Help!! Help!!
Mijn mooie laptop van Asus is dood!
Ik heb hem aanstaan, ga naar de wc, kom terug>>zwart scherm.
Ik druk hem aan, cd drive begint geluidje te maken (doet ie normaal ook) en dan hoor je brrr, KLING. weer uit, ik weer op aan knop drukken>>precies hetzelfde. Het lijkt alsof de HDD dood is
Want hij spint heel even op en dan KLING! helemaal uit, kan iemand dit bevestigen?
me eerste laptop, hij was nog geen jaar oud en nu al dood
Ik kan me wel herinneren dat voordat ik ff na de wc ging er veel schijfactiviteit was, toen ik terug kwam was de laptop volledig uit en doet niks meer. Hij start niet eens op, hij maakt cd-drive geluid en dan wil de HDD opspinnen (denk ik) en dan is het KLING! Boehoehoe
wat moet ik hier nu mee, hoe kan ik er achter komen wat stuk is.
Het gaat om een Asus A6Km, hij werkte voor die tijd helemaal normaal, kan de HDD zomaar stuk gaan? Ik weet niet hoe je zoiets RMA stuurt, waarschijnlijk kan dat ook niet. Want ik ben een beetje stout geweest en heb laatst TDU via nieuwsgroepen gedownloaden om te kijken of de final beter was dan de beta. Als ik hem nu RMA stuur krijg ik zeker politie of BIG aan de deur
Ik heb ook de stickers van WEBCAM inside en de specs er af gehaald, zal Asus ook niet leuk vinden
oowoow wat ben ik dom, ik ben verdrietig. twas zo'n goede laptop

En ik ben nog maar 16 jaar en werk net, keb dus geen geld voor een nieuwe...*snik snik snik

*
[
Voor 3% gewijzigd door
Cubic X op 04-03-2007 16:18
]