ImdaMned schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 08:44:
Enig idee btw hoeveel retards er op een server spelen? Deze willen dan een groep joinen die 1 tot 2 jaar bestaat. Dit gaat echt niet werken. Guilds kunnen er ook niets aan doen als jij je niet conformeert aan de "geldende" regels. hf met non heroic instances dan.
Enig idee hoeveel van die retards ook nog eens gewoon in de top-guilds blijken te zitten?
Eergister ST gedaan. 3 leden (incl ik) van ons guild (semi-top, we gaan vrij hard, maar zonder pressure), 1 van een random guild dat ik niet kenden en 1 uit het zogenaamde 'top horde guild' van onze server.
2x mage (beide BaT, mijn guild)
1x warrior (random guild)
1x Shaman (6 lvls hoger dan de rest, van 'top guild' Concept)
1x warlock (BaT)
Shaman was zoveel lvls hoger dat hij zei prima te kunnen healen, dus ok.
Alles ging goed, tot we omlaag sprongen naar de central room, waarbij die shaman midden in een groep mobs sprong, daarvan in paniek raakte, nog een zooi mobs erbij pullde -> wipe.
Goed. Kan gebeuren, SoulStone, res, verder gaan.
Room voor die troll-boss. Warrior pulled de twee mobs links, zoals afgesproken. Pulled die shaman ook nog 4 mobs van rechts

Affijn. Wipe, op warlock na, die weet het te overleven.
Shaman: OMFG where did those mobs come from?
Group: erm. u pulled em

Shaman: Oh... well... Why did u use SS on urself LOCK!!111
Lock: uh? I didn't. I simply survived... SS is still on CD anyway.
Shaman: How can it be on CD? u nub!!!
Lock:

Cos u caused a wipe just 10 mins ago maybe?
Shaman: U nubs! I'm out, can't play with u guys!
riiight. Kan ie misschien nog zo'n goede application geschreven hebben dat ze hem hebben 'aangenomen', bij ons zou ie het niet lang uithouden iig...
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!