[Discussie] Het grote Vista Ervaringen Topic [Deel 11]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 12.789 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
wie maakt ff nieuwe topic aan? Wordt een beetje vol zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 06:16
Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 23:44:
Ik heb Vista nu ook geinstalleerd. Heb alleen 1 probleem. Als ik bijv. "IE" of "Deze Computer" open Dan kan ik het scherm alleen doormiddel van alt+F4 afsluiten.

Ik kan de vensters dus niet met de muis afsluiten als ik op kruisje klik. Ook maximaliseren en minnetje werken niet. Ook verplaatsen niet.

Iemand anders hier ook last van? Of weet iemand hier een oplossing voor? Het is namelijk erg iiritant.
Dit gedrag krijg je na enige tijd als je een gehackte user32.dll.mui installeert om de "evaluation mode" van je desktop weg te krijgen.

Oplossing: Ze de orginele user32.dll.mui weer terug. Je krijgt dan wel weer je evaluation mode tags terug op je desktop, maar dat kun weer oplossen met.... Euro's! :')

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

*Toverstafje zwaait*
*Topic gesloten maakt*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk dit topic aub tot tips en ervaringen met Vista/Longhorn.

Let even op:

• Windows Vista is sinds 30 Januari 2007 te koop in de winkel

• Beperk dit topic tot ervaringen, tips en trucs, en geruchten.

• Lees de Vista FAQ

• Als je een technische vraag hebt (bv: Mijn video driver werkt niet), lees dan even dit topic en [Vista] Het grote Vista Ervaringen Topic (deel 10) door en lees even de andere Vista topics door in dit forum - kom je er niet uit open dan een *nieuw topic*. Ga dit topic niet vervuilen met je technische vraag
Pure technische 'probleem vragen' worden vanaf nu verwijderd en je krijgt hier een waarschuwing voor.