Levertijd Apple producten Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste
Acties:
  • 11.897 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 23:19:
Kijk dat is mooi werk, die van mij is klaargemaakt voor verzending :) , dat betekent vandaag of morgen de deur uit.

Die lange levertijden van de macbook pro 15" komen door de led schermen, de fabrikant daarvan kan de vraag niet bijbenen.
Grote kans dat het dezelfde vlucht is als die van mij die al de hele dag op klaar voor verzending staat :( Morgen is het de 18de en zijn ze 1 dag te laat met verzenden }) :+ Hopelijk komt die dan dinsdag aan :D

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPiX1999
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 08:29
DeluxZ schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 11:07:
[...]

Zal niet meevallen gister via internet besteld en meteen betaald, en bij mij is het:

Verwachte verzenddatum: 14 Aug, 2007 - 17 Aug, 2007
Verwachte leverdatum: 17 Aug, 2007 - 23 Aug, 2007
Inderdaad, ik heb nog steeds niets vernomen van mijn bestelling. Wachten op je MBP is erg vervelend... :O

knowledge is king, so we love the scientist *** Google is my biatch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 23:21:
[...]

Hoop hem toch binnen 2 weken binnen te hebben. Vandaag besteld overigens. :X
Ik kan je vertellen dat dat bij mij al niet gelukt is, wel wat vertraging gehad met betalen maar ik had hem besteld op 3 augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 08:28:
[...]

Ik kan je vertellen dat dat bij mij al niet gelukt is, wel wat vertraging gehad met betalen maar ik had hem besteld op 3 augustus.
Das idd niet bemoedigend :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10-2024

Mei

Die van mij is volgens de Apple site aangekomen in het NL DISTRIBUTION CENTER en bij Apecode staat dat "Booking slot obtained" de laatste stap is met een ETA van 17 Augustus. Volgens mij heeft KnH het pakket nu overgedragen aan Flextronics, maar bij hun tracker (I friggin' E only) kan ik wel een nummer invoeren, maar daar moet nog een bedrijfscode bij. Moet ik inderdaad op deze pagina wezen? Zoja, welke bedrijfscode moet ik invullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Frietsaus schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 20:31:
Wegens gedoe met omruilen etc. en uiteindelijk teruggave van geld een nieuwe MacBook besteld:

MacBook 2GHz, Combo + Mini-DVI to VGA adapter. En los een Mini-DVI to Video adapter voor m'n iMac.

Besteld op 9 augustus, direct het geld overgemaakt en 10 augustus kreeg ik de volgende gegevens:

Verwachte verzenddatum:15 Aug, 2007.
Verwachte leverdatum:23 Aug, 2007 - 24 Aug, 2007.

Edit: sinds vanochtend is de status "Klaargemaakt voor verzending". Nog steeds dezelfde data als hierboven. :)

Edit2: Verzonden. Verwachte leverdatum: 23 Aug, 2007. :)
Deze bestelling heeft exact dezelfde status als de bestelling van Mei momenteel. Op de Apple site staat als leverdatum de 17e.

Edit: alleen bij de gegevens van "volg deze zending" staat de 17e, dat zal vast naar Flextronics geweest zijn. Bij het gewone overzicht van mijn bestellingen staat nog 23-24 aug. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Frietsaus op 18-08-2007 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Mijne zou tussen 14-17 augustus verzonden worden en staat nog steeds op klaargemaakt voor verzending. Bij vrijwel niemand is dit zo gebeurt de laatste tijd en bij mij wel :(

edit:
ik zie net bij mijn bestelstatus dat die verzonden is maar nog geen e-mail gehad...verwachte leverdatum 24 augustus

[ Voor 27% gewijzigd door DeluxZ op 18-08-2007 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apple keyboard besteld vanacht...

Hopelijk duurt het niet al te lang, ongeveer max 7 dagen

Betaald met overschrijving, duurt enkel & alleen daarvoor al een paar dagen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Heeft er iemand eigenlijk al een (nieuw) wireless keyboard besteld en al een levertijd gekregen?

[ Voor 9% gewijzigd door Hoedje op 18-08-2007 12:07 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:09:
[...]

Mijn Mac Mini (1,83 1GB 120GB) is nog steeds niet verzonden.

Verwachte verzenddatum: 17 Aug, 2007 - 21 Aug, 2007.
Verwachte leverdatum: 24 Aug, 2007 - 29 Aug, 2007.
Klaargemaakt voor verzending
Verwachte verzenddatum: 17 Aug, 2007 - 21 Aug, 2007
Verwachte leverdatum: 24 Aug, 2007 - 29 Aug, 2007

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mei schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 09:42:
Die van mij is volgens de Apple site aangekomen in het NL DISTRIBUTION CENTER en bij Apecode staat dat "Booking slot obtained" de laatste stap is met een ETA van 17 Augustus. Volgens mij heeft KnH het pakket nu overgedragen aan Flextronics, maar bij hun tracker (I friggin' E only) kan ik wel een nummer invoeren, maar daar moet nog een bedrijfscode bij. Moet ik inderdaad op deze pagina wezen? Zoja, welke bedrijfscode moet ik invullen?
je moet europe kiezen dan 80XXXXXXX invullen en daar onder APP;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Hoedje schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 12:07:
Heeft er iemand eigenlijk al een (nieuw) wireless keyboard besteld en al een levertijd gekregen?
Ben ook benieuwd. Site geeft 4-6 weken aan, dat lijkt me wat veel.
Ik vraag me ook af of het 'Apple Wireless Keyboard (white) - Nederlands' een liggende enter heeft zoals op 't plaatje. Aangezien alle MacBook's met een staande enter geleverd worden in NL.

Afbeeldingslocatie: http://a248.e.akamai.net/7/248/8352/942/store.apple.com/Catalog/nl/Images/MB167_lm.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door Serenity op 18-08-2007 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Serenity schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 15:06:
[...]

Ben ook benieuwd. Site geeft 4-6 weken aan, dat lijkt me wat veel.
Ik vraag me ook af of het 'Apple Wireless Keyboard (white) - Nederlands' een liggende enter heeft zoals op 't plaatje. Aangezien alle MacBook's met een staande enter geleverd worden in NL.

[afbeelding]
Waarschijnlijk niet, ik denk dat ze nog niet de juiste plaatjes geplaatst/geupdate hebben. Ik ben benieuwd hoe het zit met de levertijd. Dan weet ik of ik hem online koop of wacht op de gewone winkel.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Updatetje :D Hij is opgepikt in China en staat klaar om te vertekken vandaag denk ik ;)

datum tijd TNT-lokatie status
18 aug 2007 23:05 Shanghai Shipped From Originating Depot
18 aug 2007 15:50 Shanghai Consignment Picked Up
18 aug 2007 15:01 Shanghai Consignment Received At Transit Point

edit:
En hij is weer wat verder :D Komt die morgen in Arnhem denk ik ;) * DeluxZ hoopt

[ Voor 25% gewijzigd door DeluxZ op 18-08-2007 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop ook op zo'n berichtje vanavond ;), status is nog steeds hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag rond 2 uur is mijn status veranderd naar "Klaargemaakt voor verzending". Hoe lang duurde het bij jullie gemiddeld voor je bestelling daadwerkelijk verzonden was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Was van de week in een Apple store in Amsterdam en daar wist hij te vertellen dat hij hem pas over 4 weken verwacht. Dus dat wat op de site staat kan wel eens kloppen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd in "Levertijd Apple producten Deel 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
DaannO schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:23:
[...]

Was van de week in een Apple store in Amsterdam en daar wist hij te vertellen dat hij hem pas over 4 weken verwacht. Dus dat wat op de site staat kan wel eens kloppen. :)
Merci! Bij de iCenter zeiden ze ook begin september. Maar ik denk dat ik hem dan online koop. Dan hoef ik er verder ook niet meer achteraan te gaan. Daarbij heb ik het idee, dat online toch altijd nog ff wat sneller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Macbook pro is ook verzonden :), zit nu dus nog in shanghai, maar komt deze kant op :),

Mijndert goeie kans dat die van jou ook al is verzonden, maar dat de berichtgeving vertraagd is,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:47:
Mijn Macbook pro is ook verzonden :), zit nu dus nog in shanghai, maar komt deze kant op :),

Mijndert goeie kans dat die van jou ook al is verzonden, maar dat de berichtgeving vertraagd is,
Kan je je status van de TNT site is geven ? Dit dus:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, kan niet via apple traceren (iets met de applicatie)

en via tnt krijg ik nog niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:47:

Mwa.. de status is nog niets veranderd dus dat de berichtgeving te traag is lijkt me sterk ;)

Ik hoop er natuurlijk nog wel op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 23:41:
[...]

Mwa.. de status is nog niets veranderd dus dat de berichtgeving te traag is lijkt me sterk ;)

Ik hoop er natuurlijk nog wel op :P
"Klaargemaakt voor verzending"
Nog niets veranderd dus. Lijkt erop dat het gister niet gelukt is mijn pakketje nog mee te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb op 9 augustus de nieuwe iMac 24'' besteld met als extra een draadloze muis en het iWork '08 family pack. De 14e zou mijn order verzonden zijn en de verwachte leverdatum is nu 23 augustus >:) , in eerste instantie zou dit 27-28 augustus zijn.

Zodra ik hem binnen hebt laat ik het weten.

p.s. hoeveel dagen voor aflevering komt de TNT afleverindicatie op de Shipment status pagina van Apple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Frietsaus schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 10:43:
[...]

Deze bestelling heeft exact dezelfde status als de bestelling van Mei momenteel. Op de Apple site staat als leverdatum de 17e.

Edit: alleen bij de gegevens van "volg deze zending" staat de 17e, dat zal vast naar Flextronics geweest zijn. Bij het gewone overzicht van mijn bestellingen staat nog 23-24 aug. :)
Ik kan voor deze bestelling inmiddels wat gegevens zien bij TNT, morgen wordt de bestelling opgepikt bij Flextronics en sinds vandaag geeft de Apple shipment status site ook aan dat de bestelling de 21e wordt afgeleverd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

Frietsaus schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 16:51:
[...]

Ik kan voor deze bestelling inmiddels wat gegevens zien bij TNT, morgen wordt de bestelling opgepikt bij Flextronics en sinds vandaag geeft de Apple shipment status site ook aan dat de bestelling de 21e wordt afgeleverd. :)
My Mac's with stupid ^^ :+

Hopelijk pikt TNT de boel vannacht/morgenochtend vroeg op in Venray. Dan is het namelijk wel zo rond 8-en in Arnhem en krijgen we de order morgen nog thuis 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Hoopt dat die morgen in Arnhem ariveert (waar vliegt het vliegtuig eigenlijk naartoe? Naar Arnhem (hebben ze daar een vliegveld :?) of in Venray zoals Mei zegt?) Als die in Venray arriveert gaat die denk ik door naar Veldhoven/Eindhoven? Dan kan die dinsdag/woensdag wel is hier aankomen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Sowieso al een verschil, want jouw bestelling gaat direct via TNT en die van Mei en mij ging eerst met Keuhne + Nagel. In ieder geval, het vliegtuig is volgens mij gewoon naar Schiphol gegaan, vanaf daar is de bestelling naar Flextronics gegaan (waar in mijn geval een Mini-DVI naar Video adapter als extra pakket bijgevoegd wordt) en vanaf daar pikt TNT hem weer op en wordt hij uitgeleverd.

Hij komt dus geloof ik alleen aan in Venray als je iets erbij hebt besteld wat hier in Nederland ligt (in mijn geval die kabel dus). Hoe het bij jou precies zal gaan weet ik niet, maar het lijkt mij dat het vliegtuig naar Schiphol gaat, TNT pikt hem op en brengt hem naar een distributiecentrum waarna hij waarschijnlijk de dag erna wordt uitgeleverd.

Ik weet dat allemaal niet zeker hoor, voel je vrij mij te verbeteren. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Frietsaus op 19-08-2007 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mbp 2,2 8/8 besteld nu klaar voor verzenden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 18:24:
mbp 2,2 8/8 besteld nu klaar voor verzenden :)
Mijn Mac is ook al sinds zaterdag 14:00 klaar voor verzenden.
Zal morgen wel verzonden worden :)

Gefeliciteerd met je aanschaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Frietsaus schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 18:16:
Sowieso al een verschil, want jouw bestelling gaat direct via TNT en die van Mei en mij ging eerst met Keuhne + Nagel. In ieder geval, het vliegtuig is volgens mij gewoon naar Schiphol gegaan, vanaf daar is de bestelling naar Flextronics gegaan (waar in mijn geval een Mini-DVI naar Video adapter als extra pakket bijgevoegd wordt) en vanaf daar pikt TNT hem weer op en wordt hij uitgeleverd.

Hij komt dus geloof ik alleen aan in Venray als je iets erbij hebt besteld wat hier in Nederland ligt (in mijn geval die kabel dus). Hoe het bij jou precies zal gaan weet ik niet, maar het lijkt mij dat het vliegtuig naar Schiphol gaat, TNT pikt hem op en brengt hem naar een distributiecentrum waarna hij waarschijnlijk de dag erna wordt uitgeleverd.

Ik weet dat allemaal niet zeker hoor, voel je vrij mij te verbeteren. :)
Maar bij de meeste mensen staat Arnhem erbij ;) En net over de grens in Wese is een vliegveld (waar mijn wat ik van mijn oom moet geloven alle vrachtvliegtuigen die niet in Eindhoven mogen landen vaak naar toe gaan) Ik denk dat het dan naar Arnhem wordt vervoerd en dan weer naar distributiecentrums bij mensen in de buurt (via TPG is dat bij mij Veldhoven, bij normale bestellingen voor mijn pc tenminste ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem een paar dagen na de keynote besteld en de verzending staat nog steeds gepland voor morgen (20 augustus).
het is wel een english international model trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 23:24:
[...]

ik heb hem een paar dagen na de keynote besteld en de verzending staat nog steeds gepland voor morgen (20 augustus).
het is wel een english international model trouwens.
Ik heb ook een English Int'l model besteld 10 minuten na de keynote en de mijne is uitgesteld. Ben benieuwd of ze de jouwe toch eerder versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik het het idee dat apple niet op first order first out principe werkt, iemand een idee hoe ze prioriteiten stellen aan bestellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste Status, Zal vandaag wel de lucht in gaan

19 aug 07 32 05 Flight Booked Apple Shanghai 25 aug 07
18 aug 07 00 04 Picking confirmed, EDI received Apple Shanghai 25 aug 07
18 aug 07 30 64 Departed from source Kuehne & Nagel Shanghai 24 aug 07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 10:13:

:{

Mijn Mac Mini is nog steeds 'klaar voor verzending'.
Heb nog eventjes Apple aan de lijn gehad. Een Belgische dame wist mij te vertellen dat mijn Mac stond te wachten op het keyboard maar dat hij vandaag verzonden zal worden. Ik hoop het maar..

Hoeveel ongeluk moet ik nog hebben voor mijn Mac eindelijk hier staat :{

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2007 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 10:13:

Nice!

Die van mij staat nog steeds op hetzelfde:

Normaal zou er nou iets moeten komen van:

xx aug 2007 xx:xx Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point

UPDATE
Nou komt er geen Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point te staan maar staat er dit

20 aug 2007 10:11 Amsterdam Consignment Received At Transit Point

[ Voor 20% gewijzigd door DeluxZ op 20-08-2007 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:35
Ik zal hier ook maar even mijn status plaatsen... Ik heb een Macbook NLD besteld met een Mini-DVI > DVI adapter en samen met een Apple Wired Keyboard NLD.

Besteld op: Aug 13, 2007 om 09:40 AM GMT
Verzonden op: Aug 18, 2007
Verwachte leverdatum: 28 Aug, 2007 - 31 Aug, 2007

Ik kan momenteel alleen het keyboard volgen... Boven de Macbook staat nog geen knop om de bestelling te volgen. Ik denk dat dat in de loop van deze week zal komen.

En dat ik mijn bestelling als het meezit deze week ook kan ontvangen. Alleen ik kan nog nergens mijn macbook tracen... Die komen toch uit Shanghai? Of zou dat betekenen dat die gewoon nog niet is verzonden?

edit:
Ok dan! Het lukt nu wel... Hij zit volgens mij nu in het vliegtuig...

19 aug 07 32 55 flight departed Apple Shanghai 24 aug 07
19 aug 07 32 05 Flight Booked Kuehne & Nagel Shanghai 25 aug 07
18 aug 07 30 63 handover at supplier Apple Shanghai 24 aug 07

[ Voor 37% gewijzigd door Saeverix op 20-08-2007 13:33 ]

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

DeluxZ schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 11:46:
UPDATE
Nou komt er geen Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point te staan maar staat er dit

Bij welke tracker zie je dat? Die van TNT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Mei schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 13:34:
[...]

Bij welke tracker zie je dat? Die van TNT?
Ja via deze link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saeverix schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 13:23:
Ik zal hier ook maar even mijn status plaatsen... Ik heb een Macbook NLD besteld met een Mini-DVI > DVI adapter en samen met een Apple Wired Keyboard NLD.

Besteld op: Aug 13, 2007 om 09:40 AM GMT
Verzonden op: Aug 18, 2007

Ik kan momenteel alleen het keyboard volgen... Boven de Macbook staat nog geen knop om de bestelling te volgen. Ik denk dat dat in de loop van deze week zal komen.

En dat ik mijn bestelling als het meezit deze week ook kan ontvangen. Alleen ik kan nog nergens mijn macbook tracen... Die komen toch uit Shanghai? Of zou dat betekenen dat die gewoon nog niet is verzonden?

edit:
Ok dan! Het lukt nu wel... Hij zit volgens mij nu in het vliegtuig...

Pfff... en mijn Mini ook met wired keyboard is nog steeds niet verzonden terwijl Apple zegt dat ze wachten op het keyboard. Hoe kan jij hem dan wel al hebben? Wat een onzin :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

it's in the air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 13:05
Eindelijk vooruitgang !

20 aug 2007 10:18 Amsterdam Consignment Received At Transit Point
18 aug 2007 11:01 Shanghai Consignment Received At Transit Point
18 aug 2007 08:11 Shanghai Consignment Picked Up

Kan ik hopen dat ik het vandaag nog ontvang of wordt het morgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kap
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-12-2021

kap

Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 14:11:
[...]

Pfff... en mijn Mini ook met wired keyboard is nog steeds niet verzonden terwijl Apple zegt dat ze wachten op het keyboard. Hoe kan jij hem dan wel al hebben? Wat een onzin :{
De levering van mijn Mac mini is vertraagd. Ik heb gebeld met de Apple store en ze deelden mij mee, dat hij waarschijnlijk morgen zou komen. Vandaag voor niets thuis gebleven. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kap schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 15:32:
[...]

De levering van mijn Mac mini is vertraagd. Ik heb gebeld met de Apple store en ze deelden mij mee, dat hij waarschijnlijk morgen zou komen. Vandaag voor niets thuis gebleven. :'(
Vertraagd in wat? Het afleveringsproces?
Je gaat me niet vertellen dat ze per product een vliegtuig klaar hebben staan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kap

kap

Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 15:33:
[...]

Vertraagd in wat? Het afleveringsproces?
Je gaat me niet vertellen dat ze per product een vliegtuig klaar hebben staan :X
Op de TNTsite staat nog steeds dezelfde informatie als op vrijdag 17 aug.:
17 aug 2007 18:11 Shipped From Originating Depot
17 aug 2007 18:04 Prague Arrived At Sending Depot

Bij bestelstatus van de Apple store staat:
Shipped to AMSTERDAM, NL 17 Aug 2007
Estimated Delivery Date 20 Aug 2007 (Subject to change)
Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment Delayed 20 Aug 2007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kap schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 15:40:
[...]

Op de TNTsite staat nog steeds dezelfde informatie als op vrijdag 17 aug.:

Bij bestelstatus van de Apple store staat:
Shipped to AMSTERDAM, NL 17 Aug 2007
Estimated Delivery Date 20 Aug 2007 (Subject to change)
Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment Delayed 20 Aug 2007
Ik heb nog niet eens een trackingnummer.
Raak nu wel erg ongeduldig en een beetje boos op Apple omdat zij mij verkeerde informatie geven vanochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellyshock
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-12-2024

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

Zijn er meer mensen die al vanaf vrijdag geen update meer hebben? Bij mij staat er sinds vrijdag: "accept scanned at EDC". met een ETA van 20 augustus (vandaag). EDC is toch het distributiecentrum in Nederland?
Eigenlijk had ik verwacht dat ie dan vandaag bij TNT aan zou komen of zo...

wachten...wachten.....wachten...

[ Voor 6% gewijzigd door jellyshock op 20-08-2007 16:08 ]

aAarGhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFish
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:35

MrFish

Untitled

Jep, ik heb ook geen update meer gehad sinds vrijdag. Er staat nog steeds:
18 aug 2007 / 02:42 / Shanghai / Shipped From Originating Depot
Apple zegt dat ie de 21e zou moeten worden bezorgd. Dat is morgen. Bij mij staat nog steeds "Shipment on Schedule"

Ik ben erg benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

Kreeg uurtje geleden ineens bij Apecode erbij dat "Truck arrived at final destination", terwijl de bestelling volgens mij al sinds vrijdag in Venray ligt. TNT zou de boel daar op moeten pikken, maar ik kan bij hun tracker nog niks zien aan updates, terwijl op bij de orderpagina van Apple nu eens de carrier van TNT naar Kuehne & Nagel veranderd is en er ook een ander carrier tracking number staat. Dat nummer geprobeer in te voeren bij Apecode en de site van Kuehne & Nagel zelf, maar op beide sites kent hij de code niet.

Schiet dus lekker op zo |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Bij mij is het sinds een aantal minuten zo (TNT):
20 Aug 2007 17:08 Eindhoven Consignment Received At Transit Point

[ Voor 4% gewijzigd door Frietsaus op 20-08-2007 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn order staat op verzonden sinds 14 augustus, maar verder helemaal geen status updates meer. Ook nog geen TNT nummer of iets dergelijks om je order te volgen. Als geschatte leverdatum staat er nu 23 augustus terwijl de oorspronkelijke leverdatum eerst op 27/28 augustus stond.
Vaag allemaal, hoe snel hadden jullie na verzending een carrier tracking number?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Wie!! Die van mij is ook weer iets verder:

20 aug 2007 16:58 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
20 aug 2007 16:58 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point

Ik woon in de buurt van Eindhoven, ik hoop dat die morgen hier aankomt en anders in ieder geval hetzelfde krijg als Frietsaus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

Frietsaus schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 17:28:
Bij mij is het sinds een aantal minuten zo (TNT):
20 Aug 2007 17:08 Eindhoven Consignment Received At Transit Point
Bij mij precies hetzelfde (zelfs de tijd :P ). Zou het morgen afgeleverd kunnen worden denken jullie? Ik woon in Twente, kan voor TNT toch best een eindje zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Ik ben er vrijwel zeker van dat we het spul morgen binnenkrijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik sta nog steeds op Klaargemaakt voor verzending :{
Echt idioot dat het zo lang moet duren..

Als het vanavond niet verzonden wordt moet ik maar weer bellen met Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
DeluxZ schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 17:44:
Wie!! Die van mij is ook weer iets verder:

Ik woon in de buurt van Eindhoven, ik hoop dat die morgen hier aankomt en anders in ieder geval hetzelfde krijg als Frietsaus :)
k heb dit:

20 aug 2007 17:17 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
20 aug 2007 17:16 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point

Alleen andere tijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Estimated Delivery Date 28 Aug 2007 (Subject to change)
Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule 20 Aug 2007
Carrier Tracking Number
In transit to final destination - carrier details to be updated shortly
Assigned Carrier

Eindelijk verzonden :)
Hoop dat ik geen UPS krijg maar TNT oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 23:26:
[...]

Ik heb ook een English Int'l model besteld 10 minuten na de keynote en de mijne is uitgesteld. Ben benieuwd of ze de jouwe toch eerder versturen.
vandaag is er niets verzonden als ik de order status mag geloven.
of die moet met vertraging geupdate worden...
maar normaal krijg je ook een mailtje als de bestelling verzonden is, en die heb ik ook niet gehad.
dus ik zal nog wel wat langer moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk ik net nog eens bij de bestelstatus, "verwachte verzenddatum 30 augustus". :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MortalPiso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 20:57
Ik heb zaterdag een mailtje gehad dat mijn toetsenbord verstuurd is. Volgens de shipment status is de verwachte leverdatum 22 augustus ;) Het enige is is dat ik met een credit card heb besteld, misschien dat ik het toetsenbord daardoor eerder krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb met creditcard betaald, dus daar kan het niet aan liggen. heb jij ook een wireless besteld?

de bevestigingsmail van Apple i.v.m. de vertraging komt ook net binnen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MortalPiso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 20:57
Neen, ik heb een wired genomen. Bij de wireless stond sowieso een langere levertijd dan bij de wired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 20:13:
[...]

vandaag is er niets verzonden als ik de order status mag geloven.
of die moet met vertraging geupdate worden...
maar normaal krijg je ook een mailtje als de bestelling verzonden is, en die heb ik ook niet gehad.
dus ik zal nog wel wat langer moeten wachten.
Ik heb ook English int'l tobo+OS en mijne is vandaag verzonden (8/8 besteld s'ochtends)

21 aug 07 32 05 Flight Booked Apple Shanghai 25 aug 07
20 aug 07 00 04 Picking confirmed, EDI received Apple Shanghai 25 aug 07
20 aug 07 30 64 Departed from source Kuehne & Nagel Shanghai

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2007 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kap

kap

Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 20:13:
Estimated Delivery Date 28 Aug 2007 (Subject to change)
Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule 20 Aug 2007
Carrier Tracking Number
Assigned Carrier

Eindelijk verzonden :)
Hoop dat ik geen UPS krijg maar TNT oid.
Bij mij is er vanavond eindelijk een regel bijgekomen:
20 aug 2007 21:14 Prague Consignment Received At Transit Point

Volgens de Apple store zou ik de Mac mini morgen mogen verwachten?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kap schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 22:03:
[...]

Bij mij is er vanavond eindelijk een regel bijgekomen:

Volgens de Apple store zou ik de Mac mini morgen mogen verwachten?????
Dat zou wel snel zijn zeg :P
Mijn Mini is nog niet veel verder helaas. Zal vannacht wel gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 21:41:
[...]

Ik heb ook English int'l tobo+OS en mijne is vandaag verzonden (8/8 besteld s'ochtends)
heb hem ook op 08/08 besteld.
stuur de jouwe ff door naar hier, krijg jij over een paar weken de mijne :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
Weer stapje verder :)

21 aug 2007 00:20 Eindhoven Import Received
20 aug 2007 17:17 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
20 aug 2007 17:16 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point

Als het goed komt er vandaag nog "Out for Delivery" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kap

kap

Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 22:23:
[...]

Dat zou wel snel zijn zeg :P
Mijn Mini is nog niet veel verder helaas. Zal vannacht wel gebeuren :)
De Mini is weer iets dichterbij gekomen:

21 aug 2007 01:56 Liege Euro Hub Consignment Passed Through Transit Point

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kap

kap

De mini komt eraan:

21 aug 2007 08:08 Out For Delivery
21 aug 2007 07:01 Import Received

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kap schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 08:26:
De mini komt eraan:

21 aug 2007 08:08 Out For Delivery
21 aug 2007 07:01 Import Received
Wtf?

En mijn Mini is geen enkele stap dichterbij gekomen sinds gister :{
Waarom val ik toch constant buiten de boot? Mijn Mac komt standaard later dan die van jullie.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2007 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Volgens mij moeten sommige mensen hier eens leren wachten :P

Als de verwachte verzenddatum op 18-8 t/m 21-8 staat, dan is het toch onredelijk om boos richting apple te zijn. Alles gaat immers nog precies volgens de planning. Als je em sneller wilt hebben dan koop je em toch in de winkel... :?

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

21 Aug 2007 08:14 Arnhem Out For Delivery *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XtremeDesign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:55
IMAC 20/2.0/1GB/250GB/SD-NLD
APPLE KEYBOARD-NLD
APPLE WIRED MIGHTY MOUSE-ZML

Besteldatum: 17 Augustus 2007
Verwachte verzenddatum: 28 Aug, 2007 - 30 Aug, 2007
Verwachte leverdatum: 05 Sep, 2007 - 10 Sep, 2007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Mijn MacBook is zojuist afgeleverd, even uitpakken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Laatst online: 12-09 16:20
Verwachte verzenddatum: 23 Aug, 2007 - 27 Aug, 2007

Wat duurt dat toch een eeuwigheid,

Besteldatum: Aug 15, 2007 om 08:05 AM GMT

Gewoon geduld hebben :P

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

21 aug 2007 09:54 Eindhoven Out For Delivery
21 aug 2007 00:20 Eindhoven Import Received
18 aug 2007 15:01 Shanghai Consignment Received At Transit Point *O* *O*

Als het goed is komt die rond de middag denk ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Zo afgelopen vrijdag een MBP besteld met als extra optie een 160gb hd en een glossy scherm. Vrijdag gelijk het geld overgemaakt en vandaag is dat ontvangen blijkbaar:

Verwachte verzenddatum: 30 Aug, 2007 - 04 Sep, 2007
Verwachte leverdatum: 04 Sep, 2007 - 10 Sep, 2007

Lang :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borstel
  • Laatst online: 08-07 18:53
Hmmm vreemd. Ik de 15e besteld, en 17e betaling goedgekeurd. Toch een iets latere planning :P

Verwachte verzenddatum:28 Aug, 2007 - 31 Aug, 2007.
Verwachte leverdatum:05 Sep, 2007 - 11 Sep, 2007.

31aug-5sep zitten nog vijf dagen. Bij jou staat erbij verwachte gelijk 4 september. Zou die van jou dan uit europa komen? Ipv Shanghai?

/edit
Oeh afgelopen vrijdag. Niet vandaag dus :)

[ Voor 7% gewijzigd door borstel op 21-08-2007 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
Mijn Macbook staat vanaf de 19e op:

Vliegtuig heeft vast niet genoeg brandstof om nu al 2 dagen aan het vliegen te zijn :D
Hebben meer van jullie dit gehad? Dat hij een paar dagen blijft steken op "flight departed"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kap

kap

Mijn Mac mini is net aangekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm die van mij zit schijnbaar al 24 uur in de lucht, beetje vreemd

ik heb btw ook nog geen tnt track nummer, deluxz hoe snel had jij die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
Die van mij al bijna 48 uur... Dat vind ik knap ;)

Ben gewoon nieuwsgierig wat er nu met mijn Macbookje gebeurt... Misschien maar even mailen straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saeverix schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:46:
Die van mij al bijna 48 uur... Dat vind ik knap ;)

Ben gewoon nieuwsgierig wat er nu met mijn Macbookje gebeurt... Misschien maar even mailen straks.
correctie die van mij is ook 19 aug verzonden. Zal wel hetzelfde vliegtuig zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:42:
Hmm die van mij zit schijnbaar al 24 uur in de lucht, beetje vreemd

ik heb btw ook nog geen tnt track nummer, deluxz hoe snel had jij die?
Ik kreeg vrij laat een e-mail dat die verzonden was, maar ik had al via de apple site (store) gezien dat die weg was :P Daar links van staan de nummers die je kunt gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja bij carrier tracking number staat bij mij nog niks. dus dat duurt nog even denk ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Je moet deze hebben:

Our Delivery Reference Number
80xxxxxxxx

Dan kan je op tnt site volgen of via keuhne&nagel ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij tnt geeft hij weer dat hij geen info erover heeft. keuhne en nagel site werkt ook niet, apecode wel maar daar staat hij dus al 2 dagen dat hij in de lucht zit. :S, :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Even over het algemene lever patroon bij Apple. Als ik het zo bekijk is het gewoon ronduit slecht hoelang ze erover doen. Ze hebben dus een week nodig om iets in elkaar te zetten en op de bus te doen. Als iets erg goed loopt, of eigenlijk alles, dan gooi je toch even een nieuwe fabriek open bij wijze van spreken?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.stuij/apecode.jpg

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Zonet geprobeerd een Macbook Pro te bestellen met student membership (voor hardware discount). Wat een ontzettend onprofessionele en omslachtige manier om zoiets af te handelen. Eerst moet je de configuratie die je wil hebben in je winkelmandje plaatsen, dan apple bellen, en die maken er dan helemaal geen gebruik van...
Ook kreeg ik een engelspratend iemand aan de lijn (op zich geen probleem). Heb ik eindelijk duidelijk gemaakt wat ik wil hebben (er was wat onduidelijk over de ADC studentmembership status van mij) blijken er problemen te zijn om via een bankoverschrijving te betalen. Ik wordt zo teruggebeld als men die problemen heeft opgelost... wordt vervolgd.

edit:

bij deze dus...
Het blijkt dat ik de Macbook Pro wel, maar de ADC Student Membership niet via een bankoverschrijving kan betalen. Aangezien ik geen creditcard heb is dat een klein probleempje. Ik wordt over een uur teruggebeld met misschien een oplossing..

[ Voor 17% gewijzigd door sunoke op 21-08-2007 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
sunoke schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:57:
Zonet geprobeerd een Macbook Pro te bestellen met student membership (voor hardware discount). Wat een ontzettend onprofessionele en omslachtige manier om zoiets af te handelen. Eerst moet je de configuratie die je wil hebben in je winkelmandje plaatsen, dan apple bellen, en die maken er dan helemaal geen gebruik van...
Ook kreeg ik een engelspratend iemand aan de lijn (op zich geen probleem). Heb ik eindelijk duidelijk gemaakt wat ik wil hebben (er was wat onduidelijk over de ADC studentmembership status van mij) blijken er problemen te zijn om via een bankoverschrijving te betalen. Ik wordt zo teruggebeld als men die problemen heeft opgelost... wordt vervolgd.

edit:

bij deze dus...
Het blijkt dat ik de Macbook Pro wel, maar de ADC Student Membership niet via een bankoverschrijving kan betalen. Aangezien ik geen creditcard heb is dat een klein probleempje. Ik wordt over een uur teruggebeld met misschien een oplossing..
Volgens mij heb jij het adc topic niet doorgelezen. Eerst ADV afsluiten met een creditcard (kan niet anders) en als alles goedgekeurd is, ook je school status, dan even Apple bellen en vertellen wat je wilt hebben en je ADC nummer doorgeven. :)

Wat te verwachten als ADC member?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
DaannO schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:06:
[...]

Volgens mij heb jij het adc topic niet doorgelezen. Eerst ADV afsluiten met een creditcard (kan niet anders) en als alles goedgekeurd is, ook je school status, dan even Apple bellen en vertellen wat je wilt hebben en je ADC nummer doorgeven. :)

Wat te verwachten als ADC member?
Dat heb ik inderdaad niet helemaal doorgelezen. Ik vraag me af hoe ze dit op gaan lossen, want een creditcard aanschaffen gaat me eigenlijk een beetje te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
sunoke schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:21:
[...]

Dat heb ik inderdaad niet helemaal doorgelezen. Ik vraag me af hoe ze dit op gaan lossen, want een creditcard aanschaffen gaat me eigenlijk een beetje te ver.
Geen vrienden of familie etc? We kunnen beter even de discussie in het ADC topic voortzetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSniekers
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10-2019
@ Daanno & drensenbrink:

hebben jullie de 15" genomen? Mijn leverancier wist te vertellen dat die dingen moeilijker te leveren zijn dan de 17", omdat de beeldschermboer die Apple heeft het zaakje niet kan bijbenen. De tijden die jullie noemen zijn overigens nog binnen Apple's standaard levertijd: 2 tot 3 weken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
BSniekers schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:41:
@ Daanno & drensenbrink:

hebben jullie de 15" genomen? Mijn leverancier wist te vertellen dat die dingen moeilijker te leveren zijn dan de 17", omdat de beeldschermboer die Apple heeft het zaakje niet kan bijbenen. De tijden die jullie noemen zijn overigens nog binnen Apple's standaard levertijd: 2 tot 3 weken....
Klopt idd, en dat probleem met de wled schermen was ook bekend. Echter een standaard levertijd van 2 tot 3 weken is in mijn ogen wel een beetje absurd voort zo een groot bedrijf imho. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
Volgens Apecode.com zit mijn Macbook nog steeds 2 dagen in het vliegtuig, maar ik heb vanochtend wel vast mijn Factuur ontvangen via de post... Niet dat ik daar blij van werd ofzo, maar toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellyshock
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-12-2024

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

eindelijk, na drie dagen een update bij apecode: "truck arrived at final destination". En op de applestore is het tracking nummer gewijzigd naar een nummer van K&N.
Nu maar hopen dat ie deze week nog bij mij thuis aankomt....

hoe krijgen jullie die timestamps bij je tracking info? Of checken jullie een andere site dan apecode?

aAarGhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Wie die van mij is binnen, dit is dus live vanaf mijn Macbook Pro, wat een genot :D

Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* Ga niet off-topic. Dit is een topic over de levering van je mooie spulletjes, geen vragenbank over andere dingen.
* Voor vragen als, waar kan ik mijn status bekijken e.d. Zie de links in de startpost!
* Houd het netjes, en gezellig! ;)