Ik heb inmiddels spijt dat ik met LOTR gestopt ben...zat er bij sinds het begin, maar was ineens mmorpg's zat. Als ik het zo lees, doen zij alles wat ik bij WoW mis: daadwerkelijk franje aan het spel toevoegen: kleding, kappers, housing. Dat is het grote gemis van WoW namelijk. Een van de meest beperkte charactercreations van alle mmorpg's en behalve de 3 basisvoorwaarden quests-hack&slash-skills geen enkel stukje 'franje' (behalve dan wellicht flying mounts). Zoals ik al vaker heb gezegd. Een mmorpg dat de smoothness en playability heeft van Wow en dat combineert met heel veel extra dingetjes als housing, kleding, extreme customibility in character creation (bijv. city of heroes)...daar zou ik van kwijlen. Laat staan het muzieksysteem in LOTR. Dat is echt superinnovatiefVerwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 15:14:
LOTRO is in ieder geval erg goed bezig met vele content updates, wijzigingen in het spelsysteem, zoals in het nieuwe aanstaande book 13, waarin naast een ruime 100 nieuwe quests in een compleet nieuwe gebied, er ook nog even diverse verbeteringen worden doorgevoerd in het systeem om een groep (fellowship) te vinden om samen mee te questen. Book 12 was vooral een cosmetische verbetering, door toevoeging van kleding die je kunt dragen zonder dat dit de eigenschappen van je armour negatief beinvloed, een nieuw toegevoegde "barbershop" etc...
Dit dus.