Nu gooi je wel erg ver misJohnnyV76 schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 12:13:
[...]
Heb dat eerste filmpje maar eens bekeken en er vallen wel een paar dingen op.
Vooropgesteld is duidelijk dat die gast een bijzonder goede infantry speler is maar als ik het zo zie heeft ie wel erg veel mazzel met raken. Doet bijna alles zonder te aimen en ze vallen bij bosjes. Bovendien zijn in zo'n filmpje alleen de goede acties aaneengeregen te zien dus stijgt het "godlike" gevoel ook nog eens. Ik weet ook niet tegen wat voor spelers hij speelde maar zie ze ook regelmatig flink missen (hij gooit ergens een nade, er begint er een op een hoekje naar hem te knallen, hij gooit nog een nade, gaat liggen en schiet hem alsnog af.)
tja.. dat filmpje...
Als ik het goed heb gezien speelt ie tegen privates. (ik denk ook unranked).
(en volgens mij ook nog met een oude patch, liggen en opstaan gaat wel snel)
Hij is wel goed met aimen, das duidelijk. Maar als ik staand iemand probeer neer-te-maaien, raak ik ze lang niet zo goed (AK-101). kan ook aan mij liggen hoor
het filmpje zou wel wat beter zijn, als ie zelf ook es werd neergeschoten.
om zo'n manier kan ik ook wel een "godlike-own" film in elkaar draaien.
EDIT:
sorry, toch patch 1.4/1.41 - "road to jalalabad" zit ook in 't filmpje
Hij is wel goed met aimen, das duidelijk. Maar als ik staand iemand probeer neer-te-maaien, raak ik ze lang niet zo goed (AK-101). kan ook aan mij liggen hoor
EDIT:
[ Voor 7% gewijzigd door MicroStar_NL op 25-01-2007 14:13 ]
Volvo EX40 Ultra SMER MY25 Vapour Grey 19" Microtech
Anoniem: 109640
http://video.google.com/g...ocId=-8028960759136145713MicroStar_NL schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 13:59:
tja.. dat filmpje...
Hij is wel goed met aimen, das duidelijk. Maar als ik staand iemand probeer neer-te-maaien, raak ik ze lang niet zo goed (AK-101). kan ook aan mij liggen hoor![]()
dit is een veel beter voorbeeld
met welk wapen speelt hij:? En sinds wanneer kan je door schuttingen heen schieten op karkand?
Wars zijn altijd unranked (en stock weapons).MicroStar_NL schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 13:59:
tja.. dat filmpje...
Hij is wel goed met aimen, das duidelijk. Maar als ik staand iemand probeer neer-te-maaien, raak ik ze lang niet zo goed (AK-101). kan ook aan mij liggen hoor![]()
EDIT:
Hij speelt met de M16 & AK-101 (stock medic guns). Met elk wapen kan je naar mijn weten door schuttingen heenschieten.MarcoZ20 schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 14:41:
met welk wapen speelt hij:? En sinds wanneer kan je door schuttingen heen schieten op karkand?
sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot
Er zijn dagen (servers) dan raak ik ook alles en de andere dag (server) is het gewoon veel lastiger. Wellicht dat onderlinge ping verhouding hier ook nog een rol in speelt. Heb regelmatig in een server dat er 1 of 2 vijanden zijn die zo makkelijk dood vallen en ook wel weer 1 of 2 die zelfs point blank haast niet doodgaan. Dat bedoelde ik met mazzel.Anoniem: 109640 schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 12:57:
[...]
Nu gooi je wel erg ver mis(mazzel met raken)
En het klopt.. door die dunne schutinkjes kun je met elk wapen heen knallen!
edit:
Heh... aangezien ik toch nog vakantie heb deze week maar even Fraps geinstalleerd en wat zitten klooien. Speelt wel crap met fraps aan, je fps zakt in elkaar en na een seconde of 25 heb je zo 700MB!! Heb dus even 2 minuutjes in een server gezeten om te testen, daarna met virtual dub het begin en eind eraf geknipt en daarna gecomprimeerd. Kwaliteit wordt wel ruk maar van de bijna 700MB hield ik ruim 8 over.
Zie hier het (magere) resultaat:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-5531299704310676906
(was tegen wat BtK clangasten, hierna werd ik gekicked voor spawnrapen
[ Voor 39% gewijzigd door JohnnyV76 op 25-01-2007 15:50 ]
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Hij is 1 van de beste van Europa, ik heb een keer tegen iemand die ongeveer hetzelfde is als die gozer gespeelt, dat is gewoon niet leuk hoe hard je ingemaakt word. Maar die gozer speelt ook voor 6 clans ofzoJohnnyV76 schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 12:13:Ik denk dat iedereen haast wel zo'n filmpje zou kunnen maken als je de boel opneemt wanneer je een goeie dag hebtHij zal ook heus wel eens wat mindere dagen hebben of tegen betere tegenstanders spelen en dan wordt het wel iets lastiger. Feit blijft dat het een topspeler is (voordat mensen me verkeerd begrijpen)
Equalized, hoe heet je ingame en op esl?
En nog 1 dingetje over het hitbox verhaal: iedereen heeft er last van, leef ermee (was prima gaat!), of zoek een spel waar het bijna niet is. Het is naar mijn mening skill als iemand weet hoeveel links/rechts hij van iemand moet mikken, en iedereen heeft verder dezelfde kansen. Verder is het ook gebonden aan de server, op somige raak je elke kogel die je schiet, terwijl op anderen servers niets raakt als je op die manier schiet (zelfde ping). Aanpassen of op zoek naar een andere.

edit @hierboven: Jammer dat er geen geluid bij zit, dat maakt het best saai. Verder als je spawnraped hoef je toch niet te reloaden als er nog 14 kogels inzitten
[ Voor 6% gewijzigd door a fly op 25-01-2007 16:51 ]
"Don't try this at home. We are professionals; We've been doing this since yesterday"
Dit meen je toch nietJohnnyV76 schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 14:58:
[...]
Heh... aangezien ik toch nog vakantie heb deze week maar even Fraps geinstalleerd en wat zitten klooien. Speelt wel crap met fraps aan, je fps zakt in elkaar en na een seconde of 25 heb je zo 700MB!! Heb dus even 2 minuutjes in een server gezeten om te testen, daarna met virtual dub het begin en eind eraf geknipt en daarna gecomprimeerd. Kwaliteit wordt wel ruk maar van de bijna 700MB hield ik ruim 8 over.
Zie hier het (magere) resultaat:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-5531299704310676906
(was tegen wat BtK clangasten, hierna werd ik gekicked voor spawnrapen)

Ik heb net op de zelfde server met fraps, 2 ronden opgenomen UMSC en MEC

2 ronden??? hoeveel gig is dat wel niet?
Welke instellingen gebruik je?
En kost het eigenlijk veel extra ruimte met geluid?
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
1 ronden, is rond de 5 Gig maxJohnnyV76 schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 17:36:
2 ronden??? hoeveel gig is dat wel niet?

Ik gebruik gewoon half-size met 40FPS neem ik op, maar toch heb ik afentoe wat schokjes ...
Daarna zet ik het om met Winavi(nu nog even goed encoden)
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 25-01-2007 18:25 ]
Seesar schreef op maandag 22 januari 2007 @ 15:48:
[...]
Ik speel nu Project Reality en hoewel ik me in het begin ergerde aan het vele doodgaan begin ik het nu wel veel leuker te vinden dan BF2.....
Nog meer PRMM spelers....Sap schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 12:47:
Ik speel eigenlijk alleen nog maar Project Reality Mod. Het bevorderd teamplay en minder spray and pray technieken. Tactiek is echt noodzakelijk anders kom je nergens.....
@Seesar en Sap: wat is jullie nickname en welke servers spelen jullie. Ikzelf zit het meest op de.:IGI:. en Thors-Brigade server.
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Hey...
Ik zag net dit.
http://tweakers.net/ext/f...5d1ccd6cd06e3d05/full.png
Werkt dat eaAccount en eaPassword ook bij battlefield 2 dat iemand weet???
Ik zag net dit.
Een beetje, het is niet compressed tijdens het recorden dacht ik. Het maakt niet veel uit. En als je na de ronde VD eroverheen gooit is het toch niets.JohnnyV76 schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 17:36:En kost het eigenlijk veel extra ruimte met geluid?

Ik kwam er gister achter dat er 2 clans zijn de gamert heten. Ik dacht eerst dat degene die in clanbase speelde, deel was van de grote gamert. Gister in een 1vs1 erachter gekomen dat het niet het geval was. Die gozer was dus beter dan ik had verwacht, 8-13 verloren

edit :
Nee, wel iets vergelijkbaars. ik zal ff voor je kijken (3 min laterWouser schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 21:58:
Hey...
Ik zag net dit.
+playerName - Set the player name
+playerPassword - Sets the player password
Het is hoofdletter gevoelig.
Nog een edit: http://www.tweakguides.com/BF2_9.html , daar staat meer info op over hoe het moet.
[ Voor 33% gewijzigd door a fly op 25-01-2007 22:09 ]
"Don't try this at home. We are professionals; We've been doing this since yesterday"
Thanks
Nog een vraagje
dat +playerName werkt die wel of is dat ook zo'n andere command?
Nog een keer thanks
Nog een vraagje
Nog een keer thanks
[ Voor 101% gewijzigd door Chip. op 25-01-2007 22:12 ]
Bij mij werkt het iig niet, ik krijg steeds gewoo het loginscherm
[ Voor 61% gewijzigd door mvds op 25-01-2007 22:31 ]
Je moet niet de tag die je voor de acount hebt erin zetten, en let op hoofdletters op de juiste plekken. mischien ook handig om de naam en wachtwoord tussen " " te zetten, dat kan ook problemen voorkomen.obsidian schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 22:28:
Bij mij werkt het iig niet, ik krijg steeds gewoo het loginscherm
ja materiaal van filmpjes zijn niet zo oud (maximaal 2 maanden of zo) en het is opgenomen in high skill gathers en pcw's tegen sterke clans.MicroStar_NL schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 13:59:
tja.. dat filmpje...
EDIT:
ze staan op google video via onderstaande link, inclusief deel 3
http://video.google.com/videosearch?q=gamert
[ Voor 4% gewijzigd door indexample op 26-01-2007 00:15 ]
gamert heeft vele squadsa fly schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 21:58:
[...]Ik kwam er gister achter dat er 2 clans zijn de gamert heten. Ik dacht eerst dat degene die in clanbase speelde, deel was van de grote gamert. Gister in een 1vs1 erachter gekomen dat het niet het geval was. Die gozer was dus beter dan ik had verwacht, 8-13 verloren
gamert.bf2
gamert alpha squad
gamert ^gr8^
gamert g13
Als je goed kijkt zie je dat C-shot alleen maar op het hoofd schiet. Probleem is ook dat veel mensen zoomen met hun gun terwijl dit totaal nuteloos is of zelfs tegenwerkt. Als je zoomed zie je niet wat er om je heen gebeurt bijvoorbeeld.
jep, gamert.bf2 is het sterkste team van gamert. dit waren vroeger de skunks, maar zijn naar gamert gehaald. Verder heeft de community nog 3 squads, waarvan the great8 de beste zijn

Ja wat hij zegt, ging wel lekker daar he po Btkmaxoss schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 00:14:
[...]
Als je goed kijkt zie je dat C-shot alleen maar op het hoofd schiet. Probleem is ook dat veel mensen zoomen met hun gun terwijl dit totaal nuteloos is of zelfs tegenwerkt. Als je zoomed zie je niet wat er om je heen gebeurt bijvoorbeeld.
By the way ben nu toevallig twee cheaters tegen gekomen met aimbot, eentje gister met een =JD= clan tag (van deze gast weet ik het niet zo zeker)
Maar we waren net nog even bezig op de server schiet een oetlul ons af en dat veel ste snel achter elkaar. Dus Ace ging op onderzoek en als wapen heb ik fraps gekozen
nu alleen nog zorgen dat die gast een PB global ban kan krijgen.
great8 hebben wij verslagen en juist van alpha verloreneperon schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 00:19:
jep, gamert.bf2 is het sterkste team van gamert. dit waren vroeger de skunks, maar zijn naar gamert gehaald. Verder heeft de community nog 3 squads, waarvan the great8 de beste zijn
het had wel met de lineup te maken, denk ik.
van ons en van hun.
