Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 14:31:
Ik dacht laat ik het maar weer eens proberen. Maar wat een waardeloze community. Je wordt gekicked door jan en alleman door fouten die je helemaal niet maakt. Idioten die achter op je rijden, hoppakee wie krijgt de kick?

Om nog maar niet te spreken over de snobs die er stuk voor stuk tussen zitten.
Met de demo? Dan heb je dat inderdaad, ook mensen die tegen het verkeer in gaan rijden enzo. Voor S2 heb ik het nog nooit zo erg gezien als jij het omschrijft.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoveel is er niet te kiezen met de demo als je met de bmw (f1) wilt rijden. Stuk of 12 servers momenteel. Op 2 ofzo ben ik gebanned omdat ik te langzaam ben (1.22 gemiddeld waar er 1.13/1.14 gereden wordt) vandaar dat snob gedoe. Nog een stuk of 2 a 3 een ban omdat ik middenin crashes zat bij de eerste bocht net na start of dat ik moest optrekken en een idioot met volle snelheid achter op mij knalt.

En nog een keer dat ik niet goed ruimte gaf bij iemand die mij lapte. Maar goed dat staat niet in proportie van de keren dat je wel sociaal bezig bent, alleen dat valt vanzelfsprekend niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Sommige verwachten dat je meteen het gras in rijdt als ze je lappen, maar dat hoeft helemaal niet. Als dat op die server wel zo is dan zijn het gewoon gare admins die het beheren. Wat ik zelf doe is als mijn achterganger dichtbij genoeg is een bocht wat wijder en langzamer nemen. Dan gaan ze er aan de binnenkant voorbij, zeggen ze een keer thanks en kun je verder met je race.

De Formula BMW bedoel je trouwens waarschijnlijk. Dat is geen F1, die is toch wel een stukje sneller. Misschien een idee om vanavond met een aantal mensen op een wachtwoordbeveiligde server te racen :) Ik ben ook niet snel trouwens, het is heel lang geleden dat ik die combo reed, ik heb geen setups omdat mijn pc een reinstall heeft gehad en het is trouwens sowieso lang geleden dat ik LFS gespeeld heb (volgens mij is die race die Riel hierboven noemt uit november mijn laatste).

[ Voor 30% gewijzigd door Marzman op 09-02-2010 15:16 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 15:05:
Zoveel is er niet te kiezen met de demo als je met de bmw (f1) wilt rijden. Stuk of 12 servers momenteel. Op 2 ofzo ben ik gebanned omdat ik te langzaam ben (1.22 gemiddeld waar er 1.13/1.14 gereden wordt) vandaar dat snob gedoe. Nog een stuk of 2 a 3 een ban omdat ik middenin crashes zat bij de eerste bocht net na start of dat ik moest optrekken en een idioot met volle snelheid achter op mij knalt.

En nog een keer dat ik niet goed ruimte gaf bij iemand die mij lapte. Maar goed dat staat niet in proportie van de keren dat je wel sociaal bezig bent, alleen dat valt vanzelfsprekend niet op.
rijden met de F1 op demo servers, gebeurd vaak door niet serieuze lui (het hosten ook vooral, dus ik bedoel niet dat jij niet serieus bent :)). Het is inderdaad slechte reclame, ben ik met je eens. Maar echt waar, bij S2 is het merendeel van de servers gewoon gezond en eerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 15:15:
[...]

rijden met de F1 op demo servers, gebeurd vaak door niet serieuze lui (het hosten ook vooral, dus ik bedoel niet dat jij niet serieus bent :)). Het is inderdaad slechte reclame, ben ik met je eens. Maar echt waar, bij S2 is het merendeel van de servers gewoon gezond en eerlijk.
Hij bedoelt wel de F1? Dan heb ik niks gezegd, ik ga ook geen gekraakte server hosten.

[edit]De genoemde rondetijden horen toch meer bij de Formula BMW FB02

[ Voor 6% gewijzigd door Marzman op 09-02-2010 15:20 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Marzman schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 15:14:
Sommige verwachten dat je meteen het gras in rijdt als ze je lappen, maar dat hoeft helemaal niet. Als dat op die server wel zo is dan zijn het gewoon gare admins die het beheren. Wat ik zelf doe is als mijn achterganger dichtbij genoeg is een bocht wat wijder en langzamer nemen. Dan gaan ze er aan de binnenkant voorbij, zeggen ze een keer thanks en kun je verder met je race.

De Formula BMW bedoel je trouwens waarschijnlijk. Dat is geen F1, die is toch wel een stukje sneller. Misschien een idee om vanavond met een aantal mensen op een wachtwoordbeveiligde server te racen :) Ik ben ook niet snel trouwens, het is heel lang geleden dat ik die combo reed, ik heb geen setups omdat mijn pc een reinstall heeft gehad en het is trouwens sowieso lang geleden dat ik LFS gespeeld heb (volgens mij is die race die Riel hierboven noemt uit november mijn laatste).
ik kan helaas vanavond niet... donderdag eventueel wel :)
dus als er dan ook gereden wordt doe ik wel ff mee..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bmw F1 zegt ie :) we moeten het ook niet te moeilijk maken. Als we niet over die bmw praten dan weet ik het ook niet meer.

Ik weet niet of ie gekraakt is. Ik weet eigenlijk niet meer welke auto's er in de demo zaten. De demo misschien 1 dag gespeeld 3 jaar geleden :)

1:22 voor een newbie, zonder setup is volgens mij prima, die 10 seconden is afstelling, gears met name, en oefening. Je kan best smijten met die auto, als je downforce goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik bedoel die bmw die er uit ziet als een f1 auto. Maar daar kun je dus blijkbaar alleen mee rijden op gekraakte servers als je geen s1 of s2 licentie hebt? Wel raar, ik zie de servers gewoon ingame zonder aanpassingen oid.

Maar ik zal het nog eens een kans geven dan. Het spelletje heeft verder alles wel wat ik leuk vind aan (online) racen. Al zou een klassensysteem misschien iets beter zijn aangezien ik geen zin en tijd meer heb om mij ergens zo in te verdiepen dat je pro moet zijn om mee te kunnen komen met de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 16:39:
Ja ik bedoel die bmw die er uit ziet als een f1 auto. Maar daar kun je dus blijkbaar alleen mee rijden op gekraakte servers als je geen s1 of s2 licentie hebt? Wel raar, ik zie de servers gewoon ingame zonder aanpassingen oid.

Maar ik zal het nog eens een kans geven dan. Het spelletje heeft verder alles wel wat ik leuk vind aan (online) racen. Al zou een klassensysteem misschien iets beter zijn aangezien ik geen zin en tijd meer heb om mij ergens zo in te verdiepen dat je pro moet zijn om mee te kunnen komen met de rest.
Er zijn twee BMW formule auto's. De Formula BMW (die bedoel jij en het is een kleine instap formulewagen) en de FB1 (het 2006 Formule 1 model van BMW). Dus de verwarring ontstond toen je hem F1 noemde :)

Dat klassesysteem is niet echt nodig. Je wordt vanzelf sneller (waarschijnlijk kan je nog een paar seconde verbeteren door alleen een andere setup te gebruiken, Probeer eens of een de setups op deze pagina je ligt:
http://www.setupgrid.net/1/setup/hotlap/get/FBM@BL1

Omdat de auto weinig weegt kun je met hotlapsetups ook nog wel een race rijden.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is verder een spel waar oefening kunst baart, door een paar honderd ronden AS national kom je echt wel beter in je ritme, helaas (of helaas, het is eigenlijk wel goed) kun je niet na 1 rondje proefdraaien al mee doen om de prijzen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oefenen baart zeker kunst.
Ik heb nu 1138 rondjes gereden op Aston 3 en heb daar gisteren een nieuwe snelste tijd gereden!
Split tijd met mij FXR: 44.96 met een ronde tijd van 1.41:75.
Precies 1 seconden langzamer als de WR voor FXR!

Best leuk om zo te racen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het helaas al een tijd niet gespeeld, mijn stuurtje staat stof te happen, tegenwoordig veel weg doordeweeks en dan blij dat zaterdag en zondag echt even niks hoef te doen. De races die leuk zijn kosten best wat tijd, plus dat ik er nu ook nog eerst het ritme voor mis dus de drempel word steeds hoger :) eigenlijk niet goed, maar er komt eens een tijd dat ik tijd over heb, en dan is LFS de eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-07 12:45
Ik ben trouwens ook een frequente LFS'er.
Ben alleen niet heel erg snel. Maar ik vind 't wel leuk :p

Sjoerd92

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Het is ritme inderdaad. Ik ben er ook helemaal uit. Mijn stuurtje (en eigenlijk de complete pc) staan ook al maanden stof te happen. Eigenlijk lijken de touringcars me ook het leukste om mee te racen maar daar zijn weinig cups mee (XFG of FXO). Misschien dat dit beter wordt als eindelijk die VW eens komt. Eindelijk, ik heb ze lang verdedigd maar eind 2008 en later uitgesteld naar early 2009 wordt valt nu niet meer te verdedigen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibaultvdb
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-07 19:48
Weet er iemand of je LFS ook ergens in een winkel kunt kopen? Ik heb namelijk net een G27 gekocht en heb echt zin om online mee te doen in verschillende races zoals die van op de absolute-beginners site. Momenteel heb ik de niet-zo-legale versie (schiet me niet dood) ,om het eens uit te proberen, maar ik ben zeker bereid om er geld voor neer te tellen. Maar ik denk niet dat mijn ouders op dit moment hun credit card willen uitlenen aangezien ik onlangs ook Dirt 2 heb gekocht in New York. Daarom zou ik het in een winkel willen gaan kopen met mijn eigen centen :D Hoe werkt de communicatie online eigenlijk? Is het met headsets, of een of andere chat? Wat vinden jullie van de sfeer? offline ben ik al zeker overtuigd van het spel, de physics zijn echt wel geniaal. Alleen heb ik het probleem dat vanaf het moment dat ik het kleinste beetje grip verlies, ik direct uitspin. Ook driften kan ik nog helemaal niet :P

Groeten, Thibault ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 12:33
Mwoah, soms is de sfeer goed en is het niet erg als er soms mensen uitvliegen door anderen. Maar af en toe heb je er figuren tussen zitten die gigantisch gaan zitten ragen op het moment dat ze een tikkie krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibaultvdb
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-07 19:48
Kan ik met de demo versie online connecten met de absolute beginners server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Nee, dan moet je S2 hebben.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
En daar baal ik van met me s1...

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uit S1 is nog genoeg fun te halen, ik weet niet hoe duur het nu is om S2 te kopen, maar het zal vast meevallen.

Je kan trouwens (als ik even nadenk) natuurlijk ook gewoon zeggen dat je je ouders het geld geeft zodat zij het gebeuren kunnen aanschaffen.

dit zijn mijn stats, even om aan te geven dat ook ik maar een beginnende rijder ben :)
Enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
uit S1 is nog genoeg fun te halen, ik weet niet hoe duur het nu is om S2 te kopen, maar het zal vast meevallen.
Het grootste nadeel van s1 is is dat er amper s1 servers zijn. En degene die d'r zijn zijn dood.
Dus eigenlijk kan ik alleen maar in demo servertjes rijden.
Bovendien heb ik de s1 tracks nu ook wel gezien en die 5 extra auto's hebben geen grote toegevoegde waarde.
But the worst problem by a mile is dat je geen s1 to s2 upgrade kan kopen. En om voor het s1 content dubbel te betalen heb ik toch een beetje moeite. Bovendien staat mijn paypal in het rood ondanks dat ik er een maand geleden 30 euro naartoe heb gestuurd...
Dus ik vertrouw dat zaakje niet....
beginnende rijder
:+

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

.Sjoerd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 14:55:
[...]

Het grootste nadeel van s1 is is dat er amper s1 servers zijn. En degene die d'r zijn zijn dood.
Bovendien heb ik de s1 tracks nu ook wel gezien en die 5 extra auto's hebben geen grote toegevoegde waarde.
But the worst problem by a mile is dat je geen s1 to s2 upgrade kan kopen. En om voor het s1 content dubbel te betalen heb ik toch een beetje moeite. Bovendien staat mijn paypal in het rood ondanks dat ik er een maand geleden 30 euro naartoe heb gestuurd...

[...]

Je kan wel een upgrade kopen. Dat is juist het hele idee achter de stages. S1 kost 12 pond, S1 + S2 24 pond en een upgrade naar S2 12 pond (alleen S2 kan niet).
If you currently have an S1 license, you can upgrade to S2 for GBP £12. Otherwise an S2 license costs GBP £24 (see www.xe.com for a proximation in your currency).

[ Voor 9% gewijzigd door Marzman op 23-02-2010 15:08 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.Sjoerd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 14:55:
[...]

[...]

Ik ben de laatste die financieel advies moet geven, dus....dat uhm, doe ik maar even niet dan. Of ja, als laatste :)

beginnende rijder ja, in 7Karat rijd ik samen met wat Denen. Dr zit er gewoon eentje bij die (destijds...inmiddels natuurlijk al weer veel te lang geleden dat ik heb gekeken) 300.000 km's had gereden.
En die zat ook iets dichter bij de WR's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 15:09:
[...]
beginnende rijder ja, in 7Karat rijd ik samen met wat Denen. Dr zit er gewoon eentje bij die (destijds...inmiddels natuurlijk al weer veel te lang geleden dat ik heb gekeken) 300.000 km's had gereden.
En die zat ook iets dichter bij de WR's :)
"iets" meet ik meestal in secondes :'(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Het gaat toch om de fun :) Het maakt mij niet uit of ik moet racen voor de 14e of 15e plek of voor de 2e of 3e plek. Zolang je maar een goede race hebt waarin ook tegenstanders zitten die aan je gewaagd zijn.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal van het weekend is kijken of ik het nog een beetje kan. En nu echt :)

• .Sjoerd
Ik kwam trouwens laatst een nederlander genicknamed Chuck Norris tegen, iemand van hier?

specs

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:38

Dentheman

Zie signature

Ik ben al eventjes op zoek naar een nieuwe adapter voor mijn logitech momo stuurwiel aangezien ik die tijdens een verhuizing uit het oog ben verloren... Als ik in de USA zou wonen kan ik gewoon via logitech.com een nieuwe adapter bestellen maar zodra ik Nederland instel is die optie ineens weg :(

Hier nog mensen met suggesties hoe ik weer aan het racen kan raken?

Zie ondertitel

• .Sjoerd
Je kan bellen (of mailen, maar dat duurt langer) met wat grotere webwinkels (alternate, azerty), zij zullen er vast wel op een manier aan kunnen komen.

Voor dat ik m'n G25 had had ik een Saitek R660 GT, deze had dezelfde adapter als mijn externe hdd. Ik heb dus een hele tijd een adapter voor twee apparaten gebruikt. Misschien kan dat ook bij jou?

specs

Verwijderd

.Sjoerd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 08:57:
Ik kwam trouwens laatst een nederlander genicknamed Chuck Norris tegen, iemand van hier?
Dat is wel een win. Als ie tenminste ook nog netjes rondrijd :) Ken m niet helaas. Op de een of andere manier zit ik in de duitse/deense hoek :) lange tijd met wat duitsers gereden, maar die gingen op een gegeven moment als 'clan' naar FPS's als half life en counterstrike, nou dank u. En toen kwam ik die Denen tegen. Die zijn wel aardig. Al is het lastig Engels praten met die gasten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 23:57
Hee mensen,

de absolute-beginners league wordt alsmaar populairder, en we hebben regelmatig een overvolle server op de zondagavonden (40+ rijders). Er is nu een administratiesysteem in de maak (werkt al) welke automatisch de racers verdeelt over twee servers, zodat de league ruimte heeft om te groeien. Harstikke gezellig, snelle en langzame rijders etc. Marzman kent het maar ik heb van hier nog weinig nieuwe mensen gezien ;)

Daarbij rijden we momenteel de FZ5 cup met 10% restrictie, én restrictie voor de top 6. Dit houdt de league heel spannend, momenteel zijn de snelle rijders maar met moeite in staat voor te blijven en hebben de normale langzamere racers nu de kans op inhaalmanouvres etc.

Dus, mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
RielN schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 17:19:
Hee mensen,
[...]

Daarbij rijden we momenteel de FZ5 cup met 10% restrictie, én restrictie voor de top 6. Dit houdt de league heel spannend, momenteel zijn de snelle rijders maar met moeite in staat voor te blijven en hebben de normale langzamere racers nu de kans op inhaalmanouvres etc.

Dus, mensen :)
op wat voor dag wordt die FZ5 cup gereden?
google komt zo 1-2-3 niet met hele duidelijke informatie :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gedurende mijn afwezigheid hebben mijn ouders de internet verbinding stuk gemaakt :) Dus het duurt nog ff voordat ik weer online kan, heb alleen maar de weekends om uit te zoeken wat er mis is gegaan.
bah bah. Zo'n beginners league lijkt me wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouterkaas
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:10
Ik heb de demo eens gedownload en mijn oude Sidewinder stuurtje (zonder FF, helemaal plastic haha) tevoorschijn gehaald. Gister gedownload en aan het begin met de Formula BMW steeds rondes van 1:26 enzo, zit nu al aan 1:17:36. Wel gaaf om steeds even te oefenen en je eigen record verbeteren. (Heb een whiteboard boven mijn monitor hangen met mijn snelste tijd + de tijd bij de eerste split) :D Misschien binnenkort ook maar eens voor een nieuw stuurtje kijken, deze is al zo oud... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zie voor je snelste tijd ook "/w pb" via de chat ;)

http://www.lfs.net/?page=keys

[ Voor 28% gewijzigd door Room42 op 04-03-2010 23:25 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

frankivo schreef op maandag 01 maart 2010 @ 10:06:
[...]

op wat voor dag wordt die FZ5 cup gereden?
google komt zo 1-2-3 niet met hele duidelijke informatie :P
Op zondag, de leagues roteren: http://ab-league.windos2k...alendar_menu/calendar.php

Lol, ik had me voorgenomen weer wat meer te gaan racen, maar volgens mij heb ik 1 keer meegedaan het laatste half jaar. Valt mee dat RielN me nog kent. Maar het zijn zeker leuke races, ik moet alleen die lading stof eens van mijn stuurtje blazen ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouterkaas
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:10
Ah oke thanks. Scheelt me weer onthouden van de tijden tijdens een race! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
De laatst tijd ben ik eigenlijk alleen nog maar aan het kloten met LFSTweak, alleen is er niet echt een goede te vinden voor Z28 of Z25. :P

Het is gewoon leuk om oude F1 (met dikke turbo) auto's na te bouwen van een BF1 of een toffe oude amerikaan na te maken van een XRG met slechte vering en dan lekker te driften als de Dukes of Hazzard.

Zijn er hier meer die LFS hetzelfde spelen als ik? Of zitten er alleen nog maar serieuze racers hier? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Nou ik loop af en toe wat te kloten in cruise servers, maar vaker serieus racen.

Maar ik wacht nog steeds op die verrekte scirocco! :X

oja, en ik zou wel m'n eigen mercedes(sen) er in willen :+

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 18:14

mvz

muziek verslaafde

af en toe inderdaad wat rondjes rijden op live to cruise.

Afbeeldingslocatie: http://lh3.ggpht.com/_j0x4uiiSzTo/StZNOu-W4KI/AAAAAAAAAGk/czvexZHArkI/sig.jpg

we hebben daar nu ook een straat naar ons team genamed :D paceway :D

[ Voor 4% gewijzigd door mvz op 16-03-2010 22:19 ]

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

.Sjoerd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 17:25:
Maar ik wacht nog steeds op die verrekte scirocco! :X
Ik weet nog dat ik hoopte op Kerstmis 2008, toen werd het early 2009, volgende bericht zal wel zijn dat hij komt op St. Juttemis

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Toch nog even schoppen, de zondagse S2L races op Absolute Beginners zijn al 4 races achter elkaar volle bak, zo vol dat er op twee servers gereden wordt ;)

Strijdt mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben gesetteld thuis, maar er zit een kink in mijn kabel naar de router toe :) raar maar waar. nu moet ik ergens een kabel van 7 meter vandaan zien te halen. Ik leg de router zo neer dat internet werkt, dan besluit mijn moeder door de weeks te gaan afstoffen en zie daar: geen internet :) en dan ligt die router ook weer ergens in een hoekje.

Als ik alles weer werkend heb dan doe ik mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
ik baal ervan dat die League op zondag gereden wordt :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Ik heb een LFS Tweak voor Z28 gevonden *O* Je kan alleen nog maar de XRG en XGF modden, maar morgen komt er een nieuwe versie voor FBM en Mecanic :) www.lfstweak.net

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Best nutteloos dat tweaken :)
Ik heb mijn handen nog altijd vol aan het verbeteren van racetijden en dan zit ik pas op de helft van de mogelijke combo's :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik zoek eigenlijk ook een league met touringcars op vrijdag ofzo. Dat zou beter uitkomen want de zondag is vrij krap bij mij momenteel en straks met de zomertijd wordt het alleen maar krapper ;) misschien dat er als die scirocco ooit nog komt wat nieuwe leagues komen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman, ff kijken voor TCM welke dag dat gaat beginnen. deze league heet: TCM - Touring Car Masters.
Afgeleid van LTCC alleen met 17% restrictie.

Afgelopen jaar heb ik meegedaan en ben ik 10de of 11de geworden van de 30~ die er mee deden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:23
Heb eindelijk mijn stuur weer us aangesloten en rij weerus wat rond op public servers. Aangezien ik vrij durk ben kan ik alleen (soms) savonds of zondags vroeg op de avond.
Zijn er nog leuke league's of georganiseerde races waar ik gezellig mee kan rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
ik zou wel een league op maandag of woensdag willen :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Op woensdag is er [GTR] Events, dat is Aston national (AS3) in GTR classe dus. voor meer details zie:

http://www.lfsforum.net/c...o&e=1073&day=2010-4-7&c=2

Daar probeer ik ook vaak bij te zijn, het niveau ligt alleen wel redelijk hoog, ook ver boven mij wat dat betreft, ik zit net aan 1.42.100 met een XRR, maar de clan zelf rijdt 1.40.500 met een XRR bijvoorbeeld...

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
SantjeS schreef op donderdag 01 april 2010 @ 12:57:
Op woensdag is er [GTR] Events, dat is Aston national (AS3) in GTR classe dus. voor meer details zie:

http://www.lfsforum.net/c...o&e=1073&day=2010-4-7&c=2

Daar probeer ik ook vaak bij te zijn, het niveau ligt alleen wel redelijk hoog, ook ver boven mij wat dat betreft, ik zit net aan 1.42.100 met een XRR, maar de clan zelf rijdt 1.40.500 met een XRR bijvoorbeeld...
ah.. nice
binnenkort eens kijken of ik überhaupt snel genoeg ben om te kwalificeren :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 13:12:
Marzman, ff kijken voor TCM welke dag dat gaat beginnen. deze league heet: TCM - Touring Car Masters.
Afgeleid van LTCC alleen met 17% restrictie.

Afgelopen jaar heb ik meegedaan en ben ik 10de of 11de geworden van de 30~ die er mee deden.
Kan je mij ook op de hoogte houden als je meer weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:13

kronolith

[EDIT]

Live for Speed... Daar heb ik me een paar jaartjes terug nog erg mee vermaakt zeg! Wat een leuke tijd gehad heb ik gehad daar :) Vooral veel driften enzo, hield niet zo van racen. Is er nog steeds een grote community zoals 2 jaar geleden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Groot niet. Wachten nog op S3, dan zal wel nieuwe aanwas komen.
Stabiel wel. LFS is gewoon goed zoals het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tommzz schreef op donderdag 01 april 2010 @ 17:19:
[...]

Kan je mij ook op de hoogte houden als je meer weet?
Check even de LFS forum (de officiele) hier staat hij op.
Zoek even op TCM en je krijgt hem naar voren, hier moet je je ook aanmelden met je beschikbare rijders en zij zullen een loting houden.

S3, Word dat dan nog verwacht voor 2015?
Want... we krijgen met die volkswagen een behoorlijke kijk in de nieuwe auto die komen gaat maar uitkomen in het spel doet die nog niet.
Ben zeer benieuwd wat LFS ons in S3 gaat brengen...

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2010 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de gene die veel in AMG-Motorsport racen:

AMG-Turbo heeft officieel een nieuw WR gevestigd op AS3!! Echt snel >_>
Ik heb zelf me PB weer verbeterd naar: 1.41.48

Welke leagues racen jullie?
Of welk team zitten jullie in?
Ben wel benieuwd want ik zoek een nieuw team >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Ik zit de laatste tijd nog wel eens op AS3.
Ik rijd daar de XRR maak kom niet zoveel verder dan 1:42.20 ;)
Maar de XRR is wel behoorlijk sneller dan al die suffe FXR's op het rechte stuk, dus eenmaal erlangs is jammer dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 09:31:
[...]

Check even de LFS forum (de officiele) hier staat hij op.
Zoek even op TCM en je krijgt hem naar voren, hier moet je je ook aanmelden met je beschikbare rijders en zij zullen een loting houden.

S3, Word dat dan nog verwacht voor 2015?
Want... we krijgen met die volkswagen een behoorlijke kijk in de nieuwe auto die komen gaat maar uitkomen in het spel doet die nog niet.
Ben zeer benieuwd wat LFS ons in S3 gaat brengen...
De Scirocco komt in de S1 content. S3 krijgt die laserscanned baan en een andere auto. Misschien komt de LX8 wel terug ;)

Ik denk dat het zo lang duurt omdat updates ook op elkaar wachten. Die Scirocco hebben ze beloofd, maar daarvoor is een Physics update nodig. Het zou slim zijn dit te combineren met de introductie van S3 omdat het nogal een grote update is, maar hiervoor moet ook die baan weer af zijn en er moet natuurlijk minimaal een auto af zijn (liever wat meer)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
Ik kwam laatst op een site met allemaal mod's, sinds wanneer is dat toegestaan?
In hoeverre is dit legaal, zijn voor zover ik kon zien alleen wat aangepaste dds files. Voor ik wat ga installeren wil ik eerst zeker zijn dat ik geen ban oploop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

dds files aanpassen is volgens mij niet zo erg, er zijn ook hoge resolutie mods en die staan al erg lang gewoon op het officiele forum. Voor andere mods die de physics beinvloeden of compleet andere automodellen kun je wel een ban krijgen.

[ Voor 7% gewijzigd door Marzman op 09-04-2010 13:28 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van de week een nieuwe setup voor AS3 gekregen nadat AMG-turbo ze WR verbeterd heeft...
Mooie setup, 1 van de 1ste rondjes direct een 1:41:38 ^^ Nieuw PB!!

Van de week ook met iemand anders gereden van GoT, een ene robbert?
Jmmr dat je zo snel weg was :P oefenen baart kunst ;-) blijven proberen, je komt wel weer aan je goeie tijden ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
Ben ook af en toe op de AMG server. Krijg alleen geen snellere tijd dan 1.41.8 voor elkaar..
En dat heb ik gereden met drank op ook nog >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha :P komt wel, als je de WR ronde bekijkt en goed oplet wat en wanneer hij iets doet en wat voor lijn die volgt dan kom je er wel ^^

Eergisteren nieuwe PB: 1.41.17 ^^
Bijna onder me doel van 1.40.99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn stuurtje weer erbij gepakt. Zit nu op 1:44 op AS3, en heb er zaterdag en zondag 200km voor gereden. Volgens mij is de set gewoon bagger want er zit geen verbetering in. Zit nu ook weer wat dichter bij de rest van de clan, qua tijd dat ik heb om te oefenen, dus de 1:42 hoop ik snel aan te tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Er is niet een manier waarop ik mee kan doen met m'n G25, dit is zeker niet de demobaan? Anders had ik het wel ff geprobeerd :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn zat demo servers, maar die zijn vaak niet zo heel serieus, wat wel jammer is omdat het een leuk spel is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus eergisteren heb ik nog ff AS3 rondje gedaan en een nieuw PB gereden... 1:41.00.....
Nog maar 0.01 verwijderd van wat ik wil.
Kan je vertellen dat het zeer lastig is xD
De laatste nieuwe PB koste me ongeveer 2 weken en 200 rondjes :)

De kosten van LFs zijn zeer laag, dus je kan het makkelijk ff 1x aanscahffen en proberen, is zeker de moeite waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1:41?

:) wel vertellen maar de setup niet sharen :) vind ik altijd zo vervelend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
gisteren geupgrade van s1 naar s2, en ik vind het leuk! FXR en FZ5 vind ik errug fijne auto's en de tracks in s2 zijn toch een stuk uitdagender. Naja nu nog dan.

En er zijn een stuk meer servers waar ik op kan. Erg fijn.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Om kwart voor 3 zet ik een server online:
Severname: Dutch racing
Wachtwoord: Vanquish

Dus als je zin hebt...

(zal wel een s2 server zijn trouwens)

niemand kon 'm vinden dus hij is niet meer

[ Voor 31% gewijzigd door .Sjoerd op 30-05-2010 15:16 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 15:45:
1:41?

:) wel vertellen maar de setup niet sharen :) vind ik altijd zo vervelend :+
Haha, dat klopt wel aardig.
Iedereen moet het voor zich zelf doen he :P

Maar je zou eens aan AMG-tur8o naar een setup moeten vragen, die geef je er wel 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
De afgelopen 2 dagen met vrienden samen geraced in lan, allemaal een stuurtje en dan racen. Of Derby op de parkeerplaats in MRT's. Geniaal!

Je kunt zelf zoveel spelletjes bedenken, tikkertje, cops n robbers, etc. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cops en Robbers heb je heel erg in Cruise servers. Vooral Windstyle doet daar wel aan mee.
Zei hebben verschillende cruise servers. Hoe meer geld je maakt hoe beter je auto kan worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 31 mei 2010 @ 13:40:
Cops en Robbers heb je heel erg in Cruise servers. Vooral Windstyle doet daar wel aan mee.
Zei hebben verschillende cruise servers. Hoe meer geld je maakt hoe beter je auto kan worden!
Ik deed dat vroeger altijd op een server van Arfman, alleen dat vond ik niet leuk meer omdat er altijd misbruik werd gemaakt van mensen met adminrechten. :+

Sowieso is lannen leuker dan wannen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 mei 2010 @ 11:41:
[...]

Haha, dat klopt wel aardig.
Iedereen moet het voor zich zelf doen he :P

Maar je zou eens aan AMG-tur8o naar een setup moeten vragen, die geef je er wel 1.
Ik zie ze hem af en toe wel spammen ja, en dan heb ik vaak zoiets van: "en dan kom ik er achteraan, ook niet sociaal" :) En dan doe ik het maar niet. Misschien toch maar eens doen dan :) Als ie het niet erg vind

Ik merk wel dat er verschillende rijstijlen zijn, want ik had er laatst in van een teammaat en daar kon ik de laatste bocht niet mee door. Valt me op dat sommige hem daar heel los hebben, ik kan er alleen maar door als het een strakke setup is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-09 11:09
Wie trouwens mede-auteur van topic start wil worden mag zich bij mij melden. Ik heb LfS al een klein jaar aan de wilgen gehangen en vrees dat ik er ook niet bij terugkeer. Ben inmiddels overgestapt op een Mac en game alleen nog maar PS3 (GT5 afwachten).

Vele jaren plezier gehad aan Live for Speed maar de koek is echt op, mede door abnormaal lange development tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan je wel een setup sturen, das geen probleem.
Ik heb idd ook een goeie setup maar mij Qualification setup is super netjes.
Ook van Turbo gekregen, (zit vaak met hem op teamspeak ect..)

Wat die rijstijlen betreft, de snelle mensen die de top behalen rijden BIJNA allemaal het zelfde, maar die midden moot heeft vaak een iets afwijkende (dus verschillende) rijstijl.
Het mooiste aan AS3 vind ik de lijnen die gereden moeten worden, die zijn vaak recht en je kan op deze manier heel netjes slipstreamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wheeler schreef op maandag 31 mei 2010 @ 15:01:
Wie trouwens mede-auteur van topic start wil worden mag zich bij mij melden. Ik heb LfS al een klein jaar aan de wilgen gehangen en vrees dat ik er ook niet bij terugkeer. Ben inmiddels overgestapt op een Mac en game alleen nog maar PS3 (GT5 afwachten).

Vele jaren plezier gehad aan Live for Speed maar de koek is echt op, mede door abnormaal lange development tijd.
Wacht niet iedere PS3 eigenaar op GT5? :) Development, tja, het zal er wel niet inzitten, vandaag de dag zou ik ook niet zomaar het bedrag op tafel leggen, maar 30 euro voor een game was best normaal bedrag volgens mij?

@ JackM
Als je zou willen doen graag :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2010 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik zou willen dat die Sirocco eens kwam (of dat er een leuke FXO cup was, of de LX4 of een andere straatauto, maar als die VW er is komen er genoeg cups :p ). Net wat rondjes geprobeerd op Blackwood maar het valt best tegen als je een jaar niet meer hebt gespeeld.

[edit]Ik heb wel weer een leuke server gevonden voor ontspannen racen :P, iets met destruction derby in de naam en allerlei attributen op de baan waardoor je nippend aan een biertje nog gemakkelijk vooraan eindigt ook al heb je LFS een jaar niet aangeraakt. Volgens mij interesseert het ook niemand waar hij eindigt want op een offroad baan rijden er ook mensen in UF1's en LX'en. Is die van iemand hier?

Alleen heb ik wel het idee dat er nogal "moet-je-een-ban-admins" op zitten. Dat ging nogal populistisch over de chat :/ (niet voor mij trouwens, maar het viel me een paar keer op)

[ Voor 90% gewijzigd door Marzman op 31-05-2010 21:32 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Er zijn ook in de demoversie een aantal servers *kuch, Redline Racing* waar een stel wijsneuzen zitten. Die hebben gewoon geen idee hoe echt racen op 't randje werkt :F

1.14.72 na een paar dagen oefenen met de F BMW @ Blackwood Circuit, gaat lekker ook al zit ik nog steeds op tobo + muis. Heb nog wel een aantal problemen:

- wat ik ook probeer aan guides op internet, m'n G25 slikt dat spel niet. In Logitech gaming software alles goed gezet maar rempedaal blijft een eigen leven leiden. Ingedrukt is gas, loslaten is remmen :')

En voor de rest vraag ik me ook af hoe ik standaard messages in kan stellen en binden want de eerste vier van F1 t/m F4 zijn echt niet toereikend. Kon enkel toetsen toewijzen aan control / alt + knoppen? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Jejking schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 11:36:
Er zijn ook in de demoversie een aantal servers *kuch, Redline Racing* waar een stel wijsneuzen zitten. Die hebben gewoon geen idee hoe echt racen op 't randje werkt :F

1.14.72 na een paar dagen oefenen met de F BMW @ Blackwood Circuit, gaat lekker ook al zit ik nog steeds op tobo + muis. Heb nog wel een aantal problemen:

- wat ik ook probeer aan guides op internet, m'n G25 slikt dat spel niet. In Logitech gaming software alles goed gezet maar rempedaal blijft een eigen leven leiden. Ingedrukt is gas, loslaten is remmen :')

En voor de rest vraag ik me ook af hoe ik standaard messages in kan stellen en binden want de eerste vier van F1 t/m F4 zijn echt niet toereikend. Kon enkel toetsen toewijzen aan control / alt + knoppen? :X
Je moet je pedalen zowel in de driver als in LFS loskoppelen van elkaar anders krijg je inderdaad het effect dat je vol op de rem gaat als je het gas los laat (goedkope setjes hebben "combined" pedalen, al had mijn vorige 60 euro stuurtje dat ook al niet)

[ Voor 4% gewijzigd door Marzman op 02-06-2010 11:44 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bose321
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:03
Hoi allemaal. Heb maar even geregistreerd hier, LFS topic is altijd interessant. ;)

Geen zin om 40 bladzijden te lezen, dus ik vraag of er hier nog drifters zijn. Ik zelf drift veel, en heb me eigen drift team; www.iDrift.nl

Zoals jullie misschien zijn opgevallen (of niet), is de oude LFS Database er niet meer, maar ik heb sinds vorige week een nieuwe gebouwd. Jullie zijn welkom om rond te kijken, te registreren en je dingen te uploaden.

www.lfsdatabase.eu

Neem aan dat jullie stuurtjes gebruiken? Ik heb laatst een Fanatec GT3 RS met Clubsport pedalen gekocht na dat me G25 was overleden (logitech rommel).

Fanaleds.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Jejking schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 11:36:
je weet ook dat je zowel in Windows, als in LFS, kan instellen dat je combined / seperated pedels wilt gebruiken?
die instellingen moeten iig wel overeen komen

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bose321 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 11:56:
.. dus ik vraag of er hier nog drifters zijn...
Ik zit nu vooral op de AMG server net als wat mensen hier boven. Driften is erg leuk maar het lukt me nooit om er lang mee door te gaan, stel nooit echt doelen voor mezelf. Ik zit in [SAIKO^D], hoewel we vrijwel dood zijn.

Op AS3 gebruik ik Tur8o's hotlap set met R3 ipv R2 op de voorkant.
Ik denk dat ik nog veel kan leren van het kijken naar replays voordat ik een betere setup nodig heb. Tot dan vindt ik het leuk genoeg om de slag aan te gaan met de middenmoot die 1:42:30-60 rijdt.

@JackM
Mag ik je set misschien eens proberen? ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal me setup ff uploaden vanavond.

Als je al in de 1:42 zit dan kom je wel in de 1:41 binnen kort ;-)

Met racen op AS3 moet je maar 1 ding echt goed weten en onder de knie krijgen...
Zo min mogelijk sturen.
Dus benut volledig de weg en stuur vroeg in, stuur langzaam en niet te wild.
Dat heeft mij nu een halve seconde opgeleverd door soepel proberen te rijden.

Weet iemand hier hoe ik met een F1 kan rijden?
Dat ding hou ik niet onder controle ^^
Kan iemand me een setup op AS3 er voor sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

De Formula V8 vind ik persoonlijk leuker dan de F1. Minder grip, geen traction controll en minder kracht. Als je races rijdt met de F1 is iedereen alleen maar bezig (ik ook, maar het valt ook op bij anderen die sneller zijn en opdoemen in je spiegel maar er niet langs gaan) met zichzelf om te proberen de auto op de baan te houden en heb je bijna geen inhaalacties. Niemand die het echt aandurft om met dat ding te racen :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Geef me een unlock en ik garandeer je een race mét F1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De FOX is leuk zat, daar heb je nog enige vorm van close racing, de F1 is inderdaad meer geluk en kunst en vliegwerk. En dan zijn er in een race altijd 1 of 2 die iets meer geoefend hebben en mijlen ver vooruit rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
MRT vind ik op korte banen (max 2KM) echt leuk. Die kunnen tenminste tegen een stootje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

FiXeR.nl schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 11:18:
MRT vind ik op korte banen (max 2KM) echt leuk. Die kunnen tenminste tegen een stootje.
De MRT is leuk inderdaad. Je leert er de banen ook erg goed op kennen omdat hij helemaal niet tegen hoge kerbs en oneffenheden kan. Alleen in South City baal je soms dat er geen achteruit op zit :)

Die Fox vind ik ook niet zo (die is weer te vergevelijk), dan is de Formula BMW leuker.

[ Voor 10% gewijzigd door Marzman op 03-06-2010 11:38 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Als je slipt met een MRT moet je als een gek aan de handrem trekken. Dan maakt ie weer een 180 graden spin waardoor je niet met je neus tegen de rand komt.

De achteruit mis je inderdaad, ik snap ook niet waarom dat ie een revlimiter van 12k RPM heeft terwijl hij max tot 8k RPM kan. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jejking schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 11:04:
Geef me een unlock en ik garandeer je een race mét F1 :P
koop een unlock, kost je niets bijna... Geloof 29 pond? en dan kan je hem voor altijd spelen mits er nu een S3 uit komt misschien, maar goed.

Windstyle had afgelopen week SO4 als race track, dat was echt gaaf met FXR. Lekker vliegen door de straten en glijden, driften door de bochten, helemaal super!

AS3, SO4, Westhill vind ik echt de leukste tracks!
Net als SO4 daar kan je misschien niet hard met de GTR/FXR maar je kan er wel heerlijk driften op snelheid door de bochten omdat je lekker veel power heb op zo een baan.

Net wat jullie zeggen met de F1 waar we het over hebben denk ik ook wel dat je er veel ervaring voor moet opdoen voor je hem lekker kan rijden.
F1 is wel leuk denk maar vooral op Westhill. Dat is een grote baan met lange bochten. Daar komt de F1 tot zijn recht denk ik.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2010 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FiXeR.nl schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 11:40:

De achteruit mis je inderdaad, ik snap ook niet waarom dat ie een revlimiter van 12k RPM heeft terwijl hij max tot 8k RPM kan. :?
De MRT5 bestaat echt, is een Formula Student ding. Hij heeft een motorfiets-blok met een flinke restrictor. Normaal produceert die motor 100PK bij 11500RPM, maar met restrictor haalt hij dat niet (zelfs niet met de turbo die ze erop hebben geschroefd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Marzman, proficiat :)

Daarbij is voor mij de XRR op SO4R een killercombo. Heerlijk die dikke turbo door die nauwe straatjes te raggen. Absolute waar je mij s'nachts voor wakker mag maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

RielN schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 12:49:
Marzman, proficiat :)

Daarbij is voor mij de XRR op SO4R een killercombo. Heerlijk die dikke turbo door die nauwe straatjes te raggen. Absolute waar je mij s'nachts voor wakker mag maken ;)
offtopic:
Thanks, hoe weet ie dat heh :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Volgens mij kunnen we LFS dood verklaren. Zelfs de moderators lijken weg te blijven op het forum. Nam gisteren nog eens een kijkje in die physics en scirocco thread en het ging alleen maar over het nuken van Afrika, de topografische kennis van Amerikanen en het uitmaken voor newby van iemand die het spel al 7 jaar speelt :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-09 11:09
Ja het is doodzonde... ik heb het spel al meer dan een jaar niet meer aangeraakt, heb niet eens meer een PC om het op te spelen. Scawen heeft onlangs nog wel een berichtje geplaatst maar het lijkt wel alsof hij helemaal in zijn wereldje is opgegaan om de bandenphysics perfect te krijgen. Vraag me af hoe het team aan dagelijkse inkomsten komt.

[ Voor 7% gewijzigd door wheeler op 20-08-2010 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik zit Scawen zijn posts eens door te lezen en hoewel hij zelf heel positief is ziet het er niet goed uit. Het enige waar hij de laatste anderhalf jaar aan gewerkt heeft dat zijn de banden (die Scirocco doet Eric), alle andere dingen die we eind 2008 verwachtte na de testpatches daar moet hij nog aan beginnen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:50
Daarnaast wil Eric nooit iets vertellen over wat ie doet... Tsja, LFS is een beetje doodgegaan aan de extreem langzame ontwikkeling en wordt nu links en rechts ingehaald. Ze hadden toen het goed liep wat extra devs in moeten huren zodat het snel veel beter werd. Dan ahdden ze het ook voor een normale prijs kunnen verkopen, aangezien veel simliefhebbers dat er wel voor over zouden hebben gehad.

[ Voor 39% gewijzigd door GAIAjohan op 20-08-2010 15:48 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste