Anoniem: 147287 schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 17:31:
[...]
Ik vraag je vriendelijk, houd je in.
Net alsof jij elke party leaver zijn leeftijd vraagt.
Al mijn vrienden die WoW spelen, zijn ook 16.
Ze raiden dan wel niet, maar ze leaven heus niet zomaar een party.
Dat je nou in een krotte guild zit met een 11 jarige die het niet snapt, dan is dat toeval
Het kon net zo goed een volwasssen man zijn.
En zoals ik al zei, zeggen dat het vooral Kinderen zijn.
Dude, je bent 21.
Wil je nou zeggen dat jij 3 jaar geleden zoveel minder geweldig zou zijn in WoW?
Als je jezelf al goed vind erin.
En over die economie,
Gast serieus je bent 21 en vind dit iets waar je economie voor nodig hebt?
Het is serieus gewoon alleen maar met je stomme kop kunnen lezen en een beetje opletten
Zoals mensen al zeiden, WoW is prima stoned te spelen.
Goed, jij voelt je duidelijk op je teentjes getrapt. Ik had ook het idee dat je jonger was maargoed dat terzijde. Iets wat sommige mensen ook niet beheersen is:
1. Tussen de regels door lezen
2. De tekst in het juiste verband lezen, maw het juist interpreteren van een tekst.
In jouw reply zie ik dat duidelijk terug. Jij reageert op een deel van mijn post, maar je hebt over een hoop heengelezen, o.a. het gedeelte waarin ik mededeelde
dat het niet per definitie zo is dat een ouder iemand beter speelt dan een jonkie. Mijn inziens dekt dat de lading genoeg, dat jij het niet begrijpt (of wil begrijpen) onderstreept mijn punt alleen maar meer, dat leeftijdsverschil veel uit kan maken.
Je zei dat je niet wilde flamen, maar je verdenkt mij ervan dat ik in een "krotte" guild zit. Op basis waarvan heb jij dat beoordeelt? Om ook maar even flamerig te doen; "in de grote mensenwereld", beargumenteren wij uitspraken, wat in houd dat jij je standpunt motiveert. Iets wat je vaak bij jongere mensen ziet is dat zij maar wat roepen, maar enige vorm van onderbouwing blijft achterwege.
Je vraagt je of ik 3 jaar geleden minder goed in WoW zal zijn. Heb ik nergens beweerd en ik verwijs weer naar mijn eerdere uitspraak:
dat het niet per definitie zo is dat een ouder iemand beter speelt dan een jonkie
En over die economie. Weer een foutje van jouw kant. In WoW heb je wel degelijk een economie, hier hoef ik hopelijk niet te diep op in te gaan. Er is een wereld (World of Warcraft), er zijn mensen die zich in die wereld bevinden (spelers), er is geld (gold) en er zijn artikelen (items). Lijkt me duidelijk dat er sprake is van een economie. daarnaast vraag ik me af wat de link tussen mijn leeftijd en de economie is. Verder heb ik nergens gezegd dat je kennis van economie moet hebben om WoW te kunnen spelen, wat ik wel gezegd heb is, als je snapt hoe de economie werkt, je mbv de AH goed geld kan verdienen. Sneller dan met questen en grinden

En ik sta niet alleen, omdat ik veel meer verhalen van mensen heb gelezen die slim inkopen en verkopen, dus het kan echt
Enne om af te sluiten, ik blow zelf al een aantal jaren, en speel wow vaak genoeg stoned, maar ik heb wel besef van realiteit. Ik ben niet van de wereld, dus dat is ook een non-argument. Ik kan stoned ook leren, fietsen, zwemmen, dus je punt ontgaat mij even. Maar als jij een futloze lamme koe wordt die van de wereld is na een blowtje, kan je er beter mee stoppen
Maar gefeliciteerd, jij bent het type wat ik ongeveer omschreven heb
Voordat jij hier op reageert doe aub het volgende.
1. Lees mijn post goed
2. Lees hem nog 1 x
3. Laat het tot je doordringen
4. Lees het nog 1x
5. Denk over wat je wilt zeggen en vraag je af of het slaat op hetgene wat je quote
6. Typen en posten
Zorgt ervoor dat je wat minder belachelijk overkomt

. Alles waar je mij namelijk van verdenkt, is tot stand gekomen door je eigen onkunde wat lezen betreft. Het maakt mij niet uit, ik kan er wel om lachen, maar het lijkt me zo kut voor jou
[
Voor 12% gewijzigd door
Anoniem: 85443 op 25-01-2007 20:42
]