DinX schreef op maandag 12 februari 2007 @ 09:53:
Ik zou eerlijk gezegd echt geen dmg dealer willen zijn. Mage bvb: fb, fb, fb, fb,.. af en toe wat decursen en een sheep afhankelijk van de instance. Nah, dan liever de uitdaging van goed healen.
Prachtig altijd. Eerst een verhaal houden dat een goede healer zoveel meer doet dan alleen healthbars in de gaten houden en vervolgens van een andere class zeggen dat díe niets anders doet dan 3 knoppen.
Waarna die class dat weer zal ontkrachten, en een andere class aanhaalt waarvan hij vind dat díe alleen maar 3 knoppen gebruikt... Is vorig topic ook al aan de orde geweest.
Wat ik allemaal gebruik gedurende instances: (elemental mage)
Main nuke: Scorch
When enough mana: Fireball
Elke 5 mins: Combustion
Elke 8 mins: Evocation
Tijdens battles plan ik mijn mana use zo, dat ik helemaal oom ben op het moment dat mijn Evo van zijn cooldown is.
Op AoE fights: Opening met Flamestrike, gevolgd door Blastwave en een AE, vervolgens FN, blink, flamestrike, (dan heb ik meestal alle agro wel op me), Blizzard (voor slowdown en AoE), CoC (same), meestal blink weer van cooldown, dus wegblinken richting tank en de overgebleven mobs (if any) weer aan de tank overdragen. Als dat niet lukt: coldsnap en nog een FN. If coldsnap on cooldown, AE tot FN weer vrij is.
Bij single target DPS als ik onverhoopt agro trek: frostbolt voor slowdown.
Uiteraard sheep wanneer dat nodig is en decurse.
Single target DPS: Scorchx5 (max fire vulner.), blastwave, fireball.
Oftewel, ik gebruik bijna AL mijn spells in instances en heel erg afwisselend om in te spelen op veranderingen.
Er is geen énkele class (die goed speelt) die maar een paar knoppen gebruikt. Zélfs priests niet, zélfs hunters niet.
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!