[MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 14 Laatste
Acties:
  • 137.891 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserunner
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06 23:33
Afbeeldingslocatie: http://i47.photobucket.com/albums/f181/Baserunnernl/top.gif

Geplande release: 20 mei 2008

Platform: PC en Xbox 360

Voordat je verder leest: Mijn beschrijving is natuurlijk helemaal niet compleet en kan anders overkomen dan dat het eigenlijk moet overkomen, kijk dan ook gewoon nu meteen de Developers Diary van 7:00 minuten om helemaal op de hoogte te komen!

Algemene informatie

Age of Conan is een mix tussen een single-player met een verhaal erachter en een brute, intense MMORPG. De speler zal door donkere, gevaarlijke werelden wandelen die boodevol mythische beesten en verloren beschavingen zit. In deze wereld, genaamd Aquilonia, heeft de machtige barbaar, Conan, eindelijk de troon bestegen. Echter, nu de wereld onder het bewind van Conan staat, is er niets meer dan dood en verderf te beleven.

Age of Conan: Hyborian Adventures houdt zich geheel aan de door Robert E. Howard's beschreven werelden en verhalen. Eén ding is dus zeker, een mooie achtergrond heeft dit spel zeker!

Features:

- Fantastische graphics (DX10!!!) en intens geluid (tot surround 7.1)
- De eerste 15 uur single-player, daarna MMORPG
- Geschreven door schrijvers van games als The Longest Journey, Dreamfall en Anarchy Online
- Een Real Combat engine, wat inhoudt dat je niet op knopjes in een knoppenbalk moet drukken maar echt met je zwaard beweegt, zodat je ook meerdere tegenstanders kunt raken, real time dus.
- Je eigen stad maken met je guild en daarmee gaan oorlog voeren met catapults etc.

Screenshots en filmpjes:

Afbeeldingslocatie: http://i47.photobucket.com/albums/f181/Baserunnernl/tortage3.gif

Afbeeldingslocatie: http://i47.photobucket.com/albums/f181/Baserunnernl/tortage6.gif

Afbeeldingslocatie: http://i47.photobucket.com/albums/f181/Baserunnernl/tortage.gif

Afbeeldingslocatie: http://i47.photobucket.com/albums/f181/Baserunnernl/laceish_plains2.gif

Afbeeldingslocatie: http://i47.photobucket.com/albums/f181/Baserunnernl/laceish_plains.gif

Meer screenshots

Natuurlijk zijn er ook filmpjes beschikbaar. Ik raad je aan de eerder genoemde Developers Diary van 7:00 minuten te kijken. Voor de overige filmpjes kan je hier op Gametrailers kijken.

Tot slot zit er een beta aan te komen, alleen is het nog niet duidelijk wanneer deze precies vrijgegeven wordt.

[ Voor 15% gewijzigd door Baserunner op 27-01-2008 04:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Dit spel wordt zo cool :9~ ik heb ook gehoord dat er een heel uitgebreid clansysteem in komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserunner
Klopt ja, je zult met je clan een hele basis kunnen bouwen en deze bewonen. NPC's komen hier ook te leven en af en toe zul je aangevallen worden. Dan kan je dus tegenaanvallen doen met catapults zoals hier te zien is:

Afbeeldingslocatie: http://i47.photobucket.com/albums/f181/Baserunnernl/catapults.gif

Deze dingen moet je dus ook weer zelf bouwen en verrijden. Ze zijn echter heel traag en gaan snel kapot.

[ Voor 15% gewijzigd door Baserunner op 26-01-2007 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Dit wordt een topic om even in de gaten te houden.

Lijkt me erg stoer om in 3d complete stadsbelegeringen te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Baserunner schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 20:14:
Klopt ja, je zult met je clan een hele basis kunnen bouwen en deze bewonen. NPC's komen hier ook te leven en af en toe zul je aangevallen worden. Dan kan je dus tegenaanvallen doen met catapults zoals hier te zien is:

[afbeelding]

Deze dingen moet je dus ook weer zelf bouwen en verrijden. Ze zijn echter heel traag en gaan snel kapot.
Is overigens geen catapult op die screen maar een trebuchet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Graphics zien er wel aardig uit, maar kunnen voor '11-07' wel wat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:54
Beetje Oblivion-achtige graphics, ziet er veelbelovend uit in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserunner
Refragmental schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 20:40:
[...]

Is overigens geen catapult op die screen maar een trebuchet.
Mja ach, het heeft hetzelfde effect; een steen die een paar honderd meter weggeschoten wordt om veel schade aan te richten ;)
Saturnus schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 20:41:
Graphics zien er wel aardig uit, maar kunnen voor '11-07' wel wat beter.
Kijk de filmpjes even... (en vergelijk met andere MMORPGs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Baserunner schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 03:06:
[...]

Mja ach, het heeft hetzelfde effect; een steen die een paar honderd meter weggeschoten wordt om veel schade aan te richten ;)

[...]

Eerste directx 10 mmorpg ziet er gelijk een stuk leuker uit :> , heeft er iemand al enig idee of er een paar maanden van te voren ook nog een beta komt?

[ Voor 5% gewijzigd door -Mike- op 27-01-2007 03:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:43

Coldcat

HODL

Ziet er echt mooi uit, zal deze game zeker in de gaten gaan houden. Als het goed is beschik ik over een paar maanden over een nieuwe pc dus mooier kan het niet :)

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graphics zien er voor een MMORPG volgens mij meer dan goed uit, erg sfeervol zo te zien . Is dat concept van eerst 15 uur singleplayer nieuw?, want ben niet thuis in dit genre en het lijkt mij een zeer leuke start om de game eerst even goed te beleven via de singlplayer en vervolgens het verhaal te vervolgen online , sterk bedacht als het nieuw is . Het blijft voor mij een hindernis om die maandelijkse kosten te blijven hebben bij dit soort games , ik hoop dat er ooit ook een naar mijn ogen een beter betaal systeem komt , ik ben zelf erg voor een systeem dat je een aantal uren online koopt en niet een aantal dagen , zal wel niet technisch niet haalbaar zijn vanwege de boefjes o.i.d.
Deze game blijf ik wel volgen want ziet er cool uit .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Deze filmpjes vond ik trouwens ook nog http://media.pc.ign.com/media/743/743392/vids_1.html
De monsters worden ook heel gedetailleerd, is er trouwens ook al iets bekend over "Instances" of grote raidbosses?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserunner
Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 10:52:
Graphics zien er voor een MMORPG volgens mij meer dan goed uit, erg sfeervol zo te zien . Is dat concept van eerst 15 uur singleplayer nieuw?, want ben niet thuis in dit genre en het lijkt mij een zeer leuke start om de game eerst even goed te beleven via de singlplayer en vervolgens het verhaal te vervolgen online , sterk bedacht als het nieuw is . Het blijft voor mij een hindernis om die maandelijkse kosten te blijven hebben bij dit soort games , ik hoop dat er ooit ook een naar mijn ogen een beter betaal systeem komt , ik ben zelf erg voor een systeem dat je een aantal uren online koopt en niet een aantal dagen , zal wel niet technisch niet haalbaar zijn vanwege de boefjes o.i.d.
Deze game blijf ik wel volgen want ziet er cool uit .
Ja, als jij een aantal uurtjes koopt, dan ga je je binnen de korste keren afvragen waarom ze in godsnaam niet per maand verkopen =======> verslavend...

Feit blijft: je betaalt maandelijks, maar je bent veel en veel goedkoper uit met 1 zo'n spel, dan dat je elke maand 2 nieuwe spellen koopt die je binnen 10 uur uit hebt (multiplayer niet meegerekend, maar meestal speel je die ook niet 100en uren (uitzonderingen daargelaten)). Aan een goede MMORPG ben je gewoon echt minimaal 500 uur zoet, wat 2 volle maanden zijn als je 8 uur per dag speelt... Eigenlijk ben je hier dus ongeveer een half jaar tot een jaar mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hmm. Het ziet eruit als een "standaard" MMORPG-concept. Maar die graphics en het vechtsysteem klinken erg goed. Ben benieuwd wat dit spel voor toegevoegde waarde gaat hebben. Misschien de Beta maar ns even spelen, want dit zal ongetwijfeld wel weer een bepaald bedrag per maand gaan kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
ik ben erg benieuwd! zie het echter wel snel fout gaan in de verdeling van krachten.. er zijn maar weinig mmo's die goed verdeeld zijn blijft mijn ervaring.. voor hetzelfde geld is zo'n catapult zo snel kapot dat ie eigenlijk zinloos is, of juist overpowered.

liever een goed gebalanceerde game dan leuke graphics maar ik ben echt zeer benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Loona35 schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 14:40:
ik ben erg benieuwd! zie het echter wel snel fout gaan in de verdeling van krachten.. er zijn maar weinig mmo's die goed verdeeld zijn blijft mijn ervaring.. voor hetzelfde geld is zo'n catapult zo snel kapot dat ie eigenlijk zinloos is, of juist overpowered.

liever een goed gebalanceerde game dan leuke graphics maar ik ben echt zeer benieuwd :)
Daar is de Beta dan ook voor neem ik aan. Een goed gebalanced systeem is wel nodig natuurlijk als je een succesvol spel wilt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Er kwam hier toch binnenkort een open beta voor? Las dat gister ergens dacht ik

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
RoD schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 14:43:
[...]

Daar is de Beta dan ook voor neem ik aan. Een goed gebalanced systeem is wel nodig natuurlijk als je een succesvol spel wilt maken.
uiteraard! maar ook na een beta weet menige game soms volkomen unbalanced gereleased te worden..

als je mmorpg.com bijhoud dan zie je regelmatig flops voorbij komen.. helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserunner
Aangezien de ontwikkelaar, Funcom, ook verantwoordelijk is voor Anarchy Online, ga ik er lichtelijk vanuit dat het met de balance wel goed komt en dat ze zeker weten waar ze over praten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:27
Hoe zit het nou met de release voor zowel PC als X360? Is het één wereld met spelers van beide platforms? Ben ergens ook wel bang dat één van de twee afgeraffeld gaat worden met een port, of de PC versie lijkt teveel gemaakt voor het spelen met een paar knoppen en een controller, of andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Baserunner schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 03:06:
[...]

Ziet er inderdaad toch wel tof uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserunner
Saturnus schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 20:18:
[...]

Ziet er inderdaad toch wel tof uit.
De screenshots zijn, zeker in dit geval, gewoon niet afdoende. Het spel ziet er gewoon echt heel cool uit, vooral ook de physics van dat paard in dat 7 minuten durende filmpie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
oei ik had even over het hoofd gezien dat het spel ook uitkomt op de Xbox360, dat is heel goed nieuws voor mij aangezien mijn computer dit spel zeer waarschijnlijk niet trekt en ik gelukkig een x360 heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserunner
Het is mij een godsraadsel waarom dit topic nou niet ietsjes populairder is dan nu, uiteindelijk moet dit toch echt een van de betere MMORPGs worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoR
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-05-2024
Baserunner schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 01:06:
Het is mij een godsraadsel waarom dit topic nou niet ietsjes populairder is dan nu, uiteindelijk moet dit toch echt een van de betere MMORPGs worden...
Ik lees net voor het eerst over deze MMORPG maar het ziet er zeer veelbelovend uit. Graphics lijken me ook echt top. Ben zeer benieuwd. Iemand enige informatie over public beta's??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserunner
Het is helaas nog niet zeker wanneer de public beta gepland staat. In ieder geval zijn ze wel al een groot gedeelte van het jaar 2006 bezig geweest (en nog steeds bezig) met de interne beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Waarschijnlijk omdat het nog een tijdje duurt voordat het uitkomt en er nog niet zo heel veel informatie is vrijgegeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserunner
Hi-Sintar schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 03:30:
[...]

Waarschijnlijk omdat het nog een tijdje duurt voordat het uitkomt en er nog niet zo heel veel informatie is vrijgegeven...
Dat hij over een tijdje uitkomt is het niet, want hij zou eigenlijk ongeveer tegelijk met LOTR:O uitkomen. Daarnaast is er ook genoeg info over het spel, genoeg beeldmateriaal en genoeg filmpjes. Kijk maar op de site (klik op het bovenste plaatje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Baserunner schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 13:40:
[...]

Dat hij over een tijdje uitkomt is het niet, want hij zou eigenlijk ongeveer tegelijk met LOTR:O uitkomen. Daarnaast is er ook genoeg info over het spel, genoeg beeldmateriaal en genoeg filmpjes. Kijk maar op de site (klik op het bovenste plaatje).
Inderdaad, heb ff op de site rondgesnuffeld gister en staat best veel informatie op (erg interessant allemaal, vooral de opzet van PvP). Alleen de release date is nog best ver weg en er is nog niets bekend over een eventueel closed of open beta. En LOTR is sowieso een heel ander verhaal, het heeft veel meer naamsbekendheid dan Conan waardoor het automatisch meer aandacht trekt...Het LOTR topic gaat ook niet snel trouwens terwijl er toch al heel veel mensen zijn die in de closed beta zitten (waaronder ik). Op mmosite.com staat Age of Conan bij de top 10 most anticipated op nr. 1 terwijl LOTR op nummer 6 staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ik denk dat de eerder de vergelijking met FLOP maken, dat is iig mijn eerste gedachte toen ik de topictitel zag.

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserunner
Hi-Sintar schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 14:41:
[...]

Inderdaad, heb ff op de site rondgesnuffeld gister en staat best veel informatie op (erg interessant allemaal, vooral de opzet van PvP). Alleen de release date is nog best ver weg en er is nog niets bekend over een eventueel closed of open beta. En LOTR is sowieso een heel ander verhaal, het heeft veel meer naamsbekendheid dan Conan waardoor het automatisch meer aandacht trekt...Het LOTR topic gaat ook niet snel trouwens terwijl er toch al heel veel mensen zijn die in de closed beta zitten (waaronder ik). Op mmosite.com staat Age of Conan bij de top 10 most anticipated op nr. 1 terwijl LOTR op nummer 6 staat.
Ach welja, ik ga in ieder geval mijn best doen zoveel mogelijk updates in het topic te brengen (en uiteraard ook de TS aan te vullen) en wie het wil lezen, doet dat maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben in de beta weten te kruipen, dus als jullie vragen hebben 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazeker, hoe kom je in die beta? >:)
Baserunner schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 00:50:
Ach welja, ik ga in ieder geval mijn best doen zoveel mogelijk updates in het topic te brengen (en uiteraard ook de TS aan te vullen) en wie het wil lezen, doet dat maar :)
30 October 2007 is de release datum ( bron: http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=17477 )

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2007 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserunner
Verwijderd schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 10:45:
Jazeker, hoe kom je in die beta? >:)

[...]

30 October 2007 is de release datum ( bron: http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=17477 )
Dat stond al in de post ;)

Op Insidegamer is trouwens een artikel verschenen over de verschillende gebieden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserunner
Er is een nieuw filmpje verschenen dat de straten van Khemi laat zien, een stad in de grote wereld van Conan:
Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B1gk1ller schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 14:04:
Deze filmpjes vond ik trouwens ook nog http://media.pc.ign.com/media/743/743392/vids_1.html
De monsters worden ook heel gedetailleerd, is er trouwens ook al iets bekend over "Instances" of grote raidbosses?
*knip*
Reageer dan niet ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Crash op 25-02-2007 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus als ik het goed begrijp een mmmorp op de xbox 360

Dus qeusten doen , monsters killen om te levelen en die kunnen weer items droppen en kun je weer door verkopen steeds rijker worden sterker en met beter wapens ma dan ook op de xbox 360 ?

Als dat het geval is koop ik heb direct :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Anarchy Online was dat wel het geval, ik neem aan dat Funcom dat ook zal meenemen naar Age of Conan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroot
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-03 13:11
ik ben een echte EX world of warcraft speler.
en toe aan nieuw MMORPG ik vind het genre helemaal te gek.
ik heb de game Dreamfall ook gevolgd, maar dat duurt te lang.
Warhammer is ook in de maak, maar dit is een verbeterde WOW.

Deze game heeft een combat systeem wat echt om skills draait. Bij wow is dit niet het geval wat uiterst irritant kan zijn.. voornamelijk omdat er een regel is: Hoe meer je tijd je erin steekt, hoe beter je gear is, hoe sterker je avatar.

Ik kijk hier zeker naar uit! een totaal andere game maar toch mijn genre !

Ohja er zijn mensen die niet gewend zijn om maandelijks geld te betalen.
Maar dit genre wordt een echte hobby. en er zijn genoeg mensen die meer als 10 euro per maand aan hun hobby uitgeven.
Het is maar wat jou hobby wordt. en hoeveel je ervoor over hebt.

Canon EOS 400D - Tamron 17-50mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroot
Is er al iets bekent over de open beta?

@ cherborr,
Hoe is het? wat voor ervaringen heb jij nog meer met MMORPG en hoe speelt deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

Qck

Bazinga

Het is nu mogelijk om je in te schrijven voor de open Beta, dit kan hier.
Vergeet niet dat je je ook moet aanmelden bij Clan of Conan, dit kan hier.

Moet alleen wel vanaf je eigen PC want je moet je DxDiag.txt meesturen. Nu maar hopen dat ik geselecteerd wordt. :)

Music is not just a sound, it's a way of living.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:09

razoon

"Keep on keeping on"

Is Vista verplicht? Of kan ik ook spelen met Windows XP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroot
aight ik heb ingeschreven voor de open beta, echt beter dat het nu al begint!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-08 16:07

Moortn

Hallo

Heb me ook ingeschreven. Het ziet er erg mooi uit en vind PVP altijd tof :D Hopelijk kan WoW dan weg :P

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit spel ziet er echt wel goed uit. Daarnaast lijkt me het een vet spel om te spelen!

Ik probeer me nu in te schrijven voor de beta, maar krijg steeds een wit scherm met de volgende tekst als ik op Apply druk:
Traceback (innermost last):

* Module ZPublisher.Publish, line 63, in publish
* Module ZPublisher.HTTPRequest, line 365, in processInputs
* Module cgi, line 520, in __init__
* Module cgi, line 613, in read_multi
* Module cgi, line 522, in __init__
* Module cgi, line 623, in read_single
* Module cgi, line 645, in read_lines
* Module cgi, line 692, in read_lines_to_outerboundary
* Module cgi, line 655, in __write

IOError: [Errno 28] No space left on device
Niet leuk :/

Hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

vgroot schreef op zondag 18 maart 2007 @ 22:44:
ik ben een echte EX world of warcraft speler.
en toe aan nieuw MMORPG ik vind het genre helemaal te gek.
ik heb de game Dreamfall ook gevolgd, maar dat duurt te lang.
Warhammer is ook in de maak, maar dit is een verbeterde WOW.

Deze game heeft een combat systeem wat echt om skills draait. Bij wow is dit niet het geval wat uiterst irritant kan zijn.. voornamelijk omdat er een regel is: Hoe meer je tijd je erin steekt, hoe beter je gear is, hoe sterker je avatar.
Ik kijk hier zeker naar uit! een totaal andere game maar toch mijn genre !

Ohja er zijn mensen die niet gewend zijn om maandelijks geld te betalen.
Maar dit genre wordt een echte hobby. en er zijn genoeg mensen die meer als 10 euro per maand aan hun hobby uitgeven.
Het is maar wat jou hobby wordt. en hoeveel je ervoor over hebt.
Hm beetje rare opmerking. Jij vindt het dus "eerlijk" als iemand die 1 dag speelt iemand die 50 dagen speelt zomaar kan verslaan?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroot
MrVegeta schreef op zondag 08 april 2007 @ 18:23:
[...]

Hm beetje rare opmerking. Jij vindt het dus "eerlijk" als iemand die 1 dag speelt iemand die 50 dagen speelt zomaar kan verslaan?
ik denk dat dat weer het andere uiterste is,
maar met wow zie je heel sterk dat er een groot gat is tussen mensen die die-hard spelen, en minder.

en ik denk dat bij een fighting combat system waarbij toch wat meer van het muiswerk gevraagd wordt ook wat meer skillz aan te pas komen waardoor het allemaal wat eerlijker verdeeld is.
denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Nu online

Qck

Bazinga

vgroot schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 23:13:
[...]

ik denk dat dat weer het andere uiterste is,
maar met wow zie je heel sterk dat er een groot gat is tussen mensen die die-hard spelen, en minder.

en ik denk dat bij een fighting combat system waarbij toch wat meer van het muiswerk gevraagd wordt ook wat meer skillz aan te pas komen waardoor het allemaal wat eerlijker verdeeld is.
denk ik.
Ik hoop het. Het meest ideale lijkt mij een goede balans tussen gear en skills, met een nadruk op skills. WoW is meer een item-based spel en ik hoop dat AoC een skill-based spel zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoop wel dat het net als bij wow ,
Dat je vaak met groepen moet vechten
En grotten samen moet afmaken want dat is juist het leuke eraan

Het is indd zo bij wow dat hoe beter gear hoe beter je bent , en de gear krijg je door tijd erin te besteden :9

Ma dat heb je dan weer verdiend

Ik kan niet wachten om het te spelen :D

Ohja en op wiki staat erg veel info erover mieschien kun je dat ook toe voegen in de TS
Over de verschillende classen enzo ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2007 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Nu online

Qck

Bazinga

Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 00:30:
Ohja en op wiki staat erg veel info erover mieschien kun je dat ook toe voegen in de TS
Over de verschillende classen enzo ;)
Ga je gang ;)

Anyway, hier is wat nieuw in-game footage te zien, bij een of ander duits Game festival ofzo :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroot
Heeft iemand al een beta pas?
ik ben benieuwd wanneer het begint, en of ik word uitgekozen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroot
http://community.ageofcon...rt=PRIORITY&table=CONTENT

de technical beta is begonnen!

[ Voor 9% gewijzigd door vgroot op 10-05-2007 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltb
  • Laatst online: 13-09 22:13
Zijn er mensen die de beta hebben gehaald? Hoe vinden zij het spel :*) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroot
bump
Zijn er updates?
zijn er gamers die al wat kunnen vertellen over de beta etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor ze ver ik weet is de public closed beta nog niet begonnen...
En zijn er ook nog geen nieuwe updates, aangezien er op E3 niets vrij gegeven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=18587

een nederlandse community site voor AoC in de maak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Ik twijfel nog tussen Warhammer Online of Age of Conan. Wat zijn volgens jullie de grootste verschillen qua gameplay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou volgens mij is het bij warhammer online autotarget en bij age of conan kan je echt vechten door de Q,E,1,2,3 toetsen te gebruiken

en de graphics zijn natuurlijk een stukje beter :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een idee of Funcom ook met Age of Conan op de Leipzig Games Convention gamebeurs komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 12:40

On_E

Housemusic

Funcom and Eidos announce new release date for Age of Conan

Funcom and Eidos announce a new release date for 'Age of Conan: Hyborian Adventures'.

Durham, USA – August 10th, 2007 – Funcom and Eidos announce a new release date for 'Age of Conan: Hyborian Adventures'. The highly anticipated MMO is now set to release on the 25th of March 2008. By setting a new release date for the game, Funcom can continue the focus on honing, polishing and improving the heralded qualities of the game, ensuring a fantastic MMO experience when it launches next spring.

“We naturally regret that we have to push back ‘Age of Conan’. However, after careful consideration, and analysis of recent Beta feedback, we believe that the new release date is in the best interest of the gamers, our company and our owners,” said Trond Arne Aas, CEO of Funcom. “We are fully committed to delivering games with absolute qualities, and in the current MMO marketplace we know that only the best is good enough to truly succeed. With the new release date we have therefore given ourselves more time to meet and deliver on the massive expectations for the game. We are certain that our choice will ultimately pay off, and that all ‘Age of Conan’ players will get a special online experience."

”We are honored by the immense reception our game is constantly getting, with an astounding amount of positive press coverage, awards and magazine covers, but we still see that we need to polish some aspects of the game even further, especially when it comes to the entry barriers,” said Gaute Godager, founder of Funcom and Producer / Director on ‘Age of Conan’. “With the added development time we can now deliver something even more unique and powerful, something which is worthy of the incredible Conan legacy.”
Noooooooooooooooooooooo :(

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahh, mooi balen! Ik hoop dan toch maar dat ik z.s.m. een plekje in de BETA weet te bemachtigen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
Hmm zuur van release date. WAR staat nu op voor februari 2008. Eigenlijk oktober/november maar ze wouden voor afronding nog een paar maandjes erbij.

Als WAR dus eerder komt sla ik AoC helemaal over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroot
Volgens mij lees je niet goed?
De release van AOC is op 30 oktober.
en WAR was eind 2007 en nu begin 2008 (blijkbaar)
dus was komt duidelijk niet eerder uit als AOC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Durham, USA – August 10th, 2007 – Funcom and Eidos announce a new release date for 'Age of Conan: Hyborian Adventures'. The highly anticipated MMO is now set to release on the 25th of March 2008.
vgroot schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 15:07:
Volgens mij lees je niet goed?
De release van AOC is op 30 oktober.
en WAR was eind 2007 en nu begin 2008 (blijkbaar)
dus was komt duidelijk niet eerder uit als AOC.
U zei O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Ingeschreven voor de Beta, kreeg een mailtje van mmorpg.com

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe trailer beschikbaar in zowel 720p als 480p:
ftp://ftp.funcom.com/medi...iler/blur_trailer720P.wmv
ftp://ftp.funcom.com/medi...iler/blur_trailer480P.wmv

Petje af hoor. _/-\o_ Die bewegingen zien er net echt uit, laat staan de graphics!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar denken jullie dat je ook op de x360 maandelijks moet betalen met bijv je punten ?

Ik heb best veel mmo's gespeeld en p2p vind ik toch beter zodat er geen 12 jarige kinderen spelen en natuurlijk de spel steeds word update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Datzelfde vroeg ik me ook al af omdat je natuurlijk ook een gold abbo moet hebben. Maar wat ik me meer afvroeg of Xbox 360 en PC gamers op dezelfde servers zitten. Als dat niet zo is, zal AoC op de 360 niet zon succes worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:26

Poekie McPurrr

Mreoww~

Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 23:02:
Maar denken jullie dat je ook op de x360 maandelijks moet betalen met bijv je punten ?
Het zal wel gaan zoals bij de meeste mmo's, ze schrijven het af van je creditcard of je kan ergens timecards kopen. Denk niet dat ze met het puntensysteem van de x360 gaan werken om hun geld te vangen.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 23:02:

Ik heb best veel mmo's gespeeld en p2p vind ik toch beter zodat er geen 12 jarige kinderen spelen en natuurlijk de spel steeds word update
Anarchy Online is ook van Funcom maar daar is een veel volwassenere spelersgroep. Ik weet niet hoe het met Age of Conan zal gaan maar ik verwacht toch dat de kern niet uit de "jeugd" zal bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 07:16:
Datzelfde vroeg ik me ook al af omdat je natuurlijk ook een gold abbo moet hebben. Maar wat ik me meer afvroeg of Xbox 360 en PC gamers op dezelfde servers zitten. Als dat niet zo is, zal AoC op de 360 niet zon succes worden denk ik.
Hmm daar heb ik ook niet over gedacht over de servers inderdaad tjah het enige wat we kunnen doen is afwachten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Mooiste zou zijn een crossplatform zoals bij finafantasy-online (FFxi), alle mogelijke platforms die samen op een server kunnen spelen en geen regio restricties.
In FFxi zijn er de hele dag door mensen online, aziaten, europeanen, amerikanen en wat er nog rondhobbelt op de planeet. Het is even wennen aan cultuursverschillen maar daarna wil je niet anders meer. Je logt in, gaat zoeken naar een party en met wat mazzel lukt het ook nog. In FFxi zit dan wel een zeer goede auto-translate functie waarmee je snel duidelijk kunt maken in verschillende talen wat je wilt etc.
Natuurlijk hou je de mensen die liefst met eigen nationaliteit spelen maar goed, dat is een minderheid en als je een beetje je best doet vormt dat ook geen probleem.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

vgroot schreef op zondag 18 maart 2007 @ 22:44:

Bij elke mmo is het gelijk, meer tijd = higher level, betere gear.
WoW is juist *het* voorbeeld van een mmo voor de casual gamer, wat je ook doet je krijgt experience en dus level up, de moeilijkheidsgraad word pas merkbaar als je aan endgame begint. Bij de meeste mmo's moet je al veel eerder moeite doen voor een item, een level etc.
Een beetje mmo schrikt dan ook spelers af, omdat het teveel tijd kost, de straf op doodgaan te hoog is etc. WoW is juist zo groot geworden omdat alles je aangereikt word, en dus ook erg geschikt voor kinderen die geen tegenslag kunnen verwerken.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:46

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Poekie McPurrr schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 18:14:
Bij elke mmo is het gelijk, meer tijd = higher level, betere gear.
WoW is juist *het* voorbeeld van een mmo voor de casual gamer, wat je ook doet je krijgt experience en dus level up, de moeilijkheidsgraad word pas merkbaar als je aan endgame begint. Bij de meeste mmo's moet je al veel eerder moeite doen voor een item, een level etc.
Een beetje mmo schrikt dan ook spelers af, omdat het teveel tijd kost, de straf op doodgaan te hoog is etc. WoW is juist zo groot geworden omdat alles je aangereikt word, en dus ook erg geschikt voor kinderen die geen tegenslag kunnen verwerken.
Lekker negatief weer. Jammer dat al die mmorpg's de gameplay veel minder 'smooth' hebben gemaakt en meestal een baggerinterface hebben omdat ze denken dat spelers niet alleen al vanaf het begin moeten 'werken' (niet gamen, nee, werken) voor een beetje item, maar dat ze dat daarnaast ook nog eens met een slechte userinterface moeten doen :O

Zie, makkelijk he?

Wow was gewoon leuk en met mij vinden 8 miljoen andere spelers dat. Een game die echt een game was ipv werk. De perfecte combi van alle 'goede' dingen uit andere MMORPGs opgediend met een heerlijk sausje 'smoothness'. Alle MMORPGs die daarna uitgekomen zijn tot nu toe zijn van mindere kwaliteit geweest, dus kun je je voorstellen wat een stap vooruit het was.

Pas met Age of Conan en Warhammer Online kunnen we wellicht spreken over de echte next gen. games. Wow gameplay, nieuwste graphics en innovatief.

Ik kijk dan ook uit naar beide games (en Chronicles of Spellborn). Vooral AoC lijkt me wel prettig met de 'mature' rating en de onwerkelijk mooie graphics (voor een mmorpg). Combat systeem boeit me verder niet zo. Uiteindelijk is het allemaal 1 pot nat. Zo twitchy als FPS games zal het nooit worden en auto-target/auto-attack games als WoW hebben ook hun max bereikt nu de juiste timing en de juiste keuze van een spell/skill binnen een halve seconde kan bepalen of je wint of verliest.

Zolang AoC maar niet wordt als Tabula Rasa waar je nonstop op die muisknop zit te rammen om te schieten,schieten,schieten,schieten,schieten...

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch maar even een bump, ben geinvite voor de closed (general!!) beta :D!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2007 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 18:51

bAdmuTs

mAzE

Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 00:49:
Toch maar even een bump, ben geinvite voor de closed (general!!) beta :D!
Me2 :D
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 07:35:
Willen jullie ook vertellen wat jullie er voor hebben gedaan? :p Gewoon alleen het BETA-formulier ingevuld?
Ik geloof ergens begin dit jaar idd het beta form ingevuld alhoewel dit in de meel staat

You are among some of the first people to be invited into the beta test based on a special invitation by one of our media partners, for instance having won a competition where the prize was an Age of Conan beta spot.

Kan me herinneren dat ik me ook nog eens heb aangemeld via insidegamer (geloof ik) voor een beta spot dus misschien is dit via insidegamer.

[ Voor 62% gewijzigd door bAdmuTs op 21-11-2007 07:39 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willen jullie ook vertellen wat jullie er voor hebben gedaan? :p Gewoon alleen het BETA-formulier ingevuld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 07:35:
Heb (net als de vorige poster) op InsideGamer toen een link gevonden naar het BETA-formulier... Deze ingevuld en eigenlijk nooit meer iets van gehoord. Super dat ik em nu kan proberen, lijkt me echt een goede MMORPG. Vanavond eventjes de laatste 3 dvd's aanzetten (5 bestandjes van 1629mb) en morgen maar eens uittesten..

Idioten hierzo in Australie, geen internet abbo te vinden die geen downloadlimiet heeft :(. Nu gedoemd tot het 's nachts downloaden door een On- en Off-peak download limiet (20gb On, 40gb Off)

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Hij doet het bij mij niet :(, zodra ik dubbelklik op de exe krijg ik meteen een foutmelding voor me neus :(.

Zelfs na een nieuwe windows install doet ie het nog nie :X.

Ik wil zo graag spelen :D

Doet ie het bij jou wel jwisgerhof ??

[ Voor 40% gewijzigd door bAdmuTs op 22-11-2007 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bAdmuTs schreef op donderdag 22 november 2007 @ 22:42:
Doet ie het bij jou wel jwisgerhof ??
Jep, doet het perfect ( sorry :+ ).

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2007 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oops

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2007 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimmy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-06-2022
Geen NDA op de beta ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jawel :+. Heb het al verwijderd maar voor de mensen die het gezien hebben, dat was Conan dus ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Weet al wat mijn probleem is -

The problem's been identified . It's blocking anyone with a CPU that doesn't support the SSE2 instruction set, from starting the patcher

En laat ik net een XP 3200+ hebben :X :(

Afwachten dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkWingDuck
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-05 01:53
Zijn er mensen die zin hebben om een NL scene site over AoC te maken?

Laten we lekker link gaan doen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaflic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 11:42
DarkWingDuck schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:56:
Zijn er mensen die zin hebben om een NL scene site over AoC te maken?
@ Darkwing

Daar heb ik wel interesse in. Heb me gisteren ingeschreven voor de Beta na 3 jaar WoW. Alles wat ik miste in WoW zit in AoC (Realisme, Graphics, Maturity, Citybuilding, Diepere Character ontwikkeling, betere crafting) en alles wat me irriteerde aan WoW heeft AoC aangepakt.

Jammer dat we nog een tijdje moeten wachten, maar aan de andere kant ook een heel goed teken. Het ziet er al heel goed uit, maar alles wat we nu wachten is pure afwerking, balancing wat het tot een topgame zal maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkWingDuck
Mooi :) ik heb je al gemaild Shaflic. Hopelijk zijn er nog andere mensen die erg in de game geïnteresseerd zijn en zin hebben om mee te werken.

Zijn er al mensen die de beta hebben gespeeld en zin hebben om hun bevindingen te plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltb
Zie er echt naar uit om dit spel uit te proberen. Hopelijk valt deze mmorpg niet zo tegen als de huidige.

Zijn er mischien al mensen die het hebben geprobeerd en hun account niet meer gebruiken? Zo ja, pm me dan gerust :9

Sta al een half jaar of zo ingeschreven met dat formulier, maar nog niets gehoord helaas ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
DarkWingDuck schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 08:42:
Mooi :) ik heb je al gemaild Shaflic. Hopelijk zijn er nog andere mensen die erg in de game geïnteresseerd zijn en zin hebben om mee te werken.

Zijn er al mensen die de beta hebben gespeeld en zin hebben om hun bevindingen te plaatsen?
Ik ben ook zeker geinteresseerd, enige nadeel is dat ik nog niet in de beta zit.
Half jaar geleden ingeschreven maar nog geen beta-key ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkWingDuck
Er komen toch nog 'n paar andere general beta starts? Zoals guildbeta etc.\

@bigkiller, kheb je 'n PM gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltb
Wat houd die site precies in? Een fansite met forum en guides en zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkWingDuck
Ja dat is wel de bedoeling. Eigenlijk al het nieuws van AoC zeg maar, gewoon voor Nederlanders. Ik weet wel dat alle info in 't Engels verkrijgbaar is, maar er is toch vaak behoefte aan een NL community (althans voor zover men ervaring bij CS, WoW, BF, CoD, etc).

Verder kun je op die manier ook makkelijk met NL guilds in contact komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltb
Leuk idee, zal ook zeker deelnemen aan die community als het zover is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 12:40

On_E

Housemusic

http://www.gametrailers.com/player/28581.html

Een nieuwe trailer, en naar mijn mening ook gelijk de beste.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltb
Ongelovelijk vet, nu baal ik helemaal dat ik geen key heb :*)

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Aan al die filmpjes te zien hoeft WoW niet al te bang te zijn dat het veel spelers zal trekken. Je moet echt een een beest van een pc/videokaart hebben om het spel vloeiend te krijgen lijkt me. En WoW heeft miljoenen spelers met een zeer bescheiden systeempje.

Het ziet er echt schitterend uit!

Dit dus.

• DarkWingDuck
Qua pc heb je gelijk, je zal met een mindere pc beter WoW dan AoC kunnen spelen. Punt is natuurlijk wel dat toen WoW uitkwam de systeemeisen redelijk vergelijkbaar waren met de huidige systeemeisen ten opzichte van AoC.

Qua inovatie is het echter wel een WoW-killer imo (voor zover de gegevens etc bekend zijn, want heo de gameplay+balans is valt nu nog niet goed te zeggen).

De tijd zal het ons leren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Tijd die veel te lang duurt :(
Ik wil de beta in verdorie!

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkWingDuck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
http://www.gametrailers.com/player/28915.html
http://www.gametrailers.com/player/28918.html

Twee video-compilaties van de gameplay. Elke link heeft meerdere video's in een string, steeds onderbroken met een reclame, dus als je alles wilt zien, geduld hebben totdat het helemaal stopt.

Naar mijn persoonlijke mening moet ik overigens bekennen dat ik het er wel heel erg beroerd uit vindt zien, helemaal als je bedenkt dat dit de eerste DX10 MMO zou moeten zijn. Maar goed, ieder zijn eigen smaak wellicht.

Overigens zitten er hier en daar ook gerenderde 'trailers' tussen, waarbij je het verschil goed kunt zien hoe het spel er werkelijk uit ziet en hoe ze het graag adverteren. Het verschil is behoorlijk groot.
Pagina: 1 2 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.