Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:10

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Als ik de app probeer te downloaden via die link lukt dat niet, ongeldige actie ofzoiets krijg ik te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik krijg trouwens niet alle entries in mijn phonebook te zien als ik Contacts kies (er staan er maar 2) in de Nokia PC suite. Iemand die weet hoe dit is op te lossen?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L_Jinx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 16:52

L_Jinx

Oh, the humanity of it all

FokkeH schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 20:07:
[...]

Gmail app werkt bij mij als een zonnetje, heb nu al mn pops doorgelinkt naar gmail en kan altijd en overal mn mail checken, ideaal :) proggie werkt ook nog eens heel fijn.

Wat is het probleem bij jou? Geeft ie aan dat het netwerk niet goed genoeg is? Ik heb nu firmware 5.10, maar bij mijn vorige versie deed ie het ook. Heb KPN-HI als provider
Gebruik jij de website of de Gmail applicatie?

Ik heb ook KPN-HI en het lukt me niet om de Gmail applicatie aan de praat te krijgen. Ik krijg steeds de melding "Verificatie packetgegevens mislukt.". Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yobby
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-08 11:35
Bor de Wollef schreef op zondag 15 juli 2007 @ 19:31:
Ik krijg trouwens niet alle entries in mijn phonebook te zien als ik Contacts kies (er staan er maar 2) in de Nokia PC suite. Iemand die weet hoe dit is op te lossen?
Hij geeft enkel de contacten in de telefoon weer, niet die op de sim-kaart.
Kopieer ze allemaal naar het telefoongeheugen en het is opgelost.

Yobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

Is ook handiger als je meer informatie toevoegd aan een contactpersoon. Op je simkaart kan je vrij weinig extra info per contact kwijt. Wel er even op letten dat de namen dan allemaal in het vakje voornaam staan.

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz-01
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 16:21
Een vraag over de 3,5mm converter-kabeltjes: Ik heb er laatst eentje aangeschaft, maar ik hoor telkens een flinke tik door de hoofdtelefoon wanneer ik bijvoorbeeld de toetsenblokkering er af haal, of in de mediaspeler van liedje wissel. Heeft iedereen hier last van?
Softwareversie is 4.91

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een 6233 aangeschaft, super toestel.
Alleen bij veel internet pagina's krijg ik te zien:
Deze pagina bevat frames en dan dat die frames niet worden ondersteunt.

En ook als ik opera mini wil gebruiken of nimmbuzz en die progjes zoeken naar een verbinding, dan zeggen ze dat ze geen verbinding kunnen vinden.
Heb instelling al toegangspunt standaard voor alle aplicaties.

Dis mijn eerste post, maar zal ook ff kijken of ik me ergens voor kan stellen.
Ben een echte mobiel liefhebster, lol , dus wie weet kan ik ook andere mensen helpen?!

ALvast heel heel erg bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 6233 alweer een tijd (jaar oid) en ben er erg tevreden mee.
Toen ik op de nokia website kwam zag ik dat er een software updater is. Helaas werkt het niet zonder kabel dus ik zou voor een nieuwe software naar een nokiawinkel moeten.

Nu de vraag of dit het waard is. Zitten er nieuwe dingen/ verbeteringen (lijkt me wel) op de laatste software?

Ik gebruik hem alleen om te bellen, smsen, af en toe een foto te maken en de agenda die ik met de nokiasoftware synchroniseer met outlook. Dit via bluethooth.

Er zit softwarenummer V 03.70 op van 15.05.2006.

Ohja, volgens mij zat er een nokiawinkel aan het muntplein in amsterdam maar die is alweer een tijdje weg. Iemand een idee waar die heen is verhuisd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Voor iets van 7 euro haal je een originele kabel in huis. (verzendkosten bij de prijs inbegrepen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met een vreemd probleem: Ik heb vanmiddag mijn 6233 geflashed naar 5.43, en nu lukt het mij niet meer om via Opera Mini het internet op te komen. De internet-instellingen waren gereset na het flashen maar deze heb ik via rabomobiel helpdesk pagina weer terug gezet, maar Opera Mini lijkt deze niet op te pikken. Internet via de ingebakken web applicatie gaat wel. Ook via de Nokia site de instellingen voor Orange ontvangen via sms en instellen helpt niet.

Hopelijk weten jullie een oplossing. :)

Nokia 6233 V5.43
Rabomobiel

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2007 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Waar haal je die versie van de updater?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het niet via Nokia Software Updater gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Ik ook, er bleek een nieuwe versie beschikbaar te zien, die gedownload, maar mijn telefoon had volgens de updater al de nieuwste versie. (v5.10) :?

Als ik via http://europe.nokia.com/A4305060 de productcode van mijn telefoon invul, krijg ik ook de mededeling dat v5.10 de nieuwste voor mijn 6233 is?

Edit:

Uit de FAQ op de Nokia website:
31. My friend could update his/her software but I couldn't. What's wrong?

Update availability is based on many things including existing phone software (firmware) version, country, and operator. It may be due to one of these variables that your phone isn't eligible for updates. You may also be lacking some required settings, or your phone may not be compatible with this phone update.
Houdt dit in dat de firmware in mijn telefoon niet is up te daten. :(

[ Voor 46% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 28-07-2007 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens die site is de laatste versie voor mijn telefoon ook 5.10 maar er zijn manieren om 5.43 te krijgen. Deze wordt ookal bij verschillende Nokia service points verspreid heb ik horen zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Als jij me kan vertellen waar je V5.43 vandaan haalt, houd ik me aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of dat hier gewaardeerd wordt maar google maar eens op phoenix 5.43 6233.
Het is trouwens niet alleen Opera die geen gebruik kan maken van het internet, ook andere (Java)-applicaties kunnen er geen gebruik van maken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 22:19
Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 13:53:
Ik weet niet of dat hier gewaardeerd wordt maar google maar eens op phoenix 5.43 6233.
Het is trouwens niet alleen Opera die geen gebruik kan maken van het internet, ook andere (Java)-applicaties kunnen er geen gebruik van maken. :(
Sinds dat je geupdate hebt? Bij mij werkt alles prima, denk dat je gewoon de instellingen er even opnieuw in moet zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb ik via de rabo-site gedaan, ik kan nu wel het internet op via de standaard web-applicatie. Zou jij jouw instellingen anders kunnen posten? die van mij zijn nu :

Menu - Settings - Configuration:
Default config. settings: Personal configuration
Preferred acces point: empty 
Personal config settings: Rabo:
     Account name: Rabo
     Homepage: http://wap.rabomobiel.nl
     Username & pass: leeg
     Use preferred acces pt.: No
     Acces point settings: 
          Proxy: Disabled 
          Data bearer: Packet data
          Bearer settings:
                Packet data acces point: Rabo
                Network type: IPv4
                Authentication type: Normal
                Username & Pass: leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 15:39:
Dat heb ik via de rabo-site gedaan, ik kan nu wel het internet op via de standaard web-applicatie. Zou jij jouw instellingen anders kunnen posten? die van mij zijn nu :

Menu - Settings - Configuration:
Default config. settings: Personal configuration
Preferred acces point: empty 
Personal config settings: Rabo:
     Account name: Rabo
     Homepage: http://wap.rabomobiel.nl
     Username & pass: leeg
     Use preferred acces pt.: No
     Acces point settings: 
          Proxy: Disabled 
          Data bearer: Packet data
          Bearer settings:
                Packet data acces point: Rabo
                Network type: IPv4
                Authentication type: Normal
                Username & Pass: leeg
ik kan ze niet zichtbaar maken omdat ze vast zijn gesteld door Nokia ik zal de link geven. http://www.nokia.nl/A4393216 dit is gewoon plain internet per provider en niet dat geneuzel van de rabo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ik al geprobeerd, nu nogmaals gedaan, zowel WAP/GPRS als Internetinstellingen (Orange genomen) werken niet. Ook niet bij de standaard web, deze werkt met de instellingen van Rabomobiel.nl wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik heb het op kunnen lossen, ik had al een personal accespoint gemaakt, (Menu - Settings - Configuration - Personal config settings - Options - Add New - Acces Point) deze had bij Acces point settings - Bearer settings - Packet data acces point: internet staan. Dit moest blijkbaar wel bij Orange, maar bij Rabo moet dit dus Rabo zijn! Dus als iemand hier nog de rabomobiel settings nodig heeft dit in combinatie met wat ik eerder postte moet werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndriesLouw
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 08:25
Even over wel/niet sim-lock van Rabo Mobiel:

"Op toestellen die bij Rabo Mobiel Prepaid worden geleverd is een sim-lock aangebracht. Dat betekent dat u in het toestel alleen een Rabo Mobiel sim-kaart kunt gebruiken. De sim-lock kan een jaar na aanschaf worden verwijderd. Neem hiervoor contact op met onze klanten service via 0900-9890 (10 cent per minuut).

Op de toestellen die bij Rabo Mobiel Bel & Bank Plus worden geleverd is geen sim-lock aangebracht."

Bron: http://www.rabomobiel.nl/klantenservice
Stel aan Lisa de vraag: "nokia 6233 simlock"

Ikzelf heb de Nokia 6233 besteld bij Rabo Mobiel, i.c.m. Rabo Mobiel Prepaid (de €149 aanbieding dus), over het wel of niet hebben van een simlock zal ik hier z.s.m. bericht doen (als alles goed gaat heb ik hem donderdag binnen).

Specificaties | AndriesLouw.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poster
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
De prepaid 6233 is simlockvrij zoals reeds eerder gemeld _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndriesLouw
Dat zou wel geweldig zijn, vreemd dat ze dan toch vermelden dat er wel een simlock opzit.

Ik heb ondertussen ook de datakabel besteld, jammer dat die shop op vakantie is, dan maar even wachten.

Is het mogelijk om de bestelling bij Rabo Mobiel te tracen?

[ Voor 44% gewijzigd door AndriesLouw op 31-07-2007 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndriesLouw
Update:
Vandaag binnen gekregen, er zit geen simlock op, wat erg fijn is, ik krijg ook gewoon de juiste instellingen van KPN op mijn telefoon (om te internetten en te MMS'en).

Vreemd is wel dat op https://www.rabomobiel.nl/mijn_mobiel/login mijn (rabo) mobiele nummer als:
"Geen Rabo Mobiel Prepaid nummer." wordt gezien, terwijl ik 100% zeker weet dat het nummer juist is. Ook heb ik al gebeld met de Rabo Mobiel simkaart, dus daar kan het niet aan liggen.
edit:

Zojuist helpdesk gebeld (was druk, 20 min wachttijd), blijkt dat mijn nummer "nog niet is aangemeld bij de PTT, euh, KPN, het ligt dus aan de status, u moet het morgen maar weer eens proberen" :|

[ Voor 87% gewijzigd door AndriesLouw op 31-07-2007 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Vandaag 5.43 geupdate via de Nokia update software. Ging snel en zonder verlies instellingen ed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansenyi
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 22:46
Unknown schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 17:15:
Vandaag 5.43 geupdate via de Nokia update software. Ging snel en zonder verlies instellingen ed
Nice, zodalijk eens kijken of de mijne ook wil.

Wanneer is deze firmware eigelijk vrij gekome via NSU?

[ Voor 0% gewijzigd door Ansenyi op 04-08-2007 03:17 . Reden: typo ]

To be, or not to be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 22:33
Ik heb die update net ook gedaan, ik had nog steeds 3.70 namelijk :). Ging prima, alle instellingen behouden. Alleen het "bureaublad" (Actieve Standby) en de functies van de menuknoppen moest ik weer opnieuw doen.

Ik deed de update om het volgende, wat overigens niet is veranderd, wat ik had helemaal geen problemen met 3.70 eigenlijk ...

Ik heb 'n hele zooi MP3's op m'n geheugenkaart staan maar ik krijg ze niet gesorteerd zoals ik wil. Zo heb ik er bijvoorbeeld 3 aan mekaar gemixte CD's op staan maar alle nummers van die CD's worden volledig willekeurig door mekaar afgespeeld waardoor de mix dus totaal niet meer klopt :(.

Hij sorteert blijkbaar niet alfabetisch want alle nummers zijn als volgt:

CD1 - 01 - blabla
CD1 - 02 - blabla
... enz
CD2 - 01 - blabla
CD2 - 02 - blabla
... enz
CD3 - 01 - blabla
CD3 - 02 - blabla

enz, enz

Ik vind dit enorm irritant. Ik kan ook geen mogelijkheid vinden voor het maken van een playlist ofzo.
Of weet iemand misschien een goede gratis MP3-player die ik kan installeren? Ik kan namelijk meer dan genoeg gratis midlets vinden maar geen enkele MP3- of musicplayer :/.

edit: Ik heb het voorlopig even opgelost door alle nummers te renamen naar "001 - blabla", "002 - blabla" t/m "100 - blabla". Dat blijkt wel goed te gaan ... niet echt de oplossing maar het werkt voorlopig wel. De overgangen tussen de nummers doet de ingebouwde Nokia Musicplayer ook niet helemaal netjes trouwens, maar ik moet 't er maar even mee doen :).

[ Voor 17% gewijzigd door Wouter! op 07-08-2007 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20

mjl

Ugh

Wouter! schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 11:06:
Ik heb die update net ook gedaan, ik had nog steeds 3.70 namelijk :). Ging prima, alle instellingen behouden. Alleen het "bureaublad" (Actieve Standby) en de functies van de menuknoppen moest ik weer opnieuw doen.

Ik deed de update om het volgende, wat overigens niet is veranderd, wat ik had helemaal geen problemen met 3.70 eigenlijk ...

Ik heb 'n hele zooi MP3's op m'n geheugenkaart staan maar ik krijg ze niet gesorteerd zoals ik wil. Zo heb ik er bijvoorbeeld 3 aan mekaar gemixte CD's op staan maar alle nummers van die CD's worden volledig willekeurig door mekaar afgespeeld waardoor de mix dus totaal niet meer klopt :(.

Hij sorteert blijkbaar niet alfabetisch want alle nummers zijn als volgt:

CD1 - 01 - blabla
CD1 - 02 - blabla
... enz
CD2 - 01 - blabla
CD2 - 02 - blabla
... enz
CD3 - 01 - blabla
CD3 - 02 - blabla

enz, enz

Ik vind dit enorm irritant. Ik kan ook geen mogelijkheid vinden voor het maken van een playlist ofzo.
Of weet iemand misschien een goede gratis MP3-player die ik kan installeren? Ik kan namelijk meer dan genoeg gratis midlets vinden maar geen enkele MP3- of musicplayer :/.

edit: Ik heb het voorlopig even opgelost door alle nummers te renamen naar "001 - blabla", "002 - blabla" t/m "100 - blabla". Dat blijkt wel goed te gaan ... niet echt de oplossing maar het werkt voorlopig wel. De overgangen tussen de nummers doet de ingebouwde Nokia Musicplayer ook niet helemaal netjes trouwens, maar ik moet 't er maar even mee doen :).
Nokia suite --> Transfer Music (Nokia music Manager wordt gestart) --> selecteer je nummers op de telefoon die in 1 playlist moeten (vinkjes zetten) --> 2de knop links onderaan (create a playlist from the selected tracks) en klaar.

Om je MP3 files handig te organiseren kun je een cardreader gebruiken of ze via de Nokia Suite file manager in de music directory van je flash kaartje te zetten, je kunt dan onbeperkt mapjes aanmaken voor je files, de music manager zal ze daat automagisch vinden waarna je dus weer tracklists kunt aanmaken.

Track lists wisselen op de telefoon: in de mediaplayer:

Options --> Track list --> options --> change Track list --> selecteer track list --> play --> klaar

[ Voor 3% gewijzigd door mjl op 07-08-2007 13:20 ]

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
mjl schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 13:17:
[...]

Nokia suite --> Transfer Music (Nokia music Manager wordt gestart) --> selecteer je nummers op de telefoon die in 1 playlist moeten (vinkjes zetten) --> 2de knop links onderaan (create a playlist from the selected tracks) en klaar.

Om je MP3 files handig te organiseren kun je een cardreader gebruiken of ze via de Nokia Suite file manager in de music directory van je flash kaartje te zetten, je kunt dan onbeperkt mapjes aanmaken voor je files, de music manager zal ze daat automagisch vinden waarna je dus weer tracklists kunt aanmaken.

Track lists wisselen op de telefoon: in de mediaplayer:

Options --> Track list --> options --> change Track list --> selecteer track list --> play --> klaar
Dat weet ik ook allemaal wel, en daar heb ik ook geen problemen mee (wat betreft die playlist bedoel ik ook dat je de volgorde kunt aangeven). Ik had 't over het sorteren van files (in één mapje bijvoorbeeld). Met de nummering die ik eerst noemde zou het als er alfabetisch gesorteerd zou worden geen probleem moeten zijn maar toch gooit ie dan alle nummers door mekaar en heb ik dus geen goed in mekaar overlopende mix meer. Pas met de tweede nummering die ik in m'n edit noem gaat het goed, maar da's een hels karwei en lijkt me ook niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Languh
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-09-2024
als je je firmware update, haalt ie dan weer alles van je telefoon (zet ie dan alles weer default)? Want dan ga ik em eerst even backuppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndriesLouw
Ik heb eigenlijk dezelfde vraag als Languh, en ik wil graag ook weten of je een backup van een oudere firmware wel terug kunt zetten op een nieuwere firmware.

(Stel ik backup nu mijn Nokia, upgrade de firmware, is het dan dus nog mogelijk om mijn "oude" instellingen/backup op de "nieuwe" firmware te zetten.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
Heb ik gisteren nog gemeld ^^ :
Ik heb die update net ook gedaan, ik had nog steeds 3.70 namelijk . Ging prima, alle instellingen behouden. Alleen het "bureaublad" (Actieve Standby) en de functies van de menuknoppen moest ik weer opnieuw doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwood Blues
  • Laatst online: 31-08 21:19

Elwood Blues

87167191

Wouter! schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 23:56:
Heb ik gisteren nog gemeld ^^ :

[...]
En die ervaring kan ik delen. Ik heb inmiddels twee keer een firmware update gedaan, en beide keren stonden alle instellingen nog zoals ze voor de update waren, behalve de menuindeling en de indeling van de favorieten onder de linker functieknop. Voor de rest blijven alle instellingen (GPRS etc) en data (SMS en contacten) behouden. Het kan overigens nooit kwaad om een backup te maken natuurlijk, ook al weet je/men/ik niet zeker of die weer te installeren is op een nieuwere firmware. Contactpersonen synchroniseren met je PC is ook altijd een goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord.farquaad
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-02 09:22
info:
- firmware V04.52 (zat erop, nooit iets aan gedaan)
- provider Telfort
- internetinstellingen: Telfort Spot

probleem:
- internet via ingebouwde browser werkt prima
- Opera Mini doet het niet
- Opera Mini 4 beta ook niet
- en GMail App ook niet
Voor dit programma is een gegevensverbinding vereist...
De eerder in dit topic genoemde "Standaard activeren in alle toepassingen" functie was geen oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Languh
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-09-2024
zo, nu kan ik eindelijk ok muziek luisteren terwijl ik een spelletje speel...
das lang geleden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Topicstarter
5.43 is inmiddels al weer een week of wat te downloaden via NSU door iedereen, dus ik heb de startpost even een update gegeven.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Dit toestel klinkt wel erg interessant. Maar weet iemand misschien of dit toestel veel breder is dan de Nokia 6230i? De aansluitingen onderop zijn volgens mij gelijk dus zou ie als ie even breed is in mijn huidige carkit moeten passen. Ik ben wel erg benieuwd of dit idd gaat lukken.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Topicstarter
Op deze foto heb ik mijn 6233 naast mijn oude 6230i liggen. Zoals je kunt zien is hij wel iets breder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

TNX voor de snelle reactie. Ben bang dat dat net niet gaat passen. Gelukkig is er nog bluetooth om de kleppen maar opladen in de auto had me ook wel leuk geleken. Maar ja volgens mij er geen nieuwe telefoons meer die hier in passen dus daar zal ik maar mee leren leven ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
rajackar schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 11:33:
TNX voor de snelle reactie. Ben bang dat dat net niet gaat passen. Gelukkig is er nog bluetooth om de kleppen maar opladen in de auto had me ook wel leuk geleken. Maar ja volgens mij er geen nieuwe telefoons meer die hier in passen dus daar zal ik maar mee leren leven ;)
Dat is toch nieuwe systeem van Nokia, dat jij nu (mits het een originele nokia carkit is) een nieuwe houder besteld voor +/-40e en je dan weer vrolijk kan kleppen en op laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

stormfly schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 12:20:
[...]

Dat is toch nieuwe systeem van Nokia, dat jij nu (mits het een originele nokia carkit is) een nieuwe houder besteld voor +/-40e en je dan weer vrolijk kan kleppen en op laden?
Volgens mij moet dat kunnen ja. Alleen moet ie dan wel weer gemonteerd worden en het is een lease auto ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndriesLouw
GMail app werkt ook niet bij mij:

Nokia 6233
Firmware 5.43
KPN-prepaid
MMS werkt (zowel ontvangen als verzenden)
Web werkt

Std. activeren in alle toepassingen -> al gedaan
GMail app opnieuw downloaden -> al gedaan
Gecheckt op laatste firmware -> al gedaan
Instellingen opnieuw door KPN laten versturen -> al gedaan
Edit:
Instellingen opsturen door Nokia -> al gedaan
Alle stappen herhalen, en nu de telefoon eerst opnieuw opstarten -> al gedaan
Toegangspunt handmatig op "internet" zetten -> al gedaan

Foutmelding:
"Meld u eerst aan bij packet-gegevens" (5x)
Ik druk op een toets:
"Voor dit programma is een gegevensverbinding vereist. Neem contact op met je provider op of raadpleeg de veelgestelde vragen over Gmail op je computer voor meer informatie."

Wat ben ik nog vergeten?

[ Voor 38% gewijzigd door AndriesLouw op 15-08-2007 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vergelijkbaar probleem, 6233, telfort. Ik krijg opera mini ook niet geïnstalleerd, web & mms werken gewoon
Ik kom op de opera mini site, vraag de download aan, krijg een melding dat de toepassingsbron onbekend, doorgaan?
dan doe ik ja, krijg schermpjhe met download gegevens, kan die download ook starten, als de dwonload voltooid is dan wordt alles afegbroken met de melding "ongeldige toepassing".

Ik kom dus niet eens aan installeren toe. Weet iemand of telfort die heeft afgesloten of zo? Iemand met telfort t wel aan de praat?

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Is het trouwens mogelijk om een directe link naar de sms inbox op de rechter sneltoets te krijgen? Dit beviel me op mijn oude toestel prima.
Ook vroeg ik me af of ouderwetse voicedialing nog mogelijk is. Want die auto zooi werkt echt voor geen meter.

• stormfly
rajackar schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 20:02:
Is het trouwens mogelijk om een directe link naar de sms inbox op de rechter sneltoets te krijgen? Dit beviel me op mijn oude toestel prima.
Ook vroeg ik me af of ouderwetse voicedialing nog mogelijk is. Want die auto zooi werkt echt voor geen meter.
1e NEE helaas niet dat mis ik ook nog steeds.

2e NEE en ik vindt het ook bagger werken

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Godver!
Ik had dus in de winkel nog speciaal gevraagd of dat erop zat. Waarom weten die lui toch nooit wat ze verkopen. Handig blue tooth in de auto als je niemand kan bellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord.farquaad
Nou, ik snap er helemaal niks van. Opera Mini (normaal en 4 beta), Gmail App en GCalSync, ze installeren allemaal. Via Bluetooth, USB-kabel of gedownload via de ingebouwde browser, gaat allemaal prima. Pas als ik één van deze programma's wil gebruiken gaat het fout. Het komt er dus op neer dat alleen de ingebouwde browser toegang krijgt tot enige vorm van internet.

Ik heb inmiddels al het één en ander geprobeerd:
  • Std. activeren in alle toepassingen;
  • instellingen van Telfort (diverse keren) laten opsturen;
  • instellingen via de Nokia site laten opsturen;
  • per applicatie alle soorten van toegangs-instellingen uitproberen;
  • kabel besteld en firmware ge-update van 4.52 naar 5.43;
  • er geen fuck meer van snappen...
Het lijkt me toch ook weer sterk dat het een Telfort probleem is, dan zou de ingebouwde browser ook niks moeten doen. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyB
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-07 21:09
Ik heb het probleem ook gehad.
Wat je moet doen, als ik het me goed herinner, is een Voorkeurstoeganspunt maken.
Menu - Instellingen - Configuratie - Voorkeurstoegangspunt en daar dan een 'mijn toegangspunt' aanmaken oid.
Voor de volledigheid kun je nog ff in dit of vorig topic zoeken op 'mijn toegangspunt' oid.

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarnet mijn mobieltje laten vallen...

De aan en uit knop doet het niet meer :(

Weet iemand hoe je die 6233 onbeschadigd open krijgt?

Ik bezit een Torx

Pieter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord.farquaad
TonyB schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 18:50:
Ik heb het probleem ook gehad.
Wat je moet doen, als ik het me goed herinner, is een Voorkeurstoeganspunt maken.
Menu - Instellingen - Configuratie - Voorkeurstoegangspunt en daar dan een 'mijn toegangspunt' aanmaken oid.
Voor de volledigheid kun je nog ff in dit of vorig topic zoeken op 'mijn toegangspunt' oid.
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/usericons/12987/icon_plorg.gifEureka!
Even zoeken in het vorige topic bracht mij deze reactie van olafmol. En het fucking werkt nu. Eindelijk.
olafmol schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 18:28:
ben eruit hoe je op de 6233 ook met 3th party applications op internet kan komen...bij Tmobile kan je een profiel laten verzenden, maar die maakt alleen een Web en MMS toepassingstype aan. Je moet met de hand nog een "Toegangspunt" toepassingstype toevoegen en configureren. Dit doe je als volgt:

Instellingen > Configuratie > Persoonlijke Conf.Instellingen

Klik nu op "Opties" en selecteer "Voeg nieuwe toe" en kies voor "toeganspunt"

Geef deze ff een handig naam, bv "Tmobile" en kies dan "Instell. Toegangspunt".

Gegevensdrager moet "packetgegevens" zijn, kies nu "Instellingen drager" en vul daar bij gebruikersnaam en password de internet toegangsgegevens van je provider in (bij tmobile is dat 2 keer tmobile)

Ga nu weer terug naar het overzicht en Activeer je nieuwe toegangspunt (opties > activeer)

Ga nu naar het configuratie-instellingen menu terug en kies bij "Voorkeurstoegangspunt" je net ingevoerde toegangspunt. Voila

That's it. Als je nu een app opstart die het internet opwil zie je in de linkerbovenhoek een G icoontje verschijnen om te laten zien dat je mobi een GPRS verbinding opzet.
Even verderop maakt Archer_VC10 mijn geluk compleet door de specifieke Telfort gegevens te noemen.
Archer_VC10 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 08:34:
Zie OlafMol z'n reply. Zo heb ik het bij mij ook voor elkaar gekregen. Ik wist even niet meer hoe ik hem had geactiveerd maar uiteindelijk zijn het dezelfde stappen. Bij Telfort is het trouwens: username: "username" en password: "password".
Lijkt me toch iets voor de FAQ.

[ Voor 3% gewijzigd door lord.farquaad op 22-08-2007 18:17 . Reden: faq link was stuk ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 11:43:
Weet iemand hoe je die 6233 onbeschadigd open krijgt?
http://nl.youtube.com/watch?v=NFQM5nv27w0

Edit:

Als je niet zo'n zachtplastic tool hebt, ga dan niet met een schroevendraaier of een mes pielen.

Altijd zorgen dat het materiaal zachter is dan het materiaal van je telefoon, zo kan je vrijwel niets forceren of breken.

Mijn vorige telefoon, een Nokia 6021 ging op een soortgelijke manier open. Toen gebruik ik mijn nagels.

Wellicht kan je iemand die gitaar speelt en mag je een plectrum lenen.

[ Voor 51% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 18-08-2007 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!! Help!!
Ik zit met een dilemma. Ik heb in mijn auto een Nokia Carkit voor de 6310. Daarin heb ik een converter voor de 6230i zitten. Graag zou ik mijn 6233 daarin hebben, maar (zoals jullie weten) is die een stukje breder. Heeft iemand ervaring met het vijlen en op maat maken van de converter. Zo ja, wat heb je weggehaald en wat zijn je bevindingen? Ik hoor 't graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 31-08 19:38
Kent iemand het volgende probleem?

Zelf heb ik nu al weer een tijdje een 6233 via gsmtrack met een KPN simkaart erin. Alles werkt prima alleen na verloop van tijd soms een dag soms meerdere kan ik niet meer bellen of gebeld worden. Fabrieksinstellingen terugzetten en dan werkt alles weer. Iemand enig idee wat dat is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
nadd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 20:24:
Kent iemand het volgende probleem?

Zelf heb ik nu al weer een tijdje een 6233 via gsmtrack met een KPN simkaart erin. Alles werkt prima alleen na verloop van tijd soms een dag soms meerdere kan ik niet meer bellen of gebeld worden. Fabrieksinstellingen terugzetten en dan werkt alles weer. Iemand enig idee wat dat is?
Zet hem is via menu 4-9-6 op fixed GSM modus? En de dag daarna op fixed UMTS modus? En laat is weten wat het gedrag van je toestel is?

• nadd
stormfly schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 21:46:
[...]

Zet hem is via menu 4-9-6 op fixed GSM modus? En de dag daarna op fixed UMTS modus? En laat is weten wat het gedrag van je toestel is?
Thnx for the tip. Ik zet hem nu op gsm modus want mijn werkgever heeft UMTS niet aan staan bij onze abbo's. Even kijken of hij het nu nog steeds doet.

• Ginz
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 11:04:
Help!! Help!!
Ik zit met een dilemma. Ik heb in mijn auto een Nokia Carkit voor de 6310. Daarin heb ik een converter voor de 6230i zitten. Graag zou ik mijn 6233 daarin hebben, maar (zoals jullie weten) is die een stukje breder. Heeft iemand ervaring met het vijlen en op maat maken van de converter. Zo ja, wat heb je weggehaald en wat zijn je bevindingen? Ik hoor 't graag.
Ik zou gewoon eens is een nieuwe carkit kopen?

Je blijf maar aankloten met zo'n aanpassing... En wat als je 6233 'op' is, en je weer een nieuwe telefoon moet kopen? Weer even vijlen, lijm, plakken etc..?

Als je gewoon een Bluetooth carkit koop, dan ben gelijk van al het geneuzel gedurende een XX aantal jaren af. Als Nokia stopt met Bluetooth, dan neem je toch gewoon een SE. BT is BT.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Misschien is deze link daar handig. Komt van de opera site maar die geeft duidelijke instructies over het instellen van internet voor applicaties:
http://www.operamini.com/help/faq/#setup

Verwijderd

Heeft iemand als eens een cover gekocht en vervangen en zoja waar aangeschaft en hoe was de kwaliteit?

Wat mij opvaklt dat ik het geluid als ik bel zeer zachtjes vind is er een oplossing voor? heb de nieuwste softwarevesie al.

• stormfly
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 22:58:
Heeft iemand als eens een cover gekocht en vervangen en zoja waar aangeschaft en hoe was de kwaliteit?

Wat mij opvaklt dat ik het geluid als ik bel zeer zachtjes vind is er een oplossing voor? heb de nieuwste softwarevesie al.
noob mode: heb je hem wel harder gezet aan de zijkant? Je zal niet de eerste zijn die zo in me winkel kwam vroeger "ohw kan dat dan?"

Verwijderd

staat al op tien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writer
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-07 09:45
Had totaal geen problemen met mijn telefoon, erg snel, liep nooit vast en bijna geen bugs.. maar toch maar even geflashed vorige week. Heb expess niet de versie 5.10 erop gezet omdat daar fouten in zaten en dus gewacht op versie 5.43. Flashen ging erg vaag, eerste keer werd de telefoon direct herkend, firmware was super snel herkend en gedownload maar had toen geen lader bij de hand dus kon niet flashen. Later met lader weer geprobeerd maar telefoon kon niet worden gevonden. Via hardware in configuratie scherm Windows eindelijk de telefoon aan de praat gekregen, duurde het minuten voordat het flash programma de telefoon had gevonden. Efijn, toch flashen. Bij ongeveer driekwart sprong hij opeens naar het eind en zij hij dat het succesvol is voltooid. Toen kreeg ik me telefoon niet meer aan, beeld bleef op wit... Paar keer geprobeerd en toen starte hij wel weer op... Opzich ging het daarna redelijk goed maar telefoon bleef onstabiel. Later werd het steeds erger. Wanneer er iemand belde of ik een sms kreeg viel de telefoon uit en bleef het beeld wit. Daarna kreeg ik veel berichtjes van mijn provider dat mijn smsbox vol is (wat dus niet het geval is), ook krijg ik wanneer iemand mijn voicemail ingesproken heeft dat berichtje regelmatig opgestuurd, ook krijg ik vaal me mms instellingen opgestuurd en daarnaast loopt hij dus erg vaak vast.... Een dag later had ik weer geen enkel probleem tot ik mijn sms box leeg gooide (plus 1000 smsjes) liep hij halverwege weer vast. Nu is het erg wisselend, soms werkt ie een dag goed, dan heb ik weer alleen maar problemen. Problemen varieren van spontane reboots, vastlopers en vage meldingen. Ik heb het idee dat wanneer de accu leeg is de problemen veel groter zijn.

Iemand bekend met dit probleem? Iemand tips om het op te lossen? Valt dit binnen garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist mijn 6233 geupdate naar 5.43 maar nu loopt mijn gsm vast als ik met de linkerselectie toets naar favorieten wil. Hebben meerdere mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writer
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 00:17:
Ik heb zojuist mijn 6233 geupdate naar 5.43 maar nu loopt mijn gsm vast als ik met de linkerselectie toets naar favorieten wil. Hebben meerdere mensen dit probleem?
Zie mijn post voor jouw post. Heb je alleen dat probleem of heb je ook dezelfde problemen als ik heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VideoWolf
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-11-2024

VideoWolf

mijn viral video

Kan ik een ander Theme op de 6233 installeren via Bluetooth?

http://youtu.be/gEABifBgwi8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
stormfly schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 21:46:
[...]

Probleem opgelost thnx for the tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat had ikzelf ook wel kunnen verzinnen, maar is er iemand die zich daar aan gewaagd heeft? Zo ja, hoe is hem/haar dat afgegaan? En belangrijker... werkt het?!?
Ginz schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 00:46:
[...]

Ik zou gewoon eens is een nieuwe carkit kopen?

Je blijf maar aankloten met zo'n aanpassing... En wat als je 6233 'op' is, en je weer een nieuwe telefoon moet kopen? Weer even vijlen, lijm, plakken etc..?

Als je gewoon een Bluetooth carkit koop, dan ben gelijk van al het geneuzel gedurende een XX aantal jaren af. Als Nokia stopt met Bluetooth, dan neem je toch gewoon een SE. BT is BT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

writer schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 19:52:
[...]

Zie mijn post voor jouw post. Heb je alleen dat probleem of heb je ook dezelfde problemen als ik heb?
Nee, bij mij is het favorieten menu het enige probleem. Telefoon loopt vast waarna uit- en aanzetten de enige oplossing is. Ik heb hem al 8 keer opnieuw geflashed maar probleem blijft bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
Kut probleem blijft bestaan ook als ik mijn telefoon fixed op GSM modus laat staan. Na ongeveer een dag geen oproepen meer ontvangen of kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
nadd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:05:
Kut probleem blijft bestaan ook als ik mijn telefoon fixed op GSM modus laat staan. Na ongeveer een dag geen oproepen meer ontvangen of kunnen doen.
opsturen enige optie, is dus gewoon stuk. Een hele hele hele kleine kans dat het in je SIM zit maar dit kan je uitsluiten door met een andere telefoon te gaan bellen een dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
stormfly schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:52:
[...]

opsturen enige optie, is dus gewoon stuk. Een hele hele hele kleine kans dat het in je SIM zit maar dit kan je uitsluiten door met een andere telefoon te gaan bellen een dag.
Hum sim kaart heb ik al meerdere jaren dus of hij moet opeens kapot zijn gegaan bij het nieuwe toestel anders morgen maar even bellen met KPN. Er schijnen meer problemen te zijn met de 6233 en sommige SIM-kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl

mjl

Ugh

nadd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:57:
[...]

Hum sim kaart heb ik al meerdere jaren dus of hij moet opeens kapot zijn gegaan bij het nieuwe toestel anders morgen maar even bellen met KPN. Er schijnen meer problemen te zijn met de 6233 en sommige SIM-kaarten.
Het kan zijn dat je SIM kaart inderdaad te "oud" is, er zijn nogal wat dingen aan geupdate de laatste jaren!

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F4T4L_3RR0R schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 18:10:
Inmiddel telefoon ergens anders gekocht, deze is helemaal stofvrij en kraakvrij. :)

Uit de startpost:

[...]

Bij mijn 6233 is een HDS-3 meegeleverd. Uit de startpost kan ik begrijpen dat dit niet standaard is?

Nog een andere vraag:

Wat is het verschil tussen een DKU-2 en CA-53 kabel?

Edit:

Waarschijnlijk is de verpakking en inhoud compleet veranderd.

Via de Google afbeeldingenzoeker kwam ik deze verpakking tegen:

[afbeelding]

En dit is mijn verpakking:

[afbeelding]
Ik heb die andere headset. Maar om eerlijk te zijn mis je niet zoveel kwa geluid. ;)
Ik heb liever mijn mp3'ert met mn sennheiser hd 202.

• Elwood Blues
  • Laatst online: 31-08 21:19

Elwood Blues

87167191

nadd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:05:
Sinds een week heb ik dit probleem ook af en toe:
- Als iemand mij probeert te bellen gaat mijn telefoon heel kort even over, zo kort dat je niet kunt opnemen, en de persoon aan de andere kant wordt rechtstreeks doorgeschakeld naar mijn voicemail.
- Zelf bellen lukt ook niet, telefoon geeft foutmelding "Fout op netwerk".
- SMS versturen en ontvangen werkt wel normaal
- Telefoon uit/aan zetten lost het probleem niet op.
- Het probleem verdwijnt net zo plotseling als het is gekomen.
Nokia 6233, Firmware 5.43, U-Sim, Orange abo.

• stormfly
Elwood Blues schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 11:36:
[...]

Sinds een week heb ik dit probleem ook af en toe:
- Als iemand mij probeert te bellen gaat mijn telefoon heel kort even over, zo kort dat je niet kunt opnemen, en de persoon aan de andere kant wordt rechtstreeks doorgeschakeld naar mijn voicemail.
- Zelf bellen lukt ook niet, telefoon geeft foutmelding "Fout op netwerk".
- SMS versturen en ontvangen werkt wel normaal
- Telefoon uit/aan zetten lost het probleem niet op.
- Het probleem verdwijnt net zo plotseling als het is gekomen.
Nokia 6233, Firmware 5.43, U-Sim, Orange abo.
Hi, ja ik moet zeggen dat ik hem met vodafone ook fixed op GSM heb staan omdat UMTS toch wat meer fouten genereerd als de normale GMS optie. Je hebt met UMTS vaker dat hij ineens wegvalt en dat hij dat mensen je niet horen.

Heb altijd het gevoel gehad dat de 6233 maar een eerste toestel met UMTS was, heeeeeel jammer dat de 6300 geen umts heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -flip-
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-12-2020
Weet er iemand op de nokia 6234 compatible is met de logitech 'Freepulse Wireless'.
Ik wil namelijk erg graag draadloos van mijn muziek genieten (want met kabels is toch niet zo confortabel)...
En indien het antwoord neen is, welke is een goed alternatief?
Dit is de headset(nuja, eigenlijk zijn het gewoon headphones):
http://www.gamesplanet.be...icleId=738&chk=5Xj1xjAkar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Weet iemand of het mogelijk is om met deze telefoon ook de LAC "Location Area Code" uit te lezen is ? Of het Cell id ? Ik weet dat Netmonitor er niet is voor deze versie, maar misschien wel een java applicatie ?

Groet.. Richard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intruder1400
  • Niet online
Heb ik net een 2 gig kaartje gekocht, helemaal volgezet met mp3-tjes, krijg ik alles door elkaar in mijn muziekspeler te zien. Daarbij kan ik niet zien welke nummers bij welke albums horen. Erg lastig. Heb gezocht naar en andere speler (java) maar kan daarover niet veel vinden. In dit forum eenzelfde vraag gezien, zonder daar een oplossing bij te vinden.

Wie kan mij op weg helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
intruder1400 schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 12:26:
Heb ik net een 2 gig kaartje gekocht, helemaal volgezet met mp3-tjes, krijg ik alles door elkaar in mijn muziekspeler te zien. Daarbij kan ik niet zien welke nummers bij welke albums horen. Erg lastig. Heb gezocht naar en andere speler (java) maar kan daarover niet veel vinden. In dit forum eenzelfde vraag gezien, zonder daar een oplossing bij te vinden.

Wie kan mij op weg helpen?
Ja, die vraag kwam van mij. Ik heb zelf ook nog steeds niet de juiste oplossing gevonden. Enige work-around is om alle files in de gewenste volgorde te gaan renamen zodat alle bestandsnamen beginnen met getallen oplopend van bijvoorbeeld 001 t/m 236 ofzo. Ik heb dit gedaan met 100 nummers omdat die samen een aan mekaar gemixte CD vormden en da's een rotwerkje (niet moeilijk maar gewoon onzinnig en tijdrovend) dus eigenlijk ook geen oplossing.

[ Voor 11% gewijzigd door Wouter! op 02-09-2007 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist ontdekt dat opgeslagen berichten in mijn 6233 4 x zo groot zijn als bij mij vriendin. Als ik naar de details van een bericht kijk bij mijn vriendin is deze 0,5kb groot. Bij mij zijn de berichten 2,0kb. Zelfs als ik een leeg smsje stuur.

Een zelfde smsje is bij mij dus 4 x zo groot, hebben meer mensen dit "probleem".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -flip-
-flip- schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:21:
Weet er iemand op de nokia 6234 compatible is met de logitech 'Freepulse Wireless'.
Ik wil namelijk erg graag draadloos van mijn muziek genieten (want met kabels is toch niet zo confortabel)...
En indien het antwoord neen is, welke is een goed alternatief?
Dit is de headset(nuja, eigenlijk zijn het gewoon headphones):
http://www.gamesplanet.be...icleId=738&chk=5Xj1xjAkar
In vervolg van mijn vorig bericht, beschikt de 6234 over een A2DP-Bluetoothprofiel? (de 6233 wel...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl

mjl

Ugh

-flip- schreef op maandag 03 september 2007 @ 17:45:
[...]

In vervolg van mijn vorig bericht, beschikt de 6234 over een A2DP-Bluetoothprofiel? (de 6233 wel...)
Ik kan nergensvinden dat de 6233 een A2DP profiel heeft alleen de speciale music edition in azie heeft dat, maar van de 6233 is dat niet duidelijk (of jij moet er een goede bron van hebben).

uit de startpost:
Wat is het verschil tussen de 6233 en de 6234?
Geen, volgens Nokia.nl:
Op de Nokia Website:
De Nokia 6234 GSM* is een aanpasbaar model. Het toestel heeft dezelfde
functies als de Nokia 6233, maar biedt ook enkele extra troeven: een
exclusieve design, een merklogo op de cover en aanpassingsmogelijkheden
van de software. Voor meer informatie over de beschikbaarheid van het toestel,
kun je terecht bij je Nokia vertegenwoordiger.
Dus als de 6233 A2DP ondersteund doet de 6234 dat ook!

edit:
Toch nog weer even zitten graven:

1 accessoire voor de 6233 is de "Nokia Bluetooth Stereo Hoofdtelefoon BH-604"

Impliceert dat de 6233 daadwerkelijk AD2P ondersteund! Wellicht eerst eens een firmware update doen ;)

[ Voor 56% gewijzigd door mjl op 04-09-2007 09:57 ]

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

De 6233 en de 6234 zijn nagenoeg hetzelfde.

Natuurlijk heeft de 6234 een irritante Vodafone firmware en is voorzien van een mooi Vodafone logo, maar de rest is hetzelfde. Zowel de 6233 en de 6234 zijn met 3de firmware (weet het versienummer even niet) van A2DP support voorzien.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Topicstarter
Dat is 5.10 afaik Ginz, want mijn oude 4.** had geen A2DP en sinds 5.10 heb ik dat wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl

mjl

Ugh

AtleX schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 13:51:
Dat is 5.10 afaik Ginz, want mijn oude 4.** had geen A2DP en sinds 5.10 heb ik dat wel. :)
Toch ff upgraden dan ;) en een mooie stereo headset en ontvanger/carkit kopen (1tje die op de autoradio past ??).

[ Voor 16% gewijzigd door mjl op 04-09-2007 16:15 ]

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -flip-
Bedankt allemaal voor de reacties! Even geleden al geupgrade naar 5.43 (en gelukkig nooit de baggere 5.10 gehad), dus dan ga ik me deze headphone waarschijnlijk aanschaffen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writer
writer schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:35:
Had totaal geen problemen met mijn telefoon, erg snel, liep nooit vast en bijna geen bugs.. maar toch maar even geflashed vorige week. Heb expess niet de versie 5.10 erop gezet omdat daar fouten in zaten en dus gewacht op versie 5.43. Flashen ging erg vaag, eerste keer werd de telefoon direct herkend, firmware was super snel herkend en gedownload maar had toen geen lader bij de hand dus kon niet flashen. Later met lader weer geprobeerd maar telefoon kon niet worden gevonden. Via hardware in configuratie scherm Windows eindelijk de telefoon aan de praat gekregen, duurde het minuten voordat het flash programma de telefoon had gevonden. Efijn, toch flashen. Bij ongeveer driekwart sprong hij opeens naar het eind en zij hij dat het succesvol is voltooid. Toen kreeg ik me telefoon niet meer aan, beeld bleef op wit... Paar keer geprobeerd en toen starte hij wel weer op... Opzich ging het daarna redelijk goed maar telefoon bleef onstabiel. Later werd het steeds erger. Wanneer er iemand belde of ik een sms kreeg viel de telefoon uit en bleef het beeld wit. Daarna kreeg ik veel berichtjes van mijn provider dat mijn smsbox vol is (wat dus niet het geval is), ook krijg ik wanneer iemand mijn voicemail ingesproken heeft dat berichtje regelmatig opgestuurd, ook krijg ik vaal me mms instellingen opgestuurd en daarnaast loopt hij dus erg vaak vast.... Een dag later had ik weer geen enkel probleem tot ik mijn sms box leeg gooide (plus 1000 smsjes) liep hij halverwege weer vast. Nu is het erg wisselend, soms werkt ie een dag goed, dan heb ik weer alleen maar problemen. Problemen varieren van spontane reboots, vastlopers en vage meldingen. Ik heb het idee dat wanneer de accu leeg is de problemen veel groter zijn.

Iemand bekend met dit probleem? Iemand tips om het op te lossen? Valt dit binnen garantie?
Om maar even antwoord te geven op mijn eigen vraag... Ik heb de firmware opnieuw geflashed naar dezelfde versie, ik wist niet dat dat kon. De problemen lijken te zijn opgelost!... De telefoon aanzetten duurt wel erg lang, maar dat hoeft gelukkig niet vaak. Geen last meer van vastlopers e.d.

Ik kan iedereen die dezelfde soort problemen heeft aanradne de firmware nogmaals te flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Als je even je geheugen wist dus alle berichten uit je in en outbox dan start hij enorm veel sneller (heb het dan over 500 berichten ofzo)

• F4T4L_3RR0R
Hoe verwijder in een emailaccount uit de 6233?

Ik wil mijn 6233 verkopen, maar krijg met geen mogelijkheid mijn emailinstellingen weg. Het is niet de bedoeling dat de volgende eigenaar mijn mail kan checken...

De velden leeghalen werkt ook niet.

• joppybt
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-09 20:39
F4T4L_3RR0R schreef op donderdag 06 september 2007 @ 14:06:
Hoe verwijder in een emailaccount uit de 6233?

Ik wil mijn 6233 verkopen, maar krijg met geen mogelijkheid mijn emailinstellingen weg. Het is niet de bedoeling dat de volgende eigenaar mijn mail kan checken...

De velden leeghalen werkt ook niet.
Op http://michna.com/nokia6230.htm staan allerlei 'Secret codes'. Misschien werken ze ook voor de 6233
*#335738# = *#delpft# Deletes automatically added MMS and GPRS profiles received from your mobile operator through SMS.
*#7780# = *#rst0# Restore phone to factory settings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevin1Bravo
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-02-2023
Ik heb altijd last van slechte ontvangst :N. En sinds vandaag kan ik niet meer SMS'en hij geeft aan "Ongeldige multimediainstellingen. Controleer Instellingen". Iemand een oplossing?

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 16:22
Ik zag dat de Nokia 6233 ook een E-mailfunctie heeft (onder het menu Berichten). Ik maak gebruik van Google Apps for Domain (is wat betreft pop3-instellingen volgens mij hetzelfde als Gmail, maar ik krijg het niet voor elkaar.

Ik krijg de foutmelding: "Kan geen verbinding maken met netwerk. Controleer verbindingsinstellingen."

Ik gebruik de volgende gegevens:
Namen en adressen
accountnaam: vierkant
volledige naam: Stephan Vierkant
E-mailadres van deze account: stephan@domein.nl

Inkomende server
Servertype: POP
servernaam: pop.gmail.com
Gebruikersnaam: stephan@domein.nl

Uitgaande server
Uw gebruikersnaam en wachtwoord: Gelijk aan inkomend

Geavanceerde ontvangst
Ophalen: Eerst kopteksten
Beveiligde aanmelding; Automatisch
Bev. verbinding (SSL): aan
Serverpoortnummer: 993

Heeft iemand een idee wat ik fout doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-06 14:02
Geen ervaring met POP op de telefoon, maar wat me wel opviel:
Stephan4kant schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 18:02:
[...]
Servertype: POP
[...]
Bev. verbinding (SSL): aan
Serverpoortnummer: 993
De poort voor secure pop3 is 995. 993 is voor secure imap. Misschien dat dat scheelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
Nope, ook dat mocht niet baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
Ik heb de geavanceerde ontvangst zo ingesteld en dat werkt prima i.c.m. POP3:

Beveiligde aanmelding: Uit
Bev. verbinding (SSL): Uit
Serverpoortnummer: 110

... mja, niet secure.

[ Voor 7% gewijzigd door Wouter! op 18-09-2007 02:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L_Jinx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 16:52

L_Jinx

Oh, the humanity of it all

De melding komt niet door een fout in de mailinstellingen, maar doordat je 6233 geen GPRS-verbinding kan maken.
Waarschijnlijk moet je bij je persoonlijke instellingen (in het configuratiemenu) een nieuw toegangspunt aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
Oplossing van Wouter! mocht ook niet baten, dus denk inderdaad dat L_Jinx gelijk heeft.

Ik kan echter wel gewoon wappen, dus daar zit het probleem niet in.

Verwijderd

Menschen,

ik heb zo'n oude Nokia carkit met zo'n converter voor een 6230i. Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en hem pasklaar gemaakt voor de 6233. Dat werkt! Het is een kwestie van de zijkanten aanpassen en twee nokjes wegveilen c.q. -knippen. Dus als je dit ook van plan was... het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een overzicht van alle nederlandse productcodes ? ik heb namenlijk een engels toestel (zonder simlock) en wil de productcode veranderen naar NL. (Dan heb je ook normale Nederlandse menu's en woordenboek).

Wie kan me helpen aan de productcode voor de zwarte NL 6233 ?

bedankt,
Dennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zelf nu de nokia 6233 10 maanden en nu doet mn camera knop het niet meer en bereik valt weg terwijl status vol op bereik geeft .

ding retour gebracht naar telefoon boer kreeg de melding dat ik val schade of water schade had, aan de buitenkant is die nog in nieuw staat dus . en van alle 2 geen sprake

hij is bij dynafix geweest hebben die het recht om te zeggen dit toestel valt buiten de garantie ?
Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste