[PC] Battlefield 2 - Deel 42 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.932 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
iedereen mee eens EA 'jij bent geweldig'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:23

Stewie!

Keen must die!

Bron: Gamespy datacenter error: BF2/BF2142 / Update 2 Tuesday 16:00

Update Tuesday 16:00:

Official EA feedback:
Connection Problems with Battlefield and other Titles
We wanted to update our players on the current status with the issue that is preventing soldier selection in Battlefield. Due to an ISP service outage the soldier databases are not accessible to players who are logging in. The problems with service are not limited to only Battlefield and are causing similar login issues with other titles that utilize IGN/Gamespy online services. Because this issue is not intrinsically linked to the systems used to operate Battlefield or any of the other affected games but rather the communication between players and those systems we are uncertain of when the ISP outage will be corrected. EA DICE and Gamespy are working hard to resolve this issue as quickly as possible and sincerely appreciate your patience during this outage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkTje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-06 21:02
En hij doet het weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119829

En ondertussen komt Eve of Destruction 2 ook uit als Mod voor BF2 deze week
Voor degene die het niet kennen (shame on you ;) ) het is een Vietnam conversie van Battlefield.
Dus vrijdag downloaden en spelen die hap.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 119829 op 03-04-2007 16:41 . Reden: Datum verkeerd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214814

ik ga maar weer eens beginnen met bf2 na een jaar... maar mn skills zullen wel verroest zijn :(... maar die heb ik eigenlijk nooit echt gehad maar toch :P

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 214814 op 03-04-2007 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.marijnissen
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-06 00:47

r.marijnissen

sapphire512mb

Nou ja bf2 servers draaien weer.

Nu heb ik vandaag http://www.realitymod.com/ gedownload en gespeeld.

Zitten erg gave maps, wapens en voertuigen bij.
Maar 1 ding kom ik niet uit en wie helpt mij hierbij?

Om b.v een heli te besturen moet je een PILOT KIT aanvragen.
Dit doe je bij een reswan point, druk de T in en klik met je linker muis.

Als ik iedereen moet geloven.
MAAR het werkt niet bij mij?

Ik wordt er gek van.....

Heb zelfs een nieuw account aangemaakt om te zien of ik de T mischien een andere
Invoer had gegeven maar nee de T wordt niet eens gebruikt...

Wie helpt?

Zeker downloaden is beter dan SF en dit is gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a fly
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-05 10:25
Een ' vriend' van me heeft pas een hack gekocht, omdat hij van ESL/Clanbase was gebanned voor een niet werkende nametag hack een jaar geleden (En nu geen wars meer mag doen). Dus we hadden het idee om sharqi te gaan spelen... Op 300 meter hoogte boven tv hoveren met de MEC heli en 4 vlaggen rapen tegelijk. Das echt super lache :P

Hij had mij ook wat dingen gestuurt die ik in een filetje moest zetten zodat je een "tag hack" hebt, als je op iemand mikt gaat het niet meer weg. Helaas is dat niet punkbuster screenshot proof maar buiten wars is het wel lache voor af en toe :P (werkt alleen op infanterie, en 1 sec op ze mikken om te activeren)

"Don't try this at home. We are professionals; We've been doing this since yesterday"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Dat is echt te lame, alleen hiervoor zouden ze je al moeten bannen! 8)7

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-06 14:14
a fly schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 22:18:
Een ' vriend' van me heeft pas een hack gekocht, omdat hij van ESL/Clanbase was gebanned voor een niet werkende nametag hack een jaar geleden (En nu geen wars meer mag doen). Dus we hadden het idee om sharqi te gaan spelen... Op 300 meter hoogte boven tv hoveren met de MEC heli en 4 vlaggen rapen tegelijk. Das echt super lache :P

Hij had mij ook wat dingen gestuurt die ik in een filetje moest zetten zodat je een "tag hack" hebt, als je op iemand mikt gaat het niet meer weg. Helaas is dat niet punkbuster screenshot proof maar buiten wars is het wel lache voor af en toe :P (werkt alleen op infanterie, en 1 sec op ze mikken om te activeren)
:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-05 19:07

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

www.watbenjedan.nl

Geeft dat nou een gevoel van macht ofzo? dat mensen daar dan ff niks tegen kunnen doen?

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:45

GurbY{nl}

GurbY{nl}

r.marijnissen schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 21:32:
Nou ja bf2 servers draaien weer.

Nu heb ik vandaag http://www.realitymod.com/ gedownload en gespeeld.

Zitten erg gave maps, wapens en voertuigen bij.
Maar 1 ding kom ik niet uit en wie helpt mij hierbij?

Als ik iedereen moet geloven.
MAAR het werkt niet bij mij?

Ik wordt er gek van.....

Heb zelfs een nieuw account aangemaakt om te zien of ik de T mischien een andere
Invoer had gegeven maar nee de T wordt niet eens gebruikt...

Wie helpt?

Zeker downloaden is beter dan SF en dit is gratis.
Je krijgt dus wél die keuze te zien, dat je een kit aan kunt vragen? En krijg je ook reactie van HQ? Iets van dat ie je wel of niet die kit kan toekennen? De eerste keer dat ik een kit aanvroeg, dacht ik ook dat er niets gebeurde, maar als het goed gaat komt er (meestal achter je) een kit op de grond die je moet pakken (met G). Pas dán kun je met een chopper weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 14:43

weer een triest geval erbij *O*
ik bedoel een hack kopen? dan ben je helemaal debiel en onnozel :O
En tjah gebanned van ESL/Clanbase is zijn eigen schuld. Ik vind die policy die ze daar houden perfect! Zelfs als iemand betrapt wordt voor een "criminele activiteit (hack)" in het jaar 1999 dan worden deze personen nog steeds gebanned. :+ 8)

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023

Ja, het zal best lollig zijn....ik deed vroeger ook wel eens hax0rren (toen ik nog klein kind was) bij CS enzo
maar ik heb die hacks niet nodig...kan ze ook pissig maken zonder hacks...ik bedoel als je die chopper al hebt bij Sharqi...waarom dan nog hax :S of je bent gewoon n00b...hacken is gewoon voor kleine kinderen die denken dat ze lollig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-06 21:16

R-O-Y

Ik maak mijn zinnen nooit

Hahaha jij bent echt grappig. Heb je de filmpjes van a fly wel is gezien. Die schiet je neer met 2 handen op z'n rug gebonden :) Als iedereen je zowiezo een hacker/cheater/whatever noemt. Wat let je dan om het af en toe voor de fun te gebruiken. Die gast die het heeft speelt namelijk wel wat hoger niveau infantry dan de meeste hier. Omdat battlefield het enige spel is dat hij ooit gespeeld heeft en bf2 bijna op z'n retour is heeft ie een hack gehaald. Als je toch geen wars meer kan spelen, dan zoek je toch een andere manier om al die gasten mooi af te schieten :)

Maar iedereen is hier natuurlijk uit principe tegen hacks. Goed hoor. Echte moraalridders! :) Als je hacked omdat je slecht bent of omdat je stats wilt hebben is het inderdaad zielig. Maar als je iedereen toch al ownt maakt het niet zoveel meer uit ofwel :?

[ Voor 29% gewijzigd door R-O-Y op 04-04-2007 09:14 ]

Youtube Download ubersnel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Laatst online: 09:23
R-O-Y schreef op woensdag 04 april 2007 @ 09:11:
Hahaha jij bent echt grappig. Heb je de filmpjes van a fly wel is gezien. Die schiet je neer met 2 handen op z'n rug gebonden :) Als iedereen je zowiezo een hacker/cheater/whatever noemt. Wat let je dan om het af en toe voor de fun te gebruiken. Die gast die het heeft speelt namelijk wel wat hoger niveau infantry dan de meeste hier. Omdat battlefield het enige spel is dat hij ooit gespeeld heeft en bf2 bijna op z'n retour is heeft ie een hack gehaald. Als je toch geen wars meer kan spelen, dan zoek je toch een andere manier om al die gasten mooi af te schieten :)

Maar iedereen is hier natuurlijk uit principe tegen hacks. Goed hoor. Echte moraalridders! :) Als je hacked omdat je slecht bent of omdat je stats wilt hebben is het inderdaad zielig. Maar als je iedereen toch al ownt maakt het niet zoveel meer uit ofwel :?
Triest, echt diep triest. Dat iemand dit ook nog eens goed gaat praten ook is bij kans nog triester, maargoed. Daarnaast, wat boeit het of hij er zo goed in is, dat rechtvaardigt nog niet of iemand mag gaan cheaten. Jij piept ook wel anders als je continue wordt neergehaald door een of andere kneus die aan het cheaten is. En BF2 op zijn retour? Volgens mij wordt het nog steeds veel gespeeld hoor, maar goed.
Ohw, en als laatste, niet hij heeft die hack gehaald maar een vriend, even lezen in het vervolg ;) .

[ Voor 86% gewijzigd door JanW op 04-04-2007 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84

Maar iedereen is hier natuurlijk uit principe tegen hacks. Goed hoor. Echte moraalridders! :)
offtopic:
Nog zon hopeloos figuur *O* *kuch*

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

In battlefield speel ik toch bijna alleen maar in de jet. Ik vind het allemaal wel prima. Ik heb nooit last van hackers :z In de jet gaat me ook prima af zonder hacks. Waarom dan hopeloos> ik speel niet met een hack hoor :)

edit:

chopperownage? klik!

hier streaming :) Klik!

Lijkt me toch duidelijk dat die gasten zonder hacks prima kunnen schieten of niet? ;)

[ Voor 39% gewijzigd door R-O-Y op 04-04-2007 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
R-O-Y schreef op woensdag 04 april 2007 @ 09:18:
In battlefield speel ik toch bijna alleen maar in de jet. Ik vind het allemaal wel prima. Ik heb nooit last van hackers :z In de jet gaat me ook prima af zonder hacks. Waarom dan hopeloos> ik speel niet met een hack hoor :)
offtopic:
Maar je support die mensen die dat wel doen ;) en zeker voor een persoon op een dergelijk niveau speeld zou beter moeten weten imo.
Speel zelf iets anders op top niveau en daar is het helemal uit den boze. Zodra iemand maar ook iets van een hack gebruikt (en zeker op CB etc) dan zijn ze voor altijd 'gedoomed' en kunnen ze nooit meer op datzelfde niveau/clan community meer vertonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Ik support hem ja :) Maakt toch niet zoveel verschil of hij nou wel of niet met een hack speelt. Er zijn trouwens ook zoveel dingen die je in .con bestanden kan veranderen. Die zijn wel te zien met punkbuster screens, maar op je eigen server heb je daar geen last van ;) Er zijn ook genoeg mensen die het spel een beetje tweaken naar hun voordeel. 2 regeltjes code aanpassen om nametags langer te zien is zo'n tweak. Je moet iemand wel eerst vinden en op ze mikken. Daarna blijft de tag zichtbaar. Heeft EA goed voor elkaar dat je best leuke tweaks kan maken met minimale code :)

Op clanbase zijn er ook genoeg die cheaten btw. Maak je daar maar geen illusies over :| Doe je niks aan, het is undetected door punkbuster en op screenshots zie je ook niks. Alleen op een LAN oid kan je zien wie er echt skill heeft. Dan is het namelijk makkelijker checken of iemand cheat :+

[ Voor 20% gewijzigd door R-O-Y op 04-04-2007 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Als je niet begrijpt dat een cheater/hacker het spelplezier verpest van de anderen, die bovendien (ook) betaald hebben voor het spel. Dan ben je wel erg kortzichtig. En dat je dan beter bent dan een ander, rechtvaardigt geen drol.

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe

Ja man, wat ben je toch pro...
Dus het feit dat jij wat n00bs kunt afknallen met een machine geweer, geeft jou het recht om te hax0rren?
dat ga je maar lekker op een private server doen, lijkt me niet meer dan logisch en overduidelijk?
Wij betalen voor een spel, en hebben geen behoefte aan hax0rs...simple as that...
moet ik verder nog gaan uitleggen waarom wij in een public daar geen behoefte aan hebben?
OF iedereen mag hax0rren, OF niemand mag het...zo eerlijk is dat wel...
ik hou niet van oneerlijk gezeik...jij vind het ook niet lollig om 20 keer neergeknald te worden door een hax0r n00b dus dat is precies hetzelfde..als ik een cheater zie, ben ik zo vertrokken als ik er last van heb....
Nog een betere oplossing: Speel op een adminned server; ben je zo van dat kinderachtige gen00b af....ik speel zelf ook bijna altijd adminned servers :Y)
cheaten kan je nooit tegengaan 100 % met anti cheat software...speel daarom op een adminned server, probleem opgelost

[ Voor 17% gewijzigd door SuX DeLuXe op 04-04-2007 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021

Zeer lame, helaas.

Je hoeft hem echt niet te helpen hoor, hacken = hacken en hacken is gewoon superzielig. Hoe goed je zogenaamd bent, als je hacked sta je bij mij helemaal onderaan de lijst.

Sommige mensen leren het ook nooit |:(

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjanvdheuvel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-04 21:37

gertjanvdheuvel

Magento 2 / WebOptimalisatie

*knip*

[ Voor 95% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 04-04-2007 09:57 ]

CBD olie , Gezonder Leven , Bumper Beschermer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sap
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-02 13:24

Sap

There is not enough space so..

Hij mag van mij best die hack kopen en gebruiken, maar op z'n eigen server...Als hij toch zo goed is dan heeft hij die hacks ook niet nodig toch? Wat is de lol er dan nog van? Andere mensen het plezier ontnemen?

Als jij niet snapt wat mensen fout vinden aan het gebruik van hacks dan mis je duidelijk wat sociale skills.

MSI-KT600-delta** Rx850xt core@555 mem@621** xp2800+@2466MHz[watercooled-innovatek]** 2x512 MDT pc3200[@425MHz]** 400WattZalman** Industrial-Radiator+Eheim1048+12mm tubes**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Laatst online: 09:23
Dit is nergens voor nodig :/

[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 04-04-2007 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Laten we mensen die trots zijn op laf speelgedrag negeren en gewoon doorgaan met het topic. Er wordt niets bereikt het flamen van dat soort volk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Zie de post hierboven ^^

[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 04-04-2007 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-05 21:29

JohnD

Bernd

ik heb trouwens msx security ooit eens geprobeerd. Ik zal nu wel geflamed worden maar daar kan ik wel tegen. Ik wou wel eens even zien of dat spul nou echt werkt. resultaat na ongeveer 5 minuten spelen: PB ban.

- nieuw spel moeten kopen
- account kwijt

dat doe ik dus echt nooit meer.

maar ik kan je wel zeggen dat sommige mensen hier erg ver in gaan. wat ik zo op de msx forums heb gelezen hebben nogal wat mensen ongeveer 10 cd-keys (die je ook daar op het forum kan kopen) en een zogenaamde hardware spoofer. Programma vervalst de hardware ID's die Punkbuster van je logt als je gepakt wordt. Zo kan je nooit meer een hardware ban krijgen van Punkuster.

Het programma heeft nogal wat features:

- geen mist (leuk in karkand)
- markeren van vijanden (met allerlei informatie erbij zoals distance en class)
- aimbot
- markeren van claymores

Toen ik werd gepakt door PB was het de eerste keer in 3 maanden dat het programma gedetecteerd werd. (dat las ik op het forum dus dat werd niet beweerd door de maker). De meeste gebruikers zijn erg tevreden. MSX heeft veel leden dus de kans dat je iemand tegen komt met msx is zeker aanwezig.

Ik denk ik deel dit even met jullie ook al is het een taboe.

en eigen schuld dikke bult dat weet ik ook wel :)

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
kijk nu komt de aap uit de mouw, ik heb het ooit ook wel eens getracht een cheat te gebruiken.
Dit was meer de reden dat er dat moment veel cheaters waren en ik had er zon hekel aan dat ik wilde weten hoe het eruit zag zodat ik het gedrag kon bepalen van wie er zou cheaten.
Dit was helaas maar net goed uitgepakt. Maar het werkte amper voor mij, maar goed. Ik ga het ook nooit meer doen, want je hebt er alleen maar trammalant van als je niet weet waar je mee bezig bent.

Ik vind het ook triest dat er mensen die zijn die hacks maken (afgezien van de mensen die het gebruiken). Ik bedoel dat zijn vette nerds die in de programmacode zitten te kutten van een spel en aan de hand daarvan een hack makendie met bepaalde settings en variabelen speeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Ik zal het je nog sterker vertellen. Dat gaat nu nog steeds niet. De hack is punkbuster met zijn screenshots ook te slim af. Als je zelf een screenshot maakt ziet het er ook normaal uit. Het is met geen mogelijkheid te ontdekken totdat punkbuster de hack ook krijgt oid en hem goed kan detecteren. Tot dan kan je alleen gissen dat iemand haxs gebruikt.

@thrilseeka, die adminned servers waar je zoveel lof over spreekt zijn vaak zo goed nog niet. Als ze iemand verdenken van cheaten krijg je vaak al een kick of ban. Soms vergeten mensen dat anderen gewoon erg goed kunnen zijn in een spel. Ik wordt ook vaak zat cheater genoemd (vaak in de jet zelfs :? ). Dan krijg je ook rustig een ban met de reden "stupid msx user!!!!!!!!! NOOB GO AWAY!!" . Geeft vaak maar aan over het niveau van de admins dan over het niveau van de speler. Je kan namelijk niet zien of iemand cheat. Dus je kan er ook nooit voor kicken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD

JohnD

Bernd

Tijgertje84 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 10:44:
[...]

Niet als je het met een totaal ander doel gebruikt dan waarvoor het merendeel (lees 99%) het voor gebruikt ;). Tegenwoordig kan je met de meeste games als admin in-eye van een speler kruipen en cheaters zo simpel te bannen. Dit ging vroeger niet ;) Dus was het enigste om erachter te komen wat het spelpatroon van een cheater is om op een aparte set soft/hardware dit te testen ;) Zodat je dan de "cheaters" makkelijker kon herkennen aan het patroon en dus kon bannen van een server :)
Zolang iemand geen aimbot gebruikt is het heel moeilijk te detecteren. zeker als er een commander is.

bewijs het maar eens dat iemand de visual options aan heeft staan in namen noemen is niet tactisch. PB screenshot laat niks zien. Het kan toch ook iemand zijn die de uav goed benut? misschien ben je wel gespot door iemand.

[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 04-04-2007 11:26 ]

FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Ik speel meestal op de server van mijn clan. Daar hebben we nog aardig leuke regels. Alleen dat voertuigen gappen uit uncaps niet mag is dan weer jammer. Ik kick daar eigenlijk alleen mensen omdat ze de chat volspammen met dom gelul. Alleen als je erg veel karkand speelt zul je cheaters tegenkomen. Andere mappen spelen ze bijna niet :)

Enne die gasten waar het over gaat zijn 15/16, wat is dan het probleem :+ ? Laat ze lekker hacken totdat ze wat ouder zijn :)

EDIT: waarschijnlijk heb je er zelf ook wel is last van, maar ik wordt vaak zat om een bs reden gekickt. Soms alleen soms met andere clanmembers in 1x. Gewoon omdat we het andere team, vaak ook 1clan, aan het ownen zijn. Je speelt uiteraard wel voor de fun maar dan ga je mensen die goed zijn toch niet wegschoppen. Dan hou je alleen noobs over. Ja dan snap ik dat je geen hax nodig heb |:(

[ Voor 29% gewijzigd door R-O-Y op 04-04-2007 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Flames uitlokken doe je maar ergens anders.

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 04-04-2007 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Discussies over cheats is vanaf nu niet meer toegestaan.

Het blijkt keer op keer dat er geen inhoudelijke discussie gevoerd kan worden, maar dat men continue door blijft gaan met uitlokken van flamerige reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjanvdheuvel

gertjanvdheuvel

Ach , ik speel nog steeds met veel plezier BF2 :) En ik vind het gewoon leuker zonder extra hulpmiddelen.

Ik zit echter wel langzaam aan te twijfelen over een joystick voor de F35/J10's ... De muis/keyboard combo is daar gewoon te traag voor, tenzij je de sensitivity op hoog zet en super zuinig stuurt :)
Niezen is certain death dan :D

Logitech heeft genoeg leuke sticks en voor minder dan 30 euro staat er bij e-Plaza een leuke stick zag ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
gebruikt iedereen die een heli of in jet vliegt zijn toetsenbordje of een speciaal joystick??
Wel handig om te weten wellicht of polletje zodat we kunnen zien hoeveel mesnen wat gebruikt ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjanvdheuvel

gertjanvdheuvel

Nou , voor de heli's heb ik die stick niet nodig ... dat gaat me zo ook prima af. Ik knal er behoorlijk op los en het lukt me vaak zat de heli goed boven vlaggen te positioneren etc.

De J10 en F18 zijn echter de wat wendbaadere vliegtuigen en die zijn wat moeilijker met de muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:34
Heli kan inderdaad prima met muis. Vliegtuig niet, daar heb je eigenlijk een joystick voor nodig.

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titusvh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-05 16:56
Thrills33ka schreef op woensdag 04 april 2007 @ 09:34:
[...]
Dus het feit dat jij wat n00bs kunt afknallen met een machine geweer, geeft jou het recht om te hax0rren?
:D <schaam>

What the heck is hax0rren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD

JohnD

Bernd

Titusvh schreef op woensdag 04 april 2007 @ 15:06:
[...]

:D <schaam>

What the heck is hax0rren?
dat is een verbastering van hacken

FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-03-2024
Gebruik maken van hacks. Om het netjes te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
r.marijnissen schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 21:32:

Als ik iedereen moet geloven. MAAR het werkt niet bij mij?
- Maak een squad aan of wordt squadmember (om Tanks of APC's te kunnen besturen moet je, dacht ik, iig in een Squad zitten)
- Ga bij het voertuig staan (helicopter=naast, APC=achterzijde, Tank=boven in koepel)
- "T" en selecteer vervolgens de PILOT kit (of Crewmember kit voor tank/APC)
- "G" om de kit op te pakken
R-O-Y schreef op woensdag 04 april 2007 @ 09:11:....en bf2 bijna op z'n retour is heeft ie een hack gehaald.....
Tjsa.....de kiddies zijn het spelletje waarschijnlijk al beu. :P

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:12
Indy91 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 15:19:
[...]

- Maak een squad aan of wordt squadmember (om Tanks of APC's te kunnen besturen moet je, dacht ik, iig in een Squad zitten)
- Ga bij het voertuig staan (helicopter=naast, APC=achterzijde, Tank=boven in koepel)
- "T" en selecteer vervolgens de PILOT kit (of Crewmember kit voor tank/APC)
- "G" om de kit op te pakken

[...]

Tjsa.....de kiddies zijn het spelletje waarschijnlijk al beu. :P
Let wel, bij sommige levels, bijvoorbeeld ook op de vliegdekschepen, moet je naar een muurtje toe lopen bv, gewoon even opletten waar de anderen ze vandaan halen.
Ook andere levels meegemaakt waar een klein stukje vlag boven het zand uitkwam, dat het daar wel lukte. Geowon even de kunst afkijken.

Let wel, soms KAN je niet eens unlock pakken, Bij de insurgeons dacht ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Voor vliegtuig vliegen is een joystick in mijn ogen het beste. Ik heb zelf een logitech extreme 3d pro. Een van de fijnste dingen die ik tot nu toe gehad heb. Hij is ook nog steeds heel en werkend. De andere logitechs gingen kapot of versleten simpelweg gewoon. De kwaliteit van de 3D Pro ligt een stuk hoger. :)

Voor de heli liever de muis. Dan kan je met ctrl nog rondkijken, snel switchen naar tv-missle ed. Dat kan allemaal niet met de joystick ;( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

SunStorms_sletje schreef op woensdag 04 april 2007 @ 10:56:
[...]

Zolang iemand geen aimbot gebruikt is het heel moeilijk te detecteren. zeker als er een commander is.

bewijs het maar eens dat iemand de visual options aan heeft staan in [mbr]namen noemen is niet tactisch[/]. PB screenshot laat niks zien. Het kan toch ook iemand zijn die de uav goed benut? misschien ben je wel gespot door iemand.
UAV is de antwoord en het spotten ook.
soms sta ik gewoon klaar met me AKA-101, of ik gooi een nade en het wel altijd raak.

ingame enemy chat: Cheater
Krysiss: LoL Noob ahaha

Maak er soms wel screenshots van :> , en daar zijn sommigen agrumenten te gruwlijk _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 04-04-2007 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

ikk eook een logitech extreme pro 3d. zeer fijne stick, ben blij dat ik toen 10 euro meer heb betaald voor deze ipv voor een flutproduct. stuurt geweldig in jets. (ben het toetsenbord vliegen (waar ik alle muis vliegers makkelijk mee 'pwnde' in het begin) al helemaal verleerd *bloos*

heli vlieg ik wel nog met tobo, reageert scherper in directer dan met de muis (ik vind de heli uberhaupt gruwelijk vervelend balanceren met de muis, dan rolt ie altidj weg over 1 of 2 assen tegelijk en loop je met je muis te zooien om em recht te krijgen,) terwijl je op je tobo gewoon toetsen in kan drukken en of houden zonder dat je je arm heen en weer *moet* bewegen.. (zelfde reden waarom jets+tobo in eht begin ook zo geweldig werkte, mensen moesten giga met die muis schuiven om die jet de bocht om te krijgen en ik zat ze dan ook constant op de staart :)

ik las iets over project reality.. ja, leuke mod, erg lastig voor een infantry-noob zoals ik (ben alleen goed met snipers en vehicles en die zijn er zo geod als niet in dat spel :P) alleen moeten ze die verd*** blackhawk repareren, blackhawks horen geen mach 1.5 te halen.. en zeker nie tals je een stuurfoutje maakt achteruit... als ze dat ding nou gewoon weer terugzetten zoals in in standaard bf2 vloog, ben ik er blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120284

speel daarom op een adminned server, probleem opgelost
En weet je wat nou het stomme is? Dat admins verdraaid lastig personeel is om binnen te halen :(

Ik ga denk binnenkort een heleboel vacatures zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjanvdheuvel

gertjanvdheuvel

Ik ga denk binnenkort een heleboel vacatures zetten
Als het wat oplevert , behalve een server met decent gameplay ;) dan tel mij maar bij je rijtje !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.marijnissen
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-06 00:47

r.marijnissen

sapphire512mb

Tomino schreef op woensdag 04 april 2007 @ 15:43:
[...]

Let wel, bij sommige levels, bijvoorbeeld ook op de vliegdekschepen, moet je naar een muurtje toe lopen bv, gewoon even opletten waar de anderen ze vandaan halen.
Ook andere levels meegemaakt waar een klein stukje vlag boven het zand uitkwam, dat het daar wel lukte. Geowon even de kunst afkijken.

Let wel, soms KAN je niet eens unlock pakken, Bij de insurgeons dacht ik..
Oke zal het morgen nog eens proberen.
Alvast bedankt.

Maar het is dus ALTIJD de letter T?
Ik heb de letter T niet ingebruik in de game maar het is niet dat het bij de een
de T is en bij de ander de Y of zo?

Verder vind ik het wel apart dat mensen mooiere vliegtuigen etc kunnen maken.
Terwijl ze niet eens bij de fabrikant van de game horen.

Nu heb je motoren, Hele dikke vliegtuigen met dikke sound etc.
Nog beter dan orgineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a fly
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-05 10:25
Mijn broer en ik gingen gister de AirMaps mod spelen.
Na wat te hebben rondgehuppeld kwamen we een goud gekleure F35 tegen, die inplaats van flares pop smoke heeft (oneindig en snel achter elkaar), Geen wapens, en oneindige turbo.
Als je dan op 800-900 meter hoogte gaat vliegen kan je zo snel gaan dat je het geluid van de motor amper hoort, en alleen nog "lucht" tegen de voorkant van de jet hoort.

Maar helaas waren de vliegende autotjes in deze mod teleurstellend, weet iemand een goeie mod voor vliegende autotjes?

"Don't try this at home. We are professionals; We've been doing this since yesterday"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gertjanvdheuvel schreef op donderdag 05 april 2007 @ 07:56:
[...]

Als het wat oplevert , behalve een server met decent gameplay ;) dan tel mij maar bij je rijtje !
Nee, geen salaris ;)

Alleen secundaire arbeidsvoorwaarden :P

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 120284 op 05-04-2007 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:57
Kan iemand even kijken of mn test server werkt.

Servername: PLEASE JOIN AND TEST ME!
Server IP: 213.148.250.214 (dedicated)

edit: hmm krijg via game-monitor.com het volgende:

Status:

BattleField 2 engine server not found at 213.148.250.214:16567 !

terwijl het echt wel draait!

[ Voor 39% gewijzigd door Tristan op 05-04-2007 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Pixxa schreef op donderdag 05 april 2007 @ 22:55:
Kan iemand even kijken of mn test server werkt.

Servername: PLEASE JOIN AND TEST ME!
Server IP: 213.148.250.214 (dedicated)

edit: hmm krijg via game-monitor.com het volgende:

Status:

BattleField 2 engine server not found at 213.148.250.214:16567 !

terwijl het echt wel draait!
als hij morgen nog up is zal ik ff testen voor je! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Tomino schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 00:51:
[...]

als hij morgen nog up is zal ik ff testen voor je! :)
http://www.game-monitor.c...3.148.250.214&type=server

Volgens mij werkt tie, ik wil graag weten hoe je de performance vind en wat je ping is. En of je het spelen erop positief of negatief ervaard. Thanks!

[ Voor 23% gewijzigd door Tristan op 06-04-2007 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor die mensen die alles wel gezien hebben in BF2. De mod EOD2 is uit.
Dit is een Total Conversion van BF2:

http://www.eodmod.com/forum/portal.php

Afbeeldingslocatie: http://www.eodmod.com/dev/News/gamemodes/screen000.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.eodmod.com/dev/News/gamemodes/screen018.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 119829 op 06-04-2007 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:30

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

1,2Gb. Heeft iemand een snelle download link?

edit/
Laat maar, staat nu ook op Modjive en hij gaat als een speer, 750Kb/s.

[ Voor 47% gewijzigd door Roppedop op 06-04-2007 14:26 ]

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Over een kwartiertje op http://files.i3d.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aahh mijn favoriete d/l site, 1200 KB per seconde ftw.
Jammer dat ik nog op werk zit.

Die screens van EOD zien erg echt likkenbaardend lekker uit. Er zijn ondertussen al aardig wat servers opgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
Als ik deze search goed heb gedaan zijn er op moment van schrijven 14 servers die EOD2 draaien:

http://game-monitor.com/s...eod2&type=server&game=bf2

Ik ga het ook wel eens uitproberen, ben wel benieuwd. De screens zien er wel donker uit dus dat zal het er allemaal niet makkelijker op maken, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die donkere screens zijn van een nacht missie.
Wat mij leuk lijkt zijn de object georiënteerde mappen. Dus de ene partij die een brug moet verdedigen en de andere die hem moet opblazen.
En ja dan die Huey's he, dat word lachen met die heli's door de jungle te vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
ik snap het even niet, ik draai nu de linux 1.1 server versie maar heb geen idee of dit nu de laatste is. ik kan de linux 1.41 versie niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Roppedop schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 14:02:
1,2Gb. Heeft iemand een snelle download link?

edit/
Laat maar, staat nu ook op Modjive en hij gaat als een speer, 750Kb/s.
Probeer hem ook via modjive te downen maar krijg elke keer een foutmelding, zou die server al over belast zijn?

Op i3d kan ik alleen de server files nog maar vinden..of ik kijk niet goed dat kan ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
Klopt het dat je voor EOD2 een bestand moet downloaden dat "eodv.1.0.rar" heet? De website van EOD blinkt niet uit in duidelijkheid vind ik trouwens. Nou ja ik kan geen andere bestanden vinden dan met die naam dus ik zal de goeie versie wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Laatst online: 12-07-2020
omg die mod was echt cool voor 1942 toendertijd. Snel downloaden :o.

Battlefield 2 begint trouwens steeds beter te worden wat betreft de mods. Eerst project reality (geen port, maar wel een geweldig mooie mod), toen desert combat (geen geweldige port), nu eod en straks nog Forgotten hope 2

[ Voor 8% gewijzigd door dikki dik op 07-04-2007 16:39 ]

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even de map Radio Tower gespeeld. Geweldige sfeer zeg.
Goede muziek tijdens het menu en laden van de mappen.
Deze MOD blijft voorlopig wel op mijn harde schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148409

Zijn de accountservers down? Ik krijg namelijk deze melding:

the server has refused the connection

(zelfs het forum van de site planetbattlefield.com is down)

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 148409 op 07-04-2007 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-06 19:22

XanderDrake

Build the future!

Anoniem: 148409 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 19:17:
Zijn de accountservers down? Ik krijg namelijk deze melding:

the server has refused the connection

(zelfs het forum van de site planetbattlefield.com is down)
Jup, BF2142 is ook down.

Daar gaan we weer.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aww, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
ja serieus gasten...
ik ga niet het hele weekend weer zonder game zitten, wtf waarom doen ze dat niet smorgens of snachts ofzo....ongelofelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier doet hij het weer. Helaas ben ik om 1 of andere reden gebanned van mijn favo server...

edit

Dan maar EoD 2 proberen:)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 148409 op 07-04-2007 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
idd hij doet het gelukkig weer....toch vraag ik me af wat er bij EA allemaal mis gaat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen problemen hier. Server tikt lekker op 64.

Grrr, heb hem gereboot (rankbug EN squadbug :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb Eod 2 geprobeerd en ik vind er niks aan. Volgens mij is er geen enkele oude map van de bf1942 versie ingestopt. En, de graphics en gameplay bij Poe 2 en PR zijn stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
iemand nog kans gehad om mijn server te testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-06 06:26

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Anoniem: 120284 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 23:14:
Grrr, heb hem gereboot (rankbug EN squadbug :( )
De squadbug heerst op onze server ook steeds vaker, geen idee hoe je dat kan voorkomen / oplossen. In enkele gevallen is een herstart va nde server zelfs noodzakelijk gebleken.....

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://bf2s.com/
Ace wilt ook wel 14.000.000 puntjes hebben :P

http://bf2s.com/player/47467371/

---------edit---------

uit de reacties te lezen si de server van [s!k] verot en kan je dat heel veel puntjes opleveren :+ :D
http://www.sik-clan.net/

[ Voor 66% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 08-04-2007 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AllSeeyinEye schreef op zondag 08 april 2007 @ 20:45:
[...]

De squadbug heerst op onze server ook steeds vaker, geen idee hoe je dat kan voorkomen / oplossen. In enkele gevallen is een herstart va nde server zelfs noodzakelijk gebleken.....
'k heb het idee dat het bij vlagen gaat. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Anoniem: 109640 schreef op zondag 08 april 2007 @ 20:51:
http://bf2s.com/
Ace wilt ook wel 14.000.000 puntjes hebben :P

http://bf2s.com/player/47467371/

---------edit---------

uit de reacties te lezen si de server van [s!k] verot en kan je dat heel veel puntjes opleveren :+ :D
http://www.sik-clan.net/
Wat is dit nou voor bullshit? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tomino schreef op zondag 08 april 2007 @ 23:33:
[...]

Wat is dit nou voor bullshit? :/
that is no bullshit, that is live :>
ik vind het prachting als er nog meer zulke servers tevoorschijn komen moet EA wel BF2 updaten. :+

Ace moet toegeven, dat hij BF2 al een tijdje niet meer gespeeld heeft omdat er gewoon niks gefixd wordt aan bugs en exlpoits and stomme gameplay verneukingen als de J10 en F35.

wacht nu rusitg af op FFOW :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Speel je toch SF: geen vliegtuigen, wel kwadratisch meer AA :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Of je speelt niet, dan hoef je ook niet meer hier lopen zeiken. :O

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xadeon schreef op maandag 09 april 2007 @ 02:09:
Of je speelt niet, dan hoef je ook niet meer hier lopen zeiken. :O
ik zeik niet
Het geeft me wel wat te doen om even 14.000.000 puntjes binnen te krijgen binnen zeer snelle tijd :>

De Poe mod is best een mooie infantry mod by the way :D helaas spelen mensen te veel rankend of anders waren de servers echt meer gevuld

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 09-04-2007 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Naief :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef.NL
  • Laatst online: 03-06 21:40
Het enige wat ze er naar alle waarschijnlijkheid aan zullen doen, is dit soort accounts deleten. Ben je ook mooi in de aap gelogeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Pixxa schreef op zondag 08 april 2007 @ 18:47:
iemand nog kans gehad om mijn server te testen?
niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Sorry voor het wachten :D

Maar dan toch:

Screens zeggen genoeg!
Afbeeldingslocatie: http://img163.imagevenue.com/loc231/th_07269_test_122_231lo.JPG
Afbeeldingslocatie: http://img144.imagevenue.com/loc1142/th_07274_test2_122_1142lo.jpg

Behalve de 2e screen loop'tie lekker hoor! :)

[ Voor 4% gewijzigd door Tomino op 09-04-2007 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Hmm ik kom op de pagina 'klik voor downloadn" en dan hopt ie naar de homepage van i3d?

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

ROFLASTC schreef op maandag 09 april 2007 @ 15:53:
[...]

Hmm ik kom op de pagina 'klik voor downloadn" en dan hopt ie naar de homepage van i3d?
Moet je je downloadmanager uitzetten ;)
Zit een anti-leech protectie op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

DaMorpheus schreef op maandag 09 april 2007 @ 18:47:
[...]

Moet je je downloadmanager uitzetten ;)
Zit een anti-leech protectie op.
Bijdehand :P

Dat soort zaken heb ik dus niet. Ik zal het eens met Firewall /off proberen

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Heb in het topic gezocht op project reality maar kwam niks uit, maar iemand die toevallig wat goede servers in de buurt weet die deze mod draaid?

Heb de laatste paar dagen een aantal mods geprobeerd maar dit is wel een hele goede vindt ik, kom eigenlijk alleen maar duitse, engelse en franse servers tegen en mischien is er nog wel ergens een NL server die PR draaid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 03-06 08:34
* Loona35 heeft BF2 collection gekocht

..heb het toen het net gereleased was gespeeld maar had nu weer grote drang om te gaan knallen dus al die uitbreidingen erbij gekocht via MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Tomino schreef op maandag 09 april 2007 @ 10:28:
[...]

Sorry voor het wachten :D

Maar dan toch:

Screens zeggen genoeg!
[afbeelding]
[afbeelding]

Behalve de 2e screen loop'tie lekker hoor! :)
kijk! hoe update ik pb?
Sipio schreef op maandag 09 april 2007 @ 20:32:
Heb in het topic gezocht op project reality maar kwam niks uit, maar iemand die toevallig wat goede servers in de buurt weet die deze mod draaid?

Heb de laatste paar dagen een aantal mods geprobeerd maar dit is wel een hele goede vindt ik, kom eigenlijk alleen maar duitse, engelse en franse servers tegen en mischien is er nog wel ergens een NL server die PR draaid?
ik wil hem best draaien?

[ Voor 35% gewijzigd door Tristan op 09-04-2007 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04-2023

Energy99

NRG <3

Pixxa schreef op maandag 09 april 2007 @ 20:41:
[...]
kijk! hoe update ik pb?
Dan moet je ff naar de site van Evenbalance gaan en daar PB downloaden, en dan kan je het updaten ;)

Als het voor je server is moet je de server file downloaden (PB Server v1.265), anders de client(PB Client v1.xxx), maar ik neem aan dat je dit al weet.

Als je de file eenmaal hebt gedownload staat hier wat je ermee moet doen.

[ Voor 13% gewijzigd door Energy99 op 09-04-2007 21:02 ]

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
Sipio schreef op maandag 09 april 2007 @ 20:32:
.... mischien is er nog wel ergens een NL server die PR draaid?
Een NL PR server: Liberty One Public PROS
Verder zijn de Thors Brigade (Duits, 2 servers) en .:IGI:. (UK, 2 servers) goede servers.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Right het lag dus aan mijn vuurmuur.

EOD is iig erg taai

Een teamkill is zo gemaakt en de wapens zijn daadwerkelijk levensgevaarlijk.

Samenwerken is iig erg makkelijk omdat je anders snel kapot bent.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Anoniem: 109640 schreef op zondag 08 april 2007 @ 23:37:
[...]

that is no bullshit, that is live :>
ik vind het prachting als er nog meer zulke servers tevoorschijn komen moet EA wel BF2 updaten. :+

Ace moet toegeven, dat hij BF2 al een tijdje niet meer gespeeld heeft omdat er gewoon niks gefixd wordt aan bugs en exlpoits and stomme gameplay verneukingen als de J10 en F35.

wacht nu rusitg af op FFOW :)
uhm die stats zijn gewoon gehax0rd? lijkt mij logischer tenminste
en the LORD#OF#WEED is opeens verdwenen uit de BF2s.com stats...
wat gebeuren daar allemaal voor rare praktijken dan...
zou toch echt verboden moeten zijn dat iedere van die hax0rs opeens 1e staan....slaat toch nergens op :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Laatst online: 23:23
Lord is per ongeluk gereset door EA blijkt uit de vele topics op bf2s forum. _/-\o_

EA... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Pixxa schreef op maandag 09 april 2007 @ 20:41:
[...]

kijk! hoe update ik pb?

[...]

ik wil hem best draaien?
Roep maar als je updat hebt gedaan! :P Test nr. 2 gaat dan van start! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Tomino schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 12:11:
[...]

Roep maar als je updat hebt gedaan! :P Test nr. 2 gaat dan van start! ;)
Vanvond de update erop, ill keep you posted. Bedankt voor je inzet in ieder geval!

[edit] ik krijg hem niet geupdate.. krijg een error bij het command pv_sv_update
file open/creation error : /home/gameserver/bf2/pb/htm/ls0012.htm
lijkt wel of de rechten niet goed staan maar ik kan er niets over vinden.

ps. uiteraard draai ik dit niet onder het root account.

[edit] hmm server 1 keer draaien als root en dan updaten helpt wel. Weet niet of hij in het vervolg nu automatisch update. Denk het niet maar dat zien we dan wel. Tomino kan je weer even testen?

Als men nog aanbevelingen heeft voor instellingen of dergelijke hoor ik het graag. Ook als aanbevelingen zijn voor addons, kan vast nog een 2de dedicated server er naast draaien!

[ Voor 58% gewijzigd door Tristan op 10-04-2007 22:58 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voorkom dat dit topic het allerlaatste BF2-topic wordt:
Lees dit door voordat je post