Het Grote World of Warcraft topic - Deel 102 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.935 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:44
Nhaixatael schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 11:25:
*O* Yay! gister eindelijk mn netherwelp en murloc pet in de mail gehad *O*

die murloc gaat na een tijdje dansen, zo grappig :D
Had je Murky nog nooit gezien dan? (Wij hebben er toevallig 4 ofzo in de guild).

Lurky = Murky maar dan wit :P

dansje is hetzelfde als Murky, dus die had ik al honderd keer voorbij zien komen. Vind hetm nog steeds wel een stuk leuker dan de Netherwelp, die me nogal erg tegenviel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:58
Bosmonster schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 12:31:
[...]

Had je Murky nog nooit gezien dan? (Wij hebben er toevallig 4 ofzo in de guild).

Lurky = Murky maar dan wit :P

dansje is hetzelfde als Murky, dus die had ik al honderd keer voorbij zien komen. Vind hetm nog steeds wel een stuk leuker dan de Netherwelp, die me nogal erg tegenviel..
Gisteren een red Dragonwhelp Hatchling gekocht in Fairbreeze, die ziet er een stuk leuker uit dan die netherwhelp vind ik :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114186

mdmeijer schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 09:39:
[...]
Als jij zo kleinerend over Blizzard developers doet, op basis van een mening dat het oneerlijk is dat de ene klasse een bepaald voordeel heeft en een andere niet, kan je niet anders verwachten dat mensen, die het allemaal prima zo vinden, jouw mening aanvallen. En om heel eerlijk te zijn, ik vind je een enorme azijnzeiker met je meningen de afgelopen weken over Blizzard en diens developers. Natuurlijk is het niet fair dat de ene klasse iets voor niets krijgt en 8 andere klassen daar 800g voor moeten schokken. Point taken. Maar de manier waarop jij je vrije mening hierover ventileert op dit forum is valt gewoon in de klasse flame-bait. En dan zeker als je kijkt hoe je reageert op de mensen die, misschien minder eloquent dan jijzelf, je vertellen dat het hun niets uitmaakt.
En verder? Als je echt een gebalanceerd spel wilt spelen: Pong. Pim Pam Pet vereist toch nog altijd een soort van algemene kennis.
Het gaat niet om de gebruikte woordenschat, maar de manier waarop er gediscussieerd wordt. Ik kan heus wel leven met de replies, maar die rare en denigrerende 'ga dan maar pim-pam-pet spelen' kan je best weglaten, dat heeft gewoon totaal geen nut.
Als een mod de Pim-Pam-Pet gedeelten uit de discussie knipt, is de discussie een stuk aangenamer, nietwaar? Ik kan best met jullie meningen leven, ik ben ook maar iemand met een mening, maar waarom dan dit?
Overigens zijn er zat andere games waar je ook zelf balance in kan verwerken (zoals Medieval 2, of zelfs Warcraft 3 custom games), dat had je ook kunnen aanraden ipv pim-pam-pet.
Als je je zo verbaast over allerlei dingen in het spel, en allerlei tips hebt voor de developers, post dat dan op het officiele forum, daar is dat voor (alhoewel de developers dat forum natuurlijk niet lezen, toch?), of ga bij Blizzard werken (en dat is geen flame bait, maar een serieuse oplossing om erachter te komen over het hoe en waarom van WoW).
Ik heb een tijd rondgehangen op de officiële forums, maar inderdaad, er zijn een hoop posts over dingen die veranderd kunnen worden (zelfs over bug die al tijden in het spel zitten), maar je krijgt nooit een reply van de developers (of een Blizzard representative). Mettertijd wordt een specifieke post dan een dag of twee niet gebumped en gaat hij verloren in de zwarte massa en wordt het langzaam vergeten.
Bovendien kwam ik het eerst achter dit feit (dat je bij flightform riding skill er gratis bij krijgt), in deze thread, dus het was voor mij logisch om dan hier te posten wat ik ervan vond en misschien een discussie te beginnen.
Daarnaast maak je een cruciale fout. Men is jou helemaal geen uitleg verschuldigd of moet jouw verbazing verklaren. Dan speel je het spel toch niet? Je bent een vrije consument, en als het product je niet bevalt, zet je het op marktplaats.

Ik snap ook prima dat je bepaalde zaken zou willen verbeteren aan het spel. Ik kom ook regelmatig dingen tegen waar ik mijn wenkbrauwen over optrek. Maar weet je wat: het maakt me eigenlijk geen reet uit. Ik heb de afgelopen dagen alleen maar enorm veel plezier gehad omdat mijn druid maatjes als kraai om mij heen aan het vliegen waren, landen, catform werden, stealthen en vervolgens toeslaan in een Alliance groep. Mijn flying mount komt over 200k exp wel, en dan vlieg ik gezellig met ze mee.
(en dan nu de inhoudelijke discussie)
Natuurlijk is flightform nuttig, zelfs al had je de riding skill er niet bijgekregen. Volgens mij drijven er nog een aantal posts rond bij officiële forums over een druid die het geweldig vind dat hij geen falldamage meer krijgt, hij zichzelf in de lucht kan healen, snel uit combat kan komen en nog meer wat dat soort dingen. Slechts 1 punt daarvan is het 'gratis gold', maar dat is ook het enige punt waar ik me over verbaas. Nogmaals; ik zie de link shapeshifting - riding skill niet, en vraag me af waarom dat er gratis is bij gegooid. De rest mag van mij allemaal hetzelfde blijven en kan ik mee leven (dus dat casuals er sowieso 800g op vooruit gaan omdat ze geen epic flying mount hoeven, dat kan gerust omdat je daar goede argumenten voor hebt, maar dat ze ook extra korting krijgen op de extra flying mount is naar mijn mening een belachelijke beslissing van Blizzard.
Ze komen er nu ook moeilijk vanaf (Druids zullen vast gaan klagen als ze het weghalen), maar je hebt ook al warlocks en paladins die nu al vragen of ze hun horse niet kunnen upgraden want die zijn nu niet echt meer aantrekkelijk. Het voordeel van de druid free riding skill zal nog even bestaan, omdat dat voordeel ook werkt bij een epic flying mount en ik me niet kan indenken dat ze in de volgende expansie een nog snellere mount zullen maken)

Als ik het goed begrijp ben jij (en een aantal anderen) het er dus eigenlijk ook niet mee eens dat het helemaal klopt, maar gedoog je het omdat het een spel is? Okay, duidelijk.
Persoonlijk vind ik dat WoW een hoop goed doet, maar dat er ook veel dingen zijn waar ik me aan erger. Ik merk dat ik het bij andere games vroeger niet had, maar bij WoW wel. Maar als ik nu een andere game speel, merk ik dat WoW weer een stuk beter is. Het is voor mij zeg maar als het lekkerste gerecht dat er op dit moment geserveerd wordt, maar er zitten stukken plastic doorheen die je nooit allemaal eruit kan vissen, en klagen bij de chef heeft niet geholpen. Dan maar praten met de andere klanten, wat hun ervan vinden en of zij misschien minder plastic hebben (ja, beetje rare vergelijking, maar dat was wat me te binnen schoot :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

Helox-in-a-box schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 11:58:
[...]

imo "not done" om guildies te ignoren ook :P
Mja, opzich ben ik het hiermee eens, maar deze jongen is wel een speciaal geval (whiner/spammer ook ed). Door ons (wellicht doorgeschoten) democratisch systeem gaat ie de guild niet uit. Is ook niet echt meer aan mij, het is geen geheim dat ik hem allang al zat ben. Ben er een beetje mee opgezadeld door de vorige guildmaster.

Waarschijnlijk unignore ik hem ook wel, maar eerst maak ik erg duidelijk (ook in ons forum) dat ik dit dus niet vind kunnen. Subtiel uiteraard ;-) Dan kan iedereen zien wat er aan de hand is, en dan mag hij het gaan uitleggen.

Het is obvious dat het belachelijk is, maar ik hoef het niet uit te leggen. Hij mag zich gaan verdedigen, en ik ga eens even rustig bekijken hoe die dat doet ;-)
Rakkerzero schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 10:15:
[...]
Daar ga je dikke ruzie mee krijgen wat kan leiden tot een ignore of guildkick. :z
Gewoon laten zien hoe het wel kan. Als ie gaat waarderen dat jij hem wel dat ene item geeft, dan krijg je vanzelf wel een keer weer iets terug.
Enneh, hoewel ik dit erg nobel gedrag vind, zit ik zo niet in elkaar.
You reap what you saw imo

Maar ik ga niet flauw doen, ik geef hem de kans het uit te leggen, aan de hele guild en op het forum, waarom hij dit acceptabel vindt en ik wens hem daar erg veel sterkte mee. Ik ga het niet mijn probleem maken, het is zijn probleem, en ik zal er even voor zorgen dat het probleem dus ook daadwerkelijk bij hem komt te liggen =)

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 31-01-2007 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Laatst online: 09:48

Whuzz

Dodgeball!

Anoniem: 27963 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 12:39:
Waarschijnlijk unignore ik hem ook wel, maar eerst maak ik erg duidelijk (ook in ons forum) dat ik dit dus niet vind kunnen. Subtiel uiteraard ;-) Dan kan iedereen zien wat er aan de hand is, en dan mag hij het gaan uitleggen.
Tipje van iemand die nogal wat ervaring heeft met het leiden van guilds/clans/teams: Pas op dat "subtiel" niet overkomt als "achterbaks". Vaak is eerlijk en recht door zee duidelijker en effectiever (zéker over internet) dan proberen subtiel te zijn, waarbij mensen snel het idee hebben dat je de boel probeert te manipuleren.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Whuzz schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 12:45:
[...]

Tipje van iemand die nogal wat ervaring heeft met het leiden van guilds/clans/teams: Pas op dat "subtiel" niet overkomt als "achterbaks". Vaak is eerlijk en recht door zee duidelijker en effectiever (zéker over internet) dan proberen subtiel te zijn, waarbij mensen snel het idee hebben dat je de boel probeert te manipuleren.
Ik heb op ons forum gewoon dezelfde vraag neergezet als hier. Simpel zat en niet achterbaks, alle guildies kunnen het zien. Ik ben overal zo open als kan zijn, en laat het zeker weten wanneer ik iets niet waadeer (in rl ook hoor, ben teamleader geweest van een administratieve afdeling, werkt precies hetzelfde, laat mensen het maar uitleggen, vaak zit er nog logica in die jij misschien helemaal niet zag). Daarom vroeg ik het ook eerst hier, misschien was mijn mening wel helemaal niet vanzelfsprekend.

Ik ben ook erg duidelijk tegen die jongen zelf geweest, en ook tegen de andere officers, die het ook belachelijk vonden. Maar ik zorg er dan ook voor dat zo iemand er niet zomaar mee wegkomt. Die mag gaan staan voor zijn daden en de verantwoording nemen.

Edit: Ik heb zijn naam in die post dus niet eens genoemd.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 31-01-2007 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 27963 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 13:01:

Edit: Ik heb zijn naam in die post dus niet eens genoemd.
maar hier wel midden op een forum waar meerdere mensen van dezelfde server komen. Zonder dat hij hier zit en zich kan verdedigen imo beetje flauw.
Zowieso vind ik namen noemen in een negatief daglicht niet kunnen op een open forum.

Iedereen heeft andere waarde en normen, zo zijn er genoeg die van alles weg geven in de guild. Ik ben zelf miner om geld te verdienen dus ik ga geen spullen weggeven ook al vragen mensen om 1 of 2 bars, als ze ze willen staan ze op de AH te koop. Ik zal zelf dus ook niet aan een ander om gratis dingen vragen. Zo speel ik het graag.

[ Voor 38% gewijzigd door MantaMania op 31-01-2007 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-06 14:28

RaseriaN

So much choices..

MantaMania schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 13:20:
maar hier wel midden op een forum waar meerdere mensen van dezelfde server komen. Zonder dat hij hier zit en zich kan verdedigen imo beetje flauw.
Zowieso vind ik namen noemen in een negatief daglicht niet kunnen op een open forum.

Iedereen heeft andere waarde en normen, zo zijn er genoeg die van alles weg geven in de guild. Ik ben zelf miner om geld te verdienen dus ik ga geen spullen weggeven ook al vragen mensen om 1 of 2 bars, als ze ze willen staan ze op de AH te koop. Ik zal zelf dus ook niet aan een ander om gratis dingen vragen. Zo speel ik het graag.
Ik hou er een soort handel op na.

Ik geef manausers om mij heen altijd het water en de mana pots die ik vind.
9 van de 10 keer belonen zijn met een healthpot, buff of word ik gevraagd voor allerlei instances.

Ben ook zo iemand die er niet moeilijk over doet om een item naar een ander te mailen wat ik toevallig gevonden heb. Zo kun je namelijk ooit nog eens potje breken ergens als je zelf hulp nodig hebt of een item wilt hebben.

Maar zoals je zegt, iedereen speelt het spelletje anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MantaMania schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 13:20:
[...]

Hmm, da's waar, heb naam weggehaald. Overigens zitten er hier bar weinig mensen van mijn server. Laat niet verlet dat hij de actie heeft uitgehaald, en dat iedereen die het hier leest en op mijn server speelt bij hem verhaal kan halen. Ik bedoel, kennelijk vindt hij het normaal, dus moet ie daar ook voor uit kunnen komen imo. Wel staan bij de acties die je doet, als jij je aso wil gedragen voor een paar gold, vind ik dat andere mensen die in de toekomst met jou groupen dat mogen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Ik zit nu in een nederlandse guild, puur omdat ik het wel fijn vind om nerderlands te kunnen praten en omdat mijn 3 vrienden er ook in zitten. Verder is het niet een guild waar ik veel van verwacht. Het is eigenlijk alleen bedoeld om leuk te chatten, heb ik het idee.

Zelf ben ik Druid, dus in een instance geeft ik vaak wat Health-pots weg, en krijg ik er Mana-pots voor terug. Vergeleken met mijn vrienden heb ik veel gold (ik 450g (op lvl50), hun niet eens 100g (zelfde level)), met als gevolg dat er soms wel een houding is "jij hebt toch genoeg, betaal maar". Dus echt veel aan elkaar geven is er niet bij, al veranderd het wel wat...

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fellware
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-06 07:50

fellware

Everything can be archieved!

Ik zit nu zelf ook in een net nieuwe guild.

Ik zit hierin met een ook een net nieuw charachter, dit is een human priest. Ik was hem nog maar net begonnen en ik dacht van laat ik maar is even kijken of er nog nederlanders waren in de server.
Want ik was net gerolled naar de alliance kant.

Toen begon er dus een nederlander tegen mij aan te praten, die was dus de leider van een guild die net was begonnen en ik mocht wel joinen.

Hierbij heb ik mijn ideeen met hem gedeelt, en daarbij heeft hij mij gevraagt om officer te worden.
Dit heb ik gedaan. Nu ben ik dus officer bij een guild die opzich wel redelijk actief is.

Voor de rest gaat het er ook redelijk eerlijk aantoe qua loots als is het nog het begin.
Dus wat er nog van komt weet ik niet, voor de rest heb ik ook nog veel gehad van ze.

Nothing Is Everything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 12:57
Anoniem: 114186 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 12:36:
je hebt ook al warlocks en paladins die nu al vragen of ze hun horse niet kunnen upgraden
Hierover werd al gesproken toen de flying mounts geïntroduceerd werden, en ver voor bekend werd dat druids een shapeshift kregen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
mja upgrade vind ik niet nodig, maar misschien hun unieke mount in ere houden zou ik wel leuk gevonden hebben, en dan hoeft dat niet eens gratis :)

maar een speciale pally flying mount en een demon voor de warlocks had ik wel gaaf gevonden

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
je hebt ook al warlocks en paladins die nu al vragen of ze hun horse niet kunnen upgraden
Ik moet aan dit plaatje denken:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bcaeb3b0faec265f28bef8d61e25e4eb/full.jpg

Met het idee dat paladin's de volledige controle over een gryphon/bat krijgen in outlands.
Voor warlocks weet ik zo gauw niet iets? een of andere shadow phoenix ofzo??

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

RaseriaN schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 13:23:
[...]

9 van de 10 keer belonen zijn met een healthpot, buff of word ik gevraagd voor allerlei instances.

Ben ook zo iemand die er niet moeilijk over doet om een item naar een ander te mailen wat ik toevallig gevonden heb. Zo kun je namelijk ooit nog eens potje breken ergens als je zelf hulp nodig hebt of een item wilt hebben.

Maar zoals je zegt, iedereen speelt het spelletje anders ;)
Ach weet je over het algemeen ben ik ook niet moeilijk hoor en mana pots geef ik ook bijna altijd door en idd vaak krijg je dan ook idd de healthpots weer terug zeker als tank ;)
En een goeie maat van me mail ik al mn boe greens en pass ik op bop blues als hij wint voor shards en hij doet mijn enchants weer gratis. Dus tis idd wel altijd 2 kanten op. Maar er zijn altijd mensen in je guild (zeker grote guilds) die ik gewoon niets geef en daar dus ook niks van terug van verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MantaMania schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 14:18:
Ach weet je over het algemeen ben ik ook niet moeilijk hoor en mana pots geef ik ook bijna altijd door en idd vaak krijg je dan ook idd de healthpots weer terug zeker als tank ;)
En een goeie maat van me mail ik al mn boe greens en pass ik op bop blues als hij wint voor shards en hij doet mijn enchants weer gratis. Dus tis idd wel altijd 2 kanten op. Maar er zijn altijd mensen in je guild (zeker grote guilds) die ik gewoon niets geef en daar dus ook niks van terug van verwacht.
Tja, ik doe hetzelfde, en de meeste (bijna alle) guildies doen dat ook, maar er is altijd een zeer select gezelschap dat voornamelijk voor het eigen gewin gaat, en dat terwijl het een spelletje is. Imo heb je het idee van een mmorpg, en helemaal de bedoeling van een guild daarin, dan niet helemaal begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Het gaat niet om de gebruikte woordenschat, maar de manier waarop er gediscussieerd wordt. Ik kan heus wel leven met de replies, maar die rare en denigrerende 'ga dan maar pim-pam-pet spelen' kan je best weglaten, dat heeft gewoon totaal geen nut.
Als een mod de Pim-Pam-Pet gedeelten uit de discussie knipt, is de discussie een stuk aangenamer, nietwaar? Ik kan best met jullie meningen leven, ik ben ook maar iemand met een mening, maar waarom dan dit?
Overigens zijn er zat andere games waar je ook zelf balance in kan verwerken (zoals Medieval 2, of zelfs Warcraft 3 custom games), dat had je ook kunnen aanraden ipv pim-pam-pet.
Ach, de pimpampet opmerking was niet eens van mij, ik haalde het alleen maar aan bij wijze van semi-komische afsluiting. Persoonlijk denk ik dat er best wel tevel nogal ondoordachte one-liners worden gedaan in dit WoW forum, maar op een moment leer je die gewoon negeren.

Inhoudelijk heb je gelijk dat ik de missers en bug in het spel redelijk voor lief neem, ondanks dat er soms best voor de hand liggende oplossingen zijn. Zo heb ik me een tijd verbaasd over het raidvoordeel van pala's over shamans, maar ik vind de nogal voor de hand liggende oplossing best wel jammer. Maar goed, we zien wel wat de volgende patches gaan brengen. Zolang ik nog steeds regelmatig schaterlachend achter mijn PC zit, vind ik dit nog steeds een leuk stukje tijdverdrijf. Over een maand of wat gaan we de raidleaderfromhell pet wel weer eens opzetten. Voorlopig schaar ik me in elk geval volledig achter je dat op dit moment WoW het allerleukste spel is (en zeker met de TBC uitbreiding) waar ik me mee bezig hou.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

3 vragen:
Is de Netherdrake mount al verkrijgbaar (PvE-versie)? Rep in Shadowmoon oid?

Kun je nu je engineering specialization veranderen (zonder engineering opnieuw te levelen)?

Wat is de beste (goedkoopste) manier om BS te levelen van 360 - 365, ik kan alleen maar levelen op dure spullen atm, maar misschien mis ik een recipe oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 27963 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 15:09:
3 vragen:

Kun je nu je engineering specialization veranderen (zonder engineering opnieuw te levelen)?

Wat is de beste (goedkoopste) manier om BS te levelen van 360 - 365, ik kan alleen maar levelen op dure spullen atm, maar misschien mis ik een recipe oid?
nee

nee

geen idee, check de officiele forums staan meestal wel level guides voor proffessions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:47
Gisteren voor het eerst mana tombs gedaan, allemaal 65'ers, damn best pittig! Allemaal vrij goede gear (mix van T2/AQ40 spul met wat nieuwe blues eventueel). Als je eenmaal weet wat de tacs zijn is het niet zo heel moeilijk maar we zijn toch een keer of 3 gewiped. Vooral de laatste baas is erg lastig, snelle casts maakt interrupten erg lastig, magoed erg vet als je hem dan toch neerkrijgt na een tijdje.

Welke instance komt qua level na de manatombs?

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117763

Leuk die hele "discussie" maar in je hele verhaal vergeet je dat druids wel een spel minder hierdoor krijgen/kregen dan de overige classes. Als je nou je "discussie" eens verplaatst naar het feit dat de rest dus insert here < damage, healing, crowdcontrol, conjure .., create soulstonë > krijgt dan zou je misschien nog een punt hebben.

Ik had het zelf ook liever als een questline gezien ala pala/lock en er iets direct en met wat meer nut dan epeen-enhancement op 68 en die 800g is peanuts in Outland...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102124

bestaat er soms een site met een overzicht van alle q in outlands per zone en dan met coordinates er naast? (zonder dat je iedere quest moet aanklikken etc)

Hellfire p

bv quest X : 25,67
quest Y : 77,02
quest Z : 66,17

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Laatst online: 15:11
Anoniem: 27963 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 15:09:
3 vragen:

2. (engineering) Volgens mij kan dat wel, maar kost dat (veel) goud. Ik heb er geen bron van, maar volgens mij heb ik het recent een keer in de patch notes gelezen (2.0.1 - 2.0.4).
Anoniem: 102124 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 15:29:
bestaat er soms een site met een overzicht van alle q in outlands per zone en dan met coordinates er naast? (zonder dat je iedere quest moet aanklikken etc)

Hellfire p

O-)
www.thottbot.com

Edit: Ik moet echt leren lezen, hier heb je dus niks aan.

[ Voor 26% gewijzigd door Nivado op 31-01-2007 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Hellfire p

O-)
Owke, wat is er dan nog voor lol te beleven op deze manier. Net alsof je je eten ook voorgekauwd krijgt. Hoef je alleen nog maar te slikken. Wellicht ben ik de enige, maar ik heb mij de eerste paar dagen behoorlijk zitten ergeren aan alle mensen die maar blijven roepen, waar zit dit, waar zit dat, gewoon ff je quest lezen en dan staat er echt 9 van de 10 keer wel bij waar je ongeveer moet zijn. Makkelijk zat toch.

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Nivado schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 15:34:
[...]

2. Volgens mij kan dat wel, maar kost dat (veel) goud. Ik heb er geen bron van, maar volgens mij heb ik het recent een keer in de patch notes gelezen (2.0.1 - 2.0.4).

[..]
nee, op dit moment kan je maximaal neutral worden met Netherwing daarna houd de questlijn op
vermoedelijk wordt de rest later gepatched, zijn al vele speculaties en geruchten te vinden, maar een player obtainabe nether drake is op dit moment nog niet beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117735

Ik vind dat je het verhaald goed onderbouwd, dat gebeurd wel eens anders.

Aan de andere kant, of je er nou wel of niet druk ommaakt het zal niet veranderen. (de /signed topics maken het vershil tenslotte ook niet.)

Ik zelf vind het ook wel een beetje passen bij de druids : cat,bear,moon,bird.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-06 20:25
Dampie schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 15:40:
[...]

Owke, wat is er dan nog voor lol te beleven op deze manier. Net alsof je je eten ook voorgekauwd krijgt. Hoef je alleen nog maar te slikken. Wellicht ben ik de enige, maar ik heb mij de eerste paar dagen behoorlijk zitten ergeren aan alle mensen die maar blijven roepen, waar zit dit, waar zit dat, gewoon ff je quest lezen en dan staat er echt 9 van de 10 keer wel bij waar je ongeveer moet zijn. Makkelijk zat toch.
Ach, soms staat er in de quest iets van 'ga naar de grote zwarte toren' terwijl er alleen maar een gigantische zwarte toren is waar je al 5 minuten lang tegenaan staat te kijken en je de quest maar niet done krijgt omdat je de zwarte toren niet kan vinden, dan is het wel handig als iemand je even uitlegt dat je al voor de toren staat en dat je allen maar xyz hoeft te doen voor quest complete.

Zeker is het handig als je naar een named area toe moet waar je nog nooit geweest bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Kaap schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 09:26:
En een mage die klaagt over buffs? 1.5K icelance? 3K pyro? 1K dragonbreath? :+
1.5K icelance alleen bij deep frost spec, en dan alleen op frozen targets. Plus zeer slechte scaling met gear. Over een maandje of 2 praat niemand meer over icelance, omdat de HP's wel zijn gescaled en icelance niet.

Icelance? Wasda :? ;)

3K Pyro? Dat is dan een AP POM Pyro, oftewel: eens per 3 minuten, requires deep arcane, gevolg: geen iceblock, geen shatter, veel minder icelance crits. En indien het geen POM is, dan was het een 6s cast, mag die dan aub even 3K doen? Alsof je in PVP ooit de kans krijgt om een pyro te casten...

1K Dragonbreath: 100% deep firespec, huge mana, geen iceblock (dus pwned door alles met DoTs in PVP).

[ Voor 9% gewijzigd door Whuzz op 31-01-2007 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bokkie schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 15:42:
[...]

nee, op dit moment kan je maximaal neutral worden met Netherwing daarna houd de questlijn op
vermoedelijk wordt de rest later gepatched, zijn al vele speculaties en geruchten te vinden, maar een player obtainabe nether drake is op dit moment nog niet beschikbaar
Punt 2 was de engineering-vraag though ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Laatst online: 15:11
Anoniem: 27963 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 15:50:
[...]

Punt 2 was de engineering-vraag though ^^
Yup, ik snapte die post al niet:
Bokkie schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 15:42:
[...]

Ik had het dus over engineering, van netherwings weet ik niks.

[ Voor 5% gewijzigd door Nivado op 31-01-2007 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:33
Anoniem: 188900 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 09:54:
Zijn er nog meer mensen hier op Argent dawn?:)
Yup, ik speel tegenwoordig eigenlijk alleen maar Horde-side, op m'n undead mage, Zhazam.
Viggen schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 09:58:
yep, frost nova -> frozen...

maar frost nova is gewoon een spell die je op lvl 10 als mage al kunt leren dus iedere mage kan een target frozen krijgen... 't is niet alsof die spell ineens verdwijnt als je fire specced ;) :P
Firemages hebben erg weinig aan icelance behalve dat het een instant is met een 30yd range. Het is een frostspel die enorm nuttig is als je frost spec bent omdat je dan een 50% extra critchance op frozen targets hebt, en bovendien je critdamage 100% is. Mijn icelance crits voor ongeveer 1600. Op non-frozen targets hit 'ie ergens rond de 250.
Ozzy schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 10:12:
Wat ik me wel kan voorstellen is dat jullie minuten lang in de chat hebben lopen bleren over ninja's en /gquits en guildkicks. Voortaan toch maar even eerst in het kistje kijken, dat bespaart soms namelijk een hoop stress, frustratie en jawel, tijd, uit. :-).
Wat een geleuter zeg. Niemand doet moeilijk over BoEs, het is gewoon 1 kerel die 't vertikt een BoE aan een ander te geven, en die zou ik na overleg met eventuele andere officers gewoon uit de guild knikkeren. Zulke aso types heb je niks aan.
RaseriaN schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 13:23:

Inderdaad. Een quest in Hellfire geeft je 5 fel iron ore, die heb ik naar een guildy gemailed. We zijn een andere guildy aan 't helpen met z'n tailoring, die mailen we gewoon flink wat Netherweave. Als iemand een leuke BoE vindt, post 'ie dat ff op guildchat. MMORPGs zijn leuk omdat het sociale spellen zijn, in asociale mensen heb ik geen zin.

Je verhaal doet me denken aan een strat run op m'n priest, waarbij de groep echt enorm slecht was. Ik heb er 4 major mana posts doorheen gejaagd. Ik was al wat geirriteerd, en toen een rogue in een kist waarvoor hij rollde 2 major mana pots vond, vroeg ik of ik die mocht hebben omdat ik er al 4 doorheen gejaagd had. Hij weigerde.

Nja, een heale riets weigeren (en ik vroeg het echt heel nogmaal en aardig) is niet erg goed voor je repaircosts natuurlijk :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Hydra schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 15:59:
[...]

Firemages hebben erg weinig aan icelance behalve dat het een instant is met een 30yd range. Het is een frostspel die enorm nuttig is als je frost spec bent omdat je dan een 50% extra critchance op frozen targets hebt, en bovendien je critdamage 100% is. Mijn icelance crits voor ongeveer 1600. Op non-frozen targets hit 'ie ergens rond de 250.
Geld die crit change +dmg bonus ook als een warrior spell reflect aanzet? :D

Damm wat is warrior toch gebuffed in TBC, spell reflect is bijna haxor. Als je kited wordt heb je binnen 2 sec geswitched aan je shildje en heb je spell reflect aan.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-06 21:35
Nog ff over die Nether drake mount. Ik neem aan dat dat een epic mount met 280 flying speed wordt, net zoals Alliance die Frostsaber mount kan halen? Dus je zal nog steeds die 300 flying skill moeten kopen? Als je zo'n drake wil, kan je dus ondertussen een 'gewone' epic fmount kopen in afwachtig dat je rep kan gaan grinden grinden grinden grinden grinden grinden gr.. euh ja snapt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:50
evilpin0 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 16:02:
[...]

Damm wat is warrior toch gebuffed in TBC, spell reflect is bijna haxor. Als je kited wordt heb je binnen 2 sec geswitched aan je shildje en heb je spell reflect aan.
Nee, gelukkig niet :P
Nephilim schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 16:04:
Nog ff over die Nether drake mount. Ik neem aan dat dat een epic mount met 280 flying speed wordt, net zoals Alliance die Frostsaber mount kan halen? Dus je zal nog steeds die 300 flying skill moeten kopen? Als je zo'n drake wil, kan je dus ondertussen een 'gewone' epic fmount kopen in afwachtig dat je rep kan gaan grinden grinden grinden grinden grinden grinden gr.. euh ja snapt wel.
Ik heb ergens gehoord dat pvp nethermount 310 movement speed heeft, weet het alleen niet helemaal zeker. Hopen dat dit voor de pve ook zo is :)

Ik ben nu bijna klaar met die netherdrake quests(eerst minuut of 5 met die grote draak lopen kutten. Ik vloog midden in hem en kon maar niet met hem praten, komt er een dwarf aan vliegen en blijft zo'n 10 yards onder hem hangen, schijnt dat je alleen vanaf daar met hem kan praten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:47

DinX

Motormuis

Nog ff over die Nether drake mount. Ik neem aan dat dat een epic mount met 280 flying speed wordt, net zoals Alliance die Frostsaber mount kan halen?
Winterspring Saber bedoel je ?

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

porn* schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 15:20:
Gisteren voor het eerst mana tombs gedaan, allemaal 65'ers, damn best pittig! Allemaal vrij goede gear (mix van T2/AQ40 spul met wat nieuwe blues eventueel). Als je eenmaal weet wat de tacs zijn is het niet zo heel moeilijk maar we zijn toch een keer of 3 gewiped. Vooral de laatste baas is erg lastig, snelle casts maakt interrupten erg lastig, magoed erg vet als je hem dan toch neerkrijgt na een tijdje.

Die casts van die laatste boss moet je niet interupten gewoon lekker spell reflect up ;)
Maar ik weet niet of je crypts al hebt gedaan die zit dus gelijk met mana tombs ongeveer.
Daarna kan je old hillsbrad in caverns of time doen en / of settekh halls die zijn beide denk ik wel heel pittig voor lvl 65's maar je kan het proberen.
De eerste boss in settekh halls is echt een lastige rot boss en de laatste is juist weer een lachertje als je netjes interupt.
[...]

Tegen spell reflect kan je toch aardig wat doen hoor hij is zowieso maar 5 sec up, en hij kost 25 rage. Dus de warrior moet eerst de rage hebben om hem aan te zetten. En als jij dan 5 sec wacht is ie over en kan jij casten.
Als je dan toch perse wilt casten doen je een rank 1 instant cast. Beetje goeie mage let gewoon goed op.

[ Voor 25% gewijzigd door MantaMania op 31-01-2007 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
  • Laatst online: 16-06 21:35
DinX schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 16:19:
[...]

Winterspring Saber bedoel je ?
Juist ja, dankje. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Nee, dat niet, en de mage zal ook niet snel frozen zijn (als ik geFNed word, blink ik d'r uit). Maar spellreflect is best behoorlijk irritant. Ik vind het ook niet echt bij warriors passen (reflecteren van een spell is mij iets te veel 'magic' voor een meatshield, vind het meer bij paladin passen), maar ik kan me voorstellen dat ze er blij mee zijn. Ik heb wel eens een door mij gecaste frostbolt in m'n mik gehad, 2000 damage, ouch.
Verxx schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 16:11:
Ik ben nu bijna klaar met die netherdrake quests(eerst minuut of 5 met die grote draak lopen kutten. Ik vloog midden in hem en kon maar niet met hem praten, komt er een dwarf aan vliegen en blijft zo'n 10 yards onder hem hangen, schijnt dat je alleen vanaf daar met hem kan praten |:(
Waar pak je die quests trouwens, Shadowmoon? Wat is de level req?

[ Voor 27% gewijzigd door Hydra op 31-01-2007 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
MantaMania schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 16:20:
[...]

Tegen spell reflect kan je toch aardig wat doen hoor hij is zowieso maar 5 sec up, en hij kost 25 rage. Dus de warrior moet eerst de rage hebben om hem aan te zetten. En als jij dan 5 sec wacht is ie over en kan jij casten.
Als je dan toch perse wilt casten doen je een rank 1 instant cast. Beetje goeie mage let gewoon goed op.
Als je als warrior kited ben krijg je 20 rage gratis van 2nd wind, en als de mage 5 sec wacht is dat ook goed hoor :) En als die low lvl spelletje cast vindt ik dat ook nog best, scheelt me 1 high dmg spell op me :)

Spell reflect is win-win situatie voor warrior die ik zeker in elk gevechten tegen cast ga gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
evilpin0 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 16:29:
Spell reflect is win-win situatie voor warrior die ik zeker in elk gevechten tegen cast ga gebruiken :)
Moet ff zoeken maar d'r zal vast wel een Addon zijn die je laat weten of en hoe lang spellreflect 'up' is.

Als je als mage gewond bent cast je gewoon een sheep, handig! Healt sneller dan een bandage ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

evilpin0 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 16:29:
[...]

Als je als warrior kited ben krijg je 20 rage gratis van 2nd wind, en als de mage 5 sec wacht is dat ook goed hoor :) En als die low lvl spelletje cast vindt ik dat ook nog best, scheelt me 1 high dmg spell op me :)

ik ben wel benieuwd als jij een second wind build hebt of je dan met een shield rond loopt? Uiteraard kan je wel gaan lopen switchen maar of dat dat snel genoeg gaat???
Die low level cast kan een instant zijn waarna die gewoon verder gaat met zijn FB.
Ook niet iedereen is second wind build uiteraard.
Daarbij is het uiteraard een lekkere spell ik ben er ook blij mee maar ik wil aangeven dat het niet het einde van de wereld is voor mages.
Tis niet zo dat we hem continue kunnen up houden ofzo.

En wat hydra zegt is helemaal leuk natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Laatst online: 11-04-2024
Hoe werkt dat spell reflect eigenlijk tegen dots? Dus worden dingen als corruption, CoA en siphon life ook gereflect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Voor de Wintersaber heb je nog steeds maar 75 riding skill nodig hoor, ondanks dat het een epic is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
MantaMania schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 16:20:
[...]

Een slimme warrior doet dat net voordat je klaar bent met casten van je fireball ofzo natuurlijk ;) Enemy casting bar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ferreur schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 16:49:
Hoe werkt dat spell reflect eigenlijk tegen dots? Dus worden dingen als corruption, CoA en siphon life ook gereflect?
Alleen het landen van de spell wordt gereflect, niet de ticks. Dus je kunt niet met 4 DoT's op je spell reflect aanzetten en verwachten dat de damage naar de Lock gaat bijvoorbeeld :)

Desalniettemin kun je met een goed getimede spell reflect een hoop bereiken. Timing is gewoon extreem van belang.

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 31-01-2007 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175397

hallo

ik heb een probleempje mijn pc liep vast tijdens het spelen van wow en toen ik het weer opstarte viel ik eindeloos ik ging toen dood maar ik bleef maar vallen wat kan ik hier aan doen? 8)7

edit na nog een 2e keer optestarten was het weer goed ik ben wel op een heel andere plek

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 175397 op 31-01-2007 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
MantaMania schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 16:46:
[...]

ik ben wel benieuwd als jij een second wind build hebt of je dan met een shield rond loopt? Uiteraard kan je wel gaan lopen switchen maar of dat dat snel genoeg gaat???
Die low level cast kan een instant zijn waarna die gewoon verder gaat met zijn FB.
Ook niet iedereen is second wind build uiteraard.
Daarbij is het uiteraard een lekkere spell ik ben er ook blij mee maar ik wil aangeven dat het niet het einde van de wereld is voor mages.
Tis niet zo dat we hem continue kunnen up houden ofzo.

En wat hydra zegt is helemaal leuk natuurlijk ;)
Tuurlijk loop je niet met schild rond, kwestie van shift + tab drukken en ik heb schildje in me hand :)
Als de mage nuchter van geest is zou die er ook wel niet zo veel last van hebben, maar als warrior zijnde kun je natuurlijk pas je spell reflect uppen als de spell gecast wordt, of werkt spell reflect dan niet meer op die spell?

@hydra
ik denk dat spell reflect wel dat soort situaties gaat opleveren, erg grappig als een mage zich ongewenst zelf sheeped :)

mods die je cooldown of actieve spells bij houden hoelang ze nog duren heb ik nog nooit gebruikt, maar die zijn wel erg handig. Moet eens op zoek naar die mods :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 175397 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 16:57:
hallo

ik heb een probleempje mijn pc liep vast tijdens het spelen van wow en toen ik het weer opstarte viel ik eindeloos ik ging toen dood maar ik bleef maar vallen wat kan ik hier aan doen? 8)7
Even wachten en als het goed is kom je alsnog weer op de graveyard. Zo niet dan ff GM berichtje sturen (daar heb je ingame help voor ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:40

Thermometer

Whoop Whoop!

Hellfire p

O-)
http://boards.worldofraids.com/topic-2210-1.html
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114186

Edit; wow op dezelfde minuut door een ander vlak boven me ook gepost (dat noemen ze ergens ook sarnath'ed, al weet ik niet wat het betekent)

Hellfire p

O-)
Hier zijn wat links voor diegenen die ze willen, ik doe ze in een spoilerblock, zodat de mensen die ze niet willen zien, ze ook niet per ongeluk zien;

spoiler:
Questhelper; http://www.worldofraids.com/forum/viewtopic.php?t=3311
Heeft voor alle nieuwe gebieden een submap (dat is een compleet ontdekte map zodat je weet waar alles ongeveer ligt) en een questhelper map voor Horde en een voor Alliance.
Ook zit er een map bij voor de nieuwe flightpoints.

Voor Dungeons raad ik je deze threads aan;
Hellfire Citadel; http://www.worldofraids.com/forum/viewtopic.php?t=3440
Coilfang Resevooir; http://www.worldofraids.com/forum/viewtopic.php?t=3489

Overigens is heel worldofraids (http://www.worldofraids.com/v2/) vrij goed in informatie over BC in het nieuws en in het BC general forum op de site, alleen stikt het er wel van de spoilers... Ze hebben ook pas een nieuwe versie van hun website gemaakt (http://beta.worldofraids.com/), jammergenoeg zijn de forums slechter leesbaar dan op de oude versie.

hopelijk helpt dit

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 114186 op 31-01-2007 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Laatst online: 09:03
porn* schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 15:20:

hijs leuk he :) das tog die gast die "Beacon's" maakt en die na een paar secs veranderen in mobs?
Gister dus ook mn eerste keer daar en we wisten totaal niet wat ze deden lol, na de eerste wipe begrijpte iedereen het wel toen er op gewezen werd :P "wtf where did all those mobs come from", druid tank: "wtf are u dps guys doing? dps on boss?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Helox-in-a-box schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 17:07:
[...]

hijs leuk he :) das tog die gast die "Beacon's" maakt en die na een paar secs veranderen in mobs?
Gister dus ook mn eerste keer daar en we wisten totaal niet wat ze deden lol, na de eerste wipe begrijpte iedereen het wel toen er op gewezen werd :P "wtf where did all those mobs come from", druid tank: "wtf are u dps guys doing? dps on boss?"
Bij ons was die boss op 1% en was er alleen nog een Rogue levend, die gaf em een laatste hit voor ie ook doodging, maar die boss ging dus ook dood, soort van double KO.

Moesten we corpserunnen omdat er nog 5 adds omheen stonden...

Wel de tofste instance tot nu toe inderdaad.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:28
Gisterenavond dus naar Dranei land gegaan om mn nieuwe pet te zoeken :)
ben redelijk vroeg gegaan, rond een uur of 7-8 ongeveer

De weg naar Auberdine ging erg makkelijk en eigenlijk heb ik alleen maar problemen gehad op de pier in auberdine, waar toch iets meer als 2 wachters rondlopen en halverwege een npc staat die ze ook nog een keer roept :S

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/martijn405/Map/2.jpg

Ben in totaal 3 keer dood gegaan op de pier
op de boot komen ging makkelijk nadat ik in ghostform gewacht heb bij de pier,

Er stonden nog 2 anderen op de boot, waaronder een lvl ? warlock, en ik had gehoopt dat er zon kajuit in zou zitten net als de boot bij ratchet, mar dat is dus niet, gelukkig liet ie me leven :)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/martijn405/Map/3.jpg

Mar goed ik wist de weg niet en probeerde dus te converseren daaro, ging alleen een beetje moeilijk
wa zijn die dranei lelijk zeg, zeggen ze iets van de horde ;)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/martijn405/Map/4.jpg

Na wat gezoek kwam ik erachter da ik naar een 2e starters area moest, Bloodmyst Isle
daar vond ik in de bergen de huge spider die ik wou gaan tamen

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/martijn405/Map/6.jpg

Offcourse laat blizzard mij niet met zo'n Huge spider door het leven gaan, en is die dus een beetje gekrompen maar goed dat mag de pret niet drukken :D

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/martijn405/Map/7.jpg

Dit beest vind ik dus echt wel cool, en maakt echt een rauw geluid als ie aanvalt :)

thanks voor de tips allen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-06 11:44

Hellfire p

O-)
Kleine guide die mij ook heeft geholpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
De Gesnaakte schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 17:17:
Gisterenavond dus naar Dranei land gegaan om mn nieuwe pet te zoeken :)
ben redelijk vroeg gegaan, rond een uur of 7-8 ongeveer

De weg naar Auberdine ging erg makkelijk en eigenlijk heb ik alleen maar problemen gehad op de pier in auberdine, waar toch iets meer als 2 wachters rondlopen en halverwege een npc staat die ze ook nog een keer roept :S

[afbeelding]

Ben in totaal 3 keer dood gegaan op de pier
op de boot komen ging makkelijk nadat ik in ghostform gewacht heb bij de pier,

Er stonden nog 2 anderen op de boot, waaronder een lvl ? warlock, en ik had gehoopt dat er zon kajuit in zou zitten net als de boot bij ratchet, mar dat is dus niet, gelukkig liet ie me leven :)

[afbeelding]

Mar goed ik wist de weg niet en probeerde dus te converseren daaro, ging alleen een beetje moeilijk
wa zijn die dranei lelijk zeg, zeggen ze iets van de horde ;)
[afbeelding]

Na wat gezoek kwam ik erachter da ik naar een 2e starters area moest, Bloodmyst Isle
daar vond ik in de bergen de huge spider die ik wou gaan tamen

[afbeelding]

Offcourse laat blizzard mij niet met zo'n Huge spider door het leven gaan, en is die dus een beetje gekrompen maar goed dat mag de pret niet drukken :D

[afbeelding]

Dit beest vind ik dus echt wel cool, en maakt echt een rauw geluid als ie aanvalt :)

thanks voor de tips allen :)
haha grats man, mooi verslag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
De Gesnaakte schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 17:17:
Dat is wel zonde :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147917

Iets groter had idd wel gemogen misschien maar om nou met zo'n gigantisch beest te lopen is natuurlijk niks.
Gaaf verslag trouwens, dit vind ik altijd leuk om te zien.
Je zou zo gids kunnen worden ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 147917 op 31-01-2007 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Dat doen warlocks toch beter ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.parascript.nl/images/warlock.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
Ik ben nooit zo'n fan geweest van Enslave Demon, maar dit heeft me overgehaald :)
Respect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ferreur schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 17:55:
[...]

Ik ben nooit zo'n fan geweest van Enslave Demon, maar dit heeft me overgehaald :)
Respect!
Enslave Demon is sinds 2.0 echt MASTER. Nu was die dat voorheen ook al wel in sommige situaties (ik gebruikte het om DM east solo te grinden bijvoorbeeld).

Hij breekt nu niet zoveel meer en de demons worden niet meer zo klein. Bovendien zijn er in TBC zoveel demons die je kunt enslaven die zo absurd sterk zijn dat je er een hoop lol mee kunt beleven :)

Deze is ook leuk:

Afbeeldingslocatie: http://img148.imageshack.us/img148/3769/pitlord8uc.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img148.imageshack.us/img148/3769/pitlord8uc.jpg

(forum vindt het nodig mijn afbeelding te vervangen door bovenstaande melding (blijf lekker van mn bericht af zou ik zeggen...), dus dan maar even los voor de grote versie).

[ Voor 32% gewijzigd door Bosmonster op 31-01-2007 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Hmm dat gaan we zo es proberen :D
Tja enslace demon is enorm humor.

Groepje van 2 demon in Blood Furnace btw.
Ik zo van "guys can i solo these two pls?". Dus zij al lachen enzo. De ene enslaved, beetje healen en met wat timing gaan ze beide tegelijk dood :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-06 22:09
Bosmonster schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 18:01:
[...]

Enslave Demon is sinds 2.0 echt MASTER. Nu was die dat voorheen ook al wel in sommige situaties (ik gebruikte het om DM east solo te grinden bijvoorbeeld).

Hij breekt nu niet zoveel meer en de demons worden niet meer zo klein. Bovendien zijn er in TBC zoveel demons die je kunt enslaven die zo absurd sterk zijn dat je er een hoop lol mee kunt beleven :)

Deze is ook leuk:

[afbeelding]

[afbeelding]

(forum vindt het nodig mijn afbeelding te vervangen door bovenstaande melding (blijf lekker van mn bericht af zou ik zeggen...), dus dan maar even los voor de grote versie).
Even een vraagje: hoe heet die addon die laat zien hoeveel damage je skill doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

zwAf schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 18:13:
[...]

Even een vraagje: hoe heet die addon die laat zien hoeveel damage je skill doet?
Dat is wss TheoryCraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Helox-in-a-box schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 17:07:
[...]

Haha same here, 1e wipe even ons afgevraagd wat er foutging, was natuurlijk wel duidelijk toen er zwermen van die beesten rond de healer hingen :D
Volgende try ging ie wel netjes neer :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflcakes
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-06 11:35
[...]

Deze is ook leuk:

[afbeelding]

[afbeelding]

hmm /chinafarmers? 4k g + epic flyingmount 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
schaamteloos uit de HK gejat maar.. w00t :D

dit is wle heel erg :P

http://youtube.com/watch?v=2ru5imBot6g

http://youtube.com/watch?...K3XjnVA&mode=user&search=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147917

haha die heb ik toevallig vanmorgen nog gekeken.
Zou hij er echt zo makkelijk vanaf zijn gekomen? volgensmij hebben ze hem er maanden om moeten voorbereiden als ik zie hoe ernstig verslaafd hij was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272

Anoniem: 147917 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 20:29:
[...]

haha die heb ik toevallig vanmorgen nog gekeken.
Zou hij er echt zo makkelijk vanaf zijn gekomen? volgensmij hebben ze hem er maanden om moeten voorbereiden als ik zie hoe ernstig verslaafd hij was.
filmpjes zijn matig.. maar ik verwachte niks anders de helft wat er gezegd word klopt niet/onvolledig. En die gast moet es prioriteiten leren stellen. Enige grappige was de comments bij de filmpjes op youtube zoals deze:

yamalynx (11 minutes ago)
Shut up, kill the wife and loot her body for epics
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147287

Crowmeister schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 11:10:
[...]

Ik, Hydra en JimBrans afaik

Heb een Shaman - Nighthoof (65 nu) Horde
een Warrior - Tisalia (60) Alliance
Ik speel

Op Pharalax : Alliance AS Human Paladin
en Achelle : Alliance AD Human Warlock

Beide lid van The Flaming Ruby en 60+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:28
Anoniem: 33272 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 20:54:
[...]

filmpjes zijn matig.. maar ik verwachte niks anders de helft wat er gezegd word klopt niet/onvolledig. En die gast moet es prioriteiten leren stellen. Enige grappige was de comments bij de filmpjes op youtube zoals deze:

yamalynx (11 minutes ago)
Shut up, kill the wife and loot her body for epics
_O-
ook apart.. ze shredden de cd's.. die liggen bij mij ook in de kast. om te spelen heb je geen cd's nodig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 21-06 13:37

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Echt wtf? Waarom zeggen mensen dat je speelt met een computer, WoW is juist veel meer socialer dan andere dingen..

En die doctor is ook een mafkees. En Banks is nog dommer dan ik dacht. Trouwens, 40 uur per week? Dat is 6 uren per dag, dat valt wel mee, heb de afgelopen 2 weken wel heel wat meer gespeeld.

"Are you ready to kill Warcraft"

NO YOU INFADEL!

Pfoeh he, dat is echt kansloos...

[ Voor 58% gewijzigd door MrVegeta op 31-01-2007 23:49 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-06 22:09

junglebeast

hier staat iets

Zo veel mensen zijn al 70. Gratz aan allen!

Nu zat ik zo te denken. Hoe ver zou je kunnen lvlen in Azeroth naar lvl 70, en niet naar Outland gaat. Grinden op welke mobs (waar)? En hoe lang zou dat gaan duren? Ik denk wel dat je heel veel tijd nodig hebt om dit te onderzoeken en zelfs te gaan doen, maar gooi een wat berekeningen deze kant op.

Heb ook deze vraag gesteld op wow-europe.com, en daar kwam ik achter dat er toch niet de juiste mobs zijn om dit te proberen. Rond Karazhan zijn wel lvl 70 mobs, denk dat je daar een stel guildie voor nodig hebt.

Ff wat met excel zitten spelen een exp chart.

http://hoogenboom.tomaatnet.nl/wowgrindingto70chart.htm

[ Voor 34% gewijzigd door junglebeast op 01-02-2007 05:55 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86561

[...]

Deze is ook leuk:
Link mij jou interface eens als je wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 07:39
Gisteravond dan eindelijk 70 gedinged. Meteen flying mount gehaald. Ik heb nu nog 1000G over en nog hele stapel quests in Netherstorm en alles in Shadowmoon Valley.

Maar damn wat is 60% traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Kaap schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 07:51:
Gisteravond dan eindelijk 70 gedinged. Meteen flying mount gehaald. Ik heb nu nog 1000G over en nog hele stapel quests in Netherstorm en alles in Shadowmoon Valley.

Maar damn wat is 60% traag.
erg he, mja nog steeds ben je af en toe wel sneller omdat je niet om hoeft te lopen, bijvoorbeeld van netherstrom naar shadowmoon vliegen gewoon over de map recht naar beneden ^^

ik heb gisteren in 3 uurtjes alweer 300 gold verdiend met questen en wat geluk (greens en blues)
gaat best hard, gemiddeld 12 gold per quest en vaak nog wat grinden erbij

kom nu ook quests tegen met 20 gold reward o_O

zut nu weer op de 2100 gold en heb alleen de netherdrake questchain gedaan tot de voorlaatste (group quest) en 4 questjes in netherstorm, heb in netherstrom nog 3 volledige questhubs met quests te doen en ook nog een zooi in blade's edge

[ Voor 14% gewijzigd door Bokkie op 01-02-2007 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Anoniem: 86561 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 07:50:
[...]

Link mij jou interface eens als je wilt :)
Zijn mensen zelf tegenwoordig te lui om een interface in elkaar de zitten ofzo? Als je zoekt op cosmos, nurfed, photek of wat dan ook op de addonsites, dan zie je ook voorbeelden hoe het kan worden..
Expirimenteren kan geen kwaad hoor.

Verwacht ook maar niet dat je je interface meteen goed werkend hebt. Voordat ik mijn oude interface(nu weer classic blizzard bars, veel fijner) een beetje goed op orde had had ik er toch wel zo'n 6 uur aan gesleuteld :P. Zal wel een screen meeposten als ik een recente kan vinden.
Afbeeldingslocatie: http://img479.imageshack.us/img479/4855/70os4.th.jpg

Deze UI package is gewoon PhotekUI als ik het goed heb. Verder vreet zo'n UI package veel meer ram dan gewoon losse addons.

Anyway, vandaag/morgen effe doorgrinden met Kurenai, faction in Nagrand. Heb gister 2 uurtjes gegrind en heb 8k gedaan. Nu heb ik 100 rep in revered, dat is aanstaande zaterdag exalted worden..
Gnome @ bok/geit/whatever = huge!

Gnomes hebben zoiezo al de grootste mounts, dusja. :)

[ Voor 8% gewijzigd door enira op 01-02-2007 08:47 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Bokkie schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 08:08:
[...]
ik heb gisteren in 3 uurtjes alweer 300 gold verdiend met questen en wat geluk (greens en blues)
gaat best hard, gemiddeld 12 gold per quest en vaak nog wat grinden erbij
Gisteren Shadow Labyrinth in voor Karazhan attunement en daar heb ik 80g verdiend ofzo, zat één quest bij voor een blue item en 24g. =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188900

ik ben geen rep aan het grinden maar ik farm van die tokens.
ik heb al 100/100 Battle tokens
En heb pas 3/20 Research tokens
Giev epic geit :)

Verder ben ik al op 40% naar 68
en ik heb alle quests in deze gebieden nog:

Nagrand
Blade edge's mountains
Shadowmoon Valley
Netherstorm

Dus de weg naar 70 wordt redelijk makkelijk lijkt mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
jarnotjuh schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 08:37:
[...]

Zijn mensen zelf tegenwoordig te lui om een interface in elkaar de zitten ofzo? Als je zoekt op cosmos, nurfed, photek of wat dan ook op de addonsites, dan zie je ook voorbeelden hoe het kan worden..
Expirimenteren kan geen kwaad hoor.
Ik baal er van dat er nog geen nieuwe versie is van Discord. Discordbars en Discordunitframes waren echt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Hehe, ik heb gisteren mijn eigen guild opgezet. Geen idee of het wat gaat worden, maar is wel grappig tot nu toe. Wel lastig om te bepalen of iemand een officer kan worden zodat die enigzins mee kan helpen met het wel en wee van de guild. Maar ook daar geven we wel een draai aan.

Ook nog ff een maatje in Felwood geholpen, krijg ik een whisper of ik niet even kan komen helpen met een gankende priest. Dus op het paard gesprongen en richting zuiden afgereisd en verstopt achter een boompje. Even wachten totdat de priest weer terug kwam en toen er vol op gesprongen. Was echt grappig om te zien. Staat die priest die gast te bestoken met van alles en nog wat, kiep ik zo, zonder problemen, al mijn dots op em. 4 seconden later lag ie plat. Gerechtigheid, soms doet dat echt wel goed >:)

Naja, van het weekend maar eens op zoek naar wat guildies, ik wil natuurlijk wel wat te commanderen hebben :P

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Kaap schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 09:19:
[...]

Ik baal er van dat er nog geen nieuwe versie is van Discord. Discordbars en Discordunitframes waren echt super.
kwestie van gewenning, ben tegenwoordig full ace2 modded :P

ag_unitframes
bartender3

even wennen, vroeger had ik flexbar maar met de ui lock van tegenwoordig in combat kan ik toch de extra functionaliteit niet gebruiken
enige wat ik mis in bartender is dat ik de buttons niet los kan halen, maar vastzit aan aan 10 bars van 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Bokkie schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 09:31:
[...]

kwestie van gewenning, ben tegenwoordig full ace2 modded :P

ag_unitframes
bartender3

even wennen, vroeger had ik flexbar maar met de ui lock van tegenwoordig in combat kan ik toch de extra functionaliteit niet gebruiken
enige wat ik mis in bartender is dat ik de buttons niet los kan halen, maar vastzit aan aan 10 bars van 12
Ik heb AG getest maar baalde van dat minimap menu om doorheen te manouvreren. Tevens vind ik dat je het toch niet zo kunt aanpassen als dat je met Discord kon. Met Discord unitframes kon je werkelijk alles naar eigen wens aanpassen. Textures, fonts, van alles zelf verplaatsen naar de gewenste positie. Dat mis ik toch bij Perl en AG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-05 10:55
Het wordt afzien voor mij de komende dagen, m'n PC heeft het begeven. :( Had van die mooie plannen om met mijn draenei de laatste quests af te ronden en dan de deadmines op te zoeken :P Was net in een nieuw gebied aangekomen (Blade Edge Mountains) met mijn warlock. Dit zag er weer erg origineel uit :)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:39

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Bokkie schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 08:08:
[...]
zut nu weer op de 2100 gold en heb alleen de netherdrake questchain gedaan tot de voorlaatste (group quest) en 4 questjes in netherstorm, heb in netherstrom nog 3 volledige questhubs met quests te doen en ook nog een zooi in blade's edge
Hoe gaan die questen ongeveer, en wat is het "moeilijkste" dat je moet doen om die netherdrake te verkijgen, moet je daarvoor een raid in, of is de drake met een 5 mans party ook te verkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:50
Bizzarro schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 10:13:
[...]

Hoe gaan die questen ongeveer, en wat is het "moeilijkste" dat je moet doen om die netherdrake te verkijgen, moet je daarvoor een raid in, of is de drake met een 5 mans party ook te verkrijgen?
Netherdrake zit nog niet in het spel(alleen pvp draak geloof ik), en met de netherdrake questline kan je nog maar neutral worden, word hopelijk binnenkort met een patch uitgebreidt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Kaap schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 09:19:
[...]

idd, wacht met smart op DUB (opvolger en samenvoeging van alle discord mods)... misschien niet de lichtste addons die er zijn maar wel geweldig instelbaar en 't voelt gewoon solide aan... (gebruikte zelf alleen actionbars en unitframes btw)

Ik gebruik nu Bongos (want ik heb switchende bars nodig in combat en dat werkte niet meer met DAB), werkt opzich ook prima, maar DAB was veel beter instelbaar (als je eenmaal wist hoe alles werkt, je kon namelijk zoveel aanpassen :P)

Helaas doet de maker van Discord niet aan eta's en is ie ook vrij spaarzaam met mededelingen over de voortgang, hoop gezeur en gewhine over op 't forum daar... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Zijn de nieuwe instances goed te doen zonder prot build? Wil ff 5 dagen ofzo al die instances farmen zodat ik daarna hopelijk klaar ben en fulltime pvp kan, wil desnoods wel ff 5 dagen prot build rondlopen, als dat een stuk helpt. Heroic instances zullen wel erg moeilijk zijn met 5 man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

He he, leuk gz :)

Wat betreft die BoE itemsituatie. Hij heeft dat item opgestuurd en wilde graag dat ik het er niet meer over had ;-) Heb hem daarbij wel even gevraagd om het topic op te zoeken om te zien hoe men er in het algemeen over dacht, want hij was nog niet erg overtuigd van zijn selfishness (en wel van mijne).

Case closed dus en hopelijk gebeurt het niet weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Kaap schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 10:08:
[...]

Ik heb AG getest maar baalde van dat minimap menu om doorheen te manouvreren. Tevens vind ik dat je het toch niet zo kunt aanpassen als dat je met Discord kon. Met Discord unitframes kon je werkelijk alles naar eigen wens aanpassen. Textures, fonts, van alles zelf verplaatsen naar de gewenste positie. Dat mis ik toch bij Perl en AG.
klopt maar ben er nu wel aan gewent :) kijk wel of ik weer terugga naar discord als die er is
wat ik nu heb werkt prima en ben er tevreden over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:38

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Gisteren weer heerlijke druid momenten meegemaakt. Wat hebben we toch een survivability _/-\o_
Op lvl 46 een escort quest gedaan. Kwamen er 3 lvl 47-48 mobs op ons af en per ongeluk ook nog een lvl 50 wolf (Hinterlands)... en gewoon overleven :D

Op lvl 47 Gammerita (48 elite) en een lvl 50 turtle die ook agro'de gesolo'd. 2 elites van mijn level is geen probleem. Zoveel classes kunnen dat niet denk ik. Locks wel natuurlijk. Hunters wellicht ook. Welke classes kunnen nog meer dit soort dingen doen? Ik zag laatst een rogue een elite van zijn eigen level pakken en die was meer dan de helft van zijn hp kwijt toen de mob dood was. 2 tegelijk had 'm never nooit gelukt.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zweer toch nog wel bij x-perl frames. De range-detection ooooownt voor healing. en alle informatie die je nodig hebt is aanwezig. Daarbij kun je alle onzinnige troep uitzetten (3d bewegende icons, lol...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Gisteren avond weer met wat guildies naar ST geweest. We waren een hele tijd met 5, maar op een gegeven moment moest er 1 weg. Aangezien het toch wel lekker ging, zijn we gewoon met 4 door gegaan. Uiteindelijk bij die laatste draak (die slaapt) 1x een wipe, maar dat kwam omdat mijn Innervate nog op cooldown zat. Jammer, maar daarna ging het weer soepel. Dropte aardig wat items, ook nog leuke gloves voor mij, verder eigenlijk veel Mail.

Toch ook altijd leuk om te horen dat je healing "super", "great" enzovoorts is. :D En dat terwijl ik nu 100% feral ben, met alleen wat +Int en +Healing gear.

Daarna nog even begonnen met mijn level 11 Nightelf Hunter aan de tocht naar Bloodelf gebied, want ik wil zo'n draak hebben. Aller eerst omdat niet iedere Nightelf die heeft, en mij lijkt de Firebreath (ofzo) die het beest heeft, ook wel leuk.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

FunkyTrip schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 10:55:
Gisteren weer heerlijke druid momenten meegemaakt. Wat hebben we toch een survivability _/-\o_
Op lvl 46 een escort quest gedaan. Kwamen er 3 lvl 47-48 mobs op ons af en per ongeluk ook nog een lvl 50 wolf (Hinterlands)... en gewoon overleven :D

Op lvl 47 Gammerita (48 elite) en een lvl 50 turtle die ook agro'de gesolo'd. 2 elites van mijn level is geen probleem. Zoveel classes kunnen dat niet denk ik. Locks wel natuurlijk. Hunters wellicht ook. Welke classes kunnen nog meer dit soort dingen doen? Ik zag laatst een rogue een elite van zijn eigen level pakken en die was meer dan de helft van zijn hp kwijt toen de mob dood was. 2 tegelijk had 'm never nooit gelukt.
Als mage is het heel afhankelijk van hoeveel ruimte je hebt om te kiten, en of de mob/adds onder je crowd control mogelijkheden vallen. En als de slow spell werkt kan je soms heel gemakkelijk group quests in je eentje doen. Punt voor mages is een beetje dat als ze eenmaal tikken krijgen, en niet meer (makkelijk) naar range kunnen, het gevecht snel afgelopen MOET zijn, anders gaat het toch echt vaut. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Perox schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 11:18:
Als mage is het heel afhankelijk van hoeveel ruimte je hebt om te kiten, en of de mob/adds onder je crowd control mogelijkheden vallen. En als de slow spell werkt kan je soms heel gemakkelijk group quests in je eentje doen. Punt voor mages is een beetje dat als ze eenmaal tikken krijgen, en niet meer (makkelijk) naar range kunnen, het gevecht snel afgelopen MOET zijn, anders gaat het toch echt vaut. :P
Ja, dat heb eergisteren ook gemerkt. Ik ben nog laag level. Ik had een group quest voor 2 personen om een elite-mob in Ghostlands te killen (rechtsbovenin in de map). Op lvl 11 kreeg ik het maar niet voor elkaar om dat beest te killen. Toen ik level 12 werd de quest opnieuw gedaan en toen was het toch een stuk makkelijker door o.a. de frost nova skill die ik nog niet gehaald had. Toen ging het killen wel gewoon goed. Het was zelfs makkelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Als mage kun je in principe uit vrijwel elke situatie ontsnappen en wegkomen. Dat is dan ook niet iets waar mages over klagen. Het doel is normaal gesproken om mobs te killen en niet om weg te rennen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-06 14:28

RaseriaN

So much choices..

Ik kan als Rogue elites van hoger level wel aan, mits deze niet stun immune is.
Als deze wel stun immune is zal ik toch wat extra poisons/health potions gaan nemen om het te halen ;)

Niks leukers dan een dikke elite neer rushen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Laatst online: 09:03
FunkyTrip schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 10:55:

zal ook liggen dattet lagere lvl elites zijn, het lukte mij bv maar net om die witte elite beer in Winterspring te soloen op mn hunter toen hij 59 was. Was met mn priest denk ik nooit gelukt, maar kon wel makkelijk dus die schildpad "Gammerita" solo-en met mn priest toendertijd (ben ff vergeten welk lvl ik zelf toen was, best lang geleden namelijk ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

De ene lvl 59 elite is de andere niet :)
Vooral in WS scheelt het heel erg. De ene draak leg je zo om als warlock zijnde, de andere wordt echt heeeel erg lastig :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Helox-in-a-box schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 11:31:
[...]

zal ook liggen dattet lagere lvl elites zijn, het lukte mij bv maar net om die witte elite beer in Winterspring te soloen op mn hunter toen hij 59 was. Was met mn priest denk ik nooit gelukt, maar kon wel makkelijk dus die schildpad "Gammerita" solo-en met mn priest toendertijd (ben ff vergeten welk lvl ik zelf toen was, best lang geleden namelijk ;))
Met mijn rogue kon ik Gammerita ook easy soloen, de meeste mobs elite mobs overigens wel (zelfs enkele lvls hoger) als ze maar niet stun/gouge/evt crippling poison immune zijn. Met mijn shadowpriest ging het ook maar dat was een stuk closer, magoed toen had je ook nauwelijks dmg gear. Met m'n warrior lukte dat noway.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
RaseriaN schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 11:30:
[...]

Ik kan als Rogue elites van hoger level wel aan, mits deze niet stun immune is.
Als deze wel stun immune is zal ik toch wat extra poisons/health potions gaan nemen om het te halen ;)

Niks leukers dan een dikke elite neer rushen :Y)
mja laatst moest ik een elite pakken voor group quest

5cp ks => block
no sweat, evasion aan pot slikken voor de klappen en wachten op de cooldown

ks => parry o_O wtf : }:| vanish en wegwezen

sta je dan met je end tier combat talent "Surprise attacks" Your finsihing moves can no longer be dodged :X :'(

trouwens de Elites in TBC zijn veel sterker dan in de vintage wow, ook de rare elites

[ Voor 6% gewijzigd door Bokkie op 01-02-2007 11:39 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, one-liners, offtopic posts, en flames horen niet in dit topic thuis!