Levertijd Apple producten Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste
Acties:
  • 11.890 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi tweaks

ik heb 28-07-2007 een standaard mbp 2,2 besteld en een tas en skin,

verwachte verzenddatum 8 aug 2007 - 13 aug 2007
verwachte leverdatum 16 aug 2007 - 22 aug 2007

via de site met mastercard.

nu zijn er mensen die hem op 2 aug besteld hebben en al een bericht hebben gekregen dat hij verzonden word? weten jullie waar het aan kan liggen?

dan nog een vraag zou bij die van mij ook ilife 8 bij zitten aangezien hij nog helemaal in elkaar gezet moet worden?

vriendelijke groeten Rik,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb 31 juli besteld en de verwachte leverdatum is ook min. 22 aug. Volgens mij komt het door de taalvoorkeur, waarbij EN sneller wordt geleverd dan NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom mensen überhaupt kiezen voor een International English i.p.v. Nederlands. Het verschil tussen deze twee versies is te verwaarlozen (Mac OS X zelf is multilingual, layout van het keyboard is exact hetzelfde), maar de levertijd gaat wel met weken omhoog.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 18:51:
Ik heb vanochtend een Mac Mini gekocht met deze specs:

1,83 Core 2 Duo
1GB RAM
120GB HD
Apple keyboard (wired)

Besteldatum: Aug 13, 2007 om 07:25 AM GMT

Dit alles met studentenkorting.

De betaling is inmiddels gedaan via Rabobank Internetbankieren aan BIBIT (meteen na aanschaf). Maar ik heb nog steeds geen mail terug aangaande confirmatie van mijn betaling. Op Apple.nl staat dat mijn bestelling nog beoordeeld wordt.

Ik heb hiervoor nooit iets via de Apple store gekocht dus kunnen jullie mij vertellen of alles wel goed gaat? Aangezien ik nog steeds niets heb vernomen van Apple verder.
Vanochtend is de status van mijn bestelling veranderd naar:

Nog niet verzonden
Verwachte verzenddatum: 17 Aug, 2007 - 21 Aug, 2007
Verwachte leverdatum: 24 Aug, 2007 - 29 Aug, 2007

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaise schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 01:07:
Ik heb 31 juli besteld en de verwachte leverdatum is ook min. 22 aug. Volgens mij komt het door de taalvoorkeur, waarbij EN sneller wordt geleverd dan NL.
9 augustus besteld

Verwachte verzenddatum: 20 Aug, 2007 - 23 Aug, 2007
Verwachte leverdatum: 23 Aug, 2007 - 29 Aug, 200

Standaard 2,2 GHZ MBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10-2024

Mei

Daedalus schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 01:15:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom mensen überhaupt kiezen voor een International English i.p.v. Nederlands. Het verschil tussen deze twee versies is te verwaarlozen (Mac OS X zelf is multilingual, layout van het keyboard is exact hetzelfde), maar de levertijd gaat wel met weken omhoog.
Ik was in de veronderstelling dat een NL keyboard een andere indeling van speciale tekens had en het Int. Engels toetsenbord dus US International was. Blijkt dus later dat ik net zo goed/beter de NL versie had kunnen nemen, want de indeling is hetzelfde en je hebt nog een Euroteken ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je Intl. English pakt heb je 'num lock' ipv. 'num vergrend.' geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik weet niet of dit voor informatie kan zijn voor iemand, maar mijn MBP (MA895N/A MacBook Pro, 15-inch, 2.2GHz Intel) die ik 23 juli had besteld is gisteren bezorgd.
Misschien dat iemand anders er wat aan heeft die hem iets later had besteld: dan is die van jou ook onderweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFish
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:41

MrFish

Untitled

Mijn iMac 24" lijkt toch iets langer op zich te gaan wachten:
Nog niet verzonden
Verwachte verzenddatum: 16 Aug, 2007
Verwachte leverdatum: 21 Aug, 2007 - 22 Aug, 2007
De verwachte leverdatum was tot gisteravond 17 aug - 20 aug. Het lijkt dus alsof 'ie van verder moet komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 23:44:
hoi tweaks

ik heb 28-07-2007 een standaard mbp 2,2 besteld en een tas en skin,

verwachte verzenddatum 8 aug 2007 - 13 aug 2007
verwachte leverdatum 16 aug 2007 - 22 aug 2007

via de site met mastercard.

nu zijn er mensen die hem op 2 aug besteld hebben en al een bericht hebben gekregen dat hij verzonden word? weten jullie waar het aan kan liggen?

dan nog een vraag zou bij die van mij ook ilife 8 bij zitten aangezien hij nog helemaal in elkaar gezet moet worden?

vriendelijke groeten Rik,
Ik heb de mijne ook 2 augustus besteld maar nog geen bericht gehad ;(

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 09:47:
Als je Intl. English pakt heb je 'num lock' ipv. 'num vergrend.' geloof ik.
Dat en een €-teken naast de 2.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

MrFish schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 11:30:
Mijn iMac 24" lijkt toch iets langer op zich te gaan wachten:

[...]

De verwachte leverdatum was tot gisteravond 17 aug - 20 aug. Het lijkt dus alsof 'ie van verder moet komen :P
De mijne had 16 als verwachte verzenddatum en 24-27 als afleverdatum. Die 16e is gisteren definitief de 13e geworden, dus ik verwacht hem voor het weekend wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Niet online
Daedalus schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 01:15:
Mij leek het handig om Nederlandse documentatie te hebben, verder heb ik er niet echt over nagedacht. OS taal zet ik op Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rob1n schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 11:18:
Ik weet niet of dit voor informatie kan zijn voor iemand, maar mijn MBP (MA895N/A MacBook Pro, 15-inch, 2.2GHz Intel) die ik 23 juli had besteld is gisteren bezorgd.
Misschien dat iemand anders er wat aan heeft die hem iets later had besteld: dan is die van jou ook onderweg
heb jij er ilife 8 er bij zitten?

alvast bedankt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lintweaker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-08 14:59
Mijn nieuwe iMac is sinds zondag 12 aug. onderweg (hij zou eigenlijk pas morgen verstuurd worden ;-) ) en komt via TNT. De TNT site liet dit vanochtend pas zien. Loopt die site altijd zo achter? Ik zou verwachten dat het apparaat in ieder geval al ergens geland zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG
  • Laatst online: 11-05 15:27

WFG

Vrijdagavond heb ik iWork '08 en een het nieuwe usb toetsenbord besteld.
Vandaag stond UPS al voor de deur met 2 pakketjes :*) :o

Spin, magic wheel of bullshit! Spin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof
  • Laatst online: 13-09 15:13

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

Mijn nieuwe iMac is vandaag verzonden. Kan hem "op of voor de 23e" verwachten.

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:45

B2

wa' seggie?

Sinds vanmiddag heb ik 'Klaar voor verzending' bij mn macbook pro staan (2 augustus besteld, 14 augustus was eerste dag van mogelijk verzending).

Iemand enig idee wanneer ik de macbook pro dan kan verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 APRIL? heb je ruim 5 maanden moeten wachten? welke config had je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2

B2

wa' seggie?

Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:39:
2 APRIL? heb je ruim 5 maanden moeten wachten? welke config had je?
Eeeh... foutje :) 2 augustus.. Overigens lees ik in het topic dat de verzenddatum en leverdatum nog aangepast worden bij de Apple bestelstatus?

[ Voor 20% gewijzigd door B2 op 14-08-2007 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

B2 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 19:47:
Sinds vanmiddag heb ik 'Klaar voor verzending' bij mn macbook pro staan (2 augustus besteld, 14 augustus was eerste dag van mogelijk verzending).

Iemand enig idee wanneer ik de macbook pro dan kan verwachten?
Ik heb de mijne ook 2 augustus besteld eerste dag verzendmogelijkheid is 14 augustus maar staat nog steeds:

Aug 2, 2007 om 11:42 AM GMT - Bestelnummer W8291xxxx
Nog niet verzonden
Verwachte verzenddatum: 14 Aug, 2007 - 17 Aug, 2007
Verwachte leverdatum: 17 Aug, 2007 - 23 Aug, 2007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2

B2

wa' seggie?

DeluxZ schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:14:
[...]

Ik heb de mijne ook 2 augustus besteld eerste dag verzendmogelijkheid is 14 augustus maar staat nog steeds:

Nog niet verzonden
Ligt misschien aan de soort BTO? Ik had alleen maar een 160GB schijf als extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 08:15

DoctorV64

Cosmopoliet

Even een zijsprong vraag, als ik bij wijze van spreken morgen binnen loop bij een apple-shop en daar een Macbook wil kopen, gaan zij hem dan ook bestellen of staan die dingen achter in de winkel om mee te nemen??

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat er een goede kans is dat ze een macbook op vooraad hebben. Anders even bellen voordat je gaat, dan weet je het zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

B2 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:07:
[...]

Ligt misschien aan de soort BTO? Ik had alleen maar een 160GB schijf als extra.
Ik heb gewoon een standaard versie de 2,2ghz ;) Helemaal niks bijzonders verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellyshock
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-12-2024

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

Ik heb op 9 augustus een 24 inch imac besteld via de online store. Tot gisteren stond er nog verzenddatum van 17 augustus en een leverdatum van 27 augustus. Tot mijn vreugde stond er vandaag dat ie gisteren verzonden is en waarschijnlijk de 23ste al geleverd wordt! :D

aAarGhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2

B2

wa' seggie?

DeluxZ schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 00:29:
[...]

Ik heb gewoon een standaard versie de 2,2ghz ;) Helemaal niks bijzonders verder
Hmz had je hem dan niet beter bij een Apple Center kunnen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jellyshock schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 10:33:
Ik heb op 9 augustus een 24 inch imac besteld via de online store. Tot gisteren stond er nog verzenddatum van 17 augustus en een leverdatum van 27 augustus. Tot mijn vreugde stond er vandaag dat ie gisteren verzonden is en waarschijnlijk de 23ste al geleverd wordt! :D
Mijn eerste verzenddatum staat ook op 17/08 maar stiekem denk ik dat het wel 16/08 kan worden.
Gaat trouwens om een Mac Mini 1,83 met een 120GB HD en Apple keyboard. BTO dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 16:20
Net de snellere iMac 24" besteld, maar die is een BTO blijkbaar.. Ben benieuwd wanneer ze mijn geld binnen hebben.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

DoctorV64 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:15:
Even een zijsprong vraag, als ik bij wijze van spreken morgen binnen loop bij een apple-shop en daar een Macbook wil kopen, gaan zij hem dan ook bestellen of staan die dingen achter in de winkel om mee te nemen??
Machouse heeft hem op voorraad _/-\o_ , nu even kijken of ik als een dwaas uit mijn werk kan fietsen richting Rotterdam CS om dat ding te kopen na 17:00 uur :D

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

Simon schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 11:04:
Net de snellere iMac 24" besteld, maar die is een BTO blijkbaar.. Ben benieuwd wanneer ze mijn geld binnen hebben.
d:)b

De mijne vliegt morgen deze kant uit. Wie weet hoe snel het dan hier kan zijn? Zou de TNT het zaterdag al kunnen brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Apple care uitbreiden, moet dat meteen bij aankoop gedaan worden of mag het ook binnen de 3 maanden die je standaard hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mag je tot een jaar na aankoop doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Ik kan dit nergens vinden, op de site van apple staat het dat je het bij aankoop van een macbook dit meteen moet doen (zo lees ik het althans). Macbook kost 1249 en als ik het meteen erbij moet kopen ben ik dus 319 eypo armer ineens.

Wat ik dan niet snap ik het volgende, stel ik koop vandaag mijn macbook 15-8-2007 en ik schaf de applecare aan per 15-12-2007. Dan geldt als uiterste datum van applecare nog altijd 15-8-2010 neem ik aan?
Of is het gewoon handiger om de applecare uiterlijk 15-11-2007 aan te schaffen?
Wat een gedoe, ben ik eruit om een macbook te halen komt dit nog om de hoek kijken.

(excuses aan de mods als dit hier niet thuishoort).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

B2 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 10:48:
[...]

Hmz had je hem dan niet beter bij een Apple Center kunnen kopen?
Mjah, Ik had hem 18 juli bij de YouMac in Ehv besteld en die belde vorige week op dat ze hem binnen hadden :( Maar toen had ik hem al besteld en betaald via de Apple Store. Ik heb vandaag nog steeds geen e-mail binnen gehad dat mijn MBP verzonden is :( Wel raar dat bij andere mensen die hem ook op 2 augustus besteld hebben al wel verzonden is ;( Hopelijk aan het einde van de dag nog O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mijn verzenddatum staat als eerste mogelijkheid 17 augustus, het betreft een macbook pro met wat Bto dingen. Goede hoop dat ze gelijk al die nederlanders tegelijk pakken. Nederland is toch btw het distributie centrum voor de rest van europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van apple:
Het AppleCare Protection Plan breidt de gratis ondersteuning van 90 dagen en de beperkte garantieperiode van één jaar voor uw computer uit tot drie jaar ondersteuning van wereldklasse.

Dus drie jaar vanaf aankoopdatum

over het aankopen, ik kan het niet 123 vinden op apple maar als je op o.a. GoT de topics rondsnuffelt zal je het vaan genoeg tegenkomen dat je het binnen het originele garantieperiode moet uitbreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 14:11:
van apple:
Het AppleCare Protection Plan breidt de gratis ondersteuning van 90 dagen en de beperkte garantieperiode van één jaar voor uw computer uit tot drie jaar ondersteuning van wereldklasse.

Dus drie jaar vanaf aankoopdatum

over het aankopen, ik kan het niet 123 vinden op apple maar als je op o.a. GoT de topics rondsnuffelt zal je het vaan genoeg tegenkomen dat je het binnen het originele garantieperiode moet uitbreiden.
Juist, het biedt een verlengde garantie naar 3 jaar. Maar hier zit iets wat ik niet snap. Waarom zou je dat kopen als alle apparatuur die je in NL VERPLICHT 3 jaar garantie moet hebben?

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 jaar? wat is je bron?

Volgens mij is de enige verplichting een degelijk product garanderen.

En dit topic is niet voor vragen, misschien een idee om een nieuw topic te openen?

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2007 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
DeluxZ schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:14:
[...]

Nog niet verzonden
De verwachte verzenddatum loopt bij jou vanaf 14 aug t/m 17 augustus. Dan loopt alles toch nog goed... Bij mij werd hij ook pas op de laaste dag verzonden.

En ik had ook een standaard 2.2 versie (mat scherm)

[ Voor 3% gewijzigd door Vanitas op 15-08-2007 15:19 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Vanitas schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 15:18:
[...]

De verwachte verzenddatum loopt bij jou vanaf 14 aug t/m 17 augustus. Dan loopt alles toch nog goed... Bij mij werd hij ook pas op de laaste dag verzonden.

En ik had ook een standaard 2.2 versie (mat scherm)
Ja, loopt ook nog goed, maar kan niet meer wachten >:) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borstel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-07 18:53
Zojuist een MacBook Pro (2.4Ghz) besteld met ADC korting. Alles standaard gehouden.

Zojuist een bevestiging e-mail binnen gekregen, en het geld meteen overgemaakt via postbank.nl. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2

B2

wa' seggie?

B2 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:43:
[...]

Eeeh... foutje :) 2 augustus.. Overigens lees ik in het topic dat de verzenddatum en leverdatum nog aangepast worden bij de Apple bestelstatus?
En inmiddels is de status veranderd naar verzonden. Voorlopig nog op afleverdatum 21 augustus.. hopelijk gaat hier nog wat van af. Ik zie ook nog geen status bij de TNT site, het referentienummer en vrachtnummer is daar al wel bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lintweaker
Hmm, mijn iMac heeft gezellig een paar dagen in Shanghai gestaan

datum tijd TNT-lokatie status
15 aug 2007 14:17 Shanghai Shipped From Originating Depot
12 aug 2007 14:34 Shanghai Consignment Received At Transit Point
12 aug 2007 10:54 Shanghai Consignment Picked Up

Ik hoop dat ie vrijdag nog gebracht wordt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
eyy mijn status ziet er precies hetzelfde uit :P

ook waarschijnlijk vrijdag!
hoop het iniedergeval wel, want zaterdag en zondag ben ik weg :P

[ Voor 29% gewijzigd door edgarf28 op 15-08-2007 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lintweaker
Morgenochtend voor het werk nog ff checken of ie in Nederland is, er vanuitgaande dat ie nu echt in de lucht zit :P Shanghai, iets van 13 uren vliegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

edgarf28 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 18:26:
eyy mijn status ziet er precies hetzelfde uit :P

ook waarschijnlijk vrijdag!
hoop het iniedergeval wel, want zaterdag en zondag ben ik weg :P
Vrijdag in NL he. Daarna moet de boel nog ingeklaard worden en moet TNT ook nog opschieten. Als je sommige lijstjes met gegevens van mensen ziet, duurt dat meestal ook nog 3 dagen (soms sneller, soms langzamer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lintweaker
Mei schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 19:00:
[...]

Vrijdag in NL he. Daarna moet de boel nog ingeklaard worden en moet TNT ook nog opschieten. Als je sommige lijstjes met gegevens van mensen ziet, duurt dat meestal ook nog 3 dagen (soms sneller, soms langzamer).
Nou laten we maar positiev blijven :) Arrive a Ollanda:

15 aug 2007 18:48 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
15 aug 2007 18:47 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
15 aug 2007 14:17 Shanghai Shipped From Originating Depot
12 aug 2007 14:34 Shanghai Consignment Received At Transit Point
12 aug 2007 10:54 Shanghai Consignment Picked Up

Als ze nu ff een nachtje doorwerken ;)

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:26
Mijn iMac 24" 2.8 extreme is vanmorgen afgeleverd, wat een machine, supersnel :)

• Mei

Mei

Eeey, mooi man d:)b Wanneer had je hem besteld?

Mijn status nog steeds:
16 aug 07 32 05 Flight Booked Apple Shanghai 18 aug 07
14 aug 07 30 64 Departed from source Kuehne & Nagel Shanghai 20 aug 07
13 aug 07 00 04 Picking confirmed, EDI received Apple Shanghai 18 aug 07

Houdt dit inderdaad in dat hij vandaag (de 16e dus) met het vliegtuig hierheen komt en dan de 18 bij mij kan staan?

Verwijderd

kieskes schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 10:17:
Mijn iMac 24" 2.8 extreme is vanmorgen afgeleverd, wat een machine, supersnel :)
oeh ! wat een vette bak is dat :) !

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:58

Hertog

Aut bibat, aut abeat

kieskes schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 10:17:
Wat voor levertijd stond er bij jou, en wat is het uiteindelijk geworden? Ik heb er gisteren een besteld, en op het moment van bestellen stond er een assemblagetijd van 5-7 dagen. Nu zou ik hem uiterlijk 4 september moeten ontvangen, volgens de bevestigingsmail. Klopte dat ongeveer bij jou?

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:26
de levertijd was eigenlijk de 17e, ik heb hem meteen besteld na de release.

16 Aug 2007 07:32 Arnhem Out For Delivery
15 Aug 2007 23:12 Arnhem Import Received
15 Aug 2007 21:47 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
15 Aug 2007 21:47 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
15 Aug 2007 14:17 Shanghai Shipped From Originating Depot
12 Aug 2007 20:54 Shanghai Consignment Received At Transit Point

• WinningLOSER
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-01-2022
Vannacht een witte MacBook 2.16Ghz besteld met 2GB, 160GB Harde schijf en WMM, en ik heb hem meteen betaald.

Vlak daarna een ontvangstbevestiging gekregen en vanochtend om half 10 een orderbevestiging..

Verwachte verzenddatum: 21 Aug, 2007.
Verwachte leverdatum: 29 Aug, 2007 - 30 Aug, 2007.

De leverdatum is dus maandag/dinsdag, enige kans dat dit al de vrijdag ervoor wordt? Ik zit op kamers in Amsterdam en die maandag is weer mijn eerste schooldag, zou beter zijn als ik hem dus al voor maandag heb, zodat ik hem meteen mee kan nemen.. anders zit ik nog een weekje zonder en staat hij nutteloos te wachten bij mijn ouders thuis :p

• weeraanmelden
  • Laatst online: 21-05 20:55

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

[quote:]
weeraanmelden schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 16:00:
Ik heb woensdag avond een fotoboek besteld via Aperture.
En vandaag is deze al verzonden.
(naar het verkeerde adres, naar mijn adres, en niet naar het zelf op te geven adres)
Dat is best rap.

(hee, het blijft een apple product )
[/quote]
Wel leuk en best mooi, maar achterlijk duur en dan zit er ook nog een 'made on a Mac' logo op de kaft aan de achterkant
Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 16:04:
[...]

Wel leuk en best mooi, maar achterlijk duur en dan zit er ook nog een 'made on a Mac' logo op de kaft aan de achterkant :(
Ik weet niet waar jij je boeken besteld, maar bij mij zit er niets van Made on a Mac bij.
Het ziet er zelfs fantastisch uit.
Dit is / was een Aperture fotoboek.
Dat maakt denk ik het verschil : )

• BSniekers
  • Laatst online: 02-10-2019
Zojuist de 17" MacBook Pro (2,4 IC2, HiRes, 250GB, 4GB intern) laten bestellen en verwacht is 2 tot 3 weken levertijd. De15" hebben nog issues met levertijden volgens mijn acctmanager maar de verwachting is dat dit geen invloed gaat hebben op de 17". Wordt vervolgd!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Als het goed is wordt mijn MBP 15" morgen verzonden, morgen is de laatste dag dat die verzonden zou worden ;( Jammer dat ze hem niet eerder verzonden hebben.

• lintweaker
Helaas, gemist :(

16 aug 2007 11:45 Arnhem Not Home On Delivery Attempt To Residential Address
16 aug 2007 09:46 Arnhem Out For Delivery

Maar morgen weer een poging :)

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Wanneer kregen jullie de e-mail dat je MBP verzonden is?

Verwijderd

Maandag een Mac Mini 1,83 met 120GB HD en een Apple keyboard besteld.
Dinsdag ochtend had ik een mailtje dat mijn order in behandeling was genomen.
17/08 is de eerst mogelijke verzenddatum. Hoe groot is de kans dat hij morgen al verzonden wordt? En hoe lang duurde het bij jullie dan voor de Mac op je stoep stond?

• kap
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-12-2021

kap

Afgelopen maandag Mac mini (2.0GHz, 2GB,160GB) besteld. 16 augustus voorgenomen verzenddatum. Net een mailtje van de Apple store gehad, dat de verzenddatum is verschoven naar 21 augustus met als reden: De vraag naar het door u bestelde product blijkt groter dan verwacht. Daardoor is het niet mogelijk u het product op de opgegeven verzenddatum toe te sturen. Uiteraard zullen wij het bestelde product zo spoedig mogelijk verzenden. De verzending zal nu naar verwachting op 21.08.2007 plaatsvinden.

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 13:05
Heb 25 juli een MacBook Pro besteld met glanzende beeldscherm (voor de rest standaard) en meteen geld overgemaakt, 2 augustus geld ontvangen, verwachtte verzend datum zou 13 augustus zijn maar helaas nog niks...

Moet ik ze eens bellen ? Vind het nu wel lang duren, heb wel vaker hardware besteld bij Apple store en altijd een week eerder verstuurd dan verachtte verzend datum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raween
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 10:08
Armo schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 23:45:
verwachtte verzend datum zou 13 augustus zijn maar helaas nog niks...
Meestal krijg je toch een window toe gestuurd wanneer je product verstuurd wordt en wanneer je het thuis kan verwachten? Bij jou is de begin datum van versturen waarschijnlijk 13 aug. [met een range van 5 dagen moet je misschien zelfs tot de 18e wachten voordat je mbp verstuurd wordt].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03:04
Uiteraard zijn hier genoeg leden die ook een Apple Wireless Keyboard NL besteld hebben. De mijne staat nog steeds op 19 sept. Moeten jullie volgens de site ook nog zo lang wachten? Beetje jammer.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46

Scrummie

Think different

Napsju schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 02:47:
Uiteraard zijn hier genoeg leden die ook een Apple Wireless Keyboard NL besteld hebben. De mijne staat nog steeds op 19 sept. Moeten jullie volgens de site ook nog zo lang wachten? Beetje jammer.
Wireless moest volgens een medewerker van Apple Apeldoorn nog geproduceerd worden.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Mmmm....nog geen e-mail gehad van Apple..Ik verwacht er toch wel 1 vandaag voor mijn MBP 2,2 ghz met mat scherm op 2 augustus besteld.

Nog niet verzonden

Als die vandaag niet wordt verzonden is het een eerste "slechte" ervaring met Apple :|

[ Voor 14% gewijzigd door DeluxZ op 17-08-2007 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zou mooi zijn, wat dat kan betekenen dat die van mij tegelijkertijd wordt verzonden, ook een mbp 2,2 ghz. ben benieuwd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Krijg je eigenlijk 3 mails of maar 2 als je met een credit card betaalt? Met een bankoverschrijving krijg je 3 mails: een als je besteld hebt, een als je betaling binnen is, en een als je spullen worden verzonden. Maar ik heb nu nog maar 1 mail gehad en ik neem aan dat de betaling inmiddels wel is gecontroleerd. Het duurde ook redelijk lang, dus volgens mij sturen ze gewoon één bevestiging als je betaling binnen is. Klopt dit?

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb twee mails inmiddels ontvangen, gewerkt met bankoverschrijving, maar ik moest ook eerst zo'n apple support medewerker aan zijn mouw trekken voordat ik uberhaupt mijn eerste bevestigings mail met de betaal gegevens kreeg. Dus volgens mij loopt het een beetje raar daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:33:
Ik heb twee mails inmiddels ontvangen, gewerkt met bankoverschrijving, maar ik moest ook eerst zo'n apple support medewerker aan zijn mouw trekken voordat ik uberhaupt mijn eerste bevestigings mail met de betaal gegevens kreeg. Dus volgens mij loopt het een beetje raar daar.
Bij betalingsoverschrijving krijg je als het goed is inderdaad drie mails, waarvan twee nog vóór de mac daadwerkelijk verzonden wordt. Ik vraag me alleen af hoe het zit met creditcard-betalingen. Maar misschien moet ik inderdaad maar even bellen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is het goed als je je verwachte verzenddatum kan zien in de mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borstel
  • Laatst online: 08-07 18:53
15 augustus bestelling geplaatst. Vandaag betaling goedgekeurd.

MBP 15/2.4/2X1GB/160-5400/256VRAM-NLD

Verwachte verzenddatum: 28 Aug, 2007 - 31 Aug, 2007
Verwachte leverdatum: 05 Sep, 2007 - 11 Sep, 2007

Dat wordt nog lang wachten.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

DeluxZ schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:09:
Mmmm....nog geen e-mail gehad van Apple..Ik verwacht er toch wel 1 vandaag voor mijn MBP 2,2 ghz met mat scherm op 2 augustus besteld.

Nog niet verzonden

Als die vandaag niet wordt verzonden is het een eerste "slechte" ervaring met Apple :|
Hij is geupdate

Klaargemaakt voor verzending

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi,

ik snap er niet egt iets meer van maar waar is mijn pakketje nu en wat doen ze er mee? ik heb er ook een tas en een toetsenbord-matje bij besteld gaat hij dan ook nog eerst langs apple nederland en dan pas naar mij toe?
:o
17 aug 07 86 14 booking slot obtained Apple Shanghai 17 aug 07
16 aug 07 30 10 departed direct NLAMS07 20 aug 07
16 aug 07 40 69 accept scanned at EDC NLAMS07 20 aug 07
16 aug 07 32 55 flight departed Kuehne & Nagel Shanghai 20 aug 07
16 aug 07 32 05 Flight Booked Kuehne & Nagel Shanghai 20 aug 07
14 aug 07 30 63 handover at supplier Apple Shanghai 20 aug 07

alvast bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

16 aug 07 40 69 accept scanned at EDC Apple Shanghai 20 aug 07
16 aug 07 32 05 Flight Booked Kuehne & Nagel Shanghai 18 aug 07

Die van mij ligt AFAIK nog op Schiphol (zullen wel bezig zijn met inklaren). Ik zie dat die van jou al de booking slot obtained status heeft, zal dat bij mij ook zo wel gebeuren, aangezien ze dezelfde vlucht hebben gehad. Zodra ze hem naar Arnhem hebben getransporteerd gaat het snel, want vlak daarna gaan ze bezorgen, over het algemeen dezelfde dag nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kap

kap

kap schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 21:46:
Afgelopen maandag Mac mini (2.0GHz, 2GB,160GB) besteld. 16 augustus voorgenomen verzenddatum. Net een mailtje van de Apple store gehad, dat de verzenddatum is verschoven naar 21 augustus met als reden: De vraag naar het door u bestelde product blijkt groter dan verwacht. Daardoor is het niet mogelijk u het product op de opgegeven verzenddatum toe te sturen. Uiteraard zullen wij het bestelde product zo spoedig mogelijk verzenden. De verzending zal nu naar verwachting op 21.08.2007 plaatsvinden.
Vandaag staat bij bestelstatus: klaargemaakt voor verzending
Bij verwachte verzendatum staat nog steeds 21 augustus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mei schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:31:
16 aug 07 40 69 accept scanned at EDC Apple Shanghai 20 aug 07
16 aug 07 32 05 Flight Booked Kuehne & Nagel Shanghai 18 aug 07

Die van mij ligt AFAIK nog op Schiphol (zullen wel bezig zijn met inklaren). Ik zie dat die van jou al de booking slot obtained status heeft, zal dat bij mij ook zo wel gebeuren, aangezien ze dezelfde vlucht hebben gehad. Zodra ze hem naar Arnhem hebben getransporteerd gaat het snel, want vlak daarna gaan ze bezorgen, over het algemeen dezelfde dag nog.
ow, dus we kunnen hem morgen verwachen :+ >:)
nog bedankt

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2007 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kap schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:48:
[...]

Vandaag staat bij bestelstatus: klaargemaakt voor verzending
Bij verwachte verzendatum staat nog steeds 21 augustus
Mijn Mac Mini (1,83 1GB 120GB) is nog steeds niet verzonden.

Verwachte verzenddatum: 17 Aug, 2007 - 21 Aug, 2007.
Verwachte leverdatum: 24 Aug, 2007 - 29 Aug, 2007.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:09:
[...]

same here, maar dan voor de macbook pro , ach ik merk het wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwachte verzenddatum: 17 Aug, 2007 stond er de hele week (iMac 24inch)

Verzonden op: Aug 16, 2007 stond er vandaag met verwachte leverdatum op of voor 22.07.07
Hij moet er dus volgende week woensdag zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Laatst online: 04-07 09:17
Iemand enig idee hoe lang het duur voordat Apple de betaling binnen heeft gekregen? In dit geval gaat het om Postbank naar Rabo Bank en bij mij is het al verwerkt. Dan nog een keer de 7 dagen verzendklaar maken, wachten wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:14:
[...]

same here, maar dan voor de macbook pro , ach ik merk het wel :P
Bij mij was de verzenddatum 14-17 augustus en is vandaag pas veranderd van status naar Klaargemaakt voor verzending dus het kan ook op de laatste dag zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdagen kan de status niet veranderen he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2

B2

wa' seggie?

B2 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 16:35:
[...]

En inmiddels is de status veranderd naar verzonden. Voorlopig nog op afleverdatum 21 augustus.. hopelijk gaat hier nog wat van af. Ik zie ook nog geen status bij de TNT site, het referentienummer en vrachtnummer is daar al wel bekend.
En binnen!! Sinds vanmorgen 11.30 de trotse eigenaar :) Toch nog best snel, 15 augustus verscheept in China, vanmorgen bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B2 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:53:
[...]

En binnen!! Sinds vanmorgen 11.30 de trotse eigenaar :) Toch nog best snel, 15 augustus verscheept in China, vanmorgen bezorgd.
gefeliciteerd :),
ik heb de zelfde besteld ik verwacht hem morgen of maandag hij is in iedergeval al wel in nl. wanneer heb je hem besteld? en heb je er i life8 erbij zitten?

hoi,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2

B2

wa' seggie?

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:22:
[...]

gefeliciteerd :),
ik heb de zelfde besteld ik verwacht hem morgen of maandag hij is in iedergeval al wel in nl. wanneer heb je hem besteld? en heb je er i life8 erbij zitten?

hoi,
Bestelling 2 augustus 's avonds laat gedaan. iLife 08 zit er inderdaad bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFish
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:41

MrFish

Untitled

Mijn iMac 24"/2.4 stock is 16 augustus inderdaad verzonden. Nu staat er dat ie de 21e mogelijk bezorgd gaat worden. Als ik lees dat mensen hier hun bestelling 2 dagen na verzending hadden.. hoop ik natuurlijk stiekem op morgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

B2 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:34:
[...]

Bestelling 2 augustus 's avonds laat gedaan. iLife 08 zit er inderdaad bij.
Geluk heb jij! Ik had hem smiddags besteld en hij is nog niet verzonden :( Hij staat nog steeds op Klaargemaakt voor verzending.

Hoe lang duurde het bij jou voordat die verzonden was toen die op Klaargemaakt voor verzending stond ? Zullen ze ook op zaterdag met het vliegtuig meegaan? Denk het wel of niet ? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 13:40
2 bestellingen;

1x witte Macbook middenmaatje (engels tobo), zondag besteld, vrijdag hier.

10 aug 2007 16:40 Eindhoven Delivered
10 aug 2007 06:00 Eindhoven Out For Delivery
10 aug 2007 04:44 Eindhoven Import Received
09 aug 2007 23:50 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
09 aug 2007 23:48 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
07 aug 2007 20:46 Shanghai Shipped From Originating Depot
07 aug 2007 11:57 Shanghai Consignment Received At Transit Point
07 aug 2007 08:12 Shanghai Consignment Picked Up

1x iMac (new gen) 24" extra geheugen etc
16 aug 2007 10:37 Eindhoven Delivered
16 aug 2007 06:04 Eindhoven Out For Delivery
16 aug 2007 04:37 Eindhoven Import Received
15 aug 2007 22:08 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
15 aug 2007 22:07 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
15 aug 2007 16:02 Shanghai Shipped From Originating Depot
14 aug 2007 13:34 Shanghai Consignment Received At Transit Point
14 aug 2007 08:16 Shanghai Consignment Picked Up

die was echt snel hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kap

kap

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:09:
[...]

Mijn Mac mini is vandaag (17 aug.) verzonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kap schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 17:39:
[...]

Mijn Mac mini is vandaag (17 aug.) verzonden
Dat noem je geluk :')
Ik zal vandaag geen mailtje meer krijgen dat ie klaar is voor verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog niks, we wachten af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben [NL]
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-08 11:29
drensenbrink schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:59:
15 augustus bestelling geplaatst. Vandaag betaling goedgekeurd.

MBP 15/2.4/2X1GB/160-5400/256VRAM-NLD

Verwachte verzenddatum: 28 Aug, 2007 - 31 Aug, 2007
Verwachte leverdatum: 05 Sep, 2007 - 11 Sep, 2007

Dat wordt nog lang wachten.... :/
Damn, dat gaat lang duren, ik dacht als ik m volgende week bestel komt het wel goed..maar dan duurt het nog VET lang 8)7
Toch maar eens kijken of het deze week nog lukt, kan het bestellen op zaterdag of heeft dat geen zin en is maandag net zo snel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Ruben [NL] schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 19:53:
[...]

Damn, dat gaat lang duren, ik dacht als ik m volgende week bestel komt het wel goed..maar dan duurt het nog VET lang 8)7
Toch maar eens kijken of het deze week nog lukt, kan het bestellen op zaterdag of heeft dat geen zin en is maandag net zo snel?
Mjah, ik heb hem vandaag besteld en gelijk overgemaakt. Ik denk dat ik dinsdag de betaal bevestiging krijg en dan nog is anderhalve week. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kap

kap

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 18:41:
[...]

Dat noem je geluk :')
Ik zal vandaag geen mailtje meer krijgen dat ie klaar is voor verzending.
Status verzending om 20.30

17 aug 2007 18:11 Shipped From Originating Depot
17 aug 2007 18:04 Prague Arrived At Sending Depot

Ik hoop dat maandag de aflevering plaats vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kap schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 20:33:
[...]

Status verzending om 20.30

17 aug 2007 18:11 Shipped From Originating Depot
17 aug 2007 18:04 Prague Arrived At Sending Depot

Ik hoop dat maandag de aflevering plaats vindt.
Wanneer heb je besteld en betaald?

Ik heb de 13e besteld en betaald. De 14e kreeg ik mijn bevestiging maar tot op heden nog niets terug gekregen over verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte heer David Gilmour,

Wij stellen het op prijs dat u voor de Apple Store hebt gekozen.

De vraag naar het door u bestelde product blijkt groter dan verwacht. Daardoor is het niet mogelijk u het product op de opgegeven verzenddatum toe te sturen. Uiteraard zullen wij het bestelde product zo spoedig mogelijk verzenden. De verzending zal nu naar verwachting op 29.08.2007 plaatsvinden.

We verwachten dat uw bestelling op uw afleveradres afgeleverd wordt op of voor 31.08.2007.
wireless keyboard besteld op 10 augustus 10 minuten nadat de store weer open was :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2007 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kap

kap

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 21:03:
[...]

Wanneer heb je besteld en betaald?

Ik heb de 13e besteld en betaald. De 14e kreeg ik mijn bevestiging maar tot op heden nog niets terug gekregen over verzending.
Ik heb de mijne de 13e besteld en betaald met creditkaart. Ik ontving de zelfde dag de bevestigingsmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk dat is mooi werk, die van mij is klaargemaakt voor verzending :) , dat betekent vandaag of morgen de deur uit.

Die lange levertijden van de macbook pro 15" komen door de led schermen, de fabrikant daarvan kan de vraag niet bijbenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 23:19:
Kijk dat is mooi werk, die van mij is klaargemaakt voor verzending :) , dat betekent vandaag of morgen de deur uit.

Die lange levertijden van de macbook pro 15" komen door de led schermen, de fabrikant daarvan kan de vraag niet bijbenen.
Hoop hem toch binnen 2 weken binnen te hebben. Vandaag besteld overigens. :X
Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* Ga niet off-topic. Dit is een topic over de levering van je mooie spulletjes, geen vragenbank over andere dingen.
* Voor vragen als, waar kan ik mijn status bekijken e.d. Zie de links in de startpost!
* Houd het netjes, en gezellig! ;)