Anoniem: 153621
ff tussendoor Deze speler is
intussen helemaal klaar met BF2. Heeft alles al op de purpleheart na (maar das logisch)
intussen helemaal klaar met BF2. Heeft alles al op de purpleheart na (maar das logisch)
even tussendoor, waar zit jij bij dan? DG?Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 00:52:
[...]
great8 hebben wij verslagen en juist van alpha verloren![]()
het had wel met de lineup te maken, denk ik.
van ons en van hun.
heh, nog even wat materiaal van enkele potjes karkand van gister verzameld en achter elkaar gezet. Merk alleen dat de kwaliteit nog extra verslechterd zodra het op goolevideo gezet wordt.
Ik neem ook niet een hele ronde op maar druk op F9 zodra ik denk dat er actie komt
neem trouwens met 60 fps op en merk dat ik in het spel tussen de 90 en de 102 fps heb
comprimeer naar divx 5 formaat.
Toch even het resultaat:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8200380451783718429
als iemand weet hoe je dit beter kunt krijgen? Dit is een bestand van 18MB. Misschien moet ik wat minder comprimeren want je kunt tot 100MB uploaden... maja dan duurt het bekijken weer heel lang
Ik neem ook niet een hele ronde op maar druk op F9 zodra ik denk dat er actie komt
neem trouwens met 60 fps op en merk dat ik in het spel tussen de 90 en de 102 fps heb
Toch even het resultaat:
als iemand weet hoe je dit beter kunt krijgen? Dit is een bestand van 18MB. Misschien moet ik wat minder comprimeren want je kunt tot 100MB uploaden... maja dan duurt het bekijken weer heel lang
[ Voor 17% gewijzigd door JohnnyV76 op 26-01-2007 08:51 ]
Ik heb mpeg4 gekozen xvid met een bitrate van 800JohnnyV76 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 08:47:
heh, nog even wat materiaal van enkele potjes karkand van gister verzameld en achter elkaar gezet. Merk alleen dat de kwaliteit nog extra verslechterd zodra het op goolevideo gezet wordt.
Toch even het resultaat:
en voor 14 minuten en is dat 80MB
kun je anders ook eens wat laten zien, kan ik kijken of het er net zo uit ziet.
Ben nog steeds aan het zoeken voor betere kwaliteit.JohnnyV76 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:17:
ben net bezig met het filmpje van de cheater
JohnnyV76 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:17:
Gebruik de edit-knop een volgende keer
[ Voor 9% gewijzigd door Crash op 27-01-2007 10:58 ]
Waarom is dat logisch? Ik ben nog maar net bezig en dit is juist de enige medal die ik tot nu toe heb.Anoniem: 153621 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 03:27:
Zoufiax schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 14:06:
[...]
Waarom is dat logisch? Ik ben nog maar net bezig en dit is juist de enige medal die ik tot nu toe heb.
bijvoorbeeld: 5 kills en 30 deaths
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 26-01-2007 14:20 ]
Maw, hij is te ownage om dat noob ding te halenAnoniem: 109640 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 14:20:
[...]
het is logisch, omdat je 4x meer dood bent gegaan dan dat iemand heb neer geschoten
bijvoorbeeld: 5 kills en 30 deaths
Ok die Purple-hart medal is een eerbewijs aan de echte noob
. Of misschien voor iemand die ondanks dat hij geowned wordt toch blijft doorgaan en tot minimaal 5 kills komt (en dus minstens 20 keer dood gegaan is). En dan K:D 1:4. Ik snap hem.
[ Voor 3% gewijzigd door Zoufiax op 26-01-2007 15:15 ]
lol wat een n00b
staat wat op de muur 10 x te knifen om vervolgens dood te gaan...
en daarna ziet ie een vijand niet eens aankomen, maar knalt wel automatisch tegen de muur richting een vijand die 10 km verder staat en geen enkel gevaar vormt...
of een bagger hack, of een bagger cheater...of beiden
kheb trouwens zelf ook al eens met Fraps wat avonturen vast proberen te leggen op video...maar dat zijn bestanden van 100en mb's groot van slechts enkele minuten...ik snap niet waarom je met de huidige techniek nog niet eens een filmpje kunt opnemen van fatsoenlijke kwaliteit en fatsoenlijke resolutie en ook geen 10 gig groot
[ Voor 24% gewijzigd door SuX DeLuXe op 26-01-2007 19:15 ]
Jep bijdeThrills33ka schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 19:13:
[...]
lol wat een n00b
staat wat op de muur 10 x te knifen om vervolgens dood te gaan...
en daarna ziet ie een vijand niet eens aankomen, maar knalt wel automatisch tegen de muur richting een vijand die 10 km verder staat en geen enkel gevaar vormt...
of een bagger hack, of een bagger cheater...of beiden
die andere gast had de zelfde shots op mij als de eerste cheater
domme gastjes

---------------------------
Ace gaat nu proberen pub filmpje in elkaar te zetten.
@ Ace:
Die cheaters (als het inderdaad zo is) zijn echt slecht (duh anders heb je geen cheat nodig) maar ik dacht dat er alleen een cheat beschikbaar was waar je voor moest betalen of circuleerd er meer ellende?
@ Thrills33ka:
helemaal mee eens... die bestanden worden echt gigantisch als je met een beetje kwaliteit opneemt, niet normaal. Als ik alle stukjes achter elkaar plak en dan opsla als .avi dan wordt het iets van 4Gig. Dan comprimeer ik het naar divx en is het nog maar 18MB. Da's wel netjes en op mijn pc is het nog wel goed te bekijken. Alleen via googlevideo of noobtube... errm ik bedoel youtube... wordt het nog slechter gemaakt.
@maxoss:
Damn wat een trage download site is dat
. Doet maar rond de 50kb/s
Die cheaters (als het inderdaad zo is) zijn echt slecht (duh anders heb je geen cheat nodig) maar ik dacht dat er alleen een cheat beschikbaar was waar je voor moest betalen of circuleerd er meer ellende?
@ Thrills33ka:
helemaal mee eens... die bestanden worden echt gigantisch als je met een beetje kwaliteit opneemt, niet normaal. Als ik alle stukjes achter elkaar plak en dan opsla als .avi dan wordt het iets van 4Gig. Dan comprimeer ik het naar divx en is het nog maar 18MB. Da's wel netjes en op mijn pc is het nog wel goed te bekijken. Alleen via googlevideo of noobtube... errm ik bedoel youtube... wordt het nog slechter gemaakt.
@maxoss:
Damn wat een trage download site is dat
Je filmpje is erg donker maar nelmaxoss schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 00:32:
zie hier mijn filmpie die ik ff in elkaar heb gezet.
http://www.megaupload.com/nl/?d=1W3MR1GW
A Soldiers manual and a pair of boots.
weet jij een betere upload siteJohnnyV76 schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 00:49:
@maxoss:
Damn wat een trage download site is dat. Doet maar rond de 50kb/s
nel
Speed zat bij mij wel goed
goed filmpje Maxoss
gg lekkere gespeeld man op Btk
helaas mag je geen scores meer posten, toch?
Iedergeval ik had in die rondens geen een keer last van non registratie hits
BF2 is afentoe maar een raar spel.
----edit----
Ik zie dat je trouwens de standaard compressie heb gebruikt, ik gebruik hier voor WinAvi en dan
MPEG4 (XVID) bitrate rond de 900 levert 100MB file op voor 14 minuten
Zal trouwens wel leuk zijn als iedereen gewoon filmpjes gaat maken over hun skills in bepaald omgeving waar ze goed in zijn..
[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 27-01-2007 01:44 ]
Anoniem: 120284
Ach, global ban krijgen ze toch niet lijkt me. Wel leuk om zulkt soort figuren te bannen.
Net zoals het leuk is om wallhackers te killen door even te laten zien dat ik ook weet waar de lekjes in de muur zitten. En daarna bannen
Het is logisch dat fraps zulke enorme bestanden geeft, aangezien hij geen tijd heeft om ze te converten/compressen. Alles moet achter elkaar worden opgenomen dus krijg je van die enorme bestanden. Maar je haalt het één keer door zo'n programmaatje heen en het is weer redelijk normaal.
sar·cas·me (het ~)
Anoniem: 206430
Zie Spielerij - Algemene policy Werving is niet toegestaan op GoT
[ Voor 92% gewijzigd door Crash op 27-01-2007 10:58 ]
Ik heb een vraag over de geluidsinstelling=
Ik heb onboard geluid (Asus P5B-Deluxe).
Je kan in bf2 geluids option screen opties ''software en hardware (en X-fi)'' selecteren.
Welke moet ik selecteren?
Je kan in bf2 geluids option screen opties ''software en hardware (en X-fi)'' selecteren.
Ziet er goed uit, ik heb nog een hoop te leren blijkt wel weer. Downloaden ging bij mij op de maximale snelheid dus dat zat wel goed. Het lijkt er soms op dat je bij het reviven iemand niet eens hoeft te raken met je shock paddles. En het valt me net als bij de filmpje van Ace Lightning (als ik me niet vergis) op dat je vaak niet inzoomt met je geweer. Waar heb je dat filmpje trouwens mee gemaakt, en hoe heb je het zo klein gekregen?maxoss schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 00:32:
Gewoon mikken met je croshair, volgens mij met fraps want je ziek af en toe toch wel wat geschok.Zoufiax schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 11:50:
[...]
Ziet er goed uit, ik heb nog een hoop te leren blijkt wel weer. Downloaden ging bij mij op de maximale snelheid dus dat zat wel goed. Het lijkt er soms op dat je bij het reviven iemand niet eens hoeft te raken met je shock paddles. En het valt me net als bij de filmpje van Ace Lightning (als ik me niet vergis) op dat je vaak niet inzoomt met je geweer. Waar heb je dat filmpje trouwens mee gemaakt, en hoe heb je het zo klein gekregen?
Heeft iemand ervaring met het draaien van BF2 op een 64-bit versie van Win Vista? draait het goed? veel performance-verlies of valt dat wel mee?
Wellicht was het erg druk op die megaupload site op het moment dat ik hem aan het neerhalen was?Zoufiax schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 11:50:
[...]
Ziet er goed uit, ik heb nog een hoop te leren blijkt wel weer. Downloaden ging bij mij op de maximale snelheid dus dat zat wel goed. Het lijkt er soms op dat je bij het reviven iemand niet eens hoeft te raken met je shock paddles. En het valt me net als bij de filmpje van Ace Lightning (als ik me niet vergis) op dat je vaak niet inzoomt met je geweer. Waar heb je dat filmpje trouwens mee gemaakt, en hoe heb je het zo klein gekregen?
Met shockpaddles is het zo dat het in principe werkt zodra je een rood kruis ziet (idd. die van het rode kruis) Voorheen ging ik altijd vlakbij het "slachtoffer" liggen om te reviven maar staand is sneller. Het is alleen zo frustrerend als ie niet de 1e keer werkt en je daarom gekilled wordt
Om het filmpje ingame te maken kun je Fraps gebruiken, er is een freeware versie van.
Persoonlijk gebruik ik daarna virtual dub om een beetje te knippen en stukjes achter elkaar te plakken en dan uiteindelijk comprimeer ik het met STOIK video converter. Supersimpel progje.
Software in principe nooit kiezen want dan moet je processor softwarematig de geluiden berekenen.Kakulukia schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 11:32:
Hardware is in dit geval de juiste keuzen. Je CPU moet dan nog wel wat werk doen maar maakt gebruik van de on-board audio chip. X-fi is alleen voor als je een Soundblaster X-fi in je machine gestopt hebt. Ik moet overigens melden dat het verschil in geluid behoorlijk is tussen on-board en zo'n X-fi ten gunste van de X-fi.
ben ik ook wel benieuwd naar...denk niet dat er veel mensen die nu al Vista draaien, laat staan de 64 bit versie....Jorn1986 schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 12:36:
Heeft iemand ervaring met het draaien van BF2 op een 64-bit versie van Win Vista? draait het goed? veel performance-verlies of valt dat wel mee?
maar denk dat als ik overstap dat het dan ook meteen 64 bits wordt....en dan zou het wel prettig zijn dat BF2 ook lekker draait
Ik heb dit gekozen bij BF2142, daar liep het goed. Toen ik het bij BF2 op hardware zette hoorde ik de eerst half uur gewoon normaal geluid, maar daarna ging het laggen, cracklen, raar doen etc.JohnnyV76 schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 13:27:
[...]
Software in principe nooit kiezen want dan moet je processor softwarematig de geluiden berekenen.
Hardware is in dit geval de juiste keuzen. Je CPU moet dan nog wel wat werk doen maar maakt gebruik van de on-board audio chip. X-fi is alleen voor als je een Soundblaster X-fi in je machine gestopt hebt. Ik moet overigens melden dat het verschil in geluid behoorlijk is tussen on-board en zo'n X-fi ten gunste van de X-fi.
Ik weet niet zeker of het aan de hardware optie lag...
Ik ga het dalijk weer op hardware zetten, als die weer zo doet zet ik hem gewoon op software.
Nog een vraag=
Op welk geluids Hz moet je hem instellen,
laag, medium, hoog, extra hoog.
Extra hoog kon die niet aan, hij switcht dan automatisch terug naar hoog....
=======
Een 64bit OS kan met 32bit programmas omgaan. Het zou geen probleem moeten zijn.
ziet er wel goed uit jamaxoss schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 00:32:
ik ga ook vaak bij die USA spawnplek hangen zoals jij
zal ik er ook eens een maken, maar dan een hardcore versie
hoe heb je dat eigelijk gedaan met knippen uit het filmpje...en hoe heb je het precies geconverteerd?? eerst met Fraps opnemen en dan?
[ Voor 12% gewijzigd door SuX DeLuXe op 27-01-2007 13:55 ]
Weet je wat me opvalt aan jouw posts. Je geeft volgens mij aardig wat om die rangetjes en medailles. Maakt niet zoveel uit hoor maar daar speel je toch niet voorAnoniem: 153621 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 03:27:
pfffffff 2800 uur gespeeld in anderhalf jaar. Dan ben je echt levenxxxx. Ik heb in 1 jaar bijna 400 uur gespeeld, dat vind ik al veel. Volgens mij speelt hij het dagelijks 6 uur ofso.
Ik zou ook nie voor medailles enzo spelen, ik heb bijv. geprobeerd die ground defense badge te halen. Je moest 5 minuten gewoon bij een tow/mounted MG staan. Nou ik heb het 5 min volgehouden, en toen was ik weg.
Ik zal je zeggen dat een golden ground defense badge wel 1 uur kan duren, daar ga ik het echt niet voor doen....
Ik zou ook nie voor medailles enzo spelen, ik heb bijv. geprobeerd die ground defense badge te halen. Je moest 5 minuten gewoon bij een tow/mounted MG staan. Nou ik heb het 5 min volgehouden, en toen was ik weg.
Ik zal je zeggen dat een golden ground defense badge wel 1 uur kan duren, daar ga ik het echt niet voor doen....
ach, ik vind het leuk om ervoor te spelen. Het ziet er leuk uit, en je speelt er ook echt voor.
Bijkomend voordeel is dat je met alle wapens dan wel overweg kan. Ik speelde bv nooit support, maar dan ook echt nooit. Maar voor mn veteran badge moest ik er toch aan geloven. En ik kan er nu prachtig mee schieten! RPK
Anders had ik er nooit mee kunnen schieten.
Dus ik vond het gewoon leuk om te doen en het levert ook nog wat op!
Bijkomend voordeel is dat je met alle wapens dan wel overweg kan. Ik speelde bv nooit support, maar dan ook echt nooit. Maar voor mn veteran badge moest ik er toch aan geloven. En ik kan er nu prachtig mee schieten! RPK

Dus ik vond het gewoon leuk om te doen en het levert ook nog wat op!
20 kills voor expert is toch best te doen? En anders kun je altijd nog het truucje uithalen als commander. Ga je in een TOW zitten en dan lekker airstrike gooien!Kakulukia schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 14:07:
pfffffff 2800 uur gespeeld in anderhalf jaar. Dan ben je echt levenxxxx. Ik heb in 1 jaar bijna 400 uur gespeeld, dat vind ik al veel. Volgens mij speelt hij het dagelijks 6 uur ofso.
Het is al tig keer besproken maar BF2 is toch wel verslavender door al die medailles en badges enzo. Net als hierboven gezegd wordt zorgt het er ook voor dat je eens met een andere kit speelt dan medic en dat maakt het er toch ook leuker op.
Ik revive door snel te switchen tussen 3 en 6. Hierdoor verlies je niet de tijd om de shock paddles "op te laden" Fimpje heb ik gemaakt met fraps en bewerkt met windows movie maker. Wel heb ik het ff in een uurtje in elkaar gezet. Ik zal nog wel eens een movie maken waar ik meer tijd in ga steken. Ook de kwaliteit ben ik nog niet echt over tevreden. Het comprimeren heb ik ook met windows movie maker gedaan, ik begrijp dat je dit beter met een ander programma kan doen?Zoufiax schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 11:50:
[...]
Anoniem: 120284
Die heeft bij NOD wel eens op de banlist gestaanAnoniem: 153621 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 03:27:
wat voor leven heb je dan...

Vaak bu'j te bang!
Hmmm, de knapste prestatie vind ik nog wel om de European Union Special Service Medal en de North American Service ribbon te halen. 6 uur op Midnight Sun... ik heb nog maar 1 keer een server gezien waar ze die map draaiden!
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
purpleheart is nog niet zo makkelijk, 1:4 deaths moet je wel je best doen.
Ik heb hem gehaald omdat ik het leuk vond, om een medaille te krijgen. na 5 kills gewoon als kip zonder kop in karkand rondrennen
Euroforce wordt heel weinig gespeeld, erg jammer. I love that FAMAS
Bierhalle heeft af en toe EuroForce en Armed fury-dagen. (dinsdag ofzo)
Ik heb hem gehaald omdat ik het leuk vond, om een medaille te krijgen. na 5 kills gewoon als kip zonder kop in karkand rondrennen

Euroforce wordt heel weinig gespeeld, erg jammer. I love that FAMAS
Bierhalle heeft af en toe EuroForce en Armed fury-dagen. (dinsdag ofzo)
[ Voor 11% gewijzigd door MicroStar_NL op 27-01-2007 20:59 ]
Nou ik heb sinds 2 weken Vista Business draaien op een Core2Duo dus op 64Bit, en draai hier vlekkeloos BF2 in.Thrills33ka schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 13:34:
[...]
ben ik ook wel benieuwd naar...denk niet dat er veel mensen die nu al Vista draaien, laat staan de 64 bit versie....
maar denk dat als ik overstap dat het dan ook meteen 64 bits wordt....en dan zou het wel prettig zijn dat BF2 ook lekker draait
Enigste wat je moet doen is in de shortcut van BF2 aan geven, dat je het als Administrator wil starten en dat je in Windows XP SP2 compatible draait aangezien Punkbuster admin rechten nodig heeft nog op dit moment om zijn checks te doen.
Maar verder toppie!!
Voordat ik BF2 ga spelen, sluit ik eerst alle programma's en processen af die afgesloten kunnen worden, inclusief explorer.exe zelf. Daarna start ik vanuit de Task Manager BF2, en sluit ik nog gauw de Task Manager af ook. Dit alles om mijn pc zo goed mogelijk te laten presteren voor BF2. Dat gaat allemaal prima, maar het is een beetje dom werk elke keer. Is er een programmaatje dat dit automatisch voor je kan doen?
Dat lijkt me een beetje omslachtig. Explorer gebruikt niet zoveel geheugen, dacht ik zo (11MB ofzo).Zoufiax schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 21:14:
Voordat ik BF2 ga spelen, sluit ik eerst alle programma's en processen af die afgesloten kunnen worden, inclusief explorer.exe zelf. Daarna start ik vanuit de Task Manager BF2, en sluit ik nog gauw de Task Manager af ook. Dit alles om mijn pc zo goed mogelijk te laten presteren voor BF2. Dat gaat allemaal prima, maar het is een beetje dom werk elke keer. Is er een programmaatje dat dit automatisch voor je kan doen?
maarja.. alle beetjes helpen nietwaar
je bedoelt op die berg bij de usmc base? op gamevillage kicken ze hiervoor nietThrills33ka schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 13:54:
[...]
ik ga ook vaak bij die USA spawnplek hangen zoals jijals er geen admins zijn tenminste aan de overkant want die kicken je
ja daar zo'n beetje hangen...doe ik vaker...als alle vlaggen van MEC tenminste nog in handen zijn...zo zet je de vijand goed vast...kun je eigelijk aan 2 kanten goed doen...maxoss schreef op zondag 28 januari 2007 @ 00:48:
[...]
je bedoelt op die berg bij de usmc base? op gamevillage kicken ze hiervoor niet
Heb gisteravond even wat beeldmateriaal verzameld op Sharqi en daar een nieuw filmpje van gemaakt. Dit keer met muziek erbij.
Voor de liefhebbers:
http://www.megaupload.com/nl/?d=DEL38AIS
(eens kijken of dat goed gaat met die site, als ik het nogmaals zelf probeer zegt ie: "De toegang tot het bestand is tijdelijk onmogelijk". Even kijken of het lukt anders verzin ik wat anders)
Voor de liefhebbers:
(eens kijken of dat goed gaat met die site, als ik het nogmaals zelf probeer zegt ie: "De toegang tot het bestand is tijdelijk onmogelijk". Even kijken of het lukt anders verzin ik wat anders)
Ik kijk wel even voor je. Nu aan het downen!JohnnyV76 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 13:06:
Heb gisteravond even wat beeldmateriaal verzameld op Sharqi en daar een nieuw filmpje van gemaakt. Dit keer met muziek erbij.
Voor de liefhebbers:
je houd de lijn bezet 
Dit krijg ik te zien:
All download slots assigned to your country (Netherlands) are currently in use. Please try again in a few hours or install the Megaupload Toolbar for immediate access - with the toolbar installed, there are no more slot limitations for you!
The Megaupload Internet Explorer toolbar was developed to make your uploads
faster and more convenient.
Wat een eikels daar bij megaupload. Ik ga toch geen toolbar installeren
Ik heb niet eens Inet explorer
Dit krijg ik te zien:
All download slots assigned to your country (Netherlands) are currently in use. Please try again in a few hours or install the Megaupload Toolbar for immediate access - with the toolbar installed, there are no more slot limitations for you!
Wat een eikels daar bij megaupload. Ik ga toch geen toolbar installeren

En niet te vergeten dat er waarschijlijk soort van spyware opzit.R-O-Y schreef op zondag 28 januari 2007 @ 13:51:
je houd de lijn bezet
Dit krijg ik te zien:
Wat een eikels daar bij megaupload. Ik ga toch geen toolbar installerenIk heb niet eens Inet explorer
Ik heb net gekeken en je moet nog steeds wachten, omdat er een foutje in je link staat:JohnnyV76 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 13:06:
Voor de liefhebbers:
nieuwe link:
http://www.megaupload.com/?d=DEL38AIS
Anoniem: 160435
Software. Je hebt geen aparte geluidskaart dus vandaar.Kakulukia schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 11:32:
@ Ace:
thanks... wel stom, ik heb het gewoon gekopieerd.
@ heinrich:
Volgens mij is dat niet waar wat je zegt. Er zit 7.1 geluid on-board en dat is gewoon hardwarematig geluid. Als dit problemen geeft kun je wellicht eens proberen de driver (opnieuw) te installeren?
thanks... wel stom, ik heb het gewoon gekopieerd.
@ heinrich:
Volgens mij is dat niet waar wat je zegt. Er zit 7.1 geluid on-board en dat is gewoon hardwarematig geluid. Als dit problemen geeft kun je wellicht eens proberen de driver (opnieuw) te installeren?
[ Voor 14% gewijzigd door JohnnyV76 op 29-01-2007 10:14 ]
loool
ik zat toennet op de server van LORD#OF#WEED....maar wat ik daar aantrof....
wat een ongelofelijke noob server....iedereen speelt met ping 150??
waaronder ikzelf ook, en die vertraging merk je dus overduidelijk...en overal padders, claymore/nade spammers (n00bs dus)
waarom speelt die loser daar vraag ik me af....
wat een ongelofelijke noob server....iedereen speelt met ping 150??
