Grote kans dat het dezelfde vlucht is als die van mij die al de hele dag op klaar voor verzending staatVerwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 23:19:
Kijk dat is mooi werk, die van mij is klaargemaakt voor verzending, dat betekent vandaag of morgen de deur uit.
Die lange levertijden van de macbook pro 15" komen door de led schermen, de fabrikant daarvan kan de vraag niet bijbenen.
Inderdaad, ik heb nog steeds niets vernomen van mijn bestelling. Wachten op je MBP is erg vervelend...DeluxZ schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 11:07:
[...]
Zal niet meevallen gister via internet besteld en meteen betaald, en bij mij is het:
Verwachte verzenddatum: 14 Aug, 2007 - 17 Aug, 2007
Verwachte leverdatum: 17 Aug, 2007 - 23 Aug, 2007
knowledge is king, so we love the scientist *** Google is my biatch!
Verwijderd
Ik kan je vertellen dat dat bij mij al niet gelukt is, wel wat vertraging gehad met betalen maar ik had hem besteld op 3 augustus.DaannO schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 23:21:
[...]
Hoop hem toch binnen 2 weken binnen te hebben. Vandaag besteld overigens.
Das idd niet bemoedigendVerwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 08:28:
[...]
Ik kan je vertellen dat dat bij mij al niet gelukt is, wel wat vertraging gehad met betalen maar ik had hem besteld op 3 augustus.
Die van mij is volgens de Apple site aangekomen in het NL DISTRIBUTION CENTER en bij Apecode staat dat "Booking slot obtained" de laatste stap is met een ETA van 17 Augustus. Volgens mij heeft KnH het pakket nu overgedragen aan Flextronics, maar bij hun tracker (I friggin' E only) kan ik wel een nummer invoeren, maar daar moet nog een bedrijfscode bij. Moet ik inderdaad op deze pagina wezen? Zoja, welke bedrijfscode moet ik invullen?
Deze bestelling heeft exact dezelfde status als de bestelling van Mei momenteel. Op de Apple site staat als leverdatum de 17e.Frietsaus schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 20:31:
Wegens gedoe met omruilen etc. en uiteindelijk teruggave van geld een nieuwe MacBook besteld:
MacBook 2GHz, Combo + Mini-DVI to VGA adapter. En los een Mini-DVI to Video adapter voor m'n iMac.
Besteld op 9 augustus, direct het geld overgemaakt en 10 augustus kreeg ik de volgende gegevens:
Verwachte verzenddatum:15 Aug, 2007.
Verwachte leverdatum:23 Aug, 2007 - 24 Aug, 2007.
Edit: sinds vanochtend is de status "Klaargemaakt voor verzending". Nog steeds dezelfde data als hierboven.
Edit2: Verzonden. Verwachte leverdatum: 23 Aug, 2007.
Edit: alleen bij de gegevens van "volg deze zending" staat de 17e, dat zal vast naar Flextronics geweest zijn. Bij het gewone overzicht van mijn bestellingen staat nog 23-24 aug.
[ Voor 10% gewijzigd door Frietsaus op 18-08-2007 11:43 ]
Mijne zou tussen 14-17 augustus verzonden worden en staat nog steeds op klaargemaakt voor verzending. Bij vrijwel niemand is dit zo gebeurt de laatste tijd en bij mij wel 
edit:
ik zie net bij mijn bestelstatus dat die verzonden is maar nog geen e-mail gehad...verwachte leverdatum 24 augustus
ik zie net bij mijn bestelstatus dat die verzonden is maar nog geen e-mail gehad...verwachte leverdatum 24 augustus
[ Voor 27% gewijzigd door DeluxZ op 18-08-2007 11:39 ]
Verwijderd
Apple keyboard besteld vanacht...
Hopelijk duurt het niet al te lang, ongeveer max 7 dagen
Betaald met overschrijving, duurt enkel & alleen daarvoor al een paar dagen
Hopelijk duurt het niet al te lang, ongeveer max 7 dagen
Betaald met overschrijving, duurt enkel & alleen daarvoor al een paar dagen
Heeft er iemand eigenlijk al een (nieuw) wireless keyboard besteld en al een levertijd gekregen?
[ Voor 9% gewijzigd door Hoedje op 18-08-2007 12:07 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
Klaargemaakt voor verzendingVerwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:09:
[...]
Mijn Mac Mini (1,83 1GB 120GB) is nog steeds niet verzonden.
Verwachte verzenddatum: 17 Aug, 2007 - 21 Aug, 2007.
Verwachte leverdatum: 24 Aug, 2007 - 29 Aug, 2007.
Verwachte verzenddatum: 17 Aug, 2007 - 21 Aug, 2007
Verwachte leverdatum: 24 Aug, 2007 - 29 Aug, 2007
Verwijderd
je moet europe kiezen dan 80XXXXXXX invullen en daar onder APP;)Mei schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 09:42:
Die van mij is volgens de Apple site aangekomen in het NL DISTRIBUTION CENTER en bij Apecode staat dat "Booking slot obtained" de laatste stap is met een ETA van 17 Augustus. Volgens mij heeft KnH het pakket nu overgedragen aan Flextronics, maar bij hun tracker (I friggin' E only) kan ik wel een nummer invoeren, maar daar moet nog een bedrijfscode bij. Moet ik inderdaad op deze pagina wezen? Zoja, welke bedrijfscode moet ik invullen?
Ben ook benieuwd. Site geeft 4-6 weken aan, dat lijkt me wat veel.Hoedje schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 12:07:
Heeft er iemand eigenlijk al een (nieuw) wireless keyboard besteld en al een levertijd gekregen?
Ik vraag me ook af of het 'Apple Wireless Keyboard (white) - Nederlands' een liggende enter heeft zoals op 't plaatje. Aangezien alle MacBook's met een staande enter geleverd worden in NL.
[ Voor 34% gewijzigd door Serenity op 18-08-2007 15:08 ]
Waarschijnlijk niet, ik denk dat ze nog niet de juiste plaatjes geplaatst/geupdate hebben. Ik ben benieuwd hoe het zit met de levertijd. Dan weet ik of ik hem online koop of wacht op de gewone winkel.Serenity schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 15:06:
[...]
Ben ook benieuwd. Site geeft 4-6 weken aan, dat lijkt me wat veel.
Ik vraag me ook af of het 'Apple Wireless Keyboard (white) - Nederlands' een liggende enter heeft zoals op 't plaatje. Aangezien alle MacBook's met een staande enter geleverd worden in NL.
[afbeelding]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Updatetje
Hij is opgepikt in China en staat klaar om te vertekken vandaag denk ik 
datum tijd TNT-lokatie status
18 aug 2007 23:05 Shanghai Shipped From Originating Depot
18 aug 2007 15:50 Shanghai Consignment Picked Up
18 aug 2007 15:01 Shanghai Consignment Received At Transit Point
edit:
En hij is weer wat verder
Komt die morgen in Arnhem denk ik
* DeluxZ hoopt
En hij is weer wat verder
[ Voor 25% gewijzigd door DeluxZ op 18-08-2007 17:30 ]
Verwijderd
Vanmiddag rond 2 uur is mijn status veranderd naar "Klaargemaakt voor verzending". Hoe lang duurde het bij jullie gemiddeld voor je bestelling daadwerkelijk verzonden was?
Was van de week in een Apple store in Amsterdam en daar wist hij te vertellen dat hij hem pas over 4 weken verwacht. Dus dat wat op de site staat kan wel eens kloppen.Hoedje schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 12:07:
Verwijderd
Verwijderd in "Levertijd Apple producten Deel 2"Hoedje schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 12:07:
Merci! Bij de iCenter zeiden ze ook begin september. Maar ik denk dat ik hem dan online koop. Dan hoef ik er verder ook niet meer achteraan te gaan. Daarbij heb ik het idee, dat online toch altijd nog ff wat sneller is.DaannO schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:23:
[...]
Was van de week in een Apple store in Amsterdam en daar wist hij te vertellen dat hij hem pas over 4 weken verwacht. Dus dat wat op de site staat kan wel eens kloppen.
Verwijderd
Mijn Macbook pro is ook verzonden
, zit nu dus nog in shanghai, maar komt deze kant op
,
Mijndert goeie kans dat die van jou ook al is verzonden, maar dat de berichtgeving vertraagd is,
Mijndert goeie kans dat die van jou ook al is verzonden, maar dat de berichtgeving vertraagd is,
Kan je je status van de TNT site is geven ? Dit dus:Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:47:
Mijn Macbook pro is ook verzonden, zit nu dus nog in shanghai, maar komt deze kant op
,
Verwijderd
Mwa.. de status is nog niets veranderd dus dat de berichtgeving te traag is lijkt me sterkVerwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:47:
Mijn Macbook pro is ook verzonden, zit nu dus nog in shanghai, maar komt deze kant op
,
Ik hoop er natuurlijk nog wel op
Verwijderd
"Klaargemaakt voor verzending"Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 23:41:
[...]
Mwa.. de status is nog niets veranderd dus dat de berichtgeving te traag is lijkt me sterk
Ik hoop er natuurlijk nog wel op
Nog niets veranderd dus. Lijkt erop dat het gister niet gelukt is mijn pakketje nog mee te nemen.
Verwijderd
Heb op 9 augustus de nieuwe iMac 24'' besteld met als extra een draadloze muis en het iWork '08 family pack. De 14e zou mijn order verzonden zijn en de verwachte leverdatum is nu 23 augustus
, in eerste instantie zou dit 27-28 augustus zijn.
Zodra ik hem binnen hebt laat ik het weten.
p.s. hoeveel dagen voor aflevering komt de TNT afleverindicatie op de Shipment status pagina van Apple?
Zodra ik hem binnen hebt laat ik het weten.
p.s. hoeveel dagen voor aflevering komt de TNT afleverindicatie op de Shipment status pagina van Apple?
Ik kan voor deze bestelling inmiddels wat gegevens zien bij TNT, morgen wordt de bestelling opgepikt bij Flextronics en sinds vandaag geeft de Apple shipment status site ook aan dat de bestelling de 21e wordt afgeleverd.Frietsaus schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 10:43:
[...]
Deze bestelling heeft exact dezelfde status als de bestelling van Mei momenteel. Op de Apple site staat als leverdatum de 17e.
Edit: alleen bij de gegevens van "volg deze zending" staat de 17e, dat zal vast naar Flextronics geweest zijn. Bij het gewone overzicht van mijn bestellingen staat nog 23-24 aug.
My Mac's with stupid ^^Frietsaus schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 16:51:
[...]
Ik kan voor deze bestelling inmiddels wat gegevens zien bij TNT, morgen wordt de bestelling opgepikt bij Flextronics en sinds vandaag geeft de Apple shipment status site ook aan dat de bestelling de 21e wordt afgeleverd.
Hopelijk pikt TNT de boel vannacht/morgenochtend vroeg op in Venray. Dan is het namelijk wel zo rond 8-en in Arnhem en krijgen we de order morgen nog thuis
Hoopt dat die morgen in Arnhem ariveert (waar vliegt het vliegtuig eigenlijk naartoe? Naar Arnhem (hebben ze daar een vliegveld
) of in Venray zoals Mei zegt?) Als die in Venray arriveert gaat die denk ik door naar Veldhoven/Eindhoven? Dan kan die dinsdag/woensdag wel is hier aankomen
Hoopt dat die morgen in Arnhem ariveert (waar vliegt het vliegtuig eigenlijk naartoe? Naar Arnhem (hebben ze daar een vliegveld
Sowieso al een verschil, want jouw bestelling gaat direct via TNT en die van Mei en mij ging eerst met Keuhne + Nagel. In ieder geval, het vliegtuig is volgens mij gewoon naar Schiphol gegaan, vanaf daar is de bestelling naar Flextronics gegaan (waar in mijn geval een Mini-DVI naar Video adapter als extra pakket bijgevoegd wordt) en vanaf daar pikt TNT hem weer op en wordt hij uitgeleverd.
Hij komt dus geloof ik alleen aan in Venray als je iets erbij hebt besteld wat hier in Nederland ligt (in mijn geval die kabel dus). Hoe het bij jou precies zal gaan weet ik niet, maar het lijkt mij dat het vliegtuig naar Schiphol gaat, TNT pikt hem op en brengt hem naar een distributiecentrum waarna hij waarschijnlijk de dag erna wordt uitgeleverd.
Ik weet dat allemaal niet zeker hoor, voel je vrij mij te verbeteren.
Hij komt dus geloof ik alleen aan in Venray als je iets erbij hebt besteld wat hier in Nederland ligt (in mijn geval die kabel dus). Hoe het bij jou precies zal gaan weet ik niet, maar het lijkt mij dat het vliegtuig naar Schiphol gaat, TNT pikt hem op en brengt hem naar een distributiecentrum waarna hij waarschijnlijk de dag erna wordt uitgeleverd.
[ Voor 5% gewijzigd door Frietsaus op 19-08-2007 18:17 ]
Verwijderd
Mijn Mac is ook al sinds zaterdag 14:00 klaar voor verzenden.
Zal morgen wel verzonden worden
Gefeliciteerd met je aanschaf!
Maar bij de meeste mensen staat Arnhem erbijFrietsaus schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 18:16:
Sowieso al een verschil, want jouw bestelling gaat direct via TNT en die van Mei en mij ging eerst met Keuhne + Nagel. In ieder geval, het vliegtuig is volgens mij gewoon naar Schiphol gegaan, vanaf daar is de bestelling naar Flextronics gegaan (waar in mijn geval een Mini-DVI naar Video adapter als extra pakket bijgevoegd wordt) en vanaf daar pikt TNT hem weer op en wordt hij uitgeleverd.
Verwijderd
ik heb hem een paar dagen na de keynote besteld en de verzending staat nog steeds gepland voor morgen (20 augustus).Hoedje schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 12:07:
het is wel een english international model trouwens.
Verwijderd
Ik heb ook een English Int'l model besteld 10 minuten na de keynote en de mijne is uitgesteld. Ben benieuwd of ze de jouwe toch eerder versturen.Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 23:24:
[...]
ik heb hem een paar dagen na de keynote besteld en de verzending staat nog steeds gepland voor morgen (20 augustus).
het is wel een english international model trouwens.
Verwijderd
Ik het het idee dat apple niet op first order first out principe werkt, iemand een idee hoe ze prioriteiten stellen aan bestellingen?
Verwijderd
Laatste Status, Zal vandaag wel de lucht in gaan
19 aug 07 32 05 Flight Booked Apple Shanghai 25 aug 07
18 aug 07 00 04 Picking confirmed, EDI received Apple Shanghai 25 aug 07
18 aug 07 30 64 Departed from source Kuehne & Nagel Shanghai 24 aug 07
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 10:13:
Mijn Mac Mini is nog steeds 'klaar voor verzending'.
Heb nog eventjes Apple aan de lijn gehad. Een Belgische dame wist mij te vertellen dat mijn Mac stond te wachten op het keyboard maar dat hij vandaag verzonden zal worden. Ik hoop het maar..
Hoeveel ongeluk moet ik nog hebben voor mijn Mac eindelijk hier staat
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2007 10:40 ]
Nice!Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 10:13:
Die van mij staat nog steeds op hetzelfde:
Normaal zou er nou iets moeten komen van:
xx aug 2007 xx:xx Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
UPDATE
Nou komt er geen Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point te staan maar staat er dit
20 aug 2007 10:11 Amsterdam Consignment Received At Transit Point
[ Voor 20% gewijzigd door DeluxZ op 20-08-2007 12:40 ]
Ik zal hier ook maar even mijn status plaatsen... Ik heb een Macbook NLD besteld met een Mini-DVI > DVI adapter en samen met een Apple Wired Keyboard NLD.
Besteld op: Aug 13, 2007 om 09:40 AM GMT
Verzonden op: Aug 18, 2007
Verwachte leverdatum: 28 Aug, 2007 - 31 Aug, 2007
Ik kan momenteel alleen het keyboard volgen... Boven de Macbook staat nog geen knop om de bestelling te volgen. Ik denk dat dat in de loop van deze week zal komen.
En dat ik mijn bestelling als het meezit deze week ook kan ontvangen. Alleen ik kan nog nergens mijn macbook tracen... Die komen toch uit Shanghai? Of zou dat betekenen dat die gewoon nog niet is verzonden?
19 aug 07 32 55 flight departed Apple Shanghai 24 aug 07
19 aug 07 32 05 Flight Booked Kuehne & Nagel Shanghai 25 aug 07
18 aug 07 30 63 handover at supplier Apple Shanghai 24 aug 07
Ik kan momenteel alleen het keyboard volgen... Boven de Macbook staat nog geen knop om de bestelling te volgen. Ik denk dat dat in de loop van deze week zal komen.
En dat ik mijn bestelling als het meezit deze week ook kan ontvangen. Alleen ik kan nog nergens mijn macbook tracen... Die komen toch uit Shanghai? Of zou dat betekenen dat die gewoon nog niet is verzonden?
edit:
Ok dan! Het lukt nu wel... Hij zit volgens mij nu in het vliegtuig...
[ Voor 37% gewijzigd door Saeverix op 20-08-2007 13:33 ]
People who live in glass houses shouldn't throw stones.
Bij welke tracker zie je dat? Die van TNT?DeluxZ schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 11:46:
UPDATE
Nou komt er geen Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point te staan maar staat er dit
Verwijderd
Pfff... en mijn Mini ook met wired keyboard is nog steeds niet verzonden terwijl Apple zegt dat ze wachten op het keyboard. Hoe kan jij hem dan wel al hebben? Wat een onzinSaeverix schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 13:23:
Ik zal hier ook maar even mijn status plaatsen... Ik heb een Macbook NLD besteld met een Mini-DVI > DVI adapter en samen met een Apple Wired Keyboard NLD.
edit:
Verwijderd
it's in the air.
it's in the air.
Eindelijk vooruitgang !
20 aug 2007 10:18 Amsterdam Consignment Received At Transit Point
18 aug 2007 11:01 Shanghai Consignment Received At Transit Point
18 aug 2007 08:11 Shanghai Consignment Picked Up
Kan ik hopen dat ik het vandaag nog ontvang of wordt het morgen ?
Kan ik hopen dat ik het vandaag nog ontvang of wordt het morgen ?
De levering van mijn Mac mini is vertraagd. Ik heb gebeld met de Apple store en ze deelden mij mee, dat hij waarschijnlijk morgen zou komen. Vandaag voor niets thuis gebleven.Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 14:11:
[...]
Pfff... en mijn Mini ook met wired keyboard is nog steeds niet verzonden terwijl Apple zegt dat ze wachten op het keyboard. Hoe kan jij hem dan wel al hebben? Wat een onzin
Verwijderd
Vertraagd in wat? Het afleveringsproces?kap schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 15:32:
[...]
De levering van mijn Mac mini is vertraagd. Ik heb gebeld met de Apple store en ze deelden mij mee, dat hij waarschijnlijk morgen zou komen. Vandaag voor niets thuis gebleven.
Je gaat me niet vertellen dat ze per product een vliegtuig klaar hebben staan
Op de TNTsite staat nog steeds dezelfde informatie als op vrijdag 17 aug.:Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 15:33:
[...]
Vertraagd in wat? Het afleveringsproces?
Je gaat me niet vertellen dat ze per product een vliegtuig klaar hebben staan
17 aug 2007 18:11 Shipped From Originating Depot
17 aug 2007 18:04 Prague Arrived At Sending Depot
Bij bestelstatus van de Apple store staat:
Shipped to AMSTERDAM, NL 17 Aug 2007
Estimated Delivery Date 20 Aug 2007 (Subject to change)
Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment Delayed 20 Aug 2007
Verwijderd
Ik heb nog niet eens een trackingnummer.kap schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 15:40:
[...]
Op de TNTsite staat nog steeds dezelfde informatie als op vrijdag 17 aug.:
Bij bestelstatus van de Apple store staat:
Shipped to AMSTERDAM, NL 17 Aug 2007
Estimated Delivery Date 20 Aug 2007 (Subject to change)
Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment Delayed 20 Aug 2007
Raak nu wel erg ongeduldig en een beetje boos op Apple omdat zij mij verkeerde informatie geven vanochtend.
Zijn er meer mensen die al vanaf vrijdag geen update meer hebben? Bij mij staat er sinds vrijdag: "accept scanned at EDC". met een ETA van 20 augustus (vandaag). EDC is toch het distributiecentrum in Nederland?
Eigenlijk had ik verwacht dat ie dan vandaag bij TNT aan zou komen of zo...
wachten...wachten.....wachten...
Eigenlijk had ik verwacht dat ie dan vandaag bij TNT aan zou komen of zo...
wachten...wachten.....wachten...
[ Voor 6% gewijzigd door jellyshock op 20-08-2007 16:08 ]
aAarGhh
Jep, ik heb ook geen update meer gehad sinds vrijdag. Er staat nog steeds:
18 aug 2007 / 02:42 / Shanghai / Shipped From Originating Depot
Apple zegt dat ie de 21e zou moeten worden bezorgd. Dat is morgen. Bij mij staat nog steeds "Shipment on Schedule"
Ik ben erg benieuwd..
18 aug 2007 / 02:42 / Shanghai / Shipped From Originating Depot
Apple zegt dat ie de 21e zou moeten worden bezorgd. Dat is morgen. Bij mij staat nog steeds "Shipment on Schedule"
Ik ben erg benieuwd..
Check mijn thuisbatterijsimulator en EPEX forecast
Kreeg uurtje geleden ineens bij Apecode erbij dat "Truck arrived at final destination", terwijl de bestelling volgens mij al sinds vrijdag in Venray ligt. TNT zou de boel daar op moeten pikken, maar ik kan bij hun tracker nog niks zien aan updates, terwijl op bij de orderpagina van Apple nu eens de carrier van TNT naar Kuehne & Nagel veranderd is en er ook een ander carrier tracking number staat. Dat nummer geprobeer in te voeren bij Apecode en de site van Kuehne & Nagel zelf, maar op beide sites kent hij de code niet.
Schiet dus lekker op zo
Schiet dus lekker op zo
Bij mij is het sinds een aantal minuten zo (TNT):
20 Aug 2007 17:08 Eindhoven Consignment Received At Transit Point
[ Voor 4% gewijzigd door Frietsaus op 20-08-2007 17:29 ]
Verwijderd
Mijn order staat op verzonden sinds 14 augustus, maar verder helemaal geen status updates meer. Ook nog geen TNT nummer of iets dergelijks om je order te volgen. Als geschatte leverdatum staat er nu 23 augustus terwijl de oorspronkelijke leverdatum eerst op 27/28 augustus stond.
Vaag allemaal, hoe snel hadden jullie na verzending een carrier tracking number?
Vaag allemaal, hoe snel hadden jullie na verzending een carrier tracking number?
Wie!! Die van mij is ook weer iets verder:
20 aug 2007 16:58 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
20 aug 2007 16:58 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
Ik woon in de buurt van Eindhoven, ik hoop dat die morgen hier aankomt en anders in ieder geval hetzelfde krijg als Frietsaus
Ik woon in de buurt van Eindhoven, ik hoop dat die morgen hier aankomt en anders in ieder geval hetzelfde krijg als Frietsaus
Bij mij precies hetzelfde (zelfs de tijdFrietsaus schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 17:28:
Bij mij is het sinds een aantal minuten zo (TNT):
Verwijderd
En ik sta nog steeds op Klaargemaakt voor verzending 
Echt idioot dat het zo lang moet duren..
Als het vanavond niet verzonden wordt moet ik maar weer bellen met Apple.
Echt idioot dat het zo lang moet duren..
Als het vanavond niet verzonden wordt moet ik maar weer bellen met Apple.
k heb dit:DeluxZ schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 17:44:
Wie!! Die van mij is ook weer iets verder:
20 aug 2007 17:17 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
20 aug 2007 17:16 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
Alleen andere tijden
Verwijderd
Estimated Delivery Date 28 Aug 2007 (Subject to change)
Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule 20 Aug 2007
Carrier Tracking Number
In transit to final destination - carrier details to be updated shortly
Assigned Carrier
Eindelijk verzonden
Hoop dat ik geen UPS krijg maar TNT oid.
Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule 20 Aug 2007
Carrier Tracking Number
Assigned Carrier
Eindelijk verzonden
Verwijderd
vandaag is er niets verzonden als ik de order status mag geloven.Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 23:26:
[...]
Ik heb ook een English Int'l model besteld 10 minuten na de keynote en de mijne is uitgesteld. Ben benieuwd of ze de jouwe toch eerder versturen.
of die moet met vertraging geupdate worden...
maar normaal krijg je ook een mailtje als de bestelling verzonden is, en die heb ik ook niet gehad.
dus ik zal nog wel wat langer moeten wachten.
Ik heb zaterdag een mailtje gehad dat mijn toetsenbord verstuurd is. Volgens de shipment status is de verwachte leverdatum 22 augustus
Het enige is is dat ik met een credit card heb besteld, misschien dat ik het toetsenbord daardoor eerder krijg?
Verwijderd
ik heb met creditcard betaald, dus daar kan het niet aan liggen. heb jij ook een wireless besteld?
de bevestigingsmail van Apple i.v.m. de vertraging komt ook net binnen trouwens.
de bevestigingsmail van Apple i.v.m. de vertraging komt ook net binnen trouwens.
Neen, ik heb een wired genomen. Bij de wireless stond sowieso een langere levertijd dan bij de wired.
Verwijderd
Ik heb ook English int'l tobo+OS en mijne is vandaag verzonden (8/8 besteld s'ochtends)Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 20:13:
[...]
vandaag is er niets verzonden als ik de order status mag geloven.
of die moet met vertraging geupdate worden...
maar normaal krijg je ook een mailtje als de bestelling verzonden is, en die heb ik ook niet gehad.
dus ik zal nog wel wat langer moeten wachten.
21 aug 07 32 05 Flight Booked Apple Shanghai 25 aug 07
20 aug 07 00 04 Picking confirmed, EDI received Apple Shanghai 25 aug 07
20 aug 07 30 64 Departed from source Kuehne & Nagel Shanghai
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2007 22:53 ]
Bij mij is er vanavond eindelijk een regel bijgekomen:Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 20:13:
Estimated Delivery Date 28 Aug 2007 (Subject to change)
Carrier Tracking Number
Assigned Carrier
Eindelijk verzonden
20 aug 2007 21:14 Prague Consignment Received At Transit Point
Volgens de Apple store zou ik de Mac mini morgen mogen verwachten?????
Verwijderd
Dat zou wel snel zijn zegkap schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 22:03:
[...]
Bij mij is er vanavond eindelijk een regel bijgekomen:
Volgens de Apple store zou ik de Mac mini morgen mogen verwachten?????
Mijn Mini is nog niet veel verder helaas. Zal vannacht wel gebeuren
Verwijderd
heb hem ook op 08/08 besteld.Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 21:41:
[...]
Ik heb ook English int'l tobo+OS en mijne is vandaag verzonden (8/8 besteld s'ochtends)
stuur de jouwe ff door naar hier, krijg jij over een paar weken de mijne
Weer stapje verder 
21 aug 2007 00:20 Eindhoven Import Received
Als het goed komt er vandaag nog "Out for Delivery"
Als het goed komt er vandaag nog "Out for Delivery"
De Mini is weer iets dichterbij gekomen:Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 22:23:
[...]
Dat zou wel snel zijn zeg
Mijn Mini is nog niet veel verder helaas. Zal vannacht wel gebeuren
21 aug 2007 01:56 Liege Euro Hub Consignment Passed Through Transit Point
De mini komt eraan:
21 aug 2007 08:08 Out For Delivery
21 aug 2007 07:01 Import Received
Verwijderd
Wtf?kap schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 08:26:
De mini komt eraan:
En mijn Mini is geen enkele stap dichterbij gekomen sinds gister
Waarom val ik toch constant buiten de boot? Mijn Mac komt standaard later dan die van jullie.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2007 09:07 ]
Volgens mij moeten sommige mensen hier eens leren wachten 
Als de verwachte verzenddatum op 18-8 t/m 21-8 staat, dan is het toch onredelijk om boos richting apple te zijn. Alles gaat immers nog precies volgens de planning. Als je em sneller wilt hebben dan koop je em toch in de winkel...
Als de verwachte verzenddatum op 18-8 t/m 21-8 staat, dan is het toch onredelijk om boos richting apple te zijn. Alles gaat immers nog precies volgens de planning. Als je em sneller wilt hebben dan koop je em toch in de winkel...
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
IMAC 20/2.0/1GB/250GB/SD-NLD
APPLE KEYBOARD-NLD
APPLE WIRED MIGHTY MOUSE-ZML
Besteldatum: 17 Augustus 2007
Verwachte verzenddatum: 28 Aug, 2007 - 30 Aug, 2007
Verwachte leverdatum: 05 Sep, 2007 - 10 Sep, 2007
APPLE KEYBOARD-NLD
APPLE WIRED MIGHTY MOUSE-ZML
Besteldatum: 17 Augustus 2007
Verwachte verzenddatum: 28 Aug, 2007 - 30 Aug, 2007
Verwachte leverdatum: 05 Sep, 2007 - 10 Sep, 2007
Verwachte verzenddatum: 23 Aug, 2007 - 27 Aug, 2007
Wat duurt dat toch een eeuwigheid,
Besteldatum: Aug 15, 2007 om 08:05 AM GMT
Gewoon geduld hebben
Wat duurt dat toch een eeuwigheid,
Besteldatum: Aug 15, 2007 om 08:05 AM GMT
Gewoon geduld hebben
|>
21 aug 2007 09:54 Eindhoven Out For Delivery
Als het goed is komt die rond de middag denk ik
21 aug 2007 09:54 Eindhoven Out For Delivery
Als het goed is komt die rond de middag denk ik
Zo afgelopen vrijdag een MBP besteld met als extra optie een 160gb hd en een glossy scherm. Vrijdag gelijk het geld overgemaakt en vandaag is dat ontvangen blijkbaar:
Verwachte verzenddatum: 30 Aug, 2007 - 04 Sep, 2007
Verwachte leverdatum: 04 Sep, 2007 - 10 Sep, 2007
Lang
Verwachte verzenddatum: 30 Aug, 2007 - 04 Sep, 2007
Verwachte leverdatum: 04 Sep, 2007 - 10 Sep, 2007
Lang
Hmmm vreemd. Ik de 15e besteld, en 17e betaling goedgekeurd. Toch een iets latere planning 
Verwachte verzenddatum:28 Aug, 2007 - 31 Aug, 2007.
Verwachte leverdatum:05 Sep, 2007 - 11 Sep, 2007.
31aug-5sep zitten nog vijf dagen. Bij jou staat erbij verwachte gelijk 4 september. Zou die van jou dan uit europa komen? Ipv Shanghai?
/edit
Oeh afgelopen vrijdag. Niet vandaag dus
Verwachte verzenddatum:28 Aug, 2007 - 31 Aug, 2007.
Verwachte leverdatum:05 Sep, 2007 - 11 Sep, 2007.
31aug-5sep zitten nog vijf dagen. Bij jou staat erbij verwachte gelijk 4 september. Zou die van jou dan uit europa komen? Ipv Shanghai?
/edit
Oeh afgelopen vrijdag. Niet vandaag dus
[ Voor 7% gewijzigd door borstel op 21-08-2007 11:05 ]
Mijn Macbook staat vanaf de 19e op:
Vliegtuig heeft vast niet genoeg brandstof om nu al 2 dagen aan het vliegen te zijn
Hebben meer van jullie dit gehad? Dat hij een paar dagen blijft steken op "flight departed"?
Vliegtuig heeft vast niet genoeg brandstof om nu al 2 dagen aan het vliegen te zijn
Hebben meer van jullie dit gehad? Dat hij een paar dagen blijft steken op "flight departed"?
Verwijderd
Hmm die van mij zit schijnbaar al 24 uur in de lucht, beetje vreemd
ik heb btw ook nog geen tnt track nummer, deluxz hoe snel had jij die?
Die van mij al bijna 48 uur... Dat vind ik knap 
Ben gewoon nieuwsgierig wat er nu met mijn Macbookje gebeurt... Misschien maar even mailen straks.
Ben gewoon nieuwsgierig wat er nu met mijn Macbookje gebeurt... Misschien maar even mailen straks.
Verwijderd
correctie die van mij is ook 19 aug verzonden. Zal wel hetzelfde vliegtuig zijnSaeverix schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:46:
Die van mij al bijna 48 uur... Dat vind ik knap
Ik kreeg vrij laat een e-mail dat die verzonden was, maar ik had al via de apple site (store) gezien dat die weg wasVerwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:42:
Hmm die van mij zit schijnbaar al 24 uur in de lucht, beetje vreemd
Verwijderd
Ja bij carrier tracking number staat bij mij nog niks. dus dat duurt nog even denk ik dan.
Je moet deze hebben:
Our Delivery Reference Number
80xxxxxxxx
Dan kan je op tnt site volgen of via keuhne&nagel ofzo
Our Delivery Reference Number
80xxxxxxxx
Dan kan je op tnt site volgen of via keuhne&nagel ofzo
Verwijderd
Bij tnt geeft hij weer dat hij geen info erover heeft. keuhne en nagel site werkt ook niet, apecode wel maar daar staat hij dus al 2 dagen dat hij in de lucht zit.
,
Even over het algemene lever patroon bij Apple. Als ik het zo bekijk is het gewoon ronduit slecht hoelang ze erover doen. Ze hebben dus een week nodig om iets in elkaar te zetten en op de bus te doen. Als iets erg goed loopt, of eigenlijk alles, dan gooi je toch even een nieuwe fabriek open bij wijze van spreken?!
Zonet geprobeerd een Macbook Pro te bestellen met student membership (voor hardware discount). Wat een ontzettend onprofessionele en omslachtige manier om zoiets af te handelen. Eerst moet je de configuratie die je wil hebben in je winkelmandje plaatsen, dan apple bellen, en die maken er dan helemaal geen gebruik van...
Ook kreeg ik een engelspratend iemand aan de lijn (op zich geen probleem). Heb ik eindelijk duidelijk gemaakt wat ik wil hebben (er was wat onduidelijk over de ADC studentmembership status van mij) blijken er problemen te zijn om via een bankoverschrijving te betalen. Ik wordt zo teruggebeld als men die problemen heeft opgelost... wordt vervolgd.
Ook kreeg ik een engelspratend iemand aan de lijn (op zich geen probleem). Heb ik eindelijk duidelijk gemaakt wat ik wil hebben (er was wat onduidelijk over de ADC studentmembership status van mij) blijken er problemen te zijn om via een bankoverschrijving te betalen. Ik wordt zo teruggebeld als men die problemen heeft opgelost... wordt vervolgd.
edit:
bij deze dus...
Het blijkt dat ik de Macbook Pro wel, maar de ADC Student Membership niet via een bankoverschrijving kan betalen. Aangezien ik geen creditcard heb is dat een klein probleempje. Ik wordt over een uur teruggebeld met misschien een oplossing..
bij deze dus...
Het blijkt dat ik de Macbook Pro wel, maar de ADC Student Membership niet via een bankoverschrijving kan betalen. Aangezien ik geen creditcard heb is dat een klein probleempje. Ik wordt over een uur teruggebeld met misschien een oplossing..
[ Voor 17% gewijzigd door sunoke op 21-08-2007 14:04 ]
Volgens mij heb jij het adc topic niet doorgelezen. Eerst ADV afsluiten met een creditcard (kan niet anders) en als alles goedgekeurd is, ook je school status, dan even Apple bellen en vertellen wat je wilt hebben en je ADC nummer doorgeven.sunoke schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:57:
Zonet geprobeerd een Macbook Pro te bestellen met student membership (voor hardware discount). Wat een ontzettend onprofessionele en omslachtige manier om zoiets af te handelen. Eerst moet je de configuratie die je wil hebben in je winkelmandje plaatsen, dan apple bellen, en die maken er dan helemaal geen gebruik van...
edit:
bij deze dus...
Wat te verwachten als ADC member?
Dat heb ik inderdaad niet helemaal doorgelezen. Ik vraag me af hoe ze dit op gaan lossen, want een creditcard aanschaffen gaat me eigenlijk een beetje te ver.DaannO schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:06:
[...]
Volgens mij heb jij het adc topic niet doorgelezen. Eerst ADV afsluiten met een creditcard (kan niet anders) en als alles goedgekeurd is, ook je school status, dan even Apple bellen en vertellen wat je wilt hebben en je ADC nummer doorgeven.
Wat te verwachten als ADC member?
Geen vrienden of familie etc? We kunnen beter even de discussie in het ADC topic voortzetten.sunoke schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:21:
[...]
Dat heb ik inderdaad niet helemaal doorgelezen. Ik vraag me af hoe ze dit op gaan lossen, want een creditcard aanschaffen gaat me eigenlijk een beetje te ver.
@ Daanno & drensenbrink:
hebben jullie de 15" genomen? Mijn leverancier wist te vertellen dat die dingen moeilijker te leveren zijn dan de 17", omdat de beeldschermboer die Apple heeft het zaakje niet kan bijbenen. De tijden die jullie noemen zijn overigens nog binnen Apple's standaard levertijd: 2 tot 3 weken....
hebben jullie de 15" genomen? Mijn leverancier wist te vertellen dat die dingen moeilijker te leveren zijn dan de 17", omdat de beeldschermboer die Apple heeft het zaakje niet kan bijbenen. De tijden die jullie noemen zijn overigens nog binnen Apple's standaard levertijd: 2 tot 3 weken....
Klopt idd, en dat probleem met de wled schermen was ook bekend. Echter een standaard levertijd van 2 tot 3 weken is in mijn ogen wel een beetje absurd voort zo een groot bedrijf imho.BSniekers schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:41:
@ Daanno & drensenbrink:
Volgens Apecode.com zit mijn Macbook nog steeds 2 dagen in het vliegtuig, maar ik heb vanochtend wel vast mijn Factuur ontvangen via de post... Niet dat ik daar blij van werd ofzo, maar toch
eindelijk, na drie dagen een update bij apecode: "truck arrived at final destination". En op de applestore is het tracking nummer gewijzigd naar een nummer van K&N.
Nu maar hopen dat ie deze week nog bij mij thuis aankomt....
hoe krijgen jullie die timestamps bij je tracking info? Of checken jullie een andere site dan apecode?
Nu maar hopen dat ie deze week nog bij mij thuis aankomt....
hoe krijgen jullie die timestamps bij je tracking info? Of checken jullie een andere site dan apecode?
aAarGhh
Wie die van mij is binnen, dit is dus live vanaf mijn Macbook Pro, wat een genot
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
* Ga niet off-topic. Dit is een topic over de levering van je mooie spulletjes, geen vragenbank over andere dingen.
* Voor vragen als, waar kan ik mijn status bekijken e.d. Zie de links in de startpost!
* Houd het netjes, en gezellig! ;)
* Ga niet off-topic. Dit is een topic over de levering van je mooie spulletjes, geen vragenbank over andere dingen.
* Voor vragen als, waar kan ik mijn status bekijken e.d. Zie de links in de startpost!
* Houd het netjes, en gezellig! ;)