Op basis van berekeningen waarbij ik gebruik maak van het aantal % wat het project vooruit gaat per dag. en daar het gemiddelde van van de afgelopen 30 dagen.
kom ik uit op ongeveer 1 september 2008, dit is veel minder dan de 3 jaar die jij had begroot.
ook is er in de FAQ bij het project te lezen dat het aantal % in latere stadia van het project sneller lijken te gaan omdat sommige gedeeltes overlappen. (zie
hier voor meer info omdat ik het niet goed kan uitleggen)
The higher-diff stubs overlap with the smaller-diff stubs from later sub-phases, so there is less work (fewer average nodes per stub) left for the later sub-phases. This makes the overall project percentage for Phase 2 (which is measured in stubs not nodes) seem to progress more slowly in the early subphases, than the later subphases.
Tevens is het zo dat CPUs steeds sneller worden en dat er misschien meer mensen gaan meedoen waardoor het project vermoedelijk nog wel sneller afgerond kan worden dan 1 september 2008.
Dus het zal er met de huidige output van ons en de russen om spannen of we net wel of net niet nog onze eerste plek hebben.