[MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste
Acties:
  • 137.903 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loque schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:47:
[...]

Het karma systeem in Lineage 2 is echt perfect, iemand doodslaan die niet terug slaat resulteerd in karma en maakt je naam rood. Wanneer je meer dan 5 PK's (player kills) had kon je bij het dood gaan terwijl je karma had items droppen met natuurlijk de gebruikelijke 5% exp. loss. Ook verhoogde meer dan 5 pk's de kans van droppen bij het dood gaan door npc's.

Goed systeem, niet dat kinderachtige gedoe van WOW, geen xp loss, geen item drops niks.
Een spel moet spanning hebben.. en wow had dat voor mij niet.

Er is niks meer kicken dan met een sloot karma door gebieden heen crossen met een groep PO'ed spelers op je hielen (en alle agro mobs).. met klotsende oksels tegen je pc aan schoppen omdat je internet lagged :D en mensen op TS maar lachen :)

Dat soort spanning hoop ik in AoC ook weer te vinden.
Ja inderdaad. L2's pvp systeem was en is echt werelds. WoW komt daar niet eens in de buurt van. Voor een level 80 zou het
niet veel zin hebben om low levels af te slachten, omdat je er meer last van hebt dan dat je er iets mee wint.
FFA pvp over de hele kaart, en niet in 2 groepen verdeeld zoals WoW. Politics maken het spel dan extra boeiend,
omdat alles en iedereen je vriend en vijand kan zijn!
zoiets hoop ik in AoC terug te zien.

En die verhalen van klotsende oksel ken ik wel jah hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vindt iemand het erg als ik de naam KlotsendeOksel voor m'n toon ga gebruiken? :D

Ik vind het systeem in EQ2 stiekem ook best goed, met als enige nadeel dat mensen buiten de pvp range wel mensen binnen de pvp range kunnen healen. :|

SWG had ook een mooi systeem. Geen rewards, alleen een soort durability loss op je armor, die na verloop van tijd ook verging als je veel moest repareren. En de rest was puur voor de fun. En ook base attacks en defense.

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2008 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 16:59:
vindt iemand het erg als ik de naam KlotsendeOksel voor m'n toon ga gebruiken? :D
Ja.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 01:31

Kingpinda

Citizenship is earned.

Maarre alle gekheid op een stokje.. Als je bij Dynabyte AoC hebt besteld bel dan ff. vorige week vrijdag heb ik een beta key ontvangen. Ze hadden er nog enkele. Je moet er echt om vragen ze komen er niet zelf mee.

Life is like living only without the peaches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 14:41

Poekie McPurrr

Mreoww~

Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 20:50:
[...]

Wát??? Exp verliezen als je dood gaat is ongelófelijk ghey, echt ik hóóp dat ze dat cancellen. Dat is écht een gigantische afknapper als je het mij vraagt.
Als je geen exp verliest bij het doodgaan... waar zit dan nog de uitdaging? bij geen exp verlies is het gewoon zergen tot je target neervalt. Nu moet je tenminste iets van een tactiek hebben om het beestje neer te krijgen zonder dat je halve team lvl down gaat :)

Een mmo mag best wel weer eens een harde punishment hebben op het lukraak doodgaan :)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-12-2023
Poekie McPurrr schreef op maandag 28 april 2008 @ 22:33:
[...]
Als je geen exp verliest bij het doodgaan... waar zit dan nog de uitdaging? bij geen exp verlies is het gewoon zergen tot je target neervalt. Nu moet je tenminste iets van een tactiek hebben om het beestje neer te krijgen zonder dat je halve team lvl down gaat :)

Een mmo mag best wel weer eens een harde punishment hebben op het lukraak doodgaan :)
Precies.. kan mij niet hard genoeg zijn.
Er is een lange tijd lang een discussie geweest of er wel of geen player looting zou komen.. volgens mij is dat voorlopig opgeschort, maar dat had het pakket helemaal compleet gemaakt voor mij :)
Niet de epic raid items looten natuurlijk, maar bijvoorbeeld 1-2% geld en PvP-flagged items, iets in die richting. Gewoon om het wat interessanter te maken. Snap niet waarom mensen klagen over het verlies van XP op PvP servers. Dan speel te toch PvE? Daar hebben ze ook sieges en minigames, PvP servers zijn juist bedoeld voor dit soort bonusen.

Heb dit nooit gesnapt in een spel als bijvoorbeeld WoW, waar zelfs op de PvP servers bepaalde gebieden gewoon veilig zijn. Wtf is nou het nut van het spelen op een PvP server als je vervolgens gaat huilen als je iets verliest als je dood gaat. Vaak genoeg meegemaakt dat we bij Capital City van tegenstander stonden alle guards af te raggen, zie je 5 spelers van de tegenstander op hun gemak kijken en de hele guild summonen, en als ze 200 man hebben staan, ja dan vallen ze uiteraard wel aan. Zonder penalty krijgen we weer kamikaze style nuken in de hoop dat je minstens 1 iemand doodkrijgt voordat je sterft, want dan heb je weer wat XP erbij.

[ Voor 13% gewijzigd door Dantar op 28-04-2008 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Een -Exp voor doodgaan lijkt mij wel OK. Een paar % eraf laat je geen domme dingen doen, en laat je een beetje opletten :)

Item drops van players lijkt me weer minder. Gold/Items zouden niet van players moeten droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroot
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-03 13:11
grappig is dat hier op het forum ook erg veel verschillende meningen zijn mbt pvp en penaltys.
En dit is denk ik nu ook het punt van de ontwikkelaars, de één wil dit, de ander dat.

Mijn mmo ervaring gaat niet verder als wow. Maar ik ben zeker groot voorstander van meer PVP en om het spannend te maken zou een penalty leuk zijn.

Waar ik alleen bang voor ben is inderdaad low level players serieus irriteren door te gainken. Dit kan echt héél erg irritant zijn als je het slachtoffer bent. Maar goed een excuus van de meeste players is dat dat soort dingen alleen bij WOW gebeurt omdat er veel kleine kinders spelen. Ik ben dus persoonlijk erg benieuwd hoe het is om met een meer volwassen community een mmo te spelen.

Canon EOS 400D - Tamron 17-50mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik betwijfel of het alleen in WoW zal gebeuren, dat ganken van low-levels die daar nog de boel aan het leren zijn. Het is niet alleen irritant, het kan je ook spelers kosten. Bij WoW heeft het mij in ieder geval dermate geirriteerd dat ik, in combinatie dat ik verder de cartoony sfeer niet echt leuk vond...geen enkele zin had om verder te spelen.

AoC zal me al eerder trekken omdat het uiterlijk al veel meer in mijn straatje ligt. Kan me veel makkelijker een voelen met mijn karakter als het er ook een beetje "realistisch" uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-07-2023

Loque

^^^^^

Dat low lvl ganken is inderdaad erg irritant, ze zouden er bijvoorbeeld goed aan doen om een systeem te hanteren waarbij een highlvl ganker een penalty krijgt in een bepaalde vorm en dat het aantal lvls verschil invloed heeft op die penalty.

Maar er blijven altijd manier om lowlvl's te pesten :P

bv. treintjes trekken, happy slapping en een npc het werk laten afmaken of killstealen etc.

aan de andere kant het maakt het wel realistisch, vroeger in de tijd van de wilden :P ging je ook niet alleen op pad ;)

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me niet verstandig om een gold/item verlies als penalty te hebben voor dood gaan. Het is belangerijk dat een mmo een hoop spelers heeft. Als mensen dus zoiets echt spelbrekend vinden dan zullen ze niet spelen, terwijl het voor veel mensen slechts een plus is.

Ik heb liever een volle server met een matige death penalty dan een lege server met een zware death penalty....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeon21
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-07-2022
Ik ben een groot voorstander van een harsh PVP penalty. De reden waarom ik nooit aan WoW ben begonnen is dat wanneer je dood gaat, je vrijwel niks verliest. Gewoon even je spirit ophalen en eventueel de durability van je equipment repareren en klaar is kees. Je hebt nog steeds dezelfde uitrusting, en alles wat je in je inventory had, is er ook nog steeds.

Ik speel nu al zo'n 5 jaar EVE Online en de reden waarom, is toch ook voor een gedeelte dat de resultaten van een PVP gevecht en ook PVE blijvend zijn. Weliswaar heb je toegang tot een verzekering (insurance) waardoor je het verlies van het ship dat je vliegt enigszins kunt opvangen maar dat geld ook alleen in het geval van de oudere, zogenaamde Tech 1 schepen. Over je uitrusting nog maar niet te spreken, want de complete uitrusting (de ship fitting) ben je op uitzonderingen na, kwijt.

En dan heb je nog een soort van rescue-pod, wat tevoorschijn komt wanneer je schip ontploft. Daar binnen in zit je character, dus als je je pod verliest, sterft je character en wordt je wakker op een cloning station. Of je een skill verliest hangt af van de laatste keer dat je je clone hebt geupdate. Is de backup niet recent genoeg, verlies je daadwerkelijk een skill en dat kan makkelijk oplopen tot een maand aan skill training. (Skill training gaat automatisch en real time, of je nou ingelogd bent of niet). En dan is het ook nog mogelijk om implants te verliezen wanneer je pod dood gaat en die krijg je niet vergoed en de kosten hiervan kunnen oplopen tot een meervoud van wat een zogenaamd Capital schip kost.

En toch spelen nog ruim 300,000 mensen EVE Online, en het overgrote deel daarvan is volwassen en dat maakt een MMO een voor mij veel interessantere, intense beleving. Een beetje EXP verliezen in het geval van death is dan ook het minste wat ik verwacht van Age of Conan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eve-online heeft zijn volwassen publiek niet te volledig daaraan te danken. Voornamelijk aan het vrij ingewikkelde UI en systeem.

Het is een geweldige mmo, maar de omgevingen zijn net iets te abstract voor mij.

Zat laatst weer wat AoC filmpjes te kijken en dat hele melee vechtsysteem is zo vet. maand moet maar es snel voorbij gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:40

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Kingpinda schreef op maandag 28 april 2008 @ 18:57:
Maarre alle gekheid op een stokje.. Als je bij Dynabyte AoC hebt besteld bel dan ff. vorige week vrijdag heb ik een beta key ontvangen. Ze hadden er nog enkele. Je moet er echt om vragen ze komen er niet zelf mee.
Dynabyte in Dordrecht wist van niets. Moet je het hoofdkantoor bellen ofzo?

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeon21
Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 09:44:
Eve-online heeft zijn volwassen publiek niet te volledig daaraan te danken. Voornamelijk aan het vrij ingewikkelde UI en systeem.

Het is een geweldige mmo, maar de omgevingen zijn net iets te abstract voor mij
Ik heb ook nooit gesteld dat de death penalty de enige reden zou zijn voor het volwassen publiek. Natuurlijk zijn er ook andere facetten die daar aan bijdragen, zoals de complexe, bijna levensechte marktmechanismen en natuurlijk de vloten gevechten met 400 mensen.

Wat ik wel denk is dat de harde werkelijkheid van EVE (je bent nergens safe de sekonde dat je undocked) er toe aan bij heeft gedragen dat er in verhouding veel minder 1337 kiddies zijn dan in andere MMO's en je kunt echt verslaafd raken aan de adrenaline shots die je krijgt wanneer je je schip in combat stuurt waarvoor je dagen of zelfs weken hebt moeten werken. Ik zelf vlieg dan ook een Titan die mij 4 maanden heeft gekost om te bouwen, en als ik die kwijt raak, is die ook echt kwijt, tesamen met de fitting die evenveel kost als de build costs van de Titan.

Dit ter illustratie van mijn standpunt dat mensen niet moeten zeuren om een experience loss binnen hetzelfde level in AoC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Nieuwe PCGP (april 2008) is in een preview (op basis van beta) erg enthousiast over AoC. Ze spreken van een veelbelovend spel. Voor velen misschien een zegen, maar voor mij niet bepaald. Dat is het vijandige karakter altijd en overal, zelfs in de steden. Effe AFK gaan lijkt niet verstandig als ik de beschrijving van het gamemagazine mag geloven.
Zal de systemspecs moeten nakijken, want mijn pc'tje is alweer enkele jaartjes oud (2600+ xp mobile; 1 gig; 6600GT 128 VRAM).

[ Voor 30% gewijzigd door Hurtebise op 29-04-2008 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit zelf met een prima pctje, dus ik heb er wel vertrouwen in. Alleen jammer genoeg kan ik er niet tegen als ik geen AA aan heb staan (dure irritatie). Dus zal er over een half jaartje wel weer aan moeten geloven vrees is.

Edit:

Al met al ben ik wel blij dat het spel er zo goed uitziet. Ik hoop alleen dat de engine goed te schalen is zodat veel mensen het kunnen spelen.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2008 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Heb op de wiki gelezen dat je het zal kunnen draaien als je Oblivion kan draaien. Dit is het geval. 30Gb HDD en CPU (2600+ mobile, 2.1 Ghz) gaan drempel zijn hier, heb maar schijfje van 80 gig steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:09
Ik zelf hou niet zo van hash penaties, zorgt ervoor dat sommige spelers zeer laf gaan spelen.

Geloof dat ze ook collition detection hebben, dat kan ook worden gebruikt om andere spelers te etteren.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Hurtebise schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 10:30:
Nieuwe PCGP (april 2008) is in een preview (op basis van beta) erg enthousiast over AoC. Ze spreken van een veelbelovend spel. Voor velen misschien een zegen, maar voor mij niet bepaald. Dat is het vijandige karakter altijd en overal, zelfs in de steden. Effe AFK gaan lijkt niet verstandig als ik de beschrijving van het gamemagazine mag geloven.
Zal de systemspecs moeten nakijken, want mijn pc'tje is alweer enkele jaartjes oud (2600+ xp mobile; 1 gig; 6600GT 128 VRAM).
Artikeltje over de recente optimalisaties in de Dreamworld engine: http://www.massively.com/...increase-in-age-of-conan/ Lijkt dus allemaal wel mee te gaan vallen kwa hardware eisen.

@AFK gaan: elk character kan Hiden, in shaduwen makkelijker dan in vol zonlicht ;) Dus als je afk gaat ff eerst verstoppen. Uiteraard heeft ook elk character Perception, dus je kan 't klos zijn en gevonden worden terijl je op de WC zit :P

@PVP penalties: Helaas heeft Funcom 't PVP al heel erg afgezwakt wat penaltie/bonus betreft. Oorspronkelijk was er player-looting enzo. Nu slechts XP verlies. Als je alleen WoW gespeeld hebt kan je het maar moeilijk voorstellen wat het is om echt spannende PVP te doen; waar je ook echt iets verliest als je het gevecht niet wint. Bv. Knights Online, op zich een waardeloze MMO, had als penaltie dat je de helf van je geld verloor in de PVP area. Maakte dat suffe spel erg leuk juist door die spanning.
Knowuse schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:21:Geloof dat ze ook collition detection hebben, dat kan ook worden gebruikt om andere spelers te etteren.
Klopt, maakt PVP extra interesant. Een solder kan zo een healer beschermen door tussen de vijand en de healer te blijven.

[ Voor 9% gewijzigd door bstard op 29-04-2008 11:46 ]

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Runescape heeft/had (ken de huidige situatie niet) ook een zware penalty. Was erg leuk ja, veel spanning. Gelukkig was je enigszins veilig in grote delen. Dat zorgt ervoor dat je ook es rustig kan gamen, wat ik ook erg oprijs stel. Ik denk persoonlijk dat een lichtere penalty meer toevoegt aan de gameplay. Ondanks het spanningsgevoel heb je toch laffe tactieken die zullen worden gebruikt. Ik heb wel vertrouwen dat hoe zwaar de penalty zal zijn, wij daar weinig invloed op zal hebben, en dat funcom het iig leuk zal maken.

edit_2:

collition detection? bedoel je daarmee dat je niet door elkaar heen kan lopen?
ik hoop dat ze dat alleen buiten de steden doen dan :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2008 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droniac
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-04-2022
Hurtebise schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 10:30:
In de PCGP staat ook dat er verschillende servertypes aangeboden worden. Als jij per se niet aangevallen wilt worden, dan speel je toch op een PvE server? Daar zal ook nog optionele PvP in voorkomen, dus als je het wilt kan je wel de harsens van andere spelers inslaan, maar het wordt niet verplicht. PvP en RP-PvP servers zullen idd. wel uitkijken worden, maar zoals ik het begreep ben je gewoon veilig in steden, alleen niet daarbuiten. Een beetje zoals WoW op PvP servers, maar dan overal buiten de steden onveilig en niet dat bepaalde hele zones 'safe' zijn. Het stealth systeem zal waarschijnlijk niet erg nuttig zijn om mee te AFKen, aangezien mensen met (genoeg) perception daar doorheen kunnen kijken.

Mij lijkt het in ieder geval een heel cool spel. Vanavond ga ik denk ik toch maar even pre-orderen via gcshop. Zelfs als het spel uiteindelijk teleursteld zal het het wel waard worden om toch even die mooie graphics in een online omgeving te kunnen aanschouwen. Wat ik in dit topic hoor over PvP (experience loss) klinkt goed, dus dat zal wel een RP-PvP of PvP servertje worden. Kijk al uit naar de eerste grote guildgevechten! (maar eerst nog even een guild zoeken ;))

YouTube / Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Over dat XP verlies in PvP, dat geldt toch alleen voor je ''PvP XP'' ?

Het is volgens mij niet zo dat je als lvl 66 speler gaat PvPen en na een keer of tig dood te zijn gegaan je ineens weer lvl 64 bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:00:
collition detection? bedoel je daarmee dat je niet door elkaar heen kan lopen?
ik hoop dat ze dat alleen buiten de steden doen dan :)
Als ik het goed gelezen heb geldt dit alleen voor PvP / PvE encounters (gelukkig) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragantus
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:41:
Als ik het goed gelezen heb geldt dit alleen voor PvP / PvE encounters (gelukkig) :)
Als je wat rond loopt en iemand komt recht op je af dan word je vanzelf wat opzij geduwd omdat je niet door hem heen kan, maar je loopt wel gewoon verder, dat is gewoon ook met een speler op een PvE server. Overigens heb je het met mobs natuurlijk ook, als er vijf achter je aan zitten en je draait wat om ze heen om een betere positie te krijgen moet je jezelf niet klem zetten in een hoekje, dan heb je een probleem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard

bstard

---------------

On_E schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:20:
Over dat XP verlies in PvP, dat geldt toch alleen voor je ''PvP XP'' ?

Het is volgens mij niet zo dat je als lvl 66 speler gaat PvPen en na een keer of tig dood te zijn gegaan je ineens weer lvl 64 bent.
Klopt. PvE levels gaan to 80, PvP tot 20. Bijde aparte XP: PvE only way is up, PvP kan je verliezen.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

bstard schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:31:
[...]

Klopt. PvE levels gaan to 80, PvP tot 20. Bijde aparte XP: PvE only way is up, PvP kan je verliezen.
Gelukkig maar.

Had mijn pre-order gecancelled als bleek dat een avondje questen voor nop geweest was als je aan het einde van de avond een paar keer de pan in werd gehakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque

Loque

^^^^^

On_E schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:43:
[...]

Gelukkig maar.

Had mijn pre-order gecancelled als bleek dat een avondje questen voor nop geweest was als je aan het einde van de avond een paar keer de pan in werd gehakt.
Dan heb je zeker ook geen lineage gespeeld :P

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loque schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:40:
[...]

Inderdaad.. tijdens sieges 40-50% verliezen, ( en 1% is 45minuten tot 60min xp-en op lv 70+...)
en uiteindelijk niet het kasteel veroveren met je clan...

maar wel de tijd van je leven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Loque schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:40:
[...]

Nee, dat soort penalties kan ik niet gebruiken met mijn toch wel beperkte speeltijd.

Ik kan best begrijpen dat er een markt voor is hoor, er zullen genoeg mensen zijn die wel zo hard gestraft willen worden, maar ik dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dankje. Het hele gemount vechten is wel heel apart voor verslagen. PoM's die achter het leger staan om te healen, als die slecht verdedigd zijn gewoon met een paar mensen op mount op af stormen. Tactieken schieten me nu al de kop door als alles wat ik zo lees mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik ga zeker PvE, dat is duidelijk :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard

bstard

---------------

SinergyX schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:35:
Ik ga zeker PvE, dat is duidelijk :P
Waarom?

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swamsander
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-08-2021

swamsander

Gaming Comunity Swamcrew.nl

Tja als je zo alles leest in dit topic begint er toch wel het een en ander te jeuken.
Ik ben nu een tijdje bezig met WoW en heb daarvoor LOTRO gespeeld.
Ik moet zeggen dat de realistische wereld (zoals bijv LOTRo) me meer aan spreekt. WoW is compleet, qua ontwikkeling, een van de grondleggers van de huidige MMORPG's nu is het tijd om de volgende generatie (hopelijk AOC) te mogen ontvangen. 1 of 2 mei gaat het los en ik heb een key dus ik ben benieuwd. Wij als gaming community willen eventueel AOC gaan spelen (zijn nu oa een nederlands talige WoW guild) dit als er genoeg leden zich melden en uiteraard als de game vet in orde is. Dus mocht je interesse hebben.... alleen 18 jaar en ouder en nederlandstalig zijn.
http://www.swamcrew.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skip-5
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 16:07
FunkyTrip schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 09:44:
[...]

Dynabyte in Dordrecht wist van niets. Moet je het hoofdkantoor bellen ofzo?
Ik heb net ook gebeld en met 1 minuut had ik een beta key.
Ik belde naar 0800-39622983 en gaf mijn order nummer door.

Vergeet Queensday, ik ga AoC spelen ;)

Fear can hold you prisoner, Hope can set you free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque

Loque

^^^^^

grrr download loopt nog steeds vanochtend om 7 uur was het nog 6 uur te gaan.. nu nog 2 :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard

bstard

---------------

Voor diegene die gaan meedoen aan de Open Beta: sinds vandaag kan je die originele download patchen. Alvast doen scheelt je weer tijd donderdag om 16:00 als de server open gaat.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bstard schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:15:
Voor diegene die gaan meedoen aan de Open Beta: sinds vandaag kan je die originele download patchen. Alvast doen scheelt je weer tijd donderdag om 16:00 als de server open gaat.
Die tijd heb je ook goed nodig, aangezien het om een flinke dosis patches gaat :)
Waaruit haal je trouwens dat donderdag om 16.00 de open beta live gaat? (waarom niet 15.00, 17.00?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus even voor de duidelijkheid, je moet een betaald account hebben om een 'open' beta te joinen? ik wacht al 4 maanden op een plekje in de beta via de application, zeer jammer, dan maar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard

bstard

---------------

Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:41:Waaruit haal je trouwens dat donderdag om 16.00 de open beta live gaat? (waarom niet 15.00, 17.00?).
Van de officiele site; ik moest ook ff zoeken maar op http://community.ageofcon...unc_id=2396&table=CONTENT
staat:
The Open Beta will start on the 1st of May at 1500 GMT / 0900 EST.
Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:45:
Dus even voor de duidelijkheid, je moet een betaald account hebben om een 'open' beta te joinen?
Weet ik niet zeker, ik heb maar zo'n abbo voor $20 genomen voor de zekerheid. En voor 't downloaden op full speed. Zou zeggen: probeer 't daar. Blijft hoop gedoe om op tijd te zijn voor zo'n batch aan keys.

[ Voor 30% gewijzigd door bstard op 29-04-2008 21:48 ]

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeon21
bstard schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 21:46:
[...]

Van de officiele site; ik moest ook ff zoeken maar op http://community.ageofcon...unc_id=2396&table=CONTENT
staat:
[...]
Dat is 17:00 onze tijd, want we zitten nu op GMT +2 door de zomertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard

bstard

---------------

aeon21 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 21:48:
[...]

Dat is 17:00 onze tijd, want we zitten nu op GMT +2 door de zomertijd.
http://www.timeanddate.com/worldclock/

1 uur verschil atm ? London is toch GMT?

[ Voor 3% gewijzigd door bstard op 29-04-2008 21:51 ]

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeon21
Nee, GMT blijft altijd hetzelfde ongeacht de zomer tijd. In de winter zitten we op 1 uur verschil met GMT, in de zomer is het 2 uur.

London zelf zit nu in de zomer op GMT +1

[ Voor 14% gewijzigd door aeon21 op 29-04-2008 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:41
het is 1 uur verschil met london op het moment, maar in ijsland is het weer 2 uur, die doen niet mee met zomertijd, is erg verwarrend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Nou geen key gewonnen van mmopg.com/fileplanet. Ik zie wel zodra het spel uit is en ik het kan spelen met me huidige systeem. Aan de andere kant, WoW heeft mij op zich tot WotLK genoeg te bieden. Wie weet hebben ze straks ook een 14 dagen trial net als D&D Online toen.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque

Loque

^^^^^

Net even een uurtje gespeeld, het spel moet wel even wennen maar de grafics en de details zijn echt super. Helaas moet ik alles onder medium draaien en dan haal ik nog een lage framerate.

Mijn systeem:

Core 2 duo E6600 2.4 Ghz
2 GB geheugen
Ati Radeon HD 2900 GT
Resolutie van: 1680-1050

De eerste 5 lvls vond ik wel erg gemakkelijk gaan.. de kans op dood gaan was echt miniem. Later worden de tegenstanders wel harder.

Het questen lijkt wel wat op wow, je loopt naar iemand toe met een vraagteken boven zijn hoofd en vervolgens vertelt hij een verhaaltje. Je kan het verloop van het verhaal een beetje beinvloeden door de keuzes van antwoorden die je geeft.

Dat het spel alleen voor 18+ is wordt snel duidelijk, het bloed vliegt je om de oren en ik zag ook een paar female characters topless rondlopen :)

Zal later vandaag nog wel even spelen en een reactie plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bloed en tieten, dit spel wordt duidelijk een succes.

edit:

Loque, speel je open beta of nog closed of wat dan ook...

Ik krijg mijn beta key vrijdag pas...

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2008 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Selsery, die beta key waarover je het hebt, is dat voor de open beta?

Indien ja, krijg je die door AOC te pre-orderen?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2008 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeon21
Zo, nog 7 uurtjes te gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 09:47:
Selsery, die beta key waarover je het hebt, is dat voor de open beta?

Indien ja, krijg je die door AOC te pre-orderen?
Ja had bij dynabyte gepre-orderd.
ik weet dat ik hier mijn kans door ga verschieten, maar er zijn daar nog keys.

Als je vrijdag even belt naar het algemene 0800 nummer dan kan je nog een key toegestuurd krijgen... Die gast die daar over ging was al naar huis toen ik belde. Anders had ik ook vanmiddag kunnen spelen.

Maarja ik bel gewoon vrijdag om 9 uur owzo in de hoop dat hij er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque

Loque

^^^^^

Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2008 @ 17:59:
Bloed en tieten, dit spel wordt duidelijk een succes.

edit:

Loque, speel je open beta of nog closed of wat dan ook...

Ik krijg mijn beta key vrijdag pas...
Ik heb via die prijsvraag van gamez.nl een key toegestuurd gekregen en ik kon gelijk spelen.

Samen met een vriend van me hebben we de game ook gepreordered.. geen idee of we daar ook openbeta keys bij krijgen. Zal nu even kijken of ik ergens nog aan keys kan komen. We zitten hier met z'n 3en en willen even tegelijk spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque

Loque

^^^^^

trouwens in de email van warcry:

Afbeeldingslocatie: http://www.warcry.com/media/images/newsletter/2008/0430/conan
Funcom Product Director: "You'll see titties!"

Funcom's outspoken Product Director Jorgen Tharaldsen reconfirmed, in a Gamesblog interview, the mature content within Age of Conan, and pulled no punches on their targeted adult audience:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg je beta keys bij elke winkel waarbij je hem pre-orderd? Of is dat enkel bij dynabyte?
Want ik heb hem namelijk niet bij dynabyte gepre-orderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• narcan
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05-2023
Ze geven nu weer keys weg op MMORPG.com :9

Intel Core i2600K | Asus Maximus IV Extreme (3.0) | Kingston 9905403-400.A00LF DDR3 @1600MHz | 2x EVGA GTX 570 SC | OCZ Vertex 3 SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 12:41:
Krijg je beta keys bij elke winkel waarbij je hem pre-orderd? Of is dat enkel bij dynabyte?
Want ik heb hem namelijk niet bij dynabyte gepre-orderd.
Ik weet toevallig dat het bij Dynabyte zo zit... kan je niet zeggen over de andere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

narcan schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 13:31:
Ze geven nu weer keys weg op MMORPG.com :9
Yep klopt :)

CURRENT CONTEST STATS

Total Contestants: 5218
Your Earned Bonus Tickets: 1 (from 1 days counted)*

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Laatst online: 20-10-2024
Dus wanneer of hoelaat begint het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeon21
22:00 onze tijd. De launch is uitgesteld omdat ze nog even iets moesten patchen.

[ Voor 32% gewijzigd door aeon21 op 01-05-2008 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aeon21 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 17:18:
22:00 onze tijd. De launch is uitgesteld omdat ze nog even iets moesten patchen.
Source?

Ah al gevonden:
http://forums.ageofconan....php?p=1844903#post1844903

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2008 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque

Loque

^^^^^

aeon21 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 17:18:
Dit is voor de IGN open beta..

Ik speel inmiddels al een dag, helaas kan ik maar 1 key krijgen en zitten we met 3 man afwisselend te spelen.

De key van mmorpg is ook een wild shot, want vanochtend waren er 3000 contestants, en nu bijna 7000 :S je kan tot 4 mei inschrijven voor 1 van die 300 keys... tegen die tijd zal het aantal rond de 30k liggen.

kans 1 op 100 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeon21
Ja, het is inderdaad voor de open beta. Iets waar de laatste 5 pagina's over wordt gesproken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• narcan
Als iemand nog zin heeft om straks een guild te starten in AOC, ik heb een tijdje geleden de naam "Anvil Of Crom" al geregistreerd in de forums. Mijn spel idee is casual met de nadruk op _FUN_! Kijk hier ff: http://www.guilduniverse.com/anvil/default.aspx

De site is nog erg lame, ik weet het ben daar ook geen ster in, dus als je jezelf geroepen voelt... :*)

Intel Core i2600K | Asus Maximus IV Extreme (3.0) | Kingston 9905403-400.A00LF DDR3 @1600MHz | 2x EVGA GTX 570 SC | OCZ Vertex 3 SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

junglebeast schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 16:48:
[...]

Yep klopt :)

CURRENT CONTEST STATS

Total Contestants: 5218
Your Earned Bonus Tickets: 1 (from 1 days counted)*
Ik kan geen zak wegwijs worden op die site, hoe en waar kan ik me opgeven voor de open beta?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• narcan
Tripp schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 20:34:
[...]

Ik kan geen zak wegwijs worden op die site, hoe en waar kan ik me opgeven voor de open beta?
Gewoon registreren, inloggen, dan op de "Age of Conan Beta Giveaway" banner klikken, daarna op de "Enter Contest" knop. Da's alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje jammer dat ze zo moeilijk doen over een beta, ik wil het eerst wel eens uitproberen, dan zie ik wel of ik het koop, op deze manier heb ik er al weinig trek in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroot
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-03 13:11
het is (weer) uitgesteld.

12 uur onze tijd..
het begint een beetje op Blizzard te lijken, nu al...
brrrr
nou ik ga verder met GTA ik zie dit morgen wel..

Canon EOS 400D - Tamron 17-50mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hapSnap
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 13:53
Die giveaway bij MMORPG.com zal wel net zo gaan als bij mmolecule. Een paar honderd keys verdelen over 15000+ aanmeldingen. Zeker als je achteraf posts leest dat mensen hun keys willen verkopen, dan is dat toch aardig zuur. Zo was er een gast die had zich een paar honderd keer aangemeld op die site, en zo 6 keys gewonnen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de key via fileplanet, gewoon voor een paar dollar lid worden en zo key in de pocket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• narcan
Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 22:01:
ik heb de key via fileplanet, gewoon voor een paar dollar lid worden en zo key in de pocket.
Je moet wel voor een heel jaar betalen, komt op iets van 50 euries, vind ik persoonlijk toch wel een beetje veel voor 3 weken eerder spelen en dan zal je op de release dag je characters wel weer kwijt raken of ze worden gereset ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque

Loque

^^^^^

weet iemand hoe je kunt klimmen? Bij lvl 12 komt er een quest waarbij je bij een rots omhoog moet klimmen. Je ziet hier een witte cirkel die wanneer je er op klikt de melding geeft "you can climb here!".

en even voor aeon21 er zijn mensen die nog wachten voor de start van de beta en mensen die de beta al spelen...lastig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard

bstard

---------------

narcan schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 22:07:Je moet wel voor een heel jaar betalen, komt op iets van 50 euries
Neu ik had 3 maanden genomen, $20 was 't.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• narcan
bstard schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 22:33:
[...]

Neu ik had 3 maanden genomen, $20 was 't.
Oww, heb ik gemist dan. Kon zowiezo niks doen, heb geen credit card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

narcan schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 22:36:
[...]

Oww, heb ik gemist dan. Kon zowiezo niks doen, heb geen credit card.
Paypal kan ook, maar waarom zou je extra betalen voor een beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• narcan
Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 22:47:
[...]

Paypal kan ook, maar waarom zou je extra betalen voor een beta?
Snap ook niet hoe je nu precies moet betalen met zo'n paypal echeck, je kan alleen maar cc info invullen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeon21
Loque schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 22:29:
en even voor aeon21 er zijn mensen die nog wachten voor de start van de beta en mensen die de beta al spelen...lastig?
Waarom zijn er altijd op ieder forum mensen die zeuren en moeilijk doen om niks, vraag ik me af?

Er zijn enkele honderden tot hooguit enkele duizend spelers die die closed beta spelen. Er zijn 50,000+ spelers die wachten op de open beta.

Ik heb het over een launch die vanavond van start gaat. Het spel gaat Live op 20-23 mei (zo staat het meteen al op de eerste regel van de openingspost) dus zo kort voor de release spreekt het voor zich dat de closed beta al vele maanden loopt en er daarvoor dus geen launch meer kan zijn. Bovendien is op de laatste 5-10 pagina's meer dan uitgebreid aandacht besteed aan de Fileplanet Open Beta.

Over welke launch heb ik het dan, denk je?

Ik beantwoord een vraag van een mede-GoT-er en krijg meteen een Pietje Precies over me heen, jeez....

[ Voor 29% gewijzigd door aeon21 op 01-05-2008 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wahoo, Heb zojuist een closed beta invite gehad van Funcom. Hopelijk kan er nu echt "vrij" getest worden ipv steeds die irritante "techtests"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
Ik snap niet echt precies wat ik moet doen met mijn fileplanet key die ik heb gekregen.
http://register.ageofconan.com/ is altijd down.

Edit:

https://betaregister.ageofconan.com/account is blijkbaar de juiste link. :+

[ Voor 24% gewijzigd door Xedev op 02-05-2008 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 05:34
*zucht* wacht echt al lang op een beta key. Ik ga de game namelijk niet meteen kopen, eerst de kat uit de boom kijken eer ik de €50,- voor het spel ga uitgeven.

Mischien dat de mmorpg.com contest uitkomst biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
Wow wat is deze beta slecht geoptimaliseerd.
Het is bijna onspeelbaar rond de eerste stad, zodra ik om me heen ga kijken zakt de fps naar 2.
Ook crashed hij om de 10 min en zijn de laadtijden erg lang.
Ja ik weet dat het een stresstest is.

Verder wel leuk om te spelen met een necromancer.

[ Voor 7% gewijzigd door Xedev op 02-05-2008 03:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-08 13:52
XtrmEend schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 03:19:
Wow wat is deze beta slecht geoptimaliseerd.
Het is bijna onspeelbaar rond de eerste stad, zodra ik om me heen ga kijken zakt de fps naar 2.
Ook crashed hij om de 10 min en zijn de laadtijden erg lang.
Ja ik weet dat het een stresstest is.

Verder wel leuk om te spelen met een necromancer.
Ik speel de closed Beta nu ruim anderhalve week en ik moet zeggen dat het verschil in de performance tussen de eerste 5 levels (Jungle) en de eerste town redelijk groot is. Maar als hij terug zakt naar 2 fps dan is er iets niet helemaal goed met je instellingen;

Een aantal dingen om je FPS aanzienlijk te verbeteren:
- Bloom uitzetten
- Shaders van "everything" terug zetten naar "character only"
- In een town na de laadtijden van de shaders op "left control" en "/" toetsen (dit brengt je in de testomgeving) rechtsonder zie je "dump shadercache" hier op klikken en vervolgens weer "left control" en "/". (dit werkte prima tot enige dagen geleden, hierna is een update geweest waardoor ik deze functie niet meer heb hoeven te gebruiken)

Laadtijden zijn langer geworden sinds vorige week, maar met een redelijke spec systeem valt dit reuze mee. Stabiliteit en FPS daarentegen zijn beter geworden sinds deze patch. Dus ik heb er wel vertrouwen in dat het geheel gepolished gaat worden voor / net na de release.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
Hmmm ik heb,

e6600
2gb ddr2
HD2900XT

En het lijkt dat zodra het geheugen vol raakt gaat zakt de fps bij het lopen en om je heen kijken naar 2.
Oh en ik speel met alle instelling op low.

[ Voor 12% gewijzigd door Xedev op 02-05-2008 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kronos1979 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 07:55:
[...]

Ik speel de closed Beta nu ruim anderhalve week en ik moet zeggen dat het verschil in de performance tussen de eerste 5 levels (Jungle) en de eerste town redelijk groot is. Maar als hij terug zakt naar 2 fps dan is er iets niet helemaal goed met je instellingen;

Een aantal dingen om je FPS aanzienlijk te verbeteren:
- Bloom uitzetten
- Shaders van "everything" terug zetten naar "character only"
- In een town na de laadtijden van de shaders op "left control" en "/" toetsen (dit brengt je in de testomgeving) rechtsonder zie je "dump shadercache" hier op klikken en vervolgens weer "left control" en "/". (dit werkte prima tot enige dagen geleden, hierna is een update geweest waardoor ik deze functie niet meer heb hoeven te gebruiken)

Laadtijden zijn langer geworden sinds vorige week, maar met een redelijke spec systeem valt dit reuze mee. Stabiliteit en FPS daarentegen zijn beter geworden sinds deze patch. Dus ik heb er wel vertrouwen in dat het geheel gepolished gaat worden voor / net na de release.
Ik heb gisteravond (laat) even snel een kijkje genomen en hetgeen wat mij opviel waren inderdaad de lange laadtijden! Over het algemeen 2 tot 3 minuten als je naar een nieuw gebied gaat. Natuurlijk is dit afhankelijk van de instellingen die ik nog lang niet optimaal heb getweaked.

De gameplay is, voor een MMO, zeker vernieuwend en voelt goed aan! Ik heb mij kort, maar met veel plezier, vermaakt met het eerste deel tot voor de stad en wat PvP minigames en tot nu toe is dat erg goed bevallen.

Het enige nadeel was het falen van mijn fire spells (ik speelde een demonologist) in PvP, bijna 95% van de spells was "fizzled" :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
Ik heb nu een aantal classes gespeeld waaronder casters / melee. De LoS (line of sight) speelt bij ranged / casters een grote invloed (wat meer tactische gameplay opleverd) wat kan resulteren in "fizzled" spells. Melee is hier minder gevoelig voor. Ik hoop wel dat spellweaving nog geimplementeerd wordt in de final version (of relatief snel na launch)

Bericht ontvangen van Funcom:
"As of yesterday General Beta is now named Closed Beta.

We will hold the Closed Beta NDA for everyone but journalists until launch, but you are allowed to openly communicate about your experiences up to level 13."

Dit betekent dat de NDA niet meer van toepassing is op ervaringen tot level 13.

Vanmiddag ga ik mijn systeem trouwens updaten naar 4gb werkgeheugen (van 2gb). Ik zal mijn ervaringen met betrekking tot FPS en laadtijden vermelden (aangezien dit nu een economisch verantwoorde upgrade is met de relatief goedkope geheugenmodules)

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil eventjes melden dat ik nou dan toch een beta key heb ontvangen. Dankzij dynabyte... ik heb helemaal geen klantnummer moeten opgeven. Enkel mijn naam, dus het kan zijn dat het gecontroleerd heeft. Maar als je je stout genoeg voelt kan je het es proberen ook al heb je niet gepre-orderd....

Ik zit nu op werk via mstsc de download aan te zetten en nu is het wachten geblazen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque

Loque

^^^^^

weet iemand hoe je kunt klimmen? Bij lvl 12 komt er een quest waarbij je bij een rots omhoog moet klimmen. Je ziet hier een witte cirkel die wanneer je er op klikt de melding geeft "you can climb here!".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PositiveCreep
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-10-2023
Je meot uit combat zijn, end an met de U toets als je voor het klim punt staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
Je wapen moet ook weggestopt zijn met \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque

Loque

^^^^^

PositiveCreep schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 12:02:
Je meot uit combat zijn, end an met de U toets als je voor het klim punt staat.
XtrmEend schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 12:20:
Je wapen moet ook weggestopt zijn met \
Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
Loque schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 11:55:
Vergeet trouwens niet dat je je wapens ook dient te verbergen.
Dus out of combat + wapens verbergen (opbergen) en hierna naar de trap lopen en standaar op "U" drukken. Hierna kun je gewoon vrij bewegen op de trap.

Ook heb je onder je characterscherm een aantal skills staan... waaronder dus ook climbing staat. Zorg ervoor dat hier ook een aantal punten in verdeeld staan.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
Hmm ik heb alle nodig dingen in de beta kunnen beklimmen en heb 0 punten in climbing gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
Het is wellicht ook nog niet nodig in het begin. Maar uiteindelijk zal het toch ergens voor dienen mag ik aannemen (ik heb er zelf altijd een aantal punten in verdeeld staan dus ik zou het eens moeten uitproberen zonder).
Voor de mensen in de open beta: kunnen jullie daadwerkelijk spelen tot en met level 13? Wat gebeurt er daarna? Stokt de xp meter? Kun je niet verder ontdekken?

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 05:34
Kronos1979 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 09:05:
Ik heb nu een aantal classes gespeeld waaronder casters / melee. De LoS (line of sight) speelt bij ranged / casters een grote invloed (wat meer tactische gameplay opleverd) wat kan resulteren in "fizzled" spells. Melee is hier minder gevoelig voor. Ik hoop wel dat spellweaving nog geimplementeerd wordt in de final version (of relatief snel na launch)

Bericht ontvangen van Funcom:
"As of yesterday General Beta is now named Closed Beta.

We will hold the Closed Beta NDA for everyone but journalists until launch, but you are allowed to openly communicate about your experiences up to level 13."

Dit betekent dat de NDA niet meer van toepassing is op ervaringen tot level 13.

Vanmiddag ga ik mijn systeem trouwens updaten naar 4gb werkgeheugen (van 2gb). Ik zal mijn ervaringen met betrekking tot FPS en laadtijden vermelden (aangezien dit nu een economisch verantwoorde upgrade is met de relatief goedkope geheugenmodules)
4GB, ik neem aan dat je dan een 64 bits OS draait? Draait AoC daar goed op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
Kaap schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 13:13:
[...]

4GB, ik neem aan dat je dan een 64 bits OS draait? Draait AoC daar goed op?
Momenteel draai ik gewoon op een 32bits OS. Dus ik ben er van op de hoogte dat ik niet de maximalen 4GB eruit zal halen maar meer richting de 3.2~3.5GB moet gaan denken. Toch is dit een aanzienlijke verhoging en hoop toch een bepaald resultaat te boeken.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeon21
Ben ondertussen level 7 al en wil z.s.m. uit Tortage weg. Iemand die mij kan vertellen hoe en met welke NPC's ik daarvoor moet praten?

De single player missions (Tortage at night) zijn toch optioneel niet?

[ Voor 21% gewijzigd door aeon21 op 02-05-2008 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 16:18
Ben ook uitgenodigt voor de closed béta. Mag dus eindelijk na vanavond ff de game goed gaan testen. Hebben de testers overigens ook last van het feit dat je nu voort je login moet gebruiken bij het patchen? Hij vraagt namelijk om mijn login gegevens maar accepteerd deze uiteindelijk niet. Kan dus nog niet patchen :(

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
aeon21 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 13:30:
Ben ondertussen level 7 al en wil z.s.m. uit Tortage weg. Iemand die mij kan vertellen hoe en met welke NPC's ik daarvoor moet praten?

De single player missions (Tortage at night) zijn toch optioneel niet?
Je kunt pas weg van het eiland na de quest line die je 's nachts moet uitvoeren (single player) en dan pas bij level 20. Dus dat duurt nog eventjes. Verder heb ik gehoord dat mensen in de openbeta (fileplanet etc.) niet verder kunnen levelen dan 13?!

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
MrFl0ppY schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 13:33:
Ben ook uitgenodigt voor de closed béta. Mag dus eindelijk na vanavond ff de game goed gaan testen. Hebben de testers overigens ook last van het feit dat je nu voort je login moet gebruiken bij het patchen? Hij vraagt namelijk om mijn login gegevens maar accepteerd deze uiteindelijk niet. Kan dus nog niet patchen :(
Voor het patchen is bij mij ook altijd mijn inlog gevraagd. Die patches zijn ook niet al te groot dus je kunt snel genoeg spelen als je de inloggegevens uiteindelijk krijgt (niet zo groot in vergelijking met het downloaden van de client, dat duurde namelijk best lang)

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
Voor de patch van afgelopen weekend was het spel bij mij juist redelijk stabiel, hierna mocht ik blij zijn als ik 15 minuten niet crash. Helaas is dit niet gefixt met de vorige patch en er zijn best wel wat mensen met hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
Kronos1979 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 13:10:
Het is wellicht ook nog niet nodig in het begin. Maar uiteindelijk zal het toch ergens voor dienen mag ik aannemen (ik heb er zelf altijd een aantal punten in verdeeld staan dus ik zou het eens moeten uitproberen zonder).
Voor de mensen in de open beta: kunnen jullie daadwerkelijk spelen tot en met level 13? Wat gebeurt er daarna? Stokt de xp meter? Kun je niet verder ontdekken?
Ik kreeg toen ik level 13 werd een venster met "pre order right now". Daarna krijg je gewoon geen xp meer van kills maar je kan wel verder spelen.
Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.