http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp--MeAngry-- schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 01:27:
[...]
En de NVIDIA site ligt plat
Achja, wie gaat er ook om half 2 's nachts op nieuwe drivers controleren
nog niets *zucht*
http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp--MeAngry-- schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 01:27:
[...]
En de NVIDIA site ligt plat
Achja, wie gaat er ook om half 2 's nachts op nieuwe drivers controleren
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door TheVMaster op 30-01-2007 01:51 . Reden: We kregen ook nog 2 pennen... ]
Dus ze stonden bij de uitgang die tassen uit te delen begrijp ik? Maarruh gefeliciteerd.
Hoezo? Je had je gewoon kunnen registreren. Ik ben samen met m'n vriendin, pa en goede vriend van me geweestTekn0z schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 00:40:
Kreeg net van een collega een SMS, die heeft net bij de officiele NL release party van Microsoft gewoon Windows Ultimate NL gekregen, een 2GB USB Readyboost ready stick en vele andere goodies.....Ik dus flink balen dat ik zijn baan niet heb
fatsoenlijke nvidia raid drivers/audio drivers hier, audiodrivers geven me bsods in games ect.. enige die een beetje normaal werkt is de beta2 driver van vorig jaar die via windows update komt geeft iedere 2 min een bsod als ik gewoon een muziekje afspeel.. :<Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 01:45:
Op welke drivers wachten jullie eigenlijk? De drivers voor je moederbord zitten zeer hoogswaarschijnlijk al gewoon bij je Vista en je videokaartdrivers kan je overal vandaan halen.
[ Voor 7% gewijzigd door joon op 30-01-2007 01:59 ]
klikkerdeklik :+
Ik draai hier ook windoes vista. Het bevalt goed. Alles werkt.joon schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 01:59:
[...]
fatsoenlijke nvidia raid drivers/audio drivers hier, audiodrivers geven me bsods in games ect.. enige die een beetje normaal werkt is de beta2 driver van vorig jaar die via windows update komt geeft iedere 2 min een bsod als ik gewoon een muziekje afspeel.. :<
en die beta driver is ook niet alles, knispert als er maar iets van hdd activiteid is.
Na installatie van de nieuwe officiële drivers:Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2007 @ 19:01:
Over de nieuwe ATI drivers, zonet geinstalleerd en m'n punten in vista zakten!!! Grafisch van 4 naar 2.9 en Grafische weergaven voor spellen van 3.9 naar 3.6!
Well done ATI
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Yep, ben ze nu aan het downloaden.... 2 extra's, een stuk of 7 updates, en het Dutch language pack. (Ik heb de engelse versie van Ultimate)DaannO schreef op maandag 29 januari 2007 @ 23:20:
De updates en gadgets en extra`s zijn uit!!!!!!!!!!!!
edit:
159mb aan updates
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Verwijderd
Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10
Drivers zijn nog niet, ik wacht nog op me mobo drivers, drivers voor me 8800 gtx en me creative xfi elite pro.fingerhead schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 08:35:
Is er trouwens een groot performance verschil tussen premium en ultimate want wou eerst premium hebben en dacht zo bij mezelf waarom niet gelijk ultimate ofzo. Maar mijn windows vista advisory gaf aan dat me EVGA 8800 GTX nog niet helemaal compleet was ofzo hij herkende de kaart niet op een of andere manier zijn hier ook al nieuwe drivers voor en of maakt het veel uit als die dit zeg?
Kan er al wel mee gegamed worden zogezegtPeter_italia schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 08:37:
[...]
Drivers zijn nog niet, ik wacht nog op me mobo drivers, drivers voor me 8800 gtx en me creative xfi elite pro.
Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10
Ik kan dit ook absoluut niet rijmen met persoonlijke ervaringen en ervaringen van collega's hier... Ik ben juist laaiend enthousiast over Vista. Toegegeven, als hard-core gamer zou ik nog heel even wachten, maar verder ben ik nog niks bizars tegen gekomen (RC1 periode tot nu).Sjah schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 08:33:
een ME gevoel, wat bedoel je daarmee? 't Is nog al een beschuldiging....
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
En welke versie heb je gedraaid dan? RC1, 2 of toch RTM? Hoe lang is het al geleden? Want sinds de RTM is er ongelooflijk veel veranderd hoor. En tja als je al een 'dikke 2 maanden' voor de release datum met Vista gaat werken, is het niet meer dan logisch dat alle drivers er nog niet zijn toch?Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 08:29:
Ik heb windows vista een dikke 2 maanden gedraaid. Ik moet zeggen dat de nieuw dingen leuk zijn
in Vista maar dat ik bij Vista zo'n ME gevoel krijg, daarnaast draaien games niet allemaal lekker.
[...]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
heb een 20GB partition en die is behoorlijk vol lees: ~2-4GB vrije ruimte, dus jah, met 10GB ga je het niet redden, setup zal ws wel starten, maar zal crashen (de setup kopieerd nml de gehele dvd naar je hdd, om zo de installatie te versnellen...)Boeboe schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 08:46:
ik lees in de ts dat vista minimum 14G HD ruimte nodig heeft. Ik heb momenteel XP + apps op een partitie van 10 gig staan, met een swap op een andere partitie. Vista zal hier dus over klagen? Ik heb echt geen zin om mijn partities opnieuw in te delen.
Ik heb een 15 GB partitie heb heb ook nog maar een 1,5 GB vrij. Echter zegt Vista bij de installatie dat er minimaal 6,6 GB vrije ruimte op de schijf moet zijn om te kunnen installeren. Het lijkt me dus sterk dat de setup op z'n smoel gaat als er maar 10 GB vrij is. Misschien dat Vista dan niet alle componenten installeert? Of bijvoorbeeld de DVD niet naar de harde schijf kopieert om ruimte te besparenDutch2007 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 08:48:
[...]
heb een 20GB partition en die is behoorlijk vol lees: ~2-4GB vrije ruimte, dus jah, met 10GB ga je het niet redden, setup zal ws wel starten, maar zal crashen (de setup kopieerd nml de gehele dvd naar je hdd, om zo de installatie te versnellen...)
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Een echte hardcore gamer houd van uitdagingen ;P hehe nah maar wil die look en hoorde dat cod2 goed werkte dus das goed genoeg voor mij en kan altijd weer xp instaleren als het moet dus das geen probleem. Maarja kan er wel gegamed worden met vista die nog geen drivers of geen herkenning heeft van mijn EVGA 8800 GTX.Servor schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 08:42:
[...]
Ik kan dit ook absoluut niet rijmen met persoonlijke ervaringen en ervaringen van collega's hier... Ik ben juist laaiend enthousiast over Vista. Toegegeven, als hard-core gamer zou ik nog heel even wachten, maar verder ben ik nog niks bizars tegen gekomen (RC1 periode tot nu).
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
Verwijderd
Dude relax.Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 09:01:
Kan iemand bevestigen of hij/zij ook de volle updtes heeft gekregen met een NL Ultimate Vista?
Of alleen met de engelse..
Het gaat hier om de extras
Yep, alles binnen gekregen...ook talenpakket behalve nederlands. Ook niet nodig met NL UltimateVerwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 09:01:
Kan iemand bevestigen of hij/zij ook de volle updtes heeft gekregen met een NL Ultimate Vista?
Of alleen met de engelse..
Het gaat hier om de extras
Tubes....It's what make music music!
[ Voor 43% gewijzigd door silitek op 30-01-2007 09:15 ]
Tubes....It's what make music music!
Verwijderd
zou er zelf geen problemen mee gehad hebben om gratis vista versie te krijgen twv ~500 euri?silitek schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 09:13:
^^...wat een gedoe om een gratis versie van Vista te krijgen.
Lijkt wel een kinderfeestje..geven ze ook een pakketje mee naar huis.
pennetje, stickertje....
Je geeft nhet verkeerde product de schuld. Dat je games trager lopen ligt niet direct aan Vista maar aan het ontbreken van goed drivers voor de Beta's/RC's die je hebt gedraaid. Daar kan je moeilijk Microsoft de schuld van geven.Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 08:29:
Ik heb windows vista een dikke 2 maanden gedraaid. Ik moet zeggen dat de nieuw dingen leuk zijn
in Vista maar dat ik bij Vista zo'n ME gevoel krijg, daarnaast draaien games niet allemaal lekker.
Kan je niet een DSP pakket aanschaffen? Die zijn vaak net zo duur als de upgrade retail (normale winkelprijs). Officieel voldoe je niet aan de licentie voorwaarden maar niemand die je vanuit Microsoft daarop zal controleren.Kaap schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 09:26:
Iemand die kan bevestigen dat een upgrade niet gebruikt kan worden voor een kale installatie
Zo ja, dan vrees ik dat ik Vista zal laten schieten.
[ Voor 23% gewijzigd door Phydomir op 30-01-2007 09:29 ]
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Dat is al vele malen bevestigd, waarom wil je nog een keer een bevestiging?Kaap schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 09:26:
Ik heb dit hele topic nu doorgelezen maar kan helaas geen ervaringen vinden over het upgrade verhaal wat pas op t.net frontpage stond. Dat je dus een XP geinstalled moet hebben om een Vista upgrade te installeren.
Ik ben niet voor het upgraden van een bestaande installatie, dat brengt in mijn ervaring alleen maar narigheid. Ik schaf Windows altijd legaal aan via mijn werk en dan deed je die validatie door de oude CD erin te stoppen. Dat schijnt dus niet meer zo te zijn.
Iemand die kan bevestigen dat een upgrade niet gebruikt kan worden voor een kale installatie
Omdat ik het van gebruikerskant graag wil horen. Dat kon ik niet terugvinden.obsidian schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 09:28:
[...]
Dat is al vele malen bevestigd, waarom wil je nog een keer een bevestiging?
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
Verwijderd
met de oem versie mag je je hardware toch wijzen (processor, graka,...)Kaap schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 09:42:
[...]
Omdat ik het van gebruikerskant graag wil horen. Dat kon ik niet terugvinden.
Het antwoord is in ieder geval duidelijk. Geen Vista voor mij dus. Retail is te duur en OEM werkt niet met mijn PC verbouwingen elke 6 maanden.
Kan je bijna net zo goed de oem kopen.The Otherside schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 09:49:
Anytime upgrade is in de lucht!, upgrade van Business naar Ultimate kost EUR 177.31
Dat is altijd een goede vraag. Wanneer acht Windows Vista je PC als "nieuw". Je CPU/mobo/geheugen vervangenVerwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 09:53:
[...]
met de oem versie mag je je hardware toch wijzen (processor, graka,...)
enkel als je volledig vernieuw krijg je een probleem met licentie, of heb ik het mis?
Heb je überhaupt dit topic of dit topic wel gelezen?Kakulukia schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 10:01:
Ik heb een vraag=
Ik plan Vista ultimate OEM te kopen (origineel dus). Maar hoe vaak mag ik dat installeren? Ik reinstalleer windows zo om de 2 maanden. Moet ik dan elke keer code opnieuw registeren? Of heb je dan een nieuwe ''licentie'' nodig?
En kan ik 1 licentie meerdere malen gebruiken (wil het ook op me ouders pc installeren)?
[ Voor 4% gewijzigd door Cloud op 30-01-2007 10:06 ]
Sounds nice, meer gemist dan ik had verwachtD3NN1S schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 09:10:
Zo ik ben weer een beetje bijgekomen van de MS VISTA launch party van gister.
En ik kan niet anders zeggen dan dat het erg gezellig was!
Er waren 3 verdiepingen in het gebouw en op alle 3 viel er wat te beleven (en te zuipen)
De 1e verdieping was ingericht als een soort van lounge bar/ruimte waar je lekker rustig kon zitten en babbelen
Op de 2e verdieping hadden ze een grote presentatie zaal met 3 mega grote doeken waar rondom een vista presentatie werd gepresenteerd met enorm veel licht/muziek/sexy live danseressen etc etc.
Erg over the top maar opzich wel leuk om te zien.
Op de 2e verdieping was ook een kleine kamer voor de sponsors waar ze hun producten konden showen.
Op de 3e verdieping hadden ze allemaal vista machines draaien in allemaal verschillende omgevingen
(als mediacenter, als kantoor pc, als thuis pc etc etc.) en stonden de MS boys om uitleg te geven over de nieuwe features enzo.
Later op de avond is de presentatiezaal omgedoopt tot dansvloer waar een vrouwelijke DJ wat lekker club muziek draaide en begeleid werd door live muziek (live sax, drums, bass en zang) wat wel een enorm leuk effect gaf en lekker klonk!
Nou om 23:45 werd iedereen naar die grote zaal geroepen waar er een live verbinding was met de alternate in rotterdam waar mensen buiten stonden te wachten tot de deuren om 0:00 open zouden gaan en de blueman group nog een klein optredentje gaf.
En na wat afgetel was het dan eidenlijk 0:00 en spoot er overal confetti in de rondte en werd er champagne uitgedeeld en starte de muziek weer.
Ondertussen zag je overigens op de schermen de deuren opengaan van de winkel en de mensen naar binnen stormen om als 1e een vista versie te kunnen kopen (de 1e klant was nog een vrouwelijke klant ook!)
En uiteindelijk bij het ophalen van de jassen werden dus die pakketten uitgedeeld zoals hierboven al verteld en de foto's van staan
Al met al een gezellige avond en redelijk wat ' bekende nerds' en tweakers gezien!
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Nieuwe site.Hoedje schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 10:15:
[...]
Sounds nice, meer gemist dan ik had verwacht![]()
@Daanno, jij zei dat er ook nieuwe gadgets waren, welke? Ik kan eigenlijk niets vinden.
Mwjaah sorry dude ik wist het ook niet van te vorenHoedje schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 10:15:
[...]
Sounds nice, meer gemist dan ik had verwacht![]()
@Daanno, jij zei dat er ook nieuwe gadgets waren, welke? Ik kan eigenlijk niets vinden.
Het was retail, dus beideXeNoBiTe schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 10:19:
Baal er ook van dat ik niet kon gisteravond.. Elke keer bij de launch ben ik er bij, maar nu kon ik niet,
Kregen jullie de 64 bit Ultimate mee? Of de 32?
Ik heb dit dus ook, Vista Ultimate NL, heeft iedereen dit nog steeds? Want driver update werkt wel én language pack ook. Maar Essentiele updates niet.Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2007 @ 23:40:
[...]
Als ik de updades probeer te installeren krijg ik een error code: 8007000b
Ik gebruik de Vista Ultimate RTM build (legaal voor het geval jullie hierover beginnen!).
Misschien is dit iets:Kaap schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 09:26:
Ik heb dit hele topic nu doorgelezen maar kan helaas geen ervaringen vinden over het upgrade verhaal wat pas op t.net frontpage stond. Dat je dus een XP geinstalled moet hebben om een Vista upgrade te installeren.
Ik ben niet voor het upgraden van een bestaande installatie, dat brengt in mijn ervaring alleen maar narigheid. Ik schaf Windows altijd legaal aan via mijn werk en dan deed je die validatie door de oude CD erin te stoppen. Dat schijnt dus niet meer zo te zijn.
[ Voor 23% gewijzigd door ElmarNieser op 30-01-2007 10:57 ]
Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.
Dit werkt hetzelfde als onder XP.ElmarNieser schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 10:54:
Ik weet niet of deze vraag al is langs gekomen, maar ik kon het niet vinden.
Ik customize graag me Startmenu. Ik gooi alle troep die er nu in staat in een foldertje "Windows Components" en ik maak dan zelf een zooi mappen zoals bijv: Design & Create, Internet & Downloads, System & Security, etc. Is dit makkelijk te doen in Vista? beheer ik het Startmenu gewoon via 1 of misschien 2 (user) folder(s)? Of is er weer een zooitje van gemaakt door alles over 6 mappen te verspreiden?
[ Voor 10% gewijzigd door Phydomir op 30-01-2007 11:00 ]
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Als dit zo is ben ik behoorlijk teverden. Klopt het wel dat je Documenten map in een eerdere release wel een zooitje werd? Want dat hoor ik toch wel van veel mensen.Phydomir schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 10:56:
[...]
Dit werkt hetzelfde als onder XP.
En ook je Documenten map wordt geen zooitje. Je persoonlijke map (waaronder documenten, muziek etc zit) krijgt maar twee mappen erbij. Niets mis mee.
Bij een vorige geactiveerde versie (frankenbuild) werd hij direct gedeactiveerd door mem te upgraden van 512 naar 1gbVerwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 09:53:
[...]
met de oem versie mag je je hardware toch wijzen (processor, graka,...)
enkel als je volledig vernieuw krijg je een probleem met licentie, of heb ik het mis?
PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B
Als ik dat probleem met hardware upgrade had in xp belde ik gewoon microsoft en konden ze hem zo weer activeren. Deden ze echt niet moeilijk over.Tonton schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 11:04:
[...]
Bij een vorige geactiveerde versie (frankenbuild) werd hij direct gedeactiveerd door mem te upgraden van 512 naar 1gb
heb nu versie gekocht (OEM) bij een nieuwe pc, maar ik stel activeren nog ff uit
wil nog schijfje erbij doen en wil liever zo min mogeijk gezeur dus activeer pas als ik tevree ben
Dat weet ik niet, gebruik hem pas sinds de RTM versie.ElmarNieser schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 11:02:
[...]
Als dit zo is ben ik behoorlijk teverden. Klopt het wel dat je Documenten map in een eerdere release wel een zooitje werd? Want dat hoor ik toch wel van veel mensen.
Ik heb mijn XP installatie geupgrade naar Vista Ultimate. Kan niet anders zeggen dan dat dit perfect is gegaan!Kaap schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 09:26:
Verwijderd
Inderdaad, kwestie van een paar minuten. Ze stellen je 2 vragen en als je die goed antwoord activeren ze hem weer.ElmarNieser schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 11:14:
[...]
Als ik dat probleem met hardware upgrade had in xp belde ik gewoon microsoft en konden ze hem zo weer activeren. Deden ze echt niet moeilijk over.
"Wie was de oprichten van Microsoft?"Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 11:16:
[...]
Inderdaad, kwestie van een paar minuten. Ze stellen je 2 vragen en als je die goed antwoord activeren ze hem weer.
Ja dat klopt. Heb het zelf ook ervaren en me eraan geirriteerd. Maar ik gebruik explorer niet echt voor het navigeren. Daar heb ik "uitvoeren/run" voor. Typen is snellerElmarNieser schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 11:02:
[...]
Als dit zo is ben ik behoorlijk teverden. Klopt het wel dat je Documenten map in een eerdere release wel een zooitje werd? Want dat hoor ik toch wel van veel mensen.
En de vragen zijn ?Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 11:16:
Inderdaad, kwestie van een paar minuten. Ze stellen je 2 vragen en als je die goed antwoord activeren ze hem weer.
[ Voor 21% gewijzigd door aex351 op 30-01-2007 11:21 ]
< dit stukje webruimte is te huur >
Verwijderd
Lol, nee meer in de zin van, op hoeveel systemen staat deze software geinstalleerd en heeft u deze software voorgeinstalleerd gekregen of zelf gekocht.ElmarNieser schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 11:20:
[...]
"Wie was de oprichten van Microsoft?"
"Wie kwam als eerst met het concept van "Windows" binnen Microsoft?"
Wat heeft U gupgrade aan de computer? mogelijk juist antwoord: Geheugen + ProcEn de vragen zijn ?
Hehe ik zei altijd dat ik me computer moest formateren door een virus waardoor ik geen gebruik meer kon maken en bij het activeren van windows er werd gezegt dat mijn code in gebruik was dus belde ze p gaf me originele serial door en kreeg een nieuwe nu staat die op 2 machines geinstallled =)ElmarNieser schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 11:24:
[...]
Wat heeft U gupgrade aan de computer? mogelijk juist antwoord: Geheugen + Proc
Probeert u Windows op meerdere systemen te installeren? antwoord: nee dat zou ik nooit doen!!
En dan mag ik hem meestal gewoon weer activeren van ze.. resetten ze iets ofzo en dan kan ik hem zelfs via internet weer activeren.. Voorafgaand heb ik wel de telefonische activatie zonder succes afgerond.. anders krijg je ook niemand aan de telefoon.
Anytime upgrade is in de lucht inderdaad. Maar kijk eens naar de verschillende prijzen bij verschillende retailers!Prijzen voor Vista Business naar Vista Ultimate:The Otherside schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 09:49:
Anytime upgrade is in de lucht!, upgrade van Business naar Ultimate kost EUR 177.31
Uhm ja..wat had je dan verwacht? Je hebt dan ook geen recht meer om die XP key te gebruiken. Dat weet je toch als je een upgradeversie haalt?Sjah schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 11:29:
Ok, leuk nieuws voor mensen die upgradeversie willen halen, Vista install maakt je Xp key ongeldig/verlopen.
http://www.neowin.net/index.php?act=view&id=37676
[ Voor 22% gewijzigd door McRubz op 30-01-2007 11:41 ]
En hoe doe jij dan de volgende herinstallatie van je PCMcRubz schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 11:39:
Uhm ja..wat had je dan verwacht? Je hebt dan ook geen recht meer om die XP key te gebruiken. Dat weet je toch als je een upgradeversie haalt?
Dit klopt ja. Het 'nieuws' van Neowin is misschien niet helemaal correct. Als ze inderdaad echt de oude key inactief maken kun je daarna nooit weer een herinstallatie doen. Dat lijkt me dan ook vrij sterkKaap schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 11:44:
[...]
En hoe doe jij dan de volgende herinstallatie van je PCJe hebt dan een geinstalleerde en geactiveerde Windows XP nodig om Vista upgrade te gebruiken. Maar die XP installatie kun je niet meer activeren omdat je key ongeldig is en Vista upgrade installed niet zonder dat die Windows XP geactiveerd is.
Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet
Als ik MS was had ik het ook lekker ingewikkeld/onmogelijk gemaakt om Media Player nog achteraf te kunnen installeren op de N versies. Moest die Europese commissie maar niet zo panisch doen over het bundelen van WMP.DaTommy schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 11:59:
- Windows Media Player 11 installeren. Dit is echt een doorn in het oog, ik snap dat Vista Business N zonder WMP komt. Maar MS bied ook nergens op de website een installatie aan. Is er een manier dat ik contact op kan nemen met MS om hier een oplossing voor te krijgen? Als ik zo eens wat rondspeur op het internet zie ik dat vele medestudenten (MSDNAA) met dit probleem zitten.
CS.UU-student? Mail even met Ate ;-)DaTommy schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 11:59:
Ben nu ongeveer 2 weken verder met Vista Business N, en ben in principe toch wel tevreden met het nieuwe besturingssysteem. Het werkt iig allemaal wat vlotter dan XP.
- Windows Media Player 11 installeren. Dit is echt een doorn in het oog, ik snap dat Vista Business N zonder WMP komt. Maar MS bied ook nergens op de website een installatie aan. Is er een manier dat ik contact op kan nemen met MS om hier een oplossing voor te krijgen? Als ik zo eens wat rondspeur op het internet zie ik dat vele medestudenten (MSDNAA) met dit probleem zitten.
[ Voor 15% gewijzigd door McRubz op 30-01-2007 12:20 ]
ja...vind het persoonlijk een beetje saai...iets te mechanisch, je hebt de computer zo doorGiant87 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:06:
Iemand die ultimate extra "Hold em poker game" al geprobeerd?
klikkerdeklik :+
Palomar schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:08:
[...]
Als ik MS was had ik het ook lekker ingewikkeld/onmogelijk gemaakt om Media Player nog achteraf te kunnen installeren op de N versies. Moest die Europese commissie maar niet zo panisch doen over het bundelen van WMP.
Verwijderd
dus je gebruikt nu vista zonder hem te (online) activeren of...?Tonton schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 11:04:
[...]
Bij een vorige geactiveerde versie (frankenbuild) werd hij direct gedeactiveerd door mem te upgraden van 512 naar 1gb
heb nu versie gekocht (OEM) bij een nieuwe pc, maar ik stel activeren nog ff uit
wil nog schijfje erbij doen en wil liever zo min mogeijk gezeur dus activeer pas als ik tevree ben
Dat zou wel dom zijn van MS. Ik betwijfel of ze dit met opzet gedaan hebben. Want wat heeft MS erop tegen dat ook de * N klanten hun Windows Media Player gaan gebruiken? Niets tochPalomar schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:08:
[...]
Als ik MS was had ik het ook lekker ingewikkeld/onmogelijk gemaakt om Media Player nog achteraf te kunnen installeren op de N versies. Moest die Europese commissie maar niet zo panisch doen over het bundelen van WMP.
Sorry dat ik het zeg maar eh...je klinkt wel een beetje jaloerssilitek schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 09:13:
^^...wat een gedoe om een gratis versie van Vista te krijgen.
Lijkt wel een kinderfeestje..geven ze ook een pakketje mee naar huis.
pennetje, stickertje....
Beide....er zitten 2 dvd's in de Ultimate box : de 32bits versie en een met de 64bits versieXeNoBiTe schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 10:19:
Baal er ook van dat ik niet kon gisteravond.. Elke keer bij de launch ben ik er bij, maar nu kon ik niet,
Kregen jullie de 64 bit Ultimate mee? Of de 32?
Dat slaat natuurlijk nergens op, als ik WMP alsnog wil installeren moet dat gewoon mogelijk zijn. Hoe kan ik in contact komen met MS om ze hier op te attenderen?Palomar schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:08:
[...]
Nee.. Ate?
Even bellen met de support desk lijkt meDaTommy schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:29:
Dat slaat natuurlijk nergens op, als ik WMP alsnog wil installeren moet dat gewoon mogelijk zijn. Hoe kan ik in contact komen met MS om ze hier op te attenderen?
Verwijderd
is er niemand die weet of ik dit probleem kan verhelpen?Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2007 @ 23:40:
[...]
Als ik de updades probeer te installeren krijg ik een error code: 8007000B
Ik gebruik de Vista Ultimate RTM build 32bit (legaal voor het geval jullie hierover beginnen!).
Ik zie DreamScene met de EN Ultimate ook nog niet, alleen Hold 'em en BitLocker and EFS Enhancements...rikgoodhart schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:35:
nu nog maar wachten op de NL update van Dreamscene
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
Verwijderd
Als ik het zo lees is het een HDD probleemVerwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:42:
[...]
is er niemand die weet of ik dit probleem kan verhelpen?
Ach, ik weet niet waar ze zitten, maar ze hebben nog tot woensdagmorgen 6:00 de tijd toch?leonpwner1 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:49:
Woei die nieuwe poker hold'em in Vista is wel pimpNu heb ik er naast Chess Titans weer een nieuwe verslaving bij
nVidia stelt mij trouwens heel erg teleur. Geen nForce 4 drivers, geen nieuwe ForceWare drivers... Ze moesten een voorbeeld nemen aan ATiOok Logitech nog niets released...
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
Ik heb hetzelfde probleem, maar mijn HD is prima, het heeft altijd gewerkt tot gisterochtend. Vanochtend wou Vista niet meer updatenVerwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:50:
[...]
Als ik het zo lees is het een HDD probleem
Verwijderd
Nee het is overal al 30 januari, in Australië (Wellington) zelfs al 31 januari. Van mij mogen ze wel een wat releasenChimera schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:51:
[...]
Ach, ik weet niet waar ze zitten, maar ze hebben nog tot woensdagmorgen 6:00 de tijd toch?
[ Voor 3% gewijzigd door TheVMaster op 30-01-2007 13:12 ]
Verwijderd
Even een dom vraagje, hoe heb je het voor elkaar gekregen om Hardisk overzicht te tonen op de sidebar.DaannO schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 00:26:
[...]
Idd, het duurde bij mij 20 min om de dutch lang de installeren. Heb het maar even gedaan, ziet er zo uit:
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq