Ja inderdaad. L2's pvp systeem was en is echt werelds. WoW komt daar niet eens in de buurt van. Voor een level 80 zou hetLoque schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:47:
[...]
Het karma systeem in Lineage 2 is echt perfect, iemand doodslaan die niet terug slaat resulteerd in karma en maakt je naam rood. Wanneer je meer dan 5 PK's (player kills) had kon je bij het dood gaan terwijl je karma had items droppen met natuurlijk de gebruikelijke 5% exp. loss. Ook verhoogde meer dan 5 pk's de kans van droppen bij het dood gaan door npc's.
Goed systeem, niet dat kinderachtige gedoe van WOW, geen xp loss, geen item drops niks.
Een spel moet spanning hebben.. en wow had dat voor mij niet.
Er is niks meer kicken dan met een sloot karma door gebieden heen crossen met een groep PO'ed spelers op je hielen (en alle agro mobs).. met klotsende oksels tegen je pc aan schoppen omdat je internet laggeden mensen op TS maar lachen
Dat soort spanning hoop ik in AoC ook weer te vinden.
niet veel zin hebben om low levels af te slachten, omdat je er meer last van hebt dan dat je er iets mee wint.
FFA pvp over de hele kaart, en niet in 2 groepen verdeeld zoals WoW. Politics maken het spel dan extra boeiend,
omdat alles en iedereen je vriend en vijand kan zijn!
zoiets hoop ik in AoC terug te zien.
En die verhalen van klotsende oksel ken ik wel jah hahaha