"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Mooi verhaal. En welcome to the club! Ikzelf ben al een paar maandjes helemaal hooked on prmm.Equalized schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 22:51:
[...]
Zo, ik heb vandaag even de Project Reality mod samen met Pepperana flink gespeeld....
*knip*
offtopic:
Indy91, en andere GoT PR spelers, hebben jullie xfire oid?
Xfire naam: Indy91
@Tomino: heb je de Marksman M-14 (semi-automatic) sniper rifle inmiddels al uitgeprobeerd. Dit wapen is echt schitterend. One shot is gewoon een instant kill.
[ Voor 14% gewijzigd door Indy91 op 21-02-2007 20:08 ]
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Verwijderd
Zou ik je pijn verzachtenVerwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 18:11:
Ach, het heeft geld gekost inderdaad. En ja, het wordt weinig meer gespeeld. En ja, we moesten het met 35 kb/s downloaden van EA en dan kregen we nog een corrupte file. En ja, bij elkaar was het 100 euro.
En jij wilt extra maps? Ik wil dat ze eindelijk eens al die @*^%#)*(^($) bugs eruit halen.
AA die in strakke hoekjes om flats heenschiet.
Raketten die dwars door choppers heen gaan.
Onzichtbare commannders die maar jeepjes blijven droppen.
Lekke muren in SF
Parachute glitchen in Karkand
J-10 / F-35 balans
Servercrashes![]()
Dood doordat je tegen je jeep aanloopt.
Parachute die niet open gaat.
Dubbel herladen.
TV's die niet willen schieten.
Menu dat zo eindeloos nodig heeft om te laden
CTD's
Vastlopers
Soundbugs
Private bug
No-unlocks bug
Vol magazijn nadat je gerevived bent
Het alsmaar uit elkaar switchen van kleine clans op servers (onder de noemer Autobalance)
Och, als ze dat allemaal fixen mogen ze die extra map houden.
http://www.totalbf2.com/forums/showthread.php?t=109432
De sales voor BF2142 zijn dus drastische laag vergleken met BF2(plaats 95)
http://www.next-gen.biz/i...d=46&limit=1&limitstart=5
220K copies(gemmideld) zijn er verspreid door EA in Amerika
Ohh zuig die cijfers maar lekker in je reet EA, pay back van de community.
En nu zijn ze in eens zeer desprate over hun sales
http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=34341
Dit was vandaag gepost door een van de admins van EAUK, willen ze ineens feedback horen.
sorry maar daar hoef je echt geen feedback topic voor te maken als ze de forums een beetje zouden afstruimen.
Ace gaat een startpost beginnen voor FFOW
Verwijderd
Ik kan me wel vinden in deze reply op die eerste link van je:
yeah i made my friends not buy it
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 20:17:
Ja, van zogenaamde uitbreidingen worden er altijd minder verkocht![]()
Ik kan me wel vinden in deze reply op die eerste link van je:
[...]
Je ziet het nu vooral terug bij Gimmi stats van Gamespy, over hoeveel spelers een spel spelen.
En Cod2 staat nu al weer boven aan, tegen BF2142.
Maar ik denk niet dat EA zijn lesjes heeft geleerd dat bedrijf wilt alleen maar $$$ maken en veder niks. of anders hadden ze in die 7 maanden BF2 na BF patch 1.41 wel gefixd.
en daarom heb ik besloten om me af te zetten van EA tot ze gewoon fantsoenlijk battlefield neer zetten.
Het ziet er niet naar uit dat EA dat gaat lukken want ze gaan eerst voor de consel met Battlefield:Bad company maar daar zijn veel consel spelers ook niet blij met de belabberde support van EA met BF:MC.
Als ze nog geld uit de BF trilogy willen trekken moeten toch wat richtlijnen veranderen.
Lol maar weetje, wij hebben dan wel betaald voor boosterpacks, maar als ze haast niet gespeeld worden kun je ze beter releasen zodat de mensen die er WEL voor betaald hebben tenminste nog deze 3 maps kunnen spelen want tja....in je eentje op zo'n map spelen is toch wat aan de saaie kantShabbaman schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 16:20:
[...]
Gratis? Daar heb ik niet voor betaald! Ze zouden gratis maps moeten toevoegen aan de uitbreidingssets ipv aan vanilla bf2. SF heeft me best wel veel geld gekost, ik wil er een map bij!
NU!!!
en op BF2S.com loopt ook al maanden een topic genaamd "PATCH 1.5 WISHLIST" of iets in die zin...als EA dat nou eens even zou doorlezen en het zou aanpassen was het zo opgelost...
Op EA forums wordt toch ook alleen geklaagd en discussie gevoerd over patches...EA doet er denk ik niets meer aan, maar je weet t niet zeker
[ Voor 20% gewijzigd door SuX DeLuXe op 21-02-2007 20:40 ]
Verwijderd
EAUK_Protagonist is wel een betrouwbare gast,Thrills33ka schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 20:36:
[...]
Op EA forums wordt toch ook alleen geklaagd en discussie gevoerd over patches...EA doet er denk ik niets meer aan, maar je weet t niet zeker
zo ver ik hem ken zit. hij bijna nooit naast.
Verwijderd
Ja dacht ik ook aan maar de memcheck is gedaan bij aflevering in de winkel 4 dagen terug. Heb wel de sidepanel van mijn pc er even uitgehaald, ineens alle BF en SF problemen opgelost, draait als een zonnetje. Dus tot zover on topic, ligt blijkbaar niet aan 1.41 maar aan de koeling. Blijft wel vaag though, Company of Heroes probleem heb ik nog wel. Ik heb een Scythe Inifinty op mijn processor staan, moet ik daarnaast toch nog een extra fan op de video hangen terwijl de software van de videokaart geen temperaturen aangeeft...hmmm. Bedankt voor het meedenken in ieder geval.Zoufiax schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 15:18:
[...]
Misschien is je memory-timing niet helemaal goed. Daar zou het ook mee te maken kunnen hebben. Dat moet je in de bios instellen. Omdat COH ook crasht ligt het misschien helemaal niet aan SF maar aan je PC. En check of je de nieuwste drivers gebruikt (ook voor je bios). Bij mij crasht mijn pc soms als ik een videobestand af wil spelen, maar in BF2 is de boel vrijwel stabiel. Dus ik denk dat ik zelf ook maar eens moet checken of ik overal de nieuwste drivers voor gebruik.
Wellicht overheen gelezen maar heb je de jongste driver voor de kaart geiinstalleerd?Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 21:15:
Bedankt voor het meedenken in ieder geval.
And it goes BRAAAAAPP!
Lul geen onzin. Iedereen weet dat de J10 veel sneller draait en veel wendbaarder is. Als je een J10 achter je staart hebt is het haast niet te doen om hem af te schudden (mits er een redelijke piloot in zit). En als jij erachter zit kan je hem wel neerhalen, alleen kan hij veel sneller van je wegdraaien om je raketten te ontwijken. Raketten missen een J10 ook vrijwel altijd, en die van de J10 zelf kunnen haast bochten van 90 graden maken.R-O-Y schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 18:57:
die j10/f35 balans is prima. Als ik achter een j10 zit is ie doodJe moet even uitvinden hoe ver je er achter moet vliegen dat al je raketten raken en er dan gewoon 6 schieten. Werkt prima. Een f35 machinegunned veel beter en langer. Als je de j10's dood hebt moet je dus gewoon weer ff spawnkillen.
Unbalanced dus.
sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot
Goed om te horen.Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 20:09:
[...]
Zou ik je pijn verzachten![]()
http://www.totalbf2.com/forums/showthread.php?t=109432
De sales voor BF2142 zijn dus drastische laag vergleken met BF2(plaats 95)
http://www.next-gen.biz/i...d=46&limit=1&limitstart=5
220K copies(gemmideld) zijn er verspreid door EA in Amerika![]()
Ohh zuig die cijfers maar lekker in je reet EA, pay back van de community.
En nu zijn ze in eens zeer desprate over hun sales
http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=34341
Dit was vandaag gepost door een van de admins van EAUK, willen ze ineens feedback horen.
sorry maar daar hoef je echt geen feedback topic voor te maken als ze de forums een beetje zouden afstruimen.
Ace gaat een startpost beginnen voor FFOW![]()
Hoe achterlijk moet je zijn om niet te begrijpen waarom mensen BF2142 links laten liggen.

Zal je heel eerlijk zeggen dat als EA zich niet zo honds had getoond richting haar fans, had ik BF2142 zeker gekocht maar nu denk ik, ik speel wel gewoon BF2, SF, wat mods en probeer mss wel een keer met BF3.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Verwijderd
Je kan pas beter BF3 halen als ze hun support verbeterd hebben of anders zit 2 jaar lang met grijze harenHelp!!!! schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 23:15:
[...]
Goed om te horen.![]()
Hoe achterlijk moet je zijn om niet te begrijpen waarom mensen BF2142 links laten liggen.Feedback vragen, hoe kom je erop? Lezen die mensen geen fansites/fora's ofzo
![]()
Zal je heel eerlijk zeggen dat als EA zich niet zo honds had getoond richting haar fans, had ik BF2142 zeker gekocht maar nu denk ik, ik speel wel gewoon BF2, SF, wat mods en probeer mss wel een keer met BF3.
(*#&( Weet iemand hoe je thumbails neerzet
krijg steeds het bericht: Dit is plaatje van imageshack.
FFOW thread aan het maken
Ik machinegun (met f35 zeker) ze altijd en daarna is 1 van de 6 raketten genoeg voor de kill
Valt me trouwens op dat als je als private hoge rangen ownt dat ze je dan eraf schoppen. Best wel zielig eigenlijk. Ik heb nu een kill death ratio van 30.75 in de jet

LOL.Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 23:19:
[...]
Je kan pas beter BF3 halen als ze hun support verbeterd hebben of anders zit 2 jaar lang met grijze haren
Maar de enige manier om ze echt te raken is door met niets te kopen maar bij EA zijn ze zo van de wereld dat ze bij tegenvallende verkopen ws denken: "oh de mensen zijn zeker uitgekeken op de BF serie, laten we maar een ander spel gaan maken.... "
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Verwijderd
Yep, de laatste hangen erop. Ik gok toch op koeling gezien de kleine fan op de 7900gt...was die eax1950xt maar niet kapot geleverdROFLASTC schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 21:37:
[...]
Wellicht overheen gelezen maar heb je de jongste driver voor de kaart geiinstalleerd?
het gaat er ook niet om dat je een J-10 kunt neerhalen...R-O-Y schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 23:23:
De truuk met de f35 is om geen j10 achter je te krijgen. Tuurlijk ga je in een f35 wel dood maar je kan echt wel makkelijk de j10's neerhalen. Ik heb zelf genoeg rondes van veel kills/0x dood in de j10. Ik snap niet dat mensen die f35 niet slimmer gebruiken.
Ik machinegun (met f35 zeker) ze altijd en daarna is 1 van de 6 raketten genoeg voor de killIk zal wel een keer wat op fraps opnemen met de f35. Dat een j10 sneller een bocht maakt is ook niet zo. Je kan met de f35 met gas/turbo net zo snel draaien. Ik oefen die dingen samen met m'n broertje op een local game. Ook raketten ontwijken ed gewoon zo oefenen. Werkt veel beter dan op een ranked server.
Valt me trouwens op dat als je als private hoge rangen ownt dat ze je dan eraf schoppen. Best wel zielig eigenlijk. Ik heb nu een kill death ratio van 30.75 in de jet![]()
Is erg lastig als private
ik heb al vaker een J-10 @ fullspeed neergehaald in een chopper in m'n eentje...
maar daar gaat 't niet om, ze zijn zwaar unbalanced....met een J10 hoef je maar een fractie van een seconde te locken vuren en je hoeft nog niet eens meer te kijken, je weet dat die raket z'n dood wordt....De J-10 zelf valt haast niet te raken...is 10 x wendbaarder...ik merk ook zo t verschil als ik eerst een hele ronde F35 heb gevlogen en daarna J-10
en we gaan ook gewoon vrolijk verder met het NIET kopen van BF2142 allemaal....des te sneller komen ze met wat beters...ik vind dat hele futuristische sowieso helemaal niet bij Battlefield passen, ongeacht of het mooi is, of dat de gameplay van 2142 misschien toch leuk kan zijn
[ Voor 8% gewijzigd door SuX DeLuXe op 22-02-2007 01:04 ]
Verwijderd
Enne, R-O-Y, dan zit er dus wel een aardige n00b in die J-10
Je hebt dat knopje met 'c' van cameraview niet voor niks. Ik laat nooit F-35's achter me komen als ik in de J-10 zit.
En je oefend het met je broertje op een local game....

Best wel raar eigenlijk aan het einde dat hij zo die heli, humvee en plane neerschiet met z'n snip0r. Dat kan gewoon nooit. Ik moet altijd minstens 10x schieten voordat ik een chopper met 100% HP kapot schiet.
Verwijderd
tuurlijk niet manMensionXL schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 12:04:
http://www.youtube.com/watch?v=Ab45iOl_Kgc
Best wel raar eigenlijk aan het einde dat hij zo die heli, humvee en plane neerschiet met z'n snip0r. Dat kan gewoon nooit. Ik moet altijd minstens 10x schieten voordat ik een chopper met 100% HP kapot schiet.
wie komt er ook een potje BF2 doen ^^ zie xfire of een bf tracker
Add xfire: MensionXLVerwijderd schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 12:11:
[...]
tuurlijk niet man![]()
wie komt er ook een potje BF2 doen ^^ zie xfire of een bf tracker
Verwijderd
ik zie weleens dat mensen de puntentelling in het oranje hebben staan.
is dat een MOD ofzo die je kunt downloaden?
En als het een Mod is of wat dan ook, kunnen jullie mij de link geven? bedankt
Hier een screenshot voor de mensen die het niet begrijpen.
http://img.photobucket.co...ano_chris/screen010-2.png
goed mikkenMensionXL schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 12:04:
http://www.youtube.com/watch?v=Ab45iOl_Kgc
heb et wel es geoefend met een vriend van me op z'n server..................1 schot en de piloot is dood als je goed mikt.
Verwijderd
rolf heb jij het filmpje goed bekeken manMarcoZ20 schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 14:07:
[...]
goed mikken
heb et wel es geoefend met een vriend van me op z'n server..................1 schot en de piloot is dood als je goed mikt.

Ja, de pilootMarcoZ20 schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 14:07:
[...]
goed mikken
Jup, ik gebruik hem ook!Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 13:56:
Sorry hoor maar ik had een vraag,
ik zie weleens dat mensen de puntentelling in het oranje hebben staan.
is dat een MOD ofzo die je kunt downloaden?
En als het een Mod is of wat dan ook, kunnen jullie mij de link geven? bedankt
Hier een screenshot voor de mensen die het niet begrijpen.
http://img.photobucket.co...ano_chris/screen010-2.png
Site:
http://forums.bf2s.com/viewtopic.php?id=56533
Lees even het topic door, er zijn meerdere links
Works perfect to me!
Verwijderd
jet enigne wat ik kan zeggen is.Zoufiax schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 14:50:
Even kort vraagje tussendoor: kan iemand wat tips geven over het gooien van granaten? Gebruiken jullie altijd je linker muisknop of ook rechts? Het schijnt dat je met de rechter kan bepalen hoe hard je gooit. Zelf gebruik ik alleen de linker, maar dan is het erg moelijk te bepalen waar ze terecht komen (bij mij meestal veel te ver). Ook een granaat op een dak gooien van een gebouw in de buurt lukt me niet erg.
oefen baart kunst.
helemaal niet bekekenVerwijderd schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 14:32:
[...]
rolf heb jij het filmpje goed bekeken man
weet wel dat 5schoten van een sniper genoeg zijn om een helicopter kapot te krijgen.
Die laatste chopper was dus al gaar genoeg voor 1 schot.
Van dat vliegtuig en die auto is wel apart dat die gelijk kapot gaan

[ Voor 18% gewijzigd door MarcoZ20 op 23-02-2007 15:00 ]
Verwijderd
Battlefield 2 killers (maby)
FFOW - Frontlines:Fuel Of War
FFOW - Frontlines: Fuel of War
Verwijderd
Dam wat voor super sniper rifle heb jij dan? 1 schot is een streepje hoor.MarcoZ20 schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 14:56:
[...]
helemaal niet bekeken
weet wel dat 5schoten van een sniper genoeg zijn om een helicopter kapot te krijgen.
Die laatste chopper was dus al gaar genoeg voor 1 schot.
Van dat vliegtuig en die auto is wel apart dat die gelijk kapot gaan
voor zover ik me kan herinneren waren het 5 kogels waarna er vlammen uit de chopper kwamen toen we aan het spelen waren op die testserver.....Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 15:01:
[...]
Dam wat voor super sniper rifle heb jij dan? 1 schot is een streepje hoor.
kan me vergissen natuurlijk
Verwijderd
Ik denk dat jij je vergistMarcoZ20 schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 15:05:
[...]
voor zover ik me kan herinneren waren het 5 kogels waarna er vlammen uit de chopper kwamen toen we aan het spelen waren op die testserver.....
kan me vergissen natuurlijk
Ik weet dat ik de demo kan downloaden, maar ik zit op dit moment op m'n werk en anders neem ik 'm op de weg naar huis mee bij de gameshop. Volg dit topic al enige tijd en het begint toch wel te kriebelen zeg maar..
(minimale systeemeisen zegt vaak weinig, mede vandaar ook mijn vraag)
"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."
[ Voor 34% gewijzigd door Jorn1986 op 23-02-2007 16:12 ]
Is inderdaad te spelen zo, aan je videokaart zal het in ieder geval niet liggen (draai zelf ook met 6800GT @400/1100 met 2x aa en 8x af). Alleen je kunt de hoogste settings niet pakken vanwege te weinig ram. Maar met een paar dingen op medium moet het goed lukken.JunkO schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 15:54:
Iemand enig idee of het spel een beetje soepel te spelen is op een Athlon 2400+ @ 2800 speeds, 1Gig intern geheugen en een XFX 6800GT @ 425/1130?? Het gaat me niet om de allerhoogste settings, maar iets boven gemiddeld zeg maar. Farcry speel ik overigens met alles op High, zonder AA, gemiddeld 30fps. Gaat prima...
Ik weet dat ik de demo kan downloaden, maar ik zit op dit moment op m'n werk en anders neem ik 'm op de weg naar huis mee bij de gameshop. Volg dit topic al enige tijd en het begint toch wel te kriebelen zeg maar..
Hallo
"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."
[noob-vraag]Wat zijn resources?[/noob-vraag]Zoufiax schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 18:13:
Gaat prima en scheelt ook weer resources.
Verwijderd
Ik heb zopas patch 1.41 geïnstalleerd (ja, ik weet het, laat) Om één of andere reden laat hij dan ook de video settings niet staan, elke keer dat je patcht.
Goed, ik zet alles op medium, wil AA op 2x zetten. Kan niet, Springt telkens terug naar AA uit. Terwijl ik vroeger zeker en vast 'iets' van AA had opstaan, zo op het eerste zicht. Dus ik zet op 2x, klik apply en dan terug off, en effectief, in game geen AA.
Het idiote is ook dat telkens je iets aanpast telkens de shaders moeten aangepast worden. Dus een beetje trail en error (beeldkwaliteit vs framerate) is al snel een tijdrovende procedure. En wat ik ook niet begrijp is waarom ze bij een update nog nooit een uitbreiding van het aantal resoluties hebben ingevoerd. Het KAN gewoon om op 1440*900 te spelen (via die extra regel na bf2.exe) dus waarom niet ingame via het menu mogelijk maken. Het is ook verwarrend, want telkens je de video settings aanpast staat daar 800*600. Dus er is steeds twijfel of de resolutie ook niet telkens aangepast wordt. Gelukkig lijkt het voorlopig zo dat de 1440*900 override blijft gelden. Zowel in menu als game.
Welke setting moet je trouwens aanpassen om de voertuigen iets mooier te maken?
Over het algemeen vind ik Licht en Geometrische details het meest hiervoor uitmaken.Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 19:10:
Welke setting moet je trouwens aanpassen om de voertuigen iets mooier te maken?
Zal makkelijk draaien. En met 1GB ram valt ook goed te spelen, mits je niet drastisch met shadows en dynamic lightning aan de gang gaat.JunkO schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 15:54:
Iemand enig idee of het spel een beetje soepel te spelen is op een Athlon 2400+ @ 2800 speeds, 1Gig intern geheugen en een XFX 6800GT @ 425/1130?? Het gaat me niet om de allerhoogste settings, maar iets boven gemiddeld zeg maar. Farcry speel ik overigens met alles op High, zonder AA, gemiddeld 30fps. Gaat prima...
Systeembronnen. CPU (processor)-tijd, geheugen, dataverkeer (intern en naar netwerk), harde schijf acties etc. Dus de capaciteit die de pc beschikbaar heeft op allerlei gebied, en die is dus in een bepaalde mate beschikbaar voor BF2, afhankelijk van wat je allemaal nog meer op je computer hebt draaien voor applicaties en processen.Jorn1986 schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 18:40:[noob-vraag]Wat zijn resources?[/noob-vraag]
Had ik ook, maar toen ik het steeds opnieuw probeerde (instellingen veranderen en dan apply), onthield hij de settings op een gegeven moment wel. Ik begon overigens ook met alles op medium, maar uiteindelijk bleek dat mijn pc het ook trekt om alles op de hoogste settings te zetten. Ik weet natuurlijk niet wat jij voor pc hebt, maar je kunt het allicht proberen, en dan kijken wat je framerate is. Ik neem aan dat je wel weet hoe je dat kunt doen.Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 19:10:
Ik heb zopas patch 1.41 geïnstalleerd (ja, ik weet het, laat) Om één of andere reden laat hij dan ook de video settings niet staan, elke keer dat je patcht.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Ik speel op dit moment met een illegale versie (jaja, foei ik weet het
Ik krijg nu steeds meer in de gaten hoe je moet spelen, samenspelen enz. Ik zit alleen wel vaak zonder ammo, had ook pas na een dag door dat je de packs van anderen kan pakken. Het vragen om ammo lukt vrijwel nooit, tenzij je echt in de buurt van de support unit staat. Maar dit kan ook aan het soloplayer gedeelte liggen, weet niet hoe de AI hiermee omgaat.
Vliegen lukt me overigens voor geen meter, blijf niet langer dan +/- 10 sec. in de lucht. Besturing van boten en voertuigen werkt erg intuatief, maar vliegen is echt een stuk moeilijker, hier moet ik nog aan werken..
Verder een topspel, hier ga ik me de komende tijd wel mee vermaken!
Leuk dat je ook begonnen bent. En trek het je neit aan als je dingen vraagt. Sommige die-hards kunnen dat niet snappen want voor hun is alles logisch.JunkO schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 18:37:
Vliegen lukt me overigens voor geen meter, blijf niet langer dan +/- 10 sec. in de lucht. Besturing van boten en voertuigen werkt erg intuatief, maar vliegen is echt een stuk moeilijker, hier moet ik nog aan werken..
Voor kleine vragen, mijn DM staat open, misschien keer samen spelen om wat te oefenen!
maak je je over ammo maar niet druk. Online zijn er of mensen die ammo gooien of je bent dood en spawnt opnieuw. Zodra je doorhebt hoe je moet schieten maakt ammo ook niet zoveel meer uit en als het op is pik je gewoon een andere kitJunkO schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 18:37:
Ik ben 'm nu ook aan het spelen voor het eerst, ik moet zeggen dat hij perfect draait op m'n systeempje. Had nogal mijn twijfels, maar ik draai 'm op 1024 x 768, alles op High en AA op 2. Gemiddeld haal ik dan zo'n 40 FPS, wat me erg meevalt.
Ik speel op dit moment met een illegale versie (jaja, foei ik weet het) de singleplayer om te oefenen. Ik heb het spel in bestelling staan bij Gcshop.nl, maar kon niet wachten om te beginnen. En tja, geld voor het origineel heb ik al betaald, dus zit er niet zo mee dat ik nu even een paar dagen met een illegale kopie speel. Reden dat ik de singleplayer speel is dat je voor de multiplayer een originele legale key moet hebben. (correct me if i'm wrong) ik speel derhalve ook met een unpatchte versie, gewoon 1.0 dus
Ik krijg nu steeds meer in de gaten hoe je moet spelen, samenspelen enz. Ik zit alleen wel vaak zonder ammo, had ook pas na een dag door dat je de packs van anderen kan pakken. Het vragen om ammo lukt vrijwel nooit, tenzij je echt in de buurt van de support unit staat. Maar dit kan ook aan het soloplayer gedeelte liggen, weet niet hoe de AI hiermee omgaat.
als je t eenmaal kunt is het gewoon automatisme...vooral het bombarderen is een kwestie van oefenen...ik kan het nu ondertussen zo goed (25.000 kills verder) dat ik al van grote hoogte kan bepalen waar de bommen neerkomenJunkO schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 18:37:
Ik ben 'm nu ook aan het spelen voor het eerst, ik moet zeggen dat hij perfect draait op m'n systeempje. Had nogal mijn twijfels, maar ik draai 'm op 1024 x 768, alles op High en AA op 2. Gemiddeld haal ik dan zo'n 40 FPS, wat me erg meevalt.
Ik speel op dit moment met een illegale versie (jaja, foei ik weet het) de singleplayer om te oefenen. Ik heb het spel in bestelling staan bij Gcshop.nl, maar kon niet wachten om te beginnen. En tja, geld voor het origineel heb ik al betaald, dus zit er niet zo mee dat ik nu even een paar dagen met een illegale kopie speel. Reden dat ik de singleplayer speel is dat je voor de multiplayer een originele legale key moet hebben. (correct me if i'm wrong) ik speel derhalve ook met een unpatchte versie, gewoon 1.0 dus
singleplayer heeft voor zover ik weet maar een map waar je met plane kunt, das Operation Cleansweep...vind de singleplayer maar erg matig, had toch echt wat uitgebreider gekund...iig om een beetje te kunnen oefenen
ik heb nu een nieuwe muis, de G5...en op de een of andere manier speelt het toch minder lekker dan m'n MX510....zijn er meer mensen die dit hebben? als ik nu op 800 DPI speel, moet ik m'n mouse sens in bf2 op 0.6 zetten om nog redelijk te kunnen rondkijkne zonder meteen 10 x te spinnen bij een muisbeweging
[ Voor 4% gewijzigd door SuX DeLuXe op 27-02-2007 21:27 ]
Helemaal mee eensMaak je je over ammo maar niet druk. Online zijn er of mensen die ammo gooien of je bent dood en spawnt opnieuw.
...en waarom?
Op die g5 heb je toch ook van die plus en min knopjes onder je scrollwiel? Waarom gebruik je die dan niet? (ik kan het ook mis hebben hoor) Op mijn G7 zet ik em helemaal op min als ik aan het snipen ben. In een tank is helemaal plus wel handig...ik heb nu een nieuwe muis, de G5...en op de een of andere manier speelt het toch minder lekker dan m'n MX510....zijn er meer mensen die dit hebben? als ik nu op 800 DPI speel, moet ik m'n mouse sens in bf2 op 0.6 zetten om nog redelijk te kunnen rondkijkne zonder meteen 10 x te spinnen bij een muisbewegingvind het maar vage bedoeling...
...en waarom?
daar was ik ook al achter...maar toch heeft ie niet de soepelheid en voelt ie niet zo precies aan als mijn oude MX510...hoe raar dat ook klinkt, want de G5 is een nieuwer model maargoed...The_Alchemist schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 22:07:
[...]
Op die g5 heb je toch ook van die plus en min knopjes onder je scrollwiel? Waarom gebruik je die dan niet? (ik kan het ook mis hebben hoor) Op mijn G7 zet ik em helemaal op min als ik aan het snipen ben. In een tank is helemaal plus wel handig...
wie weet wen ik er nog aan..

[ Voor 3% gewijzigd door abacaxi op 28-02-2007 00:17 ]
Verwijderd
lol je hebt net de exploit ondenktabacaxi schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 00:17:
Huh.. Ineens is mijn puntentotaal verveelvoudigd (10 X ofzo). Zeker iets met die server (s)? Hoop alleen dat ik niet wordt gereset vanwege dit of dat.
sommigen mensen gebruiken dat om in de top 10 te komen.
en je wordt toch wel gereset
zeg by the way wat was je precies aan het doen, toen dat gebeurde.

maar die zijn er weer uitgegooid...dat waren toch admins ofzo van BF2s of van EA ofzo, die gewoon wat grappig wilden zijn? of is het echt een bug
Verwijderd
Zal inderdaad wennen zijn. Ik had een standaart micorsoft muis en ben overgestapt naar de MX510.Thrills33ka schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 22:22:
[...]
daar was ik ook al achter...maar toch heeft ie niet de soepelheid en voelt ie niet zo precies aan als mijn oude MX510...hoe raar dat ook klinkt, want de G5 is een nieuwer model maargoed...
wie weet wen ik er nog aan..
In het begin moest ik ook ontzettend wennen aan deze muis terwijl hij toch een stuk beter is als de standaart microsoft muis.
Euh ik dacht dat ik hier de nieuwsberichten aan het lezen wasVerwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 08:27:
[...]
en je wordt toch wel gereset![]()
zeg by the way wat was je precies aan het doen, toen dat gebeurde.
[ Voor 8% gewijzigd door abacaxi op 28-02-2007 11:10 ]
wil namelijk Vista x64 eens gaan draaien naast XP....
Mijn documenten -> Battlefield 2 -> Profiles -> het profiel waar je de settings van wil bewaren -> Kopieer de bestanden (bijv. Video, Controls) en plak ze in een ander profiel. Doe dus alleen Video, Controls, General en Audio, anderen bevatten ook accountsgegevens en zijn niet universeel.Thrills33ka schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 12:07:
is er trouwens een manier om alle BF2 instellingen, profielen, video instellingen enz. op te slaan? zodat als ik BF2 opnieuw installeer, ik niet weer bij 20 x overal de sens en video instellingen moet veranderen...
wil namelijk Vista x64 eens gaan draaien naast XP....
sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot
Dat truukje doe ik al sinds codename eagleR-O-Y schreef op zondag 25 februari 2007 @ 02:46:
die coolie-hat gebruik ik om camera standpunt te veranderen in de jet. Ik gebruik vooral fly-by als ik in de lucht ben en achter me kijken als ik bom. Werkt erg fijn. Flyby moet kan je ook doen als je ergens over heen vliegt om even te kijken wat de situatie wordt. De camere blijft daar dan hangen. Moet je wel even op je gevoel sturen maar dat lukt meestal wel
Maar zoals het "hoort" zou nu toch wel eindelijk een keer tijd worden!
Wordt ook wel eens iets genoemd als een n-richtings positieschakelaar ofzo met n=4 of 8. tegenwoordig hebben ze allemaal wel 8 richtingen denk ik. Soort mini-joystickje zoals je ook wel op telefoons tegenkomt.Zoufiax schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 13:12:
Wat is een coolie hat eigenlijk?
Reuze handig in flightsims om mee rond te kijken.
[ Voor 25% gewijzigd door steveman op 28-02-2007 13:55 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
die gebruik ik indd ook om naar achter te kijken als ik bommen gedropt heb (vlieg pas sinds kort, en dit geintje heeft me al enkele crashes opgeleverd doordat ik te laat optroksteveman schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 13:51:
[...]
Dat truukje doe ik al sinds codename eagle
Maar zoals het "hoort" zou nu toch wel eindelijk een keer tijd worden!
[...]
Wordt ook wel eens iets genoemd als een n-richtings positieschakelaar ofzo met n=4 of 8. tegenwoordig hebben ze allemaal wel 8 richtingen denk ik. Soort mini-joystickje zoals je ook wel op telefoons tegenkomt.
Reuze handig in flightsims om mee rond te kijken.
Verwijderd
Ben jij jhonnyrambo? zo ja: hopen dat we op 13maart weer zo dik winnen
Vibrator? ik wist niet dat soldaten die bij zich hadden
Het niet kunnen reviven is omdat ze:
1) deels in een muurtje of door een paal steken. De oplossing: een tactisch geplaatste medic bag tegen ze aan kan ze uit het object sleuren.
2) Ze zijn gekilled. Dan blijft het lichaam 4-5 sec liggen, en is het niet mogelijk hem/haar te reviven.
3) Het is een ea games spel /troll. Een bug met hit detection, net zoals het soms niet werkt tegen levende vijanden
Hebben meer mensen het dat als ze een paar weken geen bf2 hebben gespeeld, dat je daarna een stuk beter speelt als je weer begint? Helaas is het "godlike" gevoel wel weg na een paar dagen gamen
edit: quotefix
"Don't try this at home. We are professionals; We've been doing this since yesterday"
mailtje sturen naar EA dat je een bug ontdekt heb.... hmmm... laat ook maar... er zitten er zoveel in en er wordt toch niks aan gedaan.Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 23:43:
Ik heb regelmatig last met dat de shockvibrator blijft hangen , dus nadat je hem gebruikt hebt het enige seconden vast zit . Ook vaak dat je teammates 4 of vijf keer probeert te reanimeren en het werkt niet . Iemand enig idee?
Dit is bekend en ligt niet aan jou.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Zijn er meer mensen met dit probleem?
jah ook wel es last van. WEer zo'n bug die ze niet aanpakkenGrooV schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:57:
Ik heb tegenwoordig last van een bug, door deze bug lijkt het of het wapen van andere spelers blijft schieten. Deze blijft dan in een loop hangen. Het is pas weer over als ik respawn, of weg loop maar als je dan weer terug komt lijkt het of er nog steeds geschoten wordt
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Ja echt wel!Hebben meer mensen het dat als ze een paar weken geen bf2 hebben gespeeld, dat je daarna een stuk beter speelt als je weer begint? Helaas is het "godlike" gevoel wel weg na een paar dagen gamen
...en waarom?
Na 10 min chopperen had ik 1 kill en 4 deaths. iets van 30 tv guideds gemists en 2 van de deaths door rams (stomme vliegtuigen die normaal makkelijk te ontwijken zijn). Gelukkig kreeg ik een redelijke comeback, 5 vliegtuigjes neergehaald, 4 mensen laten disconnecten om vervolgens geen vijanden meer te hebben (1tje die al door 2 tanks werd geraped).
Iets wat gister avond frustrerend was, op een franse server (dat zegt genoeg
Eerst als mec met de mig lekker rondvliegen, iemand land de AH-1Z bij de meest rechtse vlag die usmc heeft op het land, en gaat hem cappen, stapt uit. Ik pik hem, schiet de gozer neer, vlieg 15 min, tot ik de admin 2 keertjes kill, dan word ik gekicked voor uncap attack. Dat vind ik best knap van mezelf, dat ik zonder ooit boven de zee te zijn geweest de uncap heb geattacked
1 min wachten... Reconnecting ...
Nu ben ik USMC, en de chopper staat er, ongegebruikt, oftewel de kick was dubbel nutteloos. Na 20 minuutjes krijg ik een ban voor dit:
http://img136.imageshack....f22007022822222132mk3.jpg
http://img178.imageshack....f22007022822232629qw4.jpg
"Don't try this at home. We are professionals; We've been doing this since yesterday"
Al zolang ik me kan herinneren. Volgens mij alleen bij supports (als iemand anders support is)
And it goes BRAAAAAPP!
een of andere O/S Priveleges melding...
wat helpt hiertegen? Runnen als Administrator?
hehehe, mx510/518 FTWThrills33ka schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 21:19:
[...]
ik heb nu een nieuwe muis, de G5...en op de een of andere manier speelt het toch minder lekker dan m'n MX510....zijn er meer mensen die dit hebben? als ik nu op 800 DPI speel, moet ik m'n mouse sens in bf2 op 0.6 zetten om nog redelijk te kunnen rondkijkne zonder meteen 10 x te spinnen bij een muisbewegingvind het maar vage bedoeling...
Jah...kbegin er nou langzaam aan ook achter te komen...R-O-Y schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 20:08:
[...]
hehehe, mx510/518 FTWik vind die veel fijjner spelen in ieder geval. Stom dat je overgestapt bent
![]()
al begin ik wel steeds meer te wennen....net alweer paar dikke score op Infantry en met chopper ook 75 % hits alweer...dus ik hoop dat ik nog meer wen...
btw wie draait er allemaal Vista x64???
heb net paar rondes BF2 gedaan...en het loopt wel vrij aardig als je eenmaal erin bent...alleen kom ik binnen met dikke schokken en hoor ik even alles stotteren....en had toennet zelfs dat er al 2 planes lang en breed de lucht in waren terwijl ik nog de server moest inkomen

bij XP ben ik nu meestal een van de eerste in de server...als alle planes nog stil staan....das dus duidelijk een groot verschil...
voor alle mensen die Vista willen gaan draaien + BF2...denk dat 3 GB geen overbodige luxe is...
en ik heb nu dus 2 GB....DDR2 op vrij hoge snelheden dus en dat is echt al krap...kzit ook in taskmanager op 1.81 GB in gebruik als ik van bf2 naar windows switch
ALT+TAB icm BF2 zit er dus niet meer in, want je komt echt aan het wachten
maar toch is Vista best relax voor de rest
Verwijderd
Ik kan hem echter nergens vinden, alleen de deluxe versie. Ik hoef alleen maar de originele, maar kan hem nergens vinden
Of zou ik gewoon deluxe moeten kopen?
ik heb dat ooka fly schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 01:43:
Hebben meer mensen het dat als ze een paar weken geen bf2 hebben gespeeld, dat je daarna een stuk beter speelt als je weer begint? Helaas is het "godlike" gevoel wel weg na een paar dagen gamen
edit: quotefix
had een week vakantie, en serieus de hele valkantie geen bf2 gespeelt.
na de eerste dag school weer een potje bf2 en kon mezelf niet meer terug
ging echt als een speer
binnen een paar rondes ik weet niet hoeveel punten binnengehaald (voor mijn doen) en wat medailes
mooie tactiek in ieder geval
ja idd runnen als adminThrills33ka schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 19:03:
werd net de server uitgekegeld met Vista x64...
een of andere O/S Priveleges melding...
wat helpt hiertegen? Runnen als Administrator?
gamespy heeft adminrechten nodig
koop maar gewoon de deluxeVerwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 22:43:
Net nieuw geheugen erbij, werkt eindelijk eens prima, dus ik dacht, laat ik meteen de volledige game kopen.
Ik kan hem echter nergens vinden, alleen de deluxe versie. Ik hoef alleen maar de originele, maar kan hem nergens vinden
als je eenmaal bezig bent met battlefield wil je toch sp forces erbij
en als je nog wat lamnger bezig bent koop je ook nog es de boosterpacks
ik heb ook 3 maand geleden de deluxe gehaald voor de volle 50 euro (is mijn eertse legale spel since god knows when) en heb er nog geen spijt van gehad.
echt een top spel
[ Voor 40% gewijzigd door harrald op 01-03-2007 22:59 ]

[ Voor 95% gewijzigd door harrald op 01-03-2007 23:01 ]
Ik vindt zelf special forces de moeite niet. Ik zou zeggen: probeer eerst bf2, als je dat onder de knie hebt, kan je het altijd nog kopen en ben je waarschijnlijk even duur uit (De prijs zal wel zakken over 2-3 maandenVerwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 22:43:
Net nieuw geheugen erbij, werkt eindelijk eens prima, dus ik dacht, laat ik meteen de volledige game kopen.
Als je eenmaal speelt raad ik je aan eerst een uurtje single player te spelen, bots op low zijn vaak moeilijker te doden dan mensen online

Mocht je nog vragen krijgen stel ze gerust

http://img162.imageshack.us/img162/9344/screen006ee6.jpg

http://img73.imageshack.us/img73/825/screen007os5.jpg
Ik heb me kapot gelachen. Hoge rangetjes die dacht de server te kunnen opruimen in een chopper. Ik speel ff op een nieuwe account omdat ik bf2 in z;n geheel gekopieerd heb en m'n tobo+muis op andere account niet werken. Vandaar ook m'n ingame naam
Ze zeiden dat je met een lage rang nooit een jet kon besturen

[ Voor 12% gewijzigd door R-O-Y op 01-03-2007 23:48 ]
Ik speel nu een tijdje BF2 ben nu Gunnery sergeant. Allemaal heel leuk, maar ik wil heeeel graag die laatste set wapens, vooral de 3de sniper is gewoon te geil
Tnx alvast, dit is over het algemeen mijn beste vraagbaak geweest, dus ik d8 dit weten jullie wel
MBP 2.2 GHz, 2 GB, 8600GT 128mb, Bootcamp Vista, Crumpler Gel Sleeve
- Ook zeer volwassen om n00b in de chat te gaan gooien imo....
Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB
Mocht je de definitie van Noob en Newb door elkaar halen:DrumandBass schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 00:41:
- Ook zeer volwassen om n00b in de chat te gaan gooien imo....

@ Man on Fiya:
Je hoeft het niet te kopen, maar een seconde of 1 punt maken op een special forces map op een ranked server. Ik heb helaas nu geen special forces geinstaleerd maar ik denk dat er zat mensen zijn hier die het wel hebben en het niet erg vinden een paar sec op je acount te spelen.
Pas gekocht voor 10 euro bij Free Record Shop. Weet niet of ze hem nog hebben. Bol.com is sowieso altijd duurder geweest.Man on Fiya schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 00:39:
Hee allemaal,
Ik speel nu een tijdje BF2 ben nu Gunnery sergeant. Allemaal heel leuk, maar ik wil heeeel graag die laatste set wapens, vooral de 3de sniper is gewoon te geil. Mr ik krijg het id dat je Special Forces daarvoor MOET hebben. Is dat niet beetje oneerlijk? Anieweejs, als dit zo is weet iemand waar ik heb goedkoop kan krijgen, zeg maar ik heb niet zo'n zin zon "Gold pack" te kopen zodat SF erbij zit. En los kost hij bij Bol.com 25 euries. Als t moet dok ik dit, maar er is geen goedkopere winkel naar jullie weten?
Tnx alvast, dit is over het algemeen mijn beste vraagbaak geweest, dus ik d8 dit weten jullie wel
Als ik X-fi selecteer in BF2, krijg ik hele hoge pings in het spel (vanaf 100 oplopend tot 500).
Als ik vervolgens de audio op hardwarematig instel, krijg ik een stabiele lage ping op dezelfde server.
Kan dit aan het verkeer op de PCI-bus liggen?
Gisteren heb ik een Intel netwerkaart in mn mobo geprikt en heb ik in de eerste instantie geen problemen in BF2 met X-fi aan. Totdat ik met een heli ging vliegen: de heli is bijna niet te besturen (wil naar links en naar rechts over de lengteas) en het lijkt alsof mijn hele beeld gaat stuiteren. De ping blijft overigens laag (22 ms).
Heeft iemand dezelfde ervaring of kan iemand me hiermee helpen?
Verwijderd
Ik kon de gewone versie ook niet vinden, dus ik heb laatst de Deluxe edition besteld en gisteren binnen gekregen. Prijs viel nog mee, € 39.95 bij Gcshop.nl, scheelt toch weer snel een tientje vergeleken met andere winkels.Net nieuw geheugen erbij, werkt eindelijk eens prima, dus ik dacht, laat ik meteen de volledige game kopen.
[ Voor 38% gewijzigd door JunkO op 02-03-2007 13:03 ]
met alle respect hoor...maar ik kies zelf ook altijd high ranked spelers uit om mee samen te werken...oke meestal zijn die middenklasse spelers ook nog vrij goed vaak...maar een private of iets dergelijks hoef ik niet in mijn chopper...en dat soort screens wat jij laat zien achja, heb t zelf ook al zovaak gehad dat ze me cheater noemen....vaak zijn die high ranked spelers gewoon n00bs die alleen wat met een plane kunnen, iemand neerschieten kunnen ze niet....dusja is wel leuk om ze te pesten somsR-O-Y schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 23:44:
[afbeelding]
http://img162.imageshack.us/img162/9344/screen006ee6.jpg
[afbeelding]
http://img73.imageshack.us/img73/825/screen007os5.jpg
Ik heb me kapot gelachen. Hoge rangetjes die dacht de server te kunnen opruimen in een chopper. Ik speel ff op een nieuwe account omdat ik bf2 in z;n geheel gekopieerd heb en m'n tobo+muis op andere account niet werken. Vandaar ook m'n ingame naam![]()
Ze zeiden dat je met een lage rang nooit een jet kon besturenSommige gasten zouden echt moeten stoppen met dit spel. Die denken dat bf2 een chatbox is
en wat voor cheat kun je in godsnaam gebruiken in een plane...gaat nogal moeilijk om dan te cheaten....ik spray ook vaak op bepaalde plekken met machine gun en soms gaat dat wat lucky...dan noemen ze je ook meteen cheater omdat ze op een totaal onverwachte plek doodgaan
[ Voor 9% gewijzigd door SuX DeLuXe op 02-03-2007 13:14 ]
Ok, welke driver gebruik jij?Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 12:28:
Nee, ik heb ook een X-Fi Fatal1ty, maar nooit een probleem gehad. Ja, 1 keer toen hij op entertainmentmodus stond ipv gamemodus.
ja precies, ze gaan altijd op dezelfde plekken liggen. Dan weet je na een jaar bf2 spelen wel waar dat isThrills33ka schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 13:13:
[...]
met alle respect hoor...maar ik kies zelf ook altijd high ranked spelers uit om mee samen te werken...oke meestal zijn die middenklasse spelers ook nog vrij goed vaak...maar een private of iets dergelijks hoef ik niet in mijn chopper...en dat soort screens wat jij laat zien achja, heb t zelf ook al zovaak gehad dat ze me cheater noemen....vaak zijn die high ranked spelers gewoon n00bs die alleen wat met een plane kunnen, iemand neerschieten kunnen ze niet....dusja is wel leuk om ze te pesten soms
en wat voor cheat kun je in godsnaam gebruiken in een plane...gaat nogal moeilijk om dan te cheaten....ik spray ook vaak op bepaalde plekken met machine gun en soms gaat dat wat lucky...dan noemen ze je ook meteen cheater omdat ze op een totaal onverwachte plek doodgaan

Verder zeg ik alleen noob als ze echt weer een te domme actie hebben. Zoals je proberen dood te schieten. Lukt het na 10x niet, vliegen ze tegen je aan. Lijkt me dan wel een gepaste reactie. Zeker als je je bedenkt dat je met zo'n hoge rang echt wel genoeg ervaring moet hebben om normaal te kunnen spelen

Ik viel zowat van me stoel van verbazing!
http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=34341&sid
edit: @ R-O-Y
leer het is af om te patsen, dat is namelijk niet toegestaan en heeft niks toe te voegen aan dit topic!
[ Voor 24% gewijzigd door maxoss op 03-03-2007 21:02 ]
Verwijderd
Ik had het al een tijdje gezien........maxoss schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 21:01:
niemand heeft het door maar er komt een laatste final patch komt voor BF2?!?!?![]()
leer het is af om te patsen, dat is namelijk niet toegestaan en heeft niks toe te voegen aan dit topic!
wtf ze hebben een feedback thread nodig om te zien wat ze moeten oplossen
ja doei

maar bij mij hebben ze het vergooit want ACe is gewoon fucking ziek met al die gameplay changes ipv bug fixes. Tss FFOW yea.
------offtopic-------
Er was een HD filmpje uit van de ingame beelden van FFOW alpha versie, hij is er al weer afgehaald helaas.
Dat patsen vind ik heel erg meevallen. Iedereen met een beetje skill heeft zulke situaties.maxoss schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 21:01:
niemand heeft het door maar er komt een laatste final patch komt voor BF2?!?!?![]()
Mocht je ooit mensen tegen komen met de tag [SG], schiet een paar keer een headshot tegen ze met de ak-101 en je bent meteen een hacker. Ze spelen alsof ze hersen chirogie zijn ondergaan, en de arts de hersenen niet heeft terug geplaatst. Eerst was ik een cheater (terwijl ik redelijk bagger speelde), daarna geswitched om de teams fair te maken, was natuurlijk weer iemand anders een cheater van dat team
Patsen, sure. Ik heb zelfs geen statslink in m'n signature staan. De helft die hier post wel. Stats zeggen niks. Waarom dan een link posten? Zodat mensen je ingame kunnen vinden? Post dan alleen je NickName. Dat doet niemand. Want ze vinden hun stats wel stoermaxoss schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 21:01:
Ik zal je even een voorbeeld geven. Je zit zelf in een heli. Een jet wilt je dood hebben. Omdat het een hoge-ranger is die eigenlijk geen skill heeft gebruikt hij geen machine gun maar alleen raketten. Doordat de chopper zo goed gemaakt is door EA games ontwijkt deze al die raketten. Nadat je dit 10x gedaan hebt rammen ze je maar. Wat is hier patsen aan dan? Ik weet het niet. Om raketten te ontwijken in de heli heb je niet echt skill nodig. Ik zeg alleen dat die andere gasten een gebrek aan skill hadden en daarom maar op een laffe manier speelden. Is natuurlijk hun keus maar ik mag er best wat over posten.
Als je die rang heb met 2 zilveren bars moet je IMO het spel wel snappen en ook best aardig met alles om kunnen gaan. Blijkt niet het geval te zijn. Of ben je misschien zelf een hoge-ranger die ook zo speelt, heb ik je op je teentjes getrapt

Mijn mening is dat je dit soort screens niet hoeft te posten, heeft namelijk niks toe te voegen aan dit topic.
Over mijn skills: Zoek me is op kan je het zelf beoordelen
Boeie...iedereen is stiekem wel een statshoer...das de aard van t beestje...we willen allemaal winnen dus iedereen stfu'en over patsen...we zijn gewoon pro :dR-O-Y schreef op zondag 04 maart 2007 @ 00:01:
[...]
Patsen, sure. Ik heb zelfs geen statslink in m'n signature staan. De helft die hier post wel. Stats zeggen niks. Waarom dan een link posten? Zodat mensen je ingame kunnen vinden? Post dan alleen je NickName. Dat doet niemand. Want ze vinden hun stats wel stoer![]()
Ik zal je even een voorbeeld geven. Je zit zelf in een heli. Een jet wilt je dood hebben. Omdat het een hoge-ranger is die eigenlijk geen skill heeft gebruikt hij geen machine gun maar alleen raketten. Doordat de chopper zo goed gemaakt is door EA games ontwijkt deze al die raketten. Nadat je dit 10x gedaan hebt rammen ze je maar. Wat is hier patsen aan dan? Ik weet het niet. Om raketten te ontwijken in de heli heb je niet echt skill nodig. Ik zeg alleen dat die andere gasten een gebrek aan skill hadden en daarom maar op een laffe manier speelden. Is natuurlijk hun keus maar ik mag er best wat over posten.![]()
Als je die rang heb met 2 zilveren bars moet je IMO het spel wel snappen en ook best aardig met alles om kunnen gaan. Blijkt niet het geval te zijn. Of ben je misschien zelf een hoge-ranger die ook zo speelt, heb ik je op je teentjes getrapt![]()
en nja stats zeggen niet alles nee...maar ik denk toch wel een hoop....ik bedoel je kunt aan iemand z'n Weapon stats echt wel zien of ie skills heeft of niet....of vind je van niet??
en Maxoss ik denk dat jouw stats niet veel schelen met die van mij qua KPD's enzo...jouwe zijn ietsjes hoger, we hebben wel precies even veel met assault riflesmaxoss schreef op zondag 04 maart 2007 @ 01:25:
laat maar, het gaat mij over screens met cheater dit cheater dat. Je komt dit toch dagelijks tegen, mensen snappen niet dat andere eenmaal beter zijn maargoed.
Mijn mening is dat je dit soort screens niet hoeft te posten, heeft namelijk niks toe te voegen aan dit topic.
Over mijn skills: Zoek me is op kan je het zelf beoordelen
[ Voor 11% gewijzigd door SuX DeLuXe op 04-03-2007 03:55 ]
Spelen mensen hier trouwens ook Wake Airshow? Dat is namelijk pas leuk vliegen
Verwijderd
SBXF_PCDRV_LB_2_09_0001.exe
Puur en alleen de webdriver. Geen extra zooi.
EDIT: ik loop dus een paar rondjes achter zo te zien
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2007 15:41 ]
Ik vond nog twee leuke artikelen over vliegen in BF2 die misschien interessant zijn voor jullie.
1. How to setup your joystick to fly a jet (beginner)
2. Piloting in BF2: The Guide
Dit topic is gesloten.
Voorkom dat dit topic het allerlaatste BF2-topic wordt: