Apoc;
De Blizzard Outland map is wel handig;
http://www.worldofwarcraf.../townhall/outlandmap.html
Kan je alle dungeons op zien in TBC, hun level in welke zone etc. Je hoeft trouwens niet eens een instance te doen als je wilt. In TBC is er wel een goede balance tussen grinden+farmen/pve/pvp. Er zijn goede drops in de instances, maar PvP gear is ook erg goed, en ook de professions hebben goede items die veel tijd kosten om te farmen. Dus als je wilt hoef je geen instances te doen.
Ben je van plan wel te raiden enzo, zou ik in ieder geval de quests van alle instances 1 keer doorlopen, maar de echte gear voor endgame komt van de instances 66-70, daaronder zal je toch wel weer dingen vervangen. Overigens kan je als je dungeons leuk vind ook alleen maar dungeons doen. Je krijgt er goede xp in, goed geld en items, dus als je questen maar niks vind...
Ik zou eigenlijk de level 60 instances overslaan. De items zijn niet zo fantastisch, ze duren heel lang en je zal er nu moeilijk meer een party voor vinden. Zelfs de laagste instance in outland is wel beter dan de oude instances; Hellfire Ramparts is snel en wordt vaak gedaan, en heeft goede drops.
Tsja, ik zou persoonlijk spelen wat je het leukst vind, als je prot niet leuk vind kan dat je op den duur behoorlijk tegenstaan. Maar goed, in die groep die je daar zet zou ik de Druid feral maken (aangezien de priest meestal wel kan solo healen, zelfs al is hij shadow dan moet dat nog wel lukken in de meeste instances), en of de paladin retribution, of de warrior (in ieder geval gedeeltelijk) protection die dan tankt, de rest maakt dan niet veel uit. Als 5e member zou ik er een rogue of hunter bijzoeken, die hebben allebei baat bij de druid en zijn Leader of the Pack (feral tree), en voegen de nodige DPS toe (zou ik persoonlijk de hunter erbij nemen, dan kunnen de leather drops naar de feral druids, en de mail naar de hunter, ook vind ik een hunter beter met CC; een pet en frosttrap)