[PC] Battlefield 2 - Deel 42 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 6.929 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
Loona35 schreef op maandag 09 april 2007 @ 20:34:
* Loona35 heeft BF2 collection gekocht

..heb het toen het net gereleased was gespeeld maar had nu weer grote drang om te gaan knallen dus al die uitbreidingen erbij gekocht via MP.
beter download je een paar mods. Ik weet zeker dat je daar veel meer lol aan beleeft dan aan die uitbreidingen. Er zijn een hoop goede mods bijgekomen. Ik heb bf2 ook al geruime tijd niet meer gespeeld en ook ik heb hem sinds de release, maar sinds een aantal nieuwe mods speel ik het weer regelmatig.

Project reality is bijvoorbeeld erg goed (is trouwens al voor langere tijd te downloaden) en Desert conflict, EOD en POE zijn ook niet verkeerd. Vooral in project reality is de teamwork erg goed en dat heb je ook echt nodig om te kunnen winnen

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:34
dikki dik schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 23:39:
[...]

beter download je een paar mods. Ik weet zeker dat je daar veel meer lol aan beleeft dan aan die uitbreidingen. Er zijn een hoop goede mods bijgekomen. Ik heb bf2 ook al geruime tijd niet meer gespeeld en ook ik heb hem sinds de release, maar sinds een aantal nieuwe mods speel ik het weer regelmatig.

Project reality is bijvoorbeeld erg goed (is trouwens al voor langere tijd te downloaden) en Desert conflict, EOD en POE zijn ook niet verkeerd. Vooral in project reality is de teamwork erg goed en dat heb je ook echt nodig om te kunnen winnen
dat ben ik ook van plan, maar ik heb hem 2e hands gekocht via marktplaats. BF2 collection..vandaar die uitbreidingen erbij, want die zou ik normaliter ook niet hoeven.

..uiteraard in vertrouwen dat die verkoper ook werkelijk de accountgegevens mee stuurt en niet gaat rotzooien met de keys die ik erbij koop van hem. (heb er goede ervaringen mee dus ik verwacht dat het ook deze keer wel goed loopt... bespaart een hoop geld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Pixxa schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 15:44:
[...]

Vanvond de update erop, ill keep you posted. Bedankt voor je inzet in ieder geval!

[edit] ik krijg hem niet geupdate.. krijg een error bij het command pv_sv_update
file open/creation error : /home/gameserver/bf2/pb/htm/ls0012.htm
lijkt wel of de rechten niet goed staan maar ik kan er niets over vinden.

ps. uiteraard draai ik dit niet onder het root account.

[edit] hmm server 1 keer draaien als root en dan updaten helpt wel. Weet niet of hij in het vervolg nu automatisch update. Denk het niet maar dat zien we dan wel. Tomino kan je weer even testen?

Als men nog aanbevelingen heeft voor instellingen of dergelijke hoor ik het graag. Ook als aanbevelingen zijn voor addons, kan vast nog een 2de dedicated server er naast draaien!
Afbeeldingslocatie: http://xs514.xs.to/xs514/07153/screen477.jpg.xs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xs514.xs.to/xs514/07153/screen478.jpg.xs.jpg

Nog steeds de oude PB versie dus.

Als hij goed up and running is zou ik hem trouwens een mod laten draaien, bijvoorbeeld Project Reality, Desert Conflict of EOD. Hebben we misschien toch nog een soort GoT server ;)

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-06 22:20
Equalized schreef op woensdag 11 april 2007 @ 10:08:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

Nog steeds de oude PB versie dus.

Als hij goed up and running is zou ik hem trouwens een mod laten draaien, bijvoorbeeld Project Reality, Desert Conflict of EOD. Hebben we misschien toch nog een soort GoT server ;)
Raar? dit is wat mn server zegt :

Punkbuster Server : Punkbuster Server (v1.265 | A1310 C1.110) Enabled
>

Ik vermoed dat die C1.110 versie niet goed is, geen idee wat ik daaraan kan doen. Moet ik maar eens gaan uitzoeken dan.
Ik heb ook nog geen idee hoe ik een mod draai maar ik wil dat best doen hoor, zoiets kan je toch ook naast elkaar draaien? dus een bf2 server en een bf2/mod server? Msshn wel een idee ja, ik weet niet of een GOT server belangstelling heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:03

Stewie!

Keen must die!

PB updaten serverside is simpel:
- pak de pbupdatetool
- OF upload gewoon de nieuwe pb files (twee stuks) op de server, bij het starten pakken die zich uit en heb je de nieuwe PB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
DaMorpheus schreef op woensdag 11 april 2007 @ 13:04:
PB updaten serverside is simpel:
- pak de pbupdatetool
- OF upload gewoon de nieuwe pb files (twee stuks) op de server, bij het starten pakken die zich uit en heb je de nieuwe PB
ik heb pbsetup.run al wel gedraaid ... maar krijg deze melding :

bf2@TEST-VM1:~/bf2/pb/pbrun$ ./pbsetup.run

Gdk-WARNING **: locale not supported by Xlib, locale set to C

Gdk-WARNING **: can not set locale modifiers

Gtk-WARNING **: cannot open display:
bf2@TEST-VM1:~/bf2/pb/pbrun$

[edit] Damn na heel veel gedonder en gekloot. PB dir verwijderd en onder root de zooi weer opnieuw geinstalleerd. Maar voordat ik snapte hoe ik de game path en de soort game wist toe te voegen aan de pbrun config was ik wel 2 uur verder :(
uiteindelijk was dit het :
code:
1
./pbsetup.run -ap bf2 --add-game-path="/home/gameserver/bf2/"

en daarna
code:
1
./pbsetup.run -l

om te checken, daarna
code:
1
./pbsetup.run --i-accept-the-pb-eula -u

om de boel te updaten

En loop nu op de goede versie zo te zien!

[ Voor 58% gewijzigd door Tristan op 11-04-2007 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171349

De mod Vietnam EOD is mij eigenlijk goed bevallen , sfeervolle maps en speelt best lekker , proberen waard .

http://www.fileplanet.com...ction-v0.50---v0.51-Patch

Euh alleen zijn er maar twee server met 0 spelers , maar de singleplayer mag er ook best wezen ook al zijn er maar 4 mappen te proberen .

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 171349 op 11-04-2007 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148409

Voor degene die project reality spelen: Kan je ook op een andere manier dan ingame prr servers vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:26
Anoniem: 148409 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 21:16:
Voor degene die project reality spelen: Kan je ook op een andere manier dan ingame prr servers vinden?
Niet dat ik weet en ik snap ook niet waarom je dat zou willen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170755

Wij zaten vanavond ook te spelen met een glitcher, ff zijn stats nagetrokken, best round score 1200+ en een onmogelijke fragrate. Hoe kunnen we die reporten bij EA? Doen ze daar uberhaupt wat mee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-03-2024
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120284

Ja, gewoon via www.game-monitor.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
BFROE.com
Doen ze daar uberhaupt wat mee??
Nee.

Beetje flauw, maar de kans dat als je daar iemand aangeeft er ook daadwerkelijk iets gebeurd is nihil.

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-05 19:07

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Anoniem: 171349 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 21:09:
De mod Vietnam EOD is mij eigenlijk goed bevallen , sfeervolle maps en speelt best lekker , proberen waard .

http://www.fileplanet.com...ction-v0.50---v0.51-Patch

Euh alleen zijn er maar twee server met 0 spelers , maar de singleplayer mag er ook best wezen ook al zijn er maar 4 mappen te proberen .
Maar is er nou een patch uit of niet? Via d homepage van de MOD makers vind ik niks iig.

Verder zijn er wel wat glitches qua nametags en lag denk ik. Blauwe teamnaam toch de vijand zijn en punten scoren terwijl het spel teamkills aangeeft.

hoop maps iig. De kit Pointman bevalt ook wel :P

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:04
Equalized schreef op donderdag 12 april 2007 @ 09:50:
[...]

BFROE.com

[...]

Nee.

Beetje flauw, maar de kans dat als je daar iemand aangeeft er ook daadwerkelijk iets gebeurd is nihil.
of op het forum van EA, daar zijn een hoop mensen die screenshots plaatsen van mensen die cheaten. Misschien helpt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Helpt iig beter dan bfroe, dat is een kinderclub die er geld uit probeert te halen, het enige dat ze doen is alles wat binnenkomt forwarden naar een EA mailadres.
De persoon die bfroe had opgezet is er inmiddels weer weg en heeft nu zijn nieuwe bfroe kloon opgezet omdat de oude te commercieel was oftewel niets deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sap
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-02 13:24

Sap

There is not enough space so..

Indy91 schreef op maandag 09 april 2007 @ 23:39:
[...]

Een NL PR server: Liberty One Public PROS
Verder zijn de Thors Brigade (Duits, 2 servers) en .:IGI:. (UK, 2 servers) goede servers.
Tactical Gamer is een hele goede server, de ping lijkt hoog maar ik heb nog nooit een hogere ping van 30 gehad en meestal zit ik rond de 20.

Er zijn een aantal strikte regels, maar als je teamwork zoek dan vind je hier vast wel een squad die je bevalt.

MSI-KT600-delta** Rx850xt core@555 mem@621** xp2800+@2466MHz[watercooled-innovatek]** 2x512 MDT pc3200[@425MHz]** 400WattZalman** Industrial-Radiator+Eheim1048+12mm tubes**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, opzoeken via sites dat kan ja. Maar dan moet ik het ip noteren en daarna in het spel invoeren. Of is er een mogelijkheid om via die sites op een link te klikken die het spel met die server opstart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-02 00:26

R-O-Y

Ik maak mijn zinnen nooit

Je kan het ip ook gewoon copy/pasten. Dat werkt ook goed ;)

Youtube Download ubersnel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-05 12:45
http://bf2tracker.com/bf2_downloaddb.php?file=4 ;)
Op Game-monitor.com hadden ze geloof ik wel links daarvoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
wie weet wat het dataverkeer is wat bf2 genereert. kb/s en / maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Pixxa schreef op donderdag 12 april 2007 @ 19:29:
wie weet wat het dataverkeer is wat bf2 genereert. kb/s en / maand?
5 tot 10 mbit/seconde voor 32 cq 64 spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Is dat verkeer dat jij moet uploaden? Dat is dan aardig wat :P
Anoniem: 170755 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 23:01:
Wij zaten vanavond ook te spelen met een glitcher, ff zijn stats nagetrokken, best round score 1200+ en een onmogelijke fragrate. Hoe kunnen we die reporten bij EA? Doen ze daar uberhaupt wat mee??
Je kan hem reporten. Wat heb je er zelf aan? Helemaal niks. Lekker laten zitten dus. Je bereikt er toch niks mee.

[ Voor 77% gewijzigd door R-O-Y op 13-04-2007 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Dat moet je aannemen van iemand dat cheaten rechtvaardigt. :X

Dit is wat je moet doen;
If you have a problem with a suspected Stat Padder/Game Exploit or an over Zealous Admin then please go here, submit a support ticket with your issues and supporting evidence of a ROE breach. If the issue is with the Admin/clan, it may be best to contact them first via their forums to try and resolve the issue, as often it is just a mis-understanding or a rash decision.
However, If you have a problem with a suspected cheater/hacker or hack website then please email research@evenbalance.com with full information on the issue.
dus screenshots en of een filmpje plus de nodige info mailen.

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zegt natuurlijk nog niets. Beetje chat editten op een screenshots is niet zo moeilijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

R-O-Y schreef op donderdag 12 april 2007 @ 23:55:
Is dat verkeer dat jij moet uploaden? Dat is dan aardig wat :P
We doen dan ook bijna 100 terabyte dataverkeer per maand op de 3 lokaties. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
DaMorpheus schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:28:
[...]

Hoeveel servers draai je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

326 BF2 ranked zo te zien:

http://www.i3d.nl/gameservers.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
had niet door dat hij bij i3d werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

DaMorpheus schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:28:
[...]

Lol, dat is echt veel. Thuis een servertje hosten voor aan aantal man heb je dus een aardig lijntje met goede upload voor nodig :P Dat is wel jammer. Het meeste wat ik thuis gedraaid heb is voor 8 mensen. 32 of meer gaat denk ik niet lukken :(
Xadeon schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 01:04:
Dat moet je aannemen van iemand dat cheaten rechtvaardigt. :X

Dit is wat je moet doen;

[...]

dus screenshots en of een filmpje plus de nodige info mailen.
Boeiend ik heb het zelf een keer getest. Ik glitchen en m'n broertje screens + fraps maken. Naar EA sturen en ze doen er niks mee :z Je kan dus wel stellen dat het nutteloos is dat reporten. Je wordt alleen gereset als EA daar zin in heeft. Als je account opvalt met bizar hoge BR scores ed. Maar reports helpen daar toch niet bij ;) Verder ook alleen als je een hele hoge rang hebt.

Het is misschien moeilijk om je dit voor te stellen. Maar sommige mensen cheaten/glitchen/spelen niet voor de punten. Die spelen omdat ze het leuk vinden. Het interesseert ze vaak ook niks als ze gereset worden. Het is maar een spelletje :? Het is niet alsof je levenswerk verpest wordt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04-2023

Energy99

NRG <3

R-O-Y schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 12:28:
Het is misschien moeilijk om je dit voor te stellen. Maar sommige mensen cheaten/glitchen/spelen niet voor de punten. Die spelen omdat ze het leuk vinden. Het interesseert ze vaak ook niks als ze gereset worden. Het is maar een spelletje :? Het is niet alsof je levenswerk verpest wordt. ;)
Ik denk dat er toch heel wat mensen rondlopen met een hoge rank die tevens cheaten en dat is echt te triest voor woorden. Ik denk dat ze het toch aardig jammer zullen vinden als ze eenmaal worden gepakt met cheaten terwijl ze een 'General' titel hebben.
Maar idd ik speel BF2 ook alleen voor de lol en alleen als ik er echt tijd/ zin in heb, maar ik denk dat ik best pissig zou zijn als EA m'n 3 sterren af zou pakken. Gelukkig doe ik niet aan cheaten O-)

ps. Tegenwoordig speel ik zowat alleen de Project Reality mod. Ik heb alle mogelijke mods gespeeld voor BF2 en ik moet zeggen dat Project Reality toch met afstand de beste BF2 mod is. Bij PR gaat het namelijk ECHT om teamplay en alles is 10X realistischer dan in BF2 _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door Energy99 op 13-04-2007 12:43 ]

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Tuurlijk zitten ze ertussen. Bij die mensen vind ik het ook wel grappig als ze gereset worden. Die denken dat rang een soort van status is. Gewoon afpakken die handel :+ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

[...]

Lol, dat is echt veel. Thuis een servertje hosten voor aan aantal man heb je dus een aardig lijntje met goede upload voor nodig :P Dat is wel jammer. Het meeste wat ik thuis gedraaid heb is voor 8 mensen. 32 of meer gaat denk ik niet lukken :(

[...]

Boeiend ik heb het zelf een keer getest. Ik glitchen en m'n broertje screens + fraps maken. Naar EA sturen en ze doen er niks mee :z Je kan dus wel stellen dat het nutteloos is dat reporten. Je wordt alleen gereset als EA daar zin in heeft. Als je account opvalt met bizar hoge BR scores ed. Maar reports helpen daar toch niet bij ;) Verder ook alleen als je een hele hoge rang hebt.
Naar EA opsturen?! Je stuurt je reports niet naar EA, maar naar EvenBalance. Zij monitoren de cheaters. Logisch dat EA er dan niks mee doet. Heb dus sterk mn twijfels betreft je verhaal.
Spelen niet voor de punten, joh? Speel zelf ook niet voor de punten, maar puur voor de fun. Maar iemand dat aan het glitchen/cheaten is kan dat behoorlijk verpesten. En niet alleen voor mij maar dus ook voor de anderen. Als je daar geen begrip voor hebt of toont, dan ben je in mijn ogen ronduit Asociaal. Want 99% van de players betalen niet 50 euro om vervolgens benadeeld te worden door idioten die denken dat cheaten/glitchen moet kunnen. Of kan jij je dat niet voorstellen? 8)7

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
[...]
Glasvezel doet wonderen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Glasvezel thuis, dat is best hip :9

@Xadeon, als er cheaters op zitten kan je slim of dom spelen. ALs er bvb een glitcher in de muur bij markt zit op karkand. Wat doe je dan. Net als 99% van de spelers maar blijven terugkeren en schelden of gewoon wegblijven zodat hij niks te killen heeft. Je kan het zo leuk en makkelijk maken als je zelf wilt ;)

Verder weet ik ook wel dat je het naar evenbalance en bf2roe kan sturen. Al die maffioso doen er toch niks mee. Ik vind het eigenlijk zielig als je er tijd in gaat stoppen om iemand te laten resetten :? Ga wat leuks doen met je middag of avond. ;)

http://www.google.nl/sear...&btnG=Google+zoeken&meta=

simpele zoek opdracht geeft bf2roe bovenaan, als je niet van het bestaan afweet heb je niet gezocht. Simpel toch :) Evenbalance detecteert de hacks al niet. Wat moeten ze dan met de report doen ? :+ ;)

[ Voor 45% gewijzigd door R-O-Y op 13-04-2007 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTeek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:10

TheTeek

TheTeek

Xadeon schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 14:25:
[...]

Naar EA opsturen?! Je stuurt je reports niet naar EA, maar naar EvenBalance. Zij monitoren de cheaters. Logisch dat EA er dan niks mee doet. Heb dus sterk mn twijfels betreft je verhaal.

[...]

Spelen niet voor de punten, joh? Speel zelf ook niet voor de punten, maar puur voor de fun. Maar iemand dat aan het glitchen/cheaten is kan dat behoorlijk verpesten. En niet alleen voor mij maar dus ook voor de anderen. Als je daar geen begrip voor hebt of toont, dan ben je in mijn ogen ronduit Asociaal. Want 99% van de players betalen niet 50 euro om vervolgens benadeeld te worden door idioten die denken dat cheaten/glitchen moet kunnen. Of kan jij je dat niet voorstellen? 8)7
Ik ben het met je eerste verhaal niet eens, EA is en blijfd eindverantwoordelijk, hun naam prijkt op ieder logo dat in het spel zo'n beetje voorkomt.
Als ik een klacht heb kom je bij EA niet ver, ze sluiten gewoon je topic als je teveel negetief uitlaat over een patch waarin voor de zoveelste keer bugs niet worden opgelost. de tijd van 1942 toen ze nog wel luisterden, die is en komt niet meer...

met je tweede verhaal ben ik zeker wel eens, het is gewoon irritant als je lekker je spelletje speeld en je wordt voor de zoveelste keer afgeknald door wie mag weten wat... en daarbij de vele bugs die waarschijnlijk nooit meer worden opgelost... |:(

No one knows what TheTeek is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

R-O-Y schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 14:53:
Glasvezel thuis, dat is best hip :9

@Xadeon, als er cheaters op zitten kan je slim of dom spelen. ALs er bvb een glitcher in de muur bij markt zit op karkand. Wat doe je dan. Net als 99% van de spelers maar blijven terugkeren en schelden of gewoon wegblijven zodat hij niks te killen heeft. Je kan het zo leuk en makkelijk maken als je zelf wilt ;)
Oja, sure en je dan maar weg laten jagen? Gek he, dat de meesten gaan klagen? Het is geen kwestie van dom of slim spelen.
Verder weet ik ook wel dat je het naar evenbalance en bf2roe kan sturen. Al die maffioso doen er toch niks mee. Ik vind het eigenlijk zielig als je er tijd in gaat stoppen om iemand te laten resetten :? Ga wat leuks doen met je middag of avond. ;)
Jeezzz, dat vind je wel zielig?! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pixxa schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 12:12:
[...]

had niet door dat hij bij i3d werkt ;)
Hij is i3d ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Xadeon er zitten echt mensen bij die rustig een keer of 15 terug blijven komen. Dan ben je gewoon dom bezig en maak je het alleen leuk voor iemand die een glitch gebruikt. Zodra er niemand meer verschijnt heeft hij ook niks meer te doen. Denk je dan dat hij in de server blijft zitten?

Als je er wel naartoe blijft gaan vermaakt hij zich wel. Jij zult je niet zo vermaken denk ik. Omdat je redelijk machteloos staat omdat diegene niet dood kan. Je kan zeggen wat je wilt maar het blijft toch een kwestie van slim of niet slim (dom) spelen. Verder hoeft het allemaal niet zo aanvallend. Het is een discussie topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Het heeft echt geen drol met slim of dom spelen te maken. We hebben het hier over "de cheater" dat het voor anderen verpest. Wat jou blijkbaar helemaal niet interesseert.
En om nou weg te blijven is wel erg omslachtig. Wat denk jij dat "de cheater" gaat doen als de server leeg is of te weinig spelers heeft? Hij of zij zoekt dan gewoon weer een andere server op.
In plaats van dat je de cheater straft, straf jij liever degenen die wel eerlijk spelen. Ja, werkelijk een handige (slimme) oplossing dat je voor ogen hebt. :/
Als je lekker gebruik wilt maken van cheats en glitches, dan doe je dat maar offline of in een lan waar je dat met elkaar afspreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

_/-\o_ d:)b

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
maxoss schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 14:43:
[...]

Glasvezel doet wonderen O-)
waar woon je? Ik in Rotterdam Nesselande, ook glas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-06 22:43

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Pixxa schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 10:25:
waar woon je? Ik in Rotterdam Nesselande, ook glas :)
Max woont in Oss...

...en nee, het is geen grapje. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
Oemfoefoe schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 15:09:
[...]

[...]

Max woont in Oss...

...en nee, het is geen grapje. ;)
wat is daar grappig aan :P
en nee ik heb geen glasvezel maar weet wel dat het t*ringsnel is :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Ik hoop dat ze in delft ook snel aan glasvezel beginnen :P Dat wil ik ook wel O-)

@Xadeon, geef je die cheater dan elke keer z'n fun of juist niet. Ik gun ze de kills niet. Dus ik blijf weg. Wat je zelf wilt doen mag je uiteraard zelf weten. Waarschijnlijk blijf je ook terugkomen en dan gewoon heel hard "cheater" door de chat roepen ;) Daar schrikt zo'n cheater/glitcher wel van denk ik :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

maxoss schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 21:57:
[...]

wat is daar grappig aan :P
Os/osso = huis :P

[ Voor 17% gewijzigd door MensionXL op 15-04-2007 11:19 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

R-O-Y schreef op zondag 15 april 2007 @ 10:07:
Ik hoop dat ze in delft ook snel aan glasvezel beginnen :P Dat wil ik ook wel O-)

@Xadeon, geef je die cheater dan elke keer z'n fun of juist niet. Ik gun ze de kills niet. Dus ik blijf weg. Wat je zelf wilt doen mag je uiteraard zelf weten. Waarschijnlijk blijf je ook terugkomen en dan gewoon heel hard "cheater" door de chat roepen ;) Daar schrikt zo'n cheater/glitcher wel van denk ik :) ;)
Jeezz, ik ga mezelf niet blijven herhalen. Lees mn vorige reply nog maar een keer. :O En nee, niet waarschijnlijk. Als ik een cheater opmerk, dan maak ik een filmpje of een screenshotje en mail het naar Evenbalance en eventueel naar de admins van de betreffende server(5min. werk). Oftewel ik probeer wel mn steentje bij te dragen om de game leuk(schoon) te houden voor mezelf en voor anderen. Of het de ene keer resultaat oplevert of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ik ben bezig om een dedicated GOT BF2 server te installeren voor mij als oefening en voor jullie om te testen :)

Wat voor een settings zijn gewenst? Max players gewoon 64?

[edit]

Hij draait al wel op 213.148.250.128

Probeer eens!

[ Voor 16% gewijzigd door Tristan op 15-04-2007 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Pixxa schreef op zondag 15 april 2007 @ 19:16:
Ik ben bezig om een dedicated GOT BF2 server te installeren voor mij als oefening en voor jullie om te testen :)

Wat voor een settings zijn gewenst? Max players gewoon 64?
Nah teveel :P 32 is meer dan zat en dan lekker een vliegmap ofzo :+ (Dat is wat ik wil thans :P)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-06 21:33
Zonder J10s graag.

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Hoe disable je die?
MensionXL schreef op zondag 15 april 2007 @ 22:49:
[...]

Nah teveel :P 32 is meer dan zat en dan lekker een vliegmap ofzo :+ (Dat is wat ik wil thans :P)
Zal het morgen aanpassen, welke map heeft je voorkeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Kan volgens mij niet.
[...]
Zal het morgen aanpassen, welke map heeft je voorkeur?
Maakt mij niet echt uit, Gulf of Oman/Dragon Valley voor straaljagerts en Wake Island 2007/Sharqi Peninsula vooral voor kopters. :)

Waar ga je het trouwens hosten en op wat?

[ Voor 5% gewijzigd door MensionXL op 15-04-2007 23:38 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
uhm ik vind zelf Dalian/Daqing toch het beste voor plane/chopper beiden...
je hebt daar namelijk 2 choppers voor ieder team, dus 2 x zo snel een chopper
is trouwens THE#LORD#OF#WEED gereset? ik las zoiets op BF2s.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
MensionXL schreef op zondag 15 april 2007 @ 23:36:
[...]

Kan volgens mij niet.

[...]

Maakt mij niet echt uit, Gulf of Oman/Dragon Valley voor straaljagerts en Wake Island 2007/Sharqi Peninsula vooral voor kopters. :)

Waar ga je het trouwens hosten en op wat?
Ok, ik post straks wel even mn configs. Kunnen jullie bepaalde instellingen vast wel aanbevelen.
Ik host hem thuis op een dedicated server gewoon voor de lol en voor mij om ermee te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Mapsize 64
40 slots
conquest
alle maps (eventueel zonder de minst gespeelde, Songhua of Zatar)
FF on
FF with mines off

Maar vergeet niet dat het een unranked server is en waarschijnlijk amper mensen zal trekken. Servers met mods zijn sowieso unranked dus als ik jou was zou ik een mod draaien.

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-06 21:33
Equalized schreef op maandag 16 april 2007 @ 08:21:
Mapsize 64
40 slots
conquest
FF on
FF with mines off

Maar vergeet niet dat het een unranked server is en waarschijnlijk amper mensen zal trekken. Servers met mods zijn sowieso unranked dus als ik jou was zou ik een mod draaien.
Jup, aardige suggesties. Dat van die J10's was onzin. Nog iets (en ik weet niet of dat kan): probeer de maprotatie zo te maken dat verschillende types mappen elkaar afwisselen. Dus niet Karkand, Mashtuur en Jalalabad achter elkaar, das zo zuur voor alle piloten :). En andersom ook.

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Equalized schreef op maandag 16 april 2007 @ 08:21:
Mapsize 64
40 slots
conquest
FF on
FF with mines off

max 40 spelers dus? Even zien waar ik dat instel :) conquest is de gameplay type? is dat cgpm_cq mode? Is er ergens een lijst met alle mappen? FF kan on, FF mines staat al uit.
writser schreef op maandag 16 april 2007 @ 10:55:
[...]

Jup, aardige suggesties. Dat van die J10's was onzin. Nog iets (en ik weet niet of dat kan): probeer de maprotatie zo te maken dat verschillende types mappen elkaar afwisselen. Dus niet Karkand, Mashtuur en Jalalabad achter elkaar, das zo zuur voor alle piloten :). En andersom ook.
Ik kan vast wel mappen in een bepaalde volgorde zetten. zover ik weet loopt de mappen lijst gewoon opvolgend van 1 naar x dus welke mappen wil je graag spelen en in welke volgorde?

Hij draait al trouwens op 213.148.250.128 Met een zo goed als default settings, wel autobalance on etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Conquest houdt gewoon in geen infantry only. Dat is nl. een optie die je sinds 1.4 in kan stellen.

Maar kijk eens hoe het zit met een mod draaien (Project Reality, EOD, DCON). Heeft veel meer potentie voor een unranked server dan vanilla. Daar zijn namelijk al zat (ranked) servers voor.

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Equalized schreef op maandag 16 april 2007 @ 12:39:
Conquest houdt gewoon in geen infantry only. Dat is nl. een optie die je sinds 1.4 in kan stellen.

Maar kijk eens hoe het zit met een mod draaien (Project Reality, EOD, DCON). Heeft veel meer potentie voor een unranked server dan vanilla. Daar zijn namelijk al zat (ranked) servers voor.
Welke heeft jullie voorkeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:34
die knife en pistol only servers zijn erg leuk zeg :D .. no nonsense lekker schieten en steken met korte "wachttijden".. leuke afwisselingen iig :)

(... had het dus nooit gedaan :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
Pixxa schreef op maandag 16 april 2007 @ 12:46:
[...]Welke heeft jullie voorkeur?
Mijn voorkeur:
1) PRMM
2) DCON
3) PoE:2

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:45
[...]

Mijn voorkeur gaat naar Desert Conflict in ieder geval. Heb het sinds kort en het is echt heerlijk. Helicopter vliegt echt heerlijk. Project Reality heb ik nog nooit gespeeld en ook geen behoefte aan net zoals EOD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
Ik vraag me af of EOD2 al zo stabiel is. Ik knalde er laatst uit na 1 minuut. Bij gewoon BF2 heb ik dat haast nooit meer. Of heeft dat niets met EOD2 te maken en was het gewoon toeval?

Verder ken ik alleen Project Reality een beetje, en die beviel me meer dan die ene minuut EOD. DCON wil ik ook nog wel eens proberen. Kent iemand de NAW-mod (Nations at war)?

Pixxa, heb je wel genoeg bandbreedte als je die server thuis draait? Ik begreep dat je aardig wat dataverkeer aan moet kunnen voor een BF2-server.

[ Voor 21% gewijzigd door Zoufiax op 16-04-2007 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:26
Leuk als we op je server kunnen verzamelen, Lijkt me gezellig om aantal mods te gaan spelen. Goede keus, zet door.
Momenteel trek ik even desert combat binnen voor bf2, eens kijken of dat wat is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Project reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Pixxa, hoeveel up/down heeft dat lijntje van je? Zal niet mis zijn als je thuis een 40slot kan draaien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Zoufiax schreef op maandag 16 april 2007 @ 13:51:
Ik vraag me af of EOD2 al zo stabiel is. Ik knalde er laatst uit na 1 minuut. Bij gewoon BF2 heb ik dat haast nooit meer. Of heeft dat niets met EOD2 te maken en was het gewoon toeval?

Verder ken ik alleen Project Reality een beetje, en die beviel me meer dan die ene minuut EOD. DCON wil ik ook nog wel eens proberen. Kent iemand de NAW-mod (Nations at war)?

Pixxa, heb je wel genoeg bandbreedte als je die server thuis draait? Ik begreep dat je aardig wat dataverkeer aan moet kunnen voor een BF2-server.
EOD is idd niet zo heel stabiel. Ik wordt altijd bij een ronde wissel eruit geknikkerd en servers houd ie nooit vast. Als ik het spel weer start is EOD weer alle servers kwijt

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
@ pixxa:

project reality
dcon
poe 2

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ik heb thuis fiber to the home. 50mbit up en down. Intel xeon servertje thuis neergezet met esx vmware. ubuntu server erop en draaien maar. Ik ben bezig met de PR mod maar moet nog even uitzoeken hoe ik die installeer. Ik wil beginnen met de PR mod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix1987
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-05-2021
Polls beinvloeden doen we niet via GoT ;)

[ Voor 84% gewijzigd door Crash op 17-04-2007 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

ROFLASTC schreef op maandag 16 april 2007 @ 18:31:
[...]

EOD is idd niet zo heel stabiel. Ik wordt altijd bij een ronde wissel eruit geknikkerd en servers houd ie nooit vast. Als ik het spel weer start is EOD weer alle servers kwijt
Dat is bij BF2 ook hoor? En dat is maar goed ook; de maps veranderen steeds he... :P

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Mogelijke GoT server is offline - ben de server aan het herinstalleren/herinrichten, had wat fouten gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-04 23:30

Younes

Wie, Wat, Waar?

Pixxa schreef op maandag 16 april 2007 @ 21:03:
Ik heb thuis fiber to the home. 50mbit up en down. Intel xeon servertje thuis neergezet met esx vmware. ubuntu server erop en draaien maar. Ik ben bezig met de PR mod maar moet nog even uitzoeken hoe ik die installeer. Ik wil beginnen met de PR mod
Dus je draait linux via een virtuele server en daarop nog eens een bf2 server? Is die virtualisatie-software niet vertragend?

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
The_Alchemist schreef op woensdag 18 april 2007 @ 08:25:
[...]

Dus je draait linux via een virtuele server en daarop nog eens een bf2 server? Is die virtualisatie-software niet vertragend?
Zou geen probleem moeten zijn maar daar heb ik jullie voor nodig om te testen he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

MensionXL schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 16:35:
[...]

Dat is bij BF2 ook hoor? En dat is maar goed ook; de maps veranderen steeds he... :P
Ahh ik bedoel dus dat de serverlist leeg is en niet te refreshen of updaten is. Hij houdt nu 1 server vast die ik onder favorites heb staan verder niks.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:43

mvds

Totally awesome!

Misschien een domme vraag, maar kan je BF2 niet updaten dmv EA Link? Ik zie BF2 niet in de lijst erbij staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

obsidian schreef op woensdag 18 april 2007 @ 21:56:
Misschien een domme vraag, maar kan je BF2 niet updaten dmv EA Link? Ik zie BF2 niet in de lijst erbij staan.
Ik zou het niet weten. Maar wat ik wel weet is dat je gewoon snel de patches hiervan af kunt halen. ;)
1.41 Is de laatste patch op het moment van schrijven.

[ Voor 30% gewijzigd door MensionXL op 18-04-2007 22:33 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161981

Komt er nog een nieuwe patch voor bf2?

Waarmee ze de glitches kunnen fixen, ik als admin vind het best irritant om die gasten te opsporen en te kicken.. Krijg ik minder punten van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
Anoniem: 161981 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 22:41:
Komt er nog een nieuwe patch voor bf2?

Waarmee ze de glitches kunnen fixen, ik als admin vind het best irritant om die gasten te opsporen en te kicken.. Krijg ik minder punten van :(
lol wordt dan geen admin 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij liggen de account servers er weer uit. Als ik mezelf aanmeld krijg ik:

the server has refused the connection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147083

ik kan ook niet inloggen.

heb sinds 3 maanden Battlefield 2 weer geinstalleerd, en kan maar niet inloggen. soms krijg ik "server refused connection" soms iets over "unique nick". ik heb mn password nog gereset omdat ik het niet zeker meer wist.

hoop dat het snel opgelost wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

URL voor updates: http://forum.i3d.nl/showthread.php?p=169422#post169422

Gamespy datacenter error: BF2/BF2142 / Update April 19th 15:00

Update Thursday April 19th:
Masterservers are unreachable again.
Official feedback will follow as soon as possible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74431

http://www.battlefield2142.ea.com/
Lmao..
Zeker ook een masterserver :P
Was al behoorlijk pissed door die PB update die meer op spyware begind te lijken nu.
2 progs op de achtergrond voor punkbuster terwijk ik nog geen moer ingelaaden heb..
ken mij ook niet herinneren dat ik daar voor toestemming heb gegeeven.
maarja je moet wel anders kun je bf niet speelen..

Je bent trouwens snel voor een i3d admin morph :P
Toen ik mijn servers nog op i3d had (gelukkig niet meer) duurde het 2 daagen 30,- belkosten en 15 emails om het weer aan de gang te krijgen :P

Woot het werkt weer denk...(niet dus)

The server at www.battlefield2142.ea.com is taking too long to respond.
Please deposit 10 Euro into slot 1 and try again.

[ Voor 124% gewijzigd door Anoniem: 74431 op 19-04-2007 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
klootzakken ook :(
dat dit een keer per halfjaar voorkomt ofz....maar de laatste tijd iedere week ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

NaW... ik vond het niet zo, lelijk geskinde blackhawks met rakettenwerpers (waardoor ik iedere keer 2 seconden na het spawnen al gemold werd)
kaal vlak level dat met 1 stukje zand skin beplakt is, en op een paar gebouwtjes en 2 palmbomen na compleet dekkingsloos is (en tegen die helikopters begin je dus niets.)
rare indeling van de wapens..

project Reality, veel beter, erg mooie maps, maar ik vind de realistische gameplay maar niets.. (een half uur sluipen voor je leven, om dan gewoon neergemaaid te worden.. (door iemadn met een betere kit, of met en vliegtuig) toch vrij frustrerend, ik wil gewoon kunnen rennen en knallen, net als in gewone bf2.) het medic systeem is leuk trouwens :) mensen reviven, en daarna nog moeten healen, en dr word niet gegooid met medic kits! :P van een gebouw af pleuren en niet direct dood zijn (geen parachute overigens) maar moeten rennen om bij een medic te komen.. (en dat ook halen, dat was een geweldig grappig moment :P)
helaas zitten de helikopters nog wel vol bugs.. moeten ze echt wat aan doen..
ook slug shots (en natuurlijk nog steeds gewoon hagel schoten ook) in een shotgun is een voordeel, kun je mensen ook nog raken als ze verder dan 10 passen weg staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Masterservers zijn weer terug online :)
Anoniem: 74431 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 15:12:

Je bent trouwens snel voor een i3d admin morph :P
Sterker nog, we zijn altijd snel :P
In Europa zijn er maar drie toko's die actief hun ranked gameservers managen en daar zijn wij er een van. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74431

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Jep, en van dat lijstje dat je noemt zijn er maar twee die actief hun ranked servers managen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a fly
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-05 10:25
Ik kreeg vandaag de uitnodiging om op een server te spelen waar je 1mil punten per kill kreeg, na een half uur proberen was het die admin nog niet gelukt het te laten werken, dus ff wat anders gaan doen.
Na een uurtje of meer kregen we opnieuw een uitnodiging, en dit keer werkte het, maar met 250 punten per kill en je mocht niet meer dan 2 kills maken. Zo hebben meerdere van hun clan elke medal, ribbon en rank gehaald. Het kwam neer op +/- 750 punten per ronde, en iets van 8 rondes gespeeld.
De stats zijn niet geupdate (of nog niet) dus ik betwijfel of het echt werkte. Als het werkt(e) laat ik het wel weten :P

(PS: Het is niet omdat de mensen skill gebrek hebben, een deel van 14Cos deed mee, en die zijn high skilled op conquest en infantry)

"Don't try this at home. We are professionals; We've been doing this since yesterday"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
a fly schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 01:19:
(PS: Het is niet omdat de mensen skill gebrek hebben)
Waar doe je het dan wel voor? Ik denk dat jij al goeie stats hebt dus voor de punten hoef je het niet te doen. En stel dat je opeens 1.000.000 punten hebt, misschien loop je dan wel het risico dat je gebanned wordt door EA, of dat je stats helemaal gereset worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196508

@ a fly : omfg dude. Op een server waar je 1 mil. punten per kill krijgt. Wees maar blij dat dat niet heeft gewerkt. Ik weet zeker als dat ranked zou zijn EA je meteen reset en je account blokkeerd.
Je weet dit een vorm van cheaten of statspadden is waardoor je account kan verliezen?

"(PS: Het is niet omdat de mensen skill gebrek hebben, een deel van 14Cos deed mee, en die zijn high skilled op conquest en infantry)" Skilled he zeg je, ze zijn zo skilled dat ze moeten cheaten om hun medal en ribbons te halen?

Ik vraag me sowieso af wat de lol ervan is om op een server te spelen waar je niet meer als twee/drie kills kan maken, tenzij je niet in staat bent om meer als 1 kill te maken op een normale server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Alsof het iemand boeit dat z'n account gereset wordt! Het is een spelletje! Niet iemands leven.

Waar ze het voor doen. Om EA slimmer af te zijn. Dat is het hele punt. Waarom zijn er mensen die fanatiek Windows kraken? Voor de fun. Daarom zijn er ook mensen die het statssysteem proberen te kraken. Als iemand opeens 200.000 punten heeft dan heeft niemand daar last van. Of spelen mensen toch stiekum zoveel voor hun puntjes dat ze het niet kunnen hebben ;) Deze mensen kunnen alles halen dat ze willen. Skill genoeg. Het gaat ze om het feit dat ze EA slimmer af willen zijn. Omdat ze juist tegen dat stats gedoe zijn.

Teveel mensen spelen voor hun punten volgens mij. Als jij het wel erg vindt om gereset te worden moet je niet denken dat iedereen zo is :z ;)

[ Voor 38% gewijzigd door R-O-Y op 20-04-2007 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
R-O-Y schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 11:26:
Alsof het iemand boeit dat z'n account gereset wordt! Het is een spelletje! Niet iemands leven.

Waar ze het voor doen. Om EA slimmer af te zijn. Dat is het hele punt. Waarom zijn er mensen die fanatiek Windows kraken? Voor de fun. Daarom zijn er ook mensen die het statssysteem proberen te kraken. Als iemand opeens 200.000 punten heeft dan heeft niemand daar last van. Of spelen mensen toch stiekum zoveel voor hun puntjes dat ze het niet kunnen hebben ;) Deze mensen kunnen alles halen dat ze willen. Skill genoeg. Het gaat ze om het feit dat ze EA slimmer af willen zijn. Omdat ze juist tegen dat stats gedoe zijn.

Teveel mensen spelen voor hun punten volgens mij. Als jij het wel erg vindt om gereset te worden moet je niet denken dat iedereen zo is :z ;)
uhm ik vind de rankings van BF2 anders erg leuk, het is een drive om te spelen...
wel vind ik dat er teveel stats geregistreerd worden zodat het echt lame wordt...beter zou het alleen op punten gaan bijvoorbeeld
maar ik vind de stats opzich best leuk om af en toe eens te kijken, hoeveel je gespeeld hebt en welke mappen enz.
als je geen stats wilt, er zijn genoeg spellen die dat niet hebben...dan ga je dat toch spelen
BF2 is niet voor niks een van de meest gespeelde spellen ter wereld nu (#4 ofzo)
en dat gehack...ik denk dat het terecht is dat die Lord of Weed eraf gegooid is, want die account werd door meerdere mensen gebruikt ofzo...en dat is dus een vorm van cheaten
en ik snap niet wat er leuk aan is om aan te tonen dat je het EA stats systeem kunt bedonderen door 1 miljoen punten te halen met 1 kill...resetten die hap, bannen zelfs...niks grappigs aan.
speel op een eerlijke manier, en als je stats kut vind speel je toch iets anders...
ik zou het in principe wel erg vinden om gereset te worden, omdat ik het gewoon leuk vind om te zien hoeveel ik gespeeld heb op bepaalde mappen enz.. en natuurlijk niet te vergeten voor de unlocks en de rankings...ik vind die rankings wel iets hebben, persoonlijker dan bijvoorbeeld bij CS ofzo waar gewoon iedereen constant onder andere namen enz kan rondwandelen

en oja het is niet zomaar een spelletje, het is een hobby voor veel mensen (zoals mij) en nee ik heb geen leven, BF2 is gewoon een serieus iets waar ik mee bezig ben tis gewoon fun niet zomaar een spelletje voor mij.
gast je gaat in het echt toch ook niet de lamer uithangen? of ga je daar ook ruiten ingooien, tja is een spelletje en tis wel fun eigelijk...omdat ze je daar gewoon pakken als je wat flikt. maar als je het in een virtuele wereld doet moet iedereen het maar slikken? dat is kortzichtig en hypocriet, ga dan op een cheater only server spelen waar iedereen mag haxen en waar je 1 miljoen punten scoort voor 1 kill met een eigen ranking systeem, als je dat zo geweldig vind

[ Voor 53% gewijzigd door SuX DeLuXe op 20-04-2007 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
  • Laatst online: 04-05 14:38
Thrills33ka schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 13:10:
BF2 is niet voor niks een van de meest gespeelde spellen ter wereld nu (#4 ofzo)
erg subjectief imo
bron??
Denk dat je je enorm zal vergissen in de populariteit van BF2 :P
Alleen al op CB hoort het niet eens bij de top 10.
Bij Xfire staat het wel hoog jah maar vergeet niet dat niet alle "communities" en mensen die een spel spelen gebruik maken van xfire ;)
Heel die top10 van xfire bijvoorbeeld is namelijk gebaseerd op xfire-users-ONLY! ;)
Oftewel enorm fout om dat als je bron te pakken lol

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Tijgertje84 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 13:22:
[...]

erg subjectief imo
bron??
Denk dat je je enorm zal vergissen in de populariteit van BF2 :P
Alleen al op CB hoort het niet eens bij de top 10.
Bij Xfire staat het wel hoog jah maar vergeet niet dat niet alle "communities" en mensen die een spel spelen gebruik maken van xfire ;)
Heel die top10 van xfire bijvoorbeeld is namelijk gebaseerd op xfire-users-ONLY! ;)
Oftewel enorm fout om dat als je bron te pakken lol
dat snap ik ook wel...maar als je een enquete houd over 1000 mensen geeft dat meestal wel een klein beetje een vergelijking met 16 miljoen? dus als je Xfire pakt, denk dat dat wel klopt hoor qua populariteit
als je ziet dat CS source en Wow nog boven BF2 staan (WoW ver daarboven) dan is vvoor mij BF2 persoonlijk nog steeds de #1 want die andere spellen zuigen *O*
heb jij trouwens een betere bron dan Xfire, ik sta er open voor
vind het niet echt subjectief om een bron te gebruiken die door miljoenen gamers wordt gebruikt
lol clanbase, dat geeft dus echt niks aan....BF2 is op clangebied sowieso een stuk minder, ik zelf heb ook geen 1 dag meer op clanbase gezeten sinds BF2

[ Voor 49% gewijzigd door SuX DeLuXe op 20-04-2007 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
AlexanderB schreef op donderdag 19 april 2007 @ 15:25:
NaW... ik vond het niet zo, lelijk geskinde blackhawks met rakettenwerpers (waardoor ik iedere keer 2 seconden na het spawnen al gemold werd)
Als ik het goed heb, behoort NaW (net zoals US Intervention) een van de éérste "grotere" BF2 mods. Deze mods worden volgens mij, niet zonder reden, nauwelijks nog gespeeld.
project Reality, veel beter, erg mooie maps, maar ik vind de realistische gameplay maar niets...<knip>...ik wil gewoon kunnen rennen en knallen, net als in gewone bf2.)
Dan zijn DCON en PoE:2 meer de mods voor jou. Deze mods zijn meer "arcade"-achtig, als in BF2

Voor wat betreft Project Reality: ik vind de choppers juist goed verwerkt in de game. Zo is de opstart snelheid van de choppers veel realistischer gemaakt, de besturing wat moeilijker gemaakt en het geluid choppers is realistischer. Voor mij persoonlijk zorgt dit "realisme" voor een mooiere belevingssfeer.
a fly schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 01:19:
<knip>...maar met 250 punten per kill en je mocht niet meer dan 2 kills maken. Zo hebben meerdere van hun clan elke medal, ribbon en rank gehaald....<knip>...een deel van 14Cos deed mee, en die zijn high skilled op conquest en infantry
R-O-Y schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 11:26:
.... Deze mensen kunnen alles halen dat ze willen. Skill genoeg. Het gaat ze om het feit dat ze EA slimmer af willen zijn. Omdat ze juist tegen dat stats gedoe zijn.
Toch een beetje vreemd…...deze “skilled” players zijn tegen dat “stats gedoe” maar ze willen wél graag zoveel puntjes scoren om extra medals, ribbons en ranks te behalen?
Bovendien kun je, bij mijn weten, enkel medals (niet zijnde 1e,2e en 3e plaats medals) en ribbons winnen bij een bepaalde speelduur en/of veel kills en/of d.m.v. teamplay.
Hetgeen zou betekenen dat deze “skilled” spelers uiteindelijk toch voor de “ranks” spelen. 8)7

Als ze tegen dat “stats gedoe” zijn, gaan ze toch lekker een mod spelen. :+

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165613

Thrills33ka schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 13:10:
[...]

uhm ik vind de rankings van BF2 anders erg leuk, het is een drive om te spelen...
wel vind ik dat er teveel stats geregistreerd worden zodat het echt lame wordt...beter zou het alleen op punten gaan bijvoorbeeld
maar ik vind de stats opzich best leuk om af en toe eens te kijken, hoeveel je gespeeld hebt en welke mappen enz.
als je geen stats wilt, er zijn genoeg spellen die dat niet hebben...dan ga je dat toch spelen
en dat gehack...ik denk dat het terecht is dat die Lord of Weed eraf gegooid is, want die account werd door meerdere mensen gebruikt ofzo...en dat is dus een vorm van cheaten
en ik snap niet wat er leuk aan is om aan te tonen dat je het EA stats systeem kunt bedonderen door 1 miljoen punten te halen met 1 kill...resetten die hap, bannen zelfs...niks grappigs aan.
speel op een eerlijke manier, en als je stats kut vind speel je toch iets anders...
ik zou het in principe wel erg vinden om gereset te worden, omdat ik het gewoon leuk vind om te zien hoeveel ik gespeeld heb op bepaalde mappen enz.. en natuurlijk niet te vergeten voor de unlocks en de rankings...ik vind die rankings wel iets hebben, persoonlijker dan bijvoorbeeld bij CS ofzo waar gewoon iedereen constant onder andere namen enz kan rondwandelen

en oja het is niet zomaar een spelletje, het is een hobby voor veel mensen (zoals mij) en nee ik heb geen leven, BF2 is gewoon een serieus iets waar ik mee bezig ben tis gewoon fun niet zomaar een spelletje voor mij.
gast je gaat in het echt toch ook niet de lamer uithangen? of ga je daar ook ruiten ingooien, tja is een spelletje en tis wel fun eigelijk...omdat ze je daar gewoon pakken als je wat flikt. maar als je het in een virtuele wereld doet moet iedereen het maar slikken? dat is kortzichtig en hypocriet, ga dan op een cheater only server spelen waar iedereen mag haxen en waar je 1 miljoen punten scoort voor 1 kill met een eigen ranking systeem, als je dat zo geweldig vind
Eens, ik geef ook om mijn stats, rank :)
Dat maakt voor mij het spel een stuk leuker en vooral langer houdbaar.
Ik speel het nu al ruim een jaar, terwijl ik andere spellen snel naast me neer leg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
  • Laatst online: 04-05 14:38
Thrills33ka schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 13:28:
[...]

dat snap ik ook wel...maar als je een enquete houd over 1000 mensen geeft dat meestal wel een klein beetje een vergelijking met 16 miljoen? dus als je Xfire pakt, denk dat dat wel klopt hoor qua populariteit
als je ziet dat CS source en Wow nog boven BF2 staan (WoW ver daarboven) dan is vvoor mij BF2 persoonlijk nog steeds de #1 want die andere spellen zuigen *O*
heb jij trouwens een betere bron dan Xfire, ik sta er open voor :+
vind het niet echt subjectief om een bron te gebruiken die door miljoenen gamers wordt gebruikt
lol clanbase, dat geeft dus echt niks aan....BF2 is op clangebied sowieso een stuk minder, ik zelf heb ook geen 1 dag meer op clanbase gezeten sinds BF2
heb geen betere bron maar denk dat je meer een combo moet maken van verschillende bronnen zoals xfire (ook jah :P dan vooral de freelancers) en cb (vooral clangeorienteerd) en nog meer (irc/communities), maar geef toe is wel kutwerk om dat echt uit te zoeken. Maar individuele gevoelens of voorkeuren voor games zijn geen bronnen en mogen de lijst ook niet beinvloeden imo
en dat voor jou BF2 op 1 staat is natuurlijk persoonlijk :P daar veranderd niemadn wat aan! :)

edit:
ff een stom voorbeeld is ET dat zelfs tot mijn verbazing nog zooo veel werd gespeeld maar niemand daar of waar dan ook gebruikt xfire. Toch zijn de communities/irc/cb (zelfs EuroCups met $money) erg groot. Dus vandaar :)
Zelf ben ik meer voor de UT2k4 scene en ben er al meer dan 4 jaar en ik kan echt op 1 hand tellen hoeveel daarvan xfire gebruiken! :P waarvan ik zelf ook :P

[ Voor 13% gewijzigd door Tijgertje84 op 20-04-2007 13:39 ]

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voorkom dat dit topic het allerlaatste BF2-topic wordt:
Lees dit door voordat je post