[PC] Battlefield 2 - Deel 42 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.041 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Zoufiax schreef op maandag 05 maart 2007 @ 09:24:
Ik ben van plan een (tweedehands) Logitech Attack 3 joystick aan te schaffen om beter te kunnen vliegen in de jets van BF2. Is dat een goede keuze?

Ik vond nog twee leuke artikelen over vliegen in BF2 die misschien interessant zijn voor jullie.
1. How to setup your joystick to fly a jet (beginner)
2. Piloting in BF2: The Guide
volgens mij kun je met joystick helemaal niet beter vliegen dan met muis...volgens mij ligt t gewoon aan wat je gewend bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-03-2024
Als je de tweede link volgt kom je bij een artikel over vliegen in BF2 waarin wordt gezegd:
As mentioned in Section One, a joystick is a must for being a great jet pilot. Some people may contend that they are very good with mouse/keyboard, but don’t listen to them. They’re idiots. Stop reading this guide and go by a stick.
Gezien wat die gast allemaal weet te vertellen neem ik aan dat het inderdaad beter is een joystick te hebben. Of kan jij met muis en toetsenbord dezelfde moves maken als wat hij beschrijft maar waar hij een joystick voor gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a fly
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-05 10:25
Zoufiax schreef op maandag 05 maart 2007 @ 09:24:
Ik ben van plan een (tweedehands) Logitech Attack 3 joystick aan te schaffen om beter te kunnen vliegen in de jets van BF2. Is dat een goede keuze?

Ik vond nog twee leuke artikelen over vliegen in BF2 die misschien interessant zijn voor jullie.
1. How to setup your joystick to fly a jet (beginner)
2. Piloting in BF2: The Guide
Ik zou voor een nieuwe Logitech extreme 3d pro gaan. Das iets van 30-40 euro (Excl verzendkosten), Meer kans dat hij niet snel kapot gaat (en garantie is langer ;) ).
Velen zeggen goed te kunnen vliegen met de muis, dat is ook waar. Maar "helaas" is de joystick gewoon beter voor een vliegtuig, veel precieser.
Ook vind ik dat ik hier heel veel recht van spreken heb, ik ben van pijltjes toetsen in BFV, naar muis gegaan, naar joystick, naar muis, naar joystick, en de joystick is toch het best. En verder ook fijner, je kan het als je niet met gas/turbo bezig bent met 1 hand besturen.

Wel zou ik de knoppen anders doen dan in the totalbf2 guide. Hoe hij de bom knop heeft geplaatst vindt ik zelf extreem onlogisch, terwijl het voor hem normaal is.

Nog een goed filmje om van een van de beste vliegtuig piloten van bf2 te leren vliegen (Het is niet de bedoeling maar het werkt ook als leerfilmpje):

324MB download
Google video

Het belangerijkste voor leren vliegen: Geef het niet op. probeer de limieten van het spel te leren kennen, en verschuif ze.
Klein voorbeeld: Vroeger kon ik amper sturen op 600-700 meter hoogte met een vliegtuig, terwijl nu 850-975 prima te doen is.

"Don't try this at home. We are professionals; We've been doing this since yesterday"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Zoufiax schreef op maandag 05 maart 2007 @ 16:35:
Als je de tweede link volgt kom je bij een artikel over vliegen in BF2 waarin wordt gezegd:

[...]

Gezien wat die gast allemaal weet te vertellen neem ik aan dat het inderdaad beter is een joystick te hebben. Of kan jij met muis en toetsenbord dezelfde moves maken als wat hij beschrijft maar waar hij een joystick voor gebruikt?
hoe bedoel je de moves die hij kan? het is niet het circus...
ik kan alle moves maken die ik wil en draaien gaat toch even snel als met een joystick dusja...denk dat een muis wel voor een aardige precisie zorgt anders hoor...dat onderschat je dan...een joystick lijkt me maar omslachtig...stap je plane in, moet je opeens dat enorme ding voor je neus gaan pakken...zit je in een chopper is het ook weer wazig...want bijv om in je eentje te vliegen + tv guiden heb je de muis nodig...ik neem aan dat TV-guiden met joystick geen succes is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrills33ka schreef op maandag 05 maart 2007 @ 20:58:
[...]Want bijv om in je eentje te vliegen + tv guiden heb je de muis nodig...ik neem aan dat TV-guiden met joystick geen succes is?
Voor chopper hink ik eerlijk gezegd nog wel eens op twee gedachten (net als A_Fly), soms gaat de joystick makkelijker, soms de muis. En idd, voor sole chopperen kun je niet om je muis heen. Op mijn G5 heb ik de scrollknop (die naar links en rechts kan) gemapped op F1 en F2. Zo kun je lekker snel switchen tussen piloot en gunnerseat (dit is een AHK macro, normaal gebruik ik het wheel om van view te wisselen en wapens te selecteren). Wat overgens met joystick nog steeds niet lekker gaat in de heli is de ineens snelheid eruit halen als je hard vliegt en hooveren, dat gaat met de muis zo makkelijk, terwijl ik met de stick maar wat na-zwabber. Strafen is met de stick na enige oefening ook te doen, ik ben er nog niet helemaal uit. Het is maar om een idee te geven.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2007 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
Thrills33ka schreef op maandag 05 maart 2007 @ 20:58:
[...]hoe bedoel je de moves die hij kan? het is niet het circus...
Ik bedoel aileron roll, barrel roll, loop over, loop under, The Up-and-Under, The Split-S, Loop Bombing/Strafing e.d. waar het over gaat in "Piloting in BF2: The Guide", zie link boven. Is dat met een muis niet moelijker te doen dan met een joystick?
Mooi filmpjes trouwens a fly!

Nog even over de Logitech Attack 3 vs. de Logitech Extreme 3d Pro. Heeft de Extreme 3d Pro features die onmisbaar zijn, en die de Attack 3 niet heeft? Ik kan namelijk niet goed inschatten welke features een goede joystick moet hebben om goed bruikbaar te zijn voor vliegen in een jet in BF2.

[ Voor 13% gewijzigd door Zoufiax op 06-03-2007 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Zoufiax schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 09:49:
[...]

Ik bedoel aileron roll, barrel roll, loop over, loop under, The Up-and-Under, The Split-S, Loop Bombing/Strafing e.d. waar het over gaat in "Piloting in BF2: The Guide", zie link boven. Is dat met een muis niet moelijker te doen dan met een joystick?

[...]

Mooi filmpjes trouwens a fly!

Nog even over de Logitech Attack 3 vs. de Logitech Extreme 3d Pro. Heeft de Extreme 3d Pro features die onmisbaar zijn, en die de Attack 3 niet heeft? Ik kan namelijk niet goed inschatten welke features een goede joystick moet hebben om goed bruikbaar te zijn voor vliegen in een jet in BF2.
hmm misschien een wat vermoeide hand :+
maar voor de rest zou het met muis ook mogelijk moeten kunnen zijn hoor...ik zie verder niet het verschil tussen een muis en joystick...behalve dat een muis misschien wat vermoeiender is, vooral op lage sens
misschien vergis ik me wel, en heeft een joystick wel degelijk voordelen, heb nooit met een joystick bf2 geprobeerd...denk dat ik dan sowieso zuig, want ben muis gewend

[ Voor 8% gewijzigd door SuX DeLuXe op 06-03-2007 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-06 11:56
Thrills33ka schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 09:58:
[...]

hmm misschien een wat vermoeide hand :+
maar voor de rest zou het met muis ook mogelijk moeten kunnen zijn hoor...ik zie verder niet het verschil tussen een muis en joystick...behalve dat een muis misschien wat vermoeiender is, vooral op lage sens
misschien vergis ik me wel, en heeft een joystick wel degelijk voordelen, heb nooit met een joystick bf2 geprobeerd...denk dat ik dan sowieso zuig, want ben muis gewend
Speel zelf sinds kort met een joystick en kan hier beter mee vliegen dan met een muis. Komt misschien ook omdat ik nog een oldschool muis heb (draadje, balletje :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:59

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Zoufiax schreef op maandag 05 maart 2007 @ 16:35:

[...]

Gezien wat die gast allemaal weet te vertellen neem ik aan dat het inderdaad beter is een joystick te hebben.
Aangezien hij al komt met "they're idiots" zou ik er niet te veel waarde aan hechten. Alles wat een ander doet is vaak niet goed in de ogen van dat soort mensen (hetzelfde soort dat je vaak "noob noob noob" ziet roepen ingame.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Bor de Wollef schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 10:43:
[...]

Aangezien hij al komt met "they're idiots" zou ik er niet te veel waarde aan hechten. Alles wat een ander doet is vaak niet goed in de ogen van dat soort mensen (hetzelfde soort dat je vaak "noob noob noob" ziet roepen ingame.
slaat ook nergens op...denk dat ie dan zelf de n00b is...
ik kan zelf toch heel behoorlijk vliegen, en dan vooral aimen (met machine gun enz.)
en aan veel pro piloten ingame die ik vol bewondering vroeg wat ze gebruiken om te vliegen, was t antwoord meestal een MX518 of een G5...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Thrills33ka schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 13:13:
met alle respect hoor...maar ik kies zelf ook altijd high ranked spelers uit om mee samen te werken...
Ben ik benieuwd naar wat een High Ranked speler is.

Ook wel 'geinig' is dat ik op mn eigen server heel vaak 'zonder rang' speel... Wel mn unlocks, maar netjes het private rangetje (en iedere keer weer die basic badges halen). Zou betekenen dat ik dus niet je chopper in zou komen... mis je toch een aardige piloot hehe

Rangen zeggen trouwens helemaal niet alles; een van onze regulars heeft nu die rang van vogel met gespreide vleugels (weet ff niet hoe die heet), maar dat is alleen maar omdat hij onvoldoende vlieguren heeft. Zodra die er zijn, dan is hij een 4 sterren generaal, want die punten zijn er al een tijdje... Iemand die bijvoorbeeld nooit knifed, zal nooit een hoge rang halen. Zegt niets over zn skills.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
Heb jij voor bij het vliegen in een jet nog bepaalde functies onder de extra knoppen op je muis geprogrammeerd? Ik heb zelf geen game-muis (alleen links, rechts en scroll wheel dus). Bijvoorbeeld even snel de view wisselen om achter je te kijken gaat bij mij dan ook lastig. Wat voor muis heb je eigenlijk?

[ Voor 3% gewijzigd door Zoufiax op 06-03-2007 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 12:15:
[...]

Ben ik benieuwd naar wat een High Ranked speler is.

Ook wel 'geinig' is dat ik op mn eigen server heel vaak 'zonder rang' speel... Wel mn unlocks, maar netjes het private rangetje (en iedere keer weer die basic badges halen). Zou betekenen dat ik dus niet je chopper in zou komen... mis je toch een aardige piloot hehe

Rangen zeggen trouwens helemaal niet alles; een van onze regulars heeft nu die rang van vogel met gespreide vleugels (weet ff niet hoe die heet), maar dat is alleen maar omdat hij onvoldoende vlieguren heeft. Zodra die er zijn, dan is hij een 4 sterren generaal, want die punten zijn er al een tijdje... Iemand die bijvoorbeeld nooit knifed, zal nooit een hoge rang halen. Zegt niets over zn skills.
je bedoelt Colonel? das ook mijn rang nu...maar ik heb meestal wel snel in de gaten als iemand een noob is...bijvoorbeeld kijk wat z'n score is vantevoren, kijk hoe die zich gedraagt, als zo'n gast als een idioot iedereen staat aan te gapen alsof ie dat voor t eerst ziet dan hoef ik hem niet mee te hebben :P....meestal hebben spelers met high rank, wel bepaalde specialiteiten...maar t zijn vaak bijvoorbeeld wel noobs in infantry...tis gewoon frustrerend als je met zo'n gast vliegt die gewoon niet eens een poging waagt om een TV guided missile af te schieten...dan zeg ik ook Eruit! en als ie dat niet doet hang ik hem erbuiten whaha:P gaat ie maar lekker in een Blackhawk ofzo, maakt voor zo'n gast dan toch geen verschil 8)7
Zoufiax schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 12:15:
[...]

Heb jij voor bij het vliegen in een jet nog bepaalde functies onder de extra knoppen op je muis geprogrammeerd? Ik heb zelf geen game-muis (alleen links, rechts en scroll wheel dus). Bijvoorbeeld even snel de view wisselen om achter je te kijken gaat bij mij dan ook lastig. Wat voor muis heb je eigenlijk?
ik heb een G5....waar ik slechter mee ben dan met m'n oude MX510 8)7
maargoed ik ga geen muis van 60 euro in de kast gooien, ik leer het wel...
maar nee ik heb verder geen extra knoppen ofzo gebind, in mijn ogen levert dat toch nauwelijks tijdswinst op...bijvoorbeeld C gebruiken om achter je te kijken en te blijven hangen op 1 bepaald punt is voor mij niet echt vervelend...is maar gewoon wat je gewend bent.

[ Voor 21% gewijzigd door SuX DeLuXe op 06-03-2007 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:50
En jij bepaalt dus of de mindere goden wel of niet in een vliegtuig mogen |:( . Wat geeft jouw het recht om wel te vliegen en waarom zouden hun dat niet mogen. Om nou te zeggen dat hun slecht zijn vindt ik een beetje vreemde redenering. Maargoed, sommigen hebben hun hoofd nogal snel vol van zichzelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Jan Willems schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 12:24:
En jij bepaalt dus of de mindere goden wel of niet in een vliegtuig mogen |:( . Wat geeft jouw het recht om wel te vliegen en waarom zouden hun dat niet mogen. Om nou te zeggen dat hun slecht zijn vindt ik een beetje vreemde redenering. Maargoed, sommigen hebben hun hoofd nogal snel vol van zichzelf...
lol als ik een server in ga wil ik winnen....en dan bedoel ik ik wil dat mijn team wint...
en als je dan dus constant n00bs in een jet laat, zul je niet snel winnen. sterker nog als er aan de overkant wel 2 goeie piloten zitten verlies je gewoon hard. ze mogen van mij best vliegen, maar in een chopper ben ik verplicht om tegen dat gepruts aan te kijken, dat kan ik dus echt niet hebben....
heb btw al vaak genoeg meegemaakt, dat ik de server inkom, en ik ben nog niet gespawnd of ik word al ge-uncap-base-raped?! omdat die noobs zich in een hoekje laten drijven, en ik in een noob team terecht kom word je gewoon hard geraped....en als ik eerlijk ben is er op zo'n manier dus echt geen lol aan....voor de vijand is het dan extreem lollig ja, easy kills

[ Voor 18% gewijzigd door SuX DeLuXe op 06-03-2007 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 21:09:
[...]
Voor chopper hink ik eerlijk gezegd nog wel eens op twee gedachten (net als A_Fly), soms gaat de joystick makkelijker, soms de muis. En idd, voor sole chopperen kun je niet om je muis heen. Op mijn G5 heb ik de scrollknop (die naar links en rechts kan) gemapped op F1 en F2. Zo kun je lekker snel switchen tussen piloot en gunnerseat (dit is een AHK macro, normaal gebruik ik het wheel om van view te wisselen en wapens te selecteren). Wat overgens met joystick nog steeds niet lekker gaat in de heli is de ineens snelheid eruit halen als je hard vliegt en hooveren, dat gaat met de muis zo makkelijk, terwijl ik met de stick maar wat na-zwabber. Strafen is met de stick na enige oefening ook te doen, ik ben er nog niet helemaal uit. Het is maar om een idee te geven.
Ben ik nou echt de enige die volledig met het tobo vliegt? Op het om je heen kijken na? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 12:41:
[...]

Ben ik nou echt de enige die volledig met het tobo vliegt? Op het om je heen kijken na? |:(
blijkbaar :+
maar hoe wil je vliegen met alleen een toetsenbord :S ik zou het never nooit niet kunnen zonder muis....voor het snel draaien en tja dan nog de bommen, machine gun, en raketten, die ik met de muis bestuur....hoe doe jij dat dan allemaal? gebruik jij de pijltjes nog extra ofzo? en hoe gooi je dan die bommen, lijkt me maar vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:59

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Jan Willems schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 12:24:
Helemaal met je eens. Hoe vaak krijg je ook wel niet "get out, i am waiting for a friend" als je instapt in een heli bv. Mooi blijven zitten is wat ik dan doe. Minder goede spelers hebben imho even veel recht op vehicles en planes dan de self proclaimed elite spelers.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Bor de Wollef schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 12:47:
[...]

Helemaal met je eens. Hoe vaak krijg je ook wel niet "get out, i am waiting for a friend" als je instapt in een heli bv. Mooi blijven zitten is wat ik dan doe. Minder goede spelers hebben imho even veel recht op vehicles en planes dan de self proclaimed elite spelers.
lol...het is ook vaak bijna onmogelijk om samen met een vriend ff te vliegen, omdat 20 man wat staan te dringen om erin te komen....ik ben echt niet zo'n ego-tripper ook....vaak krijg ik er ook gewoon de schijt van van dat irritante gedoe, en ga ik fijn met een transport mee ofzo het gevecht in...genoeg mensen die niet kunnen schieten dus 8)7
het eerlijkste lijkt mij gewoon dat je een soort van wacht-systeem hebt...dan ben je van dat vervelende gedoe af....ik ben niet te beroerd om een n00b te laten vliegen...maar dan wel ZONDER mij...ik heb daar geen trek in...
en als iemand nog niet eens de moeite doet om een TV-guided missile te gebruiken, wat is dan het nut voor hem om erin te zitten? kan ie beter een Blackhawk pakken en daarmee wat kamikaze gaan doen ofzo 8)7
oja en ik ben toch niet arrogant als ik over "n00bs" spreek, ik bedoel ik was ook ooit n00b in BF2...ik speel nou eenmaal veel BF2 dus dan is het logisch dat je beter word...als je maar fun hebt in een game...enige nadeel is na een tijdje heb je alleen nog fun door het killen van mensen

[ Voor 10% gewijzigd door SuX DeLuXe op 06-03-2007 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
[...]

daarom speel ik alleen op servers waar gewoon netjes op de beurt gewacht wordt. (bd-hq)
Wie als eerst staat te wachten heeft dan gewoon de plane/chopper en dat wordt 9 van de 10 gerespecteerd.
Al was er laatst een colonel die vond dat hij zich daar niet aan hoefde te houden :X. Die was dan ook snel gekickt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

[...]

_/-\o_

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a fly
Ik vind dat de piloot van welk voertuig dan ook zijn crew mag uitzoeken. Bij sommige voertuigen is het minder nuttig dan anderen (autootje's), maar bij een bomber of attack heli maakt het vaak het verschil van winnen en verliezen uit.

Het doel van een potje bf2 is zorgen dat je team wint (anders moet je geen conquest spelen!!!), het staat zelfs in de RoE (voor de mensen die daar waare aan hechten :z ). Wordt je telkens nadat je bent opgestegen neergeschoten terwijl er wel mensen zijn die het goed kunnen bedienen, verpest je het voor jezelf, en het team.

@Thrills33ka,

Noem mensen alleen noob als ze niet toe durven geven dat ze slecht zijn. Als het nieuwe mensen zijn mag je best het woord newb gebruiken, das net een stukje vriendelijker.

En probeer met de muis maar perfect te sturen, wat helaas niet kan tenzij je arm meerdere meters lang is.... De beste vliegtuig piloten gebruiken een joystick, en de beste chopper piloten gebruiken een muis...

Voor iedereen die zegt gelijke rechten op voertuigen:

Get real. Even sirues, hoe onrealistisch bf2 ook is, en hoe raar ook met het echte leven te vergelijken, je laat in het echt toch ook niet iedere idioot in een heli of vliegtuig stappen? Waarom in een spel wel? daar heb je ook een "simulator" (singleplayer).
Zelf vind ik het heel belangerijk dat het team wint, dus ik geef al te graag de een tank aan iemand anders, en een vliegtuig ook. Als ik een ***dag heb met een specefiek voertuig laat ik die ook staan voor iemand die het wel kan.

Ook had ik een paar dagen geleden een random iemand een kans gegeven samen te vliegen, ik doe dat dus NOOIT meer. Niet de chat lezen of naar voicecom luisteren, niet op spots reageren, uiteindelijk TV station kwijtgeraakt, terug gecapped en die gozer kwam er niet meer in. Dat was ook de eerste admin die er niet voor kickte dat hij niet mee mocht van mij _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ .

"Don't try this at home. We are professionals; We've been doing this since yesterday"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
A fly, maar hoe kan je dan ooit ervaring opdoen om goed te worden met vliegen? Voor newbies geldt dat er altijd wel iemand aanwezig is die beter is, dus dan komen ze nooit aan de beurt. Ik zou zeggen: geef die newbies een kans, ze worden toch snel gekilled (of storten zelfs neer), waarna de betere piloot aan de beurt is, die zijn kist ook langer in de lucht zal houden. Ik kan me niet voorstellen dat je goed leert vliegen door uren en uren te oefenen in maps zonder tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Zoufiax schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 20:42:
A fly, maar hoe kan je dan ooit ervaring opdoen om goed te worden met vliegen? Voor newbies geldt dat er altijd wel iemand aanwezig is die beter is, dus dan komen ze nooit aan de beurt. Ik zou zeggen: geef die newbies een kans, ze worden toch snel gekilled (of storten zelfs neer), waarna de betere piloot aan de beurt is, die zijn kist ook langer in de lucht zal houden. Ik kan me niet voorstellen dat je goed leert vliegen door uren en uren te oefenen in maps zonder tegenstanders.
Nee oke...maar wat denk je, sommige van die koppige "newbs" staan 10 seconden later weer naast je te duwen hoor? als je net hebt moeten toekijken hoe die dr vandoor ging met je plane waar jij eerst op stond te wachten. dan is me geduld ook wel op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
a fly schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 19:53:

Get real. Even sirues, hoe onrealistisch bf2 ook is, en hoe raar ook met het echte leven te vergelijken, je laat in het echt toch ook niet iedere idioot in een heli of vliegtuig stappen? Waarom in een spel wel? daar heb je ook een "simulator" (singleplayer).
Zelf vind ik het heel belangerijk dat het team wint, dus ik geef al te graag de een tank aan iemand anders, en een vliegtuig ook. Als ik een ***dag heb met een specefiek voertuig laat ik die ook staan voor iemand die het wel kan.
Je zegt het zelf al he ;) . Omdat het een spel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a fly
Zoufiax schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 20:42:
Je kan door een goeie tutorial te kijken (er zijn zat filmpjes die heel erg uitgebreid zijn) vaak al beter zijn de eerste keer dat je in de heli stapt dan iemand die er al 100 uur in heeft gekloot.
Ik oefen zelf ook nog in singleplayer met bepaalde dingen zodat ik absoluut geen iritatie bij andere teamgenoten kan opwekken.
Precies, jij snapt het :P
Jan Willems schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 21:56:
Je zegt het zelf al he ;) . Omdat het een spel is.
En anderen er last van hebben in het spel. Dat ea games vergeten is training mode toe te voegen in bf2, hoef ik niet onder te lijden in public servers. Als iemand die goed een vliegtuig kan besturen aan het wachten is op een vliegtuig, en iemand die zichzelf als newb/noob heeft bewezen er snel inspringt, schiet ik die persoon er vrolijk uit voor betere teamplay. (Klinkt heel erg hypocryte, i know O-) )

Nog 1 dingetje over het joystick verhaal:

De attack 3 heeft de knopper minder tactisch erop zitten als op de extremde 3D pro. (menings afhankelijk maar toch O-) )
Attack 3 - nieuw minder dan 20 euro
3D pro - Nieuw minder dan 30 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
a fly schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 17:51:

En anderen er last van hebben in het spel. Dat ea games vergeten is training mode toe te voegen in bf2, hoef ik niet onder te lijden in public servers. Als iemand die goed een vliegtuig kan besturen aan het wachten is op een vliegtuig, en iemand die zichzelf als newb/noob heeft bewezen er snel inspringt, schiet ik die persoon er vrolijk uit voor betere teamplay. (Klinkt heel erg hypocryte, i know
Je bent niet voor olie aan het vechten ofzo, remember?

Als je serieus wil spelen ga je maar wars doen, je kan niet voorkomen dat er minder goede spelers op publics spelen. Iedereen moet het toch eens leren en nou om iemand tot uren singleplayer te verplichten? De basics in SP leren, oké, maar iedereen weet hoe kut BF2 SP is.

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms wordt het echt te erg hoor. Ik moet toegeven dat ik laatst een rijtje n00bs gekicked heb. Stel bastards liepen gewoon over critically wounded teammates heen met G36E in de klauwen.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Dat is in mijn ogen gewoon admin abuse.

Kicken omdat je niet gerevived wordt, hoe lame is dat? En kicken omdat mensen zogenaamd 'n00b' zijn vind ik ook niet echt een gerechtvaardigde reden.

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies, wat een onzin.
9 van de 10 mensen die dit "af en toe" spelen weten niet dat als ze medic zijn, kunnen reanimeren.
Beetje triest dat je mensen daarvoor gaat kicken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=Logitech wingman cordless joystick freedom 2.4 probleem=-

Ik heb net mijn bovenstaande joystick aangesloten en volgens de guide van dit draadje geconfigureerd binnen bf2.
Als ik nu in een jet stap, dan wijkt hij(jet) uit naar rechts, opstijgen is een no no omdat ik dan al tegen iets ben aangeknald.
Nu heb ik in een draadje in het forum op bf2s een tooltje gedownload, dat zou de oplossing moeten geven omdat het met de calibratie te maken zou hebben (logisch)

Helaas geeft dit niet de door mij gewenste oplossing, zijn er mensen die dit herkennen? of helemaal goed,: iemand die de oplossing weet,(ik heb er ook wel ééntje die staat onderaan me bericht)
zo niet, wat is een leuk alternatief voor iemand die eigenlijk alleen nog met zijn g15 vliegt.

Als er leuke en goed alternatieven zijn pleur (forgive the language) ik deze van me flat af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Equalized schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 18:32:

Kicken omdat je niet gerevived wordt, hoe lame is dat? En kicken omdat mensen zogenaamd 'n00b' zijn vind ik ook niet echt een gerechtvaardigde reden.
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 19:12:
Precies, wat een onzin.
9 van de 10 mensen die dit "af en toe" spelen weten niet dat als ze medic zijn, kunnen reanimeren.
9 van de 10 mensen die al 4 rondes in row medic zijn, Sergeant Major zijn en geen teamscore hebben..

Beetje triest dat jij je commentaar niet voor je kunt houden.

Als mensen de game verzieken (en soms zijn het er echt zoveel) dan vliegen die eruit. Doe je dat niet, dan krijg je situaties a la EA servers zonder admins.

Kicken omdat ik niet gerevived zou worden? Mensen die het vertikken de squadleader te reviven, die doodleuk door de gang lopen, richting MEC spawnpoint ipv 6 mensen reviven verdienen het om eruit geschopt te worden.

Of voel je je soms aangesproken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Equalized schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 18:32:

liever een server met een minder aantal mensen die weten hoe ze moeten spelen
dan mensen die dat niet kunnen.
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 19:12:
Precies, wat een onzin.
Geloof je het zelf.
als ze een unlock als de G36E hebben, oo krijg je er atijd die vervelende uitleg erbij :/
zeer irrietant als je het spel opnieuw heb geinstalleerd.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2007 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 20:25:
[...]

liever wat leger server hoe mensen weten hoe ze moeten spelen
dan mensen die dat niet kunnen.

[...]

Geloof je het zelf.
als ze een unlock als de G36E hebben, oo krijg je er atijd die vervelende uitleg erbij :/
zeer irrietant als je het spel opnieuw heb geinstalleerd.
_/-\o_

Verder: uit m'n MOHAA tijd weet ik nog dat veel servers een mod hadden die elke 5 minuten de slechts scorende speler eruit gooide. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 20:27:
[...]

_/-\o_
Verder: uit m'n MOHAA tijd weet ik nog dat veel servers een mod hadden die elke 5 minuten de slechts scorende speler eruit gooide. >:)
Ik kan niet wachten tot de nieuwe battlefield 2 killer eraan komt.(FFOW)
het niveau zou wel wat hoger komen te liggen en zeker de teamplay omdat er geen online ranking systeem is.

noobs blijf je houden in het spel maar dingetjes als reviven zijn best wel wat standaard geworden in FPS games, en vooral als je met een G36E loopt verwacht dat de persoon zijn inventaris kent (shock paddles)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 20:22:
[...]

[...]

9 van de 10 mensen die al 4 rondes in row medic zijn, Sergeant Major zijn en geen teamscore hebben..

Als mensen de game verzieken (en soms zijn het er echt zoveel) dan vliegen die eruit. Doe je dat niet, dan krijg je situaties a la EA servers zonder admins.

Kicken omdat ik niet gerevived zou worden? Mensen die het vertikken de squadleader te reviven, die doodleuk door de gang lopen, richting MEC spawnpoint ipv 6 mensen reviven verdienen het om eruit geschopt te worden.

Hoe wil je hier als admin in godsnaam goed tegen optreden? Soms laat een situatie het helemaal niet toe om te reviven. Soms vergeten mensen het, zien ze het over het hoofd. Trap die gast dan uit je squad. Kicken is echt overdreven imho.

Nogmaals, als je dit soort tafarelen wilt ontwijken ga dan matches spelen! Dan hoef je ook niet over unlocks te zeuren. Noobs blijf je altijd houden, part of the game. Daarom: wars > public. Dan wordt je iig wel gerevived ;)

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Equalized schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 21:34:
[...]

Hoe wil je hier als admin in godsnaam goed tegen optreden? Soms laat een situatie het helemaal niet toe om te reviven. Soms vergeten mensen het, zien ze het over het hoofd. Trap die gast dan uit je squad. Kicken is echt overdreven imho.

Nogmaals, als je dit soort tafarelen wilt ontwijken ga dan matches spelen! Dan hoef je ook niet over unlocks te zeuren. Noobs blijf je altijd houden, part of the game. Daarom: wars > public. Dan wordt je iig wel gerevived ;)
Sorry Eqa, maar meestal zijn het echt de zelfde personen die je niet reviven.
zelfde met de support mensen.

10X I need ammo here en er sta 1m er naast.
dan ga ik meestal in zijn schietveld staan :o Moeten ze me eerst teamkillen voor ze normaal willen schieten of ze geven me ammo en ben ik weg.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2007 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
kick je ook mensen als ze niet genoeg ammobags gooien? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eperon schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 23:38:
kick je ook mensen als ze niet genoeg ammobags gooien? 8)7
Ja als ik admin rechten had.
en waarom zo 8)7 ALs ik verdomme 1m voor ze neus staat en dan geeft hij nog niks dan is het gewoon doei :w

gaan ze maar ergens op en niet admin server spelen en hun eigen gang.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2007 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Dat reviven is niet echt van levensbelang, dat snap je toch wel? :X

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 21:39:
[...]

Sorry Eqa, maar meestal zijn het echt de zelfde personen die je niet reviven.
zelfde met de support mensen.

10X I need ammo here en er sta 1m er naast.
dan ga ik meestal in zijn schietveld staan :o Moeten ze me eerst teamkillen voor ze normaal willen schieten of ze geven me ammo en ben ik weg.
als ik support zou zijn (ben ik alleen nooit :P) en ik moet kiezen tussen jou ammo geven of een mannetje afschieten, dan lijkt me het logisch dat ik eerst zo'n mannetje afschiet en jij daarna je ammo krijgt. Wanneer er echter niemand in de buurt is en je krijgt geen ammo dan suckt dat indd :X

Zelfde als medics die in tanks rijden...............wel kills maken, maar niet ff 3 tellen uit je tank stappen om iemand te reviven :X (komt denk ik ook doordat je tank dan gelijk gejat wordt door teammaatjes :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoZ20 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 07:27:
[...]

als ik support zou zijn (ben ik alleen nooit :P) en ik moet kiezen tussen jou ammo geven of een mannetje afschieten, dan lijkt me het logisch dat ik eerst zo'n mannetje afschiet en jij daarna je ammo krijgt. Wanneer er echter niemand in de buurt is en je krijgt geen ammo dan suckt dat indd :X

Zelfde als medics die in tanks rijden...............wel kills maken, maar niet ff 3 tellen uit je tank stappen om iemand te reviven :X (komt denk ik ook doordat je tank dan gelijk gejat wordt door teammaatjes :X)
:X Waarom begrijhp het niemand hier.

Nhee meestal zitten die support ergens op een afstand te wachten op een mannetje.
en er is dus niemand die hun dan dood schiet, ik ga niemand lastig vallen als er hebftg wordt gevochten.

maar als je daar maar zo light en je geeft geen response terwijl ik 1m vandaan je zit/light of staat.
dan ga ik gewoon in hun line of fire staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 07:37:
[...]

:X Waarom begrijhp het niemand hier.

Nhee meestal zitten die support ergens op een afstand te wachten op een mannetje.
en er is dus niemand die hun dan dood schiet, ik ga niemand lastig vallen als er hebftg wordt gevochten.

maar als je daar maar zo light en je geeft geen response terwijl ik 1m vandaan je zit/light of staat.
dan ga ik gewoon in hun line of fire staan.
je zegt hetzelfde als wat ik zeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoZ20 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 07:42:
[...]

je zegt hetzelfde als wat ik zeg ;)
sorry had het laaste stukje verkeerd begreoen.
het is nog vroeg :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 08:39:
[...]

sorry had het laaste stukje verkeerd begreoen.
het is nog vroeg :>
tijd voor koffie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 15:08

JohnD

Bernd

[...]

nou ja zeg... je weet toch wel dat je op een forum post of niet?

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

Ik haat medicwhores en vindt dat het hele medic gebeuren zou moeten worden verwijderd. Ik steun dus die mensen als ze gewoon niet reviven.
Maar je moet ze niet kicken omdat ze niet reviven, maar omdat ze die walgelijke EA glicth van een G36E gebruiken die sniper accuracy heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben helemaal gestopt met battlefield vanwege het gebrek aan fatsoenlijke teamplay, mensen geven gewoon teveel om hun stats, mij interesseerde het nooit zoveel, het was wel leuk als je weer eens een badge kreeg maar het was het leukst als je het niet verwachte, dus niet er specifiek voor gaan spelen.
Als je een support klasse speelt is het dus ook de bedoelingom support te geven, medic, engineer en support zijn alledrie zo'n rol, als je die niet wilt vervullen speel dan assault of AT ofzo, maar als je het wel doet verwachten mensen ook dat je die rol goed vervult en niet als kill whore rond rent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
a fly schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 17:51:
Je kan door een goeie tutorial te kijken (er zijn zat filmpjes die heel erg uitgebreid zijn) vaak al beter zijn de eerste keer dat je in de heli stapt dan iemand die er al 100 uur in heeft gekloot.
Ik heb wat zitten zoeken op Google maar kan zo gauw geen tutorial movies vinden. Dus als jij nog links hebt hou ik me aanbevolen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
Gisteravond nog ff gespeeld en soms vraag ik me echt af of mensen uberhaupt wel kijken voordat ze schieten. Sta C4 te plakken op een tank, word ik gekilled door een AT :X (tot 2x toe :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoZ20 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 09:33:
Gisteravond nog ff gespeeld en soms vraag ik me echt af of mensen uberhaupt wel kijken voordat ze schieten. Sta C4 te plakken op een tank, word ik gekilled door een AT :X (tot 2x toe :()
:/ Ace wordt het wachten gek, duurt nog een 6 goeie maanden voor dat spel uitkomt.
wordt waarschijnlijk wel tijdelijk ET:QW maar dat spel heeft ook stats.

EA heeft helemaal geen concurrentie gehad op dit gebied.
het spel moet nog steeds worden gefixd , en dat gebeurd niet. ;(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2007 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 10:04:
[...]

:/ Ace wordt het wachten gek, duurt nog een 6 goeie maanden voor dat spel uitkomt.
wordt waarschijnlijk wel tijdelijk ET:QW maar dat spel heeft ook stats.

EA heeft helemaal geen concurrentie gehad op dit gebied.
het spel moet nog steeds worden gefixd , en dat gebeurd niet. ;(
Enige concurrentie die ze hadden kunnen hebben is Operation FLashpoint (of Armed Assault), maar OF had nou niet echt een geweldige MP :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-09 20:12
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 09:30:
Ik ben helemaal gestopt met battlefield vanwege het gebrek aan fatsoenlijke teamplay, mensen geven gewoon teveel om hun stats, mij interesseerde het nooit zoveel, het was wel leuk als je weer eens een badge kreeg maar het was het leukst als je het niet verwachte, dus niet er specifiek voor gaan spelen.
Als je een support klasse speelt is het dus ook de bedoelingom support te geven, medic, engineer en support zijn alledrie zo'n rol, als je die niet wilt vervullen speel dan assault of AT ofzo, maar als je het wel doet verwachten mensen ook dat je die rol goed vervult en niet als kill whore rond rent.
Probeer is de Reality mod.

Dat gaf mij ook weer nieuwe boost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Equalized schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 21:34:
[...]

Iemand kicken omdat 'ie niet revived gaat echt niet over 1 keer. Dan heb ik over: een aardige rang hebben, al meerdere rondes meerdere keren meerdere teammates niet reviven.
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 09:02:
[...]

Ik haat medicwhores en vindt dat het hele medic gebeuren zou moeten worden verwijderd. Ik steun dus die mensen als ze gewoon niet reviven.
Maar je moet ze niet kicken omdat ze niet reviven, maar omdat ze die walgelijke EA glicth van een G36E gebruiken die sniper accuracy heeft.
Dan raad ik je aan om of een andere klasse te kiezen of niet bij mij op de server te spelen. (Als je zelf ook niet revived.)
SunStorms_sletje schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 08:58:
[...]

nou ja zeg... je weet toch wel dat je op een forum post of niet?
Ja, op een forum met een wat hoger niveau. Net alsof ik elke medic kick die 1 keer niet revived (zo komt zijn reactie over).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 09:02:
[...]

Wat is er dan zo erg aan dat hele medic gebeuren? Want medicwhores 8)7 |:( |:( |:( . Sorry, maar het is in mijn ogen gewoon onderdeel van het spel en snap je reactie niet echt.

[ Voor 8% gewijzigd door JanW op 08-03-2007 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Grof foutje, |:(

[ Voor 97% gewijzigd door Tomino op 08-03-2007 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

Jan Willems schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 12:05:
[...]

Wat is er dan zo erg aan dat hele medic gebeuren? Want medicwhores 8)7 |:( |:( |:( . Sorry, maar het is in mijn ogen gewoon onderdeel van het spel en snap je reactie niet echt.
Helemaal mee eens. Er zijn er genoeg die als een dolle een server inkomen en naar de planes rennen en dan maar heel de ronde voor de puntjes gaan liggen bomben. Niet lettend op teamkills of whatever. Daar erger ik me meer aan maar goed.

Alright, your good to go!!! :9

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Mensen zijn o zo goed in eigen regeltjes verzinnen. Laat gewoon iedereen in zijn of haar waarde en laat ze lekker spelen zoals zij dat willen. Bevalt dat niet zet je een private server op. Als EA voor ogen had dat het spel volgens jouw specifieke speelstijl gespeeld had moeten worden, en aan de hand van jouw eigen verzonnen regeltjes gespeeld moest worden dan had EA dat wel in het spel ingebakken. Dit soort gezift kom je bij vrijwel ieder online spel tegen. "nee dat wapen mag je niet gebruiken die is lame!" "nee daar mag je niet komen dat is lame!" Dat doen kleine kindertjes van 3 of 4 bij een gezellig spelletje Monopoly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seth_Chaos schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 12:28:
Mensen zijn o zo goed in eigen regeltjes verzinnen. Laat gewoon iedereen in zijn of haar waarde en laat ze lekker spelen zoals zij dat willen. Bevalt dat niet zet je een private server op. Als EA voor ogen had dat het spel volgens jouw specifieke speelstijl gespeeld had moeten worden, en aan de hand van jouw eigen verzonnen regeltjes gespeeld moest worden dan had EA dat wel in het spel ingebakken. Dit soort gezift kom je bij vrijwel ieder online spel tegen. "nee dat wapen mag je niet gebruiken die is lame!" "nee daar mag je niet komen dat is lame!" Dat doen kleine kindertjes van 3 of 4 bij een gezellig spelletje Monopoly.
jvc betaald toch voor zijn server.
dus heeft hij het recht want het is zijn server, als mensen er niet mee eens zijn zou de server niet eens vol raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 13:07:
[...]

dus heeft hij het recht want het is zijn server, als mensen er niet mee eens zijn zou de server niet eens vol raken.
_/-\o_ Servers die mij niet aanstaan, daar kom ik niet of ga er zsm weer vanaf. Simpel toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoZ20 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 13:25:
[...]

_/-\o_ Servers die mij niet aanstaan, daar kom ik niet of ga er zsm weer vanaf. Simpel toch?
jep simpel,.
alleen heb je nog altijd van die mensen in de chat die klagen, terwijl het geen rule server is.
behalve teamkillen ect. (maar dat is logisch.)

@jvc sinds waneer draait NOD server weer 3 rondens op een map :>
eerst was het 1 maar dat was voor mij ook gewoon te weining.

2/3 :) rondens op map is perfect, messchien kom ik wel is langs en zeg ik is hallo :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 13:07:
[...]

Nee ben ik niet met je eens en EA ook niet. De software is en blijft intellectueel eigendom van EA en niet van jvc. Nu ben ik 15 tot 20 minuten per keer (dat ik het speel) bezig een server uit het lijstje te zoeken die geen bullshit regels hanteerd. Zulke servers mogen wat mij betreft ook geen achievements gebruiken. Zoals in den beginne het geval was. Of EA moet voor een methode zorgen waardoor deze crap uit m'n server lijst te filteren is. Een no nonsens vinkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
Seth_Chaos schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 14:21:
[...]

Nee ben ik niet met je eens en EA ook niet. De software is en blijft intellectueel eigendom van EA en niet van jvc. Nu ben ik 15 tot 20 minuten per keer (dat ik het speel) bezig een server uit het lijstje te zoeken die geen bullshit regels hanteerd. Zulke servers mogen wat mij betreft ook geen achievements gebruiken. Zoals in den beginne het geval was. Of EA moet voor een methode zorgen waardoor deze crap uit m'n server lijst te filteren is. Een no nonsens vinkje.
Of je kijkt onder je favorieten naar de servers waar je op hebt gespeeld. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seth_Chaos schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 14:21:
[...]

Er zijn toch genoeg non rule servers dus ik zie het probleem bij jouw niet.

achievements daar bedoel je zeker die nooob ranking systeem, dat zijn een van dingen dat BF2 nou zo kapot maakt, en teveel ranking geile mensen aantrekt ipv teamplayers. als ze nou die awarss zouden aanpassen zou ik er stuk blijer mee zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2007 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 14:36:
[...]

achievements daar bedoel je zeker die nooob ranking systeem, dat zijn een van dingen dat BF2 nou zo kapot maakt, en teveel ranking geile mensen aantrekt ipv teamplayers. als ze nou die awarss zouden aanpassen zou ik er stuk blijer mee zijn.
Vond het gisteravond anders wel grappig, dat puntensysteem. Zat samen met een vriend van me te spelen op een server, keek na een tijdje naar m'n score. Bleek dat we precies dezelfde score hadden (zelfde teamscore, killss & deaths). Einde van het potje hadden we nog steeds hetzelfde :P (wel hoger aantal punten uiteraard). :D

Maar denk dat het grootste probleem is, dat mensen gewoon niet willen/kunnen samen werken en dus niet dat het niet gebeurd vanwege awards/stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoZ20 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 14:45:
[...]

Maar denk dat het grootste probleem is, dat mensen gewoon niet willen/kunnen samen werken en dus niet dat het niet gebeurd vanwege awards/stats.
Juist wel die awards aen ribbons.
de awards en ribbons requirments zijn zo gaar opgesteld.

Je moet bijvoorbeeld 500 uur in een tank zitten :/
dat bevoorderd de teamplay helemaal niet.
het was beter geweest als die award was opgesteld dat de persoon 250 armord tanks moet verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 14:36:
[...]

Waar ik een probleem van maak zijn die 20 minuten die ik verdoe met iets waar ik niet op zit te wachten. Als ik 20 minuten wil verdoen met het starten van een spelletje pak ik m'n oude vertrouwde Commodore 64 uit de kast. Favorieten zijn leuk, tenzij je favoriete servers leeg zijn, of ze besluiten ook de betreffende crap te gaan hanteren als de servers die je probeert te vermijden. Ik heb nog nergens in het spel de aanduiding nooob ranking server gezien. Noob is een denigrerend verbasterd woord gebruikt door kleine kinderen en contact gestoorde jong volwassenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seth_Chaos schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 12:28:
Of te wel: Als mensen knife + pistol willen spelen moet dat kunnen. Of te wel: als ze een aimbot willen gebruiken, moet zij dat weten. Oftewel: je mag best TK'en; EA heeft daar immers niks tegen. (De TK limit wordt geactiveerd door de admins)

En EA lijkt ook wel te geloven in servers zonder admins. Ze maken geeneens een fatsoenlijke admintool.

Verder: ik en een aantal andere mensen betalen voor de server en aan die server willen we een bepaald plezier halen en ondertussen zorgen we ervoor dat ook andere mensen plezier kunnen hebben. De mensen die het dus expliciet vertikken om te reviven vergallen het plezier van anderen en gaan er dus uit.

Weet je wat: ik zoek jou wel een keertje op met m'n hele clan. Gaan we jou lekker ieder 3x teamkillen. Ben benieuwd of je dan nog steeds er zo voor bent dat ieder mag spelen zoals hij wil ;)

En als EA niet bedoeld had dat het spel geen CTD's zou vertonen dan hadden ze dat ook wel ingebakken he ;)

En als het EA's bedoeling was dat je niet in muren enzo kunt hadden ze dat ook wel ingebakken he ;)

Oftewel: allemaal wallhacken: het mag immers van EA.

Maar nee, van de kleuters van bf2rankedservers weer niet. Waarom mogen die wel regeltjes verzinnen en ik als degene die de server betaald en zo indirect er voor zorg dat er meer BF2 licenties verkocht worden niet?

In Nederland hebben we de regel dat je niet zomaar iemand mag vermoorden. Waarom? Iedereen moet toch leven zoals hij wil? Nou, omdat de meerderheid vond van niet. Staat dat je niet aan? Zoek een ander land waar je wel mensen mag vermoorden.

Op de NOD server is het de bedoeling dat je revived als je medic bent, want de regering (=de NOD members) vinden dat dat moet en de meerderheid van de bezoekers is het daarmee eens. Houd je je daar niet aan, dan wordt je gestraft. Maar je staat natuurlijk vrij om een andere server op te zoeken waar het wel toegestaan is om teammates expliciet niet te reviven.

8)7
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 13:33:
[...]

jep simpel,.
alleen heb je nog altijd van die mensen in de chat die klagen, terwijl het geen rule server is.
behalve teamkillen ect. (maar dat is logisch.)

@jvc sinds waneer draait NOD server weer 3 rondens op een map :>
eerst was het 1 maar dat was voor mij ook gewoon te weining.

2/3 :) rondens op map is perfect, messchien kom ik wel is langs en zeg ik is hallo :w
Tja, eh, sinds een meerderheid dat wilde he :+
Seth_Chaos schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 15:52:
[...]

Waar ik een probleem van maak zijn die 20 minuten die ik verdoe met iets waar ik niet op zit te wachten. Als ik 20 minuten wil verdoen met het starten van een spelletje pak ik m'n oude vertrouwde Commodore 64 uit de kast. Favorieten zijn leuk, tenzij je favoriete servers leeg zijn, of ze besluiten ook de betreffende crap te gaan hanteren als de servers die je probeert te vermijden. Ik heb nog nergens in het spel de aanduiding nooob ranking server gezien. Noob is een denigrerend verbasterd woord gebruikt door kleine kinderen en contact gestoorde jong volwassenen.
Nou, richt je eigen 'no nonsense' server op ;)

Mensen zullen het vast leuk vinden dat je onbeperkt mag hacken, teamkillen e.d. Kijk maar die ene EA UK server, die zat ook altijd vol ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2007 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 16:43:
[...]

Of te wel: Als mensen knife + pistol willen spelen moet dat kunnen. Of te wel: als ze een aimbot willen gebruiken, moet zij dat weten. Oftewel: je mag best TK'en; EA heeft daar immers niks tegen. (De TK limit wordt geactiveerd door de admins)

En EA lijkt ook wel te geloven in servers zonder admins. Ze maken geeneens een fatsoenlijke admintool.

Verder: ik en een aantal andere mensen betalen voor de server en aan die server willen we een bepaald plezier halen en ondertussen zorgen we ervoor dat ook andere mensen plezier kunnen hebben. De mensen die het dus expliciet vertikken om te reviven vergallen het plezier van anderen en gaan er dus uit.

Weet je wat: ik zoek jou wel een keertje op met m'n hele clan. Gaan we jou lekker ieder 3x teamkillen. Ben benieuwd of je dan nog steeds er zo voor bent dat ieder mag spelen zoals hij wil ;)

En als EA niet bedoeld had dat het spel geen CTD's zou vertonen dan hadden ze dat ook wel ingebakken he ;)

En als het EA's bedoeling was dat je niet in muren enzo kunt hadden ze dat ook wel ingebakken he ;)

Oftewel: allemaal wallhacken: het mag immers van EA.

Maar nee, van de kleuters van bf2rankedservers weer niet. Waarom mogen die wel regeltjes verzinnen en ik als degene die de server betaald en zo indirect er voor zorg dat er meer BF2 licenties verkocht worden niet?

In Nederland hebben we de regel dat je niet zomaar iemand mag vermoorden. Waarom? Iedereen moet toch leven zoals hij wil? Nou, omdat de meerderheid vond van niet. Staat dat je niet aan? Zoek een ander land waar je wel mensen mag vermoorden.

Op de NOD server is het de bedoeling dat je revived als je medic bent, want de regering (=de NOD members) vinden dat dat moet en de meerderheid van de bezoekers is het daarmee eens. Houd je je daar niet aan, dan wordt je gestraft. Maar je staat natuurlijk vrij om een andere server op te zoeken waar het wel toegestaan is om teammates expliciet niet te reviven.

8)7

[...]

Tja, eh, sinds een meerderheid dat wilde he :+

[...]

Nou, richt je eigen 'no nonsense' server op ;)

Mensen zullen het vast leuk vinden dat je onbeperkt mag hacken, teamkillen e.d. Kijk maar die ene EA UK server, die zat ook altijd vol ;)
Heb je de end user agreement al eens gelezen? Daar staat nadrukkelijk in wat je wel en niet mag. Een server waarop een admin mij gaat vertellen dat ik verplicht iets moet doen negeer ik volkomen. Het is aan mij om te bepalen of ik een teammate heal of niet, niet een admin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bent nu al zo vaak gewaarschuwd dat dergelijke reacties niet in dit topic thuishoren. Snap je het dan echt niet :? :o

[ Voor 85% gewijzigd door Crash op 08-03-2007 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Seth_Chaos

Klopt. Maar als 'ie niet healt zal de admin wel even de consequenties bepalen.

Excessive teamkillen mag je toch verbieden van EA? Nou dan, excessive niet reviven komt op hetzelfde neer.

Nogmaals: het kan me geen reet schelen wat de EULA er van zegt: ik en een stel anderen hebben een server gehuurd, wij stellen een aantal regels, houden ze zich er niet aan, dan mogen ze fijn een andere server gaan opzoeken.

Schiet me nog wat te binnen: ik mag zeker ook geen Russen kicken die een ping hebben van 600? Moet zij toch weten dat ze zo willen spelen

Als jij fijn medic wilt spelen zonder te reviven: fijn, maar niet bij mij op de server ;)

En je mag dit best doorspelen naar EA: laat maar komen. (Mensen die zeggen dat ik cheater ben en zeggen het te gaan reporten bij EA help ik ook altijd: !k [playername] doe dat dan maar meteen, bye >:)

Nog een leuke: (komt uit die idiot BF ROE:)

""2.3 “In-House” Ranked Server Rules

Public Ranked Servers and Private rented clan servers may introduce custom rules that apply only to their servers and which result in minor changes to gameplay. These “in-house” rules are allowed as long as they do not violate the conditions of use of a ranked server as determined by DICE and EA and as long as they are explicitly announced in the server description or on the loading screen, so that players joining the server are aware of them before they start playing. ""

""2.3.2 Allowed “In-House” Ranked Server Rules:

[...]

(c) Players may not deliberately performing actions that hinder their own team (such as last-minute team-swapping to increase scores or statistics, excessive team-killing, destroying friendly vehicles, attacking team-mates,

[...]

(g) Ignoring requests from Server Administrators or abusing Server Administrators. ""

Fijn, ik ben server administrator, dus dat geeft mij het recht om mensen te kicken als ze na mijn verzoek om wel te reviven het nog steeds niet doen.

En punt c nog he: niet reviven hinderd jouw team, dus :w

En als laatste: er zijn dingen die redelijk zijn en je kunt ook op idiote manier volgens de zogenaamde officiele manier spelen.

Hoe zou jij het vinden als half je team medic is en je wordt afgeschoten en er lopen doodleuk 10 medics over je heen zonder dat ze je reviven? Jij denkt zeker: "och, dat recht hebben ze" en wacht koelbloedig 15 seconden tot je weer mag :?

@Ace: :D

Ik game onder de naam [NOD] jcvjcvjcvjcv, waarbij [NOD] een prefix is en jcvjcvjcvjcv de harde accountname.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2007 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

Denkt dat de meeste mensen hier een belangrijk ding over het hoofd zien.
  • Het is een spelletje, als je niet meer 12 seconden kunt wachten voordat je kunt beginnen. Zou ik snel wat zonlicht op gaan zoeken. En iedereen heeft zijn manier om dit spel te spelen op de manier die hem bevalt. Daar zal weinig aan te doen zijn, behalve dan CoD daar kun je niets naar eigen believen :P :+
:Y)

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 17:18

Stewie!

Keen must die!

Seth_Chaos schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 17:07:
[...]
Het is aan mij om te bepalen of ik een teammate heal of niet, niet een admin.
En het is aan de admin om te bepalen of hij jouw op zijn server toelaat of niet.
Helaas, zo gaat het nu eenmaal met gameservers.

Als je op een server zonder te vreemde regels wilt spelen, speel dan op een zogenaamde EA NL (of EA UK, of EA whatever) servers, de meeste gamehosters bieden die gratis aan (aan de community).

[ Voor 6% gewijzigd door Stewie! op 08-03-2007 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrumandBass schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 18:41:
Denkt dat de meeste mensen hier een belangrijk ding over het hoofd zien.
  • Het is een spelletje, als je niet meer 12 seconden kunt wachten voordat je kunt beginnen. Zou ik snel wat zonlicht op gaan zoeken. En iedereen heeft zijn manier om dit spel te spelen op de manier die hem bevalt. Daar zal weinig aan te doen zijn, behalve dan CoD daar kun je niets naar eigen believen :P :+
:Y)
Hele foute vergelijking :/
DaMorpheus schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 18:57:
[...]

En het is aan de admin om te bepalen of hij jouw op zijn server toelaat of niet.
Helaas, zo gaat het nu eenmaal met gameservers.

Als je op een server zonder te vreemde regels wilt spelen, speel dan op een zogenaamde EA NL (of EA UK, of EA whatever) servers, de meeste gamehosters bieden die gratis aan (aan de community).
Ik vraag me af wat daar 'helaas' aan is. De admins zijn er om er voor te zorgen dat de regels gehandhaafd worden. En als de regels gehandhaafd worden heeft dit tot gevolg dat mensen met meer plezier kunnen spelen, meer zullen gaan spelen, meer servers huren en dat is weer goed voor jou :+

Als ik nooit in NOD was gekomen, was ik allang gestopt met BF2, had ik dus ook geen mensen overgehaald om SF/EF/AF te kopen, had ik zelf geen 2e BF2 licentie gekocht en was de NOD server allang down geweest. :)

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2007 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
*knip*
Het spijt me echt dat ik je zo aanviel, maar als je zei wat ik las een paar minuten geleden, dat trok ik gewoon niet. Wat ik nu opnieuw lees geef ik je gelijk in!

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2007 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heb ik fout gezegd :?
*knip*
De paar mensen die medic zijn en niet reviven verpesten het voor de andere mensen in de server.

Dus wat generaliseer ik :? :? :?

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2007 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 17:18

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 19:59:
[...]

Ik vraag me af wat daar 'helaas' aan is.
"Helaas" voor de mensen die geen server hebben. Helaas voor de mensen die dus geen maximale controle over het spel hebben.
Dat is het voordeel dat je als serveradmin hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Nou, ik kan niet helemaal vatten waarom mijn headset 3/4 van de tijd in BF2 niet werkt....het geluid wel, maar de microfoon ervan werkt gewoon niet. Als ik Microfoon test doe in BF2 komt er gewoon niks van geluid uit....
is dit een bug ofzo?
ik heb een Sennheiser PC150

[ Voor 5% gewijzigd door SuX DeLuXe op 10-03-2007 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je een X-Fi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Nee, gewoon onboard sound van m'n Asus P5B....maar je hoeft toch verder niks te installeren ofwel? of zijn sound drivers wel noodzakelijk voor een microfoon? ik heb namelijk Vista x64 ff draaien, maar bij apparaatbeheer stond dat alles al functioneert dus zou moeten werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAVAROIS
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 23:36
Sinds ik een nieuwe muis heb is de sensitivity in het control menu veeeeel te snel, ik kan dit op een een of andere manier niet aanpassen, iemand hier ervaring mee? Oplossing?

tnx

Een pessimist is een realistische optimist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrills33ka schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 17:57:
[...]

Nee, gewoon onboard sound van m'n Asus P5B....maar je hoeft toch verder niks te installeren ofwel? of zijn sound drivers wel noodzakelijk voor een microfoon? ik heb namelijk Vista x64 ff draaien, maar bij apparaatbeheer stond dat alles al functioneert dus zou moeten werken
Ik heb met de onboard sound van de P4P800 een soortgelijk probleem gehad, dit had ik wanneer ik de Mic via de voorkant vann mijn machine aansloot. Elke keer in BF2 werd het mic signaal op mute gezet en het vinkje bij front uitgezet. Even alt tabben, enablen en weer gaan. Heel erg frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bedoeld dat dat ding al onderscheid maakte tussen de line-in aan de achterkant en die van de voorkant?

Nja, X-Fi gebruikers gebruiken muvixer

BF2 changed altijd de input van mic-in 2 naar mic-in 1 terwijl de mic. toch echt in 2 zit :(

Met dit progsel kun je instellen om elke x (kun je zelf bepalen) seconden alles weer te forceren naar je zelfgekozen settings. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Laatst online: 23:00

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Crap Punkbuster!!

Krijg de hele tijd melding als ik server wil joinen:

Server requires players to enable punkbuster.

Vista Ultimate 32-bits als OS en ik start de game in Administrator-mode, laatste patch 1.41 geinstalled, shit in Windows XP SP2 compatible-mode. nix helpt!

Wordt er gek van. Heb al alles gezocht maar vind alleen de reacties dat ik in admin-mode moet starten en in XPSP2-mode maar nix helpt. Eerst C&C Generals die zit te bokken en nu ook al BF2. En ik maar denken dat Vista Ultimate zo goed games ondersteunde!

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SymenGT
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-09 20:29
Punkbuster update misschien..?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Hmm na lange tijd afwezig te zijn geweest op het battlefield, heb ik vanochtend maar weer eens een poging gedaan met het spelen van bf2.

Ik moet zeggen dat het best leuk blijft, de eerste paar potjes gingen beste "stroef" maar een paar potjes later zit je er al weer grotendeels in. Met name het infantrie gebeuren dan, met de voertuigen wil het nog niet echt vlotten.

Maar goed, ik ben er dus een tijdje uit geweest. Weet iemand toevallig nog een leuke server in zijn/haar favorieten? Zo eentje zonder 63 rambo figuren dan bedoel ik :P

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi there,
Ik ben nieuw op dit forum dus vat het niet verkerd op, ik lees hier veel over healen/meds, kicken en adminrights enz.
Zelf hosten we ook BF2 PR, COD2, SOF en Joint Ops. maar BF2 PR is wat ik zelf ook speel en ook vaak op mijn eigen server, mijn servers staat in Rotterdam Datacenter dus ik heb een heleboel adminrights.
Voor dat ik iemand van de server kicked moet er heel wat gebeuren, ik bedoel we/ze spelen allemaal voor hun plezier en natuurlijk er zijn noobs bij en ik ben daar een pracht voorbeeld van.
En ja hoor ik word ook niet altijd geheald al staat ie mettun pak pleisters boven op me en dat is visa versa, dit gebeurd allemaal in het vuur van het spel, so what!

Net zo als TKs dit gebeurd ook en ook niet met opzet, maar als je dan gestraft wordt voor de TK vind ik dat persoonlijk een teken van puberaal gedrag en dan wordt deze wel eerst even aangesproken.
Blijft hij het doen, (en TK gebeuren gemakkelijk in een 64 player map) dan wordt hij idd gekicked, wat ik hou niet van huilebalken.

Het staat er dan ook duidelijk als je in de PR server komt ( DON'T WHINE WHEN YOU BEEN TK! ) and play fair

Kicken is zo makkelijk maar een leuk spel opbouwen is veel leuker door een klein beetje begrip op te brengen voor noobs, dat kan best met VOIP en/of TS tenminsten dat kan bij ons!

Adminrights is leuk maar we moeten het niet zien als een machtspositie!

Have fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een admin is er voor om het niveau en het plezier op de server te waarborgen. Het kicken van mensen die expliciet vertikken te reviven hoort daar bij.

""En ja hoor ik word ook niet altijd geheald al staat ie mettun pak pleisters boven op me en dat is visa versa, dit gebeurd allemaal in het vuur van het spel, so what!""

Ik zeg toch ook: het gaat mij om de mensen die al meerdere rondes meerdere mensen meerdere keren NIET gerevived hebben (de medics met 0 als teamscore).

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2007 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ok, het is ook niet persoons gericht bedoeld, ik begrijp dat idd irritaties opwekt als dat wat je schrijft gebeurd.
En helemaal als je die players al meerdere keren er op gewezen hebt via een bericht of voip, dan kan ik mij er wel iets bij voorstellen dat je dan tot actie overgaat als ze dan nog niet luisteren.
Nogmaals het was niet persoonlijk maar algemeen bedoeld.

Maar waar ik mij heel erg aan ergerd is, figuren die in mapmode spelen!
Ik wist niet dat het kon maar op de laatste Lan-Party die we georganseerd hebben was't r zo'n wisekid die me dat heb laten zien en hoe je dat kon herkennen.
Hij vertelde er ook bij dat ze uitsluitend als med. spelen..1 je had een goed wapen, 2 en je kon je zelf healen...het ging alleen maar om punten!

Ik heb al enkele has/IP Nr. geblokkerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Gvd, ik word nu constant eruit gedonderd bij mapchange....k*t Vista en k*t Bf2....
kunnen ze nou nooit eens iets maken dat wel fatsoenlijk werkt....hij crasht gewoon tijdens het laden van de map....ik heb dit pas weer sinds 1 of 2 dagen, tjonge jonge waarom werkt het eerst wel goed en daarna weer niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
ik heb het wel weer gezien met Vista voorlopig....
ik ga terug op XP...
werd net weer eruit gedonderd, dit keer met een BF2 Memory Error

Memory.dll: all alloc attempts failed for size 2767114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is een bekend verschijnsel met BF2 in combinatie Vista, de forums staan er bol van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2007 @ 16:15:
Ok, ok, het is ook niet persoons gericht bedoeld, ik begrijp dat idd irritaties opwekt als dat wat je schrijft gebeurd.
En helemaal als je die players al meerdere keren er op gewezen hebt via een bericht of voip, dan kan ik mij er wel iets bij voorstellen dat je dan tot actie overgaat als ze dan nog niet luisteren.
Nogmaals het was niet persoonlijk maar algemeen bedoeld.

Maar waar ik mij heel erg aan ergerd is, figuren die in mapmode spelen!
Ik wist niet dat het kon maar op de laatste Lan-Party die we georganseerd hebben was't r zo'n wisekid die me dat heb laten zien en hoe je dat kon herkennen.
Hij vertelde er ook bij dat ze uitsluitend als med. spelen..1 je had een goed wapen, 2 en je kon je zelf healen...het ging alleen maar om punten!

Ik heb al enkele has/IP Nr. geblokkerd.
Mapmode? :?

Als medic in de chopper is ook wel handig. Als je dan ergens veel doden op de map ziet, weet je dat daar enemies zijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol ik versta zoiets als bannen voor 3D map of zo :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah mapmode is en ik hoop dat ik het goed zeg, dat zijn die gasten die niewe kaarten maken en als ze in mapmode spelen dan kunnen ze alles zien het laat bijv. bomen, bergen en gebouwen weg.
Dus ze zien alles en het mooiste is ze kunnen niet door een onzichtbaar gebouw heen lopen en dus valt het niet op.
Maar ze weten wel wie en wat er achter die gebouwen en zo zitten.
Moet je maar eens goed opletten als je iemand regelmatig tegen alles ziet oplopen die hebben over het algemeen de meeste kills.

Ik zag ook op de grond contouren waar het opject normaal staat, maar die waren pas zichtbaar met een van de laatste update's en dus hebben ze weer een voordeel bij :(

Ik zal die wisekid eens contacten ik heb hem nog in de aanmeldings lijst van de Lan-Party staan en vragen voor een duidelijke uitleg niet hoe je het moet doen (nooit een aap leren dansen) maar hoe te herkennen!

Hij vertelde ook dat er anti cheat teams waren die kunnen in spectator mode mee draaien en halen zo die gasten er uit maar dat kan hij beter vertellen, hij was trouwens bij de launce van BF2 op uitnodiging van EA dus hij weet best wel veel.

Ik ga hem contacten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09 20:01

Technicality

Vliegt rechtsom...

Ik ben overigens volledig gestopt met BF2, en ben weer begonnen met BF1942. Voor 5 euro bij de bart smit gehaald. Door het gebrek aan stats en serieuzere spelers vind ik dat spel toch echt een stuk leuker. En natuurlijk propellorvliegtuigen die alleen maar machineguns hebben ipv hittezoekende raketten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
Technicality schreef op maandag 12 maart 2007 @ 02:37:
Ik ben overigens volledig gestopt met BF2, en ben weer begonnen met BF1942. Voor 5 euro bij de bart smit gehaald. Door het gebrek aan stats en serieuzere spelers vind ik dat spel toch echt een stuk leuker. En natuurlijk propellorvliegtuigen die alleen maar machineguns hebben ipv hittezoekende raketten.
in bf2 kun je toch ook alleen je machinegun gebruiken? Doe ik ook, meestal hebben ze dan niet door dat je achter ze zit dus heb je alle tijd om ze af te schieten :P

En anders ff snel op raketten, 2 raketten schieten en dan de andere kant op vliegen. Raketten gaan toch wel raak :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
@Inkspot:
Welke server draaien jullie?:
De “Liberty One Public PROS”, de “Ti_GERCAGE18+” of de “[JMC] BF 2 – PRMM Server”

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
Vraagje tussendoor: klopt het dat het een eeuwigheid duurt om met een wrench een tank te repareren? Of doe ik iets verkeerd? Laatst was ik het aan het uitproberen. Was meer dan een minuut bezig, het verbaasde me al dat ik in die tijd niet werd omgelegd, maar toen was-ie nog niet helemaal gerepareerd. Overigens redde ik het niet de tank volledig te repareren, uiteindelijk werd ik toch neergeschoten. Ik weet dat je met een tank ook bij een supplies crate kunt gaan staan, of bij een andere tank of zo met een engineer erin, en dan gaat het repareren automatisch, en volgens mij sneller dan als je het zelf met een wrench gaat lopen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Indy91 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 13:05:
[...]

@Inkspot:
Welke server draaien jullie?:
De “Liberty One Public PROS”, de “Ti_GERCAGE18+” of de “[JMC] BF 2 – PRMM Server”
1: Liberty One Public PROS (wordt weer ranked, was met de laatste serverpatch in de soep gedraaid het ging niet samen met ABR)

2: 11th.cav BF2 ranked
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voorkom dat dit topic het allerlaatste BF2-topic wordt:
Lees dit door voordat je post