Het Grote World of Warcraft topic - Deel 104 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.859 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 17:02:
Met mijn warrior heb ik het geprobeerd, maar dat lukte toch echt niet hoor :p

Ik kon bij die brug komen net voor de portal, maar die guards kon ik niet aan :$

Toen had ik geen FR gear en slechte wapens enzo, dus nu zou het vast wel lukken, maar toen het nodig was kon ik het iig niet :)
Solo MC Attunement is anders bij mijn weten te doen zonder ook maar één keer te moeten vechten. Met een beetje creatief lopen, één of meer fire prot pots en (afhankelijk van je class) een invis pot hier en daar is het echt nergens nodig om een gevecht aan te gaan. Je trekt misschien wel aggro af en toe, maar door dan te lopen of springen naar plekken waar ze niet kunnen komen ben je daar ook zo weer van af.
Rakkerzero schreef op maandag 12 februari 2007 @ 15:56:
Aan de hand deze post van mezelf vroeg ik me af of er hier mensen zijn die al zo''n code in bezit hebben.

Iemand die al zo'n code heeft??
Yep, heb op m'n main een schattige Turtle Mount en een Tabard of the Flame. Vooral die turtle levert nog regelmatig whispers op. Wel leuk dat ze die items een paar patches geleden epic hebben gemaakt btw, epic tabard ftw! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
SMulTiE schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 09:03:
[...]

Leer zelf eerst ff lezen voor je iemand belachelijk probeert te maken.
Wat hij zegt is dat de "mana-korting" van 10% alleen geldt als je continue dezelfde spells cast. Dat klopt precies.

Zonder de gratis spells is het dus (even met jouw getalletjes) 9 x 1000 + 1 x 1 = 9.001 mana
Met 1 gratis spell 9 x1000 = 9.000 mana

Dat was zíjn voorbeeld. Een beetje crue wellicht, maar het klopt wel. Over een langere tijd is het uiteraard wel ~10%. Sterker nog, als je slim speelt zorg je dat je een duurdere maar wellicht hogere DPS spell cast die je normaal niet gebruikt vanwege de matige DPM.
Laatste gaat niet op omdat je niet kan bepalen wanneer Clearcasting proct. Met die spells is het over het algemeen zo dat iedere spell afzonderlijk een procrate van 10% heeft, weet het niet zeker maar ik vermoed dat dat hier hetzelfde is. Je zou dan dus constant die duurdere spell moeten gebruiken omdat je niet weet wanneer Clearcasting proct, en als je constant die spell gebruikt heb je dus weer die standaardbesparing van 10%.

Punt is dat je niet kan zeggen dat Clearcasting een 10% manabesparing is. Op de lange termijn wel, maar daar heb je weinig aan als 'ie constant alleen maar op je goedkope spells proct tijdens een bossfight.

Wel leuk dat mensen zeggen dat ik niet kan rekenen terwijl ze zelf gewoon niet goed lezen tbh. :+

[ Voor 3% gewijzigd door Exitium op 13-02-2007 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Exitium schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 09:10:
[...]

Laatste gaat niet op omdat je niet kan bepalen wanneer Clearcasting proct. Met die spells is het over het algemeen zo dat iedere spell afzonderlijk een procrate van 10% heeft, weet het niet zeker maar ik vermoed dat dat hier hetzelfde is. Je zou dan dus constant die duurdere spell moeten gebruiken omdat je niet weet wanneer Clearcasting proct, en als je constant die spell gebruikt heb je dus weer die standaardbesparing van 10%.

Punt is dat je niet kan zeggen dat Clearcasting een 10% manabesparing is. Op de lange termijn wel, maar daar heb je weinig aan als 'ie constant alleen maar op je goedkope spells proct tijdens een bossfight.
Je kunt het toch wel zien áls het proct ? Net als nature's grace bij druids (balance talent).
Als je Scrolling Combat Text hebt, zie je de proc al verschijnen soms nog voor de spell landt, in dat geval ga je als balance druid van wrath spam naar starfire toe. voor de hoogste dps.
Ik neem aan dat dat voor mages en clearcasting ook geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 08:55:
[...]

WHAHAHAHA dit is echt te erg, waar heb jij leren rekenen? Mijn gok: nergens

Zonder de gratis spells is het dus (even met jouw getalletjes) 10x1000 = 10.000 mana
Met 1 gratis spell 9 x1000 = 9.000 mana

Een besparing van 1000 mana wat ons tot de volgende "berekening" brengt:

(1.000/10.000)*100= 10%

Het levert een besparing op van 10%. Hierbij ga ik ervanuit dat hij niet minder maar ook niet meer procced. Hoe vaker je cast hoe nauwkeuriger de 10% behaald zal worden. Maarja dat is kansberekening en daar zal ik je al helemaaaaaal niet lastig mee vallen :D

Echt vreselijk hoor, dit is basisschool materiaal.
Ik weet dat je hier pas nieuw bent (dat zei je ook in je post waar je onderandere mij afkraakte zonder onderbouwing), maar als je ff goed zou lezen en ook de posts na deze zou lezen, dan zou je weten dat hij dit niet bedoelde.

De berekening die jij hier maakt maakte ik ook al gisteren, en ik vroeg hem beleefd waar hij de mana cost van 1 haalde voor die laatste spell. Werd mooi uitgelegd en geconcludeerd dat hij op zekere hoogte wel gelijk had.

Door zo uit de hoogte te doen en meteen beginnen flamen (en de intelligentie van de poster in vraag te stellen) voeg je niet alleen helemaal niks toe, maar zet je ook nog eens kwaad bloed. En dat kunnen we wel missen hier.

Let er dus in het vervolg op dat je eerst alle posts leest voor je iemand afkraakt, en als je dan besluit dat alsnog te doen, doe het dan op een wat vriendelijkere manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Exitium schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 09:10:
[...]

Wel leuk dat mensen zeggen dat ik niet kan rekenen terwijl ze zelf gewoon niet goed lezen tbh. :+
alsie procced op een goedkope spell maakt dat niet uit :P je eerstvolgende spel is namelijk gratis ^^

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Laatst online: 16-09 17:23

Whuzz

Dodgeball!

[...]

Maarja dat is kansberekening en daar zal ik je al helemaaaaaal niet lastig mee vallen :D

[...]

Echt vreselijk hoor, dit is basisschool materiaal.
Ga jij es gauw terug naar GeenStijl! :|

Op mijn nieuwe mage ben ik maar enchanter geworden, omdat dat de enige (naast jewelcrafting dan) profession is die ik nog nooit had gedaan. Maar damn wat kost dat een geld om een beetje snel te levelen! Ben nu rond de 200 enchanting en ik begin er een beetje spijt van te krijgen eigenlijk. Ga ik dat ooit allemaal nog terugverdienen? Is het het wel waard? 8)7

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
SMulTiE schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 09:12:
[...]

Je kunt het toch wel zien áls het proct ? Net als nature's grace bij druids (balance talent).
Als je Scrolling Combat Text hebt, zie je de proc al verschijnen soms nog voor de spell landt, in dat geval ga je als balance druid van wrath spam naar starfire toe. voor de hoogste dps.
Ik neem aan dat dat voor mages en clearcasting ook geldt.
Ah, op die manier. Dan is het een stuk makkelijker te managen en is het zelfs mogelijk de besparing boven de 10% te krijgen door een mana-heavy spell te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 12:54
Hierbij wil ik wel even opmerken dat HTT-Thalan eigenwijs was en alles zelf wilde proberen (can't blame him for trying), niet dat hij retarded was of heeft gedaan dat hij het beter weet.

Daarnaast gok ik dat homootje zich voorlopig koest houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Whuzz schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 09:14:
[...]

Ga jij es gauw terug naar GeenStijl! :|

Op mijn nieuwe mage ben ik maar enchanter geworden, omdat dat de enige (naast jewelcrafting dan) profession is die ik nog nooit had gedaan. Maar damn wat kost dat een geld om een beetje snel te levelen! Ben nu rond de 200 enchanting en ik begin er een beetje spijt van te krijgen eigenlijk. Ga ik dat ooit allemaal nog terugverdienen? Is het het wel waard? 8)7
Nee het is het niet waard, zeker als je nog geen lvl 70 bent.
Gemeen maar waar, eerder zou ik zelf voor herbalism + skinning of mining gaan voor wat extra inkomen en dan later overstappen of alchemy. (altijd rondlopen met 50 healthpots van lvl 1-40 heeft mij heeeel veel geholpen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man wat ben ik teleurgesteld in V e n d e t t A. Dat noemt zich op onze server een horde pvvp guild. Blijkt mee r een zooi gankers zonder enige skill te zijn.

Na een crash van de instance servers stond een guildie (level 70 shaman) voor de deur bij shadow labs labs tegenover 4 van die lui (allemaal 70). Natuurlijk zoals we gewend zijn van vendetta werdt hij meteen aangevallen.

Met twee guildies even gaan helpen: 70 rogue en 69 priest (ik). Zij zien dat het 3 tegen 4 is in hun voordeel-> allemaal op de flying mount in de lucht hangen.

Komt er 1 te laag en ik haal hem uit de lucht, de rest nog verder weg en laat hem gewoon dood gaan. nog geen minuut later komt er een 5e aan. Oei, hulp troepen 5 tegen 3. Nog steeds blijven ze in de lucht hangen. Weer 1 uit de lucht gehaald weer niemand in zn guild die helpt.

Minuut later 3 nieuwe V e n d e t t A's 8 - 3, alle maal landen ze en beginnen aan te vallen. Resultaat 2 van hun dood voor wij 3 dood zijn. Met 8 man level 70 mag dat je niet gebeuren, dan ben je gewoon slecht. Ik (de priest) werd als laatste aangevallen, kon rustig staan healen. Toen ik werd aangevallen was het door een warrior die geen beserker rage had en een rogue die niet in stealth stond -> psychic scream en weer een paar seconden langer healen.

En die fout maakten ze niet 1 keer. Pas toen er nog 1 bij kwam, een druid was het einde verhaal. Die druid wist wel wat hij deed en viel mij als eerste aan.

Het leukste van alles is nog dat toen ze ons de eerste keer hadden aangevallen en gedood zij /chicken deden :P Dan heb je wel een heel vertekend beeld van jezelf!

Uiteraard toen ik het zat was, nog even door een paar achtervolgd en geganked, maar na de hilariteit die ik met mijn guild heb gehad om die /chicken was dat het wel waard.

Uiteindelijk bleef alleen die shaman van ons en een warlock en rogue van hun achter. Viel die rogue aan, wat denk je. Warlock dood en rogue bijna dood. Hoezo hopeloze pvp-ers.

Heb na dit alles wel mijn mening wat bijgesteld. V e n d e t t A is geen pvp guild, maar een groep gank guild, een eerlijk gevecht kunnen ze namelijk niet winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer van je lange reply, maar jouw instelling is hier totaal niet gewenst

[ Voor 138% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2007 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

barfieldmv schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 09:20:
Nee het is het niet waard, zeker als je nog geen lvl 70 bent.
Gemeen maar waar, eerder zou ik zelf voor herbalism + skinning of mining gaan voor wat extra inkomen en dan later overstappen of alchemy. (altijd rondlopen met 50 healthpots van lvl 1-40 heeft mij heeeel veel geholpen)
Te vroeg geswitched dus :|

Waarom wordt het beter bij lvl 70?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Exitium schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 09:19:
[...]

Ah, op die manier. Dan is het een stuk makkelijker te managen en is het zelfs mogelijk de besparing boven de 10% te krijgen door een mana-heavy spell te pakken.
Ja, dat zeg ik dus :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 09:20:
Man wat ben ik teleurgesteld in V e n d e t t A. Dat noemt zich op onze server een horde pvvp guild. Blijkt mee r een zooi gankers zonder enige skill te zijn.

[heel verhaal]
QQ ---> PVE

Dit is echt een 100 in een dozijn huil-verhaaltje. Sorry hoor, maar als je daar niet tegen kunt dan ga je toch lekker PVE spelen? Heb ik ook gedaan. Na jaren PVP ben ik nu PVE gaan spelen, simpelweg omdat ik wel genoeg had van het gegank (en ook van het zelf te doen), en het is een verademing. Alhoewel ik het heel soms nog wel mis. Stiekem dan ;)

Fout gelezen ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2007 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

;)
Whuzz schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 09:22:
[...]

Te vroeg geswitched dus :|

Waarom wordt het beter bij lvl 70?
Dan kan je makkelijker greens farmen om te dissen. en kan je tijdens het levelen een profession doen die je meteen geld oplevert voor je mflying mount en skills etc...

Was voor mij geen optie, omdat ik enchanting al op 300 had. Maar als ik nu zie dat vrienden al meer dan 2 a 3 keer zoveel gold hebben door de verkoop van leather/herbs/cloth/greens etc... dan ik met tailoring/enchanting en alles gebruiken dan pink ik af en toe wel een traantje weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 09:28:
Was voor mij geen optie, omdat ik enchanting al op 300 had. Maar als ik nu zie dat vrienden al meer dan 2 a 3 keer zoveel gold hebben door de verkoop van leather/herbs/cloth/greens etc... dan ik met tailoring/enchanting en alles gebruiken dan pink ik af en toe wel een traantje weg.
Ik heb ook tailoring / enchanting :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 09:28:
;)
[...]

Ga voor de gein es proberen enchanting/jewelcrafting te lvlen, nog een tikje erger. :P
Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 09:21:
Het hele verhaal ging over AE, dit is een instant cast die vaak achter elkaar wordt gebruikt en bovendien veel mana kost. Wanneer een mage AE aan het spammen is dan verwacht deze gehealed/geshield te worden zodat de mage ongestoord door kan spammen met AE. Vaak gooi ik er een frostnova + cone of cold doorheen maar ik kijk wel uit dat ik de clearcasting niet voor frostnova gebruik. Zijn verhaal gaat totaal niet op en de berekening is om te huilen.

Dat ik niet zo vriendelijk ben zit nou eenmaal in mijn bloed en dat ik hier nog maar net kom kijken (onder deze username in dit topic) is natuurlijk voor mij absoluut geen reden om me bescheiden op te stellen.

[edit]

Omdat er blijkbaar onduidelijkheden over zijn:

clearcasting zorgt ervoor dat je eerstvolgende spell gratis is, dus niet de spell die de proc veroorzaakt. Wanneer dit gebeurt verschijnt er een extra buff en hoor je een erg opvallend geluid dat gewoonweg niet te missen is. Het is dus kinderspel om rekening hiermee te houden. Wanneer je echter met AE bezig bent is het niet slim of zelfs dom een andere meer kostbare spell dan AE te pakken omdat clearcasting procced. Arcane misseles tijdens aoe lijkt me niet bijster verstandig bijvoorbeeld. Gewoon een extra AE erachteraan dus wat ons weer terugbrengt op een kans op een besparing van 10%. Deze besparing kan dus hoger of lager zijn. Theoretisch gezien kan clearcasting 10x achter elkaar proccen maar ook bijvoorbeeld 100 keer niet. De kans op een proc is 10% en de kans op geen proc is 90%, na elke spell blijven deze getallen gelijk en staat de kans op een proc weer gewoon op 10%. Maar de wet van de grote getallen (of aantallen, weet het niet zeker) toont aan dat wanneer dit maar vaak genoeg wordt uitgevoerd dat het dan echt op 10% uit zal komen.
Volgens mij zijn we het eens. :) Je hebt me namelijk nergens zien beweren dat de 10% niet klopt als je constant dezelfde spell cast. Je geeft ook aan tijdens het AoE'en FN en CoC te gebruiken, waardoor je zelfs bij AoE niet op exact 10% komt, aangezien FN goedkoper en CoC duurder is. Als het zo uitkomt proct 'ie met wat mazzel zelfs op CoC, wat voor meer besparing zorgt.

As said, we zijn het eens.

[ Voor 69% gewijzigd door Exitium op 13-02-2007 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whuzz schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 09:26:
[...]

QQ ---> PVE

Dit is echt een 100 in een dozijn huil-verhaaltje. Sorry hoor, maar als je daar niet tegen kunt dan ga je toch lekker PVE spelen? Heb ik ook gedaan. Na jaren PVP ben ik nu PVE gaan spelen, simpelweg omdat ik wel genoeg had van het gegank (en ook van het zelf te doen), en het is een verademing. Alhoewel ik het heel soms nog wel mis. Stiekem dan ;)
[...]
Man leer eens lezen! 7(8)7 Is geen huil verhaal, heb daar hoop lol gehad. Ben daar juist heen gegaan om te pvp-en. Als ik dat niet had gewild had ik niet eerst helemaal daarheen gelopen, wetende dat alliance in de minderheid zou zijn.

Was geweldig dat we er nog twee dood kregen tegen een overmacht. Was alleen teleurgesteld dat het zo'n schijterds zijn dat ze 4 tegen 3 niet aandurven. _O- Dan was het nog leuker.

En als je jezelf pvp-er noemt deins je toch niet terug voor 4-3 in je voordeel, of niet dan :) Wij zijn in ieder geval niet weggerend voor 8 man met zn drieen. En dan doen zij /chicken kom op get real. De enige chickens daar waren zij. Met andere woorden heel erg teleurgesteld dat V e n d e t t A geen zin had om te PVP omdat ze niet tegen hun verlies kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 09:33:
[...]
Ga voor de gein es proberen enchanting/jewelcrafting te lvlen, nog een tikje erger. :P
Geloof ik meteen, dan moet je namelijk al je mats voor jewelcrafting kopen. Als je perse enchanting wil doen tijdens het levelen. moet je er bijna wel tailoring bij nemen. Dan kan je de greens die je maakt meteen disssen. voor alle andere professions heb je geen mats.

Heb op mijn eerste mannetje op de huidige server zo vanaf level 1 geleveld! Gelukkig een goede ondersteuning van de guild gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whuzz schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 09:26:
[...]

QQ ---> PVE

Dit is echt een 100 in een dozijn huil-verhaaltje. Sorry hoor, maar als je daar niet tegen kunt dan ga je toch lekker PVE spelen?
de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet

Om het even een andere draai te geven: Wie vind er nog meer dat het levelen van 60 naar 70 simpelweg te snel gaat? Ik heb echt het gevoel dat ik alleen al over het gedeelte 50-60 veel langer heb gedaan. Ik begrijp dat blizzard rekenening heeft gehouden met non-raiders/casuals maar toch vind ik dat ze hier nogal in doorgeschoten zijn. Levelen van 60 naar 70 is gewoon een verplicht nummertje geworden terwijl men bij de eerste char op lvl 40 nog lang niet het licht aan het einde van de tunnel zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:00

DinX

Motormuis

Ik vond levellen van 50 naar 60 thans belachelijk snel gaan.

Paar dagen winterspring en klaar. Ik heb de laatste 5 levels toen op 2 dagen gedaan ofzo,met enkel grinden (net zoals de 50 levels daarvoor :+)

[ Voor 58% gewijzigd door DinX op 13-02-2007 09:43 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 09:36:
Man leer eens lezen! 7(8)7 Is geen huil verhaal, heb daar hoop lol gehad. Ben daar juist heen gegaan om te pvp-en. Als ik dat niet had gewild had ik niet eerst helemaal daarheen gelopen, wetende dat alliance in de minderheid zou zijn.
Woepsie, my bad :D
Naja, mooi dan toch, maar goed, het is Vendetta's eigen keus om wel/niet te PVP-en. Ik heb soms ook geen zin om te pvp-en en dan doe ik het lekker niet, het is een spel, dat speel ik voor mijn plezier, dus dan doe ik waar ik zin in heb, simpel as that. Zou me overigens weinig boeien als anderen dan teleurgesteld in me zijn ;)

Maar goed, die mooie PVP momenten mis ik wel een beetje soms.
Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 09:41:
de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet
Waarbij ik mijn verhaaltje al heb aangepast. Nu jij nog ;)
Om het even een andere draai te geven: Wie vind er nog meer dat het levelen van 60 naar 70 simpelweg te snel gaat? Ik heb echt het gevoel dat ik alleen al over het gedeelte 50-60 veel langer heb gedaan. Ik begrijp dat blizzard rekenening heeft gehouden met non-raiders/casuals maar toch vind ik dat ze hier nogal in doorgeschoten zijn. Levelen van 60 naar 70 is gewoon een verplicht nummertje geworden terwijl men bij de eerste char op lvl 40 nog lang niet het licht aan het einde van de tunnel zag.
Ik heb nog geen ervaring over 60-70, omdat ik gererolled ben op een nieuwe server, maar ik vind 50-60 al vrij hard gaan altijd. Ik ben 16 Jan gestard op de nieuwe server, ben nu bijna lvl 52, met maar een /played van 6 dagen. Oftewel, als ik 2 weken vakantie zou hebben en geen sociaal leven zou ik in 2 weken tijd van 1-60 kunnen komen en in nog eens 1-2 weken van 60-70. Zeker in vergelijking met andere mmorpgs is dat echt debiel snel.

[ Voor 43% gewijzigd door Whuzz op 13-02-2007 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DinX schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 09:42:
Ik vond levellen van 50 naar 60 thans belachelijk snel gaan.

