Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Eergister werd het eerste deel gepubliceerd, met Soldier/Priest, en vandaag ook nog Mage/Rogue
Mage/Rogue
Soldier/Priest
de status is nu op Coming Soon 15:45
elke dag geven ze keys weg tot 1 mei dan start de beta.
http://www.fileplanet.com/promotions/ageofconan/beta/
ik ga lekker F5 drukken voor de rest van de middag

Canon EOS 400D - Tamron 17-50mm f/2.8
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
ik had nog wat tegoed op paypal van mijn verkochte wow account !
nice
[ Voor 56% gewijzigd door vgroot op 24-04-2008 16:13 ]
Die eerste indruk zit wel goed hier overigens
Verwijderd
Ik ga zelf niet de beta spelen omdat ik dan weer opnieuw kan beginnen als het origineel uitkomt en daar heb ik absoluut geen zin in.
Nu wil ik zoals altijd een healer gaan spelen.
Kan iemand die ze geprobeert heeft de verschillen een beetje uitleggen. En of ze ook enigzins zelf kunnen combaten
Beetje zoeken daartussen en je kan ze toch wel vinden? Of wacht gewoon tot spel er is, gezien je toch 'gratis' het solo gedeelte mag spelen.
- Priest of Mitra, als het goed is de beste healer
- Tempest of Set, healer met magic DPS
- Bear Shaman, healer met melee DPS
Zo simpel zou je het kunnen zien.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
dit snap ik niet helemaal vertel?SinergyX schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:57:
Beetje zoeken daartussen en je kan ze toch wel vinden? Of wacht gewoon tot spel er is, gezien je toch 'gratis' het solo gedeelte mag spelen.
En het is de moeite om betalend member van Fileplanet te worden omdat het je in de gelegenheid stelt om voor maar 8 euro (16 dollar, lang leve de sterke euro \o/) de game een week of 2 te proberen. Mocht het spel je dus tegenvallen ben je maar 8 euro kwijt, in tegenstelling tot 45 die je zou uitgeven in de winkel zonder te testen (of 35 euro wanneer je bij Play of GAME bestelt). De laatste MMO die ik na 2 weken de prullenbak in heb gegooid was PotbS, die ik dus zonder te beta testen heb gekocht :[
PS. 8 euro is het minimum wat je kwijt bent aan een subscription voor 3 maanden. Als de D/L klaar is cancel ik 'm gelijk weer.
[ Voor 7% gewijzigd door aeon21 op 24-04-2008 18:11 ]
http://aoc.triumph-design.com werkt weer gewoonDragantus schreef op donderdag 24 april 2008 @ 14:46:
[...]
Werkt hier gewoon.
Wel een aardig design trouwens, en ik zie dat je (ook) in Haarlem woont Triumph
Het grootste probleem wat ik overigens altijd met deze spellen heb is dat ik niet kan kiezen wat of welke class ik nou eigenlijk wil spelen. Tot zover vind ik een Bear Shaman en Dark Templar wel cool, alleen lastig te zien hoe het op latere levels is...
Edit: Whoops nu niet meer! Syntax error
eindelijk klaar met het editen van Php-fusion pagina's zoals ik het wil hebben.
Nog al een gedoe, maar goed het werkt nu, Haarlem voor de winst.
Verwijderd
Hmm je hebt echt geen betaalde account nodigaeon21 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 17:49:
Ik heb mijn key rond een uur of 4 vandaag gekregen. Heb speciaal voor dat doel GameSpy Comrade geínstalleerd en dan vervolgens TeamFilePlanet als Ambassador toegevoegd. Die vertelde mij vervolgens realtime wanneer de keys weer beschikbaar waren. Werkt perfect.
En het is de moeite om betalend member van Fileplanet te worden omdat het je in de gelegenheid stelt om voor maar 8 euro (16 dollar, lang leve de sterke euro \o/) de game een week of 2 te proberen. Mocht het spel je dus tegenvallen ben je maar 8 euro kwijt, in tegenstelling tot 45 die je zou uitgeven in de winkel zonder te testen (of 35 euro wanneer je bij Play of GAME bestelt). De laatste MMO die ik na 2 weken de prullenbak in heb gegooid was PotbS, die ik dus zonder te beta testen heb gekocht :[
PS. 8 euro is het minimum wat je kwijt bent aan een subscription voor 3 maanden. Als de D/L klaar is cancel ik 'm gelijk weer.
Heb tenminste jaren en jaren geleden ooit een fileplanet account aangemaakt en kan nu overal aan meedoen mits ik snel genoeg ben.
[ Voor 20% gewijzigd door aeon21 op 24-04-2008 21:14 ]
Ik zat net ff te kijken en ik blijk ook nog 2 accounts op fileplanet te hebben (echt jaren niet gebruikt en helemaal vergeten). Maar ik vraag me af of je dan wel in aanmerking komt omdat ik niks betaal. Het word dus ff afwachten of ik ook een key krijg bij de volgende batch.Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 21:07:
[...]
Hmm je hebt echt geen betaalde account nodig![]()
Heb tenminste jaren en jaren geleden ooit een fileplanet account aangemaakt en kan nu overal aan meedoen mits ik snel genoeg ben.
En zijn deze keys voor de U.S. beta of kun je er ook mee op europese servers ?
Ik ben erg benieuwd naar deze game en als ie echt leuk is neem ik misschien wel een abbo. Bij andere mmorpgs vond ik de games het geld niet waard per maand. Zo konden de characters en graphics van world of warcraft konden me echt niet boeien en speelde de game niet lekker. Maar dit is de eerste mmorpg waarbij ik serieus overweeg om ervoor te betalen. Ik hoop dus ook een beta key te krijg om de game eerst uit te proberen.
-edit-
Refresh net weer ff de fileplant page en zijn alle keys van batch 2 verdeeld terwijl ik deze post maakte
Verdelen ze zo weinig keys ofzo ?
[ Voor 6% gewijzigd door Rutger Mulder op 24-04-2008 22:03 ]
Verwijderd
Heb nu nog geen key maar sta wel ingeschreven keys worden weggevens kwestie van aanwezig zijn op de juiste tijd.aeon21 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 21:12:
hoe heb je de key voor AoC dan gekregen als ik vragen mag?
Destijds met crysis beta ook een key bemachtigd zonder subscribers account.
Als je geen account had moet je zogenaamd ook bij hun een subscripers account aanmaken.
Denk dat ik mzzl heb gehad dat ik jaren geleden een account heb geregistreerd.
Nu met conan zie je ook dat ze steeds een batch releasen naja maak een kleine kans zoniet kan ik altijd nog van mijn ce genieten op 23 mei
Verwijderd
net weer een mailtje van fileplanetRutger Mulder schreef op donderdag 24 april 2008 @ 22:01:
[...]
-edit-
Refresh net weer ff de fileplant page en zijn alle keys van batch 2 verdeeld terwijl ik deze post maakte
Verdelen ze zo weinig keys ofzo ?
Dus iedereen zal dit nu wel doen wat de kans op een key nihil maakt. Naja jammer 50000 is natuurlijk een klein aantal als je ziet hoe gewild deze game is.Hey Everyone!
We're finding that some emails are being blocked or bounced and are arriving in mail boxes slowly.
To remedy this situation and ensure you receive your release notification as quickly as possible please follow these instructions:
1. Download Comrade HERE: http://www.fileplanet.com/promotions/ageofconan/index2.aspx
2. Keep Comrade up and running with TeamFilePlanet Ambassador in the client
3. As soon as the TeamFilePlanet Ambassador messages you in Comrade, click on the link it sends you or go to http://www.fileplanet.com/promotions/ageofconan/beta/
For your information the Beta page mentions status updates. Here is a quick look at what those status updates mean:
TBD - We are monitoring load to determine how many key releases we can have in the day
Confirmed - A key release has been confirmed for that day
Coming Soon - Key release is within 2 hours
Distributed - That batch has been depleted
Thanks! We hope you enjoy the program.
Yep, mijn fileplanet/gamespy account is nog uit 2002 ofzo, maar ja, dan mag je de game met ~50kb max downloaden via de gratis servers. En het spel is 12 GB, oftwel 66 uur downloaden. Op zich geen probleem omdat de beta toch niet begint voor 1 mei, maar moet je wel PC aan laten staan en hopen dat de d/l niet verbreekt etc.Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 22:03:
[...]
Heb nu nog geen key maar sta wel ingeschreven keys worden weggevens kwestie van aanwezig zijn op de juiste tijd.
Destijds met crysis beta ook een key bemachtigd zonder subscribers account.
Als je geen account had moet je zogenaamd ook bij hun een subscripers account aanmaken.
Denk dat ik mzzl heb gehad dat ik jaren geleden een account heb geregistreerd.
Nu met conan zie je ook dat ze steeds een batch releasen naja maak een kleine kans zoniet kan ik altijd nog van mijn ce genieten op 23 mei
Edit, net nagevraagd bij een maatje, hij heeft ook al een account maar betaalt dus niet. Toen hij eerder op de dag de key wilde krijgen (ze waren op dat moment available rond 4 uur) werd hij diverted naar de webpage waar je een subscription moet betalen. Dus je kunt dus niet gratis de key krijgen.
Update: Op deze link staat het nog eens duidelijk: http://www.fileplanet.com...ofconan/beta/sub_acq.aspx
Rechts bovenaan.
[ Voor 18% gewijzigd door aeon21 op 24-04-2008 22:59 ]
maar toen heb ik maar 15 dollar betaald en dan kan het wel!
dus vanaf 1 mei kan ik spelen!!
Heb de 13.2 GB grote file twee keer gedownload aangezien ik dacht dat de eerste corrupt was
Verwijderd
ik wist dat er een gedeelte van TS inderdaad naar AoC en had al wat info ingewonnen bij jullie via 1 van jullie roguesTriumph-Design schreef op donderdag 24 april 2008 @ 11:30:
Btw, mijn oude guild Tainted Souls van world of warcraft gaat voor de helft overstappen en we gaan serieus bezig met 1 van de grootste guilds te worden meer info op:
http://aoc.triumph-design.com
Dus mocht je nog op zoek zijn naar een serieuse guild wat een mix gaat worden tussen hardcore gamers en casual gamers, schroom je niet te registreren en je voor te stellen op het forum.
welke server gaan jullie voor?
Servernames zijn er nog niet officieel, hoewel je wel wat kunt gokken. Er loopt op het moment hier een poll op de forums over wat voor soort namen de servers krijgen:Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 09:43:
http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=71829
Ziet er naar uit dat 'Gods' gaan winnen, wel jammer dat Characters zo ver achter loopt want ik had wel op Casilda willen spelen
Verwijderd
hmm naja misschien dan aangepast destijds met crysis beta ook een soortgelijke actie en hier gelukkig wel een key bemachtigd naja dan wacht ik wel tot 23 meiaeon21 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 22:23:
[...]
Yep, mijn fileplanet/gamespy account is nog uit 2002 ofzo, maar ja, dan mag je de game met ~50kb max downloaden via de gratis servers. En het spel is 12 GB, oftwel 66 uur downloaden. Op zich geen probleem omdat de beta toch niet begint voor 1 mei, maar moet je wel PC aan laten staan en hopen dat de d/l niet verbreekt etc.
Edit, net nagevraagd bij een maatje, hij heeft ook al een account maar betaalt dus niet. Toen hij eerder op de dag de key wilde krijgen (ze waren op dat moment available rond 4 uur) werd hij diverted naar de webpage waar je een subscription moet betalen. Dus je kunt dus niet gratis de key krijgen.
Update: Op deze link staat het nog eens duidelijk: http://www.fileplanet.com...ofconan/beta/sub_acq.aspx
Rechts bovenaan.
Euh, die systeemeisen zijn way over the top. Het gros van de MMO spelers draaien echt niet al op dat soort specs. Ik vervang me PC elke 2 jaar en ik voldoe net aan de minimum systeemeisen mits ik 1280*960 op me 22" breedbeeld ga draaien. Dat ga ik natuurlijk niet doen.Wie de barbaarse mmo op een hogere resolutie dan 1280x960 wil spelen en volop wil genieten van de grafische pracht van het spel, zal het minstens moeten draaien op een machine met een Intel Core 2 Duo van 2,4GHz , 2GB aan ram en een GeForce 7900 GTX met minimaal 512MB. Wie genoegen neemt met een resolutie van 1024 bij 768 beeldpunten en de meeste grafische toeters en bellen uitschakelt, kan uit de voeten met een Intel Pentium 4 van 3Ghz, 1GB aan ram en een GeForce 6600 met 128MB. Windows XP met SP2 is nodig als ondergrond voor het spel, dat verder 30GB ruimte op de harde schijf vereist.
Funcom maakte ook bekend dat het spel voor vijftig euro in de winkelschappen zal liggen. Vervolgens moeten de kopers maandelijks 13 euro betalen om te mogen spelen. De introductie van de mmo is een paar keer uitgesteld, maar Funcom heeft inmiddels gezegd dat men ditmaal echt klaar is met de ontwikkeling en dat de game op 20 mei in de winkel zal liggen. Daarmee zou het spel concurrentie kunnen krijgen van Warhammer Online, de mmo van Electronic Arts, die ook voor mei op de rol staat. Het is echter vrij stil is rond Warhammer Online en er gaan geruchten dat ook de mmo van EA uitstel te verduren heeft.
Als die 3870X2's in Vraag & aanbod niet zo ver weg woonden zou ik er al wel op gereageerd hebben...
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Verwijderd
Volgens mij is 'op dit moment' de ToS de beste healer. Maar ja, als er iets gaat veranderen na release is het wel balance. Rangers zijn buitengewoon sterk op dit moment in PvP.On_E schreef op donderdag 24 april 2008 @ 17:04:
Healers :
- Priest of Mitra, als het goed is de beste healer
- Tempest of Set, healer met magic DPS
- Bear Shaman, healer met melee DPS
Zo simpel zou je het kunnen zien.
Hiervoor heb ik wel een Q6600 @ 3,2Ghz, 4GB PC9600 DDR2, en een 2900XT.
Helemaal tevreden ben ik er niet mee, de gpu trekt het maar nauwelijks en maakt daarbij een takkeherrie.
Maar eerst nieuwe HD's, want mijn huidige (5 jaar oud) zijn een tikje traag en klein.
Weet iemand trouwens welke settings de meeste performance uitmaken?
Ik las dat "bloom" en "shadows" beide off een enorme performance boost zou moeten geven.aapenootjes schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 12:14:
Bij mij haal ik ongeveer 30fps op 1600x1200 met eye candy redelijk hoog.
Helemaal tevreden ben ik er niet mee, de gpu trekt het maar nauwelijks en maakt daarbij een takkeherrie.
Maar eerst nieuwe HD's, want mijn huidige (5 jaar oud) zijn een tikje traag en klein.
Ik vind die systeem eisen inderdaad wel zuur, zelf heb ik net een nieuwe pc dus het ging mij goed af. Maar enkele vrienden die met 2 jaar oude pc's zitten kunnen het zelf op low niet goed draaien, wat natuurlijk zou moeten kunnen imo, want dan ziet het spel er lelijk uit maar draaid het alsnog slecht.
Die engine is een beetje vreemd: ik had alles op high (af/aa op max) en 1440*900 en het draaide praktisch hetzelfde als zonder af/aa wat ik nogal vreemd vond.
Ik ga hem iig aanschaffen en van de graphics genieten.
Mijn game PC: http://tweakers.net/gallery/125384?inv_id=19781#tab:inventaris
Enige minpunt momenteel is dat de textures nogal traag inladen (harde schijf heeft het zwaar) dus ik hoop dat dat aan de debugger ligt of dat ze dat er nog uitkrijgen. Ik vind het jammer dat ik nog geen screenshots mag posten, maar een maand geleden had ik nog een 7800 GTX videokaart en dan had ik het verschil kunnen laten zien in beeldkwaliteit. Toen moesten de details helaas vrij ver omlaag naar medium op z'n best.
Het spel is het echter wel waard, de graphics zijn adembenemend. Het is lang geleden dat er een mmo op de markt is gekomen wat er zo mooi uitzag.
Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)
In 't PVP weekend was de ranger compleet overpowered, samen met de assissin. Bijde zullen wel zwaar generfd worden.Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:39:
Volgens mij is 'op dit moment' de ToS de beste healer. Maar ja, als er iets gaat veranderen na release is het wel balance. Rangers zijn buitengewoon sterk op dit moment in PvP.
Kwa healen was de PoM (priiest of mitra) op lvl20 de beste healer. Alle drie de healers hadden een flontale coone en een AOE HoT, de PoM had als enige een instant dikke party heal op een lange CD. Verder had de bearshaman een buf op z'n heal na een bepaalde melee combo, en ik verwacht dat de ToS ook zo'n buf in de retail krijgt met spellweaving.
Anyway de PoM is de meest krachtige healer, de BS en ToS meer hybrids.
Blub
PvP weekend was lvl 20 PvP toch ?bstard schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 15:35:
[...]
In 't PVP weekend was de ranger compleet overpowered, samen met de assissin. Bijde zullen wel zwaar generfd worden.
Dan is het toch niet gek dat het nog niet balanced is op dat level ?
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
Dat word dan dus lekker een PoM spelen.bstard schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 15:35:
[...]
In 't PVP weekend was de ranger compleet overpowered, samen met de assissin. Bijde zullen wel zwaar generfd worden.
Kwa healen was de PoM (priiest of mitra) op lvl20 de beste healer. Alle drie de healers hadden een flontale coone en een AOE HoT, de PoM had als enige een instant dikke party heal op een lange CD. Verder had de bearshaman een buf op z'n heal na een bepaalde melee combo, en ik verwacht dat de ToS ook zo'n buf in de retail krijgt met spellweaving.
Anyway de PoM is de meest krachtige healer, de BS en ToS meer hybrids.
Heerlijk healen.
Your life is in my hands sucker. d-;
iemand die trouwens weet of siege warfare ook op pve servers kan?Gaute Godager: The other type of PvP is something very unique and Conanesque, and it's simply called "brawling". It is only turned on for drunken players who frequent bars and inns. Here, you fight with other stats than the regular level abilities, and the system is based around how much you drink, what type of brawling weapon you're holding (table, bottle, stool, etc.) as well as other abilities. The object here is simply to drink yourself satisfyingly intoxicated, and smash down your fellow bar-brawling drunkards in an all out fun and games setting. Nothing serious, only for fun.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2008 16:13 ]
Verwijderd
Hmm heb zelf een dual core maakt conan veel gebruik van quadcore?aapenootjes schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 12:14:
Bij mij haal ik ongeveer 30fps op 1600x1200 met eye candy redelijk hoog.
Speel zelf altijd native op 1280 x 1024 hopelijkt levert dit op onderstaande systeem aardig wat fps op.
ati 2900 xt
e4300 @ 3 ghz
4 gig pc6400
Maar 30 fps zou toch voldoende moeten zijn lekker soepel of komt het niet zo over?
alleen als 30 je max is op normaal en er komen veel spelers bij elkaar met AOE
dan dropped het wel hard.. met lag als gevolg
Iemand enig idee hoe het hiermee zit?If you pre-order the game you will be allowed into the world of Hyboria several days prior to the official opening of the servers, which is set for May 20th in North-America and May 23rd in Europe. This is what we call the Early Access program.
By pre-ordering the game from a retailer that retailer will supply you with a pre-order key. You can use this key to purchase Early Access from the Funcom website for $5 / 5€.
Note that Early Access is exclusively available to those who pre-order. The characters you create during your Early Access period will still be available to you once the servers officially open. Early Access will require you to download the game yourself.
The dates for Early Access are as follows:
Europe: Registration and sales of Early Access open on May 2nd. Download of the client for early access from May 16th, and you can start playing from May 20th.
Verwijderd
bloom al geprobeert uit te zetten?aapenootjes schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 16:40:
Ik heb nog niet getest of een quad core nuttig is of niet, dat zal ik eens doen als ik thuis ben. Ik heb overigens wel wat framedrops zo nu en dan, ik ben er nog niet uit wat die veroorzaken, ik verdenk eigenlijk de HD.
Er zijn zeker Europese shops die meedoen met de "pre-order actie". Dynabyte adverteert er bijvoorbeeld mee. Zelf heb ik AoC gepreordered bij gcshop. Het staat niet op hun website, maar per email hebben ze me verteld dat ze ook meedoen met de pre-order actie.aeon21 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 16:37:
Heeft iemand de game ge-pre-ordered by BOL of bij een andere Nederlandse aanbieder? Vraag me af of zij ook meedoen aan de Early Access. Meen ergens gelezen te hebben dat Europe niet hieraan meedoet, maar ik zag net weer voorbij komen in de newsletter dat er hier ook een Early Access is:
[...]
Iemand enig idee hoe het hiermee zit?
Als je reseller dus meedoet met de pre-order actie, dan krijg je per email een key opgestuurd. Deze key geeft je een tweetal dingen:
- Unieke items. Deze items verschillen per key en dus per reseller! Zo schijnen mensen die bij amazon gepreordered hebben een bow ipv een mount te krijgen.
- Toegang tot de early access. Dmv deze key kan je AoC vroegtijdig downloaden, en 3 dagen eerder gaan spelen. Dit kost 5 euro, maar hier krijg je 10 dagen playtime voor terug.
Of Bol.com meedoet weet ik niet; het beste kun je ze even emailen.
[ Voor 3% gewijzigd door hapSnap op 25-04-2008 16:46 ]
Ben eigenlijk op zoek naar de CE en ik meen me te herinneren dat Dynabyte hem niet had staan op de website (is nu down voor me), maar ik zal als de site het weer doet nog eens een kijkje nemen
Amazon.com heeft inderdaad de Amazone bow (hoe kan het ook anders
Weet je al welke mount/bow je krijgt bij de gcshop?
Ik kwam er pas zeer recent achter dat er verschillende pre-order acties zijn. Toen ik enkele weken geleden gcshop mailde hierover, vroeg ik enkel of ze meededen met "de" pre-order actie. De reactie die ik hierop kreeg was dat ze hier inderdaad aan meededen, en dat Eidos voor de release een code op zou sturen.aeon21 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 16:58:
@ hapSnap
Ben eigenlijk op zoek naar de CE en ik meen me te herinneren dat Dynabyte hem niet had staan op de website (is nu down voor me), maar ik zal als de site het weer doet nog eens een kijkje nemen
Amazon.com heeft inderdaad de Amazone bow (hoe kan het ook anders) maar dan heb je de US key en kan je alleen op US servers terecht. Amazon.co.uk daarentegen vermeld niks van een pre-order actie in het geval van de CE, maar het kan best zo zijn dat ze er wel aan meedoen. Want zoals je al zegt, hoeft het niet per se op de website te staan.
Weet je al welke mount/bow je krijgt bij de gcshop?
Ik weet dus niet wat er bij deze key zit, al denk ik dat het gewoon de rhino mount is; dit lijkt de 'standaard' te zijn. Zover ik weet wijkt alleen Amazon hier vanaf met hun bow. (Wat overigens wel erg cheap is, een lvl 25 bow die maar door de helft van de classes te gebruiken is vs een mount die je end game ook gaat gebruiken)
Ik heb ze overigens vandaag gemailed over de datum waarop ze de key's opsturen, hier moet ik nog een reactie op krijgen.
Verwijderd
hhmm er word al stukje bij beetje steeds meer bekend gemaakt hoe de game in mekaar gaat zitten. Ik moet wel zeggen na dit stukje gelezen te hebben weet ik het nog niet of het wat word voor mij. Klinkt mij als "raiden op hoogste lvl ftw" spel systeem. Niets mis mee natuurlijk, maar ik zoek na WoW meer dan zo een soort spelsysteem, want anders hoef ik niet over te stappen.
Ook het verhaal van gear die geupdate word etc. komt bij mij over als het season gedoe zoals in WoW. Gear over alles druipt er een beetje van af, maar er is nog geen eind conclussie aan vast te knopen op het moment.
Grote kans natuurlijk dat het weer een game word van update de zooi maar wat, en de spelers blijven toch wel plakken, commercieel top systeem natuurlijk. Als er al word gesproken over hoe snel ze denken dat een goede guild bij welke raid nivo komt bijv., verliest het allemaal al wat charme voor mij.
Ik zoek iets in een mmo wat ik nog niet gevonden heb iig. Ik wil grote vernieuwingen zien.
Op dit moments is me enthousiasme iig al een beetje weg gezakt.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2008 18:43 ]
Check dit
Dus wanneer je mensen hebt die lvl 80 zijn en zin hebben om mensen te irriteren dan kan dat dus gewoon. En het "leuke" is dat het voor hun nog fun is om te doen ook aangezien je XP verliest bij elke death.It's also possible to lose experience when killed. According to game director Gaute Godager, this won't drop you from one level to another, but it is possible for your progress to be brought all the way down to zero for your level if you're constantly getting killed. To further add to this mechanic's hardcore nature, you only gain a fraction (somewhere between one half and one third) of the experience for a kill compared to the amount lost for a death. Yikes.
Zo te lezen is het flink gebaseerd op PvP:
Conclusie: PvE is het ondergeschoven kindje (als ik dit verhaal mag geloven).If you want to get the best armor and weapons in Age of Conan, you're going to have to raid, something you can't actually engage in until you hit level 80
PSN: Norfirin
Het is al gezegd dat er nog geen servers zijn maar..Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 09:43:
[...]
ik wist dat er een gedeelte van TS inderdaad naar AoC en had al wat info ingewonnen bij jullie via 1 van jullie roguesdie heeft het als ik het goed heb gepost op jullie forums
register gewoon op ons forum en check de website af en toe voor info
AoC baby!
Als je moet (instance) raiden voor de beste gear, dan is stimuleren ze PvE toch juist?Tony L schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 19:58:
Mja ben ook niet meer 100% enthousiast.
[...]
Conclusie: PvE is het ondergeschoven kindje (als ik dit verhaal mag geloven).
The game's eight raid encounters are split into three tiers. The first three instanced raid areas contain essentially one key raid target along with a few groups of more generic enemies
[ Voor 29% gewijzigd door nioz op 25-04-2008 20:13 ]
Heb verkeerd gequotenioz schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 20:12:
[...]
Als je moet (instance) raiden voor de beste gear, dan is stimuleren ze PvE toch juist?
[...]
Het kutte aan raids is dat je in guilds MOET zitten (als je het heel strict bekijkt HOEFT het niet natuurlijk maar dan krijg je dus ook niet de beste gear).
Verwijderd
Wát??? Exp verliezen als je dood gaat is ongelófelijk ghey, echt ik hóóp dat ze dat cancellen. Dat is écht een gigantische afknapper als je het mij vraagt.Tony L schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 19:58:
Mja ben ook niet meer 100% enthousiast.
Check dit:
[...]
Dus wanneer je mensen hebt die lvl 80 zijn en zin hebben om mensen te irriteren dan kan dat dus gewoon. En het "leuke" is dat het voor hun nog fun is om te doen ook aangezien je XP verliest bij elke death.
[...]
Conclusie: PvE is het ondergeschoven kindje (als ik dit verhaal mag geloven).
T zou wel heel erg lame zijn als er XP afging als je door een lvl 80 gekilled wordt, als je lvl 30 bent.
Volgens mij stond er ook een straf voor, als je een low lvl killed, niet zeker..
Verwijderd
Als je de URL van de quote had bekeken dan had je het gewetenVerwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 20:58:
Dan ben ik toch benieuwd naar het % dat je gemiddeld krijgt per mob van een goed level, en wat er dan af gaat. In Tibia bijv werkte dat systeem nou niet echt super.
To further add to this mechanic's hardcore nature, you only gain a fraction (somewhere between one half and one third) of the experience for a kill compared to the amount lost for a death. Yikes.
Verwijderd
Had ook bij gcshop besteld met name omdat hier de ce slechts 53 euro kost.hapSnap schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 17:20:
[...]
Ik kwam er pas zeer recent achter dat er verschillende pre-order acties zijn. Toen ik enkele weken geleden gcshop mailde hierover, vroeg ik enkel of ze meededen met "de" pre-order actie. De reactie die ik hierop kreeg was dat ze hier inderdaad aan meededen, en dat Eidos voor de release een code op zou sturen.
Ik weet dus niet wat er bij deze key zit, al denk ik dat het gewoon de rhino mount is; dit lijkt de 'standaard' te zijn. Zover ik weet wijkt alleen Amazon hier vanaf met hun bow. (Wat overigens wel erg cheap is, een lvl 25 bow die maar door de helft van de classes te gebruiken is vs een mount die je end game ook gaat gebruiken)
Ik heb ze overigens vandaag gemailed over de datum waarop ze de key's opsturen, hier moet ik nog een reactie op krijgen.
Als ze wel meedoen aan de preorder, waarom dit niet aangeven?
En zonder preorder zal het ooit toch ook wel mogelijk zijn om een rhino to mounten hier ga ik tenminste van uit.
Naja zal ze dus ook mailen had namelijk 2 ce besteld dus hopelijk dan ook 2 preorder keys
GOED! dat was net de kick in Lineage 2, nu alleen nog een penalty op PKen en het is in orde! (gear droppen ofzo?Tony L schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 19:58:
Dus wanneer je mensen hebt die lvl 80 zijn en zin hebben om mensen te irriteren dan kan dat dus gewoon. En het "leuke" is dat het voor hun nog fun is om te doen ook aangezien je XP verliest bij elke death.
Verwijderd
Dit gaat dus wel over de PVP levels (er zijn er 10) en dus niet over de gewone lvls (tot lvl 80) in het spel !!!!!!!!!!!!Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 20:50:
[...]
Wát??? Exp verliezen als je dood gaat is ongelófelijk ghey, echt ik hóóp dat ze dat cancellen. Dat is écht een gigantische afknapper als je het mij vraagt.
Verwijderd
Dus als ik het goed begrijp, verlies je als je dood gaat 2/3de van de exp die je van 1 mob kill krijgt? Dat is erg weinig, lijkt me, behalve als je mobs niet zo massaal killt.Tony L schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 22:02:
[...]
Als je de URL van de quote had bekeken dan had je het geweten
[...]
Ik heb overigens een probleem nu. De game crashte bij het laden van de mausuleum op white sands island. Als ik nu herstart crasht hij direct weer omdat mijn character al in het mausuleum is blijkbaar.
Oftewel, ik kan niet spelen met mijn huidige character
Heb trouwens nog wat getest:
Ik kwam er als eerste achter dat ik per ongeluk nog dx9 mode draaide, nu dx10 dus. Kwa performance maakt het voor mij niet veel uit.
Bloom heb ik uitstaan, vind het toch niet zo geweldig. Heel erg veel performance scheelt het niet.
Schaduwen uit zorgt ervoor dat mijn fps van 24 naar 44 gaat oid. Dat vind ik echter niet bepaald mooi. Maar als het druk is weet ik wel wat ik eerst uit zet
Weet iemand trouwens een manier om de naar beneden te scrollen in je quest log? Ik kan bepaalde quests niet zien omdat ik er zoveel heb.
[ Voor 41% gewijzigd door Aapenootjes op 26-04-2008 00:21 ]
Verwijderd
Verwijderd
Volgens mij zit je in de general beta en zijn dit soort vragen tegen de NDAaapenootjes schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 23:43:
Nee, jullie interpreteren het verkeerd. Als je een player killed krijg je slechts 1/3e van de xp die hij verliest. Ik vraag me hierbij overigens wel sterk af over welke xp ze het hebben. Normale XP of PVP xp. Of wellicht hangt dat ervan af hoe je dood gaat.
Ik heb overigens een probleem nu.
[lap tekst]
Weet iemand trouwens een manier om de naar beneden te scrollen in je quest log? Ik kan bepaalde quests niet zien omdat ik er zoveel heb.
[ Voor 16% gewijzigd door Tjukkie op 26-04-2008 10:11 ]
Verwijderd
Ik heb de CE besteld bij een winkel die niet mee doet aan beta keys geven voor mensen die hem alvast bestellen. Dat maakt me niet zoveel uit, maar: Krijg ik nou wel de kans om 3 dagen eerder te spelen? En krijg ik een ingame mount + ring, of zit dat gelinked aan die 3 dagen eerder spelen?
Erm volgens is het als volgt:Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 11:07:
Ik dacht eerst dat ik het snapte, maar nu niet meer![]()
Ik heb de CE besteld bij een winkel die niet mee doet aan beta keys geven voor mensen die hem alvast bestellen. Dat maakt me niet zoveel uit, maar: Krijg ik nou wel de kans om 3 dagen eerder te spelen? En krijg ik een ingame mount + ring, of zit dat gelinked aan die 3 dagen eerder spelen?
- Als je preorderd krijg je de mogelijkheid om 3 dagen van te voren spelen wanneer je 5 dollar / euro betaald (NAAST de kosten van de game zelf). Dit moet je online doen via de Funcom shop.
- Krijg je een in-game mount
- Neem aan dat er een ring zit bij de CE
Verwijderd
dat bedoelde ik niet helemaal;Tony L schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 11:14:
[...]
Erm volgens is het als volgt:
- Als je preorderd krijg je de mogelijkheid om 3 dagen van te voren spelen wanneer je 5 dollar / euro betaald (NAAST de kosten van de game zelf). Dit moet je online doen via de Funcom shop.
- Krijg je een in-game mount
- Neem aan dat er een ring zit bij de CE
- Hoe krijg ik die mogelijkheid?
en over die ring + mount: zitten die gelinked aan de code die fysiek in de CE zitten?
Die 3 dagen eerder spelen kan me eigenlijk niet zo heel veel schelen, zolang ik maar wel een mount en ring krijg
Vanaf de website van funcom:Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 11:30:
[...]
dat bedoelde ik niet helemaal;
- Hoe krijg ik die mogelijkheid?
en over die ring + mount: zitten die gelinked aan de code die fysiek in de CE zitten?
Die 3 dagen eerder spelen kan me eigenlijk niet zo heel veel schelen, zolang ik maar wel een mount en ring krijg
Dus ik zou zeggen, zoek een (online) winkel waar ze mee doen aan de early access. Geen idee hoe het mechanisme van de ring werkt. Weet wel dat je een code krijgt van funcom als je gepreorderd hebt zodat je die mount in-game kan activeren. Zal wel een zelfde mechanisme zijn voor de ring.The early access program is only available with certain retailers. A participant list can be found on the official Age of Conan websites. The early access is entirely voluntary, and opens up on the 17th of May for Oceanic and North American gamers, and on the 20th of May for European gamers. Pre-loading of the client will commence in advance. You need to pay a nominal 5 USD / EUR fee to take advantage of the offer, which includes client download and 10 days of subscription. When the early access offer expires you must enter the physical retail box gamekey to continue playing
De Ring of Acheron (voor expercience) hoort bij de Collector's Edition, net als een Drinking Cape trouwens.
Of je een mount (of een Amazone boog) krijgt hangt af van én je internet shop én de versie (SE vs CE). Sommige shops doen helemaal niet mee met de pre-order keys, of bieden alleen een key aan bij de Standard Edition, en niet bij de Collector's Edition.
Als de shop meedoet aan de pre-order actie, dan sturen ze een aantal dagen voor begin van de launch een e-mail met een code waarmee je de mount (of boog) kunt claimen bij launch. Tevens kun je met de pre-order key toegang krijgen tot de zogenaamde Early Access. Op de website van FunCom kun je dan voor €5 3 dagen voor de launch al toegang krijgen tot de live servers en krijg je nog eens 10 dagen extra gametime (de dagen die je vóór de launch al speelt gaan hier wel van af), bovenop de 30 dagen die je standaard al krijgt.
[ Voor 19% gewijzigd door aeon21 op 26-04-2008 20:24 ]
Verwijderd
dus als de betreffende winkel niet meedoet aan de pre order actie krijg je geen mount?aeon21 schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 17:46:
@ Killerbees
De Ring of Acheron (voor expercience) hoort bij de Collector's Edition, net als een Drinking Cape trouwens.
Voor de zekerheid kun je altijd proberen zo'n winkel te mailen/bellen.
Verwijderd
Mijn reden om de CE te kopen is de mount, zou redelijk jammer zijn als ik die dan niet krijgaeon21 schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 20:08:
Yep.
Voor de zekerheid kun je altijd proberen zo'n winkel te mailen/bellen.
In tegenstelling wat ik eerder zei, gaan de 3 dagen die je voor de launch speelt, wel ten koste van de 10 dagen die je dus voor €5 koopt. Stel, je download en registreert je pre-order game 1 dag voor de launch, dan heb je op de dag van de launch zelf nog 9 dagen tegoed.
Het mooie hiervan is dat je vanaf het moment dat je de game hebt gedownload (via de pre-order mail), je 10 dagen lang kunt spelen en in elk geval tot en met 30 mei kunt gamen zonder daadwerkelijk het spel fysiek in je handen te hebben. Ideaal dus voor wanneer de post/koerier er wat langer over doet. Je account gaat dus niet inactive omdat je de game niet onmiddelijk na launch ontvangt!
Via hapSnap hoorde ik van GCShop.nl en heb daar eens nagevraagd en te horen gekregen dat zij meedoen en je een key zullen sturen waarmee je de Early Access kunt aanvragen en ook een mount krijgt. Welke konden zij mij nog niet vertellen. De CE kost daar trouwens slechts €53 euro, dus die heb ik gelijk besteld.Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 20:16:
[...]
Mijn reden om de CE te kopen is de mount, zou redelijk jammer zijn als ik die dan niet krijgGa ik morgen maar even uitzoeken dan. Als ze niet meedoen, welke shop raad je me dan aan?
BOL.com is 17 euro duurder en vermeldt ook niks over een eventuele pre-order actie. Op mijn mailtjes is ook nog niet gereageerd.
Vergeet trouwens niet dat de mount pas vanaf level 40 te gebruiken is.
[ Voor 5% gewijzigd door aeon21 op 26-04-2008 20:39 ]
Verwijderd
Ja dat kan, als ik mij inschreef op de clan of conan newsletter stond erbij dat de subscribers een verrassing zouden krijgen bij de launch dus misschien is dit deze capehapSnap schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 19:15:
Alle Clan of Conan (= ingeschreven staan voor nieuwsbrief) members schijnen trouwens ook de drinking cape te krijgen. Weet iemand hier iets meer over misschien?
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Verwacht geen spam healing in AoC. Op een enkele cast met lange cooldown na is alle healing area- en healing-over-time based. Heals cast je niet op een speler, maar op een gebied, waar hopelijk degene staat die de healing nodig heeft.Dat word dan dus lekker een PoM spelen.
Heerlijk healen.
Your life is in my hands sucker. d-;
In AoC moet je vooral ook meedoen in het gevecht, bepaalde combo's geven (korte) bufs op heals. Ik ben benieuwd, dat spam healen van WoW en Lotro is nogal burnout gevoellig.
Blub
Hier is t dus niet alleen de healer die goed moet opletten waar z'n gasten staan die hij moet healen, maar ook de mensen zelf moeten opletten dat ze in de area/cone staan waarin gehealed wordt
Ik ben benieuwd
Heb bloom uitgezet en ook shadows low, terwijl mijn systeem dit gewoon aan hoort te kunnen. Vanochtend kon ik nog normaal spelen met gemiddeld 40 fps, nu is het echt niet meer te doen.
Het lijkt wel alsof mijn harde schijf enorme stukken moet laden elke keer voor ik weer wat verder kan lopen. Geen idee wat er aan de hand is, ik hoop dat het aan de server ligt en niet aan mijn pc..
Maar gelukkig crashte ik al niet meer bij het laden, dus ik kan in ieder geval weer spelen
[ Voor 34% gewijzigd door Aapenootjes op 27-04-2008 20:30 ]
Verwijderd
dit probleem heeft iemand anders die ik ken ook...Boagriuz schreef op zondag 27 april 2008 @ 19:53:
Meerdere mensen die last hebben van gigantische framedrops na dat patches van vandaag? Ik kan niet eens meer normaal lopen zonder dat ik een dikke framedrop krijg voor een aantal seconde..
Heb bloom uitgezet en ook shadows low, terwijl mijn systeem dit gewoon aan hoort te kunnen. Vanochtend kon ik nog normaal spelen met gemiddeld 40 fps, nu is het echt niet meer te doen.
Het lijkt wel alsof mijn harde schijf enorme stukken moet laden elke keer voor ik weer wat verder kan lopen. Geen idee wat er aan de hand is, ik hoop dat het aan de server ligt en niet aan mijn pc..
Blub
Feli, mag ik vragen hoe je die key hebt verkregen?bstard schreef op maandag 28 april 2008 @ 09:49:
Ik heb een open beta key \o/ Hoef ik me niet niet rot te vervelen komende vrije dagen al nagelbijtend wachtend op AoCZit er nu ook een NDA op die Openbeta? Nee toch, dat is toch wat er 'open' aan is?
Ik heb gister avond de collectors edition gepreordered. Heb hier en daar mij aangemeld om een key te winnen dan kan ik inderdaad ook in de vrije dagen het spel wat spelen.
Edit:
Haha never mind, kreeg net een email:
RE: Age of Conan-Prijsvraag
Hi Bart Zuidema,
Hierbij ontvang je de beta key voor Age of Conan: xxxxxxxxxxxxxxx
dank aan gamez.nl
[ Voor 15% gewijzigd door Loque op 28-04-2008 12:43 ]
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
Ik heb alles nu op maximaal draaien, behalve de shadows, die heb ik op Characters Only, omdat ik anders wel last krijg van mijn fps.
Ik draai nu gemiddeld op 55 fps, uitschieters naar 65 en een minimum van 35 (heel af en toe maar).
Voor degenen die bloom kunnen hebben zonder al teveel fps verlies. Dit MOET je echt doen, het spel ziet er gelijk een stuk mooier uit, vooral op dat White Island ofzo, waar je vanaf Tortage naar toe kunt met dat bootje.
Ik denk toch dat de framedrops aan de servers van Funcom lagen, alles loopt nu erg soepel en ik heb nergens meer last van.
Hopen dat na de 12 uur downtime vandaag de game nog wat soepeler gaat lopen op de nieuwe servers.
Verwijderd
Deze open beta keys zijn te verkrijgen via fileplanet.com (subscriber only).Loque schreef op maandag 28 april 2008 @ 12:33:
[...]
Feli, mag ik vragen hoe je die key hebt verkregen?
Ik heb gister avond de collectors edition gepreordered. Heb hier en daar mij aangemeld om een key te winnen dan kan ik inderdaad ook in de vrije dagen het spel wat spelen.
Volgens mij loopt deze actie tot 30 april.
// edit: of je hebt geluk met een of andere prijsvraag
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2008 12:44 ]
Downloaden van de 13 gb ging ook prima.
Echter bij het installeren waren 2 of 3 files die een mismatch hadden in grote/ checksum.
De installtie ging overigens wel gewoon door.
Voor de zekerheid nog maar een keer gedownload voor het geval de game vrijdag niet gaat werken.
Ik ben benieuwd...
nou van een euro ga je ook niet dood... tenzij je hem misschien inslikt.. maar ik zou er voor gaanDragantus schreef op maandag 28 april 2008 @ 13:03:
Kwam net iets in V&A tegen:
V&A aangeboden: Age of Conan open beta key!
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
Eenmaal andermaal, verkocht!Dragantus schreef op maandag 28 april 2008 @ 13:03:
Advertentie is al weg. Handelen in Beta Keys lijkt me ook niet echt toegestaan.
Ik heb mijn beta aspiraties iig maar laten varen. Ga wel mooi in lenteslaap tot eind mei.
Pwnd
bah help de medetweakers dan gewoon en deel de beta key hier met andere geinteresseerde.Dragantus schreef op maandag 28 april 2008 @ 13:03:
Verwijderd
Xp verliezen is juist 1 van de opties die PVP spannend maken! Als je ooit een mmorpg hebt gespeeld waar dit zo is zal je dat beamen.Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 20:50:
[...]
Wát??? Exp verliezen als je dood gaat is ongelófelijk ghey, echt ik hóóp dat ze dat cancellen. Dat is écht een gigantische afknapper als je het mij vraagt.
De games die ik speelde (Lineage 1 & 2) verlies je xp als je gepk’ed wordt, maar de pk-er krijg een negatieve bonus, hij kan namelijk voor een bepaalde tijd ongestraft gekilled worden door anderen!
Als zo’n soort machanisme in AoC zit is het alleen maar goed.. maar beta testers zullen dat beter weten dan ik
Ook al wat filmpjes gezien over het combat systeem en ziet er best leuk uit. Als ik niet in de beta kom vraag ik me af of er wel een trial periode is, zeg 10 dagen ofzo om het spel te proberen als het uit is.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Ik verwacht dat je met die key een Rhino krijgt, net als bij Dynabyte, omdat ze de mounts in het algemeen per regio verdelen. Je kunt sowieso met die key meedoen aan de Early Access.Geachte heer ,
U vraagt naar de Pre-Order van Age Of Conan.
Als u dit spel Pre-Ordered ontvangt u een email met daarin de pre-order code binnenkort.
Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
bol.com, Customer Services Support
www.bol.com
[ Voor 28% gewijzigd door aeon21 op 28-04-2008 14:30 ]
Zo, heb me even aangemeld. Lijkt me wel een prima guild. En het is ook leuk om meteen in het begin al flink wat mensen te hebben om tegen te chatten of samen te questenTriumph-Design schreef op donderdag 24 april 2008 @ 11:30:
Btw, mijn oude guild Tainted Souls van world of warcraft gaat voor de helft overstappen en we gaan serieus bezig met 1 van de grootste guilds te worden meer info op:
Dus mocht je nog op zoek zijn naar een serieuse guild wat een mix gaat worden tussen hardcore gamers en casual gamers, schroom je niet te registreren en je voor te stellen op het forum.
op welke server spelen jullie niet? Dan ga ik namelijk ook niet op die server spelen. Zodat we dus ook GEEN Clan kunnen opzetten. En zodat we NIET de beta content kunnen bepraten ingame.
On another note...
Fricking Dynabyte.. Daar heb ik mijn CE ge-preordered... Die weten dus niks over een pre-order key waarmee je het early access program in kunt... Bah. Funcom gemailed want in de Newsletter #15 lijkt het er op dat iedereen die pre-ordered alligble is voor the early access program.
MAAR!!! Als je snel bent!!! Hebben ze ook GEEN beta key voor je als je daar hebt gepre-ordered.
Heb vorige week namelijk OOK GEEN beta key ontvangen ipv een pre-order KEY.
Dus als je snel belt.. Ontvang JIJ misschien ook GEEN beta key!
Life is like living only without the peaches
Het karma systeem in Lineage 2 is echt perfect, iemand doodslaan die niet terug slaat resulteerd in karma en maakt je naam rood. Wanneer je meer dan 5 PK's (player kills) had kon je bij het dood gaan terwijl je karma had items droppen met natuurlijk de gebruikelijke 5% exp. loss. Ook verhoogde meer dan 5 pk's de kans van droppen bij het dood gaan door npc's.Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:14:
[...]
Xp verliezen is juist 1 van de opties die PVP spannend maken! Als je ooit een mmorpg hebt gespeeld waar dit zo is zal je dat beamen.
De games die ik speelde (Lineage 1 & 2) verlies je xp als je gepk’ed wordt, maar de pk-er krijg een negatieve bonus, hij kan namelijk voor een bepaalde tijd ongestraft gekilled worden door anderen!
Als zo’n soort machanisme in AoC zit is het alleen maar goed.. maar beta testers zullen dat beter weten dan ik
Goed systeem, niet dat kinderachtige gedoe van WOW, geen xp loss, geen item drops niks.
Een spel moet spanning hebben.. en wow had dat voor mij niet.
Er is niks meer kicken dan met een sloot karma door gebieden heen crossen met een groep PO'ed spelers op je hielen (en alle agro mobs).. met klotsende oksels tegen je pc aan schoppen omdat je internet lagged
Dat soort spanning hoop ik in AoC ook weer te vinden.
Inderdaad, ziet er wel leuk uit; alleen houd ik er nooit zo van om me ergens aan te gaan melden zonder dat ik eerst de kans heb gehad om eerst een beetje rond te hangen met wat mensen.aapenootjes schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:35:Zo, heb me even aangemeld. Lijkt me wel een prima guild. En het is ook leuk om meteen in het begin al flink wat mensen te hebben om tegen te chatten of samen te questen
Dit topic is gesloten.