Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
800 Kkeys/s is wel heel erg laag als het om RC5-72 gaatDamic schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 09:46:
Gisteren nog eens aan't spelen geweest met crossfire en moet zeggen, gaat wel lekker maar die opencl client is ruk, ook kan ik dan geen andere client draien dat alleen cpu werk doet, dit omdat de gpu'sniet genoeg data dan krijgen ofzo (rate zakt naar 800kkeys/s) ook heb ik gezien dat de 2de gpu ineens naar 500MHz zakt terwijl gpu1 op 1.1GHz blijft gaan.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
#VrijMiBo
14:43 Witlof !bier
14:43 CowBot We hebben keuze uit de volgende bieren !hertogjan !bavaria !grolsch !amstel !jupiler !dommelsch
14:43 Witlof !grolsch
14:43 CowBot Een normale (33cl) voor Witlof en een beugelfles voor CowBot
14:44 Witlof ja, doe maar wat.
14:44 Witlof heb dorst
14:44 Witlof !amstel
14:44 CowBot Dit kan je niet alleen drinken Witlof, Witlof geeft een rondje aan iedereen in #divisionbrabant! Ons bier
Check dit en help mee!
Komt weer stof op...
Aankomend weekend lan party
Iemand zin om te komen?
gr
DPC Chef-kok :)
Gisteren overigens de Triple karmeliet aan lijstje toegevoegd, best een aanrader
le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.
Er zijn er idd al een paar begonnen met nadenken en eentje zelfs met werkenenthernal schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 16:33:
Ik zie dat de meesten hier nog in hun winterslaap verkeren, maar is het niet algauw tijd om aan de komende stampede te beginnen denken? Vorige keer waren we wat laat aan met de nodige gevolgen
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10
Speciaalbierfestival
zondag 3 mei om 12:00
Markt in 's-Hertogenbosch
Tilburgs Bierfestival 2015
zondag 28 juni om 13:00
Heuvel, Tilburg
Om hier nog even op terug te komen: de stampede gaat naar alle waarschijnlijkheid pas in mei plaatsvinden. DigiK-oz was bezig om een opzet te maken voor stampede-stats, maar z'n pc heeft het begeven dus kan 'ie nu niet verder totdat de boel weer gefixed is. Wegens overige planningen is het dan handig om pas in mei te gaan starten.enthernal schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 16:33:
Ik zie dat de meesten hier nog in hun winterslaap verkeren, maar is het niet algauw tijd om aan de komende stampede te beginnen denken? Vorige keer waren we wat laat aan met de nodige gevolgen
Het wordt eigenlijk wel weer een keertje tijd voor een DPC meeting!
Nog even de tijd dus om aan de Untappd stats te werken. Speaking of..... Vandaag nummertje 100 ingechecktBubbles schreef op zondag 08 maart 2015 @ 12:41:
[...]
Om hier nog even op terug te komen: de stampede gaat naar alle waarschijnlijkheid pas in mei plaatsvinden.

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher
Ik zal hem vandaag met je vieren.
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Mijn koe heeft ook al weekend... F@H server deelt geen werk uit sinds vanochten 5:00
Mijn andere koe kan in iedergeval wel verder grazen...
Weet iemand eigenlijk of je met F@H net als bij Boinc alvast werk kan bufferen voor een X aantal dagen ?

Kwam vorig weekeinde langs een biertank (Пиво=Bier):

Blonde Snol: Vast geen Trappisten biertje
[ Voor 6% gewijzigd door EektheMan op 27-03-2015 11:56 ]
video: De eRadiator van Nerdalize - Serververwarming voor in de woonkamer
Ik heb een afspraak staan voor volgende week woensdag
Ja: nee.* F@H WU's hebben vaak hele korte deadlines (enkele dagen) en daarnaast zijn er standaard geen mechanismen om een buffer op te bouwen, omdat die er niet echt is in de eerste plaats.A-Jay schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 10:14:
[...]
Mijn koe heeft ook al weekend... F@H server deelt geen werk uit sinds vanochten 5:00
Mijn andere koe kan in iedergeval wel verder grazen...
Weet iemand eigenlijk of je met F@H net als bij Boinc alvast werk kan bufferen voor een X aantal dagen ?
* Er is wel iets te doen met de queue via ander programma's, staat me iets van bij. Maar of dat nog met de huidige client werkt weet ik niet, en het is ook niet aan te raden. Technisch gezien is er wel een soort van buffer, maar die er eigenlijk nooit echt op ontworpen om op die manier gebruikt te worden.

Ben net overgestapt naar DPC met al m'n BOINC-projecten. Kan nog leuk worden
[ Voor 60% gewijzigd door Pwuts op 29-03-2015 22:19 ]
¯\_(ツ)_/¯
WelkomMasterPrutser schreef op zondag 29 maart 2015 @ 22:18:
Hallo, ik ben nieuw hier
Ben net overgestapt naar DPC met al m'n BOINC-projecten. Kan nog leuk worden

¯\_(ツ)_/¯
Welke koetjes heb je grazen?
gr
Nu nog even afwachten welke prestaties er op de projecten wordt geleverd.
Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.

Nee, kwa pc specs enzo
gr
@Xanquezer:
# | Draakje, mijn KrachtKoe | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 234,- | € 234,- |
1 | MSI Z87-GD65 Gaming | € 114,90 | € 114,90 |
1 | MSI GeForce GTX 770 2GB Gaming | € 0,- | € 0,- |
1 | Seagate Desktop HDD, 2TB | € 75,95 | € 75,95 |
1 | Corsair Carbide 300R Windowed | € 76,85 | € 76,85 |
1 | Corsair Vengeance Pro CMY8GX3M2B2133C9R | € 87,95 | € 87,95 |
1 | Plextor PX-891SA Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Seasonic M12II Evo 620W | € 74,95 | € 74,95 |
1 | Samsung 840 EVO 120GB | € 69,13 | € 69,13 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 733,73 |
@jeroenathome: Komt wel goed denk ik, al zo'n 100.000 op Einstein@home.
¯\_(ツ)_/¯
nope
235 check-ins
160 distinct beers
113 badges
Of een stampede op untappd!!!
[ Voor 13% gewijzigd door SandStar op 05-04-2015 12:05 ]
Ik zit op 236 check-ins, waarvan 120 distinct beers en 86 badges.
30 distnct beers
28 total badges
Moet er bij zeggen dat ik het meeste bier heb gedronken in de tijd dat het woord mobiele telefoon nog niet bestond
Digik-oz zit voor zijn werk atm in het buitenland. We hebben de afgelopen week doorgekregen dat zijn verblijf daar is verlengd. Omdat de verbinding met het thuisfront nogal brak is heeft hij geen gelegenheid om de stampedestats te verzorgen. Althans niet op de termijn die wij in gedachten hadden voor de stampede.ongekend41 schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 00:52:
Ik heb Bubbles in "DPC Kroeg is open !" gelezen, is DigiK-oz' pc inmiddels gereanimeerd? Een stampede zonder stats is niks uiteraard dus dat moet wel werken. Maareh, hoe verloopt de planning verder?
Zonder statsbakker géén stampede dus als er iemand anders is die stats wil/kan maken.....?
Wake on WAN werkt niet
¯\_(ツ)_/¯
Is er ergens een FAQ over het kiezen van een project en het joinen van een DPC team?
De software installeren moet me denk ik nog wel lukken uiteindelijk
Dat doet me denken aan brinta.. Als je precies genoeg brintaspul in een kom melk gooit om het op erwtensoepdikte te krijgen en je wacht 10 minuten... Dan kan je het gewoon snijden, wordt helemaal dik. Jech!

¯\_(ツ)_/¯
welkom!frankyboy707 schreef op maandag 06 april 2015 @ 21:30:
Ik heb hier naast me een redelijk stevige PC (I7-4930k) staan en het leek mij wel eens leuk om mijn CPU tijd te doneren aan een van de projecten.
Is er ergens een FAQ over het kiezen van een project en het joinen van een DPC team?
De software installeren moet me denk ik nog wel lukken uiteindelijk
Ik zou beginnen met een project uit te zoeken wat je het meest aanspreekt. Dit kan medical, phyiscal science of mathematiek gerelateerd zijn.
Een (beperkt) overzicht met beschrijving kun je hier vinden: DC-Vault Topic - Deel 6
Maar als beginnend DC-er zou ik een project uitzoeken wat ook binnen DPC nog leeft en dus elke dag verse stats heeft. (Rosetta, WCG of OGR)
In ieder geval vergeet niet na het installeren van je client de configuratie zo te kiezen dat je ook daadwerkelijk DPC als team joined.
happy crunching!
Maar hoe kan ik er voor zorgen tijdens de configuratie dat ik DPC join?
Also: welkom.
[ Voor 83% gewijzigd door Bubbles op 07-04-2015 11:23 ]
Heb hem inderdaad op bijna 36000 zien pieken maar hij staat nu alweer een tijd een stuk lager, terwijl ik eigenlijk helemaal niets met de pc doe... Hij lijkt ook wel stil te staan als ik op niet op de pc bezig ben (ik kijk er met RDP af en toe naar)
CPU only dus lijkt me niet geschikt daarvoorhydrargyrum schreef op donderdag 09 april 2015 @ 14:05:
Is rosetta geen leuk project voor de stampede? we staan daar op plaats 8, daar kunnen we wel het een en ander voor elkaar krijgen. Hoe rosetta met gpu's zit weet ik niet?

Laat het u allen smaken!
En Nifhack hoeft zich nog geen zorgen te maken

Hebben we al een project ingedachte?
Ik heb er weer zin in
In 2006 was Rosetta@Home al eens de gelukkige voor de stampede. Of we nu weer voor dit project kunnen kiezen weet ik niet. Volgens mij komen eerst projecten aan bod die nog nooit voor een stampede in aanmerking zijn gekomen.hydrargyrum schreef op donderdag 09 april 2015 @ 14:05:
Is rosetta geen leuk project voor de stampede? we staan daar op plaats 8, daar kunnen we wel het een en ander voor elkaar krijgen. Hoe rosetta met gpu's zit weet ik niet?
Artistieke bieretiketten posten. Ik was het zelf nooit begonnen, maar in een kroeg moet je soms gewoon gezellig meedoenWitlof schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 18:33:
Vandaag beginnen we het weekend eens met een Blonde Snol![]()
[afbeelding]

Fijn paasweekeinde allemaal!

¯\_(ツ)_/¯
Zijn er nog mensen hier die van plan zijn om naar Den Bosch te gaan op 3 mei? Ik kwam er gisteren achter dat er ook in Valkenswaard op die dag iets te doen is: PruuvenemertWitlof schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 10:31:
Er kwamen net 2 evenementen op mijn (i)pad. Weet niet of er mensen zijn die het leuk vinden, maar bij deze:
Speciaalbierfestival
zondag 3 mei om 12:00
Markt in 's-Hertogenbosch
Tilburgs Bierfestival 2015
zondag 28 juni om 13:00
Heuvel, Tilburg
Ik heb vandaag OGR-28 weer draaien op mijn laptop.
Waar zijn de stats te vinden, die vaker updaten dan de officiele site van Distributed.net??
Of kan ik alleen bij Distributed.net terecht?
| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |
http://www.digik-oz.nl/dcTeamStats.aspx
Thanks Bubbles
EDIT: De stats zijn daar al 14 uur niet meer geüpdatet, en ik sta er ook niet tussen met mijn pc...

[ Voor 53% gewijzigd door PeaceFreak op 17-04-2015 23:10 ]
| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |
Oké, ik wacht wel even tot morgen.Bubbles schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 23:15:
Geen garanties. De pagina zelf zei 3 uur. Maar die worden geloof ik ook automatisch berekend op gemiddelden ofzo. Je komt er vanzelf wel bij te staan, even geduld nog.
Dan kijk ik wel of ik erbij sta...
In ieder geval bedankt voor je moeite!
Verwijderd
/Zwaait naar nieuw crunch vrienden...
EDIT0 ik weet niet of het gebruikelijk is, om je hier voor te stellen ?!
Zo ja, dan doe ik dat nog even
Groet, Ray..
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2015 12:53 ]
Verwijderd
ben nog even lekker bezig met het opzetten van het een en ander , 3x computers moet wel even doen voor vandaag
Mijn naam is in ieder geval Ray(mond) aka(nick) TheOrganicMan nog bedankt voor de zeer snelle service van naam verandering
en een zeer gedreven GPU/CPU Cruncher ! (GPUgrid)/WCgrid)
nou ben nu toch bezig..
Ik ben 41 jaar kom uit de omgeving Zaanstreek en al erg lang bezig met F@H en de bovengenoemde bezig,
reden daarvoor is(wat denk ik wel bij de meeste zo is) familie en vrienden verloren aan die vervelende ziekte(s)..
en ik heb nu eenmaal de spullen(hardware) ervoor dus laat ik ze er voor werken ook..
hardware dat in gebruik is voor DPC Team,
1x i7 2600K@4500Mhz 1x GTX670. (24/7)
1x FX 8320@ 4300Mhz 1x GTX670. (24/7) Is vandaag(20/4) verkocht, komt later wat anders voor..
1x Q1900M Pro3@2400Mhz 1x GTX660Ti. (24/7)
er komt altijd wel wat bij, bij mij.. veel met hardware bezig verbouwen en bouwen..
ik hoop dat het zo even genoeg is, wil je meer weten, Moe je vragen maar naar me toe ..
Groet, Ray...
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2015 23:00 ]
Daarbij heb ik vanaf vandaag 2 servers met QC xeon bijgeschakeld om mee te stampen (bij de dual QC xeon en de andere QC xeon)....
1x dual QC xeon 3GHz @ 16GB RAM
1x QC xeon 1,86GHz @ 5GB RAM
1x QC xeon 1,86GHz @ 8GB RAM
1x QC xeon 1,86GHz @ 10GB RAM
[ Voor 12% gewijzigd door Bikerepairman op 20-04-2015 15:35 . Reden: toevoeging ]
Veni Vidi Foetsie
Hit 'em up, Moooh 'em out.

Het zou ook een leuke aanwinst voor de Stampede zijn. WCG valt helaas af, en GPU Grid gaat het waarschijnlijk niet worden maar je mag nog stemmen! (alleen mag jij dan weer niet op GPU Grid stemmen
Een maand lang lekker met z'n allen in 1 wei is best gezellig, elke koe/kudde is welkom
Hoe onbeleefd het ook moge lijken, we groeten niet op GoT
Edit:
Waarschijnlijk ga ik wel even in Den Bosch kijken en drinken maar bij koud / nat weer blijf ik thuisWitlof schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 12:30:
[...]
Zijn er nog mensen hier die van plan zijn om naar Den Bosch te gaan op 3 mei? Ik kwam er gisteren achter dat er ook in Valkenswaard op die dag iets te doen is: Pruuvenemert
[ Voor 28% gewijzigd door ongekend41 op 20-04-2015 23:21 ]
nope
Ik draai op een Core2Quad Q6600 momenteel op 2,7 ghz en een i5-2520M op 2,5 ghz (Laptop).
NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.
Geef de nieuwelingen een biertje en kom er gezellig bij, wees welkom
Om extra punten te krijgen is het aan te raden om een passkey te gebruiken. Tevens is het mogelijk om de grafische kaart te gebruiken. Deze levert ook een leuk aantal punten op per WU.Roman schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 16:33:
Zo.... ik heb ook maar eens weer aan een DC Project deelgenomen. Heb nu F@H geinstalleerd. Vroeger deed ik mee aan Seti@Home en daarna eens aan RC5. Nu dan maar eens F@H. Heb ook Team 92 gejoined.
Ik draai op een Core2Quad Q6600 momenteel op 2,7 ghz en een i5-2520M op 2,5 ghz (Laptop).
Wat gaat 'm niet worden? Stampede, een dwarse koe, DPC of ons bier. Met een beetje geluk komt onze huiskok binnenkort weer met bitterballen langs dus blijf rustig zitten.Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 16:53:
hmmm dit gaat u'm ook niet worden...
nope
Passkey heb ik uiteraard gebruikt. Videokaart heb ik momenteel uit staan.jeroenathome schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 19:14:
[...]
Om extra punten te krijgen is het aan te raden om een passkey te gebruiken. Tevens is het mogelijk om de grafische kaart te gebruiken. Deze levert ook een leuk aantal punten op per WU.
Mag ik hier een vraag stellen over de F@H Client of zal ik daarvoor een extra Topic starten?
[ Voor 11% gewijzigd door Roman op 22-04-2015 10:23 ]
NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.
afbeeldingXanquezer schreef op maandag 20 april 2015 @ 21:39:
Over servers gesproken...
krijg met geen mogelijkheid de afbeelding in de post... nu eerst een melding van geen permissions maar gewoon even opde url balk op enter rammen en voilla.
[ Voor 54% gewijzigd door Bikerepairman op 22-04-2015 12:15 ]
Veni Vidi Foetsie
Is mijn eigen rekje...Xanquezer schreef op woensdag 22 april 2015 @ 17:12:
Zal ik hem opnieuw posten?
Veni Vidi Foetsie

Komt hij hier nog wel ooit eens? Ik dacht namelijk dat hij redelijk klaar was met DPC en ik val hem volgens mij al te vaak lastig met dit soort dingen

Als hij hier binnenkort, dan krijgt hij wel een biertje van me!
Ik had het al op tig verschillende manieren geprobeerd, maar lukt niet om hem inline te zetten.
zo kan het natuurlijk ook maar was niet mijn bedoeling.
Veni Vidi Foetsie
~~[html]De zomerhitte slaat toe. Hoe hou jij je koe koel??~~[/html]