Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog iets :

Sinds een tijdje heb ik linksboven in het scherm i.p.v. het standaard KPN-logo de vier tekens van het kaartspel (harten, klaver enz.) staan. Schijnt via 3311 mij toegestuurd te zijn, met daarbij incasso van de kosten, waar ik nooit voor getekend heb, dus meteen maar geblokkeerd. Weet iemand hoe je standaard logo weer terug kunt krijgen /

Kees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Voorheen kon je met logomanager via infrarood je standaard provider icoon herstellen.

Give it a try zou ik zeggen.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthew
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-08 18:39

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

Ik heb hem ook al ongeveer anderhalf jaar. Pas nu heb ik wat problemen ervaren namelijk de hoofdtelefoon die contact verliest in het volume regel 'doosje', en dat mijn gsm niet meer wil opladen.. ligt volgens mij aan mn lader, zal wel een nieuwe bestellen (9 euro).
Maar ik heb ook best de neiging om een nieuwe gsm te kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hermandeperman
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-01-2024
Mijn 6233 krijgt na 1,5 jaar wel erge kuren, mijns inziens volledig softwarematig. Synchroniseren met de PC doet het niet meer, zowel via de kabel als via infrarood (data transfer not possible), en het lezen/bewerken/openen/zenden van een SMS werkt niet meer. Dan krijg ik een whitescreen.

Het opnieuw installeren van de software heb ik al een aantal keer gedaan, incl het terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Heeft iemand een idee wat ik met mijn telefoon aanmoet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hermandeperman
Niemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Een keer langs zo'n Nokia Service Point? Verder zou ik t niet weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:19
hermandeperman schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 12:18:
Mijn 6233 krijgt na 1,5 jaar wel erge kuren, mijns inziens volledig softwarematig. Synchroniseren met de PC doet het niet meer, zowel via de kabel als via infrarood (data transfer not possible), en het lezen/bewerken/openen/zenden van een SMS werkt niet meer. Dan krijg ik een whitescreen.

Het opnieuw installeren van de software heb ik al een aantal keer gedaan, incl het terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Heeft iemand een idee wat ik met mijn telefoon aanmoet?
Zit je geheugen niet gewoon helemaal stamp vol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hermandeperman
majoh schreef op zondag 15 juni 2008 @ 22:53:
Een keer langs zo'n Nokia Service Point? Verder zou ik t niet weten...
Ik heb tentamens en daar op dit moment dus eigenlijk geen tijd voor :$
stormfly schreef op zondag 15 juni 2008 @ 22:57:
[...]

Zit je geheugen niet gewoon helemaal stamp vol?
Die heb ik natuurlijk gelijk eerst leeggemaakt. Alles is leeg; inbox, outbox, sent items, alles.

Verder gaat er steeds meer stuk :{ Snake doet het niet meer, de calculator doet niets meer (kan niet opstarten)... Niemand een idee hoe ik hem gewoon helemaal kan resetten zoals je hem in de winkel krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Menu>Instellingen>Fabrieksint. terugz. ?

edit: ah, had je al gedaan las ik in een eerdere post

[ Voor 41% gewijzigd door temp00 op 19-06-2008 18:44 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hermandeperman
Had hem weggebracht naar Nokia Service Center. Zou normaal gesproken 2-3 dagen duren. Kreeg pas na twee weken bericht dat ik hem kon komen ophalen.

Zij konden het ook niet vinden en hebben me een nieuwe gegeven. Topservice d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ... na 6 uur prutsen, googlen, helpdesk bellen, ... ga ik het hier eens vragen 8)7

Ik heb een Nokia 6234 & ben klant bij Mobistar (België) (Tempo / PrePaid)

MMS versturen gaat perfect, surfen vanaf de GSM gaat ook zonder problemen ... nu hoor je het al komen ;) Wanneer ik verbinden wil met internet vanaf de Nokia Suite lukt het niet en krijg ik de befaamde "meld u eerst aan bij packet-gegevens" foutmelding :+

Ik heb zowat alles wat ik heb gevonden op Google al geprobeerd zonder resultaat, ik heb ook geprobeerd wat hierboven staat en nu krijg ik de melding "de modem is in gebruik door een andere toepassing", gsm afzetten lost het probleem niet op ... (soit dat probleem krijg ik nog wel opgelost) maar hoe los ik nu die "meld u eerst aan bij packet-gegevens" probleem op.

Op mijn andere gsm, een Nokia 5310 Xpress Music (ook Mobistar) heb ik ook exact hetzelfde probleem, maar zoals ik zei, surfen vanaf de GSM zelf gaat perfect :(

Instellingen besteld via de mobistar site, telefonisch via de helpdesk alles handmatig ingesteld, via de nokia site, nokia suite al 3 keer opnieuw geinstalleerd, ... niets werkt.

Misschien ook vermelden, ik heb een Macbook (maar ik betwijfel dat het aan de bluetooth driver van de macbook zou liggen want via een gsm van een vriend heeft het 2 maand geleden perfect gewerkt).

edit: het probleem is er in Windows (bootcamp) & MacOs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
je moet onder configuratie je APN naam opgeven in Nederland is dit veel al "internet" of voor Vodafone "live.vodafone.com"

Je PC draait nl het nummer *99# waarmee het interne modem wordt aangeroepen van de telefoon echter moet hier dus wel het toegangspunt in staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stormfly schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 22:26:
je moet onder configuratie je APN naam opgeven in Nederland is dit veel al "internet" of voor Vodafone "live.vodafone.com"

Je PC draait nl het nummer *99# waarmee het interne modem wordt aangeroepen van de telefoon echter moet hier dus wel het toegangspunt in staan.
dat was allemaal ingesteld, het probleem lag hem aan de goddamnit Nokia Suite die blijkbaar nog steeds verouderde instellingen heeft voor mobistar :O ... bij de wizard gewoon handmatig instellen gedaan en het accesspoint voor mobistar (mworld.be) ingetypt en ik was direct verbonden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 10:33
TS:
Wat is de meest recente firmware?
5.43, 5.60
En een vraagje, het geluid is zo zacht, ook met mn headset. Is dat een bekend probleem?

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Besten,

Ik heb naar volle tevredenheid de 6233 van Nokia. Deze heb ik bij rabomobiel waarvan het abbo bijna is afgelopen. Nu wil ik SIM only nemen omdat dat goedkoper is en ik geen nieuw toestel hoef. Echter mijn headset is stuk. ALthans dat denk ik. Het is de standaard headset die je bij de telefoon krijgt. Als ik hem op mijn telefoon klik en de radio aan doe doet die dat niet omdat de hs niet zou zijn aangesloten. Wat kan ik nou het beste doen? Ik kan wel een nieuwe hs kopen maar ik weet dus niet of de headset stuk is of de telefoon zelf. Als de telefoon stuk is (op dat gebied) is het zonde van de hs.

De vraag is: kan ik er redelijkerwijs vanuit gaan dat de hs stuk is. En waar kan ik het beste een nieuwe kopen?

Groet
Kompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badkuip
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:58
Heeft er iemand nog een tip voor een goede gratis wereldklok?
De wereldklok die er standaard in zit houdt geen rekening met zomertijd en wintertijd.
Ik heb hem inmiddels ook al gedelete dus terughalen kan niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 14:47:
Besten,

Ik heb naar volle tevredenheid de 6233 van Nokia. Deze heb ik bij rabomobiel waarvan het abbo bijna is afgelopen. Nu wil ik SIM only nemen omdat dat goedkoper is en ik geen nieuw toestel hoef. Echter mijn headset is stuk. ALthans dat denk ik. Het is de standaard headset die je bij de telefoon krijgt. Als ik hem op mijn telefoon klik en de radio aan doe doet die dat niet omdat de hs niet zou zijn aangesloten. Wat kan ik nou het beste doen? Ik kan wel een nieuwe hs kopen maar ik weet dus niet of de headset stuk is of de telefoon zelf. Als de telefoon stuk is (op dat gebied) is het zonde van de hs.

De vraag is: kan ik er redelijkerwijs vanuit gaan dat de hs stuk is. En waar kan ik het beste een nieuwe kopen?

Groet
Kompas
Ik ben al iets verder. Ik kan wel bellen met mijn headset alleen als ik de radio aan doe zegt die dus dat ik een toebehoor moet aansluiten:-( Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Heb je al een doekje alcohol of wasbenzine langs de gouden contacten gehaald aan de onderzijde? (niet met een scherp voorwerp!) alleen met een wattenstaafje even de contacten schoonmaken ook in de hoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Laatst online: 12-09 10:33
Heb net een theme gemaakt:
http://www.zedge.net/themes/331461/lord-of-the-rings-theme/
Eigenlijk wilde ik ook alle icoontjes aanpassen, maar kon nergens een goed Lotr icon pack vinden...

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 6234 en ik heb stof onder mijn beeldscherm zitten.
Dit maakt het scherm met fel licht vaak moeilijk leesbaar. Hoe kan ik dit weghalen?

En, nog een probleempje:
Als ik een SMSje typ en verzend, krijg ik de foutmelding dat de multimedia-instellingen niet kloppen. Ik heb de fout niet kunnen vinden. Weten jullie een oplossing?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2008 18:51 ]

• stormfly
Ik loop net mijn scherm te barsten op een tafelpunt, nu was er in dit topic een link naar Duitse (?) partij die erg goedkoop een coverpack rondom aan kan bieden?

Wie weet welke partij dat is want in Nederland kost alleen het glaasje al 32.50 dat kan goedkoper volgens mij.

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

1 pagina terug:
Korakal schreef op maandag 17 maart 2008 @ 19:32:
Ik heb een tijdje geleden originele onderdelen (en geen 'namaak' originelen) bij handynotarzt.de besteld. Was 3 tientjes + shipping kwijt voor een complete cover...

• stormfly
TOPPER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayS
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09-2023
Hallo,
ik heb sinds kort de 6233, en ik vraag me af of het mogelijk is om "offline" een eerder bekeken webpagina te lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Kan niet met de standard browser iig. Ik draai zelf Opera Mini, maar kan me niet herinneren dat dat daar in zit.

Ik zou iig even kijken naar 3rd party apps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:48
Vandaag een 2 gb kaartje voor mijn gsm gehaald om hem af en toe te gebruiken als muziek speler. Nu ook een paar gratis java muziekspelers gedownload, maar ik zit met een probleem. Geen enkel programma werkt zonder dat de applicatie automatisch gebruik mag maken van de kaart. Er wordt in sommige programma's ook herhaaldelijk gezegd dat je dit moet instellen, maar ik kan nergens vinden waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 16:22
Waar haal je die java muziekspelers vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:48
Van www.getjar.com
En KD player, die moet je ff googlen. Heeft ook leuke Windows media player 11 skin, maar ik krijg t niet werkend omdat waarschijnlijk de vodafone firmware dat blokkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Mss voor mensen waar net zoals ik de cover beetje gesloopt is:

http://www.gsmpunt.nl/details.php?productnummer=3700

29,95 -> nieuwe cover, zonder verzendkosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mijulio
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-09 16:33
Ik heb een 6234 Vodafone.
Echter is dat menu ontzettend irritant en wil graag de software van een 6233 erop zetten, weet iemand of dit mogelijk is?

Gezien het hardwarematig dezelfde toestellen zijn zou het moeten kunnen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
Ik heb net de nieuwe versie van Gmail op mijn 6233 gezet (nieuws: Google introduceert nieuwe mobiele versie Gmail). Wat een goddelijk programma!

Ik zit echter met één ding: telkens als ik het programma open, vraagt hij of hij de verbinding mag gebruiken. Kan ik ook instellen dat hij dit altijd mag?

Bij Opties van Gmail > Toegang toepassing > Communicatie > Netwerktoegang is 'Altijd toestaan' niet mogelijk: 'Niet beschikbaar voor deze toepassing'.

[ Voor 16% gewijzigd door StephanVierkant op 25-10-2008 16:45 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord.farquaad
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-02 09:22
Mijulio schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 12:19:
Ik heb een 6234 Vodafone.
Echter is dat menu ontzettend irritant en wil graag de software van een 6233 erop zetten, weet iemand of dit mogelijk is?

Gezien het hardwarematig dezelfde toestellen zijn zou het moeten kunnen of niet?
Ik zou zeggen, hang 'm aan een kabel, start de Nokia Software Updater en die kijkt wel wat voor apparaat je hebt en welke versie van welke firmware voor jou geschikt is. Foolproof dacht ik zo.
Stephan4kant schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 16:42:
Ik zit echter met één ding: telkens als ik het programma open, vraagt hij of hij de verbinding mag gebruiken. Kan ik ook instellen dat hij dit altijd mag?

Bij Opties van Gmail > Toegang toepassing > Communicatie > Netwerktoegang is 'Altijd toestaan' niet mogelijk: 'Niet beschikbaar voor deze toepassing'.
Had je dat bij de vorige versie van de GMail app niet dan? Ik heb het bij alle programma's die de internetverbinding gebruiken. Heb al heel wat instelling geprobeerd, maar ik moet altijd nog even toestemming geven.

[ Voor 35% gewijzigd door lord.farquaad op 25-10-2008 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
lord.farquaad schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 18:28:
[...]

Had je dat bij de vorige versie van de GMail app niet dan? Ik heb het bij alle programma's die de internetverbinding gebruiken. Heb al heel wat instelling geprobeerd, maar ik moet altijd nog even toestemming geven.
De vorige versie heb ik nauwelijks gebruikt, omdat deze Google Apps niet ondersteunde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mijulio
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-09 16:33
[quote]lord.farquaad schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 18:28:
[...]

Ik zou zeggen, hang 'm aan een kabel, start de Nokia Software Updater en die kijkt wel wat voor apparaat je hebt en welke versie van welke firmware voor jou geschikt is. Foolproof dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Je kan je toestel na 1 jaar gratis laten unlocken door de provider van welk je `m gekocht hebt.

Alle andere mogelijk zijn niet legaal en daarom hier niet toegestaan.

[ Voor 84% gewijzigd door Ginz op 16-11-2008 13:29 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Topicstarter

Unlocken en firmwaremodificaties

Het geven en vragen van informatie over unlocken wordt op het forum niet toegestaan. Voor het unlocken van je telefoon kan je bij de provider terecht die de simlock heeft ingesteld. Na een jaar (of na het einde van de contractsperiode) zal deze in principe kostenloos verwijderd worden, bínnen deze periode wordt hier meestal een vergoeding voor gevraagd.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Zero
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 17:32
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 20:56:
[...]

Hierzo ;)

Heeft iemand ervaring met de FM-transmitter? Beetje goede kwaliteit?
Beter laat dan nooit :P
Ik ben niet ervaren met FM via mobiele telefoons, maar ik weet nog wel toen ik dit voor het eerst gebruikte dat ik me verbaasde over de kwaliteit, die vond ik super namelijk! (ik had er ook geen verwachtingen van ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Zero
AtleX schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 19:02:
[...]

NSU geeft 'm nu ook aan als update.
Elconejo schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 17:06:
Ik probeer de 6233 met V04.52 te updaten via de nederlandstalige Nokia Software Updater maar deze zegt dat er voor de Nokia 6233 (RM-145) geen updates beschikbaar zijn.
Hebben jullie een andere variant van telefoon of software updater?

Ook bij de nokia website geeft hij geen updates als ik het modelnummer 0535436 ingeef.
Als ik NSU gebruik is 4.91 nog steeds de laatste update... (mijn code is 0538189, Orange model).
Ik blijf het probleem houden dat de telefoon constant uit de standby/screensaver springt en dit vreet batterijen (of moet ik toch met de instellingen puzzelen?). Ik heb Orange maar eens gemaild hierover, is er geen andere manier buiten de NSU om om een update te verkrijgen en installeren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:20

mjl

Ugh

Shadow_Zero schreef op maandag 15 december 2008 @ 16:49:
[...]

[...]

Als ik NSU gebruik is 4.91 nog steeds de laatste update... (mijn code is 0538189, Orange model).
Ik blijf het probleem houden dat de telefoon constant uit de standby/screensaver springt en dit vreet batterijen (of moet ik toch met de instellingen puzzelen?). Ik heb Orange maar eens gemaild hierover, is er geen andere manier buiten de NSU om om een update te verkrijgen en installeren??
Ik zit toch al tijden op 5.60 ... (6233 code: 0532302) ik denk dat die provider specifieke modellen minder vaak een update krijgen, dat kost de provider tenslotte gewoonweg geld.

[ Voor 9% gewijzigd door mjl op 04-03-2009 11:05 ]

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ik heb net met de meest recente versie van NSU en een datakabel een poging tot firmware update gedaan. Het is niet de eerste keer dat ik een update doe en ik heb alles precies volgens het boekje gedaan (ik weet hoe voorzichtig je moet zijn met FW-updates). Nadat de vooruitgangsbalk op een gegeven moment een lange tijd bleef hangen op "resterende tijd: 15min.", kreeg ik de melding dat NSU geen verbinding meer kon krijgen met de telefoon. Ik kon het toen opnieuw proberen of annuleren. Dit opnieuw proberen werd ik na 5x keer zat en op een gegeven moment heb ik, zoals NSU mij instrueerde, de batterij eruit gehaald, de kabel losgemaakt en de tel. weer geprobeerd aan te zetten. Dit aanzetten lukt dus niet meer. Ik zit nu met een compleet dooie telefoon die nergens meer op reageert (ook niet op de aanknop). Ik kan de flash procedure dus ook niet opnieuw starten omdat de tel. daarvoor moet aanstaan. T*fus NSU! :(

Ik ben van plan om naar een service center met de tel. te gaan, maar mijn vraag was of hier meer mensen zijn die dit hebben meegemaakt? Zo ja, kon je hem op een één of andere manier weer thuis aan de praat krijgen en/of konden ze hem in het service center weer fixxen? Of moet ik er rekening mee houden dat ik de tel. kan weggooien?

edit: al geprobeerd: batterij er een tijd uitlaten, proberen te starten zonder simkaart

[ Voor 3% gewijzigd door temp00 op 25-03-2009 21:53 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stamgastje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-02-2020
Weet er iemand of er een aparte batterij in de telefoon zit voor de interne klok? Sinds een tijdje is het namelijk zo dat als ik het toestel uit zet, de tijd blijft stilstaan. Als ik hem daarna weer aan zet, staat de klok nog steeds op dezelfde tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
temp00 schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 21:46:
Ik heb net met de meest recente versie van NSU en een datakabel een poging tot firmware update gedaan. Het is niet de eerste keer dat ik een update doe en ik heb alles precies volgens het boekje gedaan (ik weet hoe voorzichtig je moet zijn met FW-updates). Nadat de vooruitgangsbalk op een gegeven moment een lange tijd bleef hangen op "resterende tijd: 15min.", kreeg ik de melding dat NSU geen verbinding meer kon krijgen met de telefoon. Ik kon het toen opnieuw proberen of annuleren. Dit opnieuw proberen werd ik na 5x keer zat en op een gegeven moment heb ik, zoals NSU mij instrueerde, de batterij eruit gehaald, de kabel losgemaakt en de tel. weer geprobeerd aan te zetten. Dit aanzetten lukt dus niet meer. Ik zit nu met een compleet dooie telefoon die nergens meer op reageert (ook niet op de aanknop). Ik kan de flash procedure dus ook niet opnieuw starten omdat de tel. daarvoor moet aanstaan. T*fus NSU! :(

Ik ben van plan om naar een service center met de tel. te gaan, maar mijn vraag was of hier meer mensen zijn die dit hebben meegemaakt? Zo ja, kon je hem op een één of andere manier weer thuis aan de praat krijgen en/of konden ze hem in het service center weer fixxen? Of moet ik er rekening mee houden dat ik de tel. kan weggooien?

edit: al geprobeerd: batterij er een tijd uitlaten, proberen te starten zonder simkaart
Ik heb dit ook gehad met m'n 6233, NSP heeft dt toen opgelost. Was wel twee jaar geleden. Inmiddels zou ik dit zelf kunnen, maar dit heeft een bepaald risico. Als je nog garantie hebt, is het NSP de juiste weg. Zo niet: kijkin het N79 topic, één van de laatste pagina's. Download Phoenix en de flashfile van de 6233 en doe "flash dead phone".

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ja thanks voor de tip. Ik ben inmiddels bij een NSP langsgeweest waar ze met een ander programma dan NSU werkte (wellicht Phoenix....ik zag van een afstandje een soort omlaag scrollende log en daarboven een vooruitgangsbalk die overigens telkens op +- 22% bleef hangen). Omdat de NSP er ook niet veel mee kon |:( is de tel. nu onder garantie opgestuurd naar Nokia. Als het goed is heb ik hem binnen twee weken terug. Ben benieuwd wat Nokia doet en of er nog (onterecht) extra kosten bij komen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vleesjus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 08:05

vleesjus

echte vleesjus!

Ik heb inmiddels ook al anderhalf jaar een 6233 maar sinds februari heb ik al het volgende probleem. De accu is namelijk opgezet:
Afbeeldingslocatie: http://www.dumpjeplaatje.nl/images/bIQ31541.jpg

Zijn er meer mensen die hier last van hebben (gehad)?

Ik loop nu al sinds februari te mailen en te bellen met nokia care en er is al tot tweemaal toegezegd dat er een accu is verstuurd alleen ontvang ik niks :/. Ook al 3 keer toegezegd mij terug te bellen wordt ook niet gedaan, oftewel goed bezig nokia :(

i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Topicstarter
Ik heb hier een 6233 liggen met een kapot scherm maar nog met een goede accu. Als je mij je naam + adres even stuurt doe ik 'm voor je op de post. :)

[ Voor 12% gewijzigd door AtleX op 06-04-2009 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

En op mijn beurt :) : mits het niet aan de aansturende electronica ligt, is zo'n scherm makkelijk te fixen (kan ik evt. ook gratis voor je doen als je een nieuw scherm + tel naar mij opstuurt). Probleem is alleen dat zo'n nieuw schermpje los rond de 45euro's kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Topicstarter
Ja, maar de telefoon is al 2 jaar geleden vervangen door een ander toestel wat op zijn beurt ook weer vervangen is. Om met een la vol telefoons nog eens 45 euro uit te geven aan een oud (maar wel erg goed) vind ik een beetje overdreven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Laatst online: 21:48
vleesjus schreef op maandag 06 april 2009 @ 17:27:
Ik heb inmiddels ook al anderhalf jaar een 6233 maar sinds februari heb ik al het volgende probleem. De accu is namelijk opgezet:
[afbeelding]

Zijn er meer mensen die hier last van hebben (gehad)?

Ik loop nu al sinds februari te mailen en te bellen met nokia care en er is al tot tweemaal toegezegd dat er een accu is verstuurd alleen ontvang ik niks :/. Ook al 3 keer toegezegd mij terug te bellen wordt ook niet gedaan, oftewel goed bezig nokia :(
Ik ging net eens voor de aardigheid kijken, maar lijkt of de mijne ook opgezwollen is:S Het is ook duidelijk te voelen als ik met mijn vinger vanaf de letters BP-6M naar beneden glij!

Verder is de batterij snel op, maar dat komt waarschijnlijk omdat deze uit november 2006 stamt.

[ Voor 5% gewijzigd door gelukkie op 07-04-2009 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vleesjus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 08:05

vleesjus

echte vleesjus!

Inderdaad, vanaf ongeveer het midden van de letters bp-6m begint ie op te zetten. Net de accu van Atlex mogen ontvangen en hier zie je duidelijk het verschil tussen de accu's:

Afbeeldingslocatie: http://www.dumpjeplaatje.nl/images/wVG87780.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.dumpjeplaatje.nl/images/wf587837.jpg

Mijne begon in de laatste weken ook steeds zwakker te worden, in plaats van 5-7dagen accu duur steeds maar 2-3 dagen accu duur.

[ Voor 35% gewijzigd door vleesjus op 08-04-2009 12:44 . Reden: foto's aangepast ]

i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
Dat is bij dus precies hetzelfde! Vraag me af of het kwaad kan er waardoor het komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Topicstarter
Bolle accu's kunnen altijd kwaad en moet je vervangen voor ze gaan lekken of ontploffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
Net contact gehad met nokia, maar moet de batterij opsturen om te laten keuren...kan wel 5-10 weken duren voordat ik iets hoor dat :S maar ik heb alleen deze telefoon :S Daarnaast kunnen ze niets zeggen over kosten...

Ik las net wel hier: http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=3571 dat het niet gevaarlijk is...

Ik ben wel van plan om binnen enkele maanden ander toestel te kopen (zodra ik een betaalbare met features vind), daarom is 40 euro voor accu ook zonder :/

[ Voor 5% gewijzigd door gelukkie op 10-04-2009 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Zero
mjl schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 14:42:
[...]

Ik zit toch al tijden op 5.60 ... (6233 code: 0532302) ik denk dat die provider specifieke modellen minder vaak een update krijgen, dat kost de provider tenslotte gewoonweg geld.
Hmmmz, Orange-T-Mobile kan mijn probleem met mijn toestel die constant uit de de standby/screensaver springt niet oplossen en schijnbaar is er ook geen methode om de allerlaatste firmware er op te krijgen. Valt dit nog te hacken of zo? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
Ik maak momenteel gebruik van GooSync om mijn contactpersonen en agenda te synchroniseren met Google Apps. Dit werkt niet helemaal naar behoren, zo vervallen tussenvoegsel bij het synchroniseren (Jan Vries ipv Jan de Vries).

Is er iemand met een andere oplossing? De Symbian S60 kan synchroniseren met Google Sync, is er bijvoorbeeld een work-around voor de S40?

Ik heb m'n toestel inmiddels ruim 2 jaar, da's pas waar voor je geld:) toptoestel, ik wil hem zo lang mogelijk houden

[ Voor 15% gewijzigd door StephanVierkant op 04-07-2009 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 22:33
Stephan4kant schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 19:22:
Ik maak momenteel gebruik van GooSync om mijn contactpersonen en agenda te synchroniseren met Google Apps. Dit werkt niet helemaal naar behoren, zo vervallen tussenvoegsel bij het synchroniseren (Jan Vries ipv Jan de Vries).

Is er iemand met een andere oplossing? De Symbian S60 kan synchroniseren met Google Sync, is er bijvoorbeeld een work-around voor de S40?

Ik heb m'n toestel inmiddels ruim 2 jaar, da's pas waar voor je geld:) toptoestel, ik wil hem zo lang mogelijk houden
Ik heb 'm 2 jaar gehad en heb 'm toen aan een vriend gegeven die er ook alweer bijna een jaar naar alle tevredenheid gebruik van maakt. Ik moet ook zeggen dat ik 't qua bediening en bouwkwaliteit een beter en fijner toestel vond dan de 6220 Classic die ik nu heb (waar ik overigens ook tevreden mee ben hoor, maar de bouwkwaliteit is niet denderend).

[ Voor 8% gewijzigd door Wouter! op 04-07-2009 20:57 ]

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste