Ten eerste betekent DX10 niet meteen dat het er prachtig uit moet zien. Ze maken bijvoorbeeld gebruik van DX10 om zelfs bij samenkomst van veel spelers een goede prestatie te krijgen. Het zijn nieuwe technieken. Natuurlijk zitten er ook nieuwe dingetjes in die een zwaardere kaart vereisen.dahakon schreef op zondag 23 december 2007 @ 12:25:
http://www.gametrailers.com/player/28915.html
http://www.gametrailers.com/player/28918.html
Twee video-compilaties van de gameplay. Elke link heeft meerdere video's in een string, steeds onderbroken met een reclame, dus als je alles wilt zien, geduld hebben totdat het helemaal stopt.
Naar mijn persoonlijke mening moet ik overigens bekennen dat ik het er wel heel erg beroerd uit vindt zien, helemaal als je bedenkt dat dit de eerste DX10 MMO zou moeten zijn. Maar goed, ieder zijn eigen smaak wellicht.
Overigens zitten er hier en daar ook gerenderde 'trailers' tussen, waarbij je het verschil goed kunt zien hoe het spel er werkelijk uit ziet en hoe ze het graag adverteren. Het verschil is behoorlijk groot.
Daarnaast is het volledig subjectief als je roept "dat ik het er wel heel erg beroerd uit vindt zien". Al helemaal als je het roept over een game die nog niet eens in de schappen ligt. De filmpjes die jij linked kunnen heel oud zijn. Ik heb immers enorme verschillen tussen verschillende filmpjes gezien. Aangezien ik op werk ben kan ik de filmpjes hier helaas niet checken.
Als ik de meest recente HD-filmpjes bekijk vind ik het er prachtig uit zien, maar dat is mijn mening. Het eerste Siege filmpje zag er een stuk minder mooi uit qua graphics.
Verwacht geen graphics als Crysis/UT3 etc. want dat is appels met peren vergelijken. Liever iets minder gecompliceerde graphics met strakke gameplay dan Crysis/UT3 in MMORPG stijl en een gigantische lag/crash zodra 50 spelers op elkaar in beginnen te hakken. AOC is tot nu toe met stip op 1 de mooiste MMORPG naar mijn mening.
Naast dat het er op hoge graphics, recente fimpjes + DX10 technieken mooi uit ziet, zal ik het vooral spelen vanwege de geweldige content, gameplay en maturity. Die mening heb ik gevormd op basis van interviews/trailers dus ze moeten hun beloftes nog waarmaken.