iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Gewoon bij programma's en onderdelen => windows onderdelen => spelletjesPhydomir schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 10:48:
[...]
Zal me niks verbazen als er geen games in de business editie zitten. Maar weet het niet helemaal zeker
moet je met andere woorden nog eventjes appart installeren
bij mij loopt sketchup 5 perfect. sketchup 6 dan weer niet.inXs schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 08:53:
...sketchup zelf wil helaas nog niet werken, beetje jammer. ...
Alleen krijg ik F1 challenge niet goed aan de praat, tenminste standaard wel maar als ik de RH05 mod erop doe en dan een circuit selecteer en wil laden jumpt hij terug naar vista en geeft hij aan dat het spel een probleem veroorzaakt. Wel jammer.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Maar waar ik het meeste mee zit is een nef viewer in verkenner heeft iemand hier inmiddels al iets op gevonden ik kon niks vinden op het www.
Werkt inderdaad fijn... al moet je wel even puzzelen tot welke map je precies moet gaan.joon schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 02:00:
Bestand > Importeren > Berichten
Kies OE6, uit OE6 map importeren, bij de map selecteren open dan de map met DBX bestanden NIET maar selecteer die map anders werkt het niet.
succes
Ik heb alleen nog geen idee of en hoe ik een paswoord op Windows Live Mail kan krijgen, is dat mogelijk?
Ik vroeg mij alleen af of het mogelijk is om het volume aan te passen van elke afzonderlijke speaker? Ik heb de Creative X-Fi XTreme Music en onder XP had je met de drivers van de CD een THX opstart console waarmee het aantal db van elke speaker kon wijzigen. Met de vista beta drivers van de site ben ik dit echter nog niet tegen gekomen, zie ik iets over het hoofd of kan het op een andere manier?
Edit: Eerst zoeken....dan vragen

Is gewoon simpel te doen via: http://forums.guru3d.com/showthread.php?threadid=211072
[ Voor 9% gewijzigd door Rene85 op 03-02-2007 11:28 ]
[ Voor 4% gewijzigd door S2S op 03-02-2007 11:28 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
kijk op www.asustreiber.de Hier staan alle drivers van asus voor VISTA(32bit én 64bit). Heb zelf ook de a6t, met vista ultimate x64 en alles draait perfectVerwijderd schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 23:35:
Iemand anders problemen met USB2.0 drivers? ( Business versie )
Heb een ASUS a6t laptop met gewoon 4x usb2.0 ports. Als ik vervolgens bij device manager kijk zie ik gewoon de enhanced USB host controller, echter bij "Other Devices" staat doodleuk USB2.0 met een leuk uitroeptekentje erbij. Hij kan de drivers niet uit de system32 folder halen, en ook de cd die bij mn laptop zat vind hij niet aardig.
Verder nog wat gezocht op google en tweakers maar kan niks vinden
Ok, even mezelf quoten om een fout de wereld uit te helpen. Je kunt explorer dus wel herstarten als hij gecrashed is, alleen dit moet op een best wel niet doordachte manier. Wanneer explorer gecrashed is, druk je op ctrl + alt + del, dan task manager, dan tabblad processen, dan vink je links onderaan (of klik je op de knop als je aero aan hebt staan) op: "alle processen van alle gebruikers weergeven" ofzo. Dan krijg je nu een soort user lift naar administrator rechten (ondanks dat je user dus zelf administrator is), en nu kun je wel een new task -> explorer uitvoeren, waardoor je taskbar enzo weer zichtbaar worden. Ik heb met iemand van Microsoft gesproken die hier een keer een gastcollege oid gaven op de TU, en toen heb ik em ook gevraagd waarom je als admin zelf ook moest levelen, maar dit was om mensen aan het idee te laten wennen dat je helemaal geen administrator moet zijn enzo bij je normal daily use. Maargoed, om dus explorer te kunnen starten moet je dit dus als administrator - administrator doen. Dit misverstand (dat je moest restarten) wilde ik dus even de wereld uit helpen ;pscorpie schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 16:22:
Zoals wel meer mensen is opgevallen, viel het mij ook op dat m'n 3com netwerkkaart niet standaard geinstalleerd werd. Tevens heb ik wat problemen met m'n ipod mini. Ik sluit em aan, krijg mooi een balloon rechtsonderin, ipod herkend, nouja prima... eens kijken in "computer". Hmm explorer blijft hangen, leuk! Want nu kan ik kijken hoe crashende programma's onder vista 'werken'. Ik krijg mooi popupje, prog reageert niet, wil je quitten, prog restarten, of wachten totdat progje weer leeft. Ik zeg, restart maar. Maarja, kan wachten tot ik een ons weeg, maar er gebeurt vrij weinig. Ik denk, nouja, shit happens, tis allemaal nog nieuw, dus ik moet niet meteen gaan zeggen dat het een butt OS is enzo, maarja wat nu dus.... ik denk, win + r geeft het run scherm, maar hey, dat werkt niet onder vista als je explorer is gecrashed. Ok, andere poging, ctrl + alt + del, task manager, en dan new task, explorer, go. Mooi niet go dus. cpu load gaat ff naar 100%, dan weer idle, maar geen explorer. Er runt geen andere explorer, dus volgens mij is de enige manier om je explorer weer levend te krijgen, een reboot. Erg jammer...
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Tot juni was het geloof ik.blacktarantulaX schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 13:12:
Ik heb hier nog een RC2 bèta liggen die ik wil installeren, maar nu de echte Vista uit is, hoelang kan ik die bèta dan nog gebruiken?
