Het Grote World of Warcraft topic - Deel 104 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.851 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net lvl 69 gedinged ^^

Nieuwe shadowbolt, nieuwe fel armor,...

Ik ga me weer amuseren de komende tijd :D
Zondag lvl 70 moet wss wel lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 19:56:
[...]

Druid met 11k health en 22k armor selfbuffed > warrior.
warrior met 13k hp selfbuffed + dodge, parrry en imp thunderclap > drood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Levo schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 02:50:
ik herinner me vaag iets over een fabrikant die voor een dergelijk probleem was aangeklaagd, kan me de naam nu alleen niet herinneren :X

Edit: @ dat haperprobleem dus
Neem aan dat het op mij ging.

Gisteravond paar uurtjes gegamed met de commandline optie: "-nosound". Het is geweldig _/-\o_ Opgelost :) Enkele haperingen gezien, maar niks bijzonders. Blijft vreemd dit probleem maar oorzaak eindelijk gevonden. Alleen heb ik nu geen geluid :( Vanmiddag ga ik een Audigy 2 ZS Notebook bestellen, hopen dat dit het oplost!

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Hydra schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 02:34:
Ik hoop inderdaad dat Blizzard CloS nerfed, rogues verdienen 't licht in hun ogen niet ;)
Viggen schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 02:38:
[...]
heb een jaar geleden al gezegd dat blizz rogues beter uit 't spel kan verwijderen... zorgen alleen maar voor gezeik (met ganks / whines etc.... :P) ze voegen verder nix toe eigenlijk -O- :P
Ik heb lange tenen he, pas op ;)

[ Voor 18% gewijzigd door RaseriaN op 10-02-2007 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:06
BootVluchteling schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 19:30:
[...]

als je een lock tegen je heb, zal je eerst 4 dots op je nek krijgen, voordat je uit je 36 yard range ben. 5000 dmg zal het ongeveer creeren, wat au doet.. imbacoil erop en je krijgt dot 5 en een drain life op je nek..

:w flightform..
Je weet dat druids zichzelf kunnen healen + curses kunnen removen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Exitium schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 02:11:
Zo ga je naar Karazhan en zo heb je na één boss en wat trash al twee epic drops. :P Eerst van Attumen Gauntlets of Renewed Hope en daarna dropte van wat trash nog Drape of the Righteous. Aangezien de andere pala en de priest 'm niet wilden, heb ik 'm meegenomen. :P

Raid UI, iemand die nog een goeie tip heeft voor een mod die ik mis? :P

[afbeelding]
Nog ff hoor, waarom gebruik je EN Fubar EN Titan Panel? Lekker useless :P

Titan panel is een veeeeeel slechtere addon, slecht geschreven, memory leaks en neemt meer geheugen in. Als je al fubar hebt zet dan alles over op fubar :P (alles wat jij boven bij titan panel hebt kan ook in fubar)

Maarrrr: XRS is de vervanging van de raidstatus van CT Ra, ondersteund sowieso ook meteen meer, dingen als buffs, mana, zelfs bars added echt perfect:

http://files.wowace.com/XRS/XRS-r26033.zip

En uiteraard Pally power! De raid addon voor paladins! (alhoewel het in een 10 man instance beetje useless is ;p)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 10:59:
[...]

Druid gaat ervandoor in flight of cheetah, decursed + NS Heal, en gaat er lachend vandoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiebbe schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 11:01:En uiteraard Pally power! De raid addon voor paladins! (alhoewel het in een 10 man instance beetje useless is ;p)
Die me nog steeds niet hunters laat BoM'n. 8)7 Of is er inmiddels n update en loop ik (alweer ;) ) achter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 2 dagen als een level 64 Warrior te hebben gebracht, ben ik tot de conclussie gekomen dat Spell Reflect de bom is. Na enkele minuten caster-mobs (Als de mob Arcane Missiles cast, spellreflect en je ketst ze allemaal terug, gigantisch veel damage) te hebben liggen spellreflecten toch even de BG's ingedoken, en jah hoor. De wow-europe forumwarriors hadden weer es overdreven, de utility in plaatsen zoals WSG of AB is echt insane.

Al menig Mage heeft zijn frostbolt of fireball teruggekaatst gekregen, en je zal zeker niet de eerste Warlock die zijn Corruption in retour nam. Spul zoals Seduce, Fear en Deathcoil worden ook netjes ge-reflect, maar heb helaas nog niet kunnen testen of CC zoals Frostnova of Psychic Scream gereflect word.
PvP'en met een schild en in def. stance is nu ook een mogelijkheid voor non-prot Warrior's en Mages zijn nu tenminste te verslaan. Niets geeft zo veel voldoening als een "[Mage] [Fireball] crit [Mage] [16xx]", om vervolgens zijn health te zien droppen naar Execute range terwijl de mage zich afvraagt wat zojuist gebeurt is.

Alleen nu nog even kijken hoe dit werkt in tanken, maar het kan onmogelijk slecht zijn. Echt een super ability die nu al een plek naar sunder en revenge heeft verdiend. Nu alleen nog de nieuwe 2 minuten PvP trink. halen en ik ben weer helemaal blij. :)

Dus, Mages, mocht je een Warrior in een FN hebben, vuur je grootste en zwaarste spell af, doe je hem ook een plezier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 15:33

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Hoe gebruik je Spell Reflect dan? Met een macro die je snel een shield equipped ofzo? Ik kan me niet voorstellen dat je met 1h+shield door de bg's aan het huppelen bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R4NCOR schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 12:33:
Hoe gebruik je Spell Reflect dan? Met een macro die je snel een shield equipped ofzo? Ik kan me niet voorstellen dat je met 1h+shield door de bg's aan het huppelen bent :P
Ik doe op het moment nog handmatig wisselen, simpelweg van te voren inschatten of een speler zo opjutten dat je al precies weet wat zijn volgende stap gaat worden :)
Zal me er handig ooit een macro voor maken, maar op het moment werkt hij perfect, de meeste spelers zijn nog niet gewend aan spellreflect :P

Bovendien, 7K HP hebben in PvP gear is waarschijnlijk ook een van de redenen dat PvP een stuk draagelijker is geworden. Second Wind is al helemaal een geschenk uit de hemel en Disarm immunity is ook niet verkeerd.
Zou je het willen geloven dat er gisteravond 4 Warrior's in de top stonden bij healing done? 10K healing over time, in een match van enkele minuten.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2007 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:32
ImdaMned schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 10:59:
[...]

ga jij jezelf maar decursen als je rondjes aan het rennen ben in angst... daarnaast, immolate, corruption, siphon life en UA zijn geen curses.. goed, haal je er 2 weg, zitten er nog 4 op je, en móchten druids magic kunnen decursen (d8 het niet) dan wil je UA niet decursen, tenzij je 1600 dmg op je nek wil.. vind ik btw niet erg, plemp er gelijk een nieuwe voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
BootVluchteling schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 14:09:
[...]

ga jij jezelf maar decursen als je rondjes aan het rennen ben in angst... daarnaast, immolate, corruption, siphon life en UA zijn geen curses.. goed, haal je er 2 weg, zitten er nog 4 op je, en móchten druids magic kunnen decursen (d8 het niet) dan wil je UA niet decursen, tenzij je 1600 dmg op je nek wil.. vind ik btw niet erg, plemp er gelijk een nieuwe voor :P
mja, druids zijn master in wegkomen... :P is niet voor nix dat er op de pvp sets een runspeed setbonus zit he ;) :P

die druid is allang weg voordat je uberhaupt in de gaten hebt waar ie is geressed :)

res -> instant flightform of res -> cat -> stealth... knap als je em voor die tijd uberhaupt al hebt gezien :P

maarja, altijd leuk dat theorycraften :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:37
of de directe link :)
met beginplaatje http://www.kaldorei.com/worldmap/

heb trouwens laatste 2 weken alleen maar ping van 600/1000 ofzo
sinds een paar dagen werkt internet weer optimaal maar die rot latency van wow wil maar niet fatsoenlijk worden. lekker op zo'n 12mbit lijn van speedlinq =\

[ Voor 23% gewijzigd door Bartjeuhz op 10-02-2007 14:59 ]

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Zo ga je naar Karazhan en zo heb je na één boss en wat trash al twee epic drops. :P Eerst van Attumen Gauntlets of Renewed Hope en daarna dropte van wat trash nog Drape of the Righteous. Aangezien de andere pala en de priest 'm niet wilden, heb ik 'm meegenomen. :P

[afbeelding]
Hmm weet niet wat je mist want ik weet niet allemaal wat je hebt ;)
Hoe heet die soort viewport (transparant) die je over je chatboxes hebt?
En welke raid-mensjes-mod heb je? Is dat sRaidFrames?

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
IN booty Bay is zo'n NPC van <The Black Flame>, Je kunt bij hem spulletjes krijgen mits je een code hebt hiervoor.

Hoe kom je aan zo'n code??

Edit: ik weet het al, Moet je een speciaal kaartje hebben van de WoW tradingcard game. :O
http://nosheep.net/story/...t-turtle-mounts-and-more/

[ Voor 36% gewijzigd door Zeror op 10-02-2007 16:14 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Bartjeuhz schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 14:57:

heb trouwens laatste 2 weken alleen maar ping van 600/1000 ofzo
sinds een paar dagen werkt internet weer optimaal maar die rot latency van wow wil maar niet fatsoenlijk worden. lekker op zo'n 12mbit lijn van speedlinq =\
Ik heb hetzelfde probleem, alleen maar op bepaalde servers.
Frostmane zit op 400/500ms te kijken en op Auchindoun heb ik bijvoorbeeld maar 90/100.

Speedlinq 4mbit hierzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ebayzo schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 09:47:
[...]
Neem aan dat het op mij ging.

Gisteravond paar uurtjes gegamed met de commandline optie: "-nosound". Het is geweldig _/-\o_ Opgelost :) Enkele haperingen gezien, maar niks bijzonders. Blijft vreemd dit probleem maar oorzaak eindelijk gevonden. Alleen heb ik nu geen geluid :( Vanmiddag ga ik een Audigy 2 ZS Notebook bestellen, hopen dat dit het oplost!
Heb je al geprobeerd je "Hardware Sound Acceleration Level" te verlagen?
Deze kan je vinden in je dxdiag scherm (start->run... en dan dxdiag invullen), tabblad sound.
Dan moet je wel het spel weer opstarten zonder -nosound anders kan je het niet testen ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:35
Waar slaat WoW je opgeslage prt screens op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
RisingSun schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 19:06:
ik kan hier geen antwoord op geven, maar print screen + paste in paint doet het ook goed hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
Ging om dinge die ik GISTERE opgelsage heb en diek nu moet versture naar iemand.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Laatst online: 09-09 15:33

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Vrij voor de hand liggend: X:\Wow installatie map\Screenshots\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 09:28

we_are_borg

You will Comply

RisingSun schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 19:06:
Die worden in de wow map bewaard World of Warcraft\Screenshots zijn wel TGA dus je zal ze hoogst waarschijnlijk om moeten zetten naar JPG of GiF.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revocx
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-03-2024
Ik zit in guild die helaas niet erg actief is, nu ben ik opzoek naar een andere guild.
Maar waar kan ik vinden ?
Ik zoek liefst een NL-guild of internationale met veel mensen.
Ik zit op de server Runetotum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:06
RisingSun schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 19:15:
Ging om dinge die ik GISTERE opgelsage heb en diek nu moet versture naar iemand.. ;)
+10 verkrachten nederlandse taal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Wiebbe schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 11:01:
[...]

Nog ff hoor, waarom gebruik je EN Fubar EN Titan Panel? Lekker useless :P

Titan panel is een veeeeeel slechtere addon, slecht geschreven, memory leaks en neemt meer geheugen in. Als je al fubar hebt zet dan alles over op fubar :P (alles wat jij boven bij titan panel hebt kan ook in fubar)
Met name omdat ik bijvoorbeeld niets op FuBar kan adden. Ik rechtermuisklik op de bar, ga naar bijvoorbeeld Raid en klik op oRa2, gebeurt niks. Bugt op de één of andere manier dus.

PallyPower deed de laatste keer dat ik 'm gebruikte ook nogal moeilijk, zeggen dat er geen targets waren voor buffs terwijl ik vlak naast drie druids stond toen ik druids probeerden te buffen enzo. :/ XRS moet ik maar eens checken binnenkort.
Crowmeister schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 15:29:
[...]

Hmm weet niet wat je mist want ik weet niet allemaal wat je hebt ;)
Hoe heet die soort viewport (transparant) die je over je chatboxes hebt?
En welke raid-mensjes-mod heb je? Is dat sRaidFrames?
Grid. :) En chatboxding geen idee, zat in Photek UI. Ben met name benieuwd of mensen nog bepaalde dingen gebruiken die voor mij interessant kunnen zijn maar niet op m'n screenshot staan. (hetzij de mod, hetzij iets vervangends)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

ImdaMned schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 19:59:
[...]

+10 verkrachten nederlandse taal
Tweakers gaat niet vooruit wat dat betreft :z

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Ebayzo schreef op zondag 11 februari 2007 @ 08:53:
[...]
Tweakers gaat niet vooruit wat dat betreft :z
Gewoon hard afranselen, zal ze leren!

Afgelopen vrijdag m'n nieuwe belf warlock naar 20 gebracht. Die belf starting zones zijn echt cool, en d'r zijn reteveel quests. Ik heb m'n belf dus helemaal naar 20 kunnen brengen in de nieuwe zones, ben 20 gedinged op de 1 na laatste quest daar. Ook wat leuke blauwe items gekregen als questrewards.

[ Voor 42% gewijzigd door Hydra op 11-02-2007 11:02 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Hydra schreef op zondag 11 februari 2007 @ 11:01:
[...]

Gewoon hard afranselen, zal ze leren!
Als ze het niet lekker vinden :/

Gister weer 45 gedinged. (Undead Mage) Nu begint het weer leuk te worden! Was WoW even een tijdje zat maar ben er nu maar weer mee begonnen.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
we_are_borg schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 19:20:
[...]

Die worden in de wow map bewaard World of Warcraft\Screenshots zijn wel TGA dus je zal ze hoogst waarschijnlijk om moeten zetten naar JPG of GiF.
In config.wtf kun je met “screenshotFormat” kiezen uit “png” “jpeg” of “tga” :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

HolyCorn schreef op zondag 11 februari 2007 @ 11:41:
[...]

In config.wtf kun je met “screenshotFormat” kiezen uit “png” “jpeg” of “tga” :Y)
Woei...dat wist ik nieteens! Dank je

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Laatst online: 02-09 19:13
HolyCorn schreef op zondag 11 februari 2007 @ 11:41:
[...]

volgens mij werkt dat alleen op mac clients, of ze hebben dat veranderd sinds 2.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
Ik heb nergens de map screenshots in me wow folder? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
rico_fxp schreef op zondag 11 februari 2007 @ 12:57:
[...]

volgens mij werkt dat alleen op mac clients, of ze hebben dat veranderd sinds 2.00
oeh dat zou kunnen, weet alleen dat die optie er ooit met patch is gekomen :p
RisingSun schreef op zondag 11 februari 2007 @ 13:32:
Ik heb nergens de map screenshots in me wow folder? :?
Maak is een screenshot eerst dan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Het is echt ongelovelijk. Na een dik half jaar speel ik weer een WoW (met TBC) en 2/3 van de tijd is de realm volledig plat. Ik ga eens flink zeuren om mijn geld terug te krijgen, dit is vrij belachelijk.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakkuiken
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 18:55
Als je zo'n trial account neemt van 10 dagen, kun je die dan ook gewoon upgraden naar een normaal account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:15
tweakkuiken schreef op zondag 11 februari 2007 @ 15:55:
Als je zo'n trial account neemt van 10 dagen, kun je die dan ook gewoon upgraden naar een normaal account?
Ja dat kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
kan iemand me vertellen waar ik het beste Knothide leather kan grinden?
ben lvl 65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Bartjeuhz schreef op zondag 11 februari 2007 @ 17:26:
ben lvl 65
http://thottbot.com/?i=55181 en kijk naar drop % en aantal om te kijken waar jij beste kunt skinnen.
Had je natuurlijk ook zelf kunnen verzinnen O-)

[ Voor 7% gewijzigd door HolyCorn op 11-02-2007 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
HolyCorn schreef op zondag 11 februari 2007 @ 17:35:
[...]

http://thottbot.com/?i=55181 en kijk naar drop % en aantal om te kijken waar jij beste kunt skinnen.
Had je natuurlijk ook zelf kunnen verzinnen O-)
ja dat had ik op allakhazam ook gekeken maar ik vind die percentages nooit zo veel zeggen.
want sommige leather droppers hebben hogere armor en krijg je moeilijker neer enz.
was meer op zoek naar ervaringen van mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
HolyCorn schreef op zondag 11 februari 2007 @ 13:51:
[...]

oeh dat zou kunnen, weet alleen dat die optie er ooit met patch is gekomen :p
Net geprobeert, werkt helaas niet op een Windows client. Misschien is de syntax verkeerd, ik ga eens in de materie duiken. Kan in ieder geval wel wat tijd schelen bij het posten van screenshots :)

Edit : Sinds patch 1.11 zit het inderdaad alleen in de MAC client.

[ Voor 8% gewijzigd door redfoxert op 11-02-2007 17:44 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Bartjeuhz schreef op zondag 11 februari 2007 @ 17:26:
ben lvl 65
Nagrand zit vol met beasts die je allemaal kunt skinnen, zijn ook quests waarbij je 30 beesten van een bepaalde soort moet killen (a la STV)... dus die kan je dan mooi combineren met leather grinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
Viggen schreef op zondag 11 februari 2007 @ 17:47:
[...]

Nagrand zit vol met beasts die je allemaal kunt skinnen, zijn ook quests waarbij je 30 beesten van een bepaalde soort moet killen (a la STV)... dus die kan je dan mooi combineren met leather grinden :)
dat is zo ja...maar wil eigenlijk grinden van 65-70
en daarna alle quests nog ff doen voor de centen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Bartjeuhz schreef op zondag 11 februari 2007 @ 18:03:
[...]

dat is zo ja...maar wil eigenlijk grinden van 65-70
en daarna alle quests nog ff doen voor de centen
mja, dan ga je die beesten grinden zonder quests... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 05:34
Zojuist geattuned voor Kharazhan 8) Ben ik echt wel blij mee :) Nu nog 2.5K gold regelen voor een epic flying mount maar ik heb nog stuk of 8 group quests voor Netherstorm en heel Shadowmoon Valley nog te doen dus dat zal het nodige gold opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:20

Technicality

Vliegt rechtsom...

Ik ben ook begonnen met WoW, een paar vrienden spelen het al een tijdje (epic mount achtig). Ik ben een lvl 14 undead mage met skinning en tailoring (enchanting werd me afgeraden). Ben nu bezig bij the barrans, lekker questen ed. Vind het wel leuk, alleen vind ik het aantal spelers nogal tegenvallen. Zo 'massive' voelt het niet (ik speel op haomarush onder de naam bartelomeus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De meeste mensen zitten nu in Outland en in de grote steden (de meesten zijn al level 60), dus in de beginareas zal je inderdaad niet veel mensen tegenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Op laag level kom je niet zo veel spelers tegen. Tenzij je op een nieuwe server speelt. De meeste spelers zijn al hoog level en die zal of niet of af en toe eens voorbij zien komen in de low level gebieden, zoals The Barrens. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflcakes
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:13
RaseriaN schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 16:56:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, alleen maar op bepaalde servers.
Frostmane zit op 400/500ms te kijken en op Auchindoun heb ik bijvoorbeeld maar 90/100.

Speedlinq 4mbit hierzo.
ik heb zelfs met een 20mbit lijn van speedlinq een latency van 500 MS op xavius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Ow wat ben ik blij dat ik voor TBC mijn Warlock heb zitten lvl-en en niet mijn paladin. Wat zijn die laatste toch dodelijk saai zeg. Als warlock maak je tenminste nog wat mee en zit je echt bovenop het gevecht, als paladin kijk je alleen maar naar stomme health balkjes. Ben blij met de keuze iig. Paladin ga ik ook nog wel een keer lvl-en alleen dan retri specced denk ik. Eens zien of Paladins ook 'dps' kunnen doen :+

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:49

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Atlas schreef op maandag 12 februari 2007 @ 02:07:
Ow wat ben ik blij dat ik voor TBC mijn Warlock heb zitten lvl-en en niet mijn paladin. Wat zijn die laatste toch dodelijk saai zeg. Als warlock maak je tenminste nog wat mee en zit je echt bovenop het gevecht, als paladin kijk je alleen maar naar stomme health balkjes. Ben blij met de keuze iig. Paladin ga ik ook nog wel een keer lvl-en alleen dan retri specced denk ik. Eens zien of Paladins ook 'dps' kunnen doen :+
Ach ja, je lock kan ook tanken, offtanken en healen, mainhealen en dps zijn ;)
Ik heb de meeste instance nu al gemainhealed, gemaintanked en in mindere mate gedpsed, met een lock lukt je dat niet, hoezo boven op een gevecht? van een afstand dotten, shadowbolt doen en doodgaan omdat je overnuked ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
porn* schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 11:54:
[...]

Ik las een tijd terug dat er een bug was met dual core CPU's, die hebben een max van 60FPS. Zo ook de Intel Exxxx serie, sinds ik m'n AMD (singlecore) vervangen heb door deze zit ie ook strak op de 60 maar heb nooit meer erboven gehad... Lijkt erop dat het nog niet opgelost is dus, magoed 't is toch ook genoeg? :P
had te maken met van v sync
zit nu regelmatig boven de 100FPS
maar iig bedankt :)

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Vandaag even langs de Intertoys om een 2 maanden kaart te halen ^^

Speelt er hier iemand Argent Dawn of Frostmane?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Kees schreef op maandag 12 februari 2007 @ 02:13:
[...]
Ach ja, je lock kan ook tanken, offtanken en healen, mainhealen en dps zijn ;)
Ik heb de meeste instance nu al gemainhealed, gemaintanked en in mindere mate gedpsed, met een lock lukt je dat niet, hoezo boven op een gevecht? van een afstand dotten, shadowbolt doen en doodgaan omdat je overnuked ;)
warlock kan draintanken, drain healen (zichzelf) en flink dps-en.. als we aggro krijgen --> soulshatter. 50% minder aggro binnen 30Y range (afaik)

het schijnt dat er een tijdje geleden ook een warlock was die een heleboel instances heeft getanked, waaronder onyxia enzo.. (kan iemand mij aub bevestigen? heb geen bronnetje..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 14:23

Whuzz

Dodgeball!

Zolang er niemand in je party is die fatsoenlijke DPS doet wel ja. In elk ander geval hou je als lock toch echt absoluut geen agro. Als je dat tanken noemt, dan kunnen mages en priests net zo goed tanken als locks |:(
drain healen (zichzelf) en flink dps-en..
Jezelf healen telt niet, daar heeft je party niets aan. Ik kan mezelf ook healen door een Superior Mana Healing Potion achterover te slaan. Yeah! ;)
Flink DPS-en, moa, op long-lasting bossfights wel. Alle trash gaat (als er goede DPS-ers mee zijn) neer nog voor je DoT's hun 2e tick doen (bij wijze van).
het schijnt dat er een tijdje geleden ook een warlock was die een heleboel instances heeft getanked, waaronder onyxia enzo.. (kan iemand mij aub bevestigen? heb geen bronnetje..)
Het schijnt dat de prijs van benzine binnenkort met 1 euro per liter omlaag gaat. Geloof jij alles wat je hoort? ;)

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Whuzz schreef op maandag 12 februari 2007 @ 08:12:
[...]

Zolang er niemand in je party is die fatsoenlijke DPS doet wel ja. In elk ander geval hou je als lock toch echt absoluut geen agro. Als je dat tanken noemt, dan kunnen mages en priests net zo goed tanken als locks |:(

ik zeg dat ze het kúnnen.. over aggro houden heb ik niets gezegd.. maar beetje lelijke dots en misschien hou je het net.. spreek niet uit ervaring..
[...]

Jezelf healen telt niet, daar heeft je party niets aan. Ik kan mezelf ook healen door een Superior Mana Potion achterover te slaan. Yeah! ;)
Flink DPS-en, moa, op long-lasting bossfights wel. Alle trash gaat (als er goede DPS-ers mee zijn) neer nog voor je DoT's hun 2e tick doen (bij wijze van).

healen met mana potion.. knappe zaak :P, betreft dmg doen heb je gelijk in. tenzij je destro build heb..
[...]

Het schijnt dat de prijs van benzine binnenkort met 1 euro per liter omlaag gaat. Geloof jij alles wat je hoort? ;)
uhm, ik hoop stiekem even dat iemand mij ff bevestigd..

[ Voor 4% gewijzigd door BootVluchteling op 12-02-2007 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
Btw, sinds een tijdje geleden (echt een tijdje geleden :P) waren Rogue skills gereset. (Ik heb ze nog steeds niet bijgevuld)

Maar ik ben dus me skill tree build kwijt! Weet iemand een goeie voor mij?

(Ik gebruik 2 zwaarden, 1tje die je bij de SM quest krijgt door alle bosses te verslaan en 1 met 2.00 speed in Off-Hand)

Als het goed is had ik Combat/Assa.

Maar ik ben misschien van plan om dagger/dagger style te gaan omdat ik een vriend van me heb zien spelen en hij ownd echt zwaar met zijn Ambush tegen Horde etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als warlock kun je prima tanken, er was vroeger op de official forums zelfs een ganse how-to thread ivm warlock tanking. Ik heb er geen idee van of die er nu nog is, maar die gast had iig alles getanked van deadmines tot ubrs, toen dat nog iets voorstelde :p

Hij had ook Ony getanked afaik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mense even een vraagje,

Kun je met een account die niet geupgrade is naar een tbc account inloggen, op een tbc installatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op maandag 12 februari 2007 @ 08:15:
[...]

uhm, ik hoop stiekem even dat iemand mij ff bevestigd..
probeer het eens uit zou ik zeggen, weet je gelijk of het werkt of niet. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 08:39:
[...]

probeer het eens uit zou ik zeggen, weet je gelijk of het werkt of niet. >:)
zie carnage.. geen bron, maar iig wel dezelfde gedachte, geheugen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 08:37:
Hey mense even een vraagje,

Kun je met een account die niet geupgrade is naar een tbc account inloggen, op een tbc installatie?
Dat vraag ik me ook al af xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Laatst online: 13-01-2021
Dit is een layout zoals ik hem voor ogen heb, maar ben op het gebied van user-interfaces een grote beginner. Welke mods zijn dit allemaal ?

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 08:32:
Als warlock kun je prima tanken, er was vroeger op de official forums zelfs een ganse how-to thread ivm warlock tanking. Ik heb er geen idee van of die er nu nog is, maar die gast had iig alles getanked van deadmines tot ubrs, toen dat nog iets voorstelde :p

Hij had ook Ony getanked afaik.
Vroegâh, toen orcs nog alleen "Stop Poking Meeee!" zeidah!

Dat was dan speciaal daarvoor gespecte en gegearde lock, met een groep erbij die precies wist wat ze moesten doen om het tanken van die lock mogelijk te maken. Dat wil dus niet zeggen dat "de lock" in het algemeen kan tanken. Als dat zo zou zijn zag niet 20 keer per dag "LF1M Warrior/Druid for tank!" voorbijkomen.
Als je tom's post moet geloven zou je alleen zien: "LF4M locks!" voorbij zien komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Whuzz schreef op maandag 12 februari 2007 @ 08:53:
[...]

Vroegâh, toen orcs nog alleen "Stop Poking Meeee!" zeidah!

Dat was dan speciaal daarvoor gespecte en gegearde lock, met een groep erbij die precies wist wat ze moesten doen om het tanken van die lock mogelijk te maken. Dat wil dus niet zeggen dat "de lock" in het algemeen kan tanken. Als dat zo zou zijn zag niet 20 keer per dag "LF1M Warrior/Druid for tank!" voorbijkomen.
Als je tom's post moet geloven zou je alleen zien: "LF4M locks!" voorbij zien komen...
hihi.. geen healer nodig.. draintank FTW :P daarnaast nuke+life tap hehe.. ben benieuwd of je een party met tier 3 (9/9) een instance als hellfire door kan laten rennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:25
rethxoth schreef op maandag 12 februari 2007 @ 08:41:
[...]

Dat vraag ik me ook al af xD
Dat kan zeker.. Toen TBC nog niet uitwas en wel op internet al te vinden was, gewoon gedownload, en zo geinstalleerd.. Natuurlijk probeer je dan ook met de live TBC servers om door de Dark Portal te komen, maar dan krijg je een leuke melding in de zin van: You must be lvl XX or higher or have TBC installed."

Gaat dus gewoon om je key upgrade.. Mocht je wel de key upgrade gedaan hebben zonder TBCinstall, dan zou je nog deze melding krijgen. Lijkt me wel het meest logisch.

En over dat warlock tankverhaal. Waarom zitten er warriors in het spel? ... Speel je class waar het voor gemaakt is, namelijk een beetje dps en ga niet moeilijk lopen doen met iets wat je toch niet goed kan, of in iedergeval iets waar het niet voor bedoeld is. Voordat ik dalijk weer massas locks over me heen krijg... ;)

Quote van guildforum, over arena teams, aan het samenstellen:
een ik-ga-wel-dood-maar-jij-straks-ook-DoT-DoT class
Wel goed verzonnen imho :P

[ Voor 8% gewijzigd door enira op 12-02-2007 09:08 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
jarnotjuh schreef op maandag 12 februari 2007 @ 09:03:
[...]

Dat kan zeker.. Toen TBC nog niet uitwas en wel op internet al te vinden was, gewoon gedownload, en zo geinstalleerd.. Natuurlijk probeer je dan ook met de live TBC servers om door de Dark Portal te komen, maar dan krijg je een leuke melding in de zin van: You must be lvl XX or higher or have TBC installed."

Gaat dus gewoon om je key upgrade.. Mocht je wel de key upgrade gedaan hebben zonder TBCinstall, dan zou je nog deze melding krijgen. Lijkt me wel het meest logisch.

En over dat warlock tankverhaal. Waarom zitten er warriors in het spel? ... Speel je class waar het voor gemaakt is, namelijk een beetje dps en ga niet moeilijk lopen doen met iets wat je toch niet goed kan, of in iedergeval iets waar het niet voor bedoeld is. Voordat ik dalijk weer massas locks over me heen krijg... ;)

Quote van guildforum, over arena teams, aan het samenstellen:

[...]

Wel goed verzonnen imho :P
ik zeg ook niet dat warlocks alles góed kunnen, maar ze kunnen het wel.. warrior voor tanking..? mwah.. druid is beter atm. áls er een warrior meegaat, dan wel een arms/fury, want die doet met +5% crit nog leuke dps.. als tanking is druid prettiger..

paladin kan soms zelfs beter tanken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren na 8 tries, 48% op 3e try en hoppa lagspike, zelfde verhaal op de 7e try, helaas daar al op 23%

Gruul the Dragonslayer down! :D :9~

Wat een gevecht zeg.. die dps increase van hem iedere minuut is echt een killer.

Over het algemeen viel het wel mee, beetje flask abuse en een flinke bak mana pots.

Server first :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
BootVluchteling schreef op maandag 12 februari 2007 @ 09:15:
[...]

ik zeg ook niet dat warlocks alles góed kunnen, maar ze kunnen het wel.. warrior voor tanking..? mwah.. druid is beter atm. áls er een warrior meegaat, dan wel een arms/fury, want die doet met +5% crit nog leuke dps.. als tanking is druid prettiger..

Good luck in Karazhan, waar de trash gewoon 1/3 de tot de helft van je warrior hp in 1x wegslaat ;). Voor 5 man parties kan ik het me indenken atm, maar als je warrior weer fatsoenlijke tankgear krijgt, dan niet echt hoor.
Een druid mag dan wel meer hp/armor hebben, maar afaik kan een druid nog wel gecrit worden, en warriors VEEL minder(Defense ofzo ;))..
Met een warrior kan je best sustained healen(weinig tot geen crits op je tank, is elke keer ongv evenveel hp eraf), ga dat maar eens met een druid doen... Als jij in 1x een crit op je dak krijgt, dat verwacht je niet als healer. Maar inderdaad, 5 man parties lenen zich uitstekend voor paladin/druid tank, zeker als het undeads zijn(voor pallie tanks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Laatst online: 13-01-2021
Onyxia kan zelfs voor korte tijd (50s) getanked worden door een priest. Jammer dat ik toen nog geen fraps had, ze hebben het er in de raidgroup nog steeds over. O-)
Kwestie van goede voorbereiding, een fire-pot van tevoren genomen, oplettende healers en een priest die nuked terwijl hij naar beneden komt.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
sabriel schreef op maandag 12 februari 2007 @ 08:45:
[...]

Dit is een layout zoals ik hem voor ogen heb, maar ben op het gebied van user-interfaces een grote beginner. Welke mods zijn dit allemaal ?
Groot deel is Photek UI. (unitframes, bars, etc) Heb een aantal dingetjes verplaatst en aangepast zoals extra balkjes voor buffs/consumeables, partyscherm verplaatst, etc. Raidframes is Grid, MT window en Ress monitor is oRA2. Inmiddels is de bovenste bar ook FuBar (liep gisteren compleet vast dus maar helemaal opnieuw geïnstalleerd) en heb ik een mod vlak boven m'n raidframes genaamd XRS (vervanger van CTRA Raidstatus window) die ik hier aangeraden kreeg, werkt erg lekker. Geïnstalleerde dmg mod is SW Stats.

Redelijk deel van deze mods vereist even wat instelwerk, maar dat is over het algemeen niet zo erg ingewikkeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen dagen bezig geweest met een nieuwe interface. Ziet er op zich allemaal vrij netjes uit nu, maar ik zit met een redelijk irritant probleem. Als ik m'n quests aanklik om te tracken dan zie ik dat mooie lijstje met objectives nergens tevoorschijn komen...

Uit m'n hoofd wat addons die ik in gebruik heb:

Ace2
Ag UnitFrames
Bartender3
Skinner
SimpleMiniMap
FuBar (met een bergje plugins)

Iemand een idee welke addon dit quest tracking probleem kan veroorzaken? Heb weinig trek om één voor één m'n addons na te lopen, dus hoop dat iemand hier meteen het winnende antwoord heeft... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:31

DinX

Motormuis

Whuzz schreef op maandag 12 februari 2007 @ 08:12:
[...]

[...]

Waarom zou dat niet gaan ?

Er hebben ook al 40 priests Onyxia gedaan met een shadow priest als tank.
Als die z'n aggro reduction talents niet spect houdt die constant aggro met wat mind blasts hoor. 4 andere shadow priests in z'n party met VE + een paar losse healers en klaar is kees.

Met de nieuwe talents zou het zelfs nog makkelijker zijn. Dan kan er ook nog VT gespamd worden zodat hij nooit oom raakt (als je met 5 in een party zit en VT gebruikt).

Bij ons op de server hebben ze het ook al een keer gedaan met enkel priests.
En ik heb inderdaad al eens een filmpje gezien van een lock die tankt.

Gewone raid met priest als tank
Priest only raid op onyxia
en nog een priest tank

Warlock die Twins tankt. (duh :p)

[ Voor 14% gewijzigd door DinX op 12-02-2007 09:44 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Druids zijn op het moment idd minstens net zo prettig als tank. Maar goed, we weten allemaal hoe het gaat bij Blizz. Voor elke class geld: Love patch -> nerf -> nerf -> nerf.
Druids worden straks generfed qua tanking, en dan zijn we gewoon weer terug bij af met "LF1M Warrior!"

Dat locks alles een beetje kunnen is misschien waar, maar (imho) zijn ze ook nergens écht goed in. Ik heb iig nog nooit in een party gehoord "We need a lock!".
En al helemáál nooit "We need a tank, let's ask a lock"...
Alleen in de grote instances wil je gewoon een goed gebalanceerde groep en dus ook een aantal locks. Maar in party-instances, mwah, niet zo nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:39
Atlas schreef op maandag 12 februari 2007 @ 02:07:als paladin kijk je alleen maar naar stomme health balkjes.
Dan ben je wel een domme Paladin. Je kan zo veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

DinX schreef op maandag 12 februari 2007 @ 09:39:
[...]

Waarom zou dat niet gaan ?

Er hebben ook al 40 priests Onyxia gedaan met een shadow priest als tank.
Als die z'n aggro reduction talents niet spect houdt die constant aggro met wat mind blasts hoor. 4 andere shadow priests in z'n party met VE + een paar losse healers en klaar is kees.

Met de nieuwe talents zou het zelfs nog makkelijker zijn. Dan kan er ook nog VT gespamd worden zodat hij nooit oom raakt (als je met 5 in een party zit en VT gebruikt).
Precies zoals ik al zei. Als er speciaal voor gespecced wordt en de rest van de party weet wat ie doet, dan is het goed te doen. Ik wil een lock nog wel eens agro zien houden tegen mijn combusted burst damage, of bij flink AoE dmg. Gaat die lock dan 10 targets tegelijk draintanken?

Dat wil dus niet zeggen dat elke lock geschikt is als tank, zoals tom zo ongeveer beweerde met "locks kunnen tanken". In combinatie met een priest kan een mage ook prima tanken. PW:shield afwisselen met manashield. Tuurlijk kan dat, maar dat maakt een mage nog geen geschikte tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

ActualFantasy schreef op maandag 12 februari 2007 @ 09:48:
[...]

Dan ben je wel een domme Paladin. Je kan zo veel meer.
En dat geldt voor de meeste heal classes denk ik.
* DinX vindt die hp bars best interessant. Vooral als je het goed wil spelen (welke heal ga ik gebruiken, welke rank, wanneer moet ik de boss dispellen, ...).

Als je bvb als priest enkel maar flash heals gaat lopen spammen tot je oom bent is het inderdad niet echt boeiend nee (zelfde geldt dus voor pala's die ook gewoon FoL kunnen lopen spammen).

Niks zo saai als de emergency monitor voor je neus zetten en gewoon maar blindelings lopen klikken. Heb het eens 1 x gedaan (had een macro die automatisch nr x op de emergency monitor healt) ... dat ben je zat na 5 minuten.

Zo ben ik ook pve shadow geweest. Nog nooit zo saai gehad in raids als dat. Niet meer dan je vaste setje spells afvuren (mind blast, mf, mf, mf, mind blast,... af en toe sw:p verversen en ve/vt,...).

Ik zou eerlijk gezegd echt geen dmg dealer willen zijn. Mage bvb: fb, fb, fb, fb,.. af en toe wat decursen en een sheep afhankelijk van de instance. Nah, dan liever de uitdaging van goed healen.

Je maakt het als healer imho zo saai en boeiend als je zelf wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

DinX schreef op maandag 12 februari 2007 @ 09:53:
Ik zou eerlijk gezegd echt geen dmg dealer willen zijn.

Je maakt het als damage dealer imho zo saai en boeiend als je zelf wil.
Ik vermaak me toch goed hoor als een Rogue op een boss of trash mob hoor.
Complete tactieken om uberhaupt de hoogste mogelijke DPS te halen (rotaties van skills).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

RaseriaN schreef op maandag 12 februari 2007 @ 09:58:
[...]

Ik vermaak me toch goed hoor als een Rogue op een boss of trash mob hoor.
Complete tactieken om uberhaupt de hoogste mogelijke DPS te halen (rotaties van skills).
Mja, maar dat krijg je toch uiteindelijk toch gefinetuned na een tijd spelen lijkt me ?
Ik weet dat hunters daar zelfs timing addons voor hebben om hun shots te timen.
Eens dat je dat door hebt gebruik jedat altijd neem ik aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
[...]

