10 mei worden de Open Beta servers allemaal PVP, en gaat de levelcap eraf \o/
http://forums.ageofconan....8404&posted=1#post1918404
http://forums.ageofconan....8404&posted=1#post1918404
Blub
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Blub
Je hebt 3 verschillende rassen maar niet ieder ras kan elke class kiezen.ajampaniki schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 17:05:
Ik vroeg me af, ik lees overal dat je alle classes en races kan kiezen, maar bestaan er dan wel twee kanten? Neem aan dat dat wel het geval is, anders blijft er weinig van rvr over.
PSN RobinNova
How are you doing?
Béta 2 hiero. Retail weet ik natuurlijk nog nietstftweaker schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 01:14:
op welke server spelen jullie eigenlijk?
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Momenteel heb ik chars op zowel server 1 (de oude server) alsmede server 4stftweaker schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 01:14:
op welke server spelen jullie eigenlijk?
PSN RobinNova
Dit dus.
Maarja, over welke code gaat het nu. Zijn er meerdere codes? o.O Of kan je bijv. alleen de in-game items krijgen als je met de Early Access aan de slag gaat?The code cannot be redeemed after May 23rd, the offical launch date.
Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen.
Verwijderd
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Lopen misschien nog wel, maar tav de maximaal haalbare resolutie en instellingen heb ik toch zo mijn twijfels gezien je videokaart.T!m0n schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 15:23:
Hopelijk gaat dit lopen op mijn systeem :
Intel E2140 op 2x 2,66Ghz
nVidia 8500GT
2048mb RAM
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2008 18:43 ]
Verwijderd
Zover ik heb kunnen lezen in meerdere ervaringen zit de grootste bottleneck in dit spel bij de videokaart, hierna het werkgeheugen en daarna proc. kracht.Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 17:40:
Deze computer kost 600 euro bij scheer en foppen er zit ook een 22 inch monitoor bij
Amd athlon x2 4400+ dual core
3gb ram
Geforce 8400GS PCI express video 256 mb
Is dit genoeg voor AoC? ik kan geen betere premade vinden voor die prijs
PSN RobinNova
Verwijderd
Heb onder xp mooie framerate van gemiddeld 25-30 met aa op 4 op 8 gaat het maar een paar fps omlaag speelt nu soepel.Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 18:49:
ingame fps is: CTRL + SHIFT + F
en lees ook http://www.mmorpg.com/gam...E=191&FEATURE=1927&bhcp=1
Verwijderd
ik zit met XP standaard op 65fpsVerwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 20:46:
[...]
Heb onder xp mooie framerate van gemiddeld 25-30 met aa op 4 op 8 gaat het maar een paar fps omlaag speelt nu soepel.
Dit artikel wel handig hehe schrok namelijk in vista best wel gelukkig weet ik nu waarom
Verwijderd
No offence maar E2140 is 1.6GhzT!m0n schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 15:23:
Hopelijk gaat dit lopen op mijn systeem :
Intel E2140 op 2x 2,66Ghz
nVidia 8500GT
2048mb RAM
Welkom op GoT
...
Hurry though, because the Early Access is only available while supply lasts!
...
[ Voor 36% gewijzigd door Alex Picard op 08-05-2008 00:01 ]
Verwijderd
Wat voor systeem?Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 21:59:
[...]
ik zit met XP standaard op 65fpsgeen vista dus kan het niet testen (dit is trouwens GeneralBeta)
Verwijderd
Funcom's strategie was met Anarchy Online:precious1 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 00:07:
lol ik kan me enigszins voorstellen dat hij er niet vanuitgaat dat een 1,6 op 2,6 loopt
vet spel trouwens, wat zijn exact de kosten...? is het betalen voor het spel, en dan per maand of kan ook per jaar (voor minder)?
Verwijderd
Windows XP SP3Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 00:02:
[...]
Wat voor systeem?
Draaide de open beta op high 1280 x 1024 en 4 aa.
Ben benieuwd naar de dx10 performance daar tenslotte destijd de 2900 xt voor gekocht.
Hopelijk kan ik de final op high draaien in vista met dx10 en met 2 aa.
[ Voor 8% gewijzigd door Xanathorn op 08-05-2008 08:05 ]
Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)
Denk dat ik maar eens begin met 3 maanden. Heb wat verontrustende dingen gelezen over het levelen vanaf lvl 20 dus doe maar even rustig aan.Xanathorn schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 08:01:
Dit zijn de prijzen zoals ze momenteel vaststaan. Momenteel kun je dus niet voor meer dan 6 maanden in één keer betalen (weet ook niet of ze dat nog gaan invoeren). Plus dan dat je eenmalig het spel moet aanschaffen in de winkel cq webshop. In Nederland betalen we dus bijna 15 euro per maand bij een maandelijkse termijn.
North America & Oceania
Monthly / Per Month / Total
1 Month / 14.99 USD / 14.99 USD
3 months / 13.99 USD / 41,97 USD
6 months / 12.99 USD / 77.94 USD
Europe
Monthly / Per Month / Total / Total Incl. VAT*
1 Month / 12.99 EUR / 12.99 EUR / 14.94 EUR
3 months / 11.99 EUR / 35.97 EUR / 41.37 EUR
6 months / 10.99 EUR / 65.94 EUR / 75.83 EUR
* VAT only applicable in EU member states
United Kingdom
Monthly / Per Month / Total / Total Incl. VAT
1 Month / 8.99 GBP / 8.99 GBP / 10.34 GBP
3 months / 8.39 GBP / 25.17 GBP / 28.95 GBP
6 months / 7.69 GBP / 46.14 GBP / 53.06 GBP
Verwijderd
verklaar je naderMrFl0ppY schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 08:59:
[...]
Denk dat ik maar eens begin met 3 maanden. Heb wat verontrustende dingen gelezen over het levelen vanaf lvl 20 dus doe maar even rustig aan.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
Verwijderd
goede sites:Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:04:
Goedendag allemaal,
Dit gaat mijn 1e MMORPG worden (andere MMORPG's hebbenme nooit echt getrokken, maar de volwassen uitstraling van Conan en het "nieuwe" vechtsysteem + de algehele sfeer van het spel trekt mij enorm aan) voorheen altijd RTS-en en FPS-en gespeeld
Ik heb de beta nog niet gespeeld (en dat gaat ook denk ik niet lukken voordat deze afgelopen is) Ik heb al wel wat informatie bekeken op de community site van age of cohan en zoals het er nu naar uitziet ga ik voor een Cimmerian Conquerer .
Nu heb een paar vragen.
-Wat zijn goede age of conan community sites met daarin tips etc. Ik zie namelijk door de bomen het bos niet meer
-Wat zijn goede volwassen guilds?
-En is hier iemand die een complete MMORPG noob oner zijn hoede wil nemen met Age of Conan?
Shuttle st20g5
Zonnes niet erg groot, geen variatie qua zonnes voor bepaalde levels. Dus ben je lvl 35 dan ben je eigenlijk gebonden aan 1 zonne. Net als de rest van de server. Mainquest die na lvl 20 weer begint op lvl 30 en daarna pas op lvl 50
Verwijderd
ik zal je dit zeggen...MrFl0ppY schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:18:
[...]
Zonnes niet erg groot, geen variatie qua zonnes voor bepaalde levels. Dus ben je lvl 35 dan ben je eigenlijk gebonden aan 1 zonne. Net als de rest van de server. Mainquest die na lvl 20 weer begint op lvl 30 en daarna pas op lvl 50. Veel dezelfde kill en collect quests. etc. Zelf geen ervaring mee hoor maar niet iedereen is heel enthousiast. Zeker de casters hebben het zwaar.
Closed béta is niet erg hoor. Daar zitten zo ver ik weet helemaal geen randvoorwaarden aan. Dus geen grappen zoals bij fileplanet tot lvl 13 of 20 ofzo.Knowuse schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:13:
Na lang downloaden heb ik gisteren aoc geinstalleerd, krijg ik de meldig dat de closedBeta servers off-line zijn voor een patch, vandaag is de server nog steed off-line
Als ik bij mijn subscriptions kijk zie ik dat ik een sub heb voor "Age Of Conan" en niet voor "Age of Conan Open Beta", betekend dit de key die dynabyte geeft voor de closed beta is en niet voor de open beta?
Age Of Conan
username <-----------
Age of Conan Preview
Age of Conan Open Beta
Nouja zoals ik al zei, ik heb er zelf geen ervaring mee maar dit las ik in een aardig recent topic op het AoC-forum.Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:19:
[...]
ik zal je dit zeggen...
ROFL
sorry, maar dit is BS, ik kan er niet verder op ingaan vanwege NDA
Deed play.com dat wel buiten de UK? Of deden ze alleen de CE niet buiten de UK?On_E schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:36:
Zijn er hier trouwens mensen die bij play.com besteld hebben, en hun headstart code al hebben ontvangen ?
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Yep, even bedrag naar euros veranderen en je kunt de normale versie pre-orderen.Crowmeister schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:31:
[...]
Deed play.com dat wel buiten de UK? Of deden ze alleen de CE niet buiten de UK?
Verwijderd
Naja, ieder zijn mening denk ik zo. Als het inderdaad hoog gehalte WoW-quest-style gaat worden, haak ik al erg snel af.Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:19:
ik zal je dit zeggen...
ROFL
sorry, maar dit is BS, ik kan er niet verder op ingaan vanwege NDA
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Net als bij WoW dus. Als je zeker wilt zijn van veel parties moet je gaan tanken of healen.
Verwijderd
Oh grappig om te horen. Hoe zijn die dan gespecced? Naar een damage feat tree of kunnen ze echt healen?Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:34:
crowmeister, leuke beschrijving, hou er rekening mee dat na lvl 20 de classes veranderen. Mensen die ik ken in de Closed beta (ToS en PoM's) solo'en 5+ mobs, terwijl ik als guardian er max 3 aankan.
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Verwijderd
voor het lvlén een dmg feat tree, geloof ik, weet ik niet zeker want ze zijn aan het werkCrowmeister schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:44:
[...]
Oh grappig om te horen. Hoe zijn die dan gespecced? Naar een damage feat tree of kunnen ze echt healen?
De ToS doet meer healing naarmate ie meer damage doet, en de PoM doet juist meer damage naarmate ie meer healing doet, toch ?Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:43:
MrFloppy, nee, het is niet net zoals wow, de PoM, ToS, BS moeten dmg doen om hun spells sterker te maken etc. ze zijn afhankelijk van de hoeveelheid dmg ze doen dat ze better worden
Heb je hele verhaal gelezen en kan wel zeggen dat je eigenlijk de classes niet echt kan beoordelen als je alleen maar tot lvl 13 bent gekomen, want bijv de Bear shaman kan wel degelijk healen alleen krijgt hij die skills wat later dan de andere priestsCrowmeister schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:31:
[...]
Bear Shaman - Shaman zonder elemental (dus melee + heal) - vind deze niks aan, erg zwak en saai. kan niet melee en niet healen
De key van Dynabyte is inderdaad die voor de closed beta want je kan je characters hoger levellen dan de level 13 restrictie in de open beta.Als ik bij mijn subscriptions kijk zie ik dat ik een sub heb voor "Age Of Conan" en niet voor "Age of Conan Open Beta", betekend dit de key die dynabyte geeft voor de closed beta is en niet voor de open beta?
Uiteraard, daar heb je gelijk in. Ik hoop ook zaterdag (iets) meer inzicht te krijgen als 6 van mijn favoriete classes (tot nu toe) 20 worden.reggie2000 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 12:20:
[...]
Heb je hele verhaal gelezen en kan wel zeggen dat je eigenlijk de classes niet echt kan beoordelen als je alleen maar tot lvl 13 bent gekomen, want bijv de Bear shaman kan wel degelijk healen alleen krijgt hij die skills wat later dan de andere priests
Ah okay, ze kunnen dus wel echt damage doen. Fijn om te horen.Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:45:
[...]
voor het lvlén een dmg feat tree, geloof ik, weet ik niet zeker want ze zijn aan het werk
Je kan met de FilePlanet client inderdaad niet op de "andere" beta servers komen. Die fout heb ik ook gemaaktKnowuse schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:13:
Na lang downloaden heb ik gisteren aoc geinstalleerd, krijg ik de meldig dat de closedBeta servers off-line zijn voor een patch, vandaag is de server nog steed off-line
Als ik bij mijn subscriptions kijk zie ik dat ik een sub heb voor "Age Of Conan" en niet voor "Age of Conan Open Beta", betekend dit de key die dynabyte geeft voor de closed beta is en niet voor de open beta?
Age Of Conan
username <-----------
Age of Conan Preview
Age of Conan Open Beta
Dan kun je beter prepaid kaarten kopen. Ik heb ze al gezien voor ~20 euro voor 2 maand oftewel 10€/maand. Meeste winkels vragen er trouwens 24,99€ voor en dat is ook niet slecht.Xanathorn schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 08:01:
Dit zijn de prijzen zoals ze momenteel vaststaan. Momenteel kun je dus niet voor meer dan 6 maanden in één keer betalen (weet ook niet of ze dat nog gaan invoeren). Plus dan dat je eenmalig het spel moet aanschaffen in de winkel cq webshop. In Nederland betalen we dus bijna 15 euro per maand bij een maandelijkse termijn.
North America & Oceania
Monthly / Per Month / Total
1 Month / 14.99 USD / 14.99 USD
3 months / 13.99 USD / 41,97 USD
6 months / 12.99 USD / 77.94 USD
Europe
Monthly / Per Month / Total / Total Incl. VAT*
1 Month / 12.99 EUR / 12.99 EUR / 14.94 EUR
3 months / 11.99 EUR / 35.97 EUR / 41.37 EUR
6 months / 10.99 EUR / 65.94 EUR / 75.83 EUR
* VAT only applicable in EU member states
United Kingdom
Monthly / Per Month / Total / Total Incl. VAT
1 Month / 8.99 GBP / 8.99 GBP / 10.34 GBP
3 months / 8.39 GBP / 25.17 GBP / 28.95 GBP
6 months / 7.69 GBP / 46.14 GBP / 53.06 GBP
Verwijderd
welke class je moet gaan spelen ligt aan jezelf. Ikzelf vind de tank classes meer mijn speelstijl. Maar als je voor een rogue class wilt gaan en niet voor ranged dan kom je uit bij barbarian of assassin.Crowmeister schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 12:37:
[...]
Uiteraard, daar heb je gelijk in. Ik hoop ook zaterdag (iets) meer inzicht te krijgen als 6 van mijn favoriete classes (tot nu toe) 20 worden.
[...]
Ah okay, ze kunnen dus wel echt damage doen. Fijn om te horen.
Ik wil me vooral richten op solo-en en PvE (dus ook zeker na level 20). Dus ik zoek een class die ook wel een beetje wenselijk is in een group (niet de hunter van WoW bv).
Welke Rogue en welke Priest zou je me dan aanraden voor de retail?
Kan niet wachten om te zien of de priests op level 20 beter zijn. Ik ga samen met een vriend van mij spelen en die speelt een Demonologist dus damage doen (of juist geen) hoeft geen probleem te zijn.Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 13:57:
[...]
welke class je moet gaan spelen ligt aan jezelf. Ikzelf vind de tank classes meer mijn speelstijl. Maar als je voor een rogue class wilt gaan en niet voor ranged dan kom je uit bij barbarian of assassin.
voor priest class weet ik dat mijn guildies goed te spreken over de ToS en de PoM voor solo play
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
https://niels.nu
Tjah je zult wel moeten kiezen waar je voornamelijk gaat spelen denk ikForn schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 14:51:
Zojuist te horen gekregen dat mijn broer het spel niet gaat aanschaffen. Dus ik ken vrijwel niemand die het spel gaat spelen. Mijn vrienden zijn niet van die gamers en helemaal niet als de spellen een maandelijkse bijdrage vragen.
Is het misschien leuk als we een gezamenlijke server uitkiezen waar alle tweakers dan op gaan spelen. Bekende is altijd een stuk leuker dan een PuG. Natuurlijk dan een speciale PvP, PvE en RPPvP server.
Het is inderdaad wel een leuk idee om als de servernamen bekend zijn gewoon een tweaker-server van elke soort (PvE, PvP en RP-PvP) uit te kiezen en die in de topic-start te zetten. Persoonlijk neig ik een beetje naar RP-PvP, maar misschien wordt het ook wel PvP aangezien ik nog nooit op een RP server gespeeld heb. Natuurlijk zullen er wal wat kinderachtige figuren op de PvP servers af komen, maar in WoW heb ik me daar ook prima op vermaakt en de PvE servers waren dan toch niet zo spannend.Forn schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 14:51:
Zojuist te horen gekregen dat mijn broer het spel niet gaat aanschaffen. Dus ik ken vrijwel niemand die het spel gaat spelen. Mijn vrienden zijn niet van die gamers en helemaal niet als de spellen een maandelijkse bijdrage vragen.
Is het misschien leuk als we een gezamenlijke server uitkiezen waar alle tweakers dan op gaan spelen. Bekende is altijd een stuk leuker dan een PuG. Natuurlijk dan een speciale PvP, PvE en RPPvP server.
[ Voor 7% gewijzigd door Droniac op 08-05-2008 15:31 ]
Oh, zelf weet ik 100% zeker dat ik PvP ga. Ik hou erg van de spanning en bovendien lijkt het me geweldig om iedereen te kunnen doden wie je wilt. Had dat zo vaak met World of Warcraft, dat ze bij mij in de factie zaten en ik niks kon doenredfoxert schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 15:06:
[...]
Tjah je zult wel moeten kiezen waar je voornamelijk gaat spelen denk ik
Persoonlijk zal ik voor een PvE server gaan aangezien dat PvP een beetje te ver is doorgeslagen in AoC. PvP bevalt me in WoW ook maar met mate dus in AoC zal ik het zeker niet kiezen.
[ Voor 6% gewijzigd door Forn op 08-05-2008 15:32 ]
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
[ Voor 19% gewijzigd door Aapenootjes op 08-05-2008 16:25 ]
Bij WoW heeft het ook 2.5 jaar geduurd voordat ze iDEAL hadden toegevoegd aan de betaal opties. Zelfs een Direct Debet (machtiging bij je bank) kwam nog eerderaapenootjes schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 15:42:
Ik heb mijn pre orde code ontvangen via de mediamarkt. Echter vraag ik me nu af of er nog andere opties zijn om te betalen behalve met een credit card (heb ik niet) of een gametime card. Ik heb geen problemen met gametime cards, maar daarmee kan ik geen early acces betalen.
Via Pay by cash zijn veel opties mogelijk, ook iDeal
Enige nadeel was dat met iDeal er onaangekondigt extra kosten kwamen.
Ik ken ook nog niemand die het gaat spelen. Maar we zullen vast genoeg hier op de GoT ontmoeten voor party of clan. Ik zelf denk dat ik op een pvp server ga spelen, maar ik heb de game nog niet gespeeld dus ik weet hiet niet zeker. Maar ik vind pvp erg belangrijk voor endgame fun. Daarnaast is het handig om irritante lui en eventuele bots? te killen. Ik ben niet zo iemand die maar iedereen gaat killen.Forn schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 14:51:
Ik ga op een PvE server spelen. Ik heb met WoW een paar keer op een PvP server gespeeld nadat ik daar gewoon op een PvE server was begonnen. Ik hield op de PvP server niet zo van de stealthed level ?? rogues die lowbies op stonden te wachten om ze te slachten...Rutger Mulder schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 18:51:
[...]
Ik ken ook nog niemand die het gaat spelen. Maar we zullen vast genoeg hier op de GoT ontmoeten voor party of clan. Ik zelf denk dat ik op een pvp server ga spelen, maar ik heb de game nog niet gespeeld dus ik weet hiet niet zeker. Maar ik vind pvp erg belangrijk voor endgame fun. Daarnaast is het handig om irritante lui en eventuele bots? te killen. Ik ben niet zo iemand die maar iedereen gaat killen.
Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen.
Verwijderd
Met Anarchy Online had je ooit een trail van 7 dagen (tot je 'betaald' hebt en bij misgelopen transactie is gewoon geblokkeerd), later werd het een officiele trial van 14 dagen waar je niks aan creditcard gegevens moest voor invoeren.T!m0n schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 21:41:
Er komen dus gamecards bij de gameboer om de hoek te liggen?
En komt er nog een x-Day free trial voor dit spel als het uit is/komt?
Wil het wel graag proberen voor ik het echt ga kopen, en btw qua server ga ik PvP
Nee nee, early acces heb ik nu al betaald, met iDeal. Status bij mijn account is ook al betaald. Het enige punt is dat ik dus meer kwijt ben nu. Maar dat schijnt met "Pay by cash" te maken te hebben. Maar goed, dan ga ik in de toekomst gewoon over op gametimecards.redfoxert schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 16:32:
[...]
Bij WoW heeft het ook 2.5 jaar geduurd voordat ze iDEAL hadden toegevoegd aan de betaal opties. Zelfs een Direct Debet (machtiging bij je bank) kwam nog eerder
Denk dat je toch echt een CC moet regelen voor de Early Access.
Verwijderd
Betalings mogelijkheden:Performance Patch
You know that miracle performance patch that every MMO developer says they have in the stable right before release.
Well, turns out FunCom had it. The new shader engine went in today and it's fucking awesome. Negligable stuttering, and load times are much, much shorter now.
Fan-fucking-tastic patch.
Lets you pay using cash or other payment methods such as:
* Western Union
* Virtual Check
* Mail or FAX Your Check
* Money Order via Postal Service
* Paypoint
* paysafecard®
Dit dus.
Verwijderd
Nou idd! een wereld van verschil, het is nu vele malen speelbaarder geworden.MrFl0ppY schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 09:21:
Zo die laatste patch heeft veel verbetering gebracht zeg. Geen crashes meer, shadows renderen gewoon goed. Betere performance. Pluim voor Funcom.
Fear can hold you prisoner, Hope can set you free
Verwijderd
PvP zoals in Wow was idd echt niks aan. Ik heb Wow ongeveer 3 maanden gespeeld met een char van mijn broer, en op lv 70 wel wat PvP gespeeld. Het feit dat je bijna niks verliest als je doodgaat en niet iedereen aan kan vallen maakt het niet echt leuk.Forn schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 15:30:
[...]
Oh, zelf weet ik 100% zeker dat ik PvP ga. Ik hou erg van de spanning en bovendien lijkt het me geweldig om iedereen te kunnen doden wie je wilt. Had dat zo vaak met World of Warcraft, dat ze bij mij in de factie zaten en ik niks kon doen.
Ja, precies Droniac. Een tweaker server voor elke mogelijkheid als de namen bekend zijn.
Geheugen is voor MMO's altijd belangrijk. Daarbij meer is beter en laat meer nu echt super cheap zijn! iig 1 GB'tje erbij stoppen. Proc is goed al zou ik hem wel een beetje overclocken. Heb namelijk dezelfde en 3GHZ (ipv 2.4) is echt te makkelijk. Dus mocht je het aandurven dan zeker doen.Superlam schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:22:
Weet iemand toevallig of het spel een beetje speelbaar is met mijn specs:
Minium haal ik wel maar bij recommended haal ik dit niet:
CPU
Recommended: Core 2 Duo E6600 or equivalent
You Have: 2 processors running - Intel(R) Pentium(R) D CPU 3.00GHz
System RAM
Recommended: 2 GB
You Have: 1022.4 MB
Ram kan ik eventueel wel upgrade, maar processor wordt me te duur.
Dus weet iemand of het lukt met deze processor?
[ Voor 23% gewijzigd door Superlam op 09-05-2008 11:05 ]
Naast de 80 gewone levels heb je ook 20 PvP levels, des te hoger je PvP level, des te betere armor en wapens je kunt halen.Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:29:
Ben benieuwd naar het Pvp systeem van AoC, en vooral de penalty's die je krijg bij het doodgaan
ahum.. volgens mij schrijft hij dat hij geen C2D heeft, maar een Pentium D 3,00Ghz. Laat die nou niet echt goed over te klokken zijn. Al verwacht ik dat de processor niet direct de bottleneck zal zijn, eerder geheugen en vid krt inderdaad.MrFl0ppY schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:54:
[...]
Geheugen is voor MMO's altijd belangrijk. Daarbij meer is beter en laat meer nu echt super cheap zijn! iig 1 GB'tje erbij stoppen. Proc is goed al zou ik hem wel een beetje overclocken. Heb namelijk dezelfde en 3GHZ (ipv 2.4) is echt te makkelijk. Dus mocht je het aandurven dan zeker doen.
Trouwens, misschien nog wel het belangrijkste onderdeel: je videokaart?
[ Voor 6% gewijzigd door XXlerator op 09-05-2008 13:39 ]
Ah nu zie ik het.. my badXXlerator schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:21:
[...]
ahum.. volgens mij schrijft hij dat hij geen C2D heeft, maar een Pentium D 3,00Ghz. Laat die nou niet echt goed over te klokken zijn. Al verwacht ik dat de processor niet direct de bottleneck zal zijn, eerder geheugen en vid krt inderdaad.
Verwijderd
Hmm en PvE levels kun je dus niet verliezen?On_E schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:09:
[...]
Naast de 80 gewone levels heb je ook 20 PvP levels, des te hoger je PvP level, des te betere armor en wapens je kunt halen.
Ga je dood in PvP, dan verlies je PvP XP, en kun je dus weer PvP levels zakken.
Met zo'n systeem in combinatie met een HD3870 en 1 GB RAM extra moet dat wel lukken ja.Superlam schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:22:
Weet iemand toevallig of het spel een beetje speelbaar is met mijn specs:
Minium haal ik wel maar bij recommended haal ik dit niet:
CPU
Recommended: Core 2 Duo E6600 or equivalent
You Have: 2 processors running - Intel(R) Pentium(R) D CPU 3.00GHz
System RAM
Recommended: 2 GB
You Have: 1022.4 MB
Ram kan ik eventueel wel upgrade, maar processor wordt me te duur.
Dus weet iemand of het lukt met deze processor?
[ Voor 12% gewijzigd door Droniac op 09-05-2008 14:17 ]
Op mijn vriendins PC met 4GB mem en een 32bit Vista liep AoC al na een tijdje vast met de mededeling dat het te weinig geheugen beschikbaar had. Dit op een 1280x1024 resolutie.Droniac schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:16:
[...]
mijn 2GB RAM loopt al bijna vol tijdens het spel (met alles max. in 1680x1050 - als je het lager zet dan kan 1 GB vast wel).
2GB en vista gaat hier goed samen hoor. Maar de client vertoond wel meer vreemde dingen.redfoxert schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:34:
[...]
Op mijn vriendins PC met 4GB mem en een 32bit Vista liep AoC al na een tijdje vast met de mededeling dat het te weinig geheugen beschikbaar had. Dit op een 1280x1024 resolutie.
We hebben daarna het beschikbare geheugen voor 32bit applicaties op 3GB gezet door middel van een commandline die de boot options aanpast (gelijk aan de /3GB switch in WinXP) en daarna gaat het goed.
Overigens hoop ik wel dat de final versie van de client hier minder last van gaat hebben.
Verwijderd
Ben erg benieuwd. Items looten van spelers is een van de leukste dingen in een MMORPGDroniac schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:16:
[...]
Met zo'n systeem in combinatie met een HD3870 en 1 GB RAM extra moet dat wel lukken ja.
Helemaal maximaal zal misschien niet gaan door die processor, maar ik denk dat je toch wel aardig high detail zal kunnen spelen. Met minder dan 2 GB RAM zou ik het echter niet proberen - mijn 2GB RAM loopt al bijna vol tijdens het spel (met alles max. in 1680x1050 - als je het lager zet dan kan 1 GB vast wel).
En bdj3000: nee PvE levels kan je niet verliezen.
Je kan ook geen items uit de inventory looten van spelers die je gedood hebt, maar ik dacht dat er wel random items gegeneerd werden? Ach ja, morgen kunnen we het in de beta uitproberen iig.
Jouw meningVerwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:47:
Ben erg benieuwd. Items looten van spelers is een van de leukste dingen in een MMORPG
[ Voor 4% gewijzigd door Hydra op 09-05-2008 14:56 ]
https://niels.nu
Oke bedankt voor de uitleg was toch al van plan geheugen er bij te kopen nu weet ik het cker.Droniac schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:16:
[...]
Met zo'n systeem in combinatie met een HD3870 en 1 GB RAM extra moet dat wel lukken ja.
Helemaal maximaal zal misschien niet gaan door die processor, maar ik denk dat je toch wel aardig high detail zal kunnen spelen. Met minder dan 2 GB RAM zou ik het echter niet proberen - mijn 2GB RAM loopt al bijna vol tijdens het spel (met alles max. in 1680x1050 - als je het lager zet dan kan 1 GB vast wel).
En bdj3000: nee PvE levels kan je niet verliezen.
Je kan ook geen items uit de inventory looten van spelers die je gedood hebt, maar ik dacht dat er wel random items gegeneerd werden? Ach ja, morgen kunnen we het in de beta uitproberen iig.
Waarom niet? in Lineage 2 maakten we er zelfs een sport van. Iedereen janken.. lame bla bla bla.. schrijf je 06 op een briefje van 50 en gooi hem op straat, die krijg je ook vast terugHydra schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:56:
[...]
Je gaat afaik sowieso geen items loten die mensen dan kwijt raken.
Heb lineage 2 ongeveer 3 jaar en wow 3 maanden gespeeld, maar in L2 is de kans om dood te gaan net zo groot als in wow. En daar dropte je vrij snel items. Die spanning maakte het juist zo’n gaaf spel. (het waren meestal je boots, gloves of helmet of 1 van je jewelry items. Als je echt extreem veel ongeluk had je top of gaiters.. maar eigenlijk nooit je wapen (al is het mij 1 keer gelukt met een lvl 60 wapen)Hydra schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:56:
[...]
In WoW bijvoorbeeld waren de penalties (te) licht, maar daar ga je ook om de meest domme redenen dood (vooral volslagen idioten in je party).
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
Verwijderd
Gebaseerd op de Open of Closed Beta? (open beta zou ietsje te voorbarig zijn mijns inziens - op lvl 13 ligt alles nog betrekkelijk dicht bij elkaar!)Loque schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:19:
Oh een vriend van me heeft besloten niet te gaan spelen vanwege het ontbreken van diversiteit in de characters.
Op zich heeft hij daar wel een punt
Verwijderd
Sluit me helemaal aan bij Loque. Zelf heb ik ook Lin2 ongeveer 2 jaar gespeeld, en na 3 maanden was ik WoW ook zat.On_E schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:18:
Je moet begrijpen dat jij in de minderheid bent, het gros van de spelers wil niet dat urenlang werk in 1 kill teniet wordt gedaan, en ik ben er daar ook zeker 1 van.
Als het niet in de characters zit kan het in de Items, omgevingen en dergelijke liggenLoque schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:19:
Oh een vriend van me heeft besloten niet te gaan spelen vanwege het ontbreken van diversiteit in de characters.
Op zich heeft hij daar wel een punt
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2008 17:53 ]
Verwijderd
Dit dus.
Ik hoop het juist wel. Achteruitgang is saai. Verlies je uren werk omdat je gegankt wordt. De meeste world PvP in de online games die ik gespeeld heb waren trouwens sowieso meestal eenrichtingsverkeer. Veruit de meeste PvPers gaan toch vooral voor de easy kill. Helemaal als je items kan verliezen bij doodgaan. Als iemand me aanvalt is hij meestal een paar levels hoger of ben ik op low health of in gevecht met een monster. Zo voorspelbaar.Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:48:
Ik hoop dat AoC niet teveel op WoW gaat lijken qua moeilijkheidsgraad en spanning, maar meer op Lineage 2...
Dit dus.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq