Room42 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:11:
Oh echt vreselijk! Dat wachten. Zeker omdat het al zolang aangekondigd is!
Maar gisteren heb ik eens een hele lange race gedaan van 60 ronden KY1 (Oval) in de FOX. Duurde dus ~30 minuten. Heerlijk. Moest helaas wel tegen de AI, waarbij de I staat voor irritant, denk ik. Intelligent is het in ieder geval niet.
Ik zou wel vaker echt lange races willen doen, maar online is dat moeilijk te organiseren omdat er altijd wel iemand is die de boel van de baan ragt. Mijzelf niet uitgesloten (ik heb ook m'n zwakke momenten

).
Ik zit nu in het team: [AMG] en wij doen mee aan georganiseerde races.
Hiervoor zat ik in: ERROR-Racing, hier deden wij mee met TCM en LTCC.
Bijvoorbeeld TCM heeft dan een oefen baan open staan die password protected is hier mag je dan vrij op trianen.
Vervolgens de race dag zelf heb je een kwalificatie daarna hadden wij een kleine race en een grote race.
Dit hield in op AS3 bijvoorbeeld, kleine race: 20 laps en grote race 40+ laps.
Ook is daar een lag test en als er lag is word er eerst gezocht naar de oorzaak en dit word verholpen.
Indien iemand te stom is om een normale start te maken op de start grid dan kan deze uitgesloten worden van de race.
Let wel op dat je hiervoor jezelf als TEAM moet opgeven.
Ook is het zo dat elke race gereden word op een vast tijdstip op een vast dag.
Deze planning is bij TCM direct bekent voor het gehele seizoen. vaak op een zondag rond 20:00 tot 23:00 was het geloof ik.
Races zijn er absoluut er is zelf een betaald race team en bij een georganiseerde race zoals LTCC staat er ook altijd een reward klaar.
bij LTCC is het bijvoorbeeld:
Het breken van een WR in de qualificatie/race zorgt ervoor dat je S3 license gekocht word voor je door LTCC.
Een mooie website voor meer informatie over TCM is:
http://www.racestar-conve...93267c0da89de5241aadabbf&
Het is een duitse website maar ik heb er ook aan meegedaan, dan wel in een duits team
[
Voor 5% gewijzigd door
Verwijderd op 22-12-2010 14:39
]