Het Grote World of Warcraft topic - Deel 102 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.043 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:51
Ik heb geleerd mijn mage niet meer te parkeren in de grootste quest hub van een bepaalde regio.
Elke keer dat ik inlog heb ik al wispers voor portals en/of water nog voor mijn UI deftig geladen is |:(

Te zeggen dat ik voor mezelf in feite geen water meer conjure, ik koop gewoon dat draenei
filtered spul tot ik zelf weer iets beter kan maken. Goud komt toch genoeg binnen om het
te betalen en er is minder tijd nodig om te drinken aangezien er meer mana wordt aangevuld.

Jammer genoeg zien andere spelers het niet zo, het mag slechter zijn zolang het maar gratis is ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whuzz schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 09:42:
[...]

Precies.
Er zijn een paar voorbeelden te noemen waar de community wel degelijk gelijk had overigens, maar over het algemeen geld dat de devs de code schrijven en ook het best begrijpen hoe bepaalde dingen zich verhouden. Natuurlijk gebeuren er wel eens dingen die niet handig zijn en meestal worden die ook weer terug gedraaid. Maar veelal kunnen de devs veel meer het geheel overzien dan de community zelf.

Ik speel zelf al vanaf het begin mage. Ik heb ook andere classes gespeeld, bijna allemaal zelfs, maar meer met als doel om die class te kennen en dat te gebruiken op mijn mage(s) dan om van zo'n class een main te maken.
Ik ken de mage-class dus door-en-door. En soms maken de devs veranderingen waar ik als mage best even pissig om ben en niet van snap wat het nut er van in. De devs hebben echter het overzicht en kennen gezamelijk élke class meer door-en-door dan welke simpele wow-speler dan ook, terwijl ik slechts die éne class zo goed ken.

Denk ik dat alles perfect is? Welnee. Fix blink, fix ignite, fix WE, fix AM. Er is genoeg te doen voor de devs. Maar al dat gezeur over dat ze er niets van snappen en een puinhoop van maken is gewoon onzin.
Aan de ene kant heb je wel gelijk. Aan de andere kant denk ik dat er zeker wel een redelijk aantal spelers zijn die een beter inzicht hebben in hun klasse en/of in class balance dan de devs dat hebben. Simpelweg vanwege het feit dat er in Europa & Amerika in totaal 3.5 miljoen spelers zijn, terwijl er maar pak 'm beet 50 developers zijn. En bovendien spelen de "spelers" het spel waarschijnlijk veeeeel meer dan de devs.

Oftewel, het komt regelmatig voor dat er wel een inzichtvolle post van een speler op de forums staat, die eigenlijk niet genegeerd moet worden. En toevallig zijn dat vaak de posts die dan veel respons krijgen omdat andere spelers het probleem en de uitleg herkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Resistance_NL schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 09:51:
Dat gezeur over balance enzo altijd. Je zou haast geloven dat de gemiddelde speler het volgende denkt:

"Alle klassen zijn overpowered, behalve de klasse die ik speel".

Na veel wikken en wegen besluiten ze dan uiteindelijk om een andere klasse te gaan spelen, om er daarna achter te komen dat die andere klasse ook nadelen heeft.
tsja uiteindelijk denkt iedereen dat hij "De Held" is, dat is ook de bedoeling van het spel toch? En als dan je arse zwaar gewhooped wordt is het raar natuurlijk want hoe kan de held nou ge nubybashed worder?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Kapoen schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:07:
Ik heb geleerd mijn mage niet meer te parkeren in de grootste quest hub van een bepaalde regio.
Elke keer dat ik inlog heb ik al wispers voor portals en/of water nog voor mijn UI deftig geladen is |:(

Te zeggen dat ik voor mezelf in feite geen water meer conjure, ik koop gewoon dat draenei
filtered spul tot ik zelf weer iets beter kan maken. Goud komt toch genoeg binnen om het
te betalen en er is minder tijd nodig om te drinken aangezien er meer mana wordt aangevuld.

Jammer genoeg zien andere spelers het niet zo, het mag slechter zijn zolang het maar gratis is ;)
Ik koop ook gewoon het beste water/eten dat er te vinden is. Die paar G kan nou ook niet echt boeien (geld stroomt binnen in Outlands als je aan het questen bent).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:59

Phydomir

Dennis

rodie83 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:02:
[...]

Pounce en dan shred? Is dat niet zonde? Shred crit bij mij nou niet echt harder dan mangle, terwijl shred veel meer energy kost (ik heb er dan ook geen talents in, moge ook duidelijk zijn). Overigens blijf ik stiekem ook wel bij de combinatie van tiger's fury - ravage - rake - mangle - rip/FB afhankelijk van type mob. Vooral de tiger's fury - ravage crit rustig voor 1600-1800 en in PvP op cloth users zelfs voor 2200. Dat is zodanig veel damage output ineens dat je snller gaat dan met bleed combo's. Niettemin ben je wel veel meer afhankelijk van crits, maar met ongeveer 30% critkans is dat best aanvaardbaar.
Ik kan direct achter elkaar mijn pounce - shred - mangle combinatie doen. Of in ieder geval binnen de tijd dat de mob stunned is. Hierdoor is de mob of 50-25% health (afhankelijk van de crits) en heb ik nog geen enkele dmg gehad.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
(jarig!)
redfoxert schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:04:
Ik en wat vrienden zijn al langer van plan om Genjuros te verlaten voor een ander realm. Verschillende oorzaken waar ik nu verder niet op in wil gaan.

Ons oog is op het realm Shadowmoon gevallen. Zijn er mensen hier die er wat meer over kunnen vertellen ? Het gaat hier om de Horde side van het verhaal.

Vragen die bij ons opkomen:

- atmosfeer, vriendelijk of hostile.
- herkomst van spelers, welke landen komt iedereen vandaan (of iig de meerderheden).
- PvP status, veel ganken of juist niet.
- Nederlandse guilds ?
Edit: nvm, horde en ik alliance :X

[ Voor 26% gewijzigd door rodie83 op 26-01-2007 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik en wat vrienden zijn al langer van plan om Genjuros te verlaten voor een ander realm. Verschillende oorzaken waar ik nu verder niet op in wil gaan.

Ons oog is op het realm Shadowmoon gevallen. Zijn er mensen hier die er wat meer over kunnen vertellen ? Het gaat hier om de Horde side van het verhaal.

- herkomst van spelers, welke landen komt iedereen vandaan (of iig de meerderheden).
- Nederlandse guilds ?
Ik kan ze wel over Trollbane beantwoorden :)

- Atmosfeer is leuk & gezellig, met de nodige drama natuurlijk.
- Nederland, Belgié, Engeland, Zweden, Noorwegen, Denemarken. Kortom, vrijwel alleen internationaal geörienteerde landen.
- Normaal wordt er gezond gepvped, maar in Outland vrijwel niet so far.
- Veel Nederlandse spelers en ex Nederlandse guilds, maar de grote Nederlandse guilds Exomna en Blackraven zijn overgegaan in The Inner Circle, The Remains, Underworld Dreams en Drama. Van The Remains en Drama weet ik dat ze nu intenationaal zijn. GEK is wel volop Nederlands nog.
- NEEEED horde :P Alliance is zwaar in de meerderheid op Trollbane. Niet op een vervelende manier though, de meeste zijn erg liev <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 08:04:
Wil niet arrogant zijn, maar met een master in game & media technologie, een vloeiende beheersing van vier talen en een iq van 142 irriteer erger ik me ook aan je posts. Dit is een publiek forum. Je kunt niet gaan verwachten dat iedereen de dingen tussen de regels ziet die alleen in jouw belevingswereld bestaan.
Tot zover de vloeiende beheersing. Weet je waar ik mij aan erger? Aan het feit dat mensen mij op ongegronde redenen flamen. Ik probeer gewoon normaal iets te vertellen, wordt verkeerd geinterpreteerd en hoppa, flamen maar. Natuurlijk kan ik niet van iedereen verwachten dat ze het snappen. Wat ik wel kan verwachten is dat als je het niet snapt, je je mond houd OF vraagt wat ik bedoel, simpel toch?
Maargoed, ik zal niks meer zeggen aangezien heel veel mensen zich "ergeren". Wat ze alleen vergeten is dat het tot stand komt doordat ik moet uitleggen wat ik bedoel omdat sommige mensen dat in 1e instantie niet snappen en dat ik daardoor irritant overkom. Denk daar maar eens over na

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 09:12

- Nederlandse guilds ?
- Auction House activity, veel of juist weinig spul tegen hoge/lage prijzen.
Ik heb er op gezeten maar was blij dat ik er weg kon naar Magtheridon (server met de grootste e-peen |:( ). Maar Shadow Moon zit barstensvol met van die Tsjechen en Russen. Als je het leuk vind om daar te spelen be my guest :P

Tis alleen wel al bijna een jaar geleden dat ik er van af ben verhuisd maar me broertje speelt er nog wel is op en zegt dat ze nog steeds Russisch en Tsjechies praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:51

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 07:34:
[...]
...maar het boeit me nix, omdat ik denk: haha, weer zo een stakkertje die denk dat hij het weet, maar totaal niet weet waar die over praat ;)
Vinden we elkaar een stakkertje, mooi, opgelost.

/ignore nawintjuh

On topic: Gisteren heb ik voor t eerst wat gePvP'd in AB en WSG, speel normaal alleen PvE. Maar nu kan ik nergens vinden of je op lagere levels (ben lvl44) ook al leuk spul kunt kopen voor je honor tokens? Alle info die ik vind gaat over lvl60 en hoger spul. Kent iemand een meer compleet overzicht van dingen die je van je honor kunt kopen?

Over powerlevelen gesproken: gisteren liep er op Shadowsong al een lvl64 Draenei rond 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door SnoeiKoei op 26-01-2007 10:24 . Reden: powerlevelen ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:15:
[...]

Tot zover de vloeiende beheersing.
ir·ri·te·ren (ov.ww., ook abs.)
1 ergeren
2 sterk prikkelen

Welkom op mijn ignorelist. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
rodie83 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:10:
[...]

Edit: nvm, horde en ik alliance :X
Ik wil juist WEG van Greekjuros :) Schijt server, teveel Alliance (of te weinig Horde, net wat je wilt) en onderling is Horde een en al drama.

En ik ben je vast al een keer tegengekomen met mn warrior :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 09:55:
[...]

Ik heb die post ook gelezen en die bevalt me heel erg. Doe nu meestal.
Pounce, Shred, Mangle, Rake en afhankelijk van hoeveel ik crit een FB of Rip.

Eigenlijk zou ik eerst een Magle moeten doen en dan een Shred, maar dat red ik qua stun/energy tijd niet. Meestal is het ook zo dat of Shred of Magle wel crit (bijna 30% crit chance), als ze allebij critten is het helemaal feest :D
Ik heb op mijn druid geen probleem met de combo Pounce - Feral Fearie Fire - Mangle - Shred, proct OoC, dan kan er nog een Shred bij. En dat alles in de 4 seconden stun. Met de mangle debuff crit Shred echt wel meer dan Mangle. Mangle crit is zo'n 800-1000dmg, een Shred crit zo'n 1.4k (uit m'n hoofd). Dit is met 1400AP (ja precies 1400 :P) Afhankelijk van wat voor mob het is, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Bomen Zijn Relaxed op Bloodscalp kan ook nog wel wat fanatieke goede spelers gebruiken, afhankelijk van class ofcourse ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:14:
[...]

Ik kan ze wel over Trollbane beantwoorden :)

- Atmosfeer is leuk & gezellig, met de nodige drama natuurlijk.
- Nederland, Belgié, Engeland, Zweden, Noorwegen, Denemarken. Kortom, vrijwel alleen internationaal geörienteerde landen.
- Normaal wordt er gezond gepvped, maar in Outland vrijwel niet so far.
- Veel Nederlandse spelers en ex Nederlandse guilds, maar de grote Nederlandse guilds Exomna en Blackraven zijn overgegaan in The Inner Circle, The Remains, Underworld Dreams en Drama. Van The Remains en Drama weet ik dat ze nu intenationaal zijn. GEK is wel volop Nederlands nog.
- NEEEED horde :P Alliance is zwaar in de meerderheid op Trollbane. Niet op een vervelende manier though, de meeste zijn erg liev <3
Trollbane :

Total Alliance: 9,521 - 86%
Total Horde: 1,559 - 14%

Hoezo scheef ??? Dan heeft Genjuros nog meer Horde players :) Kan ik net zo goed daar blijven.
KeeZ schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:24:
Bomen Zijn Relaxed op Bloodscalp kan ook nog wel wat fanatieke goede spelers gebruiken, afhankelijk van class ofcourse ;)
Wat versta je onder fanatiek ? Ik ben GM geweest van een guild die tot en met BWL gecleared heeft. 6 dagen in de week raiden aan het eind, geen zin meer om verder te gaan daar mee. Kost me teveel tijd en ik heb geen zin meer mn vrije tijd teveel op te offeren.

Sowieso kan ik (en mijn vriendin) pas vanaf een uur of 20:30-21:00 joinen voor raids.

Classes die mee zouden gaan:

- Warrior x2 (waarvan 1x 4/8 Tier2, Thunderfury, andere zooi epics, previous MT van guild)
- Warlock x3
- Priest x3
- Mage x3
- Shaman x2
- Rogue x1

Hiervan zijn 6 mains en de rest alts, de meeste mains hebben meerdere Tier2 gear sets, al dan niet half compleet.

[ Voor 30% gewijzigd door redfoxert op 26-01-2007 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:20:
[...]

ir·ri·te·ren (ov.ww., ook abs.)
1 ergeren
2 sterk prikkelen

Welkom op mijn ignorelist. :)
"irriteren aan" bestaat niet :P

Het is "irriteren" of "ergeren aan"..

De post irriteert je (wat niet kan want een post doet niet zoveel :P) of je ergert je aan de post (correct) ;)

Hoi op je ignorelijst! :P

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 26-01-2007 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijze Vos
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-02 22:17
redfoxert schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:21:
[...]

Ik wil juist WEG van Greekjuros :) Schijt server, teveel Alliance (of te weinig Horde, net wat je wilt) en onderling is Horde een en al drama.

En ik ben je vast al een keer tegengekomen met mn warrior :)
Mja, ik ben er ook weggegaan. (Keldarn, UD Priest, Malediction.) Verruild voor alliance op Silvermoon (PVE), goeie keuze geweest lijkt het.

Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:33:
[...]

"irriteren aan" bestaat niet :P

Het is "irriteren" of "ergeren aan"..

De post irriteert je (wat niet kan want een post doet niet zoveel :P) of je ergert je aan de post (correct) ;)

Hoi op je ignorelijst! :P
Na ja, details heb je altijd :P

Heb je Henge al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Modbreak:Kan het nu afgelopen zijn met het offtopic geblaat en die flamewar in de dop? Een plek om ruzie te maken gaan jullie maar ergens anders zoeken. :/

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:36:
[...]

Na ja, details heb je altijd :P

Heb je Henge al geprobeerd?
Nee nog niet, was volgens de site ook nog pre-beta, maar heb hem gebookmarked en hou hem in de gaten. Als ik al tijd heb om te spelen ben ik ook meer bezig met levelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Grijze Vos schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:34:
[...]

Mja, ik ben er ook weggegaan. (Keldarn, UD Priest, Malediction.) Verruild voor alliance op Silvermoon (PVE), goeie keuze geweest lijkt het.
Ah, ken ik nog wel ja :)

Meesten die weg willen zijn ex-Divine, komt je wellicht ook wel bekend voor. Rerollen is geen optie voor de meesten. Toch al te weinig tijd eigenlijk om te spelen en dan om compleet opnieuw te beginnen, nah, dat zie ik niet zitten en zeker niet snel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
redfoxert schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:40:
[...]

Ah, ken ik nog wel ja :)

Meesten die weg willen zijn ex-Divine, komt je wellicht ook wel bekend voor. Rerollen is geen optie voor de meesten. Toch al te weinig tijd eigenlijk om te spelen en dan om compleet opnieuw te beginnen, nah, dat zie ik niet zitten en zeker niet snel gebeuren.
psssst: chinezen boeren zijn voor 115 euro graag je vriend tot lvl 60.

Heb zelf een char op nieuwe server, nu rond de lvl 35. Een nieuwe srever is wel zo fijn, tenminste geen zergz0r van grote guilds met te sterke items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
evilpin0 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:45:
[...]

psssst: chinezen boeren zijn voor 115 euro graag je vriend tot lvl 60.

Heb zelf een char op nieuwe server, nu rond de lvl 35. Een nieuwe srever is wel zo fijn, tenminste geen zergz0r van grote guilds met te sterke items.
Voor 60 euro verhuis ik mn 3 level 60 (of hoger) wel liever zelf dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kris
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 08:39
Ben pas net begonnen met Wow als NE Hunter (lvl9 nu) en heb een paar vraagjes:

Ik loop nog rond bij de 2e stad en doe daar zoveel mogelijk quests, ik mis echter
een beetje een richting, waar moet ik me op gaan focussen.

- Op dit moment denk ik aan een Bow echter kan ik die niet gebruiken, ik dacht echter
dat NE Hunters die niet hoeven te leren maar direct al kunnen gebruiken
- Pets. Volgt vanaf level 10? Waar kan ik die beast taming skill leren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Kris schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:48:

Ik loop nog rond bij de 2e stad en doe daar zoveel mogelijk quests, ik mis echter

- Op dit moment denk ik aan een Bow echter kan ik die niet gebruiken, ik dacht echter
NE Hunters kunnen direct bow's gebruiken, kan zijn dat je een bow wil die te hoog is voor je level.
Pet kunnen inderdaad vanaf lvl 10. Daar hoort een quest bij die je in de voorstad van Darnasus krijgt.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
redfoxert schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:48:
[...]

Voor 60 euro verhuis ik mn 3 level 60 (of hoger) wel liever zelf dan :D
Een nieuwe server is voor mij altijd weer een nieuwe impulse, vooral als je niet zo vaak speelt is het er prettig als er nog geen epic twinked mensen rond lopen met teveel vrije tijd :) Gelukkig zag ik dat er ook niet zo veel warrior op mijn server waren, ook wel zo leuk.. :)

Al mijn oude chars/accounts geef ik altijd weg aan me broertje :)

Ik ben trouwens wel blij dat alliance nu ook shamans heeft, die zijn wel altijd goed te downen als warrior zijnde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:18
Kris schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:48:

- Gewoon de quests blijven volgen, dan kom je vanzelf ergens uit waar je hoort te komen
- Hunters kunnen bow/gun/crosbow gebruiken. Welke je gebruikt maakt zelden iets uit. Dwarf hunters hebben bijv 5 extra skill met guns, dus is het voor hun een klein voordeel om de rambo uit te hangen ipv de robin hood : )
- Op lvl 10 krijg je een serie quests van je huntertrainer. Gewoon lezen, de quests doen en dan leer je vanzelf hoe je een pet moet tamen, trainen en te vriend houden.
evilpin0 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:51:
[...]

Een nieuwe server is voor mij altijd weer een nieuwe impulse, vooral als je niet zo vaak speelt is het er prettig als er nog geen epic twinked mensen rond lopen met teveel vrije tijd :) Gelukkig zag ik dat er ook niet zo veel warrior op mijn server waren, ook wel zo leuk.. :)

Al mijn oude chars/accounts geef ik altijd weg aan me broertje :)

Ik ben trouwens wel blij dat alliance nu ook shamans heeft, die zijn wel altijd goed te downen als warrior zijnde :)
Tenzij het een resto shammie is : P

[ Voor 23% gewijzigd door ImdaMned op 26-01-2007 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:24:
[...]

Trollbane :

Hoezo scheef ??? Dan heeft Genjuros nog meer Horde players :) Kan ik net zo goed daar blijven.
Het is jouw keuze natuurlijk, maar imho is kwaliteit veeel belangrijker dan kwantiteit. Op trollbane heb ik het nog niet meegemaakt dat iemand niet even wilde groupen voor een quest spawn. Ook al alliance gasten tegen gekomen die mij hielpen een questspawn af te maken om vervolgens zelf op die spawn te wachten. Je zegt zelf al dat het daar "Greekjuros" is, op Trollbane zijn zulke dingen echt non-existant (de meeste horde komt van HUNscalp af, dus iedereen is daar nogal fel op). Hooguit eens een nubje die er een Nederlands zinnetje tegenaan gooit.

Maar goed, je moet maar zien :) Wilde alleen aangeven dat goeie horde-spelers op Trollbane welkom zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
ImdaMned schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:53:
[...]

[...]

Tenzij het een resto shammie is : P
restoration shaman? ... ms pls :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Kan zijn, maar een resto shammie loopt wel met een 1h + shield van 3000 armor te aaien. Ga je als warrior toch minder snel doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46

Iedere class heeft wel zijn voor en nadelen, ik heb diverse characters op level 60 (of hoger) dus ik kan t wel aardig vergelijken. Zo valt het op dat een warlock zoveel makkelijker speelt dan een warrior, warrior raakt bijvoorbeeld gemakkelijk in de problemen wanneer je 3 mobs op je hebt, een warlock heeft hier geen last van. Echter wanneer je in instances zit, waar mobs op cloth voor 2k hitten/critten heeft de warrior toch echt een groot voordeel vanwege z'n plate/shield/healing prio.

In pvp is het een ander verhaal, met mijn warlock slacht ik bijna iedereen af op destruction spec, ze kunnen de burst damage niet aan (Hier heb ik echt geen fear voor nodig.). Echter op mijn warrior kan ik ook flink wat keet schoppen, en zijn warlocks vaak niet zo moeilijk, omdat ik nou eenmaal Beserker rage heb :) Een beter voorbeeld is mijn mage echter, die heeft niet zulk mooi gear als de gemiddelde mage. In pvp heb ik absoluut geen kans tegen wie dan ook, ik lig in 1 crit plat, terwijl pve wise ik het natuurlijk veel makkelijker heb dan m'n warrior.

Kortom, het verschilt gewoon van class tot class waar je goed in bent en wat niet, en ik probeer dat dan ook uit te buiten. Dat een warlock in staat is een elite solo te doen, en een warrior niet... klopt, maar wat ik dan doe is een priest zoeken en samen met heb die elite een kopje kleiner maken, dat is vaak nog leuker ook. Klagen dat een warlock dan overpowered is doe ik dan dus ook niet. Het is een spelletje en als je dat leuk vindt moet je het vooral blijven spelen zoals je dat zelf wilt en niet gaan klagen over andere :)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Laatst online: 13-09 14:23

Whuzz

Dodgeball!

Modbreak:*snip*

Hartelijk dank voor het negeren van mijn modbreak van nog geen uur geleden.

Ik ben nu weer bezig in SHimmering Flats en Desolace... daar was ik al zooo lang niet meer geweest (iig niet voor grinden en quests) en ik was vergeten hoe dodelijk saai het daar is :X

[ Voor 50% gewijzigd door NMe op 26-01-2007 11:13 ]

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:53:
[...]

Het is jouw keuze natuurlijk, maar imho is kwaliteit veeel belangrijker dan kwantiteit. Op trollbane heb ik het nog niet meegemaakt dat iemand niet even wilde groupen voor een quest spawn. Ook al alliance gasten tegen gekomen die mij hielpen een questspawn af te maken om vervolgens zelf op die spawn te wachten. Je zegt zelf al dat het daar "Greekjuros" is, op Trollbane zijn zulke dingen echt non-existant (de meeste horde komt van HUNscalp af, dus iedereen is daar nogal fel op). Hooguit eens een nubje die er een Nederlands zinnetje tegenaan gooit.

Maar goed, je moet maar zien :) Wilde alleen aangeven dat goeie horde-spelers op Trollbane welkom zijn.
Onze insteek is om 1 of 2 keer in de week een raid te doen. Meer tijd kan ik er zelf niet voor vrijmaken aangezien je dan ook gebonden bent aan bepaalde tijden. De rest van de week spelen we ook wel maar meer voor de fun. Raiden is me in het verleden steeds meer tegen gaan zitten omdat het een 2e baan naast mn dayjob werd. Dat wil ik absoluut niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
redfoxert schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 11:03:
[...]

Onze insteek is om 1 of 2 keer in de week een raid te doen. Meer tijd kan ik er zelf niet voor vrijmaken aangezien je dan ook gebonden bent aan bepaalde tijden. De rest van de week spelen we ook wel maar meer voor de fun. Raiden is me in het verleden steeds meer tegen gaan zitten omdat het een 2e baan naast mn dayjob werd. Dat wil ik absoluut niet meer.
Dat verandert nu sowieso wel, aangezien veel raids nu 10-25 man zijn en dus veel makkelijker georganiseerd, ook zonder voorbereiding (10 man heb je in een beetje guild zo bij elkaar).

Dus dat is wel een goede ontwikkeling van TBC als je het mij vraagt.. eindelijk van die 40 man raids af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Bosmonster schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 11:05:
[...]

Dat verandert nu sowieso wel, aangezien veel raids nu 10-25 man zijn en dus veel makkelijker georganiseerd, ook zonder voorbereiding (10 man heb je in een beetje guild zo bij elkaar).

Dus dat is wel een goede ontwikkeling van TBC als je het mij vraagt.. eindelijk van die 40 man raids af.
Inderdaad, sowieso wil ik helemaal niks meer met guild management te maken hebben :) misschien ooit een keer classleader ofzo maar anderen mogen zich druk maken om wat mensen die je verder niet IRL kent :) Als ik geen tijd heb om te raiden mogen anderen het oplossen om toch een full raid te krijgen. Gewoon laid back spelen, zoals de meesten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Laatst online: 13-09 14:23

Whuzz

Dodgeball!

Bosmonster schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 11:05:

Precies mijn idee. Een goede ontwikkeling voor de wat meer casual spelers en de kleinere guilds. 10 man is heel simpel bij elkaar te krijgen en ook goed te balanceren.
Ik speel op een nieuwe server. 80% Belfs en Draenei. En dus (Belfs != Warrior) hebben we een zwaar tekort aan warriors. iig aan Horde side. We hebben maar 3 warriors in het guild, waarvan er maar 1 echt goed opschiet met lvlen. Ik zie ons voorlopig dus nog geen 40-man raid organiseren. Maar 10-25 man is wel goed te doen.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QuarK schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 21:26:
Zoals ook in de FAQ staat: hardware checksumming uitgezet?
Ja heb ik gedaan.. maar had niet het gewenste effect helaas...
Enig andere mogelijkheid die ik over het hoofd heb gezien, misschien?
Bedankt voor de hulp alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Whuzz schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:58:
[modbreak]*snip*

Hartelijk dank voor het negeren van mijn modbreak van nog geen uur geleden.[/]

Ik ben nu weer bezig in SHimmering Flats en Desolace... daar was ik al zooo lang niet meer geweest (iig niet voor grinden en quests) en ik was vergeten hoe dodelijk saai het daar is :X
Geen idee wat het met de mobbreak te maken heeft, maar inderdaad.. Die gebieden kunnen wel genomineerd worden voor meest inspiratieloze gebieden in WoW :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
vind tot nu toe Nagrand echt het mooiste gebied :)
ook vast wat warpflesh ingeslagen om burgers te maken :9 agi food ftw

gisteren 66 gedinged, Cloak of shadows is redelijk imba en maar 1 min cooldown >_<

Nagrand World PvP objective is wel grappig, alleen wel naar dat die bombs wel 100k damage op guards doen, maar niet op de spelers :P beetje nep

[ Voor 26% gewijzigd door Bokkie op 26-01-2007 11:24 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Dat gezeur over balance enzo altijd. Je zou haast geloven dat de gemiddelde speler het volgende denkt:

Na veel wikken en wegen besluiten ze dan uiteindelijk om een andere klasse te gaan spelen, om er daarna achter te komen dat die andere klasse ook nadelen heeft.
Eens, op een ding na: ik vind echt dat Hunters overpowered zijn, ondanks dat ik er 1 heb :P
johnnyv.nl schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 09:57:
Ik snapte ook nooit het gezeur van hunters (m'n eerste 60 was een tauren hunter) dat ze in melee zo slecht waren. Ik bedoel, daar is je class gewoon niet voor bedoeld (of tenminste, in mijn oogpunt niet) Zorg dan óf dat je ze als eerste raakt óf warstomp-wingclip-distracting shot en loop naar firing range :P
Ja, je hoort mij als mage ook niet klagen dat ik melee zo slecht ben :P
Kapoen schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:07:
Ja? Vaag, dat krijg ik echt nooit, alleen als ik in een party zit, maar dan is het niet meer dan logisch. De healer krijgt er sowieso 40 en roept maar als 'ie meer nodig heeft. Gewoon 'in the open' krijg ik nooit whispers. Denk dat op AD de meeste mensen gewoon zelf hun spul kopen. Ik ga ook gewoon level 65 water kopen, duurt eeuwen voordat je jezelf aangevuld hebt met dat level 60 water.
Trollbane :

Damn, en ik maar denken dat AD met z'n 4:1 ratio 'scheef' was. Gister hadden we ook wat moeite om Halaa terug te pakken, maar we hebben met 11 man Horde 20 man alliance weggejaagd. Er ontstond meteen een raid group met een leader en coordinatie, erg leuk om te zien. Krijg wel het idee dat Horde kant bij ons een voordeel heeft omdat veel Horde level 60+ spelers nogal enthousiast PvP-en. Gister ook nog met een guildy 2 alliance priests afgemaakt, een daarvan zit in m'n oude raidcomm en ik weet wat voor'n equipment hij heeft :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:17:
[...]

Over powerlevelen gesproken: gisteren liep er op Shadowsong al een lvl64 Draenei rond 8)7
http://img77.imageshack.us/img77/797/bepalaqu3.jpg

lvl 70 BE paladins o.O

5 dagen 20 hours played omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
als ik het zo goed lees in die guild chat is dat zon shared char aangezien zn group mate zegt "now its your turn to level my char"

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 12-09 11:04
dat is gewoon 12 uur per dag zo ongeveer(zelfs iets meer)

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Nhaixatael schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 11:31:
[...]

als ik het zo goed lees in die guild chat is dat zon shared char aangezien zn group mate zegt "now its your turn to level my char"
lvl 70, HET perfecte moment om met je belf pallie te gquiten : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Bokkie schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 11:23:
vind tot nu toe Nagrand echt het mooiste gebied :)
ook vast wat warpflesh ingeslagen om burgers te maken :9 agi food ftw

gisteren 66 gedinged, Cloak of shadows is redelijk imba en maar 1 min cooldown >_<

Nagrand World PvP objective is wel grappig, alleen wel naar dat die bombs wel 100k damage op guards doen, maar niet op de spelers :P beetje nep
Nagrand is op zich wel mooi, maar ook best eentonig imho. De grind quests iig :P (6x 30 animals killen........)

Ik vind zelf Zangarmarsh erg mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
[...]

Trollbane :

weet je wat dit lijstje betekend? dat meer alliance dan horde die count mod hebben geinstalleerd.. want noway dat het zo'n verschil is...

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

[...]

Dan nog vind ik het verdomd snel gedaan :)
Naar 60 in onder 8 dagen lukt me al niet eens, laat staan 70 in 6 ;)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 12-09 11:04
heuveltje schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 11:48:
[...]

Dan nog vind ik het verdomd snel gedaan :)
Naar 60 in onder 8 dagen lukt me al niet eens, laat staan 70 in 6 ;)
het is time played naar lvl 60 in 5 dagen kan wel als je weet wat te doen, maar dan kan je d'r nog best een maand over doen. Ik heb iig weer school dus heb weer tijd om flink te spelen :)

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
Kan iemand mij uitleggen wat ik precies heb aan rep bij de verschillende steden in Outlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:40

On_E

Housemusic

Ferreur schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 11:59:
Kan iemand mij uitleggen wat ik precies heb aan rep bij de verschillende steden in Outlands?
Kijk effe bij de verschillende quartermasters in die steden. ;)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzy
  • Laatst online: 12-09 19:51

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

Je kunt sowieso een aantal patterns, recipes en equipment en dat soort dingen kopen naar mate je meer rep krijgt. Verder openen er meer quests naar mate je meer rep hebt.

omnia mutantur, nihil interit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het nog meer mensen opgevallen dat er belachelijk weinig offhands droppen/te koop zijn van 61-70?
Mijn priest is honored met cenarion expedition en kan een vrij aardige 1h healing mace kopen, maar kan nergens een fatsoenlijke offhand vinden (die veel int/spi of healing moet hebben)
Tot die tijd heeft kopen weinig zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Even een add-on vraagje. Is er een add-on die de guild lijst om kan zetten naar een txt bestand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:28
[...]

Ik denk dat er bedoeld wordt dat het zijn beurt is om de ander zijn alt te powerlevelen. Wat dus zou inhouden dat deze Pala ge-powerleveled is. Dat lijkt mij de enige logsche verklaring om een char binnnen 6 days played op 70 te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Keys voor heroic dungeons

You need to be Revered with “Thrallmar” (Horde) or “Honor Hold” (Alliance). The key is called “Flamewrought Key”. You can get it at “Hellfire Peninsula” at Thrallmar (Horde) or Honor Hold (Alliance).

You need to be Revered with “Lower City” .The key is called “Auchenai Key”. You can get it at “Shattrath City” in the “Lower City”.

You need to be Revered with “The Sha'tar” .The key is called “Warpforged Key”. You can get it at “Shattrath City” in the “Lower City” or the “Terrace of Light”.

You need to be Revered with “Keepers of Time” .The key is called “Key of Time”. You can get it at “Tanaris” in the “Caverns of Time”.

You need to be Revered with “Cenarion Expedition” .The key is called “Reservoir Key”. You can get it at “Zangarmarsh” in the “Cenarion Refuge”.

voor de rest inderdaad gewoon quartermaster rewards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
Ik heb wel eens bij die quartermasters gekeken, maar daar heb ik Mark of Honor dingen nodig (bij HH in elk geval). Droppen deze in de instances waar je ook rep krijgt, of moet ik hier voor PVP'en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Ferreur schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 12:15:
Ik heb wel eens bij die quartermasters gekeken, maar daar heb ik Mark of Honor dingen nodig (bij HH in elk geval). Droppen deze in de instances waar je ook rep krijgt, of moet ik hier voor PVP'en?
Dat is de PvP quartermaster, deze heeft niets te zien met de quartermaster die bij de specifieke faction hoort :) En die marks krijg je inderdaad door te PvP-en. De faction quartermasters bieden hun items aan voor gold ipv marks.

[ Voor 12% gewijzigd door Kapoen op 26-01-2007 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
Dan heb ik inderdaad de verkeerde quartermaster, en ga ik vanavond even op zoek naar de goede. :)
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:57
Ferreur schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 12:15:
Bij HH wel, volgens mij had je bij Cenarion Refuge gewoon gold nodig, bij anderen weet ik het niet.

edit: wel ff refreshen als je post :P

[ Voor 4% gewijzigd door danslo op 26-01-2007 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Bokkie schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 12:13:
[...]

Keys voor heroic dungeons

You need to be Revered with “Thrallmar” (Horde) or “Honor Hold” (Alliance). The key is called “Flamewrought Key”. You can get it at “Hellfire Peninsula” at Thrallmar (Horde) or Honor Hold (Alliance).

You need to be Revered with “Lower City” .The key is called “Auchenai Key”. You can get it at “Shattrath City” in the “Lower City”.

You need to be Revered with “The Sha'tar” .The key is called “Warpforged Key”. You can get it at “Shattrath City” in the “Lower City” or the “Terrace of Light”.

You need to be Revered with “Keepers of Time” .The key is called “Key of Time”. You can get it at “Tanaris” in the “Caverns of Time”.

You need to be Revered with “Cenarion Expedition” .The key is called “Reservoir Key”. You can get it at “Zangarmarsh” in the “Cenarion Refuge”.

voor de rest inderdaad gewoon quartermaster rewards
Hoe geraak je eigenlijk voorbij honored bij deze factions? Tot nu toe ben ik honored bij Thrallmar en Cenarion, maar de instances geven geen rep meer. Ook die repeatable quest bij Cenarion werkt niet meer :? Kan ik alleen via questen mijn rep verhogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je krijgt als het goed eens weer rep van de hogere (level 68-70) dungeons (dus van de Shattered Halls voor Thallmar/Honor Hold etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Kapoen schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 12:25:
[...]

Hoe geraak je eigenlijk voorbij honored bij deze factions? Tot nu toe ben ik honored bij Thrallmar en Cenarion, maar de instances geven geen rep meer. Ook die repeatable quest bij Cenarion werkt niet meer :? Kan ik alleen via questen mijn rep verhogen?
Thrallmar moet je shattered halls voor gaan doen, die mobs geven rep tot aan exalted
Cenarion expedition gaat verder in Blade's Edge Mountains

voor de rest PVP rewards en gewoon dus de hogere level instances

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online

- Nederlandse guilds ?
- Auction House activity, veel of juist weinig spul tegen hoge/lage prijzen.
Ok ... Shadowmoon valt al af, aangezien blijkt dat er inderdaad nogal veel Russen en Tsjechen zitten. Ongeveer hetzelfde probleem als met Genjuros.

Wie heeft er wat meer informatie over Haomarush ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylisimo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-05 16:00
Heeft iemand nog een link naar een talent builder die ik lokaal kan gebruiken, dus niet via internet?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Ben je al level 70 dan?

Veel van de instances kan je pas verder farmen als je weer terecht bent gekomen in de level 70 instances. Bijv Honor Hold: Je doet de quests, raakt honored door de instances van level 60 (Ramparts en blood furnace) Je komt nou gewoon niet verder qua honor!

Als je 70 word en je de key van shatteredhalls krijgt kan je daar weer gaan spanken en meer rep halen, en poef zo revered!

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:07
Even een vraagje, kan je alleen Mark of Thrallmar krijgen door die tower pvp? en is die pvp vendor daar de enige die die marks inneemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Laatst online: 12-09 19:12
Dit heb ik gister even in elkaar gezet alleen moet ik de links nog even toevoegen maar dat zal ik zo even doen als ik pauze heb

Shattrath City
Lower City: Items --> Tailoring, Jewelcrafting, Alchemy
The Aldor: Items --> Blacksmithing, Jewelcrafting, Tailoring, Leatherworking
The Sha'tar: Items --> Enchanting, Jewelcrafting, Elchemy, Leatherworking

Outlands
Cenarion Expedition: Items --> Blacksmithing, Jewel Crafting, Enchanting, Leatherworking en Alchemy
Sporeggar: Items --> Alchemy
Kurenai: Items --> Leatherworking, Alchemy
Honor Hold: Items --> Jewel Crafting, Blacksmithing, Leatherworking
Keepers of Time: Items --> Enchanting, Leatherworking, Enchanting, Jewelcrafting
The Violet Eye: Items --> Jewelcrafting, Blacksmithing
The Scryers: Items --> Jewelcrafting, Alchemy, Tailoring, Leatherworking, Blacksmithing
The Scale of the Sands: Items --> Enchanting
The Consortium: Items --> Jewelcrafting, Leatherworking, Enchanting

[ Voor 65% gewijzigd door ErwienO op 26-01-2007 12:57 ]

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

zwAf schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 12:53:
Even een vraagje, kan je alleen Mark of Thrallmar krijgen door die tower pvp? en is die pvp vendor daar de enige die die marks inneemt?
Er is ook een Thrallmar PvP vendor in Zangarmash in dat trollen dorp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 09:21:
[...]

En is het een beetje een uitdaging? ik bedoel dan de bosses :)
Eerste drie ge-oneshot en toen kregen we Romulo & Julianne bij het theater, wat de lastigste van de drie is en dat ging net niet lekker met slechte groep setup en slechte spec. (3 fury wars, 1 shadow priest, 1 resto druid, 1 holy pala, 1 retr pala, 1 rogue (geen PvP spec), 1 Affliction Lock, 1 andere spec lock). We hadden niet veel keuze omdat men een beetje traag was met karazhan quest line.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

ff vraagje...zijn er ook tweakers die spelen op Teneras?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
ErwienO schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 12:56:
[...]
Shattrath City

Outlands
Cenarion Expedition: Items --> Blacksmithing, Jewel Crafting, Enchanting, Leatherworking en Alchemy
Keepers of Time: Items --> Enchanting, Leatherworking, Enchanting, Jewelcrafting
The Scryers: Items --> Jewelcrafting, Alchemy, Tailoring, Leatherworking, Blacksmithing
Daar zit ik dan met m'n engineering :( Toch maar eens Jewelcrafting bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Ferreur schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 13:18:
[...]

Het lijkt inderdaad nogal dat ze jewelcrafting gewoon als vervanger voor engineering hebben gebruikt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Ferreur schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 13:18:
[...]

Wat is Engineering ook weer ? :(

Ik ga skinning levellen dit weekend. Krijgt mn Leatherworker tenminste weer wat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
redfoxert schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 13:22:
[...]

Wat is Engineering ook weer ? :(
Dat is die ene prof. die Blizzard voor het gemak even helemaal vergeet. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minotic
  • Laatst online: 21-12-2022

Minotic

Mimimi

Frodo19 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 13:16:
ff vraagje...zijn er ook tweakers die spelen op Teneras?
Minotic, lvl6x undead warlock, aangenaam. Oh en het is Terenas =).

[ Voor 5% gewijzigd door Minotic op 26-01-2007 13:24 ]

Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:24
Bezint eer ge begint, ben zelf ook overgestapt op jewelcrafting en heb daarvoor mijn skinning gedropt.
Nu is mijn character jewel/ench, maar jewelcrafting omhoog brengen is een enorme pita.

De hoeveelheden thorium en mithril die je nodig hebt om 300 te bereiken zijn behoorlijk (+/- 150-200 van beide). Dit betekend dus dat je je of blauw moet betalen op AH of dat je zelf miner moet zijn of een miner alt moet hebben waarmee je uren en uren wilt grinden.

Mij valt het in ieder geval vies tegen. En die spullen die je maakt tot iig 270 jewelcrafting zijn alleen nuttig voor de lowbies en raak je amper kwijt. Ik heb een groot deel gevendored en de rest in de guildbank gegooit voor eventuele alts die mensen willen maken.

Ben nu intussen aangeland bij 280 jewelcrafting en besteed elke dag minstens een uur aan ore grinden, daar dit de enige goede manier van gems verkrijgen is in samenwerking met prospecting.

Misschien dat het later nog mooi wordt, maar op dit moment heb ik nog spijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Ferreur schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 13:23:
[...]

Ooooh die ! njah doen wij dat toch ook :)

Dr zijn al teveel Engineering posts geweest. Allemaal constructief, de meesten worden genegeerd of gelocked. Geweldig dat Engineering. Kheb mn Lil'Smokey nog gemaakt van de week, enige wat ik nog niet had. Verder alles voor Gnomish engineer, inclusief die rotzooi uit Molten Core en Zandalar. Verder is er niks mee en wat er is is waardeloos geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ferreur schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 13:23:
[...]

http://www.thottbot.com/?i=54285

DE reden dat ik Engineering zeker niet ga droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.P.
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-08 20:22
Als ze engineering interessant willen houden dan zullen ze echt een paar leuke goodies erin moeten stoppen. Een nieuwe transporter of andere leuke ingame hebbedingetjes. Anders is er echt weinig te beleven als engi in de outlands. Het zullen nooit echte uber-dingen zijn die ze kunnen craften, maar het waren juist de grappige dingen (bommetjes maken = rogue met AoE) die het beroep z'n charme gaven (en de repairbot natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Furio schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 13:24:
[...]

Minotic, lvl6x undead warlock, aangenaam. Oh en het is Terenas =).
ah yeah my bad :) ik zit bij alliance :) lvl62 NE hunter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:00
Vincentio schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 03:08:
Vandaag Caverns of Time: The Black Morass gedaan.
Wat een coole instance is dat. Echt geweldig, ik raad iedereen aan daar zo snel mogelijk te gaan kijken. Het is ook het laatste deel van Karazhan quest line.
Ook wat mooie items er vandaan, vooral deze trinket:
Scarab of the Infinite Cycle
En 8000 rep voor het completen van de quest van CoT :X
Hoe steekt die instance nu in elkaar, want was het niet zo dat bekende gebieden ofzo in tijd veranderde en dat je daar dan moest spelen ofzo?? :S Denk aan plaatje van Tarren Mill als human village ipv undead village.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minotic
  • Laatst online: 21-12-2022

Minotic

Mimimi

Frodo19 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 13:29:
[...]
ah yeah my bad :) ik zit bij alliance :) lvl62 NE hunter
We zien elkaar nog wel een keer bij een van de pvp targets ^^. Wat is je ingame naam?

Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
On_E schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 13:26:
[...]

http://www.thottbot.com/?i=54285

DE reden dat ik Engineering zeker niet ga droppen.
Tjah ... lekker nuttig op een Warrior :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
Afbeeldingslocatie: http://www.dumpapicture.com/getimg.php?img=beauty.JPG

hihi beaty in the beast :P

[ Voor 35% gewijzigd door BootVluchteling op 26-01-2007 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

redfoxert schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 13:33:
[...]

Tjah ... lekker nuttig op een Warrior :D
Ik zei toch ook niet dat het voor jou ook een reden kon zijn ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
FireAge schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 13:25:
Bezint eer ge begint, ben zelf ook overgestapt op jewelcrafting en heb daarvoor mijn skinning gedropt.
Nu is mijn character jewel/ench, maar jewelcrafting omhoog brengen is een enorme pita.

De hoeveelheden thorium en mithril die je nodig hebt om 300 te bereiken zijn behoorlijk (+/- 150-200 van beide). Dit betekend dus dat je je of blauw moet betalen op AH of dat je zelf miner moet zijn of een miner alt moet hebben waarmee je uren en uren wilt grinden.

Mij valt het in ieder geval vies tegen. En die spullen die je maakt tot iig 270 jewelcrafting zijn alleen nuttig voor de lowbies en raak je amper kwijt. Ik heb een groot deel gevendored en de rest in de guildbank gegooit voor eventuele alts die mensen willen maken.

Ben nu intussen aangeland bij 280 jewelcrafting en besteed elke dag minstens een uur aan ore grinden, daar dit de enige goede manier van gems verkrijgen is in samenwerking met prospecting.

Misschien dat het later nog mooi wordt, maar op dit moment heb ik nog spijt.
mja was te verwachten, guildie van ons net als Kaap hiero op het forum hadden voordat tbc uitkwam al alle mats geregeld, toen was het cheapass :)

edit: engineering needs buffs :F

zoals bommen die je van je flying mount kan gooien }> net als met de quests en met Nagrand world pvp :P vliegend ganken ftw

of wat meer bruikbare tools die niet fokking duur zijn

[ Voor 8% gewijzigd door Bokkie op 26-01-2007 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Rakkerzero schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 13:29:
[...]

Hoe steekt die instance nu in elkaar, want was het niet zo dat bekende gebieden ofzo in tijd veranderde en dat je daar dan moest spelen ofzo?? :S Denk aan plaatje van Tarren Mill als human village ipv undead village.
Yup een factie probeert de tijdlijn te verstoren en jij moet die ongedaan maken/tegenhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
ErwienO schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 12:56:
[...]

Dit heb ik gister even in elkaar gezet alleen moet ik de links nog even toevoegen maar dat zal ik zo even doen als ik pauze heb

Shattrath City

Outlands
Scryers mogen ook bij Shattrath geplaatst worden :)
En verder is tailoring ook weer sterk benadeeld zo te zien :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Zijn er hier nog speler die geld willen ruilen ik heb wat teveel op sunstrider (horde) en te kort op turalyon. Evt kan het in kleinere porties om het veilig te houden. Volgens mij is dit gewoon legaal omdat je niks koopt of verkoopt je ruilt gewoon.
Server transfer mag helaas maar met een bepaalde hoeveelheid gold en daarbij is sunstrider pvp en turalyon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
MantaMania schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 13:52:
Zijn er hier nog speler die geld willen ruilen ik heb wat teveel op sunstrider (horde) en te kort op turalyon. Evt kan het in kleinere porties om het veilig te houden. Volgens mij is dit gewoon legaal omdat je niks koopt of verkoopt je ruilt gewoon.
Server transfer mag helaas maar met een bepaalde hoeveelheid gold en daarbij is sunstrider pvp en turalyon niet.
ik heb zoiets met emerald dream- xavius.. wil mn gold naar xavius hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Level 65 en felheart robes? Ik heb al 6x veel en veel betere robes voorbij zien komen (en ik gebruikte hem op lvl 60 al niet :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 15:13
rodie83 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:02:
Pounce en dan shred? Is dat niet zonde? Shred crit bij mij nou niet echt harder dan mangle, terwijl shred veel meer energy kost (ik heb er dan ook geen talents in, moge ook duidelijk zijn). Overigens blijf ik stiekem ook wel bij de combinatie van tiger's fury - ravage - rake - mangle - rip/FB afhankelijk van type mob. Vooral de tiger's fury - ravage crit rustig voor 1600-1800 en in PvP op cloth users zelfs voor 2200. Dat is zodanig veel damage output ineens dat je snller gaat dan met bleed combo's. Niettemin ben je wel veel meer afhankelijk van crits, maar met ongeveer 30% critkans is dat best aanvaardbaar.
Ik begin ook meestal met tiger's fury - ravage en dan zit de mob afhankelijk van de crits al op 75% tot 50% of zelfs lager als ik mazzel heb. Voor finishing moves gebruikte ik eigenlijk altijd gewoon FB na een rijtje CP's maar ik doe nu bijna altijd Mangle aangezien die bij mij op die één of andere manier meer damage doet bij mij en vaker crit...

Naar aanleiding van posts in het vorige topic ben ik trouwens ook de combo Pounce - Shred gaan gebruiken en ook dat is lekker om mee te openen, zeker met crits :)

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 14:02:
[...]

Level 65 en felheart robes? Ik heb al 6x veel en veel betere robes voorbij zien komen (en ik gebruikte hem op lvl 60 al niet :P)
Robes ?

Ik heb alleen maar van die belachelijke Tunics gezien, en ook al hebben die +100000 spelldmg dan draag ik ze nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er ook een info pagina waar je kan zien hoeveel spelers er op een realm spelen?

p.s echt iedereen en zn moeder heeft een warlock of een shaman echt wtf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn voor engineering wel nieuwe dingen hoor;
http://www.thottbot.com/beta?t=Engineering

Nieuwe teleporters; Goblins - Area 52 (Netherstorm), Gnomes Tosley Station (Blade's Edge Mountains)
Nieuwe PvP trinkets (die je dan weer niet in de arena kan gebruiken :-/); Goblin - Goblin rocket launcher (45 stam, rocket zelf doet 1000-1440 schade en 3 sec stun, als hij werkt ;), 5 min cd), Gnome - Gnomish Poultrisizer (45 stam, 15 sec polymorph, als hij werkt ;), 5 min cd).
En nog wat zooi zoals nieuwe scopes, nieuwe rocket boots (hebben nu wat stats) helmpjes voor de goblins, goggles voor de gnomes, goblin krijgt nog een grotere bom, de gnomes een flame-turret en nog wat meer zooi (ook oa mana/health injectors, maar die zijn niet echt nuttig)

Al met al toch wel redelijke dingen, maar omdat je ze niet in PvP kan gebruiken is de hele profession eigenlijk crap. De speeltjes zijn dan wel grappig, maar hebben erg weinig nut in normaal spelen.

Nee, als je echt een goede profession wil, dan moet je nu overstappen op blacksmithing, en vooral de wapensmithing. De wapens die je kan maken als je 375 blacksmith zijn, zijn zeer goed, bijna net zo goed (misschien voor sommigen zelfs beter) dan de gladiator rewards. Zo is Lunar Crescent (de 2H axe die je kan maken met blacksmithing), tot nu toe het enige wapen dat komt met 45 crit rating (op level 70 dus 2% crit), en heeft daarop ook nog een grote dosis AP en doet een hoop damage.
Voor warriors is Lionheart Blade (de 2H sword voor de swordsmith) misschien zelfs beter; 45 strength (dus 90 AP en shield block en what not), 40 agi (zooi crit, dodge etc) en 5% stun resist.
Afijn, ik kan nog wel meer items opnoemen, maar blacksmithing is nu gewoon erg goed vergeleken met andere professions. Persoonlijk had ik graag gezien dat je met Engineering een BoP epic gun zou kunnen craften, die je net als de blacksmithing wapens zou kunnen upgraden. Toch een beetje raar dat voor hunters blacksmithing om die axe te maken, beter is dan engineering te nemen (want de beste gun die je kan maken met engineering is niet bijster speciaal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

On_E schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 14:08:
[...]

Robes ?

Ik heb alleen maar van die belachelijke Tunics gezien, en ook al hebben die +100000 spelldmg dan draag ik ze nog niet.
Ja waarom zou je naar stats kijken als het uiterlijk niet mooi is ;) Ik dacht dat alleen meisjes van 14 zo dacht.
Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 14:15:
(de 2H sword voor de swordsmith) misschien zelfs beter; 45 strength (dus 90 AP en shield block en what not), 40 agi (zooi crit, dodge etc) en 5% stun resist.
Nu ben ik wel benieuwd hoe goed het wapen nog is als je echt end game speelt want nu heeft blacksmith nooit echt veel voorgesteld tot 60. Je kon soms wel leuke dingen maar die kon iedereen dan ook van de ah kopen.
Ik neem aan dat je daar een foutje maakt want als er op een 2hander, shield block zit moet ik toch even lachen.

[ Voor 45% gewijzigd door MantaMania op 26-01-2007 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
On_E schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 14:08:
[...]

Robes ?

Robes ja... http://www.wowhead.com/?item=16809

Heet jij trouwens tomvdburg? Of voel je je gewoon aangesproken? (Draag jij die crappy felheart robes ook nog misschien? :P)

[ Voor 26% gewijzigd door Bosmonster op 26-01-2007 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

MantaMania schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 14:20:
[...]

Ja waarom zou je naar stats kijken als het uiterlijk niet mooi is ;) Ik dacht dat alleen meisjes van 14 zo dacht.
Heb jij het even mis dus, ook mannen van 28 hechten enige waarde aan de looks van hun char.

OMG TEH GHEY ofzo

En Bosmonster, ik voel me aangesproken ja, aangezien ik nog geen enkele nieuwe Robes gevonden heb in Outlands.

[ Voor 13% gewijzigd door On_E op 26-01-2007 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 14:15:
Er zijn voor engineering wel nieuwe dingen hoor;
http://www.thottbot.com/beta?t=Engineering

Nieuwe teleporters; Goblins - Area 52 (Netherstorm), Gnomes Tosley Station (Blade's Edge Mountains)
Nieuwe PvP trinkets (die je dan weer niet in de arena kan gebruiken :-/); Goblin - Goblin rocket launcher (45 stam, rocket zelf doet 1000-1440 schade en 3 sec stun, als hij werkt ;), 5 min cd), Gnome - Gnomish Poultrisizer (45 stam, 15 sec polymorph, als hij werkt ;), 5 min cd).
En nog wat zooi zoals nieuwe scopes, nieuwe rocket boots (hebben nu wat stats) helmpjes voor de goblins, goggles voor de gnomes, goblin krijgt nog een grotere bom, de gnomes een flame-turret en nog wat meer zooi (ook oa mana/health injectors, maar die zijn niet echt nuttig)

Al met al toch wel redelijke dingen, maar omdat je ze niet in PvP kan gebruiken is de hele profession eigenlijk crap. De speeltjes zijn dan wel grappig, maar hebben erg weinig nut in normaal spelen.

Nee, als je echt een goede profession wil, dan moet je nu overstappen op blacksmithing, en vooral de wapensmithing. De wapens die je kan maken als je 375 blacksmith zijn, zijn zeer goed, bijna net zo goed (misschien voor sommigen zelfs beter) dan de gladiator rewards. Zo is Lunar Crescent (de 2H axe die je kan maken met blacksmithing), tot nu toe het enige wapen dat komt met 45 crit rating (op level 70 dus 2% crit), en heeft daarop ook nog een grote dosis AP en doet een hoop damage.
Voor warriors is Lionheart Blade (de 2H sword voor de swordsmith) misschien zelfs beter; 45 strength (dus 90 AP en shield block en what not), 40 agi (zooi crit, dodge etc) en 5% stun resist.
Afijn, ik kan nog wel meer items opnoemen, maar blacksmithing is nu gewoon erg goed vergeleken met andere professions. Persoonlijk had ik graag gezien dat je met Engineering een BoP epic gun zou kunnen craften, die je net als de blacksmithing wapens zou kunnen upgraden. Toch een beetje raar dat voor hunters blacksmithing om die axe te maken, beter is dan engineering te nemen (want de beste gun die je kan maken met engineering is niet bijster speciaal).
yeah nice, kan ik als ik rogue een 2 handend bop axe maken die ik vervolgens kan vendoren :F
of swordsmith of macesmith

vind het nogal wat dat ze het op die manier gedaan hebben :/ beetje raar imho bs wordt dus net als engi vroeger was alleen een prof voor je eigen improvement, want die meuk kan je niet verkopen

[ Voor 3% gewijzigd door Bokkie op 26-01-2007 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
On_E schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 14:22:
[...]

Heb jij het even mis dus, ook mannen van 28 hechten enige waarde aan de looks van hun char.

OMG TEH GHEY ofzo

En Bosmonster, ik voel me aangesproken ja, aangezien ik nog geen enkele nieuwe Robes gevonden heb in Outlands.
Ik hecht wel waarde aan de looks, maar ik vind stats toch echt veel belangrijker.. In Felheart robes blijven lopen terwijl er al tig keer beter voorbij gekomen is op dat level vind ik wel heel vreemd :P

En waarom jij je aangesproken voelt terwijl je op lvl 60 volgens je profile al de warlord robe had is mij een raadsel :P
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, one-liners, offtopic posts, en flames horen niet in dit topic thuis!