En dat geldt voor de meeste heal classes denk ik.
* DinX vindt die hp bars best interessant. Vooral als je het goed wil spelen (welke heal ga ik gebruiken, welke rank, wanneer moet ik de boss dispellen, ...).
Wie heal ik? Moet ik m'n heal afbreken nu de MT hard achteruit gaat of gaat dan ook deze priest dood? Tijd voor Divine Favor of hij gaat neer! Gaatje zoeken om te dispellen tussen het healen door als het een belangrijke debuff is. Positie kiezen zodat je geen adds pullt of een knockback de verkeerde kant op krijgt maar ondertussen wel je tank up houden.

Healen is geen bal aan, maar goed healen is nog best uitdagend. :P

En als ik wel een keer wil raggen in een party switch ik wel naar m'n lock.

[ Voor 5% gewijzigd door Exitium op 12-02-2007 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb als lock al bosses getanked in de nieuwe instances in outland. Dan wel door overnuking, maarja, zo blijft het leuk :p Kon altijd Soul Shatter gebruikt hebben natuurlijk :Y)

Met 9k hp buffed kan je een crit van 4k wel hebben hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Ik zou eerlijk gezegd echt geen dmg dealer willen zijn. Mage bvb: fb, fb, fb, fb,.. af en toe wat decursen en een sheep afhankelijk van de instance. Nah, dan liever de uitdaging van goed healen.
Prachtig altijd. Eerst een verhaal houden dat een goede healer zoveel meer doet dan alleen healthbars in de gaten houden en vervolgens van een andere class zeggen dat díe niets anders doet dan 3 knoppen. |:(
Waarna die class dat weer zal ontkrachten, en een andere class aanhaalt waarvan hij vind dat díe alleen maar 3 knoppen gebruikt... Is vorig topic ook al aan de orde geweest.

Wat ik allemaal gebruik gedurende instances: (elemental mage)
Main nuke: Scorch
When enough mana: Fireball
Elke 5 mins: Combustion
Elke 8 mins: Evocation
Tijdens battles plan ik mijn mana use zo, dat ik helemaal oom ben op het moment dat mijn Evo van zijn cooldown is.
Op AoE fights: Opening met Flamestrike, gevolgd door Blastwave en een AE, vervolgens FN, blink, flamestrike, (dan heb ik meestal alle agro wel op me), Blizzard (voor slowdown en AoE), CoC (same), meestal blink weer van cooldown, dus wegblinken richting tank en de overgebleven mobs (if any) weer aan de tank overdragen. Als dat niet lukt: coldsnap en nog een FN. If coldsnap on cooldown, AE tot FN weer vrij is.
Bij single target DPS als ik onverhoopt agro trek: frostbolt voor slowdown.
Uiteraard sheep wanneer dat nodig is en decurse.
Single target DPS: Scorchx5 (max fire vulner.), blastwave, fireball.

Oftewel, ik gebruik bijna AL mijn spells in instances en heel erg afwisselend om in te spelen op veranderingen.

Er is geen énkele class (die goed speelt) die maar een paar knoppen gebruikt. Zélfs priests niet, zélfs hunters niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij aub uitleggen hoe het nou precies zit met die Tier 4 & 5 sets. Wat ik tot nu toe ervan begrijp is dat bosses een item droppen dat je kunt inleveren voor een set item, maar krijgt iedereen die drop of is het bijv een Priest Chest drop die je moet rollen en bij winst kunt inleveren?

Leg het even aan deze n00b uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Als ik me niet vergis werkt het zoals nu in Naxx ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Whuzz schreef op maandag 12 februari 2007 @ 09:50:
[...]

Precies zoals ik al zei. Als er speciaal voor gespecced wordt en de rest van de party weet wat ie doet, dan is het goed te doen. Ik wil een lock nog wel eens agro zien houden tegen mijn combusted burst damage, of bij flink AoE dmg. Gaat die lock dan 10 targets tegelijk draintanken?

Dat wil dus niet zeggen dat elke lock geschikt is als tank, zoals tom zo ongeveer beweerde met "locks kunnen tanken". In combinatie met een priest kan een mage ook prima tanken. PW:shield afwisselen met manashield. Tuurlijk kan dat, maar dat maakt een mage nog geen geschikte tank.
je zegt het goed.. warlocks KUNNEN het, maar zijn er niet voor gebouwd... je verdraaid me af en toe een beetje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

BootVluchteling schreef op maandag 12 februari 2007 @ 10:14:
je zegt het goed.. warlocks KUNNEN het, maar zijn er niet voor gebouwd... je verdraaid me af en toe een beetje...
Wat een onderwerp... Rogue's kunnen ook tanken en volgens mij ook nog wat harder dan de Locks.
Sowieso hebben ze een redelijk aantal HP, maar hebben een berg Dodge en Parry standaard en kunnen zelfs de dodge rate nog even omhoog schroeven mocht het nodig zijn.

Alle classes kunnen tanken, zolang het team erachter maar voldoende healing geeft en ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minotic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-12-2022

Minotic

Mimimi

Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 10:11:
Kan iemand mij aub uitleggen hoe het nou precies zit met die Tier 4 & 5 sets. Wat ik tot nu toe ervan begrijp is dat bosses een item droppen dat je kunt inleveren voor een set item, maar krijgt iedereen die drop of is het bijv een Priest Chest drop die je moet rollen en bij winst kunt inleveren?

Bron: WoWWiki
Tokens
----------
Some of the tokens have dropped:

* Gloves of the Fallen ... from The Curator in Karazhan
* Helm of the Fallen ... from Prince Malchezaar in Karazhan
* Pauldrons of the Fallen ... from High King Maulgar in Gruul's Lair
* Leggings of the Fallen ... from Gruul the Dragonkiller in Gruul's Lair
* Chestguard of the Fallen ... has not yet dropped, although it should drop from Magtheridon in Magtheridon's Lair according to some sites.

Note: Although often referred to as "tokens", the items required for Tier 4 raid armor appear as actual, if statless, pieces of armor. Each piece can be used by 3 different classes for any of its Tier 4 armor, and the tooltip will indicate which class can use that particular piece. No other items are required.
Dit is dus tier 4, het zelfde geldt voor Tier 5.

Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Zo reageren doe je maar ergens anders :/

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2007 10:41 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Whuzz schreef op maandag 12 februari 2007 @ 10:03:
[...]

Op AoE fights: Opening met Flamestrike, gevolgd door Blastwave en een AE, vervolgens FN, blink, flamestrike, (dan heb ik meestal alle agro wel op me), Blizzard (voor slowdown en AoE), CoC (same), meestal blink weer van cooldown, dus wegblinken richting tank en de overgebleven mobs (if any) weer aan de tank overdragen. Als dat niet lukt: coldsnap en nog een FN. If coldsnap on cooldown, AE tot FN weer vrij is.
Vrij effectieve manier van damage doen! En ook een knappe healer die dat red om bij te houden. Als jij 5x een mob op je hebt van 70 elite(reken maar dat je dat hebt na al dit gespam), ben je binnen 1 sec in melee range van die gasten dood, en zoniet OOM, waardoor je nog minder escape abilities hebt..
Bij single target DPS als ik onverhoopt agro trek: frostbolt voor slowdown.
Dat werkt ook zo lekker, als de mob 30yd van je af staat, en je frostbolts een 2.5 of 3 sec cast hebben. Als ie geslowed is zit ie op je, en dan heeft de tank nog echt geen aggro, FN is een optie, maar omdat je al OOM bent van je AoE acties kan dat niet meer.. ;)
Single target DPS: Scorchx5 (max fire vulner.), blastwave, fireball.
Oi..? 5x scorch is goed, maar dan blastwave? Jij wil meteen in *melee* range gaan, om zo aggro te krijgen, en daarna nog eens met een fireball aan de haal te gaan? Je weet dat die scorch debuff niet oneindig op je target zit he? Waarom dan niet meteen veginnen te fireballen..? Bovendien is het ook een lekker manaefficiente aanpak.. :X
Oftewel, ik gebruik bijna AL mijn spells in instances en heel erg afwisselend om in te spelen op veranderingen. Er is geen énkele class (die goed speelt) die maar een paar knoppen gebruikt. Zélfs priests niet, zélfs hunters niet.
Het is goed dat je zoveel verschillende spells gebruikt, maar gebruik ze dan wel op een moment dat het wat uitkomt. En als je echt CoC, blastwave, blizzard, en flamestriked, mag ik vragen welke spec je dan hebt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
lemme guess.. 51/51/51? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 10:11:

Er droppen items zoals deze van bosses. (deze dropt in Kara van the Curator)

Gloves of the Fallen Champion
Binds when picked up
Classes: Paladin, Rogue, Shaman
Requires Level 70

Die kun je in Shattrath inleveren voor je T4/5 item. In tegenstelling tot je T3 hoef je geen extra dingen (Arcanite Bars, Nexus Crystals, etc) meer in te leveren, token is genoeg voor je item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Niet zelf op gaan reageren.

[ Voor 114% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2007 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Atlas schreef op maandag 12 februari 2007 @ 02:07:
Hmm, heb een lvl 51 lock, maar heb toch wel erg de neiging om een Paladin te starten, lijkt me zo vet, kunnen tanken, healen, en ook nog is wat dps... Als Warlock is het alleen maar UA, CoA, DoT, DoT, DoT, next. Misschien dat ik maar is demonlogy moet speccen, laatste instances waar ik ben geweest gingen de mobs allemaal zo snel neer, 5 DoTs heb je dan echt niks aan, en als je is een SB cast hit ie voor 2 keer zo weinig als die van een Demonlogy Lock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Whuzz schreef op maandag 12 februari 2007 @ 09:42:
[...]

Druids zijn op het moment idd minstens net zo prettig als tank. Maar goed, we weten allemaal hoe het gaat bij Blizz. Voor elke class geld: Love patch -> nerf -> nerf -> nerf.
Druids worden straks generfed qua tanking, en dan zijn we gewoon weer terug bij af met "LF1M Warrior!"

Dat locks alles een beetje kunnen is misschien waar, maar (imho) zijn ze ook nergens écht goed in. Ik heb iig nog nooit in een party gehoord "We need a lock!".
En al helemáál nooit "We need a tank, let's ask a lock"...
Alleen in de grote instances wil je gewoon een goed gebalanceerde groep en dus ook een aantal locks. Maar in party-instances, mwah, niet zo nodig.
rofl heb anders genoeg party's mee gemaakt die blij waren dat ik mee was ;) en dat niet alleen vanwege soul en healthstone. qua damage kan ik aardig mee komen met een mage.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
[...]

yup paladin tankt beter dan warrior en druid tankt weer beter dan paladin. Laten ze dan meteen warrior class deleten uit het spel? Ik weet niet hoe jij speelt maar een paladin of druid agro ik er dik uit met mijn prot warrior, maarja zal wel aan mij liggen want paladin en druids zijn de main tanks atm.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op maandag 12 februari 2007 @ 10:15:
[...]

Wat een onderwerp... Rogue's kunnen ook tanken en volgens mij ook nog wat harder dan de Locks.
Sowieso hebben ze een redelijk aantal HP, maar hebben een berg Dodge en Parry standaard en kunnen zelfs de dodge rate nog even omhoog schroeven mocht het nodig zijn.

Alle classes kunnen tanken, zolang het team erachter maar voldoende healing geeft en ondersteuning.
Zo heb ik een rogue ongeveer een halve minuut Vael zien tanken :p
Hij ging ff te hard en had Vanish op cooldown.

Hij netjes naar de MT position gerend, zodat de rest van de rogues niet gefried werden door die Cone fire breath. Verder had hij genoeg FR om de firedamage te overleven, en een set goede healers + Evasion hebben ons uiteindelijk een verder flawless kill opgeleverd ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Laatst online: 26-06 12:46
Ik heb een week of 2 terug wel is getankt op mijn warlock. Er is een boss die volgens mij alleen maar magical damage doet, onze tank ging constant dood, en dus kreeg ik aggro. Met ong. 60 resistance + drain life was ik niet dood te krijgen :) Warlock heeft ook dat mooie Fel Armor, +20% healing done. Gisteren had ik een HoT op me , die tikte voor 1012 (druid, tier 3, tree-form) :P

Natuurlijk kan ik geen raid boss tanken die mij hit voor 5k :)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Nhaixatael schreef op maandag 12 februari 2007 @ 10:32:
rofl heb anders genoeg party's mee gemaakt die blij waren dat ik mee was ;) en dat niet alleen vanwege soul en healthstone. qua damage kan ik aardig mee komen met een mage.
Ik zeg ook niet dat mensen niet blij zijn als er een lock mee gaat, heb ik heb nog nooit gehoord dat we een lock nodig hadden, omdat we het anders misschien wel eens niet zouden redden.
En aardig meekomen met een mage? Dat was dan een undergeared, underspecced en/of underskilled mage. Een ongeveer equal geared lock doet toch echt 25% minder dmg dan ik, en richting 50% als er AoE in het spel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

Na een kleine dip toch nog lvl 68 geworden gisteren, nog 2 te gaan, kan niet wachten tot het levellen voorbij is zeg…

En over Warlock-tanking, ik heb bosses getanked in Hellfire Citadel, en mobs getanked t/m Sethekk Halls, kan makkelijk hoor met wat Siphon Lifes hier en daar, en drainen, vooral caster mobs zijn een eitje om te tanken. (zonder heals van healers dus)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, one-liners, offtopic posts, en flames horen niet in dit topic thuis!