[MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 14 Laatste
Acties:
  • 137.897 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeanLucPicard schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 13:02:
De graphics van WAR zien er _nog_ crap uit, als je recente filmpjes bekijkt(conventies/beurzen etc) zie je dat er zeker grote vooruitgang in zit. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik verwacht dat AoC er veel beter uit gaat zien in opzichte van WAR.

Ik plan beiden spellen te gaan spelen, hoewel ik moet toegeven dat ik op het moment meer naar WAR neig door de grotere focus op PvP, en ik het Warhammer universum gewoon harstikke leuk vind :) .
In AoC zal in de borderlnands ook een grote hoeveelheid pvp zijn, dit zal zijn in de vorm van:
- Battlekeeps (gemaakt door players en die zijn door alles en iedereen aan te vallen)
- Battle Towers (kleinere versie van de Battlekeeps)
- Cities (maar nog niet bekend of die door players of alleen door NPC's aangevallen worden)

Standaard PvP in Borderlands.

WAR PvP:
- Keep sieges
- City sieges (Alleen te bereiken als je de overhand hebt in de Tier 4 area's)
- normal PvP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betekent dit dat als je niet aan PvP wil doen je eigenlijk niet bij Conan moet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 13:49:
Betekent dit dat als je niet aan PvP wil doen je eigenlijk niet bij Conan moet zijn?
Nee, er is genoeg te doen in AoC met PvE, 20+ instances, 8 raid instances... crafting etc etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 12:36:
@blackEye

Helaas was er tijdens de TG'08 van afgelopen woensdag geen film gemaakt van de presentatie die ze in Noorwegen hadden. Dus ik zal het proberen uit te leggen.

Tijdens het spelen zul je de NPC's zien rondlopen, dronken worden en naar buiten lopen uit een bar om dingen te doen. De hele wereld is ten alle tijden bezig en dat merk je. Op het moment dat je het spel begint heb je meteen het gevoel dat je in een wereld beland en niet doelloos 15 konijntje moet gaan afmaken. Het is ook meteen een verhaal waar je in terecht komt (een zeer grote plus).

Ik ben tot nu toe nog niet echt bezig geweest met de wereld verkennen, meer met kijken welke class ik ga spelen voor release en hoe die speelt :) En je zult wel een NPC zien met de vraagtekens maar dat zal je altijd zien. NPC's die dingen verkopen zijn tijdens de nacht cyclussen ook gewoon gesloten.

Ook zijn de eerste 20 lvl's een soort Single-player missie (dit om je class te ontdekken en om leren gaan met het spel :).

De wereld zoals nu aangekondigd is 300km2 groot. En je gaat door middel van fast travel naar verschillende gebieden en je zult hele grote verschillen zien. Van de oude Egypte naar bergen met sneeuw van de barbarians.

Bereid je maar voor op een uitgebreid verhaal, story line en wereld :)
STOER! dank je :) kan niet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://media.pc.ign.com/media/743/743392/vid_2332969.html

dat is een filmpje met combat in AoC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De release begint te naderen jongens en meisjes, ik kijk er naar uit _/-\o_

Onlangs nog wat filmpjes en screens gezien, man wat zien die omgevingen er lekker gelikt uit, ik kan niet wachten om al die mooie landschappen en bouwwerken te aanschouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb in de beta nu eindelijk eens flink kunnen spelen met een aantal classes. Ik kan 'niet'-inhoudelijk misschien nog wel wat over de game uit de doeken doen als er mensen zijn met vragen.

Ik heb wel het idee in ieder geval dat deze game het hart van de '(serieuze) volwassen WoW-gamer' gaat veroveren als ze alle performance probleempjes krijgen opgelost. Vooral de gamers die daarmee destijds hun instap in MMO PvP hebben gemaakt. Ook oude DAoC en SWG spelers zal het wel trekken denk ik. Het heeft allemaal wel overeenkomstige elementen.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2008 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:57
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 13:49:
ik heb in de beta nu eindelijk eens flink kunnen spelen met een aantal classes. Ik kan 'niet'-inhoudelijk misschien nog wel wat over de game uit de doeken doen als er mensen zijn met vragen.

Ik heb wel het idee in ieder geval dat deze game het hart van de '(serieuze) volwassen WoW-gamer' gaat veroveren als ze alle performance probleempjes krijgen opgelost.
Ik heb helaas de beta niet mogen proberen, maar heb hem wel gepre-ordered en hoop dat het klopt wat je zegt :)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:30

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb het nog nergens kunnen vinden (en misschien heb ik er overheen gelezen in dit topic) maar komt er nou ook een CE uit van dit spel?

Nu weet ik wel zeker dat mijn pc het niet volledig trekt maar dat hoeft ook niet. Als het spel me maar genoeg naar binnen trekt zijn graphics voor mij van ondergeschikt belang. (WiC deed dat ook bij mij, had zowat alles op laag maar heb het in één ruk uitgespeeld)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:57
TroonStaal schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:03:
Ik heb het nog nergens kunnen vinden (en misschien heb ik er overheen gelezen in dit topic) maar komt er nou ook een CE uit van dit spel?

Nu weet ik wel zeker dat mijn pc het niet volledig trekt maar dat hoeft ook niet. Als het spel me maar genoeg naar binnen trekt zijn graphics voor mij van ondergeschikt belang. (WiC deed dat ook bij mij, had zowat alles op laag maar heb het in één ruk uitgespeeld)
Simpelweg googlen op "conan collectors" geeft je direct antwoord Herr Thronstahl..

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CE geeft je een drinking cape. Dus echt wel de moeite waard! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Bij DB kun je de CE bestellen

Klanten die hun Age of Conan Collectorsbox preorderen via de dynabyte website krijgen 72 uur voor de releasedatum een code om de killer rhino te activeren. Eidos zal via e-mail deze code toesturen. Deze actie is opgezet door Eidos. Het is belangrijk dat bij reservering een e-mailadres bekend is.

Losse timecards 60 dagen zijn beschikbaar deze kosten Euro 24,99. Inhoud Collectors edition: het spel (2 DVDs), bonusmateriaal (1 CD), soundtrack (1 CD), handleiding (128 paginas), artbook (124 paginas), 5 Buddy kaarten (10 dagen gratis trail), 30 dagen abonnement, exclusieve ingame content: 1 XP Ring, waardoor uw personage zich sneller ontwikkeld, exclusief muntstuk uit Hyboria en een kaart van Hyboria in een leren map.

In Age of Conan: Hyborian Adventures stapt u in een duistere barbaarse
wereld. In een wereld die gevuld is met wrede goden, mythische
schepselen, verloren beschavingen en een worstelend menselijk ras,
heeft de machtige barbaar definitief de troon als koning van Aquilonia
gegrepen. Maar het koninkrijk van Conan staat op de rand van chaos.
Prijs: € 59,99
Artikelnummer: 614962
Verwacht op: 23-05-2008

Beschikbaarheid: Niet op voorraad, verwacht op 19-05-2008

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ha tof, bedankt! 8-)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkske
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 20:41
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:32:
CE geeft je een drinking cape. Dus echt wel de moeite waard! :D
Misschien domme vraag, maar wat is een drinking cape? :p

Weet niet of het gepast is om dit hier te vermelden, maar voor de geinteresseerden is er alvast een Nederlandstalige AoC guild voor volwassen gamers die members zoekt http://www.schildenvriend.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://aoc.wikia.com/wiki/Friday_Update:_The_Drinking_Cape

Of die info nog geheel up-to-date is weet ik niet. Een guildie van mij in onze cross-game guild heeft namelijk gepreorderd bij volgens mij Play.com. Daar krijg je volgens mij een drinking cape bij. In NL krijg je iig een XP ring zoals al aangegeven.

Vanavond weer even verder met mijn lvl 14 Conqueror. Zo vet! :P

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

FunkyTrip

Funky vidi vici!

En wat is een XP ring? :D

En het wordt fucking tijd voor de open beta, want dit wachten is niets zo...ik wil weten of het spel lekker speelt! En de enige die dat kan bepalen voor mezelf ben ik...

[ Voor 77% gewijzigd door FunkyTrip op 26-03-2008 09:17 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* Ring of Acheron (Exclusive In-Game Item) – The Ring of Acheron is an exclusive in-game item which will only ever be available in the Collectors Edition. Stemming from the ancient civilization of Acheron, the ring offers special XP and stamina enhancements for players, making it a powerful companion on the brutal journey through Hyboria.
A magic ring giving +2% exp earn rate and 3% stamina regen
Ik denk dat je niet hoeft te verwachten dat je in de general beta komt tot misschien op z'n positiefst 1 week voor release ivm server stress testen. De meeste general beta testers die ik nu ben tegen gekomen komen namelijk uit de technical beta. Iedereen die daar bijdraagt aan bug reporting wordt bekeken en eventueel toegevoegd aan de general beta.

Gewoon kopen trouwens AOC. Hij is 10 euro goedkoper dan de gemiddelde game en je krijgt er een gratis maand spelen bij. Dat is al meer content als je veel speelt dan de gemiddelde game. Je moet alleen wel een behoorlijk systeem hebben.

Ik denk dat je zonder 2gb ram dit spel niet hoeft te gaan proberen. Qua graphics trek ik het goed momenteel op een ATi Radeon 1950 Pro. 25 FPS met FSAA op 2x en AF op 4x en shadows op low. De rest wel bijna allemaal maximaal.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreekj3
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-08 17:05

dreekj3

Mh Hmph!

Kheb em maar is besteld. Na 2 jaar WoW te hebben gespeeld en een tijdje Lotro ben ik toch wel heel erg benieuwd naar de game. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat iedereen die het melee systeem ziet spontaan zin krijgt om een melee class te rollen. Ik vind het echt een geweldig systeem. Normaal ben ik liever de kite class dan de achtervolger, maar daar kan alleen vanwege het pve aspect wel eens verandering in komen.

In deze game is melee gewoon GAAF!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Play.com heeft nu een pre-order waarbij je een Rhino mount bijkrijgt! http://www.play.com/Games...e+of+conan&searchsource=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-08 15:45

XXlerator

Old time gamer

Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:01:
Play.com heeft nu een pre-order waarbij je een Rhino mount bijkrijgt! http://www.play.com/Games...e+of+conan&searchsource=0
Het grappige is dat play.com zegt dat het een exclusief item is alleen bij hen verkrijgbaar. Maar bij Dynabyte krijg je er ook gewoon een... :P (play is overigens wel goedkoper hoor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, qua levertijd maakt het niet uit is mijn ervaring, beiden zijn snel met pre-orders. Je wil natuurlijk meteen aan de slag als hij uit is! ;)

Op het forum van onze guild (in WoW) is inmiddels een ware AoC hype ontstaan sinds er mensen in de General Beta terecht zijn gekomen. Ziet er naar uit dat er al ca. 15 personen direct over gaan bij release! Wordt uiteindelijk een PvP FFA EU server als het goed is. Mochten er tegen Mei dus mensen een guild zoeken, dan valt er wel iets te regelen denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Feck, ik ga eens vragen bij de lokale gameshop of ze die rhino daar ook krijgen bij de CE. En anders ga ik wel naar Dynabyte. Play is misschien wel goedkoper maar dan moet ik ook langer wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 14:42
Ik ben sinds kort begonnen met PotBS en ik vind het een leuk spel. Zeker omdat het principe "meer tijd = sterker" zo sterk niet geldt.

Heb toen ook zitten kijken naar AoC gaat die regel hier wel op?

Edit:
Deze game heeft een combat systeem wat echt om skills draait. Bij wow is dit niet het geval wat uiterst irritant kan zijn.. voornamelijk omdat er een regel is: Hoe meer je tijd je erin steekt, hoe beter je gear is, hoe sterker je avatar.
Maar op wat voor manier dan?

[ Voor 46% gewijzigd door Kroga op 28-03-2008 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Kroga schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:10:
Ik ben sinds kort begonnen met PotBS en ik vind het een leuk spel. Zeker omdat het principe "meer tijd = sterker" zo sterk niet geldt.

Heb toen ook zitten kijken naar AoC gaat die regel hier wel op?

Edit:
[...]

Maar op wat voor manier dan?
Het lijkt me een soort Guild Wars achtige situatie: Het hangt er net vanaf hoe jij met je skills kan omgaan en je de skillbar van een tegenstander kan blocken/teniet doen. Of misschien ook wel een kwestie van behendigheid, à la een fighting spel of een shooter oid.

Ik zou dat in elk geval wel plausibel vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan het wel even uitleggen.

In principe is het levellen en gear verzamelen zoals in WoW nog steeds van toepassing. De quotes hierboven doen het voorkomen alsof AoC om 'twitch'-gameplay draait zoals in een shooter. Dat is niet zo.

Het is eigenlijk een mooie vorm van er tussenin. Dan heb ik het wel puur over melee. Casters zijn niet echt anders dan in andere MMO's behalve dat je combo's kunt maken. Ook wel Spellweaving genoemd. Je kunt je spellweaving combo's ook met die van andere casters combineren om echte lompe spells te krijgen. In de wereld van AoC is het echter zo (vanuit de lore) dat je niet zomaar magic kunt gebruiken zonder er de negatieve effecten van te ondervinden. Zo kun je als negatief effect hiervoor wel debuffs krijgen of (tot voor kort) naar de hel gaan. Dit hebben ze verwijderd. Je kunt nog wel dood gaan. Op zich wel leuk zolang er een goede balans in zit.

Wat betreft melee: Je hebt 3 manieren van 'swings' uitvoeren. Overhead (dus in het midden en van boven), van rechts en van links. Een mob heeft 3 'schilden' welke random zijn verdeeld over die kanten waarop je hem kunt aanvallen. Een mob kan als ik hem aanval dus beginnen met alle 3 die 'schilden' boven. Als ik dan een overhead attack op hem uitvoer, doet die bijna geen damage. Doe ik echter een attack van rechts, dan heeft hij daar geen schilden en ontvangt hij dus volle damage! Als je lang genoeg aan de rechterkant blijft hakken, zal de mob zijn schilden verplaatsen naar rechts.

Daardoor moet je dus continu bezig zijn met welke flank de mob zich nu verdedigt. En dus is melee heel erg interactief en kun je niet simpelweg button bashen. Je moet ook vooral met combo's rekening houden met welke kant er open is. Omdat je bij sommige combo's per se bijv. een right attack moet doen om de combo af te maken. Als je wil dat die flinke damage doet, moet die kant dus wel geen defenses hebben. Targetten in AoC betekent ook niet dat je alleen damage tegen die mob doet. Het betekent eigenlijk alleen dat je kunt zien waar hij zijn shields heeft zitten. Je raakt namelijk alles in melee wat om je heen staat. Je hebt zelfs overigens ook van die shields. Vooral voor PvP een interessante inbreng denk ik voor bepaalde attacks, aangezien gewone mobs random links, rechts of overhead slaan.

Het klinkt misschien ingewikkeld maar het spreekt erg voor zich als je het speelt.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2008 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Nu online

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 09:32:
Ik denk dat je niet hoeft te verwachten dat je in de general beta komt tot misschien op z'n positiefst 1 week voor release ivm server stress testen. De meeste general beta testers die ik nu ben tegen gekomen komen namelijk uit de technical beta. Iedereen die daar bijdraagt aan bug reporting wordt bekeken en eventueel toegevoegd aan de general beta.
Slechte zaak dan. De meeste MMORPGs hebben open beta's die wel een maandje duren. 1 weekje stresstesten...nou dan heb ik weinig hoop voor een kwalitatief goede release.

Ik lees op de beta leak forums ook een hoop commentaar op de kleine wereld en lineaire wijze van spelen. Je kunt niet echt exploren naar wat ik lees. Geen doorgaande weg met uitstapjes de jungles in om te questen en mobs te mollen, maar op de doorgaande weg zelf allerlei mobcamps waar je je doorheen moet worstelen. Het heerlijke exploration gehalte van Wow (ontdekken van flightpaths enzo) zit er niet bij. Al heb je wel ernstig mooie vergezichten natuurlijk. De invisible wall is ook een downer. Wow loste dat op door het landschap als natuurlijke barriere te laten dienen.

Ik ga het spel zeker kopen, maar na alle hosanna komen toch ook duidelijk de minpuntjes naar voren.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je de waarde van een open beta misschien wat overschat. Veel meer dan stresstresten en het verwijderen van bugs (die dan al lang bekend zijn) houdt het over het algemeen niet in. Veel mensen die in de open beta testen, zijn namelijk helemaal niet meer geinteresseerd inhet rapporteren van bugs, maar willen gewoon een stap voor zijn op de rest bij release.

Het voornaamste is hoedanook dat de technical en general-closed beta gewoon wel hun tijd krijgen. En daar zijn ze al heeeeel lang mee bezig. Ik denk dus dat dat wel goed komt. Ze hebben namelijk nu 10000 beta testers. Dat is al een behoorlijke test op zich voor een PvE en een PvP server.

Tja wat heet vrijheid. Ik heb er zelf nog geen last van gehad.

Neem deze area:

http://aoc.wikia.com/wiki/Image:Whitesandsislemap.jpg

Is een instance bereikbaar vanuit de eerste village. Je kunt gaan en staan waar je wil in dat gebied en het gebied zelf is al even groot als de gemiddelde instance in guild wars. En dit is pas een start gebied. Er zijn sowieso veel meer instances dan in WoW, (meer richting EQ2) wat het m.i. al aantrekkelijker maakt. Uiteindelijk zit je in gebieden met je mount, daar cross je niet binnen 5 minuten doorheen. Zeker de borderlands uiteindelijk niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2008 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Nu online

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 13:14:
Ik denk dat je de waarde van een open beta misschien wat overschat. Veel meer dan stresstresten en het verwijderen van bugs (die dan al lang bekend zijn) houdt het over het algemeen niet in. Veel mensen die in de open beta testen, zijn namelijk helemaal niet meer geinteresseerd inhet rapporteren van bugs, maar willen gewoon een stap voor zijn op de rest bij release.
Het gros van de mensen speelt juist om eventjes te proeven of ze het spel willen kopen. Wat dat betreft is een open beta een ideale 'trial' om heel veel mensen hooked te krijgen.

Een voorsprong op de rest krijgen lijkt me juist meer de mindset voor de closed beta testers. Vooral degenen die er later bijkomen zijn vaak de toekomstige hardcore spelers. Tenminste, dat is mijn ervaring geweest tijdens de closed beta van Horizons waar ik aan mee kon doen. Alles uitproberen, alle classes spelen, niet zozeer om bugs te vinden alswel om uit te vogelen welke 'het beste is' en hoe zo snel mogelijk te levellen. Want echt testen was ik niet tegengekomen. En dat mag ik zeggen aangezien het mijn beroep is ;)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm erg vreemde beredenering als je het mij vraagt ;) In closed beta wijzigen namelijk nog zoveel dingen dat het je dan al richten op alles uitproberen vrij zinloos is. Een closed beta is ook altijd een invite die behoorlijke tijd voor release wordt gedaan. Een open beta kun je vrijwel meteen instappen. Hardcore spelers komen naar mijn idee uit alle hoeken en gaten. Ik zou dus zeggen dat het precies andersom is. Maar let's agree to disagree! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 14:42
Raffuhl bedankt voor de reactie.
Ik snap in ieder geval het idee erachter.

Dat systeem zit namelijk ook in PotBS.
Je kunt namelijk een schip aan een zijde helemaal aan gort schieten en dan gaat die sneller neer.
En bepaalde skills werken alleen aan de broadside of stern etc.

Wel goed in ieder geval om te horen dat de melee classes, niet alleen maar button bashen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

There has been some talk about certain pre-order customers getting an early start, any official word on that yet?

Yes, that quite elegantly came out without us knowing it would, so I guess I can just as well confirm it here. All players who pre-order through selected retailers will be able to access the game three days prior to the retail launch (so 17th of May for US / Australia and 20th for Europe). This is great for us as it means we can stage the flood, somewhat. We will soon send out updated info to everyone in the community, as well as links to all the chains and countries where the offer is up.
Eu gaat dus nu officieel de 23e live. Maar heeft er Iemand al een winkeltje gevonden waar de EU Collectors Edition met zo'n download/3day headstart verkocht wordt?

-edit- Hier blijkbaar, maar da's nogal vage site in 't Noors. Zou toch graag zien wat ik bestel, in 't engels bij voorkeur. http://absoluttspill.no/c...,com_virtuemart/Itemid,1/

[ Voor 14% gewijzigd door bstard op 30-03-2008 12:37 ]

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probeer...

www.dynabyte.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard

bstard

---------------

Daar heb ik mijn pre order nu staan, maar niets over 3days headstart te vinden :(

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja, wie zijn die selected retailers. Het is wel eens bij MMO's voorgekomen dat je evengoed al kon inloggen voor de officiele live-datum. Dan was het een kwestie van enkel op tijd je copy in huis hebben. Misschien is dat heir ook wel het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

De headstart maakt mij niet zo gek veel uit, als ik die ring en mount maar krijg :9

En die enorme box natuurlijk O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 17:15

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik ga dan de CE maar nemen, maandje spelen en bij mijn CE verzameling zetten :P Als MMO-verslaafde moet je natuurlijk elke MMO hebben geprobeerd :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bstard schreef op zondag 30 maart 2008 @ 13:49:
[...]

Daar heb ik mijn pre order nu staan, maar niets over 3days headstart te vinden :(
even gezocht op de dynabyte website en dan gezocht naar de CE (die heeft de 3-day headstart)

Klanten die hun Age of Conan Collectorsbox preorderen via de dynabyte website krijgen 72 uur voor de releasedatum een code om de killer rhino te activeren. Eidos zal via e-mail deze code toesturen. Deze actie is opgezet door Eidos. Het is belangrijk dat bij reservering een e-mailadres bekend is.

Losse timecards 60 dagen zijn beschikbaar deze kosten Euro 24,99. Inhoud Collectors edition: het spel (2 DVDs), bonusmateriaal (1 CD), soundtrack (1 CD), handleiding (128 paginas), artbook (124 paginas), 5 Buddy kaarten (10 dagen gratis trail), 30 dagen abonnement, exclusieve ingame content: 1 XP Ring, waardoor uw personage zich sneller ontwikkeld, exclusief muntstuk uit Hyboria en een kaart van Hyboria in een leren map.

In Age of Conan: Hyborian Adventures stapt u in een duistere barbaarse
wereld. In een wereld die gevuld is met wrede goden, mythische
schepselen, verloren beschavingen en een worstelend menselijk ras,
heeft de machtige barbaar definitief de troon als koning van Aquilonia
gegrepen. Maar het koninkrijk van Conan staat op de rand van chaos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard

bstard

---------------

Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 10:47:
[...]even gezocht op de dynabyte website en dan gezocht naar de CE (die heeft de 3-day headstart)..lapje tekst..
Niets dus over die download drie dagen headstart. Of zou die bij de Mount key zitten?

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat bij Dynabyte verwachte leverdatum 19-05-2008, Conan gaat de 23e? live, dan heb je m de 20e in huis als het goed is.
We gaan het wel zien, heb 'm iig ook gepreorderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Nu online

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ik heb zojuist de CE besteld bij Dynabyte :)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator

XXlerator

Old time gamer

Ik heb er al best wat over gelezen en het ziet er allemaal veelbelovend uit. Dus ook de CE maar besteld :9

Hopelijk is het inderdaad zo vernieuwend als gepretendeerd wordt. Tegen de tijd dat de open beta komt of dat de game gold gaat zou het wel leuk zijn om een guild te vormen met GoT-ers als basis, voorzover die er nog niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11-2024
als je op zoek bent naar een Nederlandse guild ofzo, kijk dan op http://www.mmozone.nl/forum en scroll naar onder naar Gundermen :)

Dit forum bestaat uit een zeer hechte nederlandse groep die ontstaan is uit de community van SWG :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreekj3

dreekj3

Mh Hmph!

Tjukkie schreef op maandag 31 maart 2008 @ 23:33:
als je op zoek bent naar een Nederlandse guild ofzo, kijk dan op http://www.mmozone.nl/forum en scroll naar onder naar Gundermen :)

Dit forum bestaat uit een zeer hechte nederlandse groep die ontstaan is uit de community van SWG :)
Wat is de gemiddelde leeftijd? En op welke server speelde jullie SWG? Ben altijd een beetje huiverig over het joinen van guilds waarvan ik vrij weinig weet ;)

Wel nice gedaan dat achtergrond verhaal! Jullie hebben mijn intresse gewekt d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator

XXlerator

Old time gamer

dreekj3 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 09:18:
[...]

Wat is de gemiddelde leeftijd? En op welke server speelde jullie SWG? Ben altijd een beetje huiverig over het joinen van guilds waarvan ik vrij weinig weet ;)

Wel nice gedaan dat achtergrond verhaal! Jullie hebben mijn intresse gewekt d:)b
Ik ga vanavond thuis ook gelijk kijken naar de guildsite. Voor wat betreft de gemiddelde leeftijd zegt me iets dat deze > 18 jaar zal liggen :P Hetgeen naar mijn mening altijd voldoende is om te waarborgen dat je geen WoW achtig babygedrag krijgt (spammen, ninjalooten, etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

8)7 , ninja looten dat gebeurt dan ook elke raid minstens 2 keer in WoW.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjukkie schreef op maandag 31 maart 2008 @ 23:33:

Moet ik dan denken aan de Eclipse server? Liandri of heette het? De jongens van Forcefeedback?
Ik zag namelijk al wat bekende namen.

Ik speel ook nog steeds met de mensen die ik in SWG ontmoet heb. Echt een hechte club inmiddels. Ik denk ook dat mede daarom onze guild ook blijft bestaan, ondanks de meningsverschillen in de guild ooit en kiddies die af en toe onze guild binnen weten te sluipen. We fungeren al sinds 2004/2005 onder dezelfde guildnaam inmiddels. Best wel iets om trots op te zijn vind ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRM
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-11-2020

JRM

Ik zal wel blind zijn hoor, maar ik kan alleen de normale versie (43 euro) en een 60 dagen game kaart vinden. Heeft iemand een directe link misschien? thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard

bstard

---------------

JRM schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 13:15:
Ik zal wel blind zijn hoor, maar ik kan alleen de normale versie (43 euro) en een 60 dagen game kaart vinden. Heeft iemand een directe link misschien? thanks.
Sinds gistern staat ie er niet meer op. Maat van me zat met zelfde probleem als jij :(

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreekj3

dreekj3

Mh Hmph!

Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 13:14:
[...]

Moet ik dan denken aan de Eclipse server? Liandri of heette het? De jongens van Forcefeedback?

Ik speel ook nog steeds met de mensen die ik in SWG ontmoet heb. Echt een hechte club inmiddels. Ik denk ook dat mede daarom onze guild ook blijft bestaan, ondanks de meningsverschillen in de guild ooit en kiddies die af en toe onze guild binnen weten te sluipen. We fungeren al sinds 2004/2005 onder dezelfde guildnaam inmiddels. Best wel iets om trots op te zijn vind ik!
Spelen met mensen die je kent is altijd fijn. Speelde SWG en WoW met 2 fijne maats alleen ben ik die een beetje uit het oog geraakt sinds ze EVE gingen spelen ;(
Toch maar eens kijken of ik die kan opsnorren en lekker te maken voor Conan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:24
bstard schreef op zondag 30 maart 2008 @ 13:49:
[...]

Ja hoor, staat er wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 13:14:
[...]

Juist Raffuhl! De guys van forcefeedback :)

Echt een hechte groep uit de SWG tijd. Nadat SWG neer ging door hun grote patch, was iedereen zijn eigen weggetje gegaan, maar om de hechte community te behouden, is de site www.mmozone.nl opgericht. De site gaat over verschillende grote mmorpg's en wordt heel goed up-to-date gehouden en het forum is zeer levendig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah kijk. Betekent dat, dat forcefeedback van de baan is? Daar heb ik me in de tijd van release van LOTRO weer eens aangemeld. Ik zat namelijk tijdens SWG ook regelmatig op FF. Best wel wat aan gehad qua info toen ik nog een SWG noep was! Dat was vergeleken met MMO's als WoW ook wel een stukje ingewikkelder! Goed om te zien dat jullie nog bij elkaar zien. Hopelijk kunnen jullie in AoC ook weer een naam op de server vestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard

bstard

---------------

Kan je soms uitleggen waar je dat gevonden hebt, en/of bv quoten waar het staat? Bij voorbaat dank.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroot
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-03 13:11
nice, mijn nieuwe pc is besteld!
hopelijk (plzzz) komt alles voor het weekend binnen en kan ik hen in elkaar zetten!

en vervolgens ga ik pas AOC pre orderen! ik denk dat ik wel voor de collecters edition ga.
Je steekt toch heel veel tijd in de game en dan is het wel zo leuk om iets extras te hebben!
:)

Canon EOS 400D - Tamron 17-50mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:18
Zo ben uitgenodigt voor de technical beta. Wil ff de client downloaden: requires 35GB to install :S

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja schrik niet. De updates zijn ook geen kattepis. Ze hebben er gisteren een flinke update doorheen gejast van 6gb. De map op mijn harde schijf geheeld geupdate, komt ook echt aan de 35 gb. Dus het is niet zo dat hij gewoon die ruimte vrij moet hebben.

Bij retail zal de mapgrootte wel kleiner zijn. Men haalt er soms dingen uit en stopt er nieuwe dingen in, wat resulteert dat er een hoop 'test'-data ook op je pc staat.

Maar het zal uiteindelijk nog wel tegen de 25 a 30 gb lopen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da's niet niks...goed dat ik een nieuwe harde schijf erbij heb van 200 GB... ;) Nu hem nog fatsoenlijk aan de praat krijgen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-12-2023
Heb zojuist toch maar de Collectors Edition besteld. Hoop alleen dat de game nog een beetje meer geoptimaliseerd worden, de beta runde voor geen meter, met 2GB , een E6600, en een 8800GTS, alles moest vrijwel op laag en dan nog waren de laadtijden bizar.

[ Voor 194% gewijzigd door Dantar op 06-04-2008 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Nu online

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Over de laadtijden en zones wordt nog wel flink geklaagd ja. Nodeloos lange laadtijden voor een klein instance-event van het type "praat buiten met iemand, ga naar binnen, 1 minuut laden, praat binnen, ga naar buiten, 1 minuut laden, praat buiten en ga weer naar binnen, 1 minuut laden....etc"

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06-2023

Mozin

Gewoon een gamer

Op video en muziek na, weet ik niet waarom het zo groot moet zijn, ik vind 30gb wel erg veel hoor!

Laadtijden heb ik minder moeite mee, tenminste, voor de echte instances is het prima als het ff duurt (die je toch niet vaak ingaat in een enkele speelsessie). Maar goed, hoe het allemaal aan gaat voelen weten we snel genoeg :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

FunkyTrip schreef op zondag 06 april 2008 @ 16:49:
Over de laadtijden en zones wordt nog wel flink geklaagd ja. Nodeloos lange laadtijden voor een klein instance-event van het type "praat buiten met iemand, ga naar binnen, 1 minuut laden, praat binnen, ga naar buiten, 1 minuut laden, praat buiten en ga weer naar binnen, 1 minuut laden....etc"
Dat klinkt als het probleem waar The Witcher ook last van had in het begin :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het tot nu toe wel meevallen met de laadtijden. De mensen die er over klagen zullen wel niet de gehele patch binnen hebben gehaald. Dat betekent bij AoC namelijk dat hij tijdens het laadscherm data via internet binnen gaat halen. Kun je in principe wel uren op het laadscherm blijven hangen eigenlijk.

Inderdaad, soms begrijp ik wel niet waarom men van een npc's huis een instance maakt. Beetje onzin als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroot
Houd het nuttig.

[ Voor 75% gewijzigd door TheZeroorez op 15-04-2008 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkske
Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 15:40:
Inderdaad, soms begrijp ik wel niet waarom men van een npc's huis een instance maakt. Beetje onzin als je het mij vraagt.
Dat hangt er een beetje vanaf, stel dat je in dat huis een quest moet doen, bvb die NPC ligt ziek in zijn bed en jij geneest hem, waardoor hij bvb weer opstaat en vrolijk rondloopt.
Als zijn huis geen instance is en dat is een populaire quest bij het begin van het spel, dan sta je daar dus met een hele rij wachtenden die telkens moeten wachten totdat die NPC weer ziek in bed ligt zodat de volgende die quest kan completen :p
Afin, 't is toch om zo'n reden dat m'n kleine instances gebruikt in mmorpg dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
Valkske schreef op woensdag 09 april 2008 @ 09:23:
[...]

Dat hangt er een beetje vanaf, stel dat je in dat huis een quest moet doen, bvb die NPC ligt ziek in zijn bed en jij geneest hem, waardoor hij bvb weer opstaat en vrolijk rondloopt.
Als zijn huis geen instance is en dat is een populaire quest bij het begin van het spel, dan sta je daar dus met een hele rij wachtenden die telkens moeten wachten totdat die NPC weer ziek in bed ligt zodat de volgende die quest kan completen :p
Afin, 't is toch om zo'n reden dat m'n kleine instances gebruikt in mmorpg dacht ik.
"Thank you, *hero*. I must rest a bit longer but I'll be fine thanks to you."

Probleem opgelost! Ik snap de opzet wel. Het is nu ook zo dat in bepaalde gevallen in de eerste instances er soms NPCs zijn die er anders niet zijn, afhankelijk van hoe ver je bent met bepaalde quests. Maar oh wat frustrerend om in 1 minuut tijd 2x een laadscherm voorbij te zien komen in een MMO.

[ Voor 15% gewijzigd door Dantar op 09-04-2008 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor die ene quest waarbij dat van toepassing is zit je dan dus 40 keer aan een laadscherm vast? Er zijn npc's waar je tot wel 10 quests van krijgt en daar heb ik tot nu toe nog niet bij meegemaakt dat het om meer ging dan alleen je quest inleveren en een nieuwe ophalen. Dat 'healen' van een npc moet ik in dat geval nog zien. In een ander geval namelijk, is die npc helemaal niet geinstanced!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkske
"Registration begins May 2nd"
https://register.ageofconan.com/downtime
Ik gok voor de open beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weekend van 18/04 is er een PvP weekend via Gamespot, 15.000 man kunnen er mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderwolk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-01-2024
Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 17:25:
[...]

Weekend van 18/04 is er een PvP weekend via Gamespot, 15.000 man kunnen er mee doen.
Ik zag nergens iets waarmee ik me kan/kon aanmelden? Misschien een gold account nodig oid?
Nu zie ik wel wat. * Donderwolk thanks God for the coffee

[ Voor 14% gewijzigd door Donderwolk op 11-04-2008 10:22 ]

Pwnd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroot
kan iedereen meedoen met dat pvp weekend?
of alleen de mensen die in de closed beta zitten??
het tweede lijkt mij aangezien er zich 100.000 personen voor de betas aangemeld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderwolk
vgroot schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 10:49:
kan iedereen meedoen met dat pvp weekend?
of alleen de mensen die in de closed beta zitten??
het tweede lijkt mij aangezien er zich 100.000 personen voor de betas aangemeld hebben.
Iedereen kan meedingen. Er worden 15.000 mensen uit de aanmeldingen gehaald om mee te doen. Dat gebeurt op 16 april.

Pwnd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk om te zien dat er meer mensen zijn die hier vertrouwen in hebben!
Ik werk zelf bij MediaMarkt(maastricht) en ik ben heel actief bezig met AOC, Van het personeel zijn er al 10 mensen die de game hebben gepre-orderd en gaan stoppen met WOW, ik heb er ook een beetje voor gezorgd dat Atoll Soft ( leverancier van AOC) de titel serieus heeft genomen en er ook enthousiast over zijn geworden.

Ik heb ook toegang tot de laatste nieuwe media van AOC dus ik zal ze hier plaatsen, mocht er iets leuks bij zitten..
Hier zijn een aantal screenshots die 9-04 zijn uitgekomen...

Afbeeldingslocatie: http://img87.imageshack.us/img87/7343/ageofconannew1ot5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img443.imageshack.us/img443/581/ageofconannew2lq0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img153.imageshack.us/img153/5638/ageofconannew3td9.jpg
http://img241.imageshack....789/ageofconannew5fj8.jpg
http://img135.imageshack....427/ageofconannew6bs0.jpg
http://img144.imageshack.us/img144/4836/ageofconan7us9.jpg
http://img355.imageshack.us/img355/9835/ageofconan8wa2.jpg
http://img501.imageshack.us/img501/78/ageofconan9hg9.jpg
http://img241.imageshack.us/img241/3741/ageofconan10ia1.jpg
http://img253.imageshack.us/img253/4696/ageofconan11mc6.jpg
http://img248.imageshack..../barroombrawlfinalkd4.jpg
http://img89.imageshack.us/img89/293/classestu4.jpg

21 april t/m 11(of20) mei gaat er een nieuwe fase van de beta beginnen, waarbij er gestrooid gaat worden met beta keys, je kunt dan tot lvl 20 spelen, en alleen op het eerste eiland verblijven tot aan de release( kunt character waarschijnlijk niet meenemen naar het volledige spel)

Voor de mensen uit het zuiden heb ik eventueel een leuke pre-order actie (bij MM Maastricht)
- Pre-Order de game en krijg 5,- korting op de game bij release (col en normaal)
- Iedereen die pre-orderd krijgt de Killer Rhino Mount (col en norm)
- en ik ga binnen nu en 2 weken een hoop beta keys krijgen, dus de eerste pre-orders krijgen een beta key
(Deze actie is alleen voor MediaMarkt Maastricht!)
Er zijn nog ongeveer 20 Col.ED. beschikbaar en ik kan er misschien meer krijgen mocht er echt veel vraag zijn..

Als ik meer info krijg zal ik het hier posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
hmm... die beta die vanaf 21 april ingaat, is dat dan de open beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

heb net een preorder besteld bij 12game.com dus bent net een dag te laat voor mij, maar goed plan en hoop dat er veel menen mee gaan doen!

edit: heb me btw ook opgegeven voor beta van volgend weekend, hoop dat ik nog kans maak :)

[ Voor 25% gewijzigd door 4th op 12-04-2008 23:59 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjukkie schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 23:53:
hmm... die beta die vanaf 21 april ingaat, is dat dan de open beta?
wordt geen open beta, maar ik denk dat je er wel makkelijk in komt, meeste winkels zullen een aantal keys krijgen voor het personeel/ reserveringen zo een stuk of 10-15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ziet de XP-Ring van de Collectors edition eruit ingame :)

Afbeeldingslocatie: http://img384.imageshack.us/img384/7094/collectorseditionring02ch9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
XP ring is eigenlijk best belachelijk, meer betalen en sneller levelen.. maar ja, ik krijg hem ook , dus boeiend :)
Vandaag is er weer een nieuwe patch uitgekomen.. game runt nu een stuk beter hier, alles op max met een resolutie van 1650x1080 en haal 30+ FPS, voorheen moest ik alles op Low hebben. Oh wat is het leuk om een spel niet in slow-motion te spelen! Heb al een redelijk goed systeem, maar zit er sterk aan te denken om nog verder te upgraden. Niets is mooier dan een MMO met prachtige graphics, heb er een hekel aan als ik settings moet terugdraaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

met wat voor systeem draai je atm? weet ik wat ik zelf wel of niet moet upgraden :P

en hoe kom je al aan client? want heb wel zin om die al ff voor volgend weekend te downloaden en patchen zodat ik dan niet in de drukte kom te zitte en uren moet wachten met patchen :P

edit: torrent gevonden van 1 april... of is dat 1 april grap? :P

[ Voor 11% gewijzigd door 4th op 13-04-2008 20:56 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is de Info die ik heb:

"
De klant gaat naar http://betaregister.ageofconan.com
Code invoeren
De game downloaden ( vanaf 21 april 2008 )
Vervolgens kan de consument tot level 20 spelen. Het totale spel gaat tot level 80.
Tot en met level 20 speel je op het start eiland.
Als de consument level 20 heeft bereikt, kan die nog vrij rond lopen op het eiland tot +/- 15 mei.

Daarna zal de beta sluiten
"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
4th schreef op zondag 13 april 2008 @ 20:54:
met wat voor systeem draai je atm? weet ik wat ik zelf wel of niet moet upgraden :P

en hoe kom je al aan client? want heb wel zin om die al ff voor volgend weekend te downloaden en patchen zodat ik dan niet in de drukte kom te zitte en uren moet wachten met patchen :P

edit: torrent gevonden van 1 april... of is dat 1 april grap? :P
Draai een E6600 met 2GB intern en een 8800GTS. Moet zeggen dat een systeem met betere specs zeker geen kwaad kan voor de game. Hij draait met redelijke FPS, maar dat is met <5 personen op scherm. In de epic battles en sieges gaat dit nooit goedkomen. Zit zelf al op de pricewatch momenteel om wat upgrades op te zoeken.

Ik ben benieuwd of de Open Beta aanslaat.. ik wacht met spanning op de game die eindelijk WoW subscribers weg kan halen.. al is het maar 5%!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

hmm, net 4-5 mnd nieuw systeem op videokaart na... c2d6850, 4gb met oude 7800gtx maar denk dan dat me videokaart het probleem wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

Dantar schreef op maandag 14 april 2008 @ 18:49:
[...]

Draai een E6600 met 2GB intern en een 8800GTS. Moet zeggen dat een systeem met betere specs zeker geen kwaad kan voor de game. Hij draait met redelijke FPS, maar dat is met <5 personen op scherm. In de epic battles en sieges gaat dit nooit goedkomen. Zit zelf al op de pricewatch momenteel om wat upgrades op te zoeken.

Ik ben benieuwd of de Open Beta aanslaat.. ik wacht met spanning op de game die eindelijk WoW subscribers weg kan halen.. al is het maar 5%!
Als de game slecht loopt met veel mensen op 't scherm met het systeem dat jij hebt, dan haalt de game nog geen 1% van de subs van WoW.

En dan baal ik ook, want ik wil met mijn praktisch zelfde systeem toch gewoon kunnen genieten van mooie graphics en een aanvaardbare framerate bij dit spel.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
On_E schreef op maandag 14 april 2008 @ 22:03:
[...]

Als de game slecht loopt met veel mensen op 't scherm met het systeem dat jij hebt, dan haalt de game nog geen 1% van de subs van WoW.

En dan baal ik ook, want ik wil met mijn praktisch zelfde systeem toch gewoon kunnen genieten van mooie graphics en een aanvaardbare framerate bij dit spel.
Dat licht er maar net aan.. dit is wel gemeten met alles op max en 8x AA. Het is mogelijk om de graphics aan te passen. Zelfs op medium en waarschijnlijk low ziet dit spel er beter uit dan WoW, waarbij graphics inmiddels antiek zijn. Ook is beta (volgens geruchten dan) nog niet volledig geoptimaliseerd en wordt framerate nog beter.

Ik denk juist dat ze hier goed aan doen, mensen kunnen beginnen op Low met goed uitziende graphics, en de game wordt beter als hun systeem ooit wordt geupgrade.

Maar het hakt er zeker in de specs. Met minder dan 2GB ram zou ik het spel absoluut niet spelen, ook niet op Low settings. De laadtijden zijn dan gewoon te hoog om nog plezier te beleven.
Ben bang dat dit ook zeker een punt van kritiek gaat worden in reviews.

We gaan het zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard

bstard

---------------

Dantar schreef op zondag 13 april 2008 @ 18:06:
XP ring is eigenlijk best belachelijk, meer betalen en sneller levelen.. maar ja, ik krijg hem ook , dus boeiend :)
Vandaag is er weer een nieuwe patch uitgekomen.. game runt nu een stuk beter hier, alles op max met een resolutie van 1650x1080 en haal 30+ FPS, voorheen moest ik alles op Low hebben.
Ik heb geen idee hoe de itemazation in AoC is, maar ik stel me zo voor dat je na een aantal lvl's andere ringen krijgt en op een gegeven moment ga je die dragen. Meestal met starting gifts van MMO's: draag je een aantal levels , dan verdwijnt 't in de bank totdat je ruimte nodig hebt ;)

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Nu online

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Dantar schreef op maandag 14 april 2008 @ 18:49:
"maar 5%" ???
AoC is extreem succesvol indien ze 5% (bijna een half miljoen) spelers bij WoW zouden weghalen. Een MMORPG is over het algemeen prima te onderhouden met 150.000 spelers, dus als AoC dat gaat halen, dan is dat een mooi aantal. Ik gok op 150k-250k spelers, afhankelijk van de kwaliteit.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het altijd zo vreemd dat men zegt "een game die spelers bij WoW weg haalt" ik heb persoonlijk even WoW geprobeerd, dat beviel me gewoon niet, dus ben ik daar weer weggegaan, ik speel momenteel heel veel LOTRO, wat Dungeons & Dragons Online en af en toe wat Archlord, maar ik zou niet weten waarom je niet een game naast een andere kunt gaan spelen. Ik ben van plan om straks in ieder geval ook AoC te gaan checken en als het me bevalt zal ik dat ook gaan spelen...heerlijk toch? Een beetje afwisseling.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu aan de 3.5 jaar aan WoW en heb meer dan genoeg andere games gespeeld (lotro, eve online, anarchy online etc) en ik heb met AoC het gevoel weer een game te hebben waar ik even mee vooruit kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 09:19:
Ik vind het altijd zo vreemd dat men zegt "een game die spelers bij WoW weg haalt" ik heb persoonlijk even WoW geprobeerd, dat beviel me gewoon niet, dus ben ik daar weer weggegaan, ik speel momenteel heel veel LOTRO, wat Dungeons & Dragons Online en af en toe wat Archlord, maar ik zou niet weten waarom je niet een game naast een andere kunt gaan spelen. Ik ben van plan om straks in ieder geval ook AoC te gaan checken en als het me bevalt zal ik dat ook gaan spelen...heerlijk toch? Een beetje afwisseling.. ;)
Mja ik heb geen tijd om meerdere chars in verschillende MMOs te onderhouden, in de 3+ jaar die ik WoW speel heb ik ook maar 2 chars, waarvan de laatste pas sinds augustus vorig jaar ofzo wordt gespeeld.

Dus als AoC uit is, en me bevalt, dan gaat al mijn MMO-tijd op aan mijn Tempest of Set. ;)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, dat hangt er meer vanaf hoe vaak en hoeveel je wil spelen natuurlijk...

Ik ben een redelijk casual speler...ben niet zo'n die-hard raider en dat soort zaken en kom dan prima uit met mijn tijd ondanks een full-time baan en eigen bedrijf... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard

bstard

---------------

Ben bang dat er heel veel meer spelers dan 500k uit diverse MMO's naar AoC zullen zwermen. Het spel heeft nog niet zo'n grote naam, maar als AoC eenmaal loopt en blijkt dat FC heeft waargemaakt wat ze beloven gaat 't daar wel volstromen. 'Bang' omdat ik niet al te zeer te spreken was (ben?) over de WoW community, en aangezien dat de grootste MMO is van dit moment ben ik niet zo blij dat dat publiek naar AoC zou overstappen. Hopelijk dat de 18+ verkoop grens het nog redelijk binnen de perken houdt, maar aan de community forums te zien gaat 't niveau daar de laatste maanden heel snel richting dat van wow. Jammer.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik weet niet hoor, maar een mmorpg dankt zijn succes voornamelijk uit de hoeveelheid mensen die het spelen. Als ik zo de systeemeisen lees die absoluut niet mals zijn lijkt het me dat ze een aanzienlijk deel van de potentiële markt zullen missen. WoW is immers niet een al te zwaar spel, evenals Guild Wars en vele andere mmorpgs.

Zouden we kunnen spreken van de Crysis onder de mmorpg's? Persoonlijk heb ik er toch maar vanaf gezien om het te gaan spelen, de systeemeisen zijn me toch te gortig (P4, 2,8Ghz, 1gig ram, X1950GT hier) en ik ben voorlopig ook niet van plan te upgraden omdat ik daar geen zin in heb en ook simpelweg het geld niet voor vrij kan maken de komende paar maanden. Misschien over een jaar of twee, tegen die tijd heb ik denk ik wel een nieuwe pc. Als het spel dan nog leeft, that is.

[ Voor 7% gewijzigd door Vrijdag op 15-04-2008 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 11:49:
Ik weet niet hoor, maar een mmorpg dankt zijn succes voornamelijk uit de hoeveelheid mensen die het spelen.
Bedoel je hiermee dat je liever 20 mensen om je heen hebt staan die constant n00b-pnwage-etc etc etc in je oor schreeuwen, en niet 5 mensen waar je gewoon plezier mee kunt hebben?

Uiteraard heeft een mmorpg leden nodig om te overleven, maar wow is voor mij het grote voorbeeld dat meer leden niet automatisch een beter spel betekent. Everquest 2 was/is in mijn ogen 100x beter, maar had/heeft wel iets minder leden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snel een vraagje,

Krijg je bij de collectors editie ook een mount als je deze preordert ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 12:35:
[...]

Bedoel je hiermee dat je liever 20 mensen om je heen hebt staan die constant n00b-pnwage-etc etc etc in je oor schreeuwen, en niet 5 mensen waar je gewoon plezier mee kunt hebben?

Uiteraard heeft een mmorpg leden nodig om te overleven, maar wow is voor mij het grote voorbeeld dat meer leden niet automatisch een beter spel betekent. Everquest 2 was/is in mijn ogen 100x beter, maar had/heeft wel iets minder leden. ;)
Nee, ik heb liever 10 mensen om me heen waarvan er zeven met iets bezig zijn en drie waar ik mee aan het questen ben ;)

Wat ik bedoel is dat de systeemeisen van AoC nogal hoog zijn waardoor het best mogelijk is dat ze veel potentiële spelers mislopen. Het hoeft van mij helemaal geen WoW killer te worden (hell, WoW interesseert me zelfs niks, ik speel Guild Wars ;)) maar ik zou het gewoon jammer vinden als een spel als AoC maar weinig spelers aantrekt vanwege de eisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroot
TroonStaal schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 11:49:
Ik weet niet hoor, maar een mmorpg dankt zijn succes voornamelijk uit de hoeveelheid mensen die het spelen. Als ik zo de systeemeisen lees die absoluut niet mals zijn lijkt het me dat ze een aanzienlijk deel van de potentiële markt zullen missen. WoW is immers niet een al te zwaar spel, evenals Guild Wars en vele andere mmorpgs.

Zouden we kunnen spreken van de Crysis onder de mmorpg's? Persoonlijk heb ik er toch maar vanaf gezien om het te gaan spelen, de systeemeisen zijn me toch te gortig (P4, 2,8Ghz, 1gig ram, X1950GT hier) en ik ben voorlopig ook niet van plan te upgraden omdat ik daar geen zin in heb en ook simpelweg het geld niet voor vrij kan maken de komende paar maanden. Misschien over een jaar of twee, tegen die tijd heb ik denk ik wel een nieuwe pc. Als het spel dan nog leeft, that is.
tja als de hele wereld moet gaan wachten op mensen zoals jij wanneer die een nieuwe pc kopen!
de p4 generatie is meer dan 4 jaar oud. De ontwikkelingen op hardware gebied gaan snel en imo moet je dat dan terug zien in de games. wow is ook al 4 jaar oud! het gaat hartstikke snel.

En redelijke systeem kost 800 a 900 euro en je kan deze game prima spelen en weer 3 a 4 jaar vooruit.

Dit is de realiteit volgens mij en je kan niet van ontwikkelaars verwachten dat ze kwalitatief slechtere games gaan maken omdat niet iedereen de systeem eisen aan kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

800/900 euro, alsof je een emmer leeggooit :') Da's toch twee maanden kale huur voor mij.

Ik verwacht helemaal niet dat ze op grafisch gebied minder indrukwekkende spellen gaan maken, wat ik wil zeggen is dat de zware eisen nog best eens een flinke belemmering kunnen gaan vormen voor potentiëel geïnteresseerde spelers. En dat zou jammer zijn want het spel ziet er wel erg mooi uit en het lijkt me erg leuk om te spelen. Maar niet leuk genoeg om daar een hele upgrade voor te gaan doen, want, zoals ik al eerder heb gezegd, dat geld héb ik gewoonweg nu niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 17:15

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het zal ook geen WoW killer zijn, worden of wezen :P Wederom zit het genre net buiten het gebied van WoW (fantasy/orc/elfjes, je kent het wel), AoC zit veel meer richting hack&slash. (zeker door de 18+). Dat boort veelal een ander publiek aan, zeker als er steeds meer jeugdige spelers in de MMO wereld komen (hoe controleer je uberhaubt wie er aan het spelen is.. maargoed).

Grafisch zullen ze mischien even vooraan komen te staan, te laten zien wat een MMO grafisch allemaal kan. Uiteraard zitten andere MMO-builders ook niet stil en zal AoC rustig ronddobberen in het meertje 'een van de vele andere'. Een DDO, LOTRO of overige MMOs gingen dezelfde koers en vanuit azie blijven er ook maar explosief (en gratis, laagdrempel) MMO's binnenstromen.

Ik ga het zeker wel proberen, ik moet natuurlijk wel kunnen blijven zeggen dat ik zo'n beetje elke MMO heb geprobeerd :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOTRO is in ieder geval erg goed bezig met vele content updates, wijzigingen in het spelsysteem, zoals in het nieuwe aanstaande book 13, waarin naast een ruime 100 nieuwe quests in een compleet nieuwe gebied, er ook nog even diverse verbeteringen worden doorgevoerd in het systeem om een groep (fellowship) te vinden om samen mee te questen. Book 12 was vooral een cosmetische verbetering, door toevoeging van kleding die je kunt dragen zonder dat dit de eigenschappen van je armour negatief beinvloed, een nieuw toegevoegde "barbershop" etc...

Ik denk persoonlijk dan ook dat veel van het succes van een MMO afhangt van hoe goed de ondersteuning is, wat er gedaan wordt om de speler bezig te houden etc...dat zal bij iedere nieuwe MMO nog moeten blijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderwolk
Ik zit er over na te denken om voor de release van AOC over te stappen naar Vista met DX10.

Age of Conan - DX10 verhaaltje
Screenshots AOC DX9 vs DX10

Ben alleen benieuwd hoe soepel dit zal gaan lopen met wat hogere settings als ik hier al hoor dat de FPS redelijk tegenvallen.

Pwnd

Pagina: 1 ... 3 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.