^^ Welkom in het spel en heb jou volgens mij al een aantal keer zien racen in AMG - Motorsport klopt dat?
----
Gisteren wezen rijden op AS3 maar kom echt moeilijk aan de 1:41 tijd.
Zit nu op een 1:42:05 als snelste tijd...
Baal er echt van maar het lukt gewoon niet =[
Nieuwe race track voor TCM: FE Black 17% restriction.
Gisteren setup binnen gekregen van een teamgenoot.
Kleine aanpassingen moeten nog gemaakt worden maar red er tot nu toe een 1:25 mee.
Ben er wel tevreden over maar wil toch naar de 1:23 komen.
Afgelopen zondag een TCM Race gehad en ben in de 1ste race 11de geworden nadat ik er direct uitgeduwd werd bij de start.
Ik begon op de 11de plaats en werd in de chicane van AS3 REV in het gras geduwt. Ik ben toen terug gevallen naar de 21ste plaats en wist me terug te rijden naar de 11de.
Ik heb me best gedaan maar het ging niet zoals ik wou.
2de race op zondag was ook erg leuk, 40 minuten AS3 REV 25 ronden.
Ik werd hier 13de.
Ik starte vanaf de 11de positie en was na de chicane direct al 9de. Ik ging gelijk op met een team maat en we reden naar voren toe tot de 6de en 7de plaats. Totdat ik ineens in de "S" bocht bij de oldpits in de ronte geduwt werd door een ****, toen viel ik terug naar de 15de plek.
Ik ben vervolgens weer aan de bak geweest om flink me plaatsen terug te halen maar helaas kwam ik niet verder dan de 13de plek.
Erg jammer allemaal want had best wel goed kunnen eindigen.
Verder is zo een "Event" wel erg leuk!
Je leert veel van de baan en van de echt snelle racers.
Over 2 weken heb ik weer een race!
Aan het einde van deze TCM race kan je een T.W.V 500€ race seat winnen.
Hiervoor moet je 80% van alle races aanwezig zijn.
Ik ben de 1ste nederlander die mee doet aan dit duitse Event en alles loopt opvallend goed en sportief viel me op. De strijd hier tussen duitsers en nederlanders is er niet behalve de strijd om de plaatsen