AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Verwijderd
Rechtsonderin het beeld heb je een balk waarbij je kan zien hoever je wrench is bijgeladen volgens mij (of die geeft aan hoever het voertuig gerepareerd is, dat weet ik niet zeker
Wat ik doe als ik een tank repair is geheel afhankelijk van de situatie:Zoufiax schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 09:07:
Maakt het nog uit waar je staat om de tank te repareren? Moet je er omheen lopen, of kan je aan één kant blijven staan?
- Geen enemies én teamgenoten in de buurt: hurkend tank repairen, om mijn raakvlak te verkleinen.
- Geen enemies, maar wel teamgenoten in de buurt: ervoor zorgdragen dat je in het zichtveld van de teamgenoten de tank repareert, zodat de teamgenoten ook weten dat er iemand bij de tank staat.
- Vuurgevecht. De tank chauffeur weet niet dat je de tank repareert: Aan de zijkant van tank hurken en indien nodig veelvuldig van positie veranderen.
- Vuurgevecht. De tank chauffeur weet wél dat je zijn tank repareert: kruip voor bescherming onder het voertuig, en repareer al liggend de tank/apc.
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
van Deadly=BD= op het i3d forum --> http://forum.i3d.nl/showthread.php?t=12023Hello all
=BD= is organizing an open jet competition 2 vs 2..
Maps are Wake and dalian,2 rounds both sides.
Winner is the one with most kills after 20 minutes and will proceed to the next round.
So if you feel up to it take a look at our site to see when we start,and happy hunting!!
forum for signup: http://www.bd-hq.nl/phpbb/viewtopic.php?t=571
www.bd-hq.nl
Dus fresh install -> kopieren al gepatched spel -> nog een keer de patch anders gezeik met cdkey ed
Lijkt me niet helemaal de bedoeling. Het werkt verder 100% goed maar ik vind het wel irritant dat ik niet kan patchen.
Wat moet ik me daar eigelijk bij voorstellen?maxoss schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 17:49:
[...]
van Deadly=BD= op het i3d forum --> http://forum.i3d.nl/showthread.php?t=12023
Wake en Dalian Plant? dat is toch totaal oneerlijk met die planes enz. de grootste J-10 whore wint dan? en die Bomber jets zijn dus echt hopeloos in een air combat
nieuwe pc alles nieuw etc etc
bf2 installeren (nog wel ff zonder patch want wilde alleen maar testen)
krijg ik error: your cd-key is not valid als ik een server wil joinen.....
kan dit topic niet echt terug vinden namelijk met dit probleem
[ Voor 15% gewijzigd door Tijgertje84 op 20-03-2007 23:32 ]
Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H
ok thnx dacht het zelf ook al vandaar dat ik erbij zette dat ik nog niet gepatched had.R-O-Y schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 23:46:
Waarschijnlijk is het weg als je patched. Gebeurd wel vaker. Als ik het spel gekopieerd heb moet ik ook nog een keer de patch eroverheen doen (die dan opeens wel werkt oid) en dan fixt ie het cdkey gebeuren. Hoe het precies zit weet ik niet maar ik kan even aanraden gewoon te patchen!
maar vodn op inet ook hier en daar van die dingen ff googlen en je vind zo genoeg erover.
Maar die patch duurt kei lang om te downen van EA.....

is er geen snellere link....? wellicht via gamershell ff zoeken
Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H
Jawel, kijk maar eens op I3D.nl (1000mbit)Tijgertje84 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 08:42:
[...]
ok thnx dacht het zelf ook al vandaar dat ik erbij zette dat ik nog niet gepatched had.
maar vodn op inet ook hier en daar van die dingen ff googlen en je vind zo genoeg erover.
Maar die patch duurt kei lang om te downen van EA.....bij mij max met 26kb/s ofwel 6 uur
![]()
is er geen snellere link....? wellicht via gamershell ff zoeken
Daar staan alle patches:
BF2 Patch

[ Voor 4% gewijzigd door tiepeks op 21-03-2007 13:55 ]
Toevallig al wat gehoord? Ben wel nieuwsgierig.Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 01:30:
[mapmode info]
Ik zal die wisekid eens contacten ik heb hem nog in de aanmeldings lijst van de Lan-Party staan en vragen voor een duidelijke uitleg niet hoe je het moet doen (nooit een aap leren dansen) maar hoe te herkennen!
Trouwens, je ziet op sommige servers dat er gecontroleerd wordt op bepaalde zaken. Kunnen sommige users of admin dan soms vrij de camera door het hele veld verplaatsen om de boel in d egaten te houden?
Ik ben ook nieuwsgierig.Titusvh schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 13:58:
[...]
Toevallig al wat gehoord? Ben wel nieuwsgierig.
Trouwens, je ziet op sommige servers dat er gecontroleerd wordt op bepaalde zaken. Kunnen sommige users of admin dan soms vrij de camera door het hele veld verplaatsen om de boel in d egaten te houden?
Ja, iedereen kan dat indien free camera (een serveroptie) aan staat. Op onze server (alleen lekkere mappen (hosted by i3d)) staat dat aan.
Edit: Die free camera is ook verrekte handig als je wordt koud gemaakt bij een eigen vlag bijvoorbeeld om dan in je 15 tikken te kijken waar de dader is gaan liggen!
[ Voor 13% gewijzigd door AllSeeyinEye op 22-03-2007 07:20 ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Ik wist niet dat dat kon, maar dat vind ik dan wel een vorm van cheaten, omdat niet-admins dit niet kunnen doen.AllSeeyinEye schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 14:06:Edit: Die free camera is ook verrekte handig als je wordt koud gemaakt bij een eigen vlag bijvoorbeeld om dan in je 15 tikken te kijken waar de dader is gaan liggen!
Verwijderd
Zoufiax schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 13:10:
[...]
Ik wist niet dat dat kon, maar dat vind ik dan wel een vorm van cheaten, omdat niet-admins dit niet kunnen doen.
Verwijderd
ouwe newby hier..
Ik heb trammeland met de tv-missile.
Ik oefen geregeld in lege servers.
Nadat ik heb gevuurd krijg ik het niet van baan verandert.Ik verander de crosshair naar het doel en klik en nog eens..maar de missile verandert niet van richting.
Zie ik iets over het hoofd of is het eenbug,ligt het aan die muis?Wie helpt me uit de poep.
Ik kan er maaar niet van vinden op i-net alleen van die poser filmpjes:P wel mooi.
tijdens het schieten de muisknop (fire) inhouden en dan kan je mbv je muis bewegen en dus je raket besturen voor zolang het gaat want ze schieten vrij snelVerwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 15:26:
Hallo mannen,
ouwe newby hier..![]()
Nadat ik heb gevuurd krijg ik het niet van baan verandert.Ik verander de crosshair naar het doel en klik en nog eens..maar de missile verandert niet van richting.
Zie ik iets over het hoofd of is het eenbug,ligt het aan die muis?Wie helpt me uit de poep.want ik voel me zo dom als ik in de heli zit en de piloot hangt stil om mij een goede vuurkans te schenken.
Ik kan er maaar niet van vinden op i-net alleen van die poser filmpjes:P wel mooi.
of is dat je probleem niet.?
Verwijderd
Dank je voor je snelle reactie..nou ik heb net nog weer ff geprobeerd.Tijgertje84 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 15:30:
[...]
tijdens het schieten de muisknop (fire) inhouden en dan kan je mbv je muis bewegen en dus je raket besturen voor zolang het gaat want ze schieten vrij snel
of is dat je probleem niet.?
Ik schiet naast het doel en klik vervolgens op het doel.dan zou de misile daar naar toe moeten gaan,toch? ook als ik de muisknop ingedrukt houdt veranderthet niet van richting..grr..!
hmm vreemd volgens mij moet dat wel werken....Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 15:50:
[...]
Dank je voor je snelle reactie..nou ik heb net nog weer ff geprobeerd.
Ik schiet naast het doel en klik vervolgens op het doel.dan zou de misile daar naar toe moeten gaan,toch? ook als ik de muisknop ingedrukt houdt veranderthet niet van richting..grr..!
Dit zou moeten werken volgens mij: Voordat je schiet mik je enigzins op het doel, of er naast wat jij wilt
Op het moment van vuren hou je de muisknop ingedrukt (niet ingedrukt houden nadat je hebt geklikt en weer loslaat!), oftewel fire en NIET loslaten die knop
dan kan je terwijl je de knop ingedrukt houd gewoon richten.
Iig zo ging het bij mij
Verwijderd
Ok ga ik nu proberen in de -dutch green baret serverTijgertje84 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 15:57:
[...]
hmm vreemd volgens mij moet dat wel werken....
Dit zou moeten werken volgens mij: Voordat je schiet mik je enigzins op het doel, of er naast wat jij wilt
Op het moment van vuren hou je de muisknop ingedrukt (niet ingedrukt houden nadat je hebt geklikt en weer loslaat!), oftewel fire en NIET loslaten die knop
dan kan je terwijl je de knop ingedrukt houd gewoon richten.
Iig zo ging het bij mijis al lang geleden dus kan het mis hebben
geprobeert maar,..
...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2007 16:10 ]
zit op werk dus zal in mijn gedachten meevliegenVerwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 16:05:
[...]
Ok ga ik nu proberen in de -dutch green baret server.
Verwijderd
Haha altyd leuk he..maar goed..misschien dat de het met de muis te makenheeft .zal eens een ouwerwetse inpluggen.Tijgertje84 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 16:09:
[...]
zit op werk dus zal in mijn gedachten meevliegen
nee daar akn het niet aan liggenVerwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 16:11:
[...]
Haha altyd leuk he..maar goed..misschien dat de het met de muis te makenheeft .zal eens een ouwerwetse inpluggen.
want anders zou je ook niet kunnen bewegen normaal
zit even te denken aangezien het 4 uur is iedereen hier al aan de bier en chips zit.......:P
probeer eens met je "rechtermuisknop" nadat je hebt afgeschoten, zeg ook maar iets...:)
oftewel probeer van alles uit vanaf het moment dat je dus schiet
neem aan dat j er dan vanazelf achterkomt
Verwijderd
ok doen ik.erg bedankt.(werk ze nog ff)Tijgertje84 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 16:19:
[...]
nee daar akn het niet aan liggen
want anders zou je ook niet kunnen bewegen normaal
zit even te denken aangezien het 4 uur is iedereen hier al aan de bier en chips zit.......:P
probeer eens met je "rechtermuisknop" nadat je hebt afgeschoten, zeg ook maar iets...:)
oftewel probeer van alles uit vanaf het moment dat je dus schietpijltjes andere toetsen ed
neem aan dat j er dan vanazelf achterkomtik probeer het zodra ik thuis kom hoe het moet
Zo zou het wel moeten werken.Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 15:50:
[...]
Dank je voor je snelle reactie..nou ik heb net nog weer ff geprobeerd.
Leuk dat ik hier als nieuwe truc leer dat bij het vuren de knop inhouden je ook kan sturen (of in jouw geval: zou moeten kunnen sturen
Hoe oefen jij dat handig? Als ik in m'n eentje in een heli zit en ik switch naar de gunner (dus geen piloot meer in de heli) dan draait de heli rondjes als een gek en valt er zowieso niet veel te mikken.
Verwijderd
Nou ik parkeer de heli op een gebouw of rand van een berg..en switch dan..heel relaxed:)Titusvh schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 16:31:
[...]
Zo zou het wel moeten werken.
Leuk dat ik hier als nieuwe truc leer dat bij het vuren de knop inhouden je ook kan sturen (of in jouw geval: zou moeten kunnen sturen)
Hoe oefen jij dat handig? Als ik in m'n eentje in een heli zit en ik switch naar de gunner (dus geen piloot meer in de heli) dan draait de heli rondjes als een gek en valt er zowieso niet veel te mikken.
maar mij lukt het niet ,,denk een bug.

ben thuis ik ga het ook even proberen. waar probeer jij het in?Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 16:44:
[...]
Nou ik parkeer de heli op een gebouw of rand van een berg..en switch dan..heel relaxed:)
maar mij lukt het niet ,,denk een bug.
gebruik je ts/vent?
Verwijderd
Nou ik zit nu (tot 17.45uur ) in ClanPoint.com =mutiny= clan 213.239.188.65:16567Tijgertje84 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 17:07:
[...]
ben thuis ik ga het ook even proberen. waar probeer jij het in?
gebruik je ts/vent?
of dutch green barret DHB
maar ik moet zo eten en dan met de kids naar een toneel stukje haha.misschien vnaaf weer ff later.
ik heb ts btw.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2007 17:26 ]
Gewoon op het doel blijven klikken zou het ook moeten doen. Verwacht trouwens niet dat de hellfire een haakse bocht kan maken. Je kan hem enigzins bijsturen.
Ik zoek dus geen clan, Nouja mischien wel maar gewoon om een keertje mee te spelen
eh, ik heb er anders geen enkele moeite mee, meestal een target in een keer neer...als ie niet te dichtbij is tenminste..Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 15:26:
Hallo mannen,
ouwe newby hier..![]()
Zie ik iets over het hoofd of is het eenbug,ligt het aan die muis?Wie helpt me uit de poep.want ik voel me zo dom als ik in de heli zit en de piloot hangt stil om mij een goede vuurkans te schenken.
je moet meteen switchen naar F2, dan meteen rechtermuisknop en vuren en je moet wat meer naar links hangen van je target in het begin, zodat je al draaiend naar rechts je target een beetje in het midden krijgt, voor de rest is t gewoon net als met 2 man...gewoon een kwestie van oefenen en aimen die missiles...
ik merkte wel, met een nieuwe CPU (= meer performance) dat het switchen en vuren in een chopper sneller ging, het ging veel soepelers, dat scheelde zeker weer een seconde vergeleken met m'n vorige CPU...
zorg om te beginnen, voor een fatsoenlijke muis/muismat. voor de rest gewoon oefenen, dan moet het lukken
[ Voor 3% gewijzigd door SuX DeLuXe op 24-03-2007 13:53 ]
Verwijderd
Ik weet nu hoe het moet....maar hij doet het alleen niet.
Verder werkt alles wel gewoon zoals het moet.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2007 14:22 ]
1. Als je in de gunnerpositie rechtermuisknop (default) om naar je TV te switchen.
2. Nu zit je in 'TV-mode', je kan dat kruisje/plusje in het midden bewegen.
3. Nu klik je één keer met je linkermuisknop (default) en zie je dat je je TV afschiet.
4. Nog steeds kan je met je muis je crosshair (het kruisje/plusje) bewegen.
5. Als je de TV bijvoorbeeld naar links wil sturen, beweeg je het crosshair naar links (schuif je muis naar links) en klik je ergens links.
6. Nu zie je de raket afbuigen, hij gaat dus naar de plek waar je klikt.
Je moet je muisknop dus niet ingedrukt houden, je moet ergens in je beeldscherm (waar je heen wilt dus) klikken. En klik niet teveel achter elkaar, probeer rustig bij te sturen. Dus je schiet hem af, kijken waar je doel is, bijsturen (klikken) en proberen te raken. Klik dus niet teveel achter elkaar, dit werkt alleen maar averechts.
Er zijn inderdaad wat bugs, zodat je bijvoorbeeld niet kan schieten of dat je hellfire 2x moet reloaden, maar die komen niet zo vaak voorbij.
Als dit niet werkt -> brakke muis/muisinstellingen (heb je primary fire wel op je linkermuisknop?)
sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot
Verwijderd
als ik een server join dan duurt om te beginnen mijn laadtijd echt extreem lang, soms 3x het laadmuziekje. en als het laden gedaan is en hij de 'gegevens aan het controleren' is, dan duurt dat zo mogelijk nog langer.
soms gaat het uiteindelijk en begin ik extreem laggy te spelen ook al heb ik een ping van 15 ofzo en soms gaat het gewoon helemaal niet en krijg ik een bf2 errorkader met daarin: 'onbruikbare n etwerkgegevens' ofzo.
op zich niet zo raar voor een trage laptop..
maar dat is hij niet!
Dell xps M1710
1024 MB RAM
intel core 2 duo 2x 2.0 GHz
nVidia GeForce go 7900 GTX 512 MB
en op het hele zootje draai ik Windows Vista Business
met die gegevens zou het toch bijzonder vlotjes moeten lopen?
nuja, dat is zelfs geen vraag, de demo heb ik wel altijd vlot op hoogste settings kunnen spelen en nu blijft hij laggen op laagste.
voor mijn videokaart gebruik ik momenteel de laatste forceware drivers omdat de officiële problemen hebben met alles wat 3D is:p
iemand die hetzelfde probleem heeft, kent, een opplossing voor weet?
ohja, mijn BF is versie 1.4 omdat ik door mn internet zit en de 1.41 dus nog niet wil dl-en(daaraan kan het toch niet liggen?).
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2007 18:19 ]
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2007 18:20 ]
Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21
En je hardeschijf? Aangezien je maar 1GB geheugen heb zal je HDD belast worden met wisselbestand. Een 4200rpm of 5400rpm HDD heeft het dan erg zwaar..Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 11:39:
ik ben sinds een paar dagen bf2 weer geïnstalleerd op mn laptop maar ik heb een nogal groot probleem ermee eigenlijk.
als ik een server join dan duurt om te beginnen mijn laadtijd echt extreem lang, soms 3x het laadmuziekje. en als het laden gedaan is en hij de 'gegevens aan het controleren' is, dan duurt dat zo mogelijk nog langer.
soms gaat het uiteindelijk en begin ik extreem laggy te spelen ook al heb ik een ping van 15 ofzo en soms gaat het gewoon helemaal niet en krijg ik een bf2 errorkader met daarin: 'onbruikbare n etwerkgegevens' ofzo.
op zich niet zo raar voor een trage laptop..
maar dat is hij niet!
Dell xps M1710
1024 MB RAM
intel core 2 duo 2x 2.0 GHz
nVidia GeForce go 7900 GTX 512 MB
en op het hele zootje draai ik Windows Vista Business
met die gegevens zou het toch bijzonder vlotjes moeten lopen?
nuja, dat is zelfs geen vraag, de demo heb ik wel altijd vlot op hoogste settings kunnen spelen en nu blijft hij laggen op laagste.
voor mijn videokaart gebruik ik momenteel de laatste forceware drivers omdat de officiële problemen hebben met alles wat 3D is:p
iemand die hetzelfde probleem heeft, kent, een opplossing voor weet?
ohja, mijn BF is versie 1.4 omdat ik door mn internet zit en de 1.41 dus nog niet wil dl-en(daaraan kan het toch niet liggen?).
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Verwijderd
Verwijderd
Super je info, bedankt..Equalized schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 18:03:
Hoe werkt het:
...................
.....................
Als dit niet werkt -> brakke muis/muisinstellingen (heb je primary fire wel op je linkermuisknop?)
Je vraagt of ik de primare vuur wel op de linker muisknop heb,,en nee want ik heb mijn muis linkshandig.dus knoppen heb ik net andersom geconfigureerd in windows.(mbv logitech muiseigenschappen).
Wellicht zou dat ermee te maken kunnen hebben.Anderzijds zou je denken dat er dan meer porbleempjes optreden en dat is niet het geval.zou het eigenlijk een smoeten proberen.
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2007 18:19 ]
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2007 18:19 ]
er staat dus niet expliciet dat het niet mag . er staat het is niet de plaats. ---je kunt beter----
maar wat zou er op tegen zijn ?
het gaat toch om de fun van bf2?
Klopt het dat je als je naar de gunnerspositie switcht even moet wachten nadat je het TV-screen (zwart-wit) te zien krijgt voordat je de eerste missile kunt afvuren? Als ik F2 doe in de chopper, dan rechts klik om in het TV-screen te komen, dan direct links klik om te vuren, gebeurt er niets. Als ik even wacht (ik denk zo'n 2 seconden) werkt het wel.Thrills33ka schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 13:53:
[...]ik merkte wel, met een nieuwe CPU (= meer performance) dat het switchen en vuren in een chopper sneller ging, het ging veel soepelers, dat scheelde zeker weer een seconde vergeleken met m'n vorige CPU...
zorg om te beginnen, voor een fatsoenlijke muis/muismat. voor de rest gewoon oefenen, dan moet het lukken
Ik ben ook af en toe wat aan het oefenen, maar heb nog de grootste moeite een stilstaande tank te raken (als ik in m'n eentje in de chopper vlieg), vooral omdat de chopper begint te draaien als je naar de gunnerspositie switcht. Als ik bij een goeie piloot zit dan lukt het wel. Maar ik heb dus wel respect voor gasten die in hun eentje in een chopper vliegen, en dan in staat zijn om jets naar beneden te halen.
Ingaan op een modbreak doe je maar via PM!janjwjmc schreef op zondag 25 maart 2007 @ 20:25:
Spielerij is niet de plaats om leden voor een clan te werven of een volledig nieuwe clan op te richten, hiervoor kun je beter op sites als www.clanbase.com terecht.
er staat dus niet expliciet dat het niet mag . er staat het is niet de plaats. ---je kunt beter----
maar wat zou er op tegen zijn ?
het gaat toch om de fun van bf2?
Verwijderd
Hoeft ook niet. Je moet al mikken als je nog piloot bent.Titusvh schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 16:31:
[...]
Zo zou het wel moeten werken.
Leuk dat ik hier als nieuwe truc leer dat bij het vuren de knop inhouden je ook kan sturen (of in jouw geval: zou moeten kunnen sturen)
Target dus een beetje rechts, onder
EDIT: over performance: op mijn A64 3000E deed ik het ook al (heel af en toe), maar ik kan zeggen dat het met 2 GB ram, E6600, 7900 GTX, X-Fi Fatal1ty en XP Pro best goed gaat.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2007 17:22 ]
dat is ook wat ik bedoel met die performance...sinds ik een nieuwe CPU heb, gaat dat vuren met TV-guided sneller en soepeler....daarvoor ging het bij mij ook iets langzamer...Zoufiax schreef op maandag 26 maart 2007 @ 16:24:
[...]
Klopt het dat je als je naar de gunnerspositie switcht even moet wachten nadat je het TV-screen (zwart-wit) te zien krijgt voordat je de eerste missile kunt afvuren? Als ik F2 doe in de chopper, dan rechts klik om in het TV-screen te komen, dan direct links klik om te vuren, gebeurt er niets. Als ik even wacht (ik denk zo'n 2 seconden) werkt het wel.
Ik ben ook af en toe wat aan het oefenen, maar heb nog de grootste moeite een stilstaande tank te raken (als ik in m'n eentje in de chopper vlieg), vooral omdat de chopper begint te draaien als je naar de gunnerspositie switcht. Als ik bij een goeie piloot zit dan lukt het wel. Maar ik heb dus wel respect voor gasten die in hun eentje in een chopper vliegen, en dan in staat zijn om jets naar beneden te halen.
maar als je genoeg oefent moet je ook met een slechte PC wel kunnen ownen hoor...
nou valt wel mee hoor..respect, ik bedoel je moet gewoon goeie hardware hebben en genoeg tijd erin pompen dan kan iedere sul het
je hebt ook wel degelijk voordeel bij lage settings...ik speel met alles op High, heb met alles High nog gewoon een goed speelbare fps dusja...
alleen een vriend van mij heeft een nog dikkere PC, maar die speelt met alles op Low + AA uit...en als je dat ziet, de schaduwen zijn dan compleet weg, alles is fel verlicht + je hebt dikke performance, dat maakt echt veel verschil hoor..maja ik speel niet alleen voor de punten maar ook voor de graphics
[ Voor 12% gewijzigd door SuX DeLuXe op 26-03-2007 17:26 ]
Verwijderd
vooral de remake mappen en de vette artillery
wie komt er gezzelig mee spelen¿?
http://www.desert-conflict.org/
Promo video:
http://youtube.com/watch?v=mJXIEbkF10U
Screenshots

----edit----
Zit meestal in de Boomtown server
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2007 15:44 ]
http://www.realitymod.com/
snap er geen bal van, maar er lijkt informatie gelekt te zijn......wtf kan dat nou voor iets belangrijks zijn voor een mod???????????????? wel jammer. heb niet gekeken of de servers nog online zijn, denk het niet eigenlijk.
T60P Widescreen
Onvoorstelbaar!
Verwijderd
jupwritser schreef op zondag 01 april 2007 @ 20:00:
Nog meer mensen die niet met de account server kunnen verbinden?
Ik heb zelf lightning en shadows ed uit. Dat speelt veel relaxter omdat je dan dingen beter ziet. Verder ziet staat alles ook op High en AA op 6x. Dan is het spel mooi én je ziet meer. Dat is een erg goed compromis dacht ikThrills33ka schreef op maandag 26 maart 2007 @ 17:20:
[...]
je hebt ook wel degelijk voordeel bij lage settings...ik speel met alles op High, heb met alles High nog gewoon een goed speelbare fps dusja...
alleen een vriend van mij heeft een nog dikkere PC, maar die speelt met alles op Low + AA uit...en als je dat ziet, de schaduwen zijn dan compleet weg, alles is fel verlicht + je hebt dikke performance, dat maakt echt veel verschil hoor..maja ik speel niet alleen voor de punten maar ook voor de graphics
Hier ook. Vreemd dit. Ik heb dit nog nooit zo gehad.
Verwijderd
Het gare ervan is, Wtf heeft MODS ermee te maken.DaMorpheus schreef op zondag 01 april 2007 @ 20:19:
De masterserver bij gamespy ligt eruit, zal binnen een uurtje weer moeten werken
Crap EA/DICE, een druk op de knop en ze kunnen BF2 zomaar uit zetten. niet dat ze dat zomaar doen.
Verwijderd
Nog stommer is dat als je accountserver van EA plat ligt, je zelfs niet unraked kunt spelenVerwijderd schreef op zondag 01 april 2007 @ 20:29:
[...]
Het gare ervan is, Wtf heeft MODS ermee te maken.
Crap EA/DICE, een druk op de knop en ze kunnen BF2 zomaar uit zetten. niet dat ze dat zomaar doen.
Bij elke game met Gamespy kan ik niet meet multiplayer spelen.
Ook de website van hun is down. Dus zal wel weer morgen worden voordat we weer aan het spelen geraken.
Het is trouwens wel gek 4 van mijn clanmaten konden gewoon inloggen, en 3 niet.
I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head
Standaard weet ik niet (iets van T ofzo?) maar het is de knop waar je ook supplies/vehicles/UAV mee aanvraagt.Zoufiax schreef op maandag 02 april 2007 @ 15:04:
Soms zie ik gasten wel eens vragen "We need new orders here". Wil iemand even uitleggen hoe je dat kan doen? Ik weet uiteraard af van de Q-knop voor als je iets spot, of een medic of ammo nodig hebt of zo, maar iets voor "new orders" zie ik daar niet bij staan.
sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot
Indien je in een squad zit dan kun je m.b.v. van de T "toets", de squad gerelateerde zaken (zoals orders etc.) verzoeken bij je SquadLeader.Zoufiax schreef op maandag 02 april 2007 @ 15:04:
Soms zie ik gasten wel eens vragen "We need new orders here". Wil iemand even uitleggen hoe je dat kan doen?
Equalized was me voor
[ Voor 5% gewijzigd door Indy91 op 02-04-2007 15:43 ]
server werkt overigens nog steeds niet
Same hereVerwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 18:13:
Server down.
Gigabyte X570i | Ryzen 3800X | G.Skill 2x16GB 3200CL16 Trident Z RGB | Gigabyte RTX2070 8GB | NZXT H1
ik hoop iig dat ze het snel oplossen..
Verwijderd
"The server has refused the connection".R-O-Y schreef op maandag 02 april 2007 @ 18:16:
Dat zegt iedereen, maar ik kan nog steeds prima inloggen. Duurt alleen iets langer dan normaal
Ik kan ook gewoon inloggen. Lijkt erop dat slechts een gedeelte van de spelers kan inloggen.R-O-Y schreef op maandag 02 april 2007 @ 18:16:
Dat zegt iedereen, maar ik kan nog steeds prima inloggen. Duurt alleen iets langer dan normaal
Routing problemen tussen gamespy en europa/azie
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
idem bij mij... dat wordt SOLO alive and kicking 10000 kills halen altijd gezellig! haha
Ook al is er wel onderhoud dan max 1 uur.
Het ligt nu al vele uren plat................
erg triest.
\O/ weeeee =[specs]=
Ik kan ook al 2 dagen niet inloggen. Begin me al te vervelen achter de pcEnergy99 schreef op maandag 02 april 2007 @ 21:48:
Ik kan nu al 2 dagen niet inloggen... begin al afkickverschijnselen te krijgen![]()
Hoop dat ze het snel fixen, dan kan ik weer solo vliegen en mensen doden met missiles
Bij mij doet ie nog niets hoor.
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
bf2, sf, bf2142, bf1942 allll down.
Gemaild 0 reacktie.
Maar ik join niet via gamespy maar via de servers via bf2 zelf.
Gaan die ook via gammespy dan?
Want gamespy heeft problemen toch?
glitchen? naah, das voor noobs
Sinds toen en nu is er veel gebeurd en zijn er 4 expansions gereleased zover ik het zie. Nu vroeg ik me af of ik echt alle expansions nodig heb om een beetje leuk mee te kunnen spelen of dat ik met die delux versie ook mee kan komen. Want als iedereen alleen maar met 4 expansions erbij speeld en de orginele versie (bf2 met special forces) links laat liggen dan is er voor mij ook niet veel aan. Ik ben namelijk niet van plan om 100 euro aan expansions en weet ik wat allemaal niet te betalen om leuk online te kunnen gamen
Het enige waar ik special forces voor heb gekocht is de 6 wapen unlocks die je er bij krijgt. Dan hoef je geen generaal te zijn om met de f2000 te mogen schieten.
Zonder die expansions is er dus nog genoeg lol te beleven.
[ Voor 8% gewijzigd door Dekaasboer op 03-04-2007 12:47 ]
ok en is er nog een redelijke community aanwezig die heet speelt? en de support loopt die nog door? of is het spel nu al een laag stof aan het verzamelen?Dekaasboer schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 12:47:
Nee hoor, die expansions zijn leuk voor de ea bankrekening. Ik heb de special forces uitbreiding maar ik speel voornamelijk nog op de orginele maps.
Het enige waar ik special forces voor heb gekocht is de 6 wapen unlocks die je er bij krijgt. Dan hoef je geen generaal te zijn om met de f2000 te mogen schieten.
Zonder die expansions is er dus nog genoeg lol te beleven.
ik vind het namelijk leuk om shooters te spelen even tussendoor en css heb ik wel gezien en voor de rest is er weinig met een rpg element aanwezig.
In Deamon Tools geen emulatieopties aangehad, en aanzetten verhelpt 't probleem ook niet
'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'
Ik speel de orginele maps en kocht sf meer voor de guns.
Sf maps zijn zonder vliegtuigen enz dus minder leuk vind ik.
Volgens mij speelt de bulk van de community die addons niet eens. Er zijn genoeg drukke servers te vinden. En kwa support.... er komen nog steeds patches uit die fouten en glitches reparen en soms, heel soms met kleine gameplay veranderingen. Bijv. c4 throw range en prone delayDrProctor schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 13:11:
[...]
ok en is er nog een redelijke community aanwezig die heet speelt? en de support loopt die nog door? of is het spel nu al een laag stof aan het verzamelen?
ik vind het namelijk leuk om shooters te spelen even tussendoor en css heb ik wel gezien en voor de rest is er weinig met een rpg element aanwezig.
Er zijn nog massa's mensen die BF2 spelen, dus de community is nog steeds spring levend.DrProctor schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 13:11:
[...]
ok en is er nog een redelijke community aanwezig die heet speelt? en de support loopt die nog door? of is het spel nu al een laag stof aan het verzamelen?
Voor wat betreft de officiële uitbreidingen: bijna niemand speelt nog EF en AF. Het zou dus een verkwisting van geld zijn om deze nog aan te schaffen.
En als je wat variatie op BF2 (en SF) wilt kun je nog altijd de gratis BF2 mods (zoals DCON, PRMM en PoE:2) uitproberen.
Verwijderd
Toen maar even de singleplayer gestart met Lost Village natuurlijk.
Weer ouderwets genieten
Zijn weer goede tijden voor BF2, in de zomer komt Forgotten Hope 2 uit... jummie !!!
Affijn probleem opgelost uhm nope, want nu strat het spel ENORM traag op. Het duurt eeuwen voordat je die EA games filmpje te zien krijgt. Dit is nooit zo geweest.
Wat moet hij doen om dit op te lossen?
Dit topic is gesloten.
Voorkom dat dit topic het allerlaatste BF2-topic wordt: