Wat is het verantwoordst, daar (waar snachts/buiten de spits amper verkeer op zit) 140 rijden (terwijl iedereen er al bijna 100 a120 rijdt aangezien er aan heel die kant van de R4 nérgens een flitspaal staat. Wat trouwens niet te zien is, is dat beide rijvakken in dezelfde richting zijn. De andere richting ligt aan de andere kant van de schelde) of de conclusie die King_Louie in "Hoe schakelt een tweaker?" trekt.justice strike schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 14:30:
jij denkt dat de snelheid daar 80 is omdat het verantwoord rijden is met 140. lijkt me typisch een gevalletje van pot verwijt de ketel.
Ik kan daar hoogstens aan 140/u achteraan iemand inrijden die daar 100/u rijdt, gesteld dat ik die mens totaal niet zou zien en ik dus niet geremd heb. De schade (lichamelijk dan, qua kosten misschien niet) zal véél meer meevallen dan als King_Louie aan 40/u in een woonkern een kind omver rijdt.
en ja ik ben in fout, maar het risico en zeker de gevolgschade àls het misloopt is een pak kleiner
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2007 18:02 ]