@zooper
Ik heb hier ook een tijdje naar gezocht maar het gaat alleen door middel van ranzige registry hacks dus ik heb het idee maar opgegeven.
[ Voor 20% gewijzigd door martijnve op 03-02-2007 16:17 ]
Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW
Waarom niet gewoon de RTM installen en 90 trail draaien?blacktarantulaX schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 13:12:
Ik heb hier nog een RC2 bèta liggen die ik wil installeren, maar nu de echte Vista uit is, hoelang kan ik die bèta dan nog gebruiken?
Waar wil jij legaal een trial downloaden van Vista?Razer schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 14:15:
[...]
Waarom niet gewoon de RTM installen en 90 trail draaien?
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ik heb Windows Defender al proberen te deleten uit de startup tool, maar realtime protection blijft aanstaan. Bij de indexer options blijft Outlook altijd staan, hoe schakel je de indexer helemaal uit?
For what it's good for, het betreft Vista Business.
Divide and conquer.
ik heb Sketch-Up 6 werkend gekregen door de compatibiliteitsmodus op windows 95 te zetten...qroy schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 10:59:
[...]
bij mij loopt sketchup 5 perfect. sketchup 6 dan weer niet.
gewoon old-skool 95
klikkerdeklik :+
Open Windows Defender. Alles uitzetten. Dan service disablen.wimpie schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 15:52:
Hoe schakel je Windows Defender en de indexer uit (Search Indexer)?
Ik heb Windows Defender al proberen te deleten uit de startup tool, maar realtime protection blijft aanstaan. Bij de indexer options blijft Outlook altijd staan, hoe schakel je de indexer helemaal uit?
For what it's good for, het betreft Vista Business.
Index kan je gewoon met service doen.
Alsof die games zo speciaal zijn. Ze komen in duizend varianten voor op freeware websites.Phydomir schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 10:48:
[...]
Zal me niks verbazen als er geen games in de business editie zitten. Maar weet het niet helemaal zeker
[ Voor 9% gewijzigd door aex351 op 03-02-2007 16:20 ]
< dit stukje webruimte is te huur >
Defragementeren is echt triest...RSD1982 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 20:19:
[...]
Defragmenteren is super langzaam. Heb een Raptor X 10K RPM 150 gb 16MB plus een maxtor 80GB 8MB en het duurde gister al zo'n 2 uur. Zonder de 80GB HD duurt het ongeveer een 40 min.
verder C2D E6600 en 1GB RAM
Mijn PC is nu inmiddels 13uur aan het defragmenteren op:
1x 120GB waarvan 70GB vrij.
1x 200GB waarvan 140GB vrij.
1x 300GB waarvan 70GB vrij.
Zucht... ben benieuwd hoe lang dit nog gaat duren....
Nog meer mensen met deze ervaring? Dit lijkt me toch wel erg lang. XP was hier in een paar uurtjes mee klaar.
Vind Chess Titans anders behoorlijk goed in elkaar zitten, beter dan de meeste freeware zut.aex351 schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 16:20:
[...]
Alsof die games zo speciaal zijn. Ze komen in duizend varianten voor op freeware websites.
Hier binnen 1 1/2 uur:Razer schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 16:49:
[...]
Defragementeren is echt triest...
Nog meer mensen met deze ervaring? Dit lijkt me toch wel erg lang. XP was hier in een paar uurtjes mee klaar.
1x 300GB waarvan 134GB vrij.
2x 160GB waarvan 210GB vrij.
1x 500GB waarvan 318GB vrij.
Ik neem aan dat je weet dat je tijdens het defragmenteren je systeem niet moet gebruiken? Anders begint ie steeds weer vooraan.Razer schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 16:49:
[...]
Defragementeren is echt triest...
Hij heeft eerst 10 uur gedefragementeerd zonder gebruik. Laatste paar uur ben ik hem maar gaan gebruiken.wrcveen schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 17:55:
[...]
Ik neem aan dat je weet dat je tijdens het defragmenteren je systeem niet moet gebruiken? Anders begint ie steeds weer vooraan.
Alles werkt naar behoren alleen baal ik nog steeds van mijn Sandisk Cruzer U3 en Canon EOS 350D support die ontbreekt.
PW5 DH Deluxe doet het ook prima...alleen ontbreekt de juiste driver nog voor de Wifi kaart. Deze wordt standaard geinstalleerd door Vista maar ondersteund op dit moment alleen WEP.
Winrar moest ik ook even updaten ...Extract here met 3.62 werkte niet.
Ziet er inderdaad uit dat Mobile Device Center Final is ..alleen nog even kijken of ik ook echt wat kan installeren..en dat er niet gevraagd wordt dat er active sync moet draaien.
Taal module NL had ik ook geprobeerd , (Erg handig ..ik schrijf regelmatig tutorials voor klanten). Alleen kreeg ik daarna het probleem dat de Windows Calender/Agenda afgesloten moet worden ivm een probleem na het inloggen.
En wat ik ZOOOOOOOO erg mis ... is de Live Toolbar button om mijn favorites te syncen. !!!!

Ik heb ook een leuke computer..
Klopt, en ik merkte ook dat die dan geen windowsupdates meer meldt voor defender, iets waar ik wel blij om was. Ben je er tenminste ook helemaal vanaf.FnF schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 16:19:
[...]
Open Windows Defender. Alles uitzetten. Dan service disablen.
Ik heb het ook uitgeschakeld, maar ik krijg nog wel updates binnen voor defender.Sjah schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 19:01:
[...]
Klopt, en ik merkte ook dat die dan geen windowsupdates meer meldt voor defender, iets waar ik wel blij om was. Ben je er tenminste ook helemaal vanaf.
Verwijderd
Verwijderd
Bedoel je met slaapstand hibernate?Verwijderd schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 19:31:
Ik heb een probleem met de slaapstand van vista. Ik heb dus ingesteld dat hij op slaapstand gaat als ik de deksel van de laptop sluit. Echter 's ochtends zet ik mijn laptop aan en dan verschijnt direct het inlog scherm. Ook als ik hem in slaapstand probeer te zetten, gaat hij heel snel uit. En als ik hem daarna aanzet gaat hij heel snel aan. Het lijkt erop dat hij in stand-by gaat en niet in slaapstand.
Wat mis je aan de Canon? Mijn 400D wordt zonder software gewoon herkent. Zal ook wel zo bij 350d zijn.Tranzy schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 18:56:
...
Alles werkt naar behoren alleen baal ik nog steeds van mijn Sandisk Cruzer U3 en Canon EOS 350D support die ontbreekt.
Net even geprobeerd je moet sluimerstand hebben dan gaat je pc echt uit.Verwijderd schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 20:21:
Volgens mij is dat de sluimerstand, bij slaapstand gaat je pc wel volledig uit.. toch?
Verwijderd
En de engelse vertaling?Verwijderd schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 20:10:
[...]
Gewoon datgene wat je bereikt via start >> pijltje >> slaapstand...
Verwijderd
He verrek, dat zocht ik.StaticZ schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 20:29:
[...]
Net even geprobeerd je moet sluimerstand hebben dan gaat je pc echt uit.
'Vroeger' heette dat slaapstand
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2007 20:56 ]
Muziek etc. gaat prima, alles werkt grafisch ook prima, maar de videobestanden gaan niet goed.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Verwijderd
Meestal zit dat in het videobestand zelf. Is het gecaptured beeld?THE_BASE schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 23:16:
Heeft iemand enig idee hoe het mogelijk is dat ik bij het afspelen van videobestanden in Windows Media Player een groene streep, soms dik, soms dun, horizontaal of verticaal zie?
Muziek etc. gaat prima, alles werkt grafisch ook prima, maar de videobestanden gaan niet goed.
Hmm, ik heb het wel voorbij zien komen, iets met 2e monitor, maar ik heb een notebook, dus dat is niet van toepassen. VGA-kaart van Intel 910GM/915GML.Verwijderd schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 23:17:
[...]
Meestal zit dat in het videobestand zelf. Is het gecaptured beeld?
Het zijn 'toevallig' 3 WMV-bestanden!
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Eh....misschien stomme vraag, maar waarom zou je defender uit willen zetten?!Sjah schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 19:15:
Oh, vreemd, tja ik had zowat alles uitgeschakeld in Defender voordat ik de service uitzette. Daarna was de Defender update die ik nog niet installt had, ook echt verdwenen in winupdate schermpje...
Probleem opgelost met nieuwste drivers Intel.THE_BASE schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 23:29:
[...]
Hmm, ik heb het wel voorbij zien komen, iets met 2e monitor, maar ik heb een notebook, dus dat is niet van toepassen. VGA-kaart van Intel 910GM/915GML.
Het zijn 'toevallig' 3 WMV-bestanden!
Verwijderd
Verwijderd
Alle zes 250GB schijven op de IHC8R controller aangesloten.
2 non raid, 4 raid5 voor video en foto's.
Installatie van Vista ging als een trein, alle hardware werd herkend.
Wel moest af en toe expliciet als administrator gestart worden voor installatie
Alchohol 120 moest als echte administrator, bleef hangen bij installatie virtuele drives.
Na reboot en gewone gebruiker wel virtuele drives zichtbaar en werkend.
Na installatie Intel Raid Manager en reboot een blauw scherm.
Na reboot doorstarten en werkt ok.
NOD32 werkt ook.
Wat ik wel mis in de Aero gui is dat het Droste effect ontbreekt. Ook de desktop wordt getoond, en die zou dan het Droste effect moeten hebben.
Testen met diverse programma's laten geen problemen tot nu toe zien.
Kortom XP er af en Vista naast Linux erop.
Kan ik die floppies eindelijk de prullebak ingooien!
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2007 11:22 ]
Verwijderd
*kuch*Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 01:08:
Ik heb tot twee keer toe geprobeerd mcafee 2007 te installeren, maar telkens zodra mcafee wordt geladen crasht explorer. En je krijgt explorer dan niet meer aan de praat via taakbeheer. Dus herstelpunt gedaan en geen mcafee dus. Is dit een bekend probleem?
[Discussie] Het grote Vista Ervaringen Topic [Deel 11]
*kuch*
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Verwijderd
Oh sorry, ja nu zie ik het.scorpie schreef op zondag 04 februari 2007 @ 01:22:
Nou, jij zegt dat je explorer niet meer aan de praat krijgt, en in die posts staat dus hoe dat wél gedaan kan worden. Zo groot waren die posts toch niet?
Maar als je explorer telkens crasht door mcafee, heeft het weinig zin om mcafee er op te laten staan, nietwaar
Verwijderd
Danku zeer, alleen nog geen driver voor het probleem gevondenhellboy123 schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 12:38:
[...]
kijk op www.asustreiber.de Hier staan alle drivers van asus voor VISTA(32bit én 64bit). Heb zelf ook de a6t, met vista ultimate x64 en alles draait perfect
< dit stukje webruimte is te huur >
In aero merkte ik ook dat je gewoon alles ingame kan zien.
[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 04-02-2007 02:55 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
en hand matig via services de windows installed starten? if zit daar security measures op dat dat niet mogelijk is?aex351 schreef op zondag 04 februari 2007 @ 02:50:
In veilige modus is de installer service niet beschikbaar. Fijn wanneer je een foute driver wilt uninstallen.
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 13:48
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Erg onhandig als dat zo is, wat ik graag geloofaex351 schreef op zondag 04 februari 2007 @ 02:50:
In veilige modus is de installer service niet beschikbaar. Fijn wanneer je een foute driver wilt uninstallen.
maar mijn vader had heeft gisteren een pc gekocht en daar draaide norton internet securtiy op preinstalled. meteen er af gefl*ikkerd natuurlijk

dus het zou toch wel moeten werken (voor zover je het werken kan noemen
Verwijderd
"Hardware too old, maybe you should upgrade to a new HP product".
Dikke ... 3 bier!
Ik snap je reactie an sich wel alleen moet je ook reeel zijn. Ik vind het namelijk:Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 10:12:
Voor mijn HP5200C scanner komt er dus gewoon GEEN vista driver.
Dikke ... 3 bier!
1) Heel netjes dat HP gewoon zo duidelijk is. De meeste bedrijven zijn dat namelijk niet. Daar moet je er na uren surfen, forums lezen en mails sturen naar het bedrijf achter komen dat er gewoon geen drivers gaan komen.
2) Toch ook wel vrij logisch. Het kost HP een hoop geld om zulke drivers in elkaar te draaien wat totaal niks oplevert. Het enige dat men er nog uit zou kunnen halen is de cartridges die jij koopt, als je die al origineel koopt... dus rendabel zal het voor HP nooit meer worden. De meeste printers (zo ook mijn HP PSC 2175) worden gewoon door Vista automatisch herkent en geinstalleerd.
Meestal als je wat instaleert krijg je een pop-up of je toesteming wilt geven, en dan word je achtergrond donker.
Maar als ik nu mijn PC opstart zie ik het bureaublad even goed, en dan na een seconde of 30 word m'n hele scherm donker
Ik heb de Aero skin al uitgezet maar dat mocht niet baten
iemand een oplossing
superB
Late reactie .... Maar vista wil een driver voor mijn 350D. Ik heb ergens voorbij zien komen dat als je 32bit draait, je de XP versie kon gebruiken. Helaas kan ik dit niet meer terug vinden waar maar het werkt op mijn 64bit niet iig.wrcveen schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 20:27:
[...]
Wat mis je aan de Canon? Mijn 400D wordt zonder software gewoon herkent. Zal ook wel zo bij 350d zijn.
Nu moet ik even mijn geheugen kaart eruit halen elke keer.
Ik heb opgemerkt dat het verplaatsen van je desktop folder naar een andere drive voor wat verwarring zorgt, Krijg soms een dubbele folder.
Had gisteren ook dat ik plots geen favorieten meer kon toevoegen in IE7.. No permission.
Ik heb ook een leuke computer..
Verwijderd
1) Het heeft ook heel wat mails gekost om duidelijkheid te krijgen hoor. Uiteindelijk gaven ze een link naar de site van HP waar op stond dat mijn scanner dus niet ondersteund zou worden.Barca schreef op zondag 04 februari 2007 @ 10:37:
[...]
Ik snap je reactie an sich wel alleen moet je ook reeel zijn. Ik vind het namelijk:
1) Heel netjes dat HP gewoon zo duidelijk is. De meeste bedrijven zijn dat namelijk niet. Daar moet je er na uren surfen, forums lezen en mails sturen naar het bedrijf achter komen dat er gewoon geen drivers gaan komen.
2) Toch ook wel vrij logisch. Het kost HP een hoop geld om zulke drivers in elkaar te draaien wat totaal niks oplevert. Het enige dat men er nog uit zou kunnen halen is de cartridges die jij koopt, als je die al origineel koopt... dus rendabel zal het voor HP nooit meer worden. De meeste printers (zo ook mijn HP PSC 2175) worden gewoon door Vista automatisch herkent en geinstalleerd.
Die link kwam pas nadat Vista al in de winkel lag.
2) Cartidges? Bij een scanner?
Ik vind het wel erg zonde hoor, ding was destijs zo'n 500 gulden (voor die tijd best veel geld, zeker omdat ik toen nog op de middelbare school zat). D'r zit USB aan dus waarom ze nou niet de XP driver voor 32bit Vista kunnen aanpassen (zo heel erg verschilt dat niet).
Gebruik em nog regelmatig (ok, niet de snelste scanner), maar doet prima zijn werk. Af en toe een factuurtje inscannen voor mijn digitale archief of declaraties, etc. (Ja gewoon thuis).
Als je voor Vista al een nieuwe pc moet kopen (was ik toch aan toe, maar toch...) en een dure licentie moet aanschaffen, vind ik een scanner nieuw kopen ook weer extra kosten (moet je maar net hebben).
En waarom iets dat voor mij nog prima doet en voeldoet aan mijn eisen, gaan vervangen, zonde...
Dan zou ik ook mijn 82cm CRT tv eruit kunnen gooien om een LCD te kopen.

Om maar even een voorbeeld aan te geven hoe zonde dat het is.
Aan de ene kant heb je gelijk wat betreft je punt van dat het niet rendabel voor HP is, aan de andere kant vind ik het vanuit HP erg slecht, dit getuigd niet van klant tevredenheid / klantenbinding.
Ergens is het ook gewoon marketing.....
Dus nu heb ik of de keuze om bij XP te blijven (wat voormij niet voldoet, omdat mijn DX10 kaart dan niet tot zijn potentie komt) of dual boot (die ruimte heb ik niet) of een nieuwe scanner (past niet in budget).
Geen keuze waar ik blij van wordt...
Niet echt een goed antwoord op mijn vraag, ik wil wel graag norton draaien, zeker omdat ik als ik het niet draai, ik een jaar abbo norton weg kan gooien.!GN!T!ON schreef op zondag 04 februari 2007 @ 10:06:
je wilt norton helemaal niet draaien![]()
maar mijn vader had heeft gisteren een pc gekocht en daar draaide norton internet securtiy op preinstalled. meteen er af gefl*ikkerd natuurlijk![]()
dus het zou toch wel moeten werken (voor zover je het werken kan noemen)
NOD32.Kintero schreef op zondag 04 februari 2007 @ 11:35:
[...]
Inderdaad, dat adres stond er. Ik dacht dat die van mijn pc zelf was. Naja, maar even een clean install gedaan.
Wat gebruiken jullie voor AV pakket voor Vista?
Ik zoek nog steeds naar een niet-Microsoft firewall
Ik zou nog eerder een gratis AV installeren dan NortonVeeGee schreef op zondag 04 februari 2007 @ 12:02:
[...]
Niet echt een goed antwoord op mijn vraag, ik wil wel graag norton draaien, zeker omdat ik als ik het niet draai, ik een jaar abbo norton weg kan gooien.
[ Voor 32% gewijzigd door Phyxion op 04-02-2007 12:03 ]
Ik zie even niet in dat je een antwoord geeft op dat McAfee probleem, maar wellicht lees ik eroverheen. Heb hetzelfde probleem namelijk.
Wat anders, ik vraag me af of er een topic is (of is dat deze) waar "leuke dingen om te weten over Vista" instaan? Soort "wat is JOUW wow-effect?". Voorbeeldje (waarschijnlijk obvious): ik kwam erachter dat je als je die "Switch between windows" (3d alle vensters) aanhebt, dat je er met je mousewheel doorheen kan scrollen! Zinloos maar stoer.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Heb hetzelfde met m'n Logitech QuickCam Messenger (vorig jaar gekocht notabene). Staat op de site:Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 10:12:
Voor mijn HP5200C scanner komt er dus gewoon GEEN vista driver.
Dikke ... 3 bier!
This Camera will not work with Windows Vista. Please see our list of newer Vista compatible cameras.
SCREW YOU LOGITECH!
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ik probeer namelijk een update te doen voor mijn telefoon, maar die kan niets downloaden. Het is me vorige week wel met Windows XP gelukt, dus ik denk dat het iets met Vista of de beveiliging te maken heeft.
Tja het zat er aan te komen. Leadtek moet ook nog bedenken of ze mijn Winfast tv usb deluxe II vista support gaan geven. Zal wel niet...spaceboy schreef op zondag 04 februari 2007 @ 12:10:
[...]
Heb hetzelfde met m'n Logitech QuickCam Messenger (vorig jaar gekocht notabene). Staat op de site:
This Camera will not work with Windows Vista. Please see our list of newer Vista compatible cameras.
SCREW YOU LOGITECH!
Alleen Nvidia en Creative mogen opschieten met final drivers. Draai nu *verdulleme nog an toe* 2 beta drivers.
Verwijderd
Ik draai Trend Micro Internet Security™ 2007(PC-cillin™) , zit tenminste een fatsoenlijke firewall ingebakken die o.a. phonehome software onderschept.Kintero schreef op zondag 04 februari 2007 @ 11:35:
[...]
http://www.trendsecure.co...lutions/vista_support.php
Draait goed onder Vista Ultimate 32bit NL
Volgens mij wordt het wel ondersteunt...spaceboy schreef op zondag 04 februari 2007 @ 12:10:
[...]
Heb hetzelfde met m'n Logitech QuickCam Messenger (vorig jaar gekocht notabene). Staat op de site:
SCREW YOU LOGITECH!
Ik werd bang voor mijn eigen camera dus keek ff op logitechsite....
http://www.logitech.com/i...,OSID=13,softwareid=13131
Er komt binnenkort een nieuwe build van avg met de fix daarvoor:
(free avg forum)A program update (build 441) is scheduled to be released which includes improvements & fixing bugs on Windows Vista.
Een kennis van mij heeft de Vista Ultimate op zijn notebook geinstalleerd. Werkt als een raket overigens. Echter, wat heeft hij nou gedaan? Hij heeft alle netwerkclients uit zijn netwerkconfiguratie weggetieft. Hij ging ervanuit dat ie geen files ging delen en niet op een windows netwerk zat dus weg die handel. Onder XP geen probleem, ff op installeren klikken en hopa, zaak terug. Maar ik loop me helemaal het schompes te zoeken in Vista. Oh ja, er zit dezelfde optie op als in XP bij de netwerkconfig alleen vraagt deze om een floppy/driver disk, en wat ik ook doe er word niets gevonden. Originele DVD erin en laten zoeken... helemaal niets.
Nu moet ik wat bestanden vanaf een mijn Asus WL700G halen om op zijn laptop te zetten maar die werkt via CIFS, dus heb ik een client voor Microsoft Netwerk Client nodig. Hoe krijg ik die weer terug?
Iemand enig idee? Of is het zo makkelijk dat ik het over het hoofd gezien heb......
Probleem opgelost.... ik vond een .inf file in de INF directory (nettcpip.inf) wat de Client Voor Microsoft Netwerken installeerde. Na een rebootje (hoefde niet onder XP) had ik ineens verbinding met de ASUS WL700G
[ Voor 10% gewijzigd door regmaster op 04-02-2007 13:56 ]
Oh ja, scanner. Het frappante hieraan is trouwens dat ik toen ik overging van Windows ME naar Windows XP precies hetzelfde had als jou; het enige apparaat dat niet werkte was mijn scanner. Ik heb die toen maar weggedaan, ik had liever XP destijds.Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 12:01:
2) Cartidges? Bij een scanner?
Dus nu heb ik of de keuze om bij XP te blijven (wat voormij niet voldoet, omdat mijn DX10 kaart dan niet tot zijn potentie komt) of dual boot (die ruimte heb ik niet) of een nieuwe scanner (past niet in budget).
Geen keuze waar ik blij van wordt...
Het is inderdaad een lastige keuze. Je zult gewoon een afweging moeten maken... wat werkt wel en wat werkt niet en wat vind ik echt belangrijk. Wat een scanner betreft zou ik overigens (maar dat is ook wel een beetje persoonlijk) altijd gaan voor een all-in-one printer en scanner. (en eventueel fax) Die zijn ook niet duur meer tegenwoordig.
heb je deze:spaceboy schreef op zondag 04 februari 2007 @ 12:10:
[...]
SCREW YOU LOGITECH!

De drivers op de CD die er bij zat doen het bij mij gewoon hoor
Verwijderd
Dat houdt volgens mij in dat deze standaard met admin-rechten uitgevoerd worden, waar je dus een UAC melding over krijgtTHE_BASE schreef op zondag 04 februari 2007 @ 12:12:
Weet iemand wat het inhoud als er bij sommige iconen een Windows Beveiliging-icoon staat. Vrij klein, rechtsonder over het icoon van het programma, zo'n schild met vier kleuren.
Ik probeer namelijk een update te doen voor mijn telefoon, maar die kan niets downloaden. Het is me vorige week wel met Windows XP gelukt, dus ik denk dat het iets met Vista of de beveiliging te maken heeft.
Ben tot nu toe erg tevreden! Ziet er leuk uit, werkt sneller dan ik had verwacht op mijn syteem maar ik heb toch nog 1 probleem.
Ik krijg de audio drivers niet voor elkaar. Had in de Vista faq gelezen dan wordt aangeraden de UAC (user account control) uit te zetten. Ook las ik dat vooral audio en video zijn veranderd, en dat veel nog niet geondersteund word. Maar toch... Is het wel mogelijk om audio te hebben in Vista?
IK heb een Asus a8v vm moederbord. Iemand?
Live OneCareKintero schreef op zondag 04 februari 2007 @ 11:35:
[...]
Inderdaad, dat adres stond er. Ik dacht dat die van mijn pc zelf was. Naja, maar even een clean install gedaan.
Fijn is dat. Ik heb OOK een QuickCam Messenger, maar da's deze:Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 12:44:
Die van mij word ook gewoon ondersteund, kep ook de QuickCam Messenger
http://www.logitech.com/i...,CRID=1794,contentid=6361
Niet dus. Weggegooid geld. Best slecht van een bedrijf als Logitech. Als het een cam was die ik in 1944 had gekocht, ok... maar deze komt uit 2006.
ik was zinnens over te stappen op vista maar heb al op verschillende fora (onder andere in een forum op de site van Autodesk zelf) gelezen dat Autocad (2006) niet draait onder Vista. Daarnet heb ik hier ook ergens gelezen dat zelfs SketchUp niet zou werken. Zijn er mensen bij wie deze programma wel probleemloos werken, of weet iemand hoe ze kunnen werken?
't zou stom zijn dat ik na twee dagen Vista er terug mag afzwieren en opnieuw XP moet installeren...
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb exact dezelfde, probeer eens de bijgeleverde cd te installeren als er om gevraagd wordspaceboy schreef op zondag 04 februari 2007 @ 16:06:
[...]
Fijn is dat. Ik heb OOK een QuickCam Messenger, maar da's deze:
http://www.logitech.com/i...,CRID=1794,contentid=6361
Niet dus. Weggegooid geld. Best slecht van een bedrijf als Logitech. Als het een cam was die ik in 1944 had gekocht, ok... maar deze komt uit 2006.
Verwijderd
De sliding buttons in de taskbar werkt niet lekker. In windows XP werkt dat veel vloeiender. Heb op veel tweak sites gezien dat dit als bug beschouwd wordt.
Verder heb ik gemerkt dat als je Vista terugzet in windows classic mode (wat sommigen misschien doen) dat de animaties van het minimizen en maximizen van schermen heel erg stotterend werkt. Het lijkt wel alsof er nog geen goeie drivers zijn voor de videokaart ofzo. Heb het op meerdere pc's geprobeerd en ze hadden allemaal hetzelfde probleem.
Ik ben iemand die waarde aan de "eyecandy" hecht en daarom stoor ik me aan dit soort kleine "foutjes"
Iemand die dit al is opgevallen?
Tja, dat soort dingen "als je Vista terugzet in window classic mode", daar hecht ik -maar da's persoonlijk- absoluut geen waarde aan. Ik was ook iemand die bij XP als EERSTE na een fresh install die MyFirstSony look uitzette, maar met Vista ziet het er out-of-the-box gewoon waanzinnig uit.Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 17:14:
Ik was vorige week even naar de Mediamarkt gelopen om toch even te spelen met Vista. Zag goed uit, en ook Aero werkt goed, maaaaaarrrr...er vielen mij toch een aantal dingen op:
De sliding buttons in de taskbar werkt niet lekker. In windows XP werkt dat veel vloeiender. Heb op veel tweak sites gezien dat dit als bug beschouwd wordt.
Verder heb ik gemerkt dat als je Vista terugzet in windows classic mode (wat sommigen misschien doen) dat de animaties van het minimizen en maximizen van schermen heel erg stotterend werkt. Het lijkt wel alsof er nog geen goeie drivers zijn voor de videokaart ofzo. Heb het op meerdere pc's geprobeerd en ze hadden allemaal hetzelfde probleem.
Ik ben iemand die waarde aan de "eyecandy" hecht en daarom stoor ik me aan dit soort kleine "foutjes"
Iemand die dit al is opgevallen?
Wat bedoel je met sliding buttongs in de taskbar?
Ik heb er nu een paar dagen intensief mee geklooid en ik vind het hele Aero-gevoel echt waanzinnig lekker. En ja, ik WEET dat je behalve de eye-candy (daar kick ik ook op) eigenlijk niets nieuws hebt, je kunt nog steeds e-mailen, surfen en gamen. Maar het "voelt" gewoon lekker en ziet er erg mooi uit. Daar heb ik 'm voor gekocht. En heb me nog nergens aan gestoord. Sterker nog, ik kan nu al niet meer zonder m'n gadget-bar, klokje, kalender, drive-info, sticky notes, heerlijk allemaal.
Heb op m'n andere pc nog XP staan, maar dat voelt nu echt "ouderwets", heel raar, maar ik ben gewoon weer blij als ik achter Vista zit.
Verwijderd
Idd, dat gevoel zou ik ook willen krijgen. Met de sliding buttons heb ik het over die animaties in de taskbar dat als je bijv een prog afsluit, dat het andere programma zo terugschuift en hetzelfde geldt voor het openen van een nieuw programma, dat het balkje zo langszaam uit elkaar schuift. Ik vond dat niet echt vloeiend werken en ik zag ook op de Vista presentatie in Brussel dat het daar gewoon heel rommelig verliep. Als Eyecandy liefhebber zou jou dat dus ook opgevallen moeten zijn of niet?spaceboy schreef op zondag 04 februari 2007 @ 17:20:
[...]
Tja, dat soort dingen "als je Vista terugzet in window classic mode", daar hecht ik -maar da's persoonlijk- absoluut geen waarde aan. Ik was ook iemand die bij XP als EERSTE na een fresh install die MyFirstSony look uitzette, maar met Vista ziet het er out-of-the-box gewoon waanzinnig uit.
Wat bedoel je met sliding buttongs in de taskbar?
Ik heb er nu een paar dagen intensief mee geklooid en ik vind het hele Aero-gevoel echt waanzinnig lekker. En ja, ik WEET dat je behalve de eye-candy (daar kick ik ook op) eigenlijk niets nieuws hebt, je kunt nog steeds e-mailen, surfen en gamen. Maar het "voelt" gewoon lekker en ziet er erg mooi uit. Daar heb ik 'm voor gekocht. En heb me nog nergens aan gestoord. Sterker nog, ik kan nu al niet meer zonder m'n gadget-bar, klokje, kalender, drive-info, sticky notes, heerlijk allemaal.
Heb op m'n andere pc nog XP staan, maar dat voelt nu echt "ouderwets", heel raar, maar ik ben gewoon weer blij als ik achter Vista zit.
Overigens ben ik het met je eens dat je vista in het vista jasje moet laten, maar ik check die dingen gelijk als ik een nieuw OS tegenkom, dus ook bij vista...en dat viel me op dat de performance van die animatie in de classic look behoorlijk te wensen over liet.
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Aan de ene kant vind ik het jammer dat ze er niet meer mee doen. Maar bijv. het voorbeeld als je je muisaanwijzer boven de taakbalk houdt is echt super. Niet meer nodeloos klikken, maar meteen het goede venster openen. Daarnaast zijn ook de alt + tab en win + tab natuurlijk veel handiger en nuttiger geworden door aero.spaceboy schreef op zondag 04 februari 2007 @ 17:20:
[...]
Ik heb er nu een paar dagen intensief mee geklooid en ik vind het hele Aero-gevoel echt waanzinnig lekker. En ja, ik WEET dat je behalve de eye-candy (daar kick ik ook op) eigenlijk niets nieuws hebt, je kunt nog steeds e-mailen, surfen en gamen.
Overigens heb ik daar ook nog steeds een vraag over. Is bij jullie de startbalk ook niet doorzichtig? Bij mij was die in de RC2 volgens mij nog wel doorzichtig.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Heb 't even getest, het is niet SUPERvloeiend, maar ook niet schokkerig ofzo. Zo'n inschuif/uitschuif actie gaat gewoon in 5 stapjes ofzo, maar ik vind het zeker niet storend. Het was mij in elk geval nog niet eens opgevallen.Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 17:25:
[...]
Idd, dat gevoel zou ik ook willen krijgen. Met de sliding buttons heb ik het over die animaties in de taskbar dat als je bijv een prog afsluit, dat het andere programma zo terugschuift en hetzelfde geldt voor het openen van een nieuw programma, dat het balkje zo langszaam uit elkaar schuift. Ik vond dat niet echt vloeiend werken en ik zag ook op de Vista presentatie in Brussel dat het daar gewoon heel rommelig verliep. Als Eyecandy liefhebber zou jou dat dus ook opgevallen moeten zijn of niet?
Bij mij is 'ie wel doorzichtig. Net als de gadgetbar. Maar niet HEEL doorzichtig. Gewoon alsof je door een niet-gewassen ruit kijkt.Hoedje schreef op zondag 04 februari 2007 @ 17:28:
Overigens heb ik daar ook nog steeds een vraag over. Is bij jullie de startbalk ook niet doorzichtig? Bij mij was die in de RC2 volgens mij nog wel doorzichtig.
Deze heb ik ook maar ik had de cd niet eens nodig voor de drivers. Ik heb hem gister gekocht en hij dee d het goed alleen had ik geen geluid meer op mijn pc, ik heb er dus afgegooid.weebl schreef op zondag 04 februari 2007 @ 14:08:
[...]
heb je deze:
[afbeelding]
De drivers op de CD die er bij zat doen het bij mij gewoon hoor
hij is doorzichtig, behalve als je een scherm gemaximaliseerd hebt. Dan is ie solidHoedje schreef op zondag 04 februari 2007 @ 17:28:
[...]
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Aan de ene kant vind ik het jammer dat ze er niet meer mee doen. Maar bijv. het voorbeeld als je je muisaanwijzer boven de taakbalk houdt is echt super. Niet meer nodeloos klikken, maar meteen het goede venster openen. Daarnaast zijn ook de alt + tab en win + tab natuurlijk veel handiger en nuttiger geworden door aero.
Okay, het ligt dus aan mijn Microsoft Wireless Multimedia Keyboard en Standard Wireless Optical Mouse. Heb al een Vista Update van IntelliPoint gedownloaded. Als die USB-stekker van de set eruit is doet de screensaver het, met heb ik nog niet kunnen bewonderen.wolkje schreef op zondag 04 februari 2007 @ 15:38:
[...]
Hier heb ik ook constant last vanEven je screensaver opnieuw instellen verhelpt het euvel, al is het na een klein tijdje gewoon weer terug..
AutoCaD 2006 zou ik niet weten, 2007 werkt perfect bij mij. Draai hem wel in administrator mode zeg maar.muchu schreef op zondag 04 februari 2007 @ 16:32:
Hallo,
ik was zinnens over te stappen op vista maar heb al op verschillende fora (onder andere in een forum op de site van Autodesk zelf) gelezen dat Autocad (2006) niet draait onder Vista. Daarnet heb ik hier ook ergens gelezen dat zelfs SketchUp niet zou werken. Zijn er mensen bij wie deze programma wel probleemloos werken, of weet iemand hoe ze kunnen werken?
't zou stom zijn dat ik na twee dagen Vista er terug mag afzwieren en opnieuw XP moet installeren...
Sketchup blijft bij mij alleen maar hangen, zowel 5.0 als 6.0.. Daar baal ik dus wel een beetje van aangezien ik het eigenlijk wel nodig heb, dus als iemand een oplossing heeft graag.
superB
Ook werkt Tmpgenc niet met vista, en virtualdub ondersteunt opeens geen lame.dll (mp3 encoding) meer, iemand die toevallig een vervanger weet?
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Verwijderd
Ik heb nieuwe vista drivers geprobeerd:
http://www.sitecom.nl/dri...ductid=306&version=V1;002
maar vista doet weinig met deze drivers en geeft een melding van iets met INF. Het mapje heeft ook geen echt installatie bestand maar meer losse bestandjes. Drivers updaten met deze bestanden werkt dus niet..
Wie helpt mijn vista aan het internet?
Zelfs als ik via services.msc de hele security center en firewall zooi uitgooi blijft ie zeuren
Verder ben ik het helemaal met spaceboy eens. Ik heb hier dualboot draaien maar ik start eigenlijk nooit meer xp op (tenzij ik met mijn vrienden een potje wil gamen via hamachi).
Verwijderd
Ik heb ook een probleem met Sitecom.. heb een wireless router WL 530 maar ik kan met geen ene mogelijkheid internet te pakken.. Er staat alleen lokale toegang (geen internet). Terwijl als ik de router mbv UTP kabel aansluit dan heeft vista plots wel internetVerwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 20:02:
Iemand enig idee waarom beiden van mijn usb draadloze netwerk stickies niet goed werken? Ik heb een Sitecom WL113 en een SWEEX adapter maar beiden vinden mijn draadloze netwerk niet. Waar ik voorheen bij de sitecom de software installeerde en het direct werkte blijkt dat nu niet het geval te zijn..
Ik heb nieuwe vista drivers geprobeerd:
http://www.sitecom.nl/dri...ductid=306&version=V1;002
maar vista doet weinig met deze drivers en geeft een melding van iets met INF. Het mapje heeft ook geen echt installatie bestand maar meer losse bestandjes. Drivers updaten met deze bestanden werkt dus niet..
Wie helpt mijn vista aan het internet?
Verwijderd
Tja, internet via de kabel werkt inderdaad. Maarja, heb niet voor niks draadloos netwerk!Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 20:22:
[...]
Ik heb ook een probleem met Sitecom.. heb een wireless router WL 530 maar ik kan met geen ene mogelijkheid internet te pakken.. Er staat alleen lokale toegang (geen internet). Terwijl als ik de router mbv UTP kabel aansluit dan heeft vista plots wel internet
Maar ik wil nu ook een map op mijn USB-stick syncen met een map op de PC: krijg het niet voor elkaar. Iemand?
Dit topic is gesloten.
Beperk dit topic aub tot tips en ervaringen met Vista/Longhorn.
Let even op:
- Windows Vista is sinds 30 Januari 2007 te koop in de winkel
- Beperk dit topic tot ervaringen, tips en trucs, en geruchten.
- Lees de Vista FAQ
- Als je een technische vraag hebt (bv: Mijn video driver werkt niet), lees dan even dit topic en [Vista] Het grote Vista Ervaringen Topic (deel 10) door en lees even de andere Vista topics door in dit forum - kom je er niet uit open dan een *nieuw topic*. Ga dit topic niet vervuilen met je technische vraag