Hydra schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 14:48:
[...]
Frost mages zijn echt koning als 't aankomt op 't soloen van melee elites. Dan maakt 't eigenlijk weinig uit hoeveel HP ze hebben (binnen een marge natuurlijk, je moet wel de mana ervoor hebben), ze raken je toch niet. Die Felguards in Winterspring bijvoorbeeld zijn geen enkel probleem. Ik heb ook 1 keer die giants daar vlakbij geprobeerd, maar die zijn frost-immune
Een aantal 2-person group-quests in HP heb ik ook gewoon gesoloed. Wat me alleen opviel is dat een flink aantal van die questmobs immune zijn voor slowing effects. Zullen ze wel expres gedaan hebben om te voorkomen dat je ze gewoon kite.
Ik ben nu een fire mage en heb al een aantal keer gedacht om op frost over te stappen ivm AOE etc. Kunnen mensen (fire mages and frost mages) hier hun bevindingen posten en mij overtuigen dat fire danwel frost beter is. Speel geen PVP, doe veel questen. Ben l57 (vanavond 58) en ga dus vrijdag beginnen aan TBC. speel voornamelijk solo op dit moment.
Tactiek die ik nu gebruik voor een single mob is:
Pyro, fireball, fireball, scorch, blast, (frost nova, fireball/scorch, scorch, blast, dragonbreath, scorch, scorch) --> tussenhaakjes als het echt een lastige mob is dus

of elite
-------------------------
Verder
Doordat ik nu net tussen het einde van Azeroth hang en begin TBC zit vroeg ik mij af:
is het handig/noodzakelijk om instances te doen in azerorth (lees scholo, dire maul, BRD, LBRS, UBRS, NAxx, MC etc) of kan ik beter op 58 doorkarren naar Outlands. WIlde dit eerst niet doen maar aangezien de tips van de meeste mensen dit wel doen, het weinig beschikbaar zijn van spelers die nog deze instances willen doen in tegenstelling tot degene in outlands, betere gear, grote deel van de guild speelt hier nu.... dus ja blijkbaar is het dus gewoon "jammer" en kan ik ze beter overslaan???
[
Voor 18% gewijzigd door
thewizard2006 op 01-02-2007 15:43
]