R-O-Y schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 11:26:
Alsof het iemand boeit dat z'n account gereset wordt! Het is een spelletje! Niet iemands leven.
Waar ze het voor doen. Om EA slimmer af te zijn. Dat is het hele punt. Waarom zijn er mensen die fanatiek Windows kraken? Voor de fun. Daarom zijn er ook mensen die het statssysteem proberen te kraken. Als iemand opeens 200.000 punten heeft dan heeft niemand daar last van. Of spelen mensen toch stiekum zoveel voor hun puntjes dat ze het niet kunnen hebben

Deze mensen kunnen alles halen dat ze willen. Skill genoeg. Het gaat ze om het feit dat ze EA slimmer af willen zijn. Omdat ze juist tegen dat stats gedoe zijn.
Teveel mensen spelen voor hun punten volgens mij. Als jij het wel erg vindt om gereset te worden moet je niet denken dat iedereen zo is

uhm ik vind de rankings van BF2 anders erg leuk, het is een drive om te spelen...
wel vind ik dat er teveel stats geregistreerd worden zodat het echt lame wordt...beter zou het alleen op punten gaan bijvoorbeeld
maar ik vind de stats opzich best leuk om af en toe eens te kijken, hoeveel je gespeeld hebt en welke mappen enz.
als je geen stats wilt, er zijn genoeg spellen die dat niet hebben...dan ga je dat toch spelen
BF2 is niet voor niks een van de meest gespeelde spellen ter wereld nu (#4 ofzo)
en dat gehack...ik denk dat het terecht is dat die Lord of Weed eraf gegooid is, want die account werd door meerdere mensen gebruikt ofzo...en dat is dus een vorm van cheaten
en ik snap niet wat er leuk aan is om aan te tonen dat je het EA stats systeem kunt bedonderen door 1 miljoen punten te halen met 1 kill...resetten die hap, bannen zelfs...niks grappigs aan.
speel op een eerlijke manier, en als je stats kut vind speel je toch iets anders...
ik zou het in principe wel erg vinden om gereset te worden, omdat ik het gewoon leuk vind om te zien hoeveel ik gespeeld heb op bepaalde mappen enz.. en natuurlijk niet te vergeten voor de unlocks en de rankings...ik vind die rankings wel iets hebben, persoonlijker dan bijvoorbeeld bij CS ofzo waar gewoon iedereen constant onder andere namen enz kan rondwandelen
en oja het is niet zomaar een spelletje, het is een hobby voor veel mensen (zoals mij) en nee ik heb geen leven, BF2 is gewoon een serieus iets waar ik mee bezig ben tis gewoon fun niet zomaar een spelletje voor mij.
gast je gaat in het echt toch ook niet de lamer uithangen? of ga je daar ook ruiten ingooien, tja is een spelletje en tis wel fun eigelijk...omdat ze je daar gewoon pakken als je wat flikt. maar als je het in een virtuele wereld doet moet iedereen het maar slikken? dat is kortzichtig en hypocriet, ga dan op een cheater only server spelen waar iedereen mag haxen en waar je 1 miljoen punten scoort voor 1 kill met een eigen ranking systeem, als je dat zo geweldig vind
[
Voor 53% gewijzigd door
SuX DeLuXe op 20-04-2007 13:21
]