Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Topicstarter
Ik heb een engelstalige NSU (laatste versie) en die gaf keurig netjes 5.10 als nieuwste versie.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:28
Elconejo schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 17:06:
Ik probeer de 6233 met V04.52 te updaten via de nederlandstalige Nokia Software Updater maar deze zegt dat er voor de Nokia 6233 (RM-145) geen updates beschikbaar zijn.
Hebben jullie een andere variant van telefoon of software updater?

Ook bij de nokia website geeft hij geen updates als ik het modelnummer 0535436 ingeef.
Heb je een provider toestel? Dus voda orange tmobile etc? Die zijn altijd later met updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Topicstarter
Mijn T-Mobile branded 6233 met T-Mobile simlock was gewoon te updaten zodra 5.10 via NSU te installeren was. Het zijn geen smartphones die provider locked roms hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elconejo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-02 13:30
Ik heb de telefoon van een provider gekregen: Mobistar (Belgie) maar je kan nergens zien dat ie van mobistar komt of zo. Hoe kan je weten of ie gesimlocked is of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stamgastje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-02-2020
Sim card van een andere provider erin stoppen (van een vriend ofzo)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

weet iemand al of het mogelijk is om de te ontvangen bestanden via bluetooth, in een ker op je sd kaart te laten scrhrijven

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Topicstarter
Nee, is niet mogelijk. Volgens mij vraagt hij bij een bestand dat groter is dan het vrije telefoongeheugen wel waar je het op wilt slaan, maar standaard zet hij gewoon alle bestanden eerst op je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een KPN abonnement met voor 5 Euro maximaal 10MB Internet. Volgens mij geldt dat voor gebruik GPRS-netwerk. Nu valt mij op als ik mijn rekeningen bekijk dat er toch regelmatig ge-internet wordt tegen "betaling" en er een bedrag van mijn beltegoed afgeboekt wordt, wat volgens het abonnement niet zou kunnen. Ik blijf ruim binnen 10MB limiet. Volgens de KPN komt dat omdat ik niet via GPRS internet, wat mij verbaast. Kwestie van instellingen, en hoe check ik dat ?
Ik gebruik de "gewone" Internet mogelijkheid en Opera Mini. Ik zie telkens een "G"-tje linksboven in verschijnen. Iemand anders zelfde euvel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 20:36:
Ik heb een KPN abonnement met voor 5 Euro maximaal 10MB Internet. Volgens mij geldt dat voor gebruik GPRS-netwerk. Nu valt mij op als ik mijn rekeningen bekijk dat er toch regelmatig ge-internet wordt tegen "betaling" en er een bedrag van mijn beltegoed afgeboekt wordt, wat volgens het abonnement niet zou kunnen. Ik blijf ruim binnen 10MB limiet. Volgens de KPN komt dat omdat ik niet via GPRS internet, wat mij verbaast. Kwestie van instellingen, en hoe check ik dat ?
Ik gebruik de "gewone" Internet mogelijkheid en Opera Mini. Ik zie telkens een "G"-tje linksboven in verschijnen. Iemand anders zelfde euvel ?
Je kan kijken of je soms nog andere GPRS verbinding hebt staan dan je actieve. Om het uit te sluiten kan je die weggooien.

Een andere manier is dat hij inbelt via een telefoonnummer en gewoon een modem verbinding start maar dat lijkt me heel sterk. Dan zie je ook het inbelnummer op je factuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb deze telefoon nu twee maandjes en moet zeggen dat hij prima bevalt. tot gisteren althans. tijdens het versturen van een bestandje (via bluetooth) kreeg ik op de telefoon van mijn vriendin te zien: verzenden mislukt, oke, kan gebeuren, toen ik vervolgens op mijn telefoon keek, zag ik dat deze was uitgevallen (dat kan ook wel is gebeuren).
het probleem is dat ik mijn telefoon nu helemaal niet meer aan krijg. ik krijg nog heel kort het opstartschermpje van Nokia te zien en daarna valt de telefoon uit. ik heb het al een keer met een andere batterij geprobeerd, maar ook dat helpt niet.
kan iemand mij helpen of kan ik beter gelijk teruggaan naar de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 17:19:
ik heb deze telefoon nu twee maandjes en moet zeggen dat hij prima bevalt. tot gisteren althans. tijdens het versturen van een bestandje (via bluetooth) kreeg ik op de telefoon van mijn vriendin te zien: verzenden mislukt, oke, kan gebeuren, toen ik vervolgens op mijn telefoon keek, zag ik dat deze was uitgevallen (dat kan ook wel is gebeuren).
het probleem is dat ik mijn telefoon nu helemaal niet meer aan krijg. ik krijg nog heel kort het opstartschermpje van Nokia te zien en daarna valt de telefoon uit. ik heb het al een keer met een andere batterij geprobeerd, maar ook dat helpt niet.
Gewoon naar de winkel..zelf kutten kan het alleen maar erger maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Topicstarter
Sinds de update naar 5.10 kan ik geen filmpjes meer maken in de hoogste kwaliteit en resolutie, ik krijg dan de melding "Cannot record video for MMS, check settings". Vervolgens gaat de camera standby. Als ik de resolutie een stapje omlaag zet van 640x480 naar 352x288 kan het wel, maar voor maximaal 5 seconden (tijd loopt ook terug). Voor de software update kon ik gewoon filmpjes van onbeperkte lengte op de hoogste resolutie opnemen, weet iemand hoe ik dat nu weer voor elkaar krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
AtleX schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 18:56:
Sinds de update naar 5.10 kan ik geen filmpjes meer maken in de hoogste kwaliteit en resolutie, ik krijg dan de melding "Cannot record video for MMS, check settings". Vervolgens gaat de camera standby. Als ik de resolutie een stapje omlaag zet van 640x480 naar 352x288 kan het wel, maar voor maximaal 5 seconden (tijd loopt ook terug). Voor de software update kon ik gewoon filmpjes van onbeperkte lengte op de hoogste resolutie opnemen, weet iemand hoe ik dat nu weer voor elkaar krijg?
Heb al eens eerder vermeld dat 5.10 een rot update is ;) maar niemand wil het geloven. Dan nog maar een keer voor de mensen die nog twijfelen...wacht nog een update verder.

Maar als je wel genoeg geheugen vrij hebt geldt voor jou ook dat je moet wachten tot de volgende update :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 17:19:
ik ben teruggegaan naar de winkel waar ik hem gekocht heb. ik kreeg kosteloos een nieuwe mobiel, maar nu heb ik het gevoel dat ik een ander RMA model heb gekregen. als ik mijn pincode in moet voeren, werkt de eerste rij toetsen niet. pas als ik een ander cijfer invoer en vervolgens weer wis, kan ik alle toetsen gebruiken... is iemand hier mee bekend???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Top telefoon dit :) Enige die ik misschien wel langer dan 1 jaar ga gebruiken.

Helemaal met gmail app en internet abbo helemaal ideaal.

Maar het frontje is helemaal kaduuk! Zie op internet verschillende plekken waar ze de frontjes aanbieden, maar hoe vervang je dit dan? Of kun je bij nokia service center de boel laten vernieuwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldmar
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 15:59

Aldmar

Niks...

Ik heb ook net een paar dagen deze 6233. Had eerst een Samsung X820, maar dat was echt een bagger telefoon. Niet kwa uiterlijk als wel door bediening; geen tril/geluid tegelijkertijd, geen eigen sms toon, traag menu, korte accu duur, irritant sms opstellen etc. Tot op heden alleen Nokia gehad en ben dus weer terug bij Nokia! _/-\o_
Echter heb ik nog wel een probleem met de Gmail app.
FokkeH schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 13:00:
Top telefoon dit :) Enige die ik misschien wel langer dan 1 jaar ga gebruiken.

Helemaal met gmail app en internet abbo helemaal ideaal.

Maar het frontje is helemaal kaduuk! Zie op internet verschillende plekken waar ze de frontjes aanbieden, maar hoe vervang je dit dan? Of kun je bij nokia service center de boel laten vernieuwen?
Ik heb een Tmobile abbo en wil via de Gmail app mijn email bekijken. Ik heb de gprs en mms instellingen van Tmobile aangevraagd en opgestuurd gekregen. Ik heb dus zelf niets ingesteld. Nu doet het internetten het wel, maar de Gmail app werkt niet... Krijg een foutmelding: "Voor dit programma is een gegevensverbinding vereist.....etc". Nu lees ik dat jij het wel aan de praat krijgt? Mag ik vragen hoe je dit voor elkaar gekregen hebt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwood Blues
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-08 21:19

Elwood Blues

87167191

Misschien kun je via Menu -> Instellingen -> Configuratie -> "Standaard activeren in alle toepassingen" eens aanklikken, wellicht pakt je gmail applicatie dan gewoon de standaard verbinding als ie internet nodig heeft? Ik ken die applicatie niet, dus 't is een beetje een gok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldmar

Aldmar

Niks...

Elwood Blues schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 15:44:
Misschien kun je via Menu -> Instellingen -> Configuratie -> "Standaard activeren in alle toepassingen" eens aanklikken, wellicht pakt je gmail applicatie dan gewoon de standaard verbinding als ie internet nodig heeft? Ik ken die applicatie niet, dus 't is een beetje een gok.
Helaas werkt niet, maar toch bedankt voor je inbreng. :)

De Gmail applicatie kan je gewoon downloaden als je in je webbrowser naar gmail.com gaat. Daar staat ergens een optie om het te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Deze melding komt mij helaas heel bekend voor. Ondanks dat alle instellingen altijd goed waren heb ik heel lang deze melding gekregen. Echter deze was opeens weg toen ik het nog een probeerde! Toevallig had ik hem vandaag nog even ergens in een verre polder in de auto :P

Maar, heb je laatste firmware? Ik gebruik nu weekje of 3 en nu ik er aan denk heb ik toen de firmware geupdate naar 5.10, misschien dat het daar aan ligt? De app van gmail werkt werkelijk subliem. Ik ben sowieso al ontzettend goed over Gmail te spreken (spam anyone?) en helemaal nu gmail automatisch al mijn pop adressen leegt en ik er ook mee kan mailen :) Die app is heel easy, kan ook die mails collapsen en typen werkt ook top.

Ik heb UMTS overigens standaard uitgeschakeld! werk dus alleen met GPRS

Ideaal

PS. mocht je geen kabel hebben om te updaten en mocht je in denhaag wonen, dan kun je hem bij mij komen updaten :)
PS2. Heb HI, sinds vandaag met dat regelmatig online pakket

[ Voor 3% gewijzigd door Okasha op 24-05-2007 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldmar

Aldmar

Niks...

FokkeH schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 22:09:
Deze melding komt mij helaas heel bekend voor. Ondanks dat alle instellingen altijd goed waren heb ik heel lang deze melding gekregen. Echter deze was opeens weg toen ik het nog een probeerde! Toevallig had ik hem vandaag nog even ergens in een verre polder in de auto :P

Maar, heb je laatste firmware? Ik gebruik nu weekje of 3 en nu ik er aan denk heb ik toen de firmware geupdate naar 5.10, misschien dat het daar aan ligt? De app van gmail werkt werkelijk subliem. Ik ben sowieso al ontzettend goed over Gmail te spreken (spam anyone?) en helemaal nu gmail automatisch al mijn pop adressen leegt en ik er ook mee kan mailen :) Die app is heel easy, kan ook die mails collapsen en typen werkt ook top.

Ik heb UMTS overigens standaard uitgeschakeld! werk dus alleen met GPRS

Ideaal

PS. mocht je geen kabel hebben om te updaten en mocht je in denhaag wonen, dan kun je hem bij mij komen updaten :)
PS2. Heb HI, sinds vandaag met dat regelmatig online pakket
Ik heb v04.91. Misschien maar eens updaten dan. Ik heb alleen nog geen kabel en woon ook niet in (de buurt van) Den Haag. ;) UMTS heb ik ook uitgeschakeld. Voor zover ik weet geeft Tmobile geen UMTS door.

Op mijn vorige telefoon werkt het inderaad subliem! _/-\o_

Bedankt, ik ga nog ff verder zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:46
Ik heb een thema gemaakt voor de 6233. Misschien is er interesse voor, vandaar dat ik het post:)
Het thema: http://home.hetnet.nl/~michel.geluk/nokiatheme.rar

Twee previews:
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~michel.geluk/nokia_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~michel.geluk/nokia_1.jpg

Het is dus het nokia thema, maar dan met de pictogrammen van de iphone, en nog wat kleine aanpassingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Firmware 5.43 is aangekondigd alleen nog niet stiekum te downloaden helaas...

Zal nog zeker een aantal maanden duren voor dat hij 5.10 vervangt in de nokia updater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elconejo
Waar zie je die aankondigingen?

Verder zit ik nog steeds met het probleem dat nokia updater geen updates vind voor m'n telefoon.
Blijft steken op V4.42, de telefoon is niet gesimlocked of iets anders.
Heeft er nog iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Elconejo schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 21:42:
Waar zie je die aankondigingen?

Verder zit ik nog steeds met het probleem dat nokia updater geen updates vind voor m'n telefoon.
Blijft steken op V4.42, de telefoon is niet gesimlocked of iets anders.
Heeft er nog iemand tips?
Check je product code eens? begint met 05 bla bla kan zijn dat het een grijze import is ofzo die onder een ander gebied valt waar de updates later komen. De update wordt namelijk door die code gezocht, daarom zal een orange toestel ook een andere update vinden als mijn simlock vrije toestel.

Op bepaalde gsm gerelateerde forums kom je dit soort software en meldingen tegen...niets officieels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elconejo
Productcode is idd: 0535436
Bedankt voor de uitleg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze telefoon al een tijdje, maar ik heb vaak dat als ik hem uit me zak haal(spijkerbroek) dat ik dan perongelijk knopjes indruk. dit is natuurlijk zeer irritant omdat je gewoon perongelijk telefoontje weg klikt etc, en als de telefoon afgaat werk de toets vergrendeling natuurlijk ook niet..

Een maat van mij heeft de zelfde telefoon en die heeft dit probleem ook! weten jullie een oplossing?

Met me vorige telefoon(6230i) had ik dit probleem echt nooit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:42

Wimo.

Shake and Bake!

gelukkie schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 08:33:
Ik heb een thema gemaakt voor de 6233. Misschien is er interesse voor, vandaar dat ik het post:)

Twee previews:
[afbeelding]

[afbeelding]

Het is dus het nokia thema, maar dan met de pictogrammen van de iphone, en nog wat kleine aanpassingen.
Heb hem in gebruik, merci !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
Leuk om te horen:) geen dank;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe vinden jullie het scherm van de 6233? Ik hoor namelijk dat het scherm van de 6300 echt geweldig is en ongeveer het beste is wat je kunt krijgen, dus daarom neig ik een beetje naar de 6300. Alhoewel de videofunctie van de 6233 me wel weer trekt. Verder zijn ze nl volgens mij identiek (los van 3G wat me niet boeit, en design uiteraard)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2007 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
Ik vind dat het toestel een erg mooi scherm heeft. Ik heb niet veel vergelijk materiaal, maar vind hem een stuk mooier dan de k750i en ook mooier dan die platte samsung slide (E900 ofzo?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GREENGOBL
  • Laatst online: 16-11-2024
Ik heb mijn 1GB micro SD kaartje binnen, maar nu wil ik de dingen in de map Extra op het 64MB kaartje (die er standaard bij zit) op het 1GB kaartje zetten. 1 probleem dit lukt niet. Het lijkt erop dat de bestanden beveiligd zijn. Heeft iemand een idee hoe ik dit moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Topicstarter
Onder Linux zijn die bestanden niet beveiligd, dus als je boot met een Linux live CD als Ubuntu zal je de bestanden er zo af kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GREENGOBL
  • Laatst online: 16-11-2024
Ai, Linux heb ik zo niet beschikbaar. Is dat de enige manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Topicstarter
Voor zover ik weet wel. Maar als je gewoon Ubuntu op een CD brand en daarmee boot kan je de files eraf halen. Die CD wijzigt niets aan je systeem dus na eenmalig gebruik kan je 'm weer weggooien oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

Als het bestand niet te groot is (6,4mb gellof ik) kun je de bestanden verplaatsen naar je telefoongeheugen en dan met de 1gb kaart erin daar op zetten.
Het is een beetje omslachtig, maar zo heb ik alles gedaan.

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Heb hem geflashed naar 5.43 :) die irritante bug is eruit met die vertikale lijnen en de toepassingslijst is weer als snelkoppeling te gebruiken. YEAH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stamgastje
  • Laatst online: 02-02-2020
Ik heb 'm ook geflashed; vooralsnog lijkt alles prima te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _DJ_
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-03-2021
Wat is er nog meer veranderd in update V 5.43?
En waar is deze te krijgen, net nog de nokia update's gecheckt maar die geeft aan dat V5.10 de nieuwste is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emileh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 09:32
heb probleem dat mun Microfoon niet werkt bij oproepen die ik ontvang (probleem icm Vodafone SIMkaart??). Heb gelezen dat sommige al 5.10 firmware hebben geinstalleerd. Als ik echter software update draai krijg ik 4.91 als laatst beschikbare versie.
Iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Niemand weet dus hoe/of/waar ik de covers kan(laten) vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsTn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:34
iemand het volgende al meegemaakt op zijn/haar Nokia 6233:
bij het hoofdmenu staat bij mij 2x de optie voor "SMS berichten" en 2x de organizer getoond.
Heb de firmware (release 5.10) er opnieuw opgezet, echter geen resultaat.
Ook het herstellen van de fabrieksinstellingen heeft nog geen resultaat gehad.....
Wel vervelend....2 opties die dubbel getoond en gekozen kunnen worden.
wie o wie weet raad?

update 5 augustus: nu verdwenen na de upgrade naar release 5.43..... strange....

[ Voor 9% gewijzigd door NielsTn op 05-08-2007 16:40 ]

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

FokkeH schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 10:48:
Niemand weet dus hoe/of/waar ik de covers kan(laten) vervangen?
Bij Reitsma Telecom. Zij zijn officieel Nokia Service point. Ik heb geïnformeerd naar de kosten, maar daar wilden ze per mail niks over zeggen, ik moest met het toestel langskomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Dat kan ik je wel vertellen. Een zilvere zal je tussen de 40 en de 50 euro ex bij Reitsma kosten.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik de Nokia 6233 veel om Podcasts te beluisteren, gedownload van de radio. Sommige duren een uur, en als ik "tussentijds" gebeld wordt moet ik weer aan het begin beginnen. Is er een methode waarbij je door kunt gaan bij waar je was, met een programmaatje of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writer
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-07 09:45
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 08:08:
Ik gebruik de Nokia 6233 veel om Podcasts te beluisteren, gedownload van de radio. Sommige duren een uur, en als ik "tussentijds" gebeld wordt moet ik weer aan het begin beginnen. Is er een methode waarbij je door kunt gaan bij waar je was, met een programmaatje of zo ?
Dat weet ik zo niet. Wel weet ik dat er programma's zijn waarmee je audio bestanden in meerdere stukken kan hakken van bijvoorbeeld 5 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writer
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 02:08:
Hoe vinden jullie het scherm van de 6233? Ik hoor namelijk dat het scherm van de 6300 echt geweldig is en ongeveer het beste is wat je kunt krijgen, dus daarom neig ik een beetje naar de 6300. Alhoewel de videofunctie van de 6233 me wel weer trekt. Verder zijn ze nl volgens mij identiek (los van 3G wat me niet boeit, en design uiteraard)
Het display van de 6300 is inderdaad super! Stuk meer kleuren he (16M tov 256K)... Verder is de 6300 een stuk platter wat ook ideaal is. De 6233 heeft daarintegen weer veel betere speakers. De 63000 heeft een standaard USB poort, verder zijn er weinig verschillen.

Je kan ook wachten op de 6500 classic, al duurt dat nog wel zeker een half jaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writer
Heeft er al iemand een lijst met fixes van de 5.43 firmware? Is deze trouwens al beschikbaar? (heb hier even geen datakabel liggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
writer schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 11:23:
Heeft er al iemand een lijst met fixes van de 5.43 firmware? Is deze trouwens al beschikbaar? (heb hier even geen datakabel liggen)
nope alleen 5.10 lijst is er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu al een jaar mijn 6234, zo goed als nooit problemen mee gehad.

Ik zie dat ik nu wel erg achterloop met mijn V03.70 (15-05-06) firmware. Is het aan te raden om te upgraden?

Verder heb ik nu een 2GB microSD kaart in gebruik, echter als ik deze mbv. een SD adapter in mn cardreader steek en op de PC aansluit kan ik hem maar tot 957 MB (??) formatteren, nadat dit is gedaan kan ik hem pas met mijn mobiel naar 2GB formatteren.

Echter als ik hem dan weer in de PC doe en bestanden er op plaats is het vaak zo dat alle bestanden corrupt raken (meestal als ik heel veel mappen erop gooi). Heeft iemand dit meegemaakt, kan dit aan de kaart, cardreader of de telefoon zelf liggen?

Iemand een idee :)?

Afbeeldingslocatie: http://img380.imageshack.us/img380/9215/zomgly8.th.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2007 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand een plaatje kunnen posten van Agenda items op het homescreen? Dat is een vrij belangrijk punt voor mij. Ik ben namelijk mn N80 helemaal zat (traag, slechte kwaliteit, buggy)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2007 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* subtiel kickje

[ Voor 136% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2007 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Topicstarter
AtleX schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 18:56:
Gefixed, zet in de video instellingen de video clip length op maximum ipv default. Dit heb ik ook toegevoegd aan de FAQ in de topicstart.
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 13:55:
Zou iemand een plaatje kunnen posten van Agenda items op het homescreen? Dat is een vrij belangrijk punt voor mij. Ik ben namelijk mn N80 helemaal zat (traag, slechte kwaliteit, buggy)
Zoiets?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d83216166efd28a43487f9d829eb6496/thumb.jpg
Sommige (veel) oude kaartreaders hebben problemen met SD kaartjes groter dan 1GB. Die kunnen ze niet goed lezen en met het formateren gaat het dus ook fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pmdzonnet
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:12
Nadat ik mijn 6233 naar firewareversie 5.10 heb ge-upgrade, is het niet mogelijk om bij het aanmaken van een Oproep in Agenda gebruik te maken van Contacten. Ik krijg dan nl een hele korte selectie van mijn contacten.

Nu probeer ik de firmwareversie 5.10 opnieuw te installeren.
Ik lees dat het mogelijk is om nogmaals eenzelfde firmware te installeren. Maar als de Nokia Software Updater signaleert dat ik al de meest recente versie heb, dan heb ik geen mogelijkheid deze te installeren.

Vraag: hoe kan ik firmware 5.10 opnieuw installeren als deze al op mijn mobiel staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Laatst online: 23:26

mjl

Ugh

Op wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Nokia_6233 staat iets over een Music Edition die het A2DP Bluetooth profile ondersteund.

Nou kan ik nergens vinden of dit ook door een normale 6233 ondersteund wordt (eventueel door de nieuwere firmwares?). Anyone hier die dat weet ?

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hkuit
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 23:43
een kort vraagje:
de Nokia 6234 is nu erg goedkoop als Vodafone prepaid;
€125 in Eindhoven en in Den Bosch.

unlocken kost €60,-
dan ben ik dus nog veel goedkoper uit dan met een 6233.

zijn er goede redenen om dan niet voor die 6234 te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L_Jinx
  • Laatst online: 16:00

L_Jinx

Oh, the humanity of it all

pmdzonnet schreef op maandag 18 juni 2007 @ 12:29:
Nadat ik mijn 6233 naar firewareversie 5.10 heb ge-upgrade, is het niet mogelijk om bij het aanmaken van een Oproep in Agenda gebruik te maken van Contacten. Ik krijg dan nl een hele korte selectie van mijn contacten.

Nu probeer ik de firmwareversie 5.10 opnieuw te installeren.
Ik lees dat het mogelijk is om nogmaals eenzelfde firmware te installeren. Maar als de Nokia Software Updater signaleert dat ik al de meest recente versie heb, dan heb ik geen mogelijkheid deze te installeren.

Vraag: hoe kan ik firmware 5.10 opnieuw installeren als deze al op mijn mobiel staat.
Hoe je dat kan doen weet ik niet.
Wel kan ik je vertellen dat je probleem niet ligt aan versie 5.10. Ik heb 4.91 en heb hetzelfde probleem.
Heeft iemand al een oplossing voor het probleem van de incomplete contactlist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quiksilver
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-06-2022
gelukkie schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 08:33:

Twee previews:
[afbeelding]

[afbeelding]

echt een sjieke theme THNX! _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Quiksilver op 19-06-2007 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neil CB
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-12-2024
Ik heb net ook je theme ingesteld en het ziet er strak uit !

Tnx Gelukkie ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

stormfly schreef op zondag 03 juni 2007 @ 22:13:
Heb hem geflashed naar 5.43 :) die irritante bug is eruit met die vertikale lijnen en de toepassingslijst is weer als snelkoppeling te gebruiken. YEAH
De engelse firmware of de nederlandse?

Gisteren de V5.10 versie in gebruik genomen, maar ik heb dus problemen met het versturen van bestanden naar mijn mobiel via bluetooth.

Na kort wat verstuurd te hebben, krijg ik op mijn pc een foutmelding.
Verder zond ik gisteren wat naar mijn vriendin en op 2 meter afstand kon hij die telefoon niet zien. Pas toen ze hem dichterbij hield ineens wel.

Ik ben nu een paar jaar een Samsung gewend (E760) en die had nooit problemen met Bluetooth. Of moet ik ergens nog wat aanpassen voor een vlekkeloze communicatie via BT?

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
Leuk dat er reacties komen :) geen dank :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Heb net een 6233 gekocht.

Meer mensen last van een krakend/piepend geluidje wanneer het " joystickje" naar boven wordt gedrukt?

Edit:

Heb net met wat gepaste druk het joystickje omlaag gedrukt, het knarsende geluidje is weg. Hopelijk komt het niet meer terug.

Ik denk dat de joystick tegen het rubber om het display zat.

Edit2:

Het krakende geluid was weer terug.

Ook zag ik dat er een stofje achter het displayglaasje zat.

Heb zojuist het toestel omgeruild voor een nieuw exemplaar.

Edit3:

Ik kan weer terug, stof achter het cameraglaasje. :(

Edit4:

De medewerker zag niks, terwijl er een stuk witgekleurd vuil van pak 'm beet 1,5x1mm recht voor de lens zat.

Ze waren me zat en ik moest de telefoon maar ergens anders kopen.

Geld teruggeven konden ze niet, want ze hadden geen 241 euro in de kas. Dus moet nu een tijdje wachten tot het geld op mijn bankrekening is gestort...

[ Voor 103% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 26-06-2007 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Inmiddel telefoon ergens anders gekocht, deze is helemaal stofvrij en kraakvrij. :)

Uit de startpost:
Die meegeleverde headset is slecht, waarmee vervang ik die?
De oude HDS-3 headset die onder andere bij de 6230(i) is geleverd werkt ook op deze telefoon. Deze headset is ook bij Datakabelshop.nl te bestellen, en als je je eigen oordopjes of headphone met 3.5mm jack wilt gebruiken kan je ook een converter bestellen.
Bij mijn 6233 is een HDS-3 meegeleverd. Uit de startpost kan ik begrijpen dat dit niet standaard is?

Nog een andere vraag:

Wat is het verschil tussen een DKU-2 en CA-53 kabel?

Edit:

Waarschijnlijk is de verpakking en inhoud compleet veranderd.

Via de Google afbeeldingenzoeker kwam ik deze verpakking tegen:

Afbeeldingslocatie: http://www.imobile.com.au/images/phone_reviews/nokia_6233/6233-salespackage.jpg

En dit is mijn verpakking:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~remonv/tweakers/Afb010.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 29-06-2007 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Weet iemand welke theme hier te zien is:

http://nl.youtube.com/watch?v=f07dzvarew4

Edit:

Al gevonden:
http://www.zedge.net/themes/130665/digi-flash-clock-theme/

[ Voor 33% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 01-07-2007 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb het forum afgestruind op dit onderwerp, maar zag geen recente post die mijn vraag beantwoorden. Als die er wel zijn, sorry voor de dubbele vraag.

Ik heb een Nokia 6233 en zou daar graag navigatie op willen. Ik weet alleen niet welke software ik kan gebruiken. Ik lees in eerdere topics dat tomtom bijvoorbeeld misschien nieuwe software gaat ontwikkelen voor de 6233. Kan iemand mij hier iets meer over vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil iemand misschien op de post hierboven reageren? Al is het maar door te zeggen waar ik het kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
lees net dat er wel software voor is :-)

[ Voor 44% gewijzigd door stormfly op 03-07-2007 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Topicstarter
Je zou eens kunnen kijken naar Nav4all, in de lijst met supported phones staat de 6233.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prijk
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 10:28:
Ik heb een Nokia 6233 en zou daar graag navigatie op willen. Ik weet alleen niet welke software ik kan gebruiken. Ik lees in eerdere topics dat tomtom bijvoorbeeld misschien nieuwe software gaat ontwikkelen voor de 6233. Kan iemand mij hier iets meer over vertellen?
Zelf gebruik in Nav4all, een gratis navigatie die best goed werkt. Een soort poor man's tomtom dus.
Maakt gebruik van GPRS om een verbinding met een server op te bouwen die je dan een route levert.
Lees wel het Tweakers-topic over Nav4all even door want daarin staan een hoop nuttige tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stormfly schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 12:01:
lees net dat er wel software voor is :-)
Ok, en welke software bedoel je en waar lees je dat?

Nav4All had ik gezien ja. Ik hoopte eigenlijk dat tomtom met software voor de 6233 zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prijk schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 13:13:
[...]

Zelf gebruik in Nav4all, een gratis navigatie die best goed werkt. Een soort poor man's tomtom dus.
Maakt gebruik van GPRS om een verbinding met een server op te bouwen die je dan een route levert.
Lees wel het Tweakers-topic over Nav4all even door want daarin staan een hoop nuttige tips.
Betekent dit dat je constant online bent en dus veel (en duur) dataverkeer hebt? Dit is bij tomtom niet zo toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• einstein
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-03 18:12
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 13:24:
Betekent dit dat je constant online bent en dus veel (en duur) dataverkeer hebt? Dit is bij tomtom niet zo toch?
Klopt helemaal hoewel het dataverkeer meevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F4T4L_3RR0R schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 18:10:
Inmiddel telefoon ergens anders gekocht, deze is helemaal stofvrij en kraakvrij. :)

Uit de startpost:

[...]

Bij mijn 6233 is een HDS-3 meegeleverd. Uit de startpost kan ik begrijpen dat dit niet standaard is?

Nog een andere vraag:

Wat is het verschil tussen een DKU-2 en CA-53 kabel?

Edit:

Waarschijnlijk is de verpakking en inhoud compleet veranderd.

Via de Google afbeeldingenzoeker kwam ik deze verpakking tegen:

[afbeelding]

En dit is mijn verpakking:

[afbeelding]
Toen ik de 6233 kocht (hij was net uit) leverde Nokia een snellader mee. Nu dus de gewone (langzame) lader.Verder zie ik geen verschillen. Behalve dan de de nieuwe verpakking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 13:21:
[...]

Ok, en welke software bedoel je en waar lees je dat?

Nav4All had ik gezien ja. Ik hoopte eigenlijk dat tomtom met software voor de 6233 zou komen.
Komt niet voor de s40, voor de s60 is het er volgesn mij wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:45

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Hkuit schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 12:19:
een kort vraagje:
de Nokia 6234 is nu erg goedkoop als Vodafone prepaid;
€125 in Eindhoven en in Den Bosch.

unlocken kost €60,-
dan ben ik dus nog veel goedkoper uit dan met een 6233.

zijn er goede redenen om dan niet voor die 6234 te gaan?
Bij welke winkels vind je die prijs ?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hkuit
Bor de Wollef schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 20:52:
[...]

Bij welke winkels vind je die prijs ?
Bij GSM-Eindhoven.nl ;
ze bieden 'm inmiddels ook unlocked aan, op 1 pagina voor 155 euro, op een andere pagina voor 175 euro :?

Zeer aantrekkelijk, lijkt mij;
iemand nog goede redenen waarom ik voor een 6233 zou gaan (afgezien van het lelijke Vodafone logo op de voorkant)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poster
  • Niet online
Ik heb hem net besteld bij rabomobiel.nl Kost als prepaid € 149 inclusief € 50 beltegoed. Ik las op telecomvergelijker dat hij zonder simlock wordt geleverd, ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat AAC-bestanden veel minder plaats in nemen, wou ik die gaan gebruiken.
Helaas krijg ik bij het afspelen eerst een wit scherm en daarna mijn bureaublad.Ik heb eens gekeken en mijn gsm heeft wel maar firmware v3.70. Zou een upgrade dit probleem kunnen oplossen ?

Ik heb zelf geen datakabel dus ik moet wel terug naar mijn telecomverkoper, daarom had ik dit graag geweten.

Of weet iemand waar ik goedkoop aan een datakabel kan komen (in België, datakabelshop.nl gaat dus niet) ?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2007 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Ik heb mijn originele CA-53 datakabel bij www.one2remember.nl gekocht, kosten waren 7,20 euro met verzenden inbegrepen.

Ik heb net even op de website gekeken, ze verzenden ook naar andere bestemmingen in de EU voor 1,50 euro extra.

Dus voor 8,70 euro heb je een originele datakabel bij bovengenoemde shop.

Trouwens, mocht iemand in de buurt van Vianen zijn telefoon willen updaten en je hebt geen datakabel, dan ben je welkom om langs te komen bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Poster schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 23:16:
Ik heb hem net besteld bij rabomobiel.nl Kost als prepaid € 149 inclusief € 50 beltegoed. Ik las op telecomvergelijker dat hij zonder simlock wordt geleverd, ben benieuwd :)
Ik zou het graag horen wanneer dit idd zo is. Volgens diverse verhalen die ik hoor is het toestel namelijk wel van een simlock voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 20:24:
[...]

Ik zou het graag horen wanneer dit idd zo is. Volgens diverse verhalen die ik hoor is het toestel namelijk wel van een simlock voorzien.
Ik heb de 6233 via Rabomobiel besteld en was simlock-vrij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poster
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 20:24:
[...]

Vandaag ontvangen, geen simlock dus 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hkuit
en hier hetzelfde goede nieuws;
woensdagmiddag besteld bij Rabomobiel, betaald met iDeal,
en vrijdag werd 'ie geleverd.
Zonder sim-lock dus, ik heb netjes "Vodafone" in m'n beeldscherm staan 8)

mooi toestel hoor, niet te groot, prima beeldscherm (ik had een Nokia 5140, dat scheelt een stuk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik heb de 6233 ook besteld via Rabo Mobiel :) Heb jij er een sim only abo in gedrukt Hkuit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReBr
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Heb hem sinds een week ook binnen via Rabo mobiel en idd simlock vrij, heb er nu een sim-only van Vodafone inzitten, werkt prima.
Simkaart van RaboMobiel gaat in mn SPV C500 met Rabo Mobiel internet geactiveerd. (deze gaat mee in de vrachtauto voor "bijna" onbeperkt internet onderweg...)

En nog een antwoord op een vraag van user _DJ_ (is al weer een tijd geleden, maargoed..)

Regio info werkt niet in een 3G netwerk, dus even je telefoon op GSM only zetten, en regio info werkt weer met Vodafone. ( wel even item 50 toevoegen en infodienst inschakelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Levert Rabo Mobiel er ook een usb kabel (data) bij of moet je die zelf nog aanschaffen?

Zijn er nog sites met goede applicaties voor deze phone? Nokia heeft zelf geen applicatie portal of wel?

[ Voor 48% gewijzigd door Bor op 08-07-2007 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apd
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

apd

Ik heb sinds 3 weken een 6233 en op zich bevalt 'ie prima. Alleen had ik vrijdag een merkwaardig probleem. Op mijn werk gekomen merkte ik opeens dat hij was uitgegaan. Telefoon weer aangedaan en het blijkt dat de batterij bijna helemaal vol is. Batterij zat ook niet los of zo. Telefoon neergelegd en na een paar minuten is hij weer uit. Daarna even wat zitten experimenteren en het blijkt dat het ding om de 30 seconden reset en na een paar keer helemaal uitgaat. Kon er dus niks meer mee. Bovendien viel me op dat hij geen netwerk kon vinden. Aan het eind van de dag de telefoon maar weer eens aangedaan en hij vindt netjes een netwerk en heeft sinds die tijd prima gewerkt. Is dit een bug of doe ik er goed aan om het ding om te ruilen?

Edit: provider is KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Misschien handig om aan te geven via welke provider je je telefoon gebruikt?

[ Voor 6% gewijzigd door Bor op 08-07-2007 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:28

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Heb een probleempje. Probeer de Gmail app te draaien, maar dit lukt niet? Heb versie 4.91. Heeft iemand deze aan de praat gekregen?

edit:
Probleem is dat ik m niet gedownload krijg met de link van http://gmail.com/app

[ Voor 26% gewijzigd door majoh op 09-07-2007 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _DJ_
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-03-2021
ReBr schreef op zondag 08 juli 2007 @ 00:01:
En nog een antwoord op een vraag van user _DJ_ (is al weer een tijd geleden, maargoed..)

Regio info werkt niet in een 3G netwerk, dus even je telefoon op GSM only zetten, en regio info werkt weer met Vodafone. ( wel even item 50 toevoegen en infodienst inschakelen)
Was idd tijdje terug maar toch bedankt voor het antwoord,
Het werkt nu dus weer goed. :)
stormfly schreef op zondag 03 juni 2007 @ 22:13:
Stamgastje schreef op maandag 04 juni 2007 @ 00:37:
Ik heb 'm ook geflashed; vooralsnog lijkt alles prima te werken.
Weet iemand inmiddels al waar deze update te krijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, ik heb een probleem icm de CK-7W.

De nokia 6233 stuurt een te hard audiosignaal naar de carkit, waardoor deze klipt en schel klinkt. Ik moet het toestelvolume zachter zetten, en het volume van de CK-7W (het draaiwieltje) harder, zodat het verstaanbaar klinkt. Het toestel heeft de allernieuwste software. V05.43, maar ook met V05.10 was dit probleem aanwezig.

Herkend iemand dit probleem en heeft iemand misschien een oplossing?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2007 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Check de proxie instellingen bij de geavanceerde opties (bij een nokia dan)
Die moet uit staan en de poort ook.
hoe kan ik hierbij komen met mijn nokia? 6233

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik heb inmiddels mijn 6233 binnen via Rabomobiel. De foto kwaliteit is echter erg slecht. Vage kleuren, VEEL te veel compressie etc. Kan iemand eens een voorbeeld foto plaatsen van wat hij / zij heeft gemaakt zodat ik weet of de camera defect is of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Je moet het ook niet vergelijken met een dedicated digitale camera waar een echt stuk glazen optiek op zit.

Hier een voorbeeld gemaakt met mijn 6233 op een regenachtige dag:

http://www.xs4all.nl/~remonv/tweakers/Afb003.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtleX schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 16:01:
[...]

Gefixed, zet in de video instellingen de video clip length op maximum ipv default. Dit heb ik ook toegevoegd aan de FAQ in de topicstart.

[...]
Zoiets?
[afbeelding]

[...]

Sommige (veel) oude kaartreaders hebben problemen met SD kaartjes groter dan 1GB. Die kunnen ze niet goed lezen en met het formateren gaat het dus ook fout.
Wat is dat ding met Alex Kamsteeg? een agenda item of iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

F4T4L_3RR0R schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 23:01:
Je moet het ook niet vergelijken met een dedicated digitale camera waar een echt stuk glazen optiek op zit.

Hier een voorbeeld gemaakt met mijn 6233 op een regenachtige dag:

http://www.xs4all.nl/~remonv/tweakers/Afb003.jpg
Het bleek dat standaard het contrast helemaal open stond waardoor de foto's er niet uit zagen. Overigens vind ik de foto's ivm andere telefooncamera's nog niet heel erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 00:26:
[...]

Wat is dat ding met Alex Kamsteeg? een agenda item of iets anders?
Dat is het note venstertje van Active Standby met mijn naam erin, ik ken namelijk nog een paar mensen met een 6233 en zo haal ik mijn telefoon altijd uit de stapel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Heb nu tmobile pit, en het werkt nu (eindelijk:D)

Hebben jullie nog goede mobiele sites, of leuke proggies ( google maps ed )?
Een goede msn client heb nu Emsn oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

shameblaster schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:16:
Heb nu tmobile pit, en het werkt nu (eindelijk:D)

Hebben jullie nog goede mobiele sites, of leuke proggies ( google maps ed )?
Een goede msn client heb nu Emsn oid
Heb je een link naar die msn client indien het geen warez is? Waar halen jullie zowiezo gratis / freeware programma's weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik de display van de 6233 kan vervangen, heb de schroefjes los, maar verder kom ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
majoh schreef op maandag 09 juli 2007 @ 21:19:
Heb een probleempje. Probeer de Gmail app te draaien, maar dit lukt niet? Heb versie 4.91. Heeft iemand deze aan de praat gekregen?

edit:
Probleem is dat ik m niet gedownload krijg met de link van http://gmail.com/app
Gmail app werkt bij mij als een zonnetje, heb nu al mn pops doorgelinkt naar gmail en kan altijd en overal mn mail checken, ideaal :) proggie werkt ook nog eens heel fijn.

Wat is het probleem bij jou? Geeft ie aan dat het netwerk niet goed genoeg is? Ik heb nu firmware 5.10, maar bij mijn vorige versie deed ie het ook. Heb KPN-HI als provider
Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste