Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum, hoewel ik dit topic al geruime tijd volg. Ik speel sinds augustus 2007 niet meer actief games, ik heb daarvoor voornamelijk World of Warcraft gespeeld. Ik twijfel nu nog steeds om Age of Conan te bestellen. Hopelijk kunnen jullie een paar van mijn vragen beantwoorden die mijn keuze kunnen vergemakkelijken. Natuurlijk heb ik zelf al naar antwoorden gezocht, maar heb niet altijd even goed antwoorden kunnen vinden.
- Over de early acces, als ik vandaag nog een pre-order zou neerzetten bij bijvoorbeeld bol.com. Bij bol.com heb ik begrepen uit dit topic dat zij meedoen aan de early acces. Zou ik op zo een late pre-order een key krijgen voor de early acces?
- Dit is een vraag die waarschijnlijk heel vaak gesteld is, aangezien ik hier niet heel veel verstand van heb vraag ik hem alsnog aan jullie. Het systeem waarop ik Age of Conan wil spelen is een laptop. Met de volgende specificaties. Btw: hij draait op XP pro
processor: AMD Turion64 X2 Mobile Technology. (1.9Ghz)
Geheugen: 2Gig
Videokaart: Ati Radeon HD2400XT (256mb vast geheugen, tot/met 1024mb gedeeld met intern geheugen)
Kan ik hiermee Age of Conan spelen, al is het met alle grapics op low? Zou ik een redelijke constante fps behouden?
Alvast bedankt voor het lezen!
[
Voor 12% gewijzigd door
Verwijderd op 13-05-2008 10:03
]