![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
SP even overgenomen van vorige topics
Updates of suggesties voor de startpost via DM of mail aub
![]() |
![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
Verwijderd
Kijk dan even in deel 9. Daat zijn genoeg foto`s en stukje van users daar over terug gekomen.Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 10:48:
Heeft iemand de retailversie al thuis liggen?
Wil er graag wat foto's van zien en weten wat erin zit.
Verwijderd
Ik kan maar 1 foto vinden. Die is gemaakt door wolkje en het betreft de OEM Business-versie. Ik zoek foto's van de retailversie. De doos zelf, de achterkant van de doos zodat ik kan zien wat erop staat, de dvd('s), de boekjes etc.DaannO schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 10:58:
[...]
Kijk dan even in deel 9. Daat zijn genoeg foto`s en stukje van users daar over terug gekomen.
http://www.engadget.com/g...-us-unboxed-in-oz/141946/ En anders even in de pricewatch kijken en dan naar een winkel zoeken.Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 11:11:
[...]
Ik kan maar 1 foto vinden. Die is gemaakt door wolkje en het betreft de OEM Business-versie. Ik zoek foto's van de retailversie. De doos zelf, de achterkant van de doos zodat ik kan zien wat erop staat, de dvd('s), de boekjes etc.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Verwijderd
Verwijderd
WOW thanks, heb hier gisteren een hele tijd naar zitten zoeken op internet en jij hebt gewoon meteen de link.DaannO schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 11:13:
[...]
http://www.engadget.com/g...-us-unboxed-in-oz/141946/ En anders even in de pricewatch kijken en dan naar een winkel zoeken.
Wat is je reden geweest om op zo'n verouderd systeem Vista te zetten?Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 11:16:
vista home premium bij me ouders op de pc gezet
amd sempron 2600+
512mb ram (later dus 768)
geforce 2 gts
Vista draaide echt super traag met 512mb ram. 256mb erbij geprikt en het draait als een zonnetje. Niks geen fouten of problemen tegen gekomen en draait zeer stabiel. Ze doet verder alleen maar programma's als office en pagemaker, dus dat kan makkelijk met dit systeem en vista. Valt me reuze mee allemaal!!
Misschien veiligheid. Want één ding is zeker; Vista zal een stuk veiliger uitpakken voor de minder-dan-gemiddelde computergebruiker dan XPobsidian schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 11:26:
[...]
Wat is je reden geweest om op zo'n verouderd systeem Vista te zetten?Lijkt mij dat ze prima uit de voeten konden met XP.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10
Home Premium is denk is het beste te vergelijken met jouw XP Home. Je kan eventueel ook nog de Home Basic nemen als je de media center extensie en Aero enzo niet nodig hebt.fingerhead schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 11:31:
Ik wil ook zo graag vista maar ik snap nog niet eens welke ik moet nemen ik dacht dat het pas etc 30 januari uitkwam ofzo met OEM versie en upgrade gedoe snap echt niets van wat ik precies moet aanschaffen. Heb nu zelf Origineel Windows XP Home. Iemand enig idee wat ik moet aanschaffen goedkoop snel en makkelijkste manier vind ik het best (wel legaal)
Ja die wil ik ook maar was vergeten te zeggen maar bedoelde er mee met welke versie onder de versie home premium qua Retail upgrade OEM etc al die onzin gemeuk waar ik niets van begrijp wil wel die mooie look en alles der op en eraan wat ik bij home premium kan krijgen maar weet in mijn geval niet wat ik moet nemen dan want je kan toch met originele versie upgraden ofzo.obsidian schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 11:47:
[...]
Home Premium is denk is het beste te vergelijken met jouw XP Home. Je kan eventueel ook nog de Home Basic nemen als je de media center extensie en Aero enzo niet nodig hebt.
Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10
Verwijderd
Verwijderd
Dit lijkt negatief maar ik zal je vertellen waarom dit waarschijnlijk zo is:Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 12:05:
En MS is al bezig met een "Service Pack" voor Vista:
http://www.nu.nl/news/955...e_pack%27_voor_Vista.html
[ Voor 11% gewijzigd door Cloud op 24-01-2007 12:11 . Reden: bron ]
Dit doet me vermoeden dat we 'binnenkort' een beta van de SP kunnen verwachten of interpreteer ik het verkeerd?Microsoft is op zoek naar zakelijke klanten die het service pack willen helpen testen, zo lijkt uit een e-mail waar CNet over beschikt.
[ Voor 0% gewijzigd door anandus op 24-01-2007 12:14 . Reden: 'binnenkort' in aanhalingstekens gezet :P ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Denk ik wel, maar ik verwacht eigenlijk dat die beta niet publiekelijk getoond wordt. Bedrijven worden ervoor uitgenodigd, en je kunt jezelf aanmelden als iemand die wel graag de SP1 wil testen. Maar tot op heden is een SP volgens mij nog nooit publiekelijk beta gegaananandus schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 12:12:
[...]
Dit doet me vermoeden dat we binnenkort een beta van de SP kunnen verwachten of interpreteer ik het verkeerd?
Verwijderd
Ik denk dat ik gewoon een oem licentie zou bijkopen voor de x64.Dikkie schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 11:41:
Toch zojuist maar mijn bestelling omgezet van Ultimate OEM naar Ultimate Retail. 280 euro bijbetalen, maar dan ben ik iig van het gezeik met die licenties af plus ook "gratis" de 64 bit versie erbij.
Zolang ze maar niet te haastig zijn met dat SP, dat kan ook nooit goed zijn.wolkje schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 12:09:
[...]
Dit lijkt negatief maar ik zal je vertellen waarom dit waarschijnlijk zo is:
Bedrijven zullen niet snel overstappen op Vista zolang het zichzelf nog niet bewezen heeft. Een SP1 duidt aan dat er weer het nodige verbeterd is in Vista, en dat wekt vertrouwen bij de bedrijven. Zodra SP1 uit is zullen bedrijven dus ook eerder geneigd zijn over te stappen dan daarvoor.
Aangezien Microsoft zoveel mogelijk bedrijven 'om' wil hebben is het dus voor hun zeer interessant om dus zo snel mogelijk SP1 de deur uit te krijgen.Waarschijnlijk komt SP1 dus ook al in de 2e helft van dit jaar uit.
Dit heb ik uit een bron, zal even zien of ik die weer terug kan vinden
Edit:
Hier dus. Een blog waar n.b. door Microsoft zelf naar gelinked wordt als het gaat om community info over Vista
Je blijft wel die licentie perikelen houden en aangezien ik nogal vaak upgrade......Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 12:16:
[...]
Ik denk dat ik gewoon een oem licentie zou bijkopen voor de x64.
2 voordelen: kost minder en de mogelijkheid om het op 2 systemen te installeren (2 licenties tenslotte )
Ik zit momenteel ook nog "in bestelling", maar wist ook niet zeker wat te doen, 2 bestellen leek mij de beste oplossing. Aangezien 2x OEM toch voordeliger is dan 1x retail.
Haastig zullen ze zeker niet zijn. Want ze moeten de potentiele bedrijven wel overtuigen met hun SP. Alleen ik denk dat SP1 voor Vista bij lange na niet zo ingrijpend zal zijn als bijvoorbeeld SP2 voor XPHacku schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 12:18:
Zolang ze maar niet te haastig zijn met dat SP, dat kan ook nooit goed zijn.
[ Voor 24% gewijzigd door Cloud op 24-01-2007 12:29 ]
Verwijderd
veiligheid.....Omdat mijn vader niet het verschilt ziet tussen een echte foutmelding en een banner met "click here to fix a problem with your computer" . Met alle gevolgen van dien. Nu hoef ik niet iedere week de computer te komen fixen...obsidian schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 11:26:
[...]
Wat is je reden geweest om op zo'n verouderd systeem Vista te zetten?Lijkt mij dat ze prima uit de voeten konden met XP.
[ Voor 4% gewijzigd door STIMPPYYY op 24-01-2007 12:48 ]
Verwijderd
Inderdaad kan hem ook nergens vinden en wil het graag eens zien...Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 12:09:
Kan iemand mij vertellen waar ik de beta van Dreamscene kan vinden, ik google mezelf helemaal gek maar geen links.....
p.s. Iemand al geprobeert of deze op Enterprise ook werkt?
[ Voor 20% gewijzigd door STIMPPYYY op 24-01-2007 13:09 ]
Ik heb idd ook dit probleem. Echter wordt bij mij de muis en keybord niet herkend. Best wel irri omdat het een veelgebruikte future is.Hacku schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 12:48:
Slaapstand werkt volgens mij niet correct. Wanneer mijn pc uit slaapstand komt wordt één van mijn harde schijven niet meer herkend, ik moet dan altijd rebooten. Beetje jammer aangezien ik een hekel heb om mijn pc uit te schakelen. XP ging altijd in slaapstand, gemiddelde uptime was daardoor 30 dagen (daarna reboot door windows update).
usenetVerwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 12:53:
[...]
Inderdaad kan hem ook nergens vinden en wil het graag eens zien...
Linkje iemand?
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2007 13:18 ]
Ik denk dat ze pas echt beginnen met updaten als de retail in de winkel ligtanandus schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 12:25:
Ik vraag me wel af wat voor bugfixes erinzitten, want als ik mijn update history zo zie zijn er verdacht weinig updates tot nu toe uitgekomen
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Misschien heb ik het gemist (het topic gaat ook zoooohwww hard) maar eh..zijn die Ultimate Extra's al te downloaden? Via Windows Update in Vista geeft hij aan dat er nog geen Ultimate Extra's te downloaden zijn...PWM schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 11:45:
Ik heb met de Group Shot Extra al 20 foto's aangepast
Ik heb verder geen foto programma's, dus dit is perfect. Even de hoofden aanklikken op 2 foto's, en voila, 1 nieuwe foto.
Volgens mij kan je dat ook met 3 of 4 foto's doen, zal het even testen.
[ Voor 11% gewijzigd door TheVMaster op 24-01-2007 13:26 ]
4?? maak er maar 2 van fzo, vista's originele geval is niet door gegaan ;-)StarLite schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 13:14:
Ik draai al een tijdje vista [via MA3D/msdnaa] en het bevalt me me op zich wel aardig.
Het ziet er allemaal goed uit, draait soepel en is bijna net zo stabiel als XP. Er zijn alleen een paar dingetjes die me irriteren:
Je kan de melding "low hard drive space" niet uitzetten. Ik heb een reg tweak gevonden, maar vista BLIJFT zeuren dat mijn D-schijf [1GB swap partitie] bijan vol is, best irritant.
De nvidia drivers zijn duidelijk nog niet volwassen [niet de fout van vista overigens]. Als ik uit een fullscreen spel alt-tab, of als mijn videokaart in standby mode gaat [standaard na 10 mins] crasht de driver geheel en krijg ik een flikkerend groen beeld te zien, enige oplossing is de reserknop.
Alle games die ik speel draaien overigens goed, zonder merkbaar performance verlies [eve-online, warcraft3, supreme commander].
Ik kan maar niet aan het gevoel ontkomen dat vista een leuke skin voor XP is, welliswaar zijn alle opties in heel windows allemaal verplaatst en zijn er een paar leuke features bijgekomen, maar het voelt nog steeds aan als NT5.3 , niet NT6.0 imho.
Eerlijk gezegt had ik meer verwacht van 4 jaar ontwikkelen, ik vind het geen slecht O/S maar toch valt het ietsjes tegen.
Sommige zijn idd uitgelekt. Maar het zijn vooralsnog beta`s.TheVMaster schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 13:23:
[...]
Misschien heb ik het gemist (het topic gaat ook zoooohwww hard) maar eh..zijn die Ultimate Extra's al te downloaden? Via Windows Update in Vista geeft hij aan dat er nog geen Ultimate Extra's te downloaden zijn...
Dan gaat ik maar eens even op zoek....DaannO schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 13:25:
[...]
Sommige zijn idd uitgelekt. Maar het zijn vooralsnog beta`s.
Het is geen swapfile maar een pagefileStarLite schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 13:14:
Ik draai al een tijdje vista [via MA3D/msdnaa] en het bevalt me me op zich wel aardig.
Het ziet er allemaal goed uit, draait soepel en is bijna net zo stabiel als XP. Er zijn alleen een paar dingetjes die me irriteren:
Je kan de melding "low hard drive space" niet uitzetten. Ik heb een reg tweak gevonden, maar vista BLIJFT zeuren dat mijn D-schijf [1GB swap partitie] bijan vol is, best irritant.
De nvidia drivers zijn duidelijk nog niet volwassen [niet de fout van vista overigens]. Als ik uit een fullscreen spel alt-tab, of als mijn videokaart in standby mode gaat [standaard na 10 mins] crasht de driver geheel en krijg ik een flikkerend groen beeld te zien, enige oplossing is de reserknop.
Alle games die ik speel draaien overigens goed, zonder merkbaar performance verlies [eve-online, warcraft3, supreme commander].
Ik kan maar niet aan het gevoel ontkomen dat vista een leuke skin voor XP is, welliswaar zijn alle opties in heel windows allemaal verplaatst en zijn er een paar leuke features bijgekomen, maar het voelt nog steeds aan als NT5.3 , niet NT6.0 imho.
Eerlijk gezegt had ik meer verwacht van 4 jaar ontwikkelen, ik vind het geen slecht O/S maar toch valt het ietsjes tegen.
Ik heb voor Group Shot een download link in het vorige topic gegeven, ergens vorige weekTheVMaster schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 13:23:
[...]
Misschien heb ik het gemist (het topic gaat ook zoooohwww hard) maar eh..zijn die Ultimate Extra's al te downloaden? Via Windows Update in Vista geeft hij aan dat er nog geen Ultimate Extra's te downloaden zijn...
heeeej ik krijg ineens wel via WIndows Update een ATI Driver update voor m'n kiezenWel vreemd dat er als datum dan 19-12 bij staat
De Windows Groupshot Ultimate Extra werd getoond tijdens de CES keynote.
Zag er erg leuk uit, en is nu te downloaden Het leuke is, dat je geen Ultimate nodig hebt:
Groupshot
Het is een Beta, en werkt niet vlekkeloos. Echter, ik heb al succesvol van 2 foto's, 1 goede kunnen maken.
[ Voor 22% gewijzigd door PWM op 24-01-2007 13:36 ]
ati update?? zijn er dan NU eindelijk drivers die openGL hebben, en WDDM, zijn? en dus NIET die uit december 2006?TheVMaster schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 13:23:
[...]
heeeej ik krijg ineens wel via WIndows Update een ATI Driver update voor m'n kiezenWel vreemd dat er als datum dan 19-12 bij staat
[ Voor 8% gewijzigd door Dutch2007 op 24-01-2007 13:37 ]
als je vista ultimate nu al draait, heb je niet de legale versie. illigale versies dmv cracks of timestoppers, kunnen niet de ultimate extra's downloaden!TheVMaster schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 13:23:
[...]
Neem maar van mij aan dat ik wel een legale versie heb. Er bestaat ook nog zoiets als TechNET Plus en MSDNrikgoodhart schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 13:36:
[...]
als je vista ultimate nu al draait, heb je niet de legale versie. illigale versies dmv cracks of timestoppers, kunnen niet de ultimate extra's downloaden!
Eh.....via Windows Updat dus heDutch2007 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 13:36:
[...]
ati update?? zijn er dan NU eindelijk drivers die openGL hebben, en WDDM, zijn? en dus NIET die uit december 2006?
of er is een hidden link of link is er nog NIET, want ati.amd.com heeft gewoon 13 december 2006 aan dus...
[ Voor 37% gewijzigd door TheVMaster op 24-01-2007 13:42 ]
Er zijn volgens mij al mensen met een Ultimate OEM thuis hoorrikgoodhart schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 13:36:
[...]
als je vista ultimate nu al draait, heb je niet de legale versie. illigale versies dmv cracks of timestoppers, kunnen niet de ultimate extra's downloaden!
[ Voor 8% gewijzigd door Cloud op 24-01-2007 13:41 ]
hmm op dan..TheVMaster schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 13:41:
[...]
Neem maar van mij aan dat ik wel een legale versie heb. Er bestaat ook nog zoiets als TechNET Plus en MSDN
[...]
Eh.....via Windows Updat dus heOf hij op de ATI website staat weet ik niet..'k zal eens kijken of er OpenGL inzit...
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2007 14:54 ]
Dat kan niet, de enige die nu al in omloop zijn dat zijn de OEM versies. De retail versies komen pas de 30ste uitBjk schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 14:53:
Is er al een shop die de home premium NL retail verkoopt?
[ Voor 41% gewijzigd door Arnold op 25-01-2007 15:28 ]
wil ik ook wel weten,GS2K1 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 15:05:
Ik heb Vista op een 2e partitie gëinstalleerd, namelijk D:\
Als ik Vista opstart maakt hij automatisch C:\ daarvan.
Allemaal erg grappig en handig, maar wat gebeurd er nu als ik de partitie met windows xp formatteer en deze bij de partitie van windows Vista voeg?
Gaat dat werken of gaat dit problemen geven? of niemand ervaring mee?
Verwijderd
Zou moeten werken lijkt me. Alleen moet dan misschien de boot.ini via een "repair optie" teruggezet worden want die komt meestal op de c:\ terecht.GS2K1 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 15:05:
Ik heb Vista op een 2e partitie gëinstalleerd, namelijk D:\
Allemaal erg grappig en handig, maar wat gebeurd er nu als ik de partitie met windows xp formatteer en deze bij de partitie van windows Vista voeg?
Verwijderd
Eeehm waarom denk je dat het een Upgrade versie heetVerwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 16:01:
BELANGRIJK!!!!!
De UPGRADE van Vista kan GEEN clean install doen bij het booten.
Link: Microsoft Support
Volgens Microsoft zijn er 2 methodes om dit op te lossen:
1. Upgraden vanuit een eerdere Windows-installatie. Ofwel XP MOET er op staan.
2. Een licentie kopen waarmee je wel een clean-install kan uitvoeren. Wat dus neerkomt op de aanschaf van de 'dure' FPP versie van Vista.
Verwijderd
Ahem, bij Windows XP Upgrade kon je nog een clean install doen. Als check moest je dan even een CD van een vorige Windowsversie erin stoppen en je kon een clean install doen. Dat heette ook UPGRADE.Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 16:04:
[...]
Eeehm waarom denk je dat het een Upgrade versie heet
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2007 16:10 ]
Verwijderd
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2007 16:17 ]
Verwijderd
Is ok hoor.Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 16:11:
Ok op die manier. Ik dacht dat dat bij de meesten al wel bekend was.
Dan heb ik verder niks gezegd
Yep.Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 16:11:
Dus onder andere ook een waarschuwing voor de mensen die nu een XP kopietje draaien en die denken met een Upgrade Vista wel goed te zitten?
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2007 16:18 ]
Verwijderd
Het betreft hier de aan testers verstrekte beta versie:Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 12:53:
[...]
Inderdaad kan hem ook nergens vinden en wil het graag eens zien...
Linkje iemand?
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2007 17:01 ]
Onzin, het enige wat de timestop doet is de grace period stil zetten. Alles is downloadbaar en vista is gewoon Genuienenenerikgoodhart schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 13:36:als je vista ultimate nu al draait, heb je niet de legale versie. illigale versies dmv cracks of timestoppers, kunnen niet de ultimate extra's downloaden!
Dat is totaal geen probleem, de vista boot partitie is altijd C:, de rest van de partities krijgen andere letters van vista. Die kan je overigens zelf veranderen in de admin tools (tik "admin" in de start). Deze letters worden echter niet ergens "hard" op je partitie geschreven, dus als xp opstart is er niets aan de hand.Ik heb Vista op een 2e partitie gëinstalleerd, namelijk D:\
[ Voor 9% gewijzigd door Mayco op 24-01-2007 18:22 ]
Retailversies worden pas vanaf 30 Januari verkocht. Omdat systeembouwers al computers aan het verkopen zijn met Vista preloaded (althans, hier in de VS is het al begonnen) is de OEM versie denk ik wat makkelijker los te verkopen. Voor de retail versie zul je toch echt moeten wachten tot de 30e.Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 10:48:
Heeft iemand de retailversie al thuis liggen?
Wil er graag wat foto's van zien en weten wat erin zit.
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Ik heb een compleet legale Windows Vista Ultimate via MSDN. Netjes geactiveerd, netjes geregistreerd.rikgoodhart schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 13:36:
Proud to be an American.
Hier woon ik
Check ook even je kaart fabrikant. Ik heb van de week een ASUS AEX1950 Pro besteld, en op de ASUS site staat een driverpakket van 120 Mb ong. voor deze kaar gedateerd op 19 Januari 2007 voor zowel Vista x32 als x64.Dutch2007 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 13:36:
ati update?? zijn er dan NU eindelijk drivers die openGL hebben, en WDDM, zijn? en dus NIET die uit december 2006?
Proud to be an American.
Hier woon ik
http://www.microsoft.com/windowsmobile/devicecenter.mspxThe Windows Mobile Device Center Beta is only supported on Windows Vista RC1 or later.
Verwijderd
En hoe verklaar je dit dan?maartena schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 18:23:
[...]
Retailversies worden pas vanaf 30 Januari verkocht. Omdat systeembouwers al computers aan het verkopen zijn met Vista preloaded (althans, hier in de VS is het al begonnen) is de OEM versie denk ik wat makkelijker los te verkopen. Voor de retail versie zul je toch echt moeten wachten tot de 30e.
Verwijderd
Heb je ook al iemand gesproken die hem ook echt heeft dan? grote kans dat wanneer je hem besteld je hem alsnog pas de 30e krijgt. Doen bedrijven wel vaker als lokaas.Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 18:47:
[...]
En hoe verklaar je dit dan?
http://www.centralpoint.n...ista_Ultimate_Nl_Dvd.html
Er staat:
Op voorraad en klaar voor verzending.
Dezelfde dag verzonden bij bestelling voor 16.00 uur.
Dus het wordt gewoon al verkocht.
Ook goed. \o/Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 18:47:
En hoe verklaar je dit dan?
http://www.centralpoint.n...ista_Ultimate_Nl_Dvd.html
Er staat:
Op voorraad en klaar voor verzending.
Dezelfde dag verzonden bij bestelling voor 16.00 uur.
Dus het wordt gewoon al verkocht.
Proud to be an American.
Hier woon ik
Ik heb hem idd werkend op Ultimate. Hier is de beta 3.DaTommy schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 18:31:
Ik was net aan het zoeken naar 'Windows Mobile Device Center' krijg binnenkort namelijk mijn PDA en wilde even kijken hoe het synchroniseren nu in zijn werk gaat.
Krijg dit alleen nergens gevonden (Vista Business N)? Wanneer ik naar de website ga van MS, zie ik dat er een BETA RC1 is, maar deze krijg ik helaas niet geinstalleerd. Volgens de website:
[...]
http://www.microsoft.com/windowsmobile/devicecenter.mspx
Iemand dit dit wel al aan de praat heeft gekregen? Wellicht dat het met Ultimate wel gewoon werkt.
http://www.centralpoint.n...rosoft_windows_vista.html
Everything Can Help!
Verwijderd
Zoiets dacht ik al wel...MichaelK1985 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 19:07:
[...]
http://www.centralpoint.n...rosoft_windows_vista.html
U kunt uw bestelling nu al plaatsen. U ontvangt deze dan als eerste op de release datum.
Verwijderd
Dit staat al tijden op de site. Dat zegt niets. Er staat:
heb een sapphire, mjah... 120MB das iid 32 & 64 bits, maar waneer ie gemaakt is maakt me vrij weinig uit, waar ut me omgaat is openGL....maartena schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 18:29:
[...]
Check ook even je kaart fabrikant. Ik heb van de week een ASUS AEX1950 Pro besteld, en op de ASUS site staat een driverpakket van 120 Mb ong. voor deze kaar gedateerd op 19 Januari 2007 voor zowel Vista x32 als x64.
Het zou best kunnen dat de fabrikant van je kaart, dat is dus niet altijd ATI, al wel geupdate drivers heeft.
Verwijderd
Ik snap niet waarom ze die basic troep uitbrengen. Je krijgt veel minder features dan XP Mediacenter of Home.Sjah schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 19:57:
Staat nu ook op Salland. Ik denk trouwens dat niemand de Business oem koopt, die gaan gelijk dan voor de Ultimate, of de nogal goed betaalbare Home Premium, niemand koopt ook Basic lijkt me.
Voor mensen zoals mijn pa en ma die alleen ie gebruiken en office. En dan toch nog goedkoop uitwillen.Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 20:38:
[...]
Ik snap niet waarom ze die basic troep uitbrengen. Je krijgt veel minder features dan XP Mediacenter of Home.
Verwijderd
Hahahaha, dat komt me zeer bekend voor. Mijn ouders zouden ook zo'n goedkope versie aanschaffen denk ik. Ze gebruiken hun pc toch alleen voor internet, mail en office. Het enige spel dat mijn pa speelt is Joint Operations en dat kan gewoon op een home versie draaien.DaannO schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 20:40:
[...]
Voor mensen zoals mijn pa en ma die alleen ie gebruiken en office. En dan toch nog goedkoop uitwillen.
Hmm toch vreemd, zijn er Business (zonder N) gebruikers waarbij dit wel werkt? Dat 'N' levert meer problemen op dan voordeel heb ik zo het idee. Het lukt me namelijk ook nogsteeds niet om Windows Media Player te installeren onder Business N. Hoewel ik wel vernomen heb dat het wel mogelijk moet worden in de toekomst.DaannO schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 19:01:
[...]
Ik heb hem idd werkend op Ultimate. Hier is de beta 3.
De Basic versie werkt nog prima op bijvoorbeeld een Celeron 1,4 Ghz met 512 Gb geheugen en een 30 Gb harde schijf, om maar even een voorbeeldje te geven. In de "Windows Classic" mode heb je vervolgens toch de nieuwe functionaliteit van Windows Vista, maar draait het op wat mindere hardware.Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 20:38:
Ik snap niet waarom ze die basic troep uitbrengen. Je krijgt veel minder features dan XP Mediacenter of Home.
Proud to be an American.
Hier woon ik
Verwijderd
Vista Boot Logo GeneratorVerwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 00:44:
[...]
Sterker nog dat IS de bootscreen van VistaDit is bewust gedaan om cold-boot-tijd zo kort mogelijk te houden. Er schijnt echter nog een bootscreen verborgen te zitten waarmee je dat zwarte beeld kunt vervangen mocht je dat echt leuk vinden. Ik vind het wel een goede keuze van Microsoft, wat boeit mij de bootscherm nou.
Zoals hierboven wordt gezegd: dat in de schappen is hetzelfde als de RTM.
Klopt, is alleen voor de Engelse versie, en alleen voor de x86 versie.Mayco schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 18:22:
Als ik dreamscene installeer krijg ik de boodschap "deze update geldt niet voor uw systeem"... misschien omdat ik de nederlandse versie heb? mjah, ik wacht wel geduldig tot 31 januari
Dutch2007 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 19:58:
[...]
heb een sapphire, mjah... 120MB das iid 32 & 64 bits, maar waneer ie gemaakt is maakt me vrij weinig uit, waar ut me omgaat is openGL....
heb zelf Sapphire x1600PRO 512MB, agp...
MSconfig werkt ook goed en dan de optie "No GUI Boot" aanvinken.
May the force be with you!!
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Ze zitten inderdaad gewoon ingebakken.Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 14:53:
Kan iemand bevestigen dat de drivers al gewoon in Vista zelf zitten?
Bij mij zit Mediaplayer gewoon ingebakken in Business N ? ALS ik Business N heb.. Want als ik winver intyp krijg ik Enterprise te zien... ook weer lekker vaag.DaTommy schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 21:20:
[...]
Hmm toch vreemd, zijn er Business (zonder N) gebruikers waarbij dit wel werkt? Dat 'N' levert meer problemen op dan voordeel heb ik zo het idee. Het lukt me namelijk ook nogsteeds niet om Windows Media Player te installeren onder Business N. Hoewel ik wel vernomen heb dat het wel mogelijk moet worden in de toekomst.
57696520646974206c65657374206973206e657264
In dit topic staat daar héel veel informatie over.Sluuut schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 14:38:
Ik zit er stiekem aan te denken om Ultimate OEM te kopen, kan hem voor 175 euro meenemen..
Maar zijn er nog technische verschillen qua de Retail behalve dat je met de Retail 32 & 64 -bits krijgt? Ik bedoel, gaat de licensie eerder zeuren als je bijvoorbeeld een hdd veranderd? Of als je hem bijvoorbeeld 10x opnieuw installeerd.. want zo iemand ben ik wel
[ Voor 29% gewijzigd door Danielson op 25-01-2007 15:41 ]
Ik vind Business het allerdichst bij de huidige XP Professional komen. Hier zit de RDP server in en niet al die XBOX/MCE troep die ik toch niet gebruik. Home Premium voldoet weer niet aan al mijn eisen (De RDP Server is daarvan een hele belangrijke) en heeft wel MCE enzo. Ik heb dat niet nodig. Ik draai nu een Business en ben erg tevreden over de functies die ik krijg. Niet teveel, en zeker niet te weinig!Ik denk trouwens dat niemand de Business oem koopt, die gaan gelijk dan voor de Ultimate, of de nogal goed betaalbare Home Premium, niemand koopt ook Basic lijkt me.
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Ga er dan maar van uit dat je geen Business N hebtSluuut schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 14:38:
Bij mij zit Mediaplayer gewoon ingebakken in Business N ? ALS ik Business N heb.. Want als ik winver intyp krijg ik Enterprise te zien... ook weer lekker vaag.
Verwijderd
Yep, en voor Vista Bootlogo Generator heb je ook Msconfig nodig. Ik geef het alleen aan om tweakers te laten weten dat je het bootlogo veranderen kunt, of heb je daar iets op tegen?Skywalker schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 09:40:
[...]
MSconfig werkt ook goed en dan de optie "No GUI Boot" aanvinken.
Verwijderd
Heb dat programma geinstalleerd maar hoe kan ik beheerdersrechten krijgen over dat bestand in die en-US folder? Als ik rechten probeer te veranderen krijg ik een melding dat ie dat niet kan opslaan.
Bestand ergens saven waar je wel rechten hebt (bijv. desktop) en daarna copy-pasten in die map?Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 16:39:
[...]
Heb dat programma geinstalleerd maar hoe kan ik beheerdersrechten krijgen over dat bestand in die en-US folder? Als ik rechten probeer te veranderen krijg ik een melding dat ie dat niet kan opslaan.
Iemand een tip?
Precies! Ik heb de Engelse Ultimate, en ik wacht wel gewoon tot volgende week.....anandus schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 09:19:
Klopt, is alleen voor de Engelse versie, en alleen voor de x86 versie.
Maar het is een beta en gebruikt véél cpu, dus je kan net zo goed een weekje wachten tot-ie bij je updates staat
Proud to be an American.
Hier woon ik
Verwijderd
Dat heeft geen zin, ik moet hem vervangen door een ander bestand maar daar heb ik de rechten niet voor. Wanneer ik die rechten wil veranderen krijg ik een melding dat hij niet kan saven.anandus schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 17:33:
[...]
Bestand ergens saven waar je wel rechten hebt (bijv. desktop) en daarna copy-pasten in die map?
Verwijderd
ga maar eens een kijkje nemen op www.windowsultimate.comhellboy123 schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 17:51:
het zal me benieuwen of microsoft nog met andere extra's komt, waar we eingelijk nog niets van afweten
Heb hetzelfde probleem hier, net een mooi bootscreen gemaakt, kan ik winload.exe niet vervangen omdat ik ownership moet nemen...Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 18:16:
[...]
Dat heeft geen zin, ik moet hem vervangen door een ander bestand maar daar heb ik de rechten niet voor. Wanneer ik die rechten wil veranderen krijg ik een melding dat hij niet kan saven.
originele signatures zijn top!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq