebruiken, want die zijn nogal korrelig to be honest. ;) Ander vraagje: hebben jullie nog de images van de TS van het oude topic nodig? Anders gooi ik ze van m'n crewspace af. ;)
Kun je ze nog even laten staan tot hij af is? Dan geef ik daarna wel een seintje dat we klaar zijn en kunnen ze weg. Kan namelijk zijn dat we ze nog willen hergebruiken in de eindversie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:45
Gisteren deze http://www.thottbot.com/?i=58924 kunnen kopen voor 400G op de AH.
Ik had hem slechts één keer eerder op AH gezien (moet wel zeggen dat ik tijdens het lvl-en nauwelijks naar gear op AH heb gekeken), toen was hij 700G buy-out.
Volgens mij wel een goede koop geweest dus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:30
Is VEEL TE VEEL. Die staff is misschien goed als je hem zo ziet, maar dat valt tegen.
In shadow labyrinth heb je de eindbaas murmur, die een onehander dropt met ongeveer gelijke spelldamage. Stats zijn minder, maar daar heb je ook nog een offhand voor.

BoE items zijn altijd een waste of gold, de meeste dan toch. Ik heb wel een robe met 50+ damage en 2 hit erop voor 100g gekocht, maar dat was wel een koopje.. NW robe moest ik echt vanaf.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

jarnotjuh schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 10:08:
BoE items zijn altijd een waste of gold, de meeste dan toch. Ik heb wel een robe met 50+ damage en 2 hit erop voor 100g gekocht, maar dat was wel een koopje.. NW robe moest ik echt vanaf.
Tegenspreken ftl :Y)
Heb op mijn Warrior alt ook Blade of Misfortune gekocht voor 40G :P
Toen was TBC nog hartstikke nieuw en wist men niet wat het allemaal waard is ;)

Vind het zelf toch een mooi koopje voor een LvL60 BoE item :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minotic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-12-2022

Minotic

Mimimi

Ik denk ook dat hij te duur is. Dit is een quest reward:
Summoner's Blade

Murmur dropt deze:
Greatsword of Horrid Dreams

[ Voor 31% gewijzigd door Minotic op 09-02-2007 10:16 ]

Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Vraagje voor de dames hier. Ik speel tegenwoordig WoW op een laptop. Compal HEL80, T2300, 1GB 667, Nvidia 7600GO. Alles draait goed, BF2 gewoon voluit. Alleen bij WoW heb ik het vage probleem dat het beeld zo nu en dan "hangt". Het beeld staat dan een frractie stil en gaat daarna gewoon weer verder. Buiten dat hangen heb ik gewoon 60FPS constant.

Wat heb ik geprobeerd:

- Schone installatie
- Verschillende drivers (Chipset / Videokaart enz)
- Schone WoW installatie
- Instellingen op laagst
- Cache van Windows uitgeschakeld
- Ander geheugen geprobeerd
- Draadloos / niet draadloos internet

Het probleem lijkt vooral veel op te treden tijdens het wisselen van gebied (als de tekst in beeld komt). Maar ook weer niet altijd.

Ik dacht zelf aan de harddisk, maar in testjes heeft deze gewoon goede scores.

Iemand een idee? Is het misschien een bekend WoW probleem?

[ Voor 3% gewijzigd door Ebayzo op 09-02-2007 10:18 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minotic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-12-2022

Minotic

Mimimi

Ebayzo schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 10:16:
Vraagje voor de dames hier. Ik speel tegenwoordig WoW op een laptop. Compal HEL80, T2300, 1GB 667, Nvidia 7600GO. Alles draait goed, BF2 gewoon voluit. Alleen bij WoW heb ik het vage probleem dat het beeld zo nu en dan "hangt". Het beeld staat dan een frractie stil en gaat daarna gewoon weer verder. Buiten dat hangen heb ik gewoon 60FPS constant.
Volgens mij kan dat een probleem zijn buiten je pc. Dus netwerk of de server waar je op zit. Kan het natuurlijk niet met 100% zekerheid zeggen.

Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
jarnotjuh schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 10:08:
Is VEEL TE VEEL. Die staff is misschien goed als je hem zo ziet, maar dat valt tegen.
In shadow labyrinth heb je de eindbaas murmur, die een onehander dropt met ongeveer gelijke spelldamage. Stats zijn minder, maar daar heb je ook nog een offhand voor.

Die staff is misschien niet echt goedkoop, aan de andere kant 400G heb ik in 2-3 dagen terugverdiend. Bovendien is mijn guild nog niet zo ver dat we de instances die jullie roepen kunnen doen, dus voorlopig valt er niet veel beters te krijgen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

sabriel schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 09:55:
Zoals in het vorige topic was aangegeven heeft de druid een goede buff gegeven, in die mate dat een feral druid een betere tank is dan de warrior met meerdere targets.

In shattered halls, moest ik met warriors na elke pull wel wat mana bijtanken, omdat de tank en bijbehorende DPS zeer veel damage kregen. Met de druid hadden we een pull, halverwege het gevecht kwam er een andere groep bij. Normaal zou dat een whipe zijn geweest, maar nu een double pack neer en had nog steeds zo rond de 70% mana over. Was ook snelste run voor mij, shattered halls in 50min.

Is de toekomst voor de 5-man instances voor de druids, komt het omdat de meeste warriors DPS-specced zijn en daardoor geen crowd-control hebben of hebben ze helemaal geen crowd-control.
/agree

Het is insane hoe goed zo'n druid ook nog aggro kan houden. Ik kan bijna full-out op mijn DPS gaan en alleen bij 100% AoE had ik problemen met aggro, maar dat is te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Furio schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 10:19:
[...]
Volgens mij kan dat een probleem zijn buiten je pc. Dus netwerk of de server waar je op zit. Kan het natuurlijk niet met 100% zekerheid zeggen.
Ja maar ik zat met mijn PC ook op hetzelfde netwerk / server. Nooit problemen gehad. En mijn vrienden spelen op dezelfde server en hebben ook geen problemen. Ik heb hem hier nu op het werk aan het netwerk hangen en daar doet de laptop precies hetzelfde.

Krijg een beetje de pest erin ;)

Het is goed speelbaar, maar het blijft irritant. Zeker als je midden in een gevecht zit.

[ Voor 7% gewijzigd door Ebayzo op 09-02-2007 10:23 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die staff heeft wel spellcrit 42, die onehanders die mensen noemen hebben nog niet eens 20 crit, dus je krijgt met die staff >1%crit erbij, dat is het leuke aan dit item. Overigens is Blade of Misfortune merkwaardig. Het is voor een level 60 character echt heel goed (heel veel crit), en daardoor zelfs op latere levels nog wel okay (omdat het enige andere wapen dat ook 45 critrating heeft, de craftable, axesmith bop only, Lunar Crescent reeks is).
Maar het meest rare aan Blade of Misfortune is zijn grote broer; http://www.thottbot.com/?i=60315. Vergelijk het met http://www.thottbot.com/?i=55999; precies dezelfde abilityboosts en speed, alleen extra damage. Zelfs het icoontje is hetzelfde... ik denk dat er ergens een foutje in is geslopen in de itemisation, want ik vind het wel erg merkwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Ebayzo schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 10:23:
[...]
Ja maar ik zat met mijn PC ook op hetzelfde netwerk / server. Nooit problemen gehad. En mijn vrienden spelen op dezelfde server en hebben ook geen problemen. Ik heb hem hier nu op het werk aan het netwerk hangen en daar doet de laptop precies hetzelfde.

Het is goed speelbaar, maar het blijft irritant. Zeker als je midden in een gevecht zit.
Je hebt 1GB geheugen, samen met WoW, Windows XP en alle craptools die Compaq/HP laadt kan dit voor problemen zorgen, denk ik, zodra je een nieuw gebied inloopt.
Aangezien dat hij dan zijn cache opnieuw gaat vullen met nieuwe dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

RaseriaN schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 10:25:
[...]

Je hebt 1GB geheugen, samen met WoW, Windows XP en alle craptools die Compaq/HP laadt kan dit voor problemen zorgen, denk ik, zodra je een nieuw gebied inloopt.
Aangezien dat hij dan zijn cache opnieuw gaat vullen met nieuwe dingen.
Lezen schat :> Compal. Denk je nou echt dat ik craptools erop heb ;) Je schat me wel een beetje laag in. Clean Windows installatie met puur drivers. En cache staat uitgeschakeld. Op het moment heb ik er even 1,5GB inhangen, en vanmiddag gewoon weer 2GB. Maar verwacht er weinig resultaat van.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Ebayzo schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 10:33:
[...]
Lezen schat :> Compal. Denk je nou echt dat ik craptools erop heb ;) Je schat me wel een beetje laag in. Clean Windows installatie met puur drivers. En cache staat uitgeschakeld. Op het moment heb ik er even 1,5GB inhangen, en vanmiddag gewoon weer 2GB. Maar verwacht er weinig resultaat van.
Je kan ook een tiepvout maken schat ;)
Ik schat je niet laag in, maar je ziet gewoon dat 90% van de mensen een standaard installatie houden en via een Restore hun systeem 'schoon installeren'.
Maarja, dat had ik via je vorige post ook niet kunnen ruiken ;)

Anyways, succes :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-04 21:15
Ebayzo schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 10:23:
[...]

Mijn laptop heeft ook af en toe van die vage slow-downs. Zou het kunnen liggen aan je power instellingen, probeer de HD eens op always on te zetten (of een lange movie playlist open houden :D )
------
Hmm, als het alleen bij het laden gebeurd dan kan het zijn dat

1) er een driver unloaded is die opeens geladen moet worden of gewoon blockt
2) er een add-on opeens allerlei map data gaat uitlezen en dus wow vertraagd (probeer het eens zonder add-ons)
-----
Probeer eens met http://www.microsoft.com/...ties/ProcessExplorer.mspx te kijken welke programma's zo veel tijd nemen bij een gebied switch, verder kan je via windows mode cpu gebruik bekijken bij het switchen tussen gebieden. (ik heb precies hetzelfde probleem maar dan in een andere game)

[ Voor 29% gewijzigd door barfieldmv op 09-02-2007 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

barfieldmv schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 10:40:
[...]

Mijn laptop heeft ook af en toe van die vage slow-downs. Zou het kunnen liggen aan je power instellingen, probeer de HD eens op always on te zetten (of een lange movie playlist open houden :D )
Ik heb mijn energieinstellingen iig wel al op always-on staan. Ook om te voorkomen dat hij de CPU gaat terugclocken tijdens gamen.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
ja, een laptop is over het algemeen toch langzamer dan een standaard pc en BF is geen WoW.
maar wat het dan kan zijn, zoals je zegt als je van gebied verwisseld, dat je cache geladen moet worden van dat gebied en dat dat ff duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

thewizard2006 schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 10:45:
ja, een laptop is over het algemeen toch langzamer dan een standaard pc en BF is geen WoW.
maar wat het dan kan zijn, zoals je zegt als je van gebied verwisseld, dat je cache geladen moet worden van dat gebied en dat dat ff duurt.
Ja true, maar mijn laptop is wel sneller dan menig PC die wél vloeiend draait. En daarbij, mijn collega met precies dezelfde config heeft geen enkel probleem ;)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Heb je eens gekeken op het supportforum van wow-uerope.
Ik weet dat het een bekend probleem is, want mijn laptop heeft er ook last van.
Maar de speccs van mijn systeem waren ook een stuk lager dan die van jouw, dus ik heb niet echt de moeite genomen om het nader te onderzoeken (amd64 3000+, 512MB interm met 64MB ati...)

Een punt wat bij mij opkomt. Draai je op de "native" resolutie van je TFT-scherm ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:19
Katala schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 09:50:
Na van de week met succes ST solo te hebben afgwerkt wat enthausiast begonnen aan Scholo.... das niet echt mogelijk met mobs die je silencen, of mobs die wegrennen en andere mobs pullen :(

Naja het is jammer, ik had het leuk gevonden als het mogelijk was :) Misschien iets voor de volgende uitbreiding, of wanneer ik in de toekomst misschien in tier 4/5 rond loop :P
een shadowpriest guildie heeft scholo tot en met de 1e boss gesolod, heeft em wel 2 uur gekost en een berg pots ;)

//edit: en dat was nog op lvl 60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

sabriel schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 10:47:
[...]

Heb je eens gekeken op het supportforum van wow-uerope.
Ik weet dat het een bekend probleem is, want mijn laptop heeft er ook last van.
Maar de speccs van mijn systeem waren ook een stuk lager dan die van jouw, dus ik heb niet echt de moeite genomen om het nader te onderzoeken (amd64 3000+, 512MB interm met 64MB ati...)

Een punt wat bij mij opkomt. Draai je op de "native" resolutie van je TFT-scherm ??
Ja, gewoon netjes de native resolutie. Maar voor de duidelijkheid, de framerate is perfect, alleen hij "hangt" soms een fractie. En dan ook echt maar een paar miliseconde ofzo.

Ik weet ook niet echt welke zoektermen ik moet zoeken. Heb al een hoop ge-googled, maar kan niks vinden.

[ Voor 7% gewijzigd door Ebayzo op 09-02-2007 10:53 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Whuzz schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 08:35:
Gisteren nog maar even wat mara-runs gedaan. Tussen lvl 40 en 50 zijn mages nog steeds zo sterk als vroeger. na 3 runs had ik 100k damage meer dan de nummer twee, een pally van 5 lvls hoger.
Maar als ik dan de berichten op het WoW-forum lees over de scaling richting lvl 70... :'(
WoW class forums lezen is eigenlijk helemaal geen goede afspiegeling van hoe het daadwerkelijk in het spel is. Op die forums zitten voornamelijk de kleine kindjes die niet krijgen wat ze heel graag willen, dus staat het daar altijd vol met gewhine. Of er komen andere classes langs die om nerfs roepen omdat ze een keer in PvP verloren hebben. Er staan zelden constructieve, weloverwogen posts op die forums.

Dus als je je toekomst gaat voorspellen op basis van de officiele WoW-forums kun je beter je account cancelen en een ander spel gaan spelen, want geen enkele class komt er goed vanaf :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-05 11:50
Ik heb idd de zelfde config als Ebayzo ( collega )

alleen een t7200 erin en verder ist allemaal zelfde
en ik draai als os dan Vista Ultimate

mijn wow draaid vloeiend geen problemen af en toe dan een beetje slow beeld met vliegen op de griffin, maar dat is geloof ik de multiplier 4x ( denk ik )

verder netjes 76 tot 79 fps,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Ebayzo schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 10:49:
[...]
Ja, gewoon netjes de native resolutie. Maar voor de duidelijkheid, de framerate is perfect, alleen hij "hangt" soms een fractie. En dan ook echt maar een paar miliseconde ofzo.
wat is het probleem dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Mektheb schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 10:53:
Ik heb idd de zelfde config als Ebayzo ( collega )

alleen een t7200 erin en verder ist allemaal zelfde
en ik draai als os dan Vista Ultimate

mijn wow draaid vloeiend geen problemen af en toe dan een beetje slow beeld met vliegen op de griffin, maar dat is geloof ik de multiplier 4x ( denk ik )

verder netjes 76 tot 79 fps,
Ja maar dat is puur performance dan met vliegen. Maar bij mij is het gewoon hangen.
Ruilen? ;) Kijken hoe snel jij je gaat irriteren.

[ Voor 16% gewijzigd door Ebayzo op 09-02-2007 10:55 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

Bah wat ben ik het questen zat zeg, en ik moet nog ruim 2 levels :(

TBC is iig de laatste expansion die ik speel, levellen van 70 naar 80 in een eventuele nieuwe expo zie ik niet meer zitten.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
On_E schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 10:55:

TBC is iig de laatste expansion die ik speel, levellen van 70 naar 80 in een eventuele nieuwe expo zie ik niet meer zitten.
sja kan me wel wat bij voorstellen solo questen heb ik ook gruwelijke hekel aan ,

mijn dagelijkse wow bezigheid

1) instances
2) lowbie's guide
3) Horde ganke
4) queste

meeste ik doe is grinden questen bah van hier naar daar en weer terug zoals 9/10 x, maja :O logisch is het spel op gebaseerd..

doe mij maar een lekkere raid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Blistimo schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 10:52:
WoW class forums lezen is eigenlijk helemaal geen goede afspiegeling van hoe het daadwerkelijk in het spel is. Op die forums zitten voornamelijk de kleine kindjes die niet krijgen wat ze heel graag willen, dus staat het daar altijd vol met gewhine. Of er komen andere classes langs die om nerfs roepen omdat ze een keer in PvP verloren hebben. Er staan zelden constructieve, weloverwogen posts op die forums.

Dus als je je toekomst gaat voorspellen op basis van de officiele WoW-forums kun je beter je account cancelen en een ander spel gaan spelen, want geen enkele class komt er goed vanaf :P
Selectief lezen. Er zijn een aantal posters daar die héél goed weten waar ze over praten en die de game-mechanics zo goed kennen als maar mogelijk is zonder een Dev te zijn. En die maken wel degelijk zéér goed onderbouwde posts, compleet met calculaties en goed uitgewerkte voorbeelden. Stukken beter (no offence) dan wat ik hier ooit voorbij heb zien komen.
Sterker nog, ik weet dat veel amerikanen ook de EU forums lezen, juist omdat die bekend staan om het (relatief) hoge aantal goed onderbouwde posts.
Natuurlijk zit er een boel crap tussen. Die pik je er gelukkig zo tussenuit. Overigens zijn het voornamelijk de mage en warlock forums die (in mijn ogen) het hoogst scoren qua zinvolle posts.
Is het gemiddelde van de posts representatief? Nee, absoluut niet. Maar dat wil niet zeggen dat er nooit iets zinnigs in staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Is 60 FPS het max wat je kan bereiken met een TFT-scherm.
Maximale refreshrate is 60Hz voor TFT, maar volgens mij kan FPS los gezien worden van refreshrate of gaat dit niet meer op als je gebruik maakt van de digitale uitgang.

In ieder geval staat vast dat je met een CRT wel boven de 60 FPS geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
sabriel schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 10:58:
Is 60 FPS het max wat je kan bereiken met een TFT-scherm.
Maximale refreshrate is 60Hz voor TFT, maar volgens mij kan FPS los gezien worden van refreshrate of gaat dit niet meer op als je gebruik maakt van de digitale uitgang.

In ieder geval staat vast dat je met een CRT wel boven de 60 FPS geraakt.
nee , dat lijkt me niet want ik heb op me 20,1 inch op me pc ook meer als 60fps
refresh rate is wel 60 hz volgens mij :D

crt bestaat dat nog ? joke 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
On_E schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 10:55:
Ik vind de questen juist een verademing.
Ik wordt een beetje ziek van het tekort aan priests/warriors, ik wordt gewoon platgespammed (naast de goldspammers wat nu elke dag lijkt te vermenigvuldigen) met verzoeken voor instances. Wel goed voor rep met bepaalde rassen op te bouwen, maar zoals gisteren een 20-tal questen oplossen was ook wel weer eens lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
dat hij soms een freeze geeft ;)

ookal ist een paar miliseconds stel je staat te knokken als mage tegen over een warrior
je krijgt je freeze kan niet frostnova of iets doen en hij staat je van close distance in me kaar te rossen .. en daar ligt je ( ff simpel gezegt )

en dat is erg vervelend :)

[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 09-02-2007 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Mektheb schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 11:00:
[...]
nee , dat lijkt me niet want ik heb op me 20,1 inch op me pc ook meer als 60fps
refresh rate is wel 60 hz volgens mij :D

crt bestaat dat nog ? joke 8)
dan zal ik denk ik wel ergens nog een optie als v-sync aan hebben staan
En over de crt's ze bestaan nog maar niet meer in mijn kamer. Een dag hoofdpijn omdat ik 4 uurtjes WoW heb gespeeld op een CRT zit ik niet echt op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
RaseriaN schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 09:59:
[...]

Er was ook zon mod die bijhield hoeveel damage je ability's deed en hoeveel % dat was.
Ik kan totaal niet meer op de naam komen, maar het enige nadeel van die mod was , was dat die niet kon syncen met de rest. SWStats is een leuke mod, maar wordt pas echt goed in Party's en Raids en als mensen gesynced zijn ;)
Combatstats!

Die mod zat eerst in CT, maar nu niet meer. Onder de naam "Combatstats Continued" kan je een WoW 2 compatibele versie halen via curse-gaming. Synct niet, bekijkt alleen je eigen abilities en heeft een real time dps meter per fight. (Mijn shaman record: 1019 dps gedurende de hele bossfight van een tank-dps-loot boss van Steam Vaults (fully buffed en bloodrage en bloodfury aan, maar nog geen crusader op wapens). Echt stom dat onze tank de agro niet kon vasthouden :P)

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
ik kom ook niet boven de 60FPS uit, en dit blijft hij constant. Heb dus het idee dat ik niet het max eruit haal maar de instellingen van wow zelf staan geloof ik al op zijn max. Alleen als het regent kan het wel is wat minder FPS zijn.
met een radeon 1900XT, 2GB pc5300 en E6600 moet dat opzich goed te doen zijn. Ook ik heb een tft syncmaster 205BW.
iemand die hoger komt dus dan 60FPS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Mektheb schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 11:05:
[...]

dat hij soms een freeze geeft ;)

ookal ist een paar miliseconds stel je staat te knokken als mage tegen over een warrior
je krijgt je freeze kan niet frostnova of iets doen en hij staat je van close distance in me kaar te rossen .. en daar ligt je ( ff simpel gezegt )

en dat is erg vervelend :)
Ach, meer dan één kan hij toch niet geven in de korte tijd, maar toch :X

V-sync aan of uit maakt ook geen verschil.

[ Voor 4% gewijzigd door Ebayzo op 09-02-2007 11:12 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-05 16:36

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

thewizard2006 schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 11:10:
ik kom ook niet boven de 60FPS uit, en dit blijft hij constant. Heb dus het idee dat ik niet het max eruit haal maar de instellingen van wow zelf staan geloof ik al op zijn max. Alleen als het regent kan het wel is wat minder FPS zijn.
met een radeon 1900XT, 2GB pc5300 en E6600 moet dat opzich goed te doen zijn. Ook ik heb een tft syncmaster 205BW.
Ja, ik heb in bepaalde indoor plekken >100 fps. Misschien iets te maken met Vertical Sync?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-05 20:46
Sleepie schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 10:03:
Ik had hem slechts één keer eerder op AH gezien (moet wel zeggen dat ik tijdens het lvl-en nauwelijks naar gear op AH heb gekeken), toen was hij 700G buy-out.
Zo zonde ik bedoel dit is een quest reward; http://www.thottbot.com/?i=58742
Maar ey het is jou geld stats zijn niet echt veel better en 400g in 2 dagen. 8)7

Ik hou wel van een beetje extra mana regen op mijn mooie Boomkin dr00d....
Zie mages zo vaak oom gaan terwijl ik nog lekker kan blijven casten intensity ftw....

Alienware 51M * 32GB * i9 9900k 3,6 GHz * 236Gig SSD intel optane * 1tb 2,5 ssd Samsung Evo * RTX 2080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Dark Master schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 11:22:
[...]

Zo zonde ik bedoel dit is een quest reward; http://www.thottbot.com/?i=58742
Maar ey het is jou geld stats zijn niet echt veel better en 400g in 2 dagen. 8)7

Ik hou wel van een beetje extra mana regen op mijn mooie Boomkin dr00d....
Zie mages zo vaak oom gaan terwijl ik nog lekker kan blijven casten intensity ftw....
hij is toch wat beter en ja, als je echt alles eruit wilt halen scheelt dat uiteindelijk ook weer een x amount of spelldamage.

en over dat oom, zeker geen frost mage tegen gekomen dan ":P Met mage armour aan en een beetje verstandig casten kan ik minimaal 5 mobs aan (max van 8 a 9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
thewizard2006 schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 11:25:
hij is toch wat beter en ja, als je echt alles eruit wilt halen scheelt dat uiteindelijk ook weer een x amount of spelldamage.

en over dat oom, zeker geen frost mage tegen gekomen dan ":P Met mage armour aan en een beetje verstandig casten kan ik minimaal 5 mobs aan (max van 8 a 9)
Soms moet je (een beetje) van je geld ook eens gewoon laten rollen toch ? ;)
Ik kan die 400G nu wel missen iig.

Ennuh ... 400G in 2-3 dagen is in TBC wel te doen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 18:30

m0nk

16-09-2003 15.15

Sleepie schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 10:03:
Ik heb deze staff ook van de AH gehaald voor 200g bo, hoger was ik zowiezo niet gegaan. Wel leuke looks en erg goeie stats. Was horde @ Trollbane btw.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
gister weer de plezieren van een PvP realm gevonden. 15 keer achter elkaar gecorpsecamped.

Ik neem contact op met GM.. zeggen ze.. Moet je het gewoon terug doen met een hogere vriend.
dus ik guildmate gevraagd.. lvl 70 warrior.. ik lekker queste hij maakte alle horde dood die die kon vinden..oog om oog tand om tand.. ofzo was het gezegde

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

SpoTs schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 11:37:
gister weer de plezieren van een PvP realm gevonden. 15 keer achter elkaar gecorpsecamped.

Ik neem contact op met GM.. zeggen ze.. Moet je het gewoon terug doen met een hogere vriend.
dus ik guildmate gevraagd.. lvl 70 warrior.. ik lekker queste hij maakte alle horde dood die die kon vinden..oog om oog tand om tand.. ofzo was het gezegde
Allereerst, PvE Server -------> that way.

Daarna, zo houdt je wel mooi het cirkeltje in stand he ;)
Zij ganken jou omdat zij geganked zijn door andere mensen en jij ganked andere weer omdat jij geganked bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
SpoTs schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 11:37:

ken het op mijn server ook laatst last gehad van 2 warlocks en 2 roques die met ze 4e heletijd mij stonden te corpse killen en dan met ze alle KEK KEK .. best humor vind ik zelf

tot een lvl 70 ze heletijd in me kaar kwam rammen en wij stonden te KEK KEK
vonden ze het minder leuk ach sja daar kies je voor PVP ;)

maar het leukste is toch wel een horde in dit geval voor mij aante vallen wat mobs te halen met aggro en vervolgens hem zoveel mogelijk damage te doen en wachten de mobs hem killen
sadist sja soms (A)

[ Voor 11% gewijzigd door Mektheb op 09-02-2007 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-05 15:52
Whuzz schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 08:35:
IMHO is er weinig mis met de scaling naar level 70, vrijwel alle gear heeft een hoop +damage, ik zit nu over de 550 unbuffed en zonder enchants.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Hydra schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 11:45:
[...]

IMHO is er weinig mis met de scaling naar level 70, vrijwel alle gear heeft een hoop +damage, ik zit nu over de 550 unbuffed en zonder enchants.
inderdaad een mage heeft het echt niet zo slecht als ze zeggen , kijk een lvl 70 tier 5 warlock is gewoon IMBA maar ja dan ook wel hard to get if you ask me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
ganking is zo oneervol
met 2 of 3 iemand afmaken die net een mob heeft gekilled danwel nog steeds bezig is. Ik kan dat niet waarderen.
Zeker irritant als je eigenlijk om niets dat pokke eind moet lopen terwijl je net lekker aan het questen was en alles is weer gerespawned ofzo
maarja dat is pvp. Jammer dat hier mijn guild/collegas/vrienden op spelen anders had ik zeker pve gerolled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:51
Mektheb schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 11:47:
[...]

inderdaad een mage heeft het echt niet zo slecht als ze zeggen , kijk een lvl 70 tier 5 warlock is gewoon IMBA maar ja dan ook wel hard to get if you ask me
ik kijk ernaar vooruit.. iig gisteren 69 gedinged en 8 nieuwe rank spells gekregen..

shadowbolt, immolate, fel armor en nog een paar VEEL gebruikte spells.. kijk ernaar vooruit om dit weekend 70 te dingen.. is dat te doen, 1 lvl (99% xp, wel iets van 30% rested) in een uur of 10? (niet grindend, puur Q-end..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Ach het bekende corpse campen, gewoon een alt maken en je een deuk laggen dat die gast staat te wachten op iets dat niet gaat gebeuren. Of inderdaad een guildy om hulp vragen.

Heb het maar 1 keer meegemaakt dat een GM ingreep. Ik werd toen op de GY gecorpse camped. En dat vinden de GM's niet gepast :) In alle andere gevallen is het advies Spirit Res of hulp vragen.

Overigens wat wel irritant is is in outland met flying mounts. met een paar level 67-68 kan je zo'n level 70 wel hebben, maar hij blijft gewoon vliegen en wachten tot er 1 weer alleen is.

Maakt niet uit, zn naam is genoteerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:31
thewizard2006 schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 11:10:
Ik las een tijd terug dat er een bug was met dual core CPU's, die hebben een max van 60FPS. Zo ook de Intel Exxxx serie, sinds ik m'n AMD (singlecore) vervangen heb door deze zit ie ook strak op de 60 maar heb nooit meer erboven gehad... Lijkt erop dat het nog niet opgelost is dus, magoed 't is toch ook genoeg? :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Wat heb ik geprobeerd:

- Schone installatie
- Verschillende drivers (Chipset / Videokaart enz)
- Schone WoW installatie
- Instellingen op laagst
- Cache van Windows uitgeschakeld
- Ander geheugen geprobeerd
- Draadloos / niet draadloos internet

Het probleem lijkt vooral veel op te treden tijdens het wisselen van gebied (als de tekst in beeld komt). Maar ook weer niet altijd.

Ik dacht zelf aan de harddisk, maar in testjes heeft deze gewoon goede scores.

toon volledige bericht
Zojuist WoW opgestart met de commandline optie "-nosound" en het lijkt niet meer op te treden. Vanavond ga ik toch weer uitgebreid WoWen, dus dan weet ik het helemaal zeker maar het ziet er "goed" uit. Zou wel vaag zijn dan aangezien Mektheb dezelfde configuratie heeft.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208199

M’n main is een pallie en sinds kort is hij lvl 70. Ik twijfel nogal over m’n spec. Op dit moment heb ik 47/14/0 dit is bijna beste healing build en doe ermee redelijke damage en kan ook wat tanken. Deze build bevalt me best goed, en hij werkt ook perfect. M’n hoofddoel zijn echter de 10-25 man raids en ik weet nog niet wat daar de main rol voor een pallie is. Ik vermoed overigens dat het beste is dat de raids het beste af zijn met paladins met verschillende specialisaties.
Een alternatieve spec is 34/24/0, zodat ik beter kan tanken, m’n healing wordt dan uiteraard minder.
Laatste mogelijkheid 12/49/0 dus maximaal tank speccen.
Wat zijn jullie gedachten/ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ebayzo schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 11:55:
[...]
Zojuist WoW opgestart met de commandline optie "-nosound" en het lijkt niet meer op te treden. Vanavond ga ik toch weer uitgebreid WoWen, dus dan weet ik het helemaal zeker maar het ziet er "goed" uit. Zou wel vaag zijn dan aangezien Mektheb dezelfde configuratie heeft.
zou wel heel irritant zijn aangezien ik jij , Kermit / Bully allemaal zelfde configs hebben en jij enige ben met sound probleem :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Mektheb schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 11:57:
[...]

zou wel heel irritant zijn aangezien ik jij , Kermit / Bully allemaal zelfde configs hebben en jij enige ben met sound probleem :O
True, ben nu even aan het testen met lagere directx versnelling.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
thewizard2006 schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 11:51:
ganking is zo oneervol
met 2 of 3 iemand afmaken die net een mob heeft gekilled danwel nog steeds bezig is. Ik kan dat niet waarderen.
Zeker irritant als je eigenlijk om niets dat pokke eind moet lopen terwijl je net lekker aan het questen was en alles is weer gerespawned ofzo
maarja dat is pvp. Jammer dat hier mijn guild/collegas/vrienden op spelen anders had ik zeker pve gerolled
Ach namen in een Notepadje zetten en als je zelf straks 70 bent met je flying mount, die gasten campen tot ze loggen. Heeft mij al veel voldoening gegeven >:)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Ebayzo schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 12:00:
[...]
True, ben nu even aan het testen met lagere directx versnelling.
Toevallig ook al met de settings van je NIC gespeeld (zie Troubleshooting forums mbt connection settings)? Hoor dat sommige switches/hubs/NIC's dit soort "hicups" kunnen veroorzaken/

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
RaseriaN schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 11:39:
[...]

Allereerst, PvE Server -------> that way.

Daarna, zo houdt je wel mooi het cirkeltje in stand he ;)
Zij ganken jou omdat zij geganked zijn door andere mensen en jij ganked andere weer omdat jij geganked bent ;)
gefeliciteerd met de meeste nutteloze opmerking.

PvE server is saai.. en ik vind het niet erg om doodgemaakt te worden.. maar 15 keer achter elkaar corpsecampen heeft NIETS maar dan ook NIETS met PvP te maken. En iedereen die dan zegt.. Reroll PvE vind ik ronduit "onwetende" mannetjes.. Om het even netjes neer te zetten.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Anoniem: 208199 schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 11:55:
M’n main is een pallie en sinds kort is hij lvl 70. Ik twijfel nogal over m’n spec. Op dit moment heb ik 47/14/0 dit is bijna beste healing build en doe ermee redelijke damage en kan ook wat tanken. Deze build bevalt me best goed, en hij werkt ook perfect. M’n hoofddoel zijn echter de 10-25 man raids en ik weet nog niet wat daar de main rol voor een pallie is. Ik vermoed overigens dat het beste is dat de raids het beste af zijn met paladins met verschillende specialisaties.
Een alternatieve spec is 34/24/0, zodat ik beter kan tanken, m’n healing wordt dan uiteraard minder.
Laatste mogelijkheid 12/49/0 dus maximaal tank speccen.
Wat zijn jullie gedachten/ervaringen?
Ik vraag me ook af wat Paladins in een raid gaan doen. Tanken lijkt me niet, healen, tja we hebben al Shamans, druids en priests. En damage, tja dat doen ze ook niet :+
Ik zou het eerst even met je guild overleggen wat zij van je verwachten :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

SpoTs schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 12:02:
gefeliciteerd met de meeste nutteloze opmerking.

PvE server is saai.. en ik vind het niet erg om doodgemaakt te worden.. maar 15 keer achter elkaar corpsecampen heeft NIETS maar dan ook NIETS met PvP te maken. En iedereen die dan zegt.. Reroll PvE vind ik ronduit "onwetende" mannetjes.. Om het even netjes neer te zetten.
Nouja zeg en bedankt he!

Jij whined toch over gecorpsecamped te worden en jij pm'd een GM terwijl je dondersgoed weet dat je op een PvP server hebt gerolled en dit soort gedrag kan verwachten?

Dat jij het niets met PvP vind te maken hebben is niet van belang, het is mogelijk om het te doen.

En hou je 'onwetende mannetjes' opmerkingen gewoon achterwegen? Die onder-de-gordel opmerkingen zijn gewoon niet leuk en leiden tot flamewars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

porn* schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 12:02:
[...]

Toevallig ook al met de settings van je NIC gespeeld (zie Troubleshooting forums mbt connection settings)? Hoor dat sommige switches/hubs/NIC's dit soort "hicups" kunnen veroorzaken/
Hmm, zal het nog even doorkijken. Had al wel Wireless / Niet wireless geprobeerd. Maar zowel thuis als op het werk heb ik problemen dus lijkt niet aan mijn router ofzo te liggen. Zal de forums eens bekijken nog een keer.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:51
ik blijf gelazer hebben met mn buff icons en spellbuttons van mn pet.. vaak na een alt-tab. ik heb geen netwerkkaart zoals eerder bekend maar het is pas gekomen na de TBC..

over dat noteblock gedoe.. er zijn ingame addons waarmee je on-screen kan zien van KOS (en evt. reden)

gisteren kwam ik er ook weer 1 tegen, maar teveel horde's er omheen.. anders had ik em genadeloos afgeslacht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-05 20:46
Voor dat kleine beetje kan ik echt niet warmlopen.....
Vooral niet omdat er betere drops zijn in instances black morass als voorbeeld.

Alienware 51M * 32GB * i9 9900k 3,6 GHz * 236Gig SSD intel optane * 1tb 2,5 ssd Samsung Evo * RTX 2080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 08-05 16:20
thewizard2006 schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 11:51:
ganking is zo oneervol
Zo gaat dat bij mij altijd met Alliance.

Ik kom rogue tegen die in PvP modus is. Ik netjes in PvP modus, wacht tot ie full is en start gevecht (aanvallen vanuit blue modus is nogal lame.. ander kan niks terugdoen). Hij dood natuurlijk.

Ik ben met mob bezig. Rogue komt terug met pally vriendje (blauw)... en vallen me met z'n tweeen aan terwijl ik bezig ben... hoe oneervol kun je zijn :P

Ander verhaal:
Ik kom een red pally tegen, ik in PvP mode en val hem aan. Na een interessant gevecht istie dood. Ik nog op 10% health. Blauwe mage komt langrennen en begint fireball te casten... ik kan niks doen natuurlijk.. Daarna hebben ze me daadwerkelijk nog, heel eervol, een tijdje gecorpsecamped.

Ik ben nog nooit een Alliance tegengekomen die het woord 'eer' snapte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:39
Atlas schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 12:03:
[...]

Ik vraag me ook af wat Paladins in een raid gaan doen. Tanken lijkt me niet, healen, tja we hebben al Shamans, druids en priests. En damage, tja dat doen ze ook niet :+
Ik zou het eerst even met je guild overleggen wat zij van je verwachten :)
De Paladins hebben hele goede buffs. Buffs waar de Shaman helaas (soms) niet tegenop kan. En voor de rest, zijn ze net als de Shamans veelal Backup healers...

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Bosmonster schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 12:16:
[...]

Ik kom rogue tegen die in PvP modus is. Ik netjes in PvP modus, wacht tot ie full is en start gevecht (aanvallen vanuit blue modus is nogal lame.. ander kan niks terugdoen). Hij dood natuurlijk.

Ik ben met mob bezig. Rogue komt terug met pally vriendje (blauw)... en vallen me met z'n tweeen aan terwijl ik bezig ben... hoe oneervol kun je zijn :P

Ander verhaal:
Ik kom een red pally tegen, ik in PvP mode en val hem aan. Na een interessant gevecht istie dood. Ik nog op 10% health. Blauwe mage komt langrennen en begint fireball te casten... ik kan niks doen natuurlijk.. Daarna hebben ze me daadwerkelijk nog, heel eervol, een tijdje gecorpsecamped.

toon volledige bericht
Gelukkig zijn alle Horde natuurlijk wel eervol... :P Kunnen we die discussie aub niet weer opstarten, hij begint vervelend te worden en leidt tot nix (mja, behalve over en weer gezeur :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

[...]

Ander verhaal:

toon volledige bericht
Zelfde verhaal alleen dan is alliance Horde. Kom op man word wakker uit je droom het gebeurt aan beide kanten!
Over het algemeen ben ik zelf ook redelijk netjes en lijkt het alsof andere dat nooit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:30
Gister ook nog wat leuke PVP fun gehad. Ik was rustig aan het minen in Hellfire, komt er in 1x een warrior in me rug en mept me dood. Dus ik was behoorlijk pissed dus heb hem daarna ff 30 minuten gecorpsecamped, komt hij daarna samen met een paladin wraak halen. Was ik weer 10 minuten gecorpsecamped, daarna had ik hem weer 10 min gecorpsecamped en toen had ik er genoeg van.

Daarna ging ik weer wat questen doen in Shadowmoon Valley, was bezig met een quest waar je een mob bestuurd en dus zelf niets meer kan doen, denk een Nelf Hunter leuk te zijn en me te killen tijdens de quest...ik weer pissed en heb hem daarna gecorpsecamped.

Ik gank vrijwel nooit, maar ik heb gewoon een hekel aan mensen die je killen op het moment als je net even bezig bent. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132667

dat komt omdat je Gutterspeak/Orcish spreekt ?:p

kahzmuihahahqdabog ofzoiets krijg je dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:05
[...]

Ander verhaal:

toon volledige bericht
Op het moment dat hij jouw aanvalt gaat hij automatisch PvP tagged toch? Volgens Blizzard site:
Actions that will trigger PvP mode are:
[...]
• Attacking a player character (PC) of the opposite faction who is already in PvP mode
Edit: nvm, je was op 10% hp en pas toen z'n fireball landde was ie natuurlijk pas PvP enabled. :P

[ Voor 4% gewijzigd door Thijs op 09-02-2007 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Mja, de 'leukste' ganks zijn natuurlijk nog van degene die je ganken als je bezig bent met een mob en je dan laten killen door de mob zodat je ook nog 10% dura loss krijgt :{

Komt gelukkig niet vaak voor, sowieso valt ganken de laatste tijd erg mee, hoop respect over en weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
Ik laat me altijd uit de lucht vallen op mijn vliegende mount en ros dan alles wat ik denk aan te kunnen aan gort. Welkom op een PVP server. En jammer voor je als je het lame vindt. En ben je met een mob bezig en alvast half dood? Nog steeds jammer voor je, en nog steeds welkom op een PvP server. Alleen een uur corpse campen doe ik niet. Tja, en wie kaatst kan de bal verwachten. Mij maakt het dan ook niet uit als ik wordt gegankt, behalve als het uitdraait op corpse camping. Tja, en mensen die met een opmerking "PvE ------>" aankomen, flikker ik gewoon uit de guild, he Trollie?

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Leuk filmpie E.R.W.I.N. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
mdmeijer schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 12:29:
Ik laat me altijd uit de lucht vallen op mijn vliegende mount en ros dan alles wat ik denk aan te kunnen aan gort. Welkom op een PVP server. En jammer voor je als je het lame vindt. En ben je met een mob bezig en alvast half dood? Nog steeds jammer voor je, en nog steeds welkom op een PvP server. Alleen een uur corpse campen doe ik niet. Tja, en wie kaatst kan de bal verwachten. Mij maakt het dan ook niet uit als ik wordt gegankt, behalve als het uitdraait op corpse camping. Tja, en mensen die met een opmerking "PvE ------>" aankomen, flikker ik gewoon uit de guild, he Trollie?
Hijs fijn :) thx voor ondersteuning.. ganken hoort erbij.. vind ik ook.. daarom rol je PvP.. maar ik werd idd 1 uur lang gecamped... vervolgens vloog Zenedar er 1.5 uur uit.. en daarna kon ik gelukkig de zooi snel afmaken en naar Arathi

Edit: Typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 08-05 16:20
Ik speel op PvE server en het ging me om het feit voor aanvallen vanuit blue-stand.

Leescursus --------->

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Tjsa vink toch triest. Tuurlijk kan ik erop wachten, en het is me al gebeurd. Wtf zit daar voor een uitdaging aan man? Ik snap werkelijk niet wat mensen als jij eraan vinden om anderen tijd te laten wasten door ze al grindend te ganken. Heb je niks beters te doen?

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op RP-PvP servers is het volgens mij over het algemeen iets beter gesteld, dus als je je er erg aan ergert is transferren naar zo'n server misschien een idee? Heb je ook minder mensen die rondlopen met namen zoals rolfxcopterpewpew e.d. Over het algemeen is het op RP servers net iets meer volwassen (maar er blijven natuurlijk altijd mensen die de uitzondering op de regel zijn, dus helemaal corpse-camp/bluewall vrij is het niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Naja mensen van alliance die geen eer kennen is natuurlijk niet waar

bedoel ik heb wel is dat ik gewoon ergens kom een roque zie sturggle tegen een mob en dat ik hem help hij me bedankt en ik dan vervolgens op me horse ga zwaai en dan weg rijd

ander voorbeeld :) ( dat horde ook respect hebben )

kom een priest tegen undead , hij doet mind controll buffud me op en laat me gaan

maar tegelijk kunnen alliance en zowel horde aardig lame doen maja zo ist nu eenmaal trek me er niks van aan maar zeg niet we geen respect hebben ;)

is denk meer kwa karakter van de speler zelf of dat hij net geganked is of niet ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Mektheb op 09-02-2007 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
porn* schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 12:38:
[...]

Tjsa vink toch triest. Tuurlijk kan ik erop wachten, en het is me al gebeurd. Wtf zit daar voor een uitdaging aan man? Ik snap werkelijk niet wat mensen als jij eraan vinden om anderen tijd te laten wasten door ze al grindend te ganken. Heb je niks beters te doen?
In oorlogen wachten ze ook niet met iemand killen als die op dat moment al iemand anders aan het killen is. Zo gaat dat in WoW precies hetzelfde.

Als je tijdens het grinden een iemand van de tegenstrijdende faction tegenkomt en blijft lekker doorgaan. Kan het idd weleens gebeuren dat ie jouw killed. Moet je niet gaan lopen zeiken dat ie gekilled wordt. Had je maar weg moeten lopen/of zelf aanvallen toen je die ganker zag aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Rakkerzero schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 12:55:
[...]

In oorlogen wachten ze ook niet met iemand killen als die op dat moment al iemand anders aan het killen is. Zo gaat dat in WoW precies hetzelfde.

Als je tijdens het grinden een iemand van de tegenstrijdende faction tegenkomt en blijft lekker doorgaan. Kan het idd weleens gebeuren dat ie jouw killed. Moet je niet gaan lopen zeiken dat ie gekilled wordt. Had je maar weg moeten lopen/of zelf aanvallen toen je die ganker zag aankomen.
Daar gaat het me niet om. Tuurlijk loop je het risico, meestal zijn het lvl 70s, /sigh en ik loop wel weer naar m'n lijkje. Ik doelde op die lvl 70s die op hun epic flying mount een beetje bored rondvliegen op zoek naar <70's om ze al questend/grindend af te maken. Wat een lol moet dat zijn!

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

porn* schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 12:58:
[...]

Daar gaat het me niet om. Tuurlijk loop je het risico, meestal zijn het lvl 70s, /sigh en ik loop wel weer naar m'n lijkje. Ik doelde op die lvl 70s die op hun epic flying mount een beetje bored rondvliegen op zoek naar <70's om ze al questend/grindend af te maken. Wat een lol moet dat zijn!
Zolang mensen erover blijven zeiken zullen ze het leuk blijven vinden.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Laatst online: 05-05 10:55
Ik begin zelden een gevecht tegen horde. Het is niet echt een uitdaging als ik begin, dan cast ik fear, dots er op ... klaar (meestal). Als ik al is iemand aanval is het meestal omdat ie mij (of een bekende) óf al eerder heeft aangevallen óf al een andere alliance aan t aanvallen is. Je moet elkaar helpen hiermee vind ik. Verder is corpsecamping natuurlijk lame, en ook dodelijk saai lijkt me.

Gelukkig wordt er op mijn realm nauwelijks gegankt (in outland iig), behalve dan rondom de pvp objectives, maar dat spreekt voor zich :)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Laatst online: 14:56
Atlas schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 12:03:
[...]

En damage, tja dat doen ze ook niet :+
Dan ben je nog geen goeie tegengekomen 8)

[ Voor 44% gewijzigd door ActualFantasy op 09-02-2007 13:06 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, one-liners, offtopic posts, en flames horen niet in dit topic thuis!