[PC] Battlefield 2 - Deel 42 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.037 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Thrills33ka schreef op maandag 29 januari 2007 @ 19:02:
BTW: Iemand van jullie ervaring met de mod Project Reality??....misschien ga ik maar weer eens MOD proberen voor de afwisseling....heb Point Of Existence al dus...
Yup, Project Reality kan ik je zekers aanraden (2e plaats: Mod of the Year). Er is veel teamplay op de PRMM servers. Iedereen uit dezelfde team heeft min of meer hetzelfde wapen (muv spec-ops).
De mappen zijn bovendien ook erg fraai gemaakt. PRMM is voornamelijk infantry biased. Je hebt hier voornamelijk man tegen man gevechten. In PRMM heb je geen planes. Afhankelijk van de map heb je wel transportheli's (zoals littlebirds) en gevechtsheli's (slechts in enkele mappen). In slechts enkele mappen (bv EJOD Desert, Al Fallujah Region) heb je een tank of APC per team ter beschikking. Bovendien heb je een aparte gunner plaats en driver plaats voor de tank/apc.

Meer dan in BF2 Vanilla zal een team die het meeste teamplay doet, de ronde overwinnen.

Project Reality (zoals de naam al zegt) is erg realistisch gemaakt. De meeste devs zijn voornamelijk (ex)militairen. Bovendien spelen (relatief) veel (ex)militairen deze mod ook, dus kijk niet vreemd op als je squad leader vanuit de heli roept: You have a "green light" : Spontaan beginnen je squadmembers en masse uit de transport heli te jumpen (enkel spec-ops klasse hebben parachute)
Meer dan eens komt het voor dat je squadleader in een onvervalste monotome Nicolas Cage stem (relatief veel US spelers op EU servers) gericht commando's geeft aan de squadmembers: "Soldier "X" cover right site of the hill"....."I really need two assault soldiers with nade launchers now", etcetera.

De wapeneigenschappen en de bijbehorende damage zijn zeer realistisch geimplementeerd.
Bij 1 hit heb je, afhankelijk van waar je wordt geraakt, een medic nodig. Bij 2 hits ben je dood.

Als je van realism mods houdt en je bent niet zo gehecht aan stats, moet je zeker PRMM uitproberen. :) De .:IGI:. server (UK) en Thors-Brigade server (Duits) zijn de betere servers.
Thrills33ka schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 18:35:
hmmm
heb de Point Of Existence mod weer geinstalleerd...en geupdate naar 1.1.5...maar er zijn maar iets van 116 servers over....met misschien 5 of 6 servers met een redelijk aantal spelers...
Eerst was het meer, hoe kan dit? :?
Het is inderdaad erg jammer dat er nog zo weinig PoE:2 spelers/servers zijn ;( . (1e plaats: Mod of the Year) Ik vind het een mooie mod, met mooie maps. PoE:2 kent al een aantal maanden een gestage terugloop van het aantal spelers. Het aantal spelers dat nu nog PoE:2 speelt neemt echter nauwelijks nog af en vormen min of meer de vaste kern van spelers.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a fly
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-05 10:25
Ik speelde zojuist in een server, ik stap in mijn chopper en word meteen geraped door een zilveren vogeltje rang ding. Meteen de volgende keer dat hij mij aanviel zijn j-10 neergehaald =) ineens was hij stil. daarna nog 3 keer hem neergehaald en toen stopte ik er mee.

Wat ik wel minderprettig vind is dat door de snelheid van het vliegtuig en de tv, als je hem er achteraan schiet, en je bent er een halve meter vandaan, en ze gaan omhoog/omlaag dat het bijna niet te doen is goed te raken. want als je hem maar een klein beetje bij stuurt zit je er al niet meer achter. Gelukkig heeft iedereen hetzelfde daarmee dus een echt nadeel is het niet :/

"Don't try this at home. We are professionals; We've been doing this since yesterday"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:18

Realtec

Less is more

Ik heb vandaag Vista ultimate 32bit geinstalleerd.

Nu heb ik BF2 geinstalleerd en dat is ook gelukt maar nu wil ik de 1.41 patch erover gooien maar dan zegt hij "Patching failed"

Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-09 12:31
a fly schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 17:45:en word meteen geraped door een zilveren vogeltje rang ding.
hee hee hee... beetje meer respect he, anders zal dit zilveren vogeltje ding je het met harde hand bijbrengen!!

:P

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Realtec schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 18:51:
Ik heb vandaag Vista ultimate 32bit geinstalleerd.

Nu heb ik BF2 geinstalleerd en dat is ook gelukt maar nu wil ik de 1.41 patch erover gooien maar dan zegt hij "Patching failed"

Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Aan Vista? Heb je BF2 al reinstalled en dan weer geprobeert te patchen?

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec

Realtec

Less is more

MensionXL schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 19:34:
[...]

Aan Vista? Heb je BF2 al reinstalled en dan weer geprobeert te patchen?
Jazeker heb ik BF2 opnieuw geinstalleerd

1) Format
2) Vista geinstalleerd
3) Geluidskaart drivers
4) Nvidia drivers
5) BF2 geinstalleerd
6) 1.41 full patch (wat niet wil werken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Movinghead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06 10:26

Movinghead

ing.

Realtec schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 19:38:
[...]

Jazeker heb ik BF2 opnieuw geinstalleerd

1) Format
2) Vista geinstalleerd
3) Geluidskaart drivers
4) Nvidia drivers
5) BF2 geinstalleerd
6) 1.41 full patch (wat niet wil werken)
Voer je die patch uit als administrator? Dus rechtermuisknop en dan echt als run as administrator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a fly
JohnnyV76 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 19:27:
[...]

hee hee hee... beetje meer respect he, anders zal dit zilveren vogeltje ding je het met harde hand bijbrengen!!

:P
Bring it ;)

Ik heb een weekje geen infanterie gespeeld (wars en public), en ineens gaat het super, ik was eindelijk niet de slechste inf speler uit de clan :o
Ook hebben we (perongeluk) een super tactiek gevonden voor fbf medic only, de squadleader loopt halve rondjes heen en weer, van de ene kant naar de andere, zodat we van alle hoeken kunnen aanvallen. We hadden helaas nadat we hotel in beslag hadden genomen niet meer verdedigt en bijna verloren (op overall tickets).

De ronde daarvoor als mec waren we outcapped omdat er 2 vlaggen tegelijk neutraal werden (square en market), dus ik meteen door naar hotel met iemand, maar we waren square toen ook kwijt. Er waren nog 2 min over, dus ik ging rennen naar de blauwe container die in de buurt van hotel/right arty zit. De andere gozer ging terug naar de enige vlag die we nog mochten cappen, terwijl ik me verstopte. Nog anderhalve minuut te gaan, iedereen was dood, ik hoopte dat ze me niet vonden. Toen waren er nog 40 seconden over, en kwam er iemand op die blauwe container zitten, rondlopen ect., maar hij keek er niet achter. Ook nog iemand op de berg, toen waren er nog 13 sec over, dus ik dacht: als ik nu dood ga, boeit de ticketdrop ook niet meer, dus ik spring erachter vandaan, schiet de eerst op de gozer die redelijk ver weg is (zonder succes), dan komt de persoon die op de container had gelopen weer langsrennen, ik schiet hem vol in zijn gezicht, nog 7 seconden te gaan, word ik in mijn hoofd geschoten |:( gelukkig dat ze niet mijn lijk gingen naden O-)

Het na vertellen lukt niet helemaal goed, maar op dat moment hadden we de dikste pret op TeamSpeak. 8)7

"Don't try this at home. We are professionals; We've been doing this since yesterday"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec

Realtec

Less is more

Movinghead schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 20:51:
[...]

Voer je die patch uit als administrator? Dus rechtermuisknop en dan echt als run as administrator.
Ik heb dat geprobeerd maar "run as administrator" staat bij mij in het grijs en kan ik dus niet aanvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

a fly schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 21:21:
[...]

Het na vertellen lukt niet helemaal goed, maar op dat moment hadden we de dikste pret op TeamSpeak. 8)7
_/-\o_ Niet zo lang geleden(ongeveer 1 dag)
hadden we het zelfde bij een war tegen DB, we hadden ze uitgespeeld en ze hadden nog ergens 1 MEC mannetje lopen.

en we zaten 5 minuten te zoeken en we hadden nog maar 6 minuten, was kantje boord O+
----
Mensen ik zit deze dagen veel op Btk server Strike at karkand IO
dus kom gerust is langs !!!
@Black_lagon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec

Realtec

Less is more

Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 21:44:
[...]

_/-\o_ Niet zo lang geleden(ongeveer 1 dag)
hadden we het zelfde bij een war tegen DB, we hadden ze uitgespeeld en ze hadden nog ergens 1 MEC mannetje lopen.

en we zaten 5 minuten te zoeken en we hadden nog maar 6 minuten, was kantje boord O+
----
Mensen ik zit deze dagen veel op Btk server Strike at karkand IO
dus kom gerust is langs !!!
@Black_lagon
Ik zit in DB en heb die war mee gespeeld :P

Maar toen zat ik net een week in DB en vond dat ook wel beetje lame dat we dat deden maja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Realtec schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 21:54:
[...]

Ik zit in DB en heb die war mee gespeeld :P

Maar toen zat ik net een week in DB en vond dat ook wel beetje lame dat we dat deden maja.
aghh dat maken we zo vaak mee :>
maar onderhand weet je wel de plekjes, en hoe je moet zoeken.

net een week? de match was gister :P
----------
add me op xfire als je wilt :Krysiss

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2007 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec

Realtec

Less is more

Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 22:00:
[...]

aghh dat maken we zo vaak mee :>
maar onderhand weet je wel de plekjes, en hoe je moet zoeken.

net een week? de match was gister :P
----------
add me op xfire als je wilt :Krysiss
oh dan had ik het over een andere keer maar gisteren deed ik ook mee en toen waren we niet aan het verstoppen. Hij was bij market en maakte een omweg naar hotel. en jullie kwamen hem tegen ergens bij suburbs

En toen kwam die klote kubra dam :S dat is dus niet mijn map (die van jullie blijkbaar wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Realtec schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 22:33:
[...]

oh dan had ik het over een andere keer maar gisteren deed ik ook mee en toen waren we niet aan het verstoppen. Hij was bij market en maakte een omweg naar hotel. en jullie kwamen hem tegen ergens bij suburbs

En toen kwam die klote kubra dam :S dat is dus niet mijn map (die van jullie blijkbaar wel)
:) Sommigen clans hebben de mappen Gulf of oman of masthuur dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
a fly schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 21:21:
[...]

Bring it ;)

Heh..

Klinkt bekend. Heb ook een poosje in een overwegend scandinavische clan gezeten en daarmee de 3rd league van de spring cup op Clanbase mee gewonnen en daar hebben we ook hele heftige momenten meegemaakt.

Check dit matchreport maar. We stonden dik achter en de laatste ronde hebben we binnen een paar minuten een full cap gemaakt waardoor we uiteindelijk nog gewonnen hadden. Super verloop voor een finale :) Dan wordt je wel een beetje gek op TS ja :P
http://www.clanbase.com/n....php?wid=5748845&lid=2557

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou je me kunnen toevoegen op xfire, ik heb een vraagje (zie sig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:33
iemand met vista + setpoint en die muisknoppen ingame niet meer kan gebruiken? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-06 21:16

R-O-Y

Ik maak mijn zinnen nooit

Waarom zou je vista gebruiken. Ik heb nooit problemen gehad met xp en bf2 :P

Als ik een dx10 game wil spelen stap ik missschien wel over :+

Youtube Download ubersnel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maxoss schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 21:55:
iemand met vista + setpoint en die muisknoppen ingame niet meer kan gebruiken? :(
jep zoek op google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
R-O-Y schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 22:02:
Waarom zou je vista gebruiken. Ik heb nooit problemen gehad met xp en bf2 :P

Als ik een dx10 game wil spelen stap ik missschien wel over :+
dat begin ik me nu ook af te vragen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a fly
Das best netjes inderdaad =)

Ook leuk nieuws voor chopper mensen: ESL heeft de ladder gestart, 2vs2 chopper.
Vandaag gingen we (ik en "elmo") ervoor oefenen, het begon goed met meteen een kill tegen rR, daarna waren we neergeschoten, en nog 4 keer gecrashed. Uiteindelijk die ronde 10-7 weten te winnen (door switch naar usmc side :+ ).

Ook nog een tip voor chopperen in levels als Dragon, als je de crosshair kwijt bent, druk heel even op TAB, dan wordt hij heel zichtbaar (je kan niet klikken op dat moment).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Verwijderd schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 21:13:
[...]
Zou je me kunnen toevoegen op xfire, ik heb een vraagje (zie sig)
Heb X-fire in de ban gedaan toen bleek dat BF2 daar op een of andere manier continue op vastliep. Sinds BF2tracker.com heb ik het ook niet meer nodig gehad om de server op te zoeken waar maatjes op spelen en wil het ook liever niet installeren.

Als je wilt kun je me op msn toevoegen. Ik heb mijn profiel even aangepast. Kennelijk stond mijn mail niet openbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

weet iemand eigenlijk waarvoor dat circeltje is in de hud van vliegtuigen en heli's? Vaak verdwijnt die bij opstijgen, maar heb nou niet het idee dat ze voor aanduiding van de heli/airstrip zijn. Ik vraag me dit eigenlijk al 1.5 jaar af zonder er iets mee te doen; moet toch ergens goed voor zijn?

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:39

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Seesar schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 22:48:
weet iemand eigenlijk waarvoor dat circeltje is in de hud van vliegtuigen en heli's? Vaak verdwijnt die bij opstijgen, maar heb nou niet het idee dat ze voor aanduiding van de heli/airstrip zijn. Ik vraag me dit eigenlijk al 1.5 jaar af zonder er iets mee te doen; moet toch ergens goed voor zijn?
Volgens mij geeft dat cirkeltje de positie van je staart aan tov de horizon. Als je vooruit gaat dan gaat je vliegtuig/chopper voorover kantelen en dus je staart omhoog net als dat cirkeltje.

Correct me if I'm wrong!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seesar schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 22:48:
Ik ken het cirkeltje van de heli's en de "vliegende doodskist" F35 (in de andere jets is het me eerlijk gezegd nooit opgevallen). Ik dacht dat het te maken heeft met het volledig in balans hangen van je toestel. Dat is met name bij helis te merken als je gaat stilhangen en dan je heli netjes balanceert, dan verschijnt het cirkeltje weer... Dat in balans hangen heeft dan weer te maken met wat Oemfoefoe volgens mij ook bedoelt.

Ook sluit ik me bij Oemfoefoe aan voor wat betreft het regeltje "Correct me if I'm wrong...". Ik weet het niet precies namelijk.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2007 23:56 . Reden: Typootjes en formulering ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:41

steveman

Comfortabel ten onder

Verwijderd schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 23:48:
[...]
Ik ken het cirkeltje van de heli's en de "vliegende doodskist" F35 (in de andere jets is het me eerlijk gezegd nooit opgevallen). Ik dacht dat het te maken heeft met het volledig in balans hangen van je toestel. Dat is met name bij helis te merken als je gaat stilhangen en dan je heli netjes balanceert, dan verschijnt het cirkeltje weer... Dat in balans hangen heeft dan weer te maken met wat Oemfoefoe volgens mij ook bedoelt.

Ook sluit ik me bij Oemfoefoe aan voor wat betreft het regeltje "Correct me if I'm wrong...". Ik weet het niet precies namelijk.
Hetzelfde cirkeltje kun je ook selecteren met het IHADSS systeem in Apache's

In Jane's Apache Longbow 1 & 2 verwerkt in de "Bob-up IHADSS" mode.

"Hover Position Box. This octagonal box originates at the centre of the viewscreen and gives an \"overhead\" view of approximately an 8'x 8' area of ground. The sight circle in the middle of the IHADDS display represents the helicopter's position ..."

Ik had het idee dat in BF 2 het precies andersom werkt, 8-hoek == heli... maar dat weet ik met dit promilage ook niet zeker meer ;)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:42

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Crap, ik heb vandaag een purple heart gescoord :/

Ik heb BF2 gepreorderd toen het uitkwam, maar omdat het destijds niet lekker draaide op mijn PC is ie in de kast verdwenen. Dankzij een collega heb ik vorig weekend het spel echter weer een keer opgestart en nu zit ik al de hele week elke avond een uurtje te schieten :D Het gaat nog niet echt hard, ben halverwege voor Lance Corporal :)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Laatst online: 16-09 20:01

Technicality

Vliegt rechtsom...

Ik kreeg net ook een purple heart voor mn kiezen, twee gasten waren de hele tijd in die choppers bezig en zorgden ervoor dat wij als team niet zoveel konden, en er zaten ook nogal wat letterlijke newbie's in het team. We werden constant gespawnkilled enzo, was niet echt lekker spelen dus.

Welke server is nou wél goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a fly
Technicality schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 18:00:
Ik kreeg net ook een purple heart voor mn kiezen, twee gasten waren de hele tijd in die choppers bezig en zorgden ervoor dat wij als team niet zoveel konden, en er zaten ook nogal wat letterlijke newbie's in het team. We werden constant gespawnkilled enzo, was niet echt lekker spelen dus.

Welke server is nou wél goed?
Ik zoek zelf op de volgende filters en heb nog nooit vervelende servers gevonden ermee (buiten sommige admins die niet tegen out of bounden kunnen):

same version, same mod, ping filter 125 (ingame is dat meestal 7-40), en dan op 5 of 7 spelers zoeken, map dalian.

Dan vind je zak leuke =) en anders kan je altijd opzoek naar een andere :P
Probeer bij voorkeur geen redelijk volle servers te zoeken, dat is meestal vragen om problemen tenzij er heel goed wordt geadminned.

Gister was er een zilver streepje die ging "spawnrapen", hij lande de ah-1z bij de j-10 hanger. De eerste keer lette ik niet op en ging dood, daarna een tank gepakt en hem neergeschoten. Toen ging ik het terug doen en was het opeens niet meer leuk. Zulke mensen moeten verbannen worden van gamen. Een beetje lopen huilen om wat ze zelf doen |:( O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een probleem met Battlefield2. Als ik het lang speel dan gaat mn computer zomaar uit. Hij was 2x uitgegaan, ik kijk naar de temperaturen en mn moederbord is 39 graden, mn processor is 43 en mn videokaart is 69 graden. Dus dat lijkt me niet al te warm. Toen bleek mn eurostekker het niet meer te doen. Dat was zo'n lichtgevend ding van mn voeding dus ik dacht dat het toch slecht was. Had ik een nieuwe aangesloten, gebeurt het weer. Hij is nog niet kapot maar ik ben wel bang dat hij niet lang meer leeft. Iemand een idee hoe dit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 10:13

glashio

C64 > AMIGA > PC

Mijn ervaring is dat de videodriver een groot deel is van alle problemen.
Ik heb een ASUS X850XT ... en als ik de laatste Catalyst driver gebruik crashed ie om de minuut naar Desktop. Als ik de laatste Omega driver gebruikt.. herstart me PeeCee gewoon bij BF2 :/ als ik Catalyst 6.1 gebruik... dan crashed ie terug naar Desktop... maar BF2 draait gewoon nog... en als ik versie 5.7 gebruik... draait ie uren achter elkaar als een zonnetje ;)
Me systeem is gewoon rete stabiel maar de videodriver (ook bij nVidia) bepaalt alles bij BF2... kwa vlekkeloos lopen.

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had laatst wel de nieuwste drivers gedownload. Maar wat ik raar vind is dat mn pc niet herstart, maar gewoon helemaal uit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:04
Heb hier het volgende probleempje:

4x antialiasing wil niet geselecteerd blijven als ik het instel in de videosettings van BF2...
Alle andere instelling blijven wel staan maar die 4x springt na een herstart van het spel (nodig voor het laten ingaan van de verandering) weer terug naar 0x of disabled.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:12
Leader98 schreef op zondag 04 februari 2007 @ 12:12:

4x antialiasing wil niet geselecteerd blijven als ik het instel in de videosettings van BF2...
Alle andere instelling blijven wel staan maar die 4x springt na een herstart van het spel (nodig voor het laten ingaan van de verandering) weer terug naar 0x of disabled.

Iemand een idee?
Kijk eens in de control panel voor je videokaart, daar kan je als het goed is ook handmatig instellen voor elk spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Iemand een idee?
Mja heb ik ook wel is gehad, als ik dat heb, dan zet ik gewoon AA via m'n forceware of anders gewoon via het ati control panel aan. Draait trouwens toch beter vind ik.

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Laatst online: 06-07-2023

Iemand een idee?
heb ik ook vaker gehad....laatste tijd geen last meer van gehad...
ik deed dan altijd blijven forceren...desnoods opnieuw opstarten en het nog eens proberen, net zolang tot ie hem wel 'pakt'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
En als je in je video.con bestand nu eens: "VideoSettings.setAntialiasing" op 4x zet? Wellicht helpt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a fly
We (team >you) hebben een chopper filmpje gemaakt, om de clan te promoten :P
Er is alleen een youtube versie, de link: http://www.youtube.com/watch?v=x9h_LFUM1iw
Elmo heeft het bewerkt.
Zeg maar wat je er van vindt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
a fly schreef op maandag 05 februari 2007 @ 14:05:
Er is alleen een youtube versie, de link: http://www.youtube.com/watch?v=x9h_LFUM1iw
Elmo heeft het bewerkt.
ja wel leuk hoor.

Alleen je hebt 0 last van aa, 0 last van planes. Zou het knapper vinden als ik een heel rondje zag..
Een Fragmovie kan ik ook maken :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand intressen voor het maken voor een mooie FFOW topic = Frontlines:Fuel of war
het begint een beetje opgang te komen. (pre-alpha screenshots ect) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
a fly schreef op maandag 05 februari 2007 @ 14:05:
Elmo heeft het bewerkt.
ziet er wel leuk uit....alleen niet mijn muziek....waarom heeft iedereen van die hardrock muziek in zijn filmpjes :9 allemaal hardrock fans hiero?
en tja voor de rest....als ik een goeie dag heb in een chopper heb ik ook van zo'n actie's achter elkaar....dusja zo bijzonder is t niet....alhoewel als je het vergelijkt met de gemiddelde public, dan is het wel erg high skilled ja

[ Voor 7% gewijzigd door SuX DeLuXe op 05-02-2007 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a fly
Tomino schreef op maandag 05 februari 2007 @ 16:45:
[...]

ja wel leuk hoor.

Alleen je hebt 0 last van aa, 0 last van planes. Zou het knapper vinden als ik een heel rondje zag..
Een Fragmovie kan ik ook maken :o
Ik heb pas een ronde gulf van het begin (nadat ik was opgestegen) opgenomen, als je intresse hebt zal ik het niet editen, en uploaden, er zit geen geluid bij (anders kan ik niet op een hoge reso opnemen 8)7 )

Verder is het bijna helemaal uit 1vs1 en 2vs2, niet public.
De muziek? dat past er goed bij, en ik heb het bij dat filmpje niet gekozen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Tomino schreef op zondag 04 februari 2007 @ 12:23:
[...]

Kijk eens in de control panel voor je videokaart, daar kan je als het goed is ook handmatig instellen voor elk spel!
Klopt, echter kun je, uitgaande van de performance, beter de ingame anti-aliasing settings gebruiken. Het spel zelf weet beter waar de anti-aliasing plaats moet vinden.

Overigens kun je proberen om anti-aliasing op 4x te zetten, vervolgens een andere instelling te wijzigen en, deze andere instelling wijzig je weer terug en vervolgens klik je op 'apply'. Als het goed is dan moet ie dan wel de 4x onthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
OCTheEagle schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 21:32:
[...]

Klopt, echter kun je, uitgaande van de performance, beter de ingame anti-aliasing settings gebruiken. Het spel zelf weet beter waar de anti-aliasing plaats moet vinden.

Overigens kun je proberen om anti-aliasing op 4x te zetten, vervolgens een andere instelling te wijzigen en, deze andere instelling wijzig je weer terug en vervolgens klik je op 'apply'. Als het goed is dan moet ie dan wel de 4x onthouden.
Ik weet dat het ingame beter is maar als het daar niet lukt moet je toch wat anders, niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Gister trouwens weer een nieuwe exploit gezien in een rondje karkand.

Tussen square en market halverwege kun je kennelijk op een of andere manier in die muur komen. Ongeveer ter hoogte van waar de weg stuk is en die buizen liggen. Zouden er nou echt mensen zijn die de hele dag proberen of ze ergens zoiets kunnen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
JohnnyV76 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 09:56:

Tussen square en market halverwege kun je kennelijk op een of andere manier in die muur komen. Ongeveer ter hoogte van waar de weg stuk is en die buizen liggen. Zouden er nou echt mensen zijn die de hele dag proberen of ze ergens zoiets kunnen vinden?
Er zijn maar weinig mensen met zoveel tijd en geduld.
Meestal wordt zoiets per ongeluk gevonden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
JohnnyV76 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 09:56:

Er zijn zat filmpjes te vinden waar in uitgelegd wordt hoe je daar kan komen. Helaas zijn er (uiteraard) mensen die zo lame zijn die glitches ook te abusen.

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-ZeuZ
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-09 16:27
OCTheEagle schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 21:32:
[...]

Waarom zou de AA in het spel zelf instellen beter zijn dan via je control panel? Full screen AA is en blijft hetzelfde. Het lijkt mij niet dat BF2 zelf gaat "uitzoeken" waar AA moet zijn, dat is gewoon het hele scherm. Qua performance zou het niks moeten uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a fly
Als je intresse hebt leer ik je die en hoe je in 4 andere gebouwen kan komen, onzichtbaar wordt (kan niet lopend), en nog een muur bij market :P

Ik heb de trailer voor mijn volgende filmpje af, het is uit een ronde gulf geknipt (de hele ronde komt later deze week op bf2s op verzoek van iemand):

Youtube (Heel slecht) http://www.youtube.com/watch?v=jFf3ATP5fXk
Filefront (15MB) : http://files.filefront.co.../;6710682;;/fileinfo.html

Ik heb er geen geluid bijgedaan omdat ik een paar dagen zonder zat, en het is een keertje wat anders :P (radio aanzetten ofzo is prima >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Iemand een idee?
je kan ook proberen je video.con van je default op 4x te zetten, dan pakt ie hem waarschijnlijk wel. Of als je broertje/maat ook een account op die pc heeft ff zorgen dat hij ook 4x aa aan heeft staan :).

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
a fly schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 23:22:
[...]

Ik heb de trailer voor mijn volgende filmpje af, het is uit een ronde gulf geknipt (de hele ronde komt later deze week op bf2s op verzoek van iemand):
Moet ik me aageproken voelen?
:o :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
a fly schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 23:22:
[...]

Als je intresse hebt leer ik je die en hoe je in 4 andere gebouwen kan komen, onzichtbaar wordt (kan niet lopend), en nog een muur bij market :P
lekker matig dat je mensen wilt leren glitchen....op de meeste servers is het een ban, en terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
De nieuwe versie van PRMM mod is uit: Versie v0.5

Check ook eens dat promo filmje van hun nieuws site (07-02-2007) :)

Veranderingen zijn onder andere:
-Forward Spawn Points
-Vehicle Damage System

Another major feature included in PRv0.5 is our revolutionary new Vehicle Damage System, which has been implemented on almost all vehicles currently available in PR. This new system affects vehicle mobility and/or operational status once they become damaged. If you are in a tank and take damage from an anti-tank round, you may loose the ability to rotate your main turret or one of your tracks may become damaged rendering you immobile. This new system is not limited to just ground forces, as aircraft (including helicopters) are just as vulnerable!
-Tank & Pilot Kits
-Destructible Environments

Included in this release is our first map with a fully destructible environment! All the buildings in Helmand Province can be destroyed with explosives, such as an RPG round or C4 charges. While this map is relatively small, we will expand on this concept in the future!
-Advance and Secure (AAS) v2
In this game mode, each team battles over a "group" of control points (flags) at any given time. A team must capture the entire group of control points before moving on to the next designated group of control points. A "group" of control points can have as little as one control point in them, or as many as 5. One should expect fierce battles erupting over those flags, with very concentrated action where you get both a lot of attack and defense!

NEW WEAPONS AND VEHICLES:
-Chinese QBZ Rifle Series
-USMC M-14 Marksman Rifle
-US AT4 (Anti-Tank)
-British Merlin HC3 Transport Helicopter
-British Land Rover

NEW MAPS:
- 5 nieuwe maps.
- Daarnaast zijn er 2 map aangepast: EJOD Desert en Gulf of Oman.

Vooral de verandering dat je in een bepaalde map nu de gebouwen kunt beschadigen of compleet slopen, spreekt mij wel erg aan.

Ik heb trouwens sterk het gevoel dat de PoE:2 en PRMM mods weer meer gespeeld worden. Wellicht komt dit hoofzakelijk doordat deze mods respectievelijk 1e en 2e zijn geworden bij de Mod Of The Year competitie.

NB: indien je reeds versie V0.4 hebt dien je deze eerst nog te deinstalleren!

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a fly
eperon schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 13:00:
[...]

lekker matig dat je mensen wilt leren glitchen....op de meeste servers is het een ban, en terecht.
Lekker belangerijk. ik vind glitchen veel minder erg als mensen die nades spammen, of lopen te spawnrapen. En waarom zou ik het mensen niet leren? als iedereen het kan, schiet je mensen zo eruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

a fly schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 23:43:
[...]

Lekker belangerijk. ik vind glitchen veel minder erg als mensen die nades spammen, of lopen te spawnrapen. En waarom zou ik het mensen niet leren? als iedereen het kan, schiet je mensen zo eruit...
dus dat vind jij minder erg dan spawnrapers 8)7
spawnrapen is gewoon toegestaan of anders had Dice wel iets bedacht in gebouwen of muren niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
a fly schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 23:43:
[...]

ja lekkere gedachte...

je bent trouwens meer aan het typen dan aan het spelen in het filmpje 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a fly
:z

Lekker belangerijk. weet je hoe relaxt commanderen het is vanuit zo een plek. O-)
En ik zou het niet zomaar aan iedereen leren, bij de meeste zou ik zeggen youtube of google video. Verder denk ik dat iedereen die in dit topic post het niet zal misbruiken... Beetje vertrouwen in je medemens hebben :P :9

Ik ben vandaag een server tegen gekomen die modded is, superveel vliegtuigen in normale levels, server gekoppeld stats systeem (werkt niet goed maar toch :D ), helaas speelde er op dat moment geen geskillde mensen ;( Als iemand intresse heeft zoek ik de server naam op :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Verwijderd schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 23:50:
[...]
dus dat vind jij minder erg dan spawnrapers 8)7
spawnrapen is gewoon toegestaan of anders had Dice wel iets bedacht in gebouwen of muren niet
De enige reden dat ik het zou willen weten is om naar dat gastje toe te gaan en hem alsnog te killen. In dat potje van mij had de tegenpartij geen vlag meer en hij was de enige levend maar zat dus in de muur. Oplossing is dan om te kicken natuurlijk maar als de helft van je eigen team dan al niet stemt maar liever op de UAV af gaat om dat mannetje te zoeken en keer op keer gekilled wordt dan zakt je broek ook af. Uiteindelijk koos de doerak eieren voor zijn geld en verliet zelf de server.

Spawnrapen is zo'n onzin. Als je te stom bent om het te laten gebeuren verdien je het en moet je de server uitgaan want dan zit je aan de slechte kant :)
Als het bij mij gebeurd dan probeer ik te kijken waar ze zitten en gaan dan gericht naden of snipen (eerst naar een veilige plek sprinten). Meestal ontstaat er dan een gaatje waardoor je snel kunt ontsnappen en een vlag aan de andere kant van de map kan pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Spelen er hier ook mensen Project Reality v0.5 ?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
"Jep" ...je hebt een oplossing of "Jep" (je doet bijdehand en) je wilt hem niet helpen ?

Alstublaft:
How can I bind mouse buttons 3, 4, or 5 in my game?

Answer
The information in this article applies to the following devices:
Logitech Mice using Logitech SetPoint Software

Cause:
Most games that support a mouse will give you options to program or bind specific functions to various buttons on the mouse. These games normally look for generic mouse buttons when attempting to bind the mouse buttons to a game function. If the button is set to another function in SetPoint (such as Universal Scroll, Back, Forward, etc), the game may not see the mouse button as available to bind. This mainly affects buttons 3, 4, and 5.

Solution:
To resolve this issue, set the button you are trying to bind to a generic value in SetPoint. The following values should be used if you are having problems binding buttons in games.

Mouse Button 3 (The Middle Button/Scroll Wheel):
In SetPoint, assign this button as Middle Button or Generic Button.

Note for MX Revolution users: You must disable Logitech Smart Shift Technology or the Middle Button option will not be available in SetPoint.

Mouse Buttons 4 and 5 (Normally the thumb buttons):
In SetPoint, assign the thumb button(s) as Generic Button. Note that these buttons will still work in most browsers for forward and back. It is not necessary to assign these buttons to Forward and Back in SetPoint for this functionality.
Of je schakelt je setpoint voor het spelen even uit ;)

[ Voor 75% gewijzigd door Tranzy op 10-02-2007 13:36 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a fly
De ronde gulf of oman staat op filefront. Het is een best grote download voor 30Min filmpje.

http://files.filefront.co.../;6717489;;/fileinfo.html
(geen geluid/muziek omdat ik het dan moest editen)

In het begin moest ik wel ff wennen aan zoveel lag van fraps... Maar dat zul je wel zien als je het kijkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Hebben jullie ook altijd dat bf2 schokjes geeft ingame, als je ALT+TAB hebt gedaan....en dan niet Alt+tab voor 3 seconde maar echt als je even een paar minuten naar Windows terugkeert
ik heb het gewoon altijd...en ook op m'n nieuwe systeem...dus ben 100% overtuigd dat het aan BF2 ligt....misschien dat sommigen t niet merken...ik merk t wel om de 10/20 seconden zoiets...dan komt er zeg maar een soort vertraging waardoor je weer enkele meters/centimeters de verkeerde kant op staat te mikken....
Wat me ook de keel uit begint te komeen is de hoeveelheid minpunten je krijgt voor een klein foutje...bijvoorbeeld Mashtuur City...ik start als MEC...pak een auto met 4 man erin en rij die naar de 1e vlag...bij die stroomcentrale...ik kom aan, stap uit 2 ventjes stappen aan de andere kant uit, proberen dan tussen de auto en muur door te lopen wat dus niet lukt....en zo krijg ik -10 ofzo terwijl ik nog niet eens wat gedaan heb :S echt nep heb t nu al vaak gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrills33ka schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 17:19:
Hebben jullie ook altijd dat bf2 schokjes geeft ingame, als je ALT+TAB hebt gedaan....en dan niet Alt+tab voor 3 seconde maar echt als je even een paar minuten naar Windows terugkeert
ik heb het gewoon altijd...en ook op m'n nieuwe systeem...dus ben 100% overtuigd dat het aan BF2 ligt....misschien dat sommigen t niet merken...ik merk t wel om de 10/20 seconden zoiets...dan komt er zeg maar een soort vertraging waardoor je weer enkele meters/centimeters de verkeerde kant op staat te mikken....
Ik had het wel toen ik nog 1GB geheugen had, maar met 2GB geheugen heb ik hier geen last meer van. Het is simpel te verklaren doordat BF2 heel veel geheugen gebruikt, als je naar Windows gaat en je komt geheugen tekort worden delen van BF2 even naar de SWAP geschreven, zodra je weer terug in-game bent duurt het even voordat het weer in het geheugen zit. Dit veroorzaakt de lag. 2GB geheugen en/of wat minder achtergrond rommel lost het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Verwijderd schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 17:47:
[...]

Ik had het wel toen ik nog 1GB geheugen had, maar met 2GB geheugen heb ik hier geen last meer van. Het is simpel te verklaren doordat BF2 heel veel geheugen gebruikt, als je naar Windows gaat en je komt geheugen tekort worden delen van BF2 even naar de SWAP geschreven, zodra je weer terug in-game bent duurt het even voordat het weer in het geheugen zit. Dit veroorzaakt de lag. 2GB geheugen en/of wat minder achtergrond rommel lost het op.
hmmm maar kheb 2 gig ddr2 geheugen @ ddr2 750 mhz....en in taakbeheer heb ik nog een ruime 400 mb van de 2000 vrij dus toch vreemd :S
Geheugen zou kunnen, maar ik denk dat t ook gewoon de brakke engine van BF2 is..

ik heb t btw niet over enige lag...die je hebt al vanaf t begin, dan loopt t soepeltjes....ik had vroeger ook 1 gig en dat was helemaal niet te doen met hoge settings....

[ Voor 9% gewijzigd door SuX DeLuXe op 10-02-2007 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
DenniZ schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 13:18:
Spelen er hier ook mensen Project Reality v0.5 ?
^^^^^^ Zie 6 posts hierboven.
Hoe zijn jou ervaringen tot nog toe met v0.5?

Ben er echter nog niet achter hoe je die dropzone supplies (de "RallyPoints") van je Squadleader kunt vinden in de map. Ik wilde nl. crewmember kit pakken om een APC te kunnen besturen, echter bij de gewone caps wordt er door de Quartermaster erop gewezen dat ik bij mijn eigen dropzone supplies moet wezen?

Als ik het goed heb spelen Sap en Seesar deze mod ook geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Mijn clan speelt ook vrij fanatiek Project Reality. Een aantal is ook zijdelings betrokken bij de ontwikkeling overigens. Het is een internationale (SE/DK/NO/DE/UK/NL/US) clan die al jaren bestaat. We speelden altijd NS:CO en later TC:E maar de meesten spelen nu dus PRMM. Aangezien ik BF2 niet origineel heb heb ik me daar altijd van afzijdig gehouden maar overweeg uit nieuwsgierigheid BF2 toch maar aan te schaffen (wat een duuuuur spel maanden na de release zeg).

Zal dit topic dan ook in de gaten houden! Met name op PRMM vlak.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
BF2 is inderdaad nog relatief prijzig na ruim anderhalf jaar na de releasedatum.....maar voor zo'n 50 Euri heb je de deluxe edition: BF2 + Special Forces editie.
Naast de mogelijkheid om PRMM te spelen heb je bovendien ook nog de mogelijkheid om PointofExistence2 te spelen, wat ook weer de levensduur van de game verlengd.

Voor mij is BF2, gemeten naar Euro's/speelduur, relatief het goedkoopste spel wat ik ooit gekocht heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:04
Indy91 schreef op zondag 11 februari 2007 @ 21:26:
BF2 is inderdaad nog relatief prijzig na ruim anderhalf jaar na de releasedatum.....maar voor zo'n 50 Euri heb je de deluxe edition: BF2 + Special Forces editie.
Naast de mogelijkheid om PRMM te spelen heb je bovendien ook nog de mogelijkheid om PointofExistence2 te spelen, wat ook weer de levensduur van de game verlengd.

Voor mij is BF2, gemeten naar Euro's/speelduur, relatief het goedkoopste spel wat ik ooit gekocht heb :)
Voor mij was BF1942 + uitbreidingen goedkoper qua euro's/speelduur dan BF2, maar ik ben voorlopig ook nog niet uitgespeeld met BF2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiepeks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-07 19:11
kort vraagje aan jullie:

soms hoor ik ineens een soort 'evil' lachje (hehehe) in het veld, lijkt van vlakbij te komen.
Ik denk dat ik het nu 3 keer heb gehoord. Volgens mij al die keren in Karkand, en nee ik ben niet aan de drugs :D

Als je een commander hoort meespelen, dan heeft hij ook als enige andere teksten in het veld: Grenade here! enz.
Heeft dat lachje ook met een commander te maken?

wordt ik gek?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

tiepeks schreef op zondag 11 februari 2007 @ 23:03:
kort vraagje aan jullie:

soms hoor ik ineens een soort 'evil' lachje (hehehe) in het veld, lijkt van vlakbij te komen.
Ik denk dat ik het nu 3 keer heb gehoord. Volgens mij al die keren in Karkand, en nee ik ben niet aan de drugs :D

Als je een commander hoort meespelen, dan heeft hij ook als enige andere teksten in het veld: Grenade here! enz.

wordt ik gek?
Was een easter-egg achtig iets. Je moet een vers lijk spotten en dan hoor je dat als je naast diegene loopt die het spotten doet.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 15:08

JohnD

Bernd

ROFLASTC schreef op zondag 11 februari 2007 @ 23:13:
[...]

Was een easter-egg achtig iets. Je moet een vers lijk spotten en dan hoor je dat als je naast diegene loopt die het spotten doet.
je moet inderdaad iemand spotten die critically wounded is. Als je dit zelf doet dan hoor je niks. Je hoort jezelf ook niet zeggen "hostile forces spotted" oid

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepigno
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-07 17:18
Indy91 schreef op zondag 11 februari 2007 @ 10:34:
[...]

^^^^^^ Zie 6 posts hierboven.
Hoe zijn jou ervaringen tot nog toe met v0.5?

Ben er echter nog niet achter hoe je die dropzone supplies (de "RallyPoints") van je Squadleader kunt vinden in de map. Ik wilde nl. crewmember kit pakken om een APC te kunnen besturen, echter bij de gewone caps wordt er door de Quartermaster erop gewezen dat ik bij mijn eigen dropzone supplies moet wezen?

Als ik het goed heb spelen Sap en Seesar deze mod ook geregeld.
Heb afgelopen week mijn bf2 dvd weer te voorschijn getoverd om deze mod eens te gaan proberen, BF2 werd me een beetje te arcade achtig. en ik moet zeggen dat het wel heel gaaf is. Erg realistische en teamplay is erg goed. Moet wel erg wennen weer aan het spelen van BF2, m'n skills zijn niet echt denderend op het moment.

Je kunt de rallypoints van je squad herkennen aan het squadnummer wat er in het klein naast staat (op overzichtskaart "M").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 11:48
Ik speel ook PRMM. Beste mod imho tot nu.
Vooral het feit dat teamwork zowat verplicht is om vlaggen te verorveren.

Vanavond weer eens kijken op Thors server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Pepigno schreef op maandag 12 februari 2007 @ 12:07:
[...]
Je kunt de rallypoints van je squad herkennen aan het squadnummer wat er in het klein naast staat (op overzichtskaart "M").
Thanx. B)

De wijzigingen van PRMM versie v.0.5 ervaar ik als overwegend positief, echter moet ik nog wel wennen aan de veranderde gameplay.
2 kleine puntjes van kritiek:
- Geen limited kits meer bij overige vlaggen, enkel bij homebase of bij je eigen rallypoint. (alleen erg jammer dat ruim de helft van de Squadleaders "vergeten" een rallypoint aan te maken!)
- Sinds de komst van v0.5 is volgens mij het aantal spelers met 500% gestegen. Dus massa's newbies die minder tactisch te werk gaan en/of minder aan teamplay doen
Dennis_k schreef op maandag 12 februari 2007 @ 13:16:
Vanavond weer eens kijken op Thors server :)
Veel succes dan....Thors server (evenals de .:IGI:. server) zit de laatste dagen knettervol. :+

[ Voor 15% gewijzigd door Indy91 op 12-02-2007 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel die mod net en ik vind het wel geinig. Het is wel meer een infantry mod vind ik. Maar het realisme wat ze proberen te realiseren spreekt me wel aan. Het is een soort Americas Army voor BF geworden.
Maar ik vind POE 2 ook wel wat hebben. Allebei zijn ze minder arcade dan vanilla BF2.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2007 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazzper schreef op zondag 11 februari 2007 @ 15:48:
Aangezien ik BF2 niet origineel heb heb ik me daar altijd van afzijdig gehouden maar overweeg uit nieuwsgierigheid BF2 toch maar aan te schaffen (wat een duuuuur spel maanden na de release zeg).
Kom op :)

Zelfs in belgië in de duurste winkels vind je het spel gemakkelijk voor 38 euro (dus de deluxe editie plus special ops pack). Dus niet de 50 euro waarvan sprake. (misschien toch nog vrij duur voor de leeftijd van de game, maar niet extreem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Ik ben verwend met jaren Enemy Territory (graties) en DoD:Source (19 euro).
Ik ben best bereid te betalen voor spellen, daar niet van maar gevoelsmatig blijft het een bak geld voor een oud spel in de vorm van wat bitjes and bytes ;)
Maar dat is een andere discussie

edit: kuch iets met clans ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Jazzper op 12-02-2007 15:39 ]

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepigno
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-07 17:18
Indy91 schreef op maandag 12 februari 2007 @ 13:24:
[...]

Thanx. B)

- Sinds de komst van v0.5 is volgens mij het aantal spelers met 500% gestegen. Dus massa's newbies die minder tactisch te werk gaan en/of minder aan teamplay doen
[...]
Ik val ook onder die 500% :D. Omdat ik van de week mijn favorieten aan het opschonen was en ik prompt voor de fun een battlefield website opende op de dag dat deze mod released werd... Dacht laat ik het maar weer is een keer proberen. Volgens mij had ik al ruim een jaar BF2 niet meer aangeraakt :P..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Is er eigenlijk een alternatief dan www.spielerstats.de ? Die site is goed en ondanks mijn slechte duits wel goed te begrijpen maar zo enorm traag. Is er geen nederlandse of amerikaanse/engelse alternatief om vooral je speeltijden van je kits etc te kunnen zien? Ik weet dat ik via HQ wel me badges en zo kan zien en via UBAR de benodigde mijlpalen voor bepaalde badges, maar ik ben vooral geinteresseerd in de tijden gespeeld per kit e.d.

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Seesar schreef op maandag 12 februari 2007 @ 17:30:
Is er eigenlijk een alternatief dan www.spielerstats.de ? Die site is goed en ondanks mijn slechte duits wel goed te begrijpen maar zo enorm traag. Is er geen nederlandse of amerikaanse/engelse alternatief om vooral je speeltijden van je kits etc te kunnen zien? Ik weet dat ik via HQ wel me badges en zo kan zien en via UBAR de benodigde mijlpalen voor bepaalde badges, maar ik ben vooral geinteresseerd in de tijden gespeeld per kit e.d.
www.bf2s.com :+

PRMM op 70 % *O*

[ Voor 3% gewijzigd door Tomino op 12-02-2007 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiepeks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-07 19:11
Seesar schreef op maandag 12 februari 2007 @ 17:30:
Of www.bf2stats.nl werkt ook erg goed.
www.bf2s.com update om de twee uur, bf2statsdoet dat realtime (nou ja meestal)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
tiepeks schreef op maandag 12 februari 2007 @ 18:50:
[...]

Of www.bf2stats.nl werkt ook erg goed.
www.bf2s.com update om de twee uur, bf2statsdoet dat realtime (nou ja meestal)
Daarbij vind ik Bf2s.com veel makkelijk, rollover met de muis enzo..
ach tis denk meer wat je gewend bent, ik raad je Bf2s.com aan! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-09 16:19
Alleen een HD probleempje... (Edit op bf2s.com that is...)

The system is down.

Evening Update: The file system on the dead drive has been revived and recovered. Files are being zipped up and should be back on the server tomorrow. Hopefully the restore won't take much time after that.

Gibson lay waste to its first hard drive on Sunday, February 11th. The 150GB Western Digital raptor took the web server and mysql server files with it.

The hard drive is under going data recovery, but it may take a day or two to recover.

In the meantime, point your IRC client of choice over to #bf2s @ irc.gamesurge.net for a chat or join using this handy Java client.

- Jeff (Chuyskywalker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeya.
ik heb vandaag die mod Versie v0.5 geinstalleert.
alleen zijn bij mij geen servers tezien.
als ik gewoon battlefield opstart wel.
iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
MEN-O schreef op maandag 12 februari 2007 @ 19:12:
Alleen een HD probleempje... (Edit op bf2s.com that is...)

The system is down.

Evening Update: The file system on the dead drive has been revived and recovered. Files are being zipped up and should be back on the server tomorrow. Hopefully the restore won't take much time after that.

Gibson lay waste to its first hard drive on Sunday, February 11th. The 150GB Western Digital raptor took the web server and mysql server files with it.

The hard drive is under going data recovery, but it may take a day or two to recover.

In the meantime, point your IRC client of choice over to #bf2s @ irc.gamesurge.net for a chat or join using this handy Java client.

- Jeff (Chuyskywalker)
Dat is echt de 1e keer dat die site plat ligt! :'(

anyway, boven mij ^^

Doe alle vinkjes is uit, wedden dat je servers ziet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomino schreef op maandag 12 februari 2007 @ 21:37:
[...]

Dat is echt de 1e keer dat die site plat ligt! :'(

anyway, boven mij ^^

Doe alle vinkjes is uit, wedden dat je servers ziet!
nope.
heb ik al geprobeert.
ik probeert het zo nog een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
meest uitgebreid, echter latere update: www.bf2s.com
andere alternatieven met een real time update: bf2stats.formitron.com en gameslave.co.uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg echt geen servers tezien :?
hmmz ik krijg nu wel servers tezien.
even uitproberen
hij zegt steeds dat ik een oudere versie dan de server gebruikt :S

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2007 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 21:42:
ik krijg echt geen servers tezien :?
hmmz ik krijg nu wel servers tezien.
even uitproberen
hij zegt steeds dat ik een oudere versie dan de server gebruikt :S
1.41?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Laat maar.....

[ Voor 91% gewijzigd door Indy91 op 12-02-2007 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
tiepeks schreef op zondag 11 februari 2007 @ 23:03:
kort vraagje aan jullie:

wordt ik gek?
LoL!!!!
ik zat er gister ook aan te denken om erover te posten....ik had het ook....volgens mij toen ik commander was :S
ik dacht een keer iets gelezen over een taunt die sinds 1.4 erin zou zitten....Nou dat moet dus die taunt zijn dan, alleen kun je dat niet vanuit je zelf doen...vreemd
SunStorms_sletje schreef op maandag 12 februari 2007 @ 08:46:
[...]

je moet inderdaad iemand spotten die critically wounded is. Als je dit zelf doet dan hoor je niks. Je hoort jezelf ook niet zeggen "hostile forces spotted" oid
vind het jammer dat je jezelf niet kunt horen...zo zul je die taunt dus ook niet vaak horen, want mensen ontdekken 't gewoon niet
Tomino schreef op maandag 12 februari 2007 @ 18:51:
[...]

Daarbij vind ik Bf2s.com veel makkelijk, rollover met de muis enzo..
ach tis denk meer wat je gewend bent, ik raad je Bf2s.com aan! :9
BF2s...ligt er al een dag of 2 uit...maar zou vandaag weer up moeten zijn als het goed is...
en BF2s.com is in mijn ogen ook de beste ja....bf2stats.nl is stuk onoverzichtelijker...en je kunt op bf2s ook goed zien waar iemand zit te spelen als je naar zijn stats gaat...eigelijk wel dom dat EA niet een eigen stats site heeft...zou eigelijk ook geen overbodige luxe zijn...

[ Voor 39% gewijzigd door SuX DeLuXe op 13-02-2007 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

zozo Eindelijk weer eens wat zilver gehaald :)

AT-zilver, pistol en vehicle zilver.
Ik moet zeggen dat de Infantry only mode nog immer erg heersend is. Het enige waar ik mij nog aan erger is dat zowat iedereen een medic is met of een AK-101 of L85. Al is het dan weer wel logisch dat men dat doet.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ff een vraagje: mijn HD is vol aan het geraken. Daarom ben ik flink aan het schonen. Special Forces speel ik echt nooit. Als ik die deinstalleer, ben ik dan mijn unlocks ook kwijt? Wie weet het?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 12:44

charrel

Cortisol4life..

Unlocks zitten volgens mij vast aan je account, niet aan je instal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 10:36:
Ff een vraagje: mijn HD is vol aan het geraken. Daarom ben ik flink aan het schonen. Special Forces speel ik echt nooit. Als ik die deinstalleer, ben ik dan mijn unlocks ook kwijt? Wie weet het?
Is dus niet zo...speel ook niet vaak SF en heb t ook al enkele keren eraf gegooid voor herinstallatie van Windows...en in bf2 vanilla blijven de unlocks gewoon dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-09 16:19
Ik dacht dat je die taunt kreeg als je betatester van 2142 bent geweest ?
(Staat me vaag iets van bij iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
MEN-O schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 11:15:
Ik dacht dat je die taunt kreeg als je betatester van 2142 bent geweest ?
(Staat me vaag iets van bij iig)
Heb dat valse lachje nu ook een keer of 2, 3 gehad....geloof ook 1 of 2 keer daarvan als commander....misschien dat het ook werkt als je als commander ingezoomd bent op de map ofzo...
ik ben iig geen tester van 2142 geweest dus...
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voorkom dat dit topic het allerlaatste BF2-topic wordt:
Lees dit door voordat je post