[PC] Battlefield 2 - Deel 42 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.040 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrills33ka schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 11:48:
[...]

Heb dat valse lachje nu ook een keer of 2, 3 gehad....geloof ook 1 of 2 keer daarvan als commander....misschien dat het ook werkt als je als commander ingezoomd bent op de map ofzo...
ik ben iig geen tester van 2142 geweest dus...
aka spotten van doden personen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
MEN-O schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 11:15:
Ik dacht dat je die taunt kreeg als je betatester van 2142 bent geweest ?
(Staat me vaag iets van bij iig)
Die taunt stond destijds vermeld in een lijst van de "voordelen", indien je je aanmeldde bij het "Veteran Program" van BF2142. Blijkbaar kan dus iedereen miv 1.41 een taunt produceren dmv dode vijanden spotten (zelf hoor je dus die taunt helaas niet)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Laatst online: 06-07-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 12:11:
[...]

aka spotten van doden personen
btw hoe gaat het met DG? :D
ik hoor nooit iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrills33ka schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 14:15:
[...]

btw hoe gaat het met DG? :D
ik hoor nooit iets
we hadden een mega vergadering rond de 28 mensen of zo :P
het eerste infantry team gaat over niew beginnen en de tweede infantry team neemt de ouwe cb tag over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Indy91 schreef op maandag 12 februari 2007 @ 21:40:
[...]

meest uitgebreid, echter latere update: www.bf2s.com
andere alternatieven met een real time update: bf2stats.formitron.com en gameslave.co.uk
Ik gebruik altijd www.bf2player.com
Erg mooie en overzichtelijke site. http://www.bf2player.com/...account=43760115&show=all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-09 20:12
Die PRMM mod, pff echt lastig als je er nu in komt hoor vind ik.

Al enzo met dat kit requesten.. op singeplayer werk dat niet echt hoor..

Is dat met multiplayer makkelijker?

Ik vind de drempel best hoog!

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patsen met scores kan je ergens anders doen, niet op GoT

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2007 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Tomino schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 16:23:
...Al enzo met dat kit requesten.. op singeplayer werk dat niet echt hoor..

Is dat met multiplayer makkelijker?
De limited kits (aantal kits per klasse is afhankelijk van grootte van map) kun je requesten bij:
- homebase cap
- rallypoints (gepositioneerd door je Squadleader, mits je SL een officer kit heeft)
- Apc's (=tevens mobile spawnpoint en ammo supply point)

Voor het besturen van APC/Tank heb een crewman kit nodig. APC besturen: van de achterkant op "E" knop klikken. Tank besturen: spring bovenop de tank.

Volgende feature highlight filmpjes maken veel duidelijk

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Indy91 schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 19:02:
[...]

De limited kits (aantal kits per klasse is afhankelijk van grootte van map) kun je requesten bij:
- homebase cap
- rallypoints (gepositioneerd door je Squadleader, mits je SL een officer kit heeft)
- Apc's (=tevens mobile spawnpoint en ammo supply point)

Voor het besturen van APC/Tank heb een crewman kit nodig. APC besturen: van de achterkant op "E" knop klikken. Tank besturen: spring bovenop de tank.

Volgende feature highlight filmpjes maken veel duidelijk
Dankje Indy, dat is tenminste een goede stap die me vooruithelpt. Thnx voor de hulp, INDY! :)

"Probeer PRMM, speel het, het is veel vetter, en dan de vragen hoe het moet gelijk de grond in "boren :)

[ Voor 6% gewijzigd door Tomino op 13-02-2007 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:04
Heeft iemand ervaring met Vista Home Premium in combinatie met Battlefield 2(evt. Special Forces)?

Komt het geheugengebruik dan BOVEN de 2 gb. uit of blijft het er onder? Dat gezien Vista meer intern geheugen gebruikt dan XP?

Heb geen zin om m'n geheugen weer te moeten upgraden... hoe moet een toekomstige game-pc er dan wel niet uit zien? :( Quad-core 6600, 8 gb. geheugen, 9000GTX?

[ Voor 26% gewijzigd door Jorn1986 op 13-02-2007 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Jorn1986 schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 19:47:
Heeft iemand ervaring met Vista Home Premium in combinatie met Battlefield 2(evt. Special Forces)?

Komt het geheugengebruik dan BOVEN de 2 gb. uit of blijft het er onder? Dat gezien Vista meer intern geheugen gebruikt dan XP?

Heb geen zin om m'n geheugen weer te moeten upgraden... hoe moet een toekomstige game-pc er dan wel niet uit zien? :( Quad-core 6600, 8 gb. geheugen, 9000GTX?
Met 2 GB kan je gewoon normaal spelen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Tomino schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 19:14:
[...]

Dankje Indy, dat is tenminste een goede stap die me vooruithelpt. Thnx voor de hulp, INDY! :)

"Probeer PRMM, speel het, het is veel vetter, en dan de vragen hoe het moet gelijk de grond in "boren :)
Poe, ik heb nog nooit zo'n k*t mod gespeeld zeg... ffs :P Geef mij maar de gewone bf2. *O*

[ Voor 15% gewijzigd door MensionXL op 13-02-2007 22:33 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:59

Demo

Probleemschietende Tovenaar

MensionXL schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 20:00:
[...]

Poe, ik heb nog nooit zo'n k*t mod gespeeld zeg... ffs :P Geef mij maar de gewone bf2. *O*
Dat jij niet om kan gaan met realisme in een mod, betekent niet dat die mod kut is ;) PRMM is ook niet echt mijn ding, maar ik kan absoluut niet zeggen dat het een slechte mod is!

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomino schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 19:56:
[...]

Wat is dat nou weer voor opmerking? NOD speelt nooit 'normaal' ;) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-09 12:31
Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 22:33:
[...]
Wat is dat nou weer voor opmerking? NOD speelt nooit 'normaal' ;) 8)7
Hij zegt toch ook kan je normaal spelen?

:P

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GravGunner
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-11-2023

GravGunner

Man's inhumanity to Man

PRMM heeft ervoor gezorgd dat ik gister na een jaar weer eens BF2 geinstalleerd heb en gespeeld, TOP mod, moet nog wel wennen aan het instappen ed en voornamelijk aan de missende crosshair, maar met een goed samenwerkende Squad met voice heb je alleen last van een zelfde tegenstander.
Gister aaf 4 uurtjes doorgetrokken(30 min was de bedoeling xD ) met 1 heerlijke squad, we verloren wel maar wel 6 potjes achter elkaar #1 squad gestaan, valt wel meteen op dat je dan een rep hebt :P

Maar inderdaad, de guide doorlezen lost heel wat problemen en vragen op, en die filmpjes de rest (instappen ed) dus het is nog steeds: RT(F)M! :>

target assimilated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GravGunner schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 11:06:
PRMM heeft ervoor gezorgd dat ik gister na een jaar weer eens BF2 geinstalleerd heb en gespeeld, TOP mod, moet nog wel wennen aan het instappen ed en voornamelijk aan de missende crosshair, maar met een goed samenwerkende Squad met voice heb je alleen last van een zelfde tegenstander.
Gister aaf 4 uurtjes doorgetrokken(30 min was de bedoeling xD ) met 1 heerlijke squad, we verloren wel maar wel 6 potjes achter elkaar #1 squad gestaan, valt wel meteen op dat je dan een rep hebt :P

Maar inderdaad, de guide doorlezen lost heel wat problemen en vragen op, en die filmpjes de rest (instappen ed) dus het is nog steeds: RT(F)M! :>
Heb vanmiddag in m'n eigen server meerdere rondjes #1 squad gehad in m'n eentje ;)

(En ja, er waren zat squads met 3 of 4 man erin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Zo, dan toch nog een vraagje of de mod..

Klopt het dat in singleplayer de request en kits aanvragen niet werkt? Ik krijg het niet voor elkaar in de singleplayer, ook niet op single lan.

Kan dat dus alleen maar in de MP?

Wil toch wel een keer sniper doen! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GravGunner schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 11:06:

Ik heb BF2 er niet opnieuw er voor moeten installeren. Maar ik heb de dvd uit het 'stof' gehaald om deze mod te spelen. Idd een topmod.
Alleen heb ik moeite met richten. Volgens mij heb ik geen goede muis voor FPS spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor alle PR spelers.
laten we allemaal 2 favorieten servers uitzoeken, kunnen we elkaar opzoeken.
Thors en UAV clan server

stuk gezzeliger :)
Squad naam altijd wel VOIP

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2007 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Ik vraag me toch eens af nu,

Zou Ea en Dice kijken naar die mods waarbij players WEL in squads zitten, WEL aan teamwork doen en alle mikmak die ze eigenlijkbedoeld hadden voor vanilla BF2?

Noem geen mods, maar trekken ze er iets van aan?

en Ace, zeg je DM Is aan aub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomino schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 17:36:

Zou Ea en Dice kijken naar die mods waarbij players WEL in squads zitten, WEL aan teamwork doen en alle mikmak die ze eigenlijkbedoeld hadden voor vanilla BF2?

DM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Tomino schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 17:36:

Ik heb zat potjes gehad waarbij die teamplay in vanilla wel aanwezig was. Maar je hebt inderdaad gelijk, ik vrees dat het iets met de stats te maken heeft.
Direct Message. Zie instellingen om het aan te zetten en bookmarks om het te gebruiken.

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Myreact mouseover-> voorkeuren

DM vinkje aanzetten

hoezo laat 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Tomino op 14-02-2007 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomino schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 18:07:
[...]

Myreact mouseover-> voorkeuren

DM vinkje aanzetten

hoezo laat 8)7
Tanks
Equalized schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 17:53:
[...]

Ik heb zat potjes gehad waarbij die teamplay in vanilla wel aanwezig was. Maar je hebt inderdaad gelijk, ik vrees dat het iets met de stats te maken heeft.

[...]

Direct Message. Zie instellingen om het aan te zetten en bookmarks om het te gebruiken.
PRRM heeft ook ranks maar geen unlocks
Kan jij een mooie Frontlines:fuel of war topic maken(previews beginnen op gang te komen)

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2007 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Tomino schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 14:14:
Zo, dan toch nog een vraagje of de mod..

Klopt het dat in singleplayer de request en kits aanvragen niet werkt? Ik krijg het niet voor elkaar in de singleplayer, ook niet op single lan.
Wil toch wel een keer sniper doen! >:)
SP limited kits activeren (bron prmm forum):
if you go into the map's server.zip >>gamemodes>>sp3>.gameplayobjects.con, then some maps have a project reality limited kits section, while some don't. copy/paste it to the maps that don't support limited kits, and there you go, limited kits on all maps (bots don't use them, so have fun owning them with your M249)

-edit-
Of een andere mogelijk oplossing (post nr.6)
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 16:12:
Voor alle PR spelers.
laten we allemaal 2 favorieten servers uitzoeken, kunnen we elkaar opzoeken.
Thors en UAV clan server
stuk gezzeliger :)
Squad naam altijd wel VOIP
Lijkt me idd gezellig. Alleen Thors zit constant vol in de avonduren....dus de UAV clan server dan?

[ Voor 5% gewijzigd door Indy91 op 14-02-2007 20:09 ]

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 13:01
Weet iemand hier of het mogelijk is om een nieuwe BF2: SF cd te krijgen? De mijne
is dusdanig beschadigd dat hij niet meer wil installeren. Heb wel gewoon de handleiding
nog met cdkey.

• Tomino
woutertje schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:09:
Weet iemand hier of het mogelijk is om een nieuwe BF2: SF cd te krijgen? De mijne
is dusdanig beschadigd dat hij niet meer wil installeren. Heb wel gewoon de handleiding
nog met cdkey.
Ea mailen en klaar

OF je download gewoon de game via de illegale weg, en installeerd hem met je legale seriall

Ik weet dat de policy dit niet toestaat, maar dit mag toch wel? Als je gewoon de Cd-key hebt en boekje enzow?

Anders sorry, of mail sturen naar ea :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-03-2024
Ik vraag me af hoe jullie je muisinstellingen hebben staan. Bij mij staat de sensitivity vrij hoog waardoor ik met een kleine muisbeweging een grote beweging maak.

Ik ben op zoek naar een muismat want ik zit nog steeds op mijn houten bureau te muizen, en bij mijn zoektochten op internet zag ik dat gamers grotere muismatten gebruiken dan ik zou verwachten, dus kennelijk is het gebruikelijk om een lage sensitvity in te stellen, zodat je dus aan de ene kant grotere bewegingen moet maken met je muis, maar aan de andere kant precieser kunt richten. Dus vroeg ik me af hoe jullie dit hebben ingesteld.

Ik weet dat er hier een apart topic is voor muizen en muismatten, maar vraag hier toch wat voor soort muismat goed zou zijn omdat BF2 de enige game is die ik speel. Ik heb geen zin er al te veel aan uit te geven en denk aan de stoffen (in tegenstelling tot plastic of glazen (wist niet dat die er waren) muismatten) Corepad EYEpad M. Afmetingen 325 mm breed, 290 mm hoog. Ik heb niet veel ruimte op mijn bureau voor een grotere dus vandaar dat ik aan deze zat te denken. Ook lijkt een stoffen muismat mij prettiger dan plastic of ander materiaal. Overigens ben ik er van op de hoogte dat je per type voertuig verschillende muisinstellingen hebt in BF2.

[ Voor 3% gewijzigd door Zoufiax op 16-02-2007 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Alles met een Razer Copperhead @ 2000dpi.

Sensitivity ingame instellingen zijn:

inf: 0,30
land vehicles: 1,80
chopper: 3,00 (vliegen 2000dpi en gunnen 800dpi)
met snipen zet ik hem op 1600dpi

De hamvraag is natuurlijk welke muis je gebruikt. Ik heb zelf de Eyepad XL, en ben er erg tevreden over (lekker glad, maar niet té). De M zal voor jou dus een goede oplossing zijn.

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
Ik heb helaas geen echte game muis gekocht bij mijn huidige pc, die ik echter wel heb samengesteld om BF2 goed te kunnen spelen (en daarmee ook andere games e.d.). Ik heb dus een Logitech LX3, en vond het al heel wat dat ik een optische muis had i.p.v. de balmuis die ik daarvoor nog gebruikte :o. De resolutie van dat ding is 1000dpi dus om jouw instellingen te krijgen zou ik jouw instellingen die gebaseerd zijn op 2000 dpi met 2 moeten vermenigvuldigen?

[ Voor 24% gewijzigd door Zoufiax op 16-02-2007 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Zoufiax schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 09:18:
Ik vraag me af hoe jullie je muisinstellingen hebben staan. Bij mij staat de sensitivity vrij hoog waardoor ik met een kleine muisbeweging een grote beweging maak.

Ik ben op zoek naar een muismat want ik zit nog steeds op mijn houten bureau te muizen, en bij mijn zoektochten op internet zag ik dat gamers grotere muismatten gebruiken dan ik zou verwachten, dus kennelijk is het gebruikelijk om een lage sensitvity in te stellen, zodat je dus aan de ene kant grotere bewegingen moet maken met je muis, maar aan de andere kant precieser kunt richten. Dus vroeg ik me af hoe jullie dit hebben ingesteld.

Ik weet dat er hier een apart topic is voor muizen en muismatten, maar vraag hier toch wat voor soort muismat goed zou zijn omdat BF2 de enige game is die ik speel. Ik heb geen zin er al te veel aan uit te geven en denk aan de stoffen (in tegenstelling tot plastic of glazen (wist niet dat die er waren) muismatten) Corepad EYEpad M. Afmetingen 325 mm breed, 290 mm hoog. Ik heb niet veel ruimte op mijn bureau voor een grotere dus vandaar dat ik aan deze zat te denken. Ook lijkt een stoffen muismat mij prettiger dan plastic of ander materiaal. Overigens ben ik er van op de hoogte dat je per type voertuig verschillende muisinstellingen hebt in BF2.
Ik heb al veel muismatten geprobeerd en op het stoffen vlak is wat mij betreft de Qpad top of the line. Echt masterlijk.

Je moet wel de grote dunne witte versie nemen: http://www.corporate.qpad...ews/article.php?storyid=9

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb volgens mij iets raars met die mod gevonden. De ene keer kan ik wel bij een apc een kit krijgen, de andere keer weer niet. Dan krijg ik deze melding

I cannot issue a kit unless you are near a friendly base or designated supply zone

Een apc IS toch een designated supply zone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Zoufiax schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 10:39:
Ik heb helaas geen echte game muis gekocht bij mijn huidige pc, die ik echter wel heb samengesteld om BF2 goed te kunnen spelen (en daarmee ook andere games e.d.). Ik heb dus een Logitech LX3, en vond het al heel wat dat ik een optische muis had i.p.v. de balmuis die ik daarvoor nog gebruikte :o. De resolutie van dat ding is 1000dpi dus om jouw instellingen te krijgen zou ik jouw instellingen die gebaseerd zijn op 2000 dpi met 2 moeten vermenigvuldigen?
ik heb zelf de Steelpad QcK....nadat ik eerst een Steelpad 4D had gekocht, ben ik na een tijdje toch weer overgestapt op stof....en deze QcK bevalt me prima...hijs van stof, muis glijdt er perfect op, lekker warm voor je handen op te leggen (in tegenstelling tot een plastic of steelpad), en kost maar rond de 12 euro...dus ik raad je deze aan....je hebt ook nog een Steelpad QcK + die is nog groter en breder dan de standaard QcK....
Gister trouwens weer Commander hack meegemaakt, 3 rondes achter elkaar mijn god....heel Karkand stond vol met auto's loooll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Ik muis met deze instellingen
  • MUIS Logitech MX518
  • INSTELLINGEN als ik het niet mis heb 1200 DPI, tank hoogst.
  • MUISMAT Corepad Eyepad
  • Skatez voor onder mn muis :)

[ Voor 5% gewijzigd door Tomino op 16-02-2007 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrills33ka schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 11:05:
Gister trouwens weer Commander hack meegemaakt, 3 rondes achter elkaar mijn god....heel Karkand stond vol met auto's loooll
Heb ik nou nog nooit gehad, lijkt me wel geinig om eens mee te maken! Is dat echt een hack (een extern programma), of is het een glitch in BF2 zelf waar je misbruik van kunt maken? Ik heb trouwens wel een keer meegemaakt dat ik als commander niet meer zichtbaar was in de squadlijst alszijnde commander (maar wel kon commanden) en dat er ineens een andere naam stond en ook mijn punten niet telden?!? Er was geen kickvote geweest... Vaag!

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2007 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is zeker geinig. Maar de framerate die je er van krijgt niet O-)

Heb het op mijn server ook een keer gehad. Nadat ik als admin zei dat ik het best wel leuk vond was het zo ongeer meteen voorbij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 12:44:
[...]
Heb ik nou nog nooit gehad, lijkt me wel geinig om eens mee te maken! Is dat echt een hack (een extern programma), of is het een glitch in BF2 zelf waar je misbruik van kunt maken? Ik heb trouwens wel een keer meegemaakt dat ik als commander niet meer zichtbaar was in de squadlijst alszijnde commander (maar wel kon commanden) en dat er ineens een andere naam stond en ook mijn punten niet telden?!? Er was geen kickvote geweest... Vaag!
Extern programma. Iemand in de server draait die hack, het hoeft dus niet de commander te zijn. Als je de commander kicked is het wel afgelopen (voor even), maar de dader kan net zo goed iemand anders zijn. Soms crashen servers er zelfs door.

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Zoufiax schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 09:18:

*knip*
bij mijn zoektochten op internet zag ik dat gamers grotere muismatten gebruiken dan ik zou verwachten, dus kennelijk is het gebruikelijk om een lage sensitvity in te stellen
Ik speel met een Razer Diamondback@1600dpi

De sensitivity instellingen heb ik in BF2 op default waarde staan.

Je bent zeker gebaat met een goede muismat. Ikzelf heb een aantal Steelpad muismatten gehad.
- Steelpad Qck = stoffen muismat, voordelen: voelt warm aan, een goede controle en glijd goed echter heeft een zwaardere “start weerstand”. Te verkrijgen in 3 formaten: Qck mini, Qck en Qck+ (xtra large voor de low sens spelers)
- Steelpad 4D = kunststof muismat, voordelen: goede controle, glijd goed, lichtere “start weerstand” voelt echter wat kouder aan.

Je kunt niet in het algemeen stellen dat gamers low sens spelers zijn. Er zijn inderdaad meer low sens dan high sens spelers, maar er zijn genoeg goede spelers die high sens zijn.
Maar je moet gewoon een uitproberen welke sensitivity het beste bij je past. (bewegen mbv hand = low sens, bewegen mbv vingers = high sens)

Ik ben zelf een high sens speler. Ingame speel ik met een sensitivity van 2cm/360°.

[ Voor 6% gewijzigd door Indy91 op 16-02-2007 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudvisblub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 22:18
Tomino schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 19:56:
[...]

Beetje laat gequote, maar wel even iets dat me van het hart moet. Vorige week mijn pc verwend met Vista, een Raptor 74 Gb en 2 Gb HyperX, komende van een 7200tpm en 1 Gb. En Battlefield draait hemels. Zelfs zodanig veel beter dat mijn 7800GS (agp) en P4 2.8 @ 3.1 een resolutie van 1280 bij 4xfsaa en een hele rits extra grafische meuk op vol fps aankan en mijn pc nog wel een jaartje meegaat. Voorheen was dat zonder stotteren niet het geval. Ik heb echt het idee dat mijn grafische kaart nu pas laat zien wat ie kan, genieten!

Dus ja! Vista met 2 GB is een prima BF2-platform :D

'Maak je niet teveel zorgen over jezelf, maar ook niet te weinig.' - Montaigne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
De 32-bits Vista of de 64-bits Vista?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudvisblub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 22:18
Jorn1986 schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 18:43:
De 32-bits Vista of de 64-bits Vista?
P4 2.8 @ 3.1
Wat denk je? ;)

'Maak je niet teveel zorgen over jezelf, maar ook niet te weinig.' - Montaigne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er nu eens iets is waar ik compleet gestoord van word is het dat china op wake island in de jets meteen de carrier begint te rapen. Zeker als er geen admins aanwezig zijn. (als er ooit al admins zijn op arena52, ik heb in elk geval nog niets gezien dat daarop wees).

Zelfs als ik zelf china ben. Wat boeit het me nu immers om te winnen met 166-0 maar ondertussen niets te doen op het eiland zelf. Ik vlieg zelf nooit, maar op die manier hebben de piloten 'alle fun'.

In een zeker spelletje was ik usmc, verloren met 166-0 en ik was eerste van m'n team met 11 punten :/

Ik snap ook niet dat ze niet beseffen dat het voor niemand plezant is zo. Op die manier zit je meestal een halve game niets te doen op het eiland, een beetje rondlopen... that's it. En zo gaan de tickets van de usmc veel te snel naar beneden, waardoor niemand nog gemotiveerd is om iets te proberen. Als het op een bepaald moment 49-153 staat dan weet je het wel.

Om nog maar niet te zeggen hoe frustrerend het is om als usmc gerapet te worden op die carrier.

Nu vraag ik de piloten serieus: welk plezier heb je daar nu aan om uit te vliegen, weerloze targets neer te halen, terug komen, weer naar de carrier.... Is winnen, of trashen dan echt zo belangrijk? Bende gefixeerde .... Ik heb alleen moeite met het feit dat de tickets dan te rap omlaag gaan en het potje te snel voorbij is.

Dice gaat hier ook niet echt vrijuit, hoe moeilijk kan het zijn om de jets gewoon te verbieden bommen te droppen binnen een bepaalde zone rond de carrier. Probleem meteen opgelost, geen admins nodig, niets, en meteen meer balance. Je hebt daar niets te zoeken, dus je hoeft er ook geen bommen te kunnen lossen...

Andere oplossing zou zijn om usmc meer tickets te geven, zij hebben immers de moeilijkste opgave... Er moet toch ooit geplaytest zijn bij dice? Ze moeten toch ook zien dat hier iets niet klopt. En als laatste oplossing hadden ze één willekeurig spawnpoint, muv de landingsbaan en beach bij aanvang aan usmc kunnen geven...

/einde rant :p

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2007 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Cool filmpje: Rhino extract
http://media.putfile.com/Rhino-extract

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een mooi topic nummer der hoeft alleen nog maar een 1 tussen en we zitten in het battlefield 2142 topic.

ik game overigens gewoon met een mx500 op een houten tafel. Niks mis mee en werkt perfect, ook de dpi instellingen maken mij weinig uit. Verschil is toch niet merkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 10:47:
Ik heb volgens mij iets raars met die mod gevonden. De ene keer kan ik wel bij een apc een kit krijgen, de andere keer weer niet. Dan krijg ik deze melding

I cannot issue a kit unless you are near a friendly base or designated supply zone

Een apc IS toch een designated supply zone?
Heb het ook vaak bij rally points. Dan is het mannetje naast me lekker kits aan het bestellen, en ik sta zogenaamd niet in de buurt van een supply zone. Bugje denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 00:25:
Als er nu eens iets is waar ik compleet gestoord van word is het dat china op wake island in de jets meteen de carrier begint te rapen. Zeker als er geen admins aanwezig zijn. (als er ooit al admins zijn op arena52, ik heb in elk geval nog niets gezien dat daarop wees).

Zelfs als ik zelf china ben. Wat boeit het me nu immers om te winnen met 166-0 maar ondertussen niets te doen op het eiland zelf. Ik vlieg zelf nooit, maar op die manier hebben de piloten 'alle fun'.

In een zeker spelletje was ik usmc, verloren met 166-0 en ik was eerste van m'n team met 11 punten :/

Ik snap ook niet dat ze niet beseffen dat het voor niemand plezant is zo. Op die manier zit je meestal een halve game niets te doen op het eiland, een beetje rondlopen... that's it. En zo gaan de tickets van de usmc veel te snel naar beneden, waardoor niemand nog gemotiveerd is om iets te proberen. Als het op een bepaald moment 49-153 staat dan weet je het wel.

Om nog maar niet te zeggen hoe frustrerend het is om als usmc gerapet te worden op die carrier.

Nu vraag ik de piloten serieus: welk plezier heb je daar nu aan om uit te vliegen, weerloze targets neer te halen, terug komen, weer naar de carrier.... Is winnen, of trashen dan echt zo belangrijk? Bende gefixeerde .... Ik heb alleen moeite met het feit dat de tickets dan te rap omlaag gaan en het potje te snel voorbij is.

Dice gaat hier ook niet echt vrijuit, hoe moeilijk kan het zijn om de jets gewoon te verbieden bommen te droppen binnen een bepaalde zone rond de carrier. Probleem meteen opgelost, geen admins nodig, niets, en meteen meer balance. Je hebt daar niets te zoeken, dus je hoeft er ook geen bommen te kunnen lossen...

Andere oplossing zou zijn om usmc meer tickets te geven, zij hebben immers de moeilijkste opgave... Er moet toch ooit geplaytest zijn bij dice? Ze moeten toch ook zien dat hier iets niet klopt. En als laatste oplossing hadden ze één willekeurig spawnpoint, muv de landingsbaan en beach bij aanvang aan usmc kunnen geven...

/einde rant :p
lol ik kan er na zo'n 1900 potjes Wake Island wel over meepraten....
maar waarom probeer je het te bestrijden? je weet dat het zo gaat op zo'n map....en ja als carrier rape is toegestaan doe ik t zelf ook....kbedoel zo zit t spel wel in elkaar....
en op een 64 player map is USA helemaal niet zo moeilijk op Wake...je moet snel een vlag pakken das alles...beste is nog hun vliegveld meteen te kapen...
Of nog beter...met de 1e F35B meteen iets heel nuttigs doen en dat is: hun vliegveld blijven rapen, zorgen dat er geen enkele J-10 meer kan vertrekken, gewoon neerrammen met die F35B...zo doe ik t tenminste altijd....
meestal gaan ze dan wel flippen want je geeft ze opdie manier geen kans, maar dat moet je ze ook niet geven met J-10's
Wake 32 player is weer iets anders....daar is t meestal lastiger om vlag te pakken, en te behouden, weet niet hoe t kan maar meestal wint USA vaker op 64 player...

en btw, de mappen hoeven toch niet persee allemaal precies even eerlijk op elkaar afgestemd te zijn....ik bedoel normaal gesprokken ben je immers toch steeds 1 kant, dus 1 x USA daarna 1 x Chings....dan heb je bij beiden kanten de voor- en nadelen...
kvind wel dat ze die planes eerlijk hadden moeten maken....J-10 is gewoon veel te weinig hitkans met een F35B erachter....maar gaat toch niet veranderd worden denk ik....maarja je weet t nooit zeker....

[ Voor 6% gewijzigd door SuX DeLuXe op 17-02-2007 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Laatst online: 21:52
Hm, na 'n flinke tijd zonder Battlefield had ik er vandaag toch wel weer eens zin in. Het punt is alleen dat ik nu 'n mooi 20" widescreen scherm heb; Battlefield ziet er onwijs mooi uit op 1680x1050, maar zoals al veel gepost is; je ziet gewoon minder in de hoogte dan op 'n 4:3 resolutie.
Ik heb zelf geprobeerd dit aan te passen tot 1400x1050 (maximale 4:3 reso op dit scherm), maar met die instellingen in de commandline start het spel niet eens, met 1680x1050 heb ik echter geen problemen. Iemand die toevallig 'n oplossing heeft hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 15:30

Younes

Wie, Wat, Waar?

Leftblank schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 10:32:
Hm, na 'n flinke tijd zonder Battlefield had ik er vandaag toch wel weer eens zin in. Het punt is alleen dat ik nu 'n mooi 20" widescreen scherm heb; Battlefield ziet er onwijs mooi uit op 1680x1050, maar zoals al veel gepost is; je ziet gewoon minder in de hoogte dan op 'n 4:3 resolutie.
Ik heb zelf geprobeerd dit aan te passen tot 1400x1050 (maximale 4:3 reso op dit scherm), maar met die instellingen in de commandline start het spel niet eens, met 1680x1050 heb ik echter geen problemen. Iemand die toevallig 'n oplossing heeft hiervoor?
Hier zou je even op kunnen kijken
http://www.widescreengamingforum.com/forum/

en hier:
www.google.nl

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 14:58

greatgonzo

schit-te-rend!

net iets mega lulligs meegemaakt...

gulf of oman, ik stijg op met een chopper vanaf de boot, 4 inzittenden.. komt er een of andere dude met z'n jet voorlangs, ramt ons, iedereen dood..

Krijg ik 5 TK!!! En natuurlijk iedereen over me heen, terwijl ik er nix aan kon doen..

Klacht: mensen moeten nadenken voor ze je punishen voor TK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

greatgonzo schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 16:04:
net iets mega lulligs meegemaakt...

gulf of oman, ik stijg op met een chopper vanaf de boot, 4 inzittenden.. komt er een of andere dude met z'n jet voorlangs, ramt ons, iedereen dood..

Krijg ik 5 TK!!! En natuurlijk iedereen over me heen, terwijl ik er nix aan kon doen..

Sterker nog: Mensen zouden moeten nadenken voordat ze welke actie dan ook ondernemen!

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
@greatgonzo: misschien dachten ze dat de ingeslagen jet een friendly jet was waardoor iedereen hem wou punishen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
offtopic:
Daar heeft 't juist niks mee te maken; 1400x1050 is een 4:3 resolutie, bovendien kan ik er op Google en/of de search niets over vinden, anders zou ik m'n vraag hier niet neerzetten.

Iemand hier die 'n monitor heeft die 1400x1050 heeft en eens zou willen kijken of hij/zij 't aan de praat kan krijgen? Ik heb 't zelf via zowel de shortcut als Video.con geprobeerd zonder resultaat; de splash screen komt en 't beeld gaat even zwart maar vervolgens komt er niets.

[ Voor 3% gewijzigd door Leftblank op 17-02-2007 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mee eens. Ik join een server, Karkand. Maak een squad aan, want alles was vol. 4 mensen joinen me. Ik spawn, loop richting Hotel, gooi een granaat. Pats, precies op de rand van een dakje, terug in mijn richting. Niets aan het handje, ik zag hem aankomen, ik begin te rennen. Spawnen er ineens 3 squadmembers op me. Knal! Alle 3 dood, alle 3 punish, banned.

Binnen 30 seconden, toch een prestatie opzich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-06 21:16

R-O-Y

Ik maak mijn zinnen nooit

Leftblank schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 19:23:
[...]

offtopic:
Daar heeft 't juist niks mee te maken; 1400x1050 is een 4:3 resolutie, bovendien kan ik er op Google en/of de search niets over vinden, anders zou ik m'n vraag hier niet neerzetten.

Iemand hier die 'n monitor heeft die 1400x1050 heeft en eens zou willen kijken of hij/zij 't aan de praat kan krijgen? Ik heb 't zelf via zowel de shortcut als Video.con geprobeerd zonder resultaat; de splash screen komt en 't beeld gaat even zwart maar vervolgens komt er niets.
Ik heb een crt monitor en kan die resolutie prima draaien. Ik draai nu 1600*1200 maar op mijn oude kaart draaide ik die resolutie. Die kon ik gewoon in bf2 kiezen.

Youtube Download ubersnel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2007 @ 10:05:
[...]

Mee eens. Ik join een server, Karkand. Maak een squad aan, want alles was vol. 4 mensen joinen me. Ik spawn, loop richting Hotel, gooi een granaat. Pats, precies op de rand van een dakje, terug in mijn richting. Niets aan het handje, ik zag hem aankomen, ik begin te rennen. Spawnen er ineens 3 squadmembers op me. Knal! Alle 3 dood, alle 3 punish, banned.

Of gekicked worden omdat je 'wtf' zegt, en dan de afkorting, niet what the fuck. |:( Hoe erg moet je je leven dan wel niet haten als je daarop laat kicken.

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09 19:59
Alleen voor wtf...

Ik ben een keer gekicked omdat ik shit zei... Tegen mijn squadmate. Dus niemand anders kan het lezen alleen hij, echt te triest voor woorden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Wat moet je eigenlijk doen voor zo'n North-America ribbon? Ik heb aan alle eisen qua tijd voldaan maar wat je in 1 round moet doen om m te scoren?

Alle AF-maps achter elkaar spelen?

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:48
leuk, me BF2:SF key is geblokkeerd zonder reden :(

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

LED-Maniak schreef op zondag 18 februari 2007 @ 15:12:
@ Hieronder:

lal O-)

[ Voor 34% gewijzigd door MensionXL op 18-02-2007 17:34 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
LED-Maniak schreef op zondag 18 februari 2007 @ 15:12:
Even opnieuw installeren.
* Mr. Bondt heeft ervaring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Mr. Bondt schreef op zondag 18 februari 2007 @ 16:32:
[...]

Even opnieuw installeren.
* Mr. Bondt heeft ervaring
en dat werkt idd _/-\o_

Nu me geluid nog fixen 8)7

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

Wat is de 'Zip Line' eigenlijk? Kan je daarmee doden?

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

Leftblank schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 19:23:
[...]

offtopic:

Ik heb even jouw stats bekeken en die zien er niet echt rooskleurig uit. :+

http://www.bf2stats.nl/player/49213338/

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
The_Alchemist schreef op zondag 18 februari 2007 @ 18:00:
[...]

ik heb 1680x1050

+szx 1400 +szy 1050 moet je ingeven bij de commandline bij snelkoppeling, dan werkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

The_Alchemist schreef op zondag 18 februari 2007 @ 17:57:
Wat is de 'Zip Line' eigenlijk? Kan je daarmee doden?
Niks, daarmee kan je snel ergens heen gaan.

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
ROFLASTC schreef op zondag 18 februari 2007 @ 15:06:
Wat moet je eigenlijk doen voor zo'n North-America ribbon? Ik heb aan alle eisen qua tijd voldaan maar wat je in 1 round moet doen om m te scoren?

Alle AF-maps achter elkaar spelen?
Als ik het goed begrijp moet je 25 uur in USMC spelen, en minstens 1 seconde in de map Operation Harvest. Dat is een map die in de Armored Fury™ booster pack zit (wederom als ik het goed begrijp). Ik heb die pack zelf niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
The_Alchemist schreef op zondag 18 februari 2007 @ 18:00:
[...]
offtopic:
Helaas maat, dat ben ik niet, dit zijn mijn stats
LED-Maniak schreef op zondag 18 februari 2007 @ 18:04:
[...]

ik heb 1680x1050

+szx 1400 +szy 1050 moet je ingeven bij de commandline bij snelkoppeling, dan werkt het.
Hm, dat is juist 't punt, als ik die parameters meegeef dan werkt de boel niet meer, geef ik ipv. 1400 1680 mee dan werkt 't wel prima :/
Update; als ik eerst m'n reso op 1400x1050 zet en daarna BF start met de juiste parameters dan werkt de boel wel, niet ideaal maar wel mooier dan 'n uitgerekt scherm ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Leftblank op 18-02-2007 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartaa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-08 07:25

bartaa

Battlefield

Zoufiax schreef op zondag 18 februari 2007 @ 19:15:
[...]

Als ik het goed begrijp moet je 25 uur in USMC spelen, en minstens 1 seconde in de map Operation Harvest. Dat is een map die in de Armored Fury™ booster pack zit (wederom als ik het goed begrijp). Ik heb die pack zelf niet.
je moet in totaal 25 uur de AF-maps, Operation Harvest, Operation Road Rage en Midnight Sun spelen.
Deze 3 maps zitten in het Armored Fury booster pack.

Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

charrel

Cortisol4life..

Supervaag probleem hier, ik kan met mijn account niet meer inloggen. Zodra ik dit probeer dan blijft bf2 hangen met de melding dat hij aan het connecten is hier kan ik 20minuten op wachten zonder dat er wat gebeurt.
Als ik na ongeveer 3minuten dan eindelijk op ctrl+alt+del kan duwen staat daar dat het programma niet meer reageert.
Dus ik inloggen bij een vriend van me met dezelfde account, hoppa > geen probleem en binnen 5seconden zit ik dan met mijn account bij hem online.

Dus ik net een nieuwe account gemaakt en met deze kan ik op mijn pc ook direct gewoon inloggen, wat gaat er nu fout met m'n bestaande account?
Niet echt zin om weer opnieuw 20.000 puntjes te moeten halen. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

[quote]Leftblank schreef op zondag 18 februari 2007 @ 20:04:
[...]

offtopic:
Helaas maat, dat ben ik niet, dit zijn mijn stats

Aha, dat ziet er een stukje rooskleuriger uit :+

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jan Willems schreef op zondag 18 februari 2007 @ 14:37:
Alleen voor wtf...

Ik ben een keer gekicked omdat ik shit zei... Tegen mijn squadmate. Dus niemand anders kan het lezen alleen hij, echt te triest voor woorden...
Daar kijkt BF2CC niet naar. Je zegt iets, of je zegt niet voor CC. Die maakt geen onderscheid tussen all/team/squad
R-O-Y schreef op zondag 18 februari 2007 @ 11:04:
[...]

Ik heb een crt monitor en kan die resolutie prima draaien. Ik draai nu 1600*1200 maar op mijn oude kaart draaide ik die resolutie. Die kon ik gewoon in bf2 kiezen.
Ik draaide m'n 20 inch CRT ook op 1440x1080 en toen kwam hij vanzelf erbij te staan ingame.

/'k draai nu 1600*1200 op een 20" TFT
Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2007 @ 10:05:
[...]

Daarom game ik alleen nog maar op m'n eigen server. Iedereen die onterecht punished krijgt een !k naar z'n naam, en met friendly fire uit kun je bijna niet TK'en :>

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2007 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
zonder friendly fire spelen is ghey. wordt het nade/clay fest, hoef je nergens rekening mee te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nutteloos geplaatst... :+

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2007 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Nu online

charrel

Cortisol4life..

Firewall die wel last heeft met de ene gebruikersnaam en niet met de andere?
Afgezien van dat heb ik geen firewall.....
Heb nu 2 nicks, de ene kan ik niet meer benaderen. Ook niet met m'n 2e pc.

[ Voor 6% gewijzigd door charrel op 19-02-2007 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
charrel kan je wel inloggen op http://login.gamespy.com? Zo ja dan krijg je een lijst me je nick names. Als het goed is staat het betreffende account in de lijst. Als dit allemaal ok is zou je kunnen proberen BF2 te de-installeren en overgebleven directories van BF2 volledig te verwijderen en dan de boel opnieuw te installeren. Kost allicht minder tijd dan 20.000 punten bij elkaar spelen. Misschien dat dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eperon schreef op maandag 19 februari 2007 @ 10:51:
zonder friendly fire spelen is ghey. wordt het nade/clay fest, hoef je nergens rekening mee te houden
FF op clays/mines aan en dan op 0%

Teammates ruimen dan 90% van de clays/mines op :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Nu online

charrel

Cortisol4life..

Zoufiax schreef op maandag 19 februari 2007 @ 21:13:
charrel kan je wel inloggen op http://login.gamespy.com? Zo ja dan krijg je een lijst me je nick names. Als het goed is staat het betreffende account in de lijst. Als dit allemaal ok is zou je kunnen proberen BF2 te de-installeren en overgebleven directories van BF2 volledig te verwijderen en dan de boel opnieuw te installeren. Kost allicht minder tijd dan 20.000 punten bij elkaar spelen. Misschien dat dat helpt.
Op die site kan ik gewoon inloggen ja, daar staat m'n account dan ook gewoon. Maar vervolgens kan ik er niet mee connecten op de bf2 account server. Reinstall heb ik al meerdere malen gedaan, zelfs alle register entries handmatig verwijderd. Heb het ook op mijn 2e bak geinstalleerd maar die kan ook niet inloggen. Daar heeft nog nooit bf2 opgestaan. Kan overal inloggen behalve op mijn eigen ip adres lijkt het wel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
Misschien kan je je pc een keer meenemen naar iemand anders om te kijken of het daar wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan aardig met de meeste wapens overweg maar als ik de support classe wapens moet gebruiken schiet ik echt helemaal niks raak . Heb het dan over de M249 SAW en de PKM , tegenstanders schieten er overigens prima mee maar mij lukt het niet , iemand misschien wat tips voor deze wapens hoe te gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 13:01:
Kan aardig met de meeste wapens overweg maar als ik de support classe wapens moet gebruiken schiet ik echt helemaal niks raak . Heb het dan over de M249 SAW en de PKM , tegenstanders schieten er overigens prima mee maar mij lukt het niet , iemand misschien wat tips voor deze wapens hoe te gebruiken ?
steeds met heel kleine beetjes schieten en altijd zoemen. De support heeft een enorme afwijking namelijk. Probeer daar op te anticiperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 13:01:
ja gewoon als burst schieten, dan lukt het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm bedankt voor de tips , ga het wel weer een keer goed testen maar heb dit denk ik toch wel meerdere keren geprobeerd maar ging niet lukken , terwijl de tegenstanders er echt andere met bosjes mee afknallen . maargoed i will try it on the bf again .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 15:22:
Hmm bedankt voor de tips , ga het wel weer een keer goed testen maar heb dit denk ik toch wel meerdere keren geprobeerd maar ging niet lukken , terwijl de tegenstanders er echt andere met bosjes mee afknallen . maargoed i will try it on the bf again .
heel veel doen en echt liggen en burst.

tik....tik...tik...tik

Op je muis dan he! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Tomino schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 17:00:

tik....tik...tik...tik

Op je muis dan he! ;)
Uberhaupt de methode bij de standaard guns. De MP5 op Auto alleen als de tegenstander in yo face is. Alles wat 2 stappen verder is gaat dan op single shot in het gezicht.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnominator
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-12-2021
Hola peeps,

Als jij net als ik er ook altijd van baalt al is er iemand in de chopper met je die er niks van bakt, dan is het misschien een leuk idee om samen te chopperen op public servers.

Ik zoek dus iemand (18+) die het leuk vind om een goed chopper piloten team te vormen, die een mic heeft en net als ik voornamelijk Wake speelt (maar mag ook andere maps zijn). Ik zoek een relaxed iemand, dus iemand met een temperament of iemand die wil cheaten om te winnen hoeft niet te reageren.

Dusssssssss, als je echt goed bent (maar dat ontdekken we snel genoeg), add me dan op xfire (voidth) of msn voidth@hotmail.com.

Ik ben trouwens ook een grote fan van vliegen, dus als je bv piloot / wingman wil vliegen in twee f35's om de j10s eens een keer neer te halen dan ben ik daar ook voor in ;)

P.S: Mochten er volwassen clans zijn die nog een chopper piloot / gunner nodig hebben, ik ben aan het overwegen om te gaan warren, dus daar kun je me ook voor benaderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
als je echt goed bent hebben wij wellicht een positie voor je (in het chopperteam met elmo, een van de betere van NL)

contact me ff op xfire, dan kun je op korte termijn een keertje met elmo samenspelen en zien hoe het gaat:

nlheld (gr8held)

edit: sorry, niet goed genoeg. suc6 met je spel.

[ Voor 30% gewijzigd door indexample op 22-02-2007 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

arnominator schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 18:35:
Hola peeps...
dus iemand met een temperament of iemand die wil cheaten om te winnen hoeft niet te reageren.
Dus je wilt zeggen dat als je voor de zoveelste keer wordt geraped door naabs, je niet denkt bij jezelf "WTF IS DIT VOOR ** SHIT" :P? Dus jij denkt: whoow, die gast kan echt zoo perfect rapen :o !

;)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Recruiten is niet toegestaan op GoT :)

Zo, ik heb vandaag even de Project Reality mod samen met Pepperana flink gespeeld. Als eerste moet ik zeggen, wat een vette battles en wat een increase van realisme. Echt 2/3 kogels met een M16 is genoeg om iemand te killen, beter!

Het kitsysteem is in het begin lastig om door te krijgen, maar daarna werkt het prima. Gewoon in een zone gaan staan waar je kits kan aanvragen (bijv. achter een APC, op je homebase of bij een supply crate), en dan oppakken.

Een van de eerste dingen die opvallen is de teamplay die zoveel beter is. Dingen zoals 'n00b' en 'fucky you loser' in de chat zijn vervangen door 'guys, APC is breaking through' en 'we need some good pilots 'round here!'. I love it. Gasten spelen dit echt voor de lol en omdat het vet is, niet voor de puntjes, dit is echt een werkelijk verschil!

Die dat kitsaanvraagsysteem is ook meteen bevordelijk voor de teamplay, want je dwingt mensen min of meer om in squads te gaan zitten.

De hud is ook een stuk realistischer. Je ziet niet meer hoeveel kogels je in je mag hebt, je ziet niet hoeveel health je hebt (als je geraakt bent moet je écht een medic zoeken (of je field dressing gebruiken) anders bloed je dood). Je ziet het ook niet als je iemand gekilld hebt (alleen onder tab), dus moet je goed kijken of diegene wel echt dood is. Als je in een voertuig ziet zie je niet hoeveel schade je hebt. Dit soort dingen maakt het snel realistischer.

De battles zijn vaak goed opgezet en vol met tactiek. Zo wordt er vaak een front gevormd wat doorbroken moet worden in plaats van een stel lone-wolfs die hier en daar rondlopen zoals in vanilla. De maps zijn ook goed opgebouwd, zeker door dat systeem waardoor je een opdracht (linksboven in het scherm) krijgt welk waypoint je moet cappen. Vanmiddag had ik een potje (één of andere woestijn waar je geen hand voor ogen ziet), waar we een soort canyon door moesten. Een paar man waren sniper en dekten de boel, de rest probeerde steeds meer terrein te winnen en met APCs door te breken. Echt gaaf!

Doordat je zo snel dood bent en de spawntijd 30 seconden is ben je ook voorzichtiger. Je zoekt steeds dekking en benadert een gebied ook sluipend. Hierdoor worden er van die vette straat-tot-straatgevechten gecreeert die ik bij vanilla (jammergenoeg) gewoon mis.

Squads werken ook echt goed samen en er wordt ook veel gepraat over VoIP.

Een nadeel vind ik toch dat de soms maps iets te groot zijn voor het aantal vervoer wat er is. Die woestijn waar ik het net overhad, daar moet je soms echt zulke lange stukken lopen. Dat is ook wel realistisch, maar echt leuk is het niet. Vooral als je aan de andere kant van de map bent en je krijgt net de opdracht dat je weer helemaal naar de andere kant moet om te cappen is dit soms een beetje saai.

Ook krijg ik soms een beetje de indruk dat het iets te chaotisch is, dat het niet goed duidelijk is waar men heen moet. Vlaggen zijn ook moeilijk te vinden en soms is het een beetje een rommeltje (mensen zoeken de weg).

Al met al een gave mod die ik zeker nog even verder ga bekijken :)

offtopic:
Indy91, en andere GoT PR spelers, hebben jullie xfire oid? Ik vind het namelijk reuze saai om in mijn eentje te gaan spelen en ik kan niet zien of er ergens een bekende speelt.

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frustraties all over the place hier... misschien kan iemand mij helpen of re-directen...

Sinds een jaar probeer ik BF2 SF te installeren. Nieuwe PC gescored maar krijg aan de lopende band 'exit to desktops' die in 1.4 verholpen moesten zijn dacht ik. Install volgorde Bf2 -> SF -> 1.41 full. Ik heb een Asus 7900GT met 2GB Corsair 6400 cl4 op een Asus p5b moederbord en een standaard 450W Antec voeding (meegeleverd met de SonataII). Heb het probleem overigens ook met Company of Heroes. Precies na +- 1 minuut spelen klap ik naar desktop en soms zelfs een volledige reboot (in beide spellen dus).

Health tooltje van Asus geeft geen vreemde temperaturen aan ofzo...gooi mij maar weg, iemand een ideetje?

Cheers,
-Bill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
Ik heb laatst die Project Reality mod ook een kwartiertje geprobeerd maar ik snapte er niet veel van. Ik had ook het idee dat veel gasten maar wat rond liepen. Ik kreeg geen opdrachten van m'n squadleader, en werd vaak neergeschoten zonder dat ik wist waar het vandaan kwam (waarschijnlijk meestal van de APC, zie verderop). Maar dat laatste ligt natuurlijk aan mij. Ik speelde in een map waar je spawnde in een groot graanveld waar je ook nauwelijks kon zien of er een tegenstander in de buurt liep of niet. Er stond een APC van de tegenstander op een weg in de buurt die waarschijnlijk in het wilde weg stond te schieten het graanveld in, en niet zonder succes. De bedoeling was om spawnpoints in de stad in te nemen, maar het was te ver lopen om daar te komen, en ik werd altijd al neergeschoten voordat ik ook maar in de buurt kwam. Ik werd ook nooit gerevived. Dus je moet maar net geluk hebben met wie je samenspeelt. Ik heb al wel wat gelezen in de handleiding over deze mod dus ik begon er niet geheel onvoorbereid aan, maar er valt wel veel te leren voordat je de mod uberhaupt een beetje redelijk kunt spelen. En je moet samenspelen met een aantal gasten over teamspeak of zo anders werkt het ook niet echt. En wat de bedoeling trouwens van die field dressing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 00:26:
Frustraties all over the place hier... misschien kan iemand mij helpen of re-directen...
Heb je die problemen niet als je SF niet geïnstalleerd hebt en alleen BF2 versie 1.41 speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Equalized schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 22:51:
[...]

Goedenmorgen allemaal, hier wil even op reageren! :)
Zo, ik heb vandaag even de Project Reality mod samen met Pepperana flink gespeeld. Als eerste moet ik zeggen, wat een vette battles en wat een increase van realisme. Echt 2/3 kogels met een M16 is genoeg om iemand te killen, beter!
Wat cool dat je ook aan de mod begonnen bent. Bf2 werd door EA aangespoort om een Teamplay spel te gaan worden, wat ze echt dus niet gelukt is. Mensen zitten wel in squads maar wat heb je er nou aan? Dat je op de SL kon spawnen? Ja dat haalden ze eruit dus wat had het nog voor nut? PR springt hier echt goed op in. Ik speel denk nu 2 weken PR en kan er al niet meer vanaf blijven..
Het kitsysteem is in het begin lastig om door te krijgen, maar daarna werkt het prima.
Gasten spelen dit echt voor de lol en omdat het vet is, niet voor de puntjes, dit is echt een werkelijk verschil!
Inderdaad, je moet even goed doorhebben hoe het werkt. Het helpt je heel veel door af en toe linksbovenin te kijken naar wat er aangevraagd wordt. Als je ziet dat bv support 1/4 en je gaat dood. Heb je grote kans dat die kits nog niet weg zijn. Support is dus heel vaak te krijgen en is ERG goed! Dus wil je een paar keer met die aanvragen oefenen, pak support, die zijn vaker aanwezig dan sniper die iederen pakt! Verder moet je goed opletten dat er staat, Ive allocated your kit. Dan ligt ie er, maar soms zie je hem niet. gewoon op g drukken dan krijg je hem! :)
De hud is ook een stuk realistischer. Je ziet niet meer hoeveel kogels je in je mag hebt, je ziet niet hoeveel health je hebt (als je geraakt bent moet je écht een medic zoeken (of je field dressing gebruiken) anders bloed je dood). Je ziet het ook niet als je iemand gekilld hebt (alleen onder tab), dus moet je goed kijken of diegene wel echt dood is.
Mee eens, ga in een squad en kijk gewoon hoeveel medics er zijn., desnoods vraag je als je dood bent, guys need a medic? Meestal zijn er daarna 2 medics MIN. Gewoon even overleggen met ze.
De battles zijn vaak goed opgezet en vol met tactiek. Zo wordt er vaak een front gevormd wat doorbroken moet worden in plaats van een stel lone-wolfs die hier en daar rondlopen zoals in vanilla. De maps zijn ook goed opgebouwd, zeker door dat systeem waardoor je een opdracht (linksboven in het scherm) krijgt welk waypoint je moet cappen. Vanmiddag had ik een potje (één of andere woestijn waar je geen hand voor ogen ziet), waar we een soort canyon door moesten. Een paar man waren sniper en dekten de boel, de rest probeerde steeds meer terrein te winnen en met APCs door te breken. Echt gaaf!
Wist je dat de SL ralleypoints neer kan zetten? Door als SL officer aan te vragen, die je altijd krijgt btw, kan de SL op verlaten plekken zon RP neer zetten. Hier kan je dan op spawnen. De RP hebben een nummer, dat nummer komt overeen met je Squad nummer. als je in 1 zit kan je dus niet op RP 4 spawnen. Wel even op letten! let ook goed op RP van de tegenstander, je kan ze kapot maken met een nade. Anders blijven ze komen 8)7
Doordat je zo snel dood bent en de spawntijd 30 seconden is ben je ook voorzichtiger. Je zoekt steeds dekking en benadert een gebied ook sluipend. Hierdoor worden er van die vette straat-tot-straatgevechten gecreeert die ik bij vanilla (jammergenoeg) gewoon mis.
Idd, ;) komt zo vaak voor dat je meter bij meter vooruitkruipt en na 30 min pas de vlag aan het cappen bent :) so what dat je verliest dat potje, het gevoel is veel lekkerder!
Squads werken ook echt goed samen en er wordt ook veel gepraat over VoIP.
Idd, meestal heten die squads ook VOIP Teamwork ofzo. join die, dan praat iedereen! :)
Een nadeel vind ik toch dat de soms maps iets te groot zijn voor het aantal vervoer wat er is. Die woestijn waar ik het net overhad, daar moet je soms echt zulke lange stukken lopen. Dat is ook wel realistisch, maar echt leuk is het niet. Vooral als je aan de andere kant van de map bent en je krijgt net de opdracht dat je weer helemaal naar de andere kant moet om te cappen is dit soms een beetje saai.
Dit is al bekend bij de makers en ze willen het veranderen in v0.6. btw, er zijn auto's die je niet kan besturen maar ook neutrale vehicles, die kan iedereen besturen ongeacht je driver bent oid. kan handig zijn!
Ook krijg ik soms een beetje de indruk dat het iets te chaotisch is, dat het niet goed duidelijk is waar men heen moet. Vlaggen zijn ook moeilijk te vinden en soms is het een beetje een rommeltje (mensen zoeken de weg).
Vraag je SL om orders! ;) Owja, de commander kan niks meer. DE SL MOET requesten, dan pas kan de commnader het je geven. Dus nu ligt het oordeel bij de SL en niet meer de commander!
Al met al een gave mod die ik zeker nog even verder ga bekijken :)

offtopic:
Indy91, en andere GoT PR spelers, hebben jullie xfire oid? Ik vind het namelijk reuze saai om in mijn eentje te gaan spelen en ik kan niet zien of er ergens een bekende speelt.
Lijkt me leuk idee! als iedereen X-fire heeft wil ik ook best mee doen.. heb het niet zo op x-fire maar ach, om elkaar te vinden best handig! zal zo is op mn eigen pc kijken wat mn nick is. Vind crash het erg als we een paar posts onze nicks doorgeven? Dan is het voor eens en altijd opgelost :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoufiax schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 11:41:
[...]

Heb je die problemen niet als je SF niet geïnstalleerd hebt en alleen BF2 versie 1.41 speelt?
Hmm, die combinatie had ik nog niet uitgeprobeerd. Laat ik nog even weten. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 13:18:Hmm, die combinatie had ik nog niet uitgeprobeerd. Laat ik nog even weten. Thanks.
Misschien is je memory-timing niet helemaal goed. Daar zou het ook mee te maken kunnen hebben. Dat moet je in de bios instellen. Omdat COH ook crasht ligt het misschien helemaal niet aan SF maar aan je PC. En check of je de nieuwste drivers gebruikt (ook voor je bios). Bij mij crasht mijn pc soms als ik een videobestand af wil spelen, maar in BF2 is de boel vrijwel stabiel. Dus ik denk dat ik zelf ook maar eens moet checken of ik overal de nieuwste drivers voor gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
toch maak ik in BF2 ook teamplay mee...misschien niet altijd maar dat zal bij geen enkel spel ooit zo zijn 100%...
maar ik heb vaak genoeg dat we de vijand compleet klem hebben...bijvoorbeeld op Wake Island als USA de chings helemaal veroveren...of op Karkand....t'komt niet vaak voor nee...maar ik heb 't wel weer even gezien met die mods...als je kijkt naar hoeveel mensen Point Of Existence nu spelen...dat is gewoon een handjevol...bij Bf2 heb je genoeg keuze opzich, Special Forces, Vanilla, en 2 boosterpacks...k zat gister ook weer eens ff op een Armored Fury server, Operation Harvest is eigelijk gewoon een goeie map...
wat mij verstandig zou lijken is dat EA AF en EF gewoon gratis downloadbaar maken of aan een patch toevoegen....ze verkopen er toch niet veel meer van lijkt me, en zo trekt het aantal spelers misschien weer aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:47

Shabbaman

Got love?

Thrills33ka schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 16:17:
wat mij verstandig zou lijken is dat EA AF en EF gewoon gratis downloadbaar maken of aan een patch toevoegen....ze verkopen er toch niet veel meer van lijkt me, en zo trekt het aantal spelers misschien weer aan
Gratis? Daar heb ik niet voor betaald! Ze zouden gratis maps moeten toevoegen aan de uitbreidingssets ipv aan vanilla bf2. SF heeft me best wel veel geld gekost, ik wil er een map bij!

NU!!! ;)

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, het heeft geld gekost inderdaad. En ja, het wordt weinig meer gespeeld. En ja, we moesten het met 35 kb/s downloaden van EA en dan kregen we nog een corrupte file. En ja, bij elkaar was het 100 euro.

En jij wilt extra maps? Ik wil dat ze eindelijk eens al die @*^%#)*(^($) bugs eruit halen.

AA die in strakke hoekjes om flats heenschiet.
Raketten die dwars door choppers heen gaan.
Onzichtbare commannders die maar jeepjes blijven droppen.
Lekke muren in SF
Parachute glitchen in Karkand
J-10 / F-35 balans
Servercrashes :(
Dood doordat je tegen je jeep aanloopt.
Parachute die niet open gaat.
Dubbel herladen.
TV's die niet willen schieten.
Menu dat zo eindeloos nodig heeft om te laden
CTD's
Vastlopers
Soundbugs
Private bug
No-unlocks bug
Vol magazijn nadat je gerevived bent
Het alsmaar uit elkaar switchen van kleine clans op servers (onder de noemer Autobalance)

Och, als ze dat allemaal fixen mogen ze die extra map houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Over CTD's gesproken, ik heb er nu 3 in 2 dagen gehad, terwijl ik na patch 1.4 nergens meer last van had. Waar ligt dat in godsnaam aan, onstabiel systeem :? Hopen dat het bij deze 3 blijft.

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-06 21:16

R-O-Y

Ik maak mijn zinnen nooit

die j10/f35 balans is prima. Als ik achter een j10 zit is ie dood :) Je moet even uitvinden hoe ver je er achter moet vliegen dat al je raketten raken en er dan gewoon 6 schieten. Werkt prima. Een f35 machinegunned veel beter en langer. Als je de j10's dood hebt moet je dus gewoon weer ff spawnkillen. ;)

Youtube Download ubersnel.nl

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voorkom dat dit topic het allerlaatste BF2-topic wordt:
Lees dit door voordat je post