[MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 14 Laatste
Acties:
  • 137.899 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:46

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 15:14:
LOTRO is in ieder geval erg goed bezig met vele content updates, wijzigingen in het spelsysteem, zoals in het nieuwe aanstaande book 13, waarin naast een ruime 100 nieuwe quests in een compleet nieuwe gebied, er ook nog even diverse verbeteringen worden doorgevoerd in het systeem om een groep (fellowship) te vinden om samen mee te questen. Book 12 was vooral een cosmetische verbetering, door toevoeging van kleding die je kunt dragen zonder dat dit de eigenschappen van je armour negatief beinvloed, een nieuw toegevoegde "barbershop" etc...
Ik heb inmiddels spijt dat ik met LOTR gestopt ben...zat er bij sinds het begin, maar was ineens mmorpg's zat. Als ik het zo lees, doen zij alles wat ik bij WoW mis: daadwerkelijk franje aan het spel toevoegen: kleding, kappers, housing. Dat is het grote gemis van WoW namelijk. Een van de meest beperkte charactercreations van alle mmorpg's en behalve de 3 basisvoorwaarden quests-hack&slash-skills geen enkel stukje 'franje' (behalve dan wellicht flying mounts). Zoals ik al vaker heb gezegd. Een mmorpg dat de smoothness en playability heeft van Wow en dat combineert met heel veel extra dingetjes als housing, kleding, extreme customibility in character creation (bijv. city of heroes)...daar zou ik van kwijlen. Laat staan het muzieksysteem in LOTR. Dat is echt superinnovatief

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 17:15

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

City of heroes lijkt flinke remake te gaan krijgen waaronder bases en character-creation screen, als ze nu ooit eens wat gaan doen aan doodsaaie missie-in-missie-uit principe wordt het weer mijn favoriet

Per saldo pakken ze allemaal dezelfde 'features', mounts housing cosmetics quests en maps, de een doet het echter wat beter dan de ander. Wel moet de genre je interesseren, ik ben zelf niet zo'n orc&elf fan en met name animaties moeten gewoon goed zijn (wow dus absoluut niet het geval). Als AoC een hoge hack&slash feeling heeft met goede animaties, heb ik weer een aspect te pakken die ik wil zien in een MMO, tot ooit op een dag dat alle MMO's die ik speel samenkomen tot 1 super MMO :P

Nu is mijn PC ook niet meer van vandaag de dag, wordt het maar weer afwachten of alles goed zal draaien.

Hm, ik moet LOTR nog proberen :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Lotro is idd een aardige MMO; helaas naar mijn smaak veels teveel op solo play en fluff gericht maar ok, iedere MMO zo zijn doelgroep. Wat Turbine heel goed doet , en waar van Funcom en Blizzard kunnen leren is goed luisteren naar hun spelers en de wensen in 't spel doorvoeren. Helaas voor mijn persoonlijke smaak verkeerd uitgepakt door , excuse me voor de term, ver-noobisatie van 't spel. Al ga ik zeker de expansie daarvan kopen en doorspelen.. het spel houd je wel 'geboeid' op een leuke manier. Niet de grind more and raid harder manier zoals ik dat van WoW gewend was.

Ik ben wel bang dat Lotro gaat leeglopen naar AoC; dat slechts de echte casuals gaan overblijven. Bijna iedereeen die ik spreek op mijn server gaat, of zit te denken, om over te stappen.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuwe trailer:

UI Tutorial: http://www.youtube.com/watch?v=Dom4_nKk_U4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01:31

Kingpinda

Citizenship is earned.

Te veel luisteren naar spelers is ook niet goed heh. Ik heb de boeken besteld van Robert E howard. De bundels uncencored. En ben nu de dark horse comics van Conan aan het lezen. Het team zegt te proberen zo trouw mogelijk aan de lore te willen blijven. Dat vind ik een goed principe. Een wereld te bouwen met duidelijke regels. Ik heb al gemerkt dat de lore onzettend groot is en net zo goed in elkaar zit als van Tolkien. Soms is het goed om irritante besturingen enzo te veranderen op players verzoek. Maar bij sommige dingen moeten ze gewoon hun eigen visie aanhouden zodat het spel het best uit de bus komt. Ik vind het net zoiets als van de politiek tegenwoordig.. Erm waar wij voor staan?? Nou eh.. waar WILLEN jullie dat we voor staan? Dan zullen we dat proberen te doen.. En dan heb je allemaal partijen die schrikbarend veel op elkaar lijken en geen eigen gezicht meer hebben. (nu wil ik geen discussie teweeg brengen simpelweg omdat ik geen weerwoord heb :p Volg de politiek totaal niet omdat hij me niet meer interesseerd)

Ik wacht iig met smart op de 23ste voor de dynabyte winkel om mijn CE op te halen. With any luck ben ik zaterdag op de server als L20 n00b :)

Life is like living only without the peaches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bstard schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 17:10:
Lotro is idd een aardige MMO; helaas naar mijn smaak veels teveel op solo play en fluff gericht maar ok, iedere MMO zo zijn doelgroep. Wat Turbine heel goed doet , en waar van Funcom en Blizzard kunnen leren is goed luisteren naar hun spelers en de wensen in 't spel doorvoeren. Helaas voor mijn persoonlijke smaak verkeerd uitgepakt door , excuse me voor de term, ver-noobisatie van 't spel. Al ga ik zeker de expansie daarvan kopen en doorspelen.. het spel houd je wel 'geboeid' op een leuke manier. Niet de grind more and raid harder manier zoals ik dat van WoW gewend was.

Ik ben wel bang dat Lotro gaat leeglopen naar AoC; dat slechts de echte casuals gaan overblijven. Bijna iedereeen die ik spreek op mijn server gaat, of zit te denken, om over te stappen.
Persoonlijk denk ik dat je daarmee AoC aardig overschat. LOTRO heeft natuurlijk ook gewoon heel veel spelers te danken aan het feit dat ze gek zijn van Lord of the Rings. Dat is best een machtige licentie om te hebben. Uiteraard heeft Conan dat ook wel, maar ik denk niet dat in dit geval het ene het andere uitsluit.

Ik vind persoonlijk zelf niet dat LOTRO te veel op solo play gericht zou zijn, maar dat is natuurlijk ieder zijn mening. Inderdaad vind ik het zelf overigens heerlijk dat je niet hoeft te grinden om te levellen, maar dat quests daarvoor veel belangrijker zijn. Voor mij hoeft het ook allemaal niet zo snel te gaan. Ik neem mijn tijd wel.

Ik ben bijvoorbeeld zelf niet een waanzinnige PvP-er..vind het wel leuk om af en toe te doen, dan duik ik de Ettenmoors in, maar het is voor mij geen hoofdmoot van het spel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

Ben toch nog steeds een beetje bang dat het melee combat systeem niet leuk zal zijn.

Gisteren zo'n presentatie gezien, en ik vraag me af of het allemaal wel goed gaat komen met die combos, het actief blocken en het verdedigen van een kant.

Actie-gericht is leuk voor de verandering, maar ik zit eigenlijk helemaal niet te wachten op een systeem a la Mortal Kombat ofzo waarbij je combo's moet leren en uitvoeren.

Ook kan lag weleens een groot probleem worden hierbij lijkt me, wat nou als je tegenstander een slechte verbinding heeft en over je scherm heen ''springt'' ?

Verder ben ik qua reactie-snelheid ook de snelste niet meer...

Maar goed, zal het toch wel gaan proberen natuurlijk, misschien valt het allemaal mee.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Het grote struikelblok van AoC zal uiteraard de zware systeemrequirements zijn. Het succes van WoW is deels te danken aan het feit dat je het op de meest trage baggerbak redelijk kunt spelen. Voor AoC heb je minimaal 2 gig nodig & een vrij recente videokaart. Dat is iets wat 90% van de spelersmarkt in de wereld niet heeft, vooral casuals niet.

Aan de andere kant zorgt het er wel voor dat AoC over een jaar of 3-4 nog steeds graphics heeft die niet verouderd overkomen.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al een tijdje met WoW bezig, en er zijn gewoon veel dingen die ik een beetje zat raak in WoW. Nee, ik zoek niet iets dat op WoW moet lijken. Ik zoek een nieuwe mmo die me weet te pakken, en gewoon alles heeft wat een mmo mij moet bieden.
Dingen zoals veel uitgebreidere PvP spreekt mij al aan, ik hou van PvP maar niet op de Arena manier van WoW. En aangezien BGs maar als bijzaak word gezien in WoW, moet ik maar een andere mmo gaan zoeken.

Er is iets dat mij nu alleen al wel tegen houd en dat is iets simpels als een xp ring die je krijg als je de pre order neemt ofzo? Sneller lvlen dus. Dit zijn van die akties, die mij al aangeven waar de makers heen willen. Het typische gear geile, snel lvle want alles draait om raiden op het eind gevoel.
Een goede game heeft dit soort onzin niet nodig. Ik wil geen pre order halen om dat die ring er bij zit, ik wil de game halen op release omdat de info/filmpjes me gek maken. ;)

- Ik droom over grote soort van BGs (srry WoW begrippen zijn eenmaal de begrippen die ik momenteel gebruik;)) waar je simpelweg geniet omdat je met jouw team dmv skills de tegenstander weet te slopen. Waar bij je druk bezig bent met verdedigen/aanvallen etc. etc. ipv gear>skill, zoek ik skill>gear.
- Ik wil ook graag beroepen hebben die niet zomaar op hoogste lvl zitten, het moeten echt keuzes zijn waar je zoveel tijd in kunt stoppen als je zelf wil.
- Ik wil ook graag een mmo, waarbij niet iedereen er op hoogste lvl het zelfde uitziet, en de zelfde enchants/gems dragen omdat tenslotte deze de progressie het meeste boost in een guild.
- belangrijkste: ik wil een mmo waarbij de cumunity verbonden is door dat ze de zlefde liefhebberij hebben voor het genre, ipv die verbonden is dmv "epix plx".
Het laatste punt is voor mij het belangrijkste, want ik heb het gewoon helemaal gehad met "gief/buff/baff/epix/plx".

Ik heb liever een mmo met een relatief kleine groep spelers die simpelweg liefhebbers zij van de game, dan x aantal miljoenen spelers die allemaal schijt hebben aan alles wat niet in hun guild zit.

Een speler moet bekend zijn om zijn skills, en niet om zijn guild naam..

Kortom, word dit de mmo waar het om skills en ontdekken van de wereld/andere spelers gaat. Of waarschijnlijk weer het "lvl zo snel mogelijk naar eind lvl en raid als een gek in 1 of andere stress achtige guild sfeer"?
En dan bedoel ik dus ook dat PvP op alle manier echt serieus word genomen ipv bijzaak wat iedereen een beetje doet in de verloren uren. En waarbij ook solo PvP serieus genomen word.

Ik zou heel graag julie dingen hier over horen, ik hoop dat de mensen die de beta spelen of op wat voor manier dan ook met deze game te maken hebben hier meer over kunnen vertellen. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2008 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Nouja bij een RP-PVP stel ik me voor dat je een beetje plezier maakt met PvPen. En niet botweg elke vijand maar neermept omdat hem of haar je niet aanstaat. Dingen zoals een overval plegen op een kamp, tol gaat vragen om iemand doorgang te verlenen, etc.Zal het zo zijn of slaan ze inderdaad iedereen maar zomaar neer?

Ik hoop dat ze ook RP-PVE servers maken (of dat de spelers zelf een server tot dit type kronen). Dan ga ik daar op spelen want dat lijkt me gewoon net even weer wat meer plezier om te spelen.

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

aXe schreef op donderdag 17 april 2008 @ 23:36:
Nouja bij een RP-PVP stel ik me voor dat je een beetje plezier maakt met PvPen. En niet botweg elke vijand maar neermept omdat hem of haar je niet aanstaat. Dingen zoals een overval plegen op een kamp, tol gaat vragen om iemand doorgang te verlenen, etc.Zal het zo zijn of slaan ze inderdaad iedereen maar zomaar neer?

Ik hoop dat ze ook RP-PVE servers maken (of dat de spelers zelf een server tot dit type kronen). Dan ga ik daar op spelen want dat lijkt me gewoon net even weer wat meer plezier om te spelen.
Dat gebeurt niet op een RP-PvP helaas. PvP leent zich niet voor RP, tenzij het onderling is. Zodra er echt meerdere facties zijn die niet echt met elkaar kunnen communiceren, dan is het gewoon overleven. Kill them before they kill you. Je hebt maar een kort tijdsframe om de intenties van de ander te doorzien.

RP servers lenen zich wel voor ontspannen levelen met een RP sfeertje. Er zijn altijd wel mensen die een bepaalde rol spelen en een extra kleurtje geven aan het spel. En de gemiddelde leeftijd is op een RP server altijd iets hoger.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willie Billie
  • Laatst online: 14:46
Ik vroeg me af of iemand al een pvp weekend beta key had bemachtigd?=p
ik vis helaas achter het net zie ik net. je kan checken of je de gelukkige bent op deze site:

http://www.gamespot.com/test/ageofconan/

en dan kijken wat die mooie dame te zeggen heeft. Moet je wel ingelogd zijn natuurlijk :D

Mijn game PC: http://tweakers.net/gallery/125384?inv_id=19781#tab:inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderwolk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-01-2024
Willie Billie schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 09:19:
Ik vroeg me af of iemand al een pvp weekend beta key had bemachtigd?=p
ik vis helaas achter het net zie ik net. je kan checken of je de gelukkige bent op deze site:

http://www.gamespot.com/test/ageofconan/

en dan kijken wat die mooie dame te zeggen heeft. Moet je wel ingelogd zijn natuurlijk :D
Ik was helaas ook niet ingeloot. Ik neem aan dat er nog wel een open beta komt dus daar dan maar op wachten. ;)
Hier kun je ook nog keys winnen.

Pwnd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberttt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:35
Ik heb een key bemachtigd voor het pvp weekend en inmiddels staat de client ook al geinstalleerd en geupdate op mijn computer. Ben erg benieuwd of het wat is:D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroot
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-03 13:11
ik ben met mijn 2 accounts (Nederlander) ook niet geinvite :/

Er komt volgens mij geen open BETA. Alleen voor de mensen die gepreordered hebben komt er een soort beta die begin mei van start gaat.

Canon EOS 400D - Tamron 17-50mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard

bstard

---------------

aXe schreef op donderdag 17 april 2008 @ 23:36:

Conanneque rollplaying is vrouwen, doodmeppen en drinken tot je erbij neervalt. Ik schat zo dat je de boeken van Howard niet gelezen hebt; eigelijk elke verhaal gaat zo: een korte beschrijving van de omgeving, een vreemdeling komt ten tonele, en jawel, dat blijkt onze vriend Conan te zijn. Dan een varierend middelstuk, totdat alle spanning is opgebouwd en Conan 't zat is, dan slaat ie alles dood. Einde verhaal ;) Geweldig imo :D

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willie Billie
Roberttt schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 12:50:
Ik heb een key bemachtigd voor het pvp weekend en inmiddels staat de client ook al geinstalleerd en geupdate op mijn computer. Ben erg benieuwd of het wat is:D!
mocht je het zat zijn laat het mijn dan weten =D ik had hem ook al geinstalled maar helaas geen key :( het ziet er allemaal zo belovend uit dat ik wil weten of mijn pc het wel aan kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

hier ook niets voor het pvp weekend hoop dat sommigen er wel inkomen en wat ervaringen posten

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat me echt bijzonder lijkt is de actieve verdediging die je in dit spel hebt. Tenminste dat is wat ik lees... Aangezien ik zelf 15e eeuws re-enact lijkt me een mmo waarin je meer bezig bent met zwaardvechten erg vet.

Overigens wat me net te binnenschiet. Als het vechtsysteem consistent is qua bewegingen kun je best aardig met wiimote en nunchuck spelen. Simpelweg gewoon ff bepaalde bewegingen bepaalde knoppen laten indrukken d.m.v. Glovepie en je hebt misschien een bijzonder leuke functie voor je wiimote's.

Ik kijk in ieder geval uit naar het spel vanwege de meer volwassenere look en het interessante combat systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberttt
Willie Billie schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 14:41:
[...]

mocht je het zat zijn laat het mijn dan weten =D ik had hem ook al geinstalled maar helaas geen key :( het ziet er allemaal zo belovend uit dat ik wil weten of mijn pc het wel aan kan.
Denk niet dat ik het zat wordt. Mocht ik geen tijd meer hebben maandag ofzo, dan zal ik dat wel laten weten, maar reken er niet op:P. Ga met 2 vrienden het hele weekend gamen;)

Zal natuurlijk wel even mijn bevindingen hierow posten, misschien wat screenshots met specs zodat mensen een beetje kunnen vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willie Billie
Ik vroeg me eigelijk af waar iedereen age of conan gaat pre-orderen. Op het forum staan wel een aantal sites maar eigelijk alleen maar UK en geen enkele nederlandse winkel. Het viel me ook op dat het bij die UK winkels omgerekent maar 35! euro was.

laat maar horen waar iedereen hem vandaan gaat halen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberttt
Willie Billie schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 17:37:
Ik vroeg me eigelijk af waar iedereen age of conan gaat pre-orderen. Op het forum staan wel een aantal sites maar eigelijk alleen maar UK en geen enkele nederlandse winkel. Het viel me ook op dat het bij die UK winkels omgerekent maar 35! euro was.

laat maar horen waar iedereen hem vandaan gaat halen ^^
Ik heb hem geprorded staan bij dynabyte!

Hebben mensen hier al naar guilds gekeken? Iemand tips voor een leuke guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11-2024
Roberttt schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 20:28:
[...]

zoals ik al eerder had vermeld dit forum:

Neem eens een kijkje op http://www.mmozone.nl/forum/

Een zeer grote en actieve nederlandse community die oorspronkelijk van forcefeedback is, de mensjes van starwarsgalaxies.nl Maar nu zijn er nog verschillende mmo's bijgekomen en binnenkort zullen we met een grote groep beginnen met Age of Conan.

Het is een groot en actief forum, maar als je alleen geinteresseerd bent in AoC, dan moet je ff naar beneden scrollen bij "MMO Communities" en kijken in het "Age of Conan: Hyborian Adventures" gedeelte. Wanneer je nog een stuk naar beneden scrollt, kan je je aanmelden voor onze guild "Gundermen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een vraag.
Is het al bekend of de charachters van de open beta blijven bestaan voor de mensen die de ce gepreordered hebben of moet je overnieuw beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah heb eindelijk een beta key voor de PVP weekend werkt het downloaden niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 12:14:
Bah heb eindelijk een beta key voor de PVP weekend werkt het downloaden niet :(
Torrent gebruiken, had hem in 8 uurtjes (lees: vannacht) binnen, nu de laatste 200 mb aan het patchen.

19.00 cet gaat de nda van deze beta af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberttt
@Tjukkie: Ja die kenden ik al, denk dat ik deze ga joinen samen met een vriend maar wilde weten of andere gotters misschien in andere guilds gaan:).

@Semmy: Je moet helemaal overnieuw beginnen, beta is niet voor niets een beta, zo een beetje oneerlijk zijn als ze in echte spel nog dingen aanpassen waardoor mensen bijv minder loot of minder snel lvlen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 10:37:
een vraag.
Is het al bekend of de charachters van de open beta blijven bestaan voor de mensen die de ce gepreordered hebben of moet je overnieuw beginnen?
verse start, gewoon opnieuw beginnen

moet vaker verversen....

[ Voor 4% gewijzigd door 4th op 19-04-2008 14:11 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
zoo, heb even een CE gereserveerd bij de mediamarkt in maastricht :)

wanneer komen die keys binnen anubys? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ze gisteren binnen gekregen :) ik zal je maandag wel een mailtje sturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 17:48:
werd vandaag rond een uur of 12:40 geholpen door zo'n lange gozer met zwart haar dacht ik. Was jij dat? :p Wanneer je me een mail stuurt, dan graag naar het adres in m'n profiel. Oftewel m'n gebruikersnaam [apestaart] gmail [punt] com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt goed, en nee dat is mijn collega, vandaag vrij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2020Media
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-08 22:32
Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 17:48:
Over welke beta gaat dit dan? naar mijn weten is er een gamespot pvp weekend beta van 18 t/m 21 april en de "open beta" waarvan de inschrijvingen beginnen op 2 mei.

May Lyssa aid you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucaz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-07 00:15

Lucaz

Ondertiteling

zaterdag 27 oktober 2007 2:09:04

Dear friend, Are you ready to charge the bloody fields of Hyboria? We hope you are, for you've just been chosen to enter the General beta test for Age of Conan: Hyborian Adventures!
Ik wist dat ik een keer een mailtje had gekregen :)
Had alleen geen tijd om het eens een keer te proberen :)
Zou die key nog werken die erbij zit? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZypherNL schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 21:53:
[...]

Over welke beta gaat dit dan? naar mijn weten is er een gamespot pvp weekend beta van 18 t/m 21 april en de "open beta" waarvan de inschrijvingen beginnen op 2 mei.
Het is een soort Retail Beta, er zijn zon 350 keys aan de benelux gegeven, voor winkels, gaat in op 21 april t/m ergens in mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-12-2023
Nog iemand interesse in te testen het laatste maandje? Heb mijn account nog liggen maar doe weinig sinds character wipe, je moet hem wel delen. Stuur even PB. Alleen de diehard fans svp :)
Geen replies in topic svp dan gaan we 2 paginas lang offtopic.

Ik las overigens op de officiele forums dat sommige mensen hun preorder key al gekregen hadden (voor de speciale Mount ed.), maar ik zit nog steeds te wachten :(

[ Voor 8% gewijzigd door Dantar op 20-04-2008 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Laatst online: 20-10-2024
Ik zou heel graag willen testen, alleen geen idee hoe je een PB stuurt.
jelmer.tempel(at)gmail.com ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aangezien de NDA niet meer van toepassing is komen er heel veel nieuwe beta video's uit:

PVP Weekend Barbarian/Hox

http://www.youtube.com/watch?v=PtsJvGB5LVM
Assasin PVP
http://www.youtube.com/watch?v=C-O9llVT4dc
Ranger PVP
http://www.youtube.com/watch?v=C-O9llVT4dc
Barbarian PVP
http://www.youtube.com/watch?v=C0Voz4vsEDA
Bear Shaman pvp
http://www.youtube.com/watch?v=OV3AhVo_NAA
Barbarian
http://www.youtube.com/watch?v=815MA819xio
Priest of Mitra PVP
http://www.youtube.com/watch?v=GW8GrgaCY58
Dark Templar PvP
http://www.youtube.com/watch?v=tbtMvZlkmuM

ik kan nog wel een tijdje doorgaan..
http://www.youtube.com/re..._sort=video_date_uploaded
hier vindt je alles wat nieuw is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roberttt schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 20:28:
[...]

Ja, ik ga de Veni Vidi Vice guild joinen aka V3 guild. Alleen maar Belgen en Nederlanders in de guild _/-\o_

Klikkie http://www.v3guild.be/news.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
ken je mmozone al master s?

http://www.mmozone.nl/forum/ (scroll naar beneden voor AoC)

Het is een enorm grote nederlandse/belgische community met honderden spelers en momenteel hebben we zo'n 40 nederlandse/belgische members die AoC gaan spelen en dit aantal groeit met de dag!

[ Voor 16% gewijzigd door Tjukkie op 20-04-2008 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sol Invictus heeft een paar mensen in de pvp beta en eentje er van heeft een filmpje gemaakt van een HoX in pvp. Je kan hem hier zien

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2008 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjukkie schreef op zondag 20 april 2008 @ 12:41:
ken je mmozone al master s?

http://www.mmozone.nl/forum/ (scroll naar beneden voor AoC)

Het is een enorm grote nederlandse/belgische community met honderden spelers en momenteel hebben we zo'n 40 nederlandse/belgische members die AoC gaan spelen en dit aantal groeit met de dag!
Dus ook alleen belgen en nederlanders ? Niet dat ik iets heb tegen engelsen, duitsers e.d. maar ik praat liever nederlands is gemakkelijker via de headset. Hoe gaat je guild trouwens noemen in AoC ? En gaan jullie teamspeak/ventrillo gebruiken ingame om met elkaar te babbelen ? Ik zal het overwegen bij de launch, je site ziet er wel interessant uit. Ah nog een laatste belangrijk detail, is de guild PvP gericht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
Verwijderd schreef op zondag 20 april 2008 @ 13:46:
[...]

Dus ook alleen belgen en nederlanders ? Niet dat ik iets heb tegen engelsen, duitsers e.d. maar ik praat liever nederlands is gemakkelijker via de headset. Hoe gaat je guild trouwens noemen in AoC ? En gaan jullie teamspeak/ventrillo gebruiken ingame om met elkaar te babbelen ? Ik zal het overwegen bij de launch, je site ziet er wel interessant uit. Ah nog een laatste belangrijk detail, is de guild PvP gericht ?
Alleen belgen/nederlanders ja en ik weet niet of ts/vent bij de planning hoort, misschien wel. mIRC zal wel komen waarschijnlijk en we zijn niet volledig pvp gericht, hoewel wel een aantal fanatiekelingen hebben :)

op www.ageofconan.nl zie je de info-pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
Ik zit ook sterk te overwegen om AoC te gaan spelen, helaas heb ik nog altijd geen beta kunnen spelen.

Ik zat wel wat te kijken op internet waar ik hem kan bestellen, maar daarbij vroeg ik me wel wat af. Krijg je nou als je pre ordert altijd een speciale mount? Of alleen bij winkels die die specifiek aangeven? Verder had ik een winkel gevonden die ook adverteerde dat je tussen een mammoth en een rhino kun kiezen, terwijl ik verder alleen winkels vind die met Rhino's adverteren. Klopt dit dan wel? Helaas waren de CE's bij die winkel ook al uitverkocht, dus daarom zou ik toch graag willen weten of je inderdaad alleen zo'n mount krijgt bij een aantal specifieke winkels.

En als het inderdaad uitmaakt, waar kan ik de CE + een mount dan nog voor een schappelijke prijs krijgen? Eventueel is de MM Maastricht prima te doen voor mij (of Heerlen, als de actie daar ook geldig zou zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony L
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-11-2015
Lijkt me een cool spel!! Weet iemand of de nadruk ligt op PvP? Ik ben eigenlijk meer een solo player en hou niet helemaal van het "verplichte" guild / clan gedeelte... Ik heb tijden guildwars gespeelt. In het begin was het wel aardig maar hoe verder je kwam, hoe meer de nadruk lag op parties en als je dan bij mensen zit die niet weten dat een monk niet vóór in het battlefield hoort dan is de lol er snel af. Misschien dat het uitmaakt in wat voor een guild / clan je zit, maar het heeft hier toch een nasmaak achter gelaten. Ik hoop dus dat er genoeg quests te doen zijn die je in je eentje kan doen. Mocht iemand info hebben hierover, let me know!

PSN: Norfirin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tony L schreef op zondag 20 april 2008 @ 15:17:
Lijkt me een cool spel!! Weet iemand of de nadruk ligt op PvP? Ik ben eigenlijk meer een solo player en hou niet helemaal van het "verplichte" guild / clan gedeelte... Ik heb tijden guildwars gespeelt. In het begin was het wel aardig maar hoe verder je kwam, hoe meer de nadruk lag op parties en als je dan bij mensen zit die niet weten dat een monk niet vóór in het battlefield hoort dan is de lol er snel af. Misschien dat het uitmaakt in wat voor een guild / clan je zit, maar het heeft hier toch een nasmaak achter gelaten. Ik hoop dus dat er genoeg quests te doen zijn die je in je eentje kan doen. Mocht iemand info hebben hierover, let me know!
De nadruk ligt absoluut niet op PvP. Als endgame kun je PvPen, Raids doen, maar je kan ook speciale quests doen op lvl 80 die heel moeilijk zijn en veel inspanning vergen waarbij je dan als beloning Epic gear krijgt zoals je in de raids krijgt, dus je hoeft absoluut niet te raiden of PvPen de ganse dag als je dat niet wilt. Daarom vind ik deze game nu juist zo leuk, want WOW begon mij wat ééntonig te worden altijd alleen maar dat raiden enzo.

Ik had dit trouwens gelezen op de AoC site in één van de developers interviews of FAQ ik weet het niet meer juist maar ik vertel dus geen onzin.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2008 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aapenootjes schreef op zondag 20 april 2008 @ 14:37:

En als het inderdaad uitmaakt, waar kan ik de CE + een mount dan nog voor een schappelijke prijs krijgen? Eventueel is de MM Maastricht prima te doen voor mij (of Heerlen, als de actie daar ook geldig zou zijn).
Ik heb Heerlen overgehaald om ook deze actie te doen, in Maastricht zijn we er wel actiever mee bezig en we zorgen dat alles op tijd binnen is, en Heerlen heeft ook minder beta's gekregen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aapenootjes schreef op zondag 20 april 2008 @ 14:37:
Ik zit ook sterk te overwegen om AoC te gaan spelen, helaas heb ik nog altijd geen beta kunnen spelen.

Ik zat wel wat te kijken op internet waar ik hem kan bestellen, maar daarbij vroeg ik me wel wat af. Krijg je nou als je pre ordert altijd een speciale mount? Of alleen bij winkels die die specifiek aangeven? Verder had ik een winkel gevonden die ook adverteerde dat je tussen een mammoth en een rhino kun kiezen, terwijl ik verder alleen winkels vind die met Rhino's adverteren. Klopt dit dan wel? Helaas waren de CE's bij die winkel ook al uitverkocht, dus daarom zou ik toch graag willen weten of je inderdaad alleen zo'n mount krijgt bij een aantal specifieke winkels.

In Europa is het naar het schijnt de killer rhino die je bij de preorder krijgt en in Amerika is het de War Mammoth. Om te weten welke winkels deze preorder mount doen ga je best naar de officiële AoC site daar staat een lijst met shops die deze actie doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjukkie schreef op zondag 20 april 2008 @ 14:15:
[...]

Alleen belgen/nederlanders ja en ik weet niet of ts/vent bij de planning hoort, misschien wel. mIRC zal wel komen waarschijnlijk en we zijn niet volledig pvp gericht, hoewel wel een aantal fanatiekelingen hebben :)

op www.ageofconan.nl zie je de info-pagina
Dus jullie gaan je niet zo bezighouden met het bezetten en verdedigen van een guild battlekeep ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraag voor de volgende 2 guilds

mmozone.nl en 3v: wat voor server gaan jullie op spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 april 2008 @ 15:48:
vraag voor de volgende 2 guilds

mmozone.nl en 3v: wat voor server gaan jullie op spelen?
Dit zal bij V3 een PvE of PvP server worden, maar de types servers zijn nog niet echt vermeld op de AoC site dus dit kan nog veranderen. Gewoon het forum van V3 in de gaten houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
deze vraag wordt in ons volgende topic behandeld: http://www.mmozone.nl/forum/index.php?showtopic=4434

het zal waarschijnlijk EU PvE worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
Verwijderd schreef op zondag 20 april 2008 @ 15:45:
[...]

In Europa is het naar het schijnt de killer rhino die je bij de preorder krijgt en in Amerika is het de War Mammoth. Om te weten welke winkels deze preorder mount doen ga je best naar de officiële AoC site daar staat een lijst met shops die deze actie doen.
Ow jammer, had eigenlijk wel graag de mammoth gehad. Maar het is dacht ik toch wel mogelijk om deze achteraf nog te bemachtigen ingame?
Verwijderd schreef op zondag 20 april 2008 @ 15:44:
[...]

Ik heb Heerlen overgehaald om ook deze actie te doen, in Maastricht zijn we er wel actiever mee bezig en we zorgen dat alles op tijd binnen is, en Heerlen heeft ook minder beta's gekregen :p
En weet je toevallig of ik meer kans maak op CE's (en eventueel beta's) in Heerlen of Maastricht? Het maakt voor mij niet veel uit, ik zit op kamers in Heerlen en werk volgende week de hele week in Maastricht.

[ Voor 35% gewijzigd door Aapenootjes op 20-04-2008 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aapenootjes schreef op zondag 20 april 2008 @ 16:26:
[...]

En weet je toevallig of ik meer kans maak op CE's (en eventueel beta's) in Heerlen of Maastricht? Het maakt voor mij niet veel uit, ik zit op kamers in Heerlen en werk volgende week de hele week in Maastricht.
Heb nog een stuk of 15 CE over, en die beta regel ik je wel, geen probleem (voor maastricht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
Ik ben wel erg aan het twijfelen nu. Of de CE met de Rhino mount, of de standaard met een Mammoth mount uit de UK laten komen. Laatste kost me ook slechts 35 euro. Van de CE boeien me eigenlijk alleen de map en de ingame items.

Iemand die me kan overtuigen dat de Rhino beter is? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 april 2008 @ 16:04:
[...]

Dit zal bij V3 een PvE of PvP server worden, maar de types servers zijn nog niet echt vermeld op de AoC site dus dit kan nog veranderen. Gewoon het forum van V3 in de gaten houden ;)
3 type servers

FFA-PvP
RP-PvP
en
Pve

Dan zal ik niet tegen MMOzone aanlopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aapenootjes schreef op zondag 20 april 2008 @ 16:59:
Ik ben wel erg aan het twijfelen nu. Of de CE met de Rhino mount, of de standaard met een Mammoth mount uit de UK laten komen. Laatste kost me ook slechts 35 euro. Van de CE boeien me eigenlijk alleen de map en de ingame items.

Rhino is sneller en wendbaarder, Ik ga de mount meer gebruiken om sneller van a naar b te gaan, maar als je em allen gebruikt voor PVP dan is mammoth weer sterker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aapenootjes schreef op zondag 20 april 2008 @ 16:59:

Ik verkies toch de rhino hoor, brute kracht gecombineerd met speed, beetje lekkers van twee kanten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paard voor snel travellen voor mij
Rhino voor PvP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberttt
Verwijderd schreef op zondag 20 april 2008 @ 15:46:
[...]

Dus jullie gaan je niet zo bezighouden met het bezetten en verdedigen van een guild battlekeep ?
Naar mijn weten, gaan ze sowiesow voor het maken van een grote stad. Battlekeep hebben ze nog niet besloten, het is niet prioriteit. Dit met name omdat het een vrij casual guild en dat er maar een aantal battlekeeps per server kunnen zijn. Voornamelijk hardcore guilds zullen dus waarschijnlijk zon battlekeep tot hun beschikking hebben, echter zeg nooit nooit natuurlijk:P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roberttt schreef op zondag 20 april 2008 @ 18:18:
[...]

Naar mijn weten, gaan ze sowiesow voor het maken van een grote stad. Battlekeep hebben ze nog niet besloten, het is niet prioriteit. Dit met name omdat het een vrij casual guild en dat er maar een aantal battlekeeps per server kunnen zijn. Voornamelijk hardcore guilds zullen dus waarschijnlijk zon battlekeep tot hun beschikking hebben, echter zeg nooit nooit natuurlijk:P.
voordat je kan gaan beginnen aan een Battlekeep heb je een Lvl 3 guild city nodig... dus daar moet wel hard gewerkt voor worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony L
Hoe meer ik er van lees en zie, hoe leuker het spel lijkt. Weet iemand of je naast de game direct al een time card moet gaan kopen of dat je met de game al een maand kan spelen? Heb geen ervaring qua MMO games dus heb ook geen idee wat gebruikelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik mij niet vergis zijn er gamecards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tony L schreef op zondag 20 april 2008 @ 21:29:
Hoe meer ik er van lees en zie, hoe leuker het spel lijkt. Weet iemand of je naast de game direct al een time card moet gaan kopen of dat je met de game al een maand kan spelen? Heb geen ervaring qua MMO games dus heb ook geen idee wat gebruikelijk is.
Er zit standaard zowel in de gewone editie als de coll. editie 30 dagen speeltijd. En gamecards zullen 60 dagen zijn voor 25€ in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony L
Ok thanks! Wat ik me trouwens nog meer afvroeg, de mount die je 'krijgt' als je preordered, kan je die uberhaupt nog in het spel krijgen / verdienen? Heb je echt een advantage als je preordered of is het een kwestie van een andere skin of iets in die geest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Zowel de Rhino als de Mammoth zullen later in het spel beschikbaar worden, maar niet meteen (of het weken of maanden duurt is niet duidelijk). Bovendien denken ze na over een andere skin voor de CE versie van de Rhino & Mammoth om ze uniek te houden.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg steeds meer zin in deze game zeg, even filmpjes interviews en previews gelezen. Vooral het feit dat PvP en PvE allebei serieus worden genomen spreekt mij erg aan, en al helemaal dat je als je in een guild zit je met zn alle aan een keep meewerkt. (grote guild) En als je er voor kies om solo te blijven kunnen die grote guilds je inhuren.
Ik durf nog niet de pre order te bestellen omdat ik eigenlijk eerst nog even een review wil lezen. Ik heb al vaak genoeg gehad dat een game uiteindelijk gewoon "leuk" word genoemd, ik wil een top MMO en probeer me dus nog even in te houden met de pre order.
Ik hou de verschillende MMO die gaan komen in de gaten atm, WAR vind ik steeds minder boeiend worden omdat het wel erg bekend klinkt. Ik vind tevens het verhaal van hoofden van beelden als troffee bemachtigen en de nadruk op rangen in guilds erg suf. Hoofdzaak is voor mij dat iedereen speelt hoe hij wil spelen in een MMO, zonder dat hij als minder/meer word behandeld door de game.

Feit is wel, dat WoW me langzaam toch wel heel erg gaat vervelen...
Nog een maand en we gaan het zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony L
Verwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 10:24:
Ik durf nog niet de pre order te bestellen omdat ik eigenlijk eerst nog even een review wil lezen.
Dat heb ik ook helaas... Maar als ik dan kijk hoeveel dat spel kost (45 euro voor een maand gamen) dan is een misser opzich niet heel funest. Iemand enig idee tot wanneer je kan preorderen? Ik wil nog wat meer lezen / zien voor ik een besluit maak om te preorderen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boagriuz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-05 21:18
Zojuist het spel besteld bij dynabite incl een 60 dagen card. Heb zo'n zin in dit spel.

Ben van plan het te gaan spelen met een aantal vrienden, allemaal verschillende classes, dus dat moet super worden. Vriend van me zit in de beta en het schijnt er helemaal super uit te zien, ben benieuwd dus.

Ben sowieso meer van het 'echte', ipv dat getekende zoals in WoW, als je begrijpt wat ik bedoel. Dit ziet er gewoon super uit en is ook helemaal mijn genre. Nou ja, nu nog maar een maandje wachtten he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard

bstard

---------------

OMG wat was dat PVP weekend cool! Ik ga me laten invriezen tot de 20e mei. Dan me Bear-Shaman weer leven inblazen en me lekker misdragen met me maten op een PVP server. Wilde eerste die ToS spelen, maar na de melee combo's te hebben gezien wordt 't dus de Shaman. Geweldig als je iemand met zo'n combo neermept en er de meest nare dingen gebeuren op je slachtoffer.. de bloedsplatters op 't scherm, hehe.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Heb der al veel zin in... heb nog 35 vakantiedagen staan en ben van plan er wat op te nemen zodra het uitkomt, weekje of 3 ofzo :P

edit: als der nog ergens beta key over is of als iemand het moe is, laat me weten @ just4th at gmail com

[ Voor 29% gewijzigd door 4th op 21-04-2008 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 20 april 2008 @ 11:02:
[...]

Het is een soort Retail Beta, er zijn zon 350 keys aan de benelux gegeven, voor winkels, gaat in op 21 april t/m ergens in mei.
Anubys met jouw wil ik wel eens chatten. Ik studeer in heerlen en ben nog op zoek na een pre-order. Kun je me toevoegen op msn? marshall [at] rotmail dot nl ?

Nu ff wat meer ontopic,
Kwam erachter dat ik nog skillpunten moest investeren in bv. casting concentration, tos gaat het ineens een stuk beter. Denk dat ik tos rol in retail, maar heel mischien nog pom al lijken die otm een beetje zwakker en minder fun. Dit omdat ik het systeem van damage doen, meer healing (tos) beter vind dat het healing doen en meer dmg doen (pom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het zo dat de ToS meer op healing gefocused is ja? Ben nog maar net met de ToS begonnen dus dat wist ik nog niet. Hoe speelt ie op latere levels? Kun je wat meer vertellen over de skills die je krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 14:51:
Is het zo dat de ToS meer op healing gefocused is ja? Ben nog maar net met de ToS begonnen dus dat wist ik nog niet. Hoe speelt ie op latere levels? Kun je wat meer vertellen over de skills die je krijgt?
Nee niet meer op healing , ik bedoel dit:

Doe je dmg als tos, krijg je betere heals
Doe je healing als pom, krijg je betere dmg

Pom zal uiteindelijk de beste healer zijn, maar ik vind tos leuker ivm lightning spells etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ToS, PoM? Que? Ik ken toch aardig wat termen, maar wat moet ik me hierbij voorstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:53

Qck

Bazinga

Tempest of Set en Priest of Mitra. Oftewel twee classes.
http://www.wikiaoc.com/Classes ;)

Music is not just a sound, it's a way of living.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, bedankt voor de uitleg.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarlian
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-01 16:50
Zojuist by Dynabyte (Arnhem) de Collectors Edition besteld. Was 61 euro inclusief klantenkaart korting. Het personeel was niet op de hoogte dat de CE van de website afgehaald was. In de winkel kon ik dus nog gewoon reserveren.

"Never argue with a fool. He will only drag you down to his level and beat you on experience."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bstard schreef op maandag 21 april 2008 @ 11:50:
OMG wat was dat PVP weekend cool! Ik ga me laten invriezen tot de 20e mei. Dan me Bear-Shaman weer leven inblazen en me lekker misdragen met me maten op een PVP server. Wilde eerste die ToS spelen, maar na de melee combo's te hebben gezien wordt 't dus de Shaman. Geweldig als je iemand met zo'n combo neermept en er de meest nare dingen gebeuren op je slachtoffer.. de bloedsplatters op 't scherm, hehe.
Naar wat ik uit de filmpjes op Youtube kon opmaken mogen ze wel de classes nog effe balanceren en dan vooral de ranger mogen ze sterk gaan nerfen want die is zwaar overpowered. Voor de rest ziet de pvp er tof uit, zeker voor de melee classes want de casters gingen precies snel dood 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 15:02:
ToS, PoM? Que? Ik ken toch aardig wat termen, maar wat moet ik me hierbij voorstellen?
ToS = Tempest of Set
PoM = Priest of Mitra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 april 2008 @ 16:44:
[...]

Heb nog een stuk of 15 CE over, en die beta regel ik je wel, geen probleem (voor maastricht)
Ik heb ook interesse! Hoe kan ik je contacten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 20:21:
[...]

Ik heb ook interesse! Hoe kan ik je contacten??
Dit is voor reserveringen bij MediaMarkt Maastricht, degene die reserveren maken kans op beta ( of zolang de voorraad strekt..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
Ik heb de CE toestraks bij jullie in Maastricht gereserveerd :) Als het goed is krijg ik dan de beta code zeer binnenkort toegemaild.

[ Voor 4% gewijzigd door Aapenootjes op 21-04-2008 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

nou 12game.com waar ik me preorder ce heb besteld zit zonder beta keys :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Jarlian schreef op maandag 21 april 2008 @ 18:52:
Zojuist by Dynabyte (Arnhem) de Collectors Edition besteld. Was 61 euro inclusief klantenkaart korting. Het personeel was niet op de hoogte dat de CE van de website afgehaald was. In de winkel kon ik dus nog gewoon reserveren.
Ik zou hem nog even ergens anders ook reserveren. Ik had bij Dynabyte Arnhem de expansion CE voor WoW gereserveerd, maar werd me een dag van tevoren in de winkel verteld dat ik hem niet kon krijgen. Reden: Ze hadden zelf alle CE exemplaren gekocht om ze aan vrienden te geven en op Marktplaats te zetten (serieus, dat werd me verteld 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
  • Laatst online: 14-12-2023
4th schreef op maandag 21 april 2008 @ 21:11:
nou 12game.com waar ik me preorder ce heb besteld zit zonder beta keys :(
Hoe bedoel je? Ik heb hem daar ook 3 weken terug preordered, hier hoort toch gewoon standaard de 3 dagen early access bij?

Of wordt er weer een andere beta bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

dit is wat ik kreeg:

Geachte meneer Aarts,

Helaas zijn er dusdanig weinig beta-keys van Age of Conan beschikbaar dat wij u hier helaas niet aan kunnen helpen. U krijgt uiteraard wel de pre-order Killer-Rhino Mount een paar dagen voor de release per email opgestuurd.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact opnemen met

Met vriendelijke groet,
Customerservice
Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 09:23:
Dit is de Info die ik heb:

"
De klant gaat naar http://betaregister.ageofconan.com
Code invoeren
De game downloaden ( vanaf 21 april 2008 )
Vervolgens kan de consument tot level 20 spelen. Het totale spel gaat tot level 80.
Tot en met level 20 speel je op het start eiland.
Als de consument level 20 heeft bereikt, kan die nog vrij rond lopen op het eiland tot +/- 15 mei.

Daarna zal de beta sluiten
"
@Anubys, hebben jullie net zoveel beta keys gekregen als ce's jullie zijn toegezegd of meer of minder?

[ Voor 44% gewijzigd door 4th op 21-04-2008 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
Verwijderd schreef op zondag 20 april 2008 @ 17:01:
[...]

3 type servers

FFA-PvP
RP-PvP
en
Pve

Dan zal ik niet tegen MMOzone aanlopen :)
En het verschil tussen deze servertypes kwa pvp zones of is er op bijvoorbeeld pve helemaal geen pvp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op maandag 21 april 2008 @ 21:45:
[...]

En het verschil tussen deze servertypes kwa pvp zones of is er op bijvoorbeeld pve helemaal geen pvp?
het verschil met pve en pvp servers is dat op een pve je alleen maar pvp kan doen in de border kingdoms, pvp is free pvp overal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
De Border Kingdoms is dat de enige PVP zone(s) of zijn er nog aparte battlegrounds? Ze hadden het in movies van PVP weekend over battlegrounds namelijk. Dat zou ik erg jammer vinden want dan is van alles fixed terwijl world PVP het juist spannend maakt omdat je niet weet wat je te wachten staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 20:38:
[...]

Dit is voor reserveringen bij MediaMarkt Maastricht, degene die reserveren maken kans op beta ( of zolang de voorraad strekt..)
Kunnen we niet even mailen? heb mijn adres een paar posts hoger achtergelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:18
Zit er sterk aan te denken om deze game te preorderen. Normaal ben ik meer iemand die de kat uit de boom kijkt maar deze game lijkt me toch wel erg vet worden. Heb een paar uurtjes de tech. beta gespeeld en de sfeer die echt volwassen is spreekt me wel aan. Toen ik de eerste keer "whore" hoorde dacht ik wel van wtf! die had ik niet zien aankomen. Maar maakt het wel wat meer realistisch. Bovendien is het combat systeem veel beter voor melee classes, daar heb ik bij WoW nooit aan kunnen wennen dat auto meppen.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op maandag 21 april 2008 @ 22:07:
De Border Kingdoms is dat de enige PVP zone(s) of zijn er nog aparte battlegrounds? Ze hadden het in movies van PVP weekend over battlegrounds namelijk. Dat zou ik erg jammer vinden want dan is van alles fixed terwijl world PVP het juist spannend maakt omdat je niet weet wat je te wachten staat.
er zijn verschillende dingen voor PvP

Border kingdoms (battlekeep sieges, battle tower sieges en gewone pvp)
Mini games (Team deathmatch en capture the flag)
Drunken bar brawling.

dat zijn de standaard pvp games. de mini games gaan ook een ranked system krijgen *gerucht heeft dat het te maken heeft met E-sports)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me net ook maar eens aangemeld voor de Beta van FileFront, hoewel ik (als ik zo naar de reacties kijk) niet erug veel hoop moet hebben om erin te komen :P Jammer, het ziet er zo bruut (letterlijk bruut) en uitgebreid uit, vergeleken met WoW wat ik nu speel (vriend van me is net begonnen, en die ging al van O.O toen ie al die gebieden in WoW zag, moet je nagaan in AoC :P). Ik zat eerst ook al aan WAR te denken, maar ook dat is meer richting WoW kant, e.a traditioneler. Zóveel wrede shit komt eruit (ook al Jumpgate Evolution), moeilijk kiezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Laatst online: 20-10-2024
Verwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 23:49:
Ik heb me net ook maar eens aangemeld voor de Beta van FileFront, hoewel ik (als ik zo naar de reacties kijk) niet erug veel hoop moet hebben om erin te komen :P Jammer, het ziet er zo bruut (letterlijk bruut) en uitgebreid uit, vergeleken met WoW wat ik nu speel (vriend van me is net begonnen, en die ging al van O.O toen ie al die gebieden in WoW zag, moet je nagaan in AoC :P). Ik zat eerst ook al aan WAR te denken, maar ook dat is meer richting WoW kant, e.a traditioneler. Zóveel wrede shit komt eruit (ook al Jumpgate Evolution), moeilijk kiezen :P
Is de wereld van AoC groter dan die van WoW dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony L
Enige waar ik me zorgen over maak is het glitches filmpje... (http://www.youtube.com/watch?v=n34Bz5tz70U).

Nog één maand te gaan en dan zou je verwachten dat je dit soort dingen niet meer tegen zou moeten kunnen komen :X. Hoop niet dat het net zo'n teleurstelling wordt als NWN 2 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderwolk
Tony L schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 08:28:
Enige waar ik me zorgen over maak is het glitches filmpje... (http://www.youtube.com/watch?v=n34Bz5tz70U).

Nog één maand te gaan en dan zou je verwachten dat je dit soort dingen niet meer tegen zou moeten kunnen komen :X. Hoop niet dat het net zo'n teleurstelling wordt als NWN 2 ;(
Dat is wel erg slecht idd. :| Hopen dat ze dat asap fixen. Dit is toch wel een behoorlijke bug.

Pwnd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony L
Mja, en ik zie ook al dat dit nog niet eens het enige is. Er zijn al een aantal exploits opgedoken waarbij je als assassin of ranger iemand instantly kon killen. Nu is uit balanceren een moeilijk karwei en er zal altijd een class wat beter zijn, alleen als je dan ziet dat bepaalde skills oneindig gestacked kunnen worden, dan vraag ik me wel af wat ze in die 2+ jaar gedaan hebben (no offense). Je zou verwachten dat stacken van skills één van de meest basale onderdelen is van het spel en die daarom wel goed zijn uitgetest? Hoop echt zwaar dat het goed komt alleen als je kijkt wat er ligt en dat de schijfjes ook nog eens geperst moeten worden, dan zie ik het somber in :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Hoe zit het nu met die beta keys? Je kunt vanaf 21 april (gisteren) dus blijkbaar al downloaden cq spelen als je een code hebt. Behoor je die code te krijgen als je pre-ordered? Ik heb al paar weken terug gepre-ordered. Of krijg je de code als je een beta registratie doet?

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderwolk
FunkyTrip schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 09:32:
Hoe zit het nu met die beta keys? Je kunt vanaf 21 april (gisteren) dus blijkbaar al downloaden cq spelen als je een code hebt. Behoor je die code te krijgen als je pre-ordered? Ik heb al paar weken terug gepre-ordered. Of krijg je de code als je een beta registratie doet?
Of je een beta key krijgt hangt af van je leverancier. Er komt geen open beta iig die hoop zal ik je ook meteen maar even ontnemen. Tenzij je een fileplanet abonnement neemt natuurlijk...

* Donderwolk wacht gewoon rustig af tot mei. Hopelijk zijn de ergste bugs er dan ook uit.

[ Voor 6% gewijzigd door Donderwolk op 22-04-2008 09:46 ]

Pwnd

Pagina: 1 ... 4 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.