Het is al een torrent. Op dit moment slurpt het ding volle down en up stream van m'n verbinding (Limiteren is wel mogelijk) Dus bandbreedte zou volgens mij geen echt probleem mogen zijn. Zeker ook omdat velen de client via 'alternatieve' routes binnen zullen halen. (Usenet bijvoorbeeld)Dantar schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 23:49:
[...]
Wat een totale onzin die post van ze, waarom dan niet een torrent bestandje aanbieden als bandbreedte de enige tegenstand is. De servers ingame zelf kunnen het aan, want anders hebben ze bij release een probleem, en mensen zullen echt niet klagen als ze hem ergens anders moeten downloaden.
Ik denk eigenlijk dat het bandbreedteprobleem eerder bij de patchserver ligt dan bij de client download. De patch is meer dan 600MB, en bij mij leek het er iig op dat hij die gewoon via een direct download binnenslurpte. (wel snel overigens, >1MB/s)
Overigens, iedereen nu maar snel zijn preorder cancellen, Funcom aanklagen, een steen door de ruit gooien, etc?
Op een serieuze noot, erg zuur voor de mensen die net buiten de boot vallen
Overigens, iedereen nu maar snel zijn preorder cancellen, Funcom aanklagen, een steen door de ruit gooien, etc?
Op een serieuze noot, erg zuur voor de mensen die net buiten de boot vallen
http://img522.imageshack.us/img522/3968/aoccardob5.jpgHydra schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 23:51:
Hoe dan ook heeft Funcom een enorme blunder gemaakt, nog voordat het spel uberhaupt uit is.
Lees de onderste zin eens... dit was al ruim van te voren aangegeven dus ik zie niet echt in dat dit een blunder van Funcom is. Dat jouw retailer waarschijnlijk traag is met het doorgeven van keys is niet het probleem van Funcom. Ook is het niet Funcom's probleem dat retailers het over het algemeen het als een vaste feature op hun site hebben gezet en niet als limited item. Je krijgt nog wel gewoon je in-game items zoals een rhino.
Op andere fora is iedereen ook gelijk creatief Funcom aan het bashen en dat voor wel over 3 hele dagen. Sommige mensen willen zelfs gewoon alles cancellen. Ik hoop eigenlijk dat ze dat doen want volgens mij wil ik niet met dat soort mensen samen spelen...
Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen.
Verwijderd
Heb je ooit een mmo launch gesleepd?Dantar schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 23:49:
[...]
Wat een totale onzin die post van ze, waarom dan niet een torrent bestandje aanbieden als bandbreedte de enige tegenstand is. De servers ingame zelf kunnen het aan, want anders hebben ze bij release een probleem, en mensen zullen echt niet klagen als ze hem ergens anders moeten downloaden.
Die hebben allemaal problemen ....
Jammer dat bol.com zo langzaam is met de key's te versturen. nu nog steeds geen key.
en nu ook nog die early access uitverkocht vind het toch wel sneu.
had gehoop zaterdag te kunnen spelen maargoed dat wordt dus w8ten tot de release.
en nu ook nog die early access uitverkocht vind het toch wel sneu.
had gehoop zaterdag te kunnen spelen maargoed dat wordt dus w8ten tot de release.
Verwijderd
Hier ben ik het wel mee eens. Waarom gaan die mensen niet hun retailer bashen ipv Funcom. Ik ben natuurlijk blij dat ik zelf alles nu geregeld heb maar stel dat dat niet zo zal zijn, zal ik het jammer vinden maar gelijk je gal gaan spuwen heeft totaal geen nut.Hmmm schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 07:57:
[...]
http://img522.imageshack.us/img522/3968/aoccardob5.jpg
Lees de onderste zin eens... dit was al ruim van te voren aangegeven dus ik zie niet echt in dat dit een blunder van Funcom is. Dat jouw retailer waarschijnlijk traag is met het doorgeven van keys is niet het probleem van Funcom. Ook is het niet Funcom's probleem dat retailers het over het algemeen het als een vaste feature op hun site hebben gezet en niet als limited item. Je krijgt nog wel gewoon je in-game items zoals een rhino.
Op andere fora is iedereen ook gelijk creatief Funcom aan het bashen en dat voor wel over 3 hele dagen. Sommige mensen willen zelfs gewoon alles cancellen. Ik hoop eigenlijk dat ze dat doen want volgens mij wil ik niet met dat soort mensen samen spelen...
Die Amerikanen ook gelijk met hun ‘’we’re gonna sue Funcom’’.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
ze moeten hun retailer aanklagen voor het te laat zijn met sturen zodat hun geen kans hebben om de limited early access in te schrijven en kopen
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Veel retailers hebben de codes ook ruim 2 of 3 dagen te laat ontvangen heb ik al gehoord. Funcom had gewoon 2 dagne moeten wachten en mensen de kans moeten geven om hun early access te claimen. Nu zitten ze gewoon diep in de hoop stront aan klachten van boze klanten.4th schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 09:24:
ze moeten hun retailer aanklagen voor het te laat zijn met sturen zodat hun geen kans hebben om de limited early access in te schrijven en kopen
Dus simpel gezegd, we kunnen pas de 23ste online komen?
Denk niet dat ze diep in de hoop stront zitten zoals jij het stelt.sjekneck schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 09:43:
[...]
Veel retailers hebben de codes ook ruim 2 of 3 dagen te laat ontvangen heb ik al gehoord. Funcom had gewoon 2 dagne moeten wachten en mensen de kans moeten geven om hun early access te claimen. Nu zitten ze gewoon diep in de hoop stront aan klachten van boze klanten.
Klachten zijn er altijd in het begin van een release (bij de US release van een spel als WoW waren de servers de eerste weken maar ongeveer 50% van de tijd online).
Uiteindelijk kan iedereen het spel spelen, die 3 (in europe 6) dagen extra zullen niet het verschil betekenen in het uiteindelijke aantal mensen die het spel spelen (dit aantal zal marginaal zijn).
PSN RobinNova
Als je geen early access hebt weten te bemachtigen is het de 23ste. Tenzij FunCom voor een wonder zorgt en de early access weer open gooit. (zie voor een heftige discussie/flames/boze mensen : http://forums.ageofconan....read.php?t=94901&page=102 )Maduth schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 09:59:
Dus simpel gezegd, we kunnen pas de 23ste online komen?
Zelf ben ik wel een van de gelukkigen met early access (dus kan de 17e starten), alles gedownload en gepatched, maar toch vraag ik me af of alles smooth zal gaan tijdens het openen van de servers. Ik wacht in spanning af.
Ik ga er van uit dat de eerste maand vol met downtime zal zijn en emergency patches.
Dit is bij iedere mmo die ik tot nu toe gespeeld heb (bij release) zo geweest, dus het zal niet anders zijn bij AoC. Mocht het niet zo zijn dan is dat natuurlijk een grote meevaller.
Dit is bij iedere mmo die ik tot nu toe gespeeld heb (bij release) zo geweest, dus het zal niet anders zijn bij AoC. Mocht het niet zo zijn dan is dat natuurlijk een grote meevaller.
PSN RobinNova
Verwijderd
LOTRO had tot nu toe een van de meeste smooth releases ooit. Er is uiteraard wel wat gescholden als er toch wat downtime was, maar dat is echt reuze meegevallen.Kronos1979 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 10:25:
Ik ga er van uit dat de eerste maand vol met downtime zal zijn en emergency patches.
Deze is gister weer opgesteld.Comet schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 10:22:
Tenzij FunCom voor een wonder zorgt en de early access weer open gooit.
Ik had trouwens niets gelezen dat retailers hun codes te laat hadden ontvangen. Ergens wat bronnen?
Mijn eerste code had ik op de 12e gekregen terwijl mijn bol.com code nog steeds niet binnen is terwijl ik toch regelmatig lees dat bol.com de codes nog niet heeft maar dit lijkt me toch vrij stug aangezien de pre-order zaken redelijk beperkt is en dat dus het doorsturen van codes op één dag toch wel gepiept zou moeten zijn.
Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen.
Deze is allang weer dicht. Ik zit ook nog elke 15 min te checken. Ze hebben gisteravond zelfs de hele 'Get early Acces' knop weggehaald. Je kan nu alleen nog 'Upgrade my Subscription' doen.Hmmm schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 10:42:
[...]
Deze is gister weer opgesteld.Weet niet oft-ie nu nog openstaat.
Ik had trouwens niets gelezen dat retailers hun codes te laat hadden ontvangen. Ergens wat bronnen?
Mijn eerste code had ik op de 12e gekregen terwijl mijn bol.com code nog steeds niet binnen is terwijl ik toch regelmatig lees dat bol.com de codes nog niet heeft maar dit lijkt me toch vrij stug aangezien de pre-order zaken redelijk beperkt is en dat dus het doorsturen van codes op één dag toch wel gepiept zou moeten zijn.
Nog even geduld hebben dus

Een vraagje over de preorder / retail keys.
Ik heb mijn account nu aangemaakt met de pre order key en alles lijkt ok. Moet ik later dan toch nog de retail key van de dvd ergens ingeven? Ik dacht van wel maar dat staat niet duidelijk in de accounts page... Daar staat gewoon status open en alles ok.
Ik heb mijn account nu aangemaakt met de pre order key en alles lijkt ok. Moet ik later dan toch nog de retail key van de dvd ergens ingeven? Ik dacht van wel maar dat staat niet duidelijk in de accounts page... Daar staat gewoon status open en alles ok.
Dit is net z'n irritante beter wetende kwallen reactie als al die funcom verdedigers op het age of conan forum. Ik heb al die pages daar doorgelezen en dan kom je er wel achter dat dat plaatje helemaal niet representatief is voor alle retailers. De fout ligt bij funcom EN de retailers.Hmmm schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 07:57:
[...]
http://img522.imageshack.us/img522/3968/aoccardob5.jpg
Tussen alle flame/bash posts op het age of conan forum staan echt genoeg posts van boze mensen die weldegelijk hout snijden.
Funcom had dit moeten voorzien en de keys eerder versturen zodat niet alleen de mensen met een snelle retailer zich kunnen aanmelden. Daarnaast heeft funcom niet alle keys tegelijk/optijd verstuurd. Het is natuurlijk mogelijk dat je een 'luie' retailer hebt die ze te laat verstuurd, maar dat hoeft niet het geval te zijn!
Verder is het verschil bij ons in europa al 6 dagen (23 mei) en in australië zelfs 10 dagen (27mei) terwijl hun de servers delen met de amerikanen en dus zwaar achterlopen dan. En het gaat er niet alleen om dat je achter loopt maar ook de kans om je nick name(s) te registreren. Zo kon ik mijn account name al niet meer claimen omdat ik mijn key 2 dagen te laat kreeg.
Ik ben van mening dat ze een early access voor alle preorder hadden moeten bieden. Daarnaast hadden ze al veel eerder met het verspreiden van de preorder keys moeten beginnen. Mensen vinden het veel minder erg als ze de boot missen maar gelijke kansen hadden voor een spot. Als je de key te laat krijgt heb je nooit een kans gehad en dat maakt mensen boos wat ik wel begrijpelijk vind.
Ja die moet je later nog invoeren bij de launch van de game. Dit kun je gewoon op je account page doen onder "Use a Key to add a Prepaid Card, Upgrade a Subscription or Create a Subscription".Vortexmerc schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:16:
[ Voor 11% gewijzigd door Rutger Mulder op 15-05-2008 11:20 ]
Zover ik gelezen heb zul je dit later idd nog moeten doen. Anders word je account op inactief gezet. Dit zou dan vanaf de 23e moeten. Maar helemaal duidelijkheid hierover zie ik ook niet op de website. Enkel wat in het forum gezegd wordt.Vortexmerc schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:16:
@hierboven;
Helemaal gelijk in. Dat zelfs de grote retailers hun keys nog niet verstuurd hebben en dan de early access al vol zit is natuurlijk niet helemaal zoals het hoort te gaan. Ze konden makkelijk de keys al 1 of 2 weken eerder versturen en dan had iedereen hem op tijd gehad om uberhaupt een kans te maken op EA.
Maarja, het nu eenmaal zo gegaan en we zullen nu geduld moeten hebben en afwachten wat funcom nu gaat doen. Boos zijn helpt in ieder geval niet

[ Voor 26% gewijzigd door Splendid op 15-05-2008 11:23 ]
Verwijderd
Heb wel early acces bij payment history iemand enig idee hoe ik dit annuleer?
Aangezien ik toch weing tijd heb wacht ik liever mooi tot 23 mei.
Cancel subscription meld je volgens mij compleet af
Aangezien ik toch weing tijd heb wacht ik liever mooi tot 23 mei.
Cancel subscription meld je volgens mij compleet af
Argh kom op met die key, heb nou bij bol.com geannuleerd en bij die 12game.com toko besteld maar het schiet allemaal niet zo op, en ik raak lichtelijk gefrustreerd hier 
Denk dat ik voortaan maar niet meer ga preorderen, kost me meer tijd dan het gewoon kopen als het eenmaal uit is
.
Denk dat ik voortaan maar niet meer ga preorderen, kost me meer tijd dan het gewoon kopen als het eenmaal uit is
Aha dat heb ik zien staan maar was niet duidelijk van die omschrijving dat je hier de retail key later moet ingeven.Rutger Mulder schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:16:
[...]
Ja die moet je later nog invoeren bij de launch van de game. Dit kun je gewoon op je account page doen onder "Use a Key to add a Prepaid Card, Upgrade a Subscription or Create a Subscription".
Ik vind trouwens het hele gedoe met pre order key, retail key, early access en wat nog allemaal + daarbovenop dat sommige dingen dan beperkt zijn vrij onduidelijk.
bedankt.
Las gisteravond iets vervelends op de site van 12game, namelijk het volgende;JeanLucPicard schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:25:
Argh kom op met die key, heb nou bij bol.com geannuleerd en bij die 12game.com toko besteld maar het schiet allemaal niet zo op, en ik raak lichtelijk gefrustreerd hier
Denk dat ik voortaan maar niet meer ga preorderen, kost me meer tijd dan het gewoon kopen als het eenmaal uit is.
Momenteel geeft de website van Funcom onverwacht aan dat de registratie codes niet meer geaccepteerd worden. Dit in tegenstelling tot de berichtgeving van de Nederlandse uitgever van Age of Conan dat de codes nog wel te gebruiken zijn voor de Early Access. Wij hopen spoedig meer te weten te komen over deze situatie.
Weet nu dus niet of ze uberhaupt nog keys versturen. Hopelijk wel natuurlijk...
Hmm net me pre-order key binnen gekregen in de mail.
Ik een account gemaakt , stond de optie bij voor Early-Access , ik dat erbij genomen.
En voila , net me payment approved voor Early-Access en kreeg er een mailtje over met de download link , dus denk dat ik er gewoon in zit
Ik een account gemaakt , stond de optie bij voor Early-Access , ik dat erbij genomen.
En voila , net me payment approved voor Early-Access en kreeg er een mailtje over met de download link , dus denk dat ik er gewoon in zit
Dat denk ik dan ook ja.kowapanga schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:37:
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
van welke store heb je hem gekregen ??kowapanga schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:37:
Huh hoe kan dat nou weer? Ik kan dat echt nergens selecteren?kowapanga schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:37:
Ik heb hem bij PCmedia.nl gehaald.
En ik had TIJDENS de account registratie de optie om Early-Access to kopen , dus niet in het account menu zelf.
En ik had TIJDENS de account registratie de optie om Early-Access to kopen , dus niet in het account menu zelf.
Zo hoort het ook te gaan. Dat heb ik eerder deze week ook gedaan.kowapanga schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:43:
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
ik ook, alleen niet meteen gedaan en later savonds naar payment history en daar toen early access betaald. was avond voordat hij vol zat
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Vage boel daar bij funcom. Misschien dat er een paar spots vrij waren gekomen.kowapanga schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:43:
Toen ik moest registreren kun je alleen aangeven wat voor subscription je wilde (1,3,6 maand). Bij mij hebben ze het early access knopje ook weg gehaald uit mn account, maar ik heb em al gekocht
Jij in elk geval nog geluk met je spot
haha net weer ff gemaild naar bol.com en weer dit als antwoord:
Geachte heer Konings,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 15 mei 2008.
In reactie op uw e-mail kunnen wij u het volgende laten weten. Bol.com geeft pre-order keys weg voor het spel "Age of Conan - Hyborian Adventures". Met deze code kunt u in het spel een uniek item unlocken. U kunt met deze code ook eerder toegang tot het spel krijgen voor euro 5,-. Wij zullen deze codes voor 17 mei 2008 versturen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Danny Klinkien
bol.com Klantenservice
www.bol.com
mja ben dan wel eens benieuwd wanneer ik die dan krijg
heb bol.com nog nooit zo slordig meegemaakt want je kunt me niet wijsmaken dat zij de key's nog niet in hun bezit hebben maargoed.
Geachte heer Konings,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 15 mei 2008.
In reactie op uw e-mail kunnen wij u het volgende laten weten. Bol.com geeft pre-order keys weg voor het spel "Age of Conan - Hyborian Adventures". Met deze code kunt u in het spel een uniek item unlocken. U kunt met deze code ook eerder toegang tot het spel krijgen voor euro 5,-. Wij zullen deze codes voor 17 mei 2008 versturen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Danny Klinkien
bol.com Klantenservice
www.bol.com
mja ben dan wel eens benieuwd wanneer ik die dan krijg
heb bol.com nog nooit zo slordig meegemaakt want je kunt me niet wijsmaken dat zij de key's nog niet in hun bezit hebben maargoed.
De early access is bij mij goed gelukt (via play.com besteld) heb alles kunnen installeren en patchen, maar bij het opstarten gaf hij al een zwart scherm met enkel geluid en een cursor. Ik heb in m'n settings Audio op "stereo" moeten zetten ipv "Auto detect" om dat op te lossen...
Was 16, wordt nu 17XtrmEend schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 14:02:
Vriend van mij krijgt net een mailtje van bol met dit erin,
In reactie op uw e-mail kunnen wij u het volgende laten weten. Bol.com geeft pre-order keys weg voor het spel "Age of Conan - Hyborian Adventures". Met deze code kunt u in het spel een uniek item unlocken. U kunt met deze code ook eerder toegang tot het spel krijgen voor euro 5,-. Wij zullen deze codes voor 16 mei 2008 versturen.
...tja
... dus morgen 18

Bol.com is er idd wel een potje van aan het maken. De codes op de dag van de EA verzenden...
Iemand overigens al bezig met deeltje 2?
Iemand overigens al bezig met deeltje 2?
[ Voor 19% gewijzigd door MrFl0ppY op 15-05-2008 12:18 ]
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Verwijderd
Mensen, nog even een vraag... Ik heb de zaak geinstalleerd echter ontbreekt er een detail: directX 10 (!!!). Ik zoek mij een ONGELUK op internet om dat ergens te downloaden, maar kan het niet vinden!!! (I know... sue me) Kan iemand hier mij verder helpen in mijn zoektocht? (Ik heb Vista Ultimate en een 8800GT kaart, dus dat moet wel kunnen dacht ik)
Thanks!!
Thanks!!
DX10 zal bij de release nog niet ondersteund worden zover ik weet. Stop de zoektocht dus maarVerwijderd schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 12:19:
Mensen, nog even een vraag... Ik heb de zaak geinstalleerd echter ontbreekt er een detail: directX 10 (!!!). Ik zoek mij een ONGELUK op internet om dat ergens te downloaden, maar kan het niet vinden!!! (I know... sue me) Kan iemand hier mij verder helpen in mijn zoektocht? (Ik heb Vista Ultimate en een 8800GT kaart, dus dat moet wel kunnen dacht ik)
Thanks!!
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Bol was inderdaad eerst de 16e. Ik denk dat Bol er ook weinig aan kan doen. Heeft vast te maken met het feit dat funcom de keys niet optijd uitgeeft. Gezien de Funcom forums maken zij er met de EA keys een potje van.
Ach een beetje geduld hebben we wel toch?
Ach een beetje geduld hebben we wel toch?
43% of all statistics are worthless.
DirectX 10 is ook niet te downloaden. Dat zit standaard al in Vista. Ondersteuning voor DX10 in AoC ontbreekt echter nog.Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 12:19:
Thanks!!
Dat snap ik niet. Die keys zijn namelijk helemaal NIET voor de early access maar voor het feit dat je een pre-order hebt geplaatst. Met die key krijg je dus ingame items en de MOGELIJKHEID om Early Access aan te schaffen (nu dus niet meer ivm sold-out). Als ze die keys niet versturen dan neppen ze dus een heleboel mensen die er wel op rekenen en die items gewoon willen hebben ingame.Splendid schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:27:
[...]
Las gisteravond iets vervelends op de site van 12game, namelijk het volgende;
Momenteel geeft de website van Funcom onverwacht aan dat de registratie codes niet meer geaccepteerd worden. Dit in tegenstelling tot de berichtgeving van de Nederlandse uitgever van Age of Conan dat de codes nog wel te gebruiken zijn voor de Early Access. Wij hopen spoedig meer te weten te komen over deze situatie.
Weet nu dus niet of ze uberhaupt nog keys versturen. Hopelijk wel natuurlijk...
de items krijgen ze ook maar de early access window is voorbij
Pff wat een gedoe over die EA en de keys. Ik bestel al nooit bij Bol omdat die er al eerder een potje van hadden gemaakt: zodra een bestelling ies afwijkt van 'uit de stelling pakken en opsturen' gaat 't mis daar. Verder lijkt de EA onder 't succes van AoC te bezwijken: er zijn veel meer aanmeldingen dan FC had verwacht.
Ik vind het voorral jammer voor mensen die al 2-3jaar of langer op AoC wachten en nu de boot mislopen in beta's en early access en dat 'registred: May 2008' types er wel bij kunnen. Maarja, live aint fair. Ik heb alles binnen en heads will roll zaterdag avond
Ik vind het voorral jammer voor mensen die al 2-3jaar of langer op AoC wachten en nu de boot mislopen in beta's en early access en dat 'registred: May 2008' types er wel bij kunnen. Maarja, live aint fair. Ik heb alles binnen en heads will roll zaterdag avond
Blub
Als je de pre-order key al niet krijgt krijg je dus ook de pre-order items niet zoals de ring, belt of Rhino. Die kan je dan mooi op je buik schrijven.4th schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 12:59:
de items krijgen ze ook maar de early access window is voorbij
Vreemd dat je het dan wel aan kunt vinken na installatie. Maar dat is niet het enige vreemde. Toen ik een volledige install en update gedaan had en op start klikte kreeg ik ineens wel allerlei geluiden (waaronder het deuntje van nvidia en intel) te horen, maar helaas geen beeld. Nu reageert de client gewoon niet meer als ik op start klik.redfoxert schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 12:54:
[...]
DirectX 10 is ook niet te downloaden. Dat zit standaard al in Vista. Ondersteuning voor DX10 in AoC ontbreekt echter nog.

Alleen de rhino is volgens mij gelinked aan de pre-order key hoor. De stamina ring en drinking cape zijn CE only. Die key komt pas in je retail box voorzover ik weet.redfoxert schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:07:
[...]
Als je de pre-order key al niet krijgt krijg je dus ook de pre-order items niet zoals de ring, belt of Rhino. Die kan je dan mooi op je buik schrijven.
[ Voor 27% gewijzigd door XXlerator op 15-05-2008 13:14 ]
Tuurlijk wel. Er zijn honderden mensen die boos/teleurgesteld op de officiele fora reageren. Funcom ziet daarom in dat ze een flinke fuckup gemaakt hebben.Splendid schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:20:
Maarja, het nu eenmaal zo gegaan en we zullen nu geduld moeten hebben en afwachten wat funcom nu gaat doen. Boos zijn helpt in ieder geval niet
Bol.com gaat die keys ongetwijfeld versturen, ze zijn alleen veel te laat. Je zult vast wel die Rhino e.d. kunnen krijgen, maar het gaat ons natuurlijk vooral om die EA.redfoxert schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 12:56:
Dat snap ik niet. Die keys zijn namelijk helemaal NIET voor de early access maar voor het feit dat je een pre-order hebt geplaatst. Met die key krijg je dus ingame items en de MOGELIJKHEID om Early Access aan te schaffen (nu dus niet meer ivm sold-out). Als ze die keys niet versturen dan neppen ze dus een heleboel mensen die er wel op rekenen en die items gewoon willen hebben ingame.
Ik verwacht dat we ze wel krijgen (anders gaat AoC gewoon terug naar bol.com, dan is het een princiepekwestie), alleen te laat voor de EA.redfoxert schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:07:
Als je de pre-order key al niet krijgt krijg je dus ook de pre-order items niet zoals de ring, belt of Rhino. Die kan je dan mooi op je buik schrijven.
Heb je het over de EU of US release van WoW? Want ik heb gewoon vanaf het begin kunnen spelen. Heb ook in de Closed beta meegedaan. Argent Dawn is vrijwel altijd up geweest. Natuurlijk had het spel in het begin bugs, dat heeft ieder spel (MMOs helemaal omdat die zo complex zijn), maar dit is de eerste keer dat ik een bedrijf al voor de release zo zie blunderen.Kronos1979 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 10:21:
Denk niet dat ze diep in de hoop stront zitten zoals jij het stelt.
Klachten zijn er altijd in het begin van een release (bij de US release van een spel als WoW waren de servers de eerste weken maar ongeveer 50% van de tijd online).
Uiteindelijk kan iedereen het spel spelen, die 3 (in europe 6) dagen extra zullen niet het verschil betekenen in het uiteindelijke aantal mensen die het spel spelen (dit aantal zal marginaal zijn).
[ Voor 38% gewijzigd door Hydra op 15-05-2008 13:17 ]
https://niels.nu
Zonder pre-order code krijg je in ieder geval de Rhino niet. De ring en belt zijn voor de CE bestemd en die codes zullen wel in de doos van de CE te vinden zijn. Hierin was ik denk ik niet helemaal duidelijk 
Maar dat de EA zo snel uitverkocht is, is natuurlijk wel zuur voor iedereen die er op zat te wachten. Ik zat er niet speciaal op te wachten maar heb wel de kans gekregen en genomen.
Maar dat de EA zo snel uitverkocht is, is natuurlijk wel zuur voor iedereen die er op zat te wachten. Ik zat er niet speciaal op te wachten maar heb wel de kans gekregen en genomen.
Dat snappen we ook wel. We zullen ook van bol.com die codes wel krijgen, ze zijn alleen veel te laat voor de EA.redfoxert schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:16:
Zonder pre-order code krijg je in ieder geval de Rhino niet.
Verwijderd
gister middag bij 12game het spel gereserveerd.
Vandaag early accesskey ingevoert en heb gewoon early access erbij kunnen kopen.
Na wat zoeken zelfs met IDEAL kunnen betalen!
Vandaag early accesskey ingevoert en heb gewoon early access erbij kunnen kopen.
Na wat zoeken zelfs met IDEAL kunnen betalen!
Er zit dus niets anders op dan nog 6 dagen te wachten voor de mensen die niet in de EA zitten.Funcom has been working very hard towards setting up gaming server capacity to launch this game comfortably for all the people who want to play Age of Conan. We are estimating that on Day One, a very high number of gamers will want to enter Hyboria.
The Open Beta finished on Sunday and we have been prepping those servers to be used as Live game servers, with the first ones to be used for the Early Access Program. Once those are set up and ready, we’re doing final adjustments to the other servers to prepare for full launch.
We measured how much capacity we thought we would need for this program and registrations have been on pace for this capacity – until two days ago. On Monday the registrations spiked and on Tuesday they increased even more. Early on Wednesday the capacity limit was reached and automatically shut off. The entire program is now mostly sold out globally, with some local variation. We had no way of anticipating the spike we saw at the end.
Our goal for Early Access was always to provide the best possible gaming experience for the ones who would get into the program. We scoped servers and download capacity for the 15gb client for a set number, based on our best projections. Those have been soundly surpassed. We are of course extremely humbled by the fact that so many players can’t wait to play the game.
We understand that there’s been some unfortunate confusion about the pre-order keys in some markets. Early Access has been a special limited offer that was exclusively available through the Age of Conan billing pages once you registered your pre-order key. Just to clarify there are no ‘Early Access keys’, and all pre-order keys do of course give the exclusive mounts and item benefits to your account as intended.
Now we have few choices. We could shut down the Closed Beta and reformat those servers to set them up for Early Access instead, but the fact is that the Closed Beta is supplying extremely valuable information that we would not want to miss. Quality is always our first goal and we would not want to compromise that but rather focus on the experience for all of you at launch.
Our best course of action is to move as quickly as we can to finalize the adjustments of the full range of launch servers, and to concentrate on being completely prepared for launch. It is only a matter of days even for those who are not in the Early Access program to set foot in Hyboria.
We are looking forward to greet you there!
Yours sincerely,
Funcom Development Team
Yep, kanzlooz heeft gelijk.
Your Account has been Registered
Your Products
Early Access: Begins May, 17th 2008, Pre-order: The Killer Rhino, Age of Conan
Your Products
Ja heel erg kut. Dit maakt het nog erger! Als je al account hebt kun je niks meer doen. Dus nieuwe mensen krijgen wel hun early acces! Damn wat kloteaeon21 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 14:21:
Yep, kanzlooz heeft gelijk.
Your Products
Dat is met een account die ik al had geregistered (maar was 1 uur te laat toen de EA dicht ging). Heb vervolgens de subscription gecancelled, en toen ik kanzlooz bericht las, had ik de key opnieuw ingevoerd en een nieuwe account aangemaakt.
kun je de zelfde key dan wel weer gebruiken? als ik nu een nieuwe register aanmaak dan is de key niet validaeon21 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 14:27:
Dat is met een account die ik al had geregistered (maar was 1 uur te laat toen de EA dicht ging). Heb vervolgens de subscription gecancelled, en toen ik kanzlooz bericht las, had ik de key opnieuw ingevoerd en een nieuwe account aangemaakt.
Zou eigenlijk niet mogen nee... maar het is me toch echt geluk. Heb nu 2 werkende accounts, waarvan 1 dus de subscription is gecancelled en de andere met sub en early access. Een maat van mij zegt dat hij dit niet kan reproduceren, dus geen idee wat er aan de hand is..
Screenshot: http://img185.imageshack.us/img185/6610/46784646pg6.jpg
Edit, het is beter als je je account niet cancelled, want een Funcom medewerker vertelde mij net dat de keys dan blijkbaar ook niet meer werken...
Screenshot: http://img185.imageshack.us/img185/6610/46784646pg6.jpg
Edit, het is beter als je je account niet cancelled, want een Funcom medewerker vertelde mij net dat de keys dan blijkbaar ook niet meer werken...
[ Voor 22% gewijzigd door aeon21 op 15-05-2008 15:21 ]
Ik probeer het nu ook maar hij herkent de key niet meer...aeon21 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 14:33:
Zou eigenlijk niet mogen nee... maar het is me toch echt geluk. Heb nu 2 werkende accounts, waarvan 1 dus de subscription is gecancelled en de andere met sub en early access. Een maat van mij zegt dat hij dit niet kan reproduceren, dus geen idee wat er aan de hand is..
Screenshot: http://img170.imageshack.us/img170/5417/24942224gj8.jpg
Ha heb de key eindelijk binnen, en tot mijn verbazing werkte early access ook gewoon
. Dus heb het even met Ideal over gemaakt en alles lijkt te kloppen
.
Weet iemand of ik dit op de 1 of andere manier kan controleren?
Dan moet je je huidige (eerste) account eerst verwijderen neem ik aan. En dan opnieuw een account maken. Maar dont blame me als het niet werkt.
Kwam net op een site videotjes van alle emotes in age of conan, best grappig.
Kwam net op een site videotjes van alle emotes in age of conan, best grappig.
Log in op https://register.ageofconan.com en kijk bij "View my subscription" naar welke products je hebt geregistreerd.JeanLucPicard schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 14:36:
Ha heb de key eindelijk binnen, en tot mijn verbazing werkte early access ook gewoon. Dus heb het even met Ideal over gemaakt en alles lijkt te kloppen
.
Je kan ook bij "View account information" --> "View payment history" kijken of je betaling op groen staat. Ik heb ook met ideal betaald en daar kan weinig mee fout gaan.
Verwijderen kan volgens mij niet. Ik heb cancel gedaan. Misschien duurd het even tot het er door is. Bij jou zat ern een dag tussen of niet?Rutger Mulder schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 14:37:
Dan moet je je huidige (eerste) account eerst verwijderen neem ik aan. En dan opnieuw een account maken. Maar dont blame me als het niet werkt.
van welke retailer heb jij hem gekregen ?JeanLucPicard schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 14:36:
Ha heb de key eindelijk binnen, en tot mijn verbazing werkte early access ook gewoon. Dus heb het even met Ideal over gemaakt en alles lijkt te kloppen
.
12game.com
Kan bijna niet geloven dat het toch nog goed is gekomen, had al de early access client nadat ie binnen was weg gedonderd, moet ik weer opnieuw downloaden
. Gelukkig is mijn lijn net geupgrade
.
Hij staat hier op approved voor early access in groen dus dat ziet er goed uit \o/Rutger Mulder schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 14:40:
[...]
Log in op https://register.ageofconan.com en kijk bij "View my subscription" naar welke products je hebt geregistreerd.
Je kan ook bij "View account information" --> "View payment history" kijken of je betaling op groen staat. Ik heb ook met ideal betaald en daar kan weinig mee fout gaan.
Kan bijna niet geloven dat het toch nog goed is gekomen, had al de early access client nadat ie binnen was weg gedonderd, moet ik weer opnieuw downloaden
[ Voor 97% gewijzigd door pica op 15-05-2008 14:57 ]
FYI, het is waarschijnlijk beter als je je account niet cancelled, want het schijnt zo te zijn dat de key dan ook niet meer werkt. Heb dit net gemaild gekregen van de Funcom helpdesk. Maar ik heb dus 1 account gecancelled, maar die werkt nog steeds vreemd genoeg.
Ik heb gister avond, na lang twijfelen, toch AoC maar gepre-ordered @ 12game.com.
Kreeg vanmiddag rond 13:00 mijn pre-order key binnen, en kon gewoon een account aanmaken met early acces, deze heb ik betaald (ideal) en nu is early acces geaccepteerd (groen).
Ben er toch wel blij mee dat het bij mij allemaal goed is gegaan, als ik de verhalen in deze topic zo lees..
Kreeg vanmiddag rond 13:00 mijn pre-order key binnen, en kon gewoon een account aanmaken met early acces, deze heb ik betaald (ideal) en nu is early acces geaccepteerd (groen).
Ben er toch wel blij mee dat het bij mij allemaal goed is gegaan, als ik de verhalen in deze topic zo lees..
Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2
Haha ik had vandaag dus precies hetzelfde maar dan met pcmedia.nlJeanLucPicard schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 14:52:
12game.com
[...]
Hij staat hier op approved voor early access in groen dus dat ziet er goed uit \o/
Kan bijna niet geloven dat het toch nog goed is gekomen, had al de early access client nadat ie binnen was weg gedonderd, moet ik weer opnieuw downloaden. Gelukkig is mijn lijn net geupgrade
.
anyway Grats
Ja iedereen blij...ik zit nog steeds met de gebakken peren. Vind maar raar gaan. Jullie kunnen gewoon nieuw account aanmaken en EA nemen en ik heb al een account en ik kan dat niet...kowapanga schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:23:
[...]
Haha ik had vandaag dus precies hetzelfde maar dan met pcmedia.nl
anyway Grats
Ja het gaat nogal raar op het moment. Als ik jou was zou ik eens contact opnemen met de support van AoC.
Ja heb ik al geprobeerd. Maar je krijgt meteen een auto reply terug dat early access vol is en dat je er niet meer in kan/mag. Erg vreemd allemaal. Hopelijk kan ik nog wat met mijn reseller regelen.Rutger Mulder schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:52:
Ja het gaat nogal raar op het moment. Als ik jou was zou ik eens contact opnemen met de support van AoC.
Dan heb jij zeker weten WoW niet vanaf de Europese release gespeeld. Een van de grootste MMO blunders aller tijden was toch zeker wel WoW-EU release day (en de dagen daarna), toen een paar duizend mensen accounts konden maken en de rest 2 dagen lang mocht wachten omdat Blizzard zo slim was om hun account-registration page 5 MB groot te maken (bv: in mijn vriendenkring hadden 7 mensen het spel op launch day, maar 1 daarvan kon spelen). Bedenk dan ook nog even dat alle mid-high pop servers er regelmatig uitlagen, dat de servers de spelersaantallen amper aan konden & dat de 'customer support' compleet afwezig was... en je hebt toch wel een iets ergere situatie dan deze van Funcom.Hydra schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:09:
Heb je het over de EU of US release van WoW? Want ik heb gewoon vanaf het begin kunnen spelen. Heb ook in de Closed beta meegedaan. Argent Dawn is vrijwel altijd up geweest. Natuurlijk had het spel in het begin bugs, dat heeft ieder spel (MMOs helemaal omdat die zo complex zijn), maar dit is de eerste keer dat ik een bedrijf al voor de release zo zie blunderen.
Funcom doet precies wat het weken geleden al zei dat het ging doen: early access limiteren. Het is inderdaad een beetje onhandig geregeld en was leuker geweesd als iedereen mee kon doen, maar het is niet het einde van de wereld en lang niet zo erg als de belachelijke instelling die Blizzard had met WoW de eerste paar maanden - Funcom reageert tenminste, Blizzard deed zelfs dat niet eens!
Je kan het ook in een positief daglicht zien: jij begint 6 dagen later, dus je zal waarschijnlijk minder last hebben van bugs. Bovendien loop je niet eens achter, want blijkbaar zijn er maar een miniem aantal early access servers in vergelijking met het verdere serverpark voor 23 Mei, gewoon niet op een early access server registreren dus.
Misschien kun je je key wel ruilen bij je retailer zodat je een nieuwe account aan kan maken.
Dan meld je retailer je oude key gewoon als gecancelde order ofzo ?
Dan meld je retailer je oude key gewoon als gecancelde order ofzo ?
De europese release van WoW ging niet goed.
Maar de US release (welke ik ook heb mogen meemaken) was een regelrechte ramp.
De eerste maand(en) was er ongelooflijk veel downtime en patches nodig om het allemaal een beetje te laten lopen.
Ieder groot project zal zijn problemen kennen, en het is vaak onmogelijk om iedereen tevreden te stellen. Ze zullen de keuzes die ze nu gemaakt hebben goed overdacht hebben en uiteindelijk zal het van weinig invloed zijn. Opstartproblemen zullen niet de achilleshiel zijn waarop uiteindelijke spelersaantallen mee gekortwiekt zullen worden. Dit was bij WoW niet het geval, ook niet bij GuildWars en ook niet bij dit spel.
De eerste maand(en) was er ongelooflijk veel downtime en patches nodig om het allemaal een beetje te laten lopen.
Ieder groot project zal zijn problemen kennen, en het is vaak onmogelijk om iedereen tevreden te stellen. Ze zullen de keuzes die ze nu gemaakt hebben goed overdacht hebben en uiteindelijk zal het van weinig invloed zijn. Opstartproblemen zullen niet de achilleshiel zijn waarop uiteindelijke spelersaantallen mee gekortwiekt zullen worden. Dit was bij WoW niet het geval, ook niet bij GuildWars en ook niet bij dit spel.
PSN RobinNova
Guild Wars? Ik kan me niet herinneren dat dat spel ook maar een enkel probleem had op release day? Ik speelde met het pre-order event mee en alles liep op rolletjes voor onze hele guild, 0.0 problemen gehad. Veruit de beste launch day van een MMO die ik ooit heb meegemaakt. Hopelijk zal AoC meer die richting op leunen dan die van WoW.Kronos1979 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:10:
De europese release van WoW ging niet goed.
Weeh! Heb mijn early access! Ik kon opeens mijn account upgraden en early access bestellen. Thanks funcom!
Hoe heb je dat nu gedaan? Mijn key is nog niet binnen en mijn broer heeft ook nog geen early access... Van harte gefeliciteerd overigens!Splendid schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:16:
Weeh! Heb mijn early access! Ik kon opeens mijn account upgraden en early access bestellen. Thanks funcom!

Te wazig! Ik kreeg net een maitlje van Bol.com en kon gewoon voor EA registreren. Vinkje was beschikbaar.
Bij info: Early Access: Begins May, 17th 2008, Pre-order: The Killer Rhino, Age of Conan
Like...W00t?
Bij info: Early Access: Begins May, 17th 2008, Pre-order: The Killer Rhino, Age of Conan
Like...W00t?
Geen flauw idee. Niks raars gedaan, had paar mailtjes gestuurd naar funcom maar geen reactie op gehad. En ik weer opnieuw inloggen en doe weer eens upgrade subscription en daar was de ptie early access opeens.Alex Picard schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:20:
[...]
Hoe heb je dat nu gedaan? Mijn key is nog niet binnen en mijn broer heeft ook nog geen early access... Van harte gefeliciteerd overigens!
Waar staat "Upgrade subscription"? Ik zie alleen "Use a Key to add a Prepaid Card, Upgrade a Subscription or Create a Subscription" maar dat vraagt om een key...Splendid schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:21:
[...]
Geen flauw idee. Niks raars gedaan, had paar mailtjes gestuurd naar funcom maar geen reactie op gehad. En ik weer opnieuw inloggen en doe weer eens upgrade subscription en daar was de ptie early access opeens.
Lijkt erop dat ze 'em toch weer opengegooid hebben.Splendid schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:21:
Geen flauw idee. Niks raars gedaan, had paar mailtjes gestuurd naar funcom maar geen reactie op gehad. En ik weer opnieuw inloggen en doe weer eens upgrade subscription en daar was de ptie early access opeens.
Misschien proberen je preorder key in te voeren? Ik kreeg gewoon bij het registreren die optie.Alex Picard schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:23:
Waar staat "Upgrade subscription"? Ik zie alleen "Use a Key to add a Prepaid Card, Upgrade a Subscription or Create a Subscription" maar dat vraagt om een key...
[ Voor 33% gewijzigd door Hydra op 15-05-2008 16:23 ]
Yep... hij is open, ik heb net een early access gekocht (E. 5) en vanavond kan ik download aanzetten 
(Bol.com heeft dus de keys verstuurd)
(Bol.com heeft dus de keys verstuurd)
[ Voor 16% gewijzigd door Maduth op 15-05-2008 16:24 ]
Uh je zegt zelf dat hij er tussen staatAlex Picard schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:23:
[...]
Waar staat "Upgrade subscription"? Ik zie alleen "Use a Key to add a Prepaid Card, Upgrade a Subscription or Create a Subscription" maar dat vraagt om een key...
deel 2 is gepost hiero: [MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures Deel 2
edit: ben nog maar amateur
moet nog wat dingen editen
edit: ben nog maar amateur
[ Voor 24% gewijzigd door 4th op 15-05-2008 16:25 ]
hoe doe je nu per ideal gewoon pay by cash aanklikken
Volgens mij zeg ik in m'n post letterlijk dat ik dat wel gedaan heb. M'n account is van 12 feb 2005. Ik heb zelf wel het e.e.a. meegemaakt (crashes, bugs, etc) maar niet zo dramatisch als mensen hier melden. Dat sommigen zich niet hebben kunnen registreren is vreemd, m'n hele DAoC guild heeft zich in de loop van de eerste week zonder problemen aangemeld.Droniac schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:05:
Dan heb jij zeker weten WoW niet vanaf de Europese release gespeeld.
Gevonden, eerst "View subscription"Splendid schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:24:
[...]
Uh je zegt zelf dat hij er tussen staatUpgrade my Subscription
Mijn broer heeft nu
"Early Access: Begins May, 17th 2008, Pre-order: The Killer Rhino, Age of Conan"
De betaling (creditcard) staat nog op pending...
Klopt heb ik ook nog. Maar dat komt wel goed. Dat moet eerst gechecked worden. Dat kan even duren.Alex Picard schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:29:
[...]
Gevonden, eerst "View subscription"
Mijn broer heeft nu
"Early Access: Begins May, 17th 2008, Pre-order: The Killer Rhino, Age of Conan"
De betaling (creditcard) staat nog op pending...
en BOL.com heeft dan eindelijk de keys verstuurd...
Ik heb het hier in het topic nog niet gezien, maar ik heb nu mijn key geregisteerd, en "pay by cash" geselecteerd, maar waar/hoe moet ik nu betalen?
4th schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:24:
deel 2 is gepost hiero: [MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures Deel 2
bol.com key binnen
, early access aangevinkt, nu wachten tot betaling geaccepteerd is
Dan krijg je per mail of op je account de download link?
Kon nog niks op het officiële forum terugvinden over het heropenen...

Kon nog niks op het officiële forum terugvinden over het heropenen...
Hmm misschien heeft funcon wel voor nederland wat extra plaatst gemaakt omdat toch veel mensen de keys laat kregen.
In elk geval leuk dat veel tweakers hier het toch gelukt is. Ik hoop dat de server namen tijdig bekend worden zodat we op de zelfde server kunnen afspreken. Tortage speel je zeg maar alleen, maar moet je daarvoor al een server selecteren of komt dat als je tortage verlaat?
Ik twijfel nog tussen pvp en rp-pvp server. Ik vind een beetje roleplaying wel leuk maar ik ben niet een persoon die in de rij voor een winkel ofzo gaat staan en van mij mag er ook wel over andere dingen dan AoC gepraat worden. Ik ben een erg fanatieke gamer die graag met andere top spelers samen speelt. Ik heb ook verder nog geen idee wat voor rol het role-playing gedeelte krijgt in AoC en wat funcom daar voor ideëen bij heeft.
In elk geval leuk dat veel tweakers hier het toch gelukt is. Ik hoop dat de server namen tijdig bekend worden zodat we op de zelfde server kunnen afspreken. Tortage speel je zeg maar alleen, maar moet je daarvoor al een server selecteren of komt dat als je tortage verlaat?
Ik twijfel nog tussen pvp en rp-pvp server. Ik vind een beetje roleplaying wel leuk maar ik ben niet een persoon die in de rij voor een winkel ofzo gaat staan en van mij mag er ook wel over andere dingen dan AoC gepraat worden. Ik ben een erg fanatieke gamer die graag met andere top spelers samen speelt. Ik heb ook verder nog geen idee wat voor rol het role-playing gedeelte krijgt in AoC en wat funcom daar voor ideëen bij heeft.
Verwijderd
Ik neem aan dat je van te voren al een server zal moeten kiezen, ikzelf ga hoogst waarschijnlijk voor een pvp-server. En lijkt me leuk om met Tweakers samen te spelen aangezien in niemand ken die dit spel ook gaat spelen, iig nu nog niet.Rutger Mulder schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:47:
Hmm misschien heeft funcon wel voor nederland wat extra plaatst gemaakt omdat toch veel mensen de keys laat kregen.
Verwijderd
wat nieuwe filmpjes:
spellweaving http://www.youtube.com/watch?v=K8yMNmhChOY
siege warfare (live) http://www.youtube.com/wa...eGIoHUd7U&feature=related
lvl 60+ http://www.youtube.com/watch?v=xMnTSKZdo7w
Conan speaking http://www.youtube.com/watch?v=RCTvXyOqIpo
Deze video's zijn allemaal geript uit de volgende video. Alleen de seige warfare was er afgeknipt.Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:52:
wat nieuwe filmpjes:
De orginele video is van een betere kwaliteit dan die op youtube.
Na het kijken van al die video's krijg ik er wel erg veel zin in en ben blij dat ik mn early access heb kunnen bemachtigen
On_E schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 21:29:
http://files.filefront.co.../;10218593;/fileinfo.html
Een lange vid met uitleg over vanalles (combos, spellweaving, keeps, raids etc) van de launch event in Noorwegen.
Edit: verkeerde topic!
[ Voor 95% gewijzigd door Hydra op 15-05-2008 17:26 ]
Ik kan niet wachten tot zaterdag
Door al die filmpjes heb ik nog meer zin om het te spelen en al die dingen zelf uit te proberen.
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de eerste no-life level 80 heeft bereikt..
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de eerste no-life level 80 heeft bereikt..
Verwijderd
ik vrees dat ik redelijk snel zal gaan de eerste dagen omdat ik simpelweg weinig te doen heb.. lig vanaf vorige week woensdag op bed ivm met een kaakoperatie. Die is helaas mislukt dus ik mag AS woensdag weer onder het mes, 2 dagen in het ziekenhuis, en dan kan ik weer een week nonstop AoC spelen.. Elk nadeel heeft zijn voordeel i guess.
De patcher is hier nog steeds niet aan de praat trouwens..
De patcher is hier nog steeds niet aan de praat trouwens..
Verwijderd
Als ik het spel nu nog wil bestellen zou ik dan nog ergens een kans hebben op zo'n preorder key? Anders wacht ik gewoon tot het hier in de winkels ligt.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit topic is gesloten.