_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Aha OK danColdFusion schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 16:21:De subteamnaam kun je zelf opgeven bij dnet. Nadat je de eerste resultaten verstuurd heb, moet je een statsrun wachten (1x per dag om 0.00 UTC). Dan ga je naar http://stats.distributed.net/projects.php?project_id=25
Vul bij search participant het gebruikte email adres in. Klik onderaan op email me my password. Zodra je die hebt, log je in bij Edit your information. Aldaar kun je je gewenste naam opgeven. Vul je niks in, kom je met het gebruikte emailadres in de stats.
Ik ben met een stappenplan bezig en zodra die klaar is ram ik hem hier in 1 post !!
Ik begreep uit de FAQ dat de proxy niet alleen op Windows draaitDe proxy is een eigen exe. Daar heb je verder niets voor nodig. Wil je er stats bij hebben, heb je wel perl, gnuplot en een webserver (Apache e.d.) nodig.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
GelukkigColdFusion schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 16:43:
De proxy is er voor verschillende besturingssystemen te krijgen. Windows, Linux, OS X, etc.
Ik heb nu de Client via de Configuration gezet op 1 Core via keuzes 3>3>en dan 1 intypen voor 1 Core : Nu draaien OGR-25 en UD beiden op 50% \o/
Enige wat ik nog raar vind : Ik kan nergens iets van een status schermpje vandaan toveren
Als ik distributed.net client start dan gebeurt er niks ?? Mocht dat niet zo horen weet ik wel waar het aan ligt, maar mocht het via een andere manieren moeten dan a.u.b. melden
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Als je de client hebt gestart (dat kan maar 1x, dus let erop dat hij niet al als service draait), kan je naar het menu View en dan naar Core Throughput. Dan krijg je het schermpje dat in die post staatnero355 schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 17:00:
[...]
Gelukkig
Enige wat ik nog raar vind : Ik kan nergens iets van een status schermpje vandaan toverenDeze post bijvoorbeeld : The_Greater in "Oproep aan alle tweakers m.b.t. OGR-25" Krijg ik niet voor elkaar ?!
Als ik distributed.net client start dan gebeurt er niks ?? Mocht dat niet zo horen weet ik wel waar het aan ligt, maar mocht het via een andere manieren moeten dan a.u.b. melden

Wat moet ik nu doen dan ??
/EDIT : Avatar tekst updated
[ Voor 21% gewijzigd door nero355 op 10-02-2007 17:11 ]
Verwijderd
ik heb ook een client gedownload voor een projeckt over kanker onderzoek
leuk en wel maar geinstalleert en ook ingelogt vervolgens gebeurt er niks
wat moet ik doen ??? ik heb me aan gesloten bij een team
maar er word gewoon niet gebruik gemaakt van mij cpu
hoe kan dat
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2007 17:27 ]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
hoe kan ik zien wat mijn prestaties zijn?
ps: morgen join ik even
4600+dual stock (2400mhz)
Martijn.
Bij configuratiescherm->systeembeheer->services de distributed.net client service stoppen en met de hand dnetc.exe opstarten, dan zie je de clientnero355 schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 17:09:
Ow shit vergeten![]()
=> Ik draai het als een Service
Wat moet ik nu doen dan ??
Dan moet je in de dnetc.ini de volgende regel aanpassen :galien schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 19:08:
ik heb ook wat gedownt maar nu zie ik rc5 en OGR staan doet ie dat nu tegelijk?
hoe kan ik zien wat mijn prestaties zijn?
ps: morgen join ik even
4600+dual stock (2400mhz)
Martijn.
1
2
| [misc] project-priority=RC5-72,OGR-P2 |
naar :
1
2
| [misc] project-priority=RC5-72=0,OGR-P2 |
Als je een =0 achter het project zet wordt deze niet uitgevoerd.
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Dat dacht ik al en wou het ook testen alleen toen werd ik afgeleid door GTR2 en was het al tijd om naar bed te gaanParaNoiMia schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 19:38:Bij configuratiescherm->systeembeheer->services de distributed.net client service stoppen en met de hand dnetc.exe opstarten, dan zie je de client
Maar ehh... bedankt allemaal voor de hulp
Heeft ook een computer!
Elke koe is er een.Bertus schreef op zondag 18 februari 2007 @ 00:17:
Ik heb mijn server (Celeron 1100 tualatin) ook maar aan de muesli gezet. Niet veel maar alle beetje helpen
Nu moet je alleen niet de eerste beste 486/P200 uit de kast trekken
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Misschien een heel park p2 200'sThe_Greater schreef op zondag 18 februari 2007 @ 01:12:
[...]
Elke koe is er een.
Nu moet je alleen niet de eerste beste 486/P200 uit de kast trekken
Heeft ook een computer!
Verwijderd
Gelet op het feit dat de eerste de beste moderne CPU (Athlon X2, Core2, ...) grofweg een factor 30 meer werk verzet dan zo'n oude 200 MHz doos, vrees ik dat je eerder failliet zult gaan door de stroomkosten
Toch als je een enigszins waarneembare bijdrage voor ogen had
Als je verwarming er uit van kan draai je misschien wel winst... echter zullen de kosten voor onderhoud en behuizing (hoeveel huizen?) ws te hoog zijnVerwijderd schreef op zondag 18 februari 2007 @ 01:23:
[...]
Gelet op het feit dat de eerste de beste moderne CPU (Athlon X2, Core2, ...) grofweg een factor 30 meer werk verzet dan zo'n oude 200 MHz doos, vrees ik dat je eerder failliet zult gaan door de stroomkosten
Toch als je een enigszins waarneembare bijdrage voor ogen had
Iig:

(let niet op die rare spikes... dunno waar die vandaan komen)
[ Voor 10% gewijzigd door Bertus op 18-02-2007 01:26 ]
Heeft ook een computer!
Ook ik heb me dit jaar door dit topic laten strikken voor OGR-25. Wat dat is en wat je ermee kunt, lees je allemaal hierboven.
Het goede nieuws is, dat het project binnen afzienbare tijd ten einde komt. De rekenmeesters denken maximaal een jaar.
Het nog betere nieuws is, dat het project door jouw mededinging nog sneller ten einde komt en dat daarmee de kans dat Dutch Power Cows (stiekum gewoon allerlei tweakers van dit forum) bovenaan gaan eindigen.
Dus, vind je het een eer om aan het eind van het project de eerste plaats internationaal te pakken en te delen met al je tweakers vrienden, doe mee!
Vind je het ook leuk om de interne strijd aan te gaan en de strijd van de grote teams van dichtbij te volgen, doe mee!
Heb je ooit meegedaan aan OGR-25, maar kreeg je na 3 jaar een nieuwe PC en heb je de client niet opnieuw geinstallleerd, start opnieuw met voorsprong door je oude score en doe mee!
Er worden geen grote bijdragen verwacht ieder die elke avond achter zijn PC zit met de client op de achtergrond is welkom en levert een nuttige bijdrage.
De sinne skynt al ieuwen oer ûs lân, bringt de iere moarn. Eltse dei op nij.
Join de Nederlânse Kreft Kei
Misschien krijgen we sneller leden voor OGR als we ze onze wekelijkste prognoses laten zien:Ids Lupo schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:19:
Een warm welkom voor rfcdejong die een meeladres heeft bij gmail.
Robinski in "\[OGR-25] hitparade van 8 mei"
zoals daarin te zien is, gaan de russen ons waarschijnlijk net voor het einde van OGR inhalen. ook wel we hebben meer flushende leden nodig! ook kunnen we OGR vermoedelijk veel sneller afronden als er een aantal leden bij komen.
Dus doe mee met DPC en crunch OGR!!!!!
10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput
PS: Baal ervan dat ik waarschijnlijk - op korte termijn - geen extra

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin
Verwijderd
Moet ik mij nu weer opnieuw aanmelden of komen de credits via het opgegeven adres automatisch weer bij dpc terecht? bvd
Als je e-mail adres/account nog bestaat kun je hier weer rustig mee verder gaan.Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 19:19:
Vraagje: heb een tijdje zonder pc gezeten. Ik lees dit hier en denk 'waarom niet!' Heb mij begin dit jaar toen bij dpc al aangemeld. Toevallig wist ik mijn emailadres nog dus bij installatie opgegeven.
Moet ik mij nu weer opnieuw aanmelden of komen de credits via het opgegeven adres automatisch weer bij dpc terecht? bvd
Verwijderd
Oké, bij de eerste stats update zie ik het wel. Het zal dan wel goed komen. Bedankt beiden.Jive schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 22:36:
Als jouw team lidmaatschap nog steeds op DPC staat dan komt het er idd vanzelf bij, en kom je ook automatisch in de stats terecht hier op GoT
'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin
vanbekkumclan is trots www.losalcoholicos.nl member
op dit project?
Als ze dan besluiten om ons even een maandje in de daily's voorbij te gaan, zijn er weer een heel deel stubs doorheen gejaagd..........

God does not play dice
Jij spelen met vuur doen!SKiLLa schreef op maandag 14 mei 2007 @ 07:31:
Misschien is BOFH@Chalmers dan een meer geschikte kandidaat ... al moeten we die niet te erg tergen, want met hun 3~4P per dag (tijdje terug) schiet het flink op
Welkom Lassie.Dutch en SAndMan!
PS: Veel kleine blokjes de laatste dagen, red m'n triple-speciale (1.5P, 75ste plek en nieuw p.r.)
1-jaars-flush-target nu 4 dagen te vroeg
Zal nog een flink gevecht worden dan ... hopelijk blijven er nieuwe leden onze kudde versterken !Robinski schreef op maandag 21 mei 2007 @ 07:14:
Zojuist lees ik op distributed.net dat er zeer waarschijnlijk gestopt gaat worden met RC5.
Als dit doorgaat gaat dit ook een groot impact hebben op OGR.
Het plan waar dit in staat: http://n0cgi.distributed....ine&plan=2007-05-21.04:34
PS. er wordt ook gewerkt aan nieuwe projecten.
Dat is een goed idee als we écht ingehaald dreigen te worden tegen het einde van het project. Het is leuker om ze zelf voor te kunnen blijven-AzErTy- schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 17:04:
Pssst waarom gaan jullie de mannen van Free-** niet wat lopen jennen over hun "zielige" output
op dit project?
Als ze dan besluiten om ons even een maandje in de daily's voorbij te gaan, zijn er weer een heel deel stubs doorheen gejaagd..........
Een kleine update dan maar weer! Voor de vakantie hebben er een aantal tweakers aan de oproepen alhier voldaan, daarvoor grote dank. Inmiddels zijn er al weer een aantal weggelopen, jammer maar helaas.Ids Lupo schreef op maandag 07 mei 2007 @ 21:01:
Hoognodig tijd voor een lekkere trap omhoog.
Ook ik heb me dit jaar door dit topic laten strikken voor OGR-25. Wat dat is en wat je ermee kunt, lees je allemaal hierboven.
Het goede nieuws is, dat het project binnen afzienbare tijd ten einde komt. De rekenmeesters denken maximaal een jaar.
Het nog betere nieuws is, dat het project door jouw mededinging nog sneller ten einde komt en dat daarmee de kans dat Dutch Power Cows (stiekum gewoon allerlei tweakers van dit forum) bovenaan gaan eindigen.
Dus, vind je het een eer om aan het eind van het project de eerste plaats internationaal te pakken en te delen met al je tweakers vrienden, doe mee!
Vind je het ook leuk om de interne strijd aan te gaan en de strijd van de grote teams van dichtbij te volgen, doe mee!
Heb je ooit meegedaan aan OGR-25, maar kreeg je na 3 jaar een nieuwe PC en heb je de client niet opnieuw geinstallleerd, start opnieuw met voorsprong door je oude score en doe mee!
Er worden geen grote bijdragen verwacht ieder die elke avond achter zijn PC zit met de client op de achtergrond is welkom en levert een nuttige bijdrage.
Het slechte nieuws is dat de Russen wel nieuwe power hebben gevonden en nu momenteel als een sneltrein onze voorsprong aan het opeten zijn.
We zoeken dus nog steeds mensen die bereid zijn een ''koetje'' aan te zetten.
Het goede nieuws(2) is dat dit best voor een afzienbare tijd mag. Bijvoorbeeld voor het evenement waar nu de unitjes voor in de pot gezet gaan worden: het gelukkige nieuwe jaar. Lange afstandsdoel? Het is zo weer zover.
We zullen die oosterlingen eens even een prettig nieuwjaar toewensen.
Zie ook het gerelateerde topic mbt deze aktie.