[MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste
Acties:
  • 137.898 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-08 15:45

XXlerator

Old time gamer

Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 17:50:
Hebben degene die AOC gepre-orderd hebben bij dynabyte al hun key ontvangen? Ik echter nog niet. Net gebeld en volgens hun zijn de keys wel verstuurd (ook naar mij) maar ik heb nog niks ontvangen. Het zou kunnen zijn dat het ff duurd voordat het mailtje bij mij aankomt maar ik betwijfel het (mailtjes die ik van een ander e-mail adres naar mezelf stuur komen direct aan). Als jullie hem ook niet ontvangen hebben dan stel ik voor dat jullie even bellen. Dan zit er terminste wat druk op.

edit: Behalve die meneer hierboven want die heb ik al op IRC gesproken :).
Ik heb de CE besteld, maar nog niets ontvangen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, nog geen key van Dynabyte ontvangen, kan zijn dat, omdat me mailserver down is (al een tijdje vreesch ik) ik me email adres al een week of 2 veranderd heb, mss hebben ze toch naar de verkeerde gestuurd.

Maar es gaan bellen dinsdag :P

Edit:

Overigens, goddelijke patch, had net wel effe een licht bug (lijkt erop alsof hij 2 x de lighting uitvoert). Maar voor de rest loopt het als een trein :D. Nu wachten op de release en kijken hoe het met dx10 zit.

PS. @ degene's broer die vond dat er teweinig verschil tussen characters zat. Ik zou wachten met dat te beoordelen tot je lvl 40+ zit. Voor lvl 20 is het allemaal vrij hetzelfde...

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2008 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkyTrip schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 19:43:
Heb ook mijn pre-order key gehad. Met mijn stomme kop zelfs nog early access gedokt terwijl ik pas vanaf de 20e kan spelen :D

Nou ja, toch nog 3 daagjes.
Ik heb ook mijn key gehad van dynabyte.

Alleen heb ik pay by cash gekozen, omdat dit ook lokale banken (ideal?) toestaat, maar ik zie nu geen manier om ook daadwerkelijk te betalen.

Maar m'n account zegt wel:

Your Products

Early Access: Begins May, 17th 2008, Pre-order: The Killer Rhino, Age of Conan
Account status
Open

Beetje confused, maar alles lijkt dus goed te gaan ook al heb ik niet daadwerkelijk betaalt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeon21
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-07-2022
Iemand al een pre-order key ontvangen van BOL, Play of GCShop?

Heb nog niks van Dynabyte ontvangen, maar heb zojuist wel een e-mail gehad waarin ze AoC adverteren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hapSnap
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 13:53
aeon21 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 21:52:
Iemand al een pre-order key ontvangen van BOL, Play of GCShop?

Heb nog niks van Dynabyte ontvangen, maar heb zojuist wel een e-mail gehad waarin ze AoC adverteren..
Van GCShop nog niets ontvangen, al verwacht ik dat ze hem toch wel zeer binnenkort op gaan sturen:
Omdat de uitgever graag wil dat we alle keys in 1 keer aanvragen hebben we dit nog niet gedaan. Je mag de key echter minstens een week voor de release verwachten zodat je nog gebruik kan maken van de headstart.
Aan de andere kant, 7 dagen voor release = 16 mei = 1 dag voor early access -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Ik heb gepre-ordered bij GCShop, maar nog niks ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

afgelopen week een mailtje naar GCshop gestuurd, hieonder het antwoord

Beste Edwin,

Wij verwachten de codes begin volgende week binnen te krijgen en we zullen ze dan ook meteen gaan versturen.

Met vriendelijke groet,

Steven Dekker
info@gcshop.nl
www.gcshop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Ik geloof dat ik hier in dit threat las bol.com niet aan de 3-day head start doet. Maar krijgen we die andere stuff wel? XP ring, drinking cup, extra storage en rhino?

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
Beetje confused, maar alles lijkt dus goed te gaan ook al heb ik niet daadwerkelijk betaalt :S
Dan moet je naar een betalingsoverzicht ofzo gaan, daar kun je dan op een knop pay now oid duwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aapenootjes schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 01:14:
[...]

Dan moet je naar een betalingsoverzicht ofzo gaan, daar kun je dan op een knop pay now oid duwen.
Ah ik zie het nu, bedankt.

Voor het geval nog iemand het zoekt later:

Payment History, dan onder status is een knop, die druk je dus in. Dan kan je iDeal etc. kiezen :)

Ik had niet door dat het een knop was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droniac
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-04-2022
T!m0n schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:15:
Maar er komen dus gamecards in de winkel voor dit spel?
Ja - bij veel winkels kan je ze ook al bestellen. GCShop heeft ze nu lekker goedkoop - 20 euro voor 2 maanden dus daar heb ik er gelijk 1 met het spel mee besteld.

Het spel doet het nu ook weer voor mij. Alleen met mijn hoogste character kan ik helaas niet meer spelen (dan crasht mijn PC), maar nieuwe characters en andere characters gaan wel. En ik weet niet wat ze hebben gedaan, want ik heb geen grote patch downloads gezien, maar het zal wel wat gedownload hebben want het spel werkt ineens geweldig! Die miracle patch bestond dus echt, want laadtijden zijn nu vrijwel gehalveerd! Hopelijk fixen ze nog wat crashes en random kleine bugs voordat het spel live gaat, maar zoals het er nu naar uit ziet is het toch vrijwel klaar voor release :)

PS: Vind niemand anders het jammer dat die Stygians zo lelijk zijn? Sommige stygian NPC's zijn best aantrekkelijk, maar om zelf zoiets te maken is mij niet gelukt - het enige wat eruit komt is lelijk, lelijk en nog eens lelijk. Is het iemand anders wel gelukt om nog iets aantrekkelijks van een Stygian te maken?

Sowieso zijn de standaard character opties voor een groot deel vrij lelijk. Als je kijkt naar WoW dan is het duidelijk dat mensen wel snel gaan voor de aantrekkelijke characters (de server waar ik op speelde had 5x zoveel alliance als horde en veel daarvan had dezelfde paar facial features gekozen) dus is het een beetje vreemd dat maar 2-3 standaard opties echt aantrekkelijk zijn (bij cimmerian/aquilonian, stygian heeft er 0). Ze zeiden dat je weinig klonen zou tegen komen en iedereen kon herkennen van gezicht, maar ik denk dat we vrij veel van dezelfde gezichten zullen zien. Zelf zal ik gewoon gaan experimenteren met sliders dus dat zal wel uniek zat worden, maar het is toch een beetje jammer dat onder de standaard opties er waarschijnlijk maar een handvol zijn die massaal gebruikt gaan worden.

YouTube / Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Heb m'n Dynabyte Key ook binnen, gelijk de early access en 6maanden subscription geregeld via de creditcard. Patch zag er goed uit, ik ben er helemaal klaar voor :D

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Servers zijn weer up. Moet zeggen er zijn veel bugs ed verholpen maar ik ga nooit PvP spelen ;)
Het is grappig om mensen af en toe te ganken, als ranger is dat ook geen probleem, maar dat ben ik heel snel zat. Ik wil gewoon PvE en niet constant kijken of ik afgemaakt wordt of niet.
Dus dit was even een leuke test maar ik ga de OB niet meer spelen. Ik wacht met smart op de retail

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Ik heb mijn key ook ontvangen van Dynabyte. Werkte allemaal prima alleen is de FunCom website beetje vaag met de menu opties. Heb er erg veel zin in :D

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aXe schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 16:47:
Ik heb mijn key ook ontvangen van Dynabyte. Werkte allemaal prima alleen is de FunCom website beetje vaag met de menu opties. Heb er erg veel zin in :D
Denk dat ik dinsdag mijn code krijg, had in het begin mijn twijfels of ik dit spel wel zou gaan kopen maar nu begin ik er toch wel veel zin in te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit te denken aan welk character wel leuk zal zijn en welke ik zal gaan kiezen, maar aangezien ik de Beta compleet heb gemist heb ik geen idee van de sterkte van de verschillende keuzes.

Ranger lijkt mij wel leuk, iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkyTrip schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 19:47:
[...]

Ik hoop het juist wel. Achteruitgang is saai. Verlies je uren werk omdat je gegankt wordt. De meeste world PvP in de online games die ik gespeeld heb waren trouwens sowieso meestal eenrichtingsverkeer. Veruit de meeste PvPers gaan toch vooral voor de easy kill. Helemaal als je items kan verliezen bij doodgaan. Als iemand me aanvalt is hij meestal een paar levels hoger of ben ik op low health of in gevecht met een monster. Zo voorspelbaar.

Geef mij maar gewoon speelplezier. Als je doodgaat in WoW kun je gelukkig snel weer verder gaan waar je mee bezig was. Vind een 3 minute corpserun eigenlijk al saai.
Daar ben ik het mee eens. Dat achteruitgang-door-pvp-kills systeem is cool op papier, omdat het inderdaad een bepaald gevoel van spanning kan meebrengen. Maar in de realiteit komt het inderdaad toch altijd neer op die easy-kills van net iets lagere levels zodat er net geen penalty is maar wel een redelijke makkelijke kill, low health kills, kills wanneer iemand bezig is met 5 mobs etc. Als ze daar wat tegen kunnen doen, heb géén idee hoe je zoiets flikt, kan het wel erg cool worden. Maar ik ben skeptisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crowmeister schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 15:07:
Servers zijn weer up. Moet zeggen er zijn veel bugs ed verholpen maar ik ga nooit PvP spelen ;)
Het is grappig om mensen af en toe te ganken, als ranger is dat ook geen probleem, maar dat ben ik heel snel zat. Ik wil gewoon PvE en niet constant kijken of ik afgemaakt wordt of niet.
Dus dit was even een leuke test maar ik ga de OB niet meer spelen. Ik wacht met smart op de retail
Ach het is ook dat nu iedereen zelfde level is en niemand weet waar ze heen zouden kunnen gaan + dat ze weten dat hun char toch weer verwijderd word.

Gewoon druk nu dus en iedereen gaat ervoor.

Zelf ben ik uit de stad enzo weg gegaan, beetje de wildernis in. Beetje exploren en ik dood de mensen die ik tegenkom (paar mensen die questen etc).

Ik ga zeker op pvp, heb al een guild met 50+ members, 90% wou pvp (inc. ik) dus pvp word het ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Ik kan echt niet kiezen welke class ik nou straks naar 80 ga brengen.
Guardian vind ik tot nu toe het leukste denk ik, Full plate armor, en met een polar-arm naar voren chargen. Maar ook de ranger is leuk om te spelen op level 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiko
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 23:59
Ik zit met hetzelfde probleem. Ik kan echt maar niet beslissen welke class ik ga spelen. Ze zijn allemaal wel leuk. Als eerste character toch een voorkeur voor melee class. Maar dan nog zijn er veel opties.

5800X3D | 32GB 3466C16 | RTX4080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb daarnet mn account geactiveerd met de early acces code en 1 maand gametime naast mn gamecard, maar weet iemand of je op de 17de kan spelen met de closed beta client? of moet je een aparte client downloaden? Het lijkt me het laatste, ik kan alleen geen download link vinden op die account site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard

bstard

---------------

Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 20:33:
heb daarnet mn account geactiveerd met de early acces code en 1 maand gametime naast mn gamecard, maar weet iemand of je op de 17de kan spelen met de closed beta client? of moet je een aparte client downloaden? Het lijkt me het laatste, ik kan alleen geen download link vinden op die account site.
Die download link is idd nog niet bekend gemaakt, komt in dezerdagen, waarschijnlijk de 14e. En ja, je moet de client opnieuw downloaden zoals het er nu naaruitziet. Heel misschien dat die patchbaar wordt gemaakt, maar zelfs officiele posts van funcom mensen waren daar mistig over: ze wisten het nog niet.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard

bstard

---------------

Woow was dat nice spelen vandaag; de PVP zit heerlijk inelkaar. Net die kleine stuns en knockbacks die 't leuk maken, geen chain fears, polymorphs, mezzes of stunns. Ook de healing met me bearshaman werkt erg lekker als je aan de aoe gewend bent. Collision , stamina/sprinten .. maakt dat 't geheel veel meer interesanter dan elke MMO die ik eerder gezien heb. Een minigame toen in 't PVP weekend was best aardig, maar world pvp nu op 'tzelfde level (20) is al stukken leuker :D Het is een lange tijd geleden dat een spel me zo boeide als de huidige Open Beta van AoC.

Enige minpuntje so far is het water waar je altijd out of combat kan raken. Misschien is dat nodig voor een save haven, maar ik kwam regelmatig spelers tegen die een beetje rond je water kant bleven hangen en stieken probeerden te ganken. Als 't dan misging renden ze snel de zee in en kon je ze niets meer doen. AFAIK heeft elke class stealth, en is 't voor iedereen mogelijk gank zones te ontvluchten als je dat wilt zonder dat je 't water in hoeft.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Crowmeister schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 23:58:
Ik geloof dat ik hier in dit threat las bol.com niet aan de 3-day head start doet. Maar krijgen we die andere stuff wel? XP ring, drinking cup, extra storage en rhino?
Uiteraard, wat ze bedoelen is dat ze jou niet een key kunnen opsturen om aan die pre-start mee te doen (dit zal wel geregeld zijn met een bedrijf en daar had BOL geen zin in ofzo. Moeten ze allemaal bijhouden wie er een heeft gekregen en wie niet, etc. etc.). Volgens mij gooien ze die "key" gewoon bij je order in en mag je hem zelf als je de doos krijgt nog eens invullen. Zie het maar als zo'n kortings coupon met een code die je kan invullen bij je account gegevens.

Bij mij staat nu dus ook dat ik een Rhino krijg. De 8-slot belt krijg je ook (maar staat niet aangegeven op de site). En "drinking cup"? Ik heb in ieder geval een XP-Ring erbij (CE) en later (niet bij de start) krijgen de mensen ook zo'n "drinking cape".

Gelukkig kies ik dit keer voor de PvE servers, want ik heb geen zin meer in dat gedoe met PvP. Ik ga wel PvPen als ik daar zin in heb en niet wanneer het een ganker uitkomt ;)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aXe schreef op zondag 11 mei 2008 @ 11:03:
[...]

Uiteraard, wat ze bedoelen is dat ze jou niet een key kunnen opsturen om aan die pre-start mee te doen (dit zal wel geregeld zijn met een bedrijf en daar had BOL geen zin in ofzo. Moeten ze allemaal bijhouden wie er een heeft gekregen en wie niet, etc. etc.). Volgens mij gooien ze die "key" gewoon bij je order in en mag je hem zelf als je de doos krijgt nog eens invullen. Zie het maar als zo'n kortings coupon met een code die je kan invullen bij je account gegevens.

Bij mij staat nu dus ook dat ik een Rhino krijg. De 8-slot belt krijg je ook (maar staat niet aangegeven op de site). En "drinking cup"? Ik heb in ieder geval een XP-Ring erbij (CE) en later (niet bij de start) krijgen de mensen ook zo'n "drinking cape".

Gelukkig kies ik dit keer voor de PvE servers, want ik heb geen zin meer in dat gedoe met PvP. Ik ga wel PvPen als ik daar zin in heb en niet wanneer het een ganker uitkomt ;)
Ik ben gestopt met WoW omdat PvP daar totaal niks meer aan was. Alles was ge-instanced. Ik kijk uit naar de PvP in AoC :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06-2023

Mozin

Gewoon een gamer

Goed te horen dat veel mensen positieve PvP ervaringen hebben! Ik ben inmiddels erg benieuwd naar de game (en naar het aantal overstappers van WoW naar AOC hehe) :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:18
Iemand zijn code al ontvangen van 12game? Hier namelijk nog niks.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrFl0ppY schreef op zondag 11 mei 2008 @ 16:14:
ik heb de code ook nog niet, helaas maar ik wacht die 3 dagen tog wel vanwege school

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
MrFl0ppY schreef op zondag 11 mei 2008 @ 16:14:
Ik vroeg me ook al af wanneer hij zou komen. Gekeken op de site en daaruit volgde:

''De Killer-Rhino code geeft ook toegang tot de 6 day head start via de Funcom website! Hiermee kunt u het spel tegen een vergoeding van 5 euro zes dagen eerder downloaden en spelen. Deze code kunt u rond 12 mei verwachten. Vanaf 17 mei kunt u beginnen met Age of Conan. De vergoeding betaalt u aan ontwikkelaar Funcom.''

Nog even geduld dus. ^^

Heeft iemand trouwens ervaring met de classes necromancer en demonologist? Ik las namelijk dat de necromancer wat meer uitdagender was om te spelen. Als dat daadwerkelijk zo is moet ik misschien mijn class keuze heroverwegen. >:)

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Forn schreef op zondag 11 mei 2008 @ 18:00:
[...]

Ik vroeg me ook al af wanneer hij zou komen. Gekeken op de site en daaruit volgde:

''De Killer-Rhino code geeft ook toegang tot de 6 day head start via de Funcom website! Hiermee kunt u het spel tegen een vergoeding van 5 euro zes dagen eerder downloaden en spelen. Deze code kunt u rond 12 mei verwachten. Vanaf 17 mei kunt u beginnen met Age of Conan. De vergoeding betaalt u aan ontwikkelaar Funcom.''

Nog even geduld dus. ^^

Heeft iemand trouwens ervaring met de classes necromancer en demonologist? Ik las namelijk dat de necromancer wat meer uitdagender was om te spelen. Als dat daadwerkelijk zo is moet ik misschien mijn class keuze heroverwegen. >:)
Kan je die 5 euro aan Funcom overmaken via de site als je eenmaal de verkregen code hebt ingevult?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard

bstard

---------------

Verwijderd schreef op zondag 11 mei 2008 @ 18:48:
[...]

Kan je die 5 euro aan Funcom overmaken via de site als je eenmaal de verkregen code hebt ingevult?
Jep, is nog pending hiero, en zodra dat van de credit card afgehaald wordt krijg je een email met de link naar waar je de 14gb client kan downen.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
Credit card? is het ook mogelijk om met Paypal te betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XtrmEend schreef op zondag 11 mei 2008 @ 19:31:
Credit card? is het ook mogelijk om met Paypal te betalen?
ideal word ook geaccepteerd. Moet je pay by cash kiezen. Paypal weet ik niet zeker.

Ik heb geld al betaald en al approved dus ze hebben het binnen, geen mail met download link nog. Maar dat komt omdat ie nog niet klaar is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
Paybycash en Paypal is toch bijna hetzelfde? Of zit ik nou verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard

bstard

---------------

Ik heb net de link van funcom toegemaild gekregen, en de torrent achtige downloader looopt flink te ratelen :D

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
Hoop dat ik morgen snel de key binnen krijg van dimensionplus, kan verder echt niet wachten tot de 17e!
Toch maar besloten om voor een ranger te gaan als main.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Heh loopt de hele tijd van die clients te downloaden word je internet afgesloten net op de 17de omdat je te veel hebt zitten downloaden...

Zal wel niet.. maar zou es best kunnen. })

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
Ok ik heb net mn key ontvangen, heb een account aangemaakt, maar nu ben ik een beetje in de war bij hoe ik moet betalen voor de €5 early acces.
Aangezien ik geen creditcard heb, en ik paypal er niet tussen zie staan, heb ik Pay By Cash gekozen, maar de enige info die ik kan geven is mijn adres etc. Waar moet ik nou precies betalen?

Edit:

Ah gevonden, via View my account information kon ik naar betalingen gaan en iDeal kiezen.

[ Voor 13% gewijzigd door Xedev op 12-05-2008 03:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
Via welke site heb je je code ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frups
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 19:30
Op de www.12game.nl site staat nog altijd dat op 12 mei de code's binnen komen. Dus, laat die code vandaag maar komen, zou leuk zijn op een vrije dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
Killerbees schreef op maandag 12 mei 2008 @ 08:53:
Via welke site heb je je code ontvangen?
Ik heb mn code via dimensionplus waar ik hem gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bstard schreef op maandag 12 mei 2008 @ 00:36:
Ik heb net de link van funcom toegemaild gekregen, en de torrent achtige downloader looopt flink te ratelen :D
ik heb vrijdag al betaald met creditcard aan Funcom, maar nog geen download link :p

hmm, ik kijk net op https://register.ageofconan.com/account/ endaar staat een link :p

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2008 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hapSnap
Voor de mensen die hun key nog niet hebben (zoals ik :(), maar toch alvast de game willen downloaden, hier is de link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard

bstard

---------------

hapSnap schreef op maandag 12 mei 2008 @ 12:24:
Voor de mensen die hun key nog niet hebben (zoals ik :(), maar toch alvast de game willen downloaden, hier is de link
Ik denk dat het verstandiger is eventjes op de officiele link te wachten mocht je die nog niet hebben.. er waren gistern ook een paar links op forums maar dat bleken foute versies te zijn. Blijft een gokje dan om 14giga te downen.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bstard schreef op maandag 12 mei 2008 @ 13:03:
[...]

Ik denk dat het verstandiger is eventjes op de officiele link te wachten mocht je die nog niet hebben.. er waren gistern ook een paar links op forums maar dat bleken foute versies te zijn. Blijft een gokje dan om 14giga te downen.
Als je een account hebt moet je gewoon even inlogged, staat een download link dan bovenin.

Ik heb verder geen mail gehad met een link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:10
XtrmEend schreef op maandag 12 mei 2008 @ 11:01:
[...]

Ik heb mn code via dimensionplus waar ik hem gekocht heb.
hmm ik heb nog niks ontvangen van dimensionplus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmm
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-05 13:00
bstard schreef op maandag 12 mei 2008 @ 13:03:
[...]

Wie weet komt deze link wel van een kennis van hapSnap die al wel een code heeft gehad... :)

Iemand met code hier die die link kan verifieren?

Bedankt hapSnap, ik heb idd ook nog geen code mogen ontvangen maar ik ben 'm aan het downloaden inmiddels. Dan kan dat iig niet meer de vertragende factor zijn later. d:)b

Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 12:32

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Hij wordt op dit moment ook geupload naar usenet:

http://www.binsearch.net/...an+Early+Access+EU+Client

Nog bezig met uploaden though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Bizzarro schreef op maandag 12 mei 2008 @ 14:05:
Hij wordt op dit moment ook geupload naar usenet:

http://www.binsearch.net/...an+Early+Access+EU+Client

Nog bezig met uploaden though.
Bedankt, ben hem nu aan het binnen halen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Dat is dus de client die ook op de CD in de winkel komt zegmaar?
Daarmee kan je op de 20e spelen dan neem ik aan?

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hapSnap schreef op maandag 12 mei 2008 @ 12:24:
Ik ben hem vrolijk aan het downloaden via deze link, 22% momenteel! :)

Dankje daarvoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
is die van Hapsnap ook de echte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T!m0n schreef op maandag 12 mei 2008 @ 17:05:
is die van Hapsnap ook de echte?
Yep je krijgt echt een mooie downloader van FunCom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hapSnap
Hij lijkt iig gewoon goed te zijn. Downloader geeft aan 20080510s EU EarlyAccess. Ik weet niet wat er staat bij mensen die hem via het registratiescherm downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee wanneer gcshop de early acces keys verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

play.com heeft zijn keys uitgestuurd...

Ik heb er maar 1 gekregen, terwijl ik er 2 had gepreorderd..
ik ben aan het wachten op de reactie van de customer care
want ik wil toch echt mijn 2de key...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Met die funcom downloader kan je zeker niet je pc afsluiten en later weer doorgaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKonings
  • Laatst online: 03-11-2023
Hoopt dat bol.com ook snel de keys verstuurt of heeft iemand er al een ontvangen van bol.com ?

[ Voor 37% gewijzigd door MrKonings op 12-05-2008 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T!m0n schreef op maandag 12 mei 2008 @ 18:13:
Met die funcom downloader kan je zeker niet je pc afsluiten en later weer doorgaan?
Kan wel, het is gewoon een torrent protocol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Ik heb de client van usenet net binnen, alleen part 73 is incompleet (ben hem aan het reparen nu) dus het zou misschien handig zijn als de orginele uploader deze re-post.

Misschien dat sommige gameshops de codes pas morgen sturen omdat ze vandaag dicht zijn?
Maar wel vreemd dat ik geen code van dimension plus heb ontvangen en anderen wel. Hun vermelden op de site ook dat ze ze vandaag zouden versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simenon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-02-2023
MrKonings schreef op maandag 12 mei 2008 @ 18:19:
Hoopt dat bol.com ook snel de keys verstuurt of heeft iemand er al een ontvangen van bol.com ?
Heb mijn preorder 2 dagen geleden bij bol.com gedaan en staat nog op status verwerken. Geloof dat ze lang weekend hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
Rutger Mulder schreef op maandag 12 mei 2008 @ 18:26:
Ik heb de client van usenet net binnen, alleen part 73 is incompleet (ben hem aan het reparen nu) dus het zou misschien handig zijn als de orginele uploader deze re-post.

Misschien dat sommige gameshops de codes pas morgen sturen omdat ze vandaag dicht zijn?
Maar wel vreemd dat ik geen code van dimension plus heb ontvangen en anderen wel. Hun vermelden op de site ook dat ze ze vandaag zouden versturen.
Ik heb van te voren wel gemailed en gevraagt of de key zo snel mogelijk opgestuurt kon worden ivm weinig plaatsen in de early access, nu weet ik niet of dit ook zo is maar mischien hielp het wel.
Aangezien ik mn key zondag nacht 2 uur al kreeg :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

Heb mijn code via play.com binnen gekregen vandaag, en ben de client aan het downloaden via die gelekte link, dat is volgens vele bronnen op ageofconan.com de echte download link.
T!m0n schreef op maandag 12 mei 2008 @ 16:31:
Dat is dus de client die ook op de CD in de winkel komt zegmaar?
Daarmee kan je op de 20e spelen dan neem ik aan?
Het is iig niet dezelfde versie als op de cd in de winkel, deze client is alleen voor mensen die daadwerkelijk een early access code hebben aangeschaft.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
XtrmEend schreef op maandag 12 mei 2008 @ 18:33:
[...]

Ik heb van te voren wel gemailed en gevraagt of de key zo snel mogelijk opgestuurt kon worden ivm weinig plaatsen in de early access, nu weet ik niet of dit ook zo is maar mischien hielp het wel.
Ik heb ze vanmiddag een mailtje gestuurd met de vraag of ze me niet vergeten waren en het vriendelijke verzoek mij die codes te sturen. Ik heb de client nu al binnen dus als ze hem morgen sturen vind ik het ook best want we kunnen toch nog niet spelen. Zo snel zal de early access toch niet vol zitten, hoop ik :p.

Nu eerst maar eens kijken welke class ik wil gaan spelen. Zit te denken aan melee, guardian lijkt me wel leuk. Iemand ervaring met deze class uit de beta? En ik moet ook nog gaan nadenken over mijn characters name :S.

Ik heb ook al wat zitten te kloten in zn feat calculator maar ik vind het nog maar verwarrend wanneer je nou een tier lager kan. Er schijnen negen lagen te zijn en je moet x aantal punten gebruiken voor je verder naar beneden op de skill lijst kan maar ik vind dit systeem nogal irritant. Vind het veel duidelijker bij andere games wanneer een bepaalde skill nou beschikbaar is/komt.

Ik heb al wel wat rond gekeken maar wat zijn nu de goede sites met veel info over de game?
(zodat ik me al wat meer kan verdiepen in de game/classes voordat de early access begint)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rutger Mulder schreef op maandag 12 mei 2008 @ 18:49:
[...]

Ik heb ze vanmiddag een mailtje gestuurd met de vraag of ze me niet vergeten waren en het vriendelijke verzoek mij die codes te sturen. Ik heb de client nu al binnen dus als ze hem morgen sturen vind ik het ook best want we kunnen toch nog niet spelen. Zo snel zal de early access toch niet vol zitten, hoop ik :p.

Nu eerst maar eens kijken welke class ik wil gaan spelen. Zit te denken aan melee, guardian lijkt me wel leuk. Iemand ervaring met deze class uit de beta? En ik moet ook nog gaan nadenken over mijn characters name :S.

Ik heb ook al wat zitten te kloten in zn feat calculator maar ik vind het nog maar verwarrend wanneer je nou een tier lager kan. Er schijnen negen lagen te zijn en je moet x aantal punten gebruiken voor je verder naar beneden op de skill lijst kan maar ik vind dit systeem nogal irritant. Vind het veel duidelijker bij andere games wanneer een bepaalde skill nou beschikbaar is/komt.

Ik heb al wel wat rond gekeken maar wat zijn nu de goede sites met veel info over de game?
(zodat ik me al wat meer kan verdiepen in de game/classes voordat de early access begint)
volgens mij staat er genoeg in dit topic en tevens verteld de website van conan zelf precies wat welke class kan.
ook youtube en ign zal je plenty of hits opleveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op maandag 12 mei 2008 @ 18:48:
[...]

Het is iig niet dezelfde versie als op de cd in de winkel, deze client is alleen voor mensen die daadwerkelijk een early access code hebben aangeschaft.
Je kan gewoon je early access client gebruiken in release, dus tjah het is wel hetzelfde alleen misschien dat er nog een patch is waar ze niet meer de mogelijkheid hadden om die op de dvd te zetten. Ze checken je account of je early access hebt, niet je client.

De fileplanet beta, nou van die client zijn daadwerkelijk een paar files totaal anders en is niet bruikbaar (misschien met wat aanpassingen, maar ik had zelf geen zin om moeilijk te doen en download gewoon de nieuwe client. Server addressen stonden anders ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmm
XtrmEend schreef op maandag 12 mei 2008 @ 18:33:
[...]

Ehm, hoezo weinig plaatsen in de Early Access? Iedere pre-order kan toch gewoon EA-en als ze willen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:46

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Leeftijdspoll op het forum... heerlijke cijfertjes :)

Afbeeldingslocatie: http://i26.tinypic.com/6i5pb9.jpg

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
  • Laatst online: 14-12-2023
FunkyTrip schreef op maandag 12 mei 2008 @ 20:36:
Leeftijdspoll op het forum... heerlijke cijfertjes :)

[afbeelding]
Nu maar hopen dat er genoeg gamers zijn in die groep zodat het spel aanslaat..
Ben bezig met downloaden van early access..300KB per seconde over 10+GB is niet grappig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-08 17:55
Is er geen trail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard

bstard

---------------

Nope, dit is een product dat $100 miljoen heeft gekost en zoiets gaat via early adapters met dure Collectors Editions van start. Vanwacht geen trials de eerste maanden.
FunkyTrip schreef op maandag 12 mei 2008 @ 20:36:Leeftijdspoll op het forum... heerlijke cijfertjes :)
Nice. Ik zit nog net in jouw leeftijds categorie trouwens ;)
Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2008 @ 18:20:Kan wel, het is gewoon een torrent protocol.
Gedeeltelijk, die downloader komt van een apart bedrijf dat is gespecialiseerd in gamecontent distributie. Is een mix van Torrent en http downloading.

[ Voor 22% gewijzigd door bstard op 12-05-2008 21:46 ]

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hapSnap
Je krijgt toch een trial code (5 bij CE) bij het spel? Niet voor iedereen toegankelijk dus, maar het moet wel mogelijk zijn om zo'n code van iemand te regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard

bstard

---------------

hapSnap schreef op maandag 12 mei 2008 @ 21:44:
Je krijgt toch een trial code (5 bij CE) bij het spel? Niet voor iedereen toegankelijk dus, maar het moet wel mogelijk zijn om zo'n code van iemand te regelen.
Oh wist ik niet. Als ik er 5 krijg wil ik er wel wat weggeven hier.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben dit spel nu ook al zeer lang aan het volgen. Ik heb tot nu gewacht, net voor release, met het upgraden van mijn PC. Ik zit nu met een probleem. Ik ben over eigenlijk alles wel zeker, behalve de videokaart. Dit, omdat 1) AoC erg veel leunt op de videokaart, en 2) ik op een 24" met een res van 1920 x 1200 game.

Mijn vraag is dan dus de volgende, ''voor welke videokaart moet ik gaan?''. Ook (misschien) met het oog op de nieuwe kaarten die ATI ons gaat brengen over niet al te lange tijd (moet niet meer dan 1,5 maand duren voor mij).
Ook heb ik hier en daar gelezen dat een paar mensen met een 3780(X2) in de beta problemen hadden?

De computer zal (waarschijnlijk) uitgerust worden met een e8400 en 4GB geheugen, om een indicatie te geven.

Wat is dus nu een goede aankoop (prijs/kwaliteit) om AoC minimaal op medium op 1920 x 1200 te kunnen spelen? Of toch maar even wachten op ATI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Crowmeister schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 23:58:
Ik had ze een mail gestuurd en dit had ik terug gekregen:
Geachte heer 'mijn naam',

Hartelijk dank voor uw e-mail van 7 mei 2008.

In antwoord op uw vraag kunnen wij u laten weten dat bol.com meedoet aan de actie van 'Age of Conan'. U ontvangt voordat het spel uitkomt een e-mail van ons met een code waarmee u in het spel een uniek item kan unlocken. Verder is het mogelijk om met deze code, via de website van de fabrikant, het spel eerder te spelen tegen betaling van euro 5,-.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

'Naam medewerker'
Dus ze doen ook mee aan de early access.

Zelf heb ik nog niets ontvangen qua keys, alleen een orderbevestiging zover.

[ Voor 7% gewijzigd door pica op 12-05-2008 21:53 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmm
Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2008 @ 21:48:
Of toch maar even wachten op ATI?
Ehmmm, ik denk dat het beter is dat je voor een nVidia chipset gaat. nVidia is sponsor geweest dacht ik en waarschijnlijk hierdoor waren er wat problemen met ATI kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind die torrent wel ontzettend langzaam gaan hoor.

misschien iemand die een snelle mirror heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm schreef op maandag 12 mei 2008 @ 22:04:
[...]

Ehmmm, ik denk dat het beter is dat je voor een nVidia chipset gaat. nVidia is sponsor geweest dacht ik en waarschijnlijk hierdoor waren er wat problemen met ATI kaarten.
Bedankt voor de snelle reactie. Maakt mij in principe niet uit welke chipset. Heb alleen gelezen dat de nieuwe ATI kaarten misschien wel is snel gingen worden (weet ook niet of deze voornamelijk bedoeld gaan worden voor high res?). En als ik voor Nvidea zou gaan, welke is dan het meeste aan te raden, ook beetje lettend op prijs/kwaliteit?

EDIT: Nog vergeten te melden, in bestbuy guide van tweakers wordt voor het high end gamesysteem de 3780X2 gekozen. Ik neigde dus naar deze kaart, maar er zijn dus betere alternatieven, voor high res bij AoC?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2008 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hapSnap
Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2008 @ 21:48:
Ik ben dit spel nu ook al zeer lang aan het volgen. Ik heb tot nu gewacht, net voor release, met het upgraden van mijn PC. Ik zit nu met een probleem. Ik ben over eigenlijk alles wel zeker, behalve de videokaart. Dit, omdat 1) AoC erg veel leunt op de videokaart, en 2) ik op een 24" met een res van 1920 x 1200 game.

Mijn vraag is dan dus de volgende, ''voor welke videokaart moet ik gaan?''. Ook (misschien) met het oog op de nieuwe kaarten die ATI ons gaat brengen over niet al te lange tijd (moet niet meer dan 1,5 maand duren voor mij).
Ook heb ik hier en daar gelezen dat een paar mensen met een 3780(X2) in de beta problemen hadden?

De computer zal (waarschijnlijk) uitgerust worden met een e8400 en 4GB geheugen, om een indicatie te geven.

Wat is dus nu een goede aankoop (prijs/kwaliteit) om AoC minimaal op medium op 1920 x 1200 te kunnen spelen? Of toch maar even wachten op ATI?
De open beta draaide bij mij best goed op 1920x1200 met alle settings op highest en AA aan. FPS zat tussen de 30 en 64, heb in ieder geval het nooit gemerkt dat ik last had van een te lage fps. Dit was met een 8800GTS 640. Ik denk dat je met een 9600GT/8800GT het spel prima kan spelen. Een ati kaart kun je ook overwegen; nadeel is wel dat je waarschijnlijk iets langer moet wachten op een fatsoenlijke driver, aangezien AoC een TWIMTBP titel is.

/edit

Je kan ook een 8800GTX kopen. Kaart is al vrij oud, maar op hoge resoluties nog steeds een van de snelste kaarten.

[ Voor 4% gewijzigd door hapSnap op 12-05-2008 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKonings
  • Laatst online: 03-11-2023
JeanLucPicard schreef op maandag 12 mei 2008 @ 21:51:
[...]

Ik had ze een mail gestuurd en dit had ik terug gekregen:

[...]

Dus ze doen ook mee aan de early access.

Zelf heb ik nog niets ontvangen qua keys, alleen een orderbevestiging zover.
dan zullen ze morgen de code wel versturen. ze zullen idd wel lang weekend gehad hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
Ik hoop dat ik de code van GCShop snel krijg. Ik kan niet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Net de EA client geinstalleerd die ik gedownload heb van Usenet.

In het bericht stond dat vanaf 14 mei de laatste patches beschikbaar komen voor de EA waarna op 17 mei de deuren open gaan.

Wellicht dat in de loop van de week daarna richting de 23 mei nog wel wat meer patches gedownload moeten worden.

Ik ga er vanuit dat de dvd's in de doos uiteindelijk dezelfde patchlevels hebben als de EA client.
Killerbees schreef op maandag 12 mei 2008 @ 22:43:
Same! en dan wel gelijk 2, net zoveel CE's als ik pre-ordered heb :P

[ Voor 23% gewijzigd door redfoxert op 12-05-2008 22:48 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hapSnap schreef op maandag 12 mei 2008 @ 22:32:
[...]

De open beta draaide bij mij best goed op 1920x1200 met alle settings op highest en AA aan. FPS zat tussen de 30 en 64, heb in ieder geval het nooit gemerkt dat ik last had van een te lage fps. Dit was met een 8800GTS 640. Ik denk dat je met een 9600GT/8800GT het spel prima kan spelen. Een ati kaart kun je ook overwegen; nadeel is wel dat je waarschijnlijk iets langer moet wachten op een fatsoenlijke driver, aangezien AoC een TWIMTBP titel is.

/edit

Je kan ook een 8800GTX kopen. Kaart is al vrij oud, maar op hoge resoluties nog steeds een van de snelste kaarten.
Goed om te weten dat de 8800GTS 640 het bij jou goed doet op die res. Dan ga ik even de 8800GTS 640 en 8800GTX vergelijken. En over de 9600GT/8800GT: Ik weet dat dit prima kaarten zijn, maar ze zijn niet echt gemaakt voor 'high res' toch? Want ik denk dat ik beter voor een kaart kan gaan die het sowieso beter doet op high res. En ik weet dat de 8800GTX dit wel is en de 8800GTS 640 ook, of niet?

EDIT: Ik lees nu eigenlijk overal wel op internet dat de 8800GT in principe altijd beter is dan de 8800GTS 640, ook zelfs op hogere res. Het lijkt dan dus uit te komen op een keuze tussen de 8800GTX en 8800GT. En dan kan ik (volgensmij) het beste voor de 8800GT gaan, want die is wel heel cheap nu. Of is deze kaart eigenlijk niet zo goed op de hoge res's?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2008 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Mooi om te horen dat ie op 1920x1200 goed draait met een 8800 GTS 640MB want dat draai ik ook :).

Als je NU een videokaart nodig hebt zou ik voor de 8800 GT gaan, gewoon best bang for the buck. De 9600 GT is ook niet slecht en iets goedkoper, alleen zou ik voor onze resolutie eerder de 8800 nemen.

Ik zelf wacht eerst wel op de nieuwe g200 chip van nvidia voordat ik upgrade. De laatste tijd is nvidia niet echt vernieuwend bezig en de kaarten bieden weinig meer prestatie over de oude 8800 serie. Daarnaast kan ik nog altijd mijn 8800 GTS 640MB overclocken voor meer performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
Kan iemand nog naar http://forums.ageofconan.com/?
Bij mij verschijnt er,

Configuration: includes/config.php does not exist. Please fill out the data in config.php.new and rename it to config.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

Heb afgelopen weekend een mooi filmpje gezien over het crafting en building systeem in Conan. Nou was ik wel heel nieuwschierig of je ook soon grote stad die door een guild gemaakt is kan innemen. Heeft iemand hier iets over gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmm
Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 07:33:
Hallo

Heb afgelopen weekend een mooi filmpje gezien over het crafting en building systeem in Conan. Nou was ik wel heel nieuwschierig of je ook soon grote stad die door een guild gemaakt is kan innemen. Heeft iemand hier iets over gelezen.
Er zijn twee typen steden: battle-keeps en gewone steden. De gewone steden worden regelmatig door NPC's aangevallen voor zover ik begrepen heb terwijl de battle-keeps, gemaakt voor PvP, door andere spelers/guilds ingenomen kunnen worden. Iedere guild kan een stad bouwen, battle-keeps echter kunnen er, dacht ik, 9 per server bestaan. Daar zal dus nog wel flink om geknokt gaan worden. ;)

En welk filmpje over het crafting systeem? *benieuwd is*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spel in eindelijk geinstalleerd op mijn comp en nu morgen nog even patchen en dan maar wachten tot as zaterdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Killerbees schreef op maandag 12 mei 2008 @ 22:43:
Van GC Shop heb ik zojuist 2 pre-order keys ontvangen !!!

Registered and ready! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Zijn jullie betalingen voor de Early Access al approved dan ?

Die van mij staat nog steeds op pending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hapSnap
Hij staat hier ook nog op pending. Ik heb betaald via automatische incasso. Daar stond mooi bij -0,20, dus ik dacht die prijs valt wel mee. Op het moment dat alles rond is staat het uiteindelijke bedrag er: 6,69 -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-08 13:52
On_E schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 09:36:
Zijn jullie betalingen voor de Early Access al approved dan ?

Die van mij staat nog steeds op pending.
Die van mij en van een vriend van me zijn in de nacht van zondag op maandag "approved".
Kan te maken hebben met je betalingswijze.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Kronos1979 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 09:48:
[...]

Die van mij en van een vriend van me zijn in de nacht van zondag op maandag "approved".
Kan te maken hebben met je betalingswijze.
Heb met Mastercard betaald, zal wel goed komen dan de komende dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum, hoewel ik dit topic al geruime tijd volg. Ik speel sinds augustus 2007 niet meer actief games, ik heb daarvoor voornamelijk World of Warcraft gespeeld. Ik twijfel nu nog steeds om Age of Conan te bestellen. Hopelijk kunnen jullie een paar van mijn vragen beantwoorden die mijn keuze kunnen vergemakkelijken. Natuurlijk heb ik zelf al naar antwoorden gezocht, maar heb niet altijd even goed antwoorden kunnen vinden.

- Over de early acces, als ik vandaag nog een pre-order zou neerzetten bij bijvoorbeeld bol.com. Bij bol.com heb ik begrepen uit dit topic dat zij meedoen aan de early acces. Zou ik op zo een late pre-order een key krijgen voor de early acces?

- Dit is een vraag die waarschijnlijk heel vaak gesteld is, aangezien ik hier niet heel veel verstand van heb vraag ik hem alsnog aan jullie. Het systeem waarop ik Age of Conan wil spelen is een laptop. Met de volgende specificaties. Btw: hij draait op XP pro
processor: AMD Turion64 X2 Mobile Technology. (1.9Ghz)
Geheugen: 2Gig
Videokaart: Ati Radeon HD2400XT (256mb vast geheugen, tot/met 1024mb gedeeld met intern geheugen)

Kan ik hiermee Age of Conan spelen, al is het met alle grapics op low? Zou ik een redelijke constante fps behouden?

Alvast bedankt voor het lezen!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2008 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hapSnap
Aangezien de retailers de early access keys in 1x moeten bestellen bij de uitgever, denk ik niet dat je nu nog een key kan bemachtigen. Of AoC op je laptop draait kun je het beste even checken op deze site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok bedankt voor het antwoord, ik heb de test op de website waarnaar jij mij verwijst al eens uitgevoerd. De resultaten zijn dat de laptop voor alles slaagd wat betreft de minimum eisen. De recommend eisen slaagt hij ook alles voor, behalve 2 dingen: De processor, required geven ze een core2duo e6600 (2.4Ghz als ik me niet vergis) ik heb dus 1.9Ghz. En het besturingssysteem, daar eisen ze Vista, en ik heb Xp, dat lijkt me toch niet zo'n ramp. Die eerste wel. Als ik die test moet geloven zou het dus betekenen dat Age of Conan toch redelijk mag draaien op m' n laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droniac
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-04-2022
redfoxert schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 09:25:
[...]

Van GC Shop heb ik zojuist 2 pre-order keys ontvangen !!!

Registered and ready! :D
Ik heb ook zojuist een pre-order key ontvangen van GCShop.
Vanavond toch maar even betalen voor early access, handig dat dat via iDeal kan!

Hopelijk worden de server namen snel bekend, dan kunnen we misschien al even een lijstje van 'tweaker' servers opstellen voor degenen die dat wel zien zitten. Ik zit nog een beetje te twijfelen of het RP-PvP of PvP wordt... PvE in ieder geval niet want dat is natuurlijk minder spannend :)

Open beta was wel grappig. Heb een paar leuke PvP gevechten gehad, alhoewel de meeste gevechten toch uitliepen op 4 vs mij of gast met full health tegen mij met 20%. Ach ja, dat zal in de uiteindelijke versie wel minder zijn - helemaal als je dan daadwerkelijk door hide heen kan zien met perception & search.

YouTube / Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Yay mijn payment is approved, ben nu helemaal klaar voor de 17e.

Al kan ik maar niet kiezen tussen de Priest of Mitra en de Tempest of Set.

Maar goed, misschien gooi ik wel een muntje op als ik mijn char ga maken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
On_E schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 10:43:
Yay mijn payment is approved, ben nu helemaal klaar voor de 17e.

Al kan ik maar niet kiezen tussen de Priest of Mitra en de Tempest of Set.

Maar goed, misschien gooi ik wel een muntje op als ik mijn char ga maken. ;)
Waar kan je precies zien of je payment approved is? Tis nog een beetje onduidelijk allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:46

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Droniac schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 10:08:

Hopelijk worden de server namen snel bekend, dan kunnen we misschien al even een lijstje van 'tweaker' servers opstellen voor degenen die dat wel zien zitten. Ik zit nog een beetje te twijfelen of het RP-PvP of PvP wordt... PvE in ieder geval niet want dat is natuurlijk minder spannend :)
Dan zou ik RP-PvP kiezen. Dan zit je nog meer 'in het spel' of 'de wereld' aangezien mensen een beetje realistische namen moeten verzinnen ipv zichzelf koekepan noemen. En je mag in de chatkanalen (behalve general chat meestal) niet de 'immersie' van het spel breken, dus je zal geen l33tsp34k tegenkomen. Daarentegen zul je ook niet veel overdreven RP tegenkomen. Meeste mensen op RP Servers RPen maar 'een beetje'. Dwz echt actief aan het RPen zijn ze niet, maar ze houden zich netjes aan de regels om niet de immersie te verbreken.

Dit dus.

Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.