Paar dagen winterspring en klaar. Ik heb de laatste 5 levels toen op 2 dagen gedaan ofzo,met enkel grinden (net zoals de 50 levels daarvoor :+)
grinden trek ik echt niet, althans niet voor xp. Af en toe de laatste 2 balkjes wanneer ik rested ben. Weet iemand hoe het zit dat wanneer je als mage gaat AOE grinden met een priest die je van buiten de party healed. Krijg je dan de volledige xp? Gewoon benieuwd, is nu alleen een beetje te laat aangezien ik nog maar 300k tot 70 moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whuzz schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 09:42:
[...]
Ik heb nog geen ervaring over 60-70, omdat ik gererolled ben op een nieuwe server, maar ik vind 50-60 al vrij hard gaan altijd. Ik ben 16 Jan gestard op de nieuwe server, ben nu bijna lvl 52, met maar een /played van 6 dagen. Oftewel, als ik 2 weken vakantie zou hebben en geen sociaal leven zou ik in 2 weken tijd van 1-60 kunnen komen en in nog eens 1-2 weken van 60-70. Zeker in vergelijking met andere mmorpgs is dat echt debiel snel.
Inderdaad, in mijn eerdere pvp relaas: 1 van ons drieën was een Draenei level 70 shaman. En ik heb weinig tijd gehad om te spelen en sta alsnog op 69 1/3. Ga overgens de rest van het level doen met een mark of sargeras grind. Die moet ik toch doen en nu krijg ik er tenminste nog XP voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 09:48:
grinden trek ik echt niet, althans niet voor xp. Af en toe de laatste 2 balkjes wanneer ik rested ben. Weet iemand hoe het zit dat wanneer je als mage gaat AOE grinden met een priest die je van buiten de party healed. Krijg je dan de volledige xp? Gewoon benieuwd, is nu alleen een beetje te laat aangezien ik nog maar 300k tot 70 moet.
Volgens mij niet. Als die priest jou healed, gaat hij volgens mij ook 'in combat' en deel je automagisch de XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Misschien een vraagje voor de priests hier.

Het is er thans 1 wat al van in het begin meegaat.

http://www.wow-europe.com...0051000000000000000000000

Dit is m'n build (moet nog 4 levels, dus heb nu nog niet alles in mental agility).
Ik lees geregeld dat het slim is om als pve priest Unbreakable Will te laten vallen voor Wand Spec. En dan niet omdat Wand Spec zo goed is, maar om gewoon van Unbreakable Will af te zijn.

Als je hele raid bvb gefeared wordt (inclusief de warrior) en jij resist het schijn je al de aggro op je te krijgen. Ik heb hier in het verleden niet veel van gemerkt (bvb bij gebruik van fear ward enzo).
Dus gebeurt dit bij alle bosses die fearen ?

Minder leuk is dan wel dat je tank even zonder heals kan zitten (al doet een shield + renew vlak voor de fear, als je hem ziet aankomen met ctra bvb al veel).

Ik heb quasi altijd Unbreakable will gehad (tjidje wand spec toen ik pve shadow was, is lekker met een goede shadow dmg wand tijdens regenen) dus kan het niet echt vergelijken.

[ Voor 7% gewijzigd door DinX op 13-02-2007 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whuzz schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 09:51:
[...]

Volgens mij niet. Als die priest jou healed, gaat hij volgens mij ook 'in combat' en deel je automagisch de XP.
In ieder geval krijgt die priest niets. Ik heb wel een s geprobeerd een low level zo te helpen en hij kreeg minder xp doordat ik hem healde. Weet niet hoe dat gaat als hij ongeveer hetzelfde level is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 09:39:
[...]

Geloof ik meteen, dan moet je namelijk al je mats voor jewelcrafting kopen. Als je perse enchanting wil doen tijdens het levelen. moet je er bijna wel tailoring bij nemen. Dan kan je de greens die je maakt meteen disssen. voor alle andere professions heb je geen mats.

Heb op mijn eerste mannetje op de huidige server zo vanaf level 1 geleveld! Gelukkig een goede ondersteuning van de guild gehad.
En je zit vaak in de knoei met te weinig dust/planar esesnces, ik althans nu. :P (well, heb weer 60+ dust, maar nauwelijks essences)

Voordeel dat ik heb is dat een vriend pas weer mining opgepakt heeft en me al z'n gems stuurt. Zo vond ik gisteren onder meer een Nightseye in m'n brievenbus, gelijk maar om laten zetten in een Royal Nightseye voor m'n gloves. ^^ Nu nog een pattern om te lvlen, zou ook handig zijn. :/
Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 09:48:
[...]

Geloof van wel, doe het af en toe nog wel eens met low lvl alts van vrienden. Enige wat verschil maakt is als ik dmg doe op die mobs afaik.
DinX schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 09:52:
Als je hele raid bvb gefeared wordt (inclusief de warrior) en jij resist het schijn je al de aggro op je te krijgen. Ik heb hier in het verleden niet veel van gemerkt (bvb bij gebruik van fear ward enzo).
Zo goed als ja, zal misschien wel ergens een uitzondering rondlopen. Mobs pakken tijdens fear altijd niet gefearde mensen als target. Best leuk om als pala 10% extra fear resist te hebben en Onyxia op je af zien te komen in P3. :P

[ Voor 16% gewijzigd door Exitium op 13-02-2007 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Als je in dezelfde party zit (duh) zou je normaal gezien gewoon xp moeten krijgen als priest. Ik quest geregeld samen met een rogue, dat is dan wel geen aoe, maar ik krijg mooi de helft van de XP als ik 0 dmg doe en enkel heal.

Je komt bij healen net zozeer op de aggro list van een mob. En voor zover ik weet wordt het daar gewoon op berekend. Heal je je party member voor 2000 hp dat gevecht krijg je als het ware dezelfde aggro alsof je 1000 dmg gedaan hebt.

in m'n lvl 50's heb ik zo ook geregeld met mages lopen grinden op Raven Hill. Je laat die mage een stuk of 10 mobs pullen en houdt em in leven -> *poef* bakken xp voor beiden.

[ Voor 50% gewijzigd door DinX op 13-02-2007 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Laatst online: 24-08 13:48
ik had gisteren wel een grappig gevecht met een shammy in een eye of storm fire elemental vs water elemental, en ik tegen de stammy. ik won nog net met geluk :), maar die fire elementals hebben wel ee irri aoe fire attack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 09:53:
In ieder geval krijgt die priest niets. Ik heb wel een s geprobeerd een low level zo te helpen en hij kreeg minder xp doordat ik hem healde. Weet niet hoe dat gaat als hij ongeveer hetzelfde level is.
Priest krijgt dan wel degelijk XP.
Jij kreeg dat niet omdat je een low-lvl healde, die waarschijnlijk ook tegen low-lvl mobs aan het vechten was. Die mobs zijn te laag voor jou om XP van te krijgen.

Edit: Stom van mij. Priest krijgt dan geen XP. Als je in een party zit krijgt alleen degene die de mob als eerste tagged met dmg, XP. De healer in dit geval dus niet.
Maar omdat de healer wél op de mobs aggro-list komt, krijgt de ander wél minder XP.

Op die manier help je die vriend dus ook alleen als de mobs voor hem heel high-lvl zijn, anders krijgt ie er nog maar zo weinig XP van (door jouw healing) dat het sneller zou gaan zonder hulp.
Beste manier is om samen mobs van 4 lvls hoger ofzo te pakken. Dan deel je alsnog de XP, maar blijft er genoeg over.

[ Voor 13% gewijzigd door Whuzz op 13-02-2007 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Whuzz schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 09:57:
[...]

Jij kreeg dat niet omdat je een low-lvl healde, die waarschijnlijk ook tegen low-lvl mobs aan het vechten was. Die mobs zijn te laag voor jou om XP van te krijgen.
Op die manier help je die vriend dus ook alleen als de mobs voor hem heel high-lvl zijn, anders krijgt ie er nog maar zo weinig XP van (door jouw healing) dat het sneller zou gaan zonder hulp.
Beste manier is om samen mobs van 4 lvls hoger ofzo te pakken. Dan deel je alsnog de XP, maar blijft er genoeg over.
Mja, dat is iets wat je moet uittesten :)
Als je 3 keer zolang bezig bent op een mob die maar dubbel zoveel XP oplevert kan je beter een mob van een leveltje lager nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Whuzz schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 09:57:
[...]

Edit: Stom van mij. Priest krijgt dan geen XP. Als je NIET in een party zit krijgt alleen degene die de mob als eerste tagged met dmg, XP. De healer in dit geval dus niet.
Maar omdat de healer wél op de mobs aggro-list komt, krijgt de ander wél minder XP.

Even mezelf gequote en aangepast. (2 keer achter elkaar editen wil niet lekker hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 22:32

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 09:41:
[...]

Levellen duurt mij veel te lang, echt het minst leuke deel van het spel als je het mij vraagt.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Whuzz schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 10:00:
[...]

Even mezelf gequote en aangepast. (2 keer achter elkaar editen wil niet lekker hier)
Klopt.

Iemand healen heeft dezelfde regels als zelf dmg doen op een mob.
Geef je een low lvl een heal, verliest ie pakken (dan niet alle) xp, of je nu in z'n party zit of niet.
Geef je iemand van +/- jou level een heal buiten een party om krijg je zelf niks. Hij krijgt dan alle xp want hij heeft hem getagged.
Geef je iemand van +/- jou level een heal binnen een party krijg je gewoon de helft van de xp, net als wanneer je zelf dmg zou gedaan hebben.
On_E schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 10:01:
[...]

Levellen duurt mij veel te lang, echt het minst leuke deel van het spel als je het mij vraagt.
Mwa, hangt er maar vanaf. Ik was eerst ook weer van het genre "snel kijken wat er nodig is, op thott/wowhead zoeken, mollen en verder". Dan is levellen echt een hel ja.
Na een tijd ben ik het verhaal van de quests beginnen lezen en dan is het al heel wat leuker imho.

[ Voor 26% gewijzigd door DinX op 13-02-2007 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 08:41:
[...]

Conflagrate heb ik vroeger nog gehad, en ik merkte dat ik het zeer weinig gebruikte. Zowieso is het minder interessant geworden nu incinerate er is, omdat deze de immolate niet laat verdwijnen.
Verder heb ik shadowfury niet omdat dat imo een puur pvp talent is, en pvp me totaal niet interesseert.
Conflagrate is een echt pvp talent, net als shadowfury. Toen ik nog destro specced was en vooral pvp deed was het altijd iets van: Immolate, death coil, conflagrate, shadowfury, shadowburn... volgorde is afhankelijk van class. Death coil & shadowfury gebruikte ik voornamelijk om heals te interrupten, of weg te komen van melee. Conflagrate kan gerust critten voor 2k meen in mij te herinneren dus het is echt een lekker talent voor pvp imo.

Je kunt die talents echter ook wel nuttig gebruiken in PvE, als je in de problemen zit door teveel mobs op je te hebben ofzo. (Ben nu demo specced dus m'n felguard lost dat wel op voor me nu.)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Hydra schreef op maandag 12 februari 2007 @ 17:37:
[...]

Hoeft niet hoor.

[...]

Leuke theorien. Je hebt alleen wel te maken met het echte leven hier, en het nemen van een beslissing kost tijd. Tuurlijk, in een duel heb je een dik voordeel omdat je voor het begin al naast een mage kunt gaan staan, maar dat is geen echt PvP. En in duels win ik nog van je.

Dus sorry, ik vind het lichtelijk goedkoop dat je het nu maar op het "die-hard" wow spelers verhaaltje gooit (ik ben juist met PvE gestopt om te gaan PvPen). Je kunt een hoop theorietjes op tafel gooien, maar warriors hebben altijd moeite gehad met mages, en tegen een goeie frostmage met fatsoenlijke gear ben je kansloos.
OMG serieus man, ik heb 3 JA 3 FPS spellen in team HOLLAND gespeelt en ik zat binnen no-time aan de top in die spellen. Toen ik mij een paar maandjes op lotr rts game gefocust had heb stond ik na een paar weken spelen nummer 7 van de 300.000 +. In bf2 sta ik met een maatje op #1 kwa heli play als je kills/tijd vergelijking maakt van de meer dan 1 miljoen spelers.

Geloof me, ik denk hooguit 0.2 sec over mijn actie, als ik stance change doe wat 1 sec duurt weet ik al precies mijn eerst volgende move is en of ik daarna een move moet maken of wachten.

Echt man ik ben gestopped met wow toen de tijd omdat ik gewoon niet beter kon worden in pvp, vooral in stonedheid leverde ik gewoon perfectplay en was de uitdaging gewoon weg, helaas voor mij zal het het sociale gedeelte om wow me geen reet uitmaken en om die reden zal ik waarschijnlijk nooit top-gear halen en in een goede guild komen. Want helaas zijn er veel retards in wow die altijd zullen blijven denken gear -> skill maar ik ben van mening dat zeker de warrior, alhoewel meest gear depended class, even gevaarlijk of nog gevaarlijk kan zijn dan de meeste classes als je perfect speelt.

enough said for me.

ps. ene een warrior die naast een mage gaat beginnen in duel kun je beter niet eens duelen want die bakt er toch nog geen broodje poep van.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

DinX schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 10:02:
Mwa, hangt er maar vanaf. Ik was eerst ook weer van het genre "snel kijken wat er nodig is, op thott/wowhead zoeken, mollen en verder". Dan is levellen echt een hel ja.
Na een tijd ben ik het verhaal van de quests beginnen lezen en dan is het al heel wat leuker imho.
Ik doe het altijd zo: eert main character asap levelen op een server, daarna een ander char twinken en daar rustig aan mee levelen en lekker de quests echt spelen en je inleven. :)
evilpin0 schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 10:05:

OMG serieus man, ik heb een heel verhaal opgehangen over hoe ge-wél-dig ik wel niet ben!
Damn, jij bent echt da bombz0r! Mag ik je aanraken? 8)7

Maar ondertussen ben je nog steeds die ene die zei dat warriors makkelijk mages pwnen, terwijl de hele community weet dat mages de anti-class van warriors zijn. :z

[ Voor 27% gewijzigd door Whuzz op 13-02-2007 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:49
[...]
ps. ene een warrior die naast een mage gaat beginnen in duel kun je beter niet eens duelen want die pakt er toch nog geen broodje poep van.
En wie zei ook alweer dat je als warrior zo makkelijk mages kon wtfownen, met de zin dat je me wel in een duel af zou maken? Do i need to say more? :>

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DinX schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 09:54:
Als je in dezelfde party zit (duh) zou je normaal gezien gewoon xp moeten krijgen als priest. Ik quest geregeld samen met een rogue, dat is dan wel geen aoe, maar ik krijg mooi de helft van de XP als ik 0 dmg doe en enkel heal.

Je komt bij healen net zozeer op de aggro list van een mob. En voor zover ik weet wordt het daar gewoon op berekend. Heal je je party member voor 2000 hp dat gevecht krijg je als het ware dezelfde aggro alsof je 1000 dmg gedaan hebt.

in m'n lvl 50's heb ik zo ook geregeld met mages lopen grinden op Raven Hill. Je laat die mage een stuk of 10 mobs pullen en houdt em in leven -> *poef* bakken xp voor beiden.
Het ging er om als je als high level priest een low level mage healt terwijl die AOE grind en je NIET in zijn party zit, of je dan nog wel de volle xp krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 10:08:
Het ging er om als je als high level priest een low level mage healt terwijl die AOE grind en je NIET in zijn party zit, of je dan nog wel de volle xp krijgt.
Die low lvl mage dus? Nee, die krijgt dan nauwelijks XP meer. Is expres zo gedaan, om te voorkomen dat mensen supersnel hun vriendjes gaan levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Als priest krijg je dan geen xp inderdaad. Dat is al helemaal normaal als je buiten z'n party bent. Al zou die mage van hetzelfde level zijn. Degene die eerst dmg doet krijgt de XP.
Of die mage dan nog alle xp krijgt als ie lower lvl is weet ik niet zo meteen. Zou ik eens moeten testen een keer.

Als het ook daar dezelfde regels volgt als bij dmg doen (bvb een lvl 30 tagt een mob, jij als 70 1-shot hem, dan krijgt die lvl 30 weinig tot geen xp dacht ik) lijkt me dat die quasi geen tot helemaal geen xp zal krijgen. Anders zou het een beetje te makkelijk zijn om iemand te helpen powerlevellen lijkt me.

edit: Humpf whuzz :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:19
DinX schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 10:02:
[...]
Geef je iemand van +/- jou level een heal binnen een party krijg je gewoon de helft van de xp, net als wanneer je zelf dmg zou gedaan hebben.
Soryy, maar als je in een party zit (en je bent in range) en je party member killed een mob in zijn eentje krijg je ALTIJD XP, of je ook damage doet of healed of helemaal niets. XP wordt gewoon verdeeld over alle party members in range. Dat je op de agro list moet staan om xp te krijgen is echt de grootste onzin die ik ooit gelezen heb.

Dat je minder xp krijgt als een non-partymember je helpt, betwijfel ik ook, dit is mij echt nog nooit opgevallen. Maar daar heb ik geen uitsluitsel over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bras
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 15:56
Persoonlijk vind ik het heerlijk. Ben dan wel dorf priest dus m'n tank wordt ook niet gefeared, jay fear ward. Toch regelmatig veel voordeel van gehad o.a. bij de 3 bugs in aq en natuurlijk onyxia.

"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 10:08:
[...]

Dat is zo. Als iemand niet in een party zit en alle dmg doet op een mob, krijgt hij ook de volle mep aan xp.

Zodra je in een party zit deel je automatisch alle xp evenredig, ook al loopt de ander uit z'n neus te eten. Wel zo eerlijk voor de healers, waar die voorheen gepasseerd werden.

Wat ik me echter nog wel even afvraag, is wanneer je nu wel en niet een kill toegeschreven krijgt (=lootable corpse). Een goed voorbeeld is nl als je een mob tagged en er vervolgens een guard of zo aan komt wandelen om die mob ook doodleuk neer te slaan. Dan wil het toch wel eens voorkomen dat je als speler niet de kill toegewezen krijgt (op de xp heb ik echter niet gelet). Probeer maar eens als Horde Sharptalon te pullen naar dat forsaken campje in Ashenvale zonder al te veel dmg te doen; hij is dan vaak unlootable (ook al tag je hem dus eerst).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Vindt dat het levelen wel goed gedaan is opzich. Aan de andere kant, er zijn altijd mensen die binnen een week gewoon teveel tijd hebben en dan al op 70 zitten. Je kan helaas niet met iedereen rekening houden. Zelf ben ik nu 2 weken in outlands en l64 (begonnen op 58). Heb denk ik nu 2 days played gedaan ofzo (in outlands that is)

discussie over AE:
ik gebruik deze echt noooooooooooooooooit want hij gebruikt teveel mana en is totaal niet sterk (als frost mage zijnde). Ik denk als je full arcane gaat dat hij maybe wel effectief is, maar als ik een AoE spell moet gebruiken die dmg doet is het blastwave, firebreath, CoC, Frostnova, Blizzard, CoC.
maar ik moet zeggen dat ik totaal geen ervaring heb met arcane dus correct me if iam wrong :P

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Nivado schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 10:15:
[...]

Soryy, maar als je in een party zit (en je bent in range) en je party member killed een mob in zijn eentje krijg je ALTIJD XP, of je ook damage doet of healed of helemaal niets. XP wordt gewoon verdeeld over alle party members in range. Dat je op de agro list moet staan om xp te krijgen is echt de grootste onzin die ik ooit gelezen heb.

Dat je minder xp krijgt als een non-partymember je helpt, betwijfel ik ook, dit is mij echt nog nooit opgevallen. Maar daar heb ik geen uitsluitsel over.
Kom je niet sowieso op de aggro list als je in een party zit en in range bent ?
Als je party member dood gaat komt de mob toch ook gewoon op jou af, ook al heb je niks gedaan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Nivado schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 10:15:
[...]

Bij kills wel, bij alleen healing dacht ik eerlijk gezegd niet maar dat probeer ik vanavond ofzo wel uit. :P
DinX schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 10:16:
[...]

Als je party member dood gaat komt de mob toch ook gewoon op jou af, ook al heb je niks gedaan :?
Nee. Zelfs in veel instances is dat niet het geval. Zolang jij de mob niet aanraakt, niet geraakt wordt door AoE en niemand healt enzo, kun je gewoon blijven staan en zul je ook niet aangevallen worden. Vroeger was dit bij bossfights ook en werd het in MC gebruikt om mensen tijdens bossfights te ressen. Bij bepaalde situaties is het toen aangepast, maar in veel gevallen werkt het nog steeds.

[ Voor 32% gewijzigd door Exitium op 13-02-2007 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

OMG serieus man, ik heb 3 JA 3 FPS spellen in team HOLLAND gespeelt en ik zat binnen no-time aan de top in die spellen.
Here i stopped reading... is dit een poch en pats topic en laat je even zien dat je goed bent in FPS's?
Stiekem ben ik nu echt benieuwd in welke FPS's je dan aan de 'top' hebt gezeten maargoed.

World of Warcraft PvP is statisch, niet interactief en gewoon weg saai.
Puur omdat de damage en crits variabel zijn en heeft skill totaal geen invloed zodra je door 2 skills wordt gecrit en gewtfowned. Dan kun je nog zo goed zijn!

Ik word als Rogue vaak zat geowned door 2 Fireballs van 2 a 3k, (puur geluk of trinkets, i dont know) maar dan nog kan ik zo goed zijn, door zulke damage ga ik echt wel onder het gras.

@Smultie, nee bedankt! Nu zittie weer op mijn realm!
Nu valt hij me lastig op msn EN ingame... poor me :(

[ Voor 6% gewijzigd door RaseriaN op 13-02-2007 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens, over dat warrior-mage verhaal.

Met mijn warrior kon ik makkelijk mages ownen. Als ze geen skill hadden that is.
Een skilled mage begon ik niks tegen als arms warrior met TuF, en als DW Fury warrior al helemaal niet, omdat je veel minder burst damage hebt. Frost mages kon ik amper raken.

Die ene skilled (frost)mage die ik wel kon verslaan was door het gebruiken van pvp trinket en een tweetal lucky crits, toen mages nog weinig hp hadden :p

Tegenwoordig kom ik lvl 70 mages tegen met 6k hp unbuffed, word je als warrior in pvp helemaal niet vrolijk van :p

Gelukkig staat mijn warrior nu weer in de kast (Buff warriors!!!! :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
jarnotjuh schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 10:08:
[...]

En wie zei ook alweer dat je als warrior zo makkelijk mages kon wtfownen, met de zin dat je me wel in een duel af zou maken? Do i need to say more? :>
Ik denk dat je de zin vergeet begrijpt.
firemages kilde ik meestal, icemages verloeg ik ook regelmatig.

Zullen wel veel noobs tussen gezeten hebben maar ook zeer degelijke spelers.
Maarja als een mage blinkt en verbaast is dat wanneer die aankomt al stunend is en warrior 0.3 sec later al weer op hem zit. Kan ik opzich ook niet verbaast zijn dat ik win.. :)

Anyway ik heb zoveel mages geslacht in eerlijke gevechten dat ik zeker ervan ben dat een warrior niet nutteloos is tegen een mage. En tsja als hydra met dingen komt : Dit is het echte leven je moet nadenken voordat je wat doet, denk ik: "ligt het nou aan mij of hebben de jongos mij hersenen sneller gemaakt?" Want ik hoef echt niet natedenken wat ik allemaal wil gaan doen, beter ik hoor aan het geluid en mijn ervaring precies wat erg allemaal gebeurt nog voordat ik nog maar mijn enemy cast bar gekeken heb. Warrior voert bij elke class een routine begin uit en speelt verder in op zijn tegenstander. Wel eens iemand gezien die niet binnen 1.5 sec op een knopje kan drukken? Ja me broertje maar die gebruikt de muis om op ze skills te drukken. lol
RaseriaN schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 10:16:
[...]

Here i stopped reading... is dit een poch en pats topic en laat je even zien dat je goed bent in FPS's?
Stiekem ben ik nu echt benieuwd in welke FPS's je dan aan de 'top' hebt gezeten maargoed.

Puur omdat de damage en crits variabel zijn en heeft skill totaal geen invloed zodra je door 2 skills wordt gecrit en gewtfowned. Dan kun je nog zo goed zijn!

Ik word als Rogue vaak zat geowned door 2 Fireballs van 2 a 3k, (puur geluk of trinkets, i dont know) maar dan nog kan ik zo goed zijn, door zulke damage ga ik echt wel onder het gras.

@Smultie, nee bedankt! Nu zittie weer op mijn realm!
Nu valt hij me lastig op msn EN ingame... poor me :(
Ik haak daarop in omdat er met argumenten worden gegooit: je kan nooit zo snel reageren of weten wat je moet doen. Ik heb daar iig geen problemen mee wat waarschijnlijk komt door veel ervaring op hoog niveau gamen waar je als je tegenstander ziet ook niet 2 sec gaat nadenken: "waar zal ik hem raken?"

Om het idd niet patserig te maken zal ik je vraag over mijn FPS gedeelte gedeelte beantwoorden: Clan leader van Half-life Natural selection team holland (elke goede clan in de eu verslagen). En Half-life TFC maar die is wel erg old skool.

En ja het is statishe, je heb geen invloed op je hits maar dat betekent wel dat je alles daarom heen perfect kan managen, het zijn de kleine slimme truckjes die er voor zorgen dat je 1 a 2 klappen kan ontlopen en jezelf genoeg tijd kan geven die dmg te doen. En perfect dingen timen werkt ook.

[ Voor 37% gewijzigd door evilpin0 op 13-02-2007 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Hou het nuttig

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2007 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

evilpin0 schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 10:18:
[...]

Ik denk dat je de zin vergeet begrijpt.
firemages kilde ik meestal, icemages verloeg ik ook regelmatig.

Zullen wel veel noobs tussen gezeten hebben maar ook zeer degelijke spelers.
Maarja als een mage blinkt en verbaast is dat wanneer die aankomt al stunend is en warrior 0.3 sec later al weer op hem zit. Kan ik opzich ook niet verbaast zijn dat ik win.. :)
Mja, je hebt er ook die het lolliger spelen :p

Rank 1 frostbolt lol

En tegen een rogue :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

"ligt het nou aan mij of hebben de jongos mij hersenen sneller gemaakt?"
Ik denk eerder dat de jongos er voor zorgden dat je onzin uitkraamt. Less drugs, more sense plxkktnxbai! :P

Ach, er zijn wel warriors waar ik moeite voor moet doen, maar normaal kan ik toch echt elke warrior verslaan, tenzijn ik alles net op CD heb of echt serieus pech heb met crits en resists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Hoezo self-pwned.... :D
Whuzz schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 09:14:
Wacht maar tot je een runed arcanite rod nodig hebt ;) Terugverdienen, tja. Ik vind de productieprofessions meer iets om andere mensen mee te kunnen helpen dan iets waar je echt geld mee verdient. Met enchanting kun je best wat geld verdienen (heb het een tijdje gedaan) maar je marges zijn als je de prijs van de materials eraf trekt (die je dus ook op de AH kunt verkopen) niet bepaald hoog.
Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 09:21:
Het hele verhaal ging over AE, dit is een instant cast die vaak achter elkaar wordt gebruikt en bovendien veel mana kost. Wanneer een mage AE aan het spammen is dan verwacht deze gehealed/geshield te worden zodat de mage ongestoord door kan spammen met AE. Vaak gooi ik er een frostnova + cone of cold doorheen maar ik kijk wel uit dat ik de clearcasting niet voor frostnova gebruik. Zijn verhaal gaat totaal niet op en de berekening is om te huilen.
Hij maakte een punt dat als je na je clearcasting een low-cost mana spell gebruikt je besparing lager is. En hoe je het ook wendt of keert; JIJ hebt dat verhaal verkeerd geinterpreteerd en JIJ ging lopen zeiken.
Dat ik niet zo vriendelijk ben zit nou eenmaal in mijn bloed en dat ik hier nog maar net kom kijken (onder deze username in dit topic) is natuurlijk voor mij absoluut geen reden om me bescheiden op te stellen.
Dan heb je A) snel genoeg een waarschuwing te pakken en kun je B ) weinig begrip van de rest van de mensen hier verwachten. Je hebt maar een beetje respect op te brengen.
clearcasting zorgt ervoor dat je eerstvolgende spell gratis is,
Je hoeft ons echt niet uit te leggen wat clearcasting doet, dat weet sowieso elke mage.

[ Voor 83% gewijzigd door Hydra op 13-02-2007 10:42 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Whuzz schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 10:25:
[...]

Ik denk eerder dat de jongos er voor zorgden dat je onzin uitkraamt. Less drugs, more sense plxkktnxbai! :P

Ach, er zijn wel warriors waar ik moeite voor moet doen, maar normaal kan ik toch echt elke warrior verslaan, tenzijn ik alles net op CD heb of echt serieus pech heb met crits en resists.
Mijn idee, ik krijg ook zelden een mage neer (misschien af en to een noob ofzo) maar ik ben dan wel een prot warrior. Het enige wat nu een beetje verschil maakt is de spellreflect ability. Als een Mage een beetje pech heeft met crits one-shot hij zichzelf :D

Ik ben erg benieuwd wat dat gaat opleveren in PVP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Ik haak daarop in omdat er met argumenten worden gegooit: je kan nooit zo snel reageren of weten wat je moet doen. Ik heb daar iig geen problemen mee wat waarschijnlijk komt door veel ervaring op hoog niveau gamen waar je als je tegenstander ziet ook niet 2 sec gaat nadenken: "waar zal ik hem raken?"

Om het idd niet patserig te maken zal ik je vraag over mijn FPS gedeelte gedeelte beantwoorden: Clan leader van Half-life Natural selection team holland (elke goede clan in de eu verslagen). En Half-life TFC maar die is wel erg old skool.

En ja het is statishe, je heb geen invloed op je hits maar dat betekent wel dat je alles daarom heen perfect kan managen, het zijn de kleine slimme truckjes die er voor zorgen dat je 1 a 2 klappen kan ontlopen en jezelf genoeg tijd kan geven die dmg te doen. En perfect dingen timen werkt ook.
FPS skills en reactie vermogen heeft helemaal niks met WoW / MMORPG's te maken.
Dat je snel beslissingen kan maken heeft wel wat toepassing op WoW, maar daar wordt je gelimiteerd door lag, cooldowns en andere omstandigheden die je in FPS's niet/zelden hebt.

Ik kan ook gaan pochen over mijn FPS history en clanverleden en mijn prestatie's maar dat voegt niks toe aan de discussie over het feit dat jij een wannabe pvp warrior met 4k hp bent die ineens self-proclaimed uber is, en alle firemages en zowat alle frostmages owned.
Sorry, elke respecterende mage en warrior weet dat de Mage gewoon de methodes en de skills heeft om een Warrior helemaal gaar te kiten.

Maargoed, je mag van mij de schijn op blijven houden :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
so do i
die 0.01 sec die ik misloop..... als ik die al misloop.
frostbolt casten is 2.5 sec
tijd zat om daar nogmaals op te klikken
en nogmaals
1 plaatsje opschuiven naar rechts en daar zit frost nova
1 plaatsje omhoog zit CoC etc
ik heb dat echt allemaal niet nodig, die toetsen dus ja wat is het probleem
(nou brand maar los met de L2P opmerkingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn kat heeft gister in een duel een lvl56 shaman opgevreten ^^ Shaman zat hard te dps-en op me, maar ik heb hem zelf niet aangeraakt ^^, ik was uiteindelijk maar 1.5k health kwijt oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
muisklikken boeit echt geen reet in wow door je global cooldown, hooguti met non gc spells, maar die heb je onder een macro zitten als het goed is :P

begin trouwens steeds meer shiv verslaafd te worden :X me deadly's gaan er doorheen als de nete
gisteren tijdens in een instance binnen 10 minuten 100+ procs erdoorheen gejaagd :$ (

[ Voor 38% gewijzigd door Bokkie op 13-02-2007 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Whuzz schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 09:51:
Nee, als de ander niet een erg groot deel van de schade doet, krijgt je de volle XP. Niet dat een priest zo gek is op die manier iemand te helpen natuurlijk.
Ik heb quasi altijd Unbreakable will gehad (tjidje wand spec toen ik pve shadow was, is lekker met een goede shadow dmg wand tijdens regenen) dus kan het niet echt vergelijken.
Zelf had ik ook altijd unbreakable will. In PvE kan het lastig zijn als je pech hebt op bosses waar je niet uit de fear wil komen, maar ik heb eigenlijk nooit gehad dat ik daardoor doodging. En ik vind wand spec een waste of talentpoints.
On_E schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 10:01:
Het is anders als het je zoveelste alt is, zelf vond ik 60-70 op m'n mage weer helemaal geweldig. En ik ben nu met m'n belf warlock bezig. Moet wel zeggen dat als je eenmaal ghostlands uitkomt het wel ff slikken is als je weer in de barrens enzo moet questen.
Echt man ik ben gestopped met wow toen de tijd omdat ik gewoon niet beter kon worden in pvp, vooral in stonedheid leverde ik gewoon perfectplay en was de uitdaging gewoon weg,
Bahahaha. Riiight.
enough said for me.
Daar ben ik het dan wel weer mee eens :) Hou maar op over je mage-pwnede 4k health warrior.
thewizard2006 schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 10:16:
discussie over AE:
ik gebruik deze echt noooooooooooooooooit want hij gebruikt teveel mana en is totaal niet sterk (als frost mage zijnde). Ik denk als je full arcane gaat dat hij maybe wel effectief is, maar als ik een AoE spell moet gebruiken die dmg doet is het blastwave, firebreath, CoC, Frostnova, Blizzard, CoC.
maar ik moet zeggen dat ik totaal geen ervaring heb met arcane dus correct me if iam wrong :P
Het grote voordeel van IAE is dat je 'em kunt spammen als er 20 mobs op je zitten. Zelf doe ik vrijwel alles met FN / CoC / Blizzard. Vooral de slows van Blizzard zijn erg lekker.

Sowieso is mage zijn wel lekker, vooral als je quests hebt waarbij je X low-HP mobs moet killen in plaats van 1 normale. In sunspring post bijvoorbeeld heb je mobs die altijd in groepjes van 3-4 op je af komen, maar ze hebben maar iets van 1500 HP ofzo. FN + CoC FTW! :D

[ Voor 35% gewijzigd door Hydra op 13-02-2007 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Bokkie schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 10:46:
muisklikken boeit echt geen reet in wow door je global cooldown, hooguti met non gc spells, maar die heb je onder een macro zitten als het goed is :P

begin trouwens steeds meer shiv verslaafd te worden :X me deadly's gaan er doorheen als de nete
gisteren tijdens in een instance binnen 10 minuten 100+ procs erdoorheen gejaagd :$ (
Dan moet je warrior maar eens spelen :) Met de muis gaan klikken = niet meer kunnen draaien en kom je dus soms uit hit range omdat je aant klikken bent. Bovendien worden het wel erg veel knopjes om op te drukken...Ik heb 14 knopjes binded rondom wasd waarvan nog eens 10 dubbel binded zijn door middel van shift key. Kan voor andere classes ander verhaal zijn offc, het lijkt mijn echter gewoon onmogelijk om als warrior iemand achterna te lopen terwijl je stance danced en ook nog eens veel skills moet gebruiken.

@hydra ga lekker chatten in guild chat :) Ik speel al lang genoeg games om noobs van de de spelers die die er nog wat van kunnen bakken te onderschieden.

[ Voor 7% gewijzigd door evilpin0 op 13-02-2007 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Hydra schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 10:50:
Het is anders als het je zoveelste alt is, zelf vond ik 60-70 op m'n mage weer helemaal geweldig. En ik ben nu met m'n belf warlock bezig. Moet wel zeggen dat als je eenmaal ghostlands uitkomt het wel ff slikken is als je weer in de barrens enzo moet questen.
Neeeeeeeee! Niet de Barrens! Damnit ;(
Mijn Belf Priest zit nu op LvL19 en bijna LvL20 en volgens mij raken de quests nu op in Ghostlands.

Nouja dan maar ff door de zure appel bijten en de Barrens gaan doen :)

Gisteren wel een rondje Wailing Caverns gedaan met een : 18 Warrior, 18 Rogue, 18 Mage, 18 Priest , 21 Rogue. Gingen echt hard er door heen maar alleen bij de boss (Vergan meen ik) hadden we wel even wat problemen.
Die gast slaat echt veel harder dan dat ik me kan herinneren. Iemand iets van een buff gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Hydra schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 10:34:

[...]

Wacht maar tot je een runed arcanite rod nodig hebt ;) Terugverdienen, tja. Ik vind de productieprofessions meer iets om andere mensen mee te kunnen helpen dan iets waar je echt geld mee verdient. Met enchanting kun je best wat geld verdienen (heb het een tijdje gedaan) maar je marges zijn als je de prijs van de materials eraf trekt (die je dus ook op de AH kunt verkopen) niet bepaald hoog.
Enige reden voor mij om enchanting te nemen is zodat ik 12 spelldmg op m'n ringen kan zetten : )

Gold verdienen doe ik wel dmg questen / AH en eventueel disenchanten van BoP's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

evilpin0 schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 10:53:
Kan voor andere classes ander verhaal zijn offc, het lijkt mijn echter gewoon onmogelijk om als warrior iemand achterna te lopen terwijl je stance danced en ook nog eens veel skills moet gebruiken.
Niets is toch onmogelijk voor de jongosmokende-perfectplay-deliverende-4k-health-mega-PVP-FPS-pwning-EviLPiN0!!!111one! :o :o

offtopic:
/sarcasme

Ik vind Barrens nooit zo'n drama. Simpele quests, beetje zonder veel te denken rondhobbelen en ondertussen je dood lachen om barrens-chat.
Blasted Lands, da's pas major boring shit :(
En Shimmering Flats, Descolace...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
RaseriaN schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 10:53:
[...]
Die gast slaat echt veel harder dan dat ik me kan herinneren. Iemand iets van een buff gehoord?
Meer Deep Breaths ? :P

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
[...]

Dan moet je warrior maar eens spelen :) Met de muis gaan klikken = niet meer kunnen draaien en kom je dus soms uit hit range omdat je aant klikken bent. Bovendien worden het wel erg veel knopjes om op te drukken...Ik heb 14 knopjes binded rondom wasd waarvan nog eens 10 dubbel binded zijn door middel van shift key. Kan voor andere classes ander verhaal zijn offc, het lijkt mijn echter gewoon onmogelijk om als warrior iemand achterna te lopen terwijl je stance danced en ook nog eens veel skills moet gebruiken.

@hydra ga lekker chatten in guild chat :) Ik speel al lang genoeg games om noobs van de de spelers die die er nog wat van kunnen bakken te onderschieden.
het zal dan wel per class en per speler verschillend zijn :)
ligt er denk ik gewoon aan wat je gewend bent maar ik kan gewoon goed uit de weg door te klikken dus ik snap niet echt waar al die reacties van komen: mwahahah ja hij klikt ipv key bindings dan zal het wel een noob zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

heb warrior gespeeld, voornamelijk pve though, maar zo moeilijk is dat niet hoor, door de key opzet van wow kan je makkelijk met 2 keys circle strafen en de muis gebruiken voor je skills klikken, puur kwestie van gewenning

ik doe beide door elkaar
RaseriaN schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 10:53:
[...]

Neeeeeeeee! Niet de Barrens! Damnit ;(
Mijn Belf Priest zit nu op LvL19 en bijna LvL20 en volgens mij raken de quests nu op in Ghostlands.

Nouja dan maar ff door de zure appel bijten en de Barrens gaan doen :)

Gisteren wel een rondje Wailing Caverns gedaan met een : 18 Warrior, 18 Rogue, 18 Mage, 18 Priest , 21 Rogue. Gingen echt hard er door heen maar alleen bij de boss (Vergan meen ik) hadden we wel even wat problemen.
screw barrens, belf lock lvl 1-20 ghostlands etc, lvl 20 => bam 1k needles gogo grindpower :P

nu lvl 25 barrens alleen in geweest om flightpoints te pakken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

* DinX klikt ook gewoon (priest). misschien omdat je als shadow priest (ben ik nu nietmeer) toch vnl mind flay gebruikten je vanzelf meedraait.

Heb tevens al m'n meest gebruikte spells op m'n muis zitten, dusja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Whuzz schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 11:01:
Ik vind Barrens nooit zo'n drama. Simpele quests, beetje zonder veel te denken rondhobbelen en ondertussen je dood lachen om barrens-chat.
Blasted Lands, da's pas major boring shit :(
En Shimmering Flats, Descolace...
Ik vind het ontiegelijk veel lopen van noord, naar oost, naar west, naar zuiden en dan weer naar Orgrimmar, dan weer naar Thunderbluff, dan weer naar Ratchet, dan weer naar de grens naar Ashenvale, dan weer naar de grens bij Thousand Needles zwaar irritant worden ;)

Het gebied ansich is wel leuk, alleen de grootte is te groot voor een class zonder mount.
Zelfs de Aspect of the Cheetah en Ghostwolf en Blink en Travelform maken het nog steeds geen pretje voor mij ;)

Desolace.. het monochrome land, volgens mij waren de kleuren in hun kleurenpallet op en hebben ze maar mufbruin en donkergrijs als basiskleuren genomen voor dit land, buergh :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
[...]

Dan moet je warrior maar eens spelen :) Met de muis gaan klikken = niet meer kunnen draaien en kom je dus soms uit hit range omdat je aant klikken bent. Bovendien worden het wel erg veel knopjes om op te drukken...

[...]
He, kijk nou, hij zegt iets nuttigs. Dit had ik echt nooit meer verwacht na zijn "I R Z GREATEST" verhalen. Het bovenstaande is gewoon waar... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
RaseriaN schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 11:06:
[...]

Ik vind het ontiegelijk veel lopen van noord, naar oost, naar west, naar zuiden en dan weer naar Orgrimmar, dan weer naar Thunderbluff, dan weer naar Ratchet, dan weer naar de grens naar Ashenvale, dan weer naar de grens bij Thousand Needles zwaar irritant worden ;)

Het gebied ansich is wel leuk, alleen de grootte is te groot voor een class zonder mount.
Zelfs de Aspect of the Cheetah en Ghostwolf en Blink en Travelform maken het nog steeds geen pretje voor mij ;)

Desolace.. het monochrome land, volgens mij waren de kleuren in hun kleurenpallet op en hebben ze maar mufbruin en donkergrijs als basiskleuren genomen voor dit land, buergh :X
Tegenwoordig zijn er ook flightpoints in ratchet en camp taraujo :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Laatst online: 24-08 13:48
RaseriaN schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 11:06:
[...]

dan vind ik 1 gebied het mooiste in de outlands nagrand was ook best cool om daar te questen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ik speel lang genoeg games om gebrag met een grote korrel zout te nemen. In MMORPGs zijn er altijd classes die moeite hebben met andere classes. Heck, frostmages hebben moeite met best veel classes. Maar warrior zijn nu juist de class waar mages geen problemen mee hebben, tenzij er een enorm gear/skill verschil is.

En bottomline: jij beweert dat je geen problemen met mages hebt, maar je speelt op een warrior met 4k health. Zoals ik al vertelde had mijn MAGE meer HP dan dat op level 60, en die zat absoluut niet dik in de gear, vrijwel alles was PvP spul.
DinX schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 10:16:
In princiepe niet. Zelfs in de meeste dungeons kom je pas in combat als je ook daadwerkelijk iets doet. Er zijn alleen nogal wat uitzonderingen, ook gewoon 'buiten' dungeons waarbij mobs je zelfs aanvallen als ze langs je getrained worden. Zelf in Shadowmoon valley twee keer gehad dat iemand op de vlucht ging voor 10 mobs, out of range raakte, en ze daarna achter mij aan gingen omdat ik ze kennelijk te vuil had aangekeken. Het is dus een beetje afhankelijk van welke mobs je bevecht. Hogere level mobs worden gradueel moeilijker/complexer.
RaseriaN schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 10:16:
1v1 niet nee. 1v1 is het vooral afhankelijk van wie de jump krijgt. Warlocks bijvoorbeeld zijn een PITA, maar als er eentje met de rug naar me toe staat heb ik 3 frostbolts gecast voordat 'ie uberhaupt doorheeft wat er gebeurt, helemaal als 'ie iemand anders getarget heeft, of ik boven 'em sta.

Skill en teamwork komen weldegelijk kijken bij battlegrounds. Coordinatie is wat het verschil maakt tussen een team en een PuG, en daarom vind ik de battlegrounds juist leuk.
Nivado schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 10:35:
Mijn idee, ik krijg ook zelden een mage neer (misschien af en to een noob ofzo) maar ik ben dan wel een prot warrior. Het enige wat nu een beetje verschil maakt is de spellreflect ability. Als een Mage een beetje pech heeft met crits one-shot hij zichzelf :D

Ik ben erg benieuwd wat dat gaat opleveren in PVP
Ik heb vrij vaak tegen een warrior in m'n guild gedueled (hij wou beter worden tegen mages omdat die zegmaar z'n nemesis waren) maar daar is 'ie mee opgehouden toen ik te veel puntjes in frost ging steken (ben een hele tijd elemental geweest totdat ik full frost ging), hij vond dat ik vals speelde :P Tegen een andere mage (arc-fire) deed hij het wat beter, alsin dat 'ie af en toe de ander nog raakte, maar die deed gewoon te veel damage in korte tijd.

Spellreflect is ideaal tegen 3-minute mages, en ik ben het van harte eens met het gebruik van die skill op die manier, 3-minute mages hebben weinig met skill te maken als je 't mij vraagt. Als frost-mage heb ik weinig problemen met spellreflect. M'n bolts doen niet erg veel damage (1100 non-crit) dus als ik tegen een warrior vecht zie ik of op tijd dat 'ie spellreflect aanzet (slechte warrior) of hij zet het aan net als de FB wegvliegt (goeie warrior). In dat laatste geval krijg ik een frostbolt terug, maar de damage daarvan wordt toch geabsorbeerd door m'n frostward, welke ook nog eens een kans heeft zelf de spell te reflecten (ping-pong!).
Niets is toch onmogelijk voor de jongosmokende-perfectplay-deliverende-4k-health-mega-PVP-FPS-pwning-EviLPiN0!!!111one! :o :o
Heh. Ik ga in m'n iceblock kamperen en laat m'n pet die 4k HP wel ff wegwerken :D

[ Voor 3% gewijzigd door Hydra op 13-02-2007 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey mensen sorry als ik dubbel heb gepost maar ik kan mijn post niet meer terug vind >.<
mijn vraag was wat is beter kwa dmg Elemental shaman of duel wield shaman......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

ImdaMned schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 11:09:
Tegenwoordig zijn er ook flightpoints in ratchet en camp taraujo :>
Mjah klopt ook wel weer, heb vooral geleveld daar toen WoW nog oldskool was en er alleen een flightpath was in de Crossroads ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
[...]

offtopic:
/sarcasme
Ik zal bijna zeggen dat je me in het echt kent :+

@bokkie
heb je a en d gebind op move left en right of op strafe left en right? :)
anyway, als je alles binded hebt en je weet alles blind te vinden heb je sowieso wel klein voordeeltjes (groot naar mijn mening), het speelt alleen al pretiger.
Het enigste wat ik niet binded heb is bandage, potions, batlleshout (demo wel want die gebruik ik altijd wel in melee combat) en mounth.

Nu heeft warrior ook wel verdomt veel skills vindt, misschien wel de meeste van alle classes? (useable in combat offc)

@hydra
ik zal nog 1x typen misschien dat het deze keer wel duidelijk is: Ik beweer niet dat ik alle mages om ver hak, een mage, en dan vooral frost mage is uitermate moeilijk voor een warrior maar jij beweert dat ze nooit kunnen winnen. Echter heb ik heel wat mages afgeslacht en heb ook de nodige complimentjes of frusterende woorden van deze ontvangen. Idd een mage(forst) die ook perfect speelt krijg je alleen down door luck. Voor een warrior die precies weet wat die doet (ja noem het pasterig, is het misschien ook maar ik ken mijn class door en door en weet precies wat ik moet doen in elke situatie) gaat het voornamelijk om dat je alles op alles zet en al je cd verpats op ze arse te blijven totdat de mage een fout maakt, bv blink terwijl ik nog intercept heb omdat forst nova op cd zit en ik ze sheep 2x geinterupt hebt, daar leeft warrior van. En mijn ervaring op Stormscale (redelijk goede server) is dat de meeste mages gewoon wel eens ene kleine fout maakt die je als warrior moet uitbuiten.

Anyway ik zeg: Met mages heb ik met 60 pve gear loaded warrior wel problemen gehad omdat je nou eenmaal in andeel bent maar ik heb ze vaak genoeg down gekregen.

jij zegt: Dat is onmogelijk.

Eind van discussie :)

[ Voor 42% gewijzigd door evilpin0 op 13-02-2007 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DinX schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 11:05:
* DinX klikt ook gewoon (priest). misschien omdat je als shadow priest (ben ik nu nietmeer) toch vnl mind flay gebruikten je vanzelf meedraait.

Heb tevens al m'n meest gebruikte spells op m'n muis zitten, dusja.
Healbot continued FTW. Meer heeft een healbot niet nodig. Kan je blind heals doen, wat je de kans geeft een beetje op te letten en damage te voorspellen. En alles wat je nodig hebt is shift, alt, ctrl en de muistoetsen!

En in raids al helemaal heerlijk, alle healers healbot en ik zie het als er een heal op iemand aankomt van een andere healer. Overhealing gaat enorm naar beneden.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2007 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
RaseriaN schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 11:12:
[...]

Mjah klopt ook wel weer, heb vooral geleveld daar toen WoW nog oldskool was en er alleen een flightpath was in de Crossroads ;)
oldschool, ook meteen de reden waarom barrens chat is geworden wat het nu is, autorun aan en uit verveling maar bullshit gaan uitkramen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
remcio schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 11:11:
dan vind ik 1 gebied het mooiste in de outlands nagrand was ook best cool om daar te questen
Nagrand is niet gewoon mooi, Nagrand is prachtig. Ik vind het mooi dat ze daar eens lekker all-out gegaan zijn. En het hele verhaal tussen Thrall en z'n oma is ook prachtig, ik ben nu met die questline bezig.
Bokkie schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 10:46:
Mwa, het verschilt per class. Ik heb counterspell op 1, frostbolt op 2 zitten, icelance op 3, fireblast op 4, frostnova op een muisknop en blink op een andere muisknop. De dingen die ik gebruik in PvP terwijl ik rondren zegmaar wil ik toch onder knoppen hebben. Dan hoef je je ogen niet van je tegenstander te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijze Vos
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-02 22:17
Warrior vs Mage:

Zeker met de nieuwe pet die mages hebben (= 2 nova's) zie ik niet in hoe je een mage molt als warrior, tenzij je al een aardige ragebar hebt voordat je de fight begint. Dan is het charge, MS, etc, en maak je wel een goede kans om die mage te oneshotten als je een aardig wapen hebt. (Lunar Crescent bijv.)

Klikken vs Keybindings:

Als je een class als warrior speelt dan heb je inderdaad veel knoppen te klikken. Classes als Mage/Hunter zijn makkelijk zat te doen met klikken. Ikzelf vind keybinding fijner werken. Zeker als healer in 5-man instances (mn main is priest), dan is het gewoon relaxed om met 1 hand je werk te kunnen doen, quasi-achterover leunend met een oog dicht.

Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
evilpin0 schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 11:17:
[...]

Ik zal bijna zeggen dat je me in het echt kent :+

@bokkie
heb je a en d gebind op move left en right of op strafe left en right? :)
anyway, als je alles binded hebt en je weet alles blind te vinden heb je sowieso wel klein voordeeltjes (groot naar mijn mening), het speelt alleen al pretiger.
Het enigste wat ik niet binded heb is bandage, potions, batlleshout (demo wel want die gebruik ik altijd wel in melee combat) en mounth.

Nu heeft warrior ook wel verdomt veel skills vindt, misschien wel de meeste van alle classes? (useable in combat offc)
strafen, q en e zijn draaien zodat ik met een combo kan circle strafen, veel gebind en blind te vinden, maar ik wissel dus tussen sneltoetsen en muisclicken omdat sommige combinaties tijdens combat nogal een spastische handeling vereisen waardoor ik splitsecond moet wisselen

na een envenom combo, inenen CloS en evasion en dan ook nog snel een rupture + gauge en feint / vanish voor aggro dump bijvoorbeeld :P en dat tijdens het bewegen om target weg te draaien oid
(alt-f -> alt-4 -> alt-2 -> shift 3, F2 )

ja ik weet rare combo, maar dat is puur een cp dump evasion staat toch aan en rupture = meer dmg dan evis etc etc. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:47
Grijze Vos schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 11:26:
Warrior vs Mage:

Zeker met de nieuwe pet die mages hebben (= 2 nova's) zie ik niet in hoe je een mage molt als warrior, tenzij je al een aardige ragebar hebt voordat je de fight begint. Dan is het charge, MS, etc, en maak je wel een goede kans om die mage te oneshotten als je een aardig wapen hebt. (Lunar Crescent bijv.)

Klikken vs Keybindings:

Als je een class als warrior speelt dan heb je inderdaad veel knoppen te klikken. Classes als Mage/Hunter zijn makkelijk zat te doen met klikken. Ikzelf vind keybinding fijner werken. Zeker als healer in 5-man instances (mn main is priest), dan is het gewoon relaxed om met 1 hand je werk te kunnen doen, quasi-achterover leunend met een oog dicht.
hunters hebben er maar 2 nodig..

send pet
autoshot :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-06 21:35
BootVluchteling schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 11:29:

send pet
Hoezo, daar maak je toch een macro voor? Eén knop ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:04
BootVluchteling schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 11:29:
[...]

send pet
+ multi shot :o <---- just kiddin' :+

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 11:19:
[...]

Healbot continued FTW. Meer heeft een healbot niet nodig. Kan je blind heals doen, wat je de kans geeft een beetje op te letten en damage te voorspellen. En alles wat je nodig hebt is shift, alt, ctrl en de muistoetsen!

En in raids al helemaal heerlijk, alle healers healbot en ik zie het als er een heal op iemand aankomt van een andere healer. Overhealing gaat enorm naar beneden.
Mja, ik gebruik Click. Ongeveer dezelfde functionaliteit.

Ik doe dus ook alles met alt/shift/ctrl + muistoetsen.
Met een logitech mx1000 heb je zo eik meer knoppen onder hand zitten dan bij je toetsenbord.

links, rechts, midden, scroll up, scroll down, scroll left, scroll right, toets 4, toets 5

Zo heb je 36 verschillende mogelijkheden op je muis zitten als het ware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Rakkerzero schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 11:31:
[...]

+ multi shot :o <---- just kiddin' :+
nee joh. als een hunter gek wil doen, zet ie hunter's mark op de mob..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
DinX schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 11:31:
[...]

Mja, ik gebruik Click. Ongeveer dezelfde functionaliteit.

Ik doe dus ook alles met alt/shift/ctrl + muistoetsen.
Met een logitech mx1000 heb je zo eik meer knoppen onder hand zitten dan bij je toetsenbord.

links, rechts, midden, scroll up, scroll down, scroll left, scroll right, toets 4, toets 5

Zo heb je 36 verschillende mogelijkheden op je muis zitten als het ware.
Je hebt me zonet 4 extra toetsen geven om te binden :)
Nooit aan gedacht dingen shift/alt + click te binden. Kom echt niet uit met me keys nu warrior weer ladig skills ebrij heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

evilpin0 schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 11:38:
[...]

Je hebt me zonet 4 extra toetsen geven om te binden :)
Nooit aan gedacht dingen shift/alt + click te binden. Kom echt niet uit met me keys nu warrior weer ladig skills ebrij heeft.
Mja, zeker voor het healen is het makkelijk.
bij trash enzo lekker languit in je stoel liggen :p

Flash heal op 1 knop, renew op een andere, greater heal op nog 1, shield op 1 en fade op 1 :p

Tijdens het "echte" werk komen dan de alt, shift enzo erbij voor de verschillende ranks, dispel,..

[ Voor 9% gewijzigd door DinX op 13-02-2007 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
evilpin0 schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 11:17:
@hydra
ik zal nog 1x typen misschien dat het deze keer wel duidelijk is: Ik beweer niet dat ik alle mages om ver hak, een mage, en dan vooral frost mage is uitermate moeilijk voor een warrior maar jij beweert dat ze nooit kunnen winnen.
Nee dat zeg ik niet. Het punt was dat als je met een warrior @ level 60 4k HP hebt, je echt compleet CRAP gear hebt. Niet een beetje crap, niet redelijk slecht, nee compleet crap. Als je met die gear van mages gewonnen hebt waren deze gewoon HEEL erg slecht. Frost mages kiten je het land door, fire mages gebruiken een combinatie van low-rank frostbolts, stuns en blazing speed om je te kiten. Daarnaast moet je ook nog eens door een mana shield heenhakken bij een firemage, en een ice barrier + mana shield bij een frost mage, waarbij jij ook nog eens geen rage krijgt. Bij je eerste charge heb je een chill effect te pakken dankzei de ice armour van mages, waarbij je bij een frost mage of elemental mage ook nog eens 15% kans hebt dat een frostbite procced. Jij hebt bovendien geen mitigation tegen onze damage, wij redelijk wat tegen de jouwe.

Jij zegt dat je hardstikke goed bent, ik betwijfel dat. Waarom? Omdat je met argumenten komen die dat tegenspreken. Je 4k health (iedereen die een beetje PvPt heeft meer), je reactietijd van 0.02 seconden, je relaas dat je FPS verleden meespeelt (ik heb 4 jaar in een quakeworld clan gezeten, boeit dat? Nee) en je bovendien gewoon weinig rekening houdt in je relaas met het feit dat mages naast dat ze je kunnen kiten, ook gewoon ff kunnen sheepen, op 36/41 yards kunnen staan, en je dan naar kingdom come kunnen nuken.

Als warriors ook CloS krijgen ga ik me zorgen maken, nu absoluut niet. Die 10k HP van warriors tegenwoordig nuke ik ook wel doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

4K hp is inderdaad wel enorm laag voor een 60 warrior; Snap niet hoe je dat voor mekeer krijgt. Zelf met enkel ubrs/brd gear zou je daar al boven moeten komen.

Met fortitude had als iks priest zelfs meer dan dat. Ik heb nu op lvl 66 5k hp zonder buff ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
frostbolt, CoC, frost nova, fireblast, blizzard, blink, ice barrier, ice block, coldsnap, scorch, water elemental (bolt + nova). 3 wards (mana, frost, fire), sheep

daarnaast nog mage/ice armour, arcane intellect/brilliance, 3 gems, food, water, portals, Arcane explosion/blast, dampen/amplify magic, remove lesser curse

dalijk icelance, invisibilty en spellsteal erbij.

Ik vind dat iets teveel knoppen om te binden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:04
BootVluchteling schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 11:36:
[...]

nee joh. als een hunter gek wil doen, zet ie hunter's mark op de mob..
Niks mis met hunter's mark hoor.

Hunter's Mark (Rank 4):
Places the Hunter's Mark on the target, increasing the ranged attack power of all attackers against that target by 110. In addition, the target of this ability can always be seen by the hunter whether it stealths or turns invisible. The target also appears on the mini-map. Lasts for 2 min.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Rakkerzero schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 11:48:
[...]

Niks mis met hunter's mark hoor.

Hunter's Mark (Rank 4):
Places the Hunter's Mark on the target, increasing the ranged attack power of all attackers against that target by 110. In addition, the target of this ability can always be seen by the hunter whether it stealths or turns invisible. The target also appears on the mini-map. Lasts for 2 min.
weet ik schat, ik heb een 55 hunter :> ik zat alleen maar ff sarcastisch hunters te pesten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Hydra schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 11:41:
[...]

Nee dat zeg ik niet. Het punt was dat als je met een warrior @ level 60 4k HP hebt, je echt compleet CRAP gear hebt. Niet een beetje crap, niet redelijk slecht, nee compleet crap. Als je met die gear van mages gewonnen hebt waren deze gewoon HEEL erg slecht. Frost mages kiten je het land door, fire mages gebruiken een combinatie van low-rank frostbolts, stuns en blazing speed om je te kiten. Daarnaast moet je ook nog eens door een mana shield heenhakken bij een firemage, en een ice barrier + mana shield bij een frost mage, waarbij jij ook nog eens geen rage krijgt. Bij je eerste charge heb je een chill effect te pakken dankzei de ice armour van mages, waarbij je bij een frost mage of elemental mage ook nog eens 15% kans hebt dat een frostbite procced. Jij hebt bovendien geen mitigation tegen onze damage, wij redelijk wat tegen de jouwe.

Jij zegt dat je hardstikke goed bent, ik betwijfel dat. Waarom? Omdat je met argumenten komen die dat tegenspreken. Je 4k health (iedereen die een beetje PvPt heeft meer), je reactietijd van 0.02 seconden, je relaas dat je FPS verleden meespeelt (ik heb 4 jaar in een quakeworld clan gezeten, boeit dat? Nee) en je bovendien gewoon weinig rekening houdt in je relaas met het feit dat mages naast dat ze je kunnen kiten, ook gewoon ff kunnen sheepen, op 36/41 yards kunnen staan, en je dan naar kingdom come kunnen nuken.

Als warriors ook CloS krijgen ga ik me zorgen maken, nu absoluut niet. Die 10k HP van warriors tegenwoordig nuke ik ook wel doorheen.
Een nette reactie van jouw, een nette reactie van mij :) :
Gear was idd zwaar crap, zal dit ook nooit tegenspreken. De ice barbred spear doet in die tijd echter ze dmg (ja zo lang geleden al.. :) )

jij zegt eerder dat het bijna onmogelijk is in 1.5 sec intimidation shout te casten en zegt dat je eerste moet "nadenken" over situaties waardoor je niet meteen kan reageren. Ik zeg dat het mij niet langer dan 0.2 sec duurt iets in te schatten en mijn vinger naar de juiste toets te bewegen, k mijn fps/rts verleden argumenten brengen hier niks op in. Ik heb echter wel al duidelijk uitgelegd dat sheep niet al te moeilijk te counteren is zolang warrior zijn cooldowns klaar zijn.

theory craft is eindeloos maargoed: als ik charge hamstring ik je meteen, met zelf nog 15% kans op 5 sec niet kunnen bewegen kan ik wel chilled zijn jij bent echter ook slowed dus kan in feite niet zomaar weglopen, en als je me forst nova’d gebruik ik meteen tricket heb ik weer 100% run speed. Als je ticket gebruikt ben ik meestal snel genoeg je nog net te piercing howlen. Bovendien heeft een arms warrior de imba talent: 2nd wind. Hoe imba spell reflect ge-abused kan worden kom ik snel genoeg achter en inderdaad een mage die goed oplet kan dit counteren, het kost hem echter wel tijd en die tijd kan heel kostbaar zijn.

Anyway, erg jammer van WoW dat je niet tegen iedereen kan spelen, had graag met je gedueled

@ImdaMned
wel gespeelt voor de fun (normal wep = zonder minigun ect?), maar heb alleen quake based games serieus gespeelt. Bunnyhop he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Probleem is dat een beetje lvl 70 mage rondloopt met 7k hp atm : )

btw, evilpino, ooit Unreal Tournament normal weapons gespeeld?

O, en voor de wannabe hunters, de echte pro huntard gebruikt de volgende macro:

code:
1
2
3
4
5
/targetenemy [noharm] 
/stopmacro [noharm] 
/petattack 
/cast Hunter's Mark 
/startattack

[ Voor 33% gewijzigd door ImdaMned op 13-02-2007 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:38
ImdaMned schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 12:05:
O, en voor de wannabe hunters, de echte pro huntard gebruikt de volgende macro:

code:
1
2
3
4
5
/targetenemy [noharm] 
/stopmacro [noharm] 
/petattack 
/cast Hunter's Mark 
/startattack
En wat nou als ik gewoon géén macro's wil gebruiken? ;)

Even vraag tussendoor, hoe zorg ik ervoor dat mijn pet de concentratie van de enemy niet verliest waardoor hij mij aanvalt? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Ben ik trouwens de enige priest die vindt dat PW:S vrij slecht "meegescaled" is met de dmg die mensen tegenwoordig doen op level 70 ? 2500 dmg stelt imho niet zoveel meer voor als je sommige mensen ziet critten met 2-handers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Toch even reageren op het warrior vs mages verhaal. Ik heb een tijd lang pvp gedaan op m'n warrior (note: geen duels). Tegen frost mages heeft t gewoon geen zin, slow/icebarrier/mana shield... etc
Echter tegen fire mages had ik altijd wel een kans. De kans dat ik crit op een mage is behoorlijk hoog, dus als je eenmaal in range bent kun je flink damage doen. Natuurlijk heb je frost nova, maar daar heb je trinket tegen, of je wacht gewoon af tot de mage klaar is met z'n pyroblast, waardoor je flink wat rage hebt -> intercept -> MS + normal crit heb je dan al te pakken. Een beetje mage gaat je nu natuurlijk kiten en dan wordt het lastig. Zo'n gevecht is een beetje afhankelijk van wie er crit, crit de mage dan ben je dood, had jij net crit op de mage, dan is de mage dood.

Als ik als warrior gevecht begin, dus charge richting de mage. Doorgaans krijg je dan frost nova en wordt je gesheeped. Mét trinket is een fire mage gewoon dood, zonder krijg je hetzelfde verhaal als hierboven.

Note: m'n warrior heeft zo'n 30% crit en 5k health, dit is gewoon mijn ervaring mbt warrior vs mage pvp

edit: dit was op level 60, pre BC

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RisingSun schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 12:15:
[...]

En wat nou als ik gewoon géén macro's wil gebruiken? ;)
Dan ben je geen échte hntr.

Volgende vraag? :P ;)

Gisteravond in Shadow Labyrinth als 68 priest met een heule hoop rested xp: 1600xp/mob: dat schiet tenminste op! Jammer dat de server besloot vakantie te gaan vieren vlak voordat we bij de eerste boss waren. Na ja, vanavond weer een keer. :)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, one-liners, offtopic posts, en flames horen niet in dit topic thuis!