Ja ik wil hem wel is volgen maar het altijd op een amerikaanse server.Thrills33ka schreef op maandag 29 januari 2007 @ 15:44:
loool
wat een ongelofelijke noob server....iedereen speelt met ping 150??waaronder ikzelf ook, en die vertraging merk je dus overduidelijk...en overal padders, claymore/nade spammers (n00bs dus)
de nederlanse servers zijn de skills een stuk hoger
Ja maar waarom speelt die noob daar dan...USA server omg...weet je hoe DIK ik het verschil merk in vertraging dan met een EU server....dat speelt toch totaal niet lekker?Anoniem: 109640 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 15:49:
[...]
Ja ik wil hem wel is volgen maar het altijd op een amerikaanse server.
de nederlanse servers zijn de skills een stuk hoger

Ik weet niet of je het door hebt, maar de helft van zijn kills zijn met nades gemaakt. Nades spammen is zijn 'main bezigheid'. Niet echt skilled dus en een beetje lame, maar wel begrijpelijk als je 0,25 euro voor elke kill krijgt. Waarom hij op US servers speelt weet ik niet, misschien omdat het niveau daar niet zo hoog is?Thrills33ka schreef op maandag 29 januari 2007 @ 15:59:
[...]
Ja maar waarom speelt die noob speler/gast/dude/kerel daar dan...USA server omg...weet je hoe DIK ik het verschil merk in vertraging dan met een EU server....dat speelt toch totaal niet lekker?bijna iedereen had een ping van 150 ofzo....maargoed om 10.000 granaten te spammen en claymores te leggen heb je geen goeie ping nodig
sar·cas·me (het ~)
over goede lui gesproken, ik heb eigenlijk nog nooit gehad dat ik een super super super goede owner in de server tegen me had. Heel vaak toch wel 2 a 3 a 4 sterren rankings gezien, maar over het algemeen blinken die helemaal niet uit in de strijd (wat je met CS of CoD wel heel vaak ziet, met ongewoon goede mik talenten en een k/d van 10:1).
Ze scoren niet overdreven veel punten t.o.v. andere spelers: wel altijd 100+, maar dat heeft de top3 sowieso.
er zijn wel eens uitschieters van mensen die goed zijn met vliegtuig, maar die zijn relatief laag geranked omdat je relatief minder punten/tijd haalt dan in citymaps.
Lijkt mij dus inderdaad dat er meer in tijd zit dan in k/d ratio om zo'n rang te halen.
Ze scoren niet overdreven veel punten t.o.v. andere spelers: wel altijd 100+, maar dat heeft de top3 sowieso.
er zijn wel eens uitschieters van mensen die goed zijn met vliegtuig, maar die zijn relatief laag geranked omdat je relatief minder punten/tijd haalt dan in citymaps.
Lijkt mij dus inderdaad dat er meer in tijd zit dan in k/d ratio om zo'n rang te halen.
T60P Widescreen
0,25 euro voor elke kill??? Hoe kom je daar bij dan?Equalized schreef op maandag 29 januari 2007 @ 16:10:
[...]
Ik weet niet of je het door hebt, maar de helft van zijn kills zijn met nades gemaakt. Nades spammen is zijn 'main bezigheid'. Niet echt skilled dus en een beetje lame, maar wel begrijpelijk als je 0,25 euro voor elke kill krijgt. Waarom hij op US servers speelt weet ik niet, misschien omdat het niveau daar niet zo hoog is?
Nou het nivo was idd niet zo hoog...maar die Lord was aan t commande, ik zat hem wat te irriteren, maar hij reageerde niet
ik probeerde artillery steeds te requesten boven zijn hoofd
hahaha, das wel humor. Lachuh, ik ken die hele gozer niet, maar vind het nu al een dropl*l hahahahahahaha. ff ongefundeerd lachen en zieken.Thrills33ka schreef op maandag 29 januari 2007 @ 16:15:
[...]
T60P Widescreen
Jezus waarom denk je dan dat die gast 10 uur per dag speelt. Kijk eens op het i3d forum.Thrills33ka schreef op maandag 29 januari 2007 @ 16:15:
[...]
0,25 euro voor elke kill??? Hoe kom je daar bij dan?
Nou het nivo was idd niet zo hoog...maar die Lord was aan t commande, ik zat hem wat te irriteren, maar hij reageerde niet
hmmm maar hij Deniede mijn Requests helaasSeesar schreef op maandag 29 januari 2007 @ 16:27:
[...]
hahaha, das wel humor. Lachuh, ik ken die hele gozer niet, maar vind het nu al een dropl*l hahahahahahaha. ff ongefundeerd lachen en zieken.
soms wil dat nog wel eens lukken...boven eigen basis dan krijgt de commander de schuld
maar jezus man....25.000 dollar voor de eerste plek....en dus 0.25 dollar per kill....das niet niks hoor....als je je bedenkt dat je 4 kills zo hebt in een minuutje op Karkand...laten we zeggen 2 minuten....dan heb je dus per minuut 50 cent....60 x 50 = 30 euro per uur....geen slecht loon...:P maar wie zou 'm die 25 cent per kill betalen dan?
[ Voor 32% gewijzigd door SuX DeLuXe op 29-01-2007 18:35 ]
Hij wordt gesponsord door een coffeeshop dacht ik. Ik vond het ook een beetje vaag hoor, want 0,25 is vrij veel als je zoveel per dag kan spelen. Dat is dus ook de reden dat hij achter elkaar nades gooit.Thrills33ka schreef op maandag 29 januari 2007 @ 18:29:
[...]
hmmm maar hij Deniede mijn Requests helaas
soms wil dat nog wel eens lukken...boven eigen basis dan krijgt de commander de schuld
maar jezus man....25.000 dollar voor de eerste plek....en dus 0.25 dollar per kill....das niet niks hoor....als je je bedenkt dat je 4 kills zo hebt in een minuutje op Karkand...laten we zeggen 2 minuten....dan heb je dus per minuut 50 cent....60 x 50 = 30 euro per uur....geen slecht loon...:P maar wie zou 'm die 25 cent per kill betalen dan?EA? lijkt me niet die gierige apen
sar·cas·me (het ~)
Gister gewoon een server gevonden die Euroforce mappen draaide. Ik speelde EU samen met wat mensen in een squad op de map 'great wall'.
Kwam er ergens een situatie waar ik met mijn team van 6 man op de muur liep, en waarbij we plots een stuk of 8 enemies tegenkwamen. Mijn team begon als een gek granaten te gooien, de enemy begon als een gek granaten te gooien, ik stond op een afstandje en ik dacht echt van 'waar zijn we mee bezig?'.
Ik als een kip zonder kop richting de vijand rennen, ik grenaatjes gooien, alle 8 enemies met door mij gegooide grenaatjes gedood. Ik draai me om en ik zie m'n teammaatjes allemaal verscholen achter de kratten/obstakels tevoorschijn komen om vervolgens mijn richting op te lopen.
Echt, het leek wel een film
Moraal van het verhaal: Als al je teammaatjes grenaadjes lopen te gooien, maak dan van de verwarring gebruik om een andere aanvalsmethode te kiezen.
Kwam er ergens een situatie waar ik met mijn team van 6 man op de muur liep, en waarbij we plots een stuk of 8 enemies tegenkwamen. Mijn team begon als een gek granaten te gooien, de enemy begon als een gek granaten te gooien, ik stond op een afstandje en ik dacht echt van 'waar zijn we mee bezig?'.
Ik als een kip zonder kop richting de vijand rennen, ik grenaatjes gooien, alle 8 enemies met door mij gegooide grenaatjes gedood. Ik draai me om en ik zie m'n teammaatjes allemaal verscholen achter de kratten/obstakels tevoorschijn komen om vervolgens mijn richting op te lopen.
Echt, het leek wel een film
Moraal van het verhaal: Als al je teammaatjes grenaadjes lopen te gooien, maak dan van de verwarring gebruik om een andere aanvalsmethode te kiezen.
ja hij wordt gesponsord door een coffee shop (duh) en krijgt er centjes voor. Nou ja, leuk voor hem, zou iedereen wel willen denk ik
alleen niet die uren maken...
Ik heb sinds de laatste update last dat ik steeds terug spring naar de Desktop, als ik dan ALT-TAB doe dan staat er dat ik BF2 speel en iets met "downloading" heb het alleen met BF2, iemand een idee?
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
hmmm, nog niet eerder gehoord.Erw schreef op maandag 29 januari 2007 @ 20:32:
Ik heb sinds de laatste update last dat ik steeds terug spring naar de Desktop, als ik dan ALT-TAB doe dan staat er dat ik BF2 speel en iets met "downloading" heb het alleen met BF2, iemand een idee?
Mischien kan je een screenshotje maken, net zo makkelijk
Meer mensen problemen met inloggen op dit moment? Kan niet meer connecten op de account server 
Dan maar weer een potje aao.....
[ Voor 18% gewijzigd door charrel op 30-01-2007 10:26 ]
Anoniem: 148293
Er doen direct allerlei geruchten de ronde dat EA zou stoppen met de ranking. Vandaar dat de site www.battlefield2.com offline zou zijn. Het blijft vooralsnog een gerucht.....charrel schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 09:43:
Meer mensen problemen met inloggen op dit moment? Kan niet meer connecten op de account server
Zie http://forum.i3d.nl/showthread.php?t=11230 en http://www.ad-clan.nl/ind...=news_comments&newsID=133
Zou erg slecht van EA zijn, zeker als ze zo mensen naar BF2142 willen krijgen......
Maak je nie druk, ik heb de purple heart volgens mij al wel 11 keer gehaald ofzo. Tis maar een spellekeZoufiax schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 15:13:
Ok die Purple-hart medal is een eerbewijs aan de echte noob![]()
. Of misschien voor iemand die ondanks dat hij geowned wordt toch blijft doorgaan en tot minimaal 5 kills komt (en dus minstens 20 keer dood gegaan is). En dan K:D 1:4. Ik snap hem.
Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661
waarom zouden ze dit doen? ze raken dan heel wat betaalde ranked server kwijtAnoniem: 148293 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 11:50:
[...]
Er doen direct allerlei geruchten de ronde dat EA zou stoppen met de ranking. Vandaar dat de site www.battlefield2.com offline zou zijn. Het blijft vooralsnog een gerucht.....
Zie http://forum.i3d.nl/showthread.php?t=11230 en http://www.ad-clan.nl/ind...=news_comments&newsID=133
Zou erg slecht van EA zijn, zeker als ze zo mensen naar BF2142 willen krijgen......
Anoniem: 148293
Blijkt uiteindelijk een hoax te zijn...... Samenzwering tussen admins uit EU en AU -->
http://forums.bf2s.com/viewtopic.php?id=62531&p=3
http://forums.bf2s.com/viewtopic.php?id=62531&p=3
Dit in een .bat bestand zetten:Zoufiax schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 21:14:
@echo off
tskill explorer
cd\program files\ea games\battlefield 2\
start bf2.exe +restart 1
Dat moet werken denk ik, ik kan het niet testen want ik moet eten.
Je moet de tskill explorer regel er wel nog 40keer extra ofzo erbij zetten, anders komt het terug.
hmmm
heb de Point Of Existence mod weer geinstalleerd...en geupdate naar 1.1.5...maar er zijn maar iets van 116 servers over....met misschien 5 of 6 servers met een redelijk aantal spelers...
Eerst was het meer, hoe kan dit?
heb de Point Of Existence mod weer geinstalleerd...en geupdate naar 1.1.5...maar er zijn maar iets van 116 servers over....met misschien 5 of 6 servers met een redelijk aantal spelers...
Omdat mensen die mod even uitproberen/spelen en er daarna op uitgekeken zijn en dus weer gewoon BF2 (of iets anders) gaan spelen.Thrills33ka schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 18:35:
hmmm
sar·cas·me (het ~)
Dat komt omdat de choppers geen tv guided missles hebben
Dan is het gelijk niet leuk meer
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voorkom dat dit topic het allerlaatste BF2-topic wordt:Lees dit door voordat je post
Voorkom dat dit topic het allerlaatste BF2-topic wordt: