Wow, ik heb geluk, mijn MBP zou pas 14 aug worden verstuurd maar ik kreeg vanddaag een mailtje dat hij net verstuurd is, het is alleen jammer dat het weekend ertussen zit en dat ik volgende week de hele week moet werken (maandag t/m zaterdag) maar ik denk dat ik hem volgende week kan verwachten.
Verwijderd
Macbook Pro 2.2ghz 15.4 inch (mat) besteld op 31 juli. Is vandaag verzonden, verwachte aankomst: 8 augustus :-)
Wow het wordt steeds sneller
. Ik heb precies hetzelfde besteld vandaag en meteen betaald, wacht nu op mail dat het geld binnen is
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Verwijderd
Jup inderdaad op de 26ste. Valt me alles meeDeluxZ schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 13:36:
Je had hem de 26ste besteld toch ? Ik heb hem de 18de besteld bij een apple store en daar sta ik 6de op de lijst dus waarschijnlijk duurt het nog 3 weken voordat ik hem heb (gemiddeld 2 per week denk ik, ooit geen dus). Mooi annuleren en op internet bestellen
edit:
besteld
Het is overigens wel een heerlijke ervaring na windows. OS X werkt toch lekkerder voor mijn gevoel. Net even Windows geinstalleerd met Bootcamp voor de een lan die ik binnenkort heb, voor dat soort dingen heb ik toch windows nodig
Hmm, toch wel vreemd die grote verschillen. De een is na een paar dagen al verzonden en de ander staat na een maand nog steeds op "nog niet verzonden".Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 16:51:
Macbook Pro 2.2ghz 15.4 inch (mat) besteld op 31 juli. Is vandaag verzonden, verwachte aankomst: 8 augustus :-)
Dan vraag ik me toch af waardoor dat komt...
edit:
Wat voor een tobo heb jij gekozen? NL of Int. Engels?
[ Voor 6% gewijzigd door Vanitas op 02-08-2007 17:36 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Hmm, misschien dat dat wat uit maakt dan. Ik heb NL tobo (ik wil een euro tekentjeVerwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 18:12:
Ik heb Int. Engels (zowel tobo als mac OS).
* Vanitas wacht nog wat langer.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Heb gisterenavond bij ivizi in Maastricht een std Macbook Pro 15" 2,2Ghz besteld. Volgens hun grote leverproblemen, er waren mensen die al 2 weken aan het wachten waren. Hopelijk gaat dit een beetje meevallen, want een MBP voor mijn verjaardag (8-8) zou wel fijn zijn
knowledge is king, so we love the scientist *** Google is my biatch!
Zal niet meevallen gister via internet besteld en meteen betaald, en bij mij is het:iPiX1999 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 09:36:
Heb gisterenavond bij ivizi in Maastricht een std Macbook Pro 15" 2,2Ghz besteld. Volgens hun grote leverproblemen, er waren mensen die al 2 weken aan het wachten waren. Hopelijk gaat dit een beetje meevallen, want een MBP voor mijn verjaardag (8-8) zou wel fijn zijn
Verwachte verzenddatum: 14 Aug, 2007 - 17 Aug, 2007
Verwachte leverdatum: 17 Aug, 2007 - 23 Aug, 2007
Bij mij hier hetzelfde, ook gisteren besteld, wel maatwerk door de 160GB schijf.DeluxZ schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 11:07:
[...]
Zal niet meevallen gister via internet besteld en meteen betaald, en bij mij is het:
Verwachte verzenddatum: 14 Aug, 2007 - 17 Aug, 2007
Verwachte leverdatum: 17 Aug, 2007 - 23 Aug, 2007
[update]
Kreeg vandaag onverwacht een telefoontje uit +441 (engeland denk ik). De jongens van Apple aan de lijn. Hij wou me AppleCare aansmeren, 2 jaar voor 400 euro. Dat heb ik maar afgeslagen.
Maar nu ik de beste meneer toch aan de lijn had... dacht, ik probeer even te informeren naar mijn bestelling (MBP 15" Glossy 2,4 Ghz, rest std.) waar ik nu al 5 weken op wacht en maar niks krijg te horen van de reseller.
Hij word 13 augustus opgestuurd, de beste man kon het mij wel vertellen terwijl de reseller waar ik hem besteld heb mij maar blijft 'verkopen': we hebben even voor u naar Apple gebeld, en het is nog niet duidelijk hoe en wat, u moet maar geduld hebben.
Waardeloos dus, voortaan maar direct bij AppleStore bestellen.
In totaal wacht ik dus een dikke 7 weken op mijn MBP
Kreeg vandaag onverwacht een telefoontje uit +441 (engeland denk ik). De jongens van Apple aan de lijn. Hij wou me AppleCare aansmeren, 2 jaar voor 400 euro. Dat heb ik maar afgeslagen.
Maar nu ik de beste meneer toch aan de lijn had... dacht, ik probeer even te informeren naar mijn bestelling (MBP 15" Glossy 2,4 Ghz, rest std.) waar ik nu al 5 weken op wacht en maar niks krijg te horen van de reseller.
Hij word 13 augustus opgestuurd, de beste man kon het mij wel vertellen terwijl de reseller waar ik hem besteld heb mij maar blijft 'verkopen': we hebben even voor u naar Apple gebeld, en het is nog niet duidelijk hoe en wat, u moet maar geduld hebben.
Waardeloos dus, voortaan maar direct bij AppleStore bestellen.
In totaal wacht ik dus een dikke 7 weken op mijn MBP
.
Ik heb woensdag avond een fotoboek besteld via Aperture.
En vandaag is deze al verzonden.
(naar het verkeerde adres, naar mijn adres, en niet naar het zelf op te geven adres)
Dat is best rap.
(hee, het blijft een apple product
)
(naar het verkeerde adres, naar mijn adres, en niet naar het zelf op te geven adres)
Dat is best rap.
(hee, het blijft een apple product
Verwijderd
Wel leuk en best mooi, maar achterlijk duur en dan zit er ook nog een 'made on a Mac' logo op de kaft aan de achterkantweeraanmelden schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 16:00:
Ik heb woensdag avond een fotoboek besteld via Aperture.
Dat is best rap.
(hee, het blijft een apple product)
Nou, m'n MBP is verzonden
Ik kan hem al tracken op de TNT site, maar bij de status staat nog niks ingevuld. Hij is precies op de laatste dag verzonden van wat aangegeven stond. Toch wel netjes
A.s. dinsdag kan ik mn MBP verwachten volgens de site.
Ik kan hem al tracken op de TNT site, maar bij de status staat nog niks ingevuld. Hij is precies op de laatste dag verzonden van wat aangegeven stond. Toch wel netjes
A.s. dinsdag kan ik mn MBP verwachten volgens de site.
Weet iemand of je zelf moet tekenen voor de ontvangst of je ID moet laten zien?
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
Is niet nodig.. je hoeft ook niet zelf te tekenen..domi235 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 18:07:
Weet iemand of je zelf moet tekenen voor de ontvangst of je ID moet laten zien?
[ Voor 7% gewijzigd door Eswip op 03-08-2007 18:10 ]
31 juli MBP 15" mat, NL-NL, besteld:
Verwachte verzenddatum: 14 Aug, 2007 - 17 Aug, 2007.
Verwachte leverdatum: 22 Aug, 2007 - 28 Aug, 2007.
Verwachte verzenddatum: 14 Aug, 2007 - 17 Aug, 2007.
Verwachte leverdatum: 22 Aug, 2007 - 28 Aug, 2007.
Verwijderd
Voor mensen die een standaard MBP 2,2 Ghz 15,4" wil hebben moet naar de macwinkel in Rotterdam kijken, daar hebben ze ze gewoon op voorraad.
Ik had hem daar ook willen kopen maar ik heb hem toch maar besteld via apple zodat ik 150 euri korting kreeg en heb er voor 50 euri ook maar gelijk een 160 GiG hardeschijf in laten plaatsen.
Het enige wat ik niet kan zien is waar mijn MBP nu is, hij is gisteren om 15:00 verzonden maar als ik via de link het 80**etc nummer intik zie ik verder niets veranderd aan de status.
Nou maar hopen dat ie maandag binnenkomt al zou morgen nog veel beter zijn maar wel onwaarschijnlijk.
Ik had hem daar ook willen kopen maar ik heb hem toch maar besteld via apple zodat ik 150 euri korting kreeg en heb er voor 50 euri ook maar gelijk een 160 GiG hardeschijf in laten plaatsen.
Het enige wat ik niet kan zien is waar mijn MBP nu is, hij is gisteren om 15:00 verzonden maar als ik via de link het 80**etc nummer intik zie ik verder niets veranderd aan de status.
Nou maar hopen dat ie maandag binnenkomt al zou morgen nog veel beter zijn maar wel onwaarschijnlijk.
Met 160 gig schijf erin komt hij uit china, dat duurt dus minimaal een week...Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 19:22:
Voor mensen die een standaard MBP 2,2 Ghz 15,4" wil hebben moet naar de macwinkel in Rotterdam kijken, daar hebben ze ze gewoon op voorraad.
Die van mij is vandaag verzonden en komt dinsdag aan als ik de site mag geloven. En de gemiddelde verzendtijd is 3 a 4 dagen als je zo in de topic kijkt. Dus het kan wel hoor.Eswip schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 19:50:
[...]
Met 160 gig schijf erin komt hij uit china, dat duurt dus minimaal een week...
Verwijderd
toch heeft apple flinke leverproblemen met zijn LED backlight problemen, het schijnt dat de productie een tijdje stil heeft gelegen voor verbeteringen aan het 15" scherm -> nieuwe batch binnenkort (na augustus)
problemen -> gele waas van het scherm
problemen -> gele waas van het scherm

Zullen ze het risico nemen dat deze schermen niet goed zijn, en dat mensen deze dan terug gaan sturen ?
Misschien handig om bij updates van orders erbij te zetten wanneer je besteld hebt en wat MBP 2,2/mat/glossy? Zou kunnen we beetje zien hoe lang het gemiddeld duurt en of de tijden die Apple aangeeft een beetje kloppen
Misschien handig om bij updates van orders erbij te zetten wanneer je besteld hebt en wat MBP 2,2/mat/glossy? Zou kunnen we beetje zien hoe lang het gemiddeld duurt en of de tijden die Apple aangeeft een beetje kloppen
Verwijderd
ik zou niet weten waarom apple dat eigenlijk niet zou doen? moeten ze al die schermen dan weer weg doen ? nee hoor, alles wat besteld is dat wordt gewoon geleverd. en als je geen probleem heb is het goed toch ? het is geen DOA ofzo .. !
en het zijn geruchten he !
en het zijn geruchten he !
Mijn macbook is gisteren geleverdLuukNouwen schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 18:23:
Zojuist een Macbook besteld (helemaal standaard). <= met optionele mini-DVI naar DVI-adapter, waardoor de bestelling CTO wordt.
De verwachtte verzenddatum is 30 juli
De verwachtte leverdatum is 7 augustus
Verwijderd
De besteltijd (via winkel iig) loopt op tot minimaal een maand. Besteld op 20 juli: MPB, 2,2, 160gb 7200, glossy. Vandaag mail gehad van mijn applewinkel:
"Helaas zijn de MacBook Pro's op dit moment niet goed leverbaar. De verwachting is dan ook dat de door u bestelde MacBook Pro over ongeveer 2 á 3 weken binnen zal zijn."
"Helaas zijn de MacBook Pro's op dit moment niet goed leverbaar. De verwachting is dan ook dat de door u bestelde MacBook Pro over ongeveer 2 á 3 weken binnen zal zijn."
Verwijderd
Eigenlijk klopt het wel een beetje hoe je het zegt. Apple Resellers zijn in feite ook concurrenten van Apple. Dit vanwege Apple's eigen online store. Die wordt als eerste voorzien van een voorraad. Voor zover ik weet kunnen resellers niet bij Apple gaan vragen waar een bepaalde bestelling verblijft. Wat daar precies de oorzaak van is weet ik niet.Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 20:35:
[...]
Het is ook niet mijn bedoeling om vijandig te zijn jegens de apple winkel, zijn gewoon superaardige mensen daar.
Maar wat mij vervreemd is dat ik als klant de indruk krijg dat de winkel net als mensen die online bestellen achter in de rij moet gaan staan - ik ben dus via hun klant bij Apple. Vervolgens krijgen de mensen die online bestellen een trackingoptie aangeboden terwijl jouw applereseller daar kennelijk niet over kan beschikken. Dat komt gewoon een beetje vreemd op mij over, maar ik wil niet overkomen als een jankerd, er zijn ergere dingen in de wereld dan wachten op een frickin' notebook.....
Verwijderd
Ik heb een 2,2 GHz MBP met mat scherm en een 160 Gb hardeschijf besteld.
Ik heb hem 28 juli besteld en de volgende dag (29 juli) betaald via "wire transfer".
2 dagen later (31 juli) kreeg ik een mail dat de MBP betaald was en dat hij verwerkt werd, ook stond erin dat de verwachte verzend datum 9 - 14 aug was en de verwachte lever datum 14 - 20 aug was.
Maar, weer 2 dagen later (2 aug) kreeg ik een mail dat hij verzonden was (ik blij) en daarin stond dat de verwachte afleverdatum op of voor 8 aug is.
Vandaag (4 aug) heb ik de factuur binnengekregen waarop staat dat ik betaald heb.
Het enige wat ik nu wil weten is hoe ik kan zien waar mijn MBP op het moment is.
Als ik via apecode mijn 80etc getal invoer krijg ik "Tracking status for 80etc." te zien en verder niets.
Als ik via het apple mailtje op "status bestelling" druk en dan op "volg deze zending" krijg ik een melding te zien waarop staat dat safari de identiteit van de website niet kan controleren.
Wat doe ik fout?
Ik heb hem 28 juli besteld en de volgende dag (29 juli) betaald via "wire transfer".
2 dagen later (31 juli) kreeg ik een mail dat de MBP betaald was en dat hij verwerkt werd, ook stond erin dat de verwachte verzend datum 9 - 14 aug was en de verwachte lever datum 14 - 20 aug was.
Maar, weer 2 dagen later (2 aug) kreeg ik een mail dat hij verzonden was (ik blij) en daarin stond dat de verwachte afleverdatum op of voor 8 aug is.
Vandaag (4 aug) heb ik de factuur binnengekregen waarop staat dat ik betaald heb.
Het enige wat ik nu wil weten is hoe ik kan zien waar mijn MBP op het moment is.
Als ik via apecode mijn 80etc getal invoer krijg ik "Tracking status for 80etc." te zien en verder niets.
Als ik via het apple mailtje op "status bestelling" druk en dan op "volg deze zending" krijg ik een melding te zien waarop staat dat safari de identiteit van de website niet kan controleren.
Wat doe ik fout?
Je kunt op de TNT site het 80xxx nummer invoeren en dan reference aanklikken. Daarmee kun je dan tracken.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
En er staat nu ook wat info op mn tracking page:
Hoe versturen ze het eigenlijk? Gaat dat gewoon per vliegtuig?
quote: TNT trackingdatum tijd TNT-lokatie status
03 aug 2007 23:12 Shanghai Shipped From Originating Depot
03 aug 2007 14:07 Shanghai Consignment Received At Transit Point
03 aug 2007 14:03 Shanghai Consignment Picked Up
Zo te zien gaat alles goedquote: ProductMBP 15/2.2/2x1GB/120-5400/128VRAM-NLD
Estimated Delivery Date 07 Aug 2007 (Subject to change)
besteld op: 19-08-07
Met ADC korting
Ja, per vliegtuig..Vanitas schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 14:07:
En er staat nu ook wat info op mn tracking page:
[...]
[...]
Zo te zien gaat alles goed
Verwijderd
Bedankt voor de TNT site Hoedje, had er zelf niet aan gedacht.
03 aug 2007 10:07 Shanghai Shipped From Originating Depot
02 aug 2007 14:03 Shanghai Consignment Received At Transit Point
02 aug 2007 13:28 Shanghai Consignment Picked Up
Verwijderd
Mensen,
Ik kan vanaf afgelopen vrijdag mijn zending volgen. Echter heb ik nog steeds geen update gekregen en staat er nog niks bij. Is het zo dat het vliegtuig nu al naar Nederland aan het vliegen is en dat die site pas maandag ( werkdag ) word geupdate?
Of is het zo dat het vliegtuig pas maandag gaat vliegen? Het lijkt mij dat transportvliegtuigen ook gewoon zaterdag en zondag vliegen.
Ik ga namelijk zaterdag op vakantie voor 8 dagen. En ik wil graag me flaptop ervoor hebben. Als hij maandag word verzonden is er nog een kans dat hij vrijdag of zaterdag binnen komt toch?
Marco
Ik kan vanaf afgelopen vrijdag mijn zending volgen. Echter heb ik nog steeds geen update gekregen en staat er nog niks bij. Is het zo dat het vliegtuig nu al naar Nederland aan het vliegen is en dat die site pas maandag ( werkdag ) word geupdate?
Of is het zo dat het vliegtuig pas maandag gaat vliegen? Het lijkt mij dat transportvliegtuigen ook gewoon zaterdag en zondag vliegen.
Ik ga namelijk zaterdag op vakantie voor 8 dagen. En ik wil graag me flaptop ervoor hebben. Als hij maandag word verzonden is er nog een kans dat hij vrijdag of zaterdag binnen komt toch?
Marco
Verwijderd
Ik kreeg dus ook geen update nadat mijn MBP was verzonden maar dankzij de tip van Hoedje kan ik hem nu toch volgen, hier is de link:
http://www.tnt.com/webtra...ntry=NL&genericSiteIdent=
Je moet gewoon je 80****etc. nummer in dat veld intikken en het bolletje met referentie aanklikken en dan krijg je alles te zien.
Als je laptop vrijdag verzonden is de kans groot dat je je laptop voor volgende week vrijdag binnen.
http://www.tnt.com/webtra...ntry=NL&genericSiteIdent=
Je moet gewoon je 80****etc. nummer in dat veld intikken en het bolletje met referentie aanklikken en dan krijg je alles te zien.
Als je laptop vrijdag verzonden is de kans groot dat je je laptop voor volgende week vrijdag binnen.
Verwijderd
Ik heb vrijdag idd een bericht gekregen dat ie is verzonden. Alleen als ik bij TNT dat nummer invul zie ik nog niks. Staat geen info bij.
Krijg ik dan zeker morgenochtend zon hele berg info
??
Krijg ik dan zeker morgenochtend zon hele berg info
Waarschijnlijk is die nu ergens aan het wachten en als die gescand wordt ofzo komt de status pas door
Bij normale zendingen in Nederland moet die eerst gescand (of wat ze doen) in ieder geval bekend zijn en dan kan je de status zien
Als hij verzonden is dan staat er ook info op de tracking pagina, dus ik denk dat die van jou nog niet is verzonden uit Shanghai.Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 16:44:
Ik heb vrijdag idd een bericht gekregen dat ie is verzonden. Alleen als ik bij TNT dat nummer invul zie ik nog niks. Staat geen info bij.
Krijg ik dan zeker morgenochtend zon hele berg info??
Dit staat er bij mij:
Dus ik gok dat die van jou maandag wordt verzonden, het versturen duurt ongeveer 3 of 4 dagen (van wat ik zo in dit topic heb gezien). Dus met een beetje mazzel heb je em vrijdag wel.datum tijd TNT-lokatie status
Ja.Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 21:05:
Ok bedanktMijn laatste vraag
. Bezorgt TNT ook op een zaterdag?
Verwijderd
Kheb nou vrijdag die mail gehad van Apple, maar ik krijg nog steeds geen info bij TNT. Hij vind niks
. Beetje raar, want op dit forum lees ik dat je de dag erna info hebt. Dat zou dan afgelopen zaterdag al zijn
En nog steeds staat er niks bij
En nog steeds staat er niks bij
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2007 18:21 ]
datum tijd TNT-lokatie status
06 aug 2007 17:45 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
06 aug 2007 17:45 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
Yay, dan zal ie morgen wel binnenkomen.Product
MBP 15/2.2/2x1GB/120-5400/128VRAM-NLD mat scherm
Update:
Order: MacBook Pro, 15-inch, 2.2GHz, Glossy
Leverancier: in Rotterdam
Besteldatum: 8 juni 2007
Leverdatum: 2008?
En nu niet Apple bagatelliseren! Waarom is de levertijd van dit model, Glossy scherm, in verhouding tot hetzelfde model maar dan met een Mat scherm zo belachelijk lang!
Microsoft zou hier eigenlijk een leuk filmpje van moeten maken.
Ik ben geduldig, maar mijn geduld raakt op.
Leverdatum: 2008?
En nu niet Apple bagatelliseren! Waarom is de levertijd van dit model, Glossy scherm, in verhouding tot hetzelfde model maar dan met een Mat scherm zo belachelijk lang!
Microsoft zou hier eigenlijk een leuk filmpje van moeten maken.
Ik ben geduldig, maar mijn geduld raakt op.
Verwijderd
06 aug 2007 18:27 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
06 aug 2007 18:27 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
Product
MBP 15/2.2/2x1GB/160-5400/128VRAM-NLD mat scherm
Yay, die van mij komt waarschijnlijk ook morgen binnen
06 aug 2007 18:27 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
Product
MBP 15/2.2/2x1GB/160-5400/128VRAM-NLD mat scherm
Yay, die van mij komt waarschijnlijk ook morgen binnen
Verwijderd
Doe ik misschien iets verkeerd ofzo 
Mijn nummer is 8056932157
Kan iemand hier misschien kijken of dat hij iets kan vinden. Lijkt me sterk dat ie nog niet weg is
. Ik heb vrijdag die mail van apple gehad
Mijn nummer is 8056932157
Kan iemand hier misschien kijken of dat hij iets kan vinden. Lijkt me sterk dat ie nog niet weg is
Hier hier kun jij je zending volgenTracking status for 8056932157
Delivery note Line Purchase Order Box Cnt Part Id Qty Date Actual Status Code Actual Status Status Description Shipping Point ETA
Flextronics Logistics B.V., Venray, NL
8056932157 000010 W82825513 1 MA895N/A 1 04 aug 07 32 55 flight departed Apple Shanghai 09 aug 07
04 aug 07 32 05 Flight Booked Kuehne & Nagel Shanghai 09 aug 07
03 aug 07 30 63 handover at supplier Apple Shanghai 09 aug 07
03 aug 07 30 64 Departed from source Kuehne & Nagel Shanghai
[ Voor 9% gewijzigd door DeluxZ op 06-08-2007 21:34 ]
Verwijderd
HUH is die van mij
..wrom krijg ik dan helemaal niks te zien :P:P
Kan hij nog vrijdag binnen komen denken jullie ?
Je weet toch wel waar ETA voor staat?Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 21:34:
HUH is die van mij..wrom krijg ik dan helemaal niks te zien :P:P
Die is van jou ja marcootje123. Ga naar die link en vul je 80xxxxxxxx nummer in
Meh, m'n ma was vanmorgen niet thuis (van 9 tot 12, hoezo slechte timingdatum tijd TNT-lokatie status
07 aug 2007 10:17 Arnhem Not Home On Delivery Attempt To Residential Address
07 aug 2007 07:42 Arnhem Out For Delivery
06 aug 2007 23:09 Arnhem Import Received
06 aug 2007 17:45 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
06 aug 2007 17:45 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
Nou dan neem ik morgen maar een dagje vrij, aangezien mn ma ook dan niet thuis is.
Vanitas... je kunt de TNT bellen en het pakket morgen of wellicht vandaag nog op je werk laten bezorgen...hoef je geen dag vrij voor te nemenVanitas schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 10:44:
[...]
Meh, m'n ma was vanmorgen niet thuis (van 9 tot 12, hoezo slechte timing), en ik zat op mn stage
Nou dan neem ik morgen maar een dagje vrij, aangezien mn ma ook dan niet thuis is.
Mah, ik weet niet of ze dat zo op prijs stellen hier, en als ik em morgen krijg dan heb ik mooi de tijd om er mee te prutsenIbix schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 11:24:
[...]
Vanitas... je kunt de TNT bellen en het pakket morgen of wellicht vandaag nog op je werk laten bezorgen...hoef je geen dag vrij voor te nemen
Hopelijk krijg ik hem ook bezorgd door TNT, als die de 14de verzonden wordt (volgede week dinsdag) dan 4 dagen ongeveer komt die op zaterdag aan
Verwijderd
Hoe komt het eigenlijk dat ik me status niet bij TNT kan opvragen? Ik kan het alleen via die andere site. Terwijl dat andere mensen hier het wel via TNT kunnen opvragen
Omdat die van jou door Kuehne+Nagel wordt verzonden?
Verwijderd
Ik zat net op mijn werk en om 9:16 werk ik gebeld door mijn pa dat de MBP binnen was en ik moest nog tot 18:00 werken.
Maarja ik ben nu thuis en zit er een beetje mee te kloten alleen kom ik niet door het begin heen omdat ik geen idee heb wat ik bij abonnee nummer in moet vullen en als ik het leeg laat gaat ie niet verder GRRR.
Maarja ik ben nu thuis en zit er een beetje mee te kloten alleen kom ik niet door het begin heen omdat ik geen idee heb wat ik bij abonnee nummer in moet vullen en als ik het leeg laat gaat ie niet verder GRRR.
abonnee nummer?? Waar moet je dat in hemelsnaam invullne?Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 19:07:
Ik zat net op mijn werk en om 9:16 werk ik gebeld door mijn pa dat de MBP binnen was en ik moest nog tot 18:00 werken.
Verwijderd
Ik heb 2 maand geleden MBP 2.4 (MA896) besteld, maar levertijd is tot op heden nog steeds onbekend... heb hem niet via Apple store besteld, maar via een winkel.
Is ergens ook na te gaan wat de levertijd nog kan zijn? De 2.2 versie is gewoon uit voorraad leverbaar.
Is ergens ook na te gaan wat de levertijd nog kan zijn? De 2.2 versie is gewoon uit voorraad leverbaar.
Ik heb twee 2.2 versies besteld via een winkel en wacht nu al zo'n 6 a 7 weken en de winkel weet geen duidelijke levertijden. We hebben alle twee een 7200rpm 160GB disk en US-EN besteld.Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 19:48:
Ik heb 2 maand geleden MBP 2.4 (MA896) besteld, maar levertijd is tot op heden nog steeds onbekend... heb hem niet via Apple store besteld, maar via een winkel.
I've visited the Mothership @ Cupertino
Verwijderd
Heb vandaag mijn 2.2 macbook pro (glossy) eindelijk ontvangen. Ik heb deze op 18 juni besteld via een premium apple reseller. Ik heb dus 7 weken moeten wachten. Maar het is wachten waard, een geweldig toestel.
Gefeliciteerd! Eindelijk iemand met een glossy scherm. Die premium apple reseller, waar zit die?Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 21:37:
Heb vandaag mijn 2.2 macbook pro (glossy) eindelijk ontvangen. Ik heb deze op 18 juni besteld via een premium apple reseller. Ik heb dus 7 weken moeten wachten. Maar het is wachten waard, een geweldig toestel.
http://www.tnt.com/webtra...ntry=NL&genericSiteIdent=Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 14:22:
Hoe komt het eigenlijk dat ik me status niet bij TNT kan opvragen? Ik kan het alleen via die andere site. Terwijl dat andere mensen hier het wel via TNT kunnen opvragen
Internationale zendingen moet je via TNT.com doen, niet tnt.nl
Oh jij hebt de andere verzendmethode,
http://www.apecode.com/ap...6932157&tracknum=Track%21
Apple heeft verschillende verzendmethoden, vaak word je gevraagd of het een zakelijke bezorgadres is of niet, dan bepalen ze aan de hand daarvan de methode
[ Voor 23% gewijzigd door FlorisB op 08-08-2007 11:08 ]
Verwijderd
Die zit in antwerpen namelijk Switch shops.qwertyuiop schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 08:59:
[...]
Gefeliciteerd! Eindelijk iemand met een glossy scherm. Die premium apple reseller, waar zit die?
Verwijderd
Die van mij staat al een tijdje op:
Carrier Tracking Number
In transit to final destination - carrier details to be updated shortly
Hoelang duurt het ongeveer voordat het verandert? Staat nu zo vanaf zaterdag oid.
Carrier Tracking Number
In transit to final destination - carrier details to be updated shortly
Hoelang duurt het ongeveer voordat het verandert? Staat nu zo vanaf zaterdag oid.
Iemand enig idee of er nog ergens in de buurt van Rotterdam/Dordrecht MBPs van 2.2GHz in voorraad zijn?
In Rotterdam @ apple winkel dacht ik dat ze er hadden, in ieder geval dat zei iemand in dit topic.
Verwijderd
Bij mij is ook het 1 en ander verandert:
07 aug 07 86 14 booking slot obtained Apple Shanghai 08 aug 07
07 aug 07 40 69 accept scanned at EDC NLAMS07 09 aug 07
07 aug 07 30 10 departed direct NLAMS07 09 aug 07
04 aug 07 32 55 flight departed Kuehne & Nagel Shanghai 09 aug 07
03 aug 07 30 64 Departed from source Kuehne & Nagel Shanghai 09 aug 07
Als ik nou naar de site ga van apple staat er het volgende:
Carrier Tracking Number
00340450290001736895
Assigned Carrier
NL DISTRIBUTION CENTER
Betekent het nou dat hij in NL is? Ik kan iig nog niks via TNT volgen. Misschien dat ik iets verkeerd doe?
07 aug 07 86 14 booking slot obtained Apple Shanghai 08 aug 07
07 aug 07 40 69 accept scanned at EDC NLAMS07 09 aug 07
07 aug 07 30 10 departed direct NLAMS07 09 aug 07
04 aug 07 32 55 flight departed Kuehne & Nagel Shanghai 09 aug 07
03 aug 07 30 64 Departed from source Kuehne & Nagel Shanghai 09 aug 07
Als ik nou naar de site ga van apple staat er het volgende:
Carrier Tracking Number
00340450290001736895
Assigned Carrier
NL DISTRIBUTION CENTER
Betekent het nou dat hij in NL is? Ik kan iig nog niks via TNT volgen. Misschien dat ik iets verkeerd doe?
Oké, ik ga nooit meer klagen over levertijden. ( *afklopt. ) M'n nieuwe iMac, eergister besteld, is de provincie al in.
[ Voor 7% gewijzigd door Nietzman op 09-08-2007 09:46 ]
Ik had de vorige keer gewoon geluk dat ze net waren binnengekomen, nu helaas wat minder..DeluxZ schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 22:56:
In Rotterdam @ apple winkel dacht ik dat ze er hadden, in ieder geval dat zei iemand in dit topic.
Gister werd ik gebeld door mijn Apple winkel dat mijn MBP binnen was die ik 18 juli had besteld. Maarja ik heb hem nu al op internet besteld en hij word volgende week verzonden
Slechte gok zo dus

Verwijderd
2 uur later is ie weer verandert:S
Carrier Tracking Number
RTML00232416
Assigned Carrier
KUEHNE & NAGEL
Wat doen ze toch allemaal met dat ding
Want net stond er dat hij al in NL was. Lees vorige post
Iemand hier waarbij het ook zo ging?
Carrier Tracking Number
RTML00232416
Assigned Carrier
KUEHNE & NAGEL
Wat doen ze toch allemaal met dat ding
Iemand hier waarbij het ook zo ging?
Verwijderd
Ik kan nog steeds helemaal niks na checken. Kheb TNT gebeld en die zeggen dat hij nog niet in NL is. Terwijl ik gisteren een bericht kreeg dat hij hier was aangekomen. Nergens is iets te vinden:S
Zojuist nog bekeken, en stond nu op 24 uur?Servor schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 11:06:
iLife '08 heeft nu ook een ready-to-ship-tijd van 3 dagen..
Ik heb een uur na de presentatie dinsdag (zodra de store het weer deed) zowel een familypack van iWork als iLife besteld. Ready-to-ship van iLife was toen volgens mij al langer voor de losse versie.
Na de bevestigingsmail direct betaald via overschrijving (via Bibit). Pakket ligt nu bij UPS en komt waarschijnlijk morgen aan.
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Update:
Leverdatum: 9 augustus 2007
Vanmiddag heb ik dan eindelijk de MBP ontvangen! Hij werd zelfs persoonlijk gebracht door onze leverancier. Hij had ook een iPhone bij zich (nieuw in doos)! Hier hebben we even mee kunnen spelen. Wat een mooi apparaat!
Leverdatum: 9 augustus 2007
Vanmiddag heb ik dan eindelijk de MBP ontvangen! Hij werd zelfs persoonlijk gebracht door onze leverancier. Hij had ook een iPhone bij zich (nieuw in doos)! Hier hebben we even mee kunnen spelen. Wat een mooi apparaat!
Verwijderd
vandaag geld ontvangen, ik verwacht dat ik het eerder zal krijgen (ik hoop het in ieder geval)
Verwachte verzenddatum: 20 Aug, 2007 - 23 Aug, 2007.
Verwachte leverdatum: 28 Aug, 2007 - 03 Sep, 2007.
Verwachte verzenddatum: 20 Aug, 2007 - 23 Aug, 2007.
Verwachte leverdatum: 28 Aug, 2007 - 03 Sep, 2007.
Gisterenavond (9 augustus) besteld:
Verwachte verzenddatum: 16 Aug, 2007
Verwachte leverdatum: 24 Aug, 2007 - 27 Aug, 2007
Het gaat om de nieuwe iMac 24" 2,4GHz met als BTO alleen Bluetooth Mighty Mouse, verder nog een Universal Dock en een mini-DVI>DVI converter.
Het gaat om de nieuwe iMac 24" 2,4GHz met als BTO alleen Bluetooth Mighty Mouse, verder nog een Universal Dock en een mini-DVI>DVI converter.
Ja ik ook gisteravond (vannacht eigenlijk) precies hetzelfde besteld. Alleen nog geen bevestigingsmail van de Apple store gehad. Vind ik wel vreemd eigenlijk. Overigens heb ik wel korting via de Apple store voor onderwijs.Mei schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 07:11:
Gisterenavond (9 augustus) besteld:
Toen ik bestelde stond het family pack op 24 hr, en de losse editie op 3 dagen. Maar ik had 'm uiteindelijk toch een dag later in huis! Erg rap dus.Speedpete schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 19:13:
[...]
Zojuist nog bekeken, en stond nu op 24 uur?
Ik heb een uur na de presentatie dinsdag (zodra de store het weer deed) zowel een familypack van iWork als iLife besteld. Ready-to-ship van iLife was toen volgens mij al langer voor de losse versie.
Na de bevestigingsmail direct betaald via overschrijving (via Bibit). Pakket ligt nu bij UPS en komt waarschijnlijk morgen aan.
Mijn nieuwe toetsenbord stond gepland om 9 aug verstuurt te worden, maar is nu naar 21 aug verhuist
Ik heb hem maar geannuleerd en kijk wel of ik hem in een Apple store kan bemachtigen.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Verwijderd
Door de bel heen geslapen toen ze langskwamen vandaag, nu moet ik wachten tot maandag10 aug 2007 12:15 Arnhem Not Home On Delivery Attempt To Residential Address
iMac 24"/2.4 GHz/1 GB - stock dus, geen BTO opties - besteld op 7 augustus, vlak na de keynote. Nadat ik de bevestiging heb gehad, direct het geld overgemaakt.
9 augustus kreeg ik 't mailtje dat mijn bestelling werd verwerkt.
Verwachte verzenddatum: 16 aug
Verwachte leverdatum: 17 aug - 20 aug. We wachten af
Damn, ik heb mijn macbook pro op 6 aug besteld. Op de 7e kreeg ik een betaal bevestiging. Nu staat er dit bij mij:MrFish schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 19:46:
iMac 24"/2.4 GHz/1 GB - stock dus, geen BTO opties - besteld op 7 augustus, vlak na de keynote. Nadat ik de bevestiging heb gehad, direct het geld overgemaakt.
Verwachte verzenddatum: 16 Aug, 2007 - 21 Aug, 2007
Verwachte leverdatum: 21 Aug, 2007 - 27 Aug, 2007
Ik denk dat jij je mac eerder krijgt dan ik
Bedraad en draadloos toetsenbord besteld in de Education store NL.
Om de verzendkosten te drukken er nog maar een 802.11n enabler bij gedaan.
Om de verzendkosten te drukken er nog maar een 802.11n enabler bij gedaan.
Fijn hoor...Besteldatum: 11.08.2007
Verwachte leverdatum: 19 Sep, 2007.

Lekker!
Lawl, niet zo mooi. Lijkt erop dat die draadloze toetsenborden nog nergens te krijgen zijn, laat staan dat ze al geproduceerd zijn. Succes met wachten...
Mijn draadloos int. english keyboard wordt anders 22 aug verscheept. Dan ben ik net op vakantie maar goed.... 
Verwachte verzenddatum: 22 Aug, 2007
Verwachte leverdatum: 23 Aug, 2007 - 24 Aug, 2007
Product/artikelnr.
Prijs per stuk
Aant.
Ext. Price
NIKE+ SPORT KIT CARRYING CASE-BLK-USA
TM744LL/A
€25,17
1
€25,17
APPLE WIRELESS KEYBOARD-INT
MB167Z/A
€66,39
1
€66,39
Verwachte verzenddatum: 22 Aug, 2007
Verwachte leverdatum: 23 Aug, 2007 - 24 Aug, 2007
Product/artikelnr.
Prijs per stuk
Aant.
Ext. Price
NIKE+ SPORT KIT CARRYING CASE-BLK-USA
TM744LL/A
€25,17
1
€25,17
APPLE WIRELESS KEYBOARD-INT
MB167Z/A
€66,39
1
€66,39
Mijn bedrade toetsenbord is verscheept en zal volgende week wel binnenkomen. Echt vreemd, want eerst was de verzending geplant voor 22 aug. Bestelling geannuleerd, maar omdat het toetsenbord ook mij Youmac niet op voorraad was toch maar weer besteld.
@napsju: Dus misschein een tip: annuleren en dan opnieuw bestellen?
@napsju: Dus misschein een tip: annuleren en dan opnieuw bestellen?
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Wegens gedoe met omruilen etc. en uiteindelijk teruggave van geld een nieuwe MacBook besteld:
MacBook 2GHz, Combo + Mini-DVI to VGA adapter. En los een Mini-DVI to Video adapter voor m'n iMac.
Besteld op 9 augustus, direct het geld overgemaakt en 10 augustus kreeg ik de volgende gegevens:
Verwachte verzenddatum:15 Aug, 2007.
Verwachte leverdatum:23 Aug, 2007 - 24 Aug, 2007.
Edit: sinds vanochtend is de status "Klaargemaakt voor verzending". Nog steeds dezelfde data als hierboven.
Edit2: Verzonden. Verwachte leverdatum: 23 Aug, 2007.
MacBook 2GHz, Combo + Mini-DVI to VGA adapter. En los een Mini-DVI to Video adapter voor m'n iMac.
Besteld op 9 augustus, direct het geld overgemaakt en 10 augustus kreeg ik de volgende gegevens:
Verwachte verzenddatum:15 Aug, 2007.
Verwachte leverdatum:23 Aug, 2007 - 24 Aug, 2007.
Edit: sinds vanochtend is de status "Klaargemaakt voor verzending". Nog steeds dezelfde data als hierboven.
Edit2: Verzonden. Verwachte leverdatum: 23 Aug, 2007.
[ Voor 24% gewijzigd door Frietsaus op 13-08-2007 23:30 ]
9 augustus 24" iMac besteld (2 dagen na de release van de nieuwe iMacs). Status sinds vanochtend:
Klaargemaakt voor verzending
Data zijn gelijk aan die ik vrijdag in de bevestigingsmail heb gekregen. iMac was een BTO met als optie een Bluetooth Mighty Mouse.
Data zijn gelijk aan die ik vrijdag in de bevestigingsmail heb gekregen. iMac was een BTO met als optie een Bluetooth Mighty Mouse.
Verwijderd
Zijn er mensen die kunnen bevestigen - of ontkennen - dat de vertraging bij MPB's te wijten is aan de eventueel bestelde 7200rpm harde schijf? Ik kreeg dit als verklaring te horen voor de inmiddels naar ruim drie weken opgelopen levertijd bij een applewinkel in Utrecht. Heersende mening hier op het forum is dat het aan het glossy scherm zou liggen, maar dat zou hierdoor worden weerlegt.
Mijn 24" iMac (de 2.8ghz versie) is vandaag verzonden, hopelijk komt die deze week nog 
Besteld direct na de release
Besteld direct na de release
BTO (geen std versie) duurt altijd langerVerwijderd schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 15:25:
Zijn er mensen die kunnen bevestigen - of ontkennen - dat de vertraging bij MPB's te wijten is aan de eventueel bestelde 7200rpm harde schijf? Ik kreeg dit als verklaring te horen voor de inmiddels naar ruim drie weken opgelopen levertijd bij een applewinkel in Utrecht. Heersende mening hier op het forum is dat het aan het glossy scherm zou liggen, maar dat zou hierdoor worden weerlegt.
Verwijderd
Bedankt voor je feedback, maar als je goed leest gaat het mij erom de vinger op de precieze oorzaak van de heersende vertragingen te krijgen, aangezien wachttijden van 3 tot 7 weken langer zijn dan Apple zelf adverteert voor BTO-modellen. 'Als het niet aan het glossy scherm ligt, dan toch zeker aan de harde schijf (7200rpm)', aldus de verkoper.
Dus uit voorraad leverbaar in de webshop betekent nog steeds dat het even kan duren voordat je je macbook in je handen hebt?
Ik wilde eigenlijk deze week binnenstappen bij een Applestore en er eentje meteen meenemen.
Ik wilde eigenlijk deze week binnenstappen bij een Applestore en er eentje meteen meenemen.
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Hoe het met het glossy scherm en de 7200rpm schijf zit weet ik niet, maar ik heb op 2 augustus een 2.2Ghz BTO met 160 GB 5400rpm schijf besteld, en deze heeft een verwachte verzenddatum ergens tussen 14 en 17 augustus. Het zal wel 17 augustus worden, aangezien er nog geen verandering in de status (staat nog op Niet Verzonden) is gekomen vanaf het moment dat ik de bestelling heb gedaan.Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 16:41:
[...]
Bedankt voor je feedback, maar als je goed leest gaat het mij erom de vinger op de precieze oorzaak van de heersende vertragingen te krijgen, aangezien wachttijden van 3 tot 7 weken langer zijn dan Apple zelf adverteert voor BTO-modellen. 'Als het niet aan het glossy scherm ligt, dan toch zeker aan de harde schijf (7200rpm)', aldus de verkoper.
Een levertijd van een week of 2,5 a 3 moet toch zoiezo wel bij een BTO in acht worden genomen.
Verwijderd
Ik heb vanochtend een Mac Mini gekocht met deze specs:
1,83 Core 2 Duo
1GB RAM
120GB HD
Apple keyboard (wired)
Besteldatum: Aug 13, 2007 om 07:25 AM GMT
Dit alles met studentenkorting.
De betaling is inmiddels gedaan via Rabobank Internetbankieren aan BIBIT (meteen na aanschaf). Maar ik heb nog steeds geen mail terug aangaande confirmatie van mijn betaling. Op Apple.nl staat dat mijn bestelling nog beoordeeld wordt.
Ik heb hiervoor nooit iets via de Apple store gekocht dus kunnen jullie mij vertellen of alles wel goed gaat? Aangezien ik nog steeds niets heb vernomen van Apple verder.
1,83 Core 2 Duo
1GB RAM
120GB HD
Apple keyboard (wired)
Besteldatum: Aug 13, 2007 om 07:25 AM GMT
Dit alles met studentenkorting.
De betaling is inmiddels gedaan via Rabobank Internetbankieren aan BIBIT (meteen na aanschaf). Maar ik heb nog steeds geen mail terug aangaande confirmatie van mijn betaling. Op Apple.nl staat dat mijn bestelling nog beoordeeld wordt.
Ik heb hiervoor nooit iets via de Apple store gekocht dus kunnen jullie mij vertellen of alles wel goed gaat? Aangezien ik nog steeds niets heb vernomen van Apple verder.
Ik krijg die e-mail altijd de dag nadat ik heb betaald (ING Bank internetbankieren).
[ Voor 21% gewijzigd door Frietsaus op 13-08-2007 19:01 ]
@mijndert: ik kreeg ook pas de volgende dag een e-mail met de mededeling dat ik betaald had
Ook met rabobank via internet betaald
Dat/jij was wel heel erg sufVerwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 19:31:
[...]
Door de bel heen geslapen toen ze langskwamen vandaag, nu moet ik wachten tot maandag.

Verwijderd
Ok dan. Heel erg bedankt. Ik maakte me toch eventjes zorgenDeluxZ schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 19:14:
@mijndert: ik kreeg ook pas de volgende dag een e-mail met de mededeling dat ik betaald hadOok met rabobank via internet betaald
En nu maar hopen dat de Mini volgend weekend hier staat !
En hij is verzondenMei schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 13:00:
9 augustus 24" iMac besteld (2 dagen na de release van de nieuwe iMacs). Status sinds vanochtend:
Dit topic is gesloten.
Let op:
* Ga niet off-topic. Dit is een topic over de levering van je mooie spulletjes, geen vragenbank over andere dingen.
* Voor vragen als, waar kan ik mijn status bekijken e.d. Zie de links in de startpost!
* Houd het netjes, en gezellig! ;)
* Ga niet off-topic. Dit is een topic over de levering van je mooie spulletjes, geen vragenbank over andere dingen.
* Voor vragen als, waar kan ik mijn status bekijken e.d. Zie de links in de startpost!
* Houd het netjes, en gezellig! ;)