Ik speel lang genoeg games om gebrag met een grote korrel zout te nemen. In MMORPGs zijn er altijd classes die moeite hebben met andere classes. Heck, frostmages hebben moeite met best veel classes. Maar warrior zijn nu juist de class waar mages geen problemen mee hebben, tenzij er een enorm gear/skill verschil is.
En bottomline: jij beweert dat je geen problemen met mages hebt, maar je speelt op een warrior met 4k health. Zoals ik al vertelde had mijn MAGE meer HP dan dat op level 60, en die zat absoluut niet dik in de gear, vrijwel alles was PvP spul.
In princiepe niet. Zelfs in de meeste dungeons kom je pas in combat als je ook daadwerkelijk iets doet. Er zijn alleen nogal wat uitzonderingen, ook gewoon 'buiten' dungeons waarbij mobs je zelfs aanvallen als ze langs je getrained worden. Zelf in Shadowmoon valley twee keer gehad dat iemand op de vlucht ging voor 10 mobs, out of range raakte, en ze daarna achter mij aan gingen omdat ik ze kennelijk te vuil had aangekeken. Het is dus een beetje afhankelijk van welke mobs je bevecht. Hogere level mobs worden gradueel moeilijker/complexer.
RaseriaN schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 10:16:
World of Warcraft PvP is statisch, niet interactief en gewoon weg saai.
Puur omdat de damage en crits variabel zijn en heeft skill totaal geen invloed zodra je door 2 skills wordt gecrit en gewtfowned. Dan kun je nog zo goed zijn!
1v1 niet nee. 1v1 is het vooral afhankelijk van wie de jump krijgt. Warlocks bijvoorbeeld zijn een PITA, maar als er eentje met de rug naar me toe staat heb ik 3 frostbolts gecast voordat 'ie uberhaupt doorheeft wat er gebeurt, helemaal als 'ie iemand anders getarget heeft, of ik boven 'em sta.
Skill en teamwork komen weldegelijk kijken bij battlegrounds. Coordinatie is wat het verschil maakt tussen een team en een PuG, en daarom vind ik de battlegrounds juist leuk.
Nivado schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 10:35:
Mijn idee, ik krijg ook zelden een mage neer (misschien af en to een noob ofzo) maar ik ben dan wel een prot warrior. Het enige wat nu een beetje verschil maakt is de spellreflect ability. Als een Mage een beetje pech heeft met crits one-shot hij zichzelf
Ik ben erg benieuwd wat dat gaat opleveren in PVP
Ik heb vrij vaak tegen een warrior in m'n guild gedueled (hij wou beter worden tegen mages omdat die zegmaar z'n nemesis waren) maar daar is 'ie mee opgehouden toen ik te veel puntjes in frost ging steken (ben een hele tijd elemental geweest totdat ik full frost ging), hij vond dat ik vals speelde

Tegen een andere mage (arc-fire) deed hij het wat beter, alsin dat 'ie af en toe de ander nog raakte, maar die deed gewoon te veel damage in korte tijd.
Spellreflect is ideaal tegen 3-minute mages, en ik ben het van harte eens met het gebruik van die skill op die manier, 3-minute mages hebben weinig met skill te maken als je 't mij vraagt. Als frost-mage heb ik weinig problemen met spellreflect. M'n bolts doen niet erg veel damage (1100 non-crit) dus als ik tegen een warrior vecht zie ik of op tijd dat 'ie spellreflect aanzet (slechte warrior) of hij zet het aan net als de FB wegvliegt (goeie warrior). In dat laatste geval krijg ik een frostbolt terug, maar de damage daarvan wordt toch geabsorbeerd door m'n frostward, welke ook nog eens een kans heeft zelf de spell te reflecten (ping-pong!).
Heh. Ik ga in m'n iceblock kamperen en laat m'n pet die 4k HP wel ff wegwerken
[
Voor 3% gewijzigd door
Hydra op 13-02-2007 11:14
]