☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Als er nou inderdaad gewoon een vette update was gekomen, zou ik het zeker weer spelen. Bijvoorbeeld alleen al een fix zodat je geen ruimtevaart maakt als je per ongeluk een barrier aanraakt. Dat vind ik echt super annoying.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Race07 met alle uitbreidingen
Dirt2
NFS Shift
Forza3
GT5P
Race Pro
GTA4
en tsja, ik speel gewoon waar ik zin in heb. Of dat nou wat arcade-achtig is boeit me niet zo. het gaat me om de fun
Verder staan op dit moment GT5, F1 2010 en Mafia 2 in de preorder.
[ Voor 14% gewijzigd door GAIAjohan op 21-08-2010 14:36 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
LFS S2 mis ik alleen nog live sector times inclusief verschillen tov best en PB etc, geen idee waar je dat dan weer aanzet. Tot nu toe enkel een paar servers gezien die dat supporten maar daar is dan ook alles mee gezegd. Plus een leipe G25 die niet super aan de gang wil.
[ Voor 53% gewijzigd door Jejking op 21-08-2010 15:15 ]
/▌
/▌
Zal wel geen volledige zijn dan
[ Voor 7% gewijzigd door Jejking op 21-08-2010 19:30 ]
Anoniem: 209435
wanneer komt die f1 2010 uit? ik heb er nog weinig over gezien, wel wat dingen maar niet zo veel dat die tegen uitkomen aan hangt?GAIAjohan schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 14:35:
Verder staan op dit moment GT5, F1 2010 en Mafia 2 in de preorder.
Als je inlogt op LFS.net, wat zie je dan staan? Bij mij staat daar: S2 licensed racerJejking schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 18:22:
Okee dan. Ik zie hier dus wel staan: Live for Speed S2 Licentie: Jejking. Snap ik alleen niet hoe 't kan dat ik geen andere games online kan spelen dan Blackwood icm de standaard auto's + F BMW. Dat heb ik ondertussen ook wel gezien
Zal wel geen volledige zijn dan
Dat S1, S2 is een beetje onduidelijk omdat de hele game S2 is qua engine, maar dat de content verschilt met of je demo, S1 of S2 bent.
Anders even de devs mailen, alleen als je de licentie gehad hebt even nadenken onder welke naam je dat doet want ze zijn niet overdraagbaar
[ Voor 18% gewijzigd door Marzman op 24-08-2010 12:45 ]
/▌
[Multi] F1 2010Anoniem: 209435 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:36:
[...]
wanneer komt die f1 2010 uit? ik heb er nog weinig over gezien, wel wat dingen maar niet zo veel dat die tegen uitkomen aan hangt?
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Anoniem: 295814
Als ie niks anders online kan spelen kan er ook nog een filter aan staan natuurlijk. Nu weet ik uit mijn hoofd niet meer wat S1 was, maar vast meer dan 1 track +3 auto's. Maar inderdaad goede tip dat ie ff inlogt op LFS.netMarzman schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:38:
[...]
Als je inlogt op LFS.net, wat zie je dan staan? Bij mij staat daar: S2 licensed racer
Dat S1, S2 is een beetje onduidelijk omdat de hele game S2 is qua engine, maar dat de content verschilt met of je demo, S1 of S2 bent.
Anders even de devs mailen, alleen als je de licentie gehad hebt even nadenken onder welke naam je dat doet want ze zijn niet overdraagbaar
Goeie. Even gecheckt dus maar wat staat er: tadadada... Demo Racer. Nou breekt m'n klomp. Wat heb ik dan precies aan die license die ik gekregen heb, enkel singleplayer auto's en circuits om mee te rijden? Heel vaag. Even navraag doen.Marzman schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:38:
[...]
Als je inlogt op LFS.net, wat zie je dan staan? Bij mij staat daar: S2 licensed racer
Wel multiplayer, maar alleen de democontent. Blackwood in slechts 1 richting en 3 auto'sJejking schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 17:01:
[...]
Goeie. Even gecheckt dus maar wat staat er: tadadada... Demo Racer. Nou breekt m'n klomp. Wat heb ik dan precies aan die license die ik gekregen heb, enkel singleplayer auto's en circuits om mee te rijden? Heel vaag. Even navraag doen.
/▌
Anoniem: 295814
/▌
We hebben AS3 op AMG MotorSport server waar we nu allemaal een kleine 3000 rondjes gereden hebben en waar we onze PB bijna niet meer kunnen verbeteren.
Deze baan hebben op een andere server aangezet alleen op AS3 REV.
En dat valt pas zwaar tegen, de 1.41.00 die ik op AS3 rijd staat als wereld record op AS3REV, dus de baan is langzamer ongeveer een seconden als de normale AS3.
gisteren reed ik alleen nog maar 1.42.30 moet dus nog flink wat goed maken.
LFS het spel zelf is niet dood, misschien de mensen die er aan werken. LFS lijkt dood omdat je gewoon te veel servers heb.... er zijn nogsteeds een 10 tal server die zeker tot het nokje gevuld zijn.
Met een S3 zouden ze het wel actiever maken.
/▌
Daarnaast had ik het ook leuk gevonden als ik sectortijden zag met singleplayer die aangeven hoe ver ik van m'n pb af zit enzo maar dat is niet beschikbaar. Dat kan wel op sommige servers waar 't allemaal prima in beeld is. Hoe fix ik dat? Het is wel érg beperkt zo

Maak nou niet nog meer serversJejking schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 10:03:
Hmm, ik probeerde met S2 m'n eigen online server te starten op alle mogelijke manieren. BANG, en terugklappen naar de desktop. Geen foutmelding, niets. Sounds familiar voor iemand met win7 64?
Daarnaast had ik het ook leuk gevonden als ik sectortijden zag met singleplayer die aangeven hoe ver ik van m'n pb af zit enzo maar dat is niet beschikbaar. Dat kan wel op sommige servers waar 't allemaal prima in beeld is. Hoe fix ik dat? Het is wel érg beperkt zo
Er zijn er al 850+ xD
Verder weet ik niets van de servers af
/▌
Split: 44.69
Lap: 1:41:10
Wat voor deze split niet zo erg goed is maar ben wel blij met die split
Verder heb ik een Aioin gekregen van iemand waarmee ik nog precies dingen te zien krijg.
- Tijd op de voorligger
- Tijd op de gene achter me
- Piep wanneer ik moet schakelen
- Links onderin een scherm met de EXACTE locatie van de gene naast/achter me
- Piep wanneer iemand mij voorbij rijd, ik iemand anders voorbij rijd, wanneer iemand zich naast mij bevind.
Ben eindelijk een member van AMG en ik heb een nieuwe PB gereden: 1.40.93
Nog andere hier op amg?
Wat een verschil trouwens, om het nu met een fatsoenlijk stuur te spelen, had eerst een stuurtje van de Aldi, met vibrationfunctie, maar zo'n Momo stuur is echt 30x beter
Vaak bu'j te bang!
haha-tom-562 schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 16:00:
Zo, kickje. Ik was altijd een fervent LFS Demo speler, maar ik had nooit een goed stuurtje. Sinds vanochtend heb ik na wat research een Logitech Momo Force gekocht (de oude versie) voor 45 euro. De G25/G27 is me te duur, en een kopppeling/H-shifter gebruik ik toch nooit (huisgenoot van me heeft er een G25, dus had er al ervaring mee). Aankomende week ga ik denk ik m'n licentie kopen.
Wat een verschil trouwens, om het nu met een fatsoenlijk stuur te spelen, had eerst een stuurtje van de Aldi, met vibrationfunctie, maar zo'n Momo stuur is echt 30x beter
Ik vind wel dat de stuurtjes inderdaad erg duur zijn! wou graag een g27 kopen maar die staat nu op het verlanglijstje als er geld over is... dus dan is er warschijnlijk wel weer een nieuw stuurtje
Ik had in het begin ook een stuurtje wat mega goedkoop was en daar zat een delay op!! Als ik voor T1 van AS3 moest remmen met dat stuurtje dan moest ik bij de finish lijn al beginnen zo laat dat die reageerde
Het valt mij op dat de servers minder vol zijn en ook minder mensen spelen LFS nog????
Ik denk dat er maar snel een S3 moet komen...
Ik denk niet dat er veel verschillen zit in de tijd dat je moet remmen. Er zitten geen motoren in die pedalen dus je kan ook geen last hebben van een langzame motor wat wel bij stuurtjes kan. Het grootste voordeel van die dure stuurtjes is dat ze veel beter te doseren zijn en een grotere uitslag hebben.Anoniem: 209435 schreef op maandag 20 december 2010 @ 09:21:
[...]
hahadas inderdaad een verschil
Ik vind wel dat de stuurtjes inderdaad erg duur zijn! wou graag een g27 kopen maar die staat nu op het verlanglijstje als er geld over is... dus dan is er warschijnlijk wel weer een nieuw stuurtje
Ik had in het begin ook een stuurtje wat mega goedkoop was en daar zat een delay op!! Als ik voor T1 van AS3 moest remmen met dat stuurtje dan moest ik bij de finish lijn al beginnen zo laat dat die reageerde
Het valt mij op dat de servers minder vol zijn en ook minder mensen spelen LFS nog????
Ik denk dat er maar snel een S3 moet komen...
Ik heb zelf een G25, volgens mij is dat hetzelfde stuur als de G27 afgezien van de knoppen. Dus op een nieuwer stuur wachten lijkt me ook niet echt nodig, als je iemand kan vinden die zijn G25 weg doet omdat hij een G27 wil heb je daar een prima stuurtje aan.
Ze zeggen van wel, maar er werd ook een Scirocco verwacht met kerst 2008. Om heel eerlijk te zijn betwijfel ik of een S3 er zal komen en ooit nog final gaat halen. Niet met de huidige resources aan development lijkt mij, tenzij ze stiekem al volop bezig zijn daarmee en dat daarom de physicsupdate zo lang duurt (klinkt op zich logisch S3 te combineren met die update)sander817 schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 11:37:
komt die er dan, S3?
[ Voor 16% gewijzigd door Marzman op 21-12-2010 11:45 ]
/▌
Dat bedoel ik dus met remmen....
En, ik zou zelf liever voor een nieuw stuurtje gaan, want je weet niet wat er mee gedaan is... Maar ieder zijn ding natuurlijk.
EDIT
S3 is een twijfel geval xD
EDIT v2
Heb een mail gestuurd met de vraag of S3 uberhaupt nog wel in development is.
Ik zei ook dat ik geen datum hoefde, alleen of ze er nog mee bezig zijn was de vraag die ik stelde.
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 209435 op 21-12-2010 12:01 ]
Ik verwacht ook dat er één grote update aankomt zodra physics goed zijn, dat wordt dan gecombineerd met Scirocco. Deze update zal dan als S3 door leven gaan waarna met aantal patches alles naar S3 final gaat, daarna gaat Scawen -denk ik- bij Polyphony Digital werken aan GT6Marzman schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 11:42:
Ze zeggen van wel, maar er werd ook een Scirocco verwacht met kerst 2008. Om heel eerlijk te zijn betwijfel ik of een S3 er zal komen en ooit nog final gaat halen. Niet met de huidige resources aan development lijkt mij, tenzij ze stiekem al volop bezig zijn daarmee en dat daarom de physicsupdate zo lang duurt (klinkt op zich logisch S3 te combineren met die update)
Niet normaal eigenlijk; toen Scirocco werd aangekondigd was het nog een wagen die alleen op autobeursen stond, nu is het een wagen die je al op Autotrader.nl tegenkomt.
Zie de tekst:
Hello,
We are still here and working on the next update.
The thing is that while developing the Scirocco, we found out that LFS had a few flaws in its physics programming and these really needed to be addressed in order for LFS's (future) cars to drive properly.
These updates however are very difficult. It's all very advanced physics and maths and these things caused the long break in LFS's development. Well, not a break - we have been hard at work, but we cannot release anything yet until these fixes are done.
We are still working on this, but good progress is being made.
So, there will for sure be a next patch and more after that. It just takes a little time, but we think it is very worth it, as it will increase the value of the sim.
Kind regards,
Victor van Vlaardingen
Maar gisteren heb ik eens een hele lange race gedaan van 60 ronden KY1 (Oval) in de FOX. Duurde dus ~30 minuten. Heerlijk. Moest helaas wel tegen de AI, waarbij de I staat voor irritant, denk ik. Intelligent is het in ieder geval niet.
Ik zou wel vaker echt lange races willen doen, maar online is dat moeilijk te organiseren omdat er altijd wel iemand is die de boel van de baan ragt. Mijzelf niet uitgesloten (ik heb ook m'n zwakke momenten
[ Voor 75% gewijzigd door Room42 op 22-12-2010 11:16 ]
Waarom speel je dan niet in een league mee? Dat heb ik ook een tijdje gedaan en 30 minuten is dan een vrij standaard racetijd. Dan kun je nog van de baan geragt worden, maar dat kan altijd gebeuren (Ook als je tegen de Artificial Iritant rijdtRoom42 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:11:
Oh echt vreselijk! Dat wachten. Zeker omdat het al zolang aangekondigd is!
Maar gisteren heb ik eens een hele lange race gedaan van 60 ronden KY1 (Oval) in de FOX. Duurde dus ~30 minuten. Heerlijk. Moest helaas wel tegen de AI, waarbij de I staat voor irritant, denk ik. Intelligent is het in ieder geval niet.
Ik zou wel vaker echt lange races willen doen, maar online is dat moeilijk te organiseren omdat er altijd wel iemand is die de boel van de baan ragt. Mijzelf niet uitgesloten (ik heb ook m'n zwakke momenten).
[ Voor 10% gewijzigd door Marzman op 22-12-2010 11:35 ]
/▌
Lastig dus. Dan maar tegen die vreselijke AI. Helemaal een lege baan is ook niet leuk.
sterker nog, het kan ook in het echt gebeurenMarzman schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:34:
[...]
Waarom speel je dan niet in een league mee? Dat heb ik ook een tijdje gedaan en 30 minuten is dan een vrij standaard racetijd. Dan kun je nog van de baan geragt worden, maar dat kan altijd gebeuren (Ook als je tegen de Artificial Iritant rijdt) en in leagues komt het zelden voor dat het expres gebeurd omdat iedereen elkaar kent en er na de race op aanspreekt.
Zelfs Ayrton deed dat soms (maar dan niet per ongeluk).frankivo schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:57:
[...]
sterker nog, het kan ook in het echt gebeuren
Goed om te horen dat er nog aan gewerkt wordt, ik heb inmiddels een S2 licentie maar wacht nog op een G25/27 die voorbij komt in de PW om er echt iets leuks van te maken. Dwars gaan met een toetsenbord is nog wel lastig
Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together
Als je door de weeks een race rijdt tegen de AI zou je op zondag dezelfde race kunnen rijden op bijvoorbeeld absolute-beginners.nl, die hebben open leagues waar het leuk is als je komt, maar het ook geen ramp is als je niet komt.Room42 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:57:
Ja, dat zou het leukst zijn, ware het niet dat ik gewoon niet de tijd heb om me erin te verdiepen (je moet wel echt meedoen) en op zeer onregelmatige tijden rijdt. Eigenlijk ook maar af en toe (veel te weinig ten opzichte van het plezier dat ik erin heb).
Lastig dus. Dan maar tegen die vreselijke AI. Helemaal een lege baan is ook niet leuk.
Ik speel het nouwelijks meer, maar ik oefende altijd met de AI omdat je dan de baan kon leren kennen door gewoon de AI te volgen en af en toe het niveau een level omhoog te krikken. Of als je de baan al kent dan kun je meteen online oefenen, in de avond waren er meestal wel wat mensen te vinden die ook aan het oefenen waren toen ik het nog speelde.
/▌
Ik zit nu in het team: [AMG] en wij doen mee aan georganiseerde races.Room42 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:11:
Oh echt vreselijk! Dat wachten. Zeker omdat het al zolang aangekondigd is!
Ik zou wel vaker echt lange races willen doen, maar online is dat moeilijk te organiseren omdat er altijd wel iemand is die de boel van de baan ragt. Mijzelf niet uitgesloten (ik heb ook m'n zwakke momenten).
Hiervoor zat ik in: ERROR-Racing, hier deden wij mee met TCM en LTCC.
Bijvoorbeeld TCM heeft dan een oefen baan open staan die password protected is hier mag je dan vrij op trianen.
Vervolgens de race dag zelf heb je een kwalificatie daarna hadden wij een kleine race en een grote race.
Dit hield in op AS3 bijvoorbeeld, kleine race: 20 laps en grote race 40+ laps.
Ook is daar een lag test en als er lag is word er eerst gezocht naar de oorzaak en dit word verholpen.
Indien iemand te stom is om een normale start te maken op de start grid dan kan deze uitgesloten worden van de race.
Let wel op dat je hiervoor jezelf als TEAM moet opgeven.
Ook is het zo dat elke race gereden word op een vast tijdstip op een vast dag.
Deze planning is bij TCM direct bekent voor het gehele seizoen. vaak op een zondag rond 20:00 tot 23:00 was het geloof ik.
Races zijn er absoluut er is zelf een betaald race team en bij een georganiseerde race zoals LTCC staat er ook altijd een reward klaar.
bij LTCC is het bijvoorbeeld:
Het breken van een WR in de qualificatie/race zorgt ervoor dat je S3 license gekocht word voor je door LTCC.
Een mooie website voor meer informatie over TCM is: http://www.racestar-conve...93267c0da89de5241aadabbf&
Het is een duitse website maar ik heb er ook aan meegedaan, dan wel in een duits team
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 209435 op 22-12-2010 14:39 ]
Ongelófelijk. Er zijn weinig momenten dat het gebeurt maar wat was dit een episch gevecht. Een ronde lang naast elkaar met FBMW's, en waar het misgaat joinen drie anderen in het gevecht, word je totaal geswampt en kom je nog als winnaar uit de bus. Eens kijken of ik de replay op YouTube kan krijgen
Zo gaaf dit, wiel aan wiel gevechten
Is er hier iemand die speelt op de LifeStyle Cruise server? Mijn nickname in-game is Pro))) DenzoNL dus als je me ziet poke me maar even en dan gaan we lekker een stukje cruisen
Voor meer info, staat een linkje hieronder.
Bron: LFS.net Forum
Ben blij weer wat te horen van het LFS Team. Moet toegeven, ze zijn erg langzaam, maar als ze eenmaal iets nieuws brengen is het wel gaaf
/▌
/▌
http://www.lfsforum.net/showthread.php?t=74012
Improved contact detection with road / walls / pit garages
Improved collisions with unmovable objects (e.g. red barriers)
[ Voor 53% gewijzigd door dragon9114 op 23-04-2011 14:35 ]
Vanuit iRacing? Zou het graag doen, maar het is toch een té grote stap terug in de tijd. Laten we de S3 final afwachten, LFS krijgt dan uiteraard van mij een hele faire kans
Ik denk niet dat het nog gelijk getrokken wordt. iRacing heeft natuurlijk een veel groter development team (en ook een veel groter budget door hun abonneemodel). De barierbug schijnt nu in ieder geval gefixed te zijn, dat was de grootste lompigheid die nog in LFS zat.RielN schreef op zondag 24 april 2011 @ 12:34:
[...]
Vanuit iRacing? Zou het graag doen, maar het is toch een té grote stap terug in de tijd. Laten we de S3 final afwachten, LFS krijgt dan uiteraard van mij een hele faire kansMaar iRacing gaat hard vooruit...
Lijkt me trouwens ook wel grappig als je een iRacing achtig model kan maken wat je goedkoper kan maken met sponsors (dus echte sponsors op de wagens), echte reclameborden langs de track, over een speaker eventueel nog. De echte racescene is ook zwaar vercommercialiseerd dus why not?
[ Voor 3% gewijzigd door Marzman op 24-04-2011 12:40 ]
/▌
met de F1 hebben ze dit al gedaan, deze konden ze alleen in lfs zetten met sponsoring van intel.Marzman schreef op zondag 24 april 2011 @ 12:39:
[...]
Ik denk niet dat het nog gelijk getrokken wordt. iRacing heeft natuurlijk een veel groter development team (en ook een veel groter budget door hun abonneemodel). De barierbug schijnt nu in ieder geval gefixed te zijn, dat was de grootste lompigheid die nog in LFS zat.
Lijkt me trouwens ook wel grappig als je een iRacing achtig model kan maken wat je goedkoper kan maken met sponsors (dus echte sponsors op de wagens), echte reclameborden langs de track, over een speaker eventueel nog. De echte racescene is ook zwaar vercommercialiseerd dus why not?Ja minder publiek, maar de kosten zijn ook heel veel flink minder natuurlijk. LFS zou het van mij ook mogen doen als ze daarmee sneller kunnen ontwikkelen
Wanneer zouden we de Scirocco ook alweer krijgen? Was dat niet september 2009?! Of was dat zelfs 2008?

[ Voor 6% gewijzigd door GAIAjohan op 27-04-2011 10:53 ]
GAIAjohan schreef op woensdag 27 april 2011 @ 10:52:
Ik denk t wel. Ik heb er alleen weinig vertrouwen meer in met de updatespeed van de afgelopen jaren..
Wanneer zouden we de Scirocco ook alweer krijgen? Was dat niet september 2009?! Of was dat zelfs 2008?
2008 inderdaad...added Thu, Dec 11th, 2008 19:10
>Announcing VW Scirocco
Heb het spel ook al een jaar of langer niet aangeraakt denk ik.
S3 zal denk ik hetzelfde kosten als S1 of S2 (12 pond). Ik denk dat ik het nog steeds koop ook al speel ik ook nauwelijks meer (nu wel eens gekeken op een cruiseserver omdat de tracks open zijn met deze update).
/▌
Dear LFS Racers,
We are pleased to announce a new version of Live for Speed with many updates and improvements. The new tyre physics model is still in development, so this version uses the old tyres but with an improved collision system, open track configurations, free view mode, and much more. It provides some interesting new features for LFS racers, while we continue our development. Thanks to our forum members for testing over the last eight weeks!
Some new things in 0.6B :
- New free view mode and layout editor - not bounded by the path
- Improved collisions with objects, barriers, cars, pit garage exit
- Open track configurations allowing you to drive anywhere
- You can now place up to 800 objects to create circuits
- Blue flags, qualifying, race positions list are supported
- New objects added - all objects available at all tracks
- Collision detection and reporting system (via InSim)
- Graphical optimisations improving frame rates
- Adjustable tyre warmers for hot lapping
- Many other fixes and improvements
Read all about the new version and how to get it on the 0.6B information page.
We hope you enjoy the new updates!
- LFS Developers
/▌
Weet niet of er nog tweakers zijn die lfs spelen maar S3 is er dan eindelijk! de grote update!

https://www.lfs.net/news/978
Wat een zielige bedoeling...
/▌
Ik heb wel het gevoel dat updates nu sneller komen?
Beetje aan het stoeien met de Indycar op Zandvoort
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
Ik krijg het idee dat ze het beter kunnen opgeven. De prijs als je nu een s3 license wil aanschaffen ligt boven die van de basis Assetto Corsa. Dan lijkt me dat een betere optie.
Het moet inderdaad die 7 jaar die ik hierboven genoemd zien worden, geleden geweest zijn dat ik LFS gespeeld heb.
Ik had af en toe best wat willen betalen voor extra content en updates (elk jaar een licence ofzo), maar ik ben gestopt met spelen. Die Scirocco werd verwacht met kerst 2008 samen met S3, dat werd uitgesteld naar Early 2009 en nu zitten we bijna in early 2016GWBoes schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:48:
Volgens mij was de scirocco niet fatsoenlijk rijdbaar zonder nieuw bandenmodel en die is uiteindelijk ook nooit gekomen volgens mij. Lees trouwens ook dat het nieuwe circuit in 2008 al gescand is, 7 jaar de tijd genomen om hem uit te werken dus.
Ik krijg het idee dat ze het beter kunnen opgeven. De prijs als je nu een s3 license wil aanschaffen ligt boven die van de basis Assetto Corsa. Dan lijkt me dat een betere optie.
Echt zeuren er over kun je ook niet als ze niks hadden aangekondigd. Misschien hadden ze dat destijds gewoon niet moeten doen. Het spel krijgt namelijk nog wel continu kleine gratis updates, al heb ik het idee dat de ontwikkeling bij concurerende games harder is gegaan (het is ook maar een klein ontwikkelteam natuurlijk).
/▌
als je S2 heb kost je S3 iets van 15 euroAnoniem: 209435 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 10:46:
Wat ik me afvraag voor S3 is of er weer nieuwe kosten aan verbonden zijn?
ik heb hem al binnen gehaald
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Vraag van Jaro911 :
Scawen, isn't it a little bit rude to take 12 pounds for just one track, seven years after announcement?
Quote van Scawen
I understand what you are saying, but the alternative is to wait and not release it until something else is ready. We think most people would rather have the option.
From now on, we can work on S3 content and release it immediately.
We do intend to add more to the S3 license, though we cannot guarantee it. If anyone prefers to wait for our content updates before they buy a license upgrade, that is a reasonable decision.
[ Voor 4% gewijzigd door GAIAjohan op 23-12-2015 13:08 ]
Ik heb mijn stuurtje in 2011 verkocht, als de track voor die tijd kwam had ik S3 waarschijnlijk wel gekocht omdat het gezien de tijd die je in het spel steekt het ook niet zo'n hoge kosten zijn en je dan gewoon hoopt op meer content die wordt toegevoegd. Maar we zitten nu bijna in 2016, voor nieuwe spelers is het sowieso een rare license. Die zou ik ook niet aanraden om nu S3 te kopen. Sterker nog, misschien kunnen die beter helemaal een ander spel kopen.
/▌
Daarnaast heb je bij AC goede updates enz.. Waardoor geen nieuwe speler geïnteresseerd is in LFS... Alleen sommige oud LFS spelers zullen hier geld aan willen uitgeven/weggooien..
Ik speelde LFS dan ook niet voor het realisme maar het gevoel wat me de auto gaf tijdens het driften en racen. Wat dat betreft was het wel het beste spel wat er was. En online een beetje die free-roam met cops 'n robbers spelen, dat was ook leuk.
@DirkT Heb jij jouw aangepaste file nog?
Wat je even moet proberen is of je met FanaLEDs uit de voeten kan. Daar heb ik ooit de momo support namelijk ook in gebakken, alleen weet ik zelf even de staat daar niet meer van (plus heb ik zelf de momo niet meer liggen om te testen)
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!