[PC] Battlefield 2 - Deel 42 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 6.895 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Tijgertje84 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 13:36:
[...]

heb geen betere bron maar denk dat je meer een combo moet maken van verschillende bronnen zoals xfire (ook jah :P dan vooral de freelancers) en cb (vooral clangeorienteerd) en nog meer (irc/communities), maar geef toe is wel kutwerk om dat echt uit te zoeken. Maar individuele gevoelens of voorkeuren voor games zijn geen bronnen en mogen de lijst ook niet beinvloeden imo
en dat voor jou BF2 op 1 staat is natuurlijk persoonlijk :P daar veranderd niemadn wat aan! :)

edit:
ff een stom voorbeeld is ET dat zelfs tot mijn verbazing nog zooo veel werd gespeeld maar niemand daar of waar dan ook gebruikt xfire. Toch zijn de communities/irc/cb (zelfs EuroCups met $money) erg groot. Dus vandaar :)
Zelf ben ik meer voor de UT2k4 scene en ben er al meer dan 4 jaar en ik kan echt op 1 hand tellen hoeveel daarvan xfire gebruiken! :P waarvan ik zelf ook :P
mja maar xfire heeft 6 miljoen registered users, dat geeft toch wel een realistische weergave van wat onder de massa het populairste is? of denk jij van niet...ik heb natuurlijk wel voorkeuren omdat ik andere spellen gewoon minder vind maarja...ik zie nog altijd geen echte concurrentie voor het type spel als BF2...volgens mij is het aantal BF2 servers sinds de stabiele 1.4 alleen maar aangetrokken ipv afgenomen, en tja bF2 verveelt mij idd nooit....als ik dat 1 of 2 dagen niet heb gespeeld begint het weer te kriebelen en kan ik zo weer uren achter elkaar ownen...dat heb ik nog met niet veel spellen meegemaakt. als voorbeeld het pas uitgebrachte c&c3, dat spel gaat me gewoon irriteren na een tijdje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-03-2024
R-O-Y schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 11:26:
Teveel mensen spelen voor hun punten volgens mij. Als jij het wel erg vindt om gereset te worden moet je niet denken dat iedereen zo is :z ;)
Ik speel meestal Wake Island, waar ik minder punten scoor dan op Karkand infantery only. Maar toch speel ik in zekere zin wel voor m'n punten, want ik moet nog een paar unlocks. Met sommige wapens raak ik nog geen olifant op tien meter, dus hoop ik dat de unlocks het beter doen. Voor de rest zijn de statistieken leuk, maar niet meer dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:54
Hey BF2 GoTters van het eerste uur :) DJMantri server... memoriiiieeees!! :) Ben er nu een klein jaar tussenuit geweest en heb BF2 zojuist weer geïnstalleerd en ben nu aan het patchen. Ik heb zojuist ff op bf2tracker lopen zoeken en zie dat een aantal van jullie tegenwoordig in de HuT clan zitten en daarzo ook wel eens spelen; op welke servers zitten jullie nog meer tegenwoordig?

Oh en hmm ik heb al een hele tijd een nieuwe PC met een X-Fi maar ik heb zojuist sound settings geprobeerd in te stellen maar als ik X-Fi selecteer krijg ik een melding dat ik incompatible hardware heb lol :? Is dit probleem al vaker bij iemand voorgekomen?

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197546

Is er eigenlijk al een CTF mod oid. aanwezig? Ik mis dat echt onwijs sinds BF1942 icm. desert combat. Grootste fout die ze hebben gemaakt in BF2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Anoniem: 197546 schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 17:40:
Is er eigenlijk al een CTF mod oid. aanwezig? Ik mis dat echt onwijs sinds BF1942 icm. desert combat. Grootste fout die ze hebben gemaakt in BF2.
De DCON mod heeft een goede CTF mode :)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SePtiCTaNk
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-05 10:49
uhm ik vind de rankings van BF2 anders erg leuk, het is een drive om te spelen...
wel vind ik dat er teveel stats geregistreerd worden zodat het echt lame wordt...beter zou het alleen op punten gaan bijvoorbeeld
maar ik vind de stats opzich best leuk om af en toe eens te kijken, hoeveel je gespeeld hebt en welke mappen enz.
als je geen stats wilt, er zijn genoeg spellen die dat niet hebben...dan ga je dat toch spelen
BF2 is niet voor niks een van de meest gespeelde spellen ter wereld nu (#4 ofzo)
en dat gehack...ik denk dat het terecht is dat die Lord of Weed eraf gegooid is, want die account werd door meerdere mensen gebruikt ofzo...en dat is dus een vorm van cheaten
en ik snap niet wat er leuk aan is om aan te tonen dat je het EA stats systeem kunt bedonderen door 1 miljoen punten te halen met 1 kill...resetten die hap, bannen zelfs...niks grappigs aan.
speel op een eerlijke manier, en als je stats kut vind speel je toch iets anders...
ik zou het in principe wel erg vinden om gereset te worden, omdat ik het gewoon leuk vind om te zien hoeveel ik gespeeld heb op bepaalde mappen enz.. en natuurlijk niet te vergeten voor de unlocks en de rankings...ik vind die rankings wel iets hebben, persoonlijker dan bijvoorbeeld bij CS ofzo waar gewoon iedereen constant onder andere namen enz kan rondwandelen

en oja het is niet zomaar een spelletje, het is een hobby voor veel mensen (zoals mij) en nee ik heb geen leven, BF2 is gewoon een serieus iets waar ik mee bezig ben tis gewoon fun niet zomaar een spelletje voor mij.
gast je gaat in het echt toch ook niet de lamer uithangen? of ga je daar ook ruiten ingooien, tja is een spelletje en tis wel fun eigelijk...omdat ze je daar gewoon pakken als je wat flikt. maar als je het in een virtuele wereld doet moet iedereen het maar slikken? dat is kortzichtig en hypocriet, ga dan op een cheater only server spelen waar iedereen mag haxen en waar je 1 miljoen punten scoort voor 1 kill met een eigen ranking systeem, als je dat zo geweldig vind
Mooi gezegd, helemaal mee eens. Waarom gaan glitchers, cheaters, hackers en andere lamers niet een eigen servertje draaien waar ze gezellig samen gaan scoren....Op sommige momenten heb ik er echt genoeg van, dan is fairplay gewoon niet leuk meer (als je players half uit gebouwen ziet liggen waar ze normaal gesproken niet inkomen.) Ander puntje dat ik niet snap: hoe werkt het met bijvoorbeeld een granaat gooien uit je ammo-bag of pkm? Dat lijkt me toch een modificatie o.i.d., waarom kan punkbuster hier niets mee?

Jack of all trades, master of none. Though often better than a master of one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:02

-tom-562

Oliesjeik

en oja het is niet zomaar een spelletje, het is een hobby voor veel mensen (zoals mij) en nee ik heb geen leven, BF2 is gewoon een serieus iets waar ik mee bezig ben tis gewoon fun niet zomaar een spelletje voor mij.
gast je gaat in het echt toch ook niet de lamer uithangen? of ga je daar ook ruiten ingooien, tja is een spelletje en tis wel fun eigelijk...omdat ze je daar gewoon pakken als je wat flikt. maar als je het in een virtuele wereld doet moet iedereen het maar slikken? dat is kortzichtig en hypocriet, ga dan op een cheater only server spelen waar iedereen mag haxen en waar je 1 miljoen punten scoort voor 1 kill met een eigen ranking systeem, als je dat zo geweldig vind
Serieus;.... ga achter die computer vandaan, en trek het je niet aan... Spelletjes zijn hobby, geen serieus iets...

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-05 20:30
Hij heeft geen leven verder. Dat is nog even problematisch ;)

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:14

Stewie!

Keen must die!

-tom-562 schreef op zondag 22 april 2007 @ 19:41:
[...]

Serieus;.... ga achter die computer vandaan, en trek het je niet aan... Spelletjes zijn hobby, geen serieus iets...
Face it, iedereen is anders. Jij vind het "een spelletje", andere mensen spelen graag wat serieuzer. Laat iedereen lekker in zijn waarden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-02 00:26

R-O-Y

Ik maak mijn zinnen nooit

Indy91 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 13:30:
[

[...]

Toch een beetje vreemd…...deze “skilled” players zijn tegen dat “stats gedoe” maar ze willen wél graag zoveel puntjes scoren om extra medals, ribbons en ranks te behalen?
Bovendien kun je, bij mijn weten, enkel medals (niet zijnde 1e,2e en 3e plaats medals) en ribbons winnen bij een bepaalde speelduur en/of veel kills en/of d.m.v. teamplay.
Hetgeen zou betekenen dat deze “skilled” spelers uiteindelijk toch voor de “ranks” spelen. 8)7

Als ze tegen dat “stats gedoe” zijn, gaan ze toch lekker een mod spelen. :+
Deze mensen spelen daarom ook elke week op een andere account :z ;) Ze halen die dingen om aan te tonen dat het kan. Niet omdat die ene medal ze wat boeit. Laat ze mods spelen? Wat dacht je van WARS die ook unranked zijn. Op clanbase doen ze het aardig goed in de open cup ;)

Als je wel om stats geeft. Dat is idd je goed recht. Maar het heeft geen enkel effect op jouw stats als iemand anders met een commander-glitch oid 4 miljoen punten haalt. Blijkbaar kunnen mensen het niet hebben dat ze overtroffen worden. Dan wil je je stats niet voor jezelf maar om ermee te patsen. Zodra er cheaters ed meer stats krijgen lijken diegene slechter? Zeg het maar, ik zie geen rede hoe iemand z'n stats er door beinvloed worden.

Dat je van een cheater last hebt. Ok, daar kan ik inkomen. Dat je van iemand die het stats-systeem omzeild last hebt. NEE, daar blijf ik ook bij. Over de opmerking ga een ander spel spelen? Echt niet, het idee van dit spel is erg goed. Jammer van de bugs ed maar het is prima speelbaar. Verder is dit het enige spel dat ik ooit lang gespeeld hebt. Op een ander spel overstappen zal ik in ieder geval niet zo snel doen ;) Veel andere spellen zijn leuk voor een paar uurtjes. Robots ed vind ik niet zo leuk. Dan vallen ook al veel spellen af. Als je een soortgelijke titel als BF2 weet mag je het zeggen :+ Zodra een andere uitgeven een soortgelijke game uitbrengt haal ik die meteen namelijk.

Youtube Download ubersnel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
-tom-562 schreef op zondag 22 april 2007 @ 19:41:
[...]

writser schreef op zondag 22 april 2007 @ 21:13:
Hij heeft geen leven verder. Dat is nog even problematisch ;)
nee ik wil niet achter de PC vandaan, snap je
ik kan doen wat ik wil, maar ik kies vaak voor gamen...omdat het gewoon ownt...je verveelt je gewoon nooit.
dat jullie noobies zonodig moeten bewijzen dat jullie sociale levens hebben, nou petje af geweldig voor je. zoveel betere dingen zijn er niet buiten gamen, en dat is mijn mening...ik betaal geen 100en euro's voor een simpel spelletje, dan kun je net zo goed gaan ganzeborden, ook grappig. het is WEL een serieus iets....als dit niet serieus is, wat is dan voor jou wel serieus? je werk? :+
ik vind gamen iig een deel van mijn leven, niet ff 1 uurtje per dag ofzo gamen...nee tis echt een hobby en ik hou me er dan ook veel mee bezig
R-O-Y schreef op zondag 22 april 2007 @ 22:19:
[...]

Deze mensen spelen daarom ook elke week op een andere account :z ;) Ze halen die dingen om aan te tonen dat het kan. Niet omdat die ene medal ze wat boeit. Laat ze mods spelen? Wat dacht je van WARS die ook unranked zijn. Op clanbase doen ze het aardig goed in de open cup ;)

Als je wel om stats geeft. Dat is idd je goed recht. Maar het heeft geen enkel effect op jouw stats als iemand anders met een commander-glitch oid 4 miljoen punten haalt. Blijkbaar kunnen mensen het niet hebben dat ze overtroffen worden. Dan wil je je stats niet voor jezelf maar om ermee te patsen. Zodra er cheaters ed meer stats krijgen lijken diegene slechter? Zeg het maar, ik zie geen rede hoe iemand z'n stats er door beinvloed worden.

Dat je van een cheater last hebt. Ok, daar kan ik inkomen. Dat je van iemand die het stats-systeem omzeild last hebt. NEE, daar blijf ik ook bij. Over de opmerking ga een ander spel spelen? Echt niet, het idee van dit spel is erg goed. Jammer van de bugs ed maar het is prima speelbaar. Verder is dit het enige spel dat ik ooit lang gespeeld hebt. Op een ander spel overstappen zal ik in ieder geval niet zo snel doen ;) Veel andere spellen zijn leuk voor een paar uurtjes. Robots ed vind ik niet zo leuk. Dan vallen ook al veel spellen af. Als je een soortgelijke titel als BF2 weet mag je het zeggen :+ Zodra een andere uitgeven een soortgelijke game uitbrengt haal ik die meteen namelijk.
goh ben je er toch achter dat mensen zich ergeren aan cheaters? cheaters zijn gewoon mensen die aandacht nodig hebben...en in de picture willen staan...
precies hetzelfde met die statshackers, ik zie niet in wat er zo geweldig aan is om aan te tonen dat het EA systeem omzeild kan worden? de stats hebben verder weinig met EA van doen...het is toch logisch dat je op een eerlijke manier aan je punten moet komen....dat geldt toch overal bij, bij wat voor sport of game dan ook, of dat nu professioneel of vriendschappelijk is

[ Voor 56% gewijzigd door SuX DeLuXe op 22-04-2007 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Als iemand anders tig miljoen punten haalt maakt mij niet uit. Niet eens hoe diegene het haalt. Ik geef er niks om dat mensen meer punten hebben. Anderen vinden het heel erg oneerlijk en voelen zich benadeeld. Dan denk ik, kom op zeg het is een spelletje. Af en toe lijkt het erop dat sommige mensen wel erg veel op hun stats geilen. Als iemand op een niet eerlijke manier z'n stats pimpt heeft niemand daar nadeel van. Toch zanikken veel mensen erover en gaan ze reporten ed. Besteedt je tijd liever aan een potje gamen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121633

Thrills33ka schreef op zondag 22 april 2007 @ 22:26:

nee ik wil niet achter de PC vandaan, snap je
ik kan doen wat ik wil, maar ik kies vaak voor gamen...omdat het gewoon ownt...je verveelt je gewoon nooit.
Ik heb serieus met je te doen... :| :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

R-O-Y schreef op maandag 23 april 2007 @ 15:00:
Als iemand anders tig miljoen punten haalt maakt mij niet uit. Niet eens hoe diegene het haalt. Ik geef er niks om dat mensen meer punten hebben. Anderen vinden het heel erg oneerlijk en voelen zich benadeeld. Dan denk ik, kom op zeg het is een spelletje. Af en toe lijkt het erop dat sommige mensen wel erg veel op hun stats geilen. Als iemand op een niet eerlijke manier z'n stats pimpt heeft niemand daar nadeel van. Toch zanikken veel mensen erover en gaan ze reporten ed. Besteedt je tijd liever aan een potje gamen ;)
Grappig dat je jezelf in 5 regels meerdere malen zelf tegen spreekt, knap! En dat hele verhaal over cheaters proberen EA slim af te zijn, slaat ook als een tang op een varken. Dan denk ik, kom op zeg het is een spelletje. :X Als iemand op een eerlijke manier z'n stats pimpt heeft niemand daar nadeel van. Maar ach R-O-Y, Besteedt je tijd liever aan een potje gamen ;)

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
R-O-Y schreef op maandag 23 april 2007 @ 15:00:
ik zou nooit gaan reporten whaha
heb wel wat beters te doen, dan geef je die kneuzen alleen maar de aandacht die ze willen...zoals ik al eerder zei.
dat is de taak van EA (of wie dan ook die de servers/stats runnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Xadeon schreef op maandag 23 april 2007 @ 17:15:
[...]

Grappig dat je jezelf in 5 regels meerdere malen zelf tegen spreekt, knap! En dat hele verhaal over dat cheaters proberen EA slim af te zijn, slaat ook als een tang op een varken. Dan denk ik, kom op zeg het is een spelletje. :X Als iemand op een eerlijke manier z'n stats pimpt heeft niemand daar nadeel van. Maar ach R-O-Y,Besteedt Besteed je tijd liever aan een potje gamen ;)
En jij aan een lesje Nederlands. :P

En hij spreekt zichzelf niet tegen? Ik denk dat jij het nog een keer beter moet lezen. :P
Thrills33ka schreef op maandag 23 april 2007 @ 21:18:
[...]

ik zou nooit gaan reporten whaha
heb wel wat beters te doen, dan geef je die kneuzen alleen maar de aandacht die ze willen...zoals ik al eerder zei.
dat is de taak van EA (of wie dan ook die de servers/stats runnen)
Eh sure? Een cheater wil gepakt worden? Right... 8)7
DaMorpheus schreef op zondag 22 april 2007 @ 22:03:
[...]

Face it, iedereen is anders. Jij vind het "een spelletje", andere mensen spelen graag wat serieuzer. Laat iedereen lekker in zijn waarden :)
En zo is het maar net. ;)

[ Voor 43% gewijzigd door MensionXL op 23-04-2007 21:31 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197546

Sinds BF2042 uitkwam barst het van de cheaters. Op iedere pub zit er wel minimaal een. Fogcheats, bright skins geen recoil.. het blijft triest. En vooral blijven volhouden als je al 5 minuten aan het spectaten bent -_- Vaak worden ze niet gebanned omdat zeer veel clans met eigen servers ook gewoon leuk meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
nou ik merk bij BF2 anders heel weinig van cheaters....gelukkig maar
bij BF2 zal een cheat ook veel minder effect hebben op de game, dan bij bijvoorbeeld CS..als daar 1 cheater binnenkwam was binnen no-time de hele server leeg
MensionXL schreef op maandag 23 april 2007 @ 21:26:
[...]

Eh sure? Een cheater wil gepakt worden? Right... 8)7
ehhh....ja?
neem een voorbeeld aan myg0t :X
die gasten vinden het fun hoor, om huilende gamertjes op fora te zien klagen van BAN ZE BAN ZE...
je moet ze gewoon geen aandacht geven...speel gewoon op een adminned server, en zodra er een cheater komt wordt ie toch wel eruit gemieterd....simpel toch?

[ Voor 51% gewijzigd door SuX DeLuXe op 23-04-2007 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a fly
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-04 17:27
Wat een emoties vanwege stats. Daar ga ik verder maar niet op in omdat ik dat niet kan zonder flamen :P

Mocht je ooit de clan -SPQR- tegen komen, doe ze de groeten van gamert, hier een filmpje van de 2e ronde uit de OpenCup war:
http://www.youtube.com/watch?v=T0KXPvjgL8E
Helaas zijn noobs nu zelfs doorgedrongen tot cups. Eerst whinen voor hun server, moest de admin erbij komen, daarna ons uitschelden op de cheater, klagen over een ping van 110, na 2 rondes moeten we naar hun server, is die bugged en leaven ze.

Doen er nog andere mensen van GoT mee aan de opencup of eurocup?

"Don't try this at home. We are professionals; We've been doing this since yesterday"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Alle BF2 topclans hebben meegespeeld of spelen nog mee in de i3D.net BF2 cup met veel prijzengeld!

De halve finale is nu aan de gang (alles wordt live op TGBF.tv uitgezonden), een schema van de knockout fase staat hier: http://www.i3d.nl/cup/knock-out.php?cup=1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:49
omg!
Desperation wins by forfeit
Wat is dit nu weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171349

a fly schreef op maandag 23 april 2007 @ 22:21:
Wat een emoties vanwege stats. Daar ga ik verder maar niet op in omdat ik dat niet kan zonder flamen :P

Mocht je ooit de clan -SPQR- tegen komen, doe ze de groeten van gamert,
Zal ik doen . Zat laatst gister of eergister te BF2en en volgens mij zag ik dat ze jouw wilde kicken Gamert ,kan dat kloppen , heb natuurlijk nee gestemd O-) , niet omdat ik je kende maar heb vaak het idee dat er kickvotes zijn puur uit ergenis of wat dan ook , stem ook meerendeels nee , er wordt vaak zonder enige aankondiging kickvote,s aangevraagd .

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 171349 op 24-04-2007 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

MensionXL schreef op maandag 23 april 2007 @ 21:26:
[...]

En jij aan een lesje Nederlands. :P

En hij spreekt zichzelf niet tegen? Ik denk dat jij het nog een keer beter moet lezen. :P
Was de aanhalingstekens vergeten; En dat hele verhaal over "cheaters proberen EA slim af te zijn" :P
En de zogenaamde 2e fout was een directe copy-paste, ik had die "t" gewoon over het hoofd gezien. Dus dat lesje nederlands mag je laten zitten. ;)
En verder ik verwijs ook naar zn eerdere reacties, dus zelf even nog beter lezen.

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a fly
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-04 17:27
Anoniem: 171349 schreef op maandag 23 april 2007 @ 23:56:
[...]

Zal ik doen . Zat laatst gister of eergister te BF2en en volgens mij zag ik dat ze jouw wilde kicken Gamert ,kan dat kloppen , heb natuurlijk nee gestemd O-) , niet omdat ik je kende maar heb vaak het idee dat er kickvotes zijn puur uit ergenis of wat dan ook . Stem vaak nee , ook strafpunishen kan ik niet O-) . Vind mezelf ook best aardig . *;
Meestal bedank ik nee voters, maar niet als het vaker voorkomt op een dag, dan blijf ik typen :P Er was pas een keer dat het hele vijandige team ja had gevote, en vrijwel iedereen van mijn team nee of niet had gevote =).

Toch nog even over die gozer die bf2 zo serieus neemt: Get a life. Dit is gewoon ongezond. Het is prima om E-friends te hebben met wie je gamed, ook voor 4-5 uur per dag, zelfs meer. Alles beter dan tv kijken. Maar zorg dat je daarbuiten ook een vriendenkring hebt. Of ga bij een goeie clan, waar ze niet om stats geven, want nu ben je gewoon een door EA game$ geprogameerde zombie. Geef is een goeie reden om het zo serieus te nemen, want je zit niet in een highskilled clan heb ik begrepen, en dan is het niet in de buurt van seriues. Als je een kluizernaar's type bent is het opzich te begrijpen, maar dan zou je niet gamen want dan ben je ook bij andere "mensen".

"Don't try this at home. We are professionals; We've been doing this since yesterday"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
a fly schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 01:06:
[...]

Meestal bedank ik nee voters, maar niet als het vaker voorkomt op een dag, dan blijf ik typen :P Er was pas een keer dat het hele vijandige team ja had gevote, en vrijwel iedereen van mijn team nee of niet had gevote =).

Toch nog even over die gozer die bf2 zo serieus neemt: Get a life. Dit is gewoon ongezond. Het is prima om E-friends te hebben met wie je gamed, ook voor 4-5 uur per dag, zelfs meer. Alles beter dan tv kijken. Maar zorg dat je daarbuiten ook een vriendenkring hebt. Of ga bij een goeie clan, waar ze niet om stats geven, want nu ben je gewoon een door EA game$ geprogameerde zombie. Geef is een goeie reden om het zo serieus te nemen, want je zit niet in een highskilled clan heb ik begrepen, en dan is het niet in de buurt van seriues. Als je een kluizernaar's type bent is het opzich te begrijpen, maar dan zou je niet gamen want dan ben je ook bij andere "mensen".
gasten jullie begrijpen het helemaal verkeerd...
ik heb het over serieus in de zin van dat het gewoon een serieuze hobby is...
maar gamen is fun, nouwja hoort fun te zijn iig (is dat vaak niet :+ )
ik zit niet in een clan, omdat ten 1e BF2 niet echt zo'n clangericht spel is...t kan wel ofzo...
maar dat warren enzo tja ik vind pub gewoon lekker vrijuit spelen, ik ga er vanuit dat je het over mij had iig. bij een bf2 community ofzo lijkt me wel fun lekker de admin uithangen :+
af en toe een war is misschien ook fun, maar zo serieus dat ik dagelijks om 7 uur klaar sta voor een training ben ik nou ook weer niet
en dat voten....ik let daar niet eens meer op, wat bereik je ermee? het vote-systeem zuigt sowieso, bijvoorbeeld bij mapvotes bereik je nooit wat. zelfs als 20 man dezelfde map willen en Yes voten, de rest is te n00b om op te letten...dus wat gebeurt er, niks...
bij players voten, vind dat altijd grappig want ze proberen mij vaak te voten maar dat lukt toch nooit, des te grappiger

[ Voor 16% gewijzigd door SuX DeLuXe op 24-04-2007 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Gisteren weer ff heerlijk BF2 gedaan, ik weet niet wat het is maar BF2 blijf ik gewoon de shit vinden. En wat mij betreft zijn daboyz helemaal back :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
voor mij is het gewoon de gameplay en het realisme...USA/Chings/MEC
ook die skins zijn zo grappig, blijft gewoon lollig om naast zo'n noob te staan en dan commands te spammen "Go Go Go"
gewoon allemaal fulltime blijven bf2en, dan zullen ze wel een BF3 moeten maken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
  • Laatst online: 04-05 14:38
Thrills33ka schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 11:06:
ook die skins zijn zo grappig, blijft gewoon lollig om naast zo'n noob te staan en dan commands te spammen "Go Go Go"
gewoon allemaal fulltime blijven bf2en, dan zullen ze wel een BF3 moeten maken _/-\o_
ooit al van Bad Company gehoord???
Dan weet je dat ze daar al lang mee bezig zijn ;)

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Thrills33ka schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 11:06:
hehe idd, maar als qw:et uitkomt zal bf2 toch wel de genade steek krijgen. EA heeft bf2 al een flinke klap uit met bf2142, maar gelukkg keken de meeste bf2 speler toch dwars door dit wanproduct heen.

@ Tijgertje84
die wordt toch console only?

[ Voor 3% gewijzigd door evilpin0 op 24-04-2007 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
ja ik wou net zeggen....Bad Company is toch een console game?
dat lijkt mij niet de BF3 (iig niet voor de PC)
heb wel wat screenshots gezien van die Bad Company en die zien er dan wel weer mooi uit...
maar het is misschien nog net ietsje te vroeg voor een BF3 voor de PC....maar binnen een jaartje mag ie van mij wel uitkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Thrills33ka schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 11:14:
ja ik wou net zeggen....Bad Company is toch een console game?
dat lijkt mij niet de BF3 (iig niet voor de PC)
heb wel wat screenshots gezien van die Bad Company en die zien er dan wel weer mooi uit...
maar het is misschien nog net ietsje te vroeg voor een BF3 voor de PC....maar binnen een jaartje mag ie van mij wel uitkomen
Serieus, ik vindt bf2 echt nog perfect. Speel al sinds 2005, bf3 mag van mij wel nog 3 jaar worden uitgesteld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
bf2142 is een grote flop zo zie ik het. het is helemaal niet zo aangeslagen als wat ze ervan gedacht hadden.

Wat bad company betreft durf ik niet te zeggen dat het console wordt. Wel is het een complete nieuwe engine waar men alle gebouwen etc kan opblazen had er een video-trailer van gezien.
En ik hoop echt dat het WEL voor PC is want consoles en schietspellen zijn tog waardeloos :S

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
evilpin0 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 11:20:
[...]

Serieus, ik vindt bf2 echt nog perfect. Speel al sinds 2005, bf3 mag van mij wel nog 3 jaar worden uitgesteld :D
in principe is BF2 nog perfect...alleen een nieuwe patch (+map) mag dan nog wel eens komen als ze een BF3 echt nog 3 jaar laten wachten...
Tijgertje84 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 11:21:
bf2142 is een grote flop zo zie ik het. het is helemaal niet zo aangeslagen als wat ze ervan gedacht hadden.
Wat bad company betreft durf ik niet te zeggen dat het console wordt. Wel is het een complete nieuwe engine waar men alle gebouwen etc kan opblazen had er een video-trailer van gezien.
En ik hoop echt dat het WEL voor PC is want consoles en schietspellen zijn tog waardeloos :S
bf2142 ben ik zelf ook nooit echt geinteresseerd in geweest...het is in principe een soort BF2 mod, en dan kies ik liever voor de BF2 setting van tegenwoordige oorlogvoering
nee voor BF3 moeten ze echt een volledig nieuwe engine maken...een spel dat alle verwachtingen waar zal maken en waarmee iedereen weer verslaafd is :+

ik had gister voor de lol ook maar weer eens Special Forces uit de kast getrokken :P
de NOD server stond nog steeds bovenaan het lijstje (denk wel beste SF server)
nog ff met jcvjcvjcv gegamed, alleen SF is wat zwaar voor me PC

[ Voor 8% gewijzigd door SuX DeLuXe op 24-04-2007 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
Thrills33ka schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 11:25:
nee voor BF3 moeten ze echt een volledig nieuwe engine maken...een spel dat alle verwachtingen waar zal maken en waarmee iedereen weer verslaafd is :+
dat zeg ik tog :p, dat ze een compleet nieuwe engine al hebben/maken voor de nieuwe BF :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Tijgertje84 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 11:27:
[...]

dat zeg ik tog :p, dat ze een compleet nieuwe engine al hebben/maken voor de nieuwe BF :)
hhmmmja, maar misschien DX10? zou wel ownen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
De nummer 1 fix moet toch wel zijn dat je altijd mist als mensen van links naar rechts sprinten en je gewoon standard alles mist, soms neem ik niet eens de moeite te gaan schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
evilpin0 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 11:29:
De nummer 1 fix moet toch wel zijn dat je altijd mist als mensen van links naar rechts sprinten en je gewoon standard alles mist, soms neem ik niet eens de moeite te gaan schieten.
ik begrijp je niet helemaal? :o hoe bedoel je?
is dat ook zo dan?? als dat niet kan is dat wel een enorme bug neem me niet kwalijk >.<
en waar dan enorm veel van gebruikt wordt gemaakt want zie iedereen dat doen ....

hier filmpje btw: Bad Company trailer

[ Voor 30% gewijzigd door Tijgertje84 op 24-04-2007 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
ja en sterkere boten, sterkere transporthelikopters...
nog 10 x zo grote mappen, een soort wachtsysteem voor voertuigen tegen planewhores (zoals ik:P)
*droomt verder*
Tijgertje84 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 11:32:
[...]

ik begrijp je niet helemaal? :o hoe bedoel je?
ik denk dat hij bedoelt dat je altijd mist als ze springen...of je nou vol op ze aimt of niet, de kogels worden niet geregistreerd ofzo

[ Voor 47% gewijzigd door SuX DeLuXe op 24-04-2007 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Thrills33ka schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 11:32:
nog 10 x zo grote mappen, een soort wachtsysteem voor voertuigen tegen planewhores (zoals ik:P)
*droomt verder*

[...]

ik denk dat hij bedoelt dat je altijd mist als ze springen...of je nou vol op ze aimt of niet, de kogels worden niet geregistreerd ofzo
Yup, zo irritant dat je dan gewoon niet kan raken. Achja maakt de de fun er niet minder op.
Gisteren speelde ik op de bof server en merkte dat er veel goede spelers aan wezig waren, denk dat de meeste "noobs" zijn overgestapt naar bf2142.

Denk dat ik nu ook wat minder ga heli whoren en meer infrantry only ga spelen, toch wel meer fun :)
Alhoewel de verleiding naar air ownage altijd groot is, vooral als je gunner ook nog steeds in top vorm is... :+ Het blijft gewoon vet als je met ze 2en de game wint

[ Voor 7% gewijzigd door evilpin0 op 24-04-2007 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
evilpin0 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 11:49:
[...]

Yup, zo irritant dat je dan gewoon niet kan raken. Achja maakt de de fun er niet minder op.
Gisteren speelde ik op de bof server en merkte dat er veel goede spelers aan wezig waren, denk dat de meeste "noobs" zijn overgestapt naar bf2142.

Denk dat ik nu ook wat minder ga heli whoren en meer infrantry only ga spelen, toch wel meer fun :)
Alhoewel de verleiding naar air ownage altijd groot is, vooral als je gunner ook nog steeds in top vorm is... :+ Het blijft gewoon vet als je met ze 2en de game wint
ik speel alleen maar inf only :)
met voertuigen heb je altijd mensen (zoals thrillseeka :P) die gaan lamen met vliegtuigen waar je gewoon niets tegen kan doen :( of campende tanks >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
ik probeer de laatste tijd wat meer Armor tijd te behalen, moet nog 10 uur Armor voor mijn 3 sterren generaal rangetje ^^
en zo'n groot fan van Armor ben ik nu ook weer niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Tijgertje84 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 11:54:
[...]

met voertuigen heb je altijd mensen (zoals thrillseeka :P) die gaan lamen met vliegtuigen waar je gewoon niets tegen kan doen :( of campende tanks >.<
Als er bepaalde voertuigen whores aanwezig zijn kan het idd niet meer leuk zijn voor de grond spellers, maar aan de andere kant blijft het wel vet natuurlijk al die voertuigen erin, total warfare :)

@Thrills33ka
Ik vindt het op ze tijd wel altijd heerlijk in een tankje, beetje sneaky spelen. Niet ramboen maar ook weer niet campen en gewoon support proberen te geven. Met ze 2en is altijd helemaal leuk als je buddy als engi achter je aan holt :)

[ Voor 19% gewijzigd door evilpin0 op 24-04-2007 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Tijgertje84 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 11:54:
[...]

ik hou ook van inf...maar inf only gamemode zuigt best wel...op bepaalde servers
alleen maar claymore en nade spammers...+ het slagveld verplaatst zich vaak nauwelijks...
die 2 tanks meer of minder in een grote map zijn wel een stuk strategischer...hoewel het is altijd irritant als noobs zitten te rapen met tank ofzo...
tja als ik eenmaal een tank heb, dan maak ik er natuurlijk wel gebruik van...ik ga dan wel mensen afknallen natuurlijk :P bij karkand steegjes campen enzo je kent het wel :+

[ Voor 12% gewijzigd door SuX DeLuXe op 24-04-2007 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
evilpin0 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 11:57:
[...]

Als er bepaalde voertuigen whores aanwezig zijn kan het idd niet meer leuk zijn voor de grond spellers, maar aan de andere kant blijft het wel vet natuurlijk al die voertuigen erin, total warfare :)

@Thrills33ka
Ik vindt het op ze tijd wel altijd heerlijk in een tankje, beetje sneaky spelen. Niet ramboen maar ook weer niet campen en gewoon support proberen te geven. Met ze 2en is altijd helemaal leuk als je buddy als engi achter je aan holt :)
Ja maar vaak (bijvoorbeeld bij Karkand) krijg je niet eens de kans om de tank te pakken dusja dan zit ik er ook niet mee...
maar nu ik nog 10 uur tank moet voor me rang probeer ik toch wat vaker te forceren maar ze geven niet graag af :+ soms echt ruzie maken om dat ding eens een keer te krijgen met al die hoeren ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196508

Thrills33ka schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 11:32:
*droomt verder*

[...]

Je hebt nu al bijna 2 gig aan ram nodig om op hoge settings te spelen. Enig idee hoeveel RAM je nodig hebt om op mappen te spellen die 10 keer zo groot zijn?? Om dan over de rest van je setup maar niet te spreken.

Springende vijanden zijn best te raken hoor, maar uiteraard lastiger omdat ze bewegen. Zelf doe ik het en wordt ook regelmatig neergeschoten.

Als je veel last hebt van kogels die niet raken dan zou je eens je Latency moeten aanpassen aan je ping op die server, dat wil ook nog wel eens helpen. Zelf heb ik het idee dat als ik op servers speel waar mijn ping hoger is dan 100ms ik last krijg van kogels die missen. Hoe je lager je ping hoe beter denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Is een algemeen bekende bug dat als je iemand van rechts naar links (of omgekeerd) ziet sprinten je hem gewoon haast niet kan raken, iig niet als je op zijn player model mikt.

Ik heb 10-20 ping, laag genoeg :)

[ Voor 9% gewijzigd door evilpin0 op 24-04-2007 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
Anoniem: 196508 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 12:05:
Hoe je lager je ping hoe beter denk ik.
Duh dat is de reactiesnelheid van de server naar jou toe en andersom.
Je ping is in miliseconden
Dus als je 100 ping hebt duurt het 1 seconde als je schiet voordat de impact er is.
Best wel irri jah :) Alles onder de 60 is goed speelbaar imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Tijgertje84 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 12:15:
[...]

Duh dat is de reactiesnelheid van de server naar jou toe en andersom.
Je ping is in miliseconden
Dus als je 100 ping hebt duurt het 1 seconde als je schiet voordat de impact er is.
Best wel irri jah :) Alles onder de 60 is goed speelbaar imo
je bedoelt 0,1 sec. 1 sec = 1000 ping :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:10

JohnD

Bernd

[...]

Je hebt nu al bijna 2 gig aan ram nodig om op hoge settings te spelen. Enig idee hoeveel RAM je nodig hebt om op mappen te spellen die 10 keer zo groot zijn?? Om dan over de rest van je setup maar niet te spreken.

Springende vijanden zijn best te raken hoor, maar uiteraard lastiger omdat ze bewegen. Zelf doe ik het en wordt ook regelmatig neergeschoten.

Als je veel last hebt van kogels die niet raken dan zou je eens je Latency moeten aanpassen aan je ping op die server, dat wil ook nog wel eens helpen. Zelf heb ik het idee dat als ik op servers speel waar mijn ping hoger is dan 100ms ik last krijg van kogels die missen. Hoe je lager je ping hoe beter denk ik.
Ik las dit in het Quake wars topic. Niet hetzelfde spel maar dat maakt niet uit. Uiteindelijk zal elke gamedevelopper wel met zoiets gaan werken:
A normal Megatexture starts at about 6 GB Source Image. Its 32 000 squarepixels large and that includes various properties. We compress that to a file which is about 300 - 400 MB per Map. This will use abour 30-40 MB of Memory in the game itself. Thats a brilliant system beacause we are starting at 6 GB and at the end it just uses about 40 MB of RAM on your computer.
en zelf je latency aanpassen? je pr0n dl's stopzetten bedoel je? :+

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
[...]

ik heb BF2 onder Vista gespeeld, en met 2 gig kom je er niet eens meer ^_^
zonder dat ik overdrijf ofzo....de laadtijden waren stukken langer, en bij binnenkomst in de server krijg je eerst een seconde of 20 dik gestotter voordat alles vloeiend is...
daarom heb ik gister 2 gb erbij besteld :+
dat wordt dus 4 gig whaha...je zult dat wel erg overdreven vinden....maarja de prijzen van ddr2 zijn NU vrij laag...80 euro voor 2gb...daarom koop ik het nu maar...
en mijn ping is vaak de laagste in de server, 10 ms ofzo of 20...maar dan nog schokt het soms...maarja dat is meer de BF2 engine die half gaar is...vooral als ik wat ga ALT+Tabben en dan daarna weer ga BF2 heb ik steeds een soort schokje om de 10/20 seconden...
@ tijgertje hoe loopt BF2 eigelijk met zo'n 8800 GTS? jij zult wel serieus 150 fps moeten hebben ofniet? (ja ik verveel mij op stage)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
Thrills33ka schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 13:10:
@ tijgertje hoe loopt BF2 eigelijk met zo'n 8800 GTS? jij zult wel serieus 150 fps moeten hebben ofniet? (ja ik verveel mij op stage)
weet ik het :P
online niet want onlien zijn alle fps gelockt tot bepaald niveau weet alleen niet welke.
welke command kan ik gebruiken daarvoor om te checken?
btw geen problemen met 2 gh en gewoon XP want vista zuigt gewoon hard (mij niet gezien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196508

SunStorms_sletje schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 12:19:
[...]

Ik las dit in het Quake wars topic. Niet hetzelfde spel maar dat maakt niet uit. Uiteindelijk zal elke gamedevelopper wel met zoiets gaan werken:

[...]

en zelf je latency aanpassen? je pr0n dl's stopzetten bedoel je? :+
Haha dat sowieso! In je usersettings kan je dat aanpassen. Standaard staat hij op 100ms en veranderd niet dynamisch. Het idee is dat als je op een server speelt met een ping van 20ms je dit ook aanpast.
0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:19

TheVMaster

Moderator WOS
[...]

zonder dat ik overdrijf ofzo....de laadtijden waren stukken langer, en bij binnenkomst in de server krijg je eerst een seconde of 20 dik gestotter voordat alles vloeiend is...
dat wordt dus 4 gig whaha...je zult dat wel erg overdreven vinden....maarja de prijzen van ddr2 zijn NU vrij laag...80 euro voor 2gb...daarom koop ik het nu maar...
en mijn ping is vaak de laagste in de server, 10 ms ofzo of 20...maar dan nog schokt het soms...maarja dat is meer de BF2 engine die half gaar is...vooral als ik wat ga ALT+Tabben en dan daarna weer ga BF2 heb ik steeds een soort schokje om de 10/20 seconden...
Hmm..'k heb dus een nieuwe pc besteld (zie signature) en hoop dat ik dan onder Vista eindelijk m'n BF2 weer eens kan spelen :+ Hoe performed BF2 op een Core 2 Duo 6600 met 4Gb RAm en een 8800 GTS (320 Mb)?? :) Dat moet vast wel lopen.... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
TheVMaster schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 13:21:
[...]

Hmm..'k heb dus een nieuwe pc besteld (zie signature) en hoop dat ik dan onder Vista eindelijk m'n BF2 weer eens kan spelen :+ Hoe performed BF2 op een Core 2 Duo 6600 met 4Gb RAm en een 8800 GTS (320 Mb)?? :) Dat moet vast wel lopen.... O-)
ik heb 2 gb maar de rest hetzelfde, zonder lock ongeveer max. 300 FPS
[...]

Dit had ik ook, na het updaten van pb was het over.

[ Voor 54% gewijzigd door maxoss op 24-04-2007 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:10

JohnD

Bernd

Anoniem: 196508 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 13:19:
[...]

Haha dat sowieso! In je usersettings kan je dat aanpassen. Standaard staat hij op 100ms en veranderd niet dynamisch. Het idee is dat als je op een server speelt met een ping van 20ms je dit ook aanpast.
0
dit kan je niet instellen op een ranked server. Ik heb net nog even in bf2cc gekeken.

ik heb dit ook nog nooit iets hoeven veranderen in mijn settings.

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
maxoss schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 13:30:
[...]

ik heb 2 gb maar de rest hetzelfde, zonder lock ongeveer max. 300 FPS
eh.....enneh...Windows XP of Vista. Ik ga Vista draaien ´t liefst nog 64bit zelfs :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Tijgertje84 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 13:16:
[...]

online niet want onlien zijn alle fps gelockt tot bepaald niveau weet alleen niet welke.
btw geen problemen met 2 gh en gewoon XP want vista zuigt gewoon hard (mij niet gezien)
als Vista zuigt moet XP wel nog harder zuigen? want ik vind Vista een sterke verbetering t.o.v. XP...oke qua geheugengebruik zuigt het wel ja...maar als je eenmaal 4 gig hebt dan is Vista gewoon perfect...
[...]

mja heb tzelfde geheugen als jij

[ Voor 25% gewijzigd door SuX DeLuXe op 24-04-2007 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
Thrills33ka schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 13:46:
als Vista zuigt moet XP wel nog harder zuigen? want ik vind Vista een sterke verbetering t.o.v. XP...oke qua geheugengebruik zuigt het wel ja...maar als je eenmaal 4 gig hebt dan is Vista gewoon perfect...
ga maar eens andere spellen spelen als alleen BF2 dan kom je er wel achter ;)
en zeker kwa drivers betreft lopen die enorm achter de feiten aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Tijgertje84 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 13:54:
[...]

ga maar eens andere spellen spelen als alleen BF2 dan kom je er wel achter ;)
en zeker kwa drivers betreft loopt vista enorm achter de feiten aan
Eh....achter de feiten aan? Volgens mij hobbelen de drivers gewoon achter Vista aan. Het is toch zeker niet de schuld van Microsoft (maar goed da's een andere discussie). 'k zie op de website van NVidia dat er voor de 8800 GTS (da's otch een DirectX10 kaart, speciaal voor Vista) nog niet eens drivers zijn voor Vista (jaja...BETA drivers :? Dat kan toch niet..?)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
TheVMaster schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 13:57:
[...]

Eh....achter de feiten aan? Volgens mij hobbelen de drivers gewoon achter Vista aan. Het is toch zeker niet de schuld van Microsoft (maar goed da's een andere discussie). 'k zie op de website van NVidia dat er voor de 8800 GTS (da's otch een DirectX10 kaart, speciaal voor Vista) nog niet eens drivers zijn voor Vista (jaja...BETA drivers :? Dat kan toch niet..?)..
jah dat bedoel ik dat drivers van vidkaarten zwaar achter de feiten aan lopen :)
en jah alles is beta wat extra zuigt :)
ik ga pas over zodra SP1 voor vista uit zal komen ergens eind dit jaar.
Zit daarnaast nog vol met kinderziektes. Zoals het vroeger ook was met XP. Wacht een jaar en je kan veilig de overstap maken zonder gezeik aan de hemel met dit werkt en dat werkt niet.
Tegen die tijd zullen de drivers ook pas volwassen zijn :)

[ Voor 20% gewijzigd door Tijgertje84 op 24-04-2007 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
TheVMaster schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 13:45:
[...]

eh.....enneh...Windows XP of Vista. Ik ga Vista draaien ´t liefst nog 64bit zelfs :+
vista 64 bit en ik heb nergens geen problemen mee.

[ Voor 7% gewijzigd door maxoss op 24-04-2007 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120284

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Laatst online: 05-05 21:45

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

[...]

Weet niet welke proc jij hebt maar met de E6600 met 2 gb 533 geheugen kan ik zovaak alt-tabben als ik wil, maar blijft vloeiend lopen. Heb wel een 8800gtx tot mijn beschikking, maar dat zou voor het laden/alt tabben niet uit mogen maken. Draai bdw onder xp pro.

Mijn oude 3400+ trok het echter niet om te gaan alt-tabben, maar had ook 2 gb intern. Dus denk eerder dat het proc gerelateerd is dan geheugen (onder xp dan)

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Spel is uit 2005, wie heeft er nou in godsnaam nog performence problemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Seesar schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 14:18:
[...]

Weet niet welke proc jij hebt maar met de E6600 met 2 gb 533 geheugen kan ik zovaak alt-tabben als ik wil, maar blijft vloeiend lopen. Heb wel een 8800gtx tot mijn beschikking, maar dat zou voor het laden/alt tabben niet uit mogen maken. Draai bdw onder xp pro.

Mijn oude 3400+ trok het echter niet om te gaan alt-tabben, maar had ook 2 gb intern. Dus denk eerder dat het proc gerelateerd is dan geheugen (onder xp dan)
bij mij lijkt het iig niet echt een hardwarematig probleem te zijn... (E6400/2gb/xfx6800gs)
bij mijn vorige PC had ik het ook al, meestal als ik BF2 een halve dag aan heb staan ofzo...en ik keer dan weer terug om te spelen, dan heb ik steeds een klein schokje om de zoveel seconden/minuten....heel klein maar, maar ik merk t wel
evilpin0 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 14:23:
de enige reden dat mijn PC het nog enigszins trekt is vanwege me geheugen+processor...
6800 is nou ook weer niet ruim voor BF2 voluit

[ Voor 15% gewijzigd door SuX DeLuXe op 24-04-2007 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
evilpin0 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 14:23:
niet iedereen heeft geld voor nieuwe config ;)
ik speelde vorige maand nog op een ouwe bak waar ik bf nog maar net kon spelen emt alles op low of uit :)
weet zeker dat er nog steeds een heleboel mensen op ouwe meuk draaien en gewoon geld er niet voor over hebben om nieuwe te kopen of wachten totdat het echt nodig is zoals ik afgelopen maand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Tijgertje84 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 14:27:
[...]

niet iedereen heeft geld voor nieuwe config ;)
ik speelde vorige maand nog op een ouwe bak waar ik bf nog maar net kon spelen emt alles op low of uit :)
weet zeker dat er nog steeds een heleboel mensen op ouwe meuk draaien en gewoon geld er niet voor over hebben om nieuwe te kopen of wachten totdat het echt nodig is zoals ik afgelopen maand :)
Ach..tot aankomend weekend speel ik BF2 ook op mijn AMD XP 2600+ met 1Gb memory en een ATI Radeon 9700 Pro :+ dussuh....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-03-2024
Binnenkort kan ik mijn voorlopig laatste unlocks kiezen. Voorlopig, want zo snel speel ik mijn punten niet bij elkaar. Dus vraag ik hierbij jullie advies. Ik wil sowieso de DAO-12 (anti tank) hebben. Andere die ik nog niet heb zijn:
  • F2000 (assault)
  • Jackhammer MK3A1 (engineer)
  • MP-7 (engineer - deze kan ik niet kiezen tenzij ik de Jackhammer zo kiezen ipv de DAO-12, dus is geen optie eigenlijk)
  • SCAR-L (special ops)
  • P-90 (anti tank)
Ik zit te denken aan de Jackhammer, omdat ik voor engineer nog geen unlocks heb, en ik zo af en toe ook wel eens engineer "ben". Assault doe ik ook wel eens, maar ik ben met de G3 niet zo succesvol vooralsnog. Dus de F2000 is ook nog een optie.

Wat adviseren jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
tja...de beste guns heb je allang in principe dus maakt niet meer zo veel uit....
voor engineer ga ik meestal toch meteen in een tank of iets dergelijks...en die engineer guns zijn allemaal wel close range effectief dus op verre afstand vrij onbruikbaar...
F2000 is wel een redelijk goeie (noobvriendelijke) gun..

[ Voor 10% gewijzigd door SuX DeLuXe op 24-04-2007 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
Zoufiax schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 16:26:
Binnenkort kan ik mijn voorlopig laatste unlocks kiezen. Voorlopig, want zo snel speel ik mijn punten niet bij elkaar. Dus vraag ik hierbij jullie advies. Ik wil sowieso de DAO-12 (anti tank) hebben. Andere die ik nog niet heb zijn:
  • F2000 (assault)
  • Jackhammer MK3A1 (engineer)
  • MP-7 (engineer - deze kan ik niet kiezen tenzij ik de Jackhammer zo kiezen ipv de DAO-12, dus is geen optie eigenlijk)
  • SCAR-L (special ops)
  • P-90 (anti tank)
Ik zit te denken aan de Jackhammer, omdat ik voor engineer nog geen unlocks heb, en ik zo af en toe ook wel eens engineer "ben". Assault doe ik ook wel eens, maar ik ben met de G3 niet zo succesvol vooralsnog. Dus de F2000 is ook nog een optie.

Wat adviseren jullie?
F2000 -> geen slechte keuze als je van de klasse assault houdt... kan je iemand snel mee neer halen als het moet, maar mijn persoonlijke voorkeur ligt bij de G3 (ondanks dat ie maar een zeer beperkte capaciteit van 20 kogels per magazijn heeft)

Scar-L: leuk speeltje :) , goeie accuracy, kan iemand snel neerhalen als het moet. Enige minpuntje: geen ''zwaar'' geluid, meer het geluid van een lichte machinegun. Als je het geluid van de G3 gewend bent vind je de Scar-L maar een mietig geweertje ;)

P90: je hebt het over de DAO-12; daarmee scoor je alleen goed in kleine steegjes enzo en dichtbij, wil je als anti-tanker in een groot open veld (bijvoorbeeld de China-mappen) ook wat raak kunnen schieten dan is de P90 geen slechte keuze omdat je daarmee ook iets op wat grotere afstand neer kan halen (met een shotgun bereik je dan niets).

de keuze is aan jou; welke klasse speel je het liefst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
[...]

Ja ik ben het helemaal met je eens; je zult bij Vista x64 toch in ieder geval 2,5 gb. RAM moeten hebben, met 3 gb. RAM zit je ruim genoeg. Waarom: onder Windows XP heb je 0,5 gb. RAM in gebruik voor Windows zelf en 1,5 gb. in gebruik voor BF2, onder Vistax64 is je geheugengebruik 1 gb. (voor enkel Windows) en als daar BF2 bovenop komt met 1,5 gb. dan zit je al op 2,5 gb. RAM in gebruik.

Ik heb op dit moment 4x512, maar dat wordt over een tijdje dus 2x512 en 2x1024 in dual channel :)

Alleen hoop ik dus wel dat er een keer een patch voor BF2 onder Vista komt, gezien er toch nog aardig wat crashes to desktop en andere fouten in zitten (wat niet erg fijn is voor gamen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160435

Tijgertje84 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 13:16:
[...]

fps is gelockt op 99. Je kan hem unlocken met "game.lockfps 999" (zonder de " tekens natuurlijk. ;) ) in de console te typen.

Net zoals Maxoss heb ik een fps van max zo'n 300 met een E6600 en een 8800GTX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Anoniem: 160435 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 19:24:
[...]

fps is gelockt op 99. Je kan hem unlocken met "game.lockfps 999" (zonder de " tekens natuurlijk. ;) ) in de console te typen.

Net zoals Maxoss heb ik een fps van max zo'n 300 met een E6600 en een 8800GTX.
Maargoed; ga je echt het verschil merken tussen 99 en 300 fps :P? (is dus alleen voor de cijfers ;))

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160435

MensionXL schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 19:44:
[...]

Maargoed; ga je echt het verschil merken tussen 99 en 300 fps :P? (is dus alleen voor de cijfers ;))
Uh nee. (Idd, alleen voor de cijfers. Of je het nou ziet of niet, je hebt die performance toch wel.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Jorn1986 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 19:15:
[...]

Ja ik ben het helemaal met je eens; je zult bij Vista x64 toch in ieder geval 2,5 gb. RAM moeten hebben, met 3 gb. RAM zit je ruim genoeg. Waarom: onder Windows XP heb je 0,5 gb. RAM in gebruik voor Windows zelf en 1,5 gb. in gebruik voor BF2, onder Vistax64 is je geheugengebruik 1 gb. (voor enkel Windows) en als daar BF2 bovenop komt met 1,5 gb. dan zit je al op 2,5 gb. RAM in gebruik.

Ik heb op dit moment 4x512, maar dat wordt over een tijdje dus 2x512 en 2x1024 in dual channel :)

Alleen hoop ik dus wel dat er een keer een patch voor BF2 onder Vista komt, gezien er toch nog aardig wat crashes to desktop en andere fouten in zitten (wat niet erg fijn is voor gamen).
Ik heb nu ook 4gig in m'n pc gestoken, met de lage prijzen kon ik dat niet laten. Ik draai xp pro 64bit. Een deel van mijn geheugen heb ik als cache ingesteld voor bf2. Naarmate ik meer speel laad het spel steeds sneller. Een of ander algoritme bepaald wat er van te voren geladen moet worden ofzo :P In ieder geval kan ik je het aanraden om ook zoiets te proberen. Je kan altijd kiezen welk voertuig je hebben wilt, zelfs van de vijand. Dat laden gaat dan bizar snel :9

btw, wie gaat het nieuwe topic maken :+ wordt weer tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Ter info, voor BF2142 is vandaag een nieuwe patch uitgekomen, zie: DaMorpheus in "[PC] Battlefield 2142 - Deel 3"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Omdat ik zo'n lieve jongen ben:

[PC] Battlefield 2 - Deel 43 ;)

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op: