Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:45
Maar wanneer komt hij uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-09 11:09
S3? Slaan we nu een goede final van S2 over en mag iedereen eerst lappen voor licentie? Beetje vreemd maar wel begrijpelijk gezien tempo van ontwikkeling. Dit is ook mooi vergelijkings plaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
dat is nog niet bekend ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Early 2009 riep iemand op een ander forum ;)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-08 17:58
Marzman schreef op maandag 21 september 2009 @ 23:09:
Early 2009 riep iemand op een ander forum ;)
dat is het al geweest :X.

ik ben benieuwt naar wat er nog meer in S3 komt :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dragon9114 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 08:20:
[...]

dat is het al geweest :X.

ik ben benieuwt naar wat er nog meer in S3 komt :D.
Early 2009 in LFS time. Dat is net als Valve time, maar dan een andere tijdzone :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:08

Valkyre

Kitesurf FTW!

wheeler schreef op maandag 21 september 2009 @ 22:24:
S3? Slaan we nu een goede final van S2 over en mag iedereen eerst lappen voor licentie? Beetje vreemd maar wel begrijpelijk gezien tempo van ontwikkeling. Dit is ook mooi vergelijkings plaatje
Bedoel je die VW scorccino oid? wat ik er van las komt die in de S1 licentie, dus die krijgt iedereen die nu al rijdt.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

wheeler schreef op maandag 21 september 2009 @ 22:24:
Zoals ik het lees ligt het nog redelijk ver in de toekomst en hadden ze het eigenlijk nog niet naar buiten willen brengen. Je moet het ook niet zien als opvolger van S2, maar als nieuwe content. Aan S1 wordt zelfs nog steeds gesleuteld en dat ging in 2003 final en met de volgende patch krijgen ze er zelfs nieuwe content (Scirocco) bij.

Ik vind het positief als dat uit komt. Laat iedereen die dat wil maar vast spelen met de nieuwe content.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 10:23
Die Scirocco is ook al een jaar geleden beloofd, sindsdien geen meter meer gereden.
Als ze nou eerst eens echt wat afmaken voor ze nieuws naar buiten brengen, scheelt ze een hoop gezeur :O

Verwijderd

Idd.. Je begint zo toch een beetje verkeerde sporen op te gaan...

Verwijderd

En als je naar andere producties kijkt. T kan gewoon sneller... Vooral nieuwe content. Daarvoor hoeft aan de physics niks te veranderen in princiepe

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Ze zijn gewoon erg perfectionistisch, met z'n drieën. Dat krijg je dan hè, helaas.

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• Marzman
  • Niet online

Marzman

En dat willen ze zou houden, maarmate het spel verder vordert zal het alleen maar langzamer gaan omdat het steeds meer werk wordt om kleinere aanpassingen te doen.

Misschien dat het met S3 wel weer even een boost krijgt, maar dat zal nog wel even duren. Ik denk dat we blij mogen zijn als de Scirocco en de banden update dit jaar nog komen :)

/▌

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:08

Valkyre

Kitesurf FTW!

Geef persoonlijk niet zo veel om die Scirocco, het blijft gewoon een super race sim, met leuke tracks. ziet er goed uit. en de community is over het algemeen super leuk.
hoe vet is het om gewoon race na race na race te rijden, super spannend man!

iRacing Profiel

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Gohan-san schreef op woensdag 23 september 2009 @ 09:40:
Geef persoonlijk niet zo veel om die Scirocco, het blijft gewoon een super race sim, met leuke tracks. ziet er goed uit. en de community is over het algemeen super leuk.
hoe vet is het om gewoon race na race na race te rijden, super spannend man!
Het probleem is dat ze een boog gespannen houden door nieuwe content te beloven. Echter als je de boog te lang gespannen houdt, raakt de rek eruit en verliezen mensen het geduld en interesse.
Als je iets belooft, moet je het waarmaken. Anders moet je gewoon je mond houden.

Een nieuwsitem maken over je eigen product met daarin de mededeling dat ze geen idee hebben wanneer het beschikbaar komt (zie de real-life track) is gewoon dom! Nu gaat het sowieso te lang duren en gaan mensen klagen.

Je hebt helemaal gelijk dat het spel nu gewoon gaaf is, zoals het is. En als we niet van de scirocco hadden geweten, hadden we hem ook niet gemist. Maar omdat ze al heel vroeg aankondigden dat ie zou komen, duurt het wachten gewoon te lang.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Room42 schreef op woensdag 23 september 2009 @ 13:25:
[...]

Het probleem is dat ze een boog gespannen houden door nieuwe content te beloven. Echter als je de boog te lang gespannen houdt, raakt de rek eruit en verliezen mensen het geduld en interesse.
Als je iets belooft, moet je het waarmaken. Anders moet je gewoon je mond houden.

Een nieuwsitem maken over je eigen product met daarin de mededeling dat ze geen idee hebben wanneer het beschikbaar komt (zie de real-life track) is gewoon dom! Nu gaat het sowieso te lang duren en gaan mensen klagen.

Je hebt helemaal gelijk dat het spel nu gewoon gaaf is, zoals het is. En als we niet van de scirocco hadden geweten, hadden we hem ook niet gemist. Maar omdat ze al heel vroeg aankondigden dat ie zou komen, duurt het wachten gewoon te lang.
Dat nieuwsitem is alleen maar geplaatst omdat de geruchtenstroom al op gang was gekomen. Het staat er zelfs letterlijk in dat ze het nog niet naar buiten hadden willen brengen.

/▌

• Room42
  • Niet online
Desalniettemin lopen ze ook al veel te lang te leuren met de Scirocco. :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Dat duurt inderdaad wel lang, de discussies waren of hij voor kerstmis 2008 ging komen maar in dit tempo gaan we kerstmis 2009 niet eens halen.

Ze zijn nu in een fase van de game dat ze er alleen goede kwaliteit in willen stoppen en het niet nog eens moeten aanpassen voor S2 final gaat denk ik. Vroeger hadden ze er gewoon een Scirocco met half dashboard ingestopt, sommige auto's hebben nog steeds geen volwaardig dashboard :)

/▌

• dragon9114
zijn er hier mensen die misschien zin hebben om eens een keer mee te doen aan een kleine rallycross evenement ?

ik zit met het idee om een evenement te organiseren voor max 12 mensen.
er zou dan een double elimination systeem toegepast waardoor iedereen minimaal 2 races kan rijden.

het evenement zou er dan als volgt uit zien.
Afbeeldingslocatie: http://s05.imageupper.com/1_t/10/P253719625478045_1.jpg

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 14:34
Als ik kan doe ik zeker mee.

Gisteren voor het eerst een echte race gereden van 45 min. Heb LFS al een jaar of 3 maar doe nooit aan leagues oid mee, simpelweg omdat ik er geen tijd voor heb om iedere week te rijden. Nu was ik gisteren in een server waar toevallig net de Q was begonnen met aansluitend een race. Ik had wel effe een uurtje dus lekker meegedaan. Had alleen geen goede setup, want ik rijd normaal bijna nooit met de GTR's. Als 24/30 gekwalificeerd en 17de geworden met 1 ronde achterstand. Had helemaal geen idee hoeveel brandstof ik mee moest nemen of hoe de banden het zouden doen dus heb ik dr maar 60% ingegooid en maar kijken hoever ik zou komen. 23% over. Had dus nog wel wat sneller gekunnen zonder die overtollige brandstof maarja dat weet ik nu voor de volgende keer. De verplichte pitstop was genoeg voor mijn bandjes.

Was erg leuk om te doen en ga het zeker vaker doen.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

dragon9114 schreef op woensdag 23 september 2009 @ 17:30:
zijn er hier mensen die misschien zin hebben om eens een keer mee te doen aan een kleine rallycross evenement ?

ik zit met het idee om een evenement te organiseren voor max 12 mensen.
er zou dan een double elimination systeem toegepast waardoor iedereen minimaal 2 races kan rijden.

het evenement zou er dan als volgt uit zien.
[afbeelding]
Wie zijn de winnaars? De eerste drie?

Het ligt er een beetje aan wanneer je het wilt doen denk ik en hoe je het invult. Het lijkt me op zich wel leuk met de RB4.

/▌

• dragon9114
Marzman schreef op woensdag 23 september 2009 @ 18:31:
[...]

Wie zijn de winnaars? De eerste drie?
jah de eerste 3 zijn de winnaars en gaan door naar de volgende ronde.
ik moet nog steeds een webpagina maken waar ik alle scores (Snel) op kan plaatsen zodat iedereen weet wie wel door is en wie niet.

Edit: heb al een handig programa gevonden om de scores bij te houden, LFSpoints heet het. _/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door dragon9114 op 23-09-2009 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb sinds gisteren een G25 en aangezien ik LFS al eens gespeeld had, heb ik meteen weer de demo op mn pc gezet. Echt een erg leuk spel! :)
Ik zit er nu sterk aan te denken om de S2 License te kopen. Is het nog de moeite om deze te kopen?

[ Voor 21% gewijzigd door SToRM666 op 01-10-2009 10:04 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
SToRM666 schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 09:59:
Ik heb sinds gisteren een G25 en aangezien ik LFS al eens gespeeld had, heb ik meteen weer de demo op mn pc gezet. Echt een erg leuk spel! :)
Ik zit er nu sterk aan te denken om de S2 License te kopen. Is het nog de moeite om deze te kopen?
naar mijn mening zeker :)
het blijft leuk om tegen mensen te racen, ipv bots
en er zijn altijd voldoende mensen die serieus willen racen 8)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 14:34
Ja hoor, zeker in de avond is er genoeg te racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Hmm... ik vind S2 eigenlijk nog best duur voor een al wat oudere game, maar de gameplay is wel erg goed moet ik zeggen :)
Ik ga eerst de demo nog wat verder spelen en dan kijk ik wel of ik S2 koop.

[ Voor 24% gewijzigd door SToRM666 op 02-10-2009 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Nou ja oud. De game moet nog uitkomen ;) De direct X versie en dergelijke is wel wat gedateerd ja. Ik verwacht daarvan eigenlijk ook wel een update aangezien ze ook met nieuwe S3 content komen en dus nog wel wat jaartjes door willen gaan.

Je kan het spel ook in delen kopen, dat je eerst S1 koopt. Dan kun je op alle servers met S1 content rijden.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 23:57
Het is oud. True.

Maar ik kan het s'avonds nog gewoon achter de pc hangen en echt een grove pot racen als ik zin heb. Het stelt wat voor en wordt nog altijd sneller en sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik speel het ook liever dan nieuwere racegames die ik heb liggen. In LFS zit nog steeds meer gevoel. Dat zit toch in de kleine dingen, goede force feedback, realistisch gedrag, levendige motorgeluiden (niet iedereen is er van gecharmeerd maar het is in ieder geval niet steeds dezelfde sample die herhaald wordt).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ik werd ook hard uitgelachen toen ik op mijn 1700 euro nieuwe PC (een investering die ik nooit meer doe, trouwens; zonde van je geld!) na allemaal hippe games opeens weer avonden LFS zat te spelen met 250+ fps :+ Maar LFS is gewoon leuker dan al die nieuwe meuk, waarbij het zo te merken alleen om graphics en sales gaat. LFS blijf je gewoon spelen, net als de hele community. Die 'hippe' games blijken dan niet meer dan slechts een vluchtige rage. LFS leeft door :)

(Er zijn er vast meer, hoor. Maar of daar de community ook zo bij is blijven plakken? rFactor?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Marzman schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 00:10:
Nou ja oud. De game moet nog uitkomen ;) De direct X versie en dergelijke is wel wat gedateerd ja. Ik verwacht daarvan eigenlijk ook wel een update aangezien ze ook met nieuwe S3 content komen en dus nog wel wat jaartjes door willen gaan.

Je kan het spel ook in delen kopen, dat je eerst S1 koopt. Dan kun je op alle servers met S1 content rijden.
Bij oud bedoelde ik S2 he, die is volgens mij toch wel al een tijdje uit?

Ik moet ook zeggen dat de besturing van die game gewoon erg goed is. De graphics zijn al wat ouder, maar daar geef ik niet om.
Ik zie nu ook dat je korting krijgt als je eerst S1 koopt en dan pas S2, dus dan kan ik mooi eerst S1 kopen en die proberen :)

[ Voor 5% gewijzigd door SToRM666 op 02-10-2009 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Room42 schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 07:39:
Ik werd ook hard uitgelachen toen ik op mijn 1700 euro nieuwe PC (een investering die ik nooit meer doe, trouwens; zonde van je geld!) na allemaal hippe games opeens weer avonden LFS zat te spelen met 250+ fps :+ Maar LFS is gewoon leuker dan al die nieuwe meuk, waarbij het zo te merken alleen om graphics en sales gaat. LFS blijf je gewoon spelen, net als de hele community. Die 'hippe' games blijken dan niet meer dan slechts een vluchtige rage. LFS leeft door :)

(Er zijn er vast meer, hoor. Maar of daar de community ook zo bij is blijven plakken? rFactor?)
rFactor heeft ook wel een trouwe community denk ik, maar een andere community. Die hoppen van mod naar mod en zijn meer verspreid :)
SToRM666 schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 09:55:
[...]

Ik moet ook zeggen dat de besturing van die game gewoon erg goed is. De graphics zijn al wat ouder, maar daar geef ik niet om.
Ik zie nu ook dat je korting krijgt als je eerst S1 koopt en dan pas S2, dus dan kan ik mooi eerst S1 kopen en die proberen :)
S2 verkeerd nog in Alpha status en is nog niet gereleasd al gaf Scawen aanwijzingen dat hij die naam wilde laten vallen omdat ze niet meer denken in games als S1, S2 en S3 maar in content. Dus S2 is net zo nieuw/oud als S1 en als S3.

Officieel speel je dus al vast met een alpha release terwijl de makers verder werken aan het spel. Officieus merk je daar niks van en is het gewoon een spel dat al lang uit is, maar waar nog steeds aan ontwikkeld wordt.

[ Voor 35% gewijzigd door Marzman op 02-10-2009 10:18 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
SToRM666 schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 09:55:
[...]

ik vraag me wel af hoeveel (actieve) S1 servers er zijn.
meeste wat gespeeld wordt is toch wel S2 volgens mij

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

frankivo schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 11:41:
[...]

ik vraag me wel af hoeveel (actieve) S1 servers er zijn.
meeste wat gespeeld wordt is toch wel S2 volgens mij
Als je een S1 track en een S1 auto draait op de server dan mag iedereen met een S1 licence er op. Het maakt dan verder niet uit of die andere wel of niet een S2 licence hebben.

Vroeger was dit wel een probleem omdat servers een keuze moesten maken uit demo/s1/s2 en er bijna geen servers voor s1 kozen maar wel een configuratie hadden met de S1 content.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Zojuist nog even wat trainingen gedaan met o.a. de F1 BMW. Het rijden gaat me wel steeds beter af. Ik gebruik eigenlijk altijd de koppeling/versnellingspook, want dat geeft toch het beste het idee dat je echt aan het rijden bent :)
Ik heb net ook even een rondje rallycross gedaan, maar dat vind ik toch een stuk minder dan gewoon racen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Rallycros is op zich wel leuk, maar je kan er niet echt voor oefenen heb ik het idee. In een race wordt dat toch allemaal zo chaotisch dat je niet je eigen lijnen kan rijden.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
w00t! 1e win op AMG GTR :D .

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/OkZxnl7KbY8GHgiQMCjN45TS/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das niet erg lastig :)
Ben altijd wel in de top 3 aanwezig als ik niet gecrashed word en geregeld 1ste.o

Daarbij komt dat er ook geen echte super namen inzitten die goed zijn.
Race maar wanneer AMG-Sin of AMG-Turbo aanwezig is.
Zo zijn er nog wel een paar, meestal savonds laat zijn ze er.
Dan red je het niet meer :P (Ik ook niet)

Verder wel nice gedaan.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2009 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
:/ :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Lol, het ziet er ook echt uit alsof die "Verder wel nice gedaan." er later in een edit bij is gezet.

Nee, netjes hoor Killzone. Zeker gezien je net een maand S2 hebt.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik ga zometeen maar eens een VGA kabel halen, zodat ik LFS op mijn 42 inch LCD kan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 18:14

mvz

muziek verslaafde

Afbeeldingslocatie: http://lh6.ggpht.com/_j0x4uiiSzTo/SsgYnFSNC1I/AAAAAAAAAE8/Ff3F-BcW6I8/skin.JPG

>:)

cruisen is leuker dan racen trouwens ;p

toch is het jammer dat online skins 512px zijn voor de normale users. dat moet echt anders in s3 ;p

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik had 3 pond extra op mijn account gezet voor skins. Dat gaat per 1 pond ofzo en daar doe ik al heel lang mee.

Ik doe ook weinig pickup races meer, dat zal ook wel helpen met die skins ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Marzman op 04-10-2009 07:34 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

ja ik heb ook 3 pond erop staan voor skins, en dan zie jezelf wel alles in hires, maar anderen zien jou mooie skin nog steeds als 512px. ziet er echt niet uit. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
mvz schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 05:41:
[afbeelding]

>:)

cruisen is leuker dan racen trouwens ;p

toch is het jammer dat online skins 512px zijn voor de normale users. dat moet echt anders in s3 ;p
LTC, of niet? Is wel een gezellige server, ja. Alleen wel jammer dat de admin, Krammeh, soms graag wil laten zien dat ie God is (op de server) door met een BF1 rond te gaan rijden. Boehoe wat cool :( Dat vind ik gewoon presedentjes scheppen en is niet cool tegenover je 'klanten'.
Voor mij zit er ook niet echt veel uitdaging meer in op LTC omdat ik al boven de 2000 licensepoints heb met veel teveel geld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

ja 't is mij meer om het gezellig rondrijden te doen, en wat socializen met team enzo.
no pressure, verder is die krammeh wel een OK gozer, en tja als hij lekker BF1 rond wil gooien moet ie dat doen :D

leuk rond lukt toch vaak niet omdat lui nooit de map gebruiken en oversteken zonder te kijken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Krammeh is ook wel een aardige gast, kan er goed mee praten, alleen wil ie iets te graag laten zien dat ie de baas is :)

Er was nog zo'n andere cruise server waar ik veel rond hing, kom even niet op de naam. Daar kon je lekker naar goud zoeken (gold digging) enzo. Geweldig grappig in een UF1 :)

edit:
CityLifeCrew was dat! :)

[ Voor 4% gewijzigd door Room42 op 05-10-2009 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

CLC cruisde ik vroeger vaak op, alleen was het daar echt constant drama toen met bans en rammers enz. maar opzich zal het nu wel beter zijn denk' is al tijd terug.

kzit nu nog met muis, hoop dat mn G25 snel komt, hebbem besteld :9

Afbeeldingslocatie: http://lh4.ggpht.com/_j0x4uiiSzTo/Sskw2HEis5I/AAAAAAAAAFY/2QZGOklrN7o/s1280/3pc.JPG

voor zover mijn 2cts in dit topic :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Hmm, ik vind lekker keihard racen op de AMG server toch echt leuker dan cruisen. Zeker omdat het zo gigantisch lang duurt voordat je een fatsoenlijke bak hebt. Cruisen in alleen de eerste 3 wagens is echt geen hol aan.

Ik heb een G25, dat maakt het een stuk leuker, maar een goede race met GTR bakken vind ik toch echt een stuk leuker!

Daarbij komt dat het systeem op de LTC server faalt (als je iets verkeert pit, dan verlies je ineens 30 license points?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

ja idd je moet eerst in een garage rijden, en daar kan je dan naar je setup screen

gelukkig rentte je niet een FBM want dan was je 500 punten kwijt ofzo meen ik ( auto based )

maar je moet idd eerst 150 license points bijelkaar rijden en dan unlock je UF1,XFG,XRG,XRT,RB4,FXO,LX4 geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Room42 schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 14:47:
[...]

LTC, of niet? Is wel een gezellige server, ja. Alleen wel jammer dat de admin, Krammeh, soms graag wil laten zien dat ie God is (op de server) door met een BF1 rond te gaan rijden. Boehoe wat cool :( Dat vind ik gewoon presedentjes scheppen en is niet cool tegenover je 'klanten'.
Voor mij zit er ook niet echt veel uitdaging meer in op LTC omdat ik al boven de 2000 licensepoints heb met veel teveel geld. :)
Ik moet een beetje lachen bij deze replies, hoe kun je dat rondhobbelen in een Racesim nu zooo serieus nemen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Cruisen is leuk en het is hard werken om betere auto's te kunnen scoren. Dus als de admin me dan de ogen uit gaat steken met een BF1, dan vink dat niet cool ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomms
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-04 10:20
heb mijzelf ook maar eens aangemeld op GoT IVM anti-verveling

anyway, ik speel S2 ook al sinds de release maar heb het de laatste tijd toch wat laten verwateren. Ik heb veel competities meegedaan en aardig wat ervaring, al zeg ik het zelf. Dus mochten jullie setups of setuphulp nodig hebben dan zit ik klaar om vragen te beantwoorden :) op welke servers zijn jullie meestal te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Over twee weekenden is de 16 uurs race op Aston. Dit is altijd een enorme kick om te rijden met een paar mensen, het vergt wel concentratie en de hele nacht op blijven om te racen is eigenlijk 'unusual' enough om leuk te zijn :) (naja ik wordt voor gek verklaard ..) Enfin, het zal live te volgen zijn, en hier is onze nieuwe Livery:

Afbeeldingslocatie: http://thumbnails.imagebam.com/5094/7b8bde50934924.gif

Afbeeldingslocatie: http://thumbnails19.imagebam.com/5106/5e8f7d51053943.gif Afbeeldingslocatie: http://thumbnails20.imagebam.com/5106/5a83e151053949.gif Afbeeldingslocatie: http://thumbnails12.imagebam.com/5106/e2213651053951.gif Afbeeldingslocatie: http://thumbnails22.imagebam.com/5106/05435951055902.gif

RULES of 16h race - http://www.lfsforum.net/showthread.php?t=58685

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik cruisede altijd op de TC CityDriving servers. Maar daar is de lol vanaf, admins die maar al te graag het baasje spelen en je niet eens meer mag discussiëren over een boete ofzo. Als je naar de ban list kijkt zie je ook wel dat ze best veel mensen bannen. Imho veeeeel te snel. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomms
RielN schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 15:01:
Over twee weekenden is de 16 uurs race op Aston. Dit is altijd een enorme kick om te rijden met een paar mensen, het vergt wel concentratie en de hele nacht op blijven om te racen is eigenlijk 'unusual' enough om leuk te zijn :) (naja ik wordt voor gek verklaard ..) Enfin, het zal live te volgen zijn, en hier is onze nieuwe Livery:

[afbeelding]

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

RULES of 16h race - http://www.lfsforum.net/showthread.php?t=58685
Mooie skin :)
Aanstaand weekend is ook de openingsrace van 't Masters of Endurance kampioenschap. Deze zal ook via een live-stream te volgen zijn. Mijn team doet ook mee als titelverdedigers :)

meer info: http://www.mastersofendurance.eu/

[ Voor 0% gewijzigd door thomms op 05-10-2009 15:07 . Reden: spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
mvz schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 03:13:
ja idd je moet eerst in een garage rijden, en daar kan je dan naar je setup screen

gelukkig rentte je niet een FBM want dan was je 500 punten kwijt ofzo meen ik ( auto based )

maar je moet idd eerst 150 license points bijelkaar rijden en dan unlock je UF1,XFG,XRG,XRT,RB4,FXO,LX4 geloof ik
Hoe bedoel je? Als je verkeerd pit, dan ben je meer punten kwijt bij een snellere auto?

[ Voor 70% gewijzigd door TheJVH op 05-10-2009 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
In mijn tijd op LTC was het afhankelijk van je licentie hoeveel punten je verliest. Dus hoe meer licentiepunten je hebt, hoe meer je er verliest bij een foute pit/spectate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Eigenlijk vind ik het belachelijk. Kijk, als je nu express spec gaat midden op de baan, oke. Maar net een meter buiten de pit (of het systeem werkt gewoon niet goed, zoals bij mij) en gelijk 30 LP eraf gaat nergens over.

Ik snap het doel erachter ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
ach, het is gewoon een spelelement, denk ik. Het systeem van !specme doet het overigens prima. Gewoon 'binden' aan een F-toets. Als je niet gespect wordt, sta je niet safe.

Ik heb wel eens per ongeluk gepit doordat ik dacht dat ik 't' had gedrukt om te gaan chatten en ik wilde beginnen met een hoofdletter P... Shift-P dus. Was een dure fout haha :)

[ Voor 34% gewijzigd door Room42 op 05-10-2009 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomms
Over precies een uur begint het nieuwe seizoen van Masters of Endurance, live te volgen via een stream: http://www.lfsforum.net/showthread.php?t=62112

Wij doen mee in de GT1, wagen nummer 01 - F1RST Racing, ik zelf ben er helaas niet bij. Ik ben lekker aan het werk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 03:23

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Leuk om te volgen! De start is zojuist geweest. Alleen jammer dat er geen geluid bij zit... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomms
Er zit een commentator dus er moet geluid zijn, misschien is het handig om de VLC media player hiervoor te gebruiken. Dit heb ik afgelopen seizoen gedaan en altijd geluid gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 03:23

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Het geluid is nu pas 15 minuten online. Het eerste uur zijn de jongens bezig geweest om alles werkend te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Even zitten kijken, er is nog commentaar ook inderdaad. Het is denk ik vooral leuk voor de teams die meedoen zo'n stream :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomms
Ja dat vind ik ook, ikzelf heb hier de afgelopen 3 seizoenen in meergereden. Je moet veel kennis van het spel hebben om te kunnen begrijpen wat er precies gaande is. Zeker met de fictieve auto's en banen zitten er gewoon geen herkenningspunten in voor de gemiddelde kijker.

Aan de andere kant zijn de gevechten af en toe geweldig om te zien :) 't slipsream effect is in LFS altijd naar mijn mening lichtelijk overdreven. Ondanks dat het niet helemaal realistisch is, zorgt het wel voor veel positiewissel in groepjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Daar verbaasde ik mij al over. Soms rij je achter iemand en moet je gewoon gas loslaten om niet keihard tegen hem aan te beuken...

Hoewel het slipstream effect denk ik minder is in F1 bakken dan in GTR bakken :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom doet die livestream het niet? Bij jullie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomms
Ik krijg 'm momenteel ook niet meer aan de praat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg jammer had graag ff het einde van de race bekeken.
http://94.199.241.23:9999/PLS/mbc03/Stream3.ASX is dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomms
bij mij werkt 'ie weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook. Heb zin in 01:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruiken jullie ook altijd de laatste test update? zoals z18 die gisteren uit kwam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Nee, bij de volgende update kun je daar niet meer mee online dus dan moet je het heel de tijd bijhouden. En de meeste servers gaan uit van de laatste officiele patch.

Leuke testpatches installeer ik wel in een andere folder (de eerste met ABS, en als die Scirocco eindelijk komt wil ik het ook wel proberen ;) )

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren bezig geweest op AMG maar die insim is echt super goed!

Die Sirocco heb ik nu als mod genomen vanaf patch z16 en die werkt echt super goed!
Ik zal vanavond eens een screenshot hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
zaterdag 31 oktober organiseer ik een klein rallycross event.

de gene die mee wil doen kan zich hier aanmelden.
info pagina.
topic op lfs forum.

[ Voor 82% gewijzigd door dragon9114 op 24-10-2009 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen nog gekeken naar de LTCC gekeken?

Ik heb me voor 8 NOV ingeschreven op TCM League met een Duits team: ERR - Error Racing Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:25:
Gisteren bezig geweest op AMG maar die insim is echt super goed!

Die Sirocco heb ik nu als mod genomen vanaf patch z16 en die werkt echt super goed!
Ik zal vanavond eens een screenshot hier posten.
Sirocco als mod? Is er iets gelekt?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

irritante vob mods, nogal frowned upon door de LFS community.

omdat je ook physics beinvloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oja ik zou Screenshot posten. Zal straks ff doen.

Maar die mod werkt wel goed vind ik. Heb er geen problemen mee.
Echt helemaal soepel is het. Heb er ook geen lag crashes mee dat iemand me zacht raak t en hard weg vliegt.
Loopt erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-09 11:09
Ben ook benieuwd: paar jaar geleden was er ook een Fin die het gelukt was om andere models in LfS te laden maar die kreeg een bak stront over zich heen dat hij zich helemaal uit de club terug getrokken heeft ondanks dat het een zeer goed programmeur was. Deed wel meer aardige programmaatjes voor Live for Speed maar geloof dat Scawen himself de boel destijds afgekeurd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Als het zo'n community mod is hoef ik geen screenshot te zien eigenlijk, die ga ik toch niet installeren. Ik ben wel benieuwd naar de echte Scirocco :)
wheeler schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 13:42:
Ben ook benieuwd: paar jaar geleden was er ook een Fin die het gelukt was om andere models in LfS te laden maar die kreeg een bak stront over zich heen dat hij zich helemaal uit de club terug getrokken heeft ondanks dat het een zeer goed programmeur was. Deed wel meer aardige programmaatjes voor Live for Speed maar geloof dat Scawen himself de boel destijds afgekeurd heeft.
Er zijn wel meer mensen die het doen. Het is not done op het officiele forum omdat LFS niet open staat voor modding. Daar zijn ze vrij duidelijk in.

[ Voor 67% gewijzigd door Marzman op 26-10-2009 13:44 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ook wel goed is, maar toch, je creeert ook zo'n beweging als je als maker dingen aankondigt en er (nou ruim genomen) toch wel een jaar overheen gaat voordat er vorderingen zijn. De Sirocco mod komt! - en dan iedere maand delay terugkoppelen :) begrijpelijk dat er vanzelf dan 'verzet' komt, zelfs van de S2 licensed.

De aanpak vind ik gewoon niet netjes. Vertel de community dan ook gewoon netjes waar de de kinken in de kabel zitten en waar het wachten op is. Anders gaan ze zelf knutselen. De makers moet toch ook al opgevallen zijn dat het aantal actieve racers terugloopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik vind het eigenlijk wel prima. Dat ze de community niet meer updaten komt door de shit die ze over zich heen hebben gekregen bij die Scirocco. Dat was de eerste en de laatste keer dat ze een EST hebben gegeven voor een patch. Dat mensen het te lang vinden duren snap ik dan ook weer wel, als je voor december 2009 een aankondiging doet en het december 2010 lijkt te worden :)

Met S3 zal er wel meer content komen en door mods raakt de community alleen maar verdeeld waardoor pickup races moeilijker worden (kijk naar rFactor).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij was het voor bekend was dat de Scirocco zou komen ook al een tijdje de tendens "we zijn toe aan een update nie waar?" :) voor een game die wat was t? 30 euro kostte en toch al 2 jaar vrije uurtjes wegneemt vind ik het ook wel prima. Maar er zijn toch (en dat moeten ze zich ook realiseren) mensen die juist kopen omdat ze zien dat een Scirocco er aan gaat komen. Dat die gaan zeuren, kan ik wel begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep, Ik ga zelf wel iets modden om het leuk te maken :)
Die sirocco komt toch niet in GTR uitvoering, wat ik wel als mod heb. (FXR).
En jah het is een publieke mod maar wel 1 die netjes afgewerkt is en waarvan de skin bijna past.

Neem S3, dat is uitgekomen dat die eraan komt maar wanneer dan? Zelfde geld voor die rockingham track?

aan de andere kant zeg ik, ze proberen wel de best te doen voor 30€ per speler en ze maken er wel echt iets realisties van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Rockingham is niet door hun zelf naar buitengebracht, maar gespot op circuit Rockingham door een LFS'er. Omdat het een S3 track is en er al volop over gediscussierd werd op het forum hebben ze dat naar buiten gebracht. Ik denk niet dat het hele korte termijn is ;)

Maar kom maar op met die pics van de GTR Scirocco. Heeft hij ook een interieur?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 13:38:
Oja ik zou Screenshot posten. Zal straks ff doen.

Maar die mod werkt wel goed vind ik. Heb er geen problemen mee.
Echt helemaal soepel is het. Heb er ook geen lag crashes mee dat iemand me zacht raak t en hard weg vliegt.
Loopt erg goed.
Op welke auto is de Mod gebaseerd?
Is het niet oz dat de physics overgenomen worden?

Het blijft een beetje faken. S2 levert me nog regelmatig spanning, mij best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-07 12:45
Ik heb m'n G25 nu een paar uur binnen, maar ik krijg het maar niet voor elkaar om de volle 900 graden in te stellen bij LFS. Wielen draaien 900 graden heb ik al ingesteld, en 't hele stuur etc is ook ingesteld, maar ik wil zo graag is racen zonder een 200 graden lock :>

Waar kan ik nou aangeven dat ik de volle 900 graden wil benutten?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:42

Arfman

Drome!

Logitech Profiler ook al goed ingesteld?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je wilt racen (=snelle draaien aan het stuur maken, snel die bocht door) en dan _wil_ je graag dat t stuur de volle 900 graden benut? Dan ben je toch veel te veel bezig met sturen?

Nu speel ik al een aantal weken niet meer maar wat bedoel je met de wielen instellen op 900 graden? stuuruitslag is bij de meeste vrij beperkt in te stellen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Hij wil de volle 900 graden van het stuur gebruiken. Volgens mij moet je dat dan gewoon in de driver en in LFS zo instellen.

Dat het niet sneller is klopt wel, maar die H-bak is ook niet sneller en dat vinden ook veel mensen leuker.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De versnellingen tot daar aan toe :) klopt, dat vind ik soms ook leuk voor erbij.
Maar sturen wil je toch zo makkelijk mogelijk houden, ik vind het al irri als ik mn handen moet verzetten op het stuur, dus verder dan een kwart slag hoeft ie bij mij niet te gaan om de volledige stuuruitslag te halen.

Nu gaat het inderdaad over smaak en voorkeur :) maar de volle 900 graden is wel heel extreem. Beetje dat vrachtwagen idee niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Afbeeldingslocatie: http://www.truck-accessoires.nl/images/TRP_F1317886stuurknuppel.jpg

misschien een ideetje?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem aan dat hij wil dat het stuur van de auto in het spel overeen komt met het stuur op je bureau, niet dat elke auto 900 graden lock-lock heeft.
Er zit niet eens een auto in LFS met 900 graden stuuruitslag, de straatauto's hebben 720, raceauto's nog minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat dacht ik dus ook, maar ik wist de exacte getallen niet uit mn hoofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-07 12:45
logitech profiler opnieuw geinstalleerd, 720 graden was het idd, 900 is net ff te veel.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Screenshots:

Losse links:
http://img17.imageshack.us/i/screenshothl.jpg/
http://img28.imageshack.us/i/screenshot1r.jpg/
http://img7.imageshack.us/i/screenshot2iy.jpg/

Zijn gewoon normale .vob die ik gebruik hiervoor.
Verder niets anders.

Deze die ik erin heb zitten hebben mij echt 100% geen problemen gegeven.

Deze .vob komt in de plaats van een FXR / FXO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 12:51:
Screenshots:

Losse links:
http://img17.imageshack.us/i/screenshothl.jpg/
http://img28.imageshack.us/i/screenshot1r.jpg/
http://img7.imageshack.us/i/screenshot2iy.jpg/

Zijn gewoon normale .vob die ik gebruik hiervoor.
Verder niets anders.

Deze die ik erin heb zitten hebben mij echt 100% geen problemen gegeven.

Deze .vob komt in de plaats van een FXR / FXO
ziet er netjes uit!
maar ik wacht toch maar op de officiële patch

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik ook. Maar wel leuk om even te zien :)

/▌

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste