Valt me op dat deze thread de afgelopen maanden steeds een paar postjes per week had, en nu ineens 1-2 pages per dag. Goeie zaak
Blub
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Blub
Iedereen zit natuurlijk vol verwachting te wachten op nieuwe informatiebstard schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 11:12:
Valt me op dat deze thread de afgelopen maanden steeds een paar postjes per week had, en nu ineens 1-2 pages per dag. Goeie zaak
PSN: Norfirin
[ Voor 5% gewijzigd door Qck op 22-04-2008 11:25 ]
Music is not just a sound, it's a way of living.
Verwijderd
Volgens mij zit er een card van 30 dagen bij de game.Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 11:27:
Zou je bij deze game ook meteen een pre paid card nodig hebben om te kunnen spelen, of kun je zonder die kaart gewoon de eerste 30 dagen spelen?
Om te testen ofdat ik een spel leuk vind, vind ik ook nog eens een 60 dagen kaart erbij moeten aanschaffen net iets overdreven.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
Er zit een 30 dagen abo bij, heeft WoW ook en bij WoW moet je ook een pre paid kaart kopen om de game te activeren.On_E schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 11:29:
[...]
Volgens mij zit er een card van 30 dagen bij de game.
De reguliere editie bevat:Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 11:27:
Zou je bij deze game ook meteen een pre paid card nodig hebben om te kunnen spelen, of kun je zonder die kaart gewoon de eerste 30 dagen spelen?
Om te testen ofdat ik een spel leuk vind, vind ik ook nog eens een 60 dagen kaart erbij moeten aanschaffen net iets overdreven.
[ Voor 8% gewijzigd door marshallq op 22-04-2008 13:33 ]
Verwijderd
Kijk maar in je mailaapenootjes schreef op maandag 21 april 2008 @ 20:48:
Ik heb de CE toestraks bij jullie in Maastricht gereserveerdAls het goed is krijg ik dan de beta code zeer binnenkort toegemaild.
Als er iemand op bepaalde tijden niet speelt en mij een kans wil geven om de beta te proberen... zou ik wel tof vinden.
[ Voor 13% gewijzigd door marshallq op 22-04-2008 14:01 ]
Verwijderd
Lijkt mij dat dat gewoon kan ja. Net als bij WoW. Zijn je 30 dagen om, dan moet je toch een 60 dagen kaart kopen.Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:49:
@ Anubys:
Heb jij een idee of een 60 dagen pre paid kaart een vereiste is om te starten met AoC? Of kun je de game ook "activere" enkel met de 30 dagen abo. die er bij zit?
doe mij eens een link met de zelfde aanbieding
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Verwijderd
Dat wat gewoon kan? Bij WoW ben je ook verplicht om gelijk een pre paid er bij te kopen ook al zitten er "gratis" 30 dagen bij.Boagriuz schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:18:
[...]
Lijkt mij dat dat gewoon kan ja. Net als bij WoW. Zijn je 30 dagen om, dan moet je toch een 60 dagen kaart kopen.
Verwijderd
mijn guild gaat op een FFA-PvP spelenaapenootjes schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 13:57:
Inderdaad, heb hem vanochtend al ontvangen waarvoor mijn dank!
Helaas ben ik nu op mijn werk dus kan ik nog niet beginnen. Ik kan niet wachten tot vanavond
Op welke server gaat iedereen eigenlijk spelen? Ik ken nog verder niemand persoonlijk die AoE gaat spelen.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2008 15:42 ]
- Funcom has received some pre-order data, but it does not have an aggregated global overview of the number of pre-orders for the game. Different retail chains in various markets follow very different routines with respect to collecting and reporting preorder numbers. The Company interprets the data it has received as positive and is part of the data foundation for the scaling of the server park. The
pre-order numbers in some important retail chains track as among the highest for any MMO launched.
- The Age of Conan community keeps growing and reflects the momentum of the game. There were 475.000 unique visitors at ageofconan.com in the last week (according to Googleanalytics)
- Funcom has at present scaled the server park for the Age of Conan game for handling 500.000-600.000 active subscribers for the launch period, under a set of assumptions for playtime per subscriber, number of subscribers per server, number of subscribers per game clients sold etc. Funcom may, in the period before launch, decide to further adjust the server capacity according to the game momentum leading up to launch.
• Key pricing parameters for the game will be:
o The Standard game SKU will have a Suggested Retail Price (SRP) of 59,99 USD in North America and at 49.99 Euro in the European markets. Funcom will receive a share of the wholesale price of the product which is the price selling into the retail-chains, which naturally is lower than the SRP.
o The subscription fee will be priced at 14,99 USD in North America and 12,99 Euro in the European markets (plus VAT where applicable)
Dat ga ik sowieso niet spelen, wordt een hel. (al begrijp ik dat er mensen zijn die dat leuk vinden)
Verwijderd
Tot op heden heeft iedere MMO(wow/tabula/lotro) een Pre-paid kaart of Credit Kaart nodig gehad om de acount te activeren, dus ik ga er 99% zeker vanuit dat het bij AOC ook is, met andere woorden regel een credit kaartVerwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:49:
@ Anubys:
Heb jij een idee of een 60 dagen pre paid kaart een vereiste is om te starten met AoC? Of kun je de game ook "activere" enkel met de 30 dagen abo. die er bij zit?
Verwijderd
als je op een RP server gaat spelen dan wordt het een RP-PvP server. Er zullen bij launch geen RP-PvE server komen.On_E schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:07:
[...]
Dat ga ik sowieso niet spelen, wordt een hel. (al begrijp ik dat er mensen zijn die dat leuk vinden)
Zit zelf te denken aan een RP server, het niveau is toch vaak net even iets hoger op dat soort servers, is mijn ervaring in WoW iig.
Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:22:
[...]
als je op een RP server gaat spelen dan wordt het een RP-PvP server. Er zullen bij launch geen RP-PvE server komen.
Je opties voor servers zijn dus: RP-PvP, FFA-PvP en Pve
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Yep.Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:39:
Wat wordt er bedoeld met FFA-PVP? , betekend het dat je iedereen kunt mollen?
Verwijderd
Ja, FFA-PvP is dat iedereen free game is... alleen je guildies en de mensen die in je grp zitten kun je niet aanvallen.Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:39:
Wat wordt er bedoeld met FFA-PVP? , betekend het dat je iedereen kunt mollen?
Er komt, volgens mij, een penalty op low-levels ganken.On_E schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:45:
Yep.
En aangezien er geen facties zijn zoals in WoW blijf ik er ver vandaan.
Ben sowieso al niet de snelste leveller, en ik heb weinig trek in continu dood te gaan omdat er een rits lvl 80 spelers zich verveelt.
Music is not just a sound, it's a way of living.
Nice.Qck schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:49:
Er komt, volgens mij, een penalty op low-levels ganken.
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Verwijderd
Laat maar weten zodra server names bekend zijn kijken we of we op de zelfde server spelenQck schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:49:
Mijn guild gaat hoogstwaarschijnlijk voor de PvP server, maar als ik er al snel achterkom dat het gigantisch irritant is om om de zoveel minuten geganked te worden, ga ik lekker naar een PvE server. Wat ook wel jammer is want dan kan je zelf natuurlijk ook niet PvP-en en dat is wel iets wat ik erg leuk vind. (In WoW speel ik voornamelijk PvP atm.)
Verwijderd
Inderdaad, reken mij ook maar in samen met wat irl friends.Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:52:
[...]
Laat maar weten zodra server names bekend zijn kijken we of we op de zelfde server spelen
Blub
[ Voor 41% gewijzigd door SinergyX op 22-04-2008 17:13 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nog niet geprobeerd, zou op zich goed te doen zijn, maar inventory , map, quests ed. wordt toch wat lastiger.Viper2k1 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:52:
Heeft iemand de game al met een gamepad geprobeerd? Is dat een beetje te doen met het vechtsysteem? Lijkt me best wel ideaal eigenlijk.
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Het is redeljk te doen, maar je bent wel even bezig met remappen en hoe verder je komt (en meer combo's en abilities krijgt) begin je toch de handigheid van alle moves op je keyboard te missen (imo dan).Viper2k1 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:52:
Heeft iemand de game al met een gamepad geprobeerd? Is dat een beetje te doen met het vechtsysteem? Lijkt me best wel ideaal eigenlijk.
Le Meow
Verwijderd
zag wel tovallig dit ergens staan:Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:49:
@ Anubys:
Like other MMO games, there will be a subscription fee. The official site states that you can play all the way up to level 20 out of a possible 80 level cap (levels 1-20 being the single player portion of the game) completely free of charge. Each player gets 30 days free when they start out, and that free-trial period does not start until the player chooses to enter the MMO portion of the game
Verwijderd
Verwijderd
hehe, idd heel verleidelijk in dit geval. Vind het wel wat hebben dat tot lvl 20 single player gedeelte, lkkr op je gemakkie de game ontdekken.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2008 20:18 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Hmm ik had gelezen dat die 30 dagen al van start gingen als je de singleplayer speelt want je speelt dan al op de servers stond er.
Dit dus.
Verwijderd
Dan heb je er nog een paar duizend uit azie te gaan vrees ikSinergyX schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 17:12:
Mocht ik een maandje proberen, wordt het zeker de PvE server
Het lijkt me nog steeds niet mijn ding, maar ik moet en zal elke MMO hebben gespeeld
Geeft Dynabyte ook Rhino's? dacht alleen play.com?Boagriuz schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 13:10:
Ik heb gelijk maar een 60 dagen card erbij besteld, zodat ik boven de €50 kwam bij de Dynabite en ik weer 2 euro nog wat verzendkosten korting kreeg xD..
Dynabite heeft iig geen beta-keys, ietwat jammer, maar dan nog, ik wacht nog wel even een maandje. Iig wel een mooie rhino cadeau
[ Voor 26% gewijzigd door Triumph-Design op 23-04-2008 06:44 ]
Ik heb bij play.com nog nooit een game op de release datum ontvangen, meestal tussen 1 en 2 weken later (5 a 10 werkdagen).Triumph-Design schreef op woensdag 23 april 2008 @ 06:52:
Toch nog een vraag..
bol.com / dynabyte etc geven 23 / 5 / 08 aan als release..
play.com geeft 20 / 5 / 08 aan
wat is wijsheid, gokken op dat play.com snel is met verzenden naar NL?
of toch de NL webshops gebruiken..
Maar hoe werkt dat dan met die pre-order bonus, je krijgt als het goed is een download link en een pre-access code, dat zou genoeg moeten zijn om te kunnen spelen, niet?reggie2000 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 08:25:
[...]
Ik heb bij play.com nog nooit een game op de release datum ontvangen, meestal tussen 1 en 2 weken later (5 a 10 werkdagen).
Vind ik bij een single player game niet zo erg maar bij een mmorpg zijn juist die eerste dagen zo leuk en hectisch (vind ik) dus ik zou op dynabyte gokken.
Dit dus.
Volgens mij geldt dat alleen als je 5 euro overmaakt in de funcom online shop. Dus naast de preorder moet je nog eens 5 euro overmaken om daadwerkelijk 3 dagen eerder te starten (als ik het goed heb).FunkyTrip schreef op woensdag 23 april 2008 @ 08:47:
Dat lijkt me ook, Pre-orders krijgen immers 3 dagen headstart als ik het goed begrijp...
Dat lijkt me sterk. Ben nog nergens tegengekomen dat je voor de headstart extra zou moeten betalen. Iets wat ik ook erg vreemd zou vinden.Tony L schreef op woensdag 23 april 2008 @ 08:52:
[...]
Volgens mij geldt dat alleen als je 5 euro overmaakt in de funcom online shop. Dus naast de preorder moet je nog eens 5 euro overmaken om daadwerkelijk 3 dagen eerder te starten (als ik het goed heb).
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
in een nieuwsbrief http://community.ageofcon...LETTER/issue15/index.htmlMrFl0ppY schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:02:
[...]
Dat lijkt me sterk. Ben nog nergens tegengekomen dat je voor de headstart extra zou moeten betalen. Iets wat ik ook erg vreemd zou vinden.
[ Voor 15% gewijzigd door Triumph-Design op 23-04-2008 09:08 ]
ah bah, das nou al de tweede keer dat je voordeel kunt krijgen als je maar extra dokt. Nouja dan steken ze die 3 dagen maar waar de zon niet schijnt!~Triumph-Design schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:07:
[...]
in een nieuwsbrief http://community.ageofcon...LETTER/issue15/index.html
stond dit:
If you pre-order the game you will be allowed into the world of Hyboria several days prior to the official opening of the servers, which is set for May 20th in North-America and May 23rd in Europe. This is what we call the Early Access program.
By pre-ordering the game from a retailer that retailer will supply you with a pre-order key. You can use this key to purchase Early Access from the Funcom website for $5 / 5€.
Jup ik zie het nut er ook niet echt van in. Ten eerste valt het midden in de week dus zoveel uur zou ik sowieso niet kunnen spelen. Als het in het weekend viel dan zou het een ander verhaal zijn, bv. vrijdag t/m zondag early access.Triumph-Design schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:07:
[...]
Vind die 5$ 5euro wel beetje dodgy tbh
quote: http://www.slashgear.comIf you pre-order Age of Conan, you will be able to play the game before others. Yes, it will be the actual live servers, but there is a catch. You’ll have to pony up an extra $5 to play 3 days early. That seems a bit steep just for three days of play.
Uiteraard kun je dan nog discussiëren of je die 13 dagen $5/€5 waard vindt. Ik zou het betalen, maar ja ik vrees dat Dynabyte niet aan pre-order keys doet.Purchasing Early Access will not only give you the chance to jump into Conan’s world before the rest of the world, but it will also give you ten extra days of free play time. These ten days are added to your thirty days of free play that is included in the retail.
Over het hoofd gezienXXlerator schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:32:
Als jullie gaan quoten moet je wel alles quoten:
1
2
3
| 25 x 13 ------- = 10.83 30 |
Pwnd
Je moet eens weten hoeveel ik er al heb gespeeldBosmonster schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 22:53:
[...]
Dan heb je er nog een paar duizend uit azie te gaan vrees ik
Verwijderd
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
[ Voor 19% gewijzigd door vgroot op 23-04-2008 10:47 ]
Canon EOS 400D - Tamron 17-50mm f/2.8
Waar ik bang voor ben is dat er amper variatie binnen de classes is. Je heb je standaard setje skills, met profession tabel (ala WoW) erachter om een en ander te boosten. maw, op lvl 80 heeft zo'n beetje iedereen zo'n beetje dezelfde skills binnen 1 class. edit: nu ik nog een keer die classes bekijk.. hoog WoW-gehalteVerwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 10:21:
Oh god, wat een hoop classes. Ik wilde als eerst een melee class rollen maar nu ik zie wat die necromancer + demonologist kan qua talents lonkt dat ook wel erg....
[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 23-04-2008 12:12 ]
Juistem, ik ook hier, ga dan ook waarschijnlijk Guardian spelen of Conquerer, aangezien ik two handed ook wel mooie wapens vind. Toch lijken die buffs me weer wat minder en gewoon bruut slachten en tanken vind ik dan weer leuker.SinergyX schreef op woensdag 23 april 2008 @ 12:11:
[...]
1 ding zeker, alles wat cast ga ik dus absoluut niet nemen, als er iets is wat ik totaal niet kan beamen is het dat belachelijke 'chanting' gebeuren.
Ziet er idd naar uit dat je weinig variatie hebt. Als blijkt dat bepaalde builds enorm goed zijn dan zullen veel mensen die toch wel maken en gebruiken (kijk naar bv. Guild wars).SinergyX schreef op woensdag 23 april 2008 @ 12:11:
[...]
Waar ik bang voor ben is dat er amper variatie binnen de classes is. Je heb je standaard setje skills, met profession tabel (ala WoW) erachter om een en ander te boosten. maw, op lvl 80 heeft zo'n beetje iedereen zo'n beetje dezelfde skills binnen 1 class. edit: nu ik nog een keer die classes bekijk.. hoog WoW-gehalte
1 ding zeker, alles wat cast ga ik dus absoluut niet nemen, als er iets is wat ik totaal niet kan beamen is het dat belachelijke 'chanting' gebeuren.
@vgroot, saldo naar je bankrekening overmaken?
Het is een beetje hoe je 't spel ingaat. Ik denk dat hardcore pvp echt niet puur om de ego trip 't gaat spelen; ook die mensen hebben gewoon 't leuke tijd in een spelletje. Zie 't als een 3d shooter. Als je echt voor 't questen en craften gaat is PVE voor jouw. Ik ben denk ik zo'n PVPer , maar ik ben er echt niet voor jouw, om jouw te irriteren. Ik speel mijn spel.. hopelijk kan je die nuance inzien. Oh en ik heb wel m'n moraal hoor, als er iemand met een mobje bezig is zal die hoogstwaarschijnlijk met rust gelaten worden.. totdat de mob dood isFunkyTrip schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 21:54:Als PvP echt FFA is, dan blijf ik lekker PvE. Rustig levelen en van het spel genieten is vrijwel onmogelijk als je elke paar seconden omver wordt geploegd door mensen die veel hoger in level zijn (in ieder geval net laag genoeg om geen penalty te krijgen...als het ze al interesseert. In andere FFA games werd ook gauw duidelijk, dat veel diehard PvPers maar 1 doel hebben: zoveel mogelijk ganken en hoe irritanter ze dat kunnen doen, hoe beter. Het liefst op een dusdanige wijze dat de laatste klap door een monster wordt gegeven, zolang het maar voor het slachtoffer op de meest nadelige wijze plaatsvindt.
Blub
[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 23-04-2008 13:08 ]
ja uh liever niet?SinergyX schreef op woensdag 23 april 2008 @ 12:11:
[...]
@vgroot, saldo naar je bankrekening overmaken?
Canon EOS 400D - Tamron 17-50mm f/2.8
Verwijderd
Hmm bij mij dus wel, ze versturen dvd's en games altijd voor de officiële releasedatum hoor.reggie2000 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 08:25:
[...]
Ik heb bij play.com nog nooit een game op de release datum ontvangen, meestal tussen 1 en 2 weken later (5 a 10 werkdagen).
Vind ik bij een single player game niet zo erg maar bij een mmorpg zijn juist die eerste dagen zo leuk en hectisch (vind ik) dus ik zou op dynabyte gokken.
Verwijderd
Naar wat ik begreep is dat nu het geval (beta) maar wordt dat vervangen door spellweaving, een vorm van combinaties maken.SinergyX schreef op woensdag 23 april 2008 @ 13:05:
Komt beetje vanuit WoW (was ervoor al, maar daarin werd het zegmaar 'beroemd'). Je ziet een balkje die langzaam opbouwt voordat je skill wordt executed. Soms heet het casting, dan heet het chanting of summoning.
De tussen animatie is meestal simpel, herhalend en tergend irritant. In andere MMO's is casting gewoon onderdeel van die animaties (CoH bv) of relatief kort (gemiddeld 2sec max in GW). Sommige games hebben het aardig in de actie opgenomen, in WoW vond ik het gewoon slecht uitgewerkt en uitermate irritant (itt elementalist van bv GW).
Voorbeeld van GW gaat deels op, het feit is dat je daar simpelweg bijna oneidig hoeveelheid combinaties kan bouwen, zelfs op de 'populaire' kan je variaties opbrengen (of je hebt groot gebrek aan eigen inspiriatie), maar behoud het feit dat het kan. Stap in een willekeurig en je ziet bijna nooit dezelfde build. Dat er dus populaire builds komen is beetje in elk spel, maar juist de mogelijkheid hebben tot (grote) variatie van je skills/build/etc lijkt mij gezien de classes niet het geval gaan worden in AoC.
Daarentegen de 'combo' opbouw lijkt me wel weer interessant, mits uiteraard goed is uitgewerkt. Wat ik van de filmpjes zag, ziet het er vrij goed uit. Blijft wel mijn grote hoop dat AoC weinig van die 'wtfbbqipwnorz' kiddies die enkel de termen 'pk, pwn en ganking' kennen zal hebben
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2008 15:21 ]
Verwijderd
Oke jij doet dat misschien niet, maar anderen dan weer wel.bstard schreef op woensdag 23 april 2008 @ 13:01:
[...]
Het is een beetje hoe je 't spel ingaat. Ik denk dat hardcore pvp echt niet puur om de ego trip 't gaat spelen; ook die mensen hebben gewoon 't leuke tijd in een spelletje. Zie 't als een 3d shooter. Als je echt voor 't questen en craften gaat is PVE voor jouw. Ik ben denk ik zo'n PVPer , maar ik ben er echt niet voor jouw, om jouw te irriteren. Ik speel mijn spel.. hopelijk kan je die nuance inzien. Oh en ik heb wel m'n moraal hoor, als er iemand met een mobje bezig is zal die hoogstwaarschijnlijk met rust gelaten worden.. totdat de mob dood is
[ Voor 52% gewijzigd door SinergyX op 23-04-2008 15:38 ]
Nee, ze bedoelen item decay zoals in WoW...als je iets draagt gaat het in kwaliteit achteruit tot je het moet repareren of vervangen. Dingen op de grond gooien kan over het algemeen niet in de huidige mmorpg's.Tony L schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:27:
12.4 Will items decay over time?
Item decay is a controversial topic, as we know. At the moment, there are no plans to have item decay in the game, but we will listen to our players and beta testers on that topic.
Zou dus inhouden dat als je iets dropt, dat dit blijft liggen totdat de server gereset wordt.
Dit dus.
Ik heb in WoW altijd op PvP servers gespeeld en ben ook redelijk eervol. Netjes wachten tot die zittende etende mage weer vol health is alvorens hem uit stealth te crittenbstard schreef op woensdag 23 april 2008 @ 13:01:
Het is een beetje hoe je 't spel ingaat. Ik denk dat hardcore pvp echt niet puur om de ego trip 't gaat spelen; ook die mensen hebben gewoon 't leuke tijd in een spelletje. Zie 't als een 3d shooter. Als je echt voor 't questen en craften gaat is PVE voor jouw. Ik ben denk ik zo'n PVPer , maar ik ben er echt niet voor jouw, om jouw te irriteren. Ik speel mijn spel.. hopelijk kan je die nuance inzien. Oh en ik heb wel m'n moraal hoor, als er iemand met een mobje bezig is zal die hoogstwaarschijnlijk met rust gelaten worden.. totdat de mob dood is
Dit dus.
Thanks voor de uitleg! Dacht echt dat ze wat anders bedoelden (maar dat had je wel doorFunkyTrip schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:42:
[...]
Nee, ze bedoelen item decay zoals in WoW...als je iets draagt gaat het in kwaliteit achteruit tot je het moet repareren of vervangen. Dingen op de grond gooien kan over het algemeen niet in de huidige mmorpg's.
Daarom is mijn voorkeur ook een RPPVP server; ik verwacht daar iets volwassener gedrag dan 't idiote gegrieve.Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:20:
[...]
Oke jij doet dat misschien niet, maar anderen dan weer wel.
[ Voor 27% gewijzigd door bstard op 23-04-2008 17:14 ]
Blub
Play.com misschien wel maar het gaat wel via de engelse post en die is niet zo vlot.Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:05:
[...]
Hmm bij mij dus wel, ze versturen dvd's en games altijd voor de officiële releasedatum hoor.
Verwijderd
Waarom word in een ("ubah") guild zitten altijd als hardcore gezien, en meer solo spelen als casual?SinergyX schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:34:
Member van een 'ubah' guild zijn wordt dus een 'prioriteit' in het spel, beetje jammer. (casual gamers maken daar weinig kans).
Het voordeel van een RPPvP server, is dat je er meer volwassen spelers zult aantreffen. Het nadeel is dat je je altijd aan al die RP regels moet houden. Als je dit gewoon leuk vindt, is een RPPvP server natuurlijk echt iets voor jou. Maar vergeet niet, op een gewone PvP server kun je natuurlijk ook RPen, hoewel het in mindere mate aanwezig is.Boagriuz schreef op woensdag 23 april 2008 @ 17:31:
Nu dit nieuwe artikel gelezen te hebben ben ik overtuigd, ik ga voor Guardian:
http://pc.ign.com/articles/868/868568p1.html
Artikel betreft info over de Soldier types en de Priest types, best leuk en aardig om even door te lezen.
@Killerbees, zou de PvP-RP server dan niet meer iets voor jou zijn? Ik denk iig dat ik op zo'n type server ga spelen.
Vaak worden mensen die in een goede PvP guild/end-game PvE guild (bij WoW) vaak als hardcore gezien omdat ze 'goed' in iets zijn. Bij guildless mensen valt het minder op, omdat als je echt ver wil komen in PvP/PvE, vaak toch wel in een guild gaat.Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 17:47:
[...]
Ik vind het heel belangrijk dat je in AoC ook "hardcore" kunt zijn/behandeld worden als je niet in een guild zit.
Ik kies er bewust voor om op het moment bijv. in WoW niet in een guild te zitten, maar ik zou mezelf niet casual noemen. Dit zijn voor mij keuzes, heeft imo geen zak te maken met casual of hardcore.
[ Voor 21% gewijzigd door Beunhaas op 23-04-2008 17:53 ]
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2008 18:07 ]
Het grote verschil (voor mij) tussen hardcore en casual is vrijheid van spelen. Uiteraard heeft iedereen een eigen gedachten achter de woorden hardcore en casual. (zo zal ik bv nooit het woord ganking oid zal gebruik).Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 17:47:
Waarom word in een ("ubah") guild zitten altijd als hardcore gezien, en meer solo spelen als casual?
Ik ken mensen die niet in een guild zitten, maar als je weet hoeveel tijd en moeite ze toch in een game (dit geval WoW) stoppen...daar zou een eentje in een harcore guild nog van slikken.
[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 23-04-2008 18:11 ]
Verwijderd
Ik vat je ook absoluut niet als negatief op hoor.SinergyX schreef op woensdag 23 april 2008 @ 18:10:
[...]
Het grote verschil (voor mij) tussen hardcore en casual is vrijheid van spelen. Uiteraard heeft iedereen een eigen gedachten achter de woorden hardcore en casual. (zo zal ik bv nooit het woord ganking oid zal gebruik).
Ik ken diverse mensen in MMO's die tot wel de top 10 beste spelers van dat spel horen, maar zij bepalen nog altijd zelf wanneer ze wel en niet spelen. Avondje niet? dan niet. Even snel uurtje? ook goed. Juist, casual gamersWanneer ze willen, hoe ze willen, waar ze willen. Hoe goed ze zijn of dergelijk is meer gerelateerd aan inzicht en kennis, mi niet tussen casual of hardcore.
De meer hardcore spelers in een guild zitten meestal vast aan 'strakke' raidtimes, builds of tactics, hun vrijheid tot spelen is beperkt tot hun 'loyalty' naar de guild. Relatief strakke week programma's, veelal vaste taken. Ik heb zelf ook in een 'hardcore' clan gezeten (nee, niet in WoW) waar het niet ongewoonlijke was dat er diverse mensen hun bed werden uitgebeld omdat er weer een raid (oid) aan de gang was.
Ter duidelijkheid, dit bedoel ik dus absoluut niet negatief. Echter een beetje bekend persoon in de wereld van WoW weet de (gevaarlijke) gevolgen van zo'n 'hardcore' speelstijl. De leeftijdsgrens in AoC zal dit hopelijk een groot stuk tegenhouden en ik begrijp absoluut dat gewone spelers ook hun hachje kunnen vinden in AoC. Ook mijn 'twijfels' over de systeemeisen zijn puur speculatief en enkel gebaseerd op wat ik heb gehoord (van oa beta speler) en heb gezien. AoC op papier heb ik persoonlijk mijn twijfels, ik ga ook zeker een tijdje spelen om te kijken of de twijfels gegrond zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2008 18:24 ]
Dit vraag ik me dus af, ik heb besteld bij Play.com omdat zij dus mee doen aan de early access.Dragantus schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:39:
Ik denk trouwens dat ik hem zelf gewoon maar bij Dynabyte haal want als je hem bij zo'n Engelse winkel haalt heb je misschien wel die 3 dagen early-access maar als je pech hebt en de doos dan te laat bij je aankomt zit je het weekend weer zonder.
Klopt bij de early access moet je alles downloaden. Zou dus niet uit moeten maken of je DVD op tijd is of niet.Triumph-Design schreef op woensdag 23 april 2008 @ 23:12:
[...]
Dit vraag ik me dus af, ik heb besteld bij Play.com omdat zij dus mee doen aan de early access.
Je besteld daar dus je krijgt een e-mail met een early access code, die moet je dan bij funcom 'kopen' en dan ? dan kan je de game toch downloaden en spelen met de code die funcom je geeft? lijkt mij..
Dan heb je dus 13 dagen totdat ze het afleveren en dan activeer je de 30 dagen die je krijgt bij het volledige spel?
Correct me if i'm wrong
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Ik heb hier niets officieels over gezien maar misschien is het inderdaad wel zo, kwam eerder deze post tegen: http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=72397Triumph-Design schreef op woensdag 23 april 2008 @ 23:12:
Dan heb je dus 13 dagen totdat ze het afleveren en dan activeer je de 30 dagen die je krijgt bij het volledige spel?
Correct me if i'm wrong
Volgens mij is het wel duidelijk dat je 13 dagen 'safe' bentDragantus schreef op donderdag 24 april 2008 @ 10:42:
[...]
Ik heb hier niets officieels over gezien maar misschien is het inderdaad wel zo, kwam eerder deze post tegen: http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=72397
Link is doodTriumph-Design schreef op donderdag 24 april 2008 @ 11:30:
Btw, mijn oude guild Tainted Souls van world of warcraft gaat voor de helft overstappen en we gaan serieus bezig met 1 van de grootste guilds te worden meer info op:
http://aoc.triumph-design.com
Dus mocht je nog op zoek zijn naar een serieuse guild wat een mix gaat worden tussen hardcore gamers en casual gamers, schroom je niet te registreren en je voor te stellen op het forum.
Werkt hier gewoon.
[ Voor 4% gewijzigd door Dragantus op 24-04-2008 14:48 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq