[MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste
Acties:
  • 137.896 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

redfoxert schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 10:52:
[...]

Waar kan je precies zien of je payment approved is? Tis nog een beetje onduidelijk allemaal :)
Als je inlogt op je account staat bovenin dat je selected bent voor de early access, inclusief een download link.

[ Voor 20% gewijzigd door On_E op 13-05-2008 11:04 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:18
FunkyTrip schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 10:57:
[...]

Dan zou ik RP-PvP kiezen. Dan zit je nog meer 'in het spel' of 'de wereld' aangezien mensen een beetje realistische namen moeten verzinnen ipv zichzelf koekepan noemen. En je mag in de chatkanalen (behalve general chat meestal) niet de 'immersie' van het spel breken, dus je zal geen l33tsp34k tegenkomen. Daarentegen zul je ook niet veel overdreven RP tegenkomen. Meeste mensen op RP Servers RPen maar 'een beetje'. Dwz echt actief aan het RPen zijn ze niet, maar ze houden zich netjes aan de regels om niet de immersie te verbreken.
Ben erg benieuwd of dat RP een beetje werkt. Ben zelf niet zo van de roll playing maar ik denk wel dat de meer serieuze mensen daar te vinden zijn. Zit dus nog te twijfelen.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rutger Mulder schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 01:21:
Mooi om te horen dat ie op 1920x1200 goed draait met een 8800 GTS 640MB want dat draai ik ook :).

Als je NU een videokaart nodig hebt zou ik voor de 8800 GT gaan, gewoon best bang for the buck. De 9600 GT is ook niet slecht en iets goedkoper, alleen zou ik voor onze resolutie eerder de 8800 nemen.

Ik zelf wacht eerst wel op de nieuwe g200 chip van nvidia voordat ik upgrade. De laatste tijd is nvidia niet echt vernieuwend bezig en de kaarten bieden weinig meer prestatie over de oude 8800 serie. Daarnaast kan ik nog altijd mijn 8800 GTS 640MB overclocken voor meer performance.
Hmmm, ok bedankt voor je response. Ik denk dat ik dan gewoon ga voor de 8800GT. Ik verwacht hiermee niet alles op high te spelen @ 1920 x 1200, maar iig wel redelijk high :P. Ook is deze inderdaad erg goedkoop nu. Enige dat ik heb is dat andere kaarten (zoals GTS 640 en GTX) er ook echt voor bedoeld zijn om op high res goede prestaties af te leveren, en de 8800GT hier niet echt speciaal voor is gemaakt. Echter als ik naar benchmarks kijk van nu bestaande games presteert de 8800GT toch erg degelijk op 1920 x 1200, dus ik denk dat ik gewoon lekker voor deze, toch wel redelijk budget, videokaart ga.
Bedankt iedereen voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 11:15:
[...]

Hmmm, ok bedankt voor je response. Ik denk dat ik dan gewoon ga voor de 8800GT. Ik verwacht hiermee niet alles op high te spelen @ 1920 x 1200, maar iig wel redelijk high :P. Ook is deze inderdaad erg goedkoop nu. Enige dat ik heb is dat andere kaarten (zoals GTS 640 en GTX) er ook echt voor bedoeld zijn om op high res goede prestaties af te leveren, en de 8800GT hier niet echt speciaal voor is gemaakt. Echter als ik naar benchmarks kijk van nu bestaande games presteert de 8800GT toch erg degelijk op 1920 x 1200, dus ik denk dat ik gewoon lekker voor deze, toch wel redelijk budget, videokaart ga.
Bedankt iedereen voor de hulp!
Ik weet niet wat momenteel een 8800GT nog kost maar ik heb al 8800GTX kaarten gezien voor rond de 250 euro.

Ik heb er zelf eentje en de laatste beta patch draaide deze heel erg lekker zelfs met Anti-aliasing op 16Q aan op 1920x1200, alle settings op zn hoogst.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien een ontzettend domme vraag maar hoe laat zaterdag begint conan????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 11:53:
misschien een ontzettend domme vraag maar hoe laat zaterdag begint conan????
17:00 GMT, dus 19:00 onze tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 12:13:
[...]

das jammer ik had gehoopt zaterdag aan het begin van de middag ofzo d-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 12:18:
[...]

das jammer ik had gehoopt zaterdag aan het begin van de middag ofzo d-:
Gelukkig om 19:00u, want ik ben de complete dag vanaf 07:00u in Zwolle en ben pas om 18:30u weer thuis *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er begint zich nu een beetje een negatieve hype te vormen zo vlak voor de launch; Het lijkt alsof die 'epic sieges' een max zullen krijgen van 48v48 players:

Afbeeldingslocatie: http://img301.imageshack.us/img301/6306/seigeed1.jpg
Devs hebben op de forums aangeven, nadat ze eerst alle posts hierover verwijderden, dat ze inderdaad rond dit aantal aan het tweaken zijn.

Dit, terwijl de FunCom developer op 29 April nog aangaf dat gevechten van 500man niet vreemd zullen zijn in AoC!

Ik verheugde me nog zo op dit spel en had hem enkele maanden geleden gepreordered, maar toen wist ik nog niet dat:
-Er 'minigames'/battlegrounds zullen zijn die je rewards geven (dus zoals WOW),
-De sieges instanced zijn,
-De guild-cities instanced zijn,
-De sieges maar 48v48 zijn,
-Dat er zelfs verschillende, parallele instanced zones zijn en dat het kan gebeuren dat je teammate op dezelfde plek staat als jij, maar in een parallele zone en dat je hem dus niet kan zien! (ja, je moet dan /chooseinstancenumber ofzo intikken om zo in zijn instance te komen.

Ik ben dus zeer, zeer teleurgesteld terwijl de open beta nog zo leuk was.
Interviewer: "What is going to be the average PvP siege size you're playing around with your testing at this point, what kind of numbers are you looking at?"

Jason: "We have done like various testing, you know internally and what not, where we had at one point in time you know we had a few hundred people all logged in to the same city and stuff. And so we still have the capability based on the client performance and what not either changing like either based on distance or the number of people in your vicinity, we can tone that down. So if it becomes an problem for example you might be in a battle with 500 people you'll only see the nearest 100 to you for example"

Interviewer: "And the servers will remain stable at that 500 itself?"

Jason: "Yes the server isn't really gonna be the thing that's having a problem in our experience. The server, the things that impact the servers the most and this was very interesting to see, we saw this when we talked about the cheetah 2.0 when we talked about the new engine release back in Las Vegas and what not. And eh what we saw with that for example was that in cheetah 2.0 in conalls valley on this particular flight path you know we had 30/40fps sometimes dropping a bit below in a play field that we were flying around in that had every NPC in the whole zone loaded. Now when the NPC's weren't loaded we had over 130 fps in the same zone. So AI and all the scripting in AI and all the calculations that go on, AI is extremely expensive as far as overhead. So what we intentionally did for the Border Kingdoms pvp is that, although we once had grand dreams at one point in time of having every player moving around with his troop of 5/10 pikemen or archers or what not to really give a massive siege feel, we found that the AI was so expensive that we were better off eliminating as many NPC's as possible so that we could achieve those numbers of having 500 players fighting in one small area. And I feel pretty confident from what I've seen in the beta that we're going to be able to deliver those massive battles and that we're going to be able to have a ton of players in the same area fighting."

Interviewer: "That instill me with alot of confidence, that's one of the things I've been really concerned about"

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2008 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 12:30:
Er begint zich nu een beetje een negatieve hype te vormen zo vlak voor de launch; Het lijkt alsof die 'epic sieges' een max zullen krijgen van 48v48 players:

[afbeelding]
Devs hebben op de forums aangeven, nadat ze eerst alle posts hierover verwijderden, dat ze inderdaad rond dit aantal aan het tweaken zijn.

Dit, terwijl de FunCom developer op 29 April nog aangaf dat gevechten van 500man niet vreemd zullen zijn in AoC!

Ik verheugde me nog zo op dit spel en had hem enkele maanden geleden gepreordered, maar toen wist ik nog niet dat:
-Dat er zelfs verschillende, parallele instanced zones zijn en dat het kan gebeuren dat je teammate op dezelfde plek staat als jij, maar in een parallele zone en dat je hem dus niet kan zien! (ja, je moet dan /chooseinstancenumber ofzo intikken om zo in zijn instance te komen.

Ik ben dus zeer, zeer teleurgesteld terwijl de open beta nog zo leuk was.
Ik ben van mening dat je pas teleurgesteld mag zijn wanneer je het daadwerkelijk gespeeld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

48x48 lijkt me prima, 500x500 met deze graphics zou 100en posts met ‘’omg lag lag lag’’ hebben veroorzaakt.

Verder vind ik het ook prima dat er verschillende zones zijn, sta je tenminste niet met tig mensen laggend te wachten op quest-mobs enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga eerst vrolijk een aantal weekjes spelen en dan vorm ik wel een mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

who cares ik mag op mijn rhino rondrennen en hoofden eraf slaan wat wil ik nogmeer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- die 48 vs 48 is een getal waar ze rond gaan tweaken
- guild cities instanced was al lang bekend
- Mini games was ook al lang bekend

en als je wilt weten hoe een 200 vs 200 battle met goede graphics het doet raad ik je aan om Eve Online te gaan spelen, en een lagfest te zien en voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Dat er zelfs verschillende, parallele instanced zones zijn en dat het kan gebeuren dat je teammate op dezelfde plek staat als jij, maar in een parallele zone en dat je hem dus niet kan zien! (ja, je moet dan /chooseinstancenumber ofzo intikken om zo in zijn instance te komen.
Oh en trouwens, volgens mij zal iedereen in je group weldegelijk in dezelfde zone komen als jij.

Er zullen alleen wel meerdere zones zijn inderdaad, net als in Tabula Rasa bv. en als een maatje online komt in zone 3 terwijl jij in 2 zit, is het een kwestie van even kiezen en je maatje is erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Klein berichtje: 12Game heeft zijn pre-order keys gemailed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ja, natuurlijk zal dit er wel uitgepatched worden maar zoals het er nu staat betekent dat je, met de 9 battlekeeps die 1x per dag aangevallen kan worden door 48 man en verdedigd door 48 man, battlekeeps kunnen maar 1x per 3 dagen aangevallen worden dus:

maximaal
76x9/3= 228 mensen kunnen per dag meedoen met een seige, dit op een server van 5,000 man? En dan gaat de prioriteit ook nog naar de groep die het meeste minigame pvp heeft gegrind omdat je daar (waarschijnlijk) de meeste priority punten kan verzamelen!

Verder is het ook nog eens mogelijk voor 1 guild om meerdere keeps te bezitten en met die info kan je in theorie dit doen als je meerdere keeps bezit: Elke 'attack window' op een uur na je andere keep zetten zodat je op 1 dag in 4 uur 4 keeps kan verdedigen. 1 groep met 48 pure, zeer goede, en hardcore pvpers kan zo in theorie 9 keeps houden als er geen andere groep beter is in pvp, gewoon elke 3 dagen voor 9 uur aanwezig zijn en in de overige tijd resources grinden voor hp-pots en buffs :P

Anyway, ik heb het spel al en ik geloof dat ik tot lvl 80 me puur ga vermaken op een FFA server! En dan even kijken of het end-game loopt zoals ik het voor ogen zie, of dat er dingen gaan veranderen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, een vraag voor degenen die al in het bezit zijn van hun key:

Die 5 pleurootjes voor de 6-dagen-eerder-kunnen-beginnen-feature, is die buiten een creditcard om te betalen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof ook met iDeal, die kan je vinden onder 'payment by cash'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 13:41:
Ik geloof ook met iDeal, die kan je vinden onder 'payment by cash'.
Relax! Thanks for the info, ik ga hem nu pre-orderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKonings
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11-2023
Geachte heer ....,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 11 mei 2008

In reactie op uw vraag kunnen wij u het volgende mededelen. De codes van het spel ''Age of Conan Hyboriyn Adventures'' zullen binnenkort uitgestuurd worden. De exacte verzenddatum is helaas nog niet bekend. De codes zullen automatisch via e-mail verstuurd worden.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Diana de Brito

>.< dus dat duurt nog wel ff ik had gehoop de key vandaag te ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hapSnap
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 13:53
Aangezien het topic erg vol begint te worden, misschien tijd voor deel 2 met een up to date TS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
pre-order key binnen en geregistreed. M'n nick was natuurlijk alweer in gebruik maar dat mag de pret niet deren. Let the games begin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

-Dat er zelfs verschillende, parallele instanced zones zijn en dat het kan gebeuren dat je teammate op dezelfde plek staat als jij, maar in een parallele zone en dat je hem dus niet kan zien! (ja, je moet dan /chooseinstancenumber ofzo intikken om zo in zijn instance te komen. Ik ben dus zeer, zeer teleurgesteld terwijl de open beta nog zo leuk was.
48x48 leek me ook wat weinig in eerste instantie, maar.. 40man raid in wow was al een probleem on te organiseren, laat staan 48 man op een tijstip dat nogal varieerd. Verder verwacht ik dat het aantal 48 wel omhoog zal gaan als de gemiddelde PC 't aankan. En buiten kan je nog steeds world PVPen met zoveel je wilt, totdat de server eruit crasht ;)

Guild cities instanced <- ja natuurlijk hoe wil je dat anders doen?

Paralelle zones <- juist ideaal! Voorkomt lag op piekuren en dit systeem bied hele flexiebele servers die meegroeien met 't aantal spelers dat er hun character rollt. En die commando's die leren wel zo over time.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
MrFl0ppY schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 11:07:
Ben erg benieuwd of dat RP een beetje werkt. Ben zelf niet zo van de roll playing maar ik denk wel dat de meer serieuze mensen daar te vinden zijn. Zit dus nog te twijfelen.
Ik hoop dan wel dat je je ook aan de regels houdt. In WoW had je op de RP servers (ik speelde op Argent Dawn) hordes mensen die naar de RP servers kwamen omdat daar zulke serieuze mensen kwamen, maar ondertussen leuk in /s in het Nederlands gingen lullen over de laatste voetbaluitslagen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
K heb net m'n code via de mail gekregen van GCshop :)

Weet iemand wat ze bedoelen met "Subscription Cycle"? Ik betaal liever met gamecards, maar die optie staat niet bij "Subscription Cycle".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor je pre-order moet je eerst met ideal / cc enzo betalen, daarna kan je het aanpassen naar gamecards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Ok, bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bstard schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 14:06:
[...]

48x48 leek me ook wat weinig in eerste instantie, maar.. 40man raid in wow was al een probleem on te organiseren, laat staan 48 man op een tijstip dat nogal varieerd. Verder verwacht ik dat het aantal 48 wel omhoog zal gaan als de gemiddelde PC 't aankan. En buiten kan je nog steeds world PVPen met zoveel je wilt, totdat de server eruit crasht ;)
Of het omhoog gaat zal aan de servers liggen en niet aan de (jouw) client pc
Guild cities instanced <- ja natuurlijk hoe wil je dat anders doen?
In lineage 1 & 2 kon je al real-time siegen (konden zomaar 600+ mensen zijn)
Paralelle zones <- juist ideaal! Voorkomt lag op piekuren en dit systeem bied hele flexiebele servers die meegroeien met 't aantal spelers dat er hun character rollt. En die commando's die leren wel zo over time.
Qua lag bestrijding ideaal lijkt mij, qua beleving wat minder denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag de collecters edition besteld op programer.nl

Wij hebben deze pre-order keys niet maar omdat u niet de enige bent die hier vandaag om gevraagd heeft is er navraag gedaan bij de distributeur hoe dit zit en hoe we eventueel aan die pre-order keys kunnen komen voor de eindgebruiker.
Zodra we wat van hen vernemen dan hoort u van ons per omgaande email.
Hopelijk hebben wij u hiermee voldoende geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Progamer.nl

De pre-order key zit er waarschijnlijk dus niet in voor zaterdag |:( .

Hopelijk komt het spel wel optijd binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard

bstard

---------------

Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 15:53:Of het omhoog gaat zal aan de servers liggen en niet aan de (jouw) client pc
Ehm lezen: als de gemiddelde PC het aankan. Funcom zal dat maximum van 48 vooral op hardware van de client richten. In een interview hebben al laten weten dat de servers 500 man per client zichtbaar kunnen maken.
In lineage 1 & 2 kon je al real-time siegen (konden zomaar 600+ mensen zijn)
Dus? Het gaat hier over guild steden, die instanced zijn. Heeft niets met seigen te maken.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bstard schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 16:02:
Ehm lezen: als de gemiddelde PC het aankan. Funcom zal dat maximum van 48 vooral op hardware van de client richten. In een interview hebben al laten weten dat de servers 500 man per client zichtbaar kunnen maken.
AH ok. niet goed gelezen :P
Zo tof zijn als het ooit nog 500 wordt
Dus? Het gaat hier over guild steden, die instanced zijn. Heeft niets met seigen te maken.
Guild steden zijn ook niet instanced.. Ze waren niet zelf op te bouwen; dat dan weer wel. Sieges lijken mij dan wel leuker, maar dan moeten we allemaal nog maar beleven.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard

bstard

---------------

Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 16:19:Guild steden zijn ook niet instanced.. Ze waren niet zelf op te bouwen; dat dan weer wel. Sieges lijken mij dan wel leuker, maar dan moeten we allemaal nog maar beleven.. :)
Ik denk dat je twee dingen door elkaar haalt: de 8-9 spots op de publieke spel wereld waar een guild een battlekeeps kan bouwen, en de guild steden in de 'prive' instance waar dus geen aanvallen op kunnen komen ;)

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Volgens mij houden ze het aantal o.a. ook laag omdat de verdedigende guilds ook een kans moeten maken. Anders gaat iedereen samen één keep/castle aanvallen en hebben de verdedigers geen schijn van kans. Volgens mij heb ik dit ook eens ergens in een interview gelezen.
Hallo,

In de loop van de dag worden de codes verstuurd.

--
Met vriendelijke groet,

Dimension Plus
Als het goed is krijg ik mn key dus nog vandaag.
*wacht in spanning af* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rutger Mulder schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 16:25:
Volgens mij houden ze het aantal o.a. ook laag omdat de verdedigende guilds ook een kans moeten maken. Anders gaat iedereen samen één keep/castle aanvallen en hebben de verdedigers geen schijn van kans. Volgens mij heb ik dit ook eens ergens in een interview gelezen.

[...]

Ik wacht ook nog vrolijk op een mailtje van Dimplus :) Dan zo snel mogelijk die betaling regelen zodat ik zaterdagavond vrolijk aan de slag kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:53

Qck

Bazinga

Zo, gisteren mijn pre-order key van Play.com gekregen en gelijk geregistreerd + early access.
Helaas kon ik niet meedoen aan de 'open beta' van fileplanet, ik was te laat >_<.

Mensen hier enig idee welke Class ze gaan spelen? ikzelf zit te denken aan een Necromancer, lijkt me een supergave class. Maar aangezien ik nog niets heb kunnen spelen weet ik nog niet of dit mijn main gaat worden.

Music is not just a sound, it's a way of living.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qck schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 16:53:
Zo, gisteren mijn pre-order key van Play.com gekregen en gelijk geregistreerd + early access.
Helaas kon ik niet meedoen aan de 'open beta' van fileplanet, ik was te laat >_<.

Mensen hier enig idee welke Class ze gaan spelen? ikzelf zit te denken aan een Necromancer, lijkt me een supergave class. Maar aangezien ik nog niets heb kunnen spelen weet ik nog niet of dit mijn main gaat worden.
Ik zit te twijfelen tussen een heavy melee class en een hunter. Een hunter lijkt mij wel gaaf omdat je sneaky van afstand iemand kan afmaken. Daarentegen lijkt een melee class mij leuk met de verschillende combo's en 'finishing moves' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ook Casters hebben combo’s (Spellweaving) en hopelijk ook finishing moves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 17:09:
[...]

Ik zit te twijfelen tussen een heavy melee class en een hunter. Een hunter lijkt mij wel gaaf omdat je sneaky van afstand iemand kan afmaken. Daarentegen lijkt een melee class mij leuk met de verschillende combo's en 'finishing moves' :)
*Ranger :P

En ik denk dat dat mijn class gaat worden, had ik toch echt de meeste lol mee in de open beta.
On_E schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 17:20:
Ook Casters hebben combo’s (Spellweaving) en hopelijk ook finishing moves.
Ik weet dat een finishing move van de Necromancer je een extra minion geeft. Dit gebeurde bij mij redelijk vaak in de beta.

[ Voor 25% gewijzigd door Xedev op 13-05-2008 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Ga hier zeker voor barbarian. Dual wield en berserker. Gewoon zonder rammen en beuk zonder grenzen. Heb hem na een Demo gespeeld in de béta en hij speelt heerlijk. Zeker wanneer je meer abilities krijgt is het wild om je heen meppen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Nu online
Ik ga beginnen met een melee class, waarschijnlijk de guardian. Maar necromancer lijkt me ook leuk. In guildwars vond ik necro altijd heerlijk spelen met een leger van minions :D dus ik hoop dat de aoc necro ook zo leuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 12:13:
[...]

17:00 is 18:00 onze tijd toch? we zitten op GTM+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rutger Mulder schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 16:25:

En, nog de code gekregen van Dimplus?

Op de site staat duidelijk dat de code 12 mei verzonden zal worden en ik persoonlijk heb hem nog steeds niet... hopelijk komt hij nog wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja het is inderdaad 18.00 onze tijd
maar als ik jou was, zou ik niet gaan bouwen op dit tijdstip.
als je een beetje bekend bent met MMO's zal het waarnschijnlijk wel een beetje uitlopen.
en dat nog afgezien van server stability.
de closed en open beta waren nog niks vergeleken met hoeveel pre orders er zijn (500.000 - 600.000)
dus tijd zal vertellen of we ons al kunnen vermaken op zaterdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 19:10:
ja het is inderdaad 18.00 onze tijd
maar als ik jou was, zou ik niet gaan bouwen op dit tijdstip.
als je een beetje bekend bent met MMO's zal het waarnschijnlijk wel een beetje uitlopen.
de closed en open beta waren nog niks vergeleken met hoeveel pre orders er zijn (500.000 - 600.000)
Nee dat is niet waar. Wij zijn GMT +2 door zomertijd.

GMT veranderd niet met zomertijd. GMT 17:00 is dus in de UK 18:00 (gmt + 1 uur zomertijd) en 19:00 in nederlands/belgie/frankrijk etc tec (gmt +1 zoals normaal +1 zomertijd, dus totaal +2).

Normaal word onze tijdzone ook wel als CET benoemd, dit word nu als CEST benoemd. De S staat voor summertime en is dus GMT+2.

Your Local Timezone = GMT + 02:00

Tuesday, 13 May 2008
19:25:45 / 7:25:45 p.m.

Greenwich Mean Time (GMT)
Tuesday, 13 May 2008
17:25:45 / 5:25:45 p.m.

source: http://wwp.greenwichmeantime.com/

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2008 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh, dan ben ik 20 jaar een knuppel geweest haha. ok, bedankt voor het vertellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PositiveCreep
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-10-2023
MrFl0ppY schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 14:06:
pre-order key binnen en geregistreed. M'n nick was natuurlijk alweer in gebruik maar dat mag de pret niet deren. Let the games begin!
Bij welke winkel had je besteld? Van Bol nog niet ontvangen namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bol heb ik inderdaad al een paar keer gebeld en ge emailed. als maar dezelfde antwoorden.

ik krijg vanavond of morgen een email van het hoofdkantoor .... zeggen ze ...
kan er later meer over zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PositiveCreep
Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 19:33:
bol heb ik inderdaad al een paar keer gebeld en ge emailed. als maar dezelfde antwoorden.

ik krijg vanavond of morgen een email van het hoofdkantoor .... zeggen ze ...
kan er later meer over zeggen
Welk antwoord was dat? Zelfde als eerder genoemd? Ik kreeg toen ik belde het antwoord dat de keys worden verstuurd, maar dat de datum nog niet bekend is. (verstuurd als in gemaild)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:19

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 19:10:
Als je een beetje bekend bent met MMO's weet je dat veel MMO's stiekem al een stuk eerder beginnen om de initiele load al te verlichten. :P
Dat de servers open zijn verspreidt zich en langzaam druppelt iedereen binnen en op het officiele moment komt de grote bulk pas online.

Als ze later openen dan is hun systeem al halfgaar vanwege de eindeloze refresh-login pogingen van iedereen.

Nieuwe servers van WOW tijdens de expansie waren de avond ervoor al onaangekondigd open.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PositiveCreep schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 19:35:
[...]

Welk antwoord was dat? Zelfde als eerder genoemd? Ik kreeg toen ik belde het antwoord dat de keys worden verstuurd, maar dat de datum nog niet bekend is. (verstuurd als in gemaild)
inderdaad, precies het zelfde antwoord.

per email, een ''paar dagen'' voor release
en dat was het zo'n beetje.

tja, ik heb een hekel aan 'zo ongeveer' antwoorden.

hoop een beetje op voor zaterdag, maar ja .... je weet maar nooit hé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droniac
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-04-2022
FunkyTrip schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 19:39:
[...]

Als je een beetje bekend bent met MMO's weet je dat veel MMO's stiekem al een stuk eerder beginnen om de initiele load al te verlichten. :P
Dat de servers open zijn verspreidt zich en langzaam druppelt iedereen binnen en op het officiele moment komt de grote bulk pas online.

Als ze later openen dan is hun systeem al halfgaar vanwege de eindeloze refresh-login pogingen van iedereen.

Nieuwe servers van WOW tijdens de expansie waren de avond ervoor al onaangekondigd open.
Ja, maar nu jij toevallig WoW noemt: bij het originele spel was dat dus niet zo. De meest belabberde launch day die ik ooit mee heb gemaakt was die van WoW: een paar duizend mensen (in heel europa!) konden spelen omdat ze als eerste hadden geregistreerd en de rest had pech tot 2 dagen later toen ze eindelijk erachter kwamen dat een registratriepagina van 5 MB waar 200.000 man naar proberen te connecten geen goed idee was. Daarnaast had Blizzard met hun MMO ook meteen het record voor meest belabberde customer service, die was er namelijk, vrijwel, niet. Servers down? Geen woord erover op het officiele forum/de site. Registratie plat? Geen woord erover op het officiele forum/de site. Nu doen ze dat wel beter, maar de eerste paar maanden was Blizzard echt belachelijk slecht bezig..

ArenaNet met Guild Wars daarentegen deed precies wat jij zei. De servers waren juist vroeger open, zelfs voor de pre-orders, en daardoor was de load flink verspreid en ging alles helemaal perfect. Ik verwacht dat Funcom met Age of Conan meer de Guild Wars kant op zal gaan, aangezien ze zelf ook al ervaring hebben opgedaan met Anarchy Online. Ik denk (hoop) niet dat er problemen zullen zijn met de servers, maar rond het officiele tijdstip zal het wel een beetje druk worden. Als je op een PvE server zit is dat best, maar met een PvP server kan dat weleens fout uitpakken ;)

PS: Yay, ook geregistreerd & geaccepteerd voor pre-launch gebeuren.
Dat wordt zaterdagavond dus maar even inloggen in Age of Conan ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Droniac op 13-05-2008 20:28 ]

YouTube / Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Droniac schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 20:12:
[...]

Ja, maar nu jij toevallig WoW noemt: bij het originele spel was dat dus niet zo. De meest belabberde launch day die ik ooit mee heb gemaakt was die van WoW: een paar duizend mensen (in heel europa!) konden spelen omdat ze als eerste hadden geregistreerd en de rest had pech tot 2 dagen later toen ze eindelijk erachter kwamen dat een registratriepagina van 5 MB waar 200.000 man naar proberen te connecten geen goed idee was. Daarnaast had Blizzard met hun MMO ook meteen het record voor meest belabberde customer service, die was er namelijk, vrijwel, niet. Servers down? Geen woord erover op het officiele forum/de site. Registratie plat? Geen woord erover op het officiele forum/de site. Nu doen ze dat wel beter, maar de eerste paar maanden was Blizzard echt belachelijk slecht bezig..

ArenaNet met Guild Wars daarentegen deed precies wat jij zei. De servers waren juist vroeger open, zelfs voor de pre-orders, en daardoor was de load flink verspreid en ging alles helemaal perfect. Ik verwacht dat Funcom met Age of Conan meer de Guild Wars kant op zal gaan, aangezien ze zelf ook al ervaring hebben opgedaan met Anarchy Online. Ik denk (hoop) niet dat er problemen zullen zijn met de servers, maar rond het officiele tijdstip zal het wel een beetje druk worden. Als je op een PvE server zit is dat best, maar met een PvP server kan dat weleens fout uitpakken ;)

PS: Yay, ook geregistreerd & geaccepteerd voor pre-launch gebeuren.
Dat wordt zaterdagavond dus maar even inloggen in Age of Conan ;)
Ook op de PVP servers zal het meevallen.

Je moet toch eerst tortage night doen, niet iedereen zal even snel zijn. Hierdoor wordt het een beetje verdeeld. Waarschijnlijk wel last van gankers als je wat traag bent, maar niet zo traag dat ze al naar een 30-40 zone zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 19:05:
[...]

En, nog de code gekregen van Dimplus?

Op de site staat duidelijk dat de code 12 mei verzonden zal worden en ik persoonlijk heb hem nog steeds niet... hopelijk komt hij nog wel!
Ik heb de code ook nog niet binnen. Ik had ze gisteren een mailtje gestuurd om er zeker van te zijn dat ze me niet vergeten en daarop kreeg ik vandaag rond 12 uur die reactie op die ik plaatste hier. Ik heb verder geen idee hoe laat ze die keys versturen :S. Een ander in dit topic kreeg zn code al op zondag 2uur 's nachts (wel 12 mei) van dimension plus.
Beetje vaag allemaal. Misschien komt het wel omdat ik de collectors edition heb besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rutger Mulder schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 20:37:
[...]

Ik heb de code ook nog niet binnen. Ik had ze gisteren een mailtje gestuurd om er zeker van te zijn dat ze me niet vergeten en daarop kreeg ik vandaag rond 12 uur die reactie op die ik plaatste hier. Ik heb verder geen idee hoe laat ze die keys versturen :S. Een ander in dit topic kreeg zn code al op zondag 2uur 's nachts (wel 12 mei) van dimension plus.
Beetje vaag allemaal. Misschien komt het wel omdat ik de collectors edition heb besteld.
Ik heb de normale editie en precies hetzelfde. Het enige wat we kunnen doen is netjes wachten denk ik zo :D

Dan nog maar even wat filmpjes kijken op youtube :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard

bstard

---------------

Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 20:30:
[...]

Ook op de PVP servers zal het meevallen.

Je moet toch eerst tortage night doen, niet iedereen zal even snel zijn. Hierdoor wordt het een beetje verdeeld. Waarschijnlijk wel last van gankers als je wat traag bent, maar niet zo traag dat ze al naar een 30-40 zone zijn.
Heb de open beta gedaan, en in de tortage level range waren de server toen PVE. Is 't buiten Tortage (white sand island en die Picts area) al PVP op een pvp server, of moeten we door levelen tot buiten de main cities (Tarantia / Kuthmet / Conarch) voor 't feest?

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit geeft wel een leuke indicatie hoe pupulair deze game is/gaat worden:

#1 PC games:
http://www.amazon.com/gp/...s/229575/ref=pd_ts_vg_nav
#5 allover:
http://www.amazon.com/gp/...f=pd_ts_vg_ldr_videogames

(amazon is zeg maar de bol.com van de US)

en:

Age of Conan breekt records in de MMO-wereld!

Er zijn, u leest dit goed, 1 MILJOEN beta-sign ups voor de game.
Daarbij zijn er ook nog eens 800.000 mensen die ingeschreven zijn voor de newsletter van AoC, worden er op een week meer dan 100.000 posts gemaakt op de AoC forums, heeft hun site sinds januarie dit jaar al 5 miljoen unieke bezoekers gehad en deze week alleen al al 725.000

Bron: http://conanvault.ign.com/fullstory.php?id=41196

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2008 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
Rutger Mulder schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 20:37:
[...]

Het komt in iedergeval niet omdat je de collectors edition hebt besteld, deze heb ik ook en ik was degene die zondag om 2 uur al een key kreeg :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

vanmiddag me eigen met key van 12game geregisteerd etc en ook early access aangeklikt, probleem was dat ik de payment niet af heb gemaakt. had random reader niet bij. maar kan nu nergens meer iets kiezen om payment te doen...

als ik op purchase early access klik krijg ik:
Upgrade Subscription
No upgrades available
This subscription is already upgraded to the maximum

Early Access: Begins May, 17th 2008, Pre-order: The Killer Rhino, Age of Conan

of ik ben dus genaaid en ik kan geen early access meer krijgen omdat ze al op zijn of ik ben genaaid dat ik niet meer kan betalen...

edit: had weer ff verder moeten kijke :P

thx XtrmEend, daar kon ik het inderdaad afmaken... ik was beetje over de zeik omdat ik wel early access wilde en die er misschien niet meer was :( ;)

[ Voor 13% gewijzigd door 4th op 13-05-2008 22:04 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
4th schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 21:54:
vanmiddag me eigen met key van 12game geregisteerd etc en ook early access aangeklikt, probleem was dat ik de payment niet af heb gemaakt. had random reader niet bij. maar kan nu nergens meer iets kiezen om payment te doen...

als ik op purchase early access klik krijg ik:
Upgrade Subscription
No upgrades available
This subscription is already upgraded to the maximum

Early Access: Begins May, 17th 2008, Pre-order: The Killer Rhino, Age of Conan

of ik ben dus genaaid en ik kan geen early access meer krijgen omdat ze al op zijn of ik ben genaaid dat ik niet meer kan betalen...
Je kan even kijken bij View Account information en dan naar View my Payment History.
Mischien staat daar een betaling die je nog kan afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ongeveer het zelfde probleem als 4th, maar ik kan nergens vinden hoe ik moet betalen via ideal/rabo dingetjes :/ misschien iemand die het zelfde had en me wat kan helpen?

ik zie nu ook dat die is denied en kan wel wat hulp gebruiken

Nevermind, heb het al gevonden maar het is even wat gekloot ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2008 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:25

Maduth

Probeersel

Dacht, plaats ook even een reactie van Bol:

In antwoord op uw vraag kunnen wij u het volgende laten weten. Bij het plaatsen van een bestelling voor "Age of Conan" wordt er een speciale code meegezonden. Er zal een e-mailbericht naar u verzonden worden vlak voor het spel uitkomt, waarin deze code vermeld staat. Met deze code kunt u een uniek item unlocken. Tevens kan met deze code op de website van de fabrikant eerder toegang tot het spel verkregen worden voor 5 euro. De codes worden zo spoedig mogelijk toegezonden. Wij kunnen helaas geen uitspraak doen over de exacte datum.

Dus je moet ook nog eens betalen voor de early access.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, was voor mij ook onduidelijk...

Heb het in ieder geval voor elkaar en nu is het wachten. Ik denk dat het toch maar Guardian gaat worden...

Ik lees dit topic dagelijks, dus als jullie besluiten welke server jullie gaan hoor ik het wel, ik doe mee (als het pvp is :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Maduth schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 08:57:
Dacht, plaats ook even een reactie van Bol:

In antwoord op uw vraag kunnen wij u het volgende laten weten. Bij het plaatsen van een bestelling voor "Age of Conan" wordt er een speciale code meegezonden. Er zal een e-mailbericht naar u verzonden worden vlak voor het spel uitkomt, waarin deze code vermeld staat. Met deze code kunt u een uniek item unlocken. Tevens kan met deze code op de website van de fabrikant eerder toegang tot het spel verkregen worden voor 5 euro. De codes worden zo spoedig mogelijk toegezonden. Wij kunnen helaas geen uitspraak doen over de exacte datum.

Dus je moet ook nog eens betalen voor de early access.
Dat je er voor moet betalen was al vanaf het begin bekend volgens mij. 5 euro voor 10 dagen bovenop de 30 dagen die je er bij krijgt. Das in verhouding net zoveel als wat je normaal betaald voor 10 dagen (15 euro voor 30 dagen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik wil betalen, krijg ik een bedrag van 6,86 voor me neus, Klopt deze ( waarschijnlijk niet ) , verder staat er dat ik voor anarchy online betaal blabla, nou ik wil dit gefixed hebben om eerder te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:18:
als ik wil betalen, krijg ik een bedrag van 6,86 voor me neus, Klopt deze ( waarschijnlijk niet ) , verder staat er dat ik voor anarchy online betaal blabla, nou ik wil dit gefixed hebben om eerder te spelen :)
Dan heb je voor Anarchy online een subscription gemaakt en niet voor Age of Conan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:20:
[...]

Dan heb je voor Anarchy online een subscription gemaakt en niet voor Age of Conan.
Nope, had ik ook, is goed gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhm nee, heb gewoon early acces aangevraagt en ga betalen en dan komt dat ervoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:21:
[...]

Nope, had ik ook, is goed gekomen
betaal je daadwerkelijk 5 euro of 6,86?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortexmerc
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-09 13:26
hmmm heb bij 12game mijn pre order besteld met de rhino en early access code maar nog niks ontvangen. Hopelijk komt dit nog goed, iemand anders die nog steeds niets gekregen heeft?

:-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vortexmerc schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:24:
hmmm heb bij 12game mijn pre order besteld met de rhino en early access code maar nog niks ontvangen. Hopelijk komt dit nog goed, iemand anders die nog steeds niets gekregen heeft?

Hier hetzelfde bij Dimplus, vanavond wanneer ik klaar ben met werken snel mijn mail checken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 11:27:
[...]

Ik weet niet wat momenteel een 8800GT nog kost maar ik heb al 8800GTX kaarten gezien voor rond de 250 euro.

Ik heb er zelf eentje en de laatste beta patch draaide deze heel erg lekker zelfs met Anti-aliasing op 16Q aan op 1920x1200, alle settings op zn hoogst.
Wow, dan moet ik nog wel ff nadenken. Iderdaad de GTX is wel al voor 230 te krijgen. De GT echter is al voor 140 te krijgen ofzo. Dan kun je er ook nog de GTS 512 naastzetten die ietjes slechter is dan de GTX, maar wel een stuk kleiner is en volgensmij minder geluid maakt.
keuzes, keuzes...

Is er hier iemand met een 8800GT die op 1920 x 1200 speelt en mij kan vertellen over zijn ervaringen met deze kaart in AoC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:31:
[...]

... en volgensmij minder geluid maakt.
Ik moet eigenlijk zeggen dat het "lawaai" van de GTX mij 1000 keer is meegevallen. De Asus die ik heb is gewoon een reference plank van nVidia die ze volgens mij rechtstreeks bij hen betrekken. Het koel systeem is uitermate efficient en maakt absoluut geen lawaai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
redfoxert schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:35:
[...]

Ik moet eigenlijk zeggen dat het "lawaai" van de GTX mij 1000 keer is meegevallen. De Asus die ik heb is gewoon een reference plank van nVidia die ze volgens mij rechtstreeks bij hen betrekken. Het koel systeem is uitermate efficient en maakt absoluut geen lawaai.
GTX maakt niet erg veel geluid maar is ook niet erg stil :). Als hij trouwens op 100% gaat draaien dan heb je een paar bakstenen nodig om je pc op z'n plaats te houden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY

Wanneer heb je precies gepre-ordered? Moest namelijk voor 8 mei. Ik en andere die daar besteld hebben, hebben de code al binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, jullie maken het wel steeds moeilijker voor me :P
Ik wacht nog ff op iemand die zijn ervaringen post met de 8800GT in AoC en anders misschien toch voor de GTX gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
MrFl0ppY schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:47:
[...]

Wanneer heb je precies gepre-ordered? Moest namelijk voor 8 mei. Ik en andere die daar besteld hebben, hebben de code al binnen.
8 mei? Geld dit voor alle preorders of alleen bij die toko?
Ik heb namelijk nog niets van bol.com gehoord over 8 mei. Ik heb wel precies op 8 mei besteld, dus hopen dat dat net op tijd zal zijn geweest :P .

Wat betreffende codes etc, afgezien van het mailtje wat ik had gekregen naar aanleiding van een mail die ik hun gestuurd had, die indiceerde dat hun wel met die preorder actie meedoen(JeanLucPicard in "[MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures"), heb ik nog niets ontvangen.

[ Voor 6% gewijzigd door pica op 14-05-2008 09:59 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortexmerc
MrFl0ppY schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:47:
[...]

ik heb op 6/05/2008 besteld dus moet toch ok zijn?

[ Voor 145% gewijzigd door Vortexmerc op 14-05-2008 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Laatst online: 16:34

Heb je ook in je spam gekeken etc, want als het goed is zijn alle keys gister nog verstuurd heb ik begrepen en anders bel je ze gewoon ff ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortexmerc
sjekneck schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:58:
[...]

Heb je ook in je spam gekeken etc, want als het goed is zijn alle keys gister nog verstuurd heb ik begrepen en anders bel je ze gewoon ff ;)
Yep daar ook voor opgelet, heb dus maar even gebeld naar 12game. Blijkt dat die codes normaal gezien gisteren allemaal verstuurd zouden zijn maar zij gaan het nakijken. Dus ik hoop op een mailtje vandaag.

Gelukkig de client al binnen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvddonk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 22:01
sjekneck schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:58:
[...]

Ik heb 11 mei een bestelling bij 12Game.com geplaatst en gister de key ontvangen. Wel heb ik ze gister een mailtje gestuurd met de vraag wanneer de keys verstuurd zouden worden.

Heeft iemand er sinds de laatste patch (12 mei patch) ook last van dat het spel grafisch een stuk minder is geworden, vooral je character? Als je uitzoomt wordt je character erg blokkerig, het aantal polygonen wordt drastisch verminderd ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

mvddonk schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:18:
[...]

Ik heb 11 mei een bestelling bij 12Game.com geplaatst en gister de key ontvangen. Wel heb ik ze gister een mailtje gestuurd met de vraag wanneer de keys verstuurd zouden worden.

Heeft iemand er sinds de laatste patch (12 mei patch) ook last van dat het spel grafisch een stuk minder is geworden, vooral je character? Als je uitzoomt wordt je character erg blokkerig, het aantal polygonen wordt drastisch verminderd ofzo.
Ja, dat is mij gisteren ook opgevallen. Het is precies alsof de textures van de karakters afvallen en dat je een polygonen karakter ziet. En dan vooral een karakter met een aantal polygonen uit de jaren 90. Het ziet er echt niet uit.

Ik heb trouwens gisteren pas AoC gepre-ordered bij 12game en toen ik 's avonds mijn mail checkte, zat mijn early access code mooi in mijn mailbox.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKonings
was dan ook lekker snel ;) beter als bij bol.com want daar is het maar klote geregelt.

[ Voor 51% gewijzigd door MrKonings op 14-05-2008 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
MrKonings schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:52:
was dan ook lekker snel ;) beter als bij bol.com want daar is het maar klote geregelt.
Idd. Als ik dat geweten had...

Nouja, zaterdag toch al andere plannen, dus toch geen tijd om te spelen...

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKonings
Hydra schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:53:
[...]

Idd. Als ik dat geweten had...

Nouja, zaterdag toch al andere plannen, dus toch geen tijd om te spelen...
Ben zaterdag ook pas laat thuis dusjah geen idee of ik het dan nog ff speel misschien ff checken mja moet ik natuurlijk wel mijn key voor zaterdag hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
MrKonings schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:52:
Jep, ik heb ze weer even gemaild waar die dingen blijven en gelijk even uitgelegd waarom er redelijk haast bij is, hopelijk krijg ik vandaag nog antwoord terug.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
DarthDavy schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:32:
[...]

Ja, dat is mij gisteren ook opgevallen. Het is precies alsof de textures van de karakters afvallen en dat je een polygonen karakter ziet. En dan vooral een karakter met een aantal polygonen uit de jaren 90. Het ziet er echt niet uit.

Ik heb trouwens gisteren pas AoC gepre-ordered bij 12game en toen ik 's avonds mijn mail checkte, zat mijn early access code mooi in mijn mailbox.
Ik heb ook hetzelfde probleem. Het lijkt er meer op dat een of andere renderfase word overgeslagen als je niet binnen 2-3 meter van het model bent. Ik denk dat die low polygon karakters de daadwerkelijk models zijn maar dan zonder wat leuke truukjes om het fatsoenlijk uit te laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvddonk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 22:01
aapenootjes schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:17:
[...]

Ik heb ook hetzelfde probleem. Het lijkt er meer op dat een of andere renderfase word overgeslagen als je niet binnen 2-3 meter van het model bent. Ik denk dat die low polygon karakters de daadwerkelijk models zijn maar dan zonder wat leuke truukjes om het fatsoenlijk uit te laten zien.
Waar ik wel achter kwam is dat als je AA aan zet (2 of meer) dan ziet je character er weer als vanouds uit. Hopelijk gaan ze dit deel van de patch wel weer ongedaan maken, geeft nogal een slechte indruk tijdens de release lijkt me!

Is het trouwens mogelijk om het spel (early access) te spelen met de beta client of moet je echt de early access client hebben?

[ Voor 9% gewijzigd door mvddonk op 14-05-2008 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet echt de early acces versie hebben. Maar de link is al eerder in dit topic gepost dus je kan het alvast aanzetten :).

Dus als ik het goed begrijp kan je Zaterdag ochtend spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:32:
Je moet echt de early acces versie hebben. Maar de link is al eerder in dit topic gepost dus je kan het alvast aanzetten :).

"The launch date for early access in Europe has been moved forward! Both the US and EU servers open on the 17th of May (5pm GMT)."

Dus hier is dat 7 uur savonds a.s. zaterdag

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:32:

Zaterdag avond, 17:00GMT wat 19:00 onze tijd is (GMT+2 ivm zomertijd) aka CEST (Central European Summer Time).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Nu online
Ik heb net vanochtend mn preorder key van dimension plus gekregen *O*

Nu snel registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan echt niet vinden waar ik die 5 euro kan overmaken voor de early access.. :) Iemand die mij even wil helpen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Early Access is uitverkocht heren, mensen die dus nog niet approved zijn kunnen het shaken.

http://forums.ageofconan....php?p=2076279#post2076279

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mimango, als je voor pay by cash gekozen hebt moet je even gaan naar de view account information gaan. Dan kies je voor "view payment history". Vervolgens zie je bij status je payment methode staan. Als je daarop klikt word je doorverwezen. Volgens mij is er een foutje bij pay by cash dat er stat dat het anarchy online is. Maar ik dacht, heck voor de 6 euro ^^, dus gewoon gedaan en het is in orde gekomen.

Het zou kunnen zijn dat het met andere betaal methodes ook werkt. Durf ik alleen niet zeker te zeggen.

Edit:

Bah, das slecht nieuws voor sommige. :(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2008 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
mvddonk schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:23:
[...]

Waar ik wel achter kwam is dat als je AA aan zet (2 of meer) dan ziet je character er weer als vanouds uit. Hopelijk gaan ze dit deel van de patch wel weer ongedaan maken, geeft nogal een slechte indruk tijdens de release lijkt me!

Is het trouwens mogelijk om het spel (early access) te spelen met de beta client of moet je echt de early access client hebben?
Aha, ik heb daar namelijk ook last van maar dacht dat het iets te maken had met die particle (of detail) distance. Zie namelijk ook andere models pas fatsoenlijk als ze dichterbij komen. Crocks zijn bijvoorbeeld gewoon egaal grijs :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Gah, grandioos. Dacht nog bij bol.com te bestellen omdat hun normaal gesproken hun zaakjes goed voor elkaar hebben, maar dit is toch wel sneu hoor.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Nu online
On_E schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 12:25:
Early Access is uitverkocht heren, mensen die dus nog niet approved zijn kunnen het shaken.

http://forums.ageofconan....php?p=2076279#post2076279
Lekker is dat....

Krijg ik mn key eindelijk 2 dagen te laat is mn 'name' voor mn account al ingebruik en kan ik geen early access meer kopen :( :( :(.
Je verwacht toch dat een game speciaal zaak zoals dimension plus zn zaakjes beter had geregeld.

[ Voor 10% gewijzigd door Rutger Mulder op 14-05-2008 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Het is alleen nog onduidelijk of je nog mee kan doen als je payment voor de Early Access nog pending is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PositiveCreep
Hmm zonde van de early access. Had ook gehoopt dat bol sneller zou zijn